SACCSIV – blog ortodox

Rugaminte pentru CUNOSCATORII LIMBII PORTUGHEZE: Ce zice presedinta Dilma Rousseff despre MICROCIPUL in BRAZILIA?

Posted in Uncategorized by saccsiv on martie 30, 2015

39 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ionut said, on martie 30, 2015 at 8:18 pm

    M-a pasionat, cu ani in urma, studiul limbii spaniole, dar, ca un neispravit ce sunt, m-am oprit la jumatatea (sau poate chiar la sfertul) drumului. E chiar mai simplu de invata decat italiana (de limba italiana n-am putut sa ma „lipesc” desi am vrut la un moment dat). Partea buna e ca, invatand cat de cat spaniola (incat nu mai aveam nevoie de traducere la telenovelele sud-americane ce se difuzau acum 17-18 ani) am descoperit de fapt ca am invatat 2 limbi intr-una singura (intrucat portugheza e foarte asemanatoare ca structura si scriere, nu si ca pronuntie, cu limba spaniola – iar portugheza braziliana e si mai diferita ca pronuntie).

    Am inteles cam 90% din filmuletul de mai sus, iar ideea principala e urmatoarea: se urmareste introducerea unui document care sa fie folosit pentru identificarea generala a unei persoane. Dupa spusa d-nei presedinte, acest lucru urmeaza a se face chiar in interesul cetatenilor, cipul respectiv inlocuind atat documentele de stare civila, cat si alte documente (permis de conducere), dar si cardurile de credit. Acest lucru, spune d-na presedinte, va duce si la scaderea costurilor. Se doreste implementarea cat mai rapida a acestui sistem.
    Ideea este de a elabora un registru unic, iar aceasta idee a venit din partea autoritatii electorale.
    Cam asta ar fi, in rezumat. Ceea ce mi-a atras atentia este faptul ca, la un moment dat, vorbeste de un document, iar apoi vorbeste de un cip, dar forma finala a respectivului „document” e in discutie.

    In afara subiectului, chiar si un sceptic ca mine e surprins de o coincidenta: d-na presedinte a Braziliei si d-na presedinte a Argentinei (cea cu „legalizarile” pidosnice) sunt conationale.

    Apreciază

    • Maresalul said, on martie 31, 2015 at 6:05 pm

      Ai dreptate..Se referea la un cip pe un unic document in care sa fie si asigurarea de sanatate ,carnetul de condus,buletinul….Nu face referire la cipul bagat sub piele sia latele.

      Apreciază

  2. ascorploiesti said, on martie 30, 2015 at 8:36 pm

    Zice ca se discuta, la ei, despre implementarea chipului pentru a scapa de multimea de documente necesare! Dar vorbeste de efectele chipului in ceea ce priveste „Justitia electorala”… probabil se refera doar la felul in care se va vota.

    Apreciază

  3. Radu said, on martie 30, 2015 at 9:39 pm

    http://www.mediafax.ro/stiinta-sanatate/rusia-si-nasa-ar-putea-sa-coopereze-pentru-a-construi-o-noua-statie-spatiala-14085402

    Cam ciudata treaba astia ori sunt dusmani sau totul e un teatru?
    Sau este o incercare de armistitiu si pace?

    Nici nu se linistesc apele bine ei deja se gandesc la o noua statie spatiala nu ca ar fi ceva rau ba de loc dar zic ca sunt altele mai importante de discutat si vazut dupa umila mea parere….

    Apreciază

    • Mihail said, on aprilie 1, 2015 at 10:00 am

      poate mimeaza ca se bat si asteapta sa se bage ue. poate face si asta parte din planul de reducere a populatiei. din fericire ue are nevoie de energie de la rusi si asta ne tine asa in sah deocamdata. sa ne rugam toti la Dumnezeu pentru pace.

      Apreciază

  4. costea said, on martie 30, 2015 at 10:00 pm

    Rezumat.
    Am facut o reuniune (cu staful?) pentru ca avem un interes comun in identificarea cu un document… Fiecare din noi putem pierde documentul. Fiecare avem buletin de identitate, carte de munca, carnet de conducere, …etc , de fapt o multitudine de documente. Am lansat o propunere cu ministrul X de simplificare (a documentelor). De fapt discutam (mai multe ministere care deja au un buget alocat) despre cum sa simplificam viata cetateanului tarii noastre (Brazilia). Trebuie sa avem toate documentele intr-unul singur. Si vom avea un cip (inca nu e stabilit, dar se discuta), care (de exemplu daca te duci sa-ti iei carnetul de conducere) permite inmagazinarea tuturor datelor.

