SACCSIV – blog ortodox

CARDUL DE SANATATE va fi OBLIGATORIU si in cazurile de URGENTE MEDICALE

Posted in Uncategorized by saccsiv on ianuarie 4, 2016

   Iata ce putem citi la Presedintele CNAS: Cardul de sanatate ar putea deveni obligatoriu si pentru urgente. Exceptie ar putea face doar pacientii in stare foarte grava sau in coma de pe Hotnews:

Casa Nationala de Asigurari de Sanatate analizeaza posibilitatea utilizarii cardului de sanatate pentru validarea serviciului si in cazul urgentelor, dar la externare, cu exceptia asiguratilor in stare foarte grava sau in coma, afirma presedintele Casei de Asigurari de Sanatate, Vasile Ciurchea, citat de Mediafax.

„Casa Nationala de Asigurari de Sanatate analizeaza cu specialistii posibilitatea utilizarii cardului de sanatate si pentru asiguratii care ajung la spital ca urgenta medicala. Atentie, nu vorbim de asiguratul cu politraumatism, de cel in coma sau in stare foarte grava, adica la urgenta majora de cod rosu. Vorbim de acele urgente mai mici, cum ar fi o durere de spate, de stomac sau de bila”, a explicat presedintele CNAS.

In cazul internarilor de urgenta, cardul ar urma sa fie utilizat la externare: „Dupa ce pacientul fost tratat si urmeaza sa fie externat, la plecarea din spital, va fi utilizat cardul, astfel incat, daca omului i-a fost rau si nu s-a mai gandit la cardul de sanatate, lunadu-si cu el doar buletinul, pentru ca fara un act de identitate nu poate fi internat, la externare, cineva sa-i poata aduce cardul la spital si sa fie validat serviciul. Este o analiza pe care o facem acum pentru anul 2016”, a mai spus Ciurchea.

Unii medicii din spitale spital spun ca au folosit deja acest sistem, chiar daca nu era obligatoriu.

 

44 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. CorneliuS said, on ianuarie 4, 2016 at 7:39 pm

    Am refuzat cardul si voi mai face o cerere la minister sa nu mi-se mai retina bani din moment ce nu imi vor mai acorda asistenta.Dealtfel nici acum nu o acorda. Te fura pe fata . Oare pana cand si cat vom mai dormii ?

    Apreciat de 2 persoane

    • cca70 said, on ianuarie 4, 2016 at 8:07 pm

      Trebuie studiat temeinic posibilitatea de a refuza orice fel de serviciu medical via CNAS si astfel de a numai plati taxa.
      Chiar nu e nici un avocat aici pe blogul asta capabil sa ne spuna ce sa invocam din Constitutie pentru a refuza un serviciu si astfel sa nu il mai platim?
      Daca eu nu vreau niste servicii normal e sa nici nu cotizez.

      De altfel cardul meu pot sa il tot astepte mult si bine. : e scrum demult,
      asa ca pentru mine spitalele de stat au incetat sa mai existe, ma deranjeaza doar ca imi fura din salariu

      Apreciază

    • JE said, on ianuarie 4, 2016 at 8:52 pm

      Vrabia malai viseaza!
      Bolsevicii au solutii la toate:
      – Biriș hăituiește săracii cu taxe dar are off shore în Cipru ca să evite taxele în România
      http://www.kmkz.ro/investigatii-2/ancheta/biris-haituieste-saracii-cu-taxe-dar-are-off-shore-in-cipru-ca-sa-evite-taxele-in-romania/

      Apreciază

  2. gabi said, on ianuarie 4, 2016 at 8:30 pm

    Era de asteptat, asa ne trebuie daca nu suntem uniti! Eu si familia mea l-am refuzat, dar ma tem ca suntem extrem de putini.
    Chiar nu este nimeni de profesie avocat, sa ii combatem cu mijloacele lor? Nu mi se pare normal sa platesc asigurari, dar sa fiu considerat neasigurat fara plasticul ala nenorocit!

    Apreciat de 1 persoană

    • Gabriel M. said, on ianuarie 4, 2016 at 9:13 pm

      Sunt foarte multi care au refuzat cardul de sanatate. De aia se incearca sa se pistoneze si sa se puna presiune iar. Sa mai cada cativa. Tineti-va tare si credeti ca Hristos ne va ajuta. Nadajduim in Dumnezeu si in ajutorul Lui. Daca oamenii te lasa la greu ,nu si Dumnezeu. EL ramane alaturi de noi pana la capat.
      Tineti minte ca Dumnezeu nu ingaduie ispite mai mari decat putem noi duce.

      Apreciat de 1 persoană

      • Ecaterina said, on ianuarie 5, 2016 at 8:50 am

        Admin, Gabriel, tuturor, Vă doresc un an nou plin de bucurii duhovnicești. Întăriți-vă în Domnul, căci El este Tatăl nostru. Amin.

