SACCSIV – blog ortodox

ACADEMIA CATAVENCU despre LEGEA ANTI LEGIONARA: Sentintele tribunalelor EVREILOR BOLSEVICI sunt acum considerate valide. Se vrea ASASINAREA MEMORIEI victimelor. Nu poți compara 20 de ani de teroare bolșevică cu nimic. Nici măcar cu tragicele evenimente de la Iași. UN ARTICOL NESPERAT DE FERM

Posted in Uncategorized by saccsiv on august 18, 2015

Mihai Enciu:

A rezultat o lege hidoasă prin care bolșevicii, mare parte evrei, care au invadat România în 1945 și au terorizat-o vreme de 50 de ani cu execuții pe lângă care evenimentele de la Iași pălesc (fenomenul Pitești, Canalul, gulagul din lagărele de la Aiud, Sighet, etc) sunt reabilitați și faptele lor legitimate.

Urmarea este aceea că toate sentințele pronunțate de tribunalele înființate cu pistolul de evreii bolșevici sunt considerate valide prin monstruoasa lege clocită de gruparea Florian, iar victimele sunt executate a doua oară, de data aceasta definitiv. Eliminarea fizică însemnă dispariție doar pe jumătate. Grav este când opera este ștearsă și astfel individul dispare complet din memoria colectivă. Asasinarea memoriei este, dincolo de barbaria cenzurii ideilor, sigurul rezultat vizibil și singurul scop urmărit și nedeclarat al acestei legi odioase.

Legea tembelă și antidemocratică a grupului Alexandru Florian consideră valide condamnări pronunțate de justiția bolșevică iar prin asta devine ea însăși o crimă. Mai mult, documentarea marelui istoric făcută aproape exclusiv pe baza mărturiilor culese de la evreii care au trăit evenimentele din 1940 de la Iași și a cărei finalitate este o lege reparatorie care să acorde compensații financiare substanțiale urmașilor evreilor uciși nu poate constitui o bază documentară obiectivă. Până nu se pun în balanță toate evenimentele, toate crimele, inclusiv cele comise de evreii bolșevici care acționau ca trupe paramilitare ale Armatei Roșii, nu putem avea un tablou complet al faptelor și al cauzelor. Iar asta ne privează de o judecată obiectivă și rațională. Asasinarea memoriei nu poate fi în nicio circumstanță răspunsul la asasinatele etnice care au întunecat istoria României în anii ’40.

Nu poți compara 20 de ani de teroare bolșevică cu nimic. Nici măcar cu tragicele evenimente de la Iași. Diferă amplitudinea, consecințele și, nu în ultimul rând, mijloacele. Exterminarea unei întregi clase sociale care refuza ideologia bolșevică și care a fost acuzată de simpatii legionare pentru că alte vinovății mai grave nu s-au putut inventa rămâne marea crimă a secolului 20 în România. Iar această realitate nu are nevoie de o lege care  o impună. Evidența nu se impune cu o lege. Ea există pur și simplu. 

Dar iata pe larg ce putem citi la Un Gestapo evreiesc:

Legea tembelă și antidemocratică a grupului Alexandru Florian consideră valide condamnări pronunțate de justiția bolșevică iar prin asta devine ea însăși o crimă.

Țuțea, Vulcănescu, Eliade, Cioran, Ioan Gavrilă Ogoranu. Este doar un început de listă neagră afișată de directorul Institutului Elie Wisel, Alexandru Florian, omul din spatele legii care în numele condamnării legionarilor pune la zid și mitraliază mari oameni de cultură. Născut dintr-un stalinist convins, l-am numit aici pe tatăl său, Radu Florian, mai tânărul Alexandru a întors zvastica pe dos și-a pornit o cruciadă infernală împotriva unor simboluri ale luptei anti-comuniste din România. Repere ale culturii române, oamenilor de pe lista neagră a sinistrului funcționar public Florian li s-a pus pistolul în mână și au fost plasați la locul faptei în postură de criminali de război.

Instrumentul prin care memoria luptătorilor anticomuniști este pângărită cu mijloace ce amintesc de teribilul Gestapo și metodele lui de purificare este o lege strâmbă, care încearcă să acrediteze ideea că, pentru cei 3000, 10.000 sau 14.000 de evrei vehiculați a fi fost uciși la Iași (funcție de sursă), este necesar că o întreagă elită culturală anticomunistă și, ca atare, legionară, să fie pusă la zid și scoasă din istorie. Cărțile elitei trebuie puse pe foc iar oamenii deportați în uitare pentru că, nu-i așa, un text laudativ despre o idee politică poate fi asimilat cu apăsarea trăgaciului. Întocmai ca poliția politică a lui Hitler, Institutul Elie Wiesel nu acceptă opinii contrare, argumente sau măcar simple întrebări. Cu mijloace care amintesc de Inchiziție se impune o nouă istorie creionată și se stabilesc fapte a căror veridicitate se impune cu mijloace represive. Negi, plătești cu libertatea, simplu și eficient, întocmai ca băieții de la Gestapo care, pentru simpla deținere a unor opere literare, te trimiteau în lagăr. Și întocmai ca urmașii săi din poliția politică nazistă și gașca de la Elie Wiesel operează cu liste negre și autori interziși. Care-i diferența, mă întreb? De ce o formă de totalitarism și cenzură de tip nazist este mai blamabilă ca această Inchiziție evreiască coordonată  de un român sadea? Răspunsul la crimele odioase ale unor echipe de legionarilor nu este exagerarea sau cenzura. Nu poți combate o atrocitate cu altă atrocitate și nu poți opri crima prin cenzură. O convingere se creează, nu se impune prin lege. Cunoașterea și dezbaterea sunt căile prin care democrația se opune totalitarismului. Se pare însă că în ADN-ul domnului Alexandru Florian genele predominante nu-s chiar albastre, ci mai de grabă roșii.

