SACCSIV – blog ortodox

VACCINUL ANTI RUJEOLA (Pojar) NU ASIGURA IMUNIZAREA PE VIATA dar poate avea consecinte teribile / De ce EU SUNT IMUN PE VIATA? Pentru ca m-am imbolnavit de pojar la 18 ani si de varsat de vant la 21 de ani

Posted in rujeola, vaccin, vaccinare, vaccinare in masa, vaccinari, vaccinuri by saccsiv on aprilie 2, 2016

alertafocarderujeolavaccinaticop-1459516675

Foto: http://www.telegrafonline.ro/alerta-focar-de-rujeola-vaccinati-copiii

Despre rujeola, iata ce putem citi la https://ro.wikipedia.org/wiki/Rujeol%C4%83:

[…]

Sindromul rujeolei atipice apare de obicei la persoane vaccinate anterior cu vaccinurile vechi cu virus rujeolic omorât, care nu mai sunt disponibile. Se pare că vaccinările cu virus rujeolic inactivat nu previn infecția cu virusul sălbatic și pot sensibiliza pacienții astfel încât expresia afecțiunii este semnificativ alterată. Cu toate acestea, sindromul rujeolei atipice poate să urmeze și vaccinării cu virus rujeolic viu, atenuat, probabil rezultând dintr-o inactivare insuficientă datorată depozitării inadecvate.

[…]

Anterior răspîndirii pe scară largă a vaccinării, epidemiile de rujeolă se produceau la fiecare 2-3 ani, cu endemii minore în intervalul dintre ele. În ultimii ani în SUA endemiile au apărut mai des la adolescenții vaccinați anterior și la adulții tineri și uneori la preșcolarii neimunizați. Un sugar a cărui mamă a avut rujeolă dobândește transplacentar imunitate pasivă care durează aproape tot primul an de viață, apoi susceptibilitatea este mare. Un episod de rujeolă conferă imunitate pe viață.

[…]

Iar referitor la varsatul de vant, conform articolului http://www.perfecte.ro/1-3-ani/cum-se-manifesta-varsatul-de-vant-la-copii-si-cum-il-tratezi.html vaccinarea nu asigura protectie pe viata.

   Comentariu saccsiv:

Asadar frazele cheie sunt:

  • Imunizarea naturala e pe viata
  • Vaccinarea nu asigura imunizarea pe viata. Dar poate avea consecinte teribile:

Nu vaccinării : ROR – OREIONUL, RUJEOLA ŞI RUBEOLA – Dr. Robert S. Mendelsohn, M.D.

RASPANDITI. Un video piratat ajuns pe internet dezvaluie ADEVARURI TERIFIANTE discutate in INTERIOR de PRODUCATORII DE VACCINURI: “noi nu stim cum actioneaza vaccinurile” / “zeci de milioane de copii au fost contaminati cu virusuri ce produc cancer”

Consecinte atat de teribile incat SISTEMUL a decis de curand ca masele nu au voie sa afle:

De ce DOCUMENTARUL despre VACCIN si AUTISM “Vaxxed From Cover Up to Catastrophe” a fost scos din festivalul de film TRIBECA tocmai de ROBERT DE NIRO, adica de cel ce-l promovase?

Sa va povestesc cum a fost cand m-am imbolnavit de bolile astea pe vremea lui Ceausescu:

Pojarul l-am facut la 18 ani. A fost oleaca mai greu la inceput, pana a erupt. A trecut de la sine fara tratament si fara sa ma agit alergand pe strazi de groaza cu mainile in aer.

Cu varsatul de vant de la 21 de ani a fost mai greu dar nu din cauza bolii, ci a consecintelor “tratamentului” medicilor. La inceput ma durea cam tot toracele dar mai intens in zona abdominala. Si-mi aparusera 2 bubite pe picior. Nici la varsta aia nu credeam in coincidente asa ca m-am dus la un doctor mare si tare si i-am spus de ambele chestiuni ce in mintea mea aveau o stransa legatura. Ala nimic. Ca bubele nu conteaza si s-o dam pe multe analize si aparate si ce mai aveau ei pe vremea aia. Apoi, dupa multa cheltuiala, a tras omul “concluzia”: piatra la rinichi. A urmat desigur reteta si alta cheltuiala. Si cand sa incep tratamentul, buf. M-am umplut din cap pana in picioare de bube. Dar ce bube, ca ma mancau de simteam ca ma sui pe pereti. Insa nu ma mai durea nimic pe interior.

Asa ca am pus tratamentul de rinichi in sertarul – mic depozit farmaceutic familial si am purces pe calea dermatologilor. Evident, i-am cautat initial pe cei mai specialisti dintre specialistii urbei. Si au inceput astia sa ma unga cu tot soiul de alifii si sa ma indoape cu sumedenie de pastille si pastilute, dar sa ma lamureasca exact ce am, n-au putut.

Acum urmeaza un episod pentru care imi cer iertare in fata celor mai pudici.

Asadar eram eu plin de bube mega mancatoare din cap si pana pe picioare. Deci inclusiv pe scrot. Si mi-am dat eu cu mazga aia de-i ziceau ei unguent si acolo. Wow. Ajunsese, aproape instant dupa prima sedinta, zona aia, cu care orice barbat habauc se fuduleste, o chestie greu definibila acoperita cu un hibrid de piele, ceva intre gatul curcanului si spatele crocodilului. Si o usturime cu care nu m-am mai intalnit toata viata. De fapt efectiv ma ardea.

Ce sa fac, incotro s-o apuc? Cea mai disperata era femeia cu care traiam in maxima curvie, ca orice nauc care se respecta. Care ma “linistea” cu vorbe de genul: “esti terminat pe viata”.

Asa ca ce ma gandesc eu pana la urma? Daca super specialistii m-au mutilat, s-o iau pe calea medicilor mai putin specialisti. Si ajung astfel in cabinetul unei tinere ce terminase facultatea nu de multa vreme. Si incepe fata metodic: ia o lupa studiind cu foarte mare atentie bubele de pe corp. Apoi cugeta. Dupa care iar ia lupa. Si iar cugeta. Se duce la un raft si extrage niste cartuloaie mari cu poze. Le studiaza si pe alea. Si din nou se intoarce la lupa. Intr-un final exclama: “asa ceva nu se poate!”. Si ma intreaba daca am facut varicela cand eram mic. Eu nici nu stiam ce-i aia. Mai cugeta ea oleaca si trage concluzia finala: “sigur e varsat de vant”.

Si ce facem?”, intreb eu. “Nimic”, zice ea. “Doar sa nu va mai scarpinati”, adauga.

Iar pentru zona genitala?”.

Acid boric. Linisteste. Si nu purtati o vreme chiloti. Si nici pantaloni. De fapt nu mai purtati nimic.

Cum eu ma uitam probabil ca boul la ea neintelegand cum ma voi descurca in timpul asta in relatia cu cei din jur, face o concesie: “Va cumparati o fusta si stati cu ea prin casa”.

Super tare. Si iata-ma in fusta nevestei, barbat fudul cum eram plin de fibra pe mine ca doar trageam de fiare, faceam artele martiale ale lui peste prajit si ma injectam cu testosteron. Ce mai radeau cei ce veneau pe la noi in vizita … La un moment dat incepusera sa vina si unii ce nu mai trecusera prin casa noastra demult. Probabil le ofeream o imagine rara si de neuitat ce musai nu trebuia ratata. Varicela deja trecuse dupa cateva zile dar m-am mai chinuit cu fusta inca vreo trei saptamani.

Si iata cum am trecut cu bine peste varsatul de vant si pojarul cu care ne tot inspaimanta astia acum la televizor in disperarea lor de a ne vaccina cat mai urgent copiii deoarece o satra de tigani ar fi raspandit rujeola prin judetele Bistrita si Cluj.

Evident, nu indemn pe nimeni sa nu-si duca copilul la doctor cand acesta deja se imbolnaveste de aceste boli.

Dar fratilor, imunizarea naturala nu se compara cu nici un vaccin. O ai pe viata si nici nu risti sa bagi in tine te miri ce mizerii.

Cititi va rog si:

Video: ANTENA 1 despre REDUCEREA POPULATIEI prin VACCINARE

 

54 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. alternativenewsromania said, on aprilie 2, 2016 at 10:44 am

    Grecia este ATACATĂ de MUSULMANI. Icoane ARSE în foc, clopote îndepartate…

    http://alternativenewsromania.blogspot.ro/2016/04/grecia-este-atacata-de-musulmani-icoane-arse-in-foc-clopote-indepartate.html

    Apreciază

  2. Cosmin S. said, on aprilie 2, 2016 at 10:55 am

    Din fericire pentru unii sau din pacate pentru altii, teoria virusilor a fost zdruncinata serios. Se pare ca virusii patogeni nu exista, ei sunt doar niste proteine proprii corpului uman, niste fragmente genetice ce nu seamana una cu alta. Deci vaccinurile nu-si au rostul, iar teoria vaccinarii pedaleaza pe falsuri si minciuni.

    Virusul, Frica şi Profitul http://www.quibono.net/virusul_frica_351i_p.html

    Unde sunt dovezile pentru existenţa virusurilor patogene?

    (Dr. Stefan Lanka – Martie 2002) http://quibono.net/dovezi_virusuri_pato.html

    Apreciază

  3. evtodiev said, on aprilie 2, 2016 at 11:12 am

    off topic: Monolog – suntem… farisei:

    Apreciază

    • el said, on aprilie 2, 2016 at 8:13 pm

      evdotiev

      Sf Parinti si urmasii lor tineau predici si invatau poporul fata catre fata,on live, scriau carti…
      epigonii moderni au ajuns niste actorasi de duzina, acum nu se jeneaza si sa se produca in monoloage….. piese de teatru puse in scena de la neica PS Tihon (Sevkunov) cinematograficul lui Kirill.
      lor nu le e rusine, ce a ajuns Sfanta Ortodoxie teatru de duzina la ei?

      Apreciază

  4. Arhanghelul said, on aprilie 2, 2016 at 1:02 pm

    http://www.biserica-sfantulvasile.ro/info-sarindare.php

    Apreciază

  5. sorin said, on aprilie 2, 2016 at 1:42 pm

    http://www.aparatorul.md/raspunsul-preasfintitului-petru-episcop-de-ungheni-si-nisporeni-la-adresarea-staretilor-si-staretelor-din-cuprinsul-episcopiei-de-ungheni-si-nisporeni/

    Ce spui frate Vasile de acest episcop? Spune bine, sau doar face jocul sistemului si noua ne da de inteles ca ne vrea binele?

