SACCSIV – blog ortodox

ESTE O SOLUTIE sa ne antrenam si sa achizitionam echipamente si hrana pentru FUGA IN MUNTI? Da, dar este doar O SOLUTIE PARTIALA. Cand sa incepem?

Posted in Uncategorized by saccsiv on octombrie 22, 2015

Iata ce putem citi la O parere pe un blog: In curand vom intra in razboi si incepeti sa va cautati locuri cat mai ferite de pe blogul Aparatorul Ortodox:

razboiNu va asteptati ca presa din Romania, cea mai infecta si mizerabila din Europa, sau Securitatea Romana – SRI, carpele de sters pe picioare ale mafiei, CIA si Mossad, sa va anunte ceva in legatura cu acest razboi: pur si simplu intr-o noaptea va veti treziti intr-un iad de flacari! De la bun inceput acesta a fost planul facut de serviciile secrete ale Romaniei, cele mai tradatoare si antinationaliste structuri de informatii din lume: „Romanii, trebuie sa devina carne de tun pentru interesele NATO si ale Statelor Unite!”.

Ati stat cu curu’  lipit de scaun si i-ati lasat pe mafioti si pe securisti sa talhareasca tara in voie, un deget nu ati vrut sa miscati pentru Romania: „Nu ne intereseaza! Suntem europeni liberi, civilizati, bogati si democrati!”. In curand o sa vedeti ce inseamna cu adevarat democratia europeana: coada la mancare dupa bombardamente! Cand lucrurile se vor incinge cu adevarat, in cel mai scurt timp, mafiotii si securistii vor decola din Romania: „Muriti pentru democratie! Noi ne mutam la cateva mii de kilometri distanta!”. Rugati-va cat puteti de bine sa mai ramanem macar cateva milioane de romani in aceasta tara…

Fiti constienti ca tara este lipsita de aparare: Armata nu avem, serviciile secrete sunt carpe de sters pe picioare pentru alte structuri de informatii din strainatate, Ministerul de Interne al Romaniei…nici macar nu are rost sa mai discutam! Situatia este atat de dezastruoasa ca nici macar nu avem camioane sa mutam soldatii pe front, nu vorbesc de retele informative formate pe linia/in spatele frontului pentru activitati specifice de spionaj/contraspionaj. In proportie de 90% vom fi  prima tara atacata de Rusia, la modul: „Sa vedem cum reactioneaza NATO!”. Va spun sincer ca nu vor reactiona sub nicio forma sau vor veni catre noi cand o sa fim praf si pulbere, 70% din tara pulverizata de pe suprafata pamantului si acest lucru le convine de minune: se vor vor putea bate in voie cu rusii! Romanii sunt extrem de inconstienti: „Ne apara NATO! Aia vin sa moara pentru noi, nu trebuie sa ne facem probleme”. Cam asa vad romanii situatia: „Noi stam si ne distram pe Facebook si aia sunt sfertecati de bombe, au obligatia sa moara pentru Romania…”.

http://www.gandul.info/stiri/rusia-o-noua-amenintare-directa-la-adresa-romaniei-renuntati-la-acest-plan-cat-nu-este-prea-tarziu-14830936

Drept urmare va sfatuiesc sa cautati zone cat mai indepartate de orase, sate de pe munte, provincie, incepeti sa va achizitionati produse neperisabile cu valabilitate intre cinci si zece ani, unelte specifice intr-o gospodarie de la tara, cautati pe internet tot ce tine de metode de supravietuire, atrenament cat mai dur pentru mentinerea organismului la parametrii normali, haine groase, lanterne, etc. Deosebit de important sa va acomodati cat mai repede, fizic si psihic, in zonele de munte sau rurale pentru a rezista asa cum trebuie tavalugului care vine peste noi. In acest razboi discutam despre o componenta „secreta”: razboiul climatologic! Ne asteapta o iarna deosebit de dura si la un moment dat se va pune problema mancarii, achizitonarii de produse in timp real, din cauza aceasta v-am spus sa aveti in casa saci de mancare…

Un magazin extraordinar de bun si folositor: de la unelte si pana la haine militare.

http://www.kaki.ro/

98In fotografie aveti una dintre perechile mele de bocanci pentru munte, autorizati de Armata Marii Britanii, piele moale, talpa rezistenta la foc si intarita in trei straturi, si va spun sincer ca pot alerga si patru kilometri cu ei in picioare fara sa obosesc. Ca ciorapi folosesc firma CATERPILLAR, moi, caldurosi, conceputi sa nu iti transpire piciorul. Va rog sa va comandati si dumneavoastra…

http://www.sportsdirect.com/caterpillar-work-socks-3-pack-mens-414091

Pantalonii de pe mine sunt  folositi de US Army, zece buzunare, patru ascunse, loc pentru briceag si cutit, loc pentru o cutie de chibrituri si asa mai departe. 100% bumbac, niciodata nu purtati plastic sau imitatie de bumbac, material foarte moale, conceputi special pentru ploaie, vant, atrenament in zone muntoase. Cu ei pe mine rezist fara problema si o luna de zile, dar cu o conditie: sa am unde ii usca. Cautati pe internet tot ce tine de atrenamente militare, sunt mii de tutoriale pe YouTube, in zonele de munte…

Pluoverul pe care il vedeti in imagine este identic cu cel folosit de ofiterii superiori ai Armatei Germane, l-am cumparat de la un tip care a fost intr-o baza de atrenament a NATO: foarte calduros, lana trata special, conceput pentru a rezista la un grad ridicat de uzura. Este plin internetul de articole militare de acest gen si le puteti achizitiona la preturi extrem de convenabile…

3

Invatati cum sa dominati sentimentul de frica si incercati sa va obisnuiti cu intunericul, seara, dupa ora 22:00, cautati sa mergeti pe jos in zone cat mai izolate, sa observati cu atentie anumite detalii: cat de inalti sunt pomii, cat de bogata este vegetatia, cat de bine vizualizati anumite lucruri, va puteti ascunde fara sa va vada nimeni? Mici atrenamente extrem de folositoare!

Inchideti lumina in camera, dupa ora 23:00, si incepeti sa va concentrati dupa cum urmeaza: „Sunt singur/a intr-o cabana, afara este viscol, si maine trebuie sa imi fac rost de mancare. Am cu mine doar doua cutite…”. In gand rememorati hartile vazute pe internet si cercetate cu atentie de dumneavoastra, foarte important sa va atrenati memoria vizuala! Frica este un sentiment generat de mintea dumneavoastra, in realitate nu exista asa ceva, si dupa atrenamente bine puse la punct, pot dura si ani de zile, veti ajunge sa mergeti singuri prin padure fara sa va fie teama de ceva. O alta mancare de peste sa mimezi frica pentru a manipula psihologic o persoana sau un grup, vom discuta in curand si despre acest lucru…

Cititi din nou articolul acesta sa intelegeti cum stau lucrurile pe parte de vizualizare si orientare.

https://deveghepatriei.wordpress.com/2013/10/03/am-prins-spionul-sri-ului-fix-19-secunde-a-durat/

Daca nu veti renunta la comportamentul de moluste, toata ziua cu curu’ in masina si la mall, va sfatuiesc la modul cel mai serios cu putinta sa va cumparati sicriu si cruce…macar sa aveti parte de o inmormantare crestineasca! Intr-un razboi supravietuiesc doar cei mai bine atrenati, inteligenti, si pregatiti sa faca fata unor situatii demne de Dosarele X! Mai mult de atat nu am ce sa fac si nu va pot pregati suficient de bine de pe „DeVeghePatriei”, sper din suflet sa constientizati ce urmeaza si sa fiti apti 100% pentru momentul zero.

Sursa: https://deveghepatriei.wordpress.com/

Comentariu saccsiv:

Ca cu rusii, ca cu altii, razboi va fi si va fi mondial si mai ales multa vreme nu mai este pana atunci.

Unii se vor refugia evident de indata ce vor simti pericolul conflagratiei, asta in caz ca n-o vor percepe prea tarziu. Caci vedeti cum e fratilor? Nici in primul si nici in al doilea razboi mondial nu s-a scris in ziare si n-au citit prim ministrii la radio declaratii cum ca “Azi a inceput oficial primul razboi mondial”. Abia mai pe urma au constatat cu totii ca chiar e razboi mondial. Evident, singurii care stiau erau doar papusarii care le-au pregatit si eventual unii dintre cei ce studiau aceasta activitate a lor.

Adica, poate ca al treilea razboi mondial deja a inceput:

A PROFETIT PARINTELE PAISIE AGHIORITUL CA: „Din Siria va incepe al treilea razboi mondial! Rugati-va neincetat!”?

Acesta va fi nimicitor, dar altceva va fi si mai rau:

STARETUL ANTONIE: Catastrofe naturale, inundatii si cutremure vor distruge orasele si vor nimici mare parte dintre locuitori. Restul vor fi prada bandelor …

Dar nici asta nu va fi cel mai rau, ci venirea ANTIHRISTULUI, atunci cand chiar ca orice crestin e dator sa fuga:

UNDE FUGIM DE ANTIHRIST? Va fi ca in filmele postapocaliptice?

Asadar, ca incepem s-o cam luam din loc de-acum sau mai asteptam oleaca, oricum ar fi, multa vreme pana la marele final nu mai este, asa ca, cum necum, trebuie sa ne pregatim. Inclusiv cu bocanci.

Atentie mare insa. Articolul de mai sus pare ca nu vorbeste decat despre o fuga de razboi, nu si despre celelalte etape ale vremurilor apocaliptice, dar chiar si asa, lipseste tocmai ceea ce este de fapt fundamental in supravietuire. Nu scrie nimic despre Dumnezeu. Lipseste taman El dintr-o ecuatie in care doar nadejdea in El conteaza. Doar credinta in El face diferenta. Oricum cimitirele sunt pline de viteji dintre “cei mai bine atrenati, inteligenti, si pregatiti” care de-a lungul istoriei n-au murit de batranete. Cu atat mai mult acum nu sunt vremuri de a fi mandri si bazati pe antrenament, echipament si tehnici de supravietuire. Conteaza si ele, dar sunt in secundar.

 

76 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. dd(2d) said, on octombrie 22, 2015 at 5:11 pm

    Are dreptate 100%. Asta am realizat si eu. Si asa va fi. Cum se zice aici.
    Cand sa incepem? Acum. Azi .In acest minut. E ca si cum ai zice cand ma las de pacatul asta. Evident..de acum.