    Apreciază

  5. cristina maxim said, on martie 30, 2015 at 10:16 pm

    Seara buna.Am incercat sa traduc ceea ce spune doamna insa nestapanind 100% portugheza nu am reusit sa o fac cuvant cu cuvat…Ideea e ca s-a reunit cu ministrul pentru ca au un interes comun,acela de a identifica o persoana cu un singur document.Azi fiecare persoana poate avea 20 de documente:buletin,permis,certificat de nastere,de casatorie,carte de munca,card de credit,de sanatate si altele.Impreuna cu ministrul care este coordonator in guvernul federal,au lansat un program de simplificare.Cica ministrul a pus la cale un proces foarte interesant si foarte important.Dupa elaborarea urnei electonice unde se voteaza digital,ei s-au unit spre a diminua cheltuielile guvernului federal si in acelasi timp spre a simplifica in cel mai rapid mod posibil viata cetateanului din tara lor.Scopul final e transformarea tuturor documentelor in unul singur,care va avea un cip capabil sa inregistreze si sa centralizeze toate datele. Cam despre asta e vorba. Doamne ajuta

    Apreciază

  6. Mihai said, on martie 30, 2015 at 10:18 pm

    Apasa butonul subtitrari si o sa iti afiseze subtitrarile in portugheza si apoi din butonul setari tradu subtitrarile. Ceea ce spune este ca sunt in faza de discutie sa unifice toate documentele personale intr-unul SINGUR cu cip, bineinteles. Si asta pentru binele cetatenilor.

    Apreciază

  7. daniela said, on martie 30, 2015 at 10:26 pm

    Vorbeste despre simplificarea vietii printr un card cu cip care sa contina toate datele unei persoane astfel incat sa nu mai aiba nevoie de alte documente face lobby pt un document unic de identificare cu cip pentru un sistem unic centralizat de date

    Apreciază

  8. Paul222 said, on martie 30, 2015 at 10:31 pm

    Ca tot veni vorba de Brazilia, uitati-va oameni buni la acest clip, s-a lansat anul trecut replica Templului lui Solomon, mama ecumenismului mondial, la care a participat si presedintele https://www.youtube.com/watch?v=4arL8q-tsCM Religia Universala este aici si noi inca habar nu avem! Ascultati cu atentie acest reportaj. E Incredibil! Urmariti si comentariile sunt foarte interesante. Spune bine unul acolo ca in mod sigur nu este un accident, acest templu masiv venind intr-o tara ce-l are pe Mantuitor ca simbol national (Statuia lui Iisus din Rio de Janeiro).

    Apreciază

  9. Marian Laurentiu said, on martie 30, 2015 at 10:32 pm

    Portugheza mea e slaba dar in mare… se pare ca face reclama unui singur mod de identificare a fiecarui brazilian. Zice ca fiecare are in jur de 20 de documente de id care se pierd usor si ca trebuie sa simplifice viata fiecarui cetatean. Nu am inteles daca cipul va fi sub forma de implant sau intr-un card anume, dar zice ca deja se poarte discutii in guvern. Sper ca am fost cat de cat de ajutor. Doamne ajuta!

    Apreciază

    • saccsiv said, on martie 30, 2015 at 11:26 pm

      Multumesc mult tuturor.

      Apreciază

      • acadennis said, on aprilie 1, 2015 at 1:31 am

        Spune ca vrea sa puna toate documentele personale, (ID, carte de conducere, carte medicala, carte de vot, etc) intr-un singur document tip cartela cu cip. Cica ei au in jur de vreo 20 de documente personale. Si asta cat mai repede.

        Apreciază

  10. dd(2d) said, on martie 30, 2015 at 11:14 pm

    Nu pot traduce fidel dar se vorbeste despre multele documente care exista acum.
    carnet de conducere, buletin , card bancar le enumera.
    Si ca viata va fi mai usoara cand vor disparea si va fi cipul care le va inlocui.

    Stim si noi, ca doar auzim si noi acelsi povesti amagitoare. Culmea ar fi daca nu ar fi la fel. Numai dupa asta iti dai seama ca sunt mereu aceeasi oameni care impun. Acelasi text, aceeasi placa,etc..