        Pentru cei care au refuzat cardul, pentru cei care găsesc soluții la această problemă, mă alătur și eu vouă în demersurile pe care le faceți. Vă rog pe toți, să mă anunțați și pe mine atunci cân veți începe un demers.

        Cei care ați refuzat cardul și nu l-ați primit. Mare atenție! Cererea de refuz pe care au inventat-o este concepută astfel încât să semnați mai întâi pentru primirea lui și abia apoi pentru refuz. Pe aceeași foaie. Nu cumva să faceți greșeala să semnați. Trimiteți-le doar o scrisoare cu confirmare de primire și atât. Nu este nevoie de mai mult. Era la un moment dat la poștă și posibilitatea de a trmite scrisori deschise, astfel încât să nu poată fi combătut conținutul scrisorii.

        Slavă Ție, Doamne pentru toate!

        Apreciază

      • Gabriel M. said, on ianuarie 5, 2016 at 8:58 am

        Ecaterina eu nu am semnat nici o cerere. Pur si simplu nu am intrat in jocul lor. Poate ca mai e valabila declaratia de asigurat de sanatate aia valabila 3 luni. Poate ingaduie Dumnezeu si ne mai lasa o portita cat de mica.. adica o alternativa la cardul lor.

        Apreciază

      • Ecaterina said, on ianuarie 6, 2016 at 4:39 pm

        Gabriel, e vorba de Adeverința de asigurat. Cea care se dădea și până acum. Iar legea în care se spune că acea adeverință ar fi valabilă 3 luni este o mizerie. În realitate este o MARE MINCIUNĂ. Zilnic, se eliberează mii și mii de astfel de adeverințe. Oamenii se duc cu acel card și nu sunt primiți fără adeverință. Mii de pacienți apar în sistem fără asigurare medicală, deși plătesc. Alții care nu plătesc figurează ca plătitori la zi. Medicii și asistenții nu vor să își piardă timpul căutând în sistem sau sistemul de cele mai multe ori nu funcționează. Este o adevărată nebunie. Adevărul este că totul a devenit un iad.

        Nu uitați! Majoritatea celor care au refuzat cardul sunt creștini trăitori în Hristos. Ei știu asta. De aceea au împânzit toate Bisericile cu camere video și microfoane. Nu va dura mult și va începe și vânătoarea de creștini.

        În ce privește îngăduința Domnului, să n-ai nici o îndoială. Dumnezeu nu ne va lăsa să ducem mai mult decât putem. El ne va deschide mereu câte o portiță. Important este să ne găsim unii pe alții. Din păcate, eu personal încă nu am găsit un medic în caz de urgență, care să mă consulte fără card. Cei care aveți posibilitatea aceasta, ajutați-i și pe cei singuri. Încercați să creați comunități, ca să vă ajutați unii pe alții. Nu stați singuri.

        Dumnezeu să ne ajute!

        Apreciază

    • ioannis said, on ianuarie 5, 2016 at 10:10 am

      Sun si eu impotriva cardurilor electronice de sanatate, si ma alatur si eu unei eventuale initiative prin care se cere ori renuntarea la obligativitatea utilizarii acestor carduri, ori renuntarea la cotizatia obligatorie CAS ce sunt obligatorii si pentru persoanele fara venituri, fapt fara precedent!

      Apreciază

  3. Exacustodian said, on ianuarie 4, 2016 at 8:43 pm

    Iată o altă găselniţă, din categoria „standarde europene”: cardul de sănătate.
    Foarte grijulii sunt cu noi, stăpânii Europei, adică a Uniunii Europene. O binefacere după alta, ca niciodată: ba paşaport cu cip, ba buletin cu cip, ba carnet de şofer cu cip, ba card de sănătate. Nu-i aşa că de la atâtea standarde, nivelul de trai în România s-a îmbunătăţit? Ne leagă cu tot felul de sfori, până ne vom sufoca de atâtea standarde. Ca şi alte intrumente inedite de înfrumuseţat viaţa, de uşurat munca, de mărit securitatea şi de eficientizat aparatul de stat spre a-l debirocratiza, cardul de sănătate este încă o unealtă ce ajută la controlul populaţiei. Mă-ntreb: oare cardul obligatoriu de sănătate va rezolva cumva problema, medicului care îl lasă pe pacient să zacă, până ce nu primeşte mită?
    Tema cardului de sănătate va stârni iar „dezbateri publice”. Se va spune: „după ce că avem o grămadă de biserici şi puţine spitale, ortodocşii ăştia mai strâmbă şi din nas în faţa cardului, din cauza lor avem probleme în sistemul medical şi în general în societate…”. Şi cum problemele necesită rezolvare, se va trece la treabă.
    Sănătatea trupească e un punct sensibil al omului, de aceea se şi folosesc binefăcătorii noştri de ea.
    Şi oricum, cardurile vor deveni o urgentă necesitate. O serie de migranţi musulmani şi vreun atentat pe undeva şi atunci guvernul se va întruni urgent, pentru a rezolva o problemă artificial creată.
    Ce spun cei sus puşi la inaugurare? „Jur să-mi dăruiesc toată puterea şi priceperea pentru propăşirea spirituală şi materială apoporului român…???!!!” Dacă faptele nu se potrivesc cu vorbele, înseamnă că jurământul a fost strâmb.
    Fraţilor întru trezire, vă sfătuiesc să NU MAI MERGEŢI LA VOT ! Eu nu snt de acord cu argumentele de genu’ „ei păi aşa facem loc altora şi mai răi”. Dar ăştia ce sunt buni? Nu înţelegeţi odată că votul e de faţadă? Oricine păşeşte acolo, nu vă serveşte interesele. Prin lipsa masivă la vot, îi vom pune într-o situaţie dificilă. Vedem şi noi cum rezolvă problema. Cred că într-un asemenea caz, cei care ca naivii merg şi tot merg şi tot merg la vot cu speranţă, vor înţelege odată ce fel funcţionează democraţia.
    Iat-o! Democraţia aia: legi şi instrumente de control.
    Repet: NU MAI MERGEŢI LA VOT OAMENI BUNI! ÎMI VINE SĂ URLU!!! Se râde de noi.
    La fiecare 4 ani, tot votăm şi votăm şi uite aşa, am ajuns democratic la card de sănătate, care anunţă ştim noi ce în viitor.