    Apreciat de 1 persoană

  2. bogadann said, on octombrie 22, 2015 at 5:15 pm

    recomand cartea Manual de supravetuire scris de Serban Derlogea o cartea foarte utila,nu iti trebuie bocanci de sute de euro si alte echipamente scumpe cautati pe net haine si incaltari surplus militar ,cel mai important va fi locul care il alegi pentru fuga in munti ,cati dintre cei care citesc acest site au cabana in padure cred ca nici unul , ipotetic vorbind daca Romania va fi atacata de cineva fara veste si mai e si iarna practic nu prea sunt sanse de fuga in munti

    Apreciat de 1 persoană

  3. Io said, on octombrie 22, 2015 at 5:19 pm

    Articolul este scris de blogul Deveghepatriei.

    Apreciază

    • Partizanu said, on octombrie 23, 2015 at 8:26 am

      Da un articol scris de VEGHETORI (nazisti) preluat de APARATORUL si acum de VASILE CEL MARE. Un singur lucru ma deranjeaza din tot acest „GHID”. Ca nu e sfatuit ADORMITUL sa-si puna in desaga O CRUCE, O ICOANA sau O PSALTIRE. Astea sunt mai de pret decit lipsa orcarui obiect necesar. Asa ca mai stam de vorba despre bazaconiile puse la cale de copii de securisti din NOUA LABA(acum PARTID).

      Apreciază

      • saccsiv said, on octombrie 23, 2015 at 11:04 am

        Partizanu

        Iar esti PROSTANACA SATULUI cea fudula.

        De ce nu citesti tot articolul? Ti-ar obosi mintea, nu-i asa?

        Apreciază

  4. RomeoB said, on octombrie 22, 2015 at 5:40 pm

    Cu mai multi ani in urma, parintele Irineu a facut unor uncenici, o profetie despre manastirea pe care a ctitorit-o in Apuseni:
    „Aici, vor sta in vant si ploaie [sub cerul liber] multi din cei ce nu se vor inchina satanei.”

    Din mila lui Dumnezeu, ca sa ajungi de la campie la munte, in Romania nu-ti trebuie decat 2-3 ore cu masima; am in vedere si muntii din Dobrogea. Se pare ca vor fi destul de MULTI acestia.

    Dupa cum arata profetiile unor sfinti rusi, crestinii refugiati vor fi cautati si cu elicopterele. Harul lui Dumnezeu ii va acoperi. Si tot cu ajutorul Lui vor trece de ispita foamei. Deci rugaciune mai intai, mataniile si trairea duhovniceasca. Sfinte Taine cat mai sunt…

    Parintele Paisie Aghiooritul povesteste despre un mirean din sec al XIX care facea vreo 3000 matanii pe zi. A rezistat la toate torturile inventate de turci. Era de parere ca in cazul in care ar fi fost clugar, ar fi devenit un mare sfant.

    Apreciază

    • melania said, on octombrie 23, 2015 at 10:02 pm

      Romeo de ce crezi ca numai calugarii pot ajunge sfinti ??? sint mireni care traiesc in rugaciuni si sfintenie mai ceva decat calugarii si cred ca mai degraba acestia vor deveni sfinti si placuti lui Dumnezeu

      Apreciază

  5. George said, on octombrie 22, 2015 at 5:43 pm

    De acord cu saccsiv, am incetat sa mai citesc de cand a inceput sa faca reclama la magazinul de haine si la ghete si sosete…sa fim seriosi. Sunt multi oameni care vor sa exploateze financiar teama oamenilor, si exact asta mi se pare ca face nenea din articolul de mai sus.

    Apreciază

    • cosminmatiu said, on octombrie 22, 2015 at 7:41 pm

      Gresesti, chiar am cautat zilele astea pe la mai multe magazine de acest gen si nu este deloc usor sa gasesti ceva bul si la preturi decente. Eu chiar ma bucu ca a dat link-ul, nu te obliga nimeni sa cumperi produsul de acolo. De exemplu vrei un briceag victorinox pentru rucsacul de supravietuire, dupa ce ai gasit modelul cauti si il cumperi de unde este mai ieftin.

      Apreciază

      • tataia said, on octombrie 23, 2015 at 12:22 am

        Prostii! Nici macar un buncar subteran, un arsenal de citeva sute de arme de toate tipurile, citeva sute de mii de gloante si conserve cu mincare pentru trei ani nu iti pot asigura supravietuirea, hai sa ne imbatam cu apa rece ca noi vom supravietui cu o preche de bocanci, un pulovar, un rucsac si un briceag universal…

        Intrebarea si mai importanta este DE CE NE DORIM SA SUPRAVIETUIM? Citeste ce am scris si mai in josul paginii….

        Am fost acuzat pe aici de catre unii cititori ca unele din comentariile mele nu sint intru totul in duh ortodox…si mai ales pentru faptul ca eu unul imi doresc o viata decenta…cu o casa la curte, cu cite o masina pentru fiecare membru major al familiei, cu un venit care sa nu ma oblige sa stau nemincat in ultimele zile ale lunii sau sa trag de aceleasi haine pina cind nici macar un boschetar nu le mai accepta si asa mai departe. Pentru ca eu imi fac concediile la mare, mai calatoresc si mai stau si la hoteluri. De aceea nu eram ortodox..

        Dar in conditiile in care oricum nu pot avea viata decenta pe care mi-o doresc iar dupa ultimele evenimente din lume nici nu se arata ca o voi avea vreodata in viitor, sa imi mai doresc sa supravietuiesc in padure? Mai bine nu. Mai bine mor impacat cu Dumnezeu si cu mine insumi…

        Apreciază

      • George said, on octombrie 24, 2015 at 12:45 am

        bine ca detii tu adevarul absolut ma. daca esti atent, eu am zis : „mi se pare ca face”, deci e o parere personala. tu incepi cu „gresesti”. de la primul cuvant tu vrei sa fii ala destept si eu ala prost. ia mai meri la plimbare cu atitudinea asta

        Apreciază

      • cosminmatiu said, on octombrie 24, 2015 at 8:47 am

        Imi cer iertare pentru modul de exprimare. Eu urmaresc zilnic si acel blog si chiar nu face reclame. Are el fixurile lui in alte parti dar iau de acolo numai ce este bun. Uneori o recomandare nu strica dar pana la urma tot noi alegem.

        Apreciază

      • cosminmatiu said, on octombrie 24, 2015 at 8:37 am

        @ George, fii te tog sincer la TV te mai uiti ca si acolo fac reclame? Eu citesc zilnic acel blog si nu am vazut ceea ce zici tu.

        Apreciază

      • George said, on octombrie 24, 2015 at 2:38 pm

        nu te contrazic Cosmin, adevarul e ca am o parere neavizata in ceea ce priveste blogul respectiv. Doamne ajuta!

        Apreciază

    • melania said, on octombrie 23, 2015 at 10:03 pm

      cam asa ceva

      Apreciază

  6. RomeoB said, on octombrie 22, 2015 at 6:52 pm

    SUA prin incalcarea acordurilor internationale (primavara araba) au anulat legislatia internationala care a asigurat pacea in timpul razboiului rece; au apasat pe pedala de acceleratie.
    In Canada dar si prin alte parti opinia publica este pregatita pt reducerea drastica a populatiei lumii (sub 1 miliard). Imi spunea un prieten, ca ei – cei din Canada – sunt convinsi ca in nici un caz nu poate fi vorba de canadieni.
    America a prgatit oarecum mediatic populatia: ciclul de filme „tehnici de supravieturie”, difuzat pana anul trecut si la noi.
    – In momentul de fata SUA pot castiga fara probleme un razboi total cu Rusia + China + restul lumii.
    – Cea mai mare amenintare pt SUA o reprezinta dezvoltarea si expansiune economica chineza. Peste cateva zeci de ani, aceasta putere economica se va transforma in suprematie militara. Pe de alta parte, se estimeaza ca peste 10 ani, rachetele nord-coreene, care vor putea purta incarcaturi nucleare, vor putea lovi orice punct din SUA.
    Ori Rusia nu are nici o perspectiva in acest sens. Americanii au ca prim obiectiv distrugerea Chinei nu a Rusiei. Sa declansezi un razboi pustiitor cu Rusia, iar China sa ramana arbitrul care inclina balanta, ar fi o gresala grava a SUA.

    Ar gresi grav chinezii daca ar intra in conflict armat cu SUA din cauza Siriei. Nu sunt pregtiti in conditiile in care timpul lucreaza in favoarea lor; dar cam lent.

    Posibil sa se implineasca profetia parintelui Arsenie Boca referitor la ocuparea Romaniei de rusi, unguri si bulgari. Va fi totusi prin ingaduinta lui Dumnezeu. „Ploaia de foc” va veni peste ocupanti nu peste noi…

    Totusi turnura evenimentelor se indrepta spre distrugerea Turciei prin razboi conventional ! Iar NATO o va incasa la greu…

    Apreciază

    • tataia said, on octombrie 23, 2015 at 12:06 am

      SUA NU POATE cistiga un razboi cu Rusia + China + restul. Dar din pacate asa s-au amagit si Napoleon…si Hitler…Rusia are mai multe focoase nucleare decit toate celelalte tari la un loc…Asta nu inseamna ca tin cu Rusia…de fapt nu tin cu nici una din tabere si nu imi doresc nici un razboi…de fapt ma rog zilnic sa nu fie razboi…

      Apreciază

    • gheorghe said, on octombrie 23, 2015 at 2:11 am

      Am sa spun si eu ceva … de aici, din Canada:
      In afara de site-urile [asa-zis] conspirationiste…nu vorbeste nimeni de reducerea populatiei, nici de „victime” ori de localizarea ori tehnicile avute (?) in vedere. In Canada de la Pacific vreau sa spun… poate ca aici e mai „liniste”…
      Despre celelalte chestiuni legate de suprematia USA, „slab” Rusie… si viitorul „amenintator” chinez….
      Scuza-ma, multa imaginatie hollywoodiana si prognoze mecanciste, lipsite de realism; bune pentru „scenarita” si falsa justificare a inarmanrilor, agresiunilor mediatice si militare.
      Este clar ca societatea este in curs de re-formare cu „costuri” incalculabile; este pretul arogantei si setei de imbogatire fara limita impuse prin forta armelor, cand „convingerea’ economica nu a dat satisfactie invidiosului…
      Si vorbind de economie…. este totusi uimitor ca falsitatea modelelor economice promovate de Apus (incluzand sistemul financiar globalist si aranjamentele comerciale protecioniste) este inca imbratisata.
      Nu exista nici o justificare reala a imparitatii monedelor nationale – teorie politica aplicata, cu „teorii” pseudo-stiintifice (de fapt ipoteze sociologice) sau cu amenintare armata, cand nu a fost direct practicata asasinarea politica sau invazia militara.
      –––––––
      Este sanatos mental sa ne detasam de titlurile international[ist]e din mass-media (controlata de o gasca de „amici”) conform carora America e mare, China invadeaza.., Rusia e rea…. s.a.m.d. (noi sintem cei mai buni…)
      SInt oameni manati de interese, pofte si alte nebunii lumesti.
      Care duc la pierzanie pe cei mai multi – direct ori indirect.
      Asta e sensul caderii, asta e forma perceputa a instapanirii raului in lume si depinde de fiecare sa nu lase acest rau sa-i stapaneasca sufletul – cu simtirea, gandirea, vointa fiecaruia de a nu accepta Anihristul in inima sa.