    Apreciază

    • aliona said, on aprilie 2, 2016 at 4:24 pm

      Sunt din episcopia lui. Acesta este răspunsul la adresarea stariţilor din episcopie, care i-au pus o dată limită pentru a lua atitudine referitor la cele se întâmplă cu Ortodoxia noastră, iar în caz contrar nu-l vor pomeni la liturghie. Eu nu am observat din răspunsul pe care l-a dat că a luat o poziţie, cum a făcut-o PS. Loghin. A „decreta” stare de urgenţă şi de a ne ruga discret … ? – nu prea văd nimic. Pentru mine este un fel de – şi lupul sătul şi oaia întreagă, adică şi cu mitropolitul bine şi cu clerul şi creştinii episcopiei.
      Pomul după roade se cunoaşte, nu după floare, primăvara.

      Apreciază

      • el said, on aprilie 2, 2016 at 8:15 pm

        aliona

        sa ne tineti va rog la curent cu ce va face PS Petru cand cele 8 Manastiri nu vor mai pomeni apostatii. atunci vedem clar de ce parte s-a dat.

        Apreciază

  6. Gabriel said, on aprilie 2, 2016 at 2:13 pm

    Și eu am făcut varicela la 22 de ani… eram student și m-au trimis de urgenta acasa…si de-as fi știut și eu faza cu fusta bine ar fi fost…ca era canicula în perioada aia și tare bubos eram 🙂

    Apreciază

  7. botaceala said, on aprilie 2, 2016 at 4:24 pm

    Doamne ajuta.oameni buni ,poate CINEVA,sa ma lamureasca intr-o problema fff importanta si anume:daca o persoana se spovedeste si împărtășește la un preot orodox ECUMENIST,atunci are vreo valoare/valabilitate spovedania/impartasania pt acel om sau e facut degeaba ?????

    Apreciază

    • alex said, on aprilie 2, 2016 at 6:08 pm

      mai bine isi cauta alt duhovnic… caci de la un ecumenist nu prea ai ce invata in materie de ortodoxie

      Apreciază

    • cca70 said, on aprilie 2, 2016 at 7:24 pm

      preotul e doar un martor, nu” da de le el ”
      iertarea pacatelor …si ca atare spovedania cred ca e valabila…

      dar daca tot ai vazut de ce „calibru” e , cauta-ti alt preot

      Apreciază

    • Georgel Ch. said, on aprilie 2, 2016 at 8:47 pm

      In urma cu ceva timp am dat de un videoclip in care Sf. parinte Iustin Parvu spune urmatoarele: Crestinii care au cipuri nu mai au nicio valoare iar despre preoti spunea ca sunt cazuti total din har si sa nu mai mergem sa ne spovedim la ei, nici macar la ei in parohie sa nu mai mergem ( nu gasesc acum filmarea/inregistrarea,dar daca doresti am sa mai caut ). Din aceste afirmatii cred ca putem invata multe. Nu stiu cum judeca Dumnezeu, dar ma gandesc ca exista si aici ”trepte”. De exemplu, daca are niste idei ecumeniste, poate din nestiinta sau stiu eu din ce cauza e una, iar daca slujeste, a slujit cu catolicii e cu totul alta. In primul caz mai sunt sperante dar in al doilea, ma gandesc ca doar o minune ar mai putea sa schimbe ceva. Ti-as sugera sa-ti gasesti neaparat un preot cum trebuie ( misiune cam grea ) si sa ramai la el.

      Apreciază

    • Aurora said, on aprilie 3, 2016 at 2:13 am

      Da. Inca nu i-a parasit harul pe preotii pro-sistem. Si eu am un duhovnic tot pro-sistem. Am incercat sa ma mut la altcineva, dar Dumnezeu m-a intors tot la el. Voi sta pana cand se vor lamuri lucrurile . Mai sunt cateva luni… Sa ne rugam pt. tot clerul sa-l intoarca Dumnezeu pe calea cea stramta ce duce la rai !

      Apreciază

      • Mirela said, on aprilie 3, 2016 at 12:45 pm

        Din câte văd în jurul meu, lucrurile încep să se clarifice cu preoţii şi se vede tot mai clar de ce parte se situează fiecare. Din păcate, perspectiva nu e deloc îmbucurătoare, încât mă întreb ce preoţi ai lui Hristos ne vor rămâne şi cum să-i găsim.
        Cred că doar mila lui Dumnezeu ne poate ajuta.
        Cât despre întoarcerea clerului, s-ar putea întoarce dacă ar vrea. Însă nu văd să vrea, ci văd că destui îşi ţin cu străşnicie ochii închişi, ca nu cumva să străbată vreo rază a luminii Adevărului şi să le tulbure liniştea şi statu-quoul confortabil. Să poată face tihniţi excursii şi pelerinaje fără procese de conştiinţă sau griji, conform politicii struţului că ceea ce nu vezi nu există.
        Personal, nu prea mai am aşteptări, nu mai visez preot călăuzitor duhovnicesc de tip patristic, ci acum caut preot care să nu mă expedieze în iad prin înşelări şi căderi din ortodoxie.

        Apreciază

      • mircea.v said, on aprilie 3, 2016 at 1:37 pm

        Mirela,

        eu zic ca 2009 a aratat f clar ce si cum, si de atunci s-au cam limpezit apele, numai ca multi s-au amagit/au sperat sa nu fie adevarat ceea ce cu ochii lor au vazut.
        Parintele Justin a fost pur si simplu ingrozit de cat de singur (printre calugari, preoti, ierarhi) e in lupta impotriva biometrie-cipuri-insemnare si nu numai. A zis Parintele niste cuvinte asa de grele, ca aproape nu le crezi.

        De ex
        „Acuma, slujbele la biserica sunt si ele importante, dar ce este mai important este sa marturisim pe Hristos. Sa ne apropriem cu tot dragul de poporul acesta crestin si sa-l punem in cunostiinta cu toate pericolele care se desfasoara in jurul lui.”

        –––––––––––

        Cautand, am dat si de niste cuvinte ref la vaccinuri si la toate pr ce ne framanta, si m-am gandit ca nu e bine sa uitam de Sfantul Parinte Justin Parvu si de invataturile Parintelui pentru noi.

        ––––––––

        „Dar mai presus de acestea, pentru mine acest miting a fost mai mult ca un examen pentru societatea ortodoxă românească. Un examen cu rezultate foarte slabe pentru cinul preoţesc în general, pentru că ei trebuiau să fie primii, în fruntea poporului și în număr cât mai mare ca să fie exemplu de jertfă pentru credincioși. Dar ei au fost de fapt ultimii. De aceea sunt şi foarte dezamăgit, pentru că dacă preoţii nu au răspuns la apelul acesta, la strigătul disperat al turmei pentru ajutor, înseamnă că noi nu mai avem preoţie. Nu mai are cine propovădui cuvântul adevărului în faţa credincioşilor. Care adevăr îl propovăduiesc ei? Degeaba vorbești cuvinte frumoase pentru Evanghelie dacă nu vezi că Hristos este în aproapele, în aceștia mai mici ai tăi. Deci pentru ce mai stăm noi în altar şi apărem în faţa bieţilor oameni? Ei vor să audă ceva de la noi, să spunem ceva turmei acesteia, să înveţe ceva de la noi. Nu mai are însă de la cine, cum spune psalmistul: „toţi netrebnici ne-am făcut”. Sunt foarte deprimat când văd un preot că îmi trece pragul acestei chilii şi nici nu pot să îl mai privesc, că e ţepos în convingerea lui şi se face că nu ştie despre ce este vorba. Nu este o atitudine creştină. Nu ştiu ce spun ei credincioşilor din faţa altarului. Ce atitudine au ei faţă de pericolele ce ne înconjoară? Post şi rugăciune – e uşor de zis, când şi aşa biata mamă nu mai are ce pune copiilor ei pe masă. Nu prezintă realitatea vieţii în care trăim, se tem să spună un adevăr. Se pierd oamenii cu grămada, cu naţiunile, nu numai câţiva, nu doar ca indivizi. Şi ei stau liniştiţi. E o situaţie foarte grea, pentru că am ajuns la cuvântul Scripturii: „bate-voi păstorul şi se vor risipi oile”. Să nu risipim turma! Cum să nu fi risipite oile când păstorii sunt bătuţi şi pironiţi de propria lor frică şi laşitate?
        Asta poate şi datorită faptului că unii nu înţeleg pericolul acestor cipuri şi chiar ne acuză pe noi că facem dezbinare în Biserică pentru o problemă care nu este așa de semnificativă şi capitală în mântuirea noastră.
        După cum spun și Sfinții Părinți, mai bine o biserică împărţită decât una rătăcită. Cum să nu fie o problemă majoră lucrarea masoneriei azi în lume, că până la urmă aici ajungem, aceasta este în spatele acestui sistem? Cipul nu este altceva decât lucrarea masoneriei și cel mai bun mijloc de a subjuga Biserica şi fiinţa umană, de a o depărta, uşor, uşor, pe nesimţite de Creatorul său. Dacă noi ne facem că nu există acest rău luciferic, masoneria, înseamnă că nu avem răspuns la niciuna din problemele şi necazurile oamenilor de azi. Înseamnă că ne facem că nu vedem nimic rău. Cipul este propaganda masoneriei şi acceptându-l dăm curs şi putere acestei organizaţii dubioase care vrea să îl instaleze pe antihrist ca lider mondial. Dacă oamenii nu conştientizează că sunt societăţi secrete care conduc din umbră, nu vor înţelege nimic. Răul și fărădelegea nu se mai lucrează la lumină, se lucrează în ascuns. Nu mai sunt închisori şi prigoană ca pe vremea comunismului, au altă metodă, de a ne obişnui şi a îndrăgi tehnica şi cipul, care deocamdată par folositoare, ca ei să ne subjuge şi să ne controleze permanent ca într-o închisoare invizibilă, dar cu mult mai puternică.
        Cum să nu se descurajeze creştinul simplu când vede că nu mai are susţinere duhovnicească din partea păstorilor duhovniceşti?
        Oamenii nu au de ce să se descurajeze, pentru că cei care au fost acolo sunt bine documentaţi şi informaţi şi ştiu ce pericole ne pândesc, aceştia ştiu mai bine decât păstorii lor ce să facă. Și la protest au fost majoritatea intelectuali cu o poziție în societate, medici, profesori, ingineri, și nu doar analfabeți așa cum a vrut să prezinte mass-media. Mă doare sufletul pentru cei care din neştiinţă cad în capcanele şi mrejele acestui sistem antihristic. Sunt sigur că oameni ar fi fost mai mulţi dornici să vină la acest miting, în număr mult mai mare (pentru că, să nu uităm, au fost 1 milion de semnatari împotriva actelor biometrice), dar foarte mulţi dintre aceștia nu au avut un ban să plătească drumul până la Bucureşti, sau poate au avut serviciu sau nu au știut. Şi cine a vrut să fie la datorie a riscat. În împrejurări grele creştinul trebuie să aibă o limpezire a lucrurilor, o catehizare din partea preotului care nu a existat. Și poate că mulți nu au știut.

