SACCSIV – blog ortodox

De ce il sustin pe Patriarhul Daniel cand acesta este atacat furibund de catre o gloata lepadata

Posted in Uncategorized by saccsiv on noiembrie 8, 2015

preafericitul-daniel

Foto: http://www.click.ro/news/national/reactia-bor-dupa-tragedia-din-colectiv-nu-am-fost-invitati

Ati trait s-o cititi si pe asta: “Il sustin pe Patriarhul Daniel” …

Tocmai eu, cel ce eram printre ultimii ce ar fi facut-o si printre primii care doream inlocuirea sa cu un Ierarh traditionalist anti ecumenist si anti cip.

Doar ca propozitia nu trebuie scoasa din context ci trebuie inteleasa in intregul frazei din titlul.

Gloata e lepadata:

Video – dovada: GLOATA ESTE LEPADATA

N-am cum sa ma alatur ei din acelasi motiv pentru care un crestin nu are voie sa-si puna semnatura alaturi de a diavolului nici pentru a recunoaste ca exista Dumnezeu:

Dar nici neutru nu pot fi, caci papusarii masei de manevra sunt organizatiile Soros ce-l urasc pe Hristos:

INCENDIUL de la “Colectiv” = Un 9/11 ROMANESC? Scopul? SACRIFICIU RITUALIC – REVOLUTIE – EXPLOZIE DE SATANISM – PRIGONIREA ORTODOCSILOR. Cu o extrem de puternica implicare directa a DRACILOR

Iar ei lovesc in Patriarh de fapt pentru a lovi in Biserica. Asa ca e firesc sa-l sustin. Nu stiu daca m-am facut inteles.

De remarcat si o chestie ce poate fi esentiala in intreaga aceasta ecuatie. Iata ce putem citi la Hotărâri ale Sfântului Sinod al Bisericii Ortodoxe Române din 29.10.2015 de pe Basilica:

În zilele de 28 şi 29 octombrie 2015, în Sala Sinodală din Reşedinţa Patriarhală, sub preşedinţia Preafericitului Părinte Patriarh Daniel, a avut loc şedinţa de lucru a Sfântului Sinod al Bisericii Ortodoxe Române, care a hotărât:

    1. Înscrierea în calendarul bisericesc al Bisericii Ortodoxe Române a Sfântului Cuvios Gheorghe Mărturisitorul din Drama cu ziua de prăznuire la 4 noiembrie;
    2. Declararea, la propunerea Preafericitului Părinte Patriarh Daniel, a anului 2017 ca Anul omagial al iconarilor şi pictorilor bisericeşti şi Anul comemorativ Justinian Patriarhul şi al apărătorilor Ortodoxiei în timpul comunismului în Patriarhia Română;
    3. Actualizarea de către parohii a pomelnicelor cuprinzând eroii creştin-ortodocşi (ai Războiului de independenţă, ai celor două războaie mondiale – atât pe frontul de vest, cât şi de est, ai închisorilor comuniste, ai Revoluţiei din decembrie 1989), care sunt pomeniţi la sărbătoarea Înălţării Domnului – Ziua Eroilor;
    4. Extinderea la nivel naţional, începând cu anul 2016, a Programului Sănătate pentru sate, desfăşurat cu succes în lunile septembrie-octombrie 2015 ca proiect pilot la nivelul Arhiepiscopiei Bucureştilor.

A fost apreciată activitatea ierarhilor şi clericilor din diaspora română pentru păstrarea credinţei ortodoxe, dar şi a identităţii etnice româneşti.

Biroul de Presă al Patriarhiei Române

   Comentariu saccsiv:

Sublinierile imi apartin. Cand am citit stirea la vremea ei, am trecut peste ea cu usurinta, considerand ca daca avea ceva cu adevarat serios de zis, zicea cand s-a tot vorbit de legea anti legionara, nu ne promitea ca va zice ceva prin 2017. Dar acum stirea parca o vad intr-o cu totul alta lumina.

Sa ne rugam bunului Dumnezeu ca Patriarhul Daniel sa devina traditionalist, anti cip si anti ecumenism iar Moliftele Sfantului Vasile cel Mare sa nu le mai interzica:

Preotii au fost atentionati prin SMS ca nu au voie sa mai citeasca moliftele Sfantului Vasile cel Mare … De ce atata stradanie?

Ba din contra, caci e mare nevoie.

 

86 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Aleaxandru said, on noiembrie 8, 2015 at 4:12 pm

    Foarte pertinenta postarea.

    In contxtul in care protestul a fost DETURNAT si scopul este altul decat bunastarea cetatenilor, dar omul nu vede.

    Mantuire

    Apreciază

  2. Yogy TheBear said, on noiembrie 8, 2015 at 4:51 pm

    Din cate inteleg eu . Si daca ar face Daniel vre-o greseala , exista un sinod care sa il traga de ureche , exista si celelalte bisericii orthodoxe cu care suntem in comuniune care ne pot trage de ureche !?
    Suntem noi Biserica care trebuie sa fim vigilenti !!!
    Nu stiu … daca Biserica Orthodoxa Romana o ia pe cai gresite …. pai atuncea noi orthodocsi ce facem ??
    Stiu ca in Rusia au fost 2 biserici Orthodoxe in timpul comunismului , una in exil (Biserica Orthodoxa rusa adevarata )care nu recunostea pe cea de la Moscova . Si ca azi din fericire s-au reunit (daca nu ma insel ?)

    Apreciază

  3. dante said, on noiembrie 8, 2015 at 4:52 pm

    In primele zile de dupa evenimentele de la colectiv atitudinea patriarhului Daniel a fost corecta, in sensul ca nu s-a implicat ca institutie. Dupa care, probabil in urma unor amenintari, a dat inapoi si a trimis un sobor de preoti sa faca o slujba si si-a cerut scuze din partea Bisericii ( aici cred eu ca a gresit).
    Scuze pentru ce?
    1. Pentru ca nu a participat la dezmatul din club?
    2. Ca nu i-a invatat pe acei tineri ca savirsesc lucruri rele inaintea Lui Dumnezeu?
    3. Ca nu s-a rugat impreuna cu oamenii in strada?
    Pai sa le luam pe rind: la punctul unu cred ca o discutie este deja inutila, la punctul doi este mult de discutat.
    Cum s-ar fi impus Biserica in mentalul si constiinta acelor tineri, care inca nu vazusera ce inseamna iadul pe pamint, cind ei nici acum dupa aceasta tragedie nu constientizeaza ca acolo savirseau un sacrilegiu. Familiile celor decedati au invatat ceva din aceasta drama, sau singurul lucru care au inteles a fost sa ia pietre si sa arunce in biserici?
    Un bun crestin ar face aidoma sotiei domnitorului Brincoveanu, care, dupa ce familia i-a fost decimata, s-a dedicat pe calea Domnului si a construit biserici, nu le-a darimat. E drept, nu am pretentia ca cineva sa construiasca materialiceste lacasuri de cult, dar fiecare dintre noi ar trebui sa construim biserici in suflet si sa luam acest eveniment ca pe un avertisment parintesc al Lui Hristos.
    La punctul trei intreb si eu, cum putea sa se roage biserica si cui, pentru niste suflete care pina atunci se inchinase satanei? Poate la copaci sau asfalt.
    Daniel este atacat pentru ca este santajabil, acesta este pretul tradarii. Poate ca mare teolog ce este va pricepe in ultimul ceas cum sta treaba cu aceasta lume, unde azi esti sef si miine esti dat la lei, singurul reper constant si adevarat raminind Hristos.
    In orice caz, in aceste vremuri de prigoana, Biserica trebuie aparata pentru ca noi sintem biserica si nu Il aparam noi pe Dumnezeu, ca nu are nevoie de pavaza noastra, ci noi ne aparam de fapt sufletele noastre si ale copiilor nostri prin prisma invataturii Lui.

    Doamne ajuta!!

    Apreciat de 3 persoane

    • stef said, on noiembrie 8, 2015 at 7:06 pm

      La prima vedere Nu ar fi fost necesare nici un fel de scuze pentru nu aveau pentru ce sa se scuze , insa nu cred ca a fost un semn de supunere sau de slabiciune din partea Patriarhiei – Acestea sunt reactii menite sa linisteasca samanta razboiului si sa nu ofere nici un motiv in plus pentru degenerarea unei stari artificiale .

