Saccsiv – Weblog

Exista o LEGATURA intre incendiul de la “COLECTIV” si ATENTATELE de la PARIS? Da si e de natura demonica si papusareasca

Posted in Uncategorized by saccsiv on Noiembrie 18, 2015

   Romania

Varianta acceptata de tinerii romani frumosi si liberi ce dau like la cani cu cappuccino pe facebook e ca coruptia e de vina pentru incendiul de la “Colectiv”, asa ca au iesit pe strazi sa zbiere ca nu vor biserici.

Evident, ei nici acum nu realizeaza ca totul n-a fost decat o ingineria sociala creata de specialistii societatilor Soros avand ca rezultat vizibil deocamdata noul guvern legat direct de aceleasi societati. Adica va fi rau. Dupa cum am mai spus, mie insa mi-e si mai teama de ceea ce inca nu se vede:

DACIAN CIOLOS – varful ice bergului produs de SOROS MAIDAN. Ce-o fi insa ascuns sub apa?

   Franta

Acolo maestrii ingineriilor sociale n-au avut nevoie nici de un alt guvern si nici de demolarea unor biserici in care oricum intra din ce in ce mai putini oameni.

Rezultatul vizibil al atentatelor teroriste e deocamdata:

SCHEMELE VECHI NU DAU NICIODATA RATEURI. Franta: 84% dintre francezi ar ceda din propriile drepturi pentru sporirea securitatii

E insa si in cazul Frantei ceva ce inca nu se vede?

   Mana criminala

In cazul Frantei, existenta unei maini criminale e evidenta, caci doar a fost atac terorist. Ceea ce nu se spune insa oficial si nici in mass-media e insa esentialul:

ATENTATELE din PARIS nu puteau fi comise de actualul ISIS. Ceva cu mult mai puternic se afla la butoane

In cazul Romaniei, sunt destul de multe voci ce spun ca incendiul acela a fost cel putin bizar. Evident, tema neabordata oficial sau in mass-media:

AU FOST JERTFITI (3): MANA CRIMINALA. Nu vi se pare ciudat ca atunci cand explodeaza o butelie intr-o bucatarie, prima pe lista ipotezelor e crima sau actul suicidal iar in cazul incendiului de la “Colectiv” aceasta ipoteza de lucru este ignorata total?

   Teoria conspiratiei

Mana criminala are intotdeauna un scop.

Dupa cum am scris mai sus, in cazul atentatelor din Franta deocamdata scopul vizibil e o si mai mare supraveghere in paralel cu o drastica restrangere a libertatilor.

Ceea ce inca nu se vede, dar va fi vizibil foarte curand, consider ca tine de accelerarea implementarii implantarii cipului.

De asemenea de accelerarea declansarii celui de al treilea razboi mondial prin invazia terestra a Siriei cu trupe franceze si aliate, unde ii vor intalnii pe “prietenii” rusi, iranieni si chinezi.

Ortodoxia nu e compatibila cu Noua Ordine Mondiala

Daca in vestul eretic sau ateu papusarii au o treaba relativ simpla, in zona Ortodoxa au de muncit oleaca mai mult. Pe langa Big Brother, internetul obiectelor, cipuire si disparitia banilor cash, trebuie sa strice musai in primul rand Biserica Ortodoxa. Caci altfel sunt constienti ca se alege praful de tot ce s-au tot straduit  sa edifice de peste 200 de ani.

Intr-o ordine a marimii, trei piese ar fi importante in aceasta ecuatie: Rusia, Romania, Grecia.

Cum legatura oficiala dintre guvernarea lui Vladimir Putin si Biserica Ortodoxa ca institutie e din ce in ce mai puternica, probabil ca papusarii spera ca dupa infrangerea Rusiei intr-un al treilea razboi mondial, invingatorii sa puna mana si pe aceasta din urma. Ceva de genul: cand cade, cade tot.

Cu grecii nu mi-e foarte clar ce au de gand, emit insa ipoteza ca vor lucra pe frontul deja deschis, anume cel al crizei financiare. In Grecia, legatura dintre Biserica Ortodoxa ca institutie si stat e mai puternica si mai veche decat in actuala Rusie, asa ca sub pretextul unor masuri de austeritate ar putea s-o loveasca din plin.

Am lasat la urma Romania, fiind mai multe de spus, deoarece cred ca de aici va incepe marea teroare, cumplita prigoana anti ortodoxa.

Dupa cum am mai scris, mi-e teama de partea nevazuta a ice bergului. Nu cred ca papusarii s-au straduit atata cu “Colectivul”, cu manipularea mass-media, cu ingineria sociala pe facebook, cu revoltele, doar ca sa plece Ponta. Lui Ponta era suficient sa i se transmita prin canalele papusaresti ca trebuie sa plece si pleca. Asa cum s-a sinucis politic Crin Antonescu sau cum a plecat Teodor Melescanu de la SIE. Era atat de simplu.

Despre altceva este vorba, ceva din categoria zbieretelor gloatei din piata: “Vrem spitale, nu catedrale”. A fost un experiment reusit, acela de a manipula intr-atat masele incat sa urasca Biserica Ortodoxa, intr-o proportie de neinchiput acum 20 de ani sau chiar acum 10 ani. Si n-au facut-o doar cele adunate pe strazi, ci i-ati intalnit desigur si la serviciu, vecini si poate si in casa.

Si daca experimentul a reusit, calea spre etapele urmatoare e libera si nu se vor lasa pana ce nu vor reforma Biserica Ortodoxa din temelii. Nu vor reusi cu totul, asta stim din Sfanta Scriptura, dar vor demola la greu.

Ce va fi cu ortodocsii traditionalisti?

Voi nu le-ati vazut, insa cand discutiile pe tema erau in toi, am primit zeci de comentarii anti crestine atat de pline de ura incat nu m-ar mira ca lasati liberi, o parte dintre ei sa ne suie cu bucurie pe lemn in piata publica.

Iar ceea ce va izbucni in Romania se va extinde precum o plaga in intreg spatiul ortodox. Eu asa cred. Nu va fi nici o inflorire a vreunui bine pe meleagurile astea.

Se adevereste PROFETIA LUI SUNDAR SINGH despre Romania. SHOCK NEWS: iata ce zicea mega sfantul super iluminat indian convertit la crestinism

  Diabolicul si sacrificiul ritualic

Trebuie sa intelegem si sa nu uitam niciodata o chestiune esentiala: Guvernul Mondial si Noua Ordine Mondiala sunt strans legate de ANTIHRIST iar papusarii actuali de lucifer. Ultimilor nu banii le asigura reusita si nici fantastica organizare a masoneriei, a grupului Bilderberg sau a Comisiei Trilaterale. Astea sunt strict niste instrumente necesare. Puterea insa de la diavol le vine. Cat timp avem clar in minte treaba asta, nu riscam sa devenim gloata bulucita impotriva fNOM:

Ultima revolutie: NOUA ORDINE MONDIALA reala impotriva falsei “Noi Ordini Mondiale”

Asadar diabolicul este o componenta esentiala a ecuatiei, iar acest diabolic are nevoie de sacrificii ritualice. Sacrificii ale nefericitilor ce i se inchia chiar diavolului, precum jertfele celor ce in vechime se inchinau lui Moloh.

