Saccsiv – Weblog

Video (si transcriptul) – TIGANI BATUTI in TRAMVAIUL 41. Ascultau MANELE la maxim si amenintau pasagerii

Posted in Uncategorized by saccsiv on Mai 5, 2016

UPDATE

Se sterge in disperare inregistrare de pe youtube. Iata alta:

Transcriptul:

Tiganca:

Ia zi baiatul meu, te deranjeaza?

Pasager:

Da-l mai incet.

Tiganca:

De ce? Stai acolo pe scaunul tau. Eu ti-am zis sa stai cuminte acolo. Ba, stai cuminte acolo. Stai cuminte ca altfel ti-o iei asa frumos.

Pasager:

Bai dar voi ati pus monopol pe tramvaiul asta?

Tiganca:

Da, normal. Daca nu-ti convine …

Pasager:

Eu sunt obligat de dimineata, asa, sa ascult?

Tiganul se ridica la bataie.

Cei doi se pasageri se aproprie de tigani.

Pasager:

Bai, ia opreste-l.  

Pasager:

Hai, jos daca ai chef sa asculti.

Tiganca:

Ce te dai cocos asa? Stai linistit. Nu te mai agita asa. Las-o calm asa. Ia, doi la doi, sa va vad.

Incepe altercatia. Cumva un pasager e pe jos. Celalalt ii inghesuie pe tigani intr-un colt. Tiganca incepe sa tipe. Cei doi pasageri ii imobiliaza pe amandoi. Tiganca tipa si mai tare.

Conform VIDEO SOCANT: Ţigani batuţi cu sălbăticie într-un tramvai pentru că ascultau MANELE de pe Jurnalmm, reprezentanții Poliției Capitalei anunță că s-au autosesizat în cazul celor patru tineri surprinși într-un vagon al tramvaiului 41, în timp ce se băteau după ce inițial s-au certat pe motiv că doi dintre ei, cetățeni de etnie romă, ascultau manele. Astfel, la nivelul instituției a fost deschis un dosar penal în care se fac acum cercetări pentru fapte de tulburarea ordinii și liniștii publice.

Iata si ce putem citi la VIDEO: SUBIECTUL ȚIGANILOR AGRESAȚI MIERCURI ÎN TRAMVAI A EXPLODAT PE FACEBOOK de pe blastingnews:

După ce doi țigani au ascultat manele la maxim și au fost puși la punct de doi călători, rețelele de socializare au explodat

După ce un videoclip în care apar doițigani care sunt bruscați de doi călători în tramvaiul 41 din București a fost postat pe youtube și  a apărut miercuri în mediul online din România, rețelele de socializareparcă au explodat. Chiar dacă în videoclip apare clar faptul că cei doi etnici romiascultau manele la maxim și chiar i-au amenințat pe cei care le-au atras atenția, părerile sunt împărțite în rândul utilizatorilor de internet din România.

Intervenția celor doi călători care i-au pus la punct pe țigani și ulterior i-au dat jos din tramvai a stârnit un val de reacții care de care mai sentimentale și nu puține pline de ură și îndemnuri la violență.

În timp ce o parte a utilizatorilor de facebook au aplaudat gestul călătorilor care au avut curajul să intervină și să aplice chiar o corecție fizică celor doi romi/țigani, o altă parte (în special romi) i-au acuzat pe cei doi de rasism și de ură împotriva etniei rome. Chiar și unele siteuri de știri au prezentat evenimentul ca un atac violent și brutal la adresa romilor și au reușit să provoace polemici puternice în mediul online.

Desigur polemica online s-a purtat în mare parte prin intermediul înjurăturilor și a invectivelor și mai bine de 90% din utilizatori s-au mulțumit să înjure sau să aplaude gestul călătorilor care i-au bruscat iar apoi dat jos pe cei doi țigani din tramvai.

Chiar dacă ne place sau nu ar trebui să privim mai atent la reacția virulentă de pe rețelele de socializare atunci când vine vorba de fapte comise de cei de etnie romă, deoarece din majoritatea comentariilor reiese că sunt extrem de mulți cetățeni români care pur și simplu s-au săturat de dubla măsură în ceea ce privește discriminarea romilor.

