Saccsiv – Weblog

ANTI CIP: Am fost peste 40 cand ne-a chemat parintele Justin Parvu in 2009. Am mai ramas vreo 5 …

Posted in Uncategorized by saccsiv on Aprilie 19, 2016

La inceputul lui 2009 am fost peste 40 cei ce am raspuns chemarii parintelui Justin Parvu la lupta anti cip. Ne-am adunat la Manastirea Petru Voda si alaturi de cei de acolo am facut un soi de sedinta de lucru. Si toti eram cunoscuti in zona asta ortodoxa, sa-i zicem militanta: care prin reviste, care prin carti, conferinte, bloguri.

Parea de bine. Speram sa ni se alature si mai multi, faceam planuri de actiune, se strangeau deja celebrele semnaturi anti cip.

Si s-a ales praful …

Azi, dintre toti aceia am mai ramas doar vreo 5 activi in lupta anti cip.

Unii au intors armele impotriva noastra. Altii au gasit altele mai “importante” de facut.

 

58 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. cosminmatiu said, on Aprilie 19, 2016 at 9:01 pm

    Sistemul aplica tactica: „broasca la fiert” si pe langa ca il aplica mai face si cate un pas inapoi pana adoarme vigilenta si dupa aceea mai multi pasi inainte.

    Acum cativa ani cand auzeam ca in vremurile din urma va fi suficient sa iti pastrezi credinta ca sa te mantuiesti spuneam: ce simplu este, azi vad ca este enorm de greu.

    Apreciat de 2 persoane

  2. Andrei Creacico said, on Aprilie 19, 2016 at 9:12 pm

    „Nouă cu adevărat ni se cuvine anume acum, folosindu-ne de situaţia în care se elaborează un document sinodal, să declarăm că astăzi adevărata lipsă de unitate între creştini este pierderea unităţii neortodocşilor cu biserica Ortodoxă”
    http://lumea-ortodoxa.ro/boru-din-diaspora-patriahia-moscovei-critica-documentele-pregatitoare-pentru-marele-sinod/

    Apreciază

  3. adriandirnescu said, on Aprilie 19, 2016 at 9:31 pm

    E trist… cum ziceau parintii ca pana la urma ramane lupta omului cu el insusi. Totusi multa lume va apreciaza pentru efortul cu blogul si sunt sigur ca sunteti pomenit de bine de foarte multi… sa avem nadejde la Bunul Dumnezeu ! Si eu lucrez cu oameni si cateodata ma simt in pericol sa ma molipsesc , sa ma pierd… cateodata observ ca suntem fiecare cu lumile noastre … Pot sa zic ca atunci cand sunt la Sfanta Liturghie parca as vrea sa am aceasta bucurie si dupa sluiba , toata saptamana, sa-i simt pe oameni uniti cel putin in aceasta bucurie a drept maririi lui Dumnezeu … dar in cotidian nu e simplu caci ajungi sa-i simti pe fiecare cu lumea lui , si noi stim ca nu sunt miliarde de lumi. Si uite asa vedem cat suntem de mici si ca nu avem nici o putere de la noi, dar sa pastram totusi dorinta de lupta si de impreuna rugaciune catre Dumnezeu . Doamne ajuta !

    Apreciază

  4. rapcea said, on Aprilie 19, 2016 at 9:34 pm

    Eu am fost dintre cei refuzaţi, ţinuţi la poartă. Şi totuşi rezist.

    Apreciază

    • saccsiv said, on Aprilie 19, 2016 at 10:02 pm

      rapcea

      Din cauza mea n-ai intrat. In afara de Roncea si de mine, nu stia nimeni ca esti yoghin. Dar Roncea a tacut. Eu insa le-am spus tuturor.

      Puteai intra daca te lepadai de yoga, dar n-ai vrut. Asa ca ai stat afara.

      Ai fost si esti anti cip, dar nu stiu cat va cantari asta pentru mantuirea ta, caci esti yoghin. Dar de fapt probabil ca nici nu te intereseaza din moment ce tu crezi ca te vei reincarna.

      Apreciat de 3 persoane

      • Mihai Rapcea said, on Aprilie 20, 2016 at 11:07 am

        Așa a vrut Dumnezeu să fie. Să se împiedice tot efortul a mii de oameni în habotnicia unui singur individ pe care, culmea ! l-am mai și ajutat.
        Sper să realizezi odată și odată ce imensă prostie ai făcut. Și sper ca Ortodoxia să se debaraseze cândva de moștenirea iudaică a ideii arogante de popor ales, singurul aflat în posesia Adevărului

        Apreciază

      • saccsiv said, on Aprilie 20, 2016 at 11:28 am

        Mihai Rapcea

        Nu inteleg ultima fraza:

        „Și sper ca Ortodoxia să se debaraseze cândva de moștenirea iudaică a ideii arogante de popor ales, singurul aflat în posesia Adevărului”

        Adica Ortodoxia sa renunte la ideea ca alte drumuri, de exemplu yoga, duc la iad? Sau ce ai vrut sa zici?

        Apreciază

      • AlexandruM said, on Aprilie 20, 2016 at 12:15 pm

        Mihai Rapcea

        Sa intelegem ca neparticiparea ta la intalnirile cu Parintele inseamna „impiedicarea efortului a mii de oameni”? Suna putin cam important.