    Apreciat de 1 persoană

  4. Raluca said, on ianuarie 4, 2016 at 9:51 pm

    Toata mass-media s-a mobilizat ca la un semn cu ceva timp inainte de introducerea obligatorie a cardului de sanatate, facand un pressing imens asupra populatiei pentru ca sa-l accepte. Au prezentat fortat cardul ca pe ceva firesc, bun, necesar, si au adus tot felul de argumente in favoarea lui, printre care si acela ca prin el se reduc fraudele care se fac in sanatate. Cat se poate mai fals. Au pus probema in asa fel incat daca nu-l acceptai riscai sa fi considerat ciudat, inapoiat, troglodit, prost si superstitios.
    Biserica nu a prezentat oficial argumente care sa arate partile negative si pericolele pe care cardul de sanatate le aduce cu sine, printre care de exemplu si informatia legata de donarea de organe. Tu poti sa spui ca nu esti de acord, dar este foarte simplu, tehnic vorbind, ca cineva sa schimbe oricand datele din cardul tau de sanatate. De aia spuneam ca este foarte grav ca noi nu avem niciun control asupra datelor pe care le contine acest card. Si este mai grav decat fata de un card bancar cu cip. Acolo ai o suma de bani pe care o stii, si asupra careia ai tot controlul, si atat timp cat faci plati cu bani lichizi nimeni nu controleaza felul in care-ti cheltuiesti banii.
    Stau si ma gandesc ca de exemplu in situatia in care biserica a fost atacata furibund fara sa fi avut nici o lagatura cu nimic atunci cand s-a intamplat tragedia de la kolectiv, cu atat mai furibund ar fi fost atacata daca s-ar fi opus oficial si cu argumente introducerii cardului de sanatate. Ce scandal urias s-ar fi declansat, ce cacofonie generalizata in societatea romaneasca, cu BOR pus la zid si considerata frana progresului.
    Dar daca romanii ar fi refuzat masiv pe motiv de constiinta cardul de sanatate in favoarea adeverintei de asigurat de exemplu, asa la cateva milioane de oameni, nu s-ar mai fi putut „implementa” nimic. Dar cum romanii dorm profund si nu-si dau seama ce se intampla cu ei si nici ce e in jurul lor, cei care iau deciziile vor merge cu orice „implementare” ca prin branza, ca deh, suntem oameni civilizati, suntem europeni,si trebuie sa ne ailiniem sau sa ne alienam …

    Apreciat de 1 persoană

  5. ortodoxend said, on ianuarie 4, 2016 at 9:56 pm

    Conform Constitutiei, serviciul de sanatate public este obligatoriu, fara posibilitate de sustragere de la obtinerea sau plata acestuia. Este un serviciu din categoria celor obligatorii de stat, cum este apararea, securitatea granitelor, garantarea dreptului proprietatii, garantarea drepturilor civice, etc. Deci, cum cetateanul are drepturi si obligatii, iata ca statul devenit Mamona ii da cetateanului mai mult decat drepturi. Obligatia de a nu se putea extrage de la aceste drepturi. Acesta este satana, caci Dumnezeu ingaduie sustragerea omului din orice vrea, cu voia lui. Cum taxa de sanatate a devenit obligatorie chiar daca nu ai venituri, vedem aici cum iese cornul satanic la iveala. Cine are nevoie de spital ? Cel care este lumesc, care nu crede in Dumnezeu, fuge repede la spital pentru orice boala si se teme pentru sanatatea lui. El este consumatorul ideal al cardului. Pentru ceilalti, nu luati cardul si atat. Mergeti la privati sau tratati-va cu cele lasate de Dumnezeu.

