SACCSIV – blog ortodox

A tradat Nicolae Ceusescu valorile socialismului? PARTIAL, DA

Posted in Uncategorized by saccsiv on decembrie 22, 2015

Ion Iliescu, decembrie 1989, vorbind despre sotii Ceausescu:

„s-au autointitulat comuniști, nu au nimic de-a face nici cu socialismul, nici cu ideologia comunismului științific. Au întinat numai numele Partidului Comunist Român, au întinat numai memoria celor care și-au dat viața pentru cauza socialismului în această țară.”.

Asa au facut? Partial, da.

Socialismul si comunismul n-au fost decat forme incipiente ale viitoarei NOI ORDINI MONDIALE. Cei ce inca n-au priceput treaba asta, pot incepe studiul cu:

„Cartea neagră a Revoluţiei franceze”. 1789 – INCEPUTUL COMUNISMULUI

Documentar: Revolutia Franceza, matrice a viitoarelor genocide – Vendée (1793)

Documentare celebre: „THE SOVIET STORY” (Povestea sovietelor), subtitrare in limba romana. O excelenta demonstratie a radacinii comune COMUNISM – NAZISM. Completari necesare

De aceea si “valorile” lor sunt comune. Printre cele de baza: anti nationalismul, avortul, desfranarea, distrugerea familiei.

Ori tocmai impotriva lor a pedalat Ceausescu, prin promovarea unui soi de patriotism, oricum mai bun decat cloaca asta globalista in care ne scaldam actualmente, prin pedepsirea uciderii de prunci in burta mamelor, prin interzicerea curviilor de tot soiul si peste tot, iar inca din cele mai mici clase invatam la scoala ca familia este celula de baza a societatii …

Azi slugoii NOII ORDINI MONDIALE nu doar ca promoveaza internationalismul generator de GUVERN MONDIAL, dar deja lupta pe fata impotriva nationalismului:

PE FATA: SRI si EVREI despre cum in Parlament NU TREBUIE sa ajunga NATIONALISTI …

Printre primele legi ale lui Iliescu a fost liberalizarea avorturilor.

Ne scaldam in desfranare si vrem prin ore de educatie sexuala s-o invete copii din cei in ce mai mici.

Iar familia …

Ca o paranteza, revenind oleaca la tema mereu viu discutata “inainte era mai bine”, tot la plus in dreptul lui Ceausescu (comparativ cu clica de marionete din ultimul sfert de secol care tinde spre minus absolut) putem trece si economicul.

Si deja tot la plus putem trece si libertatile. Ne ascultau telefoanele si ne citeau scrisorile dar cel putin o faceau in ascuns, recunoscand astfel indirect ca astfel de fapte aduc grave prejudicii libertatii si demnitatii umane. Azi ne asculta tot ce zicem si ne citesc tot ce scriem dar o fac pe fata obligandu-ne a considera astfel de abjectii ca fiind o culme a democratiei.

Ne impun tot soiuri de cipuri construind de zor o puscarie planetara iar noi trebuie sa intram in extaz de atata bine comun.

Lui Ceausescu nu i-a dat prin cap sa te bage la puscarie si sa-ti ia copiii daca nu-i vaccinezi, astora da. Ceausescu ne dadea soia, astia au trecut pe lista de alimente viermii, mustele si gandacii si ne vorbesc despre carnea din fecale. Ceausescu nu i-a colectivizat pe cei de la munte, astia le interzic pasunatul si le limiteaza numarul de caini. Etc. Etc.

Ce putem trece la minusuri in dreptul lui Ceausescu? Lipsurile din a doua parte a anilor 80. Dar oare doar el a fost de vina?

PE FATA – evreul GEORGE FRIEDMAN catre ROMANIA: ori GAZE DE SIST si ROSIA MONTANA, ori VA IZOLAM ca in timpul lui Ceausescu

FARA SCAPARE? La sfârşitul anilor ’80, conturile în valută ale Romaniei fuseseră blocate. S-a rezolvat printr-un … imprumut la FMI

IPOTEZA. Nu Ceausescu a hotarat plata datoriilor? FMI si Banca Mondiala n-au mai vrut reesalonarea?

   Ba mai mult, e oare o mare diferenta intre a avea bani dar a nu avea ce cumpara cu ei (cum era atunci) si a avea ce cumpara dar a nu avea cu ce (cum e acum)?

Revenind insa la tema din titlu, am scris ca doar partial a tradat socialismul si in primul rand pe motiv ateism. Edificator acest exemplu:

SATANISTA ELENA CEAUSESCU: “Jos porcaria!”, iar Biserica Sfanta Vineri a fost demolata, caci Patriarhul Teoctist nu s-a opus. Doi ani dupa aceea satanista a fost impuscata precum un caine …

Ateism de care insa se uita uneori:

Pe vremea lui Ceausescu se promova literatura new age

Cititi va rog si:

PAPUSARII revolutiei din Romania 1989

FMI si REVOLUTIA ROMANA din 1989

RITUAL SATANIC – uciderea de Craciun a sotilor Ceausescu

Elogiu GENOCIDULUI la Antena 3 in cadrul emisiunii “Rejudecarea procesului lui Ceausescu” …

 

91 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ultimul mohican said, on decembrie 22, 2015 at 4:38 pm

    In ultimii ani mi-am reconsiderat in totalitate pozitia fata de Ceausescu. Defectul lui capital a fost ateismul. Fara multa scoala, inteligen insa, l-a prostit anturajul si a mai picat si in cultul personalitatii. Dar in rest … a facut atat de multe lucruri bune incat sper ca Dumnezeu sa i le ia in seama si sa-i usureze starea acolo unde este acum.
    Nenorocitul asta de popor din care fac si eu parte, daca a vrut sa-l dea jos trebuia s-o faca fara varsare de sange, de aceea asupra.noastra nu apasa numai sangele avorturilor ci si sangele lui Ceausescu. Am fost prostiti sa-i dorim moartea dar si prostia e pacat.

    Apreciat de 1 persoană

    • danielvla said, on decembrie 22, 2015 at 6:42 pm

      ultimul mohican,
      Nu „nenorocitul asta de popor” l-a dat jos pe Ceausescu cu varsare de sange!

      Apreciază

      • nikodim said, on decembrie 22, 2015 at 8:48 pm

        danielvla,
        Asa este, nu poporul l-a dat jos, insa poporul s-a bucurat de sangele lui varsat si i-a sarbatorit moartea in ziua Nasterii Domnului. Pentru asta vrem-nu vrem, dar trebuie sa dam socoteala.

        Apreciază

      • ionut said, on decembrie 22, 2015 at 9:23 pm

        Despre ce nenorocit de popor vorbesti? Tatal meu a construit canalul Dunare-Marea Neagra si a inceput constructia canalului Dunare-Bucuresti, a costruit doua reactoare la Cernavoda dar nu a iesit la revolutie. El nu facea parte din „poporul nenorocit” de care vorbesti? Masa de manevra in 89 a fost constituita din oameni certati cu munca, tigani, pierde-vara si 2-3 ametiti care umblau dupa cai verzi pe pereti.

        Apreciază

      • marinela said, on decembrie 22, 2015 at 11:25 pm

        Spre regretul ,dar si spre rusinea mea sint una din acei idioati,care s-a bucurat de moartea Ceausestilor.Eram tinara e adevarat si mi-aduc aminte ca am participat cu trup si suflet la asa zisa revolutie,stateam in Sibiu pe vremea aia si mi-am petrecut zile intregi pe strazile orasului la marsuri si manifestatii,nu mai spun ca am scapat ca prin minune de gloante,ca stateam si priveam macelul de pe bulevardul Milea de azi ,dintre armata si securitate.N-am plecat de acolo pina nu s-a incheiat focul seara tirziu, cu predarea securistilor.Vedeam tineri raniti,plini de singe cum ii duceau salvarile la spital ,fum ,gloante pe jos,gaze lacrimogene,pe toate le-am trait cu intensitate maxima,caci nu reusea nimeni sa ma tina in casa in vremea aceea,fraternizam cu militarii,le duceam de mincare ,vorbeam cu ei.Doamne,ce vremuri….,ma trec fiorii si acum ,cind ma gindesc la acele vremuri pline de emotia schimbarii,caci se simtea in aer asta ,dar nu ne dadeam seama, ca schimbarea va fi in mai rau si nu in mai bine cum speram noi.Cit de inaltator a fost momentul cind am ingenunchiat cu totii in fata catedralei din Sibiu cu luminari aprinse in miini, rostind Tatal nostru.Plingeam si ne imbratisam cu bucurie,ne simteam frati cu totii in acele momente,dar n-a durat mult aceasta fraternizare ,ca lucrurile au luat o turnura deplorabila,fiecare incercind sa arate cit de viteaz a fost la revolutie si ce drepturi i se cuvenea.Am simtit un gust amar multa vreme cind am descoperit ca am fost folositi ca masa de manevra pt comunistii deghizati in” democrati sadea”,care ne-au vinturat pe la nas „libertatea cuvintului ,democratia”,care vai!…n-a durat prea mult ,ca ne-au furat-o miseleste cu mineriadele ,facindu-ne sa traim al doilea macel organizat,in care si-au pierdut viata atitia tineri plini de speranta ,care nu doreau altceva,decit sa fie in sfirsit liberi,Ma rog lui Dumnezeu ,sa ma ierte pt pacatul de a ma fi bucurat de moartea altuia si ma rog ,mai ales pt sufletele lor.Dumnezeu sa-i ierte !

        Apreciat de 1 persoană

      • ioannis said, on decembrie 23, 2015 at 6:50 pm

        Eu cred că Ceauşescu se schimbase măcar un pic lăuntric în privinţa ateismului său. Iată ce spunea Pr Adrian Făgeţeanu (în interviul din Revista Atitudini Nr.19):
        “Nu a trecut mult timp şi în faţa mănăstirii a oprit un alai de maşini negre şi luxoase. Era mare agitaţie grozavă la poartă şi din maşină a coborât Nicolae Ceauşescu. Îndreptându-se spre mine, m-a întrebat: Dumneata eşti preot?… Am venit cu părinţii mei şi aş vrea să le citeşti nişte rugăciuni pentru sănătate. Cine ar fi putut crede aşa ceva? Căutând a nu mă pierde cu firea, am intrat în biserică împreună cu ei şi mi-am împlinit menirea de preot. M-am rugat pentru Ceauşescu şi, deci, pentru comunişti. “

        Apreciază

      • el said, on decembrie 23, 2015 at 8:30 pm

        ioannis

        🙂

        stiu si eu de episodul acesta, si a cerut atunci si parastas pentru mosii si parintii lui si ai Elenei.
        Ceausescu NU era un ateu indracit cum vor sa-l diaboliezeze unii manipuati si de propaadna defaimatoare anti-ceausescu de dupa lovitura de stat,
        el era un taran roman simplu a carui fire sanatoasa nu putuse fi pervertita de indracirea comunista.
        CE ATEU face acestea?

        Apreciază

      • el said, on decembrie 23, 2015 at 8:42 pm

        ioannis

        si toti de aici : as ruga pe preotii care citesc blogul acesta si au un dram de draoste de popor sa il pomeneasca spre iertarea pacatelor si mantuire si pe acest(e) suflet(e) nefericit(e) si pacatos : Nicolae cu Elena lui la Sf Proscomidie MACAR in vremea Postului Craciunului si de Slavitul Praznic al Nasterii Domnului cand au fost usici miseleste din diavoleasca hotarare NU pentru pacatele si greselile lor ci pentru BINELE pe care l-au facut NEAMULUI !

        Dumnezeu sa-i ierte pe ei si sa-i odihneasca iar pe noi sa ne fereasca de tot raul si inselarea !

        Apreciază

    • ioannis said, on decembrie 23, 2015 at 6:34 pm

      Pr Justin Pârvu spunefoarte clar în videoclipul de mai jos intre min 20:30-40:00: “Comunismul de dinainte de 89 ne-a ajutat sa ne conservam identitatea crestina ortodoxa”! Si tot acolo evocă ortodoxia neamului rus pravoslavnic, spunând că el crede mai mult în răsărit decât în apus. https://youtu.be/hVfd9F5YLWw?t=20m28s

      Vă voi mai aduce o serie de argumente pe baza cărora pot afirma tare, clar şi răspicat, că în comparaţie cu sistemul capitalist sălbatic actual, era mult mai bine pe vremea comunismului lui ceaşcă (nu şi pauker sau dej), mai din toate pdv.
      În primul rând România era SUVERANĂ, NEFIIND sub stăpânirea marii oculte masonice, aşazişii cămătari mondiali. Avea o industrie viabilă, tot mai puţin rudimentară. Nu eram otrăviţi cu cancer în alimente, nu eram disperaţi fără locuri de muncă sau rămaşi pe drumuri cu case pierdute la bănci, sau plecaţi din disperare să spele la fund bătrânii din occident.
      Spitalele, nivelul de pregătire a cadrelor medicale şi logistica aferentă erau net superioare celor de acum, cele actuale fiind sinistre unde nu găseşti sănătate ci direct boală şi moarte. Nu exista cuvântul stress pe buzele românilor.