        Ce părere aveţi despre ierarhii ortodocşi care, în frunte cu Patriarhul ecumenic, au participat la întronizarea papei dând chiar sărutarea păcii la liturghia lor catolică?
        Este o situaţie cum nu se poate mai vitregă, foarte primejdioasă pentru noi, creştinii ortodocşi, şi nu doar pentru ortodocşi, ci şi pentru lumea catolică de altfel care nu cred că are ceva în comun cu evreii şi budiştii şi musulmanii, care au fost invitaţi la întronizarea Papei. Cum să mai ajuţi tu prin dialog ecumenic, să îndrepţi un catolic la adevărata credinţă a Sfinţilor Părinţi când tu însuţi, ca şef al ortodocşilor, te pupi cu papistaşii şi cu evreii, pe care îi consideri fraţi cu tine de credinţă? Doar pentru că suntem creaturi ale lui Dumnezeu??? Ei vor să niveleze toate religiile într-una şi nu mai cântăresc diferenţele majore, ci doar micile asemănări, pentru aşa-zisa pace falsă. Nici catolicii nu cred că sunt împăcaţi aşa deplin cu situaţia aceasta de vânzare a creştinismului, încât să te aliezi şi cu musulmanul. Este o demonizare a lumii. Iar ierarhii noştri ortodocşi nu fac altceva decât să joace un teatru care dă bine şi pe care sunt obligaţi să îl dea cât mai bine, la ordinele stăpânilor lumii. De altfel în adâncul lor nici ei nu au o convingere solidă despre acest ecumenism, dar nu au curajul să se opună acestui curent, să se opună masoneriei care le impune acest ecumenism şi nivelare a credinţelor. Sunt nişte păpuşi care însă au pierdut harul adevărului, care doar mimează adevărul. Dar nu îl mai deţin. Se sărută cu ereticii, dar duc pe umerii lor răspunderea căderii unui neam, a unei biserici în apostazie. Îi întreb şi eu pe aceşti ierarhi dacă îi îndreptăţeşte vreun canon să fie eretici?
        Iar acest papă, Dumnezeu să îl ierte, are un rol malefic nemaiîntâlnit pentru creştinătate, pentru omenitate, pentru neamurile creştine.
        Da, aţi văzut că şi acest părinte grec Elpidie, care face misiune în Africa, a profeţit înainte cu trei luni ca papa să îşi dea demisia, că acest papă va fi înlocuit cu alt papă care va veni ca unul din profeţii mincinoşi înainte mergători ai antihristului.
        Da, îl apreciez foarte mult pe acest părinte. Şi am rămas impresionat de dragostea lui pentru lumea aceea uitată din Africa şi cum copiii aceia negri, neajutoraţi, roiau în jurul lui ca în jurul lui Hristos. Daca aş fi fost cu 20 de ani mai tânăr, în Africa m-aş fi dus şi eu, acolo unde civilizaţia aceasta dezvoltată lipseşte. Acest părinte Elpidie este un far călăuzitor pentru creştinătatea de azi.
        Cum vedeţi această mediatizare intensă a papei şi imaginea de aureolă pe care i-o creează mass-media? Acest papă este filmat adesea spălând picioarele bolnavilor, deținuților şi alte fapte de milostenie cu care se afişează.
        E uşor şi plăcut să faci pe milostivul în faţa presei ca toată lumea să te laude. Nu asta e milostenie. Milostenia este să nu ştie stânga ce face dreapta şi de altfel ar trebui să stea în mijlocul necăjiţilor tot timpul, nu doar când vin presa şi televiziunea.
        Asta e o falsificare, bombonele pentru copii. El dictează şi programează dinainte câţi săraci să vină şi ce oameni bolnavi ca să dea mai bine în ochii lumii. Asta e un fel de praf în ochi pentru creştini, nicio realitate de altfel.
        Credeţi că va cuceri lumea cu astfel de atitudine?
        Nu sub nicio formă. Nu va face decât o zarvă mare în lumea creştină încât o să fie huiduit şi de ai lui.
        Cum vedeți urgentarea sinodului panortodox, care a fost anunţat pentru luna iunie?
        O să facă ei, dar va fi ce s-a întâmplat cu sinodul de la Ferrara-Florenţa. Tot aşa va fi şi acum, vor fi aceleaşi dispute dogmatice şi, slavă Domnului, vom mai avea nişte ierarhi care cred eu că nu vor ceda Ortodoxia. Şi doi, trei dacă sunt, e suficient. Avem datoria însă să ne rugăm pentru ca Dumnezeu să îi păzească pe ierarhii ortodocşi în dreapta credinţă, pentru că altă salvare nu mai avem decât în mila lui Dumnezeu. Dacă ne vom ruga, vom îndupleca milostivirea Sa. În cea mai mare măsură, masoneria şi-a atins scopul, de aceea şi iese la iveală să îşi finalizeze planurile.
        Dar am credinţa că Dumnezeu va lumina sufletele acestea tinere, şi va aduce câte o lumânare în întunericul acestui veac. Mila lui Dumnezeu şi harul de sus, acestea au condus Biserica purtată pe aripile Duhului Sfânt. Preoţii de azi care tac, se vor convinge ei înşişi de aceste pericole şi se vor îndrepta.
        Cum catalogaţi gestul maicii stareţe de la mănăstirea Văratec, care a penalizat maicile pentru faptul că au înaintat Casei Naţionale de asigurări refuzul cardului electronic de sănătate? Iar în urma multelor ameninţări, maicile au cedat şi au fost obligate să îşi ceară iertare pentru gestul lor, semnând chiar un document prin care se deziceau de atitudinea lor.
        Acest episod seamănă cu un episod de la puşcărie, din viaţa puşcăriaşilor din lagărele comuniste. Aşa sunt şi unele mănăstiri acum – lagăre comuniste. Este ceea ce am trăit şi eu în lagărul de la Baia Sprie. La o perioadă regulată de vreo 2- 3 ani, securitatea făcea nişte sondaje printre deţinuţii politici. Şi ne chema anchetatorul la birou, ademenindu-ne cu vorbe dulci: „Uite ai atâţia ani de puşcărie şi încă mai ai… nu e păcat să îţi iroseşti tinereţea aici in închisoare? Nu te impresionează faptul că ai rămas un om de nimic în societate şi viaţa ta este ratată?…” Dar noi nu ne lăsam impresionaţi de această bunătate falsă, care era un şiretlic. Şi îşi continua cântarea: „Iată, dacă vrei să ai o bucurie a libertăţii şi să îţi putem uşura situaţia asta grea, uite noi întindem o mână de ajutor şi dacă poţi ia oleacă de hârtie, treci în biroul celălalt şi semnează că îţi pare rău pentru ce ai făcut”.
        Şi ajunge şi la mine anchetatorul şi își spune cântarea lui de partid. Şi la urmă mă întreabă: „Ce impresie ai?”
        „Domnule, nu am absolut nicio impresie”, îi răspund. „Doar că mai am încă 9 ani de puşcărie şi cred că oi termina”.
        Şi el insista: „Dar chiar aşa îţi arunci viaţa şi tinereţea pe nimic?” „Nicio problemă, i-am răspuns, eu am aruncat-o încă de copil de 18 ani când am intrat în mănăstire, să mor pentru Hristos”. Nu le convenea: „Măi, banditule, când m-oi ridica de pe scaun şi ţi-oi arăta eu pentru ce mai ai de trăit…” Şi te lua şi te zgâlțâia oleacă, important era să nu ne lovim la cap.
        Ei bine, aceste anchete ademenitoare se întâmplau din doi în doi ani. Dar noi aveam deja o experienţă de temniţă şi nu dobândeau nicio informaţie de la noi. Securistul ieşea cu un dosar gol goluţ afară. Trebuia să defaimi pe cineva, să dai măcar un nume, nu scăpai doar cu o desolidarizare, lepădare de convingerile tale şi să accepţi reeducarea de către Partidul comunist. Sigur, la un deţinut mai cu renume, veneau câte trei securişti deodată, nu doar unul. Veneau cu planuri, proiecte să te convingă de realizările Partidului. „Uite, domnule, Lacul Bicaz, uite ce realizare!…” şi îmi arăta poze. „Da, domnule, Lacul Bicaz, dar ştii dumneata ce era sub acest lac? Trei biserici, patru şcoli, o casă de copii, un spital şi locuinţele oamenilor. Unde sunt toate acestea acum? Întreabă-mă pe mine că eu sunt de acolo”. Rămâneau şi ei uimiţi la ce le spuneam. „Pot să vă spun şi cine erau directorii la aceste şcoli, dar nu vreau să vă încarc memoria”…
        Cam acelaşi lucru s-a petrecut şi cu maicile noastre de la Văratec. Ele, sărmanele, de frică să nu le ia rangul, scofia (de parcă ar fi mare slavă), au semnat, ademenite că vor fi reabilitate acolo, că le pare rău şi au promis că data viitoare vor fi ascultătoare. Şi-or fi primit ele scofiile înapoi dar s-au dezbrăcat de slava lui Hristos, pentru că nu au suferit puţină batjocură pentru lumea aceasta trecătoare. De aceea, un novice trebuie să fie cu mare atenţie în ce mănăstire intră. La vedere, sunt flori frumoase, icoane pictate care mai de care şi veşminte preoţeşti împodobite frumos, dar esenţa, viaţa duhovnicească, este putredă de tot. În astfel de mănăstiri găseşti de fapt un sistem securist, un stat poliţienesc. Bineînţeles că nu este aşa peste tot.
        Acest spirit poliţienesc este în firea lor, a stareţilor, pentru că atunci când s-a închegat dinastia asta a stareţilor prin mănăstiri s-a stabilit tot pe acest criteriu de devotament către Partid. Sinaxele stareților nu erau altceva decât nişte şedinţe de partid. Se aşezau cu burţile pe scaune şi cu bastoanele în față aşteptau să se termine şedinţa şi să meargă la o a doua ediţie de petreceri…, ce ştiau ei despre problemele Bisericii şi ale societăţii? Habar nu aveau ce substraturi aveau aceste şedinţe şi care era rădăcina acestor şedinţe, aşa de neputincioşi şi slabi erau. Dar nici nu puneau stareţi buni inteligenţi şi cuvioşi la conducere, nu cumva să se împotrivească vreunul. Aşa e şi acum. Care se supune mai uşor la ordin şi care dă tributul mai uşor… dacă era vorba să îl întrebi pe unul din aceşti stareţi dacă se desolidarizează de partid şi de crimele pe care le comitea, se făcea că nu ştie nimic. Cum să se dezică el de partid care îi dădea un salariu foarte mare pentru acea vreme, ca al directorilor?
        Era şi mândria şi poziţia asta a lor de stareţ. Vai de mine, să dai afară un stareţ! Era cea mai mare crimă şi ruşine să renunţi la demnitatea asta de lux în societatea românească! Dar comportamentul multora din aceşti stareţi era mai nedisciplinat şi bădăran ca al unei ţărănci. O mână de săraci ţărani simpli a făcut mult mai mult decât o mână de aşa-zişi stăreţoi.
        Suntem printre primii europeni care introducem acest card, numit inteligent, în sistemul de sănătate? Ce mai putem face să îl stopăm?
        În ce constă inteligenţa şi genialitatea acestui sistem? Că vor şti mai multe informaţii despre noi? Este inteligent pentru ei, dar noi rămânem întârziaţi. Tot Marx, Engels, Lenin au rămas. Acum nu vine să te mai întrebe ca la anchete, acum îţi dai de bună voie acordul să fii anchetat permanent. Nu trebuie cedată lupta aceasta şi avem datoria de a continua, fiecare după puterile sale, unii prin conferinţe, alţii prin demersuri legislative, unii prin cuvânt, fiecare să îşi facă datoria în faţa lui Dumnezeu şi aşa, cu inimile smerite, vom primi şi ajutorul şi harul din Lumina Sa.

