SACCSIV – blog ortodox

Acum 25 de ani n-ar fi putut sa ne impuna nici cipurile si nici legile Big Brother. Acum ne fac oferta si o primim cu bucurie …

Posted in Uncategorized by saccsiv on martie 31, 2016

Serviciul Roman de Informații (SRI) a luat fiinta la 26 martie1990.

Fundația pentru o Societate Deschisă (Open Society Institute), papusarul a tot ceea ce acum ni se prezinta a fi societatea civila ce a generat un intreg guvern, a fost creata in 1993 de George Soros.

Cine are peste 40 de ani isi aminteste desigur cum, acum peste un sfert de veac, in discutiile multora dintre noi stabiliseram ca sigur securitatea ne asculta telefoanele. Iar Europa Libera, adica vocea “lumii libere” si “democrate” ne zicea la fel. Iar dupa revolutie ni se aratau niste camere cu sumedenie de fire, drept dovada a locului de unde se facea aceasta ascultare. Si eram cu totii, pe buna dreptate, extrem de revoltati.

Cine are peste 40 de ani isi mai aminteste desigur si despre celebra lege a inregistrarii tuturor masinilor de scris. Iar prin aceeasi fereasta radio spre “lumea libera” ascultam cat de indignate erau statele “democrate” de treaba asta. Si indignati eram si noi.

Cum ar fi fost ca in 1990 sa fi venit SRI-ul si sa ne bata la cap ca musai trebuie sa ne asculte telefoanele pe motiv de teroristi, infractori, martieni, orice? Apoi Iliescu sa apara zambind de jur imprejur la TVR si sa ne explice si el despre binefacerile unei asemenea masuri? Pai nu-i mutau cu totul cei din strada pe toti pe un vapor si ii trimiteau sa se tot duca de sa nu li se mai stie nici numele?

Ba chiar si in 1993, sa fi venit “societatea civila” de tip George Soros cu mizerii din astea?

A fost suficient insa sa treaca o singura generatie si … iata in ce hal am ajuns majoritatea din noi romanii. Ca vin acum SRI-ul, reprezentanti ai societatii civile si tot soiul de politicieni si guvernanti ce pe fata si cu tupeu ne impun un asa sinistru Big Brother, incat ceea ce facea Ceausescu pare deja o joaca de copil cu cercul. Si ce fac romanii? N-au nici o treaba …

Tot asa putem discuta despre recensamantul animalelor din vremea “odiosului”, cu care cei mai multi nu eram de acord. Acum ne baga cipuri si in cainii din curte, dar nici ca ne pasa.

Mai erau celebrele “Circuri ale foamei” si vai ce oripilati erau de ele. Acum ne bulucim in hypermarketuri.

Intr-un sfert de secol diferenta dintre poporul roman de atunci si poporul roman de acum este deja fundamentala. Acum peste 25 de ani nu eram de acord cu ceea ce ni se intampla, acum pe majoritatea nu-i intereseaza, multi chiar sunt de acord, ba mai rau, unii nefiind nici macar platiti de SISTEM, ci facand-o asa, din convingere, lupta cu inversunare impotriva putinilor ce indraznesc sa se opuna.

Si nici guvernarile nu mai sunt la fel. Astia de acum il intrec pe Ceausescu. Aia macar ne ascultau pe ascuns, astia vor s-o faca pe fata. Pe vremea aia nu era vreo lege care sa te bage la puscarie si sa-ti ia copiii daca nu-i vaccinezi, acum pregatesc una.

 

77 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ionel said, on martie 31, 2016 at 5:47 pm

    Pai a trebuit pregatit terenul pentru ca nu o sa ne oblige cineva sa ne cipuim o sa o facem de bunavoie, eventual mergem de dimineata sa fim printre primii.Apropo de ce ai scris, s-a deschis Lidl la noi in oras de vreo 2 sapt si in ziua deschiderii gramada mare de cetateni s-au pus la rand de la 3 dimineata ca se da salopeta cadou la primii cativa cumparatori.Vai de capul nostru cat suntem de berbeci. Ma minunez in fiecare zi in ce haos traim. De tineret nu mai am cuvinte dar si astia mai trecuti prin viata spalati pe creier de TV, stiu doar sa arunce in biserica si preoti si daca indraznesc sa apar cu 2-3 argumente sar cate 2-3 la mine avand contraargumente citate de pe „micul ecran”. Nu mai suntem in stare sa gandim singuri nici macar 1 minut, recitam doar ce vomita aia pe la Tv. Cel mai mult ma doare inima cand mai uit in jur si vad atatia ingerasi de copilasi, oare ce viata vor avea.

    Apreciază

    • zelotistu said, on aprilie 1, 2016 at 10:43 am

      In 29 martie 2016, acum doua zile, Irineu al Olteniei si Varsanufie de la Valcea au fost respinsi de chinotita Sf. Munte Athos la solicitarea acestora de a intra in Sf. Gradina a Maicii Domnului.

      Apreciază

  2. Andrei Creacico said, on martie 31, 2016 at 5:50 pm

    8 mănăstiri din Rep. Moldova declară că vor întrerupe pomenirea patriarhului și episcopului locului dacă până pe 4 aprilie nu se va lua atitudine de osândire a textelor pentru ”Sfântul și Marele Sinod”
    http://lumea-ortodoxa.ro/8-manastiri-din-rep-moldova-declara-ca-vor-intrerupe-pomenirea-patriarhului-si-episcopului-locului-daca-nu-se-va-lua-atitudine-de-osandire-textelor-pentru-sfantul-si-marele-sinod/

    Apreciat de 1 persoană

  3. mihai said, on martie 31, 2016 at 5:57 pm

    Pai multi acum viseaza cai verzi pe pereti si asteapta ,,vremuri luminoase”, ei acum asteapta raiul pe pamint, invatamintul rominesc lanseaza indobitociti pe banda rulanta, mergand mai deunazi sa-mi inscriu fiica la scoala am vazut cadrul didactic cu vestimentatie ca la carnaval, bun prea putin ma intereseaza cum te imbraci dar macar cand intri in contact cu copii vino totusi decent imbracat, deja in marile orase daca te uiti lumea deja a devenit un adevarat zombi, oameni ai strazi care deja au devenit batjocura unora sau altora si mai ales a politicienilor care ai folosesc in campanii electorale, ce sa mai, asistam. la niste fenomene la care in urma cu 20-25 de ani erau peste imaginatia noastra, insa sistemul asa de bine nea acomodat cu ele de nu mai observam ceea ce se petrece si ceea ce ne asteapta

    Apreciat de 1 persoană

  4. Radu said, on martie 31, 2016 at 6:46 pm

    Acum 25 de ani lumea era satula de fostul regim de teroare al lui Ceausescu si Dej de care se saturase lumea de 45 de ani.