Cu un Institut dăruit cu peste 1,5 milioane de lei, în 2015, de către statul român, și cu un salariu lunar alocat, la aceeași instituție, de 6800 de lei, adică peste ceea ce primeau pe ”ștat”, până în această vară, în România, președintele, premierul ori preşedinţii celor două Camere parlamentare, Florian este capul unui grup de tovarăși care a orchestrat această lege bolșevică. Grupul cuprinde 3 parlamentari despre care vorbesc singure numele lor: Antonescu, Gerea și Scutaru. Simpla enumerare a numelor face inutilă caracterizarea personajelor. Alexandru Florian, bugetarul de lux, a venit cu dogma iar aleșii cu ștampila Parlamentului. A rezultat o lege hidoasă prin care bolșevicii, mare parte evrei, care au invadat România în 1945 și au terorizat-o vreme de 50 de ani cu execuții pe lângă care evenimentele de la Iași pălesc (fenomenul Pitești, Canalul, gulagul din lagărele de la Aiud, Sighet, etc) sunt reabilitați și faptele lor legitimate. Asta după ce de la cel mai înalt nivel al statului român, regimul bolșevic al Anei Pauker (Hannah Rabinsohn) a fost condamnat drept criminal de președintele Traian Băsescu. O condamnare oficială, din păcate fără a fi urmată de legi care să pedepsească torționarii acelor vremuri, dar condamnare care arăta clar cu ce s-au ocupat amicii dlui Radu Florian, tatăl vânătorului de legionari. Urmarea este aceea că toate sentințele pronunțate de tribunalele înființate cu pistolul de evreii bolșevici sunt considerate valide prin monstruoasa lege clocită de gruparea Florian, iar victimele sunt executate a doua oară, de data aceasta definitiv. Eliminarea fizică însemnă dispariție doar pe jumătate. Grav este când opera este ștearsă și astfel individul dispare complet din memoria colectivă. Asasinarea memoriei este, dincolo de barbaria cenzurii ideilor, sigurul rezultat vizibil și singurul scop urmărit și nedeclarat al acestei legi odioase.

Legea tembelă și antidemocratică a grupului Alexandru Florian consideră valide condamnări pronunțate de justiția bolșevică iar prin asta devine ea însăși o crimă. Mai mult, documentarea marelui istoric făcută aproape exclusiv pe baza mărturiilor culese de la evreii care au trăit evenimentele din 1940 de la Iași și a cărei finalitate este o lege reparatorie care să acorde compensații financiare substanțiale urmașilor evreilor uciși nu poate constitui o bază documentară obiectivă. Până nu se pun în balanță toate evenimentele, toate crimele, inclusiv cele comise de evreii bolșevici care acționau ca trupe paramilitare ale Armatei Roșii, nu putem avea un tablou complet al faptelor și al cauzelor. Iar asta ne privează de o judecată obiectivă și rațională. Asasinarea memoriei nu poate fi în nicio circumstanță răspunsul la asasinatele etnice care au întunecat istoria României în anii ’40.

Nu poți să nu remarci că statul a refuzat să finanțeze Memorialul de la Sighet, construit exclusiv cu fonduri private, și a lăsat pradă distrugerii o întreagă arhivă a atrocităților bolșevice din anii 1945-1965. Asta în vreme ce Institutul Elie Wisel  a primit alocări bugetare substanțiale pentru obiective mult mai modeste. Nu poți compara 20 de ani de teroare bolșevică cu nimic. Nici măcar cu tragicele evenimente de la Iași. Diferă amplitudinea, consecințele și, nu în ultimul rând, mijloacele. Exterminarea unei întregi clase sociale care refuza ideologia bolșevică și care a fost acuzată de simpatii legionare pentru că alte vinovății mai grave nu s-au putut inventa rămâne marea crimă a secolului 20 în România. Iar această realitate nu are nevoie de o lege care  o impună. Evidența nu se impune cu o lege. Ea există pur și simplu.

Comentariu saccsiv:

   Cititi va rog si:

VIDEO – Episcopul Ambrozie: “TOT CEEA CE A SPUS SFANTUL PAISIE AGHIORITUL SE IMPLINESTE ASTAZI”. Impotriva legii anti legionare, a UE, a moscheei, a eugeniei si multe altele

SA URMAM INDEMNUL preotului. dr. Ciprian-Ioan Staicu: “Să nu ne mai limităm la cinstirea Sfinților închisorilor, ci SA IESIM LA LUPTA prin mărturisire. Loc pentru fricoși în Rai nu există”

Parintele EFTIMIE MITRA: Legionarii au fost si raman sfinti in fata lui Dumnezeu. Pentru noi raman modele de viata

Inregistrarea EXCELENTEI emisiuni de la B1TV pe tema LEGII ANTI LEGIONARE. Moderator: Nadia Ciurlin. Invitati: părintele Mihai-Andrei Aldea, istoricul Mircea Stănescu, Claudiu Târziu, prin telefon istoricul Cristian Troncotă

Ziarista OANA STANCIULESCU despre LEGEA ANTI LEGIONARA: A făcut domnul ALEXANDRU FLORIAN de la ELIE WIESEL mai multe pentru această țară decat MIRCEA VULCANESCU?

LUCIA HOSSU LONGIN despre LEGEA ANTI LEGIONARA: E ridicol. Ne ocultează istoria. Voi face plângere penală împotriva autorilor legii

Istoricul DANIEL FOCSA despre LEGEA ANTI-LEGIONARA

Rog raspanditi: SCRISOARE CATRE ZIARISTII CURAJOSI. “Azi ii salta pe legionari, maine pe nationalisti, poimaine pe voi”

 

74 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. set said, on august 18, 2015 at 11:57 am

    Pagina de pe Academia Catavencu a fost intre timp stearsa. Chiar ma gandeam cat va rezista.