      Ca fost simpatizant legionar cunosc bine declaraţiile lui Ţuţea, Făgeţeanu sau Justin Pârvu care afirmă în repetate rânduri că sistemul comunist de pe vremea lui Ceauşescu a fost mult mai puţin nociv comparativ cu ceea ce trăim azi, acest capitalism sălbatic care nu e nimic altceva decât versiunea turbo de distrugere a ceea ce a mai rămas din neamul românesc. Ţuţea spunea că dă o palmă la bot celor ce-l contestă pe naţionalistul Ceauşescu. În revista Atitudini de la Petru-Vodă, Adrian Făgeţeanu evoca episoade în care Ceauşescu mergea la mănăstiri unde cerea rugăciuni pentru sănătatea familiei, ajungând chiar şi la Măn. Lainici la Pr Făgeţeanu. Pr Justin are un interviu video în care dă de pământ cu demonocraţia actuală, spunând că vremurile antedecembriste erau departe de a fi atât de rele ca vremurile sinistre actuale.
      Chiar dacă legionarismul căzuse şi el cândva în capcana ecumenistă, filetistă, fascistă şi nazistă, cred că numele legionare enumerate mai sus, care au simţit pe pielea lor prigoana carcerară comunistă, au mai multă autoritate decât noi să compare cele două sisteme aparent antagonice. Defapt, ambele sisteme au cam aceiaşi stăpâni doctrinari iudeo-masoni, doar că diavolul şi-a dat seama că sistemul capitalist e mult mai eficient şi feroce spre pervertirea sufletelor neamului omenesc.
      Şi sunt lucruri desre ceauşeşti care ni se ţin ascunse. La mine în Constanţa, se ştie că Biserica Sf Ioan Botezătorul a fost salvată de la demolare prin intervenţia directă a …. Elenei Ceauşescu. Nu vreau să-i divinizez, dar nici nu accept demonizarea lor pe nedrept. În forma lor limitată, ei chiar şi-au iubit ţara, într-un mod incomplet desigur, nepunând accept pe latura spirituală ci cu precădere pe cea materială. Dar cei de azi ne-au sufocat latura spirituală prin ecumenism, cât despre latura materială… suntem datori vânduţi deja.
      Atenţie, fac referire doar la perioada Ceauşescu, cel care a preluat o maşinărie monstruoasă pe care a reuşit să o domolească tot mai mult. De aceea a şi fost lichidat… pentru că îngrăşase suficient de mult, şi începuse să devine un tot mai bun naţionalist.
      În acele vremuri instituţiile statului român nu se aflau în disoluţie ca astăzi, iar aceptarea valorilor sodomiste sau pedofile nu ne erau impuse ca norme obligatorii, în numele “toleranţei”. Plus că PRUNCUCIDERILE erau pedepsite cu închisoarea! Numai şi pentru ultimul considerent care a ucis peste 10 milioane de suflete de români pot afirma că aceste vremuri sunt mult mai rele din cauza urgiei ce vine în urma păcatelor şi fărădelegilor noastre.
      Între timp, observ cum o naţie demnă ca POLONIA şi-a trimis săptămâna trecută soldaţii să ia cu asalt militar Centrul de Spionaj NATO din Varsovia, în timp ce noi… ne merităm pe deplin soarta de slugi şi trădători (SIE, SRI, ANAF, DNA etc) pentru o bucată amărâtă de pâine, şi aia cancerizată…
      Dar fiecare pasăre pe limba ei piere…
      Şi totuşi, să ne rugăm unii pentru alţii fraţii mei, şi să nu uităm că tot ce vedem e deşart, să ne îngrijim mai mult de suflet decât de trupul cel trecător.
      Crăciun Fericit tuturor!

      Apreciază

      • el said, on decembrie 23, 2015 at 8:36 pm

        ioannis

        „Ţuţea spunea că dă o palmă la bot celor ce-l contestă pe naţionalistul Ceauşescu. În revista Atitudini de la Petru-Vodă, Adrian Făgeţeanu evoca episoade în care Ceauşescu mergea la mănăstiri unde cerea rugăciuni pentru sănătatea familiei, ajungând chiar şi la Măn. Lainici la Pr Făgeţeanu. Pr Justin are un interviu video în care dă de pământ cu demonocraţia actuală, spunând că vremurile antedecembriste erau departe de a fi atât de rele ca vremurile sinistre actuale.”_____MULTUMIM !

        se aude si la tine micul „judecator” @mircea.v ?

        Multumim si de urare si iti dorim si noi ( eu in tot cazul) Craciun fericit , sau mai exact …. : Slavitul Praznic al Nasterii Domnului nostru Iisus Hristos sa ne umple inimile de har si sa ne aduca nadejdea mantuirii si in aceste vremuri de cumplita inselare anticristica !

        Apreciază

      • el said, on decembrie 23, 2015 at 8:44 pm

        ioannis

        CORRECT !

        Apreciază

  2. mircea.v said, on decembrie 22, 2015 at 5:10 pm

    Treptele raului. Cazul romanilor.

    1. ortodocsi – nationalisti
    2. atei – nationalisti
    3. atei – globalisti
    4. satanisti – globalisti
    5. antihrist

    In etapa 1, satana ia masca ateismului si il face pe ortodox sa devina ateu; rezulta „2”.
    In etapa 2, satana ia masca globalismului si il face pe nationalist sa devina globalist; rezulta „3”.
    In etapa 3, satana nu mai ia nici o masca si il face pe ateu sa devina satanist; rezulta „4”.
    „5” este continuarea fireasca a etapei 4.

    Asta la nivel macro. Nu e usor nici pt satana sa faca toate astea, metodele de actiune sant diverse, este o opozitie, la nivel micro intampina rezistenta si exista grupuri de ortodcsi unde nu are succes…

    Cu ajutorul lui Dumnezeu, sa fie grupurile astea tot mai mari!

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 22, 2015 at 7:02 pm

      mircea.v

      Adica papusarii au vrut ca Romania sa treaca printr-un nationalism in comunism?

      Iar dezastrul produs de masonerie in secolul 19 unde-l pui in schema asta?

      Apreciat de 1 persoană

    • ionut said, on decembrie 23, 2015 at 1:02 am

      Nu inteleg, Vad ca abordezi un pesimism incurabil. Crezi ca vei reusi sa destrami un crestinism milenar prin doua baliverne ? Esti cel putin naiv.

      Apreciază

    • Ionut said, on decembrie 23, 2015 at 9:14 am

      Am o banuiala si anume aceea ca se incearca virarea romanilor catre treapta a II-a, iar dezastrul „Colectiv” e inceputul acestei manevre.

      Apreciază

  3. nikodim said, on decembrie 22, 2015 at 5:11 pm

    „Zambaretul”, alias „Bunicuta”… intruchiparea apogeului perfidiei in timpul scurtei mele vieti. Dupa parerea mea, Iuda s-ar situa undeva doar candidat aspirant la grupa de boboci incepatori in comparatie cu „maiestria” machiavelica a lui Ilici cel cu rictus sinistru de criminal in masa, mascat sub forma de zambet patern. El impreuna cu Petre Neulander-Roman, Silviu Bruckner-Brucan reptiloizii de elita ai veacului nostru esuat intr-un avort provocat socio-economic national de catre acesti criminali; cu Gelu Voican Voiculescu, Victor Atanasie Stanculescu, Sergiu Nicolaescu si multi alti aplaudaci si mancatori din palma „impuscatului”, turbomelci,moluste alunecoase tarandu-se permanent la interes cu caractere hidoase si oportuniste, in realitate absolut fara calitatile eroilor din filmele romanesti ale timpului acela regizate atat de spectaculos pentru masele de fraieri de catre nimicnicia umana intruchipata in oportunistul de cea mai joasa speta Sergiu Nicolaescu,un nume reprezentand prin activitatea sa(defapt sustinuta de mult hulitul Ceausescu) idealuri inalte si carisma aparent verticala si defapt fiind un caracter de nimic si o mare dezamagire cel putin pentru mine.
    Deci cu toate pacatele si greselile lui, totusi ce a reprezentat Ceausescu pe langa aceasta adunatura de mucegaiuri intens agresive si evident homicide? Are rost sa mai discutam in context si despre sporii acestor mucegaiuri care se maturizeaza si infloresc sub ochii nostri acum modelandu-ne/distrugandu-ne vietile?

    Apreciază

  4. mircea.v said, on decembrie 22, 2015 at 5:17 pm

    Apropo de familia ce o incuraja Ceausescu

    “Nu te voi numi mama, zice, pentru ca nasti. Nasc si animalele. Te voi numi mama, daca cel pe care l-ai nascut, îl faci înger, daca pe copilul tau îl înveti sa faca semnul crucii si primul cuvânt pe care îl va spune este Dumnezeu.” (Sf. Ioan Gura de Aur)

    Cam dur…

    Apreciat de 1 persoană

  5. mircea.v said, on decembrie 22, 2015 at 5:34 pm

    Satana nu ataca ambele componente in acelasi timp, ci doar pe cea mai importanta. Lasa astfel omului posibilitatea de a se refugia in cea neatacata, ii creeaza omului iluzia ca mai exista un bine care il poate alege, un bine unde se poate pozitiona. Adica satana il mana pe om din aproape in aproape, pe drumul ales de el, spre destinatia finala, insemnare (una din metodele prin care ateul devine satanist) – antihrist.

    Apreciază

  6. mircea.v said, on decembrie 22, 2015 at 6:08 pm

    saccsiv,

    gresesti cand il compari pe Ceausescu cu cei de acum, si il mai albesti un pic spunand ca pe anumite paliere Ceausescu a fost mai bun, ca nu ne-a amprentat, nu ne-a obligat sa ne vaccinam…

    Drumul spre antihrist e din rau in mai rau, si comparatia trebuie facuta cu cei de dinainte lui, nu cu cei de dupa.
    Pe logica asta, putem spune si ca cei de acum sant mai buni ca antihrist ca astia doar ne-au amprentat si ne-au bagat cip in acte, nu ne-au bagat cip in cap ca antihristul. E foarte normal ca raul de dupa sa fie mai mare. Da asta inseamna ca astia de acum sant buni? Nu, ca doar ei pregatesc prin cele ce le fac acum pasii urmatori, care, normal, sant si mai rai.

    Am mai zis, fiecare rau este mama raului de dupa el. Fara ateismul lui Ceausescu, nu aveam acum toate astea, nu era saracia asta de preoti care sa ne sustina…, noi toti am fi fost mai buni.
    Iar daca incepem sa vorbim de CNP, apocalipsa, s-a terminat discutia. (cnp-ul s-a introdus in anul 1978).
    CNP-ul este lucrare super-satanica. Facem copii, „ocrotim” famila, da le atribuim numar. Facem copii, si ocrotim familia in drumul ei (cu tot cu copii) spre iad. Manata de Ceausecu spre iad. Atentie, sa nu se inteleaga ca sant pro-avort.

    Uite ca rusii nu au asa ceva obligatoriu, adica CNP, nici chiar acum.
    Asta e un mare semn. Este semnul ca starea lor duhovniceasca este mult peste a noastra, ca neam.

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 22, 2015 at 7:09 pm

      mircea.v

      Tu chiar n-ai inteles nimic din perioada aceea careia vrei neaparat sa-i aplici o schema doar pentru ca te-ai indragostit de ea.

      Tu chiar nu te intrebi de ce a fost singurul din tot blocul rasaritean ucis ritualic in zi Sfanta de Craciun?

      Apreciat de 2 persoane

      • mircea.v said, on decembrie 22, 2015 at 10:50 pm

        Un om nu al lui Dumnezeu, i-a suparat pe colegii sai nu ai lui Dumnezeu, si de asta. Stii cum e cu diavolii, ca se ataca si intre ei. Doar nu l-or fi omorat in zi Sfanta de Craciun ca era un mare ortodox…

        Frate, in 1989 Romania era pe butuci. Imprumuturi facute tot de el/comunism, achitate de popor, cu pretul mancarii, caldurii din apartamente, utilitatilor, ateism, dulterul era sport national prin intreprinderi si alte insitututii… Cred ca ai uitat. Teoria era una, practica era altceva.

        Parintele Calciu si un Ioan Ianolide, Virgil Maxim, nu au avut o vorba buna despre comunism. Cred ca stiau ei mai bine ca noi, nu crezi?

        Apreciază

      • saccsiv said, on decembrie 22, 2015 at 11:04 pm

        mircea.v

        Nu stiu cum e cu diavolii care se ataca intre ei. Cum e?

        Neinteresant ca isi insela Gheorghe de la strung nevasta. Subiectul propozitiei e altul. Tu chiar nu vezi nici o diferenta intre promovarea desfranarii de acum si interzicerea promovarii ei de atunci?

        Dar tie ti se pare ca eu am vreo vorba buna despre comunism? Cum se numeste titlul acestui articol?