    Lumea atunci nu era bine informata ca nu exista internetul informatia o gaseai de la cativa.
    Ai mei batrani cand au prins vremurile alea erau tineri pe atunci.
    Pe multi i-a luat prin surprindere caderea regimului nu se asteptau.

    Nu stiu daca voi care ati trait atunci stiati ca avea sa pice Ceasca asa de repede…
    Doar cei din interior sau cei de peste hotare fugiti stiau.

    Iliescu si SRI nu cred ca aveau banii si tehnologia sa faca chestia cu ascultarile de acum nu ca le era frica de strada si popor.

    Daca ii era frica de popor nu legaliza avorturile nu ii impusca pe cuplul Ceausescu si nu vindea industria nationala si alte masuri anti romanesti.

    De aia a chemat minerii sa linisteasca situatia la Bucuresti.

    Iliescu era Gorbaciov de Romania omul vestului care a facut primii pasi pentru nato si uniunea europeana.

    Cipurile nu existau inca pentru documente inca… nu era tehnologie ca acum daca o aveau le aplicau de atunci sunt sigur pas cu pas.

    AZI TV-urile au putere mare si sunt prea multe…MANIPULEAZA lumea la greu si sunt atatea „distractii” ca sa ia atentia lumii de la problemele importante.
    Meciuri de fotbal, festivaluri, fel de fel de cluburi etc etc etc…

    Facebook care e ca un drog pentru cei care au conturi acolo si nu numai tinerii sa stiti ca sunt dependenti.

    Industria muzicala si alte prostii care prostesc lumea si abat atentia de la problemele societatii.

    Lumea nu mai citeste sunt sictiriti sunt blamati sunt confuzi sunt plictisiti orice din toate astea…

    VIATA E MULT MAI COMPLEXA si e multa informatie falsa de pe internet si manipulare la drumul mare…

    Apreciază

    • saccsiv said, on martie 31, 2016 at 8:30 pm

      Radu

      E cu totul neinteresant ca era sau nu internet pe vremea aia. La nivelul ala tehnologic, nu aveau tupeul sa vina sa spuna ca trebuie sa fim cu totii ascultati. Ce nu ti-e clar?

      Apreciază

      • qazschneider said, on martie 31, 2016 at 11:36 pm

        Lumea si tupeul au existat dintotdeauna.

        Nu putem fi nostalgici dupa perioada comunista, „ca macar ne ascultau pe ascuns”. E complet ridicol, acest aspect este la fel de grav ca si acum cand totul se face pe fata.

        Apreciază

      • saccsiv said, on aprilie 1, 2016 at 9:29 am

        qazschneider

        Comunismul nu se rezuma la Ceausescu. Astia sunt mai rau ca Ceausescu. Asta e realitate, nu nostalgie.

        Pe vremea aia ne citeau scrisorile si ne ascultau pe ascuns, poporul stia si nu era de acord.

        Acum ne ofera cipuri si Big Brother pe fata iar poporul nu doar ca e de acord dar isi mai si doreste.

        Acum vezi mai bine diferenta?

        Apreciază

  5. isihastu said, on martie 31, 2016 at 6:51 pm

    ATENTIE! Nu va spurcati in Postul Mare cu calamari, caracatite si alte oratanii de mare !
    Nu am gasit la nici un sfant athonit sa guste asemenea crocobauri.
    Mai nou, au intrat in supermarket-urile din Romania insecte si viermi comestibili adusi de prin Indonezia. Tot de ”post” se zice.
    Daca grecii au luat in cei aproape 400 de ani de dominatie otomana unele obiceiuri pagane, asta nu inseamna ca ei pot fi lumina absoluta cu ortodoxia lor filosofata la cafeaua si tigara de la kerasma de dimineata.

    Apreciază

    • ortodoxend said, on martie 31, 2016 at 10:22 pm

      Ideea e de a nu manca vietati, fie ele viermi, scoici sau animale prin care curge sangele. Probabil sunt cativa care cred ca vietuitoarele fara sange sunt de post. Dar ideea postului este sa te abtii de la a manca vietati cu scopul de a-ti usca trupul si a-ti atrofia patimile, de a-ti limpezi mintea. Vietatile mancate ne iutesc sangele iar mintea devina agera, si devine mai lense sa pacatuiesti in acest fel.

      Apreciază

    • Ionut said, on martie 31, 2016 at 10:25 pm

      Din cate am mai citit, lucrurile stau in felul urmator: in insulele grecesti (cel putin in unele dintre acestea), dat fiind relieful care facea greu de practicat agricultura, se dadea dezlegare in post la „fructe de mare”.
      Acum, sa faca fiecare cum il sfatuieste duhovnicul (si medicul, daca e cazul) si fie sa ne dea Dumnezeu tuturor gandul cel bun.

      Apreciază

  6. NIMENI said, on martie 31, 2016 at 7:03 pm

    Elemente noi: a intervenit spalarea pe creier, timpul s-a scurtat si se grabeste, s-a produs intromisionarea, adica vroiam sa spun integrarea, psihopatii satanizati au pus mana pe puteri, cucurbeul e peste tot, societatea s-a deschis OPEN spre absolut, vremea se apropie …!