        Dar, dragul meu, cu toate acestea tu ai participat la toate actiunile si ai fost foarte activ pe tot frontul anti-cip ceea ce este remarcabil. In locul tau m-as fi suparat insa tu ai ramas constant si ai luptat pentru o idee chiar daca nu aveai impartasire cu initiatorii. Cred ca Domnul va vedea lucrul acesta (nu se stie in care viata, vorba lui Saccsiv, insa este o alta tema).

        Crezi ca in alte conditii ai fi putut face mai mult? Din punctul meu de vedere lupta este in esenta duhovniceasca ori daca nu avem acelasi Dumnezeu consider ca decizia Parintelui a fost foarte buna.

        Conjunctural, putem fi aliati insa numai atat timp cat ramanem pe pozitii distincte in ceea ce priveste credinta pentru ca la un moment dat despartirea este inevitabila.

        Iti admir consecventa in lupta anti-cip si nadajduiesc ca Domnul sa-ti dea putere si sa te lumineze in cele spre folos. Ai ceva sanse pentru ca vad ca individualizezi „Adevarul”. Inseamna ca-i recunosti unicitatea ceea ce este un pas important intr-o lume care relativizeaza totul. Sa stii ca nu este monopolul Bisericii. EL EXISTA oricum, noi doar credem in EL.

        ps – @”el”, schimba-ti te rog nick-ul.

        Apreciază

      • cosminmatiu said, on Aprilie 20, 2016 at 1:09 pm

        Ar trebui sa vada ca toata puterea unui yoghin este zero langa un calugar cu rugaciunea inimii. Se paare ca nu a citit cartea: ftp://ftp.logos.md/Biblioteca/_Colectie_RO/Dionysios%20Farasiotis%20-%20Marii%20initiati%20ai%20Indiei%20si%20Parintele%20Paisie.pdf

        Apreciază

      • el said, on Aprilie 20, 2016 at 5:54 pm

        AlxeandruM

        pune-ti pofta in cui !
        daca nu-zi place nick-ul meu nu-l citi

        Apreciază

      • AlexandruM said, on Aprilie 20, 2016 at 6:16 pm

        cosminmatiu

        Stai linistit ca a citit el destule si are o minte brici. Este insa un drac mare care-l tine bine legat. Are un suflet bun. Trebuie pomenit.

        Apreciază

    • mihai said, on Aprilie 20, 2016 at 3:06 pm

      Frate rapcea, daca intadevar te ocupi de chestii din astea gen yoga, ezoterism si cu secte te rog leapadate de ele. Eu sincer sa fiu dece sa nu recunosc, am intrat in ,,biserici” sectare crezand tot felul de baliverne luinduma dupa x si y, insa singura invatatura este cea crestin ortodoxa, restul sunt numai ierezii, ma rog nu sunt eu in masura sa judec insa trebuie sa ne trezim odata la realitate, si apropo de lupta anti cip, pot sa spun ca majoritatea pe care am inceput sai lamuresc vizavi de aceasta chestie efectiv mau tratat cu indiferenta

      Apreciază

      • Mihai Rapcea said, on Aprilie 21, 2016 at 9:51 am

        Eu nu venisem acolo doar în nume personal. Reprezentam cam 30.000 de cursanți yoga, dintre care 2-3 mii din București au participat în permanență la acțiunile în justiție, mitinguri, memorii, fluturași dați pe stradă, traduceri articole anti-cip, tipografie, etc.
        Trebuia să mă lepăd cumva si in numele lor de yoga ?

        Apreciază

  5. obosit said, on Aprilie 19, 2016 at 9:40 pm

    Vasile eu am vorbit cu tine prin 2007 cred. N-am mai apucat noi sa vorbim, dar desi de multe ori n-am fost de acord cu tine, am apreciat mereu acest blog. E o munca foarte buna si tu daca n-ai fi facut munca asta si ai fi ales o ocupatie mai profana, erai milionar in euro.
    Categoric!
    Iar despre cei care au ales treburile mai importante, unii oameni raman mediocri. Si ca se ocupa de credinta, si ca se ocupa de afaceri, raman mediocri. Nu exceleaza, poate din lene. Stiu foarte bine ce spun pentru ca sunt unul dintre acestia, cu chestii importante dar care n-a excelat nici la credinta, dar nici la facut bani. Si cand am zis ca ma ocup de treburi importante, chiar ma vedeam ca reusesc ceva. Mai ales ca ma gandeam la castiguri materiale pentru a imi ajuta apropiatii. Un rahat, n-am reusit nimic spectaculos. Nicio afacere extraordinara, niciun castig semnificativ. Si cred ca din cauza lenii.
    Nu lipsa de inteligenta, nu lipsa de resurse, nu lipsa de sanatate… CI DIN CAUZA LENII!

    Dar o zic sincer, daca tu te ocupai de afaceri cu acelasi sarg cu care te-ai ocupat de acest blog, aveai o avere de cateva milioane de euro. Peste 1 milion de euro sigur.
    Insa e posibil ca tu sa fii strans o altfel de avere…
    Oricum tu ai pastrat o linie constanta. Felicitari!