      Apreciază

      • saccsiv said, on octombrie 23, 2015 at 3:06 am

        gheorghe

        Nu inteleg prima parte a comentariului tau. Despre faptul ca suntem „prea multi” pe planeta se vorbeste pe fata si cat se poate de oficial.

        Apreciază

      • gheorghe said, on octombrie 23, 2015 at 2:28 pm

        Pentru saccsiv:
        … Sigur ca „se vorbeste” – nu pentru ca ar garanta cineva ca sintem [prea] multi ci pentru ca [i]responsabilii nu se pot descurca in realitatea fizica, animata de oameni; nu au modele sociale ori economice pe care sa le aplice pentru convietuire relativ echilibrata. A se vedea putinele semnale referitoare la alimente, la radiatii wireless, …
        Nu se ingrijoreaza prea multi – intr-o societate in care mixul etnic majoritar = „caucazieni” – chinezi – indieni (Punjabi) este acaparat de ne-Crestinism sub forma filosofiei demonice hinduiste (yoga „pe toate drumurile”, neo-samanism = toate spurcaciunile de vindecare…. alternativa) si a libertinajului /desfranarii legalizate.
        Pe afara-i vopsit gardul… Se „vede” frumos dar e atat inselare…
        ––-
        „Puterea” nu stie, nu poate si cel mai probabil nici nu crede ca mai poate sa contribuie pasnic la armonizarea vietii societatii, la imbunatatirea vietii celor care platesc huzurul si bunastarea „alesillor” si altor din administratie.
        Cand „criza mondiuala” (succesiunea de socuri „bine” planificate si determinate) nu se mai termina, cand tema terorismului devine frica majoritatii indivizilor din jur, cand poti „vorbi” cu „robotul” cand esti afectat de prostul mers al „mecanismelor” administrative, de smechereala comerciala…. CIne crezi ca se mai sperie de o eventuala planificare a decimarii? Iarta-ma dar nu am observat in jur asa ceva, doar pe ‘net.
        In realitatea imediata…. sint locuinte goale…. circa jumatate din productia alimentara (anuala) se arunca – ma rog, in pamant, in apa, pe foc… nu se da oamenilor, se tiparesc bani fara acoperire (cui ii mai pasa?), s-au inventat pseudo-monede (cica „virtuale”, sau mai „jmecher” – cripto-monede; asta ar fi de la {in]criptare, nui de la mormant/cripta…) unde promisiunea de plata se facce „in cerc” dupa ce ti se iau bani adevarati pentru o investitie care nu este investitie ci element de tranzactie…. O amestecatura de minciuna, fictiune si presiune mediatica cu efect pe termen mediu distrugator: spunea un cunoscut ca sintem prima generatie care – in majoritate – vom supravietui copiilor nostri…. Eu cred – totusi – ca nu e asa!
        ––––––
        Eu ma referisem la conversatia cotidiana – nu vad pe nimeni stresat de acest aspect (Vancouver, BC, Canada).
        Bineinteles ca nu pot face investigatie publica insa nu am observat nici in media scrisa, nici in cea audio-vizuala aceasta tema, de altfel o tema de „top” in ridicarea nivelului de infricosare a oamenilor.
        Nu am auzit la prieteni ori cunoscuti, vecini (eu stau de vorba si cu acestia…. nu e ceva „comun”!) sa nu isi faca socoteli de strans bani si de investit…. de parca toate is bune si frumoase!?!
        Nici macar nu se discuta despre cresterile de preturi din ultimii ani la produsele necesare – alimente, haine, transport, comunicatii (dintre cele mai scumpe si mai ne-performante), surse energetice (energie electrica, benzina, caldura…).
        Am gasit (pe ‘net) descrieri despre „lagare” amenajate in toate statele americane, despre decizii (ordine) ale Presedintelui SUA de intarire a unei „ordine” politienisti de tip …. hitlerist – as zice, ca nu nimic „national” si nici „socialist”.
        ––––––
        Pare ca nu este luata in serios tema „reducerii populatiei” si nici motivatii ori cai de aplicare.
        Intr-un fel, societatea pare in curs de „zombificare”, cu indivizi [inca] linistiti – liberi sa desfraneze si sa „drogheze” – la propriu si la figurat/digital.
        Mai degraba pierderea sensului vietii ii face pe multi sa nu isi faca familie, sa nu isi ingreuneze „viata” cu copii….
        Caine – DA! Doar asa sa iasa din casa (inchiriata) ori la exercitii de mecanica la sala de fitness/forta unde se „modeleaza” ca personajele de desene animate intr-o stare cvasi-permanenta de absenta, transa indusa prin tv atasat de aparate.sau de aparatura portabila iphone, smart-phone, tableta…

        Apreciază

  7. cosminmatiu said, on octombrie 22, 2015 at 7:37 pm

    Cu ajutorul lui Dumnezeu trebuie sa ducem o viata de ortodocsi practicanti si sa refuzam biometricele, dar trebuie sa ne pregatim si noi, sa avem fiecare dupa posibilitati un rucsac (o geanta) cu obiectele necesare pentru supravietuire. Poate vom muri in razboi si nu vom apuca sa le folosim dar si si numai prin faptul ca stii ca sunt acolo obtii un plus de liniste.
    Sf Paisie Aghioritul spunea ca in orice lucru sa facem cat este in putiinta noastra si de acolo incolo sa ne rugam lui Dumnezeu sa ne ajute. Mai spunea ca daca lasi usa deschisa si te rogi la Dumnezeu sa te pazeasca nu numai ca nu te va pazi ci te va si pedepsi pentru lenea ta. Consider ca trebuie sa ne pregatim fiecare dupa cum putem si sa spunem: Doamne cat a fost in puterea noastra am facut dar de acum incolo te rugam sa ne ajuti Tu si sa se faca voia Ta in viata noastra.

    Apreciază

    • Ciprian said, on octombrie 23, 2015 at 2:59 am

      Legat de liniștea pe care o dorești, îți sugerez să citești învățăturile Sf. Cosma Etolianul.

      Doamne ajută să ne mântuim!

      Apreciază

  8. sherlock_holmes said, on octombrie 22, 2015 at 8:12 pm

    Cred ca cel mai important pentru un crestin astazi este sa fie cit mai impacat cu Dumnezeu si cu oamenii.Sa fie in lupta cu propriile patimi,pentru care sa-i para rau ca le are si sa ceara ajutor de la Dumnezeu in a le diminua,sa fie cit mai aproape spovedit si impartasit,sa-si faca zilnic rugaciunile ( cit de putine )…pentru ca in ceea ce ne gaseste moartea ( intr-una din acestea ) in aceea ne va si judeca.Adica sanse mari de a ne mintui si a ne reintilni cu bucurie cu cei dragi ai nostri plecati mai de demult.Si cu sfintii,ingerii,Domnul nostru Iisus Hristos Dumnezeu.Preasfinta Maica noastra…..Toate acestea pentru ca probabilitatea de a muri se mareste considerabil in cazul unui razboi mondial si nuclear.

    Noi aici,familiile noastre,mai degraba ne dorim sa murim in urma unui atac nuclear rusesc,daca sintem pregatiti duhovniceste,cum am scris mai sus.Caci a dori sa raminem in viata dupa acest razboi,este curata nebunie si nesabuinta.Taietorii de capete ISIL or sa para democrati si promotori ai pacii in comparatie cu ce hoarde or sa vina si ce or sa impuna oamenilor,sint descrise toate acestea in profetii.

    Cum nu avem voie sa ne luam viata ci sa lasam totul in grija lui Dumnezeu ( daca ne cade sau nu racheta in cap,glumind ),bine ar fi daca ne-am retrage mai intii din orase,din aglomeratiile mari,in locuri mai retrase iar cind incepe razboiul sau cu atit mai mult dupa ce se termina ( atunci este pericolul cel mare ) chiar ca trebuie sa lasm toate si sa fugim in munti ( si ca realitate si ca expresie )

    Pentru aceasta ar trebui sa fim obijnuiti sa tinem posturile inca de pe acum,sa fim in stare sa renuntam la multe bunuri materiale sau depedente ( tv,internet,cariera,patimi ) si cred ca si ceva pregatire,cum anume sa supravietuim in natura ( ce mincam,unde dormim,cum convietuim,comunicam,cum raminem in Biserica…) sint importante.

    Intre 3 si chiar mai multi ani de trait asa,nu este la indemina oricui,mai ales ca se va porni si o vinatoare si prigoana impotriva noastra,drone,isil,pedofili,canibali,tatuati,imbelciugati,inchizitia,cia,nsa,mossad si acolitii lor autohtoni,toti promotorii ” democratiei si ai pacii ” se vor abate asupra noastra.

    Apreciază

  9. alin craioveanul said, on octombrie 22, 2015 at 8:53 pm

    ,,EU,intelepciunea,locuiesc impreuna cu prevederea si stapanesc stiinta si buna chibzuiala,, Pilde 8-9 .Daca noi decat ne rugam tinem post si asteptam ca Dumnezeu sa faca minuni cu noi s-ar putea sa murim degeaba crezandu-ne smeriti si intelepti ,nu toti crestinii ortodocsi primesc pronie mare de la Domnul ,trebuie mai intai sa gasim solutii firesti de salvare ,caci firea este sadita de Domnul in fiecare om si are cu ea si darurile Sfantului Duh date diferit la masura diferita fiecarui om si mai cu seama noua ortodocsilor,deci haideti fratilor sa punem si mintea la contributie si sa incercam sa ne folosim fiecare darul dat de Dumnezeu pt a iesii organizat si intelept din sistem la timp,asta presupune comuniune vie reala nu virtuala, eu nu zic de maine ,dar macar in timpul asta sa incercam cu ajutorul Domnului sa-l schitam ,sa stabilim niste locatii, sa creeam retele de voiajori si postasi ,rute si cai de aprovizionare stiute dacat de noi,etc altfel daca totul va incepe brusc ,v-om fii niste oi derutate si haotice,panica si haosul schimba cu totul datele problemei,sa nu ne credem tari si curajosi si sa ispitim pe Domnul,cu gandul :ma voi ruga cu osardie si Domnul ma v-a scoate,, caci Domnul iubeste pe cei drepti ,iar pe cei pacatosi ai miluieste,asadar sa nu ne credem niste drepti,pronia cea mare este data lor si chiar cununa cea mare a muceniciei,deci la masura noastra de pacatosi sa incercam solutii omenesti pana la un punct ,apoi dupa ce epuizam totul sa asteptam supra firescul si minunile Domnului si cum randuieste Domnul pt fiecare sa moara.Doamne ajuta!si ma iertati!

