SACCSIV – blog ortodox

E frig. Sa semnam cel mai mare acord impotriva incalzirii globale

Posted in Uncategorized by saccsiv on mai 3, 2016

Plow-3

Foto: http://ddees.com/index.php/2015/09/11/david-dees-art-gallery/

La sfarsitul lui aprilie a fost Ziua Pamantului. Moment prielnic pentru un:

Moment istoric la Paris. Acordul asupra climei a fost semnat de 175 de țări

ZIUA PĂMÂNTULUI. Acordul de la Paris asupra climei, convenit în decembrie 2015 la Paris, a fost semnat vineri, la sediul Națiunilor Unite din New York, de 175 de țări, a anunțat ONU la sfârșitul ceremoniei de semnare, transmite AFP, conform Agerpres.

Este un număr record, niciodată până acum nemaifiind consemnat un număr atât de mare de țări care să semneze un acord internațional într-o singură zi. Evenimentul a coincis cu Ziua Pământului.

Dintre semnatari, 15 state, majoritatea mici țări insulare (Fiji, Barbados, Belize, Maldive, Insula Mauritius, dar și Palestina) au ratificat deja textul care vizează încetinirea încălzirii planetei.

   Comentariu saccsiv:

   Nu toti sunt de acord, dar ce conteaza?

Co-fondator Greenpeace: NU EXISTA dovezi stiintifice ca ACTIVITATEA UMANA AR CAUZA INCALZIREA PLANETEI

Franta: METEOROLOG renumit CONCEDIAT de la France 2 deoarece a demonstrat minciuna SCHIMBARII CLIMEI

Ceea ce conteaza pentru papusari e sa-si edifice guvernul mondial sub orice pretext, folosind orice minciuna.

Sa ne amintim de:

BILL GATES: “Avem nevoie de un GUVERN MONDIAL”

Asta pe motiv de schimbarea climei.

Sau de:

VIDEO (si transcriptul): DAVID ROTHSCHILD despre GUVERNUL MONDIAL si summit-ul Copenhaga

Cititi va rog si:

Masurile impotriva schimbarii climei sunt gandite pentru a crea rapid GUVENUL MONDIAL al NOII ORDINI MONDIALE

EDIFICATOR: Cand a inceput nebunia masurilor impotriva INCALZIRII GLOBALE? Conexiunea cu EUGENIA

RAPORT ONU: Nasterea de copii duce la schimbarea climei. INIDICATIE: Emanciparea femeilor si planificarea familiala

TEMPERATURA PAMANTULUI CRESTE ALARMANT – spun hominizii de stiinta aflati in slujba SISTEMULUI. Sa ne amintim ce-i cu escrocheria INCALZIRII GLOBALE si mai ale de motivul pentru care se pedaleaza pe minciuna SCHIMBARII CLIMEI din vina omului

 

76 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Partizanu said, on mai 3, 2016 at 1:51 pm

    Noi o sa-i batem cit de curind pentru ca vom cere sa respecte si DREPTURILE MARILOR initiativa lansată de mama NORICA NICULAIE. cea cu voturi multiple.

    Apreciază

  2. Ionut said, on mai 3, 2016 at 1:51 pm

    Poti sa-ti dai seama de chestia asta doar daca analizezi temperatura medie anuala pe ultimii 100 de ani, de exemplu.
    Ca un necunoscator, pot totusi sa-mi dau seama ca e o problema cu clima, sunt niste fluctuatii anormale. Iarna nu prea ninge, dar te trezesti ca da frigul prin aprilie (la sfarsitul lui aprilie a dat bruma).
    Eu zic ca e simplu: sa salte pretul petrolului la 200 dolari barilul si se rezolva. Cheltuim aceiasi bani, dar poluam mai putin. Sau, daca le e teama de fluctuatii, sa-l salte treptat. cu cate 10 dolari/ saptamana, ca sa fie lumea pusa in garda. Daca l-au putut scadea ca sa bage Rusia in faliment, atunci pot sa-l si creasca.
    Nu eu sunt cel care regleaza pretul petrolului, nu am sonde, nu fac export, nu detin mari companii de rafinare sau fabrici de automobile si nu am pe mana tiparnite de bani. Si nu eu sunt cel care defriseaza jungla amazoniana.

    Apreciază

  3. nevrednicul said, on mai 3, 2016 at 2:18 pm

    Hristos a inviat. frate vasile,, vremuri tulburi ,, nu mai posteaza sau nu mai pot eu accesa pagina?

    Apreciază

  4. mihai said, on mai 3, 2016 at 2:28 pm

    Intre timp crima asupra florei si faunei continua exact ca in poezia aceia pt copii mici cu catelus cu paru cret, atit de dibitoci ne considera papusari, pe majoritatea ca sa nu generalizam

    Apreciază

  5. mircea.v said, on mai 3, 2016 at 3:28 pm

    Anul asta primavara a venit cu 3 saptamani mai devreme decat in mod normal (momentul infrunzirii copacilor).

    Apreciază

  6. Raluca said, on mai 3, 2016 at 3:38 pm

    Off topic. Poate un preot ortodox să fie duhovnicul propriei soții?

    Apreciază

    • marinela said, on mai 3, 2016 at 6:15 pm

      Raluca,
      Din cite stiu eu,nu,dar nu m-as mira prea tare ,daca se intimpla si asa cu atitea „inovatii ortodoxe”facute de acesti clerici ecumenisti.

      Apreciază

      • Raluca said, on mai 3, 2016 at 6:32 pm

        Mulțumesc pentru răspuns. Vroiam însă să știu dacă există vreo prevedere clară legată de acest lucru în rânduielile bisericii.

        Apreciază

    • maxim said, on mai 4, 2016 at 4:16 pm

      Da! Canonic nu este niciun impediment. La spovedanie, crestinul se afla in calitate de botezat. Tot canonic, tatal copilului daca este preotul oficiant al botezului nu are nimic. Tatal-preot nu poate fi nas. Atat!

      Apreciază

      • Raluca said, on mai 4, 2016 at 9:48 pm

        Să fii soțul și duhovnicul soției … Spovada presupue o sinceritate totală și descoperirea celor mai intime gânduri și trăiri. Așadar soțul are astfel ocazia unilaterală de a afla cele mai adânci trăiri ale soției. Ea pe de altă parte trebuie să aibă încredere în soțul său, ne putând afla niciodată care sunt gândurile și trăirile lui cele mai intime. Doar dacă el este dispus să i le dezvăluie … Căsătoria este o Taină, iar participanții la aceasta Taină ar fi de dorit să aibe un duhovnic care să-i îndrume și să-i povățuiască în mod obiectiv, care să nu fie în mod subiectiv parte a vieții intime a celor doi, care să nu fie implicat sentimental. Cred că doar așa s-ar folosi amândoi în mod egal și real de sfaturile duhovnicului. Chiar dacă canonic un preot poate fi și duhovnic și soț în același timp, poate apărea, chiar și fără voie tentația de a controla unilateral viața soției prin intermediul unei Sfinte Taine a bisericii, ceea ce nu mi se pare a fi cel mai firesc lucru. Și cel mai corect dealtfel …

        Apreciază

      • marinela said, on mai 5, 2016 at 12:49 am

        Ai dreptate Raluca,e nevoie de un duhovnic pt amindoi,asa cum e ideal pt orice pereche de soti,caruia pot sa-i impartaseasca cele mai intime ginduri si cele mai ascunse pacate ,iar el cunoscind viata ambilor soti cu bune si rele,poate sa-i ajute in drumul lor spre mintuire.In schimb, daca preotul si-ar spovedi sotia proprie ,n-ar fi recomandabil,caci e imposibil sa se simta in largul ei ,sa -i marturiseasca propriului sot toate gindurile si toate pornirile sale spre pacat,l-ar sminti mai mult si l-ar tulbura complet.Cel putin asa vad eu lucrurile,poate sa nu fie cum gindesc eu,dar…

        Apreciază

  7. Erdbeben said, on mai 3, 2016 at 3:45 pm

    Accesul la meciurile campionatului mondial de hochei din Sankt Petersburg Rusia se face doar in baza documentelor cu cip cu date biometrice (recunoaștere imagine facială,amprente etc)

    Apreciază

    • tom beron said, on mai 5, 2016 at 7:14 am

      @erde-pishta
      Ce vor face cu asiaticii care toti seamana unul cu altul/alta?