    Apreciază

    • saccsiv said, on Aprilie 19, 2016 at 10:24 pm

      obosit

      Sunt foarte sarac. N-am casa, n-am masina, n-am mobila si lucrez de pe un calculator de imprumut.

      Nici nu aveam cum sa am, caci m-am ocupat doar de blog.

      In acesti aproape 10 ani ani de cand sunt pe baricade, cunosc multi alti frati care s-au ocupat strict in extra program de lupta asta. Principala lor activitate a fost acumularea de capital sau bunuri. Cativa si-au ridicat chiar vile, in plina criza financiara. Legal, evident. Fiecare cu masura lui. Eu insa daca as avea bani de vila, indubitabil nu mi-as face vila. Ci i-as folosi in lupta asta. Si, mutumita bunului Dumnezeu, i-as folosi chiar foarte bine.

      Apreciat de 3 persoane

      • el said, on Aprilie 19, 2016 at 10:50 pm

        saccsiv

        lasa astea ca ceea ce faci tu e mai presus de a face bani „ca sa te folosesti in lupta de ei” cum ti se are tie. daca stia Dumnezeu ca asta ti-ar fi folosit ti i-ar fi dat.
        sa stii ca NUMAI OAMENII SMERITI fac cinste Lui Dumnezeu, restul isi iau plata si managierea in astea de jos spre prejudiciul lor vesnic. Dumnezeu NIMIC nu face/lasa la „intamplare” !
        Dumnezeu te-a pus de-o parte si stie El pentru ce.
        Dumnezeu RUSINEAZA VESNIC pe „inteleptii” si bogatii lumii acesteia prin oameni care aparent nu sunt /nu au NIMIC ca prin aceasta si mai CLAR sa se vada ca Dumnezeu este Cel ce lucreaza prin ei, altfel li s-ar parea spre paguba lor ca „au facut ceva”.
        Dar Dumnezeu este cu ei si deci EI ( desi ei nu vad aceasta din Pronie) au TOTUL, si ca sa le/fie si mai de folos, ei nici macar nu stiu asta.
        Asa este si cu tine ! Te pomenesc si ma rog sa fie Domnul Iisus Hristos cu tine TOTDEAUNA!
        Nu mai privi la altii, lasa-i sa faca ce vor, tu urmeaza-ti neabatut calea ta, ca nu e de la tine.

        si tine-o tot asa Frate , ai SINGURUL blog din Ro de unde se aude Adevarul FARA rataciri!!!
        Doamne ajuta !
        Maica Domnului sa te acopere totdeauna!

        Apreciază

      • Kamy said, on Aprilie 19, 2016 at 11:35 pm

        Cum am putea sa te ajutam ?

        Apreciază

      • Paul222 said, on Aprilie 20, 2016 at 2:52 pm

        Nu ar strica un banner in dreapta, sau mai sus – vizibil permanent – de genul „Sustine si tu acest blog, fa o donatie.” Trebuie sa mergi pe principiul indemnului, multi ar da dar poate nu le trece prin cap insa la un indemn ar face-o numai decat. Nu e nici o rusine sa ceri sprijinul comunitatii mai ales ca nu esti remunerat si nu ai bannere.

        Apreciat de 2 persoane

      • Oana said, on Aprilie 20, 2016 at 4:43 pm

        Saccsiv, daca ai nevoie de un calculator sau laptop eu si sotul te putem ajuta. Chiar mi ar placea sa sustin intr un fel munca pe care o faci.

        Apreciază

      • carla said, on Aprilie 24, 2016 at 11:22 am

        Frate, doar acum am citit. Daca nu ai nimic, inseamna ca esti cu adevarat liber. Ai o mare avere: ravna ta si faptul ca ai muncit mult pentru a dobandi capacitatea de a discerne corect lucrurile pe care unii au mare grija sa le amestece si relativizeze.
        De altfel, daca te-ar interesa macar putin partea materiala, ai sti ca in blogosfera sunt si bloguri mult mai putin cunoscute care fac bani multi (nu stiu exact in ce fel, presupun ca din publicitate, sau daca accepti linkuri publicitare care isi deschid automat ferestrele lor, pret de 30 de secunde, oricarui utilizator care intra pe site, la unele chiar nu poti citi informatia decat dupa ce dai clic pe publicitate, care o acopera).

        Apreciază

      • carla said, on Aprilie 24, 2016 at 12:25 pm

        Am putea si noi (aceia care nu ne pricepem la mai mult) participa macar material, cu cat putem, pentru sustinerea acestei activitati. Daca ai avea de ex un nr. tel. cu taxa, de genul celor cu sms platit, cred ca am trimite multi sms.
        Este de mare ajutor acest spatiu, unde frati cu vedere mai cuprinzatoare ne pot impartasi ceea ce stiu,

        Apreciază

      • el said, on Aprilie 24, 2016 at 5:23 pm

        carla

        „Am putea si noi (aceia care nu ne pricepem la mai mult) participa macar material, cu cat putem, pentru sustinerea acestei activitati. Daca ai avea de ex un nr. tel. cu taxa, de genul celor cu sms platit, cred ca am trimite multi sms.”______ nu cred ca e recomandabil asa ceva.
        daca CHIAR vrei poti sa ajuti si altfel.
        ai adresa lui mail deci te pui in contact direct cu el si personal stabilesti exact modul de a trimite un ajutor.

        saccsivnousaccsivnou@yahoo.com ( vezi ca si-a lasat de multe ori adresa mail pe site)
        Doamne ajuta.