        ––––––––––––-

        Parinte, cum sfatuiti poporul sa procedeze cu privire la aceste vaccinuri criminale care se vor impune cu forta, asupra copiilor nostri si asupra mamelor insarcinate, si poate pe viitor asupra tuturor?
        – Dragii mei, e greu sa dai un raspuns unui popor intreg, pentru ca nu avem decat solutii dureroase, pentru ca aceasta este realitatea in care traim, foarte, foarte dureroasa. Am spus de la inceputul anului ca trebuie sa ne pregatim pentru martiraj si mai mult de atat nici nu as mai fi avut de grait, dar oamenii sunt neputinciosi cu duhul si cu mintea ca sa inteleaga. Nu e usor sa traiesti in ziua de azi. Dar daca Domnul asa a binevoit ca noi sa suferim aceste vremuri, apoi trebuie sa ne supunem si sa primim cu bucurie toate cele ce vin asupra noastra, ca din mana lui Dumnezeu, si nu a vrajmasului. E mai greu acum, pentru ca ne-am invatat cu comoditatea, cu televizorul si cu toate mofturile si libertatile; ei bine, dragii mei, abia acum se vede efectul daunator al acestor libertati ne-au slabit puterile sufletului. Mintea este ingreuiata, trupul slabit si datorita alimentatiei otravite cu care ne hranesc mai marii nostri, si nu suntem obisnuiti sa purtam niciun fel de razboi, nici duhovnicesc, nici trupesc. De aceea, va rog sa nu mai cautati solutii. Solutii omenesti nu sunt, dragii mei! Solutia este moartea pentru Hristos. Tata pe fiu si mama pe fiica va da la moarte. Iata ca asistam la implinirea acestei proorocii. Daca mama va lasa copilul sa fie vaccinat, este ca si cum l-ar da la moarte. Am spus de mai multe ori sa luam modelul lui Brancoveanu, care cu marime de suflet privea mucenicia fiului sau cel mic, Matei. Invatati copiii sa traiasca in legea crestineasca, aceste obiceiuri sa le deprinda mai cu seama; nu mai e nevoie de nicio alta stiinta, de nicio scoala; prin orice mijloace copiii nostri sunt otraviti nu numai cu aceste vaccinuri, ci cu atatea informatii mincinoase la adresa creatiei lui Dumnezeu, cu calculatorul si cu tot soiul de filme, care ofera copilului o educatie antihristica. Daca nu aveti unde sa va retrageti din societatea aceasta potrivnica lui Dumnezeu, stati fiecare la locurile dumneavoastra si marturisiti pe Hristos, opunandu-va tuturor masurilor viclene de exterminare a omului. Pentru ca asta tanjeste vrajmasul sa faca, sa distruga faptura lui Dumnezeu. Invidia lui cea mai mare, aceasta este crearea OMULUI: De ce il iubeste Dumnezeu atat de mult pe om? Tocmai de aceea ar trebui sa prindem putere si curaj, pentru ca daca suntem asa de tare luptati si impresurati din toate partile de atatea primejdii si nevoi, inseamna ca si invidia vrajmasului se mareste datorita dragostei lui Dumnezeu sporite fata de noi, chipul si asemanarea Sa. Dar iata cat de mult ne iubeste Dumnezeu ca inca mai rabda toate pacatele si faradelegile noastre. Numai dracul nu intelege mila si iertarea lui Dumnezeu, ca daca ar fi inteles-o, cred ca s-ar fi pocait si el.
        De aceea va zic aveti incredere ca Domnul va va da putere sa marturisiti pentru El. Traim intr-o lume anarhica, intreaga clasa politica este vrajmasa a lui Hristos si slujitoare raului, de aceea numai simpla noastra vietuire, fara sa abdicam de la principiile noastre crestine, este o marturisire si o mucenicie de zi cu zi.
        Asadar: Nu primiti acest vaccin si nimic ce aduc nou puterile politice de azi. Evreii conduc lumea si americanii lucreaza pentru ei si cred ca au ajuns sa o stapaneasca deoarece nu mai au nicio sfiala; totul este la vedere si sunt constienti ca nu mai au niciun adversar de temut si lupta pentru exterminarea populatiei, ca cei putini care vor ramane sa se inchine lor. Acum ei studiaza si fac trierea iar modul prin care vor distinge oamenii intre ei sunt cipurile. Ai sau nu ai cip? Caci in fond cipul ce este? O arma impotriva omului. Iar noi nu mai avem arme; tineretul nostru este obosit, incat chiar sa vrea sa se ridice din vraja in care traieste, nu mai are putere. Singurele noastre arme sunt numai cele duhovnicesti: rugaciunea, smerenia, dragostea, dar si marturisirea. Nu se poate dragoste fara marturisire. Dragostea este jertfitoare, iar noi daca ne temem sa marturisim adevarul, ce jertfa mai avem? Sau daca nu ne pasa de aproapele nostru care este in nestiinta si noi nu il informam si il lasam sa cada prada acestui sistem, ce dragoste mai avem? Cei care se mai lupta astazi sa trezeasca pe fratele lor, care nu au ramas nepasatori fata de viitorul unei natii si al unei Biserici, aceia sunt fii ai dragostei lui Dumnezeu, care isi pun viata pentru fratii lor.
        De aceea, mamelor, educati-va crestineste copiii si nu ii lasati necontrolati! Nu ii lasati sa isi faca mendrele lor, nu ii lasati prada educatiei acestei societati, pentru ca le-ati asigurat si moartea sufleteasca, dar iata ca si pe cea trupeasca! Mai degraba iesiti din mijlocul acestei societati si va cresteti copiii in dragoste si simplitate. Saracia si greutatile va vor intari mai mult si mintea, si sufletul, si trupul. Nu vedeti ca prin atatea libertati si drepturi ale copilului, ei ajung sa aiba dreptul de a ti-l ucide, dreptul de a distruge o natie?
        – Sf. Apostol Pavel spune sa ne supunem stapanirilor si mai marilor nostri? In ce masura ne mai putem supune in astfel de conditii?
        – Tot Sfantul Pavel spune sa ascultam de Dumnezeu mai mult decat de oameni. Nu mai avem de cine asculta, dragii mei, decat numai de Dumnezeu. Diavolul s-a intrupat in acest sistem politic si se lupta cu noi prin ei, mai aprig ca niciodata. Iti ofera mai intai toate pricinile pacatuirii: carciumi si alcool, dezmat si imagini cat mai desfranate, amuzament si libertati de tot soiul. Asa se alege un conducator: prin harul lui Dumnezeu si vointa natiunii, nu? Dar acestia ce har de la Dumnezeu sa aiba? Acestia sunt lupi rapitori, nu mai este o stapanire aleasa, este o stapanire antihristica, potrivnica lui Hristos. Daca se impotriveste lui Hristos, glasul acelei stapaniri nu va mai fi unul de ascultat. Ce stapanire este aceasta care ne da paine otravita sa mancam? Care ne ucid copiii? Nu vedeti ca au inceput cu copiii, cu sufletele acestea nevinovate? De ce? Pentru ca ii ucide nevinovatia copiilor. Cu martirajul copiilor a inceput Biserica lui Hristos, cu martirajul pruncilor, iata ca incepe si prigoana acestui veac de pe urma. Dar socotesc ca jertfa nevinovata a acestor copii nu va fi nelucratoare, ci ea va da putere alesilor Bisericii lui Hristos. Si cred ca va fi o incununare a crestinismului prin jertfa copiilor nevinovati. Este foarte periculos acum pacatul nestiintei; toti vedem pericolul in care ne gasim si suntem obligati sa ne informam si avem datoria de a informa si pe ceilalti frati ai nostri mai simpli si neajutorati. Nimeni nu va putea spune ca nu a stiut ca vaccinul acesta este ucigas… iar pentru cei care nu au stiut cu adevarat, pentru acestia Biserica, prin preotii si slujitorii ei, este responsabila si va raspunde pentru sufletele lor. Omul vine sa se formeze in Biserica si ce formare ii dam noi, daca propovaduim aceeasi invatatura cu a statului antihristic? Biserica nu ramane straina fata de toata conjunctura aceasta politica si sociala si este datoare sa se implice atat in societate cat si in politica, atata timp cat legile politice impiedica porunca lui Dumnezeu. Preotul, la hirotonie, jura ca se va supune lui Dumnezeu si poruncilor Lui, dar si stapanirii statale. Pai cui juram noi? Presedintilor si parlamentarilor care legalizeaza prostitutia si actele cu cip? Pai rolul preotului este numai sa cunune si sa inmormanteze? Nu. El este sarea pamantului si lumina oamenilor. Ce lumina mai aduce, daca el se supune legilor intunecate ale acestui veac? Iar daca tace, inseamna ca refuza sa aduca lumina oamenilor. Nu ei sunt urmasii apostolilor, carora Mantuitorul le-a poruncit: Mergeti in toata lumea si propovaduiti Evanghelia la toata faptura(Mc. 16:15)? Nu le-a poruncit sa taca. Daca s-ar ridica o elita de preoti si de calugari, care intr-adevar sa se angajeze in slujba Adevarului, atunci s-ar mai schimba situatia. Iar prin aceasta schimbare eu nu inteleg imbunatatirea conditiilor de viata si nici macar a caracterului celor ce ne conduc, ci inteleg o schimbare in sufletele credinciosilor, o intarire a credintei care ne va da forta sa marturisim impreuna, ne va da unitatea si dragostea jertfirii. Important este sa ne opunem tuturor antihristilor si sa murim demn; sa nu avem o pozitie de lasitate. Iar poporul cum sa se mobilizeze, cum sa aiba tarie duhovniceasca, daca nu are lideri?
        – Poate ca preotii acestia se tem sa nu fie inlaturati din posturile lor si astfel sa nu mai poata catehiza credinciosii pe care ii mai avea.
        – Represalii au fost dintotdeauna si vor fi. Noi nu trebuie sa calculam cat timp de cateheza avem la dispozitie. Poate sa fie si o saptamana, dar sa imi fac datoria cu toata jertfelnicia fata de Evanghelia lui Hristos si neamul meu. Au fost 12 Apostoli si pana si acolo a intrat diviziunea, tradarea. Si ce catehizare este aceea daca taci? Pe mine nu trebuie sa ma ingrijoreze faptul ca ma va schimba si va trimite alt preot in locul meu, cu mult mai slab si care sa corespunda baremului. Daca patimim ceva pentru Hristos, mai mult folos vom aduce natiei. Jertfa naste viata. Nu este suficient sa marturisesti un adevar numai celui de sub epitrahilul tau, ci trebuie sa il propovaduiesti in auzul tuturor, avem datoria sa scoatem adevarul la lumina.
        Te mai poti retrage din strategie, dar cat dureaza aceasta strategie, mai? Sufera poporul asta de atata strategie si nu mai facem nimic. Sa nu confundam strategia cu depunerea armelor. Doar nu suntem facuti numai pentru zile bune; un razboi cine il mai sustine? Si cine sunt luptatorii? Nu noi cei din lumea aceasta de aici? De ce i se zice Biserica luptatoare? Luptatoare inseamna zi de zi sa sustii un atac impotriva puterilor intunericului. O asceza retrasa in individualitatea ei nu mai este un adevar marturisit in plenitudinea lui. Foarte frumos citeam la Evdokimov mai devreme: Biserica nu trebuie sa isi asume treburile concrete ale cetatii, dar constiinta crestina este chemata sa actioneze din plin pana si in chestiunile cele mai tehnice. Politica, economia, dezvoltarea sunt sferele comune in care credinciosii si necredinciosii se intalnesc. Si ce imensa sarcina aceea de a desavarsi lumea prin sobornicitatea calitativa a tuturora, de a insamanta in cultura lumina Taborului. Un om al luminii poarta o lumina care straluceste peste intreaga lume. Marii duhovnici spun ca orice asceza lipsita de dragoste si care nu este un sacrament al fraternitatii este desarta. Vorbind despre euharistie, Sf. Ioan Gura de Aur spune: Aici este odaia inalta in care au sezut ucenicii; de aici au plecat spre Muntele Maslinilor. Sa plecam si noi in cautarea mainilor de saraci, caci ele sunt pentru noi Muntele Maslinilor. Intr-adevar, multimea saracilor este asemenea unui codru de maslin sadit in casa lui Dumnezeu. De acolo curge uleiul de care vom avea nevoie spre a ne infatisa, precum fecioarele cele intelepte purtand lampile pline inaintea Mirelui[1].
        Problema noastra cea mai mare acum este ca ne aflam intr-o bezna a ignorantei si socotim pacatul nestiintei un mare privilegiu. Generatia aceasta a ajuns la apogeul nihilismului. Si ce daca fac lucrul acesta? A! Nu-i nimic! Iei cipul Ei, n-are nimica!; slujesti cu catolicii: Ei, n-are nimica si tot asa… toate nu au nimic. Nihilismul a nascut acest libertinaj si aceasta stare te indreptateste pe tine cumva sa faci orice, ce vrei, sa amesteci lumina cu intunericul, sa mergi si cu Dumnezeu si cu mamona. In acest caz noi nu mai suntem ucenici al lui Hristos.