    Apreciază

  2. Radu said, on august 18, 2015 at 2:17 pm

    Aveti incredere si nadejde mai sunt oameni verticali in tara asta doar ca erau in adormire.
    Dumnezeu insa vegheaza si ne trezeste ca ne iubeste si vrea binele Romaniei.

    Ma bucur foarte mult e o surpriza intr-adevar !!!

    Dumnezeu sa ii dea sanatate si sa il apere pe jurnalistul Mihai Enciu care a scris acest minunat articol !

    Sa salvam articolul fiecare dintre noi ca o dovada pe mai tarziu, un memento pentru memoria colectiva care din nefericire nu are prea mare tinere de minte.
    Nu se stie cat va mai fi lasat acolo pana nu va fi sters.

    A primit multe like-uri se pare si pe facebook si sunt la comentarii multe opinii si pareri pro articol.

    Am citit tot articolul si face multe dezvaluiri si chiar pune degetul pe rana si a spus adevarului pe nume.

    Nu cred sa fi mai citit asa un articol corect si obiectiv in vreun ziar din Romania pana acum !!!

    Apreciază

  3. set said, on august 18, 2015 at 2:45 pm

    Da, a fost o perioada cand dadea eroare, am crezut ca intentionat, dar poate era doar din motive tehnice.

    Apreciază

  4. Ana Armanca Ardeleanu said, on august 18, 2015 at 3:02 pm

    Aleg să fac pușcărie decât să mă dezic de părintele Arsenie Boca, cel mai mare sfânt al ardelenilor, de părintele Iustin, Decât să nu pot vorbi despre opera lui Cioran, Eliade, Noica. Despre sfinții închisorilor. Nu ar fi mai corect să ne cunoaștem întâi istoria adevărată și apoi să fim judecați în cunotință de cauză?.

    Apreciază

  5. Mustafa said, on august 18, 2015 at 3:07 pm

    Ungaria plateste somerii pentru a ajuta la construirea zidului impotriva imigrantilor

    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/hungary/11780468/Hungary-using-unemployed-to-build-anti-immigration-fence.html

    Bravo lor!

    Apreciază

  6. geo said, on august 18, 2015 at 3:44 pm

    http://www.observatorcultural.ro/O-lege-lovinesciana*articleID_32258-articles_details.html

    http://www.observatorcultural.ro/Lege-generala-si-responsabilitate-redactionala*articleID_32257-articles_details.html

    http://www.observatorcultural.ro/217/2015-o-lege-inutila*articleID_32259-articles_details.html

    http://www.observatorcultural.ro/Manualul-Holocaustului-un-exces-intirziat*articleID_11408-articles_details.html

    http://www.observatorcultural.ro/Radu-Florian-o-imagine-controversata-un-destin-asumat*articleID_11171-articles_details.html

    http://www.contributors.ro/sinteze/despre-comunism-nostalgie-si-orbirea-revolutionara/

    http://www.contributors.ro/editorial/proba-adevarului/

    http://www.contributors.ro/politica-doctrine/despre-viciile-anticomunismului-romanesc/

    http://www.contributors.ro/global-europa/patologii-ale-veacului-xx-despre-somnambulismul-ideologic/

    http://inliniedreapta.net/comunismul-american/

    http://www.contributors.ro/global-europa/avem-voie-sa-comparam-comunismul-cu-fascismul/

    http://www.revista22.ro/instrumentele-statului-totalitar-unitatile-si-coloniile-de-munca-58372.html

    http://www.revista22.ro/exista-limite-ale-libertatii-de-expresie-58200.html

    http://www.revista22.ro/va-fi-impiedicata-ascensiunea-partidelor-ultranationaliste-58366.html

    http://inliniedreapta.net/de-la-marx-la-corectitudine-politica/

    https://mizeriaistoriei.wordpress.com/2015/08/02/fabrica-de-legionari-1/

    https://mizeriaistoriei.wordpress.com/2015/08/16/fabrica-de-legionari-2/

    http://dantomozei.ro/2015/08/06/delirul-liberalismului-ultima-sfidare-crin-antonescu/

    „Nu se poate să condamni intelectualitatea românească care a pătimit atât de mult şi despre care Petre Ţuţea spunea că nu poate descrie atrocităţile petrecute în temniţele şi închisorile româneşti pentru reeducare. (…) Nu putem să repetăm istoria pentru nişte epigoni”, a spus PS Ambrozie.

    http://www.mediafax.ro/social/episcopul-de-giurgiu-ps-ambrozie-la-putna-nu-se-poate-construi-moschee-in-tara-voievozilor-14676512

    O stradă cu numele lui Petru Ţuţea există de aproape cinci ani şi în comuna Dumbrăviţa, de lângă Timişoara. „Nu am primit nicio directivă din partea Prefecturii pentru a renunţa la această denumire. Dar nu este nicio problemă, dacă ni se impune acest lucru, se va vota în Consiliul Local, şi se poate schimba”, a spus Victor Malac, primarul din Dumbrăviţa. Chiar pe strada Petru Ţuţea nr.1 locuieşte revoluţionarul Ioan Chiş, unul din primii oameni care au urcat în balconul Operei din Timişoara, în data de 20 decembrie 1989 şi unul din artizanii Frontului Democrat Român, care s-a născut în ilegalitate în foaierul Teatrului Naţional din Timişoara. Pentru că este un mare fan al lui Petre Ţuţea, acesta a montat în curtea casei sale un bust al filosofului, la 20 de ani de la moartea acestuia. „Trebuie să fi nebun să schimbi denumirea străzii Petre Ţuţea. Înseamnă că tot ce e românesc trebuie să dispară, indiferent că a fost bun sau rău. Cine sunt ei să condamne legionarismul? Bine că se trezesc mari justiţiari. Petre Ţuţea a fost un român adevărat. E adevărat că legionarismul a mers la extrem, iar tot ce e extremă nu e bun. Dar legionarismul a existat, la fel şi comunismul. Dacă o asemenea lege se aplică, atunci România devine din nou paşalâc, e o stare de demenţă“, a declarat Ioan Chiş.