      Apreciază

    • el said, on noiembrie 8, 2015 at 7:36 pm

      foarte bine spus frate @dante

      Apreciază

  4. Vasi said, on noiembrie 8, 2015 at 5:03 pm

    Ei nu lovesc doar in Patriarh ca persoana ci si-n intreaga Biserica Ortodoxa. Mi se pare normal ca si crestini ortodocsi sa il aparam pe Patriarh pentru ca, asa cum este el cu bune si cu rele, tine totusi unita Biserica noastra si cred ca aceasta responsabilitate nu este usoara, ori el este doar un om. Pana la urma este ingaduit pe acest scaun de Dumnezeu, nu cred ca este treaba noastra, noi cu judecatile noastre omenesti, poate si predispuse greselii sa-l tragem jos de acolo. Ierarhi inca din istorie au fost tinuti sau dati jos de Cel de sus, nu de oameni.
    Problema este ca acestor tineri fara nicio treaba cu cele duhovnicesti nu trebuie sa li se dea nas sa ridice pumnul asupra Bisericii. Ei nu reprezinta binele si nu protesteaza pentru o cauza dreapta, corecta,crestina morala etc si nu reprezinta crestinii CREDINCIOSI, cu o anumita morala crestina …

    Daca aceasta indrazneala a lor este tolerata vor avea un tupeu extraordinar mai tarziu, cerand chiar ca Biserica sa accepte muzica rock ca pe ceva bun, inaltator si de ce nu sa vina si preoti sa participe la concerte, eventual sa faca niste slujbe de ”paza” inaintea vreunui concert nu cumva sa se mai intample vreun incendiu. Lumea pacatoasa vrea ca Biserica sa intre in randul lor si sa accepte pacatul, daca nu e in rand cu lumea si cu pacatul, jos Biserica. Vai, vai ce zile am ajuns. Crestinii cu frica de Dumnezeu sa protesteze acestei indrazneli si sa le bata obrazul. Preoti,teologi priceputi la vorba sa le bata obrazul si sa-i atentioneze ca nu tot ce zboara se mananca. Daca vrei sa fii cu Biserica, vino la Biserica, dar nu incerca sa tragi tu Biserica jos in mocirla pacatelor si patimilor tale.
    Oare acesti tineri razvratiti cu muzica rock in cap reprezinta Romania noastra si pe crestinii nostrii ortodocsi? Ei nu-l vor pe Patriarh, dar cine sunt ei sa decida pentru crestinii CREDINCIOSI cine sa fie Patriarh.
    Biserica trebuie sa fie puternica, sa le tina piept impatimitilor, si sa biruiasca LUMEA, fara frica. Cum a biruit-o Hristos.
    Din pacate unora le este deja teama si mai, mai sa se comformeze cu ce cere gloata,nu cumva sa mai fie huiduiti de acestia si cumva sa nu mai fie placuti. Nu stiu daca este adevarat ce scrie in acest articol, dar cititi si va minunati…

    http://www.turnulsfatului.ro/2015/11/06/slujbe-pentru-victimele-de-la-club-colectiv-la-primul-concert-rock-voi-fi-alaturi-de-ei-in-sutana-si-cu-crucea-la-gat/

    Apreciază

    • Bogdan said, on noiembrie 8, 2015 at 6:15 pm

      Corect. Acesti tineri au prea multa indrazneala, dincolo de unele aspiratii care pot fi firesti. Este cazul sa fie mai putin intransigenti in ce solicita si mai cu cumpatare. Unii probabil nu realizeaza ca sunt manevrati si ce consecinte pot avea faptele lor.
      Nici nu se poate spune ca reprezinta societatea, sunt o minoritate care se exprima agitat. Multa lume nu a fost consultata, deci nu trebuie neaparat ca ei sa impuna ceva. Trist e ca cei care trag sforile (cred ca exista si acestia) isi freaca probabil mainle incantati pentru ce au reusit.

      Apreciază

      • el said, on noiembrie 8, 2015 at 7:54 pm

        Bodan

        acesti TURFASI si ORBI starniti, purtati si dirijati de draci pe strazi au nu indrazneala ci ORBRAZNICIE, ei care sunt masa de manevra oarba si proasta a stapanilor vicleni ai neamului si a dracilor intrati in ei.

        treaba lor e jegul lumesc in care se balacesc ca porcii fara orizont duhovnicesc si fara vreo aspiratie inalta la vesnicie si Dumnezeu, gunoiale astea sa-si sparga boturile de animale intre ei pentru ciolane, raduielei lumesti si alte aspiratii la fel de „inalte” dar sa lase Biserica in pace si pe capeteniile ei ca NU lor se cuvine sa-si bage in sipetul cu margaritare.RATURILE lor de porci balaciti in mizerie din turma din mlastina din adanc ridicata de dracii intrati in ei , ca odinioara in turma de porci din Gadara.
        ei nu reprezinta pe nimeni sunt GLOATA DE MANEVRA MARELE VAL al ocultilor TOCMAI pentru ca in ei NU Hrstos e Capul, ci dracii si patimile lor nesatifacute.

        sa se tina DEPARTE de Biserica scursurile asta de canal daca nu vor sa sfraseasca tot ca procii din Gadara cu care se aseamana : aruncati in adanc si NIMICITI !

        Apreciază

  5. RomeoB said, on noiembrie 8, 2015 at 5:22 pm

    !!! INCA UN MOTIV: !!!

    Homosexualitatea, mărul discordiei pentru ierarhii ortodocși de la Chambesy – Geneva (5 martie 2015)

    Rezultatul a fost formularea unui amendament de compromis prin care „minoritățile de altă natură nu trebuie să constituie obiectul discriminării, iar acest lucru nu pretinde de la nimeni să împărtășească opiniile și principiile lor”.

    Acest amendament, spre marea noastră mâhnire și rușine, potrivit cu exclusivul nostru reportaj, a fost votat de toți ierarhii de origine (….), cuprinzându-l și pe (…). Mitropolitul (…) a declarat că în (….) „susținătorii ideologiei naziste”, chipurile, atacă minoritățile sexuale.

    Amendamentul a fost votat și de (….).

    La acest compromis al rușinii, în afară de mitropoliții Ilarion, Vasilie și Amfilohie, mai sus amintiți, s-au împotrivit cu putere ierarhii Bisericilor Serbiei, Bulgariei, Georgiei și României.

    http://marturieathonita.ro/homosexualitatea-marul-discordiei-pentru-ierarhii-ortodocsi-de-la-chambesy-geneva/

    PF DANIEL+BOR S-AU IMPOTRIVIT CU PUTERE LEGALIZARII PACATULUI SODOMIEI !
    ACUM S-A INCERCAT MAZILIREA !

    Apreciază

    • stef said, on noiembrie 8, 2015 at 6:55 pm

      Buna observatie – Provocarile de acum cateva zile au fost de fapt un semnal dat B.O.R. si in special conducerii BOR in frunte cu PF Daniel. Astazi am observat o schimbare de directie/atitudine fata de Biserica in presa/TV – tot o strategie. – Isi retrag coltii si asteapta – Depinde acum CE au inteles ierarhii din tot ce se intampla si cum se vor pozitiona in perioada urmatoare fata de agenda secularist-satanista – Poate s-au lamurit acum ce riscuri inseamna o politica de compromis – Sa vina DOAR alaturi de Hristos pentru ca alta cale nu exista.

      Apreciază

  6. carla said, on noiembrie 8, 2015 at 6:27 pm

    Ma gandesc ca nici nu ar fi inlocuit cu un Ierarh traditionalist anti ecumenist si anti cip. Ci mai rau. Dupa cum vedem si in politica „schimbarea” nu a adus vreun bine romanilor, doar a strans tot mai tare limitarea drepturilor cetatenesti.
    In ritmul actual de sfidare a actualei majoritati (care nu mai tine mult, 40% din pamantul arabil este al strainilor), ma astept sa se strige pe strada: „- frumoasa tara, pacat ca-i locuita”, ca la TV-ul „romanesc” am auzit deja de multe ori.

    Apreciază

  7. Ionut said, on noiembrie 8, 2015 at 6:40 pm

    Maica Domnului sa-l apere si sa ne apere si pe noi, pe toti!

    Apreciază

  8. lastunnegru said, on noiembrie 8, 2015 at 6:40 pm

    STRADA VREA ȘI CAPUL PATRIARHULUI DANIEL.

    http://www.jurnalistii.ro/actualitate/strada-vrea-si-capul-patriarhului-daniel-in-ce-conditii-s-ar-putea-produce-o-astfel-de-schimbare/

    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

    Cei care au ura pe Biserica Ortodoxa ar vrea sa il dea jos si pe Patriarhul Daniel daca ar putea si cred ca ar vrea sa puna un patriarh care sa nu ne mai invete ortodoxia din evul mediu ( cum zic ei ) ar vrea ca biserica ortodoxa sa tina pasul cu timpurile moderne adica sa inceapa sa acepte PACATELE sa dea dezlegare la PACATE pentru ca acesta este unul din lucrurile care ii supara pe unii ca biserica ortodoxa mustra pacatele si ii invata pe oameni sa mearga pe calea cea buna de aia vor si interrzicerea orei de religie in scoli.