    Apreciază

  10. nikodim said, on octombrie 22, 2015 at 9:21 pm

    Mai mult antrenament de supravietuire duhovniceasca, ar trebui. „Bocanci” si „haine de razboi” duhovnicesti, „rucsac” cu hrana duhovniceasca pentru o lunga/scurta supravietuire, atat cat da Dumnezeu sa fie, dar sa fie cu folos pe lumea asta. Pe multi dintre cei bine echipati material ii vom vedea zacand morti pe marginea drumului caci hrana lor din saci se va termina sau li se va fura, ca si hainele de pe ei, iar cel care nu s-a ostenit in viata sa cu posturi si nevointe, nu va putea rezista doar cu „painea cea de toate zilele” a Duhului Sfant, cu care a trait Hristos 40 de zile in pustiu. Nu este scris ca pe cei alesi, induhovniciti, Dumnezeu nu-i va parasi si va avea EL grija de ei, de hrana lor si de hainele lor, in pustiurile si in pesterile pe unde se vor ascunde in vremurile lui antihrist? Ce folos pentru mine pacatosul, daca am bocanci englezesti si cutit elvetian, dar nu-L am pe Dumnezeu cu mine in masura care ar trebui?

    Apreciază

  11. Gabriel M. said, on octombrie 22, 2015 at 9:31 pm

    Oare am uitat de ce ne-a invatat Mantuitorul nostru? Oare degeaba ne-a avertizat de ceea ce va urma si de care vor fi semnele? Ati vazut cumva uraciunea pustiirii asezata la locul sfant? oare nu devenim putin neatenti si neascultatori? hai sa recitim impreuna ce a spus Mantuitorul nostru despre cand trebuie sa fugim in munti si cand trebuie sa nu ne facem griji ca sunt doar semne ce trebuie sa vina.

    Marcu 13:4:
    4. Spune-ne nouă când vor fi acestea? Şi care va fi semnul când va fi să se împlinească toate acestea?
    5. Iar Iisus a început să le spună: Vedeţi să nu vă înşele cineva.
    6. Căci mulţi vor veni în numele Meu, zicând că sunt Eu, şi vor amăgi pe mulţi.
    7. Iar când veţi auzi de războaie, şi de zvonuri de războaie, să nu vă tulburaţi, căci trebuie să fie, dar încă nu va fi sfârşitul.
    8. Şi se va ridica neam peste neam şi împărăţie peste împărăţie, vor fi cutremure pe alocuri şi foamete şi tulburări vor fi. Iar acestea sunt începutul durerilor.

    14. Iar când veţi vedea urâciunea pustiirii, stând unde nu se cuvine – cine citeşte să înţeleagă – atunci cei ce vor fi în Iudeea să fugă în munţi,

    23. Dar voi luaţi seama. Iată dinainte v-am spus vouă toate.
    24. Ci în acele zile, după necazul acela, soarele se va întuneca şi luna nu-şi va mai da lumina ei.

    Acolo s-au temut de frică, unde nu era frică, că Dumnezeu este cu neamul drepţilor. psalmul 13

    Sfintii parinti ne spun ca in munti vei face semnul sfintei cruci pe pamant si vei lua si vei manca paine. sau ca vei manca o frunza si iti va tine de foame o luna.
    Noi ce facem acum? facem provizii alimentare. oare am preluat si noi sminteala aia americana cu buncarele?

    Trebuie sa fim mai cumpatati in decizii si sa citim mai mult din Evangheliile din Noul Testament si mai putin de pe net din surse si siteuri comerciale.

    Doamne ajuta!

    Apreciază

  12. sherlock_holmes said, on octombrie 22, 2015 at 10:01 pm

    Si un articol foarte bun,scris de Stephen F. Cohen,profesor la New York University şi Princeton University, şi membru al Council on Foreign Relations ( paradoxal ), din New York.Cunoscut ca fiind cel mai mare istoric și specialist american în studii asupra Rusiei moderne.

    Pun acest articol,si ca contrapondere la ceea ce unii administratori de saituri crestine si absolventi de scoli politice romanesti,rusofobi si probabil manipulati de inteligentele americane scriu ( gen imperialismul rusesc,agresiunea ruseasca, ” putinisti ” si multe altele,rau vazute si analizate ):

    http://news.russiatoday.ro/cum-au-reusit-statele-unite-sa-arunce-lumea-intr-o-noua-criza/

    @ Romeo

    ” In momentul de fata SUA pot castiga fara probleme un razboi total cu Rusia + China + restul lumii.”

    Eu zic ca virgula cu f multe probleme,o victorie a la Pirus,profetiile o arata.

    ” Plutarh relatează că Pirus, regele Epirului, a reuşit să-i învingă pe romani în două bătălii, dar cu pierderi atât de grele încât ar fi exclamat: „Încă o victorie ca asta şi suntem pierduţi!”. De atunci, expresia „victorie à la Pirus” este întrebuinţată pentru a desemna o situaţie în care un succes aparent pregăteşte terenul pentru dezastru.”

    Sa nu uitam si de tradarea Chinei,o tara fara veleitati crestine sau spirituale,de credinta, prea mari,cu un regim si partid comunist,inclinat prea mult spre valori materiale.Iar expresia mai corecta ar fi SUA si restul lumii impotriva Rusiei,Siria, Iran si ceva China mai pe la inceput.

    De ani de zile scriu ca SUA et Co vor distruge lumea,ca ei sint varianta depersonificata a Antihristului,atit de usor de vazut astazi ( au creat terorismul global,armate de sute de mii de zombi,ceea ce este astazi Siria,Irak,Palestina se va extinde miine in intreaga lume, lupta mai pe ascuns sau pe fata impotriva lui Hristos si a crestinilor,impunerea perversiunilor sexuale si de orice fel ( tortura,supraveghere…) ca drepturi ale homului …) au adunat mai toate tarile lumii in aceste politici,au corupt mai toate guvernele,armatele,justitiile,societatile civile,mai ca si bisericile ) si lumea tot cu ei,este domnule un miraj,o fata Morgana,ce tine sub iluzii pe toti insetatii Saharei si ai altor deserturi.

    Apreciază

  13. tataia said, on octombrie 23, 2015 at 12:01 am

    Sincer cind vad astfel de articole ma apuca damblaua…in primul si in primul rind ca damblaua asta cu „supravietuirea” este venita de la americani…numai ei cred ca merita sa faci investitii oricit de mari pentri a-ti salva pielea in conditii de razboi, anarhie, foamete, etc. Nu zic ca nu e bine sa fii cit de cit pregatit pentru orice eventualitate dar totusi aceste „pregatiri” nu tin cont de foarte multe lucruri…in primul si in primul rind nu tin de cont de voia Lui Dumnezeu…ne credem noi dumnezei cum ca noi vom putea spuravietui oricarei urgii.

    Hai sa o luam sistematic..sa supravietuim PENTRU CE? Daca cumva avem vreo misiune trasata de Dumnezeu intr-o lume post-apocaliptica cu siguranta ca vom supravietui daca asta e voia Lui. In caz contrar eu unul NU IMI DORESC sa supravietuiesc dupa ce am pierdut totul! Chiar nu imi doresc asa ceva. Numai americanii au fost spalati pe creier cum ca viata este cel mai de pret lucru si trebuie sa faci orice fel de eforturi pentru a supravietui. Omul nu este animal. Omul are spirit de sacrificiu, nu instinct de supravietuire. Viata nu valoreaza o ceapa degerata daca tu nu ii dai o valoare, daca nu faci ceva util altora cu viata ta. Toata viata ai mers la serviciu ca un sclav, ai venit acasa, ai mincat pizza incalzita la cuptorul cu microunde si ai rigiit bere in fata televizorului iar acum fugi ca un sobolan ca sa iti salvezi viata? Unde fugi?

    Sa comentez reclamele la diverse „echipamente” si magazine care vind asa ceva? Mai bine nu. Antrenamente militare? Pai cine poate bine….unii sint deja cam grasani si cam iesiti din forma ca sa mai faca asa ceva….si asta este in mare parte din cauza chemtrails…dar aici iar o dam in conspiratii 🙂 . Fugi de razboi cind in ziua de azi oricine poate avea un infarct in somn la cita otrava au bagat in noi?

    Antrenamente din alea sa merg pe intuneric in zone izolate sa vad daca ma pot ascunde..cit de bine vad pe intuneric faceam la 16 ani. Dupa ani de antrenamente vom putea ajunge sa mergem singuri prin padure fara sa ne fie frica? Fereasca bunul Dumnezeu, astea cred ca sint vorbe scrise pentru a fi citite de pustii de 16-20 de ani din ziua de azi care nu cred ca au vazut in viata lor o padure….Eu mergeam prin padure noapte singur la 16 ani si nu imi era frica de nimic. Nici in ziua de azi nu cred ca mi-ar fi frica….nu vad de ce mi-ar fi frica. Dar frica e una faptul ca nu mai sint capabil DIN PUNCT DE VEDERE FIZIC de efort de durata este cu totul altceva. Frica este in mintea ta…faptul ca nu esti in forma este o realitate!