    http://adevarul.ro/locale/timisoara/ce-controverse-aduce-legea-antilegionara-petre-Tutea-parintele-iustin-parvu-radu-gyr-pericol-dispara-memoria-nationala-1_55c9f988f5eaafab2c713ad5/index.html

    http://adevarul.ro/locale/timisoara/portret-ioan-chis-revolutionar-balconul-operei-1_50acb2327c42d5a663886973/index.html

    http://manastirea.petru-voda.ro/2015/08/07/crin-antonescu-putem-admite-condamnarea-din-principiu-a-oricarui-om-care-a-avut-tangente-cu-miscarea-si-cu-spiritul-legionar-in-nici-un-caz/

    http://www.familiaortodoxa.ro/2014/04/02/corectitudinea-politica-metastaza-a-marxismului-cultural/

    Alexandru Florian, directorul “Elie Wiesel”, a mintit Primaria Targu Ocna: Valeriu Gafencu a fost disculpat de Tribunalul Militar pentru acuze de “activitate subversiva”.

    http://www.japca.ro/dreptate-pentru-sfantul-inchisorilor-valeriu-gafencu-ramane-cetatean-de-onoare-la-targu-ocna-abuzul-lui-alexandru-florian-de-la-%E2%80%9Celie-wiesel%E2%80%9D-sanctionat-definitiv-de-justitia-romana

    Directorul Institutului “Elie Wiesel”, Alexandru Florian, minte din nou! Dovada din Arhiva CNSAS în cazul “ziaristilor fascişti” reabilitaţi de Justiţia Română.

    http://gazetabuzoiana.ro/aggregator

    Apreciază

  7. valentin said, on august 18, 2015 at 4:20 pm

    smerenia în care s-a născut și continuă ortodoxia este și o caracteristică a cinstirii sfintelor moaște

    Apreciat de 2 persoane

  8. Mustafa said, on august 18, 2015 at 6:43 pm

    Omul asta nu e sanatos:

    Apreciază

    • geo said, on august 19, 2015 at 8:40 am

      Nu numai ca nu e asa cum se spune in comentariu, dar a fost si secretar al bob al pcr pe Universitate pentruca ulterior sa devina un interpretator al istoriei Neamului in concordanta cu tezele stapinilor lui…e incredibila promovarea obositoare a maculaturii si a ideilor sale…

      Apreciază

  9. In timp ce martirii romani sunt interzisi, la Cluj e comemorat dictatorul fascist Horthy Miklos si totul pe bani publici said, on august 18, 2015 at 7:07 pm

    La doar o lună de la promulgarea noii legi care interzice ideologia şi simbolurile fasciste, dictatorul fascist maghiar Miklos Horthy este comemorat la Cluj-Napoca, în cadrul unui eveniment finanţat de municipalitate.

    Cu ocazia zilelor culturale maghiare de la Cluj Napoca, desfășurate cu sprijinul Primăriei orașului, va avea loc și o prelegere despre Horthy Miklos, “susținută de academicianul maghiar Romsics Ignac, în cadrul seriei de Istorie și memorie organizate de Academia Korunk”, relatează pesurse.ro.

    Evenimentul se va desfășura în sala de conferințe a sediului Societății Muzeului Ardelean (str. Napoca, nr. 2), miercuri, 19 august, începând cu ora 17.00. Promovarea lui Horthy se va face pe bani publici, anunță portalul Napoca News.

    Conform viceprimarului Horvath Anna, susținerea municipalității a crescut față de anii precedenți, suma acordată pentru cea de-a șasea ediție fiind de 300.000 de lei, dintr-un buget total al Zilelor Culturale Maghiare de aproximativ 250.000 de euro, bani proveniți din fonduri publice și private.

    “Așadar, pe 19 august, ne vom reaminti de ocuparea Transilvaniei pe banii Primăriei din Cluj! Bine că românii nu mai au voie să-l cinstească pe Țuțea, Vulcănescu sau pe alți martiri ai comunismului, dar avem prelegeri despre ocupantul Horthy la noi în țară!”, afirmă deputatul Bogdan Diaconu, preşedintele PRU.

    Miklos Horthy a condus Ungaria în perioada interbelică și în timpul celui de al Doilea Război Mondial, instaurând un regim autoritar de dreapta. Același regim autoritar l-a exercitat și în Transilvania, ocupată în urma Dictatului de la Viena. Tot de numele său este legată deportarea a peste 166.000 evrei români și maghiari

    https://vremuritulburi.wordpress.com/2015/08/17/in-timp-ce-martirii-romani-sunt-interzisi-la-cluj-e-comemorat-dictatorul-fascist-horthy-miklos-si-totul-pe-bani-publici/

    Apreciază

    • geo said, on august 19, 2015 at 8:42 am

      In vreme ce martirii romani sint interzisi in toata Tara, criminalii de razboi horthysti au statui, bine ingrijite, sint prezentati in manualele de istorie pentru macghari ca eroi, beneficiaza de manifestari omagiale, de cele mai multe ori finantate din bani publici…institutul e.w. ce parere are?

