Saccsiv – Weblog

CLUBUL “COLECTIV” a fost TEMPLU SATANIC. Nu metaforic. Video si foto CUTREMURATOARE. Parintele Savatie Bastovoi propune sa se faca din el PARACLIS. Eu propun SA FIE DEMOLAT

Posted in Uncategorized by saccsiv on Noiembrie 8, 2015

Iata ce scrie parintele Savatie Bastovoi pe portalul sau la Petiție pentru transformarea Colectiv-ului în paraclis:

Luînd aminte la zecile de mii de voci care au chemat la rugăciune pentru sufletele celor morți la Colectiv, luînd în considerație efortul unanim al televiziunilor și presei de a transforma spațiul nesfințit al clubului Colectiv într-un loc de rugăciune, ar fi corect ca în acel loc rugăciunea să nu înceteze niciodată, mai ales că primim în continuare înștiințări despre noi morți în urma tragicului incident.

Nu cred că în România există măcar un singur om care să se simtă bine într-un club în care au murit atîția oameni. Nu cred că este cineva care va accepta să danseze pe morți, să se veselească acolo unde frații lui au murit.

Românii au obiceiul de a pune o cruce, de a înalța o troiță pe locul accidentelor rutiere și de orice fel. Astfel ei păstrează legătura cu cei plecați dintre noi.

Clubul colectiv trebuie să devină un loc de reculegere și rugăciune, un loc de pomenire a tuturor celor care și-au pierdut viața într-un mod atît de tragic. În acest sens trebuie depuse toate eforturile pentru ridicarea pe acel loc al unui paraclis. Credem că atît Patriarhia Română, cît și primăria sectorului vor face tot ce depinde de fiecare pentru a realiza acest proiect caritabil și profund uman.

Patriarhia ar putea cumpăra acel loc. Dar ar fi un gest frumos din partea patronului să-l doneze: aceasta ar fi o roadă vrednică de pocăință.

Biserica nu are zile de doliu declarate oficial, Biserica se roagă neîncetat pentru sufletele celor adormiți, pentru cei răniți, pentru bolnavi, pentru întreaga lume.

Gestul profetic al miilor de tineri care s-au rugat la Colectiv, transformînd, prind dragostea lor, strada într-un loc de rugăciune, trebuie să se materializeze.

Avînd în vedere rezonanța internațională a cazului, paraclisul de la Colectiv ar putea deveni un loc de pelerinaj pentru rockerii din întreaga lume.

Semneaza PETITIA

Comentariu saccsiv:

   Adica sala aia sa devina un soi de biserica mai mica, cu aceeasi functionalitate ca si o biserica normala, savarsirea tainelor, a slujbelor si a Sfintei Liturghii.

Loc de pelerinaj pentru rockerii din întreaga lume?

   Eu nu cred ca parintele Savatie Bastovoi nu a inteles ce se petrecea la “Colectiv” si nici macar care e treaba cu rock-ul.

In aprilie au gazduit European Satanist Tour. Iata si ce putem citi la
http://www.last.fm/es/event/3978968+The+European+Satanist+Tour+2015+part+II Behemoth sunt o trupa poloneza de blackened death metal, cu aproape 24 de ani la activ si 10 albume de studio. Pana in 1990, trupa canta un black metal clasic, standard, cu versuri pagane, dar apoi se reprofileaza pe teme oculte si thelemice, dupa spusele lui Aleister Crowley din anul 1900: „Do what thou wilt shall be the whole of the Law. Love is the law, love under will.”.

Iata comentariul fratelui lastunnegru postat la articolul UNDE GRESESTE parintele MIHAI ANDREI ALDEA: Mesajul Goodbye to Gravity – „The day we die” este perfect ortodox / Eroii de la “Colectiv” sunt Sfinti / Rockerii de la “Colectiv” sunt ortodocsi adevarati:

Dovezi din ”auzite” si vazute.

Dovezi video ritual satanic la clubul Colectiv facut de Erik Danielsson solistul trupei Watain 07.04.2014 adica dupa ce solistul s-a rugat lui Satana la altarul din centrul scenei -spate a luat paharul cu sange se porc si a zis

This is the devil s bood” – ”Acesta este sangele diavolului” si l-a aruncat peste publicul de langa scena.

Poza Altarul satanist la care se roaga Erik Danielsson solostul trupei Watain

131031-Watain06

Foto: http://static.spin.com/files/styles/style620_413/public/131031-Watain06.jpg

Ritual satanic facut de Erik Danielsson solistul trupei Watain 07.04.2014 in Clubul Colectv la sfarsitul concertului lor se vede altarul satanic si paharul cu care se arunca pangele de porc peste cei din fata.

Interviu cu Erik Danielsson solostul trupei Watain.

In turneu la concertele trupei Watain fanii aduc diverse tributuri si tokens-uri (marturi, simboluri, semne, etc…) si i le dau formatiei Watain ca: parti de animale lucruri care sant moarte in general, oase umane. Min 1:25 si minutul 2:14.
Formatia are binecuvantarea Satanei. Min 3:26

Interviu cu Erik Danielsson solostul trupei Watain.

Ce se intampla fizic si psihic cu Erik Danielsson in timpul concertelor Watain cand este pe scena ”Intru in spatele scenei ca sa (faca o) comparatie ” (un fel de transa treaza). Declara ca este Satanist si pentru el un concert sau un ritual (satanist) este acelasi lucru. Intersactiunea dintre uman si ”divin” (luciferic).

Min 5:00

Am vazut parti din viitor desfasurandu-se in fata mea si nu arata prea luminos, omule, intr-un fel pozitiv vreau sa spun ca muzica Watain este facuta sa faca la fel acelasi lucru: sa aduca coruptie in cea ce este pur si nevinovat, sa aduca mizerie intr-o lume curata a societati occidentale, sa dezradacineze, sa creeze up evil (engleza), sa creeze haos unde este ordine, sa creeze faradelege unde este lege asta este ceea ce heavy metal este in general pentru mine toate cu scopul eliberari. Faima este intotdeauna libertate totala, eliberare totala.

Watain incrajeaza fanii la acte de teroare si terorism.

http://www.blistering.com/fastpage/fpengine.php/templateid/19323/menuid/3/tempidx/5/link/1

(traducere google translator)

Blistering.com: În cele din urmă, ce este în magazin pentru restul anului 2010?

Danielsson: Ei bine, după lansarea albumului vom fi in turneu mult sau mai puțin constant, la nivel mondial. Eu nu pot spune cat de mult astept cu nerăbdare să fie în cele din urmă din nou la drum, răspândit aripile de fier și să ridicam un iad serios …

Dar în primul rând, pe 7 iunie, Darkness Lawless se lanseaza. Vreau sa iau sansa aici pentru a încuraja toti susținătorii noștri adevărați, pentru a sărbători lansarea în felul lor; orice act de teroare în numele Watain este binevenit! Arde ceva jos, profana monumente sfinte, vopseste numele nostru cu sânge pe pereți publice, efectuaza ritualuri adecvate, și să acționeze prin voința lui Satan! Lansarea acestui album va marca o nouă eră de Watain, si asteptam cu nerabdare de a se ne unim fortelor cu spiritele libere și cei fărădelege, care a harkened (apelul nostru) apelul nostru.

http://www.myspace.com/watainofficial

http://www.metalblast.net/interviews/deforming-the-cord-of-life-an-interview-with-watain/

(traducere google translator)

MB: Unul dintre lucruri am primit cele mai multe comentarii a fost mentiunea ta de a încuraja terorismului în numele Watain. Inca te ti de aceste opinii și cel mai important, care ar fi reacția ta dacă fanii de fapt ar lua asta în serios?
E: Pai, sper ca o vor face, pentru că nu-mi place să fie luat ca ceva neserios, pentru că ar fi un pic de o pierdere de timp, pentru a face lucruri care nu sunt grave. În esență, ceea ce este important ca oamenii să știe, este că Watain vine dintr-un loc foarte întunecat și intors pe dos și nu sunt atât de multe trupe din istoria metal care sunt gata să recunoască faptul că despre ei înșiși și de fapt să încurajeze acest lucru, dar vom face. Prin a spune că eu sunt, de asemenea, spun că ori de câte ori oamenii iau parte din Watain, fie că le place sau nu, iau parte din acel loc, un loc cu energii care sunt foarte reale și care vin în ființă, dacă acestea sunt chemate.
Toate fiind spuse, voi lua un act comis din cauza că au luat parte la Watain, în orice fel de fel, ca un semn al faptului că ceea ce spun este adevărat, pentru că modul în care aceste lucruri se manifestă; se manifestă în muzica noastră, se manifestă atunci când vom juca live, dar, de asemenea, se manifestă în alte moduri, motiv pentru care istoria black metal este unul foarte controversat, nu numai umplut cu albumuri mari, dar de asemenea, cu clădiri mari, care sant incendiata și cu oameni care își pierd viața.