De aceea nu intamplator au fost alese cluburile “Colectiv” si “Le Bataclan”. Pentru cei ce inca nu stiu, iata ce se asculta si ce se facea la “Colectiv”:

DOVEZI VIDEO: Obisnuitii clubului “Colectiv” CHIAR SE INCHINAU LUI SATANA. Scurt cuvant catre parintii de adolescenti rockeri

CLUBUL “COLECTIV” a fost TEMPLU SATANIC. Nu metaforic. Video si foto CUTREMURATOARE. Parintele Savatie Bastovoi propune sa se faca din el PARACLIS. Eu propun SA FIE DEMOLAT

Iata si ce se asculta la “Le Bataclan”:

 

Anunțuri

52 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. pol said, on Noiembrie 18, 2015 at 3:00 pm

    De ce neaparat la noi? De ce neaparat sfarsitul lumii? Daca Mantuitorul spune ca nici El nu stie cand vor fi vremurile de pe urma , de ce cu obsesia asta? De ce sa speriem suplimentar oamenii deja terorizati? Eu cred ca e si o dorinta de asta de senzational, sau din pacate lipsa unui viitor previzibil personal determina speranta ca totul in jur sa se naruie. Vin vremuri grele, s-au ars multe etape in instaurarea noii ordini insa nu trebuie sa fugim prin munti sau sa ne asteptam sa fim linsati – ca daca ar fi asa ce mare paguba, nu tot cu o moarte suntem datori? nu era : Curaj Eu am biruit lumea….?

    Apreciază

    • saccsiv said, on Noiembrie 18, 2015 at 3:14 pm

      pol

      Asa zic cei ce ne indeamna sa dormim, cum ca mai e mult pana departe. Ca nici macar Domnul nostru Iisus Hristos nu stie. Si aduc ei ca argument versetul:

      “Iar de ziua şi de ceasul acela nimeni nu ştie, nici îngerii din ceruri, nici Fiul, ci numai Tatăl.”

      http://bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=55&cap=24

      Am mai discutat noi pe aici despre nelogica acestei zise. Pai daca nimeni nu stie, atunci de unde stiu teologii roz ca mai e mult pana atunci?

      Dar oare Iisus Hristos chiar nu stie? El care ne avertiza despre cum va fi, nu stia si cand va fi?

      Sa ne amintim si de versetul:

      „Iar de la smochin învăţaţi pildă: Cînd mlădiţa lui este fragedă şi dă frunze, cunoaşteţi că aproape este vara. Tot aşa şi voi, cînd veţi vedea acestea toate, cunoaşteţi că aproape este lîngă uşi”

      Adica ne vorbeste despre semne, dar nu stie mai multe?

      Fratilor, am tot repetat: cand nu suntem dumiriti, fuga la colosi. Nu la habaucii teologi ai iadului.

      Asada iata ce ne invata Sfantul Ioan Gura de Aur:

      IISUS HRISTOS CHIAR NU STIE? Iata cum comenteaza Sfantul IOAN GURA DE AUR versetul “Iar de ziua şi de ceasul acela nimeni nu ştie, nici îngerii din ceruri, nici Fiul, ci numai Tatăl.”

      https://saccsiv.wordpress.com/2014/11/23/iisus-hristos-chiar-nu-stie-iata-cum-comenteaza-sfantul-ioan-gura-de-aur-versetul-iar-de-ziua-si-de-ceasul-acela-nimeni-nu-stie-nici-ingerii-din-ceruri-nici-fiul-ci-numai-tatal/

      Apreciază

      • andrei-d said, on Noiembrie 18, 2015 at 6:02 pm

        Sau „Fatarnicilor, fata cerului stiti sa o judecati,dar semnele vremurilor nu puteti!” ( Matei 16,3)

        Apreciat de 1 persoană

      • unu said, on Noiembrie 18, 2015 at 9:43 pm

        Un video care lamureste care e scopul atentatelor din Paris, de ce s-au produs ele si ce o sa urmeze:

        Omul ala a avut mult curaj sa iasa la TV si sa spuna ce spune.

        Apreciază

      • el said, on Noiembrie 19, 2015 at 1:09 am

        andrei-d

        🙂

        Apreciat de 1 persoană

  2. pol said, on Noiembrie 18, 2015 at 3:40 pm

    Nu-s in masura sa interpretez versete Biblice insa ma gandesc ca nu e sanatos nici sa asteptam cu sufletul la gura sfarsitul…care oricum poate fi amanat de rugaciune si fapte bune – ma gandesc ca asta e scopul nostru aici. Deznadejdea indusa poate fi o arma in mana celor care vor sa aduca antihristul pe pamant…cum ca nu mai e nimic de facut..Asta vroiam sa zic – trebuie un echilibru si indemn la fapte bune, rugaciune,pocainta – ca sa ne scapam, cu totii, cu familia noastra,cu neamul nostru Romanesc….

    Apreciază

    • saccsiv said, on Noiembrie 18, 2015 at 3:57 pm

      pol

      Dar de ce deznadejde? Si de ce nu te poti ruga?

      Apreciat de 1 persoană

    • cosminmatiu said, on Noiembrie 18, 2015 at 7:18 pm

      Decat sa fii luat de valul antihristic fiind prea relaxat si pasiv mai bine lupti cu ajutorul lui Dumnezeu cu deznadejdea. Stai linistit ca e normal, toti cei ce vor sa se mantuiasca in aceste vremuri au lupte cu ea.

      Apreciază

    • mihai said, on Noiembrie 18, 2015 at 9:24 pm

      Pol frate, dar vedem semnele care nu mai au nevoie de absolut nici un comentariu, sa reamintesc numai cateva: sodomia, ura, invidia, crime in familie, dorinta vaticanului prin papa de a avea guvern mondial, si atentie microciparea care si aceasta bate la usa si multe altele pe care nu mai are rost sa le enumeram caci le vedem petrecanduse sub okii nostri, si apropo de teroare ca sa citez pe un sf. Parinte, citez: si va veni vremea cand veti merge pe drum si va va fi frica si de umbra voastra, ei bine ce vedem in zilele noastre?!, atentate cu bombe, tot mai multi batrani omorati in propria casa, oameni talhariti in propria casa pt te miri ce, violuri asociate cu crime si talharii s.a.m.d, un alt semn tot ca sa citez pe un alt sf. Parinte, citez: veti ajunge deseurile societati, ei bine ce vedem in zilele noastre?!, dupa o anumita varsta nu te mai angajeaza nimeni si ati da cu flit deoarece ft multi angajatori sa dea salarii mici si bineinteles placerii carnale cu angajati, tot mai multi tarani asi vand paminturile iar cand asi termina bani atunci se trezesc si ei la realitate iar de angajat nu au unde caci cei ce leau luat paminturile asi agajeaza vreo cativa tractoristi iar la restu pa, deci ca atare sa zica bodaproste de asi gasesc si un post de sclav, si ar fi multe de spus. In concluzie frate pol hai ca sa nu adoptam politica strutului, pa undeva ai dreptate si tu ca mai sunt profetii de implinit

      Apreciază

  3. Cristian said, on Noiembrie 18, 2015 at 4:30 pm

    Ipoteza: social networking = social engineering = social manipulation? Mai clar: oare pentru asta au fost create de fapt retelele sociale din start, adica pentru manipularea (interactiva a) maselor? (prin televiziune se reusea o manipulare pasiva, fara feedback, fara comentarii, fara like-uri etc.) Cu siguranta mi s-a parut extrem de SUSPECT/CIUDAT modul sau mai bine zis RAVNA MARE cu care a fost promovat in Romania facebook, prin REPETATE CAMPANII PUBLICITARE ASCUNSE (de exemplu Vodafone cica isi promova optiunile de internet, de fapt promovand facebook; si altii la fel)! De ce atata ravna? De ce doar facebook, cand erau oricum atatea altele si Hi5-ul era deja vechi la acea vreme (2007 cred…)…? (evident, faptul ca exista o legatura foarte clara intre facebook si CIA/NSA e doar pura „coincidenta”…)

    Apreciat de 1 persoană

  4. tom beron said, on Noiembrie 18, 2015 at 4:42 pm

    http://www.lefigaro.fr/flash-actu/2015/11/17/97001-20151117FILWWW00156-la-voix-du-djihadiste-francais-fabien-clain-identifiee-dans-la-video-de-revendication-de-daech.php

    ps:tare sunt curios daca acest cap al raului nu este si el „co$er”..”Clain”..poate fi „Klein”