        Apreciază

      • mircea.v said, on decembrie 23, 2015 at 8:04 am

        saccsiv,

        In privinta diavolilor care se ataca intre ei este asa de ex: Hitler si Stalin.

        Sau esti unealta a diavolului si apoi esti omorat/abandonat din vari motive:
        Iuda, Turcanu…

        Apreciază

      • saccsiv said, on decembrie 23, 2015 at 9:02 am

        mircea.v

        Frate, diavolii nu se ataca intre ei. NICIODATA

        Apreciază

      • nikodim said, on decembrie 23, 2015 at 6:33 pm

        mircea.v,
        Ai zis : „In privinta diavolilor care se ataca intre ei este asa de ex: Hitler si Stalin.”
        Roosvelt si Churchill, parintii creatori sau cel putin institutorii nazismului, ai industriei de razboi naziste si ai lui Hitler, probabil sunt ingerii. Sau Trumann atomicul, „luceafarul luminator” al Japoniei, ar fi ingerul de lumina pentru Hiroshima si Nagasaki.
        Dar d.p.d.v. politic-corect acestia sunt prezentati pe toate canalele mass-media si in toate manualele de istorie ca exponentii „lumii libere si civilizate” si nu se cade a se aminti despre ei de rau. Si noi ne cam conformam… Se vede.

        Apreciază

    • el said, on decembrie 22, 2015 at 9:11 pm

      mircea.v

      „Uite ca rusii nu au asa ceva obligatoriu, adica CNP, nici chiar acum.
      Asta e un mare semn. Este semnul ca starea lor duhovniceasca este mult peste a noastra, ca neam.”______asta spuneam si eu de atata vreme si smintitilor li se pare exagerare.

      in rest nu ai dreptate sa negi meritele ratacitului de Ceausescu, ele il vor apara la Judecata de Apoi iar tu il judeci ca n-a fost mai bun. de unde daca era zapacit de cap cu ateismul si indoctrinarea de atunci el om simplu fiind,crezi tu ca intelegea el ce facea si in ce logica ca indracirii lumii intrase comunismul caruia slujea el ca un prost crezand ca face bine ? Dumnezeu judeca faptele in context si conform cu capacitatea omului de a pricepe si cu viclenia lui, ce se petrecea in puscariile comuniste NU E OPERA lui, ma indoiesc ca era la curent cu indracirea care se petrecea acolo programat, el doar a mostenit niste stari de lucruri si chiar a gratiat acei oameni dupa o vreme, in fine a nu se ntelege ca nu vreau sa-l scot curat dar nici sa-l diaboliezez cum faci tu. Ceausescu NU STIA si nici nu era capabil sa priceapa dimensiunile raului in care era bagat si a facut in acest context si destule fapte bune cat sa pot zice ca MERITA sa fie pomenit la Sf Proscomidie pentru iertare, doar nu te afli si tu printre cei care ca dracii cer osandirea vesnica si cea mai cumplita si acuza ca si ei de rautati peste masura?
      vazand ce se petece azi si la ce nivel de indracire a lumii s-a ajuns nu pot sa nu RECUNOSC DESCHIS MERITELE lui ceausescu care spre deosebire de vandutii fara coloana vretebrala din politica ro de azi era mai uman si macar ea patriot, daca ar fi ajns la masura e indracire compatibila cu dezvoltarile ultarioare in rau ale RO si lumii NU l-ar fi omorat si inca RITUALIC cum au facut cu el. pana si asta ii va scadea din greautatea poverii de justificat la Judecata de Apoi. Si incaodata precizez daca as fi preot l-as pomeni la proscomidie la fiecare Sf Liturghie.Ceausescu nici macar ateu ca ateii de azi nu era, cerea slujbe pentru parintii lui la manastire…..CARE ATEU face asta? Si CE crezi tu ca vor face astia? Ti se pare ca doar pentru ca nu sunt oameni inchisi si torturati ca atunci in puscariile comuniste INDRACITII VANDUITI de azi sunt mai buni, sau INCAPABILI de ceva mai rau? Dimpotriva, si din pacate chiar vom vedea grozaviile care urmeaza si la care vor participa cu sarg si prigoana care va incepe CINE si CUM o va purta impotriva crestinilor. Atunci ti se va parea Ceausescu un biet copil. Cat despte GENERATIA lui anticrst de salati pe creieri STRICATI indraciti de tineri de azi si de copii spurcacti si in curs de spurcare din frageda pruncie te vei INFRICOSA de monstruozitatea lor CURADND VIZIBILA, si acesti mostri NU Ceausescu i-a produs ci astia de nu-i vezi/pomenesti tu azi si ti se par benigni. Counsimu a slabit capaciatea de autoaparare a omului impotriva diavolesculi dar INDRACIREA OMENIRII acestia de azi au adus-o si NU comunismul.

      inteleg si in parte ai dreptate in demersul tau de aratare a raului care l-a reprezentat comunismul dar NU cred ca putem sa reprosam comunismul din Ro implementat si condus( de CINE?) in RO DOAR lui Ceausescu doar pentru a el a fost presedintele Ro atunci ! Ceausescu a fost la randul lui folosit ca o scula uzandu-se de simplitatea lui , iar cand s-a dovedit neindestuator de manipulabil de catre masonerie…inlaturat si chiar UCIS RITUALIC.

      Apreciază

      • mircea.v said, on decembrie 22, 2015 at 10:38 pm

        @el,

        dupa cum am zis,

        „satana a luat masca…”. Ceausescu a fost si el un pion.
        Dar parintele Calciu, inchisoarea 1980-1985…?

        Apreciază

      • mircea.v said, on decembrie 23, 2015 at 8:39 am

        @el,

        cei de la Colectiv au fost sacrificati ritualic pt ca erau buni crestini?

        In rest, asta am spus si eu, din rau in mai rau.

        Apreciază

      • saccsiv said, on decembrie 23, 2015 at 9:04 am

        mircea.v

        Iar ai amestecat mere cu pere.

        Apreciază

      • mircea.v said, on decembrie 23, 2015 at 10:53 am

        saccsiv,

        nu am amestecat mere cu pere, am vrut sa arat ca daca cineva este omorat ritualic, nu inseamna ca automat este bun, sau rau. Depinde.
        CZ Codreanu a fost omorat ritualic si a fost bun, Ceausescu a fost omorat ritualic si a daramat biserici, cei din Colectiv au fost omorati ritualic si nu erau buni crestini, unii fiind chiar satanisti…

        Apreciază

      • danielvla said, on decembrie 23, 2015 at 1:13 pm

        mircea.v
        Nu in 1989 era Romania pe butuci, ci acum!
        In 1989 aveam toate datoriile platite. Acum statul se imprumuta in fiecare luna pentru a putea plati pensii si salarii.
        Chiar daca atunci nu erau alimente in magazine, ar fi putut fi doar o situatie temporara, daca toate fortele romanesti ar fi luptat contra sabotarii economice din afara. Daca n-ar fi existat tradatori dinauntru.

        Acum, traim bine pe datorie. Sau mai bine zis ne vindem incet si sigur tot ce inca a mai ramas nevandut din tara. Si cand n-o mai fi nimic de vandut, vom fi amanetati noi, populatia… Daca nu cumva am si ajuns in aceasta faza.

        Eu cred ca executiile ritualice nu au legatura neaparat cu bunatatea sau rautatea celui executat. Mai degraba sunt pentru a fi multumiti dracii, stapanii satanistilor care conduc lumea. Si in al doilea rand, executiile ritualice sunt facute pentru a da cu tifla crestinatatii. Pentru a intina valorile ortodoxe si crestine in general.

        Si chiar daca Ceausescu a daramat ceva biserici, a facut multe alte lucruri bune pentru tara asta. El a deviat din comunism, intr-o forma de nationalism. E adevarat, nu cea mai potrivita forma de nationalism.
        Cand faci bine semenilor tai si tarii, nu mai esti in slujba diavolului.

        Apreciază

  7. Catalin Bonciu said, on decembrie 22, 2015 at 6:14 pm

    ion iliescu….un sarlatan politic….un scatophag de talie internationala….s-a ajuns unde s-a ajuns , azi in Romania…din cauza conducatorilor imbecili si-a unui electorat imbecilizat…comod…vorbe multe….si fara actiune….3 barbi, o tacalie, o mustata cenusie, ana. p. gaura pustie , vai de biata Romanie!

    Apreciază

  8. Orthodox said, on decembrie 22, 2015 at 6:30 pm

    Apreciază

  9. Iones said, on decembrie 22, 2015 at 6:45 pm

    Ceausescu in fata comisiei europene – foarte ferm aparand interesele Romaniei

    Apreciază

  10. danielvla said, on decembrie 22, 2015 at 6:49 pm

    De parca comunismul ar fi fost vreo fata mare compromisa de Ceausescu… Stie el Iliescu mai bine cum e cu comunismul.
    Lipsurile din anii `80 au fost, in mare parte, rezultatul sabotarii Romaniei de catre FMI si toata clica internationala a iudeo-americanilor, pentru ca Ceausescu hotarase sa scape de ei.

    Apreciat de 1 persoană

    • el said, on decembrie 22, 2015 at 9:12 pm

      danielvla

      CORRECT !

      Apreciază

    • MTPV said, on decembrie 26, 2015 at 4:07 pm

      Am o marturie despre credinta lui N. Ceausescu . Parintele Ieremia a fost in serviciul de paza a lui N. Ceausescu, la Snagov timp de 4 luni. Intr-o zi veneau nori negri ce anuntau o ploaie torentiala. Ceusescu l-a intrebat : ” Ce faci daca o sa trazneasca ? ” Parintele Ieremia i-a raspuns ceea ce il invatase acasa mama ( mai tarziu monahia Haralambia ) : ” O sa-mi fac cruce. ” Raspunsul lui Nicolae Ceausescu l-a surprins : ” FA SI PENTRU MINE UNA. ” !!! In orice caz, toti conducatorii de dupa lovitura de stat din ’89, sunt sub nivelul lui Ceausescu . Au distrus si vandut aproape tot. SUNTEM SUB OCUPATIE IUDAICA DE 26 DE ANI, CEA MAI DISTRUGATOARE DE 2000 DE ANI. Numai Dumnezeu ne poate scapa, dar aceasta depinde si de viata noastra crestineasca, de lupta si de jertfa noastra. Ceva-ceva tot va fi.

      Apreciază

  11. alextatulea said, on decembrie 22, 2015 at 7:01 pm

    Abia acum ne dăm seama ca daca nu era industria de pe vremuri părinții nostri nu ar fi avut ce munci, iar noi ce mânca. Astăzi nu producem nimic, viața la tara nu mai are nici brumă de stabilitate din ce aveau bunicii mei care au ramas tributari CAP urilor insa nu au murit de foame. Acum se pleaca din tara masiv sau s-a plecat pana acum de ani de zile si tara noastra a devenit marfa de scos la taraba mondială. Ceausescu nu concepea sa vândă tara bucata cu bucata pt ca înțelegea din socialism ca economia de stat ar fi disparut prin privatizări. Noi la scoala am invatat ca economia de stat nu e buna si ca ce bine e acuma după revoluție ca s-a privatizat tot, gata asta inseamna democrație. Sa vina investitorii sa cumpere tot ce avem si sa ne dea locuri de munca, asa cică iesim din umbra comunistă. Mao intai socialismul a luat cu japca averile oamenilor, pe urma statul avea multe si altii au privatizat de la stat. Multi critica decretul antiavort al lui ceausescu victimizand femeile care mureau facand avort improvizat acasa. Tot ca sa nu para comunisti critica tot ce era in vigoare atunci. Am citit mărturia unui ginecolog care spunea ca in timisoara anilor 91-92 se făceau avorturi atât de multe intr-o singura zi, încât cabinetele erau inundate de sânge, nu mai aveau răbdare femeile sa astepte a doua zi si dădeau năvală acolo. Ce metoda mai buna putea sistemul inventa pt a reduce nasterile decat sa pună la înaintare pe ceausescu si decretul antiavort. Asa toata lumea a crezut ca avortul este ceva permis daca ceausescu l-a interzis pt ca era un comunist si comunismul a expirat. Mai ales ca decretul acela a fost urmat de ani de austeritate si lipsuri si femeile erau obligate sa rămână însărcinate desi nu se găsea hrana la orase mai ales. Toate astea au schimbat mentalul colectiv al societatii ducând la o larghețe criminală impotriva nasterii de prunci desi erau trecute vremurile anilor 80.

    Apreciază

    • tataia said, on decembrie 23, 2015 at 6:49 pm

      La ce e bun un loc de munca? Asta este tot indoctrinare de tip nou…trebuie sa muncesti pentru a trai. Evident asta a fost valabil in toate perioadele istoriei…dar una este sa muncesti pamintul TAU pentru a avea cele necesare traiului si alta este sa iti ofere „cineva” un loc de munca. Fie acel cineva statul roman ateu si comunist sau vreun patron jidov cum este in zilele noastre…

      Comunismul a fost rau tocmai pentru ca a luat tarnii de la tara, de la munca cinstinta a pamintului si le-a dat „locuri de munca”.