        Apreciază

  6. john said, on Aprilie 19, 2016 at 9:52 pm

    Pana la urma le-au „ridicat”,saccsiv
    Două vestigii antice de o valoare inestimabilă distruse de teroriştii din gruparea Stat Islamic au fost readuse la viaţă de…
    http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Extern/Stiri/Monumente+din+Palmyra+refacute+cu+imprimanta+3D

    Apreciază

    • Nicoleta said, on Aprilie 20, 2016 at 9:01 am

      John, ce faci tu se numește reclamă. Apoi, „puștiul„ din poză nu este nici tânăr și nici copilul lor. Se vede de la o poștă că este jidov.

      Apreciază

  7. Kogaion said, on Aprilie 19, 2016 at 10:25 pm

    Din pacate si atitudinea oscilanta a pr. Iustin a contribuit la aceasta lipsa de coeziune. Avea cand declaratii la limita ereziei, gen ca preotii care au luat cipul nu mai au har sau ca sotul trebuie sa se desparta de sotie daca a luat nu stiu ce cip, fara sa spuna exact la ce cip se refera caci la momentul respectiv nu prea existau documente cu cip cum, de altfel, nu prea exista nici acum in afara de pasaportul biometric, cand declaratii destul de ingaduitoare indemnand la discernamant si evitarea exceselor.

    Multi probabil ca nu au vrut sa se asocieze declaratiilor din prima categorie, declaratii care au fost insa preluate si propagate de celalta tabara, a celor asa-zis mai radicali. Si atunci, iata si dezbinarea. Pacat, intr-adevar.

    Apreciază

    • el said, on Aprilie 19, 2016 at 10:54 pm

      Kogaion

      din aceste „declaratii” PRETINS ale Par. Justin, nu stiu cate au fost ale lui efectiv si cate MASLUIRILE/parerile PROPRII ale „bien pensant-i-lor ” din jurul lui carora li se mai si parea ca „fac bine”… si NU ale Parintelui….
      incearca sa nu mai judeci cand nu detii tate datele problemei.

      Apreciază

    • AlexandruM said, on Aprilie 19, 2016 at 11:48 pm

      Extremele la care faci referire n-au fost ale Parintelui. Au fost niste minti diabolice care au lucrat bine de tot la dezbinare si dezinformare. Din pacate a ramas aceasta idee absolut gresita pe care ai enuntat-o: Parintele a oscilat fiind influentat de cei din jur. Absolut fals.

      Parintele a fost o persoana extraordinar de puternica pana in ultima clipa si nu l-a dus nimeni cu zaharelu, indiferent ce i se spunea si cat de apropiata era persoana respectiva. A fost un om frumos si curat prin care Duhul lucra in mod vadit si-L ajuta sa se raporteze corect la fiecare situatie.

      Au mai fost si cazuri de persoane care au cerut cuvant la nivel personal iar apoi au inceput sa raspandeasca acea povata in incercarea de a generaliza raspunsul. Absolut gresit. Parintele avea multa dreapta socoteala si discernamant duuhovnicesc. Raspundea in acord cu starea si puterea fiecaruia. Unuia ii dadea binecuvantare sa munceasca in strainatate iar altuia nu, unuia sa dea la facultate iar altuia sa nu mai incerce, unuia sa se casatoreasca iar altuia sa mai astepte etc. etc.

      Singurul lucru adevarat este faptul ca in jurul Parintelui au mai fost si exaltati care in unele momente au actionat fara binecuvantare sau chair fortand binecuvantarea (caz in care Parintele accepta intr-un fel situatia numai ca sa nu-l vatame pe om lasandu-l la mana diavolului; facea un pogoramant si se ruga pentru el). In astfel de situatii a lucrat Dumnezeu incat totul s-a lamurit si nu a mai ramas nimic neclar. Mai departe ce pot spune. Puterea de indreptatire a omului este nelimitata.

      Apreciază

      • Kogaion said, on Aprilie 20, 2016 at 9:40 am

        Chestia cu sotia se poate spune ca e o chestie personala dar chestia cu harul preotilor nu a fost in regula deloc. Din pacate una dintre problemele mari ale internetului este ca odata ce a apucat cineva sa te filmeze spunand sau facand ceva gresit, si cu totii gresim, inclusiv sfintii care au si ei ispitele lor, nu mici, este aproape imposibil sa mai retractezi pe urma in mod public. Este ca un fel de stigmat care ramane acolo, undeva. La fel au fost, din pacate, si o parte mica, este adevarat, din inregistrarile cu pr. Iustin.

        Apreciază

      • saccsiv said, on Aprilie 20, 2016 at 9:56 am

        Kogaion

        Nu stim frate cum e. Nu stim cum e cu un preot activist care nu rateaza nici un document cu cip. Dar ceva cu el sigur se intampla. Ai vazut ce facea parintele Calistrat Chifan cu crucea?