      Apreciază

  8. templier's blog said, on mai 3, 2016 at 3:59 pm

    `Atac coordonat impotriva dreptei credinte,cu ocazia zilei de 1 mai-satanica sarbatoare”marcahttps://templierblog.wordpress.com/2016/05/03/atac-coordonat-impotriva-ortodoxiei/ illuminati”

    Apreciază

  9. ortodoxend said, on mai 3, 2016 at 4:15 pm

    Poluarea va continua, cu toate tratatele lor. Problemele lumii trebuie sa se adune. Solutii exista, dar se tin ascunse pentru ca trebuie sa le rezolve doar antihristul. Cand va veni antihrist, lumea va fi satula de dezastrele naturale, de crizele economice, de razboaie pe alocuri, de inegalitatile sociale, de crizele individuale cauzate de stresul noului mileniu. Atunci, crearea unui guvern mondial care sa gestioneze crizele o sa para tuturor un pas logic si necesar. Religiile vor fi unite toate sub un cod de conduita morala comun, pentru ca, fata in fata cu amenintarea extinctiei speciei umane de pe Terra, va fi nevoie de un framework religios comun, care sa sustina impreuna-conculcrarea oamenilor pentru reconstructia societatii.

    Referitor la poluare acum. Vina e a pacatelor umane. Degeaba se opreste poluarea. Are si poluarea partea ei de vina. Urmariti mai jos cauzele naturale ale destabilizarii climei, care au ca si cauze spiritul decazut al fiintelor umane.

    Nu spune nimeni. La stiri, NASA, meteorologii, stiu cu totii dar nu spune nimeni nimic. Luna si soarele s-au siftat de pe pozitiile lor normale fata de pamant. Asta este cea mai grava veste pe care am aflat-o azi. Schimbarea polilor magnetici si incalzirea magmei sunt nimic pe langa deplasarea traiectoriei pamantului fata de luna si soare (sau poate invers, a soarelui si lunii fata de pamant). Acest lucru genereaza schimbarile climatice, cutremure, inundatii, vulcani, cresterea oceanelor, desertificare, temperaturi record si moartea atator pesti, pasari si animale asa cum am vazut pe intreg globul. Stim de la Discovery ca luna si fazele ei au un impact mare asupra vietuitoarelor terestre. O schimbare de traiectorie genereaza informatii false pentru atatea specii, ceea ce duce la extinctie in masa.

    1. Schimbarea polilor pamantului
    https://www.youtube.com/watch?v=ZgNOqDJzodM
    https://www.youtube.com/watch?v=HMGovKOJ9FA

    2. Luna isi schimba traiectoria
    https://www.youtube.com/watch?v=wLZ3ZAI-fTY
    https://www.youtube.com/watch?v=P258pAFtbhM

    3. Oceanele sunt incalzite de catre activitatea anormala a magmei din interiorul pamantului
    https://www.youtube.com/watch?v=0S4iTs8ZLjI
    https://www.youtube.com/watch?v=9QR-r33gwLY

    4. Poluarea umana prin noxe (petrol, plastic, fum, deseuri)
    https://www.youtube.com/watch?v=OwOBRH56Ic0

    5. Distrugerea naturii, fara poluare, de catre om (despadurire, minerit, cultivare intensiva, vanatoare intensiva)
    https://www.youtube.com/watch?v=8qLObh08g-U
    https://www.youtube.com/watch?v=6vL-wpPQwo0

    Iata cativa factori importanti cu impact negativ major pentru 2016-2050. Atentie ! Aceste lucruri se intampla, sunt cunoscute de oamenii de stiinta si organizatiile care se ocupa cu supravegherea planetei, dar nu ni se spune nimic. Cred ca cel mai crunt adevar este ca omul s-a schimbat mult dupa anii 2000. Primii factori care s-au schimbat in lume sunt oamenii, dupa care urmeaza animalele si natura, dupa chipul si asemanarea omului modern. Cu o societate din ce in ce mai bolnava si atipica a unei pretinse specii evoluate, vine natura si oglindeste adevarata natura schimbata si pervertita a omului. Omul s-a salbaticit, natura vine si il urmeaza. Nu este nici un HAARP, nici cicluri ale pamantului, ale soarelui, iar sistemul nostru solar nu traverseaza o zona noua a universului. Pur si simplu natura este o creatie vie cu scopul de a sluji omului. Si asa cum animalele s-au salbaticit si au devenit reci fata de Adam dupa ce acesta a pacatuit, la fel si natura, a devenit rece si neprielnica. Iar acum in mileniul 3 cand omul s-a salbaticit de tot, natura, care este legata de om si influentata de comportamentul lui, s-a salbaticit si ea, nu ca sa ne pedepseasca ci pentru ca asa a fost creata sa reactioneze, pe masura starii umane.

    UN CANAL YOUTUBE UNDE PUTETI OBSERVA CE SCHIMBARI CLIMATICE AU AVUT LOC PANA ACUM, CARE SE ACCELEREAZA:
    https://www.youtube.com/cha…/UCGH5f_Pl6wsGqIpdMHpe7Sw/videos

    Apreciază

    • Mary said, on mai 3, 2016 at 6:18 pm

      Stii ca distrugerea naturii, fara cauze chimice este considerata, in textele de specialitate, tot poluare. Se numeste „factorul uman”. Ce vor cu agenda ecologica e sa ii instraineze pe oameni unii de altii pe baza dezastrelor cauzate de.. alti oameni. Deja sunt multi oameni, mici, ne-papusari, dar papusi fara dar si poate, care spun ca supra-popularea este o mare problema. De parca, la supra-populare, ei nu sunt tot oameni? Cand ne gandim la „factorul uman” care polueaza, supra-populare, ne dam noi seama ca vorbim de noi insine? Adica suntem prea multi? Cine se simte in plus? Eu? Tu? Noi? Voi? Cine e in plus? Nu zic ca papusarii vor realiza/accepta asta. Ei deja se considera mai presus, loctiitor(i) de Dumnezeu.

      Apreciază

      • Ionut said, on mai 4, 2016 at 11:16 am

        Absoult corect. Se cred un fel de zei, se erijeaza in „responsabili de soarta planetei”, culmea, tocmai cei ce distrug planeta.
        Una dintre cauzele vazute este tocmai societatea de consum, infiintata si incurajata de marile companii in cardasie cu mediul politic.

        Apreciază

      • Mary said, on mai 4, 2016 at 2:02 pm

        Nu stiu daca e doar de bani. Banii sunt o hartiuta. Cineva ii tipareste. Exista o regula ca nu poti tipari prea mult daca n-ai suficient aur. Dar poti tipari fara aur dar trebuie sa compensezi mai pe urma. De fapt in realitate poti tipari ce vrei, si cine sa te verifice ce ai facut daca nu – o alta tara spre exemplu? Daca ai armata mare sau ai convins pe toti ca esti mai rau ca Gingis Han, ai puteri extraterestre, aripi de cristal si etc – poti face ce vrei. Nu de bani au nevoie de poluare.
        Nu e de bani. Asa dupa cum razboiul nu este chiar contra noastra, ca sunt si oameni care o fac si lor le e bine acum, traiesc nepoluati pe cat posibil, isi oxigeneaza sangele prin laboratoare etc. Ci este contra lui Dumnezeu. Dumnezeu este victima perfecta.Daca nu acceptam asta, doar ne plangem de mila. Si Sf. Prooroc David nu de mila isi plangea, nu sunt psalmii lui lament. Spunea despre Dumnezeu.
        La sfarsit vor opri totul pentru cei ce se dezic de Dumnezeu. Asa ca.. sa puie cat Co2 in aer vor, si alte metale grele, sa bage mercur in carnuri si branza, sa toarne cianura in sapunuri daca vor, dar de Dumnezeu io una nu ma dezic. Dar nu pot fi opriti. Si nu se opresc decat cand au succes… si pana la a doua venire a Sa. Au succes, si vor mai avea. Ca la tortura lenta cedeaza. Cedeaza mai intati comunitati si tari si pe urma si oameni personal. Sa facem cat putem tarile sa nu cedeze.