        Apreciat de 1 persoană

      • mircea.v said, on aprilie 3, 2016 at 2:11 pm

        Si tot Parintele Justin:

        „La noi este o boala in popor, ascultarea asta prosteasca. Sa nu cumva sa tulburam. Dar ce sa tulburam cand situatia deja e tulbure? Astazi a nu tulbura inseamna de fapt a nu limpezi. Pune intr-un pahar de apa tulbure o picatura de var si ai sa vezi cum tulburarea se lasa la fund si poti bea paharul cu apa curata. Ei, bine, acesta este crestinismul.
        Crestinismul este picatura de var care limpezeste apa tulbure din pahar. Conducatorii unui neam, ai unei Biserici sunt oamenii care pot alunga tulburarea apei si restabili potabilitatea ei. Dar daca nu avem conducatori care sa intervina in limpezirea tulburarilor apelor ce ne cuprind, nu vom avea parte de paharul acesta limpede. Singura limpezire care ni se da nu este decat picatura de sange a martirilor nostri. Ce este sangele martirilor? Samanta crestinismului. Si eroii nostri, martirii Bisericii si neamului nostru care zac necanonizati, din puscariile Aiudului, Gherlei, Pitestiului – acestia trebuie sa fie modelul si ajutorul nostru.”

        Apreciază

      • Mirela said, on aprilie 3, 2016 at 6:21 pm

        Mircea

        Mulţumesc mult pentru cuvintele/învăţăturile atât de actuale şi de folos ale Părintelui Justin.
        Cât despre limpezirea apelor în privinţa preoţilor, eu nu am sesizat-o în 2009, ci recent. Până de vreun an, chiar dacă mulţi preoţi nu mărturiseau anticip, nici procip şi proecumenism nu ziceau. Acum, însă, tot mai mulţi deraiază: ba că cipurile nu au nici o treabă, iar cei care sunt contra lor duc o luptă falsă, ba că eşti zelotist dacă te opui cipurilor sau zici de catolici că sunt eretici, ba că monofiziţii sunt ortodocşi, ba că luăm paşapoarte cu cip ca să mergem la locurile sfinte, chit că ştim şi credem că sunt rele etc. Impresia mea este că, din cauza acceptării actelor cu cip, conştiinţele celor care le-au luat s-au întunecat şi, dacă înainte îi avertizau că ceva nu e bine, acum sunt aşa de anesteziate încât oamenii trăiesc cu impresia că toate aşteptările apocaliptice, toate profeţiile şi toată opoziţia contra biometriei şi a ecumenismului sunt doar gâlceavă şi agitaţie a unor oameni cu carenţe duhovniceşti.
        Sincer, sunt foarte dezamăgită să văd inconştienţa/falsitatea cu care în Duminica ortodoxiei se vorbeşte despre apărarea icoanelor (de parcă nu ecumenismul şi unirile eretice ar fi acum marea problemă, ci iconoclasmul), sau să văd cu câtă asiduitate sunt respinse avertismentele şi profeţiile despre faptul că trăim vremuri apocaliptice.
        Ce îndrumare să mai aşteptăm de la nişte orbi de bunăvoie?

        Apreciază

  8. palcauioan66 said, on aprilie 2, 2016 at 5:00 pm

    este incredibil cata informatie gasesc pe acest extraordinar blog,nu am timp suficient sa citesc sau sa urmaresc totul,imi pare rau! te salut cu respect,saccsiv!

    Apreciază

  9. alternativenewsromania said, on aprilie 2, 2016 at 6:31 pm

    În Grecia, migranții folosesc icoanele din bisericile ortodoxe, pentru a se incalzi și manifesta impotriva clopotelor.
    http://alternativenewsromania.blogspot.ro/2016/04/grecia-este-atacata-de-musulmani-icoane-arse-in-foc-clopote-indepartate.html

    Tot mai mulți români se plâng de faptul că le sunt sustrase sume de bani din conturi.
    http://alternativenewsromania.blogspot.ro/2016/04/e-alerta-romanii-raman-fara-bani-dupa-ce-fac-asta.html

    Alianța care va DĂRÂMA Noua Ordine Mondială
    http://alternativenewsromania.blogspot.ro/2016/04/alianta-care-va-darama-noua-ordine-mondiala.html

    Apreciat de 1 persoană

    • el said, on aprilie 2, 2016 at 8:20 pm

      Rafila a subliniat ca scopul proiectului de lege este legat de asigurarea tuturor resurselor si parghiilor pentru ca acoperirea vaccinala in Romania sa nu mai urmeze un trend descendent.