      Apreciază

  10. Radu Humor said, on august 18, 2015 at 7:35 pm

    În „22” o altă sculă iudaică, numit ( pe româneşte) Andrei Cornea pupă de zor mizeria pompos intitulată lege :
    „Căci ce mai e de dezbătut, atunci când dovezile empirice, aduse între timp, sunt copleşitoare, cum se întâmplă în cazul camerelor de gazare de la Auschwitz? Ce adevăr „e undeva la mijloc“ între rea­li­tate şi negarea ei nebunească şi insul­tă­toare? O „jumătate de Holocaust“ „un sfert de Gulag“? Ce sens mai are să con­firmi încă o dată, după ce s-au adus munți de dovezi, că a existat Holocaust al evreilor și romilor în România, că Ion Antonescu și guvernul său au fost vi­novați pentru el ori că Legiunea a fost o mișcare fascistă, antisemită și violentă?”
    Aşa cum de la 7 milioane de victime ale holocaustului s-a ajuns acum, prin scăderi repetate, la ceva peste un milion, tot aşa cele 400.000 de victime din România, care nu ies nicicum, chiar dacă se numără şi cei decedaţi de moarte bună, sau plecaţi din ţară, se încăpăţânează să nu bată deloc :socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg ! Că ce altceva decât un târg este pretenţia de a se primi 20 de miliarde dolari( 50.000 dolari bucata X 400.000), sume pe care să le împartă între ei alde wiesel, florian, acest Cornea şi tot neamul lor. De activişti iudaici ce s-au gândit să mai facă o afacere prin care vor să-i înşele pe „goi” . Adică pe români, aşa cum ne consideră şi ar vrea să ne vadă pe noi ! Că doar nu crede cineva că va ajunge ceva şi la cei care au suferit cu adevărat în lagărele de muncă germane. Gheşeftul pus la cale de către acest escroc internaţional ( o zic chiar religionarii lui!), care nici măcar nu are însemnele specifice celor din lagăre ( luat cu fabricarea de dovezi a uitat să-şi tatueze şi el dovada supremă 😉 ) nu poate trece nepedepsit. La fel ca şi crimele comise de ei în cea mai bestială perioadă prin care a trecut România, care a pierdut atunci întreaga elită socială ( intelectuali, ţărani, meseriaşi, dar mai ales studenţi :mrgreen: ).
    Deşi moartea unui singur om nevinovat nu poate fi iertată sau nepedepsită, să ne gândim prin absurd la valoarea morală şi socială a morţilor lor şi ai morţilor noştri !
    Fac abstracţie de izvoarele istorice care vehiculează ideea îngrozitoare că mai marii ovreimii, chiar dacă n-au urmărit expres curăţarea neamului lor de persoane aflate într-o stare fizică şi intelectuală precară, datorate legii care nu permitea căsătorii mixte, ce duce inevitabil la degenerarea etnică, au profitat din plin de dispariţia lor. Mai mult de atât, majoritatea celor care au sfârşit în lagărele de muncă ( să nu uităm ! ) au pierit din cauza raţiilor şi condiţiilor pe care le aveau, deoarece refuzau să iasă la muncă, religia nepermiţându-le să lucreze pentru „goi”, şi atunci primeau doar minimul necesar unei supravieţuiri cît mai reduse !
    Cu alte cuvinte, eu ca român, va trebui să plătesc pentru ceea ce au făcut (dacă au făcut !) cei din neamul meu, dar alde florian, patapievici, tismăneanu, cornea, oişteanu, Roman nu numai că nu plătesc nimic pentru ce au făcut cei din neamul lor în regimul comunist, de ei adus şi implementat prin crime şi terori inimaginabile !
    Ba, mai mult vor primi şi o groază de bani pentru asta ! :mrgreen:

    Apreciază

    • Radu Humor said, on august 18, 2015 at 7:40 pm

      Aduc aici un comentariu foarte interesant :
      „Normal, inainte de a condamna ceva, ar fi sa definesti acel ceva, pentru a nu condamna si altceva. Legionar era soldat in armata romana, intr-o legiune, deci sa-i condamnam pe cei care studiaza istoria si sunt specialisti in studiul membrilor legiunilor romane? Multi „legionari” stiau ca fac parte dintr-o organizatie ierarhica cu caracter miltar, sa condamnam organizarea ierarhica, cea care este regula in armata, in partidele politice, in intreprinderi particulare? Dar nu am condamnat nici membrii partidelor comuniste, care erau „legionarii” urii de clasa, organizati si acestia in cuiburi, case conspirative, etc. Multi membri „legionari” asimilau definitia cu cea derivand din lege, prin definitia cea mai simpla, legionarismul ca ideologia de a considerea domnia legii ca suprema, deci a statului de drept. Sa condamnam statul de drept? Criminalii din organizatie trebuie judecati pentru crime, nu pentru povesti despre crime, sa codamnam autorii de romane politiste sau de groaza? Asocierile, ideologiile, propaganda, libertatea de expresie, astea sunt protejate in democratii, indiferent de cat de ciudate si nerverosimile ar fi ele, expresiile de orice fel, teoriile si creatiile de reprezentare a ideilor tin de libertatea individului. Atunci, ce argumente mai sunt in acceptarile cu soti de acelasi sex, a minoritatilor nationale, a diversitatii religioase si a libertatii de asociere in general, si ele are trebui aruncate la gunoi, cum se zice sa aruncam apa din covata cu tot cu copilul.”

      Apreciază

      • ionutignat111 said, on august 22, 2015 at 4:31 pm

        Radu Humor,
        De asemenea, in limba franceza cuvantul LEGIONNAIRE desmneaza un luptator in LEGIUNEA STRAINA, structura militara a armatei franceze care functioneaza cu succes in zilele noastre .

        Apreciază

  11. paul said, on august 18, 2015 at 8:33 pm

    Alexandru asta Florian are o figura de om nebun.

    Apreciat de 1 persoană

    • valentin said, on august 19, 2015 at 4:40 am

      nu e numai figura care-l trădează. cam tot ce spune arată asta.

      Apreciază

      • valentin said, on august 19, 2015 at 4:57 am

        nebunia lor nu e numai ce se vede – sunt oameni cu sufletul vândut diavolului pentru care sfințenia este un
        lucru rău și trebuie să lupte împotriva ei. Asta e nebunia lor.

        ei sunt masoni și îl idolatrizează pe lucifer. Crucea acestui neam reprezintă ceva extremist pentru ei – un simbol care pur și simplu trebuie interzis pentru că nu suportă Sfințenia Crucii.