    Lucian Mândruță, scrisoare pentru PF Daniel, “Penibilul Întâiul, preafericit fără motiv“: Dragă Dane, eşti un angajat OBRAZNIC

    Iată ce scrie Mândruţă:

    Draga Dane,

    Am auzit ca te-ai enervat. Da iarta-ma ca ma adresez la persoana I, nu pot sa vorbesc respectuos cu toti angajatii. Da, cu angajatii. Ca si daca ei un leu din taxele mele, esti la mine pe mosie.

    Si esti un angajat obraznic, care te oțărăști la mine cand iti zic sa-ti faci treaba.

    http://www.evz.ro/lucian-mandru-scrisoare-pentru-pf-daniel-penibilul-intaiul-preafericit-fara-motiv-draga-dane-esti-un-angajat-obraznic.html

    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

    Ce vrea societatea? Demisia Patriarhului, impozitarea veniturilor BOR și interzicerea fumatului în localuri!

    http://www.smartfm.ro/ce-vrea-societatea-demisia-patriarhului-impozitarea-veniturilor-bor-si-interzicerea-fumatului-in-localuri/

    Apreciază

    • Ionut said, on noiembrie 8, 2015 at 9:10 pm

      Ha, ha, ha! Complicata gramatica asta pentru un veteran al jurnalisticii ca Lucian Mandruta. E vorba de pers a II-a singular. Sau poate ca el poarta o discutie cu sine insusi…
      Nene Luciane, poate nu ti-ai dat seama, dar mosia asta nu ne mai apartine…

      Apreciază

    • paul222 said, on noiembrie 8, 2015 at 10:54 pm

      Luciferian Mandruta este un alogen imputit, probabil jidan, ce uraste neamul romanesc!

      Apreciază

      • NIMENI said, on noiembrie 9, 2015 at 7:38 am

        si tare cavaler aplecator ….

        Apreciază

  9. hilohi bogdan said, on noiembrie 8, 2015 at 6:47 pm

    cu cât vor ceda mai mult cu atât mai mult li se va cere .Sarea când îşi pierde gustul va fi călcată în picioare.Necula poate să se şi tatueze şi să-şi facă şi pirsing că tot nu va fi apreciat de rokeri iar de Domnul Iisus nici atât.

    Apreciat de 1 persoană

  10. Ioio said, on noiembrie 8, 2015 at 6:49 pm

    Binecuvanteaza Iisuse Hristoase Dumnezeul nostru, binecuvanteaza Biserica Ta, Biserica Ortodoxa Romana si Binecuvanteaza Dumnezeule Iisuse Hristoase pe cel ce e vremelnic conducarorul ei Patriarhul Daniel si da-i Doamne toata intelepciunea si dragostea fata de Adevar si frica cea buna sa stea drept in fata potrivnicului Biserici, nu frica de cel rau, sa trecem prin greaua incercare de acuma prin care trece Biserica.

    Dumnezeu sa Binecuvanteze.

    Apreciază

  11. Alex said, on noiembrie 8, 2015 at 7:20 pm

    Poate gresesc, dar mie nu mi pare chiar atat de inocent Patriarhul. Poate a „gresit” bine calculat. Sa ma ierte Dumnezeu ca judec.

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 8, 2015 at 7:23 pm

      Alex

      Ce sa „greseasca”?

      Apreciază

      • Alex said, on noiembrie 8, 2015 at 7:57 pm

        Ma refer la felul in care a reactionat vis-a-vis de evenimentele recente. Atitudini, lipsa de reactie sau reactie tardiva. Exact la elementele care au declansat emotii negative in randul populatiei vis-a-vis de Biserica. E doar o banuiala ca s-ar putea sa faca de fapt jocurile celor care doresc acest lucru. Repet, e doar o parere subiectiva si poate ca sunt in eroare.

        Apreciază

  12. Mălin said, on noiembrie 8, 2015 at 7:21 pm

    Vă daţi seama că dacă omul acela, pe lângă acel versetul, ar fi pus şi acest verset din biblie pe pancartă, gloata l-ar fi călcat în picioare:

    „Cine se va ruşina de mine şi de cuvintele mele, întru acest neam desfrânat şi păcătos, şi Fiul Omului se va ruşinâ de el, când va veni întru slava Tatălui său cu sfinţii îngeri.” (Marcu 8, 38)

    Apreciază

  13. el said, on noiembrie 8, 2015 at 7:35 pm

    foarte bine zici frate Saccisv, si eu sunt de aceeasi parere, si eu care in trecut l-am criticat cat am putut pe patriarh dar pentru abaterile lui de la Ortodoxie.
    Acum IATA, cum bine ai observat si cu argumente prezentat in acest articol, TOCMAI FAPTELE lui BUNE , indreptarea lui atrage pedepasa lui de care structurile oculte ale propagarii raului si distrugerii neamului ortodox care nu cruta pe nimeni ca si diavolul carora ei slujesc si care si pe ei CURAND ii va NIMICI desavrasit , caci NU acestia vor ajunge sa linga laba lui anticrist ci urmasii lor.

    si apoi pe strazi umbland turbate in prostia cea mai adanca, manate aiurea ici si colo ca frunzele moarte de vantul pustiirii anticristice cine sunt GUNOAIELE astea umane, DEJECTELE neamului, increzutii, orbii si inchinatorii la diavol si materialism ca sa faca revolutie in Biserica ? cine sunt INDRACITII care isi permit sa ceara demiterea patriarhuli?

    sunt NIMENI, o gloata fara cap, manipulata de smecheri si purtata in batjocura de draci ! Fara Hristos orice GLOATA este condussa de diavol iar fiecare in parte din ea este un NIMENI.

    In aceste momente de mare tulburare DESIGUR ca trebuie sustinut patriarhul si Biserica caci NU niste GUNOAIE oarbe si pline de pacate umbland aiurea pe strazi trebuie sa faca randuiala in Biserica, ei care nu disting raul de bine si URASC pe Hristos al Ortodoxiei care VADESTE de PACAT si APOSTAZIE, de INCHINARE la DIAVOL faptele lor jegoase si mortii lor jertifiti lui satan,

    Apreciază

  14. Oana said, on noiembrie 8, 2015 at 7:44 pm

    Toti cei care ataca Biserica o fac pentru ca au primit o educatie foarte proasta atat din familie cat si din mass-media. Nefiind invatati sa deosebeasca binele de rau, ei au impresia ca sunt „cineva”, ajungand sa critice chiar si credinta ortodoxa si Biserica, cu pretentia sa reformeze ei credinta. Ca sa-si adoarma ei constiinta ar trebui ca Biserica sa nu mai condamne multe pacate, sa le accepte ca fiind ceva normal…Traim niste vremuri foarte urate…inainte totusi oamenii chiar daca pacatuiau aveau constiinta pacatului, aveau frica aceea de Dumnezeu, stiau ca nu fac bine ce fac si poate ajungeau sa se indrepte. Azi vor sa impuna pacatul ca mod de viata..

    Apreciază

    • el said, on noiembrie 8, 2015 at 9:02 pm

      Oana

      „Ca sa-si adoarma ei constiinta ar trebui ca Biserica sa nu mai condamne multe pacate, sa le accepte ca fiind ceva normal…Azi vor sa impuna pacatul ca mod de viata..”____EXACT ! Ai sesizat esentialul !

      sa NU arate nimeni U`RACIUNEA INDRACIRII lor, faptul ca sunt inchinatori la diavol, ca traiesc ca viermi in pacate scranave…..NU ! Biserica trebuie sa le caute in coarne, sa-i mangaie pe crestet si sa le compatimeasca SCURSOARILE de morti CRAPATI in inchinarea la satan ! Si daca NU… urla ca indracitii JOS Biserica, JOS capeteniile Ei, JOS oricine nu aplauda si nu tine de buna starea lor de descompunere omeneasca…GLOATA MARELUI VAL, inchinatorii de MAINE ai lui anticrist….

      Apreciază

  15. Gheorghe said, on noiembrie 8, 2015 at 7:45 pm

    Este adevarat ca se loveste in Ciobotea pentru a lovi in Biserica adevarata, in Hristos. Dar aceasta nu il transforma pe apostatul respectiv in Marturisitor sau, cel putin, in ortodox. Pentru a apara Biserica lui Hristos, care este integralmente alta decit corporatia lui Ciobotea se face marturisind pe Hristos, nu aparind un interpus care se da drept un reprezentant al lui Hristos.