    Apreciază

  7. Maresalul said, on martie 31, 2016 at 7:06 pm

    http://www.antena3.ro/actualitate/reactia-bor-dupa-anuntul-privind-construirea-moscheii-de-la-bucuresti-349274.html CAND MASONII SI MAFIOTII AJUNG IN CAPUL INSTITUTIILOR.,Acest farsant nu se opune moscheii in schimbul unei troite pe la stambul ca doar mii de pelerini circula pe acolo.Banul sa iasa pt barbosul tradator.Ar trebuii sa invie Stefan sau Tepes sa-l scurteze de un cap.

    Apreciază

  8. Cristian said, on martie 31, 2016 at 7:07 pm

    Nu e clar? Sunt vremurile din urma! Am fost „pregatiti” (programati?) ca sa ne bucuram cand primim mizeriile si sa ne revoltam cand auzim Adevarul!! Si acum mizeriile ne plac! Iubim facebook, iubim supravegherea in masa, ne place la nebunie ca avem telefoanele ascultate (in timp ce adevaratii teroristi sunt sponsorizati chiar de guverne!! alora li se dau arme, nu doar ca nu sunt urmariti!…). MAINE POATE VOM IUBI SEMNUL FIAREI, IMPLANTUL CU CIP!! Oare ne vom trezi pana atunci?…

    Mai am o intrebare: CUM AM AJUNS IN HALUL ASTA?! Cum de ne-au pacalit asa de tare slugile satanei, despre care Biblia spune ca iadul intreg tremura de frica inaintea bisericii lui Dumnezeu?! Adica in loc sa tremure de frica inaintea noastra, ei ne adorm si ne ametesc si-si bat joc de noi!… Mai este o pilda, cu cele 10 fecioare adormite (TOATE au adormit) dar care s-au trezit totusi!… Oare noi ne vom trezi??

    Apreciază

  9. cca70 said, on martie 31, 2016 at 7:24 pm

    @ sacsiv

    off topic

    Obisnuiesc sa traversez zilnic centru instoric al Brasovului la volanul masinii mele
    De cateva zile bune in zona istorica a orasului se pot vedea grupuri compacte de arabi, imbracati toti in blugi si cu geci de piele , tuciurii la piele cum nici tiganii nostri cei mai ordinari nu sunt

    Stau grupati, gura casca, si butoneaza telefoanele ca bezmeticii.Deocamdata sunt f linistiti dar numarul lor creste zilnic
    Cred ca satanele „noastre”din conducerea tarii au deschis vreo locatie in orasul Brasov pentru satanizatii astia.
    Daca cineva poate sa confirme si stie mai multe sa zica aici pe blog…dar cu siguranta astia nu sunt turisti, sau daca se dau drept turisti au fost trimisi cu scopul sa studieze terenul..si in cateva saptamini sa implanteze o colonie…

    Apreciază

  10. Orthodox said, on martie 31, 2016 at 9:29 pm

    ALEGERI 2016 !

    Apreciază

    • el said, on martie 31, 2016 at 10:50 pm

      alegeri ? ……

      ….. but I send all my respect ! :

      Apreciază

      • el said, on aprilie 1, 2016 at 12:16 am

        alegerile : un mare PAAARTZ !
        si pentru ca incep sa se trezeasca gloatele si sa …. il vor declara OBLIGATORIU !

        Apreciază

      • el said, on aprilie 2, 2016 at 6:49 am

        vreau sa spun ca NU m-ar mira sa declare VOTUL OBLIGATORIU ca au nevoie de fraieri sa-i acrediteze …

        Apreciază

  11. tom beron said, on martie 31, 2016 at 9:42 pm

    OFF TOPIC
    Stire neverificata:
    http://www.liberties.eu/ro/news/lituania-cenzura-basme-lgbt

    Apreciază

  12. tom beron said, on martie 31, 2016 at 9:50 pm

    GANDURI…

    In anii 1240 a fost marea invazie tatarilor care a devastat Europa de Est si Centrala(mai putin).Pentru neamul nostru a avut si efecte benefice: 1.A distrus Rusia kieveana si prin asta AVANSUL RUSOFONILOR SPRE GURILE DUNARII SI CARPATI ,deci rusificarea si asimilarea noastra(aici o sa ma critice multi!)
    2. A distrus regatul Ungariei oprind CATOLICIZAREA UNGROVLAHIEI si a MOLDOVLAHIEI. Atunci a fost posibila „descalecarea” voievozilor din Ardeal (spun unii istorici ca si Basarabii au radacinile in Ardeal) peste Carpati
    PS: oare invazia harapilor in Europa va avea si efecte benefice ptr. noi?. Sper ca distrugerea UE v-a opri distrugerea morala(ce a mai ramas) a romanilor

    Apreciază

    • saccsiv said, on martie 31, 2016 at 10:14 pm

      tom beron

      Ai stricat-o.

      Apreciază

      • tom beron said, on aprilie 1, 2016 at 12:09 am

        Ce anume am stricat? Era mai bine daca ne pierdeam identitatea in imperiul de la Rasarit? Cit sunt sarbii de pro-rusi tot sunt reticenti la imbratisarile „mamei Rusia”.Vorbesc cu romanii din „marele URSS” si ca toti povestesc cu ce dispretz au fost/sunt tratati de rusi.Eram deja ortodocsi cind s-au crestinat rusii asa ca nu au nici un merit in crestinarea romanilor..

        Apreciază

      • saccsiv said, on aprilie 1, 2016 at 9:38 am

        tom beron

        Dai o noua dimensiune rusofobiei: daca nu-i opreau tatarii, rusii ajungeau pana nu stiu unde si faceau doar rele pe pamant.

        Sfantul ALEXANDRU NEVSKI. Daca n-ar fi existat cei ca el, N-AR MAI FI EXISTAT RUSIA. Dar AR MAI FI EXISTAT ORTODOXIE?

        https://saccsiv.wordpress.com/2014/09/02/sfantul-alexandru-nevski-daca-n-ar-fi-existat-cei-ca-el-n-ar-mai-fi-existat-rusia-dar-ar-mai-fi-existat-ortodoxie/

        Apreciat de 2 persoane

      • Muritor said, on aprilie 1, 2016 at 7:21 pm

        tom beron,
        nimeni nici nu afirma ca rusii ar avea vreun aport in crestinarea romanilor, precum nici viceversa. Iar eu sint roman din fostul „marele URSS” si desi simt dispretul rusilor neortodocsi pe propria piele la mine acasa, nu pot fi de acord cu inventiile tale referitor la Rusia kieveana si imigrantii actuali din Europa.