No coments

Iata si un alt comentariu postat la ISU inchide tot. RAED ARAFAT despre BISERICI si PERICOLUL DE INCENDII:

media_144647731440629500

Foto: http://media.wowbiz.ro/image/201511/w635/media_144647731440629500.jpg

Ceea ce s-a intamplat in club Colectiv cu mai multe luni inainte de tragicul eveniment depaseste cu mult ceea ce se numeste arta. Pe scena clubului Colectiv s-au ars cruci cu capul in jos pe care erau infipte capete de tap iar oamenii care au fost in sala au fost stropiti cu sange de animal. S-a intamplat intr-o zi cand crestinii sarbatoreau Saptamana Patimilior, pe 7 aprilie, la concertul trupei suedeze de Black Metal, Watain. Membrii trupei sunt autoproclamati satanisti si se lauda ca in concertele lor se efectueaza ritualuri pagane in toata regula.Clubul Colectiv nu a ars atunci, cu toate ca s-au aprins focuri adevarate in sala

“Watain se autocaracterizeaza ca fiind satanisti tezeisti. Toate versurile sunt scrise de solistul Erik Danielsson, care spune ca temele abordate se bazeaza pe religia satanista, iar ei nu trebuie considerati niste simpli adoratori ai Diavolului”. Danielsson crede ca toti membrii trupei trebuie sa impartaseasca aceeasi credinta pentru a realiza ceva atat de personal precum muzica. Trupa Watain este o sustinatoare a Ordinului Misantropic Luciferian, un cult infiintat de Jon Nodtveidt, asociat cu abuzurile si uciderea de animale”, se arata pe pagina de Wikipedia dedicata trupei Watain.
media_144647727177482500

Foto: http://media.wowbiz.ro/image/201511/w635/media_144647727177482500.jpg

Formatia suedeza a devenit cunoscuta in toata lumea dupa ce cunoscutul site tabloid TMZ a publicat imagini in care solistul trupei arunca sange de porc peste spectatori, in timpul unui show din Statele Unite. Cei prezenti in sala au fost socati de faptul ca nu era vorba de o substanta care sa imite sangele: era real, pentru ca mirosea si avea gust de sange. De altfel, solistul trupei suedeze a marturisit intr-un interviu ca in timpul concertelor obisnuieste sa sacrifice animale. Momentul cu sangele a existat si la Bucuresti, in debutul piesei ”Devil’s Blood”.

media_144647732922406800

Foto: http://media.wowbiz.ro/image/201511/w635/media_144647732922406800.jpg
Cu siguranta nu vom sti niciodata daca intre ritualul satanic din Saptamana Mare si tragedia din noaptea de Halloween exista vreo legatura. Stim, insa, ca multi dintre cei care au stat in primele randuri la concertul trupei Watain a fost in sala si la “Goodbye to Gravity”. Si ca multi dintre ei au murit in chinuri groaznice. „Am vazut iadul, mama”, spunea un tanar de 22 de ani, care a reusit sa iasa viu din infernul de la Colectiv.

http://www.wowbiz.ro/clubul-mortii-a-gazduit-un-ritual-satanic-in-saptamana-patimilior-s-au-dat-foc-la-cruci-intoarse-si-s-a-facut-baie-in-sange-de-animal-l-au-invocat-pe-_165914.html

   Comentariu saccsiv:

   Despre faptul ca rock-ul este satanist prin definitie, am scris enorm, dar voi face si un rezumat pe care-l voi posta intr-un viitor articol.

Watain-13

Foto: http://static1.squarespace.com/static/54da7ffbe4b06c67da90bea3/54dba389e4b07bfb9a81e6f4/54dbaf8ee4b07bfb9a835148/1423683470689/Watain-13.jpg?format=original

Asadar, in clubul ala s-au facut ritualuri satanice. Putem face din el un paraclis?

In vechime crestinii faceau biserici pe locul vechilor temple paganesti daramate. Noi sa facem biserica intr-un templu satanic? Consider ca nu.

Ci acel club trebuie demolat. Evident, nu multimea trebuie sa o faca, ci chiar proprietarul trebuie sa inteleaga necesitatea acestui lucru. Apoi se poate ridica si o biserica. Dar nu una care sa devina un loc de pelerinaj pentru rockerii din intreaga lume, ci pentru fostii rockeri din intreaga lume. Caci nu exista rocker ortodox asa cum nu exista nici yoghin ortodox. A nu se intelege ca oricine asculta cate o melodie rock la gramada cu cine stie ce alte productii pop este deja rocker. Si nici ca orice zdranganeala la chitara electrica pe versuri de Bacovia e rock.

Inchei prin a sublinia inca o data ca nu cred ca toate victimele incendiului de la “Colectiv” erau rockeri in adevaratul sens al cuvantului. Evident, nici satanisti. Unii pentru ca erau cu alta treaba pe acolo. Altii pentru ca erau prea tineri ca sa priceapa unde de fapt duce drumul extrem de periculos pe care au pornit.

Si nici nu se bucura nimeni pe aici ca a pierit cineva flacari in acel club al pierzaniei, chiar daca ar fi fost si cel mai infocat satanist. Noi nu ne putem bucura decat pentru cei ce se trezesc din ratacirea lor.

 

Anunțuri

71 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Yogy TheBear said, on Noiembrie 8, 2015 at 9:09 pm

    Sa fie clar !!! In colectiv nu se canta rock-ul cu care este obisnuita lumea !!!
    Ci se canta death metal ,black metal , trashmetal etc . Adica acele subgenuri clar satanice , in care se practica ritualuri satanice , iar artistii sunt satanisti declarati . Trupele astea fac parte din curentele de rock satanic din tarile nordice care sunt cunoscute pt vandalizarea bisericilor si multe alte infractiuni !!!
    S-au jucat cu focul acolo !!!

    Apreciat de 4 persoane

    • Nicu Alexandru said, on Noiembrie 21, 2016 at 6:09 pm

      debarasativa de muzica lui dracu ca o sa aveti parte exact ca la colectiv, cei ce iubesc muzica satanista e o chemare a diavolului…cam asa arata inparatia lui satana exact ca la colectiv…etc

      Apreciază

  2. Yogy TheBear said, on Noiembrie 8, 2015 at 9:23 pm

    Clubul acela era clar infestat de demoni !!!! Victimele nu erau satanisti , dar nici cu credinta !! Tocmai de aia au fost sacrificatii !!!
    Accidentul a avut cel mai probabl cauza pur demonica , posibil fara interventie umana !!
    Energiile eliberate in urma acelui sacrificiu au potential sa distruga tara asta !!!
    Uni pot zice ca sunt un conspirationist ,un nebun … Dar ganditiva si voi bine ca ceva nu ii inregula !!
    Doamne Dumnezeule iartai pe cei trecuti ,mai dale o sansa celor din spital si apara tara asta de rau !!!

    Apreciat de 1 persoană

    • Carmen said, on Noiembrie 8, 2015 at 10:40 pm

      adevarul ca a avut un impact parca prea mare inspre rau asupra oamenilor..i a inrait f tare iar asuprirea aceasta a bisericii de atat de multi tineri dintr o data si total aiurea .fara nicio legatura..mi se pare pusa la cale doar de diavol .este o mare influenta a lui.pt ca altfel e de neinteles.