    „Şi cei care sînt ai Bisericii lui Hristos sînt ai adevărului, iar cei care nu sînt ai adevărului nu sînt nici ai Bisericii lui Hristos, oricîte minciuni ar întocmi ei despre sine cînd se numesc pe sine sfinţi păstori şi arhipăstori şi sînt numiţi aşa şi de către alţii. Noi doar ţinem minte că creştinismul se defineşte nu prin cele exterioare, ci prin adevărul şi exactitatea credinţei.” (Sfîntul Grigorie Palama)

    Apreciat de 1 persoană

    • cosminmatiu said, on noiembrie 8, 2015 at 8:43 pm

      Ecumenismul lui si pasivitatea lui fata de actele biometrice sunt moarte vesnica.
      Imi pare rau, eu personal nu pot sa il apar, ma refer pe el ca si persoana.
      Sa ne amintim de la minutul 3:43 ce putere are un patriarh. Unde este manifestarea puterii lui in bine, ca nu o vad? Stiu doar ca a fost un teren fertil pentru cardul de sanatate,
      Sau uitati ca in curand nu o sa mai puteti conduce nici masina si vom pierde multe alte drepturi.

      Apreciază

      • cosminmatiu said, on noiembrie 8, 2015 at 9:04 pm

        Apreciază

      • Mirela said, on noiembrie 8, 2015 at 11:43 pm

        Puterea aceea mare o are un patriarh fără pată, iar acesta, se ştie, nu e cazul patriarhului Daniel. Din păcate, pata poate însemna că cei care te au la mână pot oricând să scoată un schelet din debara, care să schimbe total atitudinea mulţimii devenită gloată, mai ales după atâta propagandă împotriva Bisericii.
        De aceea şi sunt puşi, in poziţii importante, oameni santajabili: fie execută fără crâcnire orice li se porunceşte (măcar de teama vădirii unor lucruri acunse foarte compromiţătoare), fie oferă argumente pentru a fi schimbaţi, prin devoalarea acelor lucruri compromiţătoare.
        În cazul patriarhului, e clar ca e şantajabil, ceea ce înseamnă că e, într-o măsură mai mare sau mai mică, legat de mâini şi de picioare încă dinainte de a ajunge mitropolit. Deci, nu face ce vrea el.
        Relele pe care le-a facut nu au fost trecute sub tăcere în trecut. Totuşi, acest articol evidenţiază nişte atitudini şi decizii recente foarte bune, care, poate într-o măsură pe care nu o realizăm, chiar înseamnă acte de curaj şi de mărturisire din partea lui. Oare nici acum nu ar trebui să-i fim alături? Să îl atacăm şi noi, laolaltă cu „tinerii frumoşi” şi satanişti care aruncă pietre în Biserică?
        Orice ar face bun patriarhul, să fim împotriva lui pe motiv că „ecumenismul lui si pasivitatea lui fata de actele biometrice sunt moarte vesnica”?
        Eu cred că asta doresc duşmanii Bisericii şi ai neamului nostru, care caută să ne asmută unii contra altora şi să ne lipsească de singurul sprijin pe care îl mai avem, Hristos şi Biserica Lui.
        Toate căderile patriarhului încă au remediu, deci eu cred că ar trebui să îi fim alături şi să ne rugăm lui Dumnezeu să îi dea curaj şi putere să se îndrepteze.

        Apreciază

    • el said, on noiembrie 8, 2015 at 10:29 pm

      Gheorcghe

      corect ! dar NU GLOATA aia de bicisnici obraznici si indraciti de manipularea cea mai sordida si folosita ca masa de manevra, care da cu pietre in Biserica si nu distinge binele de rau e in masura sa decida despre Biserica si capeteniile ei ratacite sau nu si nici sa decida CAND si DACA un patriarh fie el si smintit trebuie sa fie schimbat.

      o GLOATA la fel de SMINTITA ca astia au URLAT ca INDRACITII si au protestat si la intarrea Sf Grigorie Palama in Tesalonic si S-AU OPUS intronizarii lui….

      GLOATA merge la IAD, noi NU trebuie sa dam nas gloatei, in acest sens gloata trebuie pusa la locul ei si nu lasata sa-si manifeste nestineh voile ei impinsa de draci care o stapanesc, aceeasi care i-au prajit si pe acei tampiti inchinatori la diavol din cubul blestemat

      Apreciază

    • Ionut said, on noiembrie 8, 2015 at 10:47 pm

      Atentie la ideile cu iz protestant, care afirma ca nu avem nevoie de interpus (adica de preot).

      Apreciază

  16. Cristian said, on noiembrie 8, 2015 at 7:53 pm

    Fraților, trebuie să apărăm Patriarhul cu orice risc! Nu mă refer neapărat la el ca persoană, cât ca și simbol de unitate ecleziologică. Până una alta, cu voia lui Dumnezeu, este intâistătătorul Bisericii Ortodoxe Române. Este datoria noastră de buni creștini să apărăm ierarhii care prin succesiune apostolică sunt următori ai Sf Apostoli.

    Apreciat de 1 persoană

  17. cca70 said, on noiembrie 8, 2015 at 7:55 pm

    off topic

    cumva se pregateste si debarcarea lui Johanis/

    vad tot mai mult mesaje (printre protestatari )care slavesc monarhia…in principiul asta nu e un lucru rau…dar e putin probabil ca Mihai sa mai redevina rege…si atunci cine ar putea fi rege peste romani ?

    Pai cum cine? Charles de exemplu( da, ala care numai poate fi rege in Anglia ) ..

    Charles s-a mutat in colonia noastra de ceva vreme,

    si-a luat o proprietate pe aici…

    e deja de al locului cica…

    e perfect strain de neamul asta…reprezinta o casa regala care a fraternizat definitiv cu oculta satanica…

    si umbla zvonuri ca ar simpatiza ortodoxia ( asta e pentru fraieri…eu nu prea cred ca e ortodox )

    de urmarit daca nu cumva se va vehicula numele asta ca posibil sef peste o mare colonie ( Ro + Md ) ca mai nou se tot agita subiectul unificarii

    Apreciat de 1 persoană

    • Yogy TheBear said, on noiembrie 8, 2015 at 8:34 pm

      Mda… si asta cu monarhie (fie ca esti pro sau contra) se arunca asa in discutie fara cap .
      Cand vorbim de reintroducerea monarhiei vorbim de o schimbare majora a sistemului , ori asta intr-o tara cica libera nu se face peste cap si fara cel putin un referendum .
      Unirea cu MD este alta chestiune folosita … Pai si aicea este necesar timp si referendum in ambele tari !! Ca sa nu mai vorbim ca termenul unire este incorect , cel corect fiind absorptia statului moldovean de cel roman !!
      Cea ce nu stii daca le convine la clasa politica din Moldova .

      Apreciază

      • cca70 said, on noiembrie 8, 2015 at 9:23 pm

        Daca unirea nu s-ar face prin absorbtie cum spui tu, atunci rezulta un nou stat( asta ar si trebuii sa ne dorim de fapt, un nou stat ce sa includa teritoriul Ro + Md )

        .si acest nou stat ( cu o alta o alta denumrie decat Romania) ar fi excelent daca s-ar intemeia…pentru simplu fapt ca nu ar mai fi membru UE

        Doar Romania era membra UE…noul stat creat insa nu ar mai fi membru UE si nu ar mai avea nici o obligatie fata de astia ( adica putem sa le pretindem vize la toti cretinoizii din Europa, putem sa le punem taxe vamale la marfurile lor otravite…putem sa refuzam clar orice cota de islam-satan)

        Si in felul asta ar fi o sansa( infima) de a scapa de satanizatii astia din colonia iudaica Europa

        Apreciază

    • stef said, on noiembrie 8, 2015 at 8:46 pm

      Interesant

      Apreciază

      • NIMENI said, on noiembrie 9, 2015 at 7:34 am

        Regatului Unit nu-i mai place UE, calul troian poate fi folosit pentru distrugerea monstrului …!!!!

        Apreciază

    • Yogy TheBear said, on noiembrie 8, 2015 at 9:31 pm

      Deacord . Dar pt contopirea celor doua state , ar insemna si contopirea celor doua clase politice ? Adica uni ,din ambele parti , vor ramane pe margina , altii ar pierde o majoritate etc… Cine accepta una ca asta asa de usor !!
      De asemenea mai avem problema Transnistriei ,la care ar trebui sa renuntam si sa incurajam schimb de populatie … Sa ii lasam in nostalgia lor .. Sa avem o minoritate rusa (mai ales ca in ro avem o ura irationala fata de rusi) .
      De asemenea contopim constitutile ? Ce facem cu Gagauzia (care contravine constitutiei noastre , si ar fii un precedent pt tinutul secuiesc ).