    Apreciat de 1 persoană

    • cca70 said, on ianuarie 5, 2016 at 7:44 pm

      pai atunci sa ne asociem cat mai multi ca sa scoatem din Constitutie ( prin modificarea acelui articol) obligativitatea de a apartine de sistemul public de sanatate, sa cerem chiar un referendum pe tema asta, daca este cu putinta, stiu multi oamnei care nu sunt credinciosi dar s-au saturat de CNAS”si de „obligativitati”

      Apreciază

  6. Riko said, on ianuarie 4, 2016 at 10:21 pm

    Recomand, ultimele evenimente naturale sau mai putin naturale din decembrie 2015, stiu ca dureaza destul de mult, aproape 27 de minute dar sursa este de incredere si nu pune nimic doar de dragul audientei. Totul este real, De exemplu dezastrul din china 2:25 in care tasneste un gheizer de noroi care matura totul in cale, darama cateva blocuri, sau ruperile de nori care destabilizeaza solul ducand la alunecari de teren, si meteoriti impreuna cu luminile stranii din cerul Emiratelor Arabe, care intind o hora in 24 decembrie, la minutul 12:15 si din nou animale marine esuate pe plaje.

    Daca va intereseaza ce sa mai intamplat prin lumea, ca la stiri nu o sa vedeti.

    Apreciază

  7. Riko said, on ianuarie 4, 2016 at 10:31 pm

    Deci pur si simplu spun pe fata ca cardul este inutil, Stiam asta inca de la inceput, nu mai era nevoie sa ne spuna ca este folosit doar de dragul tehnologiei si pentru ca este. Si eu am refuzat cardul si nu l-am primit, nu va fie frica ca o sa va imbolnaviti si nu o sa aveti parte de servicile medicale pe care oricum le platiti. Aveti incredere in Dumnezeu si mai multa credinta. In fond, chiar daca murim pentru ca am refuzat cardul, murim pentru ca L-am marturisit pe Iisus Hristos, ca si cum am fi obligati de cineva cu pistolul la tampla sa comitem un pacat sau un fel de pre lepadare.

    Apreciat de 2 persoane

  8. Metatron said, on ianuarie 4, 2016 at 10:50 pm

    Si cardul meu de sanatate e in groapa de gunoi din Sibiu taiat bucati bucatele, nici europeni nu au card cu microcip si nu sau grabit tare, cred sau pot spune ca din toate tarile mUe sunt 2-3 care au , ma refer la tarile scandinavice, dar conducatorii Romaniei care au facut tara asta colonie americana, au bagat actele biometrice pe repede inainte, din pricina slugarniciei si a prostiei lor crase.
    Sper totusi ca de banii care i trag din salarii celor care nu au card de sanatate din diferite motive, guvernanti nostri sa se trateze la spitalele din vest pt boli grele ca sunt banii furati.

    Apreciază

  9. stef said, on ianuarie 5, 2016 at 12:04 am

    Romania – stat feudal despotic in care se practica asuprirea si terorismul. Acesti „tehnocrati” dovedesc ca sunt mai dobitoci decat fosta echipa.
    „Respectarea legii” de catre Guvern ar inseamna abrogarea de urgenta a acelui articol, nu sa astepte sa fie atacata la CCR (mai ales ca are la dispozitie jurisprudenta CCR iar acolo articole asemanatoare au fost declarate necostitutionale.

    In Germania orice venit este impozitat progresiv dupa tabele cu o granularitate de 1 euro. Astfel un venit anual al domnului Biris de 250 mii euro e taxat cu 47-52 %, nicidecum cu 16 %. „Saracii” cu venituri sub 8000 euro nu platesc impozite!

    http://vremuritulburi.com/2016/01/04/lichelele-din-guvernul-sorosciolos-gabriel-biris-secretar-de-stat-in-ministerul-de-finante-haituieste-romanii-cu-noi-taxe-in-timp-ce-el-are-firme-in-off-shore-ca-sa-evite-taxele/comment-page-1/#comment-10550

    Apreciază

    • geo said, on ianuarie 5, 2016 at 8:45 am

      Exista o cartulie numita Constitutia Romaniei daca un politican o deschide si ajunge la art. 56 alin (2) o sa afle ca: „(2) Sistemul legal de impuneri trebuie sa asigure asezarea justa a sarcinilor fiscale.”

      Ceea ce inseamna ca:
      „obligaţia de plată a unei contribuţii minime raportată la salariul de bază minim brut pe ţară, lunar, poate conduce, în practică, la obligarea asiguratului de a plăti o contribuţie mai mare decât înseşi veniturile realizate. Or, o asemenea prevedere nu poate fi considerată, sub niciun aspect, ca asigurând proporţionalitatea şi caracterul rezonabil al sarcinii fiscale.”
      (Decizia Curţii Cosntitutionale nr. 335/2011).