Din comentarii reiese că este inadmisibil ca, pe de o parte, statul român și autoritățile europene să plângă pe umărul romilor discriminați și neintegrați dar pe de o alta aceștia să se comporte în societate exact ca în codru.

Fără a susține că țiganii sunt într-u fel sau în altul și fără a pune etichete unui grup etnic poate este cazul să trecem peste discuțiile sterile și să găsim soluții reale la problemele de integrare ale romilor deoarece societatea, prin intermediul mediului online în acest caz, ne transmite că s-a cam săturat de nesimțire, de cefe groase dar mai ales de problemele pe care unii romi le fac oamenilor obișnuiți.

   Comentariu saccsiv:

In timp ce scriam acest material, inregistrarea video din articolul de pe blastingnews a disparut.

 

40 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ortodoxend said, on Mai 5, 2016 at 11:31 am

    Vor fi probleme mult mai grave si cu imigrantii. Rolul amestecarii raselor si a relgiiilor este constientizarea ca ne trebuie o religie comuna, cu un cod moral comun, ca sa putem convientui pasnic. Tiganii nu vor fi integrati niciodata pentru ca ei traiesc in familii unde domina o cultura aparte. Chiar daca le dai bani cat sa le ajunga toata viata, ei raman in cultura lor. Tiganii nu sunt asa cum sunt datorita saraciei, a marginalizarii, ci pentru ca sunt o rasa care isi delimiteaza bine obiceiurile si caracteristicile fata de celelalte rase, si asa vor ramane intotdeauna.

    Apreciat de 1 persoană

    • Alex Leonte said, on Mai 5, 2016 at 11:43 pm

      Tiganii au ramas, din pacate, inchistati intr-o epoca tribala. Ce altceva sunt clanurile lor, daca nu triburi? Problema este ca multi dintre ei nici nu vor sa auda de integrare ori de valorile civilizatiei de tip occidental. Pentru ei doar propriul trib conteaza. (Vezi numeroasele lupte dintre clanuri) Daca cei doi pasageri ‘agresori’ le-ar fi cerut celor doi ‘melomani’, in limba romanes (tiganeasca), sa reduca volumul manelelor, ar fi avut mai mult succes. Asta dovedeste lipsa lor de respect fata de majoritatea din Romania.

      Apreciază

    • Manuel Transmission said, on Mai 6, 2016 at 1:08 am

      citeste:
      – Race: John R. Baker
      http://www.amazon.com/dp/149121564X/

      vezi:
      – The Intelligence Problem [Race and IQ]

      Solutia: DEPORTAREA!

      Apreciază

  2. Marcel said, on Mai 5, 2016 at 11:35 am

    ASTA E O DISCRIMINARE IMPOTRIVA MAJORITATII, A ROMANILOR, NU A BORATZILOR DE NOMAZI TZIGANI CARE DACA NU FURA, NU INJURA, NU BAT, NU CREAZA PROBLEME SOCIETATII, NU PRIMESC BANI GRATIS DE LA PRIMARII SI DE LA STATUL ROMAN, NU COTIZEAZA LA STAT NIMIC…. NU SE SIMT BINE!

    NE-AM SATURAT DE CUVINTE BREVETATE DE PAPUSELE SIONISTE PRECUM DISCRIMINARE SAU ANTI-SEMIT CARE DICTEAZA MAJORITATII CE SA FACA IN CAZUL BORATZILOR !

    NE-AM SATURAT DE PROSTIA UNORA DE A ASCULTA MANELE, DE A SE UITA LA TV CAND SUNT INVITATI TZIGANI !

    NE-AM SATURAT CA TZIGANII SA STEA SA BEA SI SA MANANCE SI SA SE REPRODUCA, IN TIMP CE ROMANII SUNT STERILIZATI PRIN VACCINARE SI SUNT INDEMNATI LA AVORT !

    DACA NU LE CONVINE BORATZILOR, SE POT DUCE IN EUROPA SAU UNDE VOR!