      Apreciază

  12. Radu Humor said, on decembrie 22, 2015 at 7:14 pm

    Apreciază

  13. mihai said, on decembrie 22, 2015 at 9:06 pm

    ceausescu stia prea multe si trebuia eliminat intrun fel sau altul

    Apreciază

  14. Orthodox said, on decembrie 22, 2015 at 9:55 pm

    Siria: Bashar al-Assad, vizită surpriză într-o biserică ortodoxa creștină din Damasc în preajma Crăciunului

    Președintele sirian Bashar al-Assad a vizitat, la finele săptămânii trecute, o biserică creștină din cartierul al-Qussur, o zonă a Damascului atacată frecvent de milițiile rebele. Informația a fost făcută publică de președinția siriană.

    Însoțit de soția sa, Asma, Assad a mers la Biserica catolică „Notre Dame din Damasc” pentru a asista la pregătirile pentru sărbătoarea Nașterii Domnului, scrie presa italiană.

    Liderul de la Damasc și soția sa s-au fotografiat cu grupul de creștini din biserica și au ascultat cântecele de Crăciun cântate de un cor.
    Președintele sirian, care face parte din comunitatea alauită, este considerat un protector al minorităților religioase.

    Vizita sa este o nouă dovadă a toleranței regimului de la Damasc față de creștini, comparativ cu extremismul religios al jihadiștilor Statului Islamic, care au ucis în ultimul an sute de creștini și chiar musulmani.

    Înainte de începerea conflictului în Siria, în această țară erau 1,1 milioane de creștini ortodocși (5,6%) din cele 20 de milioane de locuitori. Aceștia aparțin de Patriarhia Antiohiei și a întregului Orient. În Siria mai există alte două patriarhii: Patriarhia Greco-Catolică (3%) și Patriarhia Siro-Iacobită (0,5%). Toate cele trei patriarhii au sediul la Damasc. Totodată, în Siria sunt creștini armeni, mai numeroși decât siro-iacobiții, romano-catolici, uniați și maroniți. În total creștinii ajungeau la aproximativ 10% din populația țării.

    Apreciază

  15. mircea.v said, on decembrie 22, 2015 at 11:53 pm

    Parerea Parintelui Calciu despre comunisim si Ceausescu:

    ” – Ceausescu va considera un dusman personal al lui?

    – Da, dar nu stiu de ce. Niciodata n-am pomenti numele lui in predicile mele, pentru ca nu duceam o lupta impotriva persoanelor. Nu ma interesa nici Dej, nici Ceausescu. Ei nu erau nimic, erau niste instrumente ale satanei. Pe mine ma interesa satanismul filozofiei materialiste, indracirea pe care doctrina comunista o aducea in lume. Tot ce se intampla era o monstruozitate. Nu era nimic uman in ea. Eu atacam regimul in general, nu persoanele, ca daca nu erau ei, erau altii.”

    „Intre timp (la nivelul anului 1977-1978) a inceput persecutia din partea lui Ceausescu si daramarea bisericilor. Actiunea aceasta de reeducare era tot mai persistenta in scoala. Si teama crescuse. Ceausescu trimisese niste ingineri, niste arhitecti care trebuiau sa mute Patriarhia la spitalul Pantelimon. Seminarul trebuia sa se mute si el altundeva. Or, aceasta bulversare in viata materiala a Bisericii a facut multa tulburare intre noi. Si atunci m-am gandit sa pregatesc baietii astia pentru ceva. [ era vorba de Cele 7 Cuvinte]

    – Nu v-a fost teama sa luati aceasta initiativa, dupa ce trecuseti prin experienta inchisorilor comuniste?

    – Tocmai pentru ca trecusem prin reeducare, tocmai pentru ca stiam foarte bine ce inseamna materialismul, voiam sa le dau acestor tineri de la Seminar o rezistenta, un capat de funie dupa care ei sa se conduca si sa iasa la un liman in cazul unor tulburari”

    Mai multe, mult mai multe, in „Viata Parintelui Gheorghe Calciu”.

    Aceste lucruri sant spune prin anul 2005, cand Parintele stia foarte bine si ce inseamna vestul si SUA, ce e aia masonerie…

    Si in urma Celor 7 Cuvinte, Patriarhia a ramas la locul ei, Seminarul la fel. Nu si Parintele. Parintele in inchisoare, familia supravegheata, copilul (12 ani la acel moment) avea un securist in permanenta dupa el, inclusiv in sala de clasa.
    Cam asta se intampla in cazul marturisitorilor. Copiii marturisitorilor nu s-au bucurat de copilaria de care s-au bucurat copiii nemarturisitorilor. Este o constatare doar.

    Apreciază

  16. Graiul Ortodox said, on decembrie 23, 2015 at 1:56 am

    Sărbătoarea Nașterii Domnului… în STIL american!
    O lume nouă care ni se propune!
    de Pr. Daniel Terpea

    https://graiulortodox.wordpress.com/2015/12/22/pr-daniel-terpea-sarbatoarea-craciunului-in-stil-american-o-lume-noua-care-ni-se-propune/

    Una e patriotismul sănătos și alta naționalismul și rasismul

    «Atunci când îmi este atacată țara și religia, voi vorbi, voi acționa și să-mi facă ce vor…» Generalul Makrygiánnis.

    https://graiulortodox.wordpress.com/2015/12/18/una-e-patriotismul-sanatos-si-alta-nationalismul-si-rasismul271/

    Apreciază

  17. Graiul Ortodox said, on decembrie 23, 2015 at 1:56 am

    Ce sărbătorim de crăciun ? de Pr. Daniel Terpea

    https://graiulortodox.wordpress.com/2014/12/24/ce-sarbatorim-de-craciun-de-pr-daniel-terpea/

    Apreciază

  18. hilohi bogdan said, on decembrie 23, 2015 at 5:09 am

    cine ne ”lucrează” ne lucrează ,,ştiinţific”.e interesant cum se creează un fel de firesc al răului. Mai întâi se provoacă o mare frustrare apoi se alimentează spiritul de revanşă.dar ,,cine va ridica sabia…”epoca Ceauşescu…o etapă.

    Apreciază

  19. mircea.v said, on decembrie 23, 2015 at 8:35 am

    Despre, satana, iudaism, socialism, comunism, materialim, ateism, capitalism; din cartea „Intoarcerea la Hristos” – Ioan Ianolide

    Sant 2 fragmente din carte care le-am mai postat:

    „După această confruntare Valeriu i-a spus:
    – Domnul pastor cunoaşte foarte bine adevărul, rămâne numai să se statornicească în el.
    Wurmbrandt. s-a înclinat uşor şi a rămas pe gânduri. Cunoştea într-adevăr mai bine ca alţii problema evreiască şi raportarea ei la creştinism. Avusese discuţii aprinse pe această temă cu fratele său, care era mare maestru în Loja secretă iudaică, lojă ce controla masoneria internaţională.
    – Cum vreţi voi, vreo 15 milioane de evrei, să guvernaţi 4 miliarde de neevrei? îl întrebase W..
    Iar fratele i-a răspuns:
    – Avem prozeliţi suficienţi. Unii ştiu că ne sunt prozeliţi, alţii nu ştiu dar toţi sunt la dispoziţia noastră şi noi vom fi dumnezeul lor. Noi am creat francmasoneria iar prin comunism, capitalism, materialism şi umanitarism am dat deja o spiritualitate iudaică întregii lumi. Lumea se iudaizează zi de zi. Evreii sunt fermentul secolului XX.
    – Dar Hristos a venit! zicea W.
    – Nu a venit. Acela a fost un fur şi un trădător al poporului ales.
    – De ce nu vine atunci Hristosul?
    – Însuşi poporul evreu este Hristosul!
    Atunci W. a luat foc şi a început să-i demonstreze fratelui său că poporul evreu e plin de nelegiuire şi păcat, încât nu poate fi frumosul, sfântul şi desăvârşitul Hristos. Acela a fost şi rămâne Iisus Hristos.
    – Vă urâm, i-a strigat fratele lui, şi tu eşti un trădător al neamului nostru. Când vom rezidi templul lui Solomon, vom face în cetatea Ierusalimului cea mai mare statuie din lume pe care vom scrie: „Să nu uitaţi niciodată ce v-au făcut vouă creştinii!”.
    – Pieirea ta prin tine, Israele! i-a replicat W.. Voi nu mai aveţi cer, căci dincolo de pământ nu aveţi nici un ideal ! ”