        Apreciază

    • Mary said, on aprilie 1, 2016 at 12:48 pm

      Eu cred ca este o fascinatie continua, un trend, sustinut si de Hollywood cu filme precum „Mongol” si ‘Game of Thrones” de fascinatie pentru toate popoarele migratoare cat mai pe cal si mai… macho asa.
      Spiritual vorbind as zice un trend pagan nu crestinesc dar vad ca istoria altenativa si creative de la Los Angeles prinde.
      Vai de mine! am aflat si eu nevrednica, de la fanii lui, ca Gingis Han avea si astronom si cunostiinte multe, ce civilizatie construia el pe cal. 😀
      Aici e momentul in care imi vine sa imi fac vant cu evantaiul si sa dau ochii peste cap… barbatii… Deci si tatarii aveau ei acolo un scop si erau cool… really… De ce nu si Atilla? El era hun, am inteles ca ungurii nu sunt huni (conform unor istorici) ci sunt unguri, un trib sclav care a plecat de la Roma cand au fost eliberati. Deci pentru nationalisti, nu este ofensa sa apreciem si pe Atilla, ca nu e ruda cu ungurii si el era pe cal si poate facea ceva util.
      Decat ca aici conced, macar mongolii si hunii si tatarii se oboseau sa umble pe cai, acesti imigranti se pare ca nici sa vina n-au vrut ci au fost adusi asa.. puf! de „ozn”.
      Iar teoria umbla ca UE nu va exploda de la imigranti ci ii va primi si ospati cum se cuvine. Ei, migrantii, vin si cu bani, UE are nevoie de platitori de taxe, nu conteaza de unde, cine, cum. Si de cauze umanitare ca sa primeasca bani de la ONU adica de la FMI pe aceasta tema. Deci UE disparea se pare daca NU veneau acesti migranti.

      Apreciază

      • el said, on aprilie 1, 2016 at 1:10 pm

        Mary

        „Iar teoria umbla ca UE nu va exploda de la imigranti ci ii va primi si ospati cum se cuvine. Ei, migrantii, vin si cu bani, UE are nevoie de platitori de taxe, nu conteaza de unde, cine, cum. Si de cauze umanitare ca sa primeasca bani de la ONU adica de la FMI pe aceasta tema. Deci UE disparea se pare daca NU veneau acesti migranti.”____tu esti DEBILA sau PLATITA sa raspandesti TAMPENII si MANIPULARI?

        Apreciază

      • Mary said, on aprilie 1, 2016 at 4:24 pm

        In rai cu tine!
        Nu sunt platita de nimeni, deci nu contez, da?
        Zici nu-i asa ? O fi.
        Sterge-mi comentariul daca tu chiar crezi ca daca am emis o ipoteza falsa sau am promovat o teorie falsa ai tu dreptul sa vii sa acuzi mincinos.
        Mai bine, el stii ce? Sa stii ca sunt platita. Ma plateste Mossad-ul sa vin sa bag strambe la ideile lui el, ba ce aia? Niste sclav. Stii cine ma plateste pe mine? DIAVOLUL frate. M-a facut sora, si sunt zeita. Da da am venit sa va fac vraji. Ca toti oamenii niste ingerasi de altfel pana la diavol. De parca masonii nu-s tot oameni, daca erau asa ingerasi oamenii? Iata el ma plateste.
        In rai s-ajungi EL acolo te trimit!
        Chiar vreau sa credeti ca sunt platita si inca biiiine. Sa nu credeti despre mine ca am invidiat ce de bani au unii de aici, ce or fi facut pentru ei nu stiu. Unii au mai si emigrat in Vest.. pe vremea comunismului. Fratele bunicu era la canal 2 ani ca a zis jos comunistii ca sa impresioneze o fata care l-a spus ca sa scape de inchisoare. Sfant n-a ajuns. Ba chiar betiv! Si de foame mureau ai mei in timpu’ lui ceasca. Si pe urma. Ca n-au lucrat la securistii. Dar unii vad c-au ajuns biiine… dar nu pot sa invidiez ca e POST asa ca diavolul a venit si m-ajuta acusa sa ma descarc pe voi ca va dati eroi. Si dup-aia o sa ard in iad.. sau o sa inghet. Abia astept!
        Da. Voi toti sa fiti de partea cealalta si aia pro-saccsiv si ceilalti si papa si evreii si arabii si masonii de toate culorile si spitele, sa stati departe de mine. De parca nu voi cei care stiti ati lucrat in sistem.
        Eu zic ca n-o sa va ierte si ma duc in iad pentru ce acuzatie v-am zis. Atata v-am zis – eu cred ca degeaba tineti bloguri ca nu va iarta Iisus nici pe voi. Dar tineretea mea nu v-o dau ca ai mei inaintasii. Daca sistemul vrea sa ma omoare s-o faca, ajung mai repede sa sufar mai mult. Dar nu pentru voi, n-o sa va cred pe voi cei care ziceti ca o teorie a conspiratiei e mai adevarata ca alta, care imi vreti mintea si imi ziceti proasta.
        Voi in rai!
        Eu in iad.
        Amen

        Apreciază

      • el said, on aprilie 1, 2016 at 8:25 pm

        Mary

        ma scuzi ca nu ti-am citit raspunsul,mi-e greu sa urmaresc haosul din mintea unora
        si a mai ma scuzi te rog ca TREBUIE sa iti spun : tu esti dusa cu pluta DEPARTE, ceva nu e in regula cu tine dar GRAV
        iti urez sa-ti revii …daca mai poti. In orice caz Ortodoxia e DEPARTE de tine …. sau tu de ea.