    Apreciază

  3. Marcel said, on Mai 5, 2016 at 11:38 am

    ESTE ATITUDINEA PE CARE TOTI CETATENII ROMANI ADEVARATI AR TREBUI SA O AIBA FATZA DE ACESTI PARAZITI SOCIALI CARE VOR NUMAI DEPTURI SI BANI … SA-I INTEGREZE BRUXELLU’ IN VARZA LOR NUMITA TZARA DACA TOT O TRAG ATATA CU DISCRIMINAREA….

    MAJORITATEA, ADICA POPORUL ROMAN NATIV SUNT DISCRIMINATI, NU ACESTI NOMAZI NESPALATI CARE NE-AU FACUT DE RAS ORIUNDE AU MERS !

    Apreciază

    • Anda said, on Mai 5, 2016 at 2:50 pm

      Sa vedeti cand vor veni de prin „tarile calde” musulmanii numai fibra. Dupa cum spune protocolul UE-la inceput vor veni cu mana intinsa la cersetorie (cum se si intampla), iar la momentul potrivit vor veni cu pumnii stransi ca sa-si aplice agenda. Imaginati-va ce inseamna asta. Si inca ceva.Turcii au de astazi liber in Europa prin pasaport biometric. Asa ca Erdogan va juca pe doua fronuri: ne va umple de musulmani care vor veni sa-si aplice agenda, cum spuneam si, pe de alta parte va lua din buzunarele noastre cele 6 miliarde de euro promise. Deocamdata. Lipseste moscheia. Noi dormim.

      Apreciază

      • Anda said, on Mai 5, 2016 at 6:11 pm

        Documentul in word aici:

        https://ro.scribd.com/doc/273422631/O-Scurt%C4%83-Istorie-a-Viitorului

        Expunerea lui aici, de la minutul 15 la 38.

        Apreciază

      • Omar said, on Mai 5, 2016 at 10:43 pm

        Vorbesti prostii fetito. Nu are niciun turc liber in UE.

        Apreciază

      • el said, on Mai 6, 2016 at 9:58 am

        Omar

        TU vorbesti prostii !
        (m ) ue a accetat sa intre turcii in ea DOAR cu pasapoarte biometrice, „bucura-te”… ! … dar NU prea mult ca IATA INDATA VINE si SFARSITUL CURVEI UCIGASE de crestini, a turciei PREASPURCATE din Pronia lui Dumnezeu !

        Apreciază

    • George said, on Mai 5, 2016 at 8:49 pm

      Domnule Marcel,Nu toti tiganii sunt asa,Sunt si tigani OK.

      Apreciază

      • el said, on Mai 5, 2016 at 9:42 pm

        George

        domnule poate ca nu chiar toti, dar MAJORITATEA COVARSITOARE asa este !
        o fi si cate unul ok, dar doar TEMPORAR/PUNCTUAL…. si tu tragi concluzii generalizand din puctualul rarissim pt GLOATA permanent

        Apreciat de 1 persoană

      • pcmouse said, on Mai 6, 2016 at 3:33 pm

        f putini.se umple paharul..

        Apreciază

  4. el said, on Mai 5, 2016 at 12:01 pm

    ma bucur ca mai sunt si oameni capabili sa reactioneze firesc la obraznicia si sfidarea altora.
    si cine urla discriminare fata de tigani sa-i ia la el pe batatura/in casa si „sa se bucure” de impreuna convietuire cu ei!

    Apreciază

  5. Partizanu said, on Mai 5, 2016 at 12:01 pm

    HRISTOS A INVIAT
    Capitalismul prin exterminarea lor nu a reusit integrarea lor ca de fapt nici COMUNISMUL. Asa că trebuie gasită altă soluție. Eu unul am pătito rau de tot de la niste puradei (dar nu asta conteaza) ci faptul ca nimeni nu a sarit in ajutorul meu (autobuzul find plin iar un echipaj de politie era in statia următoare). Si totusi mă aflu intr-un oras unde FASOLE ia cazat (intr-un campus bajocorind numele de HANRY COANDA unde nu platesc taxe si impozite iar majoritatea au cel putin o ruda in PUSCARIE). Ce ne-am face daca maine poimaine am asculta si dansuri din buric cu IATAGANELE SCOASE cind vor veni cota impusa de IMIGRANTI?