      Apreciază

  18. Aurora said, on noiembrie 8, 2015 at 8:32 pm

    Off topic
    As vrea sa va relatez ceva legat de un episcop, dar nu va pot spune numele lui. Este un episcop de la o eparhie din sudul tarii, mai mult nu va pot spune. Eu il cunosc si am putut sa observ ca este destul de vanitos, iubitor de lux, dar am aflat ulterior si ca se poarta dictatorial cu preotii din apropierea lui. Pe multi i-a ranit si umilit si cu vorba si cu amenintari ca ii muta din parohie si cu tot felul de tertipuri josnice. Insa pe unul din preoti l-a umilit cel mai mult din cauza ca nu a ”cotizat” la episcopie cu nici un banut cu ocazia hirotonirii. Prea Sfintitul i-a tot batut apropouri sa „remedieze” problema , dar el s-a facut ca nu pricepe, deci de pacatul simoniei, acest parinte greu urgisit nu s-a facut vinovat. Nu va pot descrie insultele si hartuirea la care l-a supus pe acest preot a carui sotie mi-e buna prietena si de la ea am aflat. Poate nu trebuia sa postez aici despre caderile ierarhului, dar as vrea sa aflu si opiniile voastre. Din cauza persecutiilor parintele asuprit sufera de depresie si acest lucru se reflecta negativ si asupra sotiei si copiilor lui. Sotia lui a avut de-a lungul timpului mai multe descoperiri in vis despre anumite lucruri ce tin de credinta. Nu pun accentul aici pe vise, dar stiti foarte bine ca unele pot fi descoperiri dumnezeiesti. Preoteasa respectiva a avut in urma cu ceva timp un vis in care se facea ca statea de vorba cu episcopul si acesta era intr-o stare de tulburare groaznica in care i-a marturisit ca nu este botezat si a implorat-o sa se roage pentru el ! Ea i-a reprosat atunci cum a fost posibil asa ceva, ca el a facut atatea hirotoniii si botezuri si e foarte grava asa o impostura. L-a sfatuit sa se spovedeasca de urgenta. Am vrut sa va relatez mai demult intamplarea, dar ceva m-a oprit, poate jena de a vorbi despre lipsurile unui ierarh. Insa azi prietena mea mi-a spus ca in ultima vreme Prea Sfintitul pare sa sufere de o forma depresie, caci nu se mai ingrijeste de igiena personala, are un aspect neglijent, intelegeti… Acum as vrea sa mai adaug niste amanunte : in preajma acestui ierarh se afla mai tot timpul un individ dubios si antipatic al carui nume se regaseste pe lista masonilor.Desi ierarhul nu-l simpatizeaza deloc, totusi il tolereaza prin preajma-i. Referitor la marturisirea din visul preotesei cum ca nu ar fi botezat, m-am gandit ca poate episcopul s-a inscris si el in loja si atunci harul de la botez l-a parasit. Prietena mea imi spune aceste lucruri cu multa retinere, ea tine la Prea Sfintitul, in ciuda mizeriilor facute sotului ei si se roaga pentru sanatatea si mantuirea lui. As vrea sa-mi spuneti parerile voastre, eu banuiesc ca Dumnezeu ne arata prin diverse cai ca multi episcopi nu mai sunt decat umerase, dar nu vreau sa sariti la gatul meu ca visele sunt toate de la diavol conform spuselor pr. Cleopa si ale altora. Eu zic ca sunt vise si vise: de la subconstient, de la Dumnnezeu si de la cel rau. Important e ca noi sa le deosebim si sa tragem o invatatura din ele atunci cand e cazul.

    Apreciază

    • Ionut said, on noiembrie 8, 2015 at 9:26 pm

      E o vorba: cainii latra, ursul trece. Ce poate sa-i faca parintelui respectiv? Sa-l bata? Sa-l omoare? Sa-i insceneze ceva ca sa-l bage in puscarie?
      Sunt lucruri mult mai rele decat asta, de exemplu sa-ti pierzi sotia, copiii, Doamne fereste!…
      Uneori (de cele mai multe ori) lucrurile au importanta pe care noi insine le-o dam. Si rugaciune, rugaciune cu nadejde… sau disperare… Parerea mea.

      „Si m-am facut ca un om ce nu aude si nu are in gura lui mustrari.” (Ps. 37,14)

      Apreciază

  19. […] simtă ce-l așteaptă dacă nu se conformează. Și se va conforma, zic portavocile soroșiste. Iată de ce considerăm că patriarhul Daniel nu reprezintă Biserica și că ar trebui să demisioneze. Cine-i să-i ia locul, e deja subiect pentru alt […]

    Apreciază

  20. Ioan C. said, on noiembrie 8, 2015 at 8:37 pm

    Bine că pe rockerii de la Colectiv îi consideraţi pe toţi ca satanişti, că i-aţi văzut pe unii dintre ei salutând cu mâinile în chip de coarne, dar despre politicienii corupţi (inchinători la Mamona) nu aveţi nimic rău de spus.

    P.S. Am publicat acest comentariu off-topic, pentru că nu mă aştept să fie publicat, exact precum acela cu Patriarhul.

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 8, 2015 at 9:15 pm

      Ioan C.

      Tu cum citesti blogul asta? Pe cant?

      Apreciază

      • Ioan C. said, on noiembrie 8, 2015 at 9:29 pm

        Citesc cum pot şi când pot.

        Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 9, 2015 at 12:12 am

        Ioan C.

        Atunci de ce ai scris asa un comentariu?

        Apreciază

      • el said, on noiembrie 8, 2015 at 10:22 pm

        saccsiv

        IoanC este un PROTESTANT( nu conteza daca botezat ortodox sau nu , caci DUHUL in care lucreaza si intelege el PROTESTANT este) indoctrinat cu ecumenisme, un splat pe creier…. inutil citeaza citate cu mintea sparta de inselare, din gasca „teologii” innoiti de pe calea cea LATA

        Apreciază

      • Ioan C. said, on noiembrie 9, 2015 at 1:16 am

        „el”,
        Spune împreună cu mine: BASARABIA, PĂMÂNT ROMÂNESC!

        Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 9, 2015 at 1:18 am

        Ioan C.

        Esti bine?

        Apreciază

    • cosminmatiu said, on noiembrie 8, 2015 at 9:30 pm

      Treaba lor ce erau acei tineri caci erau liberi, dar au murit prajiti de vii si cineva le-a pregatit cuptorul si asta nu a fost biserica. De ce nu se face o replica a tavanului clubului, scara 1:1 si cu aprinderea tavanului dintr-un singur punct? sunt sigur ca daca nu ar fi fost imbibat tavanul ala cu ceva solutii superinflamabile ar fi scapat toti.

      Apreciază

    • Oana Stancu said, on noiembrie 9, 2015 at 12:22 am

      Ioan C., era sa fiu linsata asta seara, in Piata, pentru ca, auzind pe unul cum injura Sfanta Biserica, am vrut sa intervin. Acei „tineri frumosi” cum am vazut ca sunt numiti de pr.Necula, sunt schimonositi de ura impotriva Bisericii noastre, Si DA, rockul este satanist, la fel cei ce arata asa, ca acest barbat (din pacate acum e grav ranit), care se afla in Club Colectiv. Cum ti se pare, asa cu Sfanta Cruce la gat, intoarsa si salutand pe stapanul sau? http://static2.libertatea.ro/typo3temp/pics/catalin_ilnitchi_6d770a0e06.jpg

      Apreciază

      • Ioan C. said, on noiembrie 9, 2015 at 6:36 am

        Stimată doamnă Oana Stancu,
        Nu toată muzica rock e satanistă, să nu exagerăm. Ce poate fi satanist la Compact sau la Iris? Nu zic nimic despre Holograf, că ăştia nu mai cântă demult rock. 🙂

        Apreciază

      • valentin said, on noiembrie 9, 2015 at 10:25 pm

        rock-ul nu are nimic în comun cu evanghelia lui Hristos care e așa de dulce și vie, pe când rock-ul e hâd și mort

        Apreciază

    • Mălin said, on noiembrie 9, 2015 at 8:22 pm

      @Ioan C.

      Citeşte aici despre muzica rock:
      http://www.sfaturiortodoxe.ro/_muzicarock.htm

      Apreciază

      • Ioan C. said, on noiembrie 9, 2015 at 8:52 pm

        Ce cântau cei de la Goodbay e heavy metal, care e prea dur pt. urechile mele, nu îmi place oricum.

        Apreciază

      • Mălin said, on noiembrie 9, 2015 at 10:04 pm

        Orice gen muzical îşi are originea sa din care îşi trage seva. Dacă originea sa este de sorginte păgână şi ocultă cu siguranţă acel gen muzical va avea o influenţă negativă asupra ascultătorilor şi fanilor săi chiar dacă aceştia de cele mai multe ori nu realizează.
        Întotdeauna trebuie căutată rădăcină, atunci când vrei să aderi la o anumită milşcare, modă, curent, ideologie altfel te vei vatăma sufleteşte atât pe tine cât şi pe alţii din anturajul tău, vei fi înfluenţat negativ şi îţi vei primejdui mântuirea. În Tradiţia Ortodoxă s-a mers întotdeauna la stârpirea răului din răfăcină. Cui îi pasă de sufletul său ar fi bine să i-a aminte!

        Apreciază

  21. lastunnegru said, on noiembrie 8, 2015 at 8:42 pm

    off topic

    Cei care au organizat aceasta revolutie au gandito foarte bine ( din punctul lor de vedere ) pentru ca dupa cum ati vazut au fost atacuri La Tv si pe Internet continue si fara precedent impotriva biserici ortodoxe pentru ca ce sar fi intamplat daca nu erau aceste atacuri impotriva biserici ortodoxe si in piata apareau mai multi lideri ortodocsi are cereau masuri ortodoxe pentru populatie, ar fi fost un dezastru pentru cei din SISTEM asa ca de aia au injectat atatea articole continue la TV si pe internet pentru ca sa nu se ridice cineva din ortodocsi si sa fie sustinuti de populatie. Ziaristi de la marile trusturi de presa nu sant liberi sa zica cea ce vor ei zic doar cea ce PATRONUL lor le spune za zica populatiei.

    Iata un ecemplu din presa straina, nu stiu daca Benjamin Watson este ortodox, probabil nu este, nu am stat sa caut dar nu asta este important. Important este ca atunci and cineva spune la TV ceva din cea ce SISTEMUL nu vrea ca populatia sa auda se taie imediat transmisiune.

    Benjamin Watson gets cut off on CNN proclaiming JESUS

    Benjamin Watson vorbea despre Bibile si ca Donul Nostru IIsus Hristos a murit pentru pacatele noaste si ….. PAC sa taiat transmisiunea.

    Apreciază

  22. Mihai said, on noiembrie 8, 2015 at 8:43 pm

    Prima reactie cand am citit titlul articolului: Am trait s-o vad si pe asta!
    Dar sunt de acord cu tine.

    Apreciază

  23. o oarecare said, on noiembrie 8, 2015 at 9:14 pm

    Sa mai si zambim:

    ”Stire de ultima ora: Patriarhul Daniel cedeaza Catedrala Mantuirii Neamului omului de afaceri George Soros.

    Dandu-si in sfarsit seama in al treisprezecelea ceas ca poporul suveran este impotriva sa, IPS Daniel a luat dreapta decizie de a ceda proprietatea Catedralei Mantuirii Neamului.

    ” Imi cer scuze fata de poporul roman ca am vrut sa construiesc unica mare catedrala ortodoxa din Bucuresti. Marile capitale europene nu au deloc catedrale, ar fi fors absurd sa avem si noi una. Am fost surd pana acum la dorinta poporului suveran de a-i dona catedrala lui George Soros. Abia astazi cand am realizat ca sute de angajati ai fundatiilor lui George Soros protesteaza pasnic in piata Universitatii, militeaza pe fb, bloguri si mass media impotriba Bisericii Ortodoxe am hotarat ca trebuie sa cedez catedrala. George Soros este un intreprinzator mult mai experimentat decat mine,el vrea cu adevarat binele poporului si de aceea sponsorizeaza protestul din Piata Universitatii, sunt sigur ca se va pricepe sa administreze catedrala mai bine” a declarat IPS Patriarhul Daniel.

    Surse din cadrul patriarhiei au declarat ca 20 dintre fundatiile lui George Soros in frunte cu „Uniti Salvam” au si preluat deja cladirea catedralei stabilindu-si sediul in ea. Numai turnul central , cel mai inalt , a ramas liber urmand a fi amenajat ulterior pentru a-i servi ca apartament privat lui Nicusor Dan , secretarul omului de afaceri George Soros.

    In sfarsit abuzurile bisericii au fost pedepsite si poporului i s-a facut dreptate!”

    Apreciat de 1 persoană

  24. Ionuț said, on noiembrie 8, 2015 at 9:15 pm

    Apreciază

  25. o oarecare said, on noiembrie 8, 2015 at 9:44 pm

    Una e sa ne spalam noi intre noi rufele in familia Ortodoxiei si alta e sa arunce cu pietre cineva din afara acesteia. Biserica ortodoxa trebuie sa dainuiasca pana la sfarsitul veacurilor. Patriarhul Daniel este reprezentantul Bisericii Ortodoxe Romane. Nu trebuie incurajati latratorii platiti sa spurce Biserica noastra. In fata acestora avem obligatia sa-l aparam pe Patriarh spre slava lui Dumnezeu si spre binele Bisericii noastre si a neamului romanesc.

    Biserica reprezinta o putere, de aceea este atat de atacata. Distrugerea Bisericii Ortodoxe Romane este parte integranta a distrugerii neamului romanesc. Biserica inca ne tine uniti. Rugaciunile ei ne ajuta, nu incantatiile satanistilor care urla impotriva ei. N-au decat sa urle necuratii, Biserica va dainui! Nu este o fericire sa fii patriarh in aceste vremuri. Sa ne rugam ca Bunul Dumnezeu sa-L ajute sa faca mereu voia Sa.

    Apreciat de 1 persoană

  26. Ionuț said, on noiembrie 8, 2015 at 10:17 pm

    Astăzi victimele de la Colectiv au fost pomenite la Sfânta Liturghie, la biserica unde am mers eu. La rostirea numelui ”Adrian”, chiar s-a specificat – ”erou”. Foarte frumos. Dumnezeu să-i ierte!

    Apreciază

  27. minionita said, on noiembrie 9, 2015 at 12:30 am

    Poate ca ar fi mai potrivit sa nu ii mai balacarim nici pe cei care au murit, nici pe cei care ridica pumnul impotriva lui Dumnezeu fiindca au vazut ca moartea poate veni dupa tine tocmai cand vrei si tu putina distractie. Nu de alta dar felul in care au murit cei dintai e oribil iar „soarta” celor care hulesc sau se inchina la cine nu trebuie ar fi cazul sa ne faca parul maciuca la toti. Nimic din ce spunem noi nu poate fi mai crunt ca ceea ce vor primi, sunt doar vorbe inutile. Ar trebui sa ne rugam sa le destupe Dumnezeu creierii ca sa inteleaga ceea ce fac, pana nu e prea tarziu.

    Apreciază

  28. andrei-d said, on noiembrie 9, 2015 at 1:30 am

    Cand iei apararea unui preot (din Biserica) chiar si cand greseste nu ai luat apararea preotului cat ai luat apararea preotiei! Asta e marturisire. 🙂

    Apreciază

  29. sherlock_holmes said, on noiembrie 9, 2015 at 1:59 am

    Oricine este acuzat pe nedrept,trebuie aparat.Daca un hot este acuzat de o crima pe care nu a faptuit-o el trebuie aparat de acea nedreptate,nu i se pune si aceea in circa pentru motivul ca oricum este hot.

    Adevarul trebuie marturisit si aparat ori de cite ori este nevoie,cu atit mai mult cind i se face o nedreptate unui om sau lui Dumnezeu-Omul.

    Apreciază

  30. victor s said, on noiembrie 9, 2015 at 6:38 am

    Din pacate, patriarhul prin ceea ce face strica imaginea bisericii;iar chestia cu” omagierea” luptatorilor anticomunisti e serpeasca; CANONIZARE nu omagiere ! canonizarea e pe vesnicie, omagierea doar un an.

    Apreciază

  31. geo said, on noiembrie 9, 2015 at 9:53 am

    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-20563595-toamna-patriarhului-nostru.htm

    Dan Ilie Ciobotea s-a născut la data de 22 iulie 1951, în satul Dobrești din comuna Bara (județul Timiș), ca al treilea copil în familia învățătorului Alexie și Stela Ciobotea. A primit la botez numele de Dan-Ilie Ciobotea. Școala primară a urmat-o în satul natal (1958-1962), Dobrești, iar gimnaziul în localitatea Lăpușnic (1962-1966), județul Timiș. În anul 1966 începe cursurile liceale în orașul Buziaș, pe care le continuă în municipiul Lugoj, la Liceul „Coriolan Brediceanu” (1967-1970).