    Apreciază

    • el said, on Noiembrie 19, 2015 at 1:22 am

      tom beron

      nu se ocupa co$erii de asemenea lucrari pentru care se curaj( ciar daca nebun) ceea ce lasii nu au, ei mana insa cu succes fraierii spalati pe creieri cu mainile carora scot castanele fierbinti din foc, klein o fi vreun teuton fara minte manipulat ca o scula/robot de lucru…

      Apreciază

  5. Nimbus said, on Noiembrie 18, 2015 at 4:42 pm

    Secretul lui Ciolos.
    Nu am dat link-ul pana nu am avut o confirmare dintr-o sursa tip blackhat. E singura din underground (de obicei astept 3 confirmari) asa ca e posibil ca informatia sa fie exagerata.

    http://www.activenews.ro/stiri-politic/MARELE-SECRET-al-premierului-Dacian-Ciolos-si-sotia-sa-sunt-adepti-MISA-si-ai-lui-Guru-Bivolaru-DEZVALUIRI-despre-legaturile-dintre-noul-prim-ministru-si-secta-porno-126893

    Apreciază

    • el said, on Noiembrie 19, 2015 at 1:33 am

      Nimbus

      Da, din pacate inchinatorii la diavol si aplaudacii lor aruncatori cu pietre in Biserici care vor Spitale nu catedrale au obtinut guvern dupa chipul si asemanarea lor: condus de alt INCHINATOR la diavoli prin mantre si „spirale” si un spurcat bautor de urina si practicant yoghin din secta porno a lui guru bivolaru.

      ce se aseamana se aduna ! inchinatorii la diavol prajiti la club au adus prin „jertfa” lor SPURCATA in fruntea guvernului de demonocrati unul de-al lor, de alta nunata… drac la drac si chematori al diavolilor la chemator al diavolilor….

      Apreciază

  6. ionel said, on Noiembrie 18, 2015 at 4:45 pm

    Intr-adevar am vazut o ura fata de Biserica Ortodoxa ca uneori te inspaimanta cum se poate ca un om sa gandeasca asa, si asta la multi care chiar merg la biserica, iar contrar, personal am vazut si multi de la care nu ma asteptam sa sara in apararea bisericii, e si o parte buna ca unii s-au mai trezit cand au vazut cum este atacata Sfanta Biserica. Poate nu e mare lucru dar totusi e ceva.

    Apreciază

  7. energein7 said, on Noiembrie 18, 2015 at 5:35 pm

    Reblogged this on energein7's Blog.

    Apreciază

  8. stef said, on Noiembrie 18, 2015 at 6:12 pm

    The Paris Attacks & Illuminati Rituals For Lucifer

    Apreciază

  9. MariusB said, on Noiembrie 18, 2015 at 7:01 pm

    „Dau like la cani cu capucino” ?!… asta ai imprumutat-o de la Mircea Badea 😀

    Apreciat de 1 persoană

    • el said, on Noiembrie 19, 2015 at 1:25 am

      MariusB

      pana si Caiafa a proorocit 1 data , tembelul badea sa nu aibe si el 1 data vreo „vorba de duh”? mai ales cand e vorba de realitati familiare lui… 🙂

      Apreciat de 2 persoane

    • Radu said, on Noiembrie 19, 2015 at 10:37 am

      Asta e cruntul adevar cunosc si eu personal astfel de inteligenti si inteligente fac umbra degeaba pe pamant , idioti folositori pentru sistem.
      Au prins panza de paianjen la „mansarda” de atata odihna si lipsa de judecata lasa ca deciziile si gandirea e preocuparea elitelor, ei sunt prea ocupati si ii plictiseste daca te apuci sa le spui de lucrurile care le-am citit si vazut pe aici pe blog.
      De aia si sunt usor de manipulat din ignoranta si lenevie la partea cu ganditul si evident faptul ca sunt praf si la partea cu relatia lor cu Dumnezeu.
      Au fost multi duhovnici si oameni de duh care nu aveau prea multa care dar Duhul Sfant era cu ei si erau foarte lucizi si stiau multe despre evenimentele contemporane si pericole.

      DUCEM LIPSA de astfel de oameni de duh si preoti adevarati !

      Apreciază

  10. geo said, on Noiembrie 18, 2015 at 7:14 pm

    „In Grecia, legatura dintre Biserica Ortodoxa ca institutie si stat e mai puternica si mai veche decat in actuala Rusie, asa ca sub pretextul unor masuri de austeritate ar putea s-o loveasca din plin.”
    ADEVARAT:
    „Statul grec lasă BISERICILE fără PREOȚI: 2300 de biserici ortodoxe nu vor mai avea preot”
    http://www.activenews.ro/externe/Statul-grec-lasa-BISERICILE-fara-PREOTI-2300-de-biserici-ortodoxe-nu-vor-mai-avea-preot-126929

    Apreciază

  11. gheorghe said, on Noiembrie 18, 2015 at 7:16 pm

    Statul grec lasă BISERICILE fără PREOȚI: 2300 de biserici ortodoxe nu vor mai avea preot
    –––––-
    http://www.activenews.ro/externe/Statul-grec-lasa-BISERICILE-fara-PREOTI-2300-de-biserici-ortodoxe-nu-vor-mai-avea-preot-126929

    Apreciază

    • el said, on Noiembrie 19, 2015 at 1:41 am

      gheorghe

      ei sa vedem daca nu cumva vor obtine efectul INVERS ! stranind prin restrictii tocmai RAVNA pentru Credinta a grecilor leneviti de bunastare si treziti de dusul rece al rispirii ei…
      pe greci NU ii biruiesc ei cu masuri „europene”, ca europa cea primitiva a invatat scoala de la Grecia antica dupa ce in curvia ei a lepadat invatatura mantuitoare a Greciei Ortodoxe a Bizantului … aici dracul iar se joaca cu focul…. si va iesi PARLIT pana la varful cozii… din pacate altceva NU poate inventa impotriva lor
      in Grecia pietricica tare si-au spart dintii si rupt botul MULTE puteri perverse de-a lungul Istoriei…

      Apreciat de 1 persoană

      • Radu said, on Noiembrie 19, 2015 at 10:40 am

        Grecia e aparata de Sfantul Munte Athos si de viata spirituala bogata a lor.
        La ei nu am auzit de tradare si complot in interiorul Bisericii ca la noi de aici si puterea de a rezista.

        Asa cum bine ai spus „buturuga mica rastoarna carul mare”.
        Grecia si regiunea Balcanilor din totdeauna au fost butoiul cu pulbere al Europei.
        Atentie la neatentie !