    Apoi apare textul din biblie unde se zice ca toti vor fi cu semnul in mana si cap:bogati , saraci, copii batrani, etc

    Eu nu stiu portugheaza dar nu stiu cum se face ca inteleg toate limbile romanice. Numai ca nu le pot vorbi pe toate.

    Apreciază

  11. bogdan said, on martie 31, 2015 at 12:04 am

    Apreciat de 1 persoană

    • danielvla said, on martie 31, 2015 at 8:41 am

      Foarte bine a facut! Totusi, mi pare rau ca acest preot este destul de capos si nu vrea sa inteleaga ca documentele cu cip sunt nocive (ba chiar diabolice de-a dreptul).

      Apreciază

      • andrei-d said, on aprilie 2, 2015 at 8:45 pm

        Doamne ajuta!
        Nu e buna nici dezbinarea asta…”eu sunt pro cip, eu nu…”, saccsiv a spus si el sunt 3 categorii, el se afla in a doua, in care crede ca cipurile sunt premergatoare, dar mai sunt si unii care spun ca e lepadare daca le iei, si ceilalti care vad problema strict big brother. Asa ca, cel mai bine e sa se evite dezbinare!!! cum? Sa spunem ca TOATE actele cu cip inseamna lepadare*, dar nu lepadarea finala de care se vorbeste in Apocalipsa, ci lepadare gradata, cum spunea un parinte: Cand a aparut CNPul erai legat de picior, cand a aparut cardul de banca erai legat de celalalt picior, cand apar acestea mai avansate precum cardul de sanatate vor sa te lege de gat, iar la final sa te stranguleze! Nu e bine nici sa spunem de cei ce au cardul de sanatate ca sunt lepadati ci ca se expun mai mult, caci si eu am refuzat cardul si am dat in altele, probabil sa nu ma mandresc! Atata timp cat „semnul pe mana si pe frunte” exista, deci pecetea e pregatita, urmeaza implantul final si atunci va fi desavarsit! Noi sa ne rugam si pentru cei ce sunt PLINI de astfel de documente, care din slabiciuni sunt impovarati cu „planuri si nazuintele acestei lumi”, ca si ei sa se mantuiasca! Cum ai spus frate Vasile odata, treaba cu broasca, trebuie sa recunosti ca noi am strigat „frige frige” cand apa e la 70 de grade, si aproape fierbe! Trebuie sa gasesti, daca vrei sa te ajut, sa intocmesti un articol in care sa explici cum sta treaba cu actele, pentru ca peste tot incep sa se demonizeze oamenii, unii crezand ca daca parintii lor au luat cardul sunt osanditi de acum! Nici sa duci oamenii la deznadejde nu e lucru duhovnicesc, parintele Justin atat stiu, ca a tras acest semnal de alarma ca pecetea e aproape, nu ca e in acte!

        Apreciază

      • Irina said, on aprilie 28, 2015 at 3:09 pm

        Bine spus andrei-d calea de mijloc este calea imparateasca.

        Apreciază

      • andrei-d said, on aprilie 2, 2015 at 8:59 pm

        Un articol gen IESITI cat mai mult din SISTEM e unul din cele mai bune sfaturi, despatimirea incepe cu schimbarea vietii, alimentelor, folosirea cat mai putin a „actiunilor” barcode, produsele ma refer, dependenta cat mai putina de sistem…si abia dupa ce ai scapat in parte de grijile lumii te poti ruga (curat) si sa incepi primesti ajutor de sus!@ Oare de ce calugarii isihasti sun practicantii linistii si ai tacerii? Rugaciunea o gasesti si in orase, iprintre oameni (ex Sf. Ioan de Kronstadt) dar numai daca ii iubesti pe toti oamenii si le doresti mantuirea, dar cati ajung ca Ioan de Kronstadt?