    Apreciază

  6. Claudia said, on Mai 5, 2016 at 12:02 pm

    Printr-o situatie asemanatoare am trecut si eu anul trecut, in trenul Constanta- Buzau. O familie de tigani (tata, mama si puradelul de vreo 5-6 ani) au mers pana la Tandarei. Au ocupat scaunele de langa noi. Tiganul vorba excesiv de autoritar si amenintator cu femeia, iar asta se lua cu copilul si ii raspundea mai putin. Dupa catva timp, copilul a luat telefonul si a pus sa cante tare o mizerie de cantec tiganesc…Si tot asa pana au coborat. Cand venea controlorul, inchideau telefonul sau faceau muzica incet de abia se auzi. Dupa ce acesta pleca in compartimentul urmator, muzica continua sa asurzesaca calatorii. Si nici eu nu am putut sa spun ceva, dar nici barbatii din compartiment nu au luat nici o atitudine desi erau vizibil deranjati. Si, ca si cum nu era indeajuns, tiganca a scos unghiera si a taiat unghiile de la maini si de la picioare a puradelului, lasand pe scaun toata mizeria. Eu am avut castile de la telefon la mine si am pus ceva sa ma delectez si sa nu mai aud o muzica (daca o pot numi asa) atat de execrabila, data pe „repeat”. Tiganii sunt o rasa parsiva, lenesa, agresiva, hoata si… irecuperabila. Cand am intrat in trenul Buzau- Iasi am dat peste alte tiganisme, dar de data aceata din partea unor romance- pretinse mari cucoane- care ne-au ocupat locurile (al meu si al fratelui meu) si incercau sa ne faca regula unde sa stam. Probabil le era in obisnuita acest comportament si nu li s-a opus nimeni, dar cu mine si-au gasit nașul (nașa). Erau foarte bine instalate, cu haine, cu trolerele, cu catel si cu purcel pe locurile noastre… Daca vorbeau frumos, disciplinat poate ne gaseam alte locuri… Dar la nesimtirea lor nu am avut de ales. Cuibul de viespi trebuia spart. Veneau la Moldova si veneau…la prosti. Dar asta este alta discutie.

    Apreciază

  7. Mihalec Doru Valentin said, on Mai 5, 2016 at 12:12 pm

    Degeaba vreti sa-i integrati, si degeaba spune-ti sa nu punem eticheta pe etnia asta;adevarul e ca dintotdeauna 90% din ei au trait din furt,si inselaciune, nu platesc taxe statului dar vor sa fie ajutati.Cel mai bine ar fi sa fie dusi undeva departe, numai ei sa se fure si sa se omoare intre ei;cu cat mai putini cu atat mai bine!Iar referitor la cei din tramvai, BRAVOOOOO, !!! singura greseala e ca nu i-ati batut bine, da bine de tot, sa le piara cheful de injurat sa amenintat>Ar trebui ca in cazuri similare romanii sa fie mai uniti si sa procedeze cel putin la fel Inca o data BRAVO SI CINSTE

    Apreciază

  8. ovidiu-s said, on Mai 5, 2016 at 12:24 pm

    Odata am intrebat un țigan unguresc cu pălărie lată, comerciant de haine si covoare, bine vazut in comunitatea lui, daca si-a dat copii la scoala. Mi-a raspuns : ,,La țîgan șade bine sa fure si sa se bată, nu sa umble la scoala”.

    Apreciază

  9. ioana L. said, on Mai 5, 2016 at 12:36 pm

    Nici rachita nu-i ca pomul, nici tziganul nu-i ca omul.punct. se trag din neamul blestemat de Noe, al lui Ham.niciodata nu se vor schimba indiferent de statutul lor social….

    Apreciază

  10. robert252 said, on Mai 5, 2016 at 1:18 pm

    Asta nu e bataie, e o imbranceala de gradinita 🙂

    Nu vazusem pe youtube filmarea caci a disparut.