        Apreciază

  12. cosminmatiu said, on Noiembrie 18, 2015 at 7:25 pm

    Te-ai gândit vreodată că tot ceea ce te priveşte pe tine Mă priveşte la fel de mult şi pe Mine? Lucrurile care te privesc pe tine sunt la fel de importante ca lumina ochilor Mei. Te preţuiesc atât de mult în ochii Mei (El vorbeşte despre suflet) şi te iubesc atât de mult; de aceea, e o bucurie atat de specială pentru Mine sa te pregătesc şi să te încerc. Când ispitele şi vrăjmaşul vin peste tine, revărsându-se precum un râu asupra ta, vreau să ştii că, aceasta a fost de la Mine.
    Vreau să ştii că slăbiciunea ta are nevoie de tăria Mea, iar scăparea şi izbăvirea ta stau în a Mă lăsa să am grijă de tine. Ia aminte, când eşti cuprins în vâltoarea imprejurărilor grele, între oameni care nu te înţeleg, care nu iau în seamă lucrurile ce îţi aduc bucurie şi te izgonesc de la ei, aceasta a fost de la Mine.
    Eu sunt Dumnezeul tău, toate împrejurările vieţii tale sunt în mâinile Mele; nu ai ajuns din întâmplare în situaţia ta, ci este tocmai locul pe care l-am pregătit pentru tine. Nu tu mi-ai cerut să te învăţ smerenia? Iar acolo, te-am aşezat în atmosfera potrivită, în şcoala unde te vor învăţa ceea ce ai nevoie. Locul in care trăieşti acum, precum şi cei care trăiesc în jurul tău, nu fac altceva decât Voia Mea. Ai dificultăţi financiare şi abia supravieţuieşti? Ia aminte, aceasta a fost de la Mine.
    Vreau să ştii că Eu dispun de banii tăi; caută scăparea la Mine şi întelege că Eu sut izbăvirea Ta. Ia aminte, cămarile Mele sunt pline şi inepuizabile şi să fii convins că Eu îmi ţin toate promisiunile. Nu primi ca oamenii să-ţi spună când eşti în necaz: ”Să nu crezi în Domnul şi Dumnezeul Tău.” Ai petrecut vreodată întreaga noapte în zbucium? Eşti despărţit de rudele tale, de oamenii pe care îi iubeşti? Am lăsat să ţi se întâmple toate acestea astfel încât să te întorci către Mine şi în Mine să afli veşnica mângâiere şi odihnă. Te-a dezamăgit prietenul tău, sau cineva căruia ţi-ai deschis inima?, aceasta a fost de la Mine.
    Am îngăduit ca această suferinţă să te atingă astfel încât să înveţi că cel mai bun prieten al tău este Domnul. Înfăţişează-Mi-le toate Mie şi spune-mi tot ce ai pe suflet. Te-a vorbit cineva de rău? Las-o în grija Mea. Lipeşte-te de Mine, în Mine este adăpostul tău, astfel încât vei fi ferit de războirile neamurilor. Voi face ca dreptatea ta să strălucească precum lumina, iar viaţa ta ca miezul zilei. Planurile tale au fost destrămate, a slăbit sufletul tau iar tu te simţi sfârşit, aceasta a fost de la Mine.
    Ți-ai facut planuri şi ţi-ai stabilit obiective; le-ai adus înaintea Mea să le binecuvântez. Dar vreau să laşi toate în seama Mea, să călăuzesc şi să îndrept cu Mâna Mea împrejurările vieţii tale, căci tu eşti orfanul, iar nu stăpânul. Pierderi neaşteptate au venit peste tine şi deznădejdea ţi-a cuprins inima, ia aminte, aceasta a fost de la Mine.
    Căci cu această multă oboseală şi teamă mare te încerc, ca să văd cât de puternică îţi e credinţa în promisiunile Mele şi îndrăzneala în rugăciune pentru aproapele tău. De ce nu eşti tu cel care şi-a încredinţat grija pentru cei dragi iubirii Mele celei purtatoare de grijă? De ce nu eşti tu cel care îi lasă în ocrotirea Preacuratei Maicii Mele? Boli grave au venit peste tine, care poate vor fi vindecate sau poate sunt de nevindecat, ţintuindu-te de patul tău, aceasta a fost de la Mine.
    Pentru că vreau să Mă cunoşti mai adânc, prin boala trupului şi să nu murmuri împotriva acestor încercări pe care ţi le trimit. Nu încerca să înţelegi planurile Mele despre căile diferite de mântuire a sufletelor oamenilor, ci fără cârtire şi cu umilinţă pleacă-ţi capul înaintea bunătăţii Mele. Ai visat să faci ceva extraordinar pentru Mine, dar în loc să indeplineşti asta, ai căzut pe patul de suferinţă, aceasta a fost de la Mine.
    Pentru că te-ai fi cufundat astfel în lucrurile tale şi Mi-ar fi fost cu neputinţă să-ţi mai ridic gândul către Mine, iar Eu vreau să te învăţ cele mai adânci cugetări şi învăţăturile Mele, ca să-Mi slujeşti. Vreau să te învăţ să simţi cum tu nu eşti nimic fară Mine. Câţiva dintre cei mai buni fii ai Mei sunt cei care s-au despărţit de activităţile vieţii, pentru a învăţa să folosească arma rugăciunii neîncetate. Ai fost chemat pe neaşteptate să preiei o responsabilitate dificilă, indurată în numele Meu. Îţi încredinţez aceste greutăţi şi din acest motiv Domnul Dumnezeul tău iţi va binecuvânta toate lucrurile tale, în toate carările tale. În toate, Domnul îţi va fi învăţător şi îndrumător. În această zi, am pus în mâinile tale, copilaşul Meu, acest vas plin cu mirul cel dumnezeiesc, să-l foloseşti din belşug. Adu-ţi aminte întotdeauna că fiecare dificultate de care te vei izbi, fiecare cuvânt jignitor, fiecare vorbire de rău şi critică, fiecare piedică în lucrarea ta care ar putea sa nască în tine frustrare sau dezamăgire, fiecare descoperire a slăbiciunilor şi neputinţelor tale va fi unsă cu acest untdelemn, aceasta a fost de la Mine.
    Cunoaşte şi aminteşte-ţi pururea, oriunde ai fi, că orice bold care te inţeapă va fi tâmpit (orice ac va fi tocit), de îndată ce vei învăţa, în toate lucrurile tale, să priveşti către Mine. Toate ţi le-am trimis Eu, pentru desăvârşirea sufletului tău,
    Toate acestea au fost de la Mine.

    http://www.impantokratoros.gr/serafim-din-varita.ro.aspx

    Apreciază

  13. Alex said, on Noiembrie 18, 2015 at 7:33 pm

    Să ne reamintim cine sunt de fapt teroriştii. Ne spunea Giulietto Chiesa în ianuarie 2015, imediat după atacul terorist de la Charlie Hebdo. Giulietto Chiesa, fost deputat european italian, jurnalist şi scriitor în domeniile
    Intelligence şi analiza actelor teroriste, a vorbit în direct la televiziunea italiană la 11 ianuarie 2015.
    Aceleaşi lucruri au fost spuse şi de alţi oameni politici, oameni din serviciile secrete şi jurnalişti din Occident în documentarul Terrorstorm – manipularea teroristă globală.