      Asa incat articolul din CF care prevede ca o persoana fara venituri trebuie sa plateasca contributie la sanatate este NECOSTITUTIONAL si deci trebuie abrogat inainte de a produce efecte, este vorba de app. 3 mil de oameni (o alta categorie sunt cei de la tara care au ceva panant si il muncesc ca sa poata traii sa le ceri chiar si 60 de lei pe luna poate fi foarte mult pt. ei).

      Daca se va aplica va fi un haos cand, multi nu vor sti ca trebuie sa plateasca (unii chiar nu vor putea si vor incerca sa treca pe ajutor social) si se vor trezii cu sume care nu vor putea fi platite. In cele din urma tot va fi declarat necostitutional si atunci alte probleme.

      Daca guvernantii nu il abroga trebuie atacat la CCR.

      Mai multe comentarii aici – http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-20703759-gabriel-biris-finante-sunt-consternat-interpretarea-data-raspunsurilor-mele-imi-cer-scuze-tuturor-celor-care-simtit-ofensati.htm si aici – http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-subiectele_zilei-20704861-kamikaze-biris-haituieste-saracii-taxe-dar-are-off-shore-cipru-evite-taxele-romania.htm

      Apreciază

  10. ines said, on ianuarie 5, 2016 at 3:54 am

    1. “Acolo s-a dat foc. Se stia, ma! Păi dacă i-a făcut ca la rotisor…” Ipoteza PROVOCARII INTENTIONATE A INCENDIULUI DE LA COLECTIV “da foc” spatiului public dupa scurgerea suspecta a unor INTERCEPTARI. “Schimbarea de paradigma” de dupa 30 octombrie s-a realizat dupa O REGIE SI UN SCENARIU PRESTABILITE SI URMATE “PAS CU PAS” DE IOHANNIS? (VIDEO)

    Ion Cristoiu argumenteaza riguros cum IOHANNIS S-A COMPORTAT CA UNUL CARE STIA DINAINTE CA VA URMA O TRAGEDIE PROFITABILA, CU TOTI PASII DE URMAT TRASATI, iar Ponta sugereaza ca presedintele ar fi “CALCAT PE CADAVRE”

    http://www.cristoiublog.ro/gindul-de-luni-4-ianuarie-2016/

    Apreciază

  11. ines said, on ianuarie 5, 2016 at 4:02 am

    Tehnocratul Biris „Biriş întreabă corect pînă la un punct: cum dracu’ trăiesc milioanele astea de oameni? Răspunsul e pervers: cîştigă pe ascuns, mănîncă pe ascuns şi nu plătesc taxele.

    „Cum poți să zici <> timp de șase luni? Ce ai făcut? Ai vânat, ai săpat după rădăcini? Cum ai putut să trăiești șase luni fără să câștigi nimic? Nu cumva vorbim nu de faptul că nu ai câștigat, ci de faptul că nu ai declarat? Și atunci pentru persoanele care timp de șase luni nu au avut niciun venit s-a introdus obligativitatea să plătească 5,5% din salariul minim brut pe economie, adică 57 de lei pe lună, pentru ASIGURAREA DE SANATATE”.

    http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/biris-vinatorul-de-fantome-115350.h

    Apreciat de 1 persoană

    • Liliana said, on ianuarie 5, 2016 at 1:36 pm

      Oamenii saraci sint pedepsiti ca sint saraci si maninca radacini si nu supara pe nimeni nici cu foamea lor,nici cu saracia lor umilita si tacuta ,impusa cu forta-creata de cei care ne administeaza existenta de 26 de ani-ca nu se poate spune ,,conduc”…Pai, sa administreze ei ca sa nu mai existe saracie intr-o tara moderna din prospera UE.Satana si-a creat sistemul banului si nu pricepe ca pot exista si oameni pe care-i hraneste mila lui Dumnezeu,muncind pamintul,care se multumesc cu putin.Nu admite el asa ceva-este ceva incredibil pentru unul care studiaza si manipuleaza omul de mii de ani.O sa mai vada el ce pot oamenii care-si pun nadejdea doar in Dumnezeu…

      Apreciat de 1 persoană

  12. ines said, on ianuarie 5, 2016 at 4:04 am

    Razvan Zamfir: Guvernul Ciolos tocmai a anuntat taxa pe supravietuire

    http://www.razvanzamfir.ro/2016/01/04/guvernul-ciolos-tocmai-a-anuntat-taxa-pe-su

    Apreciază

    • el said, on ianuarie 5, 2016 at 9:58 pm

      popa aldea : BLABLABLA, bla, blabla, blaaaa……aaaa ! VANT !

      daca astia sunt „invatatorii ” vostri, sunteti PIERDUTI !