        Apreciază

      • tataia said, on mai 5, 2016 at 12:53 am

        @Ionut @Mary „Ei” sint responsabili de toate relele. Printre altele tot ei ne-au invatat si pe noi la rele (de exemplu consumismul) dar apoi tot ei sint si cei care ne invinovatesc si ne responsabilizeaza in totalitate pe noi. Schema este clasica, este utilizata de multa vreme si ma mir ca inca mai functioneaza.

        Apreciază

  10. vlad tepes said, on mai 3, 2016 at 4:35 pm

    N-are nicio importanta pt papusarii Ocultei Mondiale ca pe Glob, clima este in racire continua. Ei o tin una si buna cu inclazirea globala si oricine altcineva trebuie sa sustina acest lucru, ca altfel e de rau. Eu cred ca acesti papusari sunt fani pe viata ai celebrei schite a lui Caragiale, „Caldura mare”.

    Apreciază

    • ortodoxend said, on mai 3, 2016 at 5:38 pm

      Nu este racire. Este schimbare climatica, tulburarea naturalului. Atat incalzire cat si racire, deci fluctuatii si extreme.

      Apreciază

      • mircea.v said, on mai 3, 2016 at 7:11 pm

        Pe ansamblu este o mica incalzire. Incalzirea asta, accelereaza toate fenomenele meteo, extremele cresc; ploi mai abundente, viteze mai mari ale vantului/miscari de mase mari de aer (calde/reci), uragane/taifunuri mai puternice (a se vedea cum au crescut in intensitate de prin 1970 – au crescut de 2 ori in intesitate). O mica incalzire duce la un circuit al apei in natura mai intens. E ceva tranzitoriu, care nu e stabilizat, si de asta impredictibilitatea, episoade f calde ce alterneaza cu episoade f reci…

        Cauzele? omul: starea de pacat a omenirii si poluarea, adica tot un pacat, ca asta e bataia de joc a omului fata de natura/creatie.

        Apreciază

  11. Paul222 said, on mai 3, 2016 at 5:09 pm

    Ce fel de reactie mai e si asta? Un preot se indoieste de lumina sfanta de la Ierusalim: https://ioanflorin.wordpress.com/2015/04/16/dragii-mei-frati-preainaltii-mei-stapani/

    Apreciază

    • el said, on mai 3, 2016 at 6:48 pm

      Paul222

      popangiul INDRACIT ioan florin florescu e un exponent al noului cler viclean si satanist al innoitilor, procip si pro-noua odrine mondiala, viitorul inrolat si oficial in gloata lui anticrist( deja ESTE de pe acum, ramane sa i se arate si „spatanul”) …
      nu te indigna, il spum ca pe cal breaz, o LEPADATURA dintre multele altele …. GUNOI si balegar pentru IAD !

      Apreciază

      • ortodoxend said, on mai 3, 2016 at 8:17 pm

        Cand incepe cu „preaînalții mei stăpâni” simt o tentativa de magulire asupra celorlalte persoane, o practica neortodoxa, prin care se incearca lingusirea interlocutorului pentru a-l asculta si a-i da dreptate. In rest, nu am stat sa-l verific mai mult, dar indoiala lui nu mi se pare buna. Si nu e doar indoiala, este contestarea unor reguli, a unei ascultari. El ar vrea, daca se poate, sa nu se mai aduca lumina de acolo, ina mai mult decat atat, acuza grecii ca ar face un balci.

        Apreciază

      • mihai said, on mai 3, 2016 at 9:05 pm

        Frate el, acest individ care pozteaza ca,,preot nu are nici in clin nici in mineca cu cele sfinte. Acesta reprezinta preotul modelat de maine si vai si amar de aceia cel vor urma

        Apreciază

      • el said, on mai 3, 2016 at 9:56 pm

        mihai

        citeste celalate povestioare de pa blogul lui de „scriitor” si ai sa vezi ce draci ai curviei si ai imaginatiei calarite de demoni il populeaza. si el cica e popa „misionar” in glasgow….. ca in ii Ro pute. iti dai seama ce fel de „misiune” face el, sau dracii prin el….
        asta nu e popa e un derbedeu ieftin de cartier cu ifose de „scriitor” si VAI de cine l-a hirotonit, pentru PACATUL asta nu se va mantui chiar daca i-ar fi virtutile ca ale Sf Petru !

        Apreciază

      • marinela said, on mai 5, 2016 at 12:57 am

        Pare ca a devenit o moda printre popi,ca nu-i pot numi altfel pe acesti lupi in piei de oaie,sa se indoiasca de veridicitatea Luminii Sfinte de la Ierusalim,iar crestinii umblatori degeaba la biserica „par sa se desmeticeasca ” dindu-le dreptate acestor popi ,multumindu-le ca i-a „luminat „pe ei , prostii.Vai de capul lor si de-al unora si de-al altora.

        Apreciază

    • Ioan said, on mai 5, 2016 at 5:37 am

      Cine putea sa combata minunea cu Sfanta Lumina decat un arsenist.

      La comment-ul userului Radu, „preotul” ii raspunde cu citat din Boca.

      Dovada:

      „radu says:

      21 April 2015 at 5:50

      Parinte mai multi preoti catolici se folosesc de postarea dumneavoastra si au postato si ei pe retele de socializare.Comenturi urate fata de preoti si fata de biserica ortodoxa se fac de catre persoane care nu cred in nimic.Nu am vrut sa va supar cu comentariul meu .mi am spus si eu parerea.

      Ioan-Florin says:
      21 April 2015 at 14:21
      dragă prietene, eu n-am scris-o ca să se folosească cineva de ea împotriva Bisericii Ortodoxe. părintele Arsenie spunea, în mintea strâmbă și lucrul drept se strâmbă. la urma urmei sunt alții care se folosesc chiar de Scriptură împotriva Bisericii.
      sunt destui care au înțeles cum trebuie postarea mea. iar tu nu fă așa pe smeritul, după ce vii aici și îmi spui că sunt „preot catolic”.”

      Acest biet om care spune ca e preot ortodox cauta sa distruga Biserica precum o fac si alte personaje gen Constantin Necula, Mihai Andrei Aldea, Calistrat Chifan, Daniil Stoenescu si multi altii. Acestia urmeaza mintii lor si nu Sfintilor Parinti.

      La polul opus acestor arsenisti se afla cel care administreaza site-ul „sfintiinugresesc”

      Insusi titlul acestui site nu este ortodox pentru ca sfintii au gresit in viata lor. Nu exista om fara greseala, iar Singurul care nu greseste e Dumnezeu.

      Acest biet om care are site-ul „sfintiinugresesc” a ajuns sa afirme ca Sfantul Justin Parvu este eretic in baza acestui fals interviu:

      http://manastirea.petru-voda.ro/2015/12/01/parintele-justin-despre-pictura-parintelui-arsenie-boca/

      Sa ne ferim de aceste atitudini extreme.

      Sfantul Paisie Velicikovski spunea intr-o scrisoare faptul ca noi trebuie sa urmam cugetului Bisericii (doar ea este fara greseala) si nu cugetului unui om chiar daca ar fi el sfant. Daca doi sau trei sfinti ar spune ceva contra invataturii Bisericii, noi nu trebuie sa primim aceasta invatatura.

      Am spus din memorie. Voi cauta in scrierile acestuia si voi aduce citatul exact.

      Sa ne pazeasca Dumnezeu si sa ne lumineze pe toti.

      Sa intoarca pe calea cea dreapta pe totii cei care urmeaza mintii lor si nu Sfintilor Parinti (arsenisti sau anti-boca).