    Mario (M): Salut Giulietto !
    Giulietto (G): Bună seara tuturor!
    M.- Ce reprezintă pentru tine azi marşul de protest de Duminică de la Paris? Ce înseamnă? Are dedesubturi pe care mass-media evită să le divulge? Sau, tu crezi că reflectă real situaţia tragediei de la Paris?
    G.- Chiar deloc! Acest marş politic este o demonstraţie de manipulare a situaţiei, plănuită de liderii europeni care sunt implicaţi în cea mai gravă criză din istoria Europei şi care caută astfel un punct de sudură politică care să-i regrupeze din debandada în care se află.
    Politicienii europeni sunt total neputincioşi faţă de evenimentele actuale.
    Asta este prima mea observaţie.
    Apoi, găsesc bizar ca până acum nu a spus nimeni ceea ce gândesc cu adevărat milioane de italieni şi alte zeci de milioane de europeni.
    Am să spun eu acum: Dv. aţi plecat de la principiul că evenimentele s-au derulat aşa cum scrie în presa franceză, dar vă înşelaţi.
    Versiunea corectă a evenimentelor din Paris nu se datorează hazardului, şi se poate decripta, aşa cum au propus nişte jurnalişti inteligenţi prin prisma celor de la 11 septembrie, sau Parizian!
    M.- Da, Giulietto, ştim că ai o viziune particulară despre 11 septembrie.
    G.- Bineînţeles! Studiez astfel de cazuri de peste 15 ani şi voi continua să mă interesez.
    Dar, în cazul noilor atentate, ce se întâmplă, de fapt? Fiţi siguri că milioane de italieni şi nenumăraţi alţi cetăţeni din toată lumea încep a înţelege cum stau lucrurile: Nici pentru 11 septembrie, nici pentru 7 ianuarie la Paris, nu există o versiune credibilă şi fiabilă.
    Sunt ele similare? Da!
    (apoi către moderator….)
    Ascultând introducerea dv. mi-am amintit de un vechi proverb: „cine seamănă vânt, culege furtună”! Dar în cazul acesta ar fi mai potrivit : „cine seamănă furtună, culege furtună”! Iar aceasta este doar o parte din adevărata situaţie.
    Îmi permit să adaug că USA şi o parte din ţările occidentale sunt chiar creatorii acestui terorism islamic care se revarsă – cu acordul lor tacit – peste o parte din Europa. (aplauze şi ovaţii în sală!!)
    Iată ce am înfăptuit noi, Occidentul, şi probele sunt abundente, dar n-am timp să le enumăr acum.
    Întrebarea pe care vreau să o pun auditorilor este următoarea :
    Cu ce resurse a format o armată de 50.000 de luptători acest făimos Stat Islamic? Cine a furnizat aceste sume? Arabia Saudită! (dna Daniela Santanché – analistă în dezbatere, mişcă din cap, că nu e de acord)
    Iar dacă doamna Santanché crede că serviciile Saudite mişcă ceva fără acordul CIA, a serviciilor americane, se înşală amarnic. (D.S. mişcă din cap, că nu e de acord)
    Şi nu doar cele saudite, ci şi cele din Quatar, şi Turcia sunt filiale ale CIA! (aplauze, urale prelungi!!)
    Deci milioane şi miliarde de dolari din impozite servesc la finanţarea unei armate de 50.000 de terorişti! (aplauze, urale prelungite!!)
    Trebuie să analizăm lucrurile de la sursa lor, căci catastrofa abia începe!
    Războiul împotriva Siriei a fost organizat de Europeni şi acum vedem clar rezultatele.
    Ştiţi că senatorul McCain a fost fotografiat în compania şefului Statului Islamic, acum doi ani?
    (Pe ecran apare o fotografie preluată de la CNN în care, în dreapta apare senatorul McCain iar în stânga un personaj cu care discută iar pe banda de jos a ecranului scrie: Voice o MOUAZ MOUSTAFA, executive director, Syrian Emergency Task Force şi sigla CNN; apoi încercuit cu roşu pe ecran cu explicaţia: Ibrahim al Badri, cu numele de războinic Abu Bakr Al Badhdadi, autoproclamat în iunie 2014 drept Calif al Statului Islamic, deşi pe capul lui, USA a pus o recompensă de 10.000.000 (zece milioane) dolari!!!)
    G.- Dar cum mister Ibrahim al Badri l-a ascultat pe McCain, a devenit Calif! Asta era acum doi ani! Doar, acum doi ani!
    Ce făcea senatorul McCain în Syria? Oare de unde provin armele „Armatei Libere Siriene”? (aplauze ale auditoriului).
    Pe unde tranzitează ele? Prin Turcia, membră NATO!
    De unde vin toate aceste fonduri …. (e întrerupt de moderator pentru a nu continua relatarea)?
    M.- Spune-mi Giulietto …
    G.- Lasă-mă să termin! Pentru că am participat în calitate de europarlamentar la Comisia despre închisorile CIA. Am scris chiar o carte unde arăt în ce măsură Serviciile secrete europene au devenit de ani de zile filiale ale CIA. Inclusiv cel italian. Am probe!
    Deci, cum se poate apăra Franţa de atacatori dacă serviciile ei secrete sunt subordonate USA şi lui McCain?
    Iată ce se întâmplă în Franţa !!

    Apreciat de 1 persoană

  14. JE said, on Noiembrie 18, 2015 at 8:27 pm

    In cazul in care va intrebati ce e cu invazia asta de „nutritionisti” si „savanti” care declara si sustin un regim alimentat uman bazat pe plante, adica vegetarian si vegan acum aflati raspunsul. Sa nu mai vorbim de faptul ca nu a mai ramas buruiana care sa nu aibe proprietati miraculoase si care sa nu vindece diverse boli grave gen cancer sau diabet, sau „studii” mirobolante gen „Studiul China”.

    In primul rand este vorba despre productia la hectar. De pe un hectar poti creste o vaca sau 5 oi/capre care dau cateva sute de kilograme de carne. Pe acelasi hectar poti obtine (zeci de) tone de fructe, legume/vegetale, sau tone de tarate. Este vorba despre ROI(return of investment), adica de pe un hectar poti obtine mult mai multi bani cu munca putina.

    Sa luam de exemplu tarata de baza a prostimii, saracimii si a sclavilor care a fost secole intregi graul. Azi prostimea cumpara paine la bucata nu la kilogram. Pe langa faptul ca painea alba este industriala si de pe bobul de grau este indepartata cea mai valoroasa parte, pentru a se putea pastra o perioada mai lunga de timp. Vorbesc despre germene, ala care incolteste si formeaza o planta noua. Ala contine toate vitaminele, mineralel si uleiurile/grasimile. Daca il indepartezi obtii amidon, adica o substanta foarte slaba nutritiv care e doar bum pentru a forma noi colacei pe burta.
    Daca vom cumpara paine la kilogram, vom observa ca pretul per kilogram este destul de mare. Daca mai si luam in calcul valoarea nutritiva reala, adica nu numaram caloriile cum fac idiotii, vom observa ca acest „aliment” nu isi indeplineste functia de baza: sa te hraneasca. Peostimii nu ii pasa de asa ceva, pentru ca prostimea mananca „sa-si umple matul” nu se hrabeste.
    De ex un kilogram de morcovi este mai ieftin si mai bogat nutritiv decat un kilogram de amidon copt, dar ce mai conteaza.

    Bineinteles, pentru prostimea care are impresia ca este superioara, aia care se bat cu valoarea lor in piept, avem pregatita o teapa si mai mare. Importam mancarea saracilor din America de Sud si o vindem la suprapret. Ia cautati pe google si vedeti cate siteuri gasiti care ridica in slavi beneficiile semintelor chia sau quinoa si vedeti la ce pret se vand. Sa mai vorbim si despre pretul taratelor prelucrate si vandute la cutie tocmai bune pentru mic dejun? Bineinteles ca sunt foarte „sanatoase”, au fibre sunt „fortificate” cu vitamine, de parca corporatii de genul Nestle au ajuns multimiliardare degeaba.

    In al doilea rand, niste tari cu agricultura avansata au supraproductie la orice produs si incearca sa-i determine pe altii mai prosti sa-si distruga productia agricola si in special cea zootehnic(noi am facut acest lucru) si sa le vanda ei. Evident pentru ca ei vor sa „salveze planeta”. Daca mai si luam in calcul embargoul cu Rusia, atunci propaganda unor tari are foarte mare sens.

    Se intreaba cineva cat costa un kilogram de carne de vita de buna calitate si care este valoarea nutritiva? Nici nu trebuie! Prostimea trebuia sa manance tarate si buruieni „miraculoase”, ieftin de produs si stocat dar de multe ori vandute mai scump decat carnea de vita premium.

    – INCREDIBIL. France Presse „RUMEGATOARELE INCALZESC PLANETA PENTRU CA SE BESESC PREA MULT” „ÎNCĂLZIRE GLOBALĂ Consumul de carne din Asia va influența semnificativ clima”. VA DATI SEAMA PANA UNDE POATE SA MEARGA MINCIUNA SI MANIPULAREA PARANOICA?
    http://bit.ly/1MmJCRW

    – Acum vor să murim de foame ca să slavăm fauna
    http://bit.ly/1PNZ3VK

    In al treilea rand niste baieti destepti fac o gramada de bani la nivel global fara sa miste nici un deget. Asta in cazul in care va itrebati ce e cu puzderia asta de taxe globalt dt tip „eco” sau „emisii de carbon”.
    Acest lucru este foarte bine explicat aici:
    – The Story of Cap & Trade (2009)

    Apreciază

    • el said, on Noiembrie 19, 2015 at 1:44 am

      JE

      acestea fiind zise le raspundem si noi „expertilor” cu „respect ” un mare : PAAAAARTZ ! ….