        Asta e problema lor – că nu suportă să mai audă cum se cinstesc acești sfinți pe care ei sau părinții lor i-au închis în închisori și i-au torturat până la ultima suflare.
        Ei au coșmaruri despre aceste lucruri , nu vor avea liniște nici măcar în somn pentru că îi roade viermele conștiinței.

        Știu că ceva nu e bun în lucrurile pe care le-au făcut și le fac.

        Dar o să ardă tot răul și diavolul la fel ca toți care-l urmează în focul veșnic.

        Apreciază

    • valentin said, on august 19, 2015 at 4:43 am

      de acei oameni trebuie să ne ferim și să nu luăm nimic de bun din gura lor pentru că sunt vânduți diavolului.

      Apreciază

    • Cristian said, on august 22, 2015 at 10:24 am

      Seamănă cu Bivolaru…

      Apreciază

  12. ines said, on august 18, 2015 at 8:41 pm

    Bogdan Diaconu anunţă că depune în Parlament o lege de abrogare a legii anti-legionare

    http://www.atitudini.com/2015/08/bogdan-diaconu-anunta-ca-depune-in-parlament-o-lege-de-abrogare-a-legii-anti-legionare/

    Apreciat de 1 persoană

    • saccsiv said, on august 18, 2015 at 11:32 pm

      ines

      Preferam sa ne anunte dupa ce l-a depus. Nu ca il va depune. Ca prea suna din seria „vom face si vom drege”. Neamul asta are podul plin de promosiuni.

      Apreciat de 1 persoană

    • geo said, on august 19, 2015 at 8:47 am

      Mai bine participa la vot si se opunea la votarea legii!!!

      http://www.cdep.ro/pls/steno/eVot.Nominal?idv=13169

      Propunere legislativă pentru abrogarea OUG 31/2002 privind interzicerea organizaţiilor şi simbolurilor cu caracter fascist, legionar, rasist sau xenofob şi a promovării cultului persoanelor vinovate de săvârşirea unor infracţiuni de genocid, contra umanităţii şi de crime de război, cu modificările și completările ulterioare, republicată

      Parlamentul României adoptă prezenta lege:

      Articol unic.

      Se abrogă Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 31/2002 privind interzicerea organizaţiilor şi simbolurilor cu caracter fascist, legionar, rasist sau xenofob şi a promovării cultului persoanelor vinovate de săvârşirea unor infracţiuni de genocid, contra umanităţii şi de crime de război, cu modificările și completările ulterioare, republicată.

      Expunerea de motive

      Propunerea legislativă pentru abrogarea OUG 31/2002 privind interzicerea organizaţiilor şi simbolurilor cu caracter fascist, legionar, rasist sau xenofob şi a promovării cultului persoanelor vinovate de săvârşirea unor infracţiuni de genocid, contra umanităţii şi de crime de război, cu modificările și completările ulterioare, republicată, răspunde unei necesități publice puternice manifestate în ultima perioadă de conservare și apărare a valorilor naționale pe nedrept puse la index prin legea a cărei abrogare o solicităm.

      Mai ales după modificarea ei prin Legea 217/2015, OUG 31/2002 a devenit un instrument de luptă împotriva martirilor comunismului, acuzați, la fel ca pe vremea tribunalelor staliniste, de a fi ”legionari” doar pentru a putea fi interziși. Nume de referință ale culturii române au căzut astfel din nou sub lovitura unei legi totalitare care a oripilat opinia publică și care a născut revolta unor intelectuali contemporani remarcabili.

      De fapt, OUG 31/2012, cu modificările și completările ulterioare, republicată, a devenit un act de distrugere a istoriei și culturii române. Până și Răscoala de la 1907 a ajuns să fie acuzată de antisemitism, așadar, conform actualei legi, nu mai avem voie să deplângem uciderea țăranilor înfometați care au pornit să își caute dreptatea! Susținătorii actualei legi au dispus ca numele de Petre Țuțea să nu mai fie permis pentru a denumi străzi, iar aberațiile de acest fel vor continua. În schimb, Wass Albert figurează fără probleme ca denumire de școli în România, iar monumentele criminalilor de război horthyști tronează nederanjate de nimeni în Transilvania care a suferit ocupația și crimele politicii maghiare din al doilea război mondial!

      În aceste condiții, este clar că legea a cărei aborgare o propunem, în ciuda bunelor intenții pe care și le declară, urmărește doar distrugerea culturii române, în timp ce tolerează cu nonșalanță adevărații criminali din istoria recentă a României.

      În forma actuală, legea nu mai poate fi amendată sau îmbunătățită, premiza ei de bază fiind de a arunca oprobiul asupra unei întregi perioade din istoria recentă a României care cuprinde, așa cum am arătat anterior, și Răscoala de la 1907, dar și opera poetului național Mihai Eminescu! În același timp, organizațiile horthyste maghiare proliferează pe teritoriul României, actuala lege fiind inutilă dacă nu rezolvă această problemă!

      În sprijinul abrogării OUG 31/2002 citez și opinia avizată a doamnei Lucia Hossu Longin, realizatoarea ”Memorialului Durerii”, pe această temă:

      ”1.Un fan al Memorialului ma întreabă pe Facebook de ce nu reacţionez la Legea antilegionară. Din mai multe motive, cel mai important fiind acela că această lege este, după opinia mea, un produs al unor minţi rătăcite, care, fără să le oblige nimeni, se întorc la o legislaţie stalinistă, represivă. Prima întrebare este: unde văd aceşti domni iniţiatori ai legii recrudescenţa fenomenelor fasciste, legionare, rasiste, în România?

