Saccsiv – Weblog

Iubiti frati, va rog mult rugati-va pentru micuta Maria nascuta prematur

Posted in Uncategorized by saccsiv on Ianuarie 2, 2016

Acum o ora s-a nascut la 25 de saptamani si jumatate si au botezat-o Maria.

Este fiica unui foarte drag frate al meu pe nume Silviu.

 

16 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Aurora said, on Ianuarie 2, 2016 at 6:10 pm

    Maica Domnului s-o ocroteasca pe micuta Maria !

    Apreciază

  2. Aurora said, on Ianuarie 2, 2016 at 6:17 pm

    Vin si eu cu o rugaminte la voi. Am un prieten pe nume Dragos care trece prin mari incercari la serviciu si in familie, sotia lui vrand sa divorteze si sa-si ia copilul cu ea in strainatate. Eu m-am rugat numai pentru el zilele astea si am dat problemele mele deoparte, dar cred ca e nevoie de intariri. Va rog, daca se poate sa inaltati o ruga si pentru Dragos si sa ma iertati ca va incarc cu asta.

    Apreciat de 1 persoană

    • Mirela said, on Ianuarie 3, 2016 at 1:18 am

      Dumnezeu să se milostivească de Dragoş şi să-i dea cele de folos spre mântuire, iar pe tine să te întărească şi să-ţi răsplătească dragostea!
      Să o păzească Maica Domnului şi a noastră, a tuturor ortodocşilor, pe micuţa Maria, iar părinţilor să le dea putere, nădejde şi mângâiere!
      Doamne-ajută!

      Apreciază

  3. el said, on Ianuarie 2, 2016 at 7:14 pm

    Maica Domnului sa o acopere si sa ii dea sanatate si putere pruncei Maria celei nou venite in Biserica Lui Hristos si surioara noastra!
    Dumnezeu sa mangaie pe parintii ei, sa le dea har si viata sfanta si sa se bucure cu bucurie mare de copila lor!

    Apreciază

    • marinela said, on Ianuarie 2, 2016 at 11:20 pm

      Dumnezeu s-o creasca mare si s-o intareasca,bine ca e botezata,ca putem s-o punem si-n pomelnic.Ne rugam ,sigur ca da si pt Dragos,sa-l ajute Dumnezeu sa treaca de hopul asta si s-o lumineze Dumnezeu pe sotia lui,sa nu mai divorteze.

      Apreciază

  4. alexandru said, on Ianuarie 2, 2016 at 11:23 pm

    La spitalul Marie Curie din Capitala au o sectie de neonatologie foarte buna. Doctorul Carstoveanu este foarte sufletist. Daca se poate muta copilasul ar fi foarte bine. Ne vom ruga pentru micuta. Maicuta Sfanta sa o tina sub Sfant Acoperamantul Ei. Doamne ajuta. Daca e nevoie de ajutor de orice fel scrieti-mi pe alexandru.max1976@gmail.com.

    Apreciază

  5. Alexandru(Fulger) said, on Ianuarie 2, 2016 at 11:31 pm

    Maica Domnului sa o ocroteasca si sa o ajute sa treaca peste acest necaz cu bine.

    Apreciază

  6. maxim said, on Ianuarie 3, 2016 at 1:03 am

    Apreciază

    • marlboro said, on Ianuarie 4, 2016 at 3:54 am

      Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu. Nu poţi lăsa aşa ceva să se întâmple, este omul tău şi ăştia râd cu toţii de parcă ar dori să bea bere cu satana.
      În loc de bere sau cafea îi aşteaptă moartea veşnică. Iisus Hristos nu doreşte la nici o fiinţă umană să ajungă acolo. Tembeli! Ce să faci cu ei.

      Apreciază

  7. Olivia said, on Ianuarie 3, 2016 at 1:41 am

    La multi ani, frate Vasile, sanatate si toate cele ce-ti sunt de folos! Maica Domnului s-o apere pe micuta Maria!

    Apreciază

  8. Mustafa said, on Ianuarie 3, 2016 at 12:41 pm

    Tentativa nereusita de asasinare a liderului Nationalistilor Britanici Nigel Farage:
    Cineva i-a dessurubat toate rotile de la masina.
    Farage a plecat cu rotile dessurubate si s-a trezit ca i-a cazut o roata din fericire a scapat cu viata.
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-3382294/Nigel-Farage-s-car-wheels-sabotaged-assassination-attempt-Ukip-leader-lost-control-Volvo-wheel-fell-motorway-police-confirm-foul-play.html?ito=social-facebook
    Asadar nu e nevoie sa ai masina ultimul racnet si super-computerizata ca sa-ti faca felul
    https://saccsiv.wordpress.com/2015/12/04/papusarii-va-pot-ucide-de-la-distanta-controlandu-va-masinile-inteligente/

    Apreciază

  9. ios said, on Ianuarie 3, 2016 at 2:17 pm

    Si io am patit cu gemenii mei la fel sau nascut prematur si orbi aproape cu retinopatie ultima faza ca ia tinut 1 luna la incubator pina

    Apreciază

    • rozalia said, on Ianuarie 4, 2016 at 1:32 am

      Maica Domnului sa o ocroteasca pe micuta Maria, sa o ajute si sa o pazeasca de rau!
      Ajuta-l Maicuta Domnului si pe Dragos! Doamne ajuta!

      Apreciază

  10. marlboro said, on Ianuarie 4, 2016 at 3:11 am

    Doamne Iisuse, Fiul lui Dumnezeu, te rugăm în Numele Tău, ajută aceea familie şi aşa îndurerată. Te implor, nu ne lăsa la greu, Iisuse. Avem nevoie de Tine.

    Apreciază

    • marinela said, on Ianuarie 6, 2016 at 1:03 am

      Frate Vasile,
      Sa ne tii la curent cu situatia micutei Maria,sa stim si noi cum evolueaza starea ei de sanatate ,ca noi aici am pus-o in pomelnice la liturghii si o purtam in rugaciunile personale, mereu.Acelasi lucru il facem si pt Dragos,speram sa iasa bietul de el din necazurile lui cit mai curind.Doamne ajuta!

      Apreciază

      • saccsiv said, on Ianuarie 6, 2016 at 8:33 am

        marinela

        Multumim si sa va rugati va rog in continuare.

        E in incubator, respira singura, are 30 cm si 600 si ceva de grame. A botezat-o tatal ei. Mananca laptele de la mama dar nu de la san.

        Slava lui Dumnezeu!

        Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