        Apreciat de 1 persoană

      • el said, on aprilie 2, 2016 at 6:46 am

        Mary

        te rog sa nu te superi pe mine si sa MAI ALES sa nu o iei ca pe un atac personal.
        voiam sa-ti spun doar ca ceva NU e in regula cu tine. nu stiu ce si nu e treaba mea ci a ta.
        cauta deci sa te pui in ordine ca sa iti fie bine duhovniceste ca mantuirea NU e treaba superficiala.
        cum esti acum NU ESTI BINE !
        Maica Domnului sa te ajute !

        Apreciat de 1 persoană

      • Mary said, on aprilie 4, 2016 at 12:38 pm

        El multumesc de raspunsurile ultimele doua.
        Nu ma supar pe tine! De ce?
        Decat ca poate ai convinge mai multa lume de lucrurile pe care le stii de adevarate daca ai spune asa cum ai spus si mie acum, nu doar sa insiri insusiri pe care le vezi sau gandesti ale persoanelor respective care gresesc.

        Apreciază

      • Ioana said, on aprilie 5, 2016 at 12:35 pm

        Mary, draga Mary,
        ai grija de sufletelul tau si ai grija sa nu fii luptata de ganduri de mandrie ascunsa sub forma complexelor de inferioritate, parere de sine, ganduri de razbunare… nu zic personal poate nici nu este deloc vorba de asta. Dar diavolului tare ii place sa bage vrajba si ura intre oameni si noi il ascultam ca tembelii in loc sa fim iubitori. Adica sa iubim ocarile, sa-l iubim pe fratele ratacit si sa il mustram prin cuvinte aspre pentru rataciri, dar in acelasi timp sa ne rugam pentru el. Fratele cazut in inselari e de asemenea dator sa primeasca cu dragoste mustrarile PENTRU CA E DATOR SA CUNOASCA DREAPTA CREDINTA SI SA O CINSTEASCA CU DESAVARSIRE.

        De-asta se manie sensibilosii, PENTRU CA NU CUNOSC CU ADEVARAT CREDINTA ! Mantuitorul a spus sa intoarcem si celalalt obraz! Un om smerit stie ca e nevrednic si primeste orice ocara spre indreptare ! Tot timpul se indoieste de sine si cauta sa plineasca invataturile de credinta !

        Mary, citeste cartile Sfintilor Parinti si cauta un duhovnic bun povatuitor sau un parinte imbunatatit sa ii ceri sfat. Cerceteaza-ti cu atentie patimile, si vezi ce patima te stapaneste, pentru ca intr-o singura patima poate sta ascunsa intreaga stricare a sufletului. Vezi sa nu-ti fi lipit sufletul de ceva lumesc, inselat si viclean, ca muzica, filme, desene, invataturi, practici ce par bune si iubitoare dar sunt INDRACIREA SUPREMA a omenirii prin YOGA, aceasta mare STAPANIRE DEMONICA, prezenta peste tot, YOGA, ACEST VENIN care le pare celor slabi la suflet MIERE si ii otraveste prin pacifismele si aspectele „artistice” si naturiste, etc. Ai grija pe cine crezi, pe cine asculti, fii atenta. E valabil si pentru mine, si pentru oricine.

        Mary, nuu spune asa te rog, ii intristezi pe frati si surori, Nu spune cu mine in IAD, cu voi in RAI, sa stii ca aici se simte ceva mandrie si razbunare subtila, demonii sunt foarte subtili cu cuvintele lor soptite, amagitoare, ca de serpi….

        Mary asa trebuie sa spui:
        Doamne Iisuse Hristoase, miluieste-ma pe mine pacatoasa!

        Sa ma ierti!

        Doamne ajuta tuturor care vor sa Il aiba pe Dumnezeu !

        Apreciat de 1 persoană

      • Mary said, on aprilie 5, 2016 at 2:04 pm

        Da vreau de fapt sa sufar ca sa fie ca mine, nu pot accepta adevarul.
        Ma necajeste faptul ca evreii au facut atatea rautati si mult timp n-am crezut ca au facut, i-am crezut pe ei si numai pe ei (referitor la anii ’30-’40).
        Evident ca minte multa nu pot avea de vreme ce ma framant cu probleme altora, nici macar ale poporului meu. Dar il iubesc si pe poporul roman ca si noi romanii avem tristete, tristetea evreilor fiind un lucru care mi-a placut mereu la ei. Si simtul umorului.
        Dar Dumnezeu stie de ce sunt aici si ce vrea el de la mine.
        Eu yoga n-am facut, decat 2-3 sedinte de tai chi dar ma tineam greu sa nu rad in timpul lor de instructor ca mi se pareau baliverne, si m-am gandit ca e de bun simt sa nu mai stric lor sedintele daca nu le iau in serios.
        Imi pare rau ca a explodat egoul meu aici sa creez tristete. Dar simteam ca explodez.
        Dar e doar de mine, evreii sunt liberi sa faca ce vor, Dumnezeu ii stie de aproape ca au fost ai lui mult timp. Nu e dreptul meu sa ma ingrijorez pentru ei.
        Nu e dreptul meu. Trebuie sa imi intre in cap asta odata si odata.

        Apreciază

      • Ioana said, on aprilie 6, 2016 at 12:38 am

        Mary, poti sa te ingrijorezi pentru ei, dar lasa-i in grija lui Dumnezeu. Si cu yoga – sa stii ca totul ABSOLUT TOTUL este infectat de yoga: melodii, psihoterapie, reclama, medicina si bucataria naturista, fel de fel de oameni pe la televizor, se va crea o religie unica si aceasta yoga arhiprezenta in duhul lumii ne va acapara daca nu stim sa ne pazim. Noi putem iubi lucruri yoghine fara sa stim, de exemplu o melodie, nu stiu ce medic naturist, nu stiu ce sfaturi binevoitoare despre meditatie,

        Ai grija de tine, curaj!
        Pacea lui Dumnezeu sa fie cu tine, linistea sufleteasca, NADEJDEA, BUCURIA !

        Doamne ajuta!