        Apreciază

  12. Iani said, on martie 31, 2015 at 1:20 am

    Deci este clar, ce se urmareste, toate documentele intr-unul singur si ala cu cip fireste. Ca sa simplifice viata omului. Ce i-a gasit grija de cetatean ! Dimpotriva, viata se complica fiindca inainte daca pierdeai sa zicem buletinul, ramaneai cu certificatul de nastere si celelalte, fiindca nu umbli cu toate documentele dupa tine, pe cand asa, daca ai un singur document si il pierzi sau ti se fura, ce te faci ? Si iata cum pasul urmator va fi implantarea, ca sa nu il mai pierzi. Si asa, ne apropiem de pecetea prezisa in Apocalipsa.
    Brazilia e cu BRICS, cu putin cu cealalta tabara nu ? Ei, iata ce e inspaimantator, ca in aparenta sunt tabere opuse dar de fapt lucreaza si unii si altii spre satana….. Nu vom avea unde sa fugim, decat sa ne reintoarcem in catacombe, foarte mici grupuri unde in ascuns se va face liturghie, vor fi taine…
    Ca sa ne intoarcem la problema cipului, primii implantati vor fi militarii, politistii si cei din sistemul de stat. pe urma se va generaliza.
    Cred ca mai sunt cativa ani pana atunci, nu e ceva iminent, dar sa fim treji ! (nu numai la problema cipului, la toate problemele)

    Apreciază

    • Paul222 said, on martie 31, 2015 at 1:51 am

      Cativa ani zici tu? Posibil. Dar la fel de posibil este si mai putin. Mult mai putin. Sa-ti dau un exemplu. Sa presupunem ca in Septembrie 2015 incepe al 3-lea razboi mondial, Doamne fereste. Acesta va fi foarte scurt, dupa cum au profetit toti sfintii si parintii si e si de inteles avand in vedere arsenalul nuclear existent.Dupa ce planeta a fost devastata de un asemenea razboi, cati din cei ramasi vor mai avea puterea si curajul sa se opuna microciparii? In contextul pacii pare exagerata ideea microciparii in masa dar in contextul lumii dupa razboi, totul capata un alt sens. Lumea se pregateste de razboi, in America urmeaza sa se desfasoare exercitiul Jade Helm intre Iulie si Sept 2015, unul din cele mai mari exercitii de pana acum, multi spun ca e o incalzire pentru Legea Martiala. Dumnezeu sa ne ajute pe toti!

      Apreciază

      • Iani said, on martie 31, 2015 at 3:19 am

        Da, si eu cred ca va fi razboi. Si ca sa raspund si la intrebarea lui Saccsiv dintr-un articol anterior – pentru ce este decimata clasa politica actuala ? pai pe de o parte, poate pentru inlocuirea ei cu alti politicicni, mai obedienti, mai robotizati, mai reeducati, mai fideli strainilor, iar pe de alta parte, pentru a masca pregatirile pentru razboi. Fiindca s-ar putea ca Romania sa fie impinsa in fata impotriva Rusiei, sa fim carne de tun. Si atunci, romanii dorm linistiti, se uita la TV cum iese nu stiu ce ministru cu catuse de la DNA, e un fel de circ.
        NMu stiu cat va mai dura pana la implantare cu cipuri, dar am zis cativa ani fiindca deocamdata abia se incepe faza „toate documentele intr-unul singur”, cu cip, faza premergatoare implantarii.

        Apreciază

      • Iani said, on martie 31, 2015 at 3:22 am

        Plus, ca implantarea sa fie indispensabila vietii, va trebui sa dispara si banii cash, ca acel cip sa fie si card bancar si sa nu ai cum sa platesti sau sa vinzi daca nu ai cipul. Pe cand, daca inca exista bani fizici, chiar daca s-ar trece la implantare nu ar fi eficient. De asta zic ca mai dureaza catva timp. Atunci cand veti vedea ca nu mai exista cash si ca tu ca cetatean nu mai ai decat un singur document, cu cip, atunci cred ca terenul va fi pregatit pentru faza finala – implantarea, pecetluirea.

        Apreciază

    • geo said, on martie 31, 2015 at 1:21 pm

      Relațiile tot mai apropiate dintre țările emergente (Rusia, China, India, Africa de Sud, Mexic, Brazilia, Argentina, Turcia etc.) arată o posibilă alternativă la mainstrem, iar relațiile puternic deteriorate dintre Rusia și Occident pot avea o influenţă pozitivă asupra dezvoltării și cooperării în cadrul BRICS.

      Strategia Rusiei de apropiere față de Argentina este o mișcare geostrategică inteligentă, deoarece exercită presiune asupra Europei dintr-o dorecție atipică. Acestă ”alianță” avantajează și Argentina deoarece Rusia reprezintă o poartă spre BRICS, iar cum Argentina nu poate negocia Insulele Falkland cu NATO, China și Rusia reprezintă o alternativă viabilă.

      http://gandeste.org/general/insulele-falkland-sau-insulele-malvine-razboiul-rece-dintre-argentina-si-marea-britanie/51823

      Apreciază

      • nimeni said, on martie 31, 2015 at 11:15 pm

        Sa vezi cum dispare cash-ul dupa razboi.Banii vor deveni ceva neinteresant si fara de folos, stim bine din Apocalipsa lui Ioan.
        Vor conta mancarea, lucrurile utile pentru supravietuire caci altfel multi se vor lasa pecetluiti pentru ca nu au de nici unele si vor vrea sa traiasca, atunci va fi vai de vai.