      Apreciat de 1 persoană

    • el said, on Noiembrie 8, 2015 at 10:56 pm

      „Victimele nu erau satanisti , dar nici cu credinta !”____ dar se inchinau la diavl prin participarea la acea muzica draceasca , cu texte de inchinare la diavol,anarhie si haos,, nu e satanist doar cel care face jerfte diavolesti ,vrajitorii sau chematorii de diavol ci si cei ce participa la astfel de „slujbe” si „liturghii” dracesti ale lor si se impartasec de „harul” lor care cade si asupra lor de buna voia lor( Vechiul Testament prounceste sa se UCIDA CU PEITRE toti vrajitorii si inchinatorii la diavol, popii idolesti si POPORUL care apeleaza la ei si participa la slujbele lor !!!!) , asa cum este crestin tot cel ce participa la Sf Liturghie si se imparateste din harul ei.

      asadar in KLAR : ERAU SATANISTI si aceia !!!

      Apreciat de 5 persoane

      • Yogy TheBear said, on Noiembrie 9, 2015 at 9:22 am

        Da , ai dreptate , si nu te pot contrazice frate .!
        Dar atuncea sa fiu sincer nu inteleg cum poate un om normal ,mai ales intr-o tara crestina , sa se inchine tocmai la cel ce este declarat dusmanul omenirii si care ne vrea pe toti in iad !? Cine normal la cap ar face asa ceva ??
        Din punctul meu de vedere , nu poti sa convingi un om sa faca asta , numa daca maschezi adevarul (cum se si intampla in satanism) si dai o alta definitie a satanismului .
        Aceia ce au fost la concert au fost satanisti intradevar , pentru ca participau la ceva ce era (si trebuia ) sa fie evident pt orcine ca este foarte rau !!Dar au fost ignoranti in cele spirituale si aroganti !!!

        Apreciat de 1 persoană

      • Spaceman said, on Noiembrie 9, 2015 at 3:50 pm

        ȘI VIAȚA ÎN CULORI

        REVOLUȚIA CELOR CARE DUPĂ DISTRACȚIA DE

        LASĂ ÎN URMA LOR GUNOAIE, AMBALAJE DE BĂUTURI ALCOOLICE ȘI SERINGI

        REVOLUȚIA CELOR CARE CER

        PENTRU A OBȚINE: NOUL CLUBBER

        THE WAY IN WITCH THEY DIE!

        Apreciat de 1 persoană

    • dante said, on Noiembrie 19, 2015 at 11:16 pm

      mare adevar ai vorbit

      Apreciază

  3. cosminmatiu said, on Noiembrie 8, 2015 at 9:24 pm

    DIn pacate la cat sunt de unite spurcaciunile astea ce ne conduc si nici nu pot fi numiti oameni, abia la infricosatoarea judecata vom afla cine a pregatit „cuptorul – clubul” si cine a dat foc sa moara atatia tineri.

    Apreciat de 1 persoană

  4. Mihail V said, on Noiembrie 8, 2015 at 9:26 pm

    http://www.doxologia.ro/cuvinte-duhovnicesti/v-ati-intrebat-vreodata-de-ce-se-sting-luminile-discoteci

    V-aţi întrebat vreodată de ce se sting luminile în discoteci şi de ce aceşti tineri se ruşinează să danseze? V-aţi întrebat de ce adolescentele se închid în cameră şi se învaţă una pe alta acele mişcări ne­fireşti? V-aţi întrebat de ce studentele din anul întâi nu se dau scoase din came­ră atunci când îşi vopsesc pentru prima oară părul sau îşi schimbă freza? Poate pentru că sunt încă nişte biete copile, ca n-ar fi făcut asta niciodată, dacă nu le-ar ­fi cerut-o timpul!

    Tânărul trăieşte numaidecât un conflict: pe de o parte, toţi îi spun că aceasta este bine, pe de alta, el simte în adâncul fiinţei sale o puternică împotrivire, pe care nu şi-o poate explica. Glasul lăuntric îi spune că e o neghiobie ca o mulţi­me de oameni să se adune într-o hală mare şi să se mişte unul în faţa altuia; pe de altă parte, asta-i provoacă plăcere. Atunci, pentru a le împăca pe amândouă, se sting luminile în discoteci, iar în­cepătorii se ameţesc cu vin ca să-şi alun­ge senzaţia penibilă. Rămâne doar plăce­rea aceea înfricoşătoare, goală.

    Începătorii săvârşesc păcatul cu lumi­na stinsă. Ei nu numai că se ruşinează unul de altul, dar, fără să-nţeleagă, se ruşinează de blândeţea omniprezentă a Ziditorului. Obiceiul de a stinge lumina ni se trage de la Adam, care, îndată du­pă săvârşirea păcatului, a fugit să se as­cundă la umbra unei tufe din Grădina Raiului. De atunci noi repetăm gestul bietului Adam.

    Noaptea se săvârşesc furturile, violu­rile, e vremea prielnică pentru păcat. Tot noaptea a ieşit şi luda de la Cina cea de Taină ca să-L vindă pe Iisus, după cum descrie Evanghelistul loan: Deci, după ce a luat acela bucăţica de pâine, a ieşit numai decât. Şi era noapte (Ioan 13, 30). Iuda, mergând să-l vândă pe Iisus, ţinea în mână bucăţica de pâine pe care Acesta i-o întinsese la masă. Ca să înţelegem frumuseţea acestui gest, trebuie să ştim că în tradiţia iudaică gazda întindea prima bucăţică oaspetelui celui mai iubit. Asta a vrut să arate şi Hristos când i-a întins bucăţica lui Iuda, cu atât mai mult că aceasta nu era o simplă pâine, ci pâinea euharistică, adică Însuşi Sfântul Trup al lui Hristos, Care S-a jertfit pentru răs­cumpărarea noastră, inclusiv pentru Iuda. Insistând asupra acestui amănunt, Sfântul loan ne atrage atenţia asupra gra­dului mare de neruşinare la care a ajuns luda din cauza patimei.

    Lupta cu ruşinea este lupta cu noi în­şine. Să nu ne închipuim că dacă rămânem fără un picior sau fără ochi ne numim handicapaţi, iar dacă lăsăm să ni se distrugă unul din sentimentele de bază fiinţei noastre ne vom numi atlanţi. Tot handicapaţi ne vom numi, dar nişte handicapaţi monstruoşi, de care nu va vrea nimeni să îngrijească.

    (Ieromonah Savatie Baștovoi, Între Freud și Hristos, Ed. Cathisma, București, 2008 p. 17)

    Apreciat de 2 persoane

  5. Yogy TheBear said, on Noiembrie 8, 2015 at 9:36 pm

    Ce vrea si presa mai in clar decat ce spune Danielsson asta !? Cvm de presa nu da video-uri de astea !? Cum de evita sa spuna ca a fost concert death metal , ci foloseste termenul umbrela de rock care cuprinde zeci de subgenuri !?

    Apreciat de 2 persoane

  6. michael said, on Noiembrie 8, 2015 at 9:48 pm

    Trupa watain e din Suedia?! Acum inteleg de ce „revolutionarii” strigau in strada sa declaram razboi Suediei si apoi sa ne predam…

    Apreciat de 2 persoane

  7. Case said, on Noiembrie 8, 2015 at 10:01 pm

    Si apropo de numele trupei, Watain, – in mitologia nordica Wotan era zeul mortii si patronul magiei

    https://fr.wikipedia.org/wiki/Odin

    Apreciat de 4 persoane

  8. sherlock_holmes said, on Noiembrie 8, 2015 at 10:27 pm

    Poate ca parintele Savatie aceasta a vrut sa spuna,acea cladire sa fie demolata si pe locul ei sa se construiasca un paraclis,ceea ce ar fi bine,daca si oamenii s-ar ruga acolo,in duh crestin. Legat de cei care si-au pierdut viata acolo,Dumnezeu sa-i ierte,se spune ca Dumnezeu lasa sa vina moartea pentru un om in cel mai favorabil moment al sau,din punct de vedere al mintuirii,lui sau ai altora,poate ca acei tineri ar fi sfirsit si mai rau sau poate ca nu se mai puteau mintui,chiar si cu rugaciunile Bisericii.Asa,multi oameni se roaga astazi pentru ei si sint convins ca unii dintre ei vor fi mintuiti cu rugaciunile Bisericii,poate nu au apucat sa se strice prea tare,in sensul acestui articol postat de saccsiv,al demonizarii prin muzica rock satanista.

    Apreciat de 1 persoană

  9. ioanc said, on Noiembrie 8, 2015 at 10:35 pm

    Frate Saccsiv, Dumnezeu sa-ti dea sanatate si intelepciune. Iarta-ma ca te-am judecat!
    Doamne ajuta!

    Apreciat de 2 persoane

    • saccsiv said, on Noiembrie 9, 2015 at 12:19 am

      ioanc

      Te iert.

      Apreciat de 3 persoane

      • GabiM. said, on Noiembrie 10, 2015 at 5:50 am

        Frate Vasile,uite ce spune Savatie Bastovoi pe fb:

        „Savatie Baștovoi
        19 ore ·
        Vad ca se framinta unii cum e posibil sa faci un paraclis pe locul unde s-au facut ritualuri satanice. Pai asta e cel mai bun argument! Nu stiati ca cea mai mare si mai rivnita de diavoli capiste satanica e chiar trupul omului? Oare nu asta facem in rinduiala Botezului: izgonim mai intii dracii, curatim, sfintim si ne unim cu Hristos? Oare nu de aceasta rinduiala rid unii preoti necredinciosi, spunind ca lepadarile de satana si exorcismele nu trebuie facute pruncilor?
        Locul diavolului e in locuri neumblate de om, nu in mijlocul Bucurestiului. In pustietati, in locuri neumblate, asa cum il blesteama Sf. vasile cel Mare. Aici sa fie lumina, dragoste, bunaintelegere si viata indelungata intru slava lui Dumnezeu.” …Tu ce spui de asta? Doamne ajuta!

        Apreciat de 1 persoană

  10. Paul222 said, on Noiembrie 8, 2015 at 11:13 pm

    Ce ii poti spune unui copil despre masturbare? De ce e important sa dispara mituri precum „provoaca orbire” http://romaniateiubesc.stirileprotv.ro/emisiuni/2015/sezonul-2/ce-ii-poti-spune-unui-copil-despre-masturbare-de-ce-e-important-sa-dispara-mituri-precum-provoaca-orbire.html

    Apreciat de 1 persoană

  11. Alex said, on Noiembrie 8, 2015 at 11:24 pm

    Monahul Savatie(smerenia) strivit(a) de catre carturarul(mandria) Bostovoi:
    „Dumneata intelegi ca, punind intrebari trasnite cu mine de fata, la mine pe pagina, pe marginea unei chestiuni afirmate de mine, admiti ca eu nu stiu ce vorbesc? Nu e mai potrivit sa cititi intii ceva carte? Sau sa intrebati cuviincios sa va astimparati nedumerirea?”

    Parintele a ratat o buna ocazie de a se smeri si a explica fratelui ca locul acela trebuie exorcizat si ca transformarea clubului in paraclis ar fi primul pas in aceasta directie.
    Doamne Iisuse Hristoase, miluieste-ne!

    Apreciat de 1 persoană

    • cosminmatiu said, on Noiembrie 9, 2015 at 8:35 am

      Asta imi este dedicata, eu sunt acela, dar nu este nici o suparare, pe pagina dansului face ce vrea.
      Desi ieri nu imi era clar daca este bine sau nu sa ridici acolo un paraclis azi imi este.
      Parerea mea personala este ca nu e bine.
      Un paraclis inseamna slujirea Sfintei Liturghii iar acolo vor veni tot felu de rockeri care nici macar de mici nu sunt botezati ortodox. Ce sa caute un rocker neortodox acolo dupa ectenia catehumenilor.
      Sa lasam rockeri cu ale lor si sa vina la locul tragediei sa se roage fiecare in felul lui, unii la Dumnezeu, altii la dumnezeul ala cu coarne, fiecare cum vrea, sa nu ii obligam noi cum sa faca si cei ce slujesc la necuratu sa se simta stanjeniti acolo. CIne vrea sa se roage pentru acei tineri arsi de vii o poate face la orice biserica si in rugaciunile particulare, nu trebuie neaparat un paraclis acolo.
      Cum spunea fratele „el” : nu a murit acolo nimeni marturisind pe Hristos ci a fost o tragedie.

      Apreciat de 1 persoană

  12. Stefania said, on Noiembrie 8, 2015 at 11:38 pm

    De ce sa ridice un loc de rugaciune? Unde este diavolul sa facem monument? Sa-l rada de pe pamant si oamenii sa-l stie ca loc care este murdar. Sa faca preotii rugaciuni, dar sa nu-i mai faca atata publicitate.

    Apreciat de 2 persoane

    • Andrey said, on Noiembrie 9, 2015 at 1:29 am

      Numai e mult si vine sfarsitul prea rea e lumea asta acest tragic eveniment in loc sa ne uneasca, pe unii ia intors impotriva bisericii si credintei sper ca Dumnezeu sa aiba mila de noi si sa ne ajute ca atunci cand va venii ziua aceea sa fim toti pregatiti.O seara buna.

      Apreciat de 1 persoană

  13. Mălin said, on Noiembrie 8, 2015 at 11:55 pm

    Comentariu saccsiv: „Inchei prin a sublinia inca o data ca nu cred ca toate victimele incendiului de la “Colectiv” erau rockeri in adevaratul sens al cuvantului. Evident, nici satanisti. Unii pentru ca erau cu alta treaba pe acolo. Altii pentru ca erau prea tineri ca sa priceapa unde de fapt duce drumul extrem de periculos pe care au pornit.

    Si nici nu se bucura nimeni pe aici ca a pierit cineva flacari in acel club al pierzaniei, chiar daca ar fi fost si cel mai infocat satanist. Noi nu ne putem bucura decat pentru cei ce se trezesc din ratacirea lor.”

    Şi eu consider la fel. Însă rămâne de văzut dacă supravieţuiitorii incendiului au înţeles ceva din acest eveniment trist. Dacă nu se leapădă de rătăcire şi continuă tot aşa cu heavy metal, death metal, black metal şi alte porcării, este semn că n-au tras nici un folos de pe urma acestui prăpăd şi deci că nu vor să se pocăiască.

    Vorba părintelui Papacioc: „O suferinţă nu şi-a atins scopul, dacă tu n-ai ieşit cu un folos din ea.”

    Apreciat de 1 persoană

    • Paul said, on Februarie 1, 2016 at 7:09 pm

      Din nefericire,tinerii au priceput (dar cu ce pret?) unde duce drumul acela si multi au platit tentatia nesabuita,cum nu trebuia.Probabil ca unii s-au dus la club,cu seringile in buzunar.Tinerii trebuie sa-si pregateasca viitorul in scoli,in universitati,nu in mocirla cluburilor din categoria „COLECTIV”.In viata totul se plateste;depinde ce cumperi.

      Apreciază

  14. Elena J. said, on Noiembrie 9, 2015 at 12:29 am

    Inspaimantator ce-am putut vedea si citi in acest articol. Iadul pe pamant. Dumnezeu nu a mai suportat!

    Apreciat de 1 persoană

  15. Mirela said, on Noiembrie 9, 2015 at 12:33 am

    Oare vom înnebuni toţi?

    „Luînd aminte la zecile de mii de voci care au chemat la rugăciune pentru sufletele celor morți la Colectiv, luînd în considerație efortul unanim al televiziunilor și presei de a transforma spațiul nesfințit al clubului Colectiv într-un loc de rugăciune”…

    Când am început să citesc declaraţia pr. Savatie Baştovoi, am crezut că vorbeşte ironic, ca reacţie la reproşurile că nu au venit la club preoţi şi patriarhul. Ulterior, mi-am dat seama că vorbeşte serios. Dar culmea este:

    „Avînd în vedere rezonanța internațională a cazului, paraclisul de la Colectiv ar putea deveni un loc de pelerinaj pentru rockerii din întreaga lume.”

    Dacă vrem ca rockerii să moară de râs (nu de altfel de moarte), să le propunem să vină în pelerinaj la Colectiv!!!A precizat părintele ce fel de paraclis? Satanist? Ecumenist? Că doar n-or veni numai rockerii „ortodocşi adevăraţi”!
    Apropiaţii lui Claudiu Petre care au ieşit din biserică la venirea patriarhului cred că au ieşit pentru că se simţeau necuraţi în faţa sfinţeniei, iar cei care strigă împotriva Bisericii şi aruncă cu pietre vor paraclis!