        ISPITE, ÎNTRISTĂRI, DURERI ŞI RĂBDARE – Sfantul Isaac Sirul
        https://orthomihail.wordpress.com/2010/06/29/ispite-intristari-dureri-si-rabdare-sfantul-isaac-sirul/

        Apreciat de 1 persoană

      • Mary said, on aprilie 6, 2016 at 12:58 pm

        Multumesc din suflet Ioana!!!
        Da, acum inteleg mai bine cum e cu yoga. Ma rog eu sunt 100% vinovata ca odata ascultam mantre hinduse pe utube ca ma relaxau si erau placute auzului. Pe urma am citit jos in comentarii pe utube un user care spunea ca ce practici minunate face un amic de-al lui mare hindus cu nevasta-sa, ca bea … sangele acela. Si mi s-a facut greata. Dar cu tot cu greata dar greu m-am oprit de la ascultat mantre. Numai Domnul m-a ajutat ca a avut mila de mine.
        Atatea scarbosenii pe acolo si pe urma „namaste, namaste”.
        In plus da melodii muzica imi place si ma afecteaza, si anumite idei naturiste pe care nu le-am putut combate de prin reviste, ca nu am rabdare sa urmaresc pe toti guruii de la Tv. Si niste idei din psihologie care pareau utile ca sa ma faca mai buna si mai calma in relatiile cu ceilalti. De fapt foarte mult da ai dreptate.
        Si evreii sunt fascinati de yoga, stiu. Desi traditional (doar din mandria lor nationalista daca s-ar opri) nu ar fi ok ce fac, dar iata ca se face. Pe net niste israelieni mi-au zis ca templul si toate alea tin de khabala care e ca o secta, ca scientologia la crestini (exprimarea lor), scara lor ierarhica nu e scara lui Iacob ci e scara lui Witgenstein filozof de secol de 19. Oricum ei sunt suspiciosi la oricine le cere bani pe ceva, mai ales esoteric sau magic. 🙂
        Desigur ingrijorarea mea pentru ei nu are valoare mai mare decat relatia lui Dumnezeu cu ei asa cum a fost odata si cum mai este acum.

        Apreciază

      • Ioana said, on aprilie 7, 2016 at 1:48 pm

        el, Mary
        Maica Domnului sa ne ocroteasca pe toti !

        Apreciază

      • Mary said, on aprilie 7, 2016 at 4:28 pm

        Ioana,
        Imi zice video unavailable chiar daca am avut grija sa scot caracterele in plus din la linkul pe care ni l-ai dat.

        Apreciază

      • Ioana said, on aprilie 7, 2016 at 11:39 pm

        e o lista de 10 clipulete, la fel mi s-a intamplat si mie la postarea lui el de la articolul despre lipsa harului Duhului Sfant, dar pana la urma am regasit celelalte clipulete din lista 🙂 Uite-l pe cel pe care l-am pus eu mai sus: https://www.youtube.com/watch?v=Fe92Ow4UqIA
        incercati si asa: https://www.youtube.com/playlist?list=PLrj23XylfdauCHDYYWu777XHW_JJmR-Dz&nohtml5=False

        Apreciază

      • Mary said, on aprilie 8, 2016 at 12:25 pm

        Da playlist-ul merge! 😀

        Apreciază

    • NIMENI said, on aprilie 1, 2016 at 6:25 pm

      Adica va veni morala harapilor? Crezi ca d-aia se amesteca raul cu binele? sa vina o „noua morala?
      E ceva defect in logica ta!

      Apreciază

  13. mihai said, on martie 31, 2016 at 10:00 pm

    Purtatorul de cuvant al patriarhiei citez: b.o.r nu are nimic impotriva ridicari unu lacas de cult apartinand altei confesiuni, acesta facea referire la moscheia ce va fi ridicata in bucuresti http://www.digi24.ro

    Apreciază

    • adriandirnescu said, on martie 31, 2016 at 10:42 pm

      Dar Voievozii ? Sfintii nostrii ? Eroii care sunt pomeniti la Sfanta Liturghie… oare care e parerea lor ? Calcam peste sacrificiul lor doar ca sa fim politic corecti ?

      Apreciază

    • tom beron said, on aprilie 1, 2016 at 12:11 am

      @mihai
      Eu n-am dat nici un ban la Catedrala lui Daniel si nici cred ca nu voi da.Prevad un mare templu ecumenist care se va ridica pe banii nostri.Sa le dea Soros si Papa..

      Apreciază

      • Ionut said, on aprilie 1, 2016 at 9:53 am

        Si eu am fost la inceput impotriva construirii Catedralei. Dar mi-am dat seama ca ma pozitionez de cealalta parte a baricadei, cu Remus Cernea & comp.
        Poate ca nu era momentul sa se construiasca aceasta catedrala (dar n-a prea fost niciodata momentul de-a lungul istoriei), poate ca banii puteau fi folositi in alte scopuri (dar mi-e teama sa nu gandim ca Iuda – ” ca pe saraci totdeauna ii aveti cu voi si oricand voiti puteti sa le faceti bine, dar pe Mine nu Ma aveti totdeauna”).
        Si mai e si intamplarea cu banutul vaduvei, care din credinta a daruit templului doi bani, toata avutia sa, dar inaintea lui Dumnezeu a daruit mai mult decat bogatii.
        Problema e ca a fost inceputa si nu poate fi lasata neterminata. Si daca poporul nu contribuie, ajunge ierarhia Bisericii sa se roage de unii si de altii, de care n-ar trebui sa se roage.

        Apreciază

      • Ionut said, on aprilie 1, 2016 at 10:28 am

        P.S.:
        Nu va imaginati ca am facut cine stie ce donatie pentru catedrala. Am trimis un SMS de doi euro.

        Apreciază

      • el said, on aprilie 1, 2016 at 11:31 am

        Ionut

        „P.S.:
        Nu va imaginati ca am facut cine stie ce donatie pentru catedrala. Am trimis un SMS de doi euro.”____ sa te ierte Dumnezeu !

        astia au bani cacalau de la sosos si anticristi, vor sa va MURDAREASCA si pe voi sa contribuiti la tempul satanei atat, nu duc dracii lipsa de bani, ei vor CADEREA SUFLETELOR !