      Că se mai adună câţiva bătrâni legionari şi îşi comemorează morţii din închisori reprezintă un pericol pentru societate? Că un partid înfiinţat legal mai oferă imaginea stridentă a unor tineri care practică salutul legionar? Nimeni nu-i urmează. Dar România a suportat 50 de ani de teroare comunistă şi trei luni doar (noiembrie-ianuarie 1941) de regim legionar. Ce incriminăm cu această lege? Teroarea comunistă, aşa cum ar fi normal? Nu! Ci teroarea legionară, care aşa cum ştim a durat un interval scurt de timp şi autorii ei şi au primit judecata. Nu şi-au primit-o în niciun fel cerberii comunişti, vinovaţi pentru peste 2.000.000 de oameni exterminaţi în închisori.

      2. Bazându-se pe sentinţele anilor 1945-1960 date de tribunalele poporului, recunoscându-le “viabilitatea”, iniţiatorii Legii nu fac decât să confirme opera neagră a Securităţii, să se aşeze în umbra acesteia, să o legitimeze că ar fi îndeplinit o misiune “patriotică”. Băieţii aceia cu ochi albaştri au ucis în munţi, în închisori, în câmpuri de execuţie pe baza unor sentinţe fabricate şi acum aceste sentinţe devin din nou legale!

      Actul legislativ e de o asemenea gravitate încât nicio poruncă de aliniere la legislaţia europeană nu îl poate salva. Actul legislativ este la fel de nociv cum a fost şi sistemul comunist. O uriaşă oroare pe care în anul 2006 România a condamnat-o ca fiind ilegitimă şi criminală.

      3. Cine a cercetat dosare la CNSAS a observat, ceea ce le scapă iniţiatorilor Legii, pe care nu prea i-a văzut nimeni în sălile de studiu, că, pentru a reţine, a tortura şi a condamna, Securitatea şi justiţia comunistă foloseau, pentru 80% din cazuri, eticheta de legionar, fascist. Chiar dacă nicio probă nu susţinea vinovăţia.

      Într-o dispută publică pe care am avut-o cu reprezentanţi ai Institutului Elie Wiesel, am oferit statistici, cifre, extrase din dosarele operative ale Securităţii, în care rezistenţa anticomunistă românească din munţi, spre exemplu, avea în componenţa ei ţărani, foşti ofiţeri deblocaţi, preoţi, studenţi, din toate partidele politice, ponderea elementelor cu afinităţi legionare fiind de 5%.

      4. Protagoniştii filmelor mele majoritatea nu mai trăiesc, nu pot să fie atinşi de vendeta joasă cuprinsă în această lege. Dar memoria lor va avea de suferit. Niciunul dintre ei n-a contestat suferinţele din Holocaust şi, fireşte, suferinţele din gulagul comunist. În acelaşi timp, nimeni nu ne poate îngrădi dreptul la informaţie, la cercetare, la cunoaştere. Legea nu slujeşte democraţia, ci o subminează.

      5. Decenii de-a randul ne-a fost interzis accesul la istorie, la adevăr. Anul 1989 a ridicat toate barierele, toate cenzurile. Şi acum se vrea o întoarcere înapoi la cărţi interzise, texte interzise, biografii interzise, la poliţia politică a anilor ’50 care ar urma să ne spioneze internetul şi declaraţiile”.

      http://www.bogdandiaconu.ro/2015/08/

      Apreciază

      • saccsiv said, on august 19, 2015 at 10:00 am

        Bogdan Diaconu e deputat in Parlament. El cum a votat la legea anti legionara? Ca au fost doar cateva abtineri.

        Apreciază

      • geo said, on august 19, 2015 at 10:29 am

        Asta ma intrebam si eu…am cautat pe site-ul camerei si la vot nu apare – vezi in link…nu o fi fost in sala…

        Apreciază

      • geo said, on august 19, 2015 at 10:37 am

        Da, a fost absent de la cea sedinta

        http://www.cdep.ro/pls/steno/evot.mp?idm=99&pag=1&cam=2&leg=2012&idl=1 se bifeaza „inclusiv cele la care nu a participat” din partea dreapta iar la pozitia 36 apare ca „Absent”

        Apreciază

  13. sanvalis69 said, on august 18, 2015 at 10:27 pm

    Introddemnitatea nationala nu are pret si nici nu poate fi oprimat de vreo lege clocita in serparia intereselor antinationale

    Apreciază

  14. cosminmatiu said, on august 18, 2015 at 10:44 pm

    La Chilia Buna Vestire din Schitul Lacu – Sfântul Munte Athos se ridică, cu ajutorul Bunului Dumnezeu și cu voia Sfântului, prima bisericuță din Muntele Athos care este închinată Cuviosului Paisie Aghioritul.
    Cei care iubesc „curțile Domnului” mai vârtos decât locașurile păcătoșilor, vor putea face o mică donație – după putere – la următoarele conturi:
    BANCA COMERCIALĂ ROMÂNĂ
    SUCURSALA UNIREA
    BUCUREŞTI, SECTOR 3
    Cont în EURO: RO56RNCB0082044024390004
    Cont în LEI: RO13RNCB0082044024390002
    NUME: NUŢESCU ŞTEFAN
    Fie ca cei care vor ajuta, cât de puțin, la ridicarea acestei bisericuțe să aibă parte veșnic de binecuvântarea și ocrotirea Cuviosului Paisie Aghioritul! Amin.

    http://marturieathonita.ro/bisericuta-inchinata-cuviosului-paisie-aghioritul/#prettyPhoto

    Apreciază

  15. ORTODOXIE said, on august 18, 2015 at 11:55 pm

    Reblogged this on CREDINŢĂ ORTODOXĂ!.

    Apreciază

    • valentin said, on august 20, 2015 at 12:28 am

      ăia de la meritocrația sunt ecumeniști și new age.

      Apreciază

      • valentin said, on august 20, 2015 at 12:29 am

        iar subiectul ăsta i-a interesat pentru posibilitatea de audiență mărită pe care o oferă, la fel ca toate celelalte

        Apreciază

  16. integralistul said, on august 19, 2015 at 12:48 pm

    Reblogged this on integralistul.