      Apreciat de 1 persoană

  15. hilohi bogdan said, on Noiembrie 18, 2015 at 9:17 pm

    tristeţea acestei lumi înseamnă moarte…să ne rugăm la Dumnezeu ca fuga noastră să nu fie iarna şi să scurteze acele zile dar mai ales să nu ne îmbogăţim căci vai de cele ce vor avea în pântece în acele zile.nu-i rău să fim în alertă

    Apreciază

  16. George said, on Noiembrie 18, 2015 at 9:20 pm

    Pe primul loc trebuie sa fie postul si rugaciunea. Rugaciunea si postul. Insa trebuie cunoscute si aceste realitati. Sa tinem seama de cuvintele Sfantului Serafim Rose. Timpul e mai tarziu decat credeti.

    Apreciază

  17. anonim said, on Noiembrie 18, 2015 at 9:29 pm

    Irinel Columbeanu lanseaza afacerea Business Colectiv….cu o cafea prajita bine!

    Apreciază

  18. Sită Deasă said, on Noiembrie 18, 2015 at 9:30 pm

    Mulţimea dezlănţuită la concertul hard-rock de la Paris, din 13 noiembrie 2015, cânta melodia “Sărută-l pe diavol”, în momentul când au început atacurile teroriste! Din păcate, “diavolul” le-a răspuns, cu moarte şi distrugere…

    https://sitadeasa.wordpress.com/2015/11/17/multimea-dezlantuita-la-concertul-hard-rock-de-la-paris-din-13-noiembrie-2015-canta-melodia-saruta-l-pe-diavol-in-momentul-cand-au-inceput-atacurile-teroriste-din-pacate/

    Apreciază

  19. Sită Deasă said, on Noiembrie 18, 2015 at 9:39 pm

    Reblogged this on Sită Deasă and commented:
    Din păcate, această legătură exista… deci, să luăm aminte!

    Apreciază

    • el said, on Noiembrie 19, 2015 at 1:27 am

      Sita Deasa

      CORECT !
      inca odata bine sesizat de Fratele Saccsiv !

      Apreciază

  20. JE said, on Noiembrie 18, 2015 at 9:41 pm

    – Paris France „Terrorist Attack” Psyop Hoax – Cafe Suicide Bombing Scene „Forensic Experts” Exposed

    Ce se urmareste si unde vor sa ajunga de fapt:
    http://www.europarl.europa.eu/meetdocs/2009_2014/documents/libe/dv/11_revframework_statute_/11_revframework_statute_en.pdf

    http://ectr.eu/

    http://europeandignitywatch.org/de/home.html

    Apreciază

    • Rozalia said, on Noiembrie 19, 2015 at 10:22 am

      Saccsiv, foarte, foarte bun filmuletul fratelui ,je’, ar fi bine, daca poate cineva, sa-l traduca!

      Apreciază

  21. Sită Deasă said, on Noiembrie 18, 2015 at 10:00 pm

    Declaratia pompierului care arunca totul in aer “Au ars ca la crematoriu!” Ipoteza unui atentat terorist la Colectiv prinde contur

    Modul extrem de rapid in care clubul Colectiv a fost mistuit de flacari a generat ample controverse in mediul online, multi aducand argumente ca incendiul ar fi fost, de fapt, un atentat terorist.

    Sustinuta de un pompier, ipoteza capata greutate in contextul atentatelor de la Paris!

    Analiza a fost facuta pe o retea de socializare de catre un pompier, un anume Ady Lupu, care a formulat concluziile coroborand informatiile din media, inclusiv cu documente oficiale, cum ar fi referatul procurorilor in vederea arestarii preventive a patronilor clubului.

    Redam mai jos informatiile si declaratiile oficiale care au provocat ipoteza-soc a pompierului, legata de posibilul atentat de la Colectiv.

    “La ora 22:32:16, imediat dupa ce artificiile s-au stins se observa cum spatiul dintre stalpul de sustinere al imobilului si scena ramane în continuare luminat, iar lumina creste foarte repede în intensitate acoperind o suprafata tot mai mare; Astfel, la ora 22:32:26 se observa, de fapt, cum tavanul situat între stalpul de sustinere al imobilului si scena arde, iar din acesta încep sa cada bucati incandescente;” (Din Referatul Procurorilor dupa vizionarea înregistrarilor din Clubul Colectiv)

    “Incendiul s-a propagat foarte ciudat. N-au fost artificii profesionale, scanteile au ajuns pe un stalp. Ventilatia era pornita, focul a ajuns la tavan. Cand a ajuns la tavan, focul s-a raspandit cu mare viteza.” – Marian Leusteanu, basistul formatiei Monarchy (Sursa: RTV)

    “Au murit ca la Auschwitz”

    “Practic, cand au venit pompierii nu au avut ce sa stinga. S-a transformat acea incinta intr-un crematoriu in care acele persoane au fost carbonizate, ca o camera de gazare, deci cu o mixtura in care in permanenta mai apar alte substante care fiecare dintre ele poate ca le-am putea contracara, dar impreuna nu stie nimeni ce se poate face cu ele”, a declarat prof. dr. Dan Enescu, directorul Spitalului “Grigore Alexandrescu” la Ambasada Frantei.
    El a mai spus ca distructiile care apar sunt deosebit de grave, au efecte la distanta, evolutive. Medicul a mai precizat ca una dintre fetele care a ajuns la Spitalul Universitar in seara incidentului statea pe un scaun sub observatie, nu parea sa aiba nimic, dar s-a prabusit brusc si a murit. (Sursa: Nasul.tv)

    “La Colectiv, oamenii au murit precum la Auschwitz. Tinerii aflati în club au fost practic gazati cu acid cianhidric, acesta fiind folosit si de nazisti în lagarele din cel de-Al Doilea Razboi Mondial,” au declarat biochimistii, citati în presa. Rezultatele analizei chimice, facuta de expertii de la Universitatea Politehnica din Capitala, au confirmat prezenta acidului în gazul ucigas. Potrivit acestora, în urma arderii buretelui fonoabsorbant, victimele n-au avut, practic, nicio sansa de scapare. Analiza a fost publicata de ziaristionline.ro.

    “O combinatie de otravuri inimaginabila”

    Componenta gazului emanat de focul izbucnit în noaptea fatidica în club este extrem de complexa.

    “Dominanta în componenta gazelor este reprezentata de monoxidul de carbon si imensa majoritate a pacientilor, pe baza investigatiilor efectuate la internare, au demonstrat ca erau intoxicati cu monoxid de carbon. De asemenea, era prezent în ordinea concentratiei, în ordinea importantei: acid ciahidric, monoxid de azot, dioxid de azot, acid clorhidric, toluen si xilen. Conform comentariului colegilor de la Universitatea Politehnica, o astfel de combinatie de otravuri pentru o fiinta umana cu greu si-ar putea-o imagina cineva”, a spus Ioan Lascar, seful Sectiei de Chirurgie Plastica de la Spitalul Floreasca.

    Profesorul Dan Enescu, medic chirurg la Spitalul de copii Grigore Alexandrescu, cel care i-a tratat si pe bebelusii raniti în incendiul de la Maternitatea Giulesti, spune ca tocmai aceasta compozitie toxica face cazul special:

    “Am avut impresia, cand i-am vazut, ca arata altfel decat am vazut în toata existenta mea, adica era un lucru pe care nu reuseam, va dati seama ca, dupa 20.000 de arsuri, începi sa-ti dai seama cand intri în contact cu aceasta patologie, si îti dai seama cam cum ar trebui sa arate. Era ceva….am si descris, este ceva pe care nu reusesc sa-l înteleg. Era tocmai ce ati auzit adineauri, componenta aceasta de intoxicatie”. (RTV)

    „Atatea substante dubioase nu aveau ce cauta acolo”

    Coroborand toate informatiile de mai sus, pompierul a concluzionat transant ca incendiul de la Colectiv are aspectul unui atentat terorist!