    Apreciază

    • el said, on Mai 5, 2016 at 1:31 pm

      robert252

      asa-i, nici macar NU au fost batuti ci amenintati putin cat sa fie disciplinati pentru ca de cuvant au dat singuri davada ca NU asculta ( de aia a disparut filmul sa nu se vada ca NU au fost de fapt batuti ci doar pusi la punct )

      Apreciază

  11. Theodor L. said, on Mai 5, 2016 at 1:35 pm

    Denumirea lor vine de la grecescul atinganos care insemna „de neatins”. Stiau grecii de ce. De altfel, asta e singura strategie de dus in legatura cu tiganii. Nu facem niciodata afaceri cu ei ca vom fi intotdeauna inselati, desi au acaparat toate pietele si in piete cele mai bune locuri de expunere a marfii, nu cumparam nimic de la ei ca vom cumpara furaciuni si alte chestii pe care altii le arunca, nu le acordam nicio atentie si chiar daca ei ni se adreseaza cu ceva, orice ar spune nu le raspundem cu nimic ca daca le raspundem ceva vor cauta motiv sa ne agreseze verbal daca nu chiar sa ne atinga cumva fizic. Cand e posibil sa nu iesim sifonati de haita lor ca, oricat s-ar uri intre ei, isi sar imadiat in ajutor cand este vreo altercatie cu un roman, trebuie sa luam atitudine asa cum au luat cei din tramvai.
    Ii cunosc pe tigani de cand sunt mic copil si nu am gasit vreodata printre ei vreunul care sa-mi contrazica atitudinea fata de ei. Nici macar cei care se dau crestini, majoritatea sectari evident ca de la secte se mai poate face rost de ceva bani. De fapt ei toti provin din manihei. In simulacrul lor de credinta, ei pretind ca cred in doi dumnezei: Devla, cel bun, Benga, cel rau. In fapta, nu-l au decat pe Benga. Considera ca e de lauda sa le spui ca sunt bengosi.

    Apreciat de 1 persoană

  12. Ionut said, on Mai 5, 2016 at 2:16 pm

    A, da? S-au autosesizat?…
    Cumva ca si in cazul asta?

    http://m.evz.ro/protestatar-la-politie-am-rugamintea-sa-va-faceti-dumneavoastra-pur-si-simplu-treaba-hotii-din-tramvaie-filmati-in-flagrant-actioneaza-de-luni-bune-fara-ca-politia-sa-intervina-i-video.html

    …cand l-au amendat pe protestatar?

    Daca imi aduc bine aminte, cu multi ani in urma, un conductor de tren a admonestat cateva tiganci, la care una i-a replicat : „Vezi ca ajungi in zona noastra (cu trenul). Cu tiganii sa nu te pui!”…

    Apreciază

  13. junghie said, on Mai 5, 2016 at 4:33 pm

    cred ca a asosit momentul sa ne trezim. http://liniimari.blogspot.ro/2016/05/desteapta-te-romane-ca-inca-nu-i-tarziu_5.html

    Apreciază

  14. nikodim said, on Mai 5, 2016 at 4:46 pm

    Vedeti coeziunea sociala romaneasca, da? DIn tot tramvaiul s-au gasit doar doi care sa-i puna la punct pe parazitii sociali platiti din buzunarul nostru ca sa nelegiuasca, sa ne sfideze si sa se inmulteasca in nelegiuiri.

    Apreciază

    • pcmouse said, on Mai 6, 2016 at 3:37 pm

      e bine si doi!!!insa ce nu sesizezi sunt semnele semnele unui razboi civil cu tiganimea daca putem spune asa .intelege .romanii nu mai accepta pe scarbosi

      Apreciază

  15. tataia said, on Mai 5, 2016 at 5:22 pm

    Pacat ca eu nu circul cu tramvaiul ca le dadeam si eu citeva bucati! Am zis atita amar de vreme ca nu sint rasist, ca nu am nimic cu tiganii – asa este, nu am nimic cu ei doar ca nu imi plac 🙂 – si pina la urma tot am fost contrazis de faptele lor.

    NU ma deranjeaza faptul ca nu se spala (ma rog unii dintre ei, sa nu generalizam – ma duc mai departe de ei si am rezolvat problema), nu ma deranjeaza faptul ca fura (atita timp cit nu fura de la mine), nu ma deranjeaza faptul ca asculta muzica tiganeasca (atita timp cit nu o dau la maxim in tramvai la ora 7.00 dimineata cind lumea merge cheauna de somn la serviciu) dar ma deranjeaza la culme cind incearca sa isi impuna punctul de vedere asupra altora prin intimidari. Sa va spun si ce-am patit eu o data cu ei.

    Eram pe niste alei intre blocurile dintr-un anume cartier bucurestean….iar acele alei erau prea inguste sa poata incapea doua masini venind din sensuri opuse una pe linga cealalta. Eu voiam sa ies intr-o strada mai larga, intra in schimb o masina in viteza care in mod vadit nu voia sa ma lase pe mine sa ies primul si ma blocheaza. Numere de Marea Britanie, volanul evident pe drepta. Opresc in fata ei si stau si stau. Eu hotarit ca nu dau inapoi din moment ce dreptatea este de partea mea. Dau semnal din faruri. Nimic. Imi infig mina in claxon. Nimic. Ma dau jos si strig „da inapoi! „. Din celalta masina coboara (din drepta) o tiganca grasa si zice ceva de genul ca „ea nu da inapoi din fata unui bulangiu”. Intre timp se mai strinsesra in spatele meu vreo trei masini si toti stateam pe loc din cauza tigancii. Ii raspund eu ca „ba o sa dai ca altfel iti dau eu masina la o parte cu japca”. Chiar aveam de gind sa le pun bara pe bara si sa ii imping masina din drum cu a mea. Pe mine ma doare undeva ca mai apare o minuscula zgirietura pe bara masinii mele. Intre masinile din spatele meu era si un taxi si iesise si taximetristul din masina. Ma intreaba el: „Ce face nu vrea sa dea inapoi?” Si apoi catre tiganca „Doamna, dar va rugam frumos! D-voastra nu aveti de dat inapoi decit 5 metri. Noi trebuie sa dam inapoi 50 de metri si sintem 4 masini”. De parca vreo tiganca ar merita vreodata sa i se adreseze cineva cu doamna si cu dumneavoastra. Tiganca de colo ” Eu nu dau inapoi din fata bulangiilor. Ia uite ce s-a smecherit lumea…e plina de smecheri, ia stai ca il chem eu pe barbatu-meu” Si scoate telefonul din buzunar si il suna pe barba-su. Eu care ma consideram protejat datorita faptului ca mai aveam trei masini in spatele meu ii zic: „Cheama-l da’ chemea-l mai repede, vreau si eu sa vad cit de fioros este barbatu-tau. Toate celelelate trei masini din spatele meu cind au vazut ca vorbeste cu barba-su la telefon au facut stringa imprejur si au plecat….am ramas singur. M-am gindit eu:” poate astia stiu ceva ce eu nu stiu…daca nu vine numai barba-su ci vin vreo 7 tigani aici?”…drept urmare am facut si eu stinga imprejur si am plecat. Fuga-i rusinoasa…sa ne fie rusine ca nu exista solidaritate intre noi romanii cind vine vorba de a tine piept mitiocaniilor facute de catre tigani.

    A fost un caz care s-a dat si la tv cu niste tiganci care s-au bagat in fata la rindul de la bilete in autogara militari. Si pentru ca o domnisoara a vociferat impotriva lor tot asa…tigancile alea imputite si-au sunat sotii care au venit iar unul dintre acestia a impuscat-o pe respectiva domnisoara cu un pistor de airsoft in ochi. Evident respectiva domnisoara a pierdut definitiv vederea la acel ochi. Nu a mai putut fi salvat de catre medicii oftalmologi.

    Apreciază

  16. George said, on Mai 5, 2016 at 8:18 pm

    Iata ce zice excentricul miliardar George Soros in legatura cu imigrantii: „A simti si chiar a crede ca rasa alba este inferioara in fiecare plan imaginabil este natural, avand in vedere istoria sa si documentele curente. Fie ca tara vestica a rasei albe sa piara in sange si suferinta. Traiasca societatea multiculturala, rasial amestecata si societatea ecologica fara clase! Traiasca anarhia! Vom afirma in mod deschis identitatea noastra cu rasele din Africa si Asia. Pot afirma cu siguranta ca ultima generatie de copii albi se naste acum. Comisiile noastre de control vor interzice albilor, in interesul pacii si al eliminarii tensiunilor inter-rasiale, sa se imperecheze cu albi. Femeia alba trebuie sa se impreuneze cu membri ai raselor negre, barbatul alb cu femei negre. In felul acesta, rasa alba va disparea, pentru ca amestecarea negrului cu albul inseamna sfarsitul omului alb si cel mai sangeros inamic al nostru va deveni amintire.” (Cotidianul suedez „Nya Dagbladet din 9 martie 2014)

    Apreciază

    • safimvigilenti said, on Mai 5, 2016 at 9:49 pm

      daca este adevarat ce scrii tu aici, ar trebuie ca autorittatile sa se sesizeze si sa interzica toate ONG urile lui Soros iar el sa fie declarat persona non grata in Europa; asta e rasism pur , asa ca nu prea cred ca ar fi declarat cineva asa ceva

      Apreciază

      • tataia said, on Mai 6, 2016 at 12:48 am

        Stai linistit…a spune ca rasa neagra este inferioara rasei albe este rasism…a spune invers ca rasa alba este inferioara rasei negre este „corectitudine politica” asa ca…Ai vazut filmul „Django Unchained”? Eu am zis mai demult ca Quentin Tarantino nu are toate tiglele pe casa…dar dupa ce am vazut citeva filme de-ale lui am intrezarit un tipar…Tot ceea ce ne invata traditiile noastre si logica elementara este contrazis de acest specimen

        In „Death Proof – Masina Mortii” femeia este puternica, independenta, capabila sa se apere singura. Barbatul este un nenorocit impotent, pervers sexual, pedofil etc caruia femeile puternice si independente ii vin de hac. In „Inglorious Bastards” evreii sint cel mai nobil si mai cinstit neam de pe aceasta planeta. Nemtii sint evidnent cei mai feroce criminali cu singe rece care nu au nici o urma de omenie in ei. In „Django Unchained” negrii sint superiori din toate punctele de vedere albilor. Evident cu exceptia citorva scursori ale rasei negre care si-au tradat rasa si s-au alaturat albilor. Albii sint naspa…dar indeosebi nemtii care sint cei mai lipsiti de suflet oameni de pe pamint. cam asta reiese din filmele lui Quentin Tarantino.

        Apreciază

      • Anda said, on Mai 6, 2016 at 4:21 pm

        safimvigilenti,
        la capitolul despre care faci vorbire, barbat ( adica responsabil si curajos) e numai Orban al ungurilor…unde ai vazut barbati in politica noastra? Cine, adica, sa deparaziteze societatea romaneasca de alternativele sorosiste?