    Apreciază

  17. preotul said, on august 19, 2015 at 2:23 pm

    De ce nu se spune nimic despre impostorul Wiesel condamnat pentru identitate falsa si marturie mincinoasa?

    Apreciază

  18. Mălin said, on august 19, 2015 at 3:51 pm

    Ne aflăm la culmea ridicolului şi anume că tocmai evreii îi acuza pe legionari de rasism. Tocmai ei care sunt rasişti şi exclusivişti până în măduva oaselor. Au existat cazuri când bărbaţi de origine semită nu s-au mai căsătorit cu anumite femei pe motiv că nu aveau trăsături evreieşti, însă şi viceversa – femei de origine semită nu s-au mai căsătorit cu anumiţi bărbaţi fiindcă nu prezentau trăsături evreieşti.
    Ei se bazează pe anumite informaţii la care au acces şi pe decrieri de tipul celor făcute de antropologul John Randal Baker în cartea sa intitulată „Race”, publicată în 1974 şi republicată în 1981, carte în care Baker descrie mai multe rase şi subrase ale umanităţii.

    Acesta este şi motivul pentru care o tot dau înainte cu antisemitismul. Aşa arată rasismul şi filetismul pur dus până la extrem. Fiindcă de fapt modul în care sunt formulate aceste legi exprimă siluirea conştiinţelor şi interzice libera exprimare şi o părere personală. De fapt legea sancţionează pe oricine nu este filosemit, motiv pentru care vei considerat antisemit şi va trebui să facă puşcărie.

    În acelaşi timp avem de face şi cu o strategie psihologico-socială prin care vor să urmărească reacţiile care vor apărea pe urma acestei legi, în special din partea persoanelor publice sau cu anumite funcţii pentru a le elimina îmtr-un mod sau în altul.
    Amintiţi-vă de scandalul acela cu aşa-zisul colind antisemit creat artificial de evreul Adrian Rozenberg (Rozenberg).

    Apreciază

  19. Ionut said, on august 19, 2015 at 4:11 pm

    Va dati seama cate alte legi, dictate din afara, au fost date in acest fel?

    Apreciază

  20. anonim said, on august 19, 2015 at 9:54 pm

    istoria se face pe probe si nu pe etichete. Toti legionarii parasutati au fost verificati de tatal meu si nu existau probe pentru crime de razboi pe toti legionarii parasutati si daca apare ceva in mod sigur cade la testele unui grafolog. In momentul parasutarii ei erau deja identificati si verificati prin filiera proprie in CIA. Dupa parasutare au fost verificati prin informatorul (cartita) unui coleg care nici astazi nu e cunoscuta publicului si dupa aia a urmat verificarea (interogatorii ) prin intermediul celor care care ii ajutau pe legionari care au confirmat ce stia. Din pacate toate dosarele astea au fost furate cand au venit liberalii(CDR) la putere in 1996.
    Pentru cenzorii internetului: asta nu e activism si e o marturie sub anonimat.

    Apreciază

  21. Mihail said, on august 20, 2015 at 4:35 pm

    Foarte bun articolul din Academia Catavencu. O gura de oxigen! E un articol ce trebuie raspandit cat mai mult! Email-uri mass, facebook, twitter sau ce retele mai folositi.

    Apreciază

  22. Mihail said, on august 20, 2015 at 4:37 pm

    Reblogged this on Pietrele Vorbesc.

    Apreciază

  23. Mălin said, on august 21, 2015 at 1:34 pm

    Părintele Justin Pârvu – Despre manifestarea plină de ură a iudaismului: Toata această presiune face parte din prigoana mare a mafiei masonice împotriva creştinismului:

    Apreciază

  24. […] ACADEMIA CATAVENCU despre LEGEA ANTI LEGIONARA: Sentintele tribunalelor EVREILOR BOLSEVICI sunt acum… […]

    Apreciază

  25. […] ACADEMIA CATAVENCU despre LEGEA ANTI LEGIONARA: Sentintele tribunalelor EVREILOR BOLSEVICI sunt acum… […]

    Apreciază

  26. […] ACADEMIA CATAVENCU despre LEGEA ANTI LEGIONARA: Sentintele tribunalelor EVREILOR BOLSEVICI sunt acum… […]

    Apreciază

  27. […] ACADEMIA CATAVENCU despre LEGEA ANTI LEGIONARA: Sentintele tribunalelor EVREILOR BOLSEVICI sunt acum… […]

    Apreciază

  28. RAZBOIUL MEMORIEI | Saccsiv - Weblog said, on iulie 10, 2016 at 9:39 am

    […] ACADEMIA CATAVENCU despre LEGEA ANTI LEGIONARA: Sentintele tribunalelor EVREILOR BOLSEVICI sunt acum… […]

    Apreciază

  29. […] ACADEMIA CATAVENCU despre LEGEA ANTI LEGIONARA: Sentintele tribunalelor EVREILOR BOLSEVICI sunt acum… […]

    Apreciază

  30. […] ACADEMIA CATAVENCU despre LEGEA ANTI LEGIONARA: Sentintele tribunalelor EVREILOR BOLSEVICI sunt acum… […]

    Apreciază

  31. […] ACADEMIA CATAVENCU despre LEGEA ANTI LEGIONARA: Sentintele tribunalelor EVREILOR BOLSEVICI sunt acum… […]

    Apreciază

  32. […] ACADEMIA CATAVENCU despre LEGEA ANTI LEGIONARA: Sentintele tribunalelor EVREILOR BOLSEVICI sunt acum… […]

    Apreciază

  33. […] ACADEMIA CATAVENCU despre LEGEA ANTI LEGIONARA: Sentintele tribunalelor EVREILOR BOLSEVICI sunt acum… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.