Saccsiv – Weblog

VIERMUIALA si CLOACA. Stelian Tanase despre MASONERIE si TVR

Posted in Uncategorized by saccsiv on Octombrie 13, 2015

Iata ce putem citi la Stelian Tănase povesteşte în JURNAL culisele SCANDALULUI cu MASONERIA: „Șeful ritului scoțian din România Costel Iancu face mari presiuni să aprob o emisiune”:

Stelian Tănase a povestit în jurnalul său şi cum a ajuns să intre într-un scandal monstru cu masoneria pentru că un lider al acestei organizaţii i-a cerut să aprobe o emisiune.

17 ian 2014

Dupa scandalul cu (Valentin) Nicolau alt scandal. Cu masoneria de data asta. Șeful ritului scoțian din România Costel Iancu face mari presiuni să aprob o emisiune, un fel de „Dialog la distanta” de pe vremuri. Așa pe nepusă masă, pentru că abia am poposit în TVR.. Dau nasul cu diverse povești. Sunt luat de fraier. Proiectul ar costa TVR bani mulți, logistică, personal, tot ce vrei. În spatele masoneriei de fapt se ascunde o afacere privată a acestui personaj Costel Iancu care mă mitraliază cu telefoane, SMS-uri și face presiuni la diverși directori din TVR, unii dintre ei membri ai CD pe care îi cunoaște. Zgabercea – după spusele lui –  e mason de rit scoțian. La număr bănuiesc că sunt cam tot atîția cit și securiștii, statistic vorbind. Unii au fost cumpărați cu parale. Circulă insistent două nume în această combinație. Alții au fost convinși doar cu promisiuni de foloase viitoare. Le spun tuturor că emisiunea s-ar face numai cu aprobarea lui Ponta că tot mi s-a lăudat Costel Iancu că are intrare la el. Dar unde nu are, dacă ar fi să mă iau după el. Zic asta ca să le închid gura celor interesați de acest așa zis „Dialog la distanță” prin județe. Am luat deja decizia. Ce să caute masoneria la TVR!? Ar fi supermontare tip hollywood sau mai bine zis Cîntarea Romaniei. Suntem televiziunea publică. Omul de fapt e un afacerist, unul negricios și burtos, cu ceva de mafiot, un mafiot cum a văzut el în filme. Imită gesturile de pe ecran din Nașul cu Brando. Vrea să se învirtă. Aud că nu îi merg afacerile și a pus la cale să subțieze bugetul TVR.

Mă întîlnesc cu Costel Iancu datorită unei ambuscade organizată de liberalul Nini Săpunaru care mă duce la el in birou la Casa Poporului, cînd ies de la audierea privind TVR la Comisia senatorială. Mă așteaptă pe coridor. Mă agață și mă poftește la o cafea în biroul lui unde acest Costel Iancu  care mă așteaptă răsturnat într-un fotoliu. Vezi bodylanguage. Se dă relaxat. Imi vorbește de sus, deși e cam jos în acel fotoliu. Amintește în treacăt diverse nume grele din zona puterii pe care le-ar frecventa. Numai șefi de partid, ministri, parlamentari. Se laudă că el l-a dat afară pe Săftoiu. Ar trebui să mă timorez, nu… !? E  un exercițiu de intimidare combinat cu unul de persuasiune. Nu țin cont de obraznicie, ascult cit pot de răbdător poliloghia, nu mă angajez la nimic deși omul e fff insistent. Îi explic ce cred. Că nu aveam resurse să facem emisiunea lui, că nu e deloc bine ca masoneria să ocupe TVR. Refuz. Plec. Imi iau masuri. Imi aranjez o intilnire cu dr. Bălănescu marele maestru al Marii loji naționale din România – prin Racoviceanu – ca să mă informez dacă Iancu reprezinta punctul de vedere al masoneriei sau e doar un afacerist care profită.

21 ian.

Dimineașa cu Patru anotimpuri Vivaldi, pentru moral. Înregistrare oarecare, dar pe care mi-am adus-o acum cîțiva ani de la Veneția. Am cumpărat CD-ul cînd m-am adăpostit într-un magazin de muzică. Veneția era inundată și lumea mergea pe podețe din lemn sau prin apa care ajungea pînă aproape de genunchi.

