Saccsiv – Weblog

Ce parere aveti despre noile mari partide nationaliste ce vor iesi din mare?

Posted in Uncategorized by saccsiv on Martie 10, 2016

Eu o parere am. Si sunt sigur ca-i aceeasi cu a unora dintre voi.

Mi-am exprimat-o in particular catorva frati. Mi-au dat dreptate. Dar mi-au spus sa stau pe bancuta mea ca-i mancare prea tare pentru prea multi si o vor scuipa afara precum bebelusii.

Dar simt ca nu mai pot sa tac multa vreme. Asa ca va cer intai voua opinia, ca sa vad cam cum sa abordez si o analiza a mea.

 

102 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. palcauioan66 said, on Martie 29, 2016 at 1:47 pm

    parerea mea-daca conteaza pt tine-este aceasta:in nici un partid politic,de oricare culoare ar fi el,NU poti avea incredere! deci in asa-zisa CLASA POLITICA romaneasca ,nu poti avea incredere…eu cel putin asta gandesc si simt.V-am spus parerea mea.

    Apreciază

  2. Paul said, on Martie 30, 2016 at 7:35 pm

    Sunt nationalist pentru ca fac parte din acest popor a carui limba o vorbesc si ale carui datini si religie o respect,dar nu sunt sovin si respect orice alogen care care traieste in armonie cu noi fara a se considera mai cetatean decat noi,romanii.Sunt de acord ca noi,cetatenii romani care nu suntem inregimentati politic,sa formam o alianta care sa urmareasca elaborarea de legi drepte,clare si aplicarera lor cu dreapta masura,fara nici o exceptie;orice derogare ducand la distorsionarea legii.Sunt sustinatorul suveranitatii tarii,indiferent din ce alianta sau uniune face parte Romania,cu drept de veto in situatii care afecteaza interesele nationale.Guvernul si Partidele politice sa nu se situeze deasupra Legii.Codul moralei civice sa fie in armonie cu morala crestina.

    Apreciază

  3. […] Ce parere aveti despre noile mari partide nationaliste ce vor iesi din mare? […]

    Apreciază

  4. religarhia said, on Octombrie 11, 2016 at 12:03 am

    Părintele Iustin Pârvu ne-a răspuns prin 1995 , întrebat de către noi studenții, ce părere are despre partidele politice din România, că să nu ne punem speranța în nici un partid nici măcar în regele Mihai. Mare dreptate are bătrânul.

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