        Apreciază

      • Kogaion said, on Aprilie 20, 2016 at 10:14 am

        Nu stiu si, sincer sa fiu, nici nu ma intereseaza. Ceea ce stiu insa este ca genul acesta de afirmatii legate de harul preotesc sunt extrem de grave si nu se fac cu atata usurinta si, mai ales, fara a avea o sustinere solida si din partea altor duhovnici. Acum, ca sa-ti spun sincer, eu chiar nu inteleg la ce documente cu cip te referi, la plural. Singurul document cu cip din Romania la acest moment, cel putin din cate stiu eu, este pasaportul biometric.

        Apreciază

      • saccsiv said, on Aprilie 20, 2016 at 10:57 am

        Kogaion

        Vorbim in general.

        Iar la Calistrat, dupa spusele lui, e vorba de pasaport, card de sanatate. Si probabil card bancar.

        Apreciază

      • AlexandruM said, on Aprilie 20, 2016 at 10:50 am

        Kogaion

        Suspiciunea pe care o lansezi este extrem de grava pentru ca arunca o umbra de indoiala asupra intregii invataturi a Parintelui. Publica te rog acea inregistrare si hai sa vedem care-i problema.

        Te avertizez insa ca nu accept nimic trunchiat si interpretabil. De inregistrari scoase din context este plin internetul. Vreau sa vedem o inregistrare cursiva, cap-coada, sa intelegem de unde a plecat si cum a decurs discutia. Daca intrebarile erau personale, cum erau puse, daca Parintele a raspuns la intrebarea care se aude in inregistrare sau a altuia care a fost mai apropiat ori la o intrebare mai veche care nu primise raspunsul Parintelui samd.

        Eu sustin ca parintele Justin a fost CONSECVENT si COERENT DE-A LUNGUL ANILOR. N-a fost o toana de moment.

        Stiu ca s-au gasit unii sa faca acel anunt despre refuzul spovedaniei celor cu „cip” pe care l-au lipit chiar si pe usa bisericii si alte bazaconii ale unor minti infierbantate insa astfel de lucruri nu sunt decat niste fumigene cu care cei rau intentionati au incercat sa loveasca in Parintele (folosindu-se de prostia celor care le-au comis uneori cu binecuvantari furate dupa cum spuneam in alt comentariu).

        Chiar si raspunsul duhovnicesc al Parintelui cu putin inainte de a trece la Domnul despre faptul ca nu-si putea asuma raspunderea pentru mama ce refuza cardul punand in pericol salvarea copilului a fost interpretat in fel si chip cu suparari si scandaluri.

        Oricine are insa un pic de judecata si urmareste TOT ce a spus Parintele (sub orice forma vreti) va constata ca a fost o persoana de o mare blandete si finete duhovniceasca care a gasit de fiecare data raspunsul potrivit momentului si contextului insa care NU S-A DEZIS NICI O CLIPA DE LUPTA ANTI-CIP (dar nu in sensul opozitiei fata de un amarat de dispozitiv electronic – ca era de moda veche si nu intelegea tehnologia – ci de asocierea acestuia cu persoana umana sub orice forma s-ar face acest lucru).

        Numai cineva dezinformat sau de rea-credinta poate contesta INVATATURA PARINTELUI care este CLARA CA LUMINA ZILEI.

        Bineinteles, cine nu vrea s-o accepte … este liber s-o faca. Scuze si indreptatiri … sunt nelimitate.

        Problema este ca urmarea invataturilor Parintelui nu sta in puterea omului. Este clar ca numai cel intarit de Domnul poate intelege si rezista. De aceea este nevoie de multa credinta si apropiere de Dumnezeu la modul real, palpabil.

        Fara pocainta reala, adanca, rugaciune, spovedanie, impartasanie si o viata bineplacuta Domnului NU AVEM NICI O SANSA de a rezista chiar daca acum constientizam pericolul, vrem sa ne opunem si credem ca o sa ramanem drepti in fata Lui.

        Imi cer iertare pentru vehementa mesajului dar daca este de spus ceva ar trebui sa n-o mai lungim si sa lamurim acum ca sa nu ne mai ascundem dupa deget.

        Petarda cu ucenicii neascultatori am fumat-o de mult dar haideti sa facem impreuna un efort de clarificare daca chiar credeti ca exista semne de intrebare.

        Apreciază

      • Kogaion said, on Aprilie 20, 2016 at 8:02 pm

        Cardul bancar nu este „document”. Cardul de sanatate, sa zicem ca poate fi trecut in categoria documentelor, desi este discutabil.

        Apreciază

      • saccsiv said, on Aprilie 20, 2016 at 8:14 pm

        Kogaion

        Neinteresant.

        De fapt, nici nu inteleg pana la urma tu ce vrei.

        Ai treaba?

        Apreciază

      • Kogaion said, on Aprilie 21, 2016 at 1:26 am

        Da, am treaba. Tu n-ai ? Ce intrebare mai e si asta ?

        Apreciază

      • saccsiv said, on Aprilie 21, 2016 at 7:41 am

        Kogaion

        Pai e, ca nu stiu ce tot vrei.