    DESPRE IUDAIZAREA LUMII
    Ioan Ianolide

    Poziţia pe care mă situez este pur creştină. Adevărul trebuie mărturisit spre mântuire; acum o facem cu dragoste, dar va veni ziua pedepsei.
    Nu mă consider antisemit, ci iubesc poporul evreu, aşa cum îl iubeşte Dumnezeu însuşi. Doresc cu ardoare mântuirea poporului evreu.
    *
    Să fim perfect conştienţi de puterea la care au ajuns evreii la sfârşitul acestui secol, încât procesul de iudaizare al lumii se produce astăzi atât prin comunism cât şi prin capitalism.
    Am zis „iudaizare” şi nu „mozaizare” a lumii întrucât mozaismul este parte integrantă a spiritualităţii creştine şi este străin iudaismului de azi, iudaism ce-şi are originea în păcat şi neascultare, în crima lui Cain, în viţelul de aur, în ucigaşii prorocilor, în Iuda vânzătorul, în cărturarii şi fariseii făţarnici, în crima lui Caiafa. E o ieşire a evreilor din harul dumnezeiesc, care s-a agravat în ultimele două milenii prin lupta împotriva Duhului Sfânt, încât iudaismul despre care vorbim şi cu care suntem confruntaţi se caracterizează prin: satanism, minciună, ură, tiranie, materialism, ateism, senzualism, rasism, patima dominaţiei mondiale.
    Iudaismul a închis lumea în materie, în teluric, în efemer, în relativ, în trup, căci a golit-o de frumuseţile, bogăţiile şi puterile spiritualităţii mozaic-creştine. Evreii lucrează cu un duh rău, căci au acceptat ispita pe care a respins-o Hristos, şi tocmai de aceea îl şi urăsc, fiindcă ei nu pot pricepe modalitatea dragostei, a libertaţii, a adevărului date prin Duhul Sfânt, ci ei vor puterea pentru putere, materia pentru materie, viaţa pentru dominaţia lor.
    Cu mijloace economice, politice şi raţionale au ajuns să domine lumea, căci ei deţin cheia economiei mondiale, cheia mijloacelor de informare a maselor pe glob, cheia revoluţiei comuniste, cheia democraţiilor occidentale, centrele tehnicii moderne, o bună parte din învăţământul de pe mapamond, punctele nevralgice ale culturii şi artei, ordinea în francmasonerie, spiritul în socialismul internaţionalist, o înrâurire a sindicalismului, o „colorare” a umanismului şi progresismului, o bună presa in neoprotestantism şi destulă influenţă în Biserici. Toate acestea pot fi demonstrate pe bază de documente. Toate acestea dovedesc destinul excepţional pe care-l are poporul evreu.
    Pierzându-şi dreptul de moştenitor, pierzând legământul lui Avraam, pierzând harul dumnezeiesc, el se situează pe poziţie antihristică, antiumană şi satanică, poziţie de pe care continua a juca un rol negativ în istorie şi în procesul desăvârşirii lumii. Cutezanţa lor este aproape de nebunie, căci se joacă cu satana, se luptă cu Dumnezeu, se războiesc cu toţi oamenii şi sunt duşmanii învederaţi ai lui Hristos. Energiile pe care le declanşează ei în istorie sunt atât de considerabile, încât nu pot fi explicate decât ca provenind dintr-o sursă supraumană.
    Pe de o parte ei sunt fermentul revoluţiilor care bântuie lumea modernă, iar pe de altă parte sunt cei mai tenace şi încăpaţânaţi tradiţionalişti: pentru ei tradiţionalişti, iar pentru lume revoluţionari.
    Inteligenţa lor impresionează şi străluceşte, încât a generat marxismul şi relativismul – dar toate sunt închistate în neant. Dumnezeul lor este Dumnezeul speculei, al speculei mentale ori politice. Gândirea lor răstălmăceşte totul, căci ei văd multiplele faţete ale aceleiaşi probleme şi au uşurinţa de a o folosi pe aceea care le este folositoare. De aceea ei nu exprimă niciodată adevarul, căci nu au acces la esenţe ci numai la forme, nu merg la Duhul unic şi sfânt, ci numai la înfăţişările materiei, evenimentelor, ideilor şi oamenilor, într-o dezordine anarhică pe care însă o folosesc în favoarea unicului zeu în care cred: ei înşişi.
    Există până şi o manieră a corectitudinii în afaceri, pe care însă o folosesc numai în măsura în care îi slujeşte pe ei, ca drept dovada că părăsesc societăţile în declin şi se oploşesc în societăţile în ascendenţă.
    Evreii de azi se închină lor înşişi ori materiei, deşi în fond ei se închină lui satana, căci numai satana poate perverti atât de profund o lume. Solidaritatea dintre ei este forţa victoriilor lor naţionale. Ura împotriva duşmanilor lor e neîmpăcată, când subtilă, când sângeroasă, fiind ea însăşi o modalitate de solidaritate între ei. Ei formează un imperiu unitar în lumea diversă şi manevrează după scopurile lor. Ei vor fi întotdeauna cu cei învingători, dar vor salva pe toţi evreii, indiferent de răspunderile pe care şi le-au asumat.
    Azi numai evreii pot impune punctul lor de vedere atât presedintelui S.U.A. cât şi preşedintelui U.R.S.S., ca să nu mai amintim de puterile de rangul doi. Şi Roosevelt, şi Stalin li s-au supus. Al doilea război mondial este în mare parte opera lor. După ce au investit aproape totul în comunism, acum navighează spre capitalism.
    Şi-au făcut legi pentru ei, încât ei sunt tabu în lumea întreagă, le este totul permis şi nimeni nu poate spune adevărul despre ei fară ca omenirea să ia foc.
    Evreii sunt zeii lumii moderne. Ei se află la un pas de dominatia absolută mondială şi este impresionantă forţa unui popor de cinsprezece milioane de oameni.
    Lumea modernă este un dezastru spiritual, moral, politic, social, militar, uman şi economic, e o lume alienată, o lume descompusă, o lume ce se autonimiceşte fie pe cale paşnică, fie pe cale armată, e o lume-junglă, e o lume-temniţă, e o lume insuportabilă de haos, nihilism şi neant – pentru că este o lume fără Dumnezeu, împotriva lui Dumnezeu, fără suflet, împotriva întâietăţii spiritului, fără onoare, fără ruşine, fără morală, o lume a minciunii, a urii, a ateismului, a materialismului, a tiraniei, a senzualismului, a rasismului, a obsesiei dominaţiei mondiale, a nimicului, a satanei – şi cu o astfel de lume nu se poate lăuda nimeni.
    Dar se pare că omenirea va trece printr-o suferinţă cum inca n-a mai fost, necesară purificării ei, şi în urma căreia se va asterne în lume o nouă spiritualitate creştină şi o nouă comunitate creştină, cu mult mai aproape de Impărăţia lui Dumnezeu.
    „Părinţii” Americii au introdus în Constituţia americana o interdicţie pentru guvernul american de a avea presă proprie, in acest mod fiind obligat să respecte libertatea de cuvânt a creştinilor americani.
    S-a petrecut însă un fenomen neprevăzut: presa şi toata mass-media (din America şi din Europa) au încăput pe mâinile unui guvern la fel de tiranic ca acele guverne de care se temeau „părinţii” Americii. Un mic grup de oameni s-au constituit într-o forţă organizată, cu propria ei lege, cu propria ei credinta, cu propriul ei ideal şi au pus mâna pe presa, economia şi politica Statelor Unite.
    Având în mână aceste mijloace din interior şi altele asemenea pe plan mondial, acest grup minoritar poate impune opiniile sale guvernului legal din S.U.A., şi deci poporului american, Această minoritate poate pune în mişcare puterea financiară din S.U.A., din Europa şi din alte ţări, poate angaja forţe politice din S.U.A., din Europa şi din alte ţări, poate răspândi ideile ce-i convin în S.U.A., în Europa şi în alte ţări.
    Această activitate internaţională este guvernată de un centru, dar dincolo de el există o conştiinţă politică universală a acestei minorităţi care, indiferent de meridianul pe care acţionează, urmăreşte acelaşi scop. Politica acestei minorităţi este bolşevizarea lumii, justificată în toate felurile, cu toate subtilităţile, cu toate mijloacele, de la Roosevelt până la Kissinger[1]. Strădania lor este să-i convingă pe americani de această politică.
    Mascaţi sub forme diverse de democraţie, liberalism, umanism, progresism, afacerism, economism, consumatorism, relativism, academism, modernism, avangardism, realism, pacifism, materialism ori ateism, ei de fapt îşi maschează propria lor identitate şi luptă să dizolve cultura şi societatea bazată pe principiile şi spiritualitatea creştină. Nimeni nu a reuşit să călăuzească mai nefast poporul american.
    Există în America o populaţie imensă anglo-saxonă, şi totuşi americanii au făcut război contra Angliei; există în America o populaţie de origine germanică, şi totuşi au făcut două războaie împotriva Germaniei; există, de asemeni, în America greci bogaţi ori scoţieni dârzi, dar ei nu împing politica Americii în scopuri naţionale, chiar atunci când îşi susţin naţiile lor de origine, căci ei sunt americani. Or, minoritatea de care vorbim nu vrea să fie americană, nu se supune spiritualităţii americane şi orientează politica americană în scopuri pur naţionale, căci nu se poate explica altfel eşecul politicii americane în Orientul Mijlociu şi în Ierusalim.
    Forţele evreieşti din lumea întreagă fac politica şovină a lui Begin[2]. America şi Europa, ca de altfel lumea întreagă, inclusiv Uniunea Sovietică, urmăresc o pace echitabilă în Orient, dar evreii înfruntă lumea întreagă – şi n-o înfruntă cele trei milioane de evrei din Palestina, ci cele cinsprezece milioane de evrei din diaspora. Ştiu că sunt şi evrei care nu sunt de acord cu Begin, dar poporul evreu e judecat după guvernanţii care-l reprezintă, bine stiindu-se că orice popor îşi are guvernanţii pe care îi merită.
    Evreii au ajuns la o putere mondială considerabilă, dar şi pe marginea unui dezastru cum încă n-au cunoscut. Procesul de iudaizare a omenirii a dus la cea mai adâncă criză spirituală şi evreii nu pot împiedica revirimentul creştin, cu toate că fac eforturi disperate să i se opună.
    Deşi sunt beţi de putere şi sunt aproape de imperiul mondial, le atragem atenţia să se trezească, să renunţe la ideea că sunt aleşii lui Dunnezeu să stăpânească lumea, să recunoască pierderea harului dumnezeiesc prin uciderea lui Hristos, să se supună adevărului şi să intre în comunitatea de dragoste a lumii. De nu o fac, pe viitor să nu acuze pe nimeni de suferinţele ce se vor abate peste ei. „Pieirea ta prin tine, Israele!“.
    Numai Hristos poate fi mântuire lumii întregi şi lor.

    [1] Henry Kissinger – secretar de stat al Administraţiei Americane în timpul lui Richard Nixon şi Gerald Ford (1973-1977), unul dintre oamenii politici cu rol-cheie în conflictul din Vietnam. (N. ed.)[2] Menahem Begin (1913-1992) – om politic israelian, membru al Partidului Likud, prim-ministru al Israelului între anii 1977-1983, susţinător al politicii de inarmare împotriva palestinienilor. (N. ed.)
    (Ioan Ianolide – Intoarcerea la Hristos)

    A mai spus Ioan Ianolide ca apocalipsa a inceput in 1948, odata cu infiintarea statului Israel.

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 23, 2015 at 9:03 am

      mircea.v

      Asa, si?

      Apreciază

      • mircea.v said, on decembrie 23, 2015 at 11:47 am

        Si, nu am descoperit noi america, adica masoneria si lucrarile satanei, si Ceausescu a fost si el un pion in planul diavolului pe filiera iudaism, masonerie…, si nici un Sfant al Inchisorilor nu a avut nici un cuvant de lauda la adresa lui si a comunismului/socialismului, si lucrurile trebuie vazute din perspectiva luptei care o da diavolul contra omului si nu din perspectiva lui x si y, pt ca, uite sant unii cititori care se pierd in detalii materialiste si care sant inutile pt ce este si ce va urma.
        Exemple: ca a facut Ceausescu fabrici, baraje, canal, drumuri si parintii nostri au avut ce lucra (ca daca nu era el mureau romanii de foame) si noi ce manca; cat de tare a facut-o C pe cocosul si s-a opus el fmi si sovieticilor; ca a platit datoria, cat era el de tare cu independenta si suveranitatea… Si care a fost rezultatul final? Ca asta e interesant, finalitatea. Si distrugerea credintei, si in tot ceea ce s-a dat cocos a pierdut. Cand te faci sluga satanei si faci jocurile ei nu ai cum sa castigi. Fara ajutorul lui Dumnezeu nu poti face nimic. Si asta a facut C, nimic.

        Miza luptei este sufletul/infinitul, si nu materialul/finitul.

        Foarte bine ca a interzis avorturile, nimeni nu contesta acest fapt, dar apoi acei copii au fost educati in spiritul satanei. Si le-a mai si atribuit numar. Toate comparatiile ca C a fost mai bun ca astia de acum nu isi au rostul pt ca si cei de acum vor fi mai buni ca antihrist.

        Toate, toate palesc cand compari cu distrugerea credintei unui popor. De aici pleaca toate relele viitoare.
        Mai citeste o data ce spune Parintele Calciu. Frate, Parintele Calciu stie ce vorbeste, si Parintele vorbeste din experienta directa care a avut-o cu regimul C. Experienta din calitatea de marturisitor. Si singurul marturisitor din Romania la un moment dat. Noi vorbim din carti si din minunata copilarie ce am avut-o.

        Nu ma asculta pe mine. Asculta-l pe Parinte, si nu o mai da cotita, si nu te mai face ca nu intelegi, ca intelegi f bine.

        Si uite ce spune si Virgil Maxim in „Imn pt crucea purtata”. Virgil Maxim care a murit prin 1997 parca, adica a prins si regimul C si revolutia si dupa… A mentionat clar ca e pt generatiile viitoare, si a spus asta dupa 1990. Pt ca noi, ne aflam de fapt acum in situatia lor de atunci. Nu politicul, economicul, nationalul e important. Astea au devenit detalii. Si Sfantul Paisie spunea ca acum nu ne mai batem nici cu Hitler, cu Musolini… ci ne batem direct cu satana.

        Virgil Maxim – „Imn pentru crucea purtata”

        „Cand m-au trimis la inchisoarea Targsor [avea 26 de ani, de 6 ani in puscarie], mi-a descoperit Dumnezeu, Caruia ma rugam sa-mi descopere intentia stapanitorilor lumesti, de ce si ce va trebui sa fac. M-am infiorat la gandul ca va trebui sa ma lupt cu dusmanul Credintei, materializat in autoritatea de stat, cu toate institutiile subordonate raului. Am inteles de la inceput ca nu trebuie sa ma salvez numai pe mine, ci voi avea raspundere fata de o comunitate de suflete.

        Iertati-mi indrazneala acestei afirmatii. N-am facut-o pana acum. Dar o fac acum pentru cei ce ne vor urma, ca ei sa stie sa aleaga intre ce e mai important: problema vietii in imanent sau problema mantuirii. Am inteles limpede ca acum nu problemele de ordin politic, national, social, economic au prioritate in lupta noastra, ci problema spirituala, a mantuirii sufletelor. Dusmanul se afirma pe fata, dusman al lui Hristos si al Bisericii.

        Lucrarea lui satan trebuie mereu deconspirata; satan vrea sa te faca sa te lepezi de credinta si sa mori cu deznadejde. Toate chinurile, toate schingiuirile, absolut toate metodele de demolare fizica si morala a Omului in intentia satanica sunt provocate pentru prabusirea lui din nadejdea de salvare a sufletului in Dumnezeu prin moartea trupului, acceptata constient. Satan stie mai bine decat noi ca numai in si prin Hristos ajungem la Dumnezeu.

        Pentru aceasta lucrare trebuia sa ma pregatesc. […] Trebuia sa nu-mi pun nadejdea in ajutorul omenesc si nici sa abdic de la porunca ce mi se incredinta. Mi-era frica si eram cutremurat, o spun fara sa-mi fie rusine, dar aveam si nadejde nezdruncinata in Dumnezeu, la care toate sant cu putinta, ca ceea ce voi face in numele Lui este spre Slava Lui si mantuira mea.”

        Toate astea nu le-am scris doar pt tine, ci le consider utile pt toti cititorii, pt ca nu sant cuvintele mele, ci ale unor Sfinti ai Inchisorilor. Sant unele lucruri care aparent nu au legatura cu subiectul articolului. Doar aparent.

        Imi cer scuze fata de cei pe care i-am suparat, mai mult de atat nu voi mai spune pe acest subiect. Cine vrea sa afle adevarul, il va afla.

        Toate aceste discutii sant foarte utile, si iti multumesc pt tot efortul urias care il faci.

        Doamne ajuta!

        Apreciază

      • saccsiv said, on decembrie 23, 2015 at 12:58 pm

        mircea.v

        E clar ca-l judecam diferit pe Ceuasescu, asta e, nu putem avea aceleasi pareri in absolut toate privintele.