    Apreciat de 3 persoane

  16. […] Asta intreaba sora Mirela la articolul CLUBUL “COLECTIV” a fost TEMPLU SATANIC. Nu metaforic. Video si foto CUTREMURATOARE. Parintele S…. […]

    Apreciat de 1 persoană

  17. hilohi bogdan said, on Noiembrie 9, 2015 at 1:05 am

    S-a văzut că ridicarea de lăcaşe de cult e redundantă atâta timp cât nu se clădeşte nimic şi în sufletul omului.Părintele Cleopa zicea că e mai greu să faci un călugăr decât o biserică.Trebuie curaj să ne recunoaştem greşelile…

    Apreciat de 1 persoană

  18. hilohi bogdan said, on Noiembrie 9, 2015 at 1:22 am

    Nu frate Vasile!Nu vom înebuni toţi.Să stăm bine,să stăm cu frică! Va lucra şi Dumnezeu aşa cum ştie numai El.Nu ne lasă dar să nu ne lăsăm nici noi de El.Să ardem dar pt. Hristos pt. Adevăr pt.Viaţa veşnică.iadul este reala tragedie…

    Apreciat de 1 persoană

  19. Dinu said, on Noiembrie 9, 2015 at 3:13 am

    Se pune intrebarea; erau sau nu erau botezati ?? daca erau botezati atunci este de datoria Bisericii sa se roage pentru aceste victime, pentru ca cine suntem noi sa judecam , daca au fost botezati inseamna ca Domnul Iisus Hristos a murit pentru acesti oameni asa ca avem o datoriie Sfanta de a ne ruga si a face ceva, aceste suflete vor raspunde in fata Lui Dumnezeu de ce au facut, dar datoria noastra este sa ne rugam pentru eii pentru ca sunt botezatiii!!!

    Apreciat de 1 persoană

    • saccsiv said, on Noiembrie 9, 2015 at 9:31 am

      Dinu

      Sa extindem discutia intr-un cadru mai larg. Majoritatea romanilor masoni, atei, eretici, musulmani au fost botezati.

      Apreciat de 1 persoană

      • Dinu said, on Noiembrie 9, 2015 at 2:09 pm

        Hai sa ne intalegem , odata ce esti botezat in credinta ortodoxa esti si nascut din nou , orice om nascut din nou indiferent de ce face el, asculta sau nu asculta de omul nou , este parte a Bisericii este Fiul Lui Dumnezeu. Pentru omul nascut din nou adica botezat a murit Hristos . Aceste suflete sunt cerute de Dumnezeu din mana Bisericii , Biserica este direct raspunzatoare de aceste suflete Patriarhul este direct raspunzator de ele pentru ca el este Pastorul , ce nu este clar.? Hristos a murit pentru Biserica si va cere socoteala , poate nu o s ati cera tie dar Pastorilor care pastoresc Biserica sunt responsabili de orice suflet pierdut!!!!!

        Apreciat de 1 persoană

      • Mirela said, on Noiembrie 9, 2015 at 3:19 pm

        Dinu,

        De creştinii care s-au lepădat de Hristos în timpul persecuţiilor din primele secole ai auzit? Ştii care a fost verdictul Bisericii, chiar şi faţă de cei care obţinuseră certificate că au adus jertfe idolilor fără să fi făcut asta? Poate afli.
        Sau crezi că, aşa cum zici, preoţii şi ierarhii au fost acuzaţi de căderea lor?
        Poate afli şi ce înseamnă anatema şi că omul se poate autoexclude din Biserică (în care a intrat prin Sf. Botez).
        Dar tu primeşte liniştit pecetea antihristică, bazându-te pe ideea că „orice om nascut din nou indiferent de ce face el, asculta sau nu asculta de omul nou , este parte a Bisericii este Fiul Lui Dumnezeu.”!!!

        Apreciat de 1 persoană

  20. Claudia said, on Noiembrie 9, 2015 at 6:50 am

    DA, locul acesta trebuia sa arda, iar ce- a mai ramas trebuie demolat; terenul sa fie sfintit si apoi pus flori. Nu cred ca s- ar mai incumeta cineva sa- si faca locuinta sau magazin sau firma acolo. Iata ce se intampla cand satanistii sunt lasati de capul lor. Spurca pamantul si lasa in urma cenusa.

    Apreciat de 1 persoană

  21. Cristian said, on Noiembrie 9, 2015 at 7:33 am

    O „revoluție” pornită de la sataniști nu poate aduce nimic bun. Dumnezeu și Arhanghelul Mihail să ne apere!

    Apreciat de 1 persoană

  22. Ionut said, on Noiembrie 9, 2015 at 9:20 am

    Demolarea in sensul strict al cuvantului e putin mai complicata, intrucat, daca am vazut bine, sediul respectivului club e o parte a unei cladiri mai mari, in care exista si alte firme. Dar cred ca se poate face o dezafactare, urmata de sfintire si de zidirea intrarilor.

    Apreciat de 1 persoană

  23. john said, on Noiembrie 9, 2015 at 9:41 am

    Iata si un punct de vedere apreciat si impartasit in mediul online de catre cei care isi trec la religie”spiritual”

    DESPRE INCENDIUL DE LA COLECTIV…
    parerea mea este exclusiv despre cauzele spirituale ale acestui incendiu.
    Am analizat clubul inainte de incendiu. In club era deschisa o poarta spre Anticer 6.3. Spre Iad mai exact. Dupa verificări înclin sa cred ca intradevar s a efectuat un ritual satanic acolo. Nu stiu daca e veridica informatia ca ar fi concertat acolo o formatie de genul asta de Pastele trecut dar concluziile mele conduc la asta. Deschiderea portii s a facut in urma cu cca 6 luni. Cert este ca odata cu deschiderea ei in lumea noastra a intrat o entitate negativa de dimensiune si putere mare. O asemenea entitate nu vine decat invocata. Ei nu au dreptul sa vina in lumea noastra decat daca ii cheama cineva. Cert este ca vine daca se fac jerfe cu sange si mai ales pleaca luand cu el suflete de oameni sau animale…
    Seara si incendiul de la Colectiv erau deja scrise cu mult înainte sa sara prima scanteie din artificii… Ingerul Mortii vine langa om cu trei zile inainte de actul propriuzis. Asa ca cei care erau acolo si care vor mai muri erau deja pe lista cu trei zile inainte de accident! Vor mai scapa unii? Da. Rugaciunile prietenilor, rudelor preotilor ,ajuta foarte mult. Dar depinde foartr mult de karma lor. De ceea ce au ei de platit.
    Din pacate la noi patronii de cluburi, organizatorii de evenimente, nu sunt niște practicanti spurituali. Altfel ar fi mai atenti pe cine cheama in spectacole.
    Nu cred ca tinerii aceia aveau habar de satanism. In viata mea am întâlnit unul sau doi cred.
    Cred ca ma stie toată lumea ca nu sunt un iubitor al Bisericii ortodoxe ca si instituție dar de data asta tb sa ii iau apararea. NU A Intalnit niciodata asa ceva. In mod normal ierarhia bisericeasca ar trebui sa fie facuta pe un singur criteriu dimensiunea demonului peste care a trecut respectivul. Il vedeti pe Daniel trecând peste demonul de 40 de zile de post negru? Sau pe episcopi peste cei de 30 de zile si pe altii de 21 16 7 sau 3? Criteriile ortodoxiei sunt administrative nu spirituale. Ei se dau spirituali dar nu sunt. In mod normal ar fi trebuit sa se intruneasca un sobor de episcopi si preoti care sa faca slujba acolo la club. Gaura aia trebuie inchisa. Dar cine sa o faca? Ei pot sa sfintesca o masina sau un apartament sau temelia unei biserici.
    Revenind. Cei care au ajuns acolo nu au ajuns intamplator. Asta a fost in programul lor. Arderea este O formă de plata karmica rapida si pentru cei care mor asa si pt neamul lor. Cum poporul asta are o inertie in schimbare, atunci ne facem platile ca neam la foc automat. Ca neam sper Sa scăpăm doar cu asta…
    Nu sunt deacord cu etichete. Io cred ca oamenii au nevoie de cluburi. Ca este o varsta pentru fiecare..si ca este o etapa din viata oricui. Inainte hora se facea in fata bisericii, baietii se luau la tranta tot acolo sa isi demonstreze puterea. Biserica a uitat de oameni. Nu se schimba dintr o data si au nevoie de distracție pana înțeleg ei pe cele spirituale.
    https://www.facebook.com/ovidiu.d.argesanu?fref=ts
    http://www.wowbiz.ro/clubul-mortii-a-gazduit-un-ritual-satanic-in-saptamana-patimilior-s-au-dat-foc-la-cruci-intoarse-si-s-a-facut-baie-in-sange-de-animal-l-au-invocat-pe-_165914.html
    http://www.activenews.ro/stiri-social/Mediafax-a-surprins-o-imagine-SOCANTA-in-fata-clubului-Colectiv-Un-mesaj-catre-puterile-intunericului-intre-lumanarile-pentru-victimele-tragediei-126322