        Apreciază

      • Kogaion said, on Aprilie 21, 2016 at 10:27 pm

        „Ce tot vreau ?” Tu stii ce-i aia o discutie ?

        Apreciază

      • saccsiv said, on Aprilie 21, 2016 at 11:04 pm

        Kogaion

        Tu nu discuti, tu bagi strambe.

        Si ai inceput atacandu-l pe parintele Justin Parvu.

        Apreciază

      • Kogaion said, on Aprilie 25, 2016 at 11:39 pm

        Nu am atacat pe nimeni, frate, calmeaza-te. Doar mi-am exprimat o parere. Daca ti se pare ca este o parere gresita, te rog sa aduci argumente, nu sa jignesti.

        Apreciază

  8. eliza75georgiana said, on Aprilie 19, 2016 at 10:28 pm

    am reusit si eu asta vara sa ajung la aceasta manastire. minunata in linistea si impozanta ei…
    desi imi bubuia capul de nervii pe care sotul ateu mi i-a facut pe drumul serpuit ce parea ca nu se mai termina, acolo sus ,in chilia Parintelui Justin, lacrimi de recunostinta m-au coplesit si m-au mai calmat si in acea ora petrecuta acolo am uitat de toate!

    ca mai sunteti 5 n-ar fi buba (cine zicea ca si-un singur credincios de-ar mai ramane, rezista prin el Biserica?)
    problema grava e ca devenim tot mai rai, inexplicabil de rai .

    momentan il citesc pe kevin dutton ,un psiholog american, care face o remarca alarmanta: „Astazi se intampla lucruri pe care nu le-am fi vazut in urma cu 20-30 de ani,. Pustii devin imuni la comportamentul sexual normal, in urma expunerii foarte timpurii la pornografia pe internet. Site-urile de „inchiriere” a unui prieten sunt din ce in ce mai populare pe web pentru ca suntem prea ocupati sau prea dependenti de tehnologie pentru a avea rabdarea sa fim prieteni cu oameni reali. In ceea ce le priveste pe femei, agresivitatea lor e justificata de grija cu care sunt nevoite sa-si apere independenta financiara… Si daca te uiti dupa dovezi care sa ateste ca societatea devine tot mai psihopatica, cresterea recenta in activitatea criminala desfasurata de femei este revelatoare, cat despre Wall Street nu mai vorbesc”.
    cartea se numeste „intelepciunea psihopatilor” si practic m-a ingrozit!
    pagini dupa pagini m-a tintuit locului gandul ca Sfantul Antonie avea dreptate cu prorocia „va veni vremea ca oamenii sa innebuneasca…”
    Psihopatia este o boala psihica, exista o imagine ce arata clar diferenta dintre creierul unui om normal fata de cel al unui psihopat. acestuia din urma ii lipseste partea frontală a cortexul creierului, adica locul în care empatia şi conştiinţa sunt procesate de creier….oamenii astia nu au constiinta!!
    si s-ar parea ca se mosteneste!!
    ca putem prin ambitii sau din indiferenta sa ignoram constiinta si astfel, la un moment de cumpana „sa intoarcem armele” e una, pentru ca in timp vocea timida a rusinii ne poate face sa ne razgandim, dar sa nu simtim nimic, sa existe oameni care n-au nicio mustrare de constiinta, sa poata fi de o cruzime feroce, sa minta senin, sa fure, sa loveasca, sa distruga, sa insele fara sa clipeasca…
    autorul mai spune ca marii corporatisti sunt psihopati si chiar criza financiara e creata tot de ei!!

    Apreciat de 2 persoane

  9. Ana Popovici said, on Aprilie 19, 2016 at 11:03 pm

    Si totusi, chiar daca ati ramas doar cinci, cu munca voastra pe acest blog multi s-au dezmeticit, chiar daca nu o exprima de fiecare data.
    Dumnezeu sa va ajute ca ne tineti atenti.

    Daca putem ajuta si finaciar cu ceva la sustinerea acestui blog, te rugam sa ne spui unde si cum, eventual pe o adresa de email.

    Apreciat de 2 persoane

    • Nicoleta said, on Aprilie 20, 2016 at 9:15 am

      Saccsiv, doresc și eu să contribui financiar. Doamne ajută!

      Apreciat de 2 persoane

      • cosminmatiu said, on Aprilie 20, 2016 at 1:23 pm

        Un lucru foarte intelept din partea voastra si stiti de ce pentru ca exista bancul acela cu iadul si cazanul de romani unde nu trebuia paza ci cum incerca un roman sa iasa, altul il tragea jos.

        DIn moment ce saccsiv munceste mult si blogul lui are o mare acoperire este un lucru foarte crestinesc sa fie sustinut financiar si in acest fel cine il ajuta isi aduna si comoara vesnica in cer contribuind la marturisirea adevarului in aceste vremuri antihristice.

        Apreciat de 1 persoană

  10. Gabriel said, on Aprilie 19, 2016 at 11:05 pm

    Izbăvește-ne Doamne și de toată lucrarea diavolească a mondialismului ocult și francmasonic, de toată lucrarea luciferică a des-creștinării și islamizării lumii, și de toată lucrarea vrăjmașilor văzuți și nevăzuți. Amin!