        Apreciază

      • el said, on decembrie 23, 2015 at 1:39 pm

        Mircea.v

        si tu si eu si oricine din cei botezati ortodox daca nu ne mantuim, Doamne fereste, SA NU FIE !, suntem niste pioni ai diavoului in alt plan al lui, lucrarea lui satan se face pe multe planuri si noi nu cu oamenii ci cu DUHUL dracesc din lume si din ei ne luptam. oamenii sunt niste bieti inselati pacaliti de cel rau, PUTINI sunt cei care sunt inraiti ca dracii si care mana lumea in prapastie si spre anticrist, Ceausescu nu era unul din aia ci o SLUGA OARBA si PROASTA a celui rau,. asta e tot ce vrem sa zicem.
        ce a facut ceausecu atunci e NIMIC pe langa cefac astia de azi si sa vezi MAINE….. gloatele lui anticrist gata formatate si NU de comunism ci de linrea lor alegere care a avut DESTUL TIMP sa treaca de la comunsimul care i-a tinut in NESTIINTA de Dumnezeu la INDRACIREA cea mai vicleana care se lucraza azi in apostati si cu care vor ajunge robii lui anticrist CURAND

        Dumnezeu NU e nedrept, a dat lumii si neamului VREME MULTA sa isi revina din nesimtirea si nestiinta in care s-au aflat dintr-un Motiv sau altul. DE CE NU s-au trezit? TOT Ceausescu si comunismul i.a tinut din 1989 incoace?

        fa o pauza, gandeste la rece ca ti s-au incins circuitele si iesi din Paradigma discursului tau de aici si vei vedea ca te inseli intr-un fel

        Apreciază

      • el said, on decembrie 23, 2015 at 1:44 pm

        Mircea.v

        si aici se discuta despre MASURA in care era Ceausescu PURATATOR ASUMAT si ACTIV al acestui duh anticristic al comunismului, si vei vedea ca Slava Domnului MULTI din prostii activisti ai comunismului NU au fost constienti de intraga lui rautate si nici indraciti in masura in care sa ii confundam cu promotorii comunismului in lume
        nu poti confunda pe turcanu sau pe nikolski cu militianul prost din sat
        si nici pe ana pauker cu curva avortatoare atee si activista de partid la plasa de raion

        Apreciază

    • el said, on decembrie 23, 2015 at 12:47 pm

      Mircea.v

      mai Mircea nu ta ambala atata degeaba.
      aici NIMENI NU zice ca comunismul ar fi ceva bun, DIMPOTRIVA.
      dar ca sa-l acuzi pe Ceausecu´de toate rele comunismului si de duhul satanicesc in care se incarda comunismul ca etapa de distrugere a lumii E COMPLET FALS.
      Ceausescu era un om pacalit de altii si care in pristi si nestiinta lui A FACUT si MULT bine, noi despre asta vorbim aici.
      doar nu crezi tu ca cu textele astea o sa-l iei pe Hristos la intrebari la Judecata de Apoi cand va ajunge in dreptul lui Ceausescu.
      bai ceuaesescu a fost un prost NAIV si crimele petrecute Sub regimul lui nu cred ca i le putem imputa lui doar ca era poate vag la curent cu ceva , FIECARE va da raspuns de faptele lui si de contribuitia lui exacata la acea stare de lucruri a comunismului de atunci, NU DOAR EL, si cei care l-au manipulat pe Ceausescu DEASEMENEA.
      tu te faci asa un judecator simplist, care confunda comunsimul cu o persoana: comunist gata satanizat. nu e chiar asa simplu si sunt multe trepte ale caderii pana se indraceste omul si se face impotrivitor lui Hristos constient si asumat. Ceausescu era un prost dus de nas de altii, printre care fratele ala blestemat al lui wurmbrandt de la bnaibrit si alti masoni de atunci….ok? si crestinul pacatos care se duce la Biserica dar NU se pocaieste de rautatile lui tot in iad merge dar NU ca impotrivitor dracesc al lui Hristos ci ca biet dobitoc inselat de patimile si orbirea lui, ceea ce ii poate permite dupa moarte mantuirea in caz ca Biserica VREA sa-l scoata din iad. tu habar nu ai ce putere are Biserica si RUGACIUNILE Ei sa lege si sa dezlege in cer si pe pamant si in iad cu harul si puterea date Ei de Hristos !

      asa ca lasa-o mai moale cu datul cu pietre in morti ca a avut si fapte bune nefericitul ala de Ceausescu, cine stie CATI de aici ii datoreaza viata cu „decretul” lui antiavort?
      nu zice nimeni ca s-a mantuit pentru atat dar FAPTE BUNE a avut si sincere si pentru NEAM , iar ateismul lui nu era asa de indracit ca sa cezi ca a murit in stare de impotrivire draceasca fata de Hristos ca sa NU MAI POATA fi ajutat de rugaciunile Bisericii sa iasa din iad ca un eretic/hulitor/Satanist/mason VANDUTI diavolului pentru putere . OK?

      Apreciază

  20. AKRITAS said, on decembrie 23, 2015 at 1:45 pm

    Vreți sistem medical privat? În SUA, o cezariană costă 42.000 de dolari. Nota de plată care a devenit faimoasă

    De Andrei Nicolae /
    Marţi, 22 decembrie 2015, 17:22
    Facebook Twitter
    În toată discuția post Colectiv, unele persoane au adus în discuție privatizarea sistemului de sănătate, pentru ca serviciile medicale în general și cele de urgență în particular, să fie mai eficiente.

    În atacul asupra sistemului medical românesc s-au folosit argumente emoționale, sentimentale, dar și comparația cu alte state, unde ar fi sisteme private.

    În internetul românesc a ajuns să circule, însă, o notă de plată a unei nașteri prin cezariană, realizată în Statele Unite ale Americii, acolo unde întregul sistem medical este privat. SUA este singura țară dezvoltată care nu oferă niciun fel de îngrijire medicală gratuită pentru cetățenii săi.

    În total, după nașterea copilului, Spitalul Abington a taxat-o pe femeie cu 42.347 de dolari. Cea care a urcat poza este o femeie de culoare, din Philadelphia, care folosește pseudonimul Yumi Yoko pe twitter(FOTO).

    Fotografia a fost observată de actorul britanic Stephen McGann, care culmea!, interpretează un doctor în serialul „Call the Midwife”, și acesta a distribuit-o, în iunie pe twitter. Sistemul american de sănătate este acuzat, de ani de zile, că s-a transformat într-o mare mașinărie aducătoare de profit, punând pe planul secund sănătatea oamenilor. De altfel, patronii marilor companii din sistem sunt printre cei mai mari donatori ai candidaților la alegerile prezidențiale din SUA.
    http://m.activenews.ro/stiri-sanatate/Vreti-sistem-medical-privat-In-SUA-o-cezariana-costa-42.000-de-dolari.-Nota-de-plata-care-a-devenit-faimoasa-128186

    IN CARE VEDEM FATA HIDOASA A CAPITALISMULUI DIN „CIVILIZATA” USA : BANI CU ORICE PRET, PROFIT DIN ORICE, CHIAR SI DIN SUFERINTA OMULUI !
    ADICA CINE ARE BANI SE TRATEAZA, CINE NU, MOARE !
    CE FEL DE INDIVID E ACELA CARE PROFITA DE SUFERINTA SEMENULUI SAU, SA FACA AVERI PE SUFERINTA LUI ???
    CE FEL DE SOCIETATE E ACEEA IN CARE SELECTEZI BOLNAVII DUPA STAREA FINANCIARA : BOGATII SANT TRATATI, IAR SARACII SANT SORTITI SA MOARA PENTRU CA NU AU BANI ???
    IATA „TARA CA AFARA” !
    IATA „CIVILIZATIE” SI….”VALORI”!
    SI…LA O ADICA….CELE MAI MULTE BOLI DIN ZIUA DE AZI VIN DIN LACOMIA CORPORATISTILOR CAPITALISTI : ALIMENTE OTRAVITE CU CHIMICALE, AER OTRAVIT… TOTUL PENTRU PROFITUL CORPORATIILOR CU RISCUL RASPANDIRII BOLILOR !!!

    Apreciază

  21. Liliana said, on decembrie 23, 2015 at 2:06 pm

    Doamne ajuta!
    mirvea v.,
    Multumim ca ne-ai reamintit aceste rinduri fundamentale pentru ceea ce avem de facut,spre priceperea mai buna a situatiei actuale-care-i tot aceeasi cu cea prin care au trecut Valeriu Gafencu,Ioan Ianolide,Parintele Calciu,Parintele Iustin.Wurbrant-si toti Sfintii inchisorilor! Acelasi este dusmanul,aceeasi este lupta.Scopul-acelasi.Dumnezeu sa ne intereasca sa continuam si noi ceea ce ei au purtat.Mintuirea noastra,a neamului si a tuturor celor ce vor sa se mintuiasca.
    Sigur,Ceausescu a fost o combinatie de patriotism si de comunism adaptat la felul sau romanesc de a fi.A facut si rau,a mai facut si bine…Dumnezeu sa-l ierte.Eu am aflat ca el se spovedea la Sfinta Manastire Lainici;ca parintii lui erau credinciosi.A fost un om -deci nu infailibil.Si-a asumat un rol prea mare pentru puterile sale,in istorie.Oricum,nu prea am vazut romani comunisti convinsi pina la ultima limita.Fiecare intelege si-si apropriaza o ideologie dupa felul sau de a fi.Nu caut sa-l scuz;nu am iubit niciodata comunismul si ceea ce au facut ei.Chiar am avut de suferit -ca tot romanul de rind…Dar caut sa inteleg,cit pot si eu.
    Dumnezeu sa va daruiasca tuturor sanatate si bucurie a biruintei intru Hristos Domnul!

    Apreciază

    • danielvla said, on decembrie 23, 2015 at 6:58 pm

      Liliana,
      Poate il scoti pe Wurmbrand din lista aia cu sfinti…

      Apreciază

      • el said, on decembrie 23, 2015 at 8:46 pm

        danielvla

        🙂 …

        Apreciază

      • mircea.v said, on decembrie 24, 2015 at 7:01 am

        Danielvla,

        nu o face doar pe desteptul, spune-i si de ce sa-l scoata.
        Da fii atent, (nu sant ecumenist), cand in fata lui Ana Pauker episcopului ortodox i-au tremurat chilotii, Wurmbrandt a dat cu evreii de pamant spunand ca ei L-au omorat pe Hristos. Nimeni altcineva nu a mai avut curajul sa o infrunte pe Ana Pauker. Mai multe, in „Intoarcerea la Hristos” – Ioan Ianolide.

        Vezi ce se spune tot in cartea asta despre Parintele Calciu si a 2-a lui detentie. Ioan Ianolide dedica un capitol special Preotului Gheorghe Calciu. Mai bine citesti si apoi vorbesti despre Ceausescu – „prietenul” marturisitorului. Ca asa a fost atunci. Unul singur a marturisit. Unul.
        In desenele animate „Mihaela” nu se vorbea de lucrurile astea.

        Apreciază

      • Liliana said, on decembrie 24, 2015 at 4:00 pm

        danielvla,Doamne ajuta!
        Se pare ca a trecut la Sfinta Ortodoxie.De aceea l-am pomenit.

        Apreciază

      • danielvla said, on decembrie 26, 2015 at 8:07 pm

        mircea.v
        In privinta lui Ceausescu, ca si in privinta lui Eminescu, pe care de asemenea ai incerat sa-l demonstrezi anti-crestin, dar si in privinta oricarui om, nu se poate lua in calcul doar anumite parti ale vietii, ci viata intreaga in ansamblu. Fiecare om are momentele lui de ratacire, de cadere. Mai lungi sau mai scurte. Dar de unde stii ca binele si momentele de fiecaruia de marturisire nu atarna mai mult in balanta judecatii lui Dumnezeu decat raul temporar si ocazional pe care l-a facut in viata?

        Wurmbrand, desi a fost botezat ortodox in inchisoare de Ioan Ianolide…, dupa aceea nu a mai recunoscut asta si nu s-a afisat ca ortodox. In continuare a activat in mediul protestant.
        Crezi ca e un sfant cel ce se rusineaza cu credinta ortodoxa? N-am informatii ca s-ar fi pocait pe patul de moarte. Dar daca s-a recunoscut ortodox inainte de moarte, m-as bucura sa gresesc.

        Apreciază

  22. Paul222 said, on decembrie 23, 2015 at 3:54 pm

    Ma gandeam aseara, ca el desi era ateist, nu numai ca a tolerat credinta noastra (cu toate ca a daramat anumite biserici) dar a si promovat-o . Mi se pare totusi incredibil ca s-au realizat filme monumentale despre mari eroi ai patriei care erau credinciosi si aparatori ai credintei si evident cel mai bun exemplu este filmul Mihai Viteazul, film aparut in 1970. Cate filme de genul asta ati vazut aparute dupa 89 incoace?Apropos, cine vrea sa-l revada este versiunea HD aici

    Apreciază

    • danielvla said, on decembrie 23, 2015 at 6:49 pm

      Si bisericile pe care le-a daramat nu le-a daramat din aversiune fata de Ortodoxie, ci pentru a-si implini planurile lui de urbanizare a unor orase (in special Bucurestiul).
      E rau oricum sa te atingi de bisericile lui Dumnezeu, dar vreau sa zic ca Ceausescu, chiar daca n-o fi fost credincios, nu a fost un dusman al Bisericii.