    „Asistam la primul asasinat terorist impotriva unor oameni frumosi si liberi! Gazare, ardere rapida, plimbarea mortilor cu salvarile, substante toxice necunoscute in plamanii victimilor, zeci de morti instant si in curand probabil in saptamanile ce vor urma numarul se va duce spre 100…

    Am participat la sute de incendii cand eram militar, la fabricute colegi de-ai mei la Fabrica Policolor si nu s-a pomenit asa ceva in toata istoria incendiilor in era “moderna ” sa zic .

    Atatea victime efectiv gazate si arse in halul acesta .
    Nu stiu de unde sunt imaginile, nu am fost acolo, dar sa se moara in halul ala si sa fie legat de acest caz atatea “coincidente” , asta ma face sa ma gandesc la un Crematoriu nazist in 2015.

    Nu cred ca tavanul sau buretele a fost spalat cu solutii imflamabile clasa 3,4,8 ADR din greseala , iar fumul destul de toxic (clasa 6 ADR) de nici doctorii nu reusesc sa identifice decat 4 mari substante in compozitia gazului ,dintre care si un acid ce intra la clasa 2.3; 2.1;8 -toxic, inflamabil, corosiv.

    Deci avem un incendiu de la un burete si niste substante dubioase care nu aveau ca cauta acolo,dar ce domnule eram intr-o fabrica de produs substante industriale periculoase ???!!!

    Deci :

    263 gaz toxic imflamabil
    265 gaz toxic imflamabil comburant
    436 substanta solida imflamabila ce produce gaz toxic
    TOC -TOXIC ,COMBURANT,COROSIV (a nu se stinge cu apa
    A-ASFIXIANT-Clasa 2.2. Clasa 8 substante corosive .

    SI TOT CRED UNII CA A FOST DOAR ACCIDENT !!!!!!
    SI TOTUL A PORNIT DE LA UN BURETE SI NISTE LEMN DE BRAD .

    http://www.cancan.ro/actualitate/declaratia-pompierului-care-arunca-totul-in-aer-au-ars-ca-la-crematoriu-ipoteza-unui-atentat-terorist-la-colectiv-prinde-contur.html

    Apreciază

    • Sită Deasă said, on Noiembrie 18, 2015 at 10:01 pm

      Sau haide sa zic ca ma insel eu si sa zicem ca nu este asa !
      Totusi buretele a fost “montat” de o firma specializata nu ?!ei chiar au sugerat sa se adauge burete ignifug!

      Deci ,asta iar ma face sa cred ca cei de la firma respectiva nu erau idioti si nu au dat cu tone de adeziv-lipici-prenadez pe pereti!

      De unde rezulta faptul ca dupa montare si probabil in seara concertului cineva a mai “ajutat” buretele sa arda cu o asemenea viteza!
      -Am luat foc zice parca vocalistul nu ??!!
      Se duce cineva dupa stingator ,unii oameni prefera sa plece pt siguranta lor si in valmaseala aia de la usa (ardea doar stalpul cand au plecat ) ,cineva se strecoara cu stingatorul si in clipele urmatoare saracii ,
      tavanul este deja tot in flacari , oamenii ard ca la crematoriu sau ca intr-un depozit plin cu substante inflamabile scapate de ceva vreme de sub control.
      Deaia si sperietura lor ,au fost luati prin surprindere, nauciti , s-au calcat saracutii in picioare , pt ca focul pe tavan s-a aprins instant !!!
      De aici vin concluziile mele si auzim la doctori ,asta pana nu or incepe sa minta ,ca avem gaze toxice ,substante toxice inflamabile ,gaz comburant adica intretine arderea,gaz asfixiant-arde oxigenul din incapete,corosiv-distruge tesuturile si plamanii la inhalare.
      De ex , gazele periculoase din categoria 239-imflamabil, putand provoca o reactie violenta etc…
      Exista de ex posibilitatea transferului unui gaz intr-o substanta solida si la anumite temperaturi gazul se elibereaza si provoaca instant incendii cand 13% din mediu ambiant interior este inlocuit de acest gaz ,care provoaca incendiere rapida !

      „Sincer, nu au cum sa scape”

      „Cianura , care s-a gasit in cantitati mai mari am inteles , face parte din cadrul substantelor 6.1 (fff toxice ,grav de toxice) la incediu devine gaz mortal , probabil moartea intervine in secunde la cantitati mari .
      Pai , e deajuns sa faci un tavan sa arda repede si sa plasezi intr-o sticluta de plastic niste cianura si moartea este instanta pt cei ce se afla in apropiere si nu mai apuca sa mai iasa nici din incapere.
      Multe persoane am inteles ca sunt otravite cu cianura si sincer nu cred ca au cum sa scape.
      Deci avem :
      -incendiere rapida
      -cianura cat cuprinde
      -gaze toxice
      -gaze asfixiante
      -substante toxice necunoscute de medici
      -ascunderea nr de morti
      -trimiterea greoaie catre alte clinici , intentionat sau din prostie !
      -aratarea cu degetul ca acei oameni deosebiti erau satanisti si le-a dat foc Dumnezeu
      -Cei care au inhalat fum dar nu au avut arsuri sr intorc iar in spitale ca se simt rau …
      -Minciunile si dezimformarile de peTv etc…
      Prea multe coincidente!

      Deci poate ma insel , ca nu am fost acolo si am tras concluziile dupa articole .
      Dar unde dreacu am mai auzit sa moara oamenii instant ??
      In razboaie da ,arsi de bombe incendiare (napalm) si bombe care sa contina gaze toxice .
      Poate sunt doar un idiot , poate….
      Dar asta e parerea mea si in viata mea nu prea am fost sigur de multe,dar aici , ceva pute rau !!”, a comentat pompierul Ady Lupu.

      Comparatie cu un incendiu din Brazilia

      Un alt utilizator al retelei de socializare. care semneaza Xiron Xin Marian, confirma cele spuse se pompier.

      „Ba nu stergi nimic Ady – sunt întrebari care trebuiesc puse. De pilda – la incendiul din Brazilia, viteza de propagare orizontala a fost de 4,8 metri per secunda, cu degajarea a 2 (doua!) tipuri de noxe aeriene continute 1 în fumul per se, cealalta în particule post arderi (funingine, zgura) … asa cum stii si tu ca e logic sa se întample dpdv al gradientului – combustie + materie supra timp.
      Vorbesc strict despre conditiile ambientale si Pre-Existenta vadita a acceleratorilor chimici conjugati cu compusii noxali MULTIPLI.

      Xiron Xin Marian
      BTW Ady – Ca om din bransa, e musai sa le explici diferentele dintre combustia natural oxigenata si hiper-combustia “asistata’.

      Pompierul a raspuns:

      „Ok, nu sterg nimic; Nu sunt un specialist , ba chiar iti pot spune ca in momentul de fata sunt doar un sofer de camion si fara sa vreau am mai invatat foarte putin despre substante periculoase cand transportam marfa cu acord ADR .
      Deci sunt 0/ pe langa voi si din pacate vad citind cele scrise , ca undeva am avut dreptate insa nefiind specialist sau daca nu am avut timp sa stiudiez fenomenul am ramas doar la faptul ca un incediu nu se poate raspandii atat de repede ,ca doar nu era un depozit de chimicale .
      Cand eram copil am facut armata la pompieri si am participat la o groaza de incendii, insa asa ceva nu am vazut , nici macar nu am auzit decat poate in povestirile despre al -2-lea razboi mondial.