    Apreciază

  11. AlexandruM said, on Aprilie 19, 2016 at 11:24 pm

    eliza75georgiana

    Da, este o carte care merita citita. Ne ajuta sa intelegem de ce „Intelepciunea lumii acesteia este nebunie in fata lui Dumnezeu” si sa ne raportam corect la vremurile pe care le traim. Va fi din ce in ce mai greu sa fim impotriva curentului ramanand pe o pozitie ortodoxa.

    Toata puterea este oricum de la Domnul insa si noi trebuie sa vrem sa ramanem langa El. Este o problema de alegere si pentru unii sunt folositoare lecturile care devoaleaza mecanismele demonice ale lumii in care traim.

    saccsiv

    Or fi fost 40 la Parintele dar cred ca peste 500.000 au semnat din convingere listele pentru organizarea referendumului. Avand in vedere numarul celor care nu si-au luat / au refuzat cardurile de sanatate este posibil ca sa nu fi scazut atat de dramatic de 8 ori ci pe undeva pe la 1/2 sau chiar 2/3 fata de cel de atunci. Din pacate nu se intelege cat de vatamatoare pentru suflet este inregimentarea electronica. Este greu de adus argumente palpabile in sustinerea acestui aspect.

    Totul este credinta. Sa fim incredintati ca Domnul este Cel care ne-a anuntat prin cei bineplacuti Lui (Sf Paisie Aghioritul, Pr Justin samd) si sa-L rugam sa ne intareasca pentru a face ascultare chiar daca pe plan lumesc avem de pierdut TOTUL.

    Apreciază

  12. Anda said, on Aprilie 19, 2016 at 11:28 pm

    eliza75georgiana,
    Daca ai avea timp sa asculti aceasta onferinta, ai gasi un suport la toate angoasele tale, justificate de altfel.

    saccsiv
    un titlu de articol trist ca un vant de pustiire…Nu pot sa-ti zic decat: ramai in maraton, Filipides….

    Apreciază

  13. tom beron said, on Aprilie 20, 2016 at 12:14 am

    ..”astia” vorbesc de ceva „interesant” ce s-ar putea intimpla pe 6 iunie..6.06.2016..6.6.6..hmmm

    Apreciază

  14. leonardconstantin61leonard said, on Aprilie 20, 2016 at 7:33 am

    Da, din pacate au ramas foarte putinI care sunt anti cip, sper ca in viitorul apropiat sa nu ramana putini si cei care se impotrivesc ecumenismului. Mai jos e un link catre o rugaciune spre Maica Domnului pt intoarcerea celor rataciti la Dreapta Credinta:

    Apreciază

  15. cosminmatiu said, on Aprilie 20, 2016 at 1:30 pm

    Cei care accepta actele de identitate electronice sunt caldicei in credinta si egoisti. Sunt egoisti pentru ca daca ar fi uniti la fiecare masura a „cezarului” impotriva noastra oamenii ar trebui sa vada cine impune acea masura si atunci ar trebui „eliminata” acea persoana, dar nu, noi nu facem asa ci fiecare isi rezolva lui problema acceptand, sa ii fie lui bine, el sa poata merge la medic, el sa poata merge cu masina, etc. la fel vor primi si cipul implantat, tot ca sa le fie lor bine.

    Apreciază

  16. mircea.v said, on Aprilie 20, 2016 at 4:11 pm

    @rapcea,

    de prin 2010 tot iti spune lumea ce e cu yoga, iti spune sa citesti „Marii initiati ai Indiei si Parintele Paisie”, si nimic. Mie unul mi se blocheaza creierul cand cineva citeste cartea de mai sus si tot face yoga, si o tine pe a lui. Mai clar si simplu nu se poate cum ca yoga = satana.

    –––––-

    Am vazut si eu un filmulet cu Parintele Justin, cand un nene din sua (roman de felul lui) ii spune ca sotia lui e perfect inregimentatat in sistem, adica ia toate actele astea biometrice si cu cip… si ca nu asculta nimic din ce-i spune omul, om care era pe linia Parntelui Justin. Si Parintele ii spune „pai las-o”.

    Nu poate fi judecat de catre noi Parintele pt acest sfat, pt ca noi nu santem sfinti. Este scris in NT ca se va ridica sotie impotriva sotului, copil impotriva parintelui… ca te vor trada casnicii tai…
    Si atunci, in astfel de cazuri, se potriveste un astfel de sfat. Dar repet, este sfat dat de catre un sfant, nu de un mirean parlit.

    Apreciază

  17. timiana said, on Aprilie 20, 2016 at 6:17 pm

    Saccsiv, revin la precizarea de mai sus, doresc sa contribui la sustinerea financiara a acestei activitati. Da un semn, un cont, unde sa trimitem ajutorul nostru.