        Apreciază

  13. nikodim said, on martie 31, 2015 at 2:10 am

    Sa ne pregatim sufleteste. Vietile noastre vor fi „simplificate” la maximum…

    Apreciat de 1 persoană

  14. alexandru said, on martie 31, 2015 at 9:44 am

    buna va fie inima,sunt nou ,dar vechi cititor…sunt multe de spus despre ce se intampla in lume…viitorul este incert;nu sunt de acord cu cipul,nu am card bancar,incerc a sta cat mai departe de tot ce-nseamna inregistrare electronica,fara servici(NU FUR),traiesc din ce produc(agricol),mai fac si negot (cumpar si vand-pr agr.) fara a fii mare comerciant sau samsar sau eu stiu ce altceva,atat cat sa duc un trai normal;…dar va-ntreb,cum pot ocoli cip-ul cand te vor obliga sa-ti platesti impozitul pe casa,pe masina,cand va trebui sa inscriu copilul la liceu,poate si la facultate…sau stiu eu ce alte cele de trebuinta…uitasem-curentul,poate din magazin nu vei putea sa mai cumperi fara acest 666,sunt multe …solutii(?).De unde vei cumpara un zahar,o lamaie,un orez,…?Dumneze sa ne lumineze

    Apreciază

    • Iani said, on martie 31, 2015 at 2:59 pm

      Frate, va trebui sa ne restrangem pretentiile la maximum. Nu va mai fi vreme atunci de liceu, facultate, va fi doar supravietuire. Se va renunta la curent electric, ne vom lumina cu lumanari, lampi, etc. Se poate renunta la masina daca ai cai si caruta, la tara. Poti inlocui zaharul cu miere, poti creste un lamai intr-o mica sera, se poate trai si fara zahar. In genere gandeste-te cum traiau taranii in Romania la 1900 – nu aveau nici electricitate, nici masina, nici altele. Mai greu va fi cu impozitul pe casa, ala nu stiu cum va mai putea fi platit. Unele lucruri se vor mai rezolva prin troc, daca esti la tara, va fi mai simplu.

      Apreciat de 1 persoană

  15. dd(2d) said, on martie 31, 2015 at 11:16 am

    Lumea va fi simplificata la niste numere. Isi vor pierde conditia de om si vor niste bucati de carne umblatoare catalogate si numerotate

    Apreciază

  16. Irina said, on martie 31, 2015 at 2:44 pm

    Am eu o prietena care a terminat limbi straine printre care si portugheza o sa-i trimit si ei poate reuseste sa traduca.

    Apreciază

  17. Iani said, on martie 31, 2015 at 3:04 pm

    Saccsiv:

    Continua si progresul cu internetul obiectelor:

    http://www.mediafax.ro/economic/ibm-investeste-3-miliarde-de-dolari-intr-o-noua-divizie-pentru-internetul-lucrurilor-14090802

    Se investeste 3 miliarde de dolari in asa ceva – cati batrani, bolnavi si saraci ar putea trai cu banii astia ?

    Apreciază

  18. Hiperboreus said, on martie 31, 2015 at 4:31 pm

    Ideia – toate documentele intr-unul singur este cretina- daca pierzi „unul singur” ramai fara documente. Daca ai mai multe documente si pierzi unul acesta poate fi „refacut” pentru ca ai alte documente care sa te ateste!

    Apreciază

  19. […] Rugaminte pentru CUNOSCATORII LIMBII PORTUGHEZE: Ce zice presedinta Dilma Rousseff despre MICROCIPUL… […]

    Apreciază

  20. […] Rugaminte pentru CUNOSCATORII LIMBII PORTUGHEZE: Ce zice presedinta Dilma Rousseff despre MICROCIPUL… […]

    Apreciază

  21. […] Rugaminte pentru CUNOSCATORII LIMBII PORTUGHEZE: Ce zice presedinta Dilma Rousseff despre MICROCIPUL… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.