    Apreciat de 1 persoană

  24. Dan said, on Noiembrie 9, 2015 at 10:39 am

    Trupa Behemoth are un cantec ce se intituleaza „Christians to the lions” adica „Crestinii aruncati la lei !” . Chiar daca versurile cantecului nu dezvolta aceasta tema ci se refera la inaltarea lui lucifer, trupa urla titlul in fata publicului in mod repetat, ba chiar ii instiga pe cei ce asista sa repete acest mesaj ! De mentionat ca au concertat in Colectiv in aprilie 2015 ! https://www.youtube.com/watch?v=AbjR2rRq03c

    Un alt exemplu de violenta extrema promovata de o trupa rock : Cannibal Corpse – Hammer Smashed Face in care solistul descrie cat se poate de grotesc o crima pe care o comite impins de demonul din interiorul sau https://www.youtube.com/watch?v=_36_5AqISo8 (dezactivati sonorul dupa primele secunde si cititi doar versurile,ca sa vedeti de ce sunt in stare, sunetele ce se aud va pot afecta daca va expuneti o perioada mai lunga de timp la ele …)

    Concluzii :

    1. Rockeri care sa se roage in paraclisul crestin ortodox Colectiv ? Suna a gluma proasta pentru cine ii cunoaste pe rockeri ! ( fac o paranteza, trupe de la noi gen Compact, Holograf, sau care canta acelasi tip de muzica nu sunt rockeri, desi ei isi doresc sa creada asta … de fapt e vorba de un pop-rock, adica muzica pop cu ceva influente rock, cel mai adesea un simplu solo „soft”, adica destul de cuminte, de chitara electronica) . Cine nu ii cunoaste pe adevaratii rockeri ar trebui mai intai sa se documenteze si apoi sa exprime public idei de genul celei din articol.

    2. Lipsa de reactie din partea autoritatilor fata de aceste mesaje, fie de ucidere a unor persoane individualizate prin religia lor, respectiv crestinii, fie de ucidere fara discernere, arata clar ipocrizia oamenilor politici euro-atlantici ce trambiteaza toleranta. De fapt e vorba doar de toleranta infinita pentru satanisti, dublata de toleranta ce tinde din ce in ce mai mult spre zero pentru crestini. Cei ce nu au inteles inca cursul politico-social pe care este inscrisa lumea noastra ar fi cazul sa se trezeasca ! Traim intr-o lume in care satanistii se afla la cele mai inalte niveluri decizionale, imbracati in blanite de miei ! Ce exemplu mai flagrant de xenofobie vreti decat „Crestinii aruncati la lei !” ?! Si iata ca aceasta piesa se canta totusi bine mersi pe toate scenele lumii ! Ia ganditiva un pic ce s-ar fi intamplat daca titlul ar fi fost „Homosexualii aruncati la lei !” sau „Evreii aruncati la lei !” … dar fiind vorba de crestini, nu e nicio problema ! Pe de alta parte, piesa celor de la Cannibal Corpse poate conduce spre crima minti mai slabe. Este o situatie ce poate fi facil incadrata ca fapta penala, respectiv „Apologia infractiunilor” sau instigare la savarsirea unei infractiuni. Vreo reactie din partea autoritatilor ? Nu ! Dezaxatii astia canta nestingheriti…Grabiti nasterea din nou (Ioan cap. 3, Efeseni, cap. 4 17-24, Epistola catre Tit a Sfantului Apostol Pavel, cap. 3) sau stati tari in credinta (cei renascuti), caci vin vremuri de groaza !

    Apreciat de 1 persoană

  25. Ioan said, on Noiembrie 9, 2015 at 10:43 am

    semnati petitia transformarii Casei Poporului in Spitalul Poporului in locul Catedralei:

    http://www.petitieonline.net/petitie/transformarea_casei_poporului_in_spitalul_poporului_-p16804150.html

    Apreciază

  26. bacalion said, on Noiembrie 9, 2015 at 11:17 am

    Reblogged this on FĂRÎMITURI.

    Apreciază

  27. Dan said, on Noiembrie 9, 2015 at 11:23 am

    Dupa cum poate deja stiti mesajul satanic (ma refer la cel catre cei neinitiati inca in satanism) cuprinde intotdeauna o serie de adevaruri in care este ambalata frumos minciuna. Nici acest articol nu face exceptie.

    „Am analizat clubul inainte de incendiu. In club era deschisa o poarta spre Anticer 6.3. Spre Iad mai exact. Dupa verificări înclin sa cred ca intradevar s a efectuat un ritual satanic acolo. Nu stiu daca e veridica informatia ca ar fi concertat acolo o formatie de genul asta de Pastele trecut dar concluziile mele conduc la asta. Deschiderea portii s a facut in urma cu cca 6 luni. Cert este ca odata cu deschiderea ei in lumea noastra a intrat o entitate negativa de dimensiune si putere mare. O asemenea entitate nu vine decat invocata. Ei nu au dreptul sa vina in lumea noastra decat daca ii cheama cineva. Cert este ca vine daca se fac jerfe cu sange si mai ales pleaca luand cu el suflete de oameni sau animale… Vor mai scapa unii? Da. Rugaciunile prietenilor, rudelor preotilor ,ajuta foarte mult.”

    Asta mi se pare ca poate constitui un adevar, mai ales in lumina informatiilor postate aici cu privire la ritualul satanic desfasurat in Colectiv de solistul trupei Watain. Minciuna diavoleasca e chestia cu karma …probabil baiatul ce a scris e familiar cu conceptele new-age …

    „In mod normal ierarhia bisericeasca ar trebui sa fie facuta pe un singur criteriu – dimensiunea demonului peste care a trecut respectivul. Il vedeti pe Daniel trecând peste demonul de 40 de zile de post negru? Sau pe episcopi peste cei de 30 de zile si pe altii de 21 16 7 sau 3? Criteriile ortodoxiei sunt administrative nu spirituale. Ei se dau spirituali dar nu sunt.”

    Si aceste afirmatii reprezinta un adevar, oricat de mult se vor indigna unii pe aici. Minciuna diavoleasca este ca se extind acestea, constituind in fapt un atac la intreaga ortodoxie, desi afirmatia ar trebui sa ramana restransa doar la structura ierarhica. La fel cum gloata din piata a fost manipulata intai sa ceara demisia patriarhului Daniel, extinzandu-se apoi atacul de la persoana la insasi institutia pe care o conduce, ajungandu-se la a se arunca cu pietre in biserici. Altfel, sunt perfect de acord ca Biserica ar trebui sa fie condusa de oameni ce au dat masura credintei lor (da, inclusiv prin scoaterea de demoni !), nu de unii alesi pe criterii ce nu au nicio legatura cu sfintenia ! La ora actuala Biserica este condusa de oameni ce sunt mai degraba capabili sa efectueze un bun management economic decat un bun management spiritual. Da, se castiga bani, dar se pierd suflete !

    „Nu sunt deacord cu etichete. Io cred ca oamenii au nevoie de cluburi. Ca este o varsta pentru fiecare..si ca este o etapa din viata oricui. Inainte hora se facea in fata bisericii, baietii se luau la tranta tot acolo sa isi demonstreze puterea. Biserica a uitat de oameni. Nu se schimba dintr o data si au nevoie de distracție pana înțeleg ei pe cele spirituale.”

    Ca de obicei, finalul e clar satanist.
    Scopul ? Oameni slabi vor spune : Da mai, astia le zic bine. Si iau de bun TOTUL ! Rezultatul ? Inca niste adepti new-age castigati !

    Apreciază

    • tataia said, on Noiembrie 9, 2015 at 12:22 pm

      Un manager nu trebuie sa faca treaba angajatului. NU ca acesta ar fi neaparat un un lucru bun dar pur si simplu asa se intimpla peste tot. Eu am avut multe locuri de munca si peste tot era la fel. Directorul tehnic nu stie sa faca treaba pe care o fac inginerii din subordinea lui. Managerul dintr-o multinationala nu stie toate functiile din Word, insa subalternii lui le stiu. s.a.m.d.

      Nimeni nu a ajuns in functii de conducere pe merit! Dar ce inseamna merit? Ca seful sa stie mai bine decit toti subalternii lui, meseria pe care acestia o practica? La o firma de transporturi managerul de transporturi le oragnizeaza tuturor soferilor rutele, le calculeaza timpii de parcurs si necesarul de carburant pe baza consumului. Dar el nu a pus in viata lui mina sa conduca un camion. De fapt conduce doar masina mica si pe aia prost…ca din 6 in 6 luni o mai pocneste…desi angajatilor li s-ar lua din salariu daca au frecat un cauciuc de o bordura sau prelata de crengile unui copac…asa ca….nu mi se pare relevant cit de „induhovnicit” este patriarhul. Principalul este sa fie cei din subordinea lui…el are atributii care tin mai mult de partea economica.

      Apreciază

      • Dan said, on Noiembrie 9, 2015 at 6:23 pm

        Ce spui tu e valabil in lume, dar Biserica nu este din aceasta lume, daca intelegi …adevaratele ei valori nu sunt materiale ci spirituale. Cei ce o conduc vor da socoteala in fata lui Hristos despre cate suflete au castigat si cate au pierdut, nu despre cate cladiri au construit ori renovat, cat vin au produs (e notoriu ca nu este folosit doar in scop liturgic) sau cate lumanari si calendare au vandut. Degeaba ai biserici frumoase daca in curtile lor „credinciosii” se calca in picioare unii pe altii pentru a fi primii care se ating de lucrurile sfinte (dovada de egoism cras si de nepasare in raport de fratii din jur, nimic in afara de propria persoana nu conteaza), sau care se roaga ca ei si neamul lor sa fie sanatosi, sa intre copilul la facultate, sau mai rau…sa castige la loto ! (dovada ca gandul lor tot la cele lumesti este) Asta e spirit crestin ? Asta e biserica lui Hristos ? Da, televiziunile arata cu obstinatie aceste aspecte, dar cine e mai vinovat ?! Ca astazi vedem o biserica SRL (societate comerciala cu raspundere limitata) e adevarat, si concluzia e …dureroasa !

        Apreciază

    • CRIS33 said, on Noiembrie 10, 2015 at 3:48 pm

      „Baiatul” care a scris aceste randuri se numeste Ovidiu Dragos Argeseanu, e un om cu o cultura si experienta vasta in tot ce tine de spiritualitate ..Are multe emisiuni la tv si carti scrise…A fost „crescut” si invatat sub puterea parintelui Argatu..nu aveti decat sa ii cititi cartile pline de experiente de genul (demoni, posedati, blesteme)

      Apreciază

  28. tataia said, on Noiembrie 9, 2015 at 11:44 am

    Fratilor, dar mai ales frate Vasile as avea si eu ceva de zis aici…Si sper sa nu va suprati pe mine si nici sa mi-o luati in nume de rau…dar cred ca deja sint prea multe articole pe tema tragediei de la „colectiv”. Si nu vad ce lucru bun am face „rasucind cutitul in rana” sau „punind sare pe rana”. Sau cum ar spune o vorba romaneasca: „Ajunge o maciuca la un car de oale”.

    Si daca afirmam ca acei pusti si-au cautat-o cu mina lor, ca a asculta rock din acela greu chiar este satanism…ca daca ar fi mers la Biserica nu ar fi avut ce cauta in club…toate acestea, desi sint adevarate nu ii aduc nici pe cei morti inapoi la viata, nici inapoi la dreapta credinta si nici nu mingiie familiile indoliate. ba mai mult nu facem decit sa „punem paie pe foc” in conflictul stirnit intre rockeri si ortodocsi…intre strada si Biserica, conflict care in mod evident a fost creat de „servicii” in scopuri bine determinate. Dar noi amplificind conflictul nu facem decit sa facem jocurile serviciilor….si nu am vrea una ca asta, nu?

    NU incerc sa va manipulez emotional fratilor (si surorilor) incerc doar sa fac un apel la calm si ratiune…Sa va spun eu despre ce este vorba in acest tragic incident de la colectiv…An de an, la noi in Romania, de ceva vreme se sarbatoreste Halloween-ul…aceasta sarbatoare satanica de imprumut…adusa de peste ocean. Noi ortodocsii nationalisti avertizam an de an ca nu este bine ca lumea sa sarbatoareasca Haloween-ul…ca este sarabatoare satanica, ca de ce ne tradam traditia noastra, etc. Si ne sar mereu in cap habaucii, rockerii, satanisti etc..ca nu avem dreptate..ca noi sintem inchizitia papala, ca este o sarbatoare nevinovata si schimburile culturale sint Ok…etc.

    Pina nu demult acesta discutie in contradictoriu se putea purta si pe cale rationala…fara rabufniri emotionale prea mari…dar „serviciile” s-au gindit sa insceneze un incident tragic pentru ca viitoarele discutii in contradictoriu pe aceasta tema sa nu se mai poata duce niciodata doar la nivel rational…sa fie incarcate de singe si energii emotionale negative…astfel incit opozantii sa se urasca unii pe altii. SI au reusit. Ei au dat foc acolo…iar acum culeg roadele. Este un 9/11 romanesc. SI in ziua de azi daca scrii pe internet pe undeva ca 9/11 a fost o facatura sar unii cu gura pe tine cum ca lor le-au murit rude prieteni in acel incident si punind la indoiala varianta oficiala nu faci decit sa intinezi memoria celor pierduti acolo. Desi acestia este foarte probabil sa fie postaci platiti…sa presupunem totusi ca NU ar fi. Evident in acest caz se pare ca durerea si incarcatura emotionala pricinuita de pierderea unei persoane dragi te fac sa nu mai poti observa realitatea cu ochi critici…Exact acest lucru se intimpla si in cazul „colectiv”.

    Sa fie clar…”serviciile” nu cred in existenta dracilor, noi stim ca exista dar ei nu cred in existenta acestora din punct de vedere religios. Si cu toate acestea si SRI-ul are un departament care se ocupa de cazurile paranormale..un fel de dosarele X romanesc. Ei nu le spun draci…ei zic ca acolo unde se pierd multe vieti omenesti se creaza „energii” negative. Pe care noi le cream cu gindirea noastra. Realitatea este ca nu noi le cream ca sint ele create cu mult timp inaintea noastra dar noi insa le putem CHEMA! Prin ritualuri, jertfe etc.

    Apreciază

  29. Radu said, on Noiembrie 9, 2015 at 1:19 pm

    Presa mare aia importanta evident ca nu a spus nimic in legatura cu trecutul intunecat al clubului se gasesc vinovatii acolo unde nu exista sau unde vina e minuscula si se ignora elefantul evident.

    NIMENI NU A TRAS semnale de alarma cu privire la „muzica” asta. In Rusia sau in alte tari scoteau in afara legii sau cenzurau sau interziceau astfel de trupe sau melodiile sau manifestarile astea.

    Serviciile la noi nu cred sa nu fi stiut ce avea sa se intample ca doar au fonduri babane si au cu ce si cu cine sa fi putut afla si PREVENI incendiul daca ar fi vrut !
    http://www.dcnews.ro/buget-servicii-2015-ca-i-bani-vor-primi-sri-sie-spp-i-sts_461998.html

    Trebuia sa pice guvernul ca basistii si oamenii lui iohannis si mutalau de la cotroceni insusi sa detina propriul sau guvern marioneta si foarte posibil ca represalii ca nu i-au lasat pe canadieni sa inceapa proiectul rosia montana si poate si din alte cauze.
    Au impuscat mai multi iepuri dintr-un foc cu atentatul asta obiectivele pe lista lor.