    Apreciază

    • ozana said, on octombrie 23, 2015 at 3:20 pm

      @ tataia
      In primul rind , te salut. Ai multa dreptate in ceea ce spui. Traiesti , supravietuiesti dar depinde si de calitatea vietii. Sa nu-i condamnam insa nici pe cei care isi doresc sa mai traga putin de timp pe planeta asta. Asa cum am spus de mai multe ori, pentru mine creatia divina este un miracol. Este atita frumusete pe pamintul asta, atitea culori, atitea miresme, atita fauna si flora incit numai si pentru a te imbata cu frumusetea lor , parca ai vrea sa te mai trezesti si in dimineata urmatoare. Bineinteles ca mort de foame si de frig, poate teribil de bolnav , toate aceste minuni par a se dilua , lupta luind locul contemplatiei. Cei care vor dori cu orice pret sa supravietuiasca sint mai ales cei care au copii pe care ii si iubesc sau oameni dragi alaturi de care vor dori sa mai traiasca macar o zi in plus , o ora , o clipa…In rest , este exact asa cum spui tu. Planul Domului in legatura cu viata fiecaruia dintre noi , nu se va impiedica de niciun buncar , armata , bomba , lider , tehnologie. Cum Dumnezeu iti da dar nu-ti pune si-n traista , este posibil ca si anumiti alesi ai Lui sa supravietuiasca pentru a duce mai departe viata pe acest pamint. Nu stim dar te inteleg si te aprob in cea mai mare parte , din pacate . Iti doresc o zi buna dar mai ales sanatate.

      Apreciază

  14. gheorghe said, on octombrie 23, 2015 at 1:52 am

    FRICA individului da “putere” robilor Satanei sa inventeze cazne si sa „convinga” asupra minciunilor demonice.
    Omul necredincios crede minciuna si otrava simturilor si se indoieste de Adevar, singurul pe care toate rautatile lumii nu il pot atinge.
    … Nu se prabuseste nici un asteroid, nu se trece in alt stadiu „energetic”, nu ne ocupa extraterestrii…
    Ne „mancam” unii pe altii de frica, de prostie si de necredinta in Dumnezeu.
    –––––––––––––––
    “…Manual de supravetuire scris de … o cartea foarte utila…”
    Pentru psihicul lipsit de nadejde in Dumnezeu si increzator in sine – adica… prevazator, destept, pro-activ, puternic… un adevarat “supravietuitor”….
    Supravietuire ca forma de traire UNDE? … in CE? … Cum definesti acest “ce”? – crezi ca ramane aceeasi lume sau ca se va petrece doar temporar ….un salt “inapoi” al civilizatiei???
    Pana la „urma”, de ce iti este frica nu vei scapa.
    Nu vrei frig, foame, intuneric, durere…. si crezi ca le poti preveni luptand impotriva?
    Nu vei reusi niciodata; orice faci pare ca le „atrage”; asta fiindca nu lasi iubirea/credinta sa traiasca, le sufoci cu ratiunea, logica omului cu trup dar suflet adormit si lasa duhurile sa iti dea satisfactie fricii – seamana cu ce a spus Iisus: „fie voua dupa credinta voastra!”
    Asta este necredinta – increderea in ipotezele rationaliste si “spirituale” ale New Age, condimentata cu neincredere in Dumnezeu si umflarea ego-ului prin “increderea in sine”.
    –––––––––––––-
    “..orice crestin e dator sa fuga..”
    Desigur, sa fuga de “a se tem”e, de FRICA, in primul rand.
    Fuga propriu-zisa, biologie mecanica nu “rezolva” mare lucru ci chiar atrage atentia…
    Eu inteleg “degraba respingere” a ofertei anri-hrisitice, sa nu stam pe ganduri si sa nu ne temem de amenintarile fizice!
    Omului nu-I trebuie nici multa mancare, nici multe lucruri, nici multa tehnica sa “vietuiasca” – daca intelege ca abundenta materiala inconjuratoare este plina de minciuna, ispite si inutilitati.
    … La munte gasesti (gaseai…) apa de baut, crengi sa faci un adapost, ceva fructe si ierburi sa mesteci…
    Reusesti sa “supravietuiesti” amenintarii fizice.
    Cine insa nu se pocaieste si nu gaseste bucuria fiecarei zile in rugaciune si iubire de Dumnezeu… poate sa-si cumpere toate cele’ (invidiate de multi altii care il vor cauta sa I le ia, chiar de-l vor omora pe el, cel “prevazator”) ca nimic nu-I va fi de folos. Desigur, putina iluzie care da euphoria “descurcaretului” … dar asta trece repede; Dumnezeu are grija – da apa, hrana, caldura in alt fel decat sintem obisnuiti si ni le asiguram…
    El lasa sa ne fie foame, sete… sa suferim … pentru curatarea pacatelor noastre, cu masura Sa iubitor-vindecatoare a sufletului.

    Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 23, 2015 at 3:00 am

      gheorghe

      N-am inteles ce vrei sa zici. Cand se instaleaza antihristul, crestinul trebuie sau nu sa fuga?

      Apreciază

      • gheorghe said, on octombrie 23, 2015 at 2:54 pm

        In sens duhovnicesc pare ca este „bine” asezat in lume….
        In sens personificat – o fi vreo aratare umana care nu cred c a arata ca in filmele terror si nici nu se multiplica sa fugaeasca fiecare individ… probabil dintre cei care nu ise vor fi „inchinat”.
        Nu stam si nici nu chemam vreun idiot sau innebunit sa-i povestim „ce si cum”, ori sa ii „aratam” cum e bine…
        Insa nici nu cred ca se va anunta pe strada ca cei care vor sa „scape” (de la ce anume…?) sa fuga sa nu dea nas in nas cu Anti-Hristul.
        Formele pe care le imbraca raul si minciuna nu au sfarsit asa ca tema „echiparii” si antrenarii fizice, corporale nu imi sugereaza rezistenta la materializarea agresivitatii contra … mea, sa spun.
        Vigilenta, evitare, discretie si nadejde; cand nu te ppierzi cu firea poti sa analizezi situatia si sa decelezi intre poptiuni, daca sint mai multe.
        Fuga in munti ( unde poate ajunge la fel de bine si poate mai repede) si urmaritorul/urmaritorii….
        Nu stiu daca noi care incercam sa intervenim cu gand bun si sincer (cred eu) aici avem clar in minte ce este „instalarea”, ori… daca o „apucam”. Intr-un fel, este instalat prin cei care conduc lumea si prin masurile care rastoarna toata ordinea fireasca atat in legile omenesti cat si in viata sociala – scoala, timp „liber”, iauto-cunoastere, ….
        Raman la credinta ca sub puterea Lui Dumnezeu, fata-n fata cu cel rau putem sa lasm linistiti trupul si sa nu ne temem marturisind credinta in Iisus Hristos care ne salveaza sufletul. Asa cred ca ne mantuim, me incheiem viata biologica, ne putem desavarsi sufleteste in unirea cu Dumnezeu.
        … Ca sa planific trasee (principal si secundare…), loc de „adunare” , sa caut ecghipament (sa imi „vina”, nu-i asa?), alimente (uscate, proteine/calorii/glucide… vitamine, .. etc) sursa de luimina, protectie la ploaie…. si altele – ca intr-un razboi de guerila…. Chiar mi se pare ca plonjez intr-o productie cinematografica; chiar daca reuseste asa ceva, cat „tine”
        O saptamana, o luna,… ? Si apoi ce faci – „cobori” si treci la jaf pentru „supravietuire”
        Dar famelia ta (*retoric, desigur – nimic „la persoana”) – ce face? a fost de acord cu tine? Te0a sustinut? Te-a insotit?
        Impartaseste aceeasi „optica” de reactie … pe termen scurt, as zice eu?
        Sau ai plecat singur de nebun si i-ai lasat sa se chinuiasca ei cu Anti-Hristul???
        –––-
        De aceea spun ca „fuga” este intai in constiinta – fuga de pferta Anti-Hristuluii, acceptarea umilintelor si a suferintei (fizice, de regula) pentru ne-ascultarea in-stapanitului.
        Durerea fizica – trece sau duce la sfarsitul ei prin moarte.
        Fuga strategica ( nu cea conjuncturala, imediata cand nu stai sa te plesneasca peste fata vreun bezmetic…) nu rezolva nimic, dimpotriva – da iluzia propriei puteri de a razbate, de a te descurca; este forma inselatoare a prelungirii vietii „prin sine”.
        Durerea sufleteasca de lepadare – niciodata.

        Apreciază

      • saccsiv said, on octombrie 23, 2015 at 3:10 pm

        gheorghe

        Ai un verb …

        Antihistul va fi om. Nu stiu daca esti de acord cu asta.

        Cat despre fuga, citeste te rog:

        CE SPUN PROFETIILE DESPRE FUGA CRESTINILOR IN TIMPUL ANTIHRISTULUI?

        https://saccsiv.wordpress.com/2012/01/07/ce-spun-profetiile-despre-fuga-crestinilor-in-timpul-antihristului/