        Apreciază

      • mihai said, on aprilie 1, 2016 at 9:48 pm

        pai nu vezi frate, acestia nici nu apuca sa ceara si sa propuna ca si parveniti de la noi inclusiv de la patriarhie le ofera pe tava

        Apreciază

    • Ionut said, on aprilie 1, 2016 at 9:39 am

      Problema sta in felul urmator: cererea de ridicare a moscheii nu a venit de la cetatenii romani de religie musulmana, ci din afara tarii, mai precis de la reprezentantul statului turc. Poate ca n-as fi avut nimic de obiectat daca se punea problema ridicarii unui astfel de lacas in Dobrogea, la cerea unei comunitati.
      In al doilea rand, romanii nu au fost consultati in aceasta privinta, deci nici un reprezentant al statului roman nu poate spune ” Am promis, am o obligatie, trebuie sa ma tin de cuvant”, pentru ca, teoretic, nici un reprezentant al statului roman nu e de capul lui, ci trebuie sa tina seama de vointa populara si primele sale obligatii le are fata de cetateanul roman.
      In al treilea rand, si poate cel mai important, Tarile Romane au platit tribut, au suferit suzeranitatea otomana, dar nu s-a construit nici o moschee in acest spatiu, si turcii au inteles si au respectat acest lucru. Ce facem, ne batem joc de jertfa Sf. Constantin Brancoveanu si a celor impreuna cu el?

      In plus, stim ca exista o comunitate musulmana crescanda in Bucuresti. Stim ca unele romance (si ma abtin sa judec) se duc dupa sotii lor de religie musulmana. In primul rand, Biserica ar trebui sa spuna RASPICAT ca nu sustine astfel de aliante. Apoi, daca tot au comis-o, romancele ar trebui sa se tina de credinta lor si, daca e cu putinta, sa-i aduca si pe sotii lor la Hristos.
      In lumea de astazi sunt tot felul de tendinte contradictorii. De exemplu, feminismul cu exagerarile sale si convertirea pe banda rulanta a femeilor la islamism, fenomene pe care mintea mea nu poate sa le inteleaga.

      Apreciază

  14. Ionut said, on martie 31, 2016 at 10:54 pm

    Eu, unul, m-am simtit foarte liber o vreme dupa 22 decembrie 1989. Desi eram necopt pe atunci, regimul Ceausescu devenise extrem de apasator si pentru mine. Din pacate, libertatea a fost pentru unii prilej de a face multe rele. Iar azi privesc altfel anumite aspecte ale fostului regim, cred ca unele lucruri erau bune si ar fi trebuit pastrate.
    Aveam un radio vechi, cu lampi, si seara ascultam diverse emisiuni. Prin 1991 cred, intr-o seara, am ascultat un comentariu extrem de pertinent cu privire la homosexuali si la afisele pe care le folosesc la demonstratii.
    Mai tarziu, am vazut si o scurta filmare de la o astfel de demonstratie, care efectiv ii prezenta in toata „splendoarea”. Asta era la emisiunea „Credo” de pe TVR. Si tot la „Credo”, pe la mijlocul anilor ’90, am vazut si cateva fotografii referitoare la avort. Iar daca pana atunci nu avusesem o parere clara, dupa aceea lucrurile s-au limpezit, dar nici nu am mai putut sa privesc astfel de imagini.
    Iar SRI-ul, cu toata parerea de rau, mi se pare a fi un „brav” continuator al fostei Securitati. Poate ca de-aia nici nu au fost intrebati de sanatate fostii securisti si li s-au lasat pensiile neatinse.
    Dupa 26 de ani, au fost pedepsiti „capii” terorii staliniste: Ficior si Visinescu!…
    Poate ca ar trebui sa iertam si sa mergem mai departe, dar nu cred ca avem dreptul de a ierta in numele altora si nici cu cred ca poporul asta merita sa fie astfel batjocorit. Chiar daca nu ii legam pe tortionari de stalpul infamiei, cred ca aveam dreptul sa stim cine sunt, sa nu-i lasam sa conduca in continuare aceasta tara si sa le lasam pensia la nivelul strictului necesar. Daca au fost oameni care au muncit cu adevarat toata viata si s-au descurcat cu niste pensii modeste, nu inteleg de ce calaii neamului romanesc meritau sa traiasca indestulati.
    Mi se pare ca Romania este un stat aflat in disolutie, o corabie in deriva, o turma fara pastor.
    Sa ne gandim cat a fost si cat este jefuita tara asta. Si cum ar fi putut trai poporul roman daca ar fi primit partea care i se cuvenea din toate astea. Dar, intr-un fel, cred ca ne meritam soarta, pentru ca nu L-am cautat pe Dumnezeu. Iar daca am fi obtinut bunastarea materiala fara Dumnezeu (asa cum s-a intamplat in Vest), ne-am fi impietrit de tot si nu mai aveam nici o sansa de insanatosire sufleteasca.

    Apreciază

  15. mihai said, on martie 31, 2016 at 11:44 pm

    Apropo de big brother. Ciolanis vine cu temele facute din s.u.a si se apuca imediat de aceasta lege intrucat stapini de acolo iau dat indicatii pretioase in acest sens http://www.napocanews.ro

    Apreciază

  16. bogdan said, on aprilie 1, 2016 at 12:38 am

    Apreciază

  17. alternativenewsromania said, on aprilie 1, 2016 at 12:44 am

    LUATI ATITUDINE! Cartelele SIM se vor vinde cu buletinul. Cei care au deja cartele vor fi anunțați să se înregistreze
    http://alternativenewsromania.blogspot.ro/2016/04/luati-atitudine-cartelele-sim-se-vor-vinde-cu-buletinul.html

    Apreciază

  18. alternativenewsromania said, on aprilie 1, 2016 at 1:15 am

    1 Aprilie Ziua națională în memoria românilor victime ale masacrului de la Fântâna Albă
    http://alternativenewsromania.blogspot.ro/2016/04/1-aprilie-ziua-nationala-in-memoria-romanilor-victime-ale-masacrului-de-la-fantana-alba.html

    Apreciază

  19. victor s said, on aprilie 1, 2016 at 1:31 am

    diferenta este ca acum [ dupa cum mi-a raspuns cineva ] LE CONVINE ASA .Li s-a largit f. mult ” tarcul” [ pot merge oriunde in lume ] si au tot felul de” jucarii”[ tehnologii] fara de care nu pot trai ,incat prefera sa -si vanda libertatea, demnitatea si intimitatea !