      Apreciază

  13. Liliana said, on ianuarie 5, 2016 at 3:49 pm

    ,,Saracul acesta a strigat si Domnul l-a auzit pe el,si din toate necazurile lui l-a izbavit.”(Ps.33,6)
    ,,Vezi,pentru ca Tu privesti la necazuri si la durere,ca sa le iei in miinile Tale;caci in Tine se increde saracul,iar orfanului Tu i-ai fost ajutor.”(Ps.9,34)
    Mult sufera si rabda Hristos cu toti saracii,chinuitii,suferinzii,plinsii ,umilitii si prigonitii din acesta lume condusa de satanistii reci si intunecati…Pe El Il doare cel mai mult toata suferinta oamenilor vii.
    Nadejde,turma mica!

    Apreciază

  14. CorneliuS said, on ianuarie 5, 2016 at 4:55 pm

    Oare cum se poate face sa ne regasim in localitatile de pe unde santem? Poate trec pe langa tine si tu pe langa mine cu aceleasi framantari spirituale si totusi santem departe unul de celalalt . Asi fi fericit sa mai vad si eu pe langa mine pe altii cu care sa ma unesc sa nu mai umblu singur ca si printr-un pustiu in marea de oameni.Fara sa ne unim si sa ne organizam nu putem face nimic. Cunostintele mele in diferite domenii + cunostintele tale si ale altora pot face sa fim mai puternici.Singur e greu si nici incredere nu mai stii in cine sa ai. Macar noi cei ce am refuzat cardul sa ne unim. Cu Dumnezeu inainte si nimic fara de Dumnezeu.

    Apreciat de 1 persoană

    • Riko said, on ianuarie 5, 2016 at 9:09 pm

      Parca parintele Justin Parvu spunea ca atunci cand va veni prigoana sa mergem in grupuri mici in paduri si munti, ca singuri nu vom reusi.
      Eu ma gandeam ca de voi ajunge singur prin ceva munti, prigonit si cum va fi, ca voi da de alti oameni in aceiasi situatie si voi sta cu ei.
      Si eu stiu tot felul de chesti, de exemplu in servicile secrete se invata ca sa faci foc sapand doua gropi cu un tunel conectate intre ele, iar intr-o groapa sa faci focul, iar pe cealalta intra aer si in felul acesta nu o sa se vada lumina focului de la distanta, dar depinde cu ce te confrunti.

      Apreciază

      • CorneliuS said, on ianuarie 5, 2016 at 9:47 pm

        Tehnicile de supravetuire le iau la puricat intruna,mi-am luat chiar si o arbaleta legal( nu risc sa raman fara munitie) ptr. vanat dar singur doar cu sotie si copil e greu (nu imposibil) de a supravetui. Daca intalnesti oameni nu poti fi sigur de ei si e la risc daca nu ii cunosti dinainte.A ne cunoaste si a forma din timp grupuri de comunicare ar fi ideal.Trebuie sa veghem sa nu fim luati prin surprindere nici spiritual nici organizatoric caci clipa aceea nu o stim. E doar parerea mea nu regula

        Apreciază

      • Riko said, on ianuarie 6, 2016 at 10:10 pm

        Da, dar nimeni nu ia initiativa si nu isi ia raspunderea pentru asa ceva. Chiar daca aparent nu ar fi nici o problema sunt riscuri prea mari. Gandeste-te ca in vremurile din urma pana si casnici nostri ne vor trada. O persoana dintr-un grup de 10 e suficient sa le aduca pieirea tuturor. Persoana care sa ia atitudine in privinta asta trebuie sa fie cat mai capabila ca sa poata sa ii gaseasca pe toti si sa ajungem sa ne cunoastem fara infiltratii straine sau posibil tradatori.

        Apreciat de 1 persoană

    • Ioana said, on ianuarie 6, 2016 at 8:34 pm

      Să căutăm părinți îmbunătățiți duhovnicește, după cum spune și fratele lastunnegru. Așa vom forma grupuri de ucenici și fii duhovnicești, vom primi îndrumări și vom fi sub ascultare. Nu cred că trebuie să dăm prea multe detalii, nume și locuri de întâlnire pe internet… Și în munți va trebuie să ne strângem pe lângă preoți, măcar să știm unde îi vom găsi după ce vom fugi de răutățile vremurilor, pentru a participa la Sfânta Liturghie și Sfintele Taine.

      Apreciază

  15. lastunnegru said, on ianuarie 5, 2016 at 6:17 pm

    CARDUL DE SANATATE NU TREBUIA TAIAT, ARS SAU ARUNCAT ci trebuia predat inapoi la casa de asigurari de care apartine fiecare si acolo cereti: adeverinta in caz de refuz al cardului de sanatate.

    Asa fac cei din Bucuresti. Cei din alte judete va prezentati la casa de sanatate de unde apartine fiecare.