      Apreciază

      • el said, on decembrie 23, 2015 at 8:56 pm

        danielvla

        si eu cred la fel !

        de aceea diabolizarea li NU de la pacatele lui ii vine ci TOCMAI de la FAPELE BUNE si patriotismul lui imporivitor duhului anticristic nivelator al lumii cu care a SUPARAT pe mai marii indraciti ai lumii care o mana in prpastie si este PUR lucrarea propagaddei dracesti care indobitoceste azi poporul si cu APOSTAZIA, ecumenismul si tot pacatul

        Apreciază

      • mircea.v said, on decembrie 24, 2015 at 12:03 am

        @danielvla

        Vezi ce spune Parintele Calciu.

        Da poate stii tu mai bine ca Parintele, ca ai marturisit tu pe timpul ala, ca ai trait tu ce a trait Parintele Calciu, sau poate chiar mai mult.

        Supe-mega tare, frate!

        Apreciază

    • mircea.v said, on decembrie 24, 2015 at 7:06 am

      Paul 222,

      de filmele lui Sergiu Nicolaescu despre legionari ai auzit?

      Apreciază

      • Paul222 said, on decembrie 24, 2015 at 4:34 pm

        Sincer nu, poti sa-mi spui ceva despre ele?

        Apreciază

  23. Legionar said, on decembrie 23, 2015 at 4:23 pm

    Ei zic ca a fost „vărsat” repudiat de toți, pe toate liniile.
    http://www.dcnews.ro/mobile/dezvaluirile-unui-ofi-er-de-securitate-avertismentul-lui-gorbaciov-pentru-ceau-escu-video-exclusiv_492849.html

    Apreciază

  24. tataia said, on decembrie 23, 2015 at 6:12 pm

    Ar fi multe de discutat aici…In primul si in primul rind eu am fost probabil unul dintre putinii care nu si-au dorit si nu s-au bucurat de moartea lui Ceausescu. Este drept ca eram destul de mic pe vremea aceea dar chiar nu puteam intelege ura „oamenilor mari” impotriva conducatorului tarii. Este drept ca ne confruntam cu lipsuri pe vremea aceea…noi copiii nu prea le simteam ca aveau grija parintii sa faca rost de cele necesare traiului chiar daca acest lucru era realizat cu eforturi mari. Dar cit de naiv sa fii sa crezi ca problemele unui popor pot fi rezolvate prin ASASINAREA unui singur om?

    De la Ceausescu si pina in ziua de azi nu am mai vazut atit de multa ura colectiva impotriva unui singur om, decit poate in cazul lui Basescu…Multi vociferau ca ar trebui omorit, impuscat, etc. Curios este ca nu invatam nimic din greselile trecutului. In privinta sintagmei „era mai bine inainte” tind sa ii dau dreptate fratelui MIrcea V. NU era mai bine….daca e sa luam in valoarea absoluta, da, este mai rau acum, in valoare relativa este la fel pentru ca raul a inaintat in fiecare epoca cu pasi aproximativ egali…Pe vremea lui Ceausescu oamenii erau mult mai morali…dar ATEI. Nu s-ar fi ajuns la imoralitatea generalizata din ziua de azi daca nu ar fi fost pregatit terenul prin promovarea ateismului in timpul comunismului.

    Referitor la afirmatia ca inainte aveai bani dar nu aveai ce sa cumperi cu ei iar acum ai ce cumpara dar nu ai cu ce…Literalmente asa este…dar autorul articolului, fratele Vasile am impresia ca nu sesizeaza toate nuantele acestei afirmatii. Marea majoritate a produselor s-au IEFTINIT fata de periaoda comunista. Bineinteles comparind fata de puterea de cumparare a romanului de rind. Serviciile s-au ieftinit, hrana s-a ieftinit, utilitatile s-au ieftinit. Acesta este un fapt de netagaduit. Sint doar citeva bunuri care s-au scumpit fata de acea perioada si intr-un fel se „justifica” acest lucru. S-au scumpit locuintele (evident pentru ca sistemul nu doreste sa detinem locuinte), tigarile si produsele din tutun (pentru ca sistemul ne „iubeste” atit de mult incit vrea sa ne scape de acest obicei nesanatos), masinile si carburantii (pentru ca in mod evident nu este bine sa circuli cu masina intrucit polueaza si distruge planeta). Restul s-au ieftinit. Si totusi, de unde acesta lipsa acuta de bani pe care cu totii o resimtim? „Atunci aveam bani si nu aveam ce face cu ei”….pai tocmai de aceea aveam bani ca nu aveam ce face cu ei. Acum avem ce cumpara dar nu avem cu ce. Pai tocmai de aceea nu avem cu ce pentru ca o data ce omului i se ofera o diversitate mult mai mare de produse va deveni lacom…va dori mult mai multe ca inainte. Daca ar fi sa facem o comparatie privind cheltuielile de pe vremea lui Ceausescu si cele de acum am constata ca acum platim abonament la telefonul mobil, la internet, la internet mobil, cheltuieli pe care nu le aveam inainte. Acum ne permitem vacante in strainatate chestie care evident inainte era imposibila. In ziua de azi avem in casa mult mai multe aparate decit inainte. Aer conditionat, calculator, cuptor cu microunde, cafetiera, robot de bucatarie, etc, etc. Acestea pe linga faptul ca au costat bani contribuie si la un consum suplimentar de energie electrica. In ziua de azi ne schimbam gadgeturile electronice foarte des, telefonul mobil o data pe an, laptopul o data la trei ani iar masina cel tirziu o data la 5 ani. Pe vremea lui Ceausescu asteptai la rind minim cinci ani sa iti iei o masina asa ca nu aveai de gind ca o data ce ai luat-o sa stai din nou la rind alti 5 ani pentru a lua alta, nu? De aceea pe vremea lui Ceausescu masina nu se schimba mai des de o data la 20-30 de ani. In general cine isi lua masina si-o lua pe viata. Pe vremea aceea nu aveau foarte multi masina iar cei care aveau o foloseau doar in week-end sau in concediu. NU se circula cu masina zilnic. In ziua de azi nu doar ca circulam zilnic cu masina, dar mai avem si cite 2-3 masini in familie…masina sotului, sotiei, fiului, etc. Aceasta antreneaza cheltuieli suplimentare cu carburantul, reviziile si consumabilele, asigurarea RCA, ITP-uri. rovignete.

    Mincarea este mult mai ieftina in ziua de azi….din pacate s-ar putea insa sa nu fie de aceeasi calitate ca pe vremea lui Ceausescu, Pe vremea lui Ceausescu salariul mediu era de 3.000 de lei, iar o piine era 5 lei. In ziua de azi salariul mediu este de 1500 de lei (de doua ori mai mic) iar o piine costa 1 leu (de cinci ori mai putin). Aici nu discutam insa si despre e-urile adaugate in mincare…Spunea cineva la articolul acela cu „focul de tabara de la coltul blocului” despre bananele verzi invelite in ziare ca sa se coaca….Am vazut aceeasi chestie si in filmul „Amintiri din epoca de aur” Sa imi fie iertat dar eu nu am vazut banane inainte de ’89 decit in filmele cu Stan si Bran. Iar sora mea pusa fata in fata cu o banana prin 1992 nu a stiut ce obiect este acela. Eu stiam din filme 🙂 . Eu stiu ca existau doua astfel de produse alimentare „de lux” care nu puteau fi obtinute decit de revelion si doar in cazul in care aveai pile: Sucul PEPSI si PORTOCALELE! In fiecare an de Craciun am avut pe masa pepsi si portocale datorita grijei parintilor sa faca rost pentru noi copiii. Dar era vorba de portocale si nu de banane! Sau ce stiu eu…poate bucurestenii aveau acces si la banane, eu pe vremea aceea eram doar un provincial incuiat…eu vazusem doar portocale.

    Iar despre Iliescu ce sa zic…nu mi-am dorit moartea lui Ceasusescu, cu atit mai putin pe a lui Basescu….dar nea Ilici ar merita spinzurat in piata constitutiei….NU exista vreun personaj mai negativ ca acesta in istoria recenta a Romaniei.

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 23, 2015 at 8:04 pm

      tataia

      Bine ai revenit, frate drag.

      Nu aveai ce cumpara, adica alimente. Ca diversitate. Si chestii exotice.

      Nu ai cu ce bani cumpara acum alimente, nu pentru ca mergem in excursii in strainatate. Majoritatea romanilor oricum nu au bani de asa ceva iar putinii care au bani de astfel de excursii, sigur isi pot permite si orice aliment.

      Referitor la cheltuielile mici in plus acum fata de cele din vremea lui Ceausescu, pe care le-ai enumerat: majoritatea pensionarilor din Romanie n-au absolut nici o treaba cu ele. Si aici este de fapt marea drama a tarii. Puterea de cumparare a pensiei era inainte enorma fata de cea actuala …

      Comparatia cu painea nu e corecta. Pe vremea aia painea era paine, acum cea de 1 leu este o mica painica puf umflata cu pompa. Deci nu e un raport de 1 la 5.

      As dori insa se sublinez o chestie esentiala: mass-media actuala intoxica ticalosit telespectatorii si cititorii cu refrenul repetat insistent: LIPSURILE DIN VREMEA LUI CEAUSESCU. In primul rand lipsurile n-au fost doar din vina lui Ceausescu, ci mai ales din vina stapanilor planetari ai sistemului financiar bancar. In al doilea rand vorbim de lipsuri doar in a doua parte a anilor 80. Dar el a condus Romania timp de … 22 de ani. Iar in majoritatea acestei perioade nu se poate vorbi de lipsuri.

      Apreciază

      • nikodim said, on decembrie 23, 2015 at 8:15 pm

        saccsiv,
        Deacord cu tine.

        Apreciază

      • marinela said, on decembrie 28, 2015 at 2:32 am

        @saccsivs
        Corect!!!Am trait vremurile alea si eu.

        Apreciază

  25. AKRITAS said, on decembrie 23, 2015 at 6:17 pm

    Dovada islamizării Europei! Refugiații musulmani își dau arama pe față: „Jur pe Allah că doar pentru acest ţel am venit aici“ (Video)
    proteste_l_musulmana_59931300

    Când am publicat editorialul ”Criza refugiaţilor e de fapt o invazie musulmană organizată” pe site-ul NapocaNews pe 27 august a.c. am fost criticat de presa mainstream că exagerez, că nu mă bazez pe fapte în argumentația mea logică, că NU asistăm la o cucerire religioasă a Europei de către Islam. Zilele acestea, după descoperirea pașapoartelor false sau a teroriștilor ISIS infiltrați cu valul de imigranți musulmani, a apărut și dovada că ne confruntăm în realitate cu o invazie islamistă bine organizată și stipendiată. Iată dovada:

    Un musulman de origine siriană care a intrat anul acesta în Europa profitând de valul de refugiaţi care aveau ca destinaţie Germania a admis, într-un interviu acordat unui post arab de televiziune, că scopul său nu a fost să fugă din calea războiului sau să scape de teroarea instituită de gruparea jihadistă Statul Islamic. Scopul imigrantului musulman a fost şi rămâne cu totul altul: „islamizarea“ Europei prin convertirea cetăţenilor ei la islam. Bărbatul se declară oricând gata „să-şi vândă ţara“ şi „chiar părinţii“ pentru a atinge „paradisul“, convertind europeni la islam, care, la rândul lor, îi vor „islamiza“ pe alţii. „Jur pe Allah că doar pentru acest ţel am venit aici. Am observat că sunt curioşi şi dispuşi să cunoască islamul prin noi“, a adăugat bărbatul.

    646×404

    Conceptul de „Hijrah“ sau „jihad prin emigrare“ se referă la răspândirea islamului pe noi teritorii, la această idee făcându-se referire inclusiv în Coran, titrează Infowars.com.

    Afirmația făcută de imigrantul sirian musulman vine în contextul în care, în ultima perioadă, mai mulţi islamişti au vorbit explicit despre folosirea migraţiei în masă a musulmanilor în Europa ca mijloc pentru înlocuirea creştinismului cu islamismul. Într-un discurs rostit la moscheea Al-Aqsa din Ierusalim, imamul Sheikh Muhammad Ayed a afirmat că „Europa a devenit bătrână şi decrepită şi are nevoie de o revigorare umană“, îndemnându-i pe migranţii musulmani să aibă copii cu cetăţeni europeni, după care să le „cucerească ţările“.

    Stângiștii din Europa dau și ei o mână de ajutor islamiștilor promovând ateismul gregar și persecutând religia creștină, iar mai nou Crăciunul Nu mai e considerată sărbătoarea Nașterii Domnului Iisus Hristos, ci doar o sărbătoare a binelui. Mai mult, în multe țări arabe, Crăciunul a fost deja interzis, iar în țările nordice persecuția creștinismului e politică atee de stat, de factură neo-marxistă, care a dus la confiscarea copiilor familiei Marius Bodnariu pentru că îi învăța rugăciunea Tatăl Nostru.