    Apreciază

  20. alternativenewsromania said, on aprilie 1, 2016 at 1:33 am

    Sunt DE ACORD să se facă MOSCHEEA turcească de la Bucureşti DACĂ:
    http://alternativenewsromania.blogspot.ro/2016/04/sunt-de-acord-sa-se-faca-moscheea-turceasca-de-la-bucuresti-daca.html

    Apreciază

  21. MariusB said, on aprilie 1, 2016 at 2:15 am

    Pana si Mircea Badea e foarte revoltat de situatia asta cu legile BigBrother, iar in ultima perioada zice nasoale despre SRI(adica unealta ocultei) in direct la tv si il apreciez pt asta, desi s-ar putea sa iasa nasol pt el :)… Partea proasta e ca nu il include si pe Dumnezeu si religia noastra stramoseasca in discutia sa.

    Apreciază

    • saccsiv said, on aprilie 1, 2016 at 9:53 am

      MariusB

      Mi-a zis cineva aseara sa ma uit ca vorbeste Mircea Badea anti cip. Dar cand m-am uitat zicea deja despre altceva: radea de cei ce critica masoneria sau lauda dacii. Asa ca e sarpe rau.

      Apreciază

  22. mircea.v said, on aprilie 1, 2016 at 8:25 am

    Pt mine amprentarea este semnul decaderii omului, adica acceptarea amprentarii. Si semnul ca sistemul e mult mai pervers acum decat atunci. Cum ar fi fost ca in dec 1989 sa i se spuna poporului:”Bravo popor, v-ati castigat libertatea, tiranul si dictatorul nemernic a cazut, acum puteti calatori liber, dar pt asta trebuie sa va amprentam” ?

    Nu a facut lucrul asta nici un dictator comunist cu toate ca nu era nimic care sa-i impiedice.

    Apreciază

  23. Ionut said, on aprilie 1, 2016 at 10:44 am

    Treaba cu cipul e simpla si logica, chiar si daca nu suspectezi vreo chestie oculta. E exact ca insemnarea detinutilor cu fierul inrosit.
    Nu mai esti o persoana cu demnitate, esti sclavul unui cip. Nu mai spui tu cine esti, spune cipul in locul tau.
    Daca esti urmarit de banci pentru vreo datorie, nu ai cum sa scapi, cipul atesta faptul ca esti dator. Daca vreo banda de mafioti pune mana pe baza de date si te urmareste, nu ai cum sa te strecori.
    In plus, nu ai nici un control asupra cipului. Nu stii din ce materiale e facut si daca aceste materiale pot fi nocive pentru organism. Nu stii cum interactioneaza cu sistemul nervos.
    Mai mult decat atat, exista in lumea medicala dispozitive electronice care se pot implanta in corp si care isi pot produce energia pe baza reactiei dintre glucoza si oxigenul continute in sange.
    Electronica a ajuns la un grad foarte inalt de miniaturizare.
    Poti stii daca nu emit anumite unde, asemenea telefoanelor mobile, astfel incat prezenta ta sa fie detectata de la distanta?
    Am citit cu ani in urma despre procesorul Z80. Acesta avea niste instructiuni „ascunse”, nu in sens negativ, dar in sensul ca pur si simplu functionau, desi nu era documentate, adica erau niste instructiuni care nu te-ai fi asteptat sa functioneze si totusi functionau. Si cand a fost construit procesorul Z80!…

    Apreciază

    • ultimul mohican said, on aprilie 1, 2016 at 12:04 pm

      Am invatat limbajul de asamblare al lui Z80 fara sa fiu constrans de vreun examen, am dat peste cartile lui Patrubany despre Z80 si lucram undeva unde sa stii si asa ceva era un atu in plus. Toate procesoarele au instructiuni nedocumentate, uitati-va la telefoanele mobile/smartphone-uri si la codurile lor ascunse din care numai unele „transpira” catre public.

      In alta ordine de idei vin cu o idee complementara despre ce eram dispusi sa acceptam inainte si ce suntem dispusi sa acceptam acum: stocarea datelor in „cloud”. E normal sa-ti stochezi informatiile personale pe servere din strainatate despre care nu stii aproape nimic ? Poate stii despre niste conditii de utilizare ce seamana teribil cu cele de la contractele de imprumut de la banci: toate drepturile la corporatie, astia micii fara nici un drept, pot doar sa fie de acord.
      Conturile de mail gen gmail au capacitati de stocare gratuite pe serverele atasate,in cazul gmail serverele google atribuie fiecarui utilizator 15 GB, utilizatorii de smartphone-uri cu sistem de operare android care au spatiu limitat de stocare sunt cei mai tentati de asa ceva, dar nu numai.

      Pana si eu am inceput sa folosesc acel spatiu de stocare, am acolo doar scrierile sfintilor parinti.

      Acu vreo cativa ani multi priveau cu reticenta o astfel de practica, acum turma s-a indobitocit si accepta sa fie manata spre abator.

      Apreciază

      • Ionut said, on aprilie 2, 2016 at 11:59 pm

        Si mie mi s-a parut cam ciudata chestia asta cu email gratuit de cativa GB, sau chiar nelimitat. Chiar o fi dat darnicia peste ei sau e si un interes de piata, ca sa nu zic vreun interes ocult pentru diverse statistici, profiluri psihologice si alte alea?!…

        Apreciază

  24. Ioana said, on aprilie 4, 2016 at 9:35 pm

    Saccsiv, shame on me! imi luasem vacanta cu pluta ma duceam. Vad ca fel de fel de grozavii au aparut in zilele in care am lipsit! Nu e timpul de vacante! Trebuie vorbit!

    Traduc si de acum voi verifica. Iertare!

    Doamne ajuta!

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.