      Prof. univ. dr. David Greenberg, de la Universitatea Ben-Gurion din Israel, a comparat vaccinurile cu un „scut de fier” care protejeaza nu doar copiii, ci si comunitatea. El a adaugat ca in tara sa exista mecanisme de monitorizare a vaccinarii, dar si pentru asigurarea unor stocuri suficiente. Totodata, a apreciat ca doua dintre problemele cu care se confrunta Romania sunt rata mare a mortalitatii infantile, dar si rezistenta la antibiotice.

      „In Romania, una dintre marile probleme este si acoperirea vaccinarii. Acest lucru trebuie monitorizat si rezolvat prin noua lege, dar si prin comisii care trebuie sa monitorizeze cum sunt furnizate vaccinurile in comunitate”, a spus David Greenberg.” _____vandutul Rafila si „inspiratorii” lui la care da cu subsemnatul !

      Apreciază

  10. Mihail said, on aprilie 2, 2016 at 7:38 pm

    fratilor a zis la radio ca la jumatatea lui aprilie o sa fie dezbaterea publica cu vaccinurile

    Apreciază

  11. dante said, on aprilie 2, 2016 at 10:16 pm

    @alex
    Nemernicii, dupa ce au omorit la Arges patru copilasi in urma vaccinarii, dind vina pe toti si pe toate, mai putin pe cine trebuie, vin acuma cu un tupeu fantastic pe care-l au doar criminalii si spun ca TREBUIE obligativitatea vaccinarii. Iar eventualele consecinte negative le va suporta statul, adica tot noi. Păi măi sistem putred de corupt si profund imoral, mie nu-mi trebuie nici macar toti banii din lume in schimbul sanatatii copilului meu si punct. Faptul ca tu te gindesti deja la eventuyalelel despagubiri nu face decit sa te acuze de „siguranta” vaccinurilor, deci implicit admiti ca s-ar putea sa mai dai si chix si chiar sa moara oameni si atunci cum iti permiti sa vii si sa ma obligi pe mine sa fac ceva ce s-ar putea sa fie daunator?
    Ceea ce au in comun acei copilasi din Arges nu este laptele de la amaritul ala de la Bradet, ci vaccinul care este si cauza reala a acelor decese.
    Ati inceput mai soft promulgind legea antifumat accelerind cu legea vaccinarii, mizind pe lipsa de reactie a adormitului de român, in felul acesta sperind sa-l depasiti in animalism pe doctorul nazist Mengele.
    Sa va faceti vacin obligatoriu la proprii vostri copii, nu la ai mei.
    Ticalosilor!!

    Apreciază

    • alex said, on aprilie 2, 2016 at 11:31 pm

      trebuie sa luptam sa nu iasa legea si daca iese sa le aratam ca familia nu poate fi destramata… in primul rand prin rugaciune si fizic sa iesim in strada la protest. Eu am incercat sa las un coment la pro tv da bineinteles ca nu a aparut e vanduta televiziunea aia. Tre pur si simplu proteste.

      Apreciază

      • alex said, on aprilie 3, 2016 at 12:45 am

        Si de ce zic proteste. Pai ciobanii cand a fost faza cu legea aia cu cainii au iesit in strada si au facut ceva. Daca aia pentru caini au iesit noi pentru copiii nostri care sunt cu mult mai valorosi decat oile pazite de caini sa nu iesim sa ne impunem punctul de vedere adica un NU raspicat VACCINURILOR.

        Apreciază

      • Mihail said, on aprilie 3, 2016 at 2:25 pm

        sunt de acord. sa protestam dar hai sa vedem cum. as recomanda sa atragem asociatia juristilor ortodocsi. va alaturati?! si va rog care sunteti medici vorbiti acum sau taceti pe vecie.

        Apreciază

  12. sorin said, on aprilie 2, 2016 at 10:19 pm

    El, PS Petru spune ca s-a cazut deacord cu manastirile sa se pomeneasca mai departe, si pana la sionod in parohii oamenii sa citeasca zilnic psaltirea.

    Apreciază

  13. Paul222 said, on aprilie 3, 2016 at 1:09 am

    Ma mai uit din cand in cand pe mizeria de Republica.ro sa vad ce propaganda mai baga. Mi se pare ca pregatesc drumul pentru Barnevernetul de Romania. Spicuiesc din editorialul:

    „Înțelepciunea” brutelor: Poți să-l bați pe-al tău, dar să nu te atingi de al altuia

    http://republica.ro/zintelepciunea-brutelor-poti-sa-l-bati-pe-al-tau-dar-sa-nu-te-atingi-de-al-altuia

    „Am senzația că ceva e foarte în neregulă cu toată povestea asta. Ce e în neregulă nu este faptul că astfel de abuzuri sunt blamate, ci că multe fapte asemănătoare se întâmplă zilnic în familii și nu prea spune nimeni nimic despre ele.” Ce e asta daca nu indemn indirect la turnarea parintilor „batausi”.

    „Niciun copil nu ar trebui bătut, chiar dacă este al tău. Pentru că nu este proprietatea ta, chiar dacă poate ți se pare așa pentru că depinde de tine pentru aproape orice” Daca nu e proprietatea ta, atunci a cui, a statului? Mai erau citate niste specimene pe blog care spuneau acelasi lucru.

    „Un părinte care își lovește copilul ar putea merge la psihoterapie pentru a scăpa de toate ideile greșite care îl fac să recurgă la violență în loc de argumente” ce sugestie draguta, la psihiatru cu voi nebunilor!

    Va dati seama in ce problema ne aflam? Sf. Ioan Gura de Aur recomanda corectia fizica la copii si evident ca nu numai el si Biblia si Sfanta Traditie si Sfinti actuali precum Paisie Aghioritul si preoti s.a.m.d. Oricum este ilegal a-ti lovi copilul in orice fel dar acum se incearca o portretizare noua de abuzator a oricarui parinte care aplica chiar si o palma la fund unui copil. Noile generatii oricum cresc copiii mult mai rasfatati fata de vechile generatii si cu toata propaganda asta din massmedia…o sa ajunga parintii astia tineri si frumosi si niste turnatori, revoltati fiind de „bestialitatea” altor parinti care indraznesc sa-si mai altoiasca copiii.

    Apreciază

  14. oarecare said, on aprilie 3, 2016 at 1:11 am

    Atitudine de supersclavi:
    Un hacker sparge cateva conturi de mail prin America si este extradat, nu a omorat pe nimeni cu fapta aceasta.
    Mai multi americani omoara si ranesc oameni in accidente de masina prin Romania si sub influenta bauturilor alcoolice sau pe rosu (cazuri penale) si sunt lasati sa plece la ei acasa unde nu patesc nimic.

    Este vorba de guccifer, risca pana la 50 de ani de inchisoare (pacat ca si-a luat asa nickname dar asta-i alta discutie):
    http://www.activenews.ro/stiri/Guccifer-cel-mai-temut-hacker-roman-a-ajuns-in-premiera-in-fata-unui-tribunal-federal-din-SUA-131808

    Si de cazul Teo Peter – Alcoolemia din sângele lui Goethem a fost stabilită la 0.09 iar Sergentul a refuzat să ofere o mostră de sânge pentru teste amănunţite.Dupa accidentul petrecut pe strazile Capitalei, americanul, care a trecut pe rosu la intersectia dintre Srada Polona si Bulevardul Dacia, s-a intors in SUA, beneficiind de imunitate, fiind apoi absolvit de acuzatiile de omor prin imprudenta.:
    http://adevarul.ro/news/eveniment/dosarul-sua-ucigasul-teo-peter-scapat-pedeapsa-cauza-semnalizarii-rutiere-defectuoase-1_51668020053c7dd83ff8a3c0/index.html

    si de cazul Agnes din Brasov – Acest accident a avut 2 victime, dintre care o tanara de 22 de ani a fost ranita grav in zona toracica, avand nevoie de o operatie pentru a-i putea drena plamanii perforati. – alcoolemie de 0,65 în aerul expirat și de 1,3 la mie în sânge:
    http://www.evz.ro/un-nou-caz-teo-peter-ambasada-sua-comenteaza-accidentul-provocat-de-un-soldat-american-beat-vom-coopera-pe-deplin-la-ancheta.html
    http://www.4tuning.ro/accidente/inca-un-american-beat-mort-a-provocat-un-accident-grav-in-romania-26834.html

    si asta – Soferul autoturismului Smart este un pompier militar, care a fost ranit, alaturi de pasagera care se afla pe scaunul din dreapta. Cei doi au ajuns la Spitalul de Urgenta Constanta, cu multiple contuzii.:
    http://www.ziare.com/stiri/accidente-rutiere/accident-provocat-de-un-american-in-constanta-doi-raniti-1152306

    si asta Inca doua persoane au ajuns la spital in urma incidentului.- 0,67 milgrame per litru alcool pur:
    http://www.ziare.com/stiri/accidente-rutiere/soldat-american-ranit-intr-un-accident-rutier-la-constanta-1118028

    Pana cand vom avea aceasta atitudine de sclavi?

    Apreciază

  15. oarecare said, on aprilie 3, 2016 at 1:58 am

    La patru ani de la primele vaacinari copilului meu i s-a declansat o epilepsie insotita cu un autism minor, asta pe fondul unei sensibilitati ca urmare a RH negativ in timpul sarcinii si a vaccinurilor fara numar ca atat ne-a dus capul si grija cea prea multa.. Acum are aproape opt ani si de abia incepe sa spuna primele cuvinte, inainte de declansarea crizei fiind un copil normal. Bineinteles ca in manuale efectele adverse sunt acceptate pana in 30 de zile, dar ele de fapt sunt ca o bomba cu ceas care ne urmaresc pe viata.
    O carte foarte buna despre vaccinuri:

    Dă clic pentru a accesa Vaccinurile.pdf

    Un blog foarte bun si despre vaccinuri:
    https://bucovinaprofunda.wordpress.com/category/antivaccin/
    Si o intrebare, daca sunt asa de miraculoase vaccinurile de ce medicii antivaccin din SUA mor pe capete?!?:
    http://www.activenews.ro/externe/SUA-Doctorul-care-sustinea-ca-vaccinurile-provoaca-autismul-si-inca-cinci-medici-asociati-cu-cercetarile-sale-au-murit.-In-aceeasi-luna-123636

    Pentru ca trebuie sa fim cat mai bolnavi si cat mai putini… si cat mai controlabili.

    Apreciază

    • Cosmin said, on aprilie 3, 2016 at 11:45 pm

      Dati statul in judecata si cereti despagubiri 1 miliard de euro. Dar nu numai statul trebuie actionat in judecata ci si persoanele, acesti corifei si slugi ale NOM: ministrii, presedinti, reprezentanti farama, etc etc.

      V-au nenorocit copilul. Nu aveti absolut nimic de pierdut. Chiar daca nu intrevedeti sorti de izbanda, asigurati-va ca se ajunge in presa cu speta dumneavoastra. Faceti taraboi cat mai mare. Ve-ti fi scutita de taxa de timbru in instanta daca cereti acest lucru, pentru ca nu e vorba de o simpla calomnie. E un act criminal frate cu genocidul, savarsit de o institutie care pretinde incredere. Ideea e sa le mai taiem din elan.

      Eu vorbesc multe si ma dau viteaz, daca imi face cineva ceva mie personal, plec capul. Poate ca sunt un las. Dar va spun cu mana pe inima, ca vaccinarea copilului meu se va face doar peste cadavrul meu. Indiferent cine va bate la usa mea ca sa faca rau copilului meu, nu conteaza ca e mascat, trupe antitero, mercenar, mor cu el de gat.

      E de datoria noastra sa ne aparam familiile, cu atat mai mult ca stim cine sunt cei ce conduc si dau aceste „legi”.

      Ticalosii mizeaza pe faptul ca nu vom putea demonstra in instanta cauzalitatea vaccinurilor, deoarece in instanta trebuie sa aduci cu tine un medic care sa convinga instanta de acest lucru.

      Care medic isi risca statutul social sa faca acest lucru?

      Apreciază

  16. gabriel said, on aprilie 3, 2016 at 7:19 am

    https://en.wikipedia.org/wiki/UN_Women
    onu e jale mare
    retineti aceste date din supermemorandum:
    -01.05.2016-incepe aplicarea memorandumului(avem 1 an pentru unirea tuturor crestinilor in biserica crestina unita)
    -01.05.2017-ONU preia controlul asupra bisericii crestine unite
    -19.10.2017-ONU preia conducerea tuturor religiilor de pe planeta
    -01.09.2018-ONU preia rolul de guvern mondial
    Deci, intai se unesc crestinii, apoi se unesc cu celelate religii si apoi vine si unificarea economica si politica.
    2018+7 ani de guvernare a lui antichrist da 2025, cam ce spunea un staret din sarea pamantului pana cand va dura lumea.

    Apreciază

  17. botaceala said, on aprilie 3, 2016 at 10:29 am

    Doamne ajuta.Oameni buni,ce stiti despre parintele Serafim Joanta,este si el ecumenist ?Sau este un „adevarat” preot,”ortodox” ?Va multumesc anticipat!

    Apreciază

    • marinela said, on aprilie 4, 2016 at 12:24 am

      Draga botaceala,Serafim Joanta e un ecumenist sadea,e intunecat rau de tot si nu ai ce sa discuti cu el.Noi ne-am retras din biserica unde apartineam ca parohie din cauza ereziei si am ajuns la discutii mari cu mitropolitul,care a devenit nervos si dur in vorbe cind am discutat problema ecumenismului practicat in parohie la noi,declarind ca un catolic ,doar printr-o simpla spovedanie poate deveni ortodox,deci ,concluzioneaza si singura ,care-i pozitia lui.Daca locuiesti in Germania sau Austria e jale mare cu duhovnicii curajosi si neecumenisti,noi fregventam biserica ruseasca de o vreme ,dar si aici nu-s f clare lucrurile,ca am inteles ca si preotul asta n-are o pozitie clara versus ecumenism,mai tatonam terenul si aici,dar oricum ne miscam pe nisipuri umblatoare.Am ajuns sa nu mai am unde ma spovedi cum se cuvine,ca sint fricosi preotii nostri,iar la rusi nu stiu limba lor si nici nemteste nu vorbesc f bine,cam aiurea,dar ce sa fac,ma chinuiesc cu pacatele mele si astept un preotcare sa vina din ro.neecumenist si sa ne spovedeasca pe toti,vine doar in vizita la noi,se intelege.Dumnezeu sa te ajute sa-ti gasesti un duhovnic bun,daca nu mergi in tara din cind in cind si te spovedesti mai rar, dar bine,cam asta-i situatia pe aici in diaspora.Doamne ajuta si mintuire!

      Apreciază

      • el said, on aprilie 4, 2016 at 5:46 am

        marinela

        MARE dreptate ai! Confirm si eu Joanta e un APOSTAT NOTORIU si inca fervent !
        BINE ati facut sa NU mai mergeti la popii din eparhia lui. In Offenburg a fost popa roman(inainte de 2010) care a impartasit PROTESTANT( „insurat ” cu ortodoxa romanca, om „bun” in felul lui si ajutator foarte pt biserica locala romaneasca dar ….ERETIC !) din Sf Potir…si acum a ajuns invatator la Facultatea de Teologie KAKOdoxa din Bucuresti dupa inalte studii catolici la Strasbourg. Sarmanul, Domnul l-a cerccetat si pe el spre pocainta…i-a murit un prunc de parte barbateasca…dar ce crezi ca a inteles ceva? NIMIC !

        Apreciază

  18. cosminmatiu said, on aprilie 3, 2016 at 12:18 pm

    CANONUL 9 al Sfântului Sfințit Mucenic Petru

    Și pentru cei ce ca din somn sar de sineși la nevoință, care chinuiești, și voiește a trage, și trag asupra loruși ispite de a se lupta cu marea, și cu multa învăluire, iar mai ales și împotriva fraților aprind jeraticul păcătoșilor, și cu aceștia trebuie a ne împărtăși. Fiindcă în numele lui Hristos vin la aceasta, deși nu iau aminte la cuvintele Lui, ce învață: „Rugați-vă ca să nu intrați în ispită” (Matei: 26,41). Și iarăși a zice Tatălui în rugăciune: „Și să nu ne duci în ispită. Ci scapă-ne de vicleanul” (Luca: 11,4). Ci poate nu știu ei fugile cele ce de multe ori s-au făcut, ale însuși Stăpânului și Învățătorului nostru, de către cei ce voiau al vrăjmășui, și că uneori nici nu umbla de față printre ei (Ioan: 11,51; Marcu: 14,48). Că și când s-a apropiat vremea patimilor Lui, nu S-a dat pe Sineși, ci a așteptat până ei au venit asupra Lui, cu săbii și cu lemne. Deci zice către ei: „ca la un tâlhar ați ieșit cu săbii și cu fuști să mă prindeți”? „? Care și l-au dat pe El, zice, lui Pilat”. Însă cei ce după însemnarea Lui, și cei ce după scopul Lui umblând, au pătimit, aducându-și aminte de dumnezeieștile Lui cuvinte, prin care sprijinindu-ne pe noi pentru goane, zice: „Luați aminte pentru sine-vă. Că vă vor da pe voi la adunări, și în sinagogile lor vă vor bate pe voi”. Și vă vor da, a zis, dar nu pe sine-vă dați-vă. „Și vă veți duce la igemoni, și la împărați pentru numele Meu” (Luca: 21,12), dar nu pe sine-vă să vă aduceți. Fiindcă și voiește ca noi goniți fiind, a trece din loc în loc, pentru numele Lui, precum iarăși Îl auzim pe El zicând: „și de vă gonesc pe voi din cetatea aceasta, fugiți în cealaltă” (Matei: 10,23), că nu voiește de sine a ne duce noi către sateliții (gvardioți), și lăncierii diavolului. Ca să nu ne facem pricinuitori lor și de mai multe morți, ca cum silindu-i pe ei mai mult a se sălbătici, și a săvârși în faptă lucrurile cele aducătoare de moarte, ci a aștepta și a lua aminte de sine-ne: „Privegheați și vă rugați, ca să nu intrați în ispită” (Matei: 26,41). Așa Ștefan cel întâi următorul Lui, mucenicie luând asuprăși în Ierusalim. Răpindu-se de cei fără de lege și aducându-se în adunare, cu pietre împroșcându-se în numele Domnului Iisus Hristos, s-a slăvit, rugându-se și zicând: „Doamne, nu le socoti lor păcatul acesta” (Fapte: 7,60). Așa Iacov al doilea, prinzându-se de Irod, cu sabia i s-a tăiat capul (Fapte: 12,2). Așa Petru cel mai întâi dintre Apostoli, de multe ori prinzându-se și închizându-se, și necinstindu-se la urmă în Roma s-a răstignit. Și prea vestitul Pavel de multe ori fiind dat și până la moarte primejduindu-se, și mult nevoindu-se, și întru multele goane lăudându-se, și în necazuri, întru aceeași cetate, și lui i s-a tăiat capul cu sabia. Care întru cele ce s-a lăudat, a isprăvit. Și că, „În Damasc s-a slobozit cu coșnița noaptea peste zid” (II Corinteni: 11,32). Și a scăpat din mâinile celui ce căuta a-l prinde. Că ceea ce le stătea lor înainte era mai întâi, să binevestească și să învețe cuvântul lui Dumnezeu. Întru care mai întărind pe frați ca să rămână întru credință, ziceau ei și aceasta că: „Prin multe necazuri se cuvine noi a intra întru împărăția lui Dumnezeu” (Fapte: 14,21). Căci „căutau nu pe folosul loruși, ci pe cel al multora ca să se mântuiască” (I Corinteni: 10,33). Și de a zice lor multe la acestea spre a arăta cu deamăruntul, de nu, precum zice Apostolul: „Că nu îmi ajunge vremea a spune” (Evrei: 11,32).

    TÂLCUIRE

    Cei ce scoală din somn și mai ales după puțin somn, nu-și au cugetul lor statornic, ci tulburat și nestatornic. Cu aceștia dar a asemănat sfântul pe aceia, ce sar întru nevoința muceniciei, și nu umblă cu rânduială, ci sumețește și fără chibzuire se aruncă întru dânsa, nearătată fiind și negândită de gonaci. Nici de față și în lucrare pusă, ci zăbovită de a trage pe creștinii cei ce se nevoiesc. Și își trag loruși adică ispită, iară celorlalți creștini le aprind mai mult pe muncile gonacilor, cu necuviincioasa lor pornire. Însă deși aceștia sunt vrednici de prihană, cu toate acestea, fiindcă pentru numele lui Hristos sar așa la mucenicie, poruncește Sfântul prin canonul acesta, ca să se împărtășească cu ceilalți creștini, măcar că nu urmează pilda lui Hristos.[60]

    Apreciază

  19. cosminmatiu said, on aprilie 3, 2016 at 12:19 pm

    Zis-a un părinte oarecare: „Când vei vedea întărâtarea, tulburarea și venirea păgânilor ‎asupra creștinilor, atunci fugi și tu și te ascunde, pe cât vei putea, dar să nu te dai pe tine ‎în mâinile păgânilor prigonitori, părându-ți-se că mare lucru vei face de te vei da singur în ‎mâinile lor. Că Dumnezeu nu voiește cele ce sunt mai presus de putință, deși sfinții mucenici singuri, de bună voia lor s-au dus și s-au dat în mâinile prigonitorilor, dar prin oare‎care descoperire dumnezeiască făceau aceasta. Iar tu, când ți se va întâmpla fără de voia ‎ta să cazi cumva în mâinile păgânilor prigonitori, cu bună nădejdea lui Hristos să rabzi vitejește toate ispitele și muncile ce ți se vor întâmpla, până la moarte. Iar cel ce nu fuge de ‎ispite, ci se dă singur de bună voia sa într-însele, acela să piară într-însele, că noi avem ‎poruncă să ne păzim de ispite pe cât vom putea și să ne rugăm pururea lui Dumnezeu, zi‎când: «Doamne, nu ne duce pe noi întru ispite!»

    Apreciază

    • mircea.v said, on aprilie 3, 2016 at 1:09 pm

      Sf Ioan Gura de Aur – Omilii la Matei

      ––––––––-

      „Auzind Iisus ca Ioan a fost prins, S-a dus in Galileea” Matei 4, 12

      Pentru care pricina S-a dus Iisus in Galileea? Iarasi, ca sa ne invete sa nu mergem in intampinarea incercarilor, ci sa fugim de ele si sa le evitam. Ca nu-i o crima sa nu te arunci singur in primejdie, ci sa nu i te impotrivesti cu barbatie, cand ai cazut in ea.

      Apreciază

    • el said, on aprilie 3, 2016 at 1:41 pm

      cosminmatiu , mircea.v

      „sa nu bravam” , sa nu facem pe vitejii cum spunea avva Adrian Fageteanu ci sa avem intelepciunea sa ne salvam sufletele in aceasta vreme a lui „Scapa cine poate” !
      Doamne ajuta.

      Apreciat de 1 persoană

      • cosminmatiu said, on aprilie 3, 2016 at 3:21 pm

        Da, sunt vremuri in care sunt tot felul de ispite, unele foarte fine si e foarte usor sa cazi. Sa fim smeriti si sa ne plangem pacatele.

        Apreciază

  20. Mihail said, on aprilie 3, 2016 at 1:31 pm

    fratilor cum putem apela la asociatia juristilor ortodocsi sa ne ajute in dezabterea publica a vaccinurilor? hai sa facem ceva. ne-au luat tot macar cu viata sa scapam

    Apreciază

  21. acelas said, on aprilie 3, 2016 at 5:21 pm

    frate Vasile, ce ai patit tu e hiper rarisim, nu e deloc relevant sau obisbuit. Asta pt ca ai facut toate aceste boli ale „copilariei” in perioada adult, „ca si cum” ai fi fost vaccinat pana la varsta aceea, nu-mi dau seama cum ai avut asemenea nesansa sa nu le faci pana atunci. Ideea e ca aceste boli sa se faca cand este copilaria caci consecintele lor sunt incomparabil mai mici, infinit mai usoare, aproape insesizabile. Cu cat sunt facute la o varsta cat mai frageda, cu atat ele nici nu se baga de seama, pe la pruncie sunt aproape imperceptibile. Deci ce ai trait tu este mai putin relevant, oamenii nici nu trebuie sa se sperie, ci incurajati sa „expuna” copii in locuri publice, sa nu-i fereasca. Eu recunosc ca ai mei copii au facut la nastere acele vaccinuri elementare, pt integrare in educatie etc (aveam un doctor de familie de biserica care m-a tot sfatuit ca cu acelea elementare nu-s probleme iar duhovnicul pe vremea aia era…, nu stiam de el ca era…) , ele totusi au valabilitate doar cativa ani, dupa care nici nu mai vreau sa aud de altceva, doresc sa-i expun cat mai mult, sa le faca, sa ii duc prin comunitati, chiar tigani daca e cazul, numai sa le faca la copilarie.

    .

    Apreciază

    • saccsiv said, on aprilie 3, 2016 at 5:45 pm

      acelas

      Pai tocmai, daca eu la maturitate nu m-am tavalit in chinuri, cu atat mai putin copiii care fac bolile copiariei.

      Apreciază

    • el said, on aprilie 3, 2016 at 7:50 pm

      acelas

      nu e chiar asa o raritate. si eu am facut varicela la 18-19 ani… dupa ce cineva din familile a avut un episod de vona zoster( acelasi virus). si in afara de prima noapte inainte sa mi se declanseze aparitia bubitelor pe piele cand m-am simtit ingrozitor de rau fara sa ma doara neaparat ceva, ci doar senzatia ca „ma topesc” de viu( am slabit in acea nopate cam 3 kg, m-am cantarit ca sa-mi verific impresia) …. noaate in care totusi nu am deranjat pe nimeni din cei ai casei …incepand de a 2 zi, cand am observat „schimarea” , aparitia de sute de bubulitze cu lichid pe toata pielea incluisv pe scalp in par…. nu mi-a fost deloc greu.
      Ba chiar mi-am revenit complet…acum SINGURA problema find ca nu aveam voie sa ma scarpin ca sa nu raman cu semne , ceea ce era o proba de vointa, tinand cont ca am facut o froma extinsa…. m-am multumit sa scrpin „in dusmanie” ca sa ma defulez cateva bubitze ascunsa pe sold si pe coapsa( niciuna nu mi-a lasat semn desi le-am scarpinat temeinic).
      Desigur ca mama m-a dus la dermatolog ca nu stia ce am si s-a gandit ca am pemfigus( atunci am auzit prima oara termenul, cica e un fel de cancer al pielii in care pielea se autolizeaza, slava Domnului ca nu a fost cazul) pentru ca nu sia ca nu facusem varicela cat am fost copil mic, ca m-a crescut bunica in vremea aceea.

      Asadar nici nu e rar nici nu mori tavalindu-te in chinuri daca faci boala asta la o alta varsta decat copilaria ! Ba chiar m-am bucurat de linsitea care mi-aoferit-o caraninta impusa ca sa citesc in voie ceea ce nu apucam in mod normal ! 🙂 … si nici vaccinat de varicela, rujeola, blabla bla nu am fost. Varicela am facut aproape adult, iar rujeola pojar cand ream mic de tot , ambele fara probleme. Astia raspandesc povesti ca sa ingrozeasca parintii slabi de minte si de inger.

      Apreciază

  22. acelas said, on aprilie 4, 2016 at 7:40 pm

    si mie mi se parea la nelalocul lui uneori ce spunea. Adica atunci cand zicea ca pe el si pe noi nu tre sa ne intereseze decat tarisoara noastra, restul e o prostie. Nu vreau sa-i fac un proces de intentie aici, insa cum sa nu te intereseze de alte tari ortodoxe, cum sa nu te intereseze de Grecia?? Pai tarisoara asta e adunata acea mana splendida de teologi si parinti autentici ortodocsi (care le noi nici pe hartie nu exista) care s-a unit si au declamat actiunile maelfice ale celor ce au pregatit sinodul al 8-lea, s-au unit sfintii de azi ai ortodoxiei, ca la noi nu mai exista, si pot da o palma zdravana uzurpatorilor Bisericii, anatemizandu-i si salvandu-ne. Sau cum sa nu te intereseze de IPS Longhin care e la o palma de pamant de noi, m-as duce pe jos pana la el sa-in sarut picioarele. E un sfant in viata, sa ne rugam pentru el, sa-l tina Dumnezeu in viata pentru noi ca e bolnav, sa-l meritam ca nu prea.., e un sfant! in viata, pentru ca a si inviat la propriu unul sau chiar cativa copii morti cu rugaciunile lui si ajutorul unor moaste purtate. TOT ce spune IPS Longhin e de la Dumnezeu. Trebuie sa-l ascultam intru totul! Trebuie sa ne rugam la Dumnezeu sa-l tina pentru noi sau pe cine va mai rabda Dumnezeu sa fie pana la Sfarsit, sa fie cu noi

    cum sa nu te intereseze ce fac sfintii acestia pentru ortodoxie?

    la Mugur elementul national precumpaneste inaintea celui ortodox, ceea ce nu-i tocmai in regula. Sper pt el sa fie corigibil.

    .

    Apreciază

  23. Mary said, on aprilie 11, 2016 at 5:09 pm

    Si eu le-am facut pe toate din ROR cand eram mica. Oreionul este ca o raceala mai grea, cu dureri de cap. Singura grea si memorabila a fost varicela, ca era vara si starea de rau a fost rea.
    Ce este mai ciudat ca imi aduc aminte noaptea cand a inceput aveam febra si un vis in rosu in care cineva tragea de mine sa imi dea medicamente si eu tipam „nu imi dati, nu vreau sa doctoria! imi faceti rau, imi faceti rau, nu, opriti-va!” si n-a putut bunica sa ma trezeasca din vis desi tipam real, ca se speriase. Si mi-a zis ca nu imi da sa iau nimic daca nu vreau dar sa beau niste apa. Era mai speriata de tipetele mele decat de boala desi aveam febra.
    Nici acum nu stiu ce visam de fapt.
    A doua zi s-au lamurit ca era varicela (bunica facuse biologia). S-au linistit ca nu sunt nebuna cred. Dar ma intrebau daca vreau sa iau medicamentele.

    Apreciază

  24. […] VACCINUL ANTI RUJEOLA (Pojar) NU ASIGURA IMUNIZAREA PE VIATA dar poate avea consecinte teribile / De… […]

    Apreciază

  25. […] VACCINUL ANTI RUJEOLA (Pojar) NU ASIGURA IMUNIZAREA PE VIATA dar poate avea consecinte teribile / De… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.