    După absolvirea examenului de bacalaureat se înscrie ca student la Institutul Teologic Universitar din Sibiu (1970-1974), unde obține Diploma de licență în teologie (Noul Testament). În perioada anilor 1974-1976 frecventează cursurile de doctorat la Institutul Teologic Universitar din București, Secția Sistematică, sub îndrumarea Pr. Prof. Dr. Dumitru Stăniloae; își continuă studiile în străinătate: doi ani la Facultatea de Teologie Protestantă a Universității de Științe Umane din Strasbourg (Franța) și doi ani la Universitatea Albert Ludwig din Freiburg im Breisgau, Facultatea de Teologie Catolică (Germania).

    La data de 15 iunie 1979 își susține teza de doctorat la Facultatea de Teologie Protestantă din Strasbourg, intitulată: „Réflexion et vie chrétiennes aujourd’hui. Essai sur le rapport entre la théologie et la spiritualité”. Teza a fost pregătită sub îndrumarea a doi reputați profesori francezi: Gerard Ziegwald și André Benoit și a primit calificativul maxim. Devine astfel doctor în teologie al Universității din Strasbourg. O formă lărgită a acestei teze a fost pregătită sub îndrumarea mentorului său, Pr. Prof. Dr. Dumitru Stăniloae și a fost susținută la 31 octombrie 1980 la Institutul Teologic Universitar din București sub următorul titlu: „Teologie și spiritualitate creștină. Raportul dintre ele și situația actuală.” În urma examenului oral și a susținerii tezei, drd. Dan-Ilie Ciobotea a fost declarat Doctor în teologie ortodoxă, de asemenea, cu calificativul maxim.

    Dumitru Stăniloae a spus cu acest prilej: „Examenul tezei a dovedit Comisiei de examinare că are în fața sa un candidat bine pregătit, bine informat și mai ales pătruns de dorința și râvna de a trăi o viață teologică de adâncime duhovnicească. Nouă asemenea oameni ne trebuie, oameni care să trăiască în învățătura Bisericii noastre. Spiritualitatea adevărată a preotului aceasta este: să trăiască în așa fel încât să poată răspunde și întrebărilor omului de azi, dar să rămână și preot adevărat. Cu o preoțime fără cultură teologică și fără trăirea demnității și misiunii sublime a preoției se va ajunge la îndepărtarea poporului credincios de Biserică.” [1]

    https://ro.wikipedia.org/wiki/Patriarhul_Daniel

    De ce o fi nevoie de studii in occident? La papistasi si protestanti? Pantazi il lauda ca e deschis dialogului…daca el renunta si vine Teofan?

    Apreciază

  32. Radu said, on noiembrie 9, 2015 at 12:58 pm

    Prima data am zis ca e o forma de ironie dupa aceea am citit articolul cu rabdare.

    Patriarhul este si el un om ca fiecare dintre noi cu pacatele si neputintele lui si e foarte posibil sa fie si santajat de cineva in legatura cu trecutul lui.

    DAR reprezinta in mod simbolic Biserica noastra.
    Sa speram ca va reveni pe calea cea dreapta patriarhul sa lase preotii sa citeasca moliftele Sfantului Vasile cel Mare si sa fie si el o data pentru totdeauna CURAJOS cu riscul sa isi puna in cap chiar sistemul si pe cei care il au la mana. Asa o sa isi spele relele sale si lasitatea sa din trecut si in fata Domnului e un pas mare si de apreciat.

    Speranta moare ultima !

    Cred ca mai exista inca sanse sa revina pe calea cea buna poate acuma si-a dat si preafericirea sa seama de faptul ca nu exista niciun beneficiu si nicio garantie pentru el chiar si daca asculta de ordinele sistemului si vrajmasilor.

    Dumnezeu sa ii arate calea cea dreapta si sa ii dea curaj, putere si sanatate sa ia atitudine sa faca ce trebuie facut in tara asta !

    Apreciază

  33. geo said, on noiembrie 9, 2015 at 2:53 pm

    PM al Frantei Manuel Valls, vrea sa treaca legea care sa permita armatei „sa impuste pe loc, pe strada, pe orice terorist sau suspect de terorism”! (Sunt unii cu niste figuri de teroristi, care pe langa cersit si juleala din buzunare, cand ii intrebi, se uita-n sus dupa avioane!)

    http://sputniknews.com/europe/20151105/1029665685/french-army-shoot-terrorists-street-new-legislation.html#ixzz3qgGMDhOJ

    Apreciază

  34. mircea.v said, on noiembrie 9, 2015 at 2:55 pm

    Eu zilele astea am aparat Biserica si nu pe patriarhul Daniel. Am aparat Patriarhul dar nu pe patriarhul Daniel.

    Pe ansamblu, a mai facut un rau Bisericii cu atitudea asta ezitanta. Adica, la inceput a facut bine, apoi a dat-o cotita. A preferat iarasi (fortat sau nefortat nu e pr mea) sa faca un compromis prin care sa impace si capra si varza, adica si pe satana si pe Iisus, ceea ce in Ortodoxie inseamna ca a slujit satanei. Acestea sant faptele.

    Ca a zis el ca sa-i cinstim nu stiu cum pe cei din puscariile comuniste, pe eroi…, iarasi, avand in vedere ansamblul problemei legate de Sfintii Inchisorilor si de Miscarea Legionara, mi se pare o abordare asa, gen Puric. Sa mai linisteasca un pic apa nemultirii la de-alde noi, hai sa-i mai aburim un pic, mai trece timpul…

    Nu mi-au dat lacrimile deloc pt Daniel zilele astea. Pai sa-si ceara iertare ca ma trimite la amprentare (adica ca ma impinge direct in bratele satanei), ca face rugaciuni in comun cu ereticii, ca zice „da” transplantului de organe, ca nu canonizeaza macar zece dintre Sfintii Inchisorilor cu sant slava Domnului destule dovezi… In loc ca Biserica sa spuna adevarul, nu frate, ea sa dea la pace cu sinagoga satanei. Cine e dusmanul Sfintilor lui Dumnezeu, este dusmanul lui Dumnezeu. Cine ii necinsteste pe Sfintii lui Dumenzeu, pe Dumnezeu il necinsteste. Asa spune Biblia.

    Daca ar fi spus clar la inceput care e pr de la club si ar fi ramas pe pozitie pana la sfarsit, ar fi fost ceva. Da asa…

    Sant voci pe aici care invoca diplomatia patriarhului care cica a facut diverse compromisuri, diverse „miscari inteligente” spre a aplana nu stiu ce conflicte intre Biserica si strada. Pai frate, de la atata diplomatie s-a ales praful de ortodoxia patriarhului. Biserica nu trebuie sa fie in conflict cu Dumnezeu. Strada, e pr ei daca vrea sau nu sa asculte de Dumnezeu. Pai cine de cine asculta, Dumnezeu de strada, sau strada de Dumnezeu?

    Daniel poate reveni pe calea cea buna. Ce ne facem cu faptele si starile de lucruri care le-a generat prin atitudinea sa, si care au produs deja efecte asupra oamenilor? A fost un om amprentat, e deja in baza de date, a zis „da” la transplant de organe, a girat crime…

    M-as bucura ca Daniel sa se trezeasca si sa-si ceara iertare public pt pr care ne dor pe noi.

    Apreciază

    • el said, on noiembrie 9, 2015 at 6:22 pm

      Mircea.v

      frate Mircea, GLOATA nu are dreptul sa decida despre soarta Bisericii si a capeteniilor ei INDIFERENT cum sunt acestea, de aceea GLOATA TREBUIE sa fie IMPIEDICATA sa-si faca voile dobitocesti si stranite de draci si sa i se dea peste bot.
      pe patrairh NU niste scranavii petrecatori in pacate si orbi duhovniceste care dau cu pietre in Biserici doar pentru ca au gura mare trebuie sa-l judece, ei sunt MULT dedesubtul capacitatii de a judeca ceva sanatos, dovada e ca dau cu peitre in Biserica.

      asadar MUCLES gloata ! ( intentionat sunt peste masura de vulgar cu scurorile alea care alcatuiesc GLOATA , NU merita nici unn respect !)

      soarta patriarhului nu o decidem noi ci el insusi , Dumnezeu sa-i ajute de acum inainte sa fie/lucreze de partea Lui Hristos indiferent ce a facut pana acum !
      pentru asta TREBUIE sa ne rugam…. acum i s-a dat o sansa de indreptare, sa-l sustinem duhovniceste si sa-l ajutam si lumeste dandu-i timpul necesar sa se resitueze DREPT in viata si actiunile sale, Dumnezeu PRIMESTE metanoia oricui !!!

      Apreciază

      • mircea.v said, on noiembrie 9, 2015 at 10:13 pm

        @el,

        frate, sant sigur ca vei pricepi, chiar daca voi vorbi, hai sa zic, un pic mai cifrat.. Pana la un moment dat sant valabile invataturile si metodele de actiune clasice, conforme cu dogma si dovedite a fi bune si din traditie/experienta. Spre final, ce e „clasic” nu va mai fi valabil incepand cu un anume moment, si atunci „e vrema lui scapa cine poate”, sau
        „Biserica încetează de a mai fi Biserică. Ea devine “pseudobiserică”, gata de a-l primi pe Antihrist ca “Mesia”, în afară de “mica rămăşiţă” a dreptcredincioşilor care, conform cuvintelor Episcopului Ignatie devine “tot mai săracă şi mai săracă“. Sant ziceri ale unor oameni care ii stii f bine. Vremurile sant atat de speciale incat
        daca aceste vorbe erau spuse acum 100 de ani de un preot (pt acel moment, nu pt noi), acel preot ar fi fost considerat mega-eretic, mega-ratacit… Nu prea ne vine sa credem ca traim vremurile de final; soarele e tot soare, pomii tot infloresc primavara si toamna le cad frunzele… stii, pare normal inca. Dar nu e.

        Vorbesti cu preoti si ramai trasnit ce auzi. Restul nu mai spunem.

        Asa ca, pt vremuri normale, ceea ce spune Vasile/rationamentul de tipul asta ar fi corect. Eu, incepand cu 2009, consider ca ne situam in vremea lui „scapa cine poate” cu toate consecintele ce decurg de aici. Fara iluzii si sperante, ca „renastere”, ca sa vezi ce bine va fi (dpdv ortodox)… Consecinte extrem de dure pt ortodox. Dar, asa, am scapat de o serie de framantari inutile, si ma pot concentra pe alte framantari utile. Si din nefericire, trecerea timpului arata, ca asa e, adica, din rau in mai rau. E tarziu. E foarte tarziu. Si tocmai ca gloata da cu pietre in Biserica la propriu este dovada ca asa e. Ca pe timpul lui Noe.
        Si ca sa nu smintesc pe altii, nu pe tine, nu voi mai continua. (oricum, restul e spus in textul cu IPS Averchie, care il citeaza f mult pe Sfântul Ignatie Brianceaninov)

        Asa gandesc eu, fiecare e liber sa gandeasca cum doreste.

        Apreciază

      • el said, on noiembrie 9, 2015 at 10:34 pm

        mircea.v

        si ca sa soun si cev alumesc, s-a intamplat sa-l cunsc ( de la depratre ) pe daniel episcopul ( viitorul patriarh) cand tocmai aterizase la patriarhie si isi facea „stagiul” pe la Man.Antim. Instinctul meu de copil imi spunea ca este un om cu caractre tare si hotarat care stie ce vrea, si toata vrmea m-am MINUNAT de Parintele Sofian Boghiu SFANTUL care la adresa lui a avut permanent o atitudine sa spunem rezervata, iar eu cu inima si mintea mea de atuncu de copil curat ( nu din meritul meu ci al Lui Hristos care m-a primit si pe mine in poporul Lui) nu puteam sa inteleg DE CE ? ca doar „simtem” si eu ca mul nu este un ins oarecare si un tip cu putere de caracter. Din pacate pe vremea aceea NU staim toate vicleniile lumii si nu puteam ricepe INAINTE VEDEREA acestui om SFANT Parintele Sofian Boghiu pentru care aveam un respect si o consderatie peste masura caci il simteam venind si trand din alta lume, in prezenta Lui Hristos Insusi pe care ni-l facea real smit si noua celor din jurul lui.
        Asadat , intrigat de atitudinea CERTA a Parinetui Sofian , fara sa pun intrebari desi as fi putut sa-i aflu atunci pararea(daca el voia sa mi-o comunice) am inceput sa fiu foarte atent la evolutia „personajului meu” episcopul daniel de atunci. Bineinteles ca cu timul si eu am crescut in cunstinte si in intelegere si firele evolutiei „personajului ” s-au dezlegat si am inteles si inca odata M-AM MINUNAT de INAINTE VEDEREA Parintelui Sofian Boghiu acest MARE SFANT TAINIC al Romaniei.

        Acum sa revin la ce voiam sa subliniez, patriarhul daniel, om FARA indoiala al COMPROMISULUI cu puterea OCULTA, este SIGUR INSA si un om cu un caracter atat de PUTERNIC ca ORICAND POATE SCAPA de sub lanturile sub care de buna voie s-a bagat singur pentru el stie ce „avantaje” lumesti !!! ASUM si SEMNEZ cele ce afirm aici !!! desi nu am argumente obiective sa va conving … inima de copil are uneori „certitudinile” ei, e care eu adultul pacatos de acum NU le-am uitat ci le-am ingropat in inima mea.

        deci NU dispretui pe patriarhul daniel… NU este un om arecare, un terchea berchea de duzina ca majoritatea „abonatilor” puterii de gen viorel catarama, ponta,etc sau alti derbedei ieftini.
        Acestuia MULT s-a dat si VAI DE EL daca NU va urma Lui Hristos !

        sapanii lui din intuneric STIU si ei acestea pe „canalele lor de informatii” si i au la ochi, iar daca ACUM au decis sa-l lase la amenintarile GLOATEI ca sa-l sperie si eventula, daca NU se potoleste, sa-l si pedepseasa, este pentru ca au ARGUMENTE sa stie ca e pe cale sa le scape de sub control.

        ei controleaza JAVRE IEFTINE gen teofan al Moldovei, o molusca de gumislatic FARA coloana vetrebrala peste care calca legiuni intregi fara sa se deranjeze caci e un ins FARA CARACTER, pe unii ca daniel ii au sub STRICTA supraveghere caci ORICAND le pot scapa !!!

        iertare pentru divagatia FARA argumente…insa argumentele inimii sunt cele mai puternice, sunt „argumentele inimii” unui copil curat de atunci relatate din memoria unui adult PACATOS de azi dar care NU a uitat nici un amanunt !

        Apreciază

      • el said, on noiembrie 9, 2015 at 10:55 pm

        mircea.v

        da frate mircea ai dreptate, la fel ma situez si eu fata de realitatea curenta, nici eu NU imi mai fac demult griji si planuri pentru viitor, ….dar NU AVEM VOIE ca in „vreme de pace” sa ne comportam ca in „vreme de razboi” ci trebuie sa fim intelepti caci NUSTIM ce va cere Judecatorul de la noi pentu fiecare moment special din viata noastra. Asta nu ma impiedica sa-mi vad ESENTIAL si INTAI de mantuirea proprie in astfel de vremuri.

        Eu acum VAD ca Biserica si patriarhul ei ratacit sau nu sunt atacate de niste bicisnici vorba poetului genial ( dupa har ) Eminescu de teapa : ” i-e rusine omenirii sa va zica voua oameni” .
        Acum cand inca nu vad ce altceva as putea face mai bun fata de situatia respectiva in care ma aflu si eu simt ca NU trebuie sa tac in tacerea generala si sa las mai departe „rastalmacitorii” ( MULTI, VICLENI si peste masura de perversi, chiar si dintre popii rataciti) sa scufunde si mai departe poporul in confuzia generala numind raul bine si biele rau. Daca glasul meu marunt va avea ecou sau nu, numai masura duhovniceasca a vietii mele care da putere faptelor si cuvintelor mele si Bunul Dumnezeu va decide, dar eu trebuie sa-mi fac datoria in coltul meu marunt indiferent daca asculta cineva sau nu. Asa in general noi toti NU trebuie a dezertam de la indatoririle noastre in care ne aflam PANA in ziua cand HARUL ne va vesti fiecaruia ce avem de facut( de vom fi gasiti vrednici) , unde sa fugim si cum, pana atunci nu avem voie sa facel altfel.
        Parerea mea.

        Apreciază

      • mircea.v said, on noiembrie 10, 2015 at 1:10 pm

        @el, de dezertat nu am dezertat si am asta in cap:

        „N-avem voie să păstrăm tăcere asupra Apostaziei, să ne liniştim pe noi înşine şi pe alţii, că totul ar fi în ordine, că n-avem de ce să ne tulburăm. Cu toate că nu ne stă în puteri “să oprim Apostazia cu slabele noastre puteri“, datoria iubirii noastre creştineşti ne porunceşte nu numai să ne ferim, şi să ne păzim noi înşine, ci să-i păzim, să-i avertizăm şi pe semenii noştri, care nu văd şi nu observă nimic. ”

        Am fugit deja mai spre munte, si mai mult de atat nu cred ca voi mai fugi, ca de murit tot moare omul; macar sa moara in nealergare lumeasca.

        Apreciază

  35. ORTODOXIE said, on noiembrie 10, 2015 at 1:26 pm

    Reblogged this on CREDINŢĂ DREAPTĂ ORTODOXĂ!.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.