        Apreciază

      • gheorghe said, on octombrie 24, 2015 at 1:21 am

        Pai cred ca nu conteaza daca sint eu sau nu de acord….
        Cine sint eu sa schimb cele profetite???
        Daca e sa ma iau dupa mintea mea…. as fi de acord cu inrairea sufleteasca a omului sub patimile si viclenia demonilor dar si cu adormirea constiintei prin posedare – chiar la nivel „intelectual” sau academic considerat foarte inalt.
        Este vreun om mai destept decat Satana?
        Iar atunci cand omul se lasa „inspirat” – umple constiinta cu povetele si indemnurile demonice – de cunoasterea demonica…. nu devine el insusi Antihrist?
        Astazi nu e nevoie sa fie semnalizate erezille – sint atat de prezente si divers, atractiv prezentate ca e greu sa te lupti cu cei imbatati de pofte, orbi la invatatura Ortodoxa. SI asta este „normalitatea” de azi, viata anti-crestina, ca si cum s-a umplut lumea de antihristi mai mici in functii sau avere dar mai multi ca forta de persuasiune.
        Nu in sensul de conducator de guvern – concept prin care o gasca oricum conduce prin interpusi, ci in sensul de auto-guvernare individuala, de traire in supunere/robie fata de Satana; cand isi satisface poftele, isi umfla ego-ul (vezi… dezvoltarea PERSONALA, adica a persoanei si nu a abilitatilor personale care este altceva.), rastalmaceste poruncile si face rau duhovniceste cu mijloace „bune” lumesti.
        Sa privim putin organizare unei zile si aparenta activitatii unei zile „normale”:
        – desteptarea si pregatirea pentru noua zi – > cati se roaga, cati se uita in calendarul bisericesc (sa-l respecte, sa gaseasca un subiect de preocupare mintala cu exemple de crestini…) si incep ziua cu anafura, mir, apa sfintita? – asta in viata de mirean nu ca om daruit bisericii.
        – tinerea postului miercurea si vinerea fara trufie si fara nemultumire, ci cu drag – de Dumnezeu si de ceea ce ti-a dat in grija, pe tine – > la fel, cati crezi ca traiesc astfel?
        – mers la scoala, munca, la cautarea de slujba.. cu nadejdea in Dumnezeu si nu cu incrancenarea nemultumirii de „viata” si cu incapatanearea de a „arata” cat de tare este – sef ori lucrator?
        – activitatea de peste zi – cu respect pentru celalalt, fara „lucraturi” pe la spate, fara barfire, fara jignire, fara ispitire, fara MINCIUNA? – > stii multi din acestia?
        – revenirea acasa (cu oprire pentru cumparaturi, multe fiind pentru pofta si nu pentru nevoie) si incheierea zilei -> ceva „lucru” cu copilul (intre 2 sesiuni de fese-buci ale lui Tzuchenberg si /sau 2 stagii /niveluri de joc virtual) dupa care „aruncarea” in transa video/tembeli-showuri, ceva film – de regula „viata” apuseana, ori teroare ori spiritism – ca astea se poarta si cand arata a filme de dragoste (desfranare, homosexualitate) ori documentare „stiintifice” (tooate arata ca nu e nevoie ori justificare de Dumnezeu, ca omul „stie”-„poate” si va face prin noile tehnologii…. noile descoperiri… toate in sfidarea vointei si creatiei Dumnezeiesti) Asta cand nu se practica fan-atismul [moderat ori ba] tele-sportiv, alta ocupatie inaltatoare duhovniceste, nu-i asa?
        – … la culcare -la ce ora? de regula, dupa miezul noptii, dupa vreun pahar sau mai multe de ceva alcoolic; daca nu e loc/timp/dispozitie de sex omul modern, extenuat neurologic de stres negativ diurn si de fantezii aparent compensatoare nocturn… CADE!
        Nici nu vede cum sa ajunga mai repede la culcre, daca nu a adormit pe fotoliu cu mouse-ul sau telecomanda in mana…
        Ce „gandeste”? Ce „viseaza” Ce a „invatat” de la ziua tocmai „dusa”?
        Eu nu cred ca acesta este drumul spre pocaire, spre intoarcerea la credinta ci alunecarea in minciuna, fuga de responsabilitatea principala de a duce o viata curata, cu respingerea „ofertei” lumii de azi.
        ––
        Ca vine un conducator care coordoneaza distrugerea omenirii… aproape ca nu ma mai impresioneaza; cayt timp distrugerea devine motivatia cotidiana de vietuire, nici nu e nevoie sa isi mai bata capul cineva sa trimita omul in Iad – se duce singur. Intr-o mare de inselati si rataciticare fug de propria constiinta, care se inseala ca ei „sint” si „pot” mai mult, si mai mult… orice si care numai cred de fapt in viata vesnica si in Iisus Hristos
        „Acum ori niciodata!” … sau … „am si eu dreptul!”…. sau…. „s-a intors cineva din morti sa-ti spuna tie…?… s.a.m.d.
        =================
        Desigur ca un „ales” al unei majoritati de acest tip nu poate decat sa ii reprezinte; daca majoritatea indivizilor se lada posedati, dominati de duhuri ale intunericului, ea – aceasta majoritate – va simti cine-i tartorul si-l va „alege” drept conducator „maxim”.
        Din mai multe „neamuri” vor fi fiind mai multi la fel (!) care isi vor desemna pe primul dintre ei (vor recunoaste pe cel care are ascendenta psihica – de fapt constiinta fortei de distrugere pe care o comande: forta armata cu sisteme militare sustinute financiar, tehnologic si cu resurse energetice).
        Acesti anti-hristi „medii” vor alege „democratic” pe Tatal lor, Tatal minciunii in trup de om.
        Cred ca un astfel de „lider” mondial poate fi considerat in mod intruchipat Antihristul.
        El insa are atatea „ajutoare” umane si „legale”… toata mass media, toate „finantele” (asa, … tiparite pe baza de nimic = thin air si calculate „fractionar”), are atata sustinere din partea educatiei materialiste si a programarii mentale din filmele americane… atat sustinere din partea liderilor spirituali – aproape toti slujind Satanei…. incat isi va duce „mandatul” pana la capat.
        Nu de frica traim, nu cred ca fuga fizica ne va mantui, convins fiind ca intre cei alta traire nu mai poti tu – ortodox sa iti duci viata cat de cat… omeneste. Presiunea psihologica si permanenta compromisurilor care trebuie facute zilnic, ori te storc de viata ori te doboara prin convertirea credintei.
        ….
        Cu Dumnezeu inainte!

        Apreciază

    • cosminmatiu said, on octombrie 23, 2015 at 2:51 pm

      Eu stiu ca si Pr Cleopa care a stat peste 9 ani in pustie a fost invatat de cineva ce si cum trebuie sa faca ca sa supravietuiasca. Si pustnicii stiu multe lucruri care ii ajuta sa traiasca acolo. Nu zice nimeni ca daca vorbesti de supravietuire neglijezi latura duhovniceasca care este mai importanta.

      Cam asa sunteti voi care comentati impotriva faptului ca inainte sa ne ajute Dumnezeu in priviinta supravietuirii trebuie sa ne ajutam si noi:

      Satul era amenintat de viitura. Toata lumea alerga disperata sa-si salveze bunurile si pe ei insisi din calea prapadului, numai Ion, mai credincios din fire, nu se agita deloc. Vecinii lui il intreaba:
      – Ce faci, Ioane? Nu vezi ca vin apele peste noi?!? Fugi, salveaza-te!
      – Nici nu ma gandesc! Eu stau aici cuminte, ca ma salveaza Dumnezeu…
      Zis si facut. Vin suvoaiele peste sat. Ion, se urca pe acoperisul casei si sta si asteapta. Un grup de oameni trece pe langa casa lui intr-o barca de salvare.
      – Ce faci, Ioane, acolo sus? Sari in barca, ai sa te ineci!
      – Nu, raman aici! Dumnezeu e mare si puternic si ma va salva!
      – Treaba ta!
      Mai sta ce mai sta, trece si cea de-a doua barca pe langa el.
      – Hai, Ioane, sari in barca si salveaza-te!
      – Nu, nu! Dumnezeu e mare si ma va salva!
      – Ma, Ioane, esti nebun, hai odata, ca te ia apa!
      – Nu!
      Pleaca si a doua barca. La cea de a treia barca, povestea se repeta.
      Apoi, Ion moare inecat si ajunge in Rai. Ajuns la portile Raiului, furios
      nevoie mare, bate cu putere si cere sa fie lasat sa vorbeasca lui Dumnezeu.
      – Pai bine, Doamne! Eu ma rog atata la tine… iti dau toata increderea mea si tu ma lasi sa mor?!?
      – Cum ziceai ca te cheama? intreaba Dumnezeu.
      – Ion.
      Cauta Dumnezeu in registrul lui si gaseste numele lui Ion.
      – Mai, Ioane, nu stiu cum sa-ti spun… dar la mine aici figureaza ca ti-am trimis trei barci!

      Apreciază

      • gheorghe said, on octombrie 24, 2015 at 1:31 am

        Bancuri de genul asta par amuzante dar nu sint:
        Crezi ca Dumnezeu poate fi ispiti sa isi dovedeasca iubirea sau puterea?
        Crezi ca avem nevoie de alte minuni cand noi nu ne-am dumirit cu cele mai multe care sint aproape nebagate in seama in fiecare zi?
        Crezi ca se cuvine sa ddegradam relatia cu Dumnezeu pana la contabilizarea si aducerea de reprosuri intr-o forma de scenariu?
        Iarta-ma, dar cred ca nu e bine sa ne amuzam cu astfel de poante care sugereaza ca eu ii cer si daca nu imi da pot sa-L „iau la intrebari” pe Dumnezeu.
        Si nu cred ca „nu stiu de gluma”, consider ca si glumitul se cade sa aiba limite nu numai prin limbaj ci si prin tematica.
        Sa ne amintim cand Iisus a chemat la El pe apostolii infricosati de furtuna si de iminenta mortii prin inec… nu era nimic de glumit si nici neserios…. caci e vorba de si de frica (omeneasca) de moarte dar si de credinta „Cea Adevarata”.
        Cred ca de aici se poate invata ceva (se „trage” morala) si nu din bancuri, glume ca cea prezentata.

        Apreciază

      • cosminmatiu said, on octombrie 24, 2015 at 8:41 am

        Faptul ca cel din banc face ce face este ca se credea prea credincios si prea plin de el si astepta sa vina Dumnezeu personal sa il salveze. Exact cum zici, Dumnezeu face zilnic minuni fara numar dar le face asa de fin incat noi le trecem la coincidente. Tocmai asta voiam sa subliniez ca Dumnezeu ne va ajuta in acele vremuri dar trebuie sa ne ajutam si noi. De exemplu daca la casa avem incalzire pe elmne si nu ne cumparam lemne si cand vine frigul mare si ne rugam la Dumnezeu sa ne incalzeasca, vom scapa cu viata? nu cred. Si nu e vina lui Dumnezeu cia noastra ca am fost lenesi in a ne procura lemne. Exact asa si cu minimul necesar de supravietuire in acele vremuri.

        Apreciază

  15. cosminmatiu said, on octombrie 23, 2015 at 8:18 am

    Nu stiu de ce majoritatea daca vorbesti ceva despre supravietuire imediat trage concluzia ca nu iti pasa de Dumnezeu.
    Ca sa fiu mai clar: prin echipamentul asta de supravietuire ma refer macar la minimul necesar pe care il are un pustnic. Dupa ce ai facut totul cat iti sta in putere din punctul de vedere al credintei si iti faci canonul zilnic si traiesti cat mai placut lui Dumnezeu tot ai nevoie de un minim de echipament.
    Nu traiesc unii pustnici in casute mici? Nu au oare pustnicii macar un topor ? Nu au oare pustnicii haine groase? Nu au oare pustnicii bocanci? Sa nu incepeti sa imi spuneti ca unii pustnici au umblat desculti iarna ca au fost incalziti de Duhul Sfant, pentru ca noi suntem la miliarde de ani de trairea aceea duhovniceasca.

    Apreciază

  16. o oarecare said, on octombrie 23, 2015 at 9:55 am

    Apreciază

  17. isa said, on octombrie 23, 2015 at 10:03 am

    Imi permit sa adaug si eu un comentariu. Articolul apare pe deveghepatriei. In alte articole postate pe blogul respectiv, pe langa aspectele strict materiale legate de supravietuire, ne spune ca exista in munti monahi/pustnici care pot calauzi spiritual grupuri de cateva mii de crestini in vremurile de cumpana.

    Apreciază

  18. alin craioveanul said, on octombrie 23, 2015 at 1:35 pm

    Frate Vasile!? este ceva jignitor sau ofensator in ceea ce am postat aseara?daca nu ai nimic impotriva ,te rog afiseaza ce am postat,nu pt ca am zis ceva ,,mare,, ci pt ca mi-am exprimat o parere.Doamne ajuta!