Am o lună de cînd sunt la TVR. Și încă nu m-am speriat de ce am găsit. Un singur lucru mă ingrijorează. Ponta și Antonescu par să fi uitat de televiziune. Nu mai îmi răspund la telefon. Sprijinul promis a cam dispărut.

Pentru Ponta vorbele nu au preț. D-asta reușește să mintă în toate imprejurările cu maximă ușurință. Cum îmi zice cineva, e un gargaragiu. Da, dar e prim-ministru, influențează mersul lucrurilor și viețile oamenilor. Pentru el vorbele nu au nicio legătură cu realitatea. Sunt doar niște instrumente, cum sunt ciocanul, cleștele și sunt menite să îi facă loc. Cu Antonescu e altceva. El tinde  spontan, prin nervul lui natural, să ajungă in situația de a ține un discurs. Adică un monolog. Dacă se poate cu public mult. Are și de ce – e un bun orator. Chestia e că nu ascultă ce îi spui, nu-l interesează. Nu are dialog. E el cu el, self-centred și atît. Are viziuni pe care vrea sa le expună, dar sta prost cu praftica, nu duce nimic la capăt. Are idei multe si nu are timp sa ducă un proiect la capăt pentru ca ii apare alt plan în minte. Se mișcă prea repede în raport cu realitatea. Se plictisește repede de propriile lui idei și proiecte și vrea să treacă la altceva.

Întilnire cu dr Bălănescu la piața De Gaulle. Luăm prînzul. Bănuielile mele cu privire la Costel Iancu se adeveresc.

24 ian.

La CD am respins povestea cu masonii. Nu a fost ușor pentru că precedentul CA votase bugetul emisiunii. Doi din CD ( mereu există aici un delator dornic să-ți șoptească la ureche ) erau deja plătiți ca să aprobe ce voia Costel Iancu. Oricum eram contra. Am respins proiectul pe răspunderea mea. Cum era ceva cu deplasari prin provincie, cu carele fițîite de colo/colo, cu personal plătit dublu în weekend, cu cheltuieli mari, mulți se vedeau cu ciubucuri, șpăgi, parandadaturi în bani și în natură. Cum zicea cineva ieri, nimeni nu se întoarce cu portbagajul gol acasă. Bref, am depășit momentul. E prima mea încercare care pe care. Lumea se uită la mine cu aminte să mă testeze – rezist la presiuni !? De data asta am rezistat în ciuda tuturor amenințărilor, telefoanelor, insistențelor. Zgabercea ca mason de rit scotian e subordonat ierarhic lui Costel Iancu dar cind l-am rugat să se intilneasca cu el să ii comunice hotărirea, a venit in birou și mi-a cerut să nu il trimit pe el. Părea infricoșat. OK i-am comunicat-o eu, dar deja știa, fusese informat de oamenii lui din TVR. Mă gîndesc la cei cărora le-am stricat afacerea. Mă vor iubi la nemurire de azi încolo. Le-am suflat în ciorbă.

[…]

INTEGRAL AICI

Comentariu saccsiv:

   Credeti ca viermuiala aia masonica e doar in TVR? Evident ca nu.

 

3 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ecaterina said, on Octombrie 13, 2015 at 2:45 pm

    „Credeti ca viermuiala aia masonica e doar in TVR? Evident ca nu.”

    Să vezi ce-i la Nufărul Radio-TV Trinitas!…. Te îngrozești…

    Apreciază

  2. lastunnegru said, on Octombrie 13, 2015 at 6:15 pm

    off topic

    Deputatii nu mai pot semna prezenta pentru alti colegi: au fost instalate aparate pentru semnaturi electronice

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-20475429-foto-deputatii-nu-mai-pot-semna-prezenta-pentru-alti-colegi-fost-instalate-aparate-pentru-semnaturi-electronice.htm

    Apreciază

  3. Radu said, on Octombrie 14, 2015 at 5:00 pm

    Doar varful iceberg-ului a iesit la suprafata din valuri dar ce e sub apa e de speriat.
    Nu m-ar mira sa aud ca 50% sau >50% din parlamentari sunt francmasoni sau ceva asemanator.
    Din ’89 si pana acum cel putin am avut numai prim ministrii cu sortulele de aia ne-a si mers asa de bine.
    Acum il avem pe presedinte cu ei nu stiu de ponta cum e.

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