    Procedura de obtinere a adeverintei in caz de refuz al cardului national

    Incepand cu data de 1 mai 2015, persoanelor, care refuza in mod expres, din motive religioase sau de conştiinţa, primirea cardului naţional, li se elibereaza de catre casa de asigurari de sanatate la care este luat in evidenţa adeverinţa de asigurat cu o valabilitate de 3 luni.

    Adeverinţa de asigurat cu o valabilitate de 3 luni de la data emiterii se elibereaza la solicitarea asiguratului pe baza unei cereri (care poate fi vizualizata/descarcata in josul paginii) adresate casei de asigurari de sanatate la care acesta este luat in evidenţa si a copiei dupa actul de identiate.

    Cererea, pentru prima solicitare de eliberare a adeverinţei, va fi insoţita de cardul naţional, in situaţia in care acesta a fost distribuit. In situaţia in care cardul naţional a fost returnat casei de asigurari de sanatate/CNAS anterior depunerii cererii de eliberare a adeverinţei de asigurat cu o valabilitate de 3 luni, asiguratul va face menţiunea acestui fapt in declaraţia pe propria raspundere.

    Solicitarile se depun la biroul de specialitate din sediul Gheorghe Titeica, nr, 142, etaj 1, camera 2B, ghiseul nr. 3 dupa urmatorul program

    Luni, marti, miercuri: 8,30 – 14,30

    Joi: 12 – 18

    ADEVERINETELE DE INLOCUIRE A CARDULUI SE ELIBEREAZA NUMAI ASIGURATILOR ALE CAROR CARDURI AU FOST TIPARITE PENTRU CASMB.

    Documentele pot fi transmise si prin serviciile postale. Nu se iau in considerare documente transmise prin e-mail.

    In situatia in care solicitantul nu se poate prezenta personal la CASMB in vederea obtinerii adeverintei inlocuiotoare, poate fi reprezentat de o terta persoana pe baza de imputernicire notariala.

    http://www.cnas.ro/casmb/page/procedura-de-obtinere-a-adeverintei-in-caz-de-refuz-al-cardului-national.html

    Dă clic pentru a accesa Cerere%20eliberare%20adeverinta%20refuz%20CARD.pdf

    Apreciază

    • CorneliuS said, on ianuarie 5, 2016 at 9:49 pm

      Cardul l-am trimis prin posta la Bucuresti la fel si cererea.Nu are rost sa mai scriu raspunsul lor pe larg,e deajuns ca in esenta au spus ca legea e obligatorie.

      Apreciază

  16. Liliana said, on ianuarie 5, 2016 at 10:59 pm

    Dar retetele electonice pe care trebuie sa le semnam,vi se par in regula?Inainte nu trebuia sa semnam retetele.Mi se pare o viclenie,un santaj faptul ca ti se cere sa semnezi.Pentru ce semnez?Ca sint de acord cu cele scrise de medic?!Dar e stiinta lui,meseria lui,de aceea ma si duc la un specialist,pentru ca eu nu stiu sa ma consult sau sa ma tratez.Inseamna ca trebuie sa fiu de acord cu felul de sistem prin care sa-mi achizitionez medicamentele,desi tratamentul e pe banii nostri de asigurati,platiti continuu,indiferant ca beneficiem sau nu de aceste servicii.Sistem cauta sa te prinda undeva.Nu iei cardul de snatate,iei adevarinta,insa semnezi pe reteta electronica…Sistemul satanic este electronic.

    Apreciază

  17. Ioana said, on ianuarie 6, 2016 at 3:43 pm

    Sistemul are multe rânduri de plase pentru a prinde pe cât mai mulți. Eu voi tăia în bucăți cardul de sănătate cum mă întorc acasă (nu l-am activat). Voi pune cipul la cuptor și îl voi trimite înapoi împreună cu o petiție cum că nu sunt de acord cu felul în care funcționează sistemul de sănătate și gata. Nu mai calc pe la medicul de familie. Nu vreau să ajung pe mâna medicilor, cine știe ce vor să ne mai introducă în corp sau în sistemul electronic, cine știe ce ne pun să semnăm fără să știm (pentru transplant de organe, eutanasie în caz de așa numita moarte cerebrală ș.a.). Avem Sfântul Maslu și plante de leac. În caz de neapărată nevoie poate vom găsi și medici particulari de bună credință.
    https://saccsiv.wordpress.com/2014/10/28/intrebarea-zilei-ce-facem-daca-ne-intra-totusi-in-casa-mizeria-de-card-de-sanatate/
    Aș avea o întrebare. Ce facem cu transportul cu autobuzul sau automobilul știind că șoferii au perise auto cu cip? Le mai folosim sau nu? M-ar ajuta un răspuns în această privință deoarece peste câteva zile va trebui să mă întorc și cea mai apropiată gară e la ceva kilometri distanță. De obicei luam autobuzul, dar pot merge și pe jos, două ore pe câmp. Mă gândesc la Pelerinul Rus, care mergea foarte mult pe jos pentru folosul sufletului său. Părinții înduhovniciți ne-au avertizat că va trebui să mergem și kilometrii întregi pentru a găsi un preot bun. Să mergem pe jos, să renunțăm la transport? Oare și mecanicii de tren au permise cu cip? Cum ne raportăm la aceste situații?