    Apreciază

  19. Tot eu said, on octombrie 23, 2015 at 1:43 pm

    Ce o sa facem in caz de razboi? Luptam sau fugim? Daca luptam ne aparam tara sau doar facem jocurile marilor otrepe? Daca ne ascundem in munti suntem tradatori? V-as fi recunoscator daca m-ati ajuta si pe mine.

    Apreciază

    • mihai said, on octombrie 23, 2015 at 11:30 pm

      Nu nu mai ai pt cine si ce lupta, ce sa aperi niste hoti?!, oricum tara este deja coloniie. Iar in alta ordine de idei si acei inamici vor trebui aruncati in lupta caci sistemul doreste a scapa de cat mai multi ca sa nu mai vorbim de faptul ca nu asi ridica arma impotriva fratilor ortodocsi rusi, intrucat papusari vor sa extermine popoarele ortodoxe asmutindule intre ele pt a se omori uni pe alti

      Apreciază

    • Riko said, on octombrie 24, 2015 at 12:16 am

      Luptam cu armele noastre. Iar armele noastre nu sunt pentru a ucide ci pentru a salva. Societatea insetata de sange a creat dealungul timpului concepte precum curajul si lasitatea. Daca ne ascundem in munti tradam lumea, dar ramanem de partea Lui Hristos.

      Apreciază

  20. cosminmatiu said, on octombrie 23, 2015 at 2:54 pm

    Alina Fanuria Radulescu
    1 oră · editat ·
    Mesaj primit: Doamne ajuta! Fiecare zi de spitalizare a Pr costa 1600€. Dintre cei cu bani poate se gaseste cineva sa-l ajute pe parinte. Sfintia sa se roaga si pomeneste pe toti cei care il ajuta. Beneficiul pe care il au ei ajutandu-l pe parinte este mult mai mare. Dumnezeu sa-i lumineze si sa le inmoaie inimile!

    BCR, Banca Comerciala Romana, Cont RON & EURO
    Nume Cont: Ioan Curtescu
    Swift: RNCBROBUXXX
    IBAN: RO94RNCB0006020936680003

    Dati si voi mai departe!

    Apreciază

  21. timisorean1 said, on octombrie 23, 2015 at 6:40 pm

    saccsiv, tu esti la butoane? cine comenteaza cu numele de saccsiv dar cu alt avatar?

    Apreciază

  22. Victor said, on octombrie 23, 2015 at 11:05 pm

    Ce-ar fi sa ne rugam? Dumnezeu nu-i va uita pe cei ce vor sa fie cu adevarat copiii Lui, ne va indruma El pasii.
    Merge asta ca si solutie?

    Apreciază

  23. Radu said, on octombrie 23, 2015 at 11:05 pm

    Pai cine are teren sau vreo casa la munte e om facut ca sa zic asa.
    Bine ca nici la munte nu esti sigur 100% de fapt.

    Mai bine mori in razboi luptand decat sa supravietuiesti sa vezi ce n-a vazut Parisul.
    Dupa razboi va fi jale si lacrimi…

    Noi nici macar nu ne-am intalnit fata in fata sa vorbim face to face cum se zice, asa ca mai mult nu mai zic.

    Am citit online ca cica principalele grupari teroriste ar fi anihilate deja de catre Federatia Rusa din Siria daca e adevarat.
    Inseamna ca e posibil sa se mai calmeze lucrurile poate.

    Sa dea Dumnezeu sa nu aiba dreptate Parintele Paisie Aghioritul si sa mai avem timp si pace !

    Doamne ajuta si apara-ne!

    Apreciază

  24. Mirela said, on octombrie 24, 2015 at 12:37 am

    Părerea mea este că trebuie să ne călăuzim după ceea ce ne învaţă Hristos şi sfinţii.
    Hristos spune clar că, la apariţia antihristului, cel care vrea să-şi salveze sufletul TREBUIE să fugă şi să se ascundă în munţi şi în crăpăturile pământului. La fel spun şi sfinţii.
    Nu e vorba despre dorinţă de supravieţuire fizică, ci de dorinţa de salvare a sufletului. Căci, degeaba ai vrea tu să nu trăieşti acele vremuri, dacă Dumnezeu nu îţi dăruieşte moartea.
    Deci, ce faci dacă prinzi vremea antihristului? Rămâi în oraş şi aştepţi să mori? În acest caz, nu asculţi de Dumnezeu şi de avertismentele Lui şi vei muri, dar sufleteşte, veşnic, căci vei primi cipul.
    A doua variantă e că asculţi de Dumnezeu şi de sfinţi şi fugi. Nu pentru că tare iubeşti viaţa asta, ci pentru că nu ai de ales, dacă vrei să îţi salvezi sufletul de moartea veşnică.
    În acest caz, ne învaţă sfinţii ceva?
    Din ceea ce îmi amintesc, Sf. Paisie Aghioritul ne sfătuieşte să avem haine şi îmbrăcăminte călduroase şi trainice şi câteva unelte. Ne mai sfătuieşte să ne învăţăm de pe acum cu mâncare puţină şi nepretenţioasă, căci altfel nu ne vom adapta (pericolul care rezultă de aici nu e acela de a muri de foame, ci acela de a-L trăda pe Hristos, căci spun Sfinţii Părinţi că iubirea de arginţi şi lăcomia pântecelui sunt începutul tuturor răutăţilor). Nu ne zice să strângem aur ca monedă de schimb, nici să facem stocuri de mâncare, nici să ne antrenăm fizic şi nici să ne facem colibe (casa la ţară e propusă doar pentru început, nu pentru vremea domniei antihristului). Nici alţi sfinţi nu ne spun de buncăre şi de stocuri de mâncare sau de gimnastică.
    Iar despre locul în care va trebui să fugim ne spune un alt sfânt că ni-l va descoperi Dumnezeu la vremea potrivită.
    De aceea cred că, pe lângă întărirea credinţei, pe lângă rugăciune, trezvie şi sfinţirea prin Sf Taine, e bine să ascultăm sfaturile Sf. Paisie şi să avem nişte haine şi încălţăminte adecvate traiului în pădure. Dacă vom prinde acele vremuri, ne vor folosi în a le trece mai uşor, în cazul în care Dumnezeu ne va ţine vii. Căci omul nu moare când vrea el, ci când vrea Dumnezeu. Şi martirii închisorilor şi-au dorit enorm să moară, au avut toate condiţiile să moară, după legile firii ar fi trebuit să moară, dar au trait!
    Se ştie că unii oameni vor rămâne vii până la venirea lui Hristos în slavă. Dacă şi noi, chiar fără să ne dorim să trăim, vom trăi acele vremuri? Nu e bine să avem o minimă prevedere? Iar acest echipament, chiar şi în caz de război (care cam bate la uşi), tot e bun, deci eu cred că e bine să-l procurăm cât mai putem. Nădejdea e la Dumnezeu, nu la un echipament, dar şi acesta ne poate ajuta să rămânem tari în alegerea lui Hristos şi să nu dezertăm din cauza frigului.

    Apreciat de 2 persoane

    • cosminmatiu said, on octombrie 24, 2015 at 9:44 am

      De aceeasi parere sunt si eu. Dar uni frati cum le spui ca trebuie sa ai niste bocanci buni si haine groase cum deja trag concluzia ca neglijezi viata duhovniceasca, Poate ei cred ca noi nu trebuie sa facem nici macar o minima pregatire ci vom merge in panataloni scurti iarna pe munte si Dumnezeu ne va pazi.

      Apreciază

      • Mirela said, on octombrie 24, 2015 at 8:26 pm

        Fiecare crede ce vrea şi se pregăteşte în consecinţă. Dacă unii sunt atât de sfinţi încât focul rugăciunii le ţine loc de cojoc, ca la Sf. Teodora de la Sihla sau Sf, Daniil Sihastrul, ferice de ei. Nu e cazul meu, deci consider că trebuie să am şi ceva grijă lumească. Nu e grijă de supravieţuire nicidecum, căci mi se pare mult mai comod şi de dorit să mori înaintea acelor vremuri, dar am văzut, din experienţele martirilor închisorilor şi din vieţile sfinţilor, că omul nu moare când vrea el şi când crede el că ar muri, ci poate trăi în condiţii cu totul contrare supravieţuirii. Pentru o astfel de eventualitate, prefer să ascult de Sf. Paisie şi să am o haină corespunzătoare.
        Doamne-ajută!

        Apreciat de 1 persoană

      • cosminmatiu said, on octombrie 24, 2015 at 9:19 pm

        Si eu vreau sa fac la fel, fac ce pot si sa se faca voia lui Dumnezeu. Dar fac si eu macar un minim necesar daca se ajunge la fugit in padure.

        Apreciază

  25. ios said, on octombrie 24, 2015 at 9:32 pm

    Saccsiv esti cel mai perfid om si manipulator mai mult ca sigur postarea asta o sa o pui ,dar ce am pus inainte nu ai pus esti un om de nimic ai parnaie in cap multa frate io am fost tot asa baietas ca si tine dar nu am facut puscarie ca am avut frica de Dumnezeu ,si cand furam ma rugam , tu ce naiba esti?

    Apreciază

  26. ios said, on octombrie 24, 2015 at 11:07 pm

    Omule ai vazut ca totusi mi-a luat apararea cineva celielohim ia a vazut ca santeti ca niste caini si lei a spus exact ce faci tu manipulezi la greu nu in scopuri ca sa castigi ceva material ca oricum nu ai intentia asta , totusi te crezi prea increzut si asta tie defectul a spus-o mai multa lume nu numai eu. posteaza Marele Saccsiv te rog macar p-asta sa afle si lumea ca nu esti chiar Ioan Botezatorul cu blogu asta

    Apreciază

  27. ios said, on octombrie 25, 2015 at 10:15 am

    Da al cred sau o cred pentru ca si io am fost rapit si am avut 2 viziuni una dintre ele sa implinit mai urmeaza a doua fereasca Dumnezeu sa se implineasca a doua ca e grav de tot. si se leaga cu ce a spus Arsenie Boca,.Tu ai avut vre-o rapire in duh sau o viziune? . Daca nu ai avut poate o sa ai ca rasplata pentru ce faci ,nu faci rau ce faci faptul ca spui adevarul pe blogul tau chiar a-mi place curajul tau . Sincer nu te inteleg parca ai fi liderul unei singure grupari de crestini de care numai are nimeni voie sa se mantuiasca in afara de voi. Saccsiv nu ai fost ars la propriu de focul iadului si nu ai venit de acolo, iadul pentru tine a fost o jucarie si ma refer la puscarie ,pe linga iadul real pe care l-am impartasit eu. Si daca am iesit ca din purgatoriu de-acolo fi sigur ca am iesit plin de duh sfant ,pentru ca se implineste ce este scris in biblie uni vor fi curatiti prin foc. Sint mii si mii de moduri prin care Dumnezeu lucreaza la mantuirea ratacitultui.