    În Marsilia, Londra, Paris, Berlin sau Bruxelles și, mai ales, în cartierele Molenebeek sau Saint Denis funcționează Șaria, iar femeile sunt obligate cu forța să poarte burka și agresate dacă poartă fuste, cu complicitatea primarilor de stânga, socialiști și neo-marxiști. Această alianță între Islam și stânga europeană are ca scop desființarea religiei și a spiritualității creștine în Uniunea Europeană, cu sprijinul financiar al fundațiilor soroșiste. Asistăm la uciderea lui Hristos pe principiul filosofic anarhic al lui Nietzsche. Viitorul Europei este înființarea Califatul Islamic pentru majoritatea refugiaților musulmani care vin ilegal pe bătrânul continent. Musulmanii sunt primiți de politicienii socialiști cu brațele deschise, unii dintre ei fiind corupți de traficanții de persoane și miliardarii saudiți, dar joacă în fața opiniei publice rolul ipocrit sau ignorant multicultural de bunul samaritean, fapt demascat de politicienii din Ungaria, Polonia sau Cehia. Pe când o anchetă penală declanșată de justiția germană împotriva cancelarului Angela Merkel pentru complicitate la încălcarea legislației europene privind inmigrația ilegală și cercetarea de către Europol a conturilor CDU?

    Ionuț Țene

    http://www.napocanews.ro/2015/12/dovada-islamizarii-europei-refugiatii-musulmani-isi-dau-arama-pe-fata-jur-pe-allah-ca-doar-pentru-acest-tel-am-venit-aici-video.html

    CAND LUPII AJUNG CIOBANI LA STANA…..CAND PRIMIM „VALORI” SI „CIVILIZATIE” DE LA LUPI…..SI OILE DORM….VAI DE OI….

    Apreciază

  26. Iones said, on decembrie 23, 2015 at 6:40 pm

    Guvernul „tehnocrat” Cioroş face jocul Finanţei Mondiale si amana Legea darii in plata

    Aplicarea Legii privind insolvenţa persoanelor fizice va fi amânată până în decembrie 2016, potrivit unei Ordonanţe de Urgenţă adoptată miercuri de Guvern, a anunţat purtătorul de cuvânt al Executivului, Dan Suciu.

    http://www.gandul.info/financiar/falimentul-personal-se-amana-cu-un-an-de-ce-a-decis-guvernul-sa-intarzie-aplicarea-legii-care-i-scapa-pe-datornici-de-executarea-silita-14929262

    Apreciază

    • el said, on decembrie 23, 2015 at 8:50 pm

      Iones

      au nevie de parai ca vine razbelul… si apoi mai vad ei ce se alegge dupa paful si pulberea ramase….ACUM TREBUIE STORS romanul…..ACUM pana nu piere… poae maine nu mai au pe cine stoarce

      Apreciază

  27. mircea.v said, on decembrie 23, 2015 at 9:49 pm

    saccsiv,

    In primul rand scuze, ca am zis ca nu mai scriu pe subiect, dar sant slab.

    Cuvant de la Parintele Calciu:

    „Nu era cinste la ei, pentru ca la satana nu este cinste. Cinstea este la Dumnezeu. Diavolii se inseala unul pe altul, se parasc unul pe altul, lucreaza unul impotriva altuia si toti impotriva noastra. Sant ca o haita de caini care se bat pe un starv, dar cand vine un lup, sar toti pe el, coalizandu-se impotriva dusmanului. Asa, cand apare ingerul, toti dracii vin impotriva noastra”

    Asta o spune un om care vorbea cu ingerul sau.

    Pe cine sa cred Vasile, pe tine sau pe Parintele Calciu?

    @el,

    iarasi te certi cu inchipuirile tale, si nu cu ceea ce am spus eu. Ceea ce spui tu nu are absolut nici o legatura cu ceea ce am spus eu. Ca sa fiu mai clar pt toti cei ce il lauda pe Ceausescu si regimul sau, cel ce le-a dat numar ca sa se identifice cu numar (CNP) si nu cu nume de botez, citit toti ceea ce spune Parintele Calciu.

    Cu Parintele va puneti de-a craca, nu cu mine. Stiti toti mai bine decat Parintele Calciu. Destul de tare…

    Si daca s-a dus Ceausescu la Parintele Fageteanu asta ce inseamna, ca Ceausescu era mare crestin?

    Crestinismul lui Ceausescu asta a fost: CNP – numarul omului din Apocalipsa.
    Dar asta e nimic, lasa, Ceausescu a fost naiv… Miscarea Legionara, Sfintii Inchisorilor, si ce daca si-a batut joc de ei, a fost simplu si el… Te doare capu’.

    Acuma nu toti politicienii merg la biserica, ce sa mai zicem de preotii care incurajeaza toate biometriile astea…
    Zice un preot ca „eu nu iau, da la oameni nu le zic sa nu ia”. Pai daca C era asa mare crestin, de ce interzicea membrilor de partid sa nu mearga la biserica, de ce organiza de marile sarbatori religioase, petreceri campenesti, zile de munca record…

    Eu nu intelg de ce ne mai razvratim impotriva cipurilor din acte si impotriva celor ce le-au introdus. Merg si astia la biserici, ba construiesc biserici, chiar si o catedrala a mantuirii neamului. Sant si ei naivi si oameni simpli. Doar mai e pana la implant. Primul pas a fost CNP, si vaz ca este bun, si la fel cel ce a introdus CNP-ul. Santem numere, ce poate fi mai frumos pt un crestin decat a fi un numar? Sant numar peste tot pe unde merg si ma mandresc cu asta. Uraaa….!!!

    Putea sa faca C toate faptele bune din lume, sa fie numai lapte si miere, sa zideasca biserici, sa zica ca e mare credincios, degeaba daca a introdus CNP. Mai injositor pt un om ca sa se identifice cu un numar, asa cum au si obiectele, si animalele, si cei din lagare, cei lipsiti de libertate, nimic nu e. Mai injositor de a spune la ghiseu un numar decat numele tau, nimic nu e.

    Dintr-o data uitam toate profetiile, toate filmele Sarea pamantului care vorbesc de numarul omului, uitam de Apocalipsa, si spunem ca CNP-ul e un fleac si ne facem ca nu e important si la fel cel ce l-a introdus.

    Asta e realitatea, drumul spre insemnare la noi in tara, Ceausescu l-a inceput. Si ce daca…
    Sa-l ierte Dumnezeu, nu zic ca e in iad sau rai, la Dumnezeu e judecata.

    Da daca vine antihristul si merge si el la biserica, poporul are de toate, de munca, veselie si bunastare… dar ne baga cip in cap, o fi bine? Poate zicem si de el ca e simplu, nestiutor, ratacit, ca sa vezi…

    @Liliana,

    Wurmbrandt a fost pastor protestant. Evreu convertit.

    Apreciază

    • vali said, on decembrie 24, 2015 at 8:43 am

      O alta dovada ca toata bunastarea economica construita de nea’ Nicu a fost uraciune in fata Domnului, e faptul ca s-a prabusit foarte rapid dupa revolutie pentru ca a fost o bunastare economica obtinuta cu sacrificii inacceptabile ce s-a construit prin jaf (colectivizarea) si exterminarea prin munca a unor nevinovati si martiri lasand in urma orfani, vaduve, maldare de oase prin lagarele de munca dar si niste fabrici, complexe de porci, drumuri etc. la care sa ne inchinam si sa slavim numele conducatorului, ceea ce s-a si intamplat.

      Manastirile lui Stefan infloresc de 500 de ani incoace si nu se poate atinge nimeni de ele sa le darame. Dumnezeu ne arata astfel ce trebuie cu adevarat sa pretuiasca poporul.

      Pe de alta parte fiecare popor isi merita conducatorii. In Ceausescu s-a oglindit necredinta noastra de atunci. Pana la urma nea’ Nicu chiar a fost si este inca iubit de romani, pentru ca si romanii erau si sunt la fel de salbatici ca el. Domane fereste sa fii avut un conducator sfant si sa nu fi ascultat de el. Am fi avut soarta Serbiei.

      Apreciază

    • el said, on decembrie 24, 2015 at 5:25 pm

      mircea.v

      bai micrea cel „viteaz” la datul c pietre in DUSMANII IMAGINARI si INOFENISVI de acum, daca ceausescu a introdus CNP-urile ceri tu istetule ca stia el ce face si in ce lucrarea antcristica se incadreaza?
      Tu DE CAND stii?
      SI CE AI FACUT de atunci ca sa SCAPI de CNP?

      MAI AI CNP?

      Daca da : INCHIDE GURA s TACI ca ESTI MAI RAU ca ceuasescu !

      OK?

      baai ce tare esti tu la datul cu bolovanul, mai ales cand NU ala e dusmanul tau ACUM !

      Daca ai atata ACRIVIE TU CE FACI ACUM cu cnp-ul? il past
      rezi si judeci pe cel care ti l-a dat ca altfel tu era „sfant” !!!

      FARISEULE !

      scoate BRANA din ochiul tau RAU inainte sa te agati de paiul din ochul unui pacatos MORT !

      Apreciază

      • el said, on decembrie 24, 2015 at 7:07 pm

        mircea.v

        vrei sa te pomeneasca si pe tine dupa moarte cineva pentru iertarea pacatelor tale de PACATOS?
        daca DA, atunci sa fii si tu ingaduitor cu pacatele pacatosului inselat de diavol si acum MORT si SA TE ROGI pentru iertarea/usurarea lui ca TOTI suntem pacatosi si noi crestinii ortodocsi NU CU OAMENII ne luptam, ci du duhul dracesc si anticristic din ei si din lume !

        OK?

        Apreciază

    • el said, on decembrie 24, 2015 at 5:29 pm

      mircea.v

      cu judacata cu care JUDECI pe alti VEI fi si tu JUDECAT !

      daca ai atata acrivie sa reprosezi unuia care habar nu avea ce rau face , TU CUM crezi FATRARNICULE ca vei fi CRUTAT cu mila de Hristos pentru CNP-ul tau, tu care NU ai avut mila de altul la fel de prost ca tine, ba MAI PROST, ca tu acuma STII si NIMIC NU FACI!

      asadar pana NU SCAPI de CNP- NU AI DREPTUL sa judeci pe cel care l-a introdus ca NU ceausescu te tine pe tine AZI cu CNP-ul in buzunar !

      FATRANIC OBRAZNIC ! si „marturisiorule” CAZUT in apostazia CNP ! cu judecata cu care judeci vei fi judecat !

      Apreciază

    • el said, on decembrie 24, 2015 at 5:37 pm

      mircea.v

      te lupti tu acum cu duhul anticristic din lume sau CU OMUL? daca DA si tu esti un ANTICRIST !

      (sau nu stii de la Sf Pavel ca lupta noastra nu este impotriva trupului si a sangelui si a DUHURILOR ELE?)

      Apreciază

  28. mircea.v said, on decembrie 23, 2015 at 9:55 pm

    erata

    de ce interzicea membrilor de partid sa mearga la biserica

    Apreciază

  29. alextatulea said, on decembrie 23, 2015 at 10:56 pm

    @tataia

    Locurile de munca au fost intr-adevăr concepute in uzine ca sa mute țăranii de la tara in orase, insa per ansamblu întotdeauna au existat slujbași in funcții publice si private pana la venirea comunismului. De pildă uzina Malaxa s-a transformat in uzina comunistă dar erau oameni angajați la privat cum sunt si acum. Diferenta constă în anularea drepturilor cetățenești. In rusia țaristă a existat un mare proprietar de fabrica care a fost sfătuit de un mare duhovnic ca odată cu venirea comunismului după revoluția bolsevică sa cedeze de buna voie fabrica si in felul asta il vor lăsa director in continuare chiar daca nu mai e proprietar. Altii care nu făcuseră asa au fost eliminați din fabricile lor personale. Acuma mie nu îmi place ce a pățit bărbatul ala, chestia asta o citisem in cartea „mari stareti rusi” si intr-adevăr l-au lăsat director acolo pana la pensie. Dar totusi au existat si in timpul comunismului oameni duhovnicesti in taina lucrând in uzine, nimeni nu spune ca a fost bine desproprietarirea patronilor respectivi. Cunosc monahi care scosi afară din mănăstiri după decretul din 59 au lucrat in uzine si nu au trădat monahismul. Mi-a povestit o stareta batrana ca a lucrat multi ani pana s-a intors in manastire. Te obligau sa ai loc de munca daca erai tanar monah.

    Apreciază

  30. […] A tradat Nicolae Ceusescu valorile socialismului? PARTIAL, DA […]

    Apreciază

  31. […]    Iata comentariul monahului Teodot postat la A tradat Nicolae Ceusescu valorile socialismului? PARTIAL, DA: […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.