        Apreciază

  17. gheorghi said, on Mai 6, 2016 at 12:44 am

    Cum se [tot] schimba lumea… schimband intelesul cuvintelor:
    „discriminating (adj.) – „possessing discernment,” 1792, present participle adjective from discriminate (v.).”
    Cine nu discerne, nu are nici discernamant (social ori altfel…) si nu poate fi incriminat de discriminare.
    Adica, nici nu ar putea fi judecat fiindca nu dovedeste ca intelege realitatea, este in incapacitate mintala (retardat ori dereglat psihic). ORICE ANIMAL PERCEPE DIFERENTELE CA SA SUPRAVIETUIASCA.
    Omul coboara si aici mai jos decat animalul…
    Spune Christopher Hitchens – un eseist englez care are si fraze de bun simt (citate pe net…) (http://www.etymonline.com/index.php?allowed_in_frame=0&search=discriminate):
    ” Ma deranjeaza in special cand rasistii sint acuzati de „discriminare”. Abilitatea de a discrimina este o facultate pretioasa; judecand toti membrii uneu „rase” a fi la fel, rasistul se arata cu precizie a fi incapabil de discriminare.”
    Asta „da bine” si pentru nationalisti, fiindca recunoasterea neamurilor a ajuns sa fie atitudine discriminatorie…
    =========================
    Observam ca actul de „discriminare” este asociat persoanei care nu decide … ci face deosebirea intre indivizi, situatii, din simplul motiv ca vede, aude si intelege ca „nu toti si toate sunt la fel”.
    Ca in matematica – un numar, o figura geometrica, un simbol… fiecare are unicitate si distinctie, fiind diferite intre ele.
    In situatiile de acest tip, unde diferentele sint foarte evidente prin agresivitate vizuala, sonora, olfactiva… discriminarea o face acel individ care o „alege” – respectiv, cel ce nu respecta regulile minimale de comportament social; stim ca este nevoie de putin bun simt si multa rabdare de educat / dresat individul.
    Cine tipa contra discriminarii ar face bine sa tipe la cei care vin sa schimbe regulile societatii.
    In realitate, ei fiind „contra”, se manifesta pervers aruncand responsabilitatea asupra celuilalt:
    – pretinsul „discriminat” se comporta „altfel” si isi aroga dreptul sa faca ce vrea
    – cel agresat, grupul social majoritar este violat, obligat sa accepte agresiunea in tacere, … fara reactie de opozitie sau corectare.
    ==================
    Tot renuntand la „discriminare” ajungem sa nu mai discernem nimic, asa cum vor indracitii care sustin ca „toti sunt una” bagand in aceeasi troaca „binele” si „raul”, „sfantul” si „spurcatul”…
    De asta deranjeaza Dreapta Credinta – ne invata sa discernem (nu sa judecam „vinovatii”, sa condamnam…) si prin asta sa fim conectati sanatos sufleteste si trupeste la realitatea fizica si social in care traim.

    Apreciază

  18. dacus malus said, on Mai 6, 2016 at 9:42 am

    Dar onorata Politie Romana de ce nu se autosesizeaza la nenumaratele acte penale comise de tiganii din romania (furturi, batai, cersit etc) si se autosesizeaza la o imbranceala intr-un tramvai provocata de doi tigani manelisti? Sau este pe modelul colegilor vestici care nu ancheteaza actele comise de imigranti ci doar cele asupra emigrantilor?

    Apreciază

  19. […] Video (si transcriptul) – TIGANI BATUTI in TRAMVAIUL 41. Ascultau MANELE la maxim si amenintau pa… […]

    Apreciază

  20. Stiri said, on Mai 6, 2016 at 6:38 pm

    Video a fost sters de Youtube si se gaseste aici: https://youtu.be/hvbEE5-xESg

    Apreciază

  21. Era de asteptat si s-a intamplat. Protestul tiganilor din tramvaiul 41 clipul il pute-ti vedea aici https://youtu.be/WBeM5v4AwIA

    Apreciază

  22. […] Video (si transcriptul) – TIGANI BATUTI in TRAMVAIUL 41. Ascultau MANELE la maxim si amenintau pa… […]

    Apreciază

  23. Ioan said, on Mai 8, 2016 at 6:47 pm

    Sa nu uitam faptul ca tiganii sunt oameni si sunt creatia lui Dumnezeu. Lipsa educatiei unora dintre tigani este adevarata si marea problema. Daca tiganii din tramvaiul bucurestean ar fi fost crescuti la o curte regala din Occident sunt sigur ca nu ascultau manele.

    Foarte multi tigani au fost crescuti fara dragoste, au fost batjocoriti, pusi sa cerseasca si batuti de catre parintii lor care la randul lor au avut parte de un tratament asemanator atunci cand erau copii. E un cerc vicios.

    Trebuie indreptatit comportamentul lor din prisma unei copilarii nefericite dar nu trebuie tolerat sub nici o forma.

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