    Apreciază

  28. ios said, on octombrie 25, 2015 at 10:21 am

    Da exista purgatoriu exista un loc unde daca recunosti si accepti acest foc ca pedeapsa fara sa-l blestemi pe Dumnezeu si fara sa-ti pierzi speranta in iertarea lui mai poti obtine clementa si restaurarea la starea cea indumnezeita de care am vorbit aici ,si am fost luat in bataie de joc. Vorbesc din experienta personala , exista DUMNEZEU si are mila multa si vrea sa se imprieteneasca cu orice hot sau criminal sau eretic sau antihristos cu conditia sa-i dea sufletul lui. Te intreb pe tine ti-ai dat sufletul lui Dumnezeu ? .ai spus tu Doamne in mainile tale a-mi dau viata? si ma refer la propriu aici nu metaforic.

    Apreciază

    • Riko said, on octombrie 25, 2015 at 3:33 pm

      @ios trebuie sa intelegi ca astfel de trairi nu le poti dobandii decat dupa multi ani de cainta rugaciune si smerenie. Experientele tale pe care crezi ca au venit de la Dumnezeu sunt defapt ispitele dracilor. Ai vazut articolul cu sindromul tourette, si alte filmulete postate in comentarii cu oameni indraciti. Acei oameni nu constientizeaza aceste lucruri si cred ca totul este de la Dumnezeu.

      Eu daca am un vis, sau o viziune stiind ca sunt un pacatos de toate zilele atunci ce treaba ar avea Dumnezeu cu mine. Eu precum si tu suntem niste nimeni care din cand in cand mai leaga cate o fraza de rugaciune inainte de culcare. Este cat se poate de clar ca acea „rapire” este de la cel rau, vrand sa ma faca mandru de exemplu. Pana si marii sfinti au avut parte de ispite de la draci, sti ca diavolul apare si sub forma unor ingeri de lumina, pai daca apare un inger in fata mea, eu de unde stiu daca nu e diavolul.
      Un lucru important este sa scrii cu litere mari la inceput cuvintele care fac referire la Dumnezeu, cum ar fi Lui, sau sa scrii Duhul Sfant cu litere mari.
      Purgatoriul este un concept catolic, care ii face pe oameni sa creada ca pot pacatuii cat vor in lumea asta ca mai exista si purgatoriul de dupa moarte. Teorie inventata de vre-un papa. Asa ceva nu exista.
      Eu personal cred ca parintele Arsenie Boca nu a fost un inselat, insa dupa discutile aprinse cu alte persoane pe acest blog, sunt putin mai rezervat in privinta lui. Dar cred ca diavolu incearca sa-l discrediteze prin tot felul de mijloace, inclusiv viziunile tale.
      Dute la biserica, neaparat ortodoxa, si vorbeste cu preotul de acolo despre toate lucrurile astea si ascultal. Preotii si-au dat viata pentru Hristos si ei au raspundere mare si putere mare prin voia Lui Dumnezeu. Doamne ajuta!

      Apreciază

      • Riko said, on octombrie 25, 2015 at 3:50 pm

        Saccsiv scuza-ma, posteaza-l doar pe al doilea, a fost o eroare la calculatorul meu si am crezut ca nu a mers.

        Apreciază

      • Riko said, on octombrie 25, 2015 at 4:17 pm

        Saccsiv, scuza-ma, a dat o eroare calculatorul meu, si ramanand scrisul, am crezut ca nu a mers si am mai apasat pe scrie un comentariu, daca poti sa-l stergi pe primul.

        Apreciază

      • ios said, on octombrie 25, 2015 at 9:40 pm

        RIKO

        Daca si-ar fi dat viata pentru Hristos astazi am fi trait liberi fara democratie intr-un sistem care se schimba natural fara sa mai ne impotrivim sistemului comunist ca uite ce bine traim astazi, dar pentru ca n-au facut-o io ai condamn si ai consider lasi si fricosi . Astazi in masina 168 cand ma duceam la piata doi hoti de buzunare ai lua masura la un om destul de invarsta nu stiu daca la si executat , dar faptul ca aia 2 au urcat in masina fara sa vorbeasca intre ei mi-a spus defapt cu ce se ocupau dumnealor privirile cu care iereai masurat la fel i-am citit repede pe panacotari. am scos tel mobil si m-am ferit si de ala care tinea tira si de bodygardul lui de interventie care trebuia sa-i ia apararea normal mergeau in cardasie ,am deschis telefonul incet am dat pe filmare m-am facut ca vb la el apoi am ridicat mana sa-i pot filma dupa care sau insemnat si mi-au spus ce ma esti de la paparazi sti ca nu ai dreptul sa filmezi in spatiu public ,ca sint sifonar ma intreba cati bani iau pe filmare? uite io am filmu cu ei as putea sa-i dau pe mana politiei dar nu o fac. Apoi i-am spus lu unu din ei cu care deja ma luasem la cearta frate ar fi mai bine sa te dai jos si sa pleci acum , la care fraierii chiar asta au facut desi stiau ca io i-am filmat. dar oamenii au vrut doar sa scape din masina poate credeau ca sint de la politie cine stie ce credeau ei poate ca cu asta ,ma ocup sa filmez hoti la treaba , tinand seama ca si io am fost tot hot dar nu de buzunare am sa nu-i denunt si am sa-i las sa ne fure incontinuare cum au facut si preotii nostrii cum ne-au lasat ei sa ne fure astia pentru ca nu au strigat asa ai las si io p-astia sa ne fure .

        Apreciază

      • Riko said, on octombrie 26, 2015 at 7:32 pm

        Inteleg, dar exista oameni si oameni, doar ca tu inca nu i-ai cautat si nu i-ai gasit. Cred ca iti este greu asa fara un sprijin. Un om batran care a stat foarte mult timp in casuta lui rugandu-se pentru el pentru ca stia ca nu mai are mult de trait, dupa un timp, nu stiu cum, a spus ca I-a spus Dumnezeu ca nu o sa-l primeasca in rai singur. Iar batranul a inceput de atunci sa se roage pentru toata lumea.
        Uite un fragment dintr-un interviu:
        – Parinte, as vrea sa ne spuneti cateva cuvinte depre iubirea aproapelui.

        – Mantuitorul Iisus Hristos spune in Sfanta Scriptura: „Sa iubesti pe aproapele tau ca pe tine insuti si pe Domnul Dumnezeul tau, din tot sufletul tau, din tot cugetul tau si din toata inima ta”. Si tot Mantuitorul Iisus Hristos spune in Sfanta Scriptura: „Iubiti-va unii pe altii asa cum v-am iubit Eu”. „Pacea Mea dau voua.” „Iubiti-va, ca lumea sa cunoasca ca sunteti ucenicii Mei.” „Dragostea nu cade niciodata.”

        Asa noi toti trebuie sa ne ajutam unii pe altii. Iar tu ai nevoie de ajutorul altora.
        Citeste te rog ce scrie aici: http://www.sfaturiortodoxe.ro/pcleopa/30jdcpreotii.htm Si vei intelege ce inseamna un preot ortodox. Ca nu el insusi sfinteste ci Sfantul Duh ce sta cu el pentru ca asa este legea lui Dumnezeu. Preotii vor fi mult mai aspru pedepsiti pentru pacatele lor, dar harul nu-i paraseste asa usor.
        Deci tu du-te la biserica ortodoxa cea mai apropiata de tine si du-te la preotul de acolo si vorbeste cu el si spunei toate necazurile si intamplarile si viziunile pe care le-ai avut. Si fi sigur ca nu vorbesti cu un simplu om ci cu insusi Dumnezeu care sta de fata si asculta. Iar Dumnezeu iti va vorbi prin preot.
        Sau poate ca tu nu crezi suficient de mult in Dumnezeu, la fel cum nu cred multi oameni si crezi ca acum vorbesc minciuni.

        Apreciază

  29. Mirela said, on octombrie 25, 2015 at 1:42 pm

    ios

    Te rog să citeşti cu atenţie şi să reflectezi la întâmplările şi învăţăturile de la adresele:

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/2013/07/10/vise-vedenii-inchipuiri/
    http://www.sfaturiortodoxe.ro/pcleopa/14vise.htm
    https://saccsiv.wordpress.com/2015/04/23/categoria-esential-draci-ca-ingeri-de-lumina-cum-s-au-inchinat-unii-calugari-diavolului-si-apoi-au-profetit-si-ceva-despre-cum-citesc-dracii-gandurile/

    Dacă nu crezi că ai ajuns mai presus de sfinţii care ne povăţuiesc acolo, fă-ţi milă de sufletul tău şi ascultă învăţăturile lor!
    Să te lumineze Dumnezeu şi să te ferească de înşelare!

    Apreciază

    • ios said, on octombrie 26, 2015 at 9:02 pm

      Mirele
      Tu n u vrei sa intelegi ca io joc in alta etapa , De ce nu accepti ca m-am nascut din nou ,semeni cu nikodim la minte . ieste adevarat am retrogradat ,dar asta nu inseamna ca am fost pacalit de diavol tu nu sti ce inseamna sa te nasti din nou , pentru ca tu nu ai fost o hoata si nici in iad nu ai fost , pentru ca ai avut o directie buna in viata ,ai fost mai asezata mai protejata poate , mai cuminte in comparatie cu mine un rebel un golanas de cartier un baiat de oras un smekeras, dar care la un moment dat Dumnezeu a facut minune mare cu mine lasandumi-se descoperit si mai mult sa salasluit in inima mea nu diavolul ci insusi Lisus Hristos deoarece fiinta mea a explodat in toti atomii ei si in toti porii ei luand nastere in mine alta asemenea lui LISUS SI PUNCT , la fel ca si Lisus hristos si punct . O sa zici vai te compari cu Lisus Hristos ce om nebun blalalalalala. Sti ceva din mila a-ti spun adevarul. Ca sincer nici nu ar fi trebuit sa-mi impartasesc io aici trairile mele.

      Apreciază

      • saccsiv said, on octombrie 26, 2015 at 9:12 pm

        ios

        Baiete, vei reveni la spam din cauza ticalosiei tale de a scrie pocit numele lui Iisus Hristos.

        Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.