    Iar prostimea pierde timpul in strada agitata si manipulata de activisti platiti fie de ong fie din alte parti.

    Pe youtube sau prin alte parti daca incerci sa le spui care e treaba si care e de fapt adevarata realitate ori te injura ori iti spun ca esti inapoiat/ sclav alte injurii din evul mediu. Astia sunt fanii lor o masa de manipulati si prosti utili care habar nu au ce si cum dar continua sa isi faca datoria nestiind ca fac jocul celor care au planuit chiar acest atentat.
    Duhurile intunericului le controleaza mintile si puterea mass-mediei de a influenta si prosti cu succes in numar mare de oameni, daca mai adaugi si lipsa de cunoastere si o educatie precara si un anturaj de „prieteni” „cool” tabloul e complet.

    Apreciază

  30. hypercube21 said, on Noiembrie 9, 2015 at 1:46 pm

    Replica parintelui Savatie Bastovoi de pe facebook (https://www.facebook.com/savatie/posts/951308698295123):

    „Vad ca se framinta unii cum e posibil sa faci un paraclis pe locul unde s-au facut ritualuri satanice. Pai asta e cel mai bun argument! Nu stiati ca cea mai mare si mai rivnita de diavoli capiste satanica e chiar trupul omului? Oare nu asta facem in rinduiala Botezului: izgonim mai intii dracii, curatim, sfintim si ne unim cu Hristos? Oare nu de aceasta rinduiala rid unii preoti necredinciosi, spunind ca lepadarile de satana si exorcismele nu trebuie facute pruncilor?
    Locul diavolului e in locuri neumblate de om, nu in mijlocul Bucurestiului. In pustietati, in locuri neumblate, asa cum il blesteama Sf. vasile cel Mare. Aici sa fie lumina, dragoste, bunaintelegere si viata indelungata intru slava lui Dumnezeu.”

    Comentariul meu: ca om care a citit vreo 6 carti scrise de catre parintele Bastovoi, pot sa afirm ca lucrarea domniei sale este plina de iubire fata de aproapele, de dragoste fata de Dumnezeu si lucrarea Sa, si mi-a intrat la inima. Tonul echilibrat si „cuminte” cu care afirma unele lucruri il recomanda (cel putin eu unul il recomand cu caldura) ca fiind un formator de opinie care vorbeste in cunostinta de cauza. Nu vreau sa supar pe nimeni, dar am considerat ca merita spuse cele de mai sus.

    Apreciază

    • saccsiv said, on Noiembrie 9, 2015 at 2:27 pm

      hypercube21

      In textul de pe blogul sau, in loc sa puna accentul pe ideea exorcizarii, parintele o ignora total, ba mai mult, incheie cu o foarte smintitoare fraza: paraclisul sa devina loc de pelerinaj pentru rockerii din intreaga lume.

      Acum, in raspunsul de pe facebook, o scalda, caci, nu-i asa, un om ca el suit atat de sus pe dealul mandriei nu are cum recunoaste ca a gresit.

      Apreciază

    • cosminmatiu said, on Noiembrie 9, 2015 at 4:33 pm

      A curati acel loc e una dar a face acolo un paraclis e altceva, am mai spus de ce.

      Apreciază

    • Anca said, on Mai 30, 2016 at 10:10 am

      Știai că Savatie a fost premiat pentru cartle sale inclusiv de fundația soros? Știai că soros susține cu bani grei biserica satanică din sua? Sunt sigură că Savatie nu știe aceste lucruri și de aceea trebuie să vedem dacă nu cumva e în înșelare.

      Apreciază

  31. georgel said, on Noiembrie 9, 2015 at 2:59 pm

    Interesanta ideea. Locul acela trebuie sfintit si diavolii alungati. Ar fi bune si cateva molifte. Prezenta unuia ca parintele Argatu ar regla multe lucruri.

    Apreciază

  32. mircea.v said, on Noiembrie 9, 2015 at 3:32 pm

    http://www.sfaturiortodoxe.ro/razboiulcrestinilor1.htm

    1.9. De ce au nevoie diavolii de jertfe?

    Un alt fel de hrană (energie) pentru demoni sunt jertfele. Iată ce spune Sfântul Vasile cel Mare: „Demonii, ca unii ce sunt căzuti pradă voluptătii si patimilor, se desfătează si se hrănesc cu ofrande. In timp ce jertfele se ard în foc, sângele lor se transformă prin ardere în vapori si descompunându-se în felul acesta în particule fine, se prefac într-o stare ce corespunde esentei demonilor. Ei se hranesc cu aceste emanatii, desigur nu asa ca si cum le-ar mânca sau si-ar umple cu ele pântecele, ci asemenea unor animale (stridii si alte făpturi de acest fel), care primesc hrana cu întreaga lor fiintă. Din aceasta pricină demonii devorează cu lăcomie gazele ce se produc în urma arderilor jertfelor si inhalează fumul aromatelor, ca substante pe care si le-au adaptat pentru hrană. Iată cum se explică cultul jertfirilor în fata statuilor idolilor, la popoarele păgâne”.

    Toti idolii la care se închină păgânii sunt înconjurati de diavoli, care îsi găsesc plăcerea în jertfele care se fac. Iată de ce toate sectele satanice aduc jertfe de animale si chiar umane demonilor la care se închină si slujesc. Când se aducea jertfă unui idol (demon), o parte din ea era destinată demonului. De aceea, cel care bea din paharul umplut pentru jertfele idolesti, bea din paharul demonului (1 Cor. 10,21).

    Pentru falsele minuni pe care le făceau demonii, oamenii le aduceau jertfe si le ofereau onoruri, măgulind astfel orgoliul satanei. Astfel de oameni sunt asa de uniti cu demonii, încât atunci când Dumnezeu săvârsea prin crestini o minune dumnezeiască, acestia îi prigoneau si-i omorau.

    Apreciază

  33. eu said, on Noiembrie 9, 2015 at 11:28 pm

    au fost sacrificați.

    Apreciază

  34. Calator said, on Noiembrie 10, 2015 at 12:03 am

    Locul trebuie curatat urgent de tot ce e necurat. Pana atunci, ar trebui sa nu hranim raul de acolo. Am citit intr-un comentariu de pe blog ca intr-un ritual satanist e foarte importanta colectarea energiilor care sunt generate de acel moment, nu doar ritualul in sine. De asta ritualurile de genul asta se fac de multe ori in timpul unor evenimente care implica un numar foarte mare de oameni (concerte, evenimente de genul premiilor MTV, conflicte militare). Si continua atata vreme cat noi vom da un anumit fel de atentie evenimentului – ca in manifestatiile pentru care incendiul asta a fost pretext. Mi se pare interesant cat de multa atentie publica a fost indreptata asupra piesei „The day we die” (o mantra a razboiului ?), care a devenind subiect important de polemica. Sau cum au fost popularizate alte piese ale albumului, sub pretextul oferirii de informatii despre ce s-a intamplat in club inaintea izbucnirii incendiului. Cineva vrea ca multa lume sa fie expusa la muzica aceea.

    Apreciază

  35. acelas said, on Noiembrie 10, 2015 at 4:59 am

    parca a venit la momentul „potrivit” in curtea lui iohannis

    http://www.activenews.ro/stiri/Cine-sunt-consilierii-lui-Iohannis-care-au-facut-selectia-oengistilor-invitati-la-Cotroceni-126597

    .

    Apreciază

  36. […] CLUBUL “COLECTIV” a fost TEMPLU SATANIC. Nu metaforic. Video si foto CUTREMURATOARE. Parintele S… […]

    Apreciază

  37. […] CLUBUL “COLECTIV” a fost TEMPLU SATANIC. Nu metaforic. Video si foto CUTREMURATOARE. Parintele S… 66 945 vizualizări […]

    Apreciază

  38. […] CLUBUL “COLECTIV” a fost TEMPLU SATANIC. Nu metaforic. Video si foto CUTREMURATOARE. Parintele S… […]

    Apreciază

  39. […] CLUBUL “COLECTIV” a fost TEMPLU SATANIC. Nu metaforic. Video si foto CUTREMURATOARE. Parintele S… […]

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: