Saccsiv – Weblog

Cedry2k ne cere ajutorul pentru o familie sarmana

Posted in Uncategorized by saccsiv on Mai 17, 2016

Am primit pe e-mail:

Hristos a inviat! Nu v-am cerut niciodata ajutorul personal, nici macar atunci cand am fost stramtorat la maxim. Nu din orgoliu nu am cerut suport, ci gandindu-ma exclusiv la faptul ca exista altii care au cu adevarat nevoie de sustinere. Un astfel de caz vreau sa va prezint acum. Am 4 prieteni (cu varste intre 5 si 13 ani) pe care, ajutat si de altii, am incercat sa ii sustin cum am putut in ultimii ani, reusind (partial) sa le acopar nevoile stringente. De curand s-a descoperit ca erau bransati ilegal la curent. Au fost debransati si mamei i s-a facut dosar penal, cerandu-i-se sa acopere prejudiciul, calculat la 15.000 RON. Sunt 4 luni, deja, de cand acesti copii nu mai au curent electric in casa, s-au imbolnavit in repetate randuri si nu isi mai pot face temele, decat prin vecini. Nu are cine sa ii ajute, asa ca de data asta am decis sa va cer voua suportul. Nu am pus poze cu ei, pentru a-i proteja. Daca puteti, donati cate ceva in contul de mai jos, deschis special pentru aceasta problema. Si daca aveti posibilitatea si daca nu, am sa va rog sa distribuiti masiv anuntul, pentru a ajunge la cat mai multi potentiali donatori. Dumnezeu sa va rasplateasca tuturor simpla bunavointa!

RO95BTRLRONCRT0347498701 Banca Transilvania, pe numele Vizireanu Ruxandra.

https://www.facebook.com/cedry2k?fref=nf

http://dinport.ro/port/2016/05/16/cedry2k-apel-umanitar-pentru-ajutorarea-unor-copii/

 

4 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dana said, on Mai 17, 2016 at 6:25 am

    Vreau sa trimit bani prin western union

    Apreciază

  2. Paul222 said, on Mai 17, 2016 at 1:46 pm

    Am sa incerc sa dau si eu o mana de ajutor, dupa ce rezolv altele promise inainte. Mizeria de companie de energie repede sa recupereze prejudiciul n-ar face si ei o fapta buna , dupa ce ca-s necajiti ii mai si amendeaza cu 15.000 Ron, suma enorma si pentru oameni cu ceva posibilitati financiare. Statul ar trebui sa dea curent gratis la cei defavorizati dar daca ne-am vandut pana si retelele electrice strainilor acestia ne vor jupui. Nu s-ar termina odata mizeria asta in care ne aflam…

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