      Si cand spun anti -boca ma refer la cei care se incred exclusiv in judecata lor si nu asculta sau nu cunosc invatatura ortodoxa.

      Apreciază

      • el said, on mai 5, 2016 at 11:50 am

        Ioan

        ce pretentii sa ai de la un CURVAR SMINTIT care scrie asemenea URACIUNI drept „literatura” popeasca?

        https://ioanflorin.wordpress.com/o-braga-pentru-domnul-plesu-si-un-whisky-pentru-mine/

        ce invatauri duhovnicesti se desprind din textul asta? in afara ca ii da pe fata CURVIA si ABJECTIA si viata in IMAGINARUL CALARIT de draci CE relevanta are ?

        asta NU e popa e UN STRICAT si in INDRACIT !

        Apreciază

      • Ioan said, on mai 5, 2016 at 1:34 pm

        Poate cei despre care am scris mai sus (arsenistii si cel de la „sfintiinugresc”) socotesc in sinea lor ca infaptuiesc un mare bine si ca slujesc lui Dumnezeu. Insa e mare pacat ca urmeaza mintii lor si indemnurilor vrajmasului si in acest fel ajung jucaria celor rai. Au daruri de la Dumnezeu si din nefericire le irosesc. Dau la o parte lumina ce izvoraste din scrierile Sfintilor Parinti si imbratiseaza intunericul invataturilor vrajmase, straine de Sfanta Biserica. Iar cei care ii asculta si dau crezare acestor invataturi predicate de acesti bieti oameni se adapa cu otrava sufleteasca si sunt in mare primejdie.

        Noi nu trebuie sa ascultam de cei care se fatarnicesc a fi ortodocsi, fie ei arhierei sau clerici ci trebuie sa ascultam pe Hristos Dumnezeu si invatatura Sfintei Biserici. Slava Domnului ca au fost traduse atat de multe carti patristice. Scrierile Sfintilor Parinti sunt in numar foarte mare – precum nisipul marii. Sa nu ne facem doar o colectie sau o biblioteca frumoasa si sa lasam ca praful sa se astearna peste aceste minunate carti. Sa citim cat mai mult.

        Sa-i lasam pe acesti predicatori sa vorbeasca singuri, sa lasam salile in care isi anunta ei venirea – goale. Ei nu slujesc lui Hristos. Hristos a fost inlocuit de acestia.

        Contantin Necula l-a inlocuit pe Hristos cu sine. Constantin Necula vorbeste despre sine. Mihai Andrei Aldea vorbeste de fapt despre sine, Calistrat Chifan la fel.

        Daca dam la o parte cuvintele frumoase pe care le folosesc ei: „biserica, credinta, dragoste” si privim cu atentie la mesajul acestor predicatori nu il descoperim pe Dumnezeu ci doar parerea de sine trufasa si idolul „eu”.

        Acesti pseudo- preoti contrazic invatatura de veacuri a Sfintei noastre Biserici. Ei cauta sa o schimbe dupa bunul lor plac pentru a primi laude si diverse foloase. Dar in principal laude. Pentru ei dogma nu exista cu adevarat, ei devin fauritori de noi „invataturi” sau de noi „dogme”.

        Dumnezeiescul Apostol Pavel spune: ”Dar chiar dacă noi sau un înger din cer v-ar vesti altă Evanghelie decât aceea pe care v-am vestit-o – să fie anathema!” (Galateni 1:8).

        Dar in sfarsit sa nu uitam faptul ca pentru oricine exista pocainta.

        Spune Sfantul Ioan Damaschin:

        „Caci nici binele nu e bine, când nu se lucreaza bine, ci e bine cu adevarat când nu-si asteapta ca plata pentru aceasta sau aceea placerea de la oameni, de pilda bunul nume, sau slava de la ei, nici nu se face din lacomie sau nedreptate. Fiindca Dumnezeu nu cauta la binele ce se face si pare ca e bine, ci la scopul pentru care se face. Caci spun si de Dumnezeu purtatorii Parinti, ca atunci când mintea uita scopul evlaviei, fapta vazuta a virtutii fara rost. Caci cele ce se fac fara dreapta socoteala si fara scop, nu numai ca nu folosesc la nimic, chiar daca sunt bune, ci si vatama; precum se întâmpla deopotriva cu cele ce par ca sunt rele, dar se fac în scopul cinstirii de Dumnezeu, cum e de pilda fapta celui ce intra într-o casa de desfrâu, ca sa scape de la pieire o femeie pierduta.

        De aici e vadit ca nu e milostiv cel ce s-a îndeletnicit cu milostenia, nici înfrânat cel care a facut la fel cu înfrânarea, ci cel ce s-a îndeletnicit cât mai mult si toata viata lui, deplin, cu aceasta virtute, folosindu-se de dreapta socoteala, fara greseala. Caci mai mare decât toate virtutile este dreapta socoteala, care e împarateasa si virtutea virtutilor.”

        Fara dreapta socoteala toate sunt zadarnice.

        Din nefericire predicile online si facebook-iene ale noilor „evanghelisti” ii incanta pe cei nestiutori si fac un mare rau Bisericii noastre.

        Sa ne lumineze Dumnezeu pe toti. Acestea sunt gandurile mele. Daca gresesc, Dumnezeu sa ma ierte.

        Apreciază

      • Ioan said, on mai 5, 2016 at 2:49 pm

        Savatie Baștovoi:

        „Ieri la 07:11 ·

        Nici eu n-am gasit la nici unul din Sfintii Parinti pe care i-am citit, chiar daca am citit mai putin decit parintele Ioan, vreo referire la focul de la Ierusalim. Aceasta inseamna doua lucruri: sau ca focul nu cobora in acele vremuri, sau ca o astfel de minune nu impresiona atit de mult incit sa faci teologie in jurul ei. Nu mi-l imaginez pe Ioan Gura de Aur hurducat in avion in seara Pastelui speriat ca i se va stinge focul din cutiuta. Luati-va credinta in serios, oameni buni: a crede in minuni nu e mare lucru, a crede in Dumnezeu e bucuria cea adevarata.”

        https://www.facebook.com/savatie?fref=nf

        Apreciază

      • el said, on mai 5, 2016 at 6:10 pm

        Ioan

        ” chiar daca am citit mai putin decit parintele Ioan,”______ care „parinte” ioan? kakodoxul ioan florin florescu derbedeul care citeste/produce literatura de bodel ?

        bastovoi de cand umbla prin posetutze de femei si produce ca „rucodelie” chiutzubusuri de muieri curve a devenit si el o curva cu minte de bordel. inca un ratat cu ifose de popa/calugar dispensator al „ortodoxiei innoite” dupa mintea lor !
        se inmulteste specia asta de LEPADATURI, CAZATURILE Ortodoxiei care NU cu Sfintii isi potrivesc/aseamana gandirea si nefolositoarele lor vieti, ci cu diavolii cei vicleni ai corectului politic.
        nu m-ar mira sa fie vandut si iuda SB pentru 33 euroi …

        e vremea lor, oamenii lui anticrist si slujbasii maruntzei ai diavolului !

        vei mai auzi multe de schlembericii astia care maimutzaresc Ortodoxia !
        insi ca astia vor da tonul de acum in „ortodoxia” KAKODOXA ce va deveni clasica la pangarele Bsericilor innoitilor , reeducatorii gloatelor lui anticrist.

        Apreciază

  12. remus said, on mai 3, 2016 at 5:37 pm

    Războiul crapilor în Australia. Autorităţile vor să împrăştie în râuri un virus care ucide peştii, pentru că specia europeană s-a înmulţit exagerat de mult. Costurile operaţiunii se ridică la 15 milioane de dolari şi asigură populaţia că virusul nu este periculos pentru oameni.
    Măsura va fi pusă în aplicare peste doi ani şi ar trebui să lichideze 95% din populaţia de crap european a râurilor australiene.
    Activiştii de mediu spun că marea problemă va apărea, însă, abia după moartea peştilor: sute de mii de tone de crapi morţi vor pluti pe ape.
    http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Extern/International/Crapi+europeni+lichidati+de+autoritatile+din+Australia

    Apreciat de 1 persoană

    • el said, on mai 3, 2016 at 6:31 pm

      remus

      psihopatii aia sataizati la suflete din australia vor sa ucida si vreo 2-3 milioane de pisici care chipurile omoara speciile lor de animale australiene… si vor sa ucida in masa si caii salbatici…

      niste criminali indraciti care isi vor atrage mania lui Dumnezeu iar sangele varsat de ei il vor plati cu sangele lor SPURCAT de animale nebotezate

      Apreciat de 1 persoană

    • el said, on mai 3, 2016 at 6:43 pm

      remus

      http://www.descopera.ro/dnews/10894986-australia-a-decis-sa-sacrifice-10000-de-cai-salbatici-vor-fi-impuscati-din-elicopter

      http://independent.md/guvernul-din-australia-vrea-sa-ucida-2-milioane-de-pisici/

      sa NU LE AJUTE Dumnezeu !
      sa PIARA ei spurcatii si nebotezatii SPULBERATI inainte sa poata sa distruga aceste fapturi nevinovate..

      si ar fi oarecum de inteles daca ar fi vorba de a ucide animale pt niste oameni care sufera de foame, dar acestia ii ucid din INDRACIRE ( motivatiile lor sunt GUNOI) caci asa le dicteaza diavolul din ei care e intaiul UCIGAS de tot ce e viu si vrea sa vada toata faptura lui Dumnezeu nimicita si apoi ii va nimici si pe ei.

      Apreciază

      • gheorghi said, on mai 3, 2016 at 8:53 pm

        Caracterul de „vinovatie” se poate atribui doar unei fapturi purtatoare de constiinta.
        Constiinta este facultate a sufletului.
        Suflet are doar „persoana”.
        Persoana este Dumnezeu, este ingerul (si cel cazut) si omul.
        Faptura apartine de „materialitate”, adica de senzorialitate si perceptie masurabila, ceea ce duhul nu este, substanta lui nefiind determinabila (descrisa) stiintific.
        Nu poti condamna/pedepsi animalele si nici duhurile fiind ilogic sa le „cantaresti” manifestarile astfel.
        Atat.
        Cruzimea nu se justifica, iar agresarea voluntara vine din instinct degenerat, din influente malefice.
        ––––––
        A afirma dezacordul fata de manifestari agresive nu este motiv de a schimba realitatea fapturilor:
        fauna si flora nu au suflet, deci nu au constiinta, nici moralitate.
        Animalul nu este si nici nu poate fi „vinovat” ori nevinovat.

        Apreciază

      • remus said, on mai 3, 2016 at 9:33 pm

        Nu aveam cunoștință de asemenea fapte, însă aș vrea totuși să știu dacă ar putea afla cineva ceva și despre cum merg lucrurile acolo cu instituția familiei în societatea lor. Dacă ai crescut pe cineva de mic și ai avut grijă să nu se rănească, să nu se îmbolnăvească, să fie tratat când este bolnav și să aibă mâncarea asigurată, atunci nu mai este chiar așa de ușor să omori. Familia este ceea ce ne învață valoarea vieții prin prețul plătit pentru ocrotirea unei vieți. Fără a trece prin această școală, atunci poate fi într-adevăr mult mai ușor să omori. Dacă înveți să îți fie milă de copilul tău pe care l-ai crescut, atunci cu atât mai mult ar trebui să înveți să-ți fie milă de un animal care trebuie să se descurce în sălbăticie. De asta aș fi curios să știu și cum stau lucrurile pe acolo prin Australia legat de familie.

        Apreciază

      • el said, on mai 3, 2016 at 10:01 pm

        gheorghi

        bine gheorghe te las sa fii tu mai intelept! 🙂 … esti multumit?
        sincer nu am chef sa atac iar subiectul acesta mai ales cu cei carora li se pare ca au priceput toate tainele Creatiei.
        numai o mica sanctiune : animalele AU SUFLET, necuvantator dar SUFLET ( spre deosebire de plante, vezi ca faci ghiveci) (sune Sf Antonie in Filocaile, Sf Vaisle cel Mare, in general Biserica)
        Hristos a inviat !

        Apreciat de 1 persoană

  13. Mary said, on mai 3, 2016 at 7:20 pm

    La capitolul ucideti cainii vagabonzi din Bucuresti ca ne omoara copiii (si copilasul omorat, si alti copilasi mutilati, in mod periodic asa de catre caini cu stapani, cainii doar si ei niste fiinte, dar oamenii care ii invata lupte?…).
    Acelasi gen de masura. Eu sunt fana cainilor, dar nici nu-i urasc, si mi-e putin frica de ei, ca sunt jucausi si cand sunt mai mari … dar referitor la cei vagabonzi.. o singura data m-a prins un caine de picior, nu muscat ci doar tinea, tinea asa pe piele de la spate, fara sa infiga coltii, doar m-a udat cu saliva lui. Era vagabond si din cei rai.. cei care nu latra ci se apropie foarte mult de tine, pe la spate. M-am intors sa vad ce e si atunci am vazut cainele. Nu m-am rastit la el, si a plecat de parca doar vroia putina atentie. Daca m-as fi rastit ma musca din sperietura nu din altceva.
    Si am mai trecut si printre haite care au ceva de impartit, si te latra, si daca te dai deoparte (ca asta vor) mergi mai departe.
    Sunt oameni pe strada pe care ii latra din motive necunoscute.
    Era greu pentru cei cu caini sa iasa plimbare, dar nu stiu niciun posesor de caine sa se fi bucurat de exterminarea cainilor din Bucuresti. N-ai cum!
    Odata m-am intalnit cu hinghierii. Erau sa ia si o potaie micuta, corcita, maidanez, dar tinea de o curte si n-avea zgarda. Dar a scapat. Cand au vazut ca ma latra (eu stiam de el, ca asa e el) imediat s-au intors. Pareau niste oamenia asa.. fara alta treaba.. de ce nu asta? Dar a scapat. Nu l-au luat.
    De Paste cand m-am intors de la biserica… noaptea.. tarziu… un caine mare negricios, maidanez, a venit pe langa mine si doar a mers asa, in liniste. Pe urma cand am ajuns acasa a plecat mai departe.
    Cateodata ma macin si pentru melcii care tot ies la ploaie, si merg aiuritii pana in mijlocul strazii. La cat sunt de inceti.. vor fi striviti.
    De curand am vazut un pui de pasare strivit, pe trotuar. Cum pe trotuar? Poate ca isi mai parca cineva masina, e singurul lucru care imi da speranta. Altfel.. l-a strivit cineva cu piciorul? Dar sa celebram „planeta” cu poze si spectacole. Ce planeta e aia pe o celebram? Virtuala? Fara dar si poate.

    Apreciat de 1 persoană

    • gheorghi said, on mai 3, 2016 at 8:35 pm

      Un studiu al cercetătorului american Stanley Coren, de la Universitatea British Columbia a evaluat existența a 525 de milioane de câini de companie, acest număr fiind în permanentă creștere, cu aproape 24% mai mulți într-un deceniu, se arată într-un comunicat de presă.

      Acest fenomen nu putea evita, bineînțeles, România.
      Din păcate, acest fenomen este însoțit și de o afecțiune psihologică, respectiv antropomorfismul.
      Această afecțiune se manifestă prin „dorința obsesivă a oamenilor de a le oferi animalelor de companie trăsături cât mai umane sau nevoia de a-i transforma în membri autentici ai familiei”, spune psihologul Iuliana Fulaș.

      „Oamenii le oferă câinilor și pisicilor cam tot ce se oferă ființelor umane: de la naștere asistată, nume de botez, aniversări, cadouri de Crăciun, somn în același pat, înmormântări, până la servicii psihologice pentru câini sau chiar servicii psihologice și pentru părinții animalului răposat… ca să nu mai vorbim de îmbrăcăminte, coafor, igienă personală, masaj sau yoga pentru câini.
      Unele persoane au identificat această nevoie a oamenilor de a-și umaniza animalele de companie și au dezvoltat adevărate afaceri foarte profitabile, oferindu-le servicii care, de regulă, sunt valabile doar ființelor umane”, afirmă psihologul.

      Chiar și în testul psihologic „Familia mea”, aplicat în cabinetele de psihologie, spune specialistul, în aproximativ 80% din cazuri apare și un animal de companie.
      „Am observat din ce în ce mai multe persoane care vorbesc despre câini și pisici ca și cum ar fi copilul lor. De câte ori nu ați auzit expresia ‘Fetița mea e foarte jucăușă și neastâmpărată, mi-a ros toată mobila?’
      În același timp, este destul de îngrijorător că din ce în ce mai mulți tineri preferă să-și cumpere un animal de companie și refuză să aibă un copil”, spune psihologul Iuliana Fűlaș.

      Totodată, specialistul afirmă că atribuirea trăsăturilor umane, tendința de a judeca comportamentul unei ființe non-umane, după modelul uman, atribuindu-i un psihic, însușiri omenești, a devenit cea mai nouă afecțiune în România și în toată lumea, și poartă numele de antropomorfism.

      „Dacă persoanele își îmbracă obsesiv câinele sau pisica cu rochițe, pantalonași, pantofi sau alte accesorii, din dorința de a-l face cât mai uman, posibil să sufere de antropomorfie și ar trebui să consulte un psiholog. Cauzele principale pentru care devenim antropomorfici sunt egoismul și singurătatea sau chiar singurătatea în doi.
      De cele mai multe ori, teama de a nu fi respinși, teama de eșec în cuplu ne împinge să alegem dragostea unui animal, care ne iubește necondiționat, iar noi credem că avem un control asupra animalului, știind că niciodată nu ne va părăsi”, explică psihologul Fűlaș.
      Acest tip de fobie (teama de a nu fi parasit), continuă specialistul, impiedică relațiile cu ceilalți oameni, iar prin atribuirea animalelor de trăsături umane, chiar cu agresivitate uneori, dorim să deținem controlul asupra situației.

      „Ne dăm seamă că acest așa-zis control ne depășește atunci când câinele nostru latră în miez de noapte și trezește toți vecinii din bloc. Nu te poți supăra pe un câine pentru că acesta latră, spunându-i că e obraznic. Menirea lui este să latre, iar problema este a omului că nu îl crește în mediul lui natural sau, în cel mai rău caz, că nu-l dresează. Crescându-l în casă, familia ta devine haita lui, iar el încă nu a înțeles cine este stăpânul haitei”, declară psihologul.

      Specialistul este de părere că dorința noastră de a-i schimba comportamentul de câine în cel uman este inutilă, iar ca să înțelegem mai bine modul în care percepe câinele o haină, am putea să-l comparăm cu lupul, deoarece se trag din același strămoș.

      „În haită, lupii mai mari se așează deasupra celor mai slabi, pentru a-i domina, iar pe același principiu înțelege și animalul de companie acțiunea noastră de a-l îmbrăca.
      Primul său instinct, chiar dacă noi credem că domesticirea lui îi înhibă instinctele primare, va fi să se scuture și să dea jos hainele, pantofii și celelalte accesorii. Îmbrăcându-l, mai mult îl stresăm”, declară psihologul Iuliana Fűlaș.

      Antropomorfismul îi determină pe oameni să blocheze conexiunile reale cu alți oameni și să deschidă conexiuni aparent autentice cu ființele non umane.

      Persoanelor care suferă de antropomorfism li s-a inoculat, în timp, ideea că „oamenii sunt răi și nu merită nimic”, iar aceștia preferă mai degrabă să crească sau să hrănească un animal de companie decât un copil.

      „Bineînțeles că, din punct de vedere terapeutic, animalul de companie satisface una dintre nevoile noastre fundamentale: nevoia de a primi și de a oferi dragoste.
      Totuși, antropomorfismul ne face să confundăm nivelele de iubire, ne face să punem pe același palier dragostea pentru o ființă umană și dragostea pentru o ființă non umană sau chiar să credem că dragostea pentru animalul de companie este cea autentică.
      Oricât de minunate, frumoase și inteligente sunt animalele de companie, trebuie să înțelegem că nu pot suplini o ființă umană”, conchide psihologul Iuliana Fűlaș.

      Apreciază

    • gheorghi said, on mai 3, 2016 at 8:37 pm

      http://www.laurentiudumitru.ro/dragostea-pentru-animale.php

      Dragostea pentru animale – Intre zoolatrie si prada
      Cornel Dragos

      Tuturor ne sunt dragi animalele, chiar daca de unele ne este teama.
      In copilarie ne-am jucat cu ele si poate si acum ne mai luptam cu ispita de atunci.
      Nu uitam totusi ca Sfantul Siluan Athonitul (despre care nu se poate spune ca nu iubea creatia lui Dumnezeu, din moment ce se intrista pentru ruperea fara motiv a florilor) ne-a invatat ca nu trebuie nici sa vorbim cu animalele, caci ne coboram astfel la treapta lor de necuvantatoare.

      In lipsa comuniunii ramane ca dragostea sa imbrace haina milei.
      Ne e mila pentru ca, nevinovate fiind, sufera si ele stricaciunea intregii creatii ca urmare a pacatului originar. Ne e mila apoi pentru ca omul cazut, rupt de relatia cu intreaga creatie, se poarta cum nu s-ar cuveni si cu animalele. Ne e mila cand omul sarac le face pe bietele necuvantatoare partase la saracia lui, intretinandu-le necorespunzator, asuprindu-le pentru neputintele lor, dar si cand omul bogat le creste in conditii de rasfat.

      De multe ori ne incearca, in asemenea imprejurari, un sentiment de revolta.
      Cum se cuvine de fapt a ne purta cu aceste creaturi ale regnului animal?

      Mai intai cu respectul pe care-l datoram fiecarei parti a lucrarii unui Creator Care a asezat in fiecare aspect adus la existenta o ratiune de a fi, in baza careia la sfarsitul creatiei „toate erau bune foarte” (Facere 1, 31). Apoi, cu grija fata de un dar, caci toate au fost facute si daruite spre stapanire omului, si pretuind darul, trebuie, prin recunostinta pentru el, sa ajungem a-L iubi mai mult pe Daruitor.
      Dispretuind darul, L-am putea mahni pe Cel Care daruieste.
      In sfarsit, sa nu neglijam ratiunea fixata de Dumnezeu existentei lor, dandu-le alta intrebuintare.

      Dresajul – hobby sau patima?
      Ne vom referi la cei care cresc animalele ca pasiune sau hobby, cuvant acceptat de persoanele care cred ca expresia i-ar onora sau scuza, desi in limbaj duhovnicesc s-ar numi patima.
      Ce este rau in aceasta preocupare a lor?
      Ea reprezinta, in primul rand, o agresiune la adresa creatiei pentru ca schimba rostul natural.
      De la scopul nobil pentru care au fost facute, ajung obiecte vii pentru distractia omului cazut din starea superioara, binecuvantata de Dumnezeu.
      Prin folosirea in interes personal, egoist, a ceea ce are alta destinatie, „omul recent” paraziteaza creatia.

      Agresiunea este evidenta cand patima se satisface
      – prin privarea de libertate a unui animal facut sa fie liber
      – sau prin inchiderea in cei cativa metri ai apartamentului a unui necuvantator care, dupa felul in care l-a zidit Creatorul, ar avea alte nevoi.

      Ce defaimare a creatiei mai mare vrem decat un elefant la circ obligat sa mearga pe o minge sau un leu – regele animalelor – sa execute „numere speciale” la comanda. Trist pentru animale, dar si pentru cel care, in nevoia lui ontologica de fericire, se amageste cu asemenea surogate.

      Mai rau si vrednic de plans este sa vedem omul, cununa creatiei, menit sa fie slujit de animale, slujind el celor fara de constiinta morala, el facandu-se cu voie rob acestora.

      Extremele se intalnesc.
      Ridicol si caraghios este peisajul doamnelor si domnilor (altfel de respectat) executand corvoada de a „scoate in lesa” sau chiar purtat in brate un animal impapusit ca sa-si faca programul de miscare” sau cele naturale.

      De fapt, animalele in cauza sunt numai obiectul patimii (zoolatrie) al carui subiect este omul si care slujeste in fond acestui viciu starnit si intretinut de sarpele cazut.

      Cel mai mare rau in situatia exprimata il constituie pervertirea sentimentelor.
      Dragostea pe care omul trebuie sa o indrepte conform poruncii catre aproapele purtator al „chipului lui Dumnezeu”, este concentrata spre altceva, in afara randuielii divine.

      Diferenta de importanta dintre om si animale a fost evidentiata chiar de Mantuitorul nostru prin cuvintele din Predica de pe Munte:
      „Priviti la pasarile cerului. Oare nu sunteti voi cu mult mai presus decat ele?” (Matei 6, 26)
      sau
      „Cu cat se deosebeste omul de oaie!” (Matei 12, 12).

      Iata pretul incomparabil al omului, singurul care se bucura de nemurire, singurul care va fi chemat la judecata.

      Sufletul animal detine numai ceea ce Sfintii Parinti au numit putere pasiva in care intra doar dorinta si pofta, pe langa puterea vitala (in baza careia sufletul isi zamisleste trupul si il intretine viu).

      Dintr-un astfel de suflet lipsesc puterile care il fac pe om ipostas al unei constiinte de sine statatoare, o persoana:
      – puterea duhovniceasca,
      – puterea contemplativa,
      – puterea rationala.

      Orientand dragostea noastra spre oameni, o orientam spre Dumnezeu in mod direct decat canalizand-o spre restul creatiei, caci numai in fiintele umane Il putem gasi salasluit pe Hristos.

      Ingrijirea pe care unii sfinti au aratat-o unor animale in pustie (Cuviosul Gherasim de la Iordan si leul „ascultator”) exemplifica restaurarea firii, depasirea stricaciunii si impacarea omului cu creatia.

      Nu ne-am referit – in cazurile patologice infatisate la inceput – nici la sfintii ocrotitori ai animalelor domestice (Sfantul Modest, Sfantul Trifon si altii), folositori prin rugaciunile lor semenilor crescatori de animale spre a le asigura sanatate si fertilitate necuvantatoarelor de pe urma carora acestia traiesc.

      Ne referim la cei care, traind intre oameni aflati in nevoi, intorc spatele acestora si isi focalizeaza dragostea in mod generos catre animale ce le satisfac placerea egoista.

      Daca ar ajuta constant un copil orfan sau un batran neputincios, nu si-ar satisface o placere si ar implini faptele milei trupesti si sufletesti.
      Dar, ce poate fi mai neplacut pentru omul robit patimii decat sa implineasca poruncile divine?
      Ar fi de apreciat, cel putin apelarea la solutia ajutorului indicat (prin sprijin financiar acordat unei institutii de caritate), din banii care prisosesc sau sunt cheltuiti pentru scopuri zoolatre.
      Ceea ce ii impiedica de fapt pe acesti frati intru zidire este inrobirea vointei.
      Atasati de obiectul patimii lor sufera la pierderea lui mai mult decat pentru oameni (nu neaparat straini), adesea rude sau prieteni. Jalnica stare pentru chipul Logosului divin, omul!

      Facatorul si Purtatorul de grija, Dumnezeu sa ne fereasca de astfel de patimi, sa-i ridice pe cei care au alunecat in ele si sa „se milostiveasca, ca prin buna-petrecerea si inmultirea boilor si a celorlalte dobitoace sa se lucreze pamantul, iar rodurile sa creasca si sa prisoseasca spre tot lucrul bun”.
      (din Rugaciunea Sfantului Sfintit Mucenic Modest la toata boala aducatoare de vatamare fapturilor necuvantatoare).

      Apreciază

      • el said, on mai 3, 2016 at 9:52 pm

        gheorghi

        de la laurentiu dumitru o sa accept ceva cand va da dovada de minim discernamant duhovnicesc.
        cata vreme se inchina la boca-boca palavrageala lui e bors imputit

        Apreciază

      • Ionut said, on mai 4, 2016 at 11:34 am

        E adevarat ce spui, ca omul e mai presus de animale, dar practica difera putin de teorie.
        Stiu pe cineva care, la un moment dat, a incercat pe cont propriu sa ajute vreo doi-trei copii orfani/saraci cu mancare sau sa-i ajute sa invete carte (sa faca un fel de meditatii) si s-a ales cu o mare dezamagire.
        („Din pricina inmultirii faradelegii, iubirea multora se va raci, dar cel ce va rabda poana la sfarsit, acela se va mantui”)
        Aceeasi persoana si-a mai luat si „suturi” de la unii care ziceau: „Un copil n-ai ajuta, dar dai de mancare la animale”.
        Problema e ca astia care o tin sus si tare cu ideea asta nu dau de mancare nici macar unui caine, daramite unui copil.
        In concluzie, una nu o exclude pe cealalalta, cele doua nu trebuie puse in antiteza.
        Si toti suntem tari in teorie…

        Apreciază

    • mihai said, on mai 3, 2016 at 8:54 pm

      Un nou val urias de imigranti de data asta invocanduse .incalzirea globala http://www.stiripesurse.ro

      Apreciază

  14. mircea.v said, on mai 3, 2016 at 8:14 pm

    off

    ultimele paini facute: faina alba si 7% tarate. Beton.
    Cost aprox, cu faina si taratele luate de la moara, 1 leu/kg paine. (cuptor cu lemne). Pt cuptor electric/gaz se mai adauga un 0,5 lei.

    Apreciază

    • el said, on mai 3, 2016 at 10:14 pm

      mircea.v

      bravo frate, esti de laudat pentru simtul tau practic si adaptat la realitati
      eu zac cu dureri de burta si mananc toate otravurile….si n-am nici o scuza pt asta

      Apreciază

    • marinela said, on mai 4, 2016 at 4:10 am

      mircea. v
      Cred c-o sa te invitam fiecare pe rind la noi acasa si sa ne arati pe viu maiestria ta de pitar,ca sincera sa fiu nu stiu cind voi fi capabila sa o fac si sa-mi mai si iasa gustoasa ca piinea ta.:)))Am facut rost de un vas de jena cu capac,dar n-are volumul necesar,insa trebuie sa-mi iau timp si sa ma apuc de treaba,ce-o iesi o iesi.Indiferent ce-o sa iasa, te anunt ,ca sa stii pe ce miini „maiestre”ai dat reteta ta minunata:)).Doamne ajuta si mintuire !

      Apreciază

    • mircea.v said, on mai 4, 2016 at 11:31 am

      marinela, @el,

      teoria o stim toti 🙂

      „Pentru că nu a zice, ci a misca, înseamnă a ajunge” – o spune destul de poetic Parintele Arsenie Papacioc

      Asa ca, Marinela, nu e nici o maiestrie, este doar „a misca” 🙂

      Apreciază

      • el said, on mai 4, 2016 at 2:41 pm

        mircea.v

        eu frate recunosc ca sunt puturos si indolent. nu fac ceva bun decat impins de vreo nevoie sau interes. asa ca dupa cum ma cunosc voi coace paine cand ma va sili neaparat nevoia. ce sa faci fiecare cu „masura” lui, a mea e mica… 😦

        Apreciază

      • el said, on mai 4, 2016 at 2:59 pm

        mircea

        pt mine se aplica cuvantul Sf Ap Pavel :” cine cu munceste nici sa nu manance” , asa ca ma straduiesc si eu sa-l aplic si sa mananc cat mai putin la limita nevoii …. ca sa-mi „justific” puturosenia.