    Apreciază

  18. sorin said, on Aprilie 20, 2016 at 6:57 pm

    Kogaion, serios? Singurul document cu cip este doar pasaportul. Si permisul de conducere are cip si buletinul are cod numeric. Toti intelegeti ce vreti si cum vreti. Nu cipul in sine este marea problema ci faptul ca pe toate cipurile din documente baietii pun un cod numeric pe care calculatorul il descifreaza ca 666, o a doua problema in cazul cipului este ca te poate urmari simplu plus ca acel cip poate fii fdolosit la manipulare prin unde radio. Am studiat asta in facultate. Alta problema si care este radacina tuturor este CNp ul. este un numar si nimeni nu se mai identifica cu nume si prenume ci cu numar si toti sarim repede la cip si uitam ca acest numar este periculos. Foarte multi nu intelegeti aceasta problema. PAr Adrian Fagetean a zis sa nu luam nimic din ce ne da sistemul. Ei sunt vicleni si nu trebuie sa colaboram deloc cu ei. CHiar daca ne spun ca ne dau acte fara numere noi nu trebuie sa ii credem si nu luam nimic. Diavolul lucreaza pe ascuns si ne minte in toate si mai ales cu toate actele actuale. Va vad pe toti asa linistiti care aveti permise de conducere fiindca nu vedeti cipul in el. Un comisar de politite prin a declarat ca toate permisele au cip ascuns. Stiti ce poate insemna un cip? Multi va imaginati ca este un patratel cu niste linii. Total fals. Un cip este format dintr-un condensator si o bobina. Bobina poate sa fie dintr-o spira de cativa microni sau mai mica, iar condensatorul la fel. Acestea doua formeaza un cip. Si astfel se pot stoca si sterge date cand are chef si cine are chef. Binentele acest cip poate fii in mai multe formate. Gen RFID, bob de orez, gen cartela prepay, care se mai numeste smart card, cum o are si cardul de sanatate. Dar intre acestea sunt diferente. Cu cartela prepay baietii nu ne pot face sa ne pierdem mantuirea ci doar sa ne urmareasca si sa ne obisnuiasca cu ideea de cip. PLus ca la cartela prepay nu dai numele si nici semnatura, in schimb pe cardul de sanatate treburile se schimba. Acolo sunt stocate toate datele noastre iar noi suntem deacord ai astfel ca suntem cu un picior in iad.

    Apreciază

    • ilona said, on Aprilie 20, 2016 at 10:18 pm

      Sorin

      E grav daca e asa cum spui : ” un cod numeric pe care calculatorul il descifreaza ca 666″ . Unde se poate verifica ceea ce ai spus ? In apocalipsa scrie „Aici este intelepciunea, cine are pricepere sa socoteasca numarul fiarei” , asadar 666 se optiune printr un calcul, eu asta inteleg prin „a socoti” . A calcula.. Deci cumva codul ala de pe buletine , adunat sau scazaut, sau printr un calcul trebuie sa de-a 666 . Va rog daca puteti demonstra ca acel cod de pe buletin se descifreaza 666. ! Poate aveti dreptate, insa fiti mai limpede cat sa inteleaga si cel mai simplu om. Daca venim cu informatii puerile, luam in ras o chestiune care trebuie tratata cu seriozitate.

      Ca posesoare de buletin cu CNP ce sa fac ? sa-l arunc ?

      Apreciază

      • sorin said, on Aprilie 21, 2016 at 12:19 am

        CNP ul este radacina. de acolo a inceput haosul. Este de preferat sa renuntati la CNP. Parintii rusi o spun asta. Si o spuneau prin anii 70. In Romania CNP ul a aparut prin anii 70. In anul 1993 baietii au modificat legea si au scris asa. O persoana nu se mai identifica cu numele ci cu CNp, adica cu numar. Si se vede azi cum peste tot te intreaba de CNP si nu numele. La banca daca nu ai CNP ul nu iti da banii. In CNP se ascunde numarul satanei. Problema cea mai mare este ca multi nu constientizeaza acest lucru si nici nu vor sa constientizeze si atunci li s-a intunecat mintea si iau mai departe toate actele cu numere. Altii care lupta anticipuri zic ca ei nu or sa isi implanteze dar cand le spui sa renunte la CNP zic ca nu pot. Mantuitorul ce ne -a spus ? Sa renuntam la tot si sa ii urmam , nu sa renuntam cu jumatati de masura. Deci si acesti asa zisi anticip , care nu vor sa renunte la CNp suntt inselati. Parintele Antim anul acesta a dat un interviu domnului Barbir pe tema aceasta in revista Credinta Ortodoxa. Ganditi-va ca o persoana care renunta de pe acum la cat mai multe o sa ii fie simplu in vremurile si mai tulburi care vin, in schimb o persoana care sta cu frica in san sa nu il dea afara de la servici, sa nu piarda nu stiu ce, are sanse mari sa primeasca la final si pecetea.

        Apreciază

  19. ion hodor said, on Aprilie 22, 2016 at 11:00 pm

    Kogaion -doc cu cip in Romania sant:pasapoartele,carnet conducere,cardul de sanatate,si cel bancar,toate acestea100/.In cea ce priveste P Iustin,si faptul ca mai lasa cate unul sa ia astfel de doc,el zicea,din cauza ca oricum il lua,P Iustin era vazator cu duhul,iar cui ii spunea sa nu ia astfel de doc,era ptr ca el vedea,ca omul respectiv poate lupta.

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