    Apreciază

  18. lastunnegru said, on ianuarie 6, 2016 at 6:49 pm

    CorneliuS

    Repet NU ESTE OBLIBATORIU. Ei pacalesc lumea ca este obligatoriu. Repet cere ALTERNATIVA la cardul de sanatate cu cip si o sa ti se dea o foaie cu care te duci la medicul de familie si benficiezi de servicile de sanatate te rog reciteste comentariul meu de mai sus si intreaba la casa de asigurari unde esti tu sa ti se dea acea foaie ( cerere ).

    Apreciază

    • CorneliuS said, on ianuarie 6, 2016 at 7:53 pm

      Eu am luat o adeverinta valabila 3 luni. Cand nu o sa se mai elibereze nici de acestea ma apuc de studiat medicina naturista ca altceva nu mai ramane de facut in afara de rugaciune.

      Apreciază

  19. lastunnegru said, on ianuarie 6, 2016 at 6:56 pm

    Ioana

    Eu stiam ca permisul auto nu are cip.

    Liliana

    Ioana

    Pentru lucruri ca acestea cautati parinti imbunatatiti si punetile aceste intrebari. Iar raspunsul lor o sa va linisteasca.

    Apreciază

    • Liliana said, on ianuarie 6, 2016 at 9:13 pm

      Da,asa ma gindeam.Ajungem la raspunsul dat de Parintele Iustin inainte de a se muta la Domnul,cind a spus ca nu trebuie primit ;apoi cineva l-a intrebat ce se poate face daca este cazul unui copil in situatie extrema,de necesitate de a avea nevoie de spital.Parintele a ezitat si a spus sa nu fim -nu mai stiu exact cum s-a exprimat,-ideea a fost ca parintii trebuie sa aleaga…sa nu fim la extreme…Dar Dumnezeu nu vrea jumatati sau sferturi de masura-El nu asa face cu noi.Ce sa intelegem de aici?Pentru cineva dependent de tratament,conditionat de-o viata de medicatie,cum se poate sa mai traiasca daca vrea sa se mintuiasca?!Ca CNP avem,vouchere am primit in anii ’90,ca nu stiam nimic despre sistemul antihristic,am semnat o gramada de acte care nu sint pe placul lui Dumnezeu-fara sa stim asta;unii au mai si primit carduri de tot felul.
      Cred ca sintem deja cu un picior in iad.Nu deznadajduim-nu avem voie!Avem toata nadejdea in mila si dragostea lui Dumnezeu.Dar acum sintem constienti de situatie.Cind ne oprim?Nu mai putem face compromisuri,Il vindem pe Iisus Hristos ca si Iuda cu aceste numere antihristice.Mi-e greu sa ma si gindesc cum curge singele din ranile Mintuitorului pe Cruce si din cauza noastra.Inca nu s-a indepartat lingurita de impartasanie -si nu vreau sa se intimple vreodata!!!La vorbe sintem perfect volitivi;dar faptele?Cum sa pot privi in ochii Lui si ai Maicii Sale,sa le fac cerere sa ma miluiasca cind eu le provoc rani,prin neascultare?!E clar-nu poti sluji la doi domni.
      Doamne ajuta,tuturor!Sa ne lumineze Dumnezeu.

      Apreciază

    • Riko said, on ianuarie 6, 2016 at 10:01 pm

      permisul are cip, lucrul asta nu a fost facut public pentru ca sa nu iese lumea in strada, uite videoul asta si citeste la descriere unde scrie:

      „Noile permise vor fi unice la nivel european si vor putea fi citite de orice politist din Uniunea Europeana.

      Reprezentantii Serviciului de Permise sustin ca, prin intermediul CIP-ului, se pot introduce date noi medicale. Astfe, daca un posesor se imbolnaveste psihic, acest lucru ar urma sa fie automat introdus pe permis astfel incit sa fie descoperit la orice control ca nu mai are dreptul sa conduca.

      Totodata, In momentul citirii permisului, politistul va avea informatii complete despre comportamentul soferului in statele prin care a trecut.”

      Apreciază

  20. lastunnegru said, on ianuarie 6, 2016 at 7:28 pm

    Repet cardul de sanatate cu cip NU ESTE OBLIBATORIU. Ei pacalesc lumea ca este obligatoriu ca sa il ia.

    Inca o data asa arata adeverinta de asigurat de asigurat pe casa de asigurari o sa veo dea daca refuzati cardul pe motive religioase sau de constinta.

    Cereti acea adevinta ( valabila 3 luni si trebuie facuta alta dupa aia ) de jos din imagine si puteti beneficia de servicile sanatate.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.