        ps : ca sa-ti spun ceva relevant la modul de pocedare, iti spun ca mie cel mai mult mi-a placut Evanghelia cu Maria si Martha… ( mama ma batea la cap ca sunt lenes si ca TREBUIE sa fac si eu ceva practic/efectiv in afara de hartaloagele mele, si cu timpul ajunsese sa-mi ridice probleme de constiinta cum ca ar avea dreptate, ceea ce ma incurca grozav la constiinta, data fiind lipsa mea de interes pentru „temele” cu pricina; bunica zicea „pune mana pe carte si invata ca nu esti bun de nici o treaba altfel „).
        Si habranist cum eram in cele ale Credintei (dar curios nevoie mare, ca pisica la nou) si vai de capul meu ca faptura, aterizez si eu la o Sf Liturghie unde se citea Evanghelia cu pricina… a fost REVELATIA vietii mele, ceea ce m-a „indreptatot” sa-mi urmez mai departe inainte calea „dezinteresarii”… am venit luminat si peste masura de bucuros acasa si mi-am zis : eu trebuie a fac ca Maria cea de la pciioarele Lui Hristos, e calea care mi se potriveste ontologic ( pe vremea aia eram baiat mic nu aveam habar nici de Biserica; botez, Credinta,etc) … si mustrarile mamei nu m-au mai miscat la constiinta numai ca …TREBUIA sa „ma pun pe Cale” ca sa fiu in regula…. Biserica,etc.

        pps: si ca sa fac haz de necaz ,cat despre puturosi mai avea bunica o vorba despre lenesi: „daca vrei sa rezolvi o problema grea si complicata repede, definitiv si cat mai bine da-o unui lenes !” …. acela ca sa scape de ea eficient si desarvarsit, o va rezolva MAGISTRAL si IREVOCABIL cat de repede si bine e posibil …. ca sa scape de belea si sa se poata intoarce apoi nestingherit ( de gandul ca problema ii va mai reveni vreodata)…. la lenevia sa ! 🙂 🙂 …..

        Apreciază

      • marinela said, on mai 4, 2016 at 6:40 pm

        Priceput. Promit sa ma apuc cit mai curind de facut pita asta minunata.Pe curind!:))

        Apreciază

  15. remus said, on mai 3, 2016 at 10:39 pm

    13 capitole din textul TTIP obținute de Greenpeace Olanda. O primă concluzie: negocierile TTIP nu mai pot continua fără un proces transparent de consultări publice!
    http://www.greenpeace.org/romania/ro/campanii/schimbari-climatice-energie/activitati/13-capitole-din-textul-ttip-obtinute-de-greenpeace-olanda/

    Apreciază

  16. remus said, on mai 3, 2016 at 10:53 pm

    Romania risca sa plateasca 1 miliard de euro daca nu primeste refugiati
    http://www.enational.ro/news/romania-risca-sa-plateasca-1-miliard-de-euro-daca-nu-primeste-refugiati-534040.html/

    Apreciază

  17. Paul222 said, on mai 3, 2016 at 11:06 pm

    Absolut scandalos, in America o judecatoare a decis sa ia copilul de la o mama pentru ca aceasta ii vorbea prea mult despre Chemtrails si acum isi poate vedea fiica doar cu in prezenta unui asistent social! Va dati seama la ce nivel au ajuns acolo? Cat mai dureaza pana cand statul va rapii copiii parintilor care nu cred in Incalzire Globala sau care pur si simplu nu accepta tot ce zice sistemul? http://www.infowars.com/judge-orders-mothers-child-to-be-snatched-because-she-believes-in-chemtrails/

    Apreciază

    • el said, on mai 4, 2016 at 12:05 am

      Paul222

      proorocia Stareţului Ignatie de Harbin (Manciuria), … „Ceea ce a inceput in Rusia se va incheia in America” –
      nu mai e mult, lagarele fema sunt gata de pe vremea lui clinton, ii asteapta pe „ne-reeducati”.

      Apreciază

  18. Alex said, on mai 4, 2016 at 3:52 am

    Marea Înşelătorie a Încălzirii Globale

    Apreciază

  19. geo said, on mai 4, 2016 at 9:10 am

    Hristos A Inviat!

    Postase cineva, zilele trecute, un articol, nu il mai gasesc acum, despre conspiratia referitoare la infiintarea Federal Reserve…in cartea recent aparuta pe care o gasiti aici – https://vk.com/doc-764610_383058715?dl=2f7fd768c73a04c0f2 – la pagina 50 este mentionat numele lui J. P. Morgan al carui rol in formarea Federal Reserve Ban a fost crucial…si care si-a contramandat calatoria…

    Apreciază

  20. […] E frig. Sa semnam cel mai mare acord impotriva incalzirii globale […]

    Apreciază

  21. ozana said, on iunie 18, 2016 at 11:41 am

    Nu voiam sa mai deranjez comentatorii de aici dar se pare ca nu ma pot abtine.Trebuie sa impartasesc cu cineva gindurile mele , suferinta imensa si gustul amar nascut din neputinta de a indrepta ceva.Pot trece peste multe lucruri dar peste suferinta plantelor, animalelor, a oamenilor , NU POT.Observ cum totul se naruie in jurul meu cu o repeziciune care ma face sa cred ca am murit si am ajuns in iad. De curind prin media a aparut informatia ca Marea Neagra a inceput sa-si schimbe culoarea in albastru-azuriu.Este adevarat.Mi-am petrecut toate verile pe nisip si stiu bine cum arata marea pina anul acesta.Explicatia este una care pe mine nu numai ca nu ma convinge , ba chiar imi da de gindit .,,Specialistii” de la Antipa si NASA sustin ca din cauza inmultirii excesive a unei alge , numita Coccolithophore care fixeaza carbonatul de calciu in invelisul ei sub forma unor placute numite cocolite care reflecta lumina, schimbind astfel culoarea apei acolo unde este mai adinca , deoarece alga prefera sa traiasca la adincimi foarte mari, pe stinci (?!).Privind harta din satelit furnizata de NASA, culoarea este schimbata in primul rind la tarm. Ma intreb ; nu cumva fenomenul se produce din cauza concentratiei mari de aluminiu (chemtrails) din apa , care deasemenea reflecta lumina ? Sa le fi venit algelor astora cheful anul asta dupa mii de ani sa se inmulteasca necontrolat?
    O alta observatie : mi se usuca toti pomii, toate plantele, toate florile.Totul este in agonie. Am hotarit sa nu mai investesc anual in otravuri de la ,,Fermierul” pentru ca oricum nu au servit la nimic decit la golirea buzunarului si otravirea fructelor.Atunci de ce am mai muncit sa-mi fac casa la tara?
    Atentionare : de acum inainte nu vom mai avea parte de miere naturala deoarece albinele nu zboara pe frig, cer acoperit si ploaie. De vreo trei ani nu reusesc sa mai cumpar miere adevarata de salcim , asa cum o stiu de o viata (si ma pricep). Asa ca am plecat la 100 km de casa ,pe la ora 11.00, cer acoperit si frig , pe vremea florilor de salcim, intr-o padure unde stiam ca poposesc apicultorii cu stupii.Un tip care se dadea cinstit s-a oferit sa-mi dea miere direct din stup.Ce sa vedem aici ? Toate albinele erau in stup, nu zbura niciuna, in interior erau hranitoare cu sirop iar stupii erau capaciti cu ceara alba artificiala (capaceala pe care o stim cu totii , datorita propolisului din compozitie este inchisa la culoare). Cind i-am demonstrat ca este un impostor, mi-a spus scurt ca daca vreau iau , daca nu , nu si ca ce vreau eu nu voi mai gasi nicaieri niciodata. Nenea cam plutea in aburi de alcool asa ca ,,In vino veritas”- a scapat porumbelul. As vrea sa inchei intr-o nota optimista dar nu pot. Va doresc o zi frumoasa. Doamne ajuta.

    Apreciază

  22. octavpelin said, on octombrie 22, 2017 at 9:22 am

    A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

    Apreciază

  23. […] E frig. Sa semnam cel mai mare acord impotriva incalzirii globale […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.