      Eu am crezut ca vb singur , da in sfarsit gasesc oameni mult mai pregatiti pe subiect . Pana sa plec iar in afara la treaba am mai tinut niste cantari live la Nenea Iancu. Din cei ce vad azi in poze ca nu mai sunt , am recunoscut cativa care venisera si la mine la o muzica acustica !!!

      Asta m-a facut sa plang si sa fiu ravasit cateva zile de abia am mai reusit sa conduc … Un act terorist facut chiar de sistem impotriva unor oameni deosebiti.Ca in SUA cu turnurile gemene! Motivul l-am cautat si am ajuns la concluzia de mai sus. Multumesc pentru raspuns .”

      (Gabriel Constantinescu)

      http://www.cancan.ro/actualitate/declaratia-pompierului-care-arunca-totul-in-aer-au-ars-ca-la-crematoriu-ipoteza-unui-atentat-terorist-la-colectiv-prinde-contur.html

      Apreciază

      • el said, on Noiembrie 19, 2015 at 1:51 am

        Sita Deasa

        le zice bine omul, iata un om cu bun simt!

        dar aici ” -aratarea cu degetul ca acei oameni deosebiti erau satanisti si le-a dat foc Dumnezeu”___ se cam inseala ca orice om fara deprindere duhoviceasca,
        in plus nu intelege corect mesajul caci nimeni nu a zis aici ca Dumnezeu le-a dat foc ci ca i.a lasat doar la mintea si voia lor libere si sub consecinta cererii lor demente de invocare a diavolului si a mortii….ceea ce e cu totul altceva, dar SATANISTI desigur erau

        Apreciază

  22. sherlock_holmes said, on Noiembrie 18, 2015 at 10:45 pm

    Foarte bine a zis Giulietto Chiesa,vedeti mesajul lui Alex.

    Am sa pun 2 poze sugestive despre terorismul international,in aceeasi nuanta:

    si mai nou:

    De ce terorism creat,finantat,inarmat de lumea inchegata a lui antihrist ? Ma refer aici in primul rind la SUA influentata si condusa de minoritarii alesi,dar si la UE,Turcia,monarhii arabe ( lista e mai lunga,desi nu a cuprins inca intreaga lume )

    Pentru ca acestia si-au dat seama ca un razboi nuclear cu Rusia le-ar dauna si lor prea mult,pagubele cit si mediul,natura ramasa ar fi prea mult afectate.Mult mai simplu pentru ei,ca prin terorism,fara sa riste un razboi direct,sau cu pierderea propriilor armate si la costuri uriase ( Irak,Afganistan ) sa cucereasca tarile care inca nu au intrat in NWO si sint sub influenta sau protectie ruseasca.Ma refer aici la fostele republici sovietice cu populatie musulmana,Kirghistan,Uzbekistan,Kazahstan,mai tirziu Armenia,Mongolia,si Rusia,de ce nu.Poate ca si Republica Moldova,care inca este in dubii incotro sa se indrepte,cu lumea inchegata a lui antihrist,UE,SUA,Nato sau inca libera ( mai libera ) si spre Rusia.Sau in China,in Tibet,in partea de west cu populatie uigura.

    Cu alte cuvinte,terorismul este noul mod hard de expansiune SUA/UE/Nato in tarile tinta,acum si in viitor.

    Pe plan intern,terorismul le slujeste la aducerea populatiilor in ascultare deplina,subminarea democratiei,chiar de fatada asa cum mai respira ea astazi a libertatilor de orice fel,iar mai devreme decit mai tirziu,sint convins ca va fi folosit si impotriva Bisericii si a crestinilor ( cazul Colectiv si reactiile halucinante ce au urmat,precum si guvernul nedemocratic impus a lui Cocolos sau cum il cheama )

    Ca interventia de succes,cel putin pina acum a Rusiei in Siria le-a dat planurile peste cap,si poate ca s-or decide si la razboi direct cu Rusia,nu incape indoiala,De fapt viitorul acesta va fi,conform profetiilor sfintilor nostri,nu stim inca momentul cind se va declansa,pare ca acum,desi eu ma indoiesc,vom vedea.

    Oricum,daca Rusia nu ar fi intervenit in Siria,terorismul s-ar fi extins in intreaga lume,la cote astronomice,dupa cum am scris mai sus, nici nu stii cum este mai bine,sa inceapa razboiul si sa avem o moarte mai rapida,sau ca SUA/UE sa aduca terorismul peste tot,mai ales in tarile nealiniate lor,in prima faza iar apoi si in europa si aici,in nord america.Caci de pace mondiala nici nu poate fi vorba daca lumea inchegata a lui antihrist nu-si atinge scopurile.

    Si ca sa mai si zimbim,uitati cit de hilar si stinjenitor acuza administratia SUA Rusia,de atac in Siria asupra spitalelor,asa ceva prestitutia romaneasca si de aiurea nu o sa dea pe post.

    Reporterul RT il intreaba pe generalul american sau purtatorul de cuvint al guvernului daca au imagini cu spitalele lovite,daca stiu macar in ce oras se afla sau vreo evidenta de orice fel si aceia refuza sa spuna ( pentru ca nu stiu,nu le au dar acuza in schimb )

    Apreciază

  23. sorin said, on Noiembrie 18, 2015 at 11:00 pm

    Frate vasile nu vrei sa imi spui te rog un preot serios in Brasov?

    Apreciază

  24. sherlock_holmes said, on Noiembrie 18, 2015 at 11:49 pm

    In mesajul anterior am uitat sa includ si alte tari in care terorismul urma sa se extinda in mod planificat: Iranul,Libanul,Venezuela si multe alte tari din America Latina.

    In concluzie,terorismul pe plan international reprezinta noul mod hard de impunere a agendelor globaliste SUA,Israel/UE ( aducerea tarilor si actorilor necooperanti in lumea inchegata a lui antihrist ) cit si de acaparare a puterii in Iran si Rusia in absenta unui razboi nuclear ( similar Libiei,Siriei )

    Pe plan intern,in tarile membre,terorismul va fi pus in practica de serviciile secrete si alte institutii ale statului in scopuri diverse,ca in operatiunea Gladio:

    https://ro.wikipedia.org/wiki/Opera%C8%9Biunea_Gladio

    Tintele pot fi de natura politica,economica,religioasa,morala…etc.

    Si un alt video interesant,despre afirmatia administratiei americane ca Rusia a ajuns la ” portile ” NATO.

    Reporterul il intreaba pe amiralul american daca explicatia ajungerii Rusiei la portile Nato nu este aceea ca NATO s-a extins pina la granitele Rusiei,si atunci,da,evident,se poate spune ca si Rusia este la portile NATO,judecata elementara si pentru Giga ,mai putin se pare pentru amiral:

    PS.Nu este exclus ca sa existe si terorism nesupervizat de serviciile secrete,desi cam greu de infaptuit si mai degraba ca o consecinta tot a agendelor globaliste,de razboaie nesfirsite,distrugere a culturilor si credintelor nationale,imoralitate si multe altele.

    Apreciază

  25. […] Exista o LEGATURA intre incendiul de la “COLECTIV” si ATENTATELE de la PARIS? Da si e de natura … […]

    Apreciază

  26. […] Exista o LEGATURA intre incendiul de la “COLECTIV” si ATENTATELE de la PARIS? Da si e de natura … […]

    Apreciază

  27. […] Exista o LEGATURA intre incendiul de la “COLECTIV” si ATENTATELE de la PARIS? Da si e de natura … […]

    Apreciază

  28. […] Daca va fi, nu va fi altceva decat tot o inginerie sociala marca George Soros. Nu va alaturati gloatei lepadate de tineri frumosi si liberi ce dau like-uri pe facebook la cani de cappucinno. […]

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: