SACCSIV – blog ortodox

CONCLUZIE: Romanii nu se pot autoguverna deoarece neamul romanesc nu poate genera guvernanti. N-a putut niciodata. Faptele vechilor domnitori sunt mituri. SOLUTIA? Ne trebuie stapani straini. Sau si mai bine, Romania sa dispara cu tot cu romanii ei …

Posted in Uncategorized by saccsiv on februarie 20, 2015

Cam asta ar fi concluzia pe ar putea-o trage un strain. Sau chiar un roman ce se adapa din baltoaca oferita de mass-media si istoricii cu misiune.

Ca daca trag linie, ce observa ei? De ani de zile “istoricii” si “formatorii de opinie” agreati de sistem arunca intr-una produsul latrine lor: faptele vechilor domnitori sunt mituri. Romanii nu sunt decat un ghiveci de populatii ce se taraste pe aceste prea minunate meleaguri pentru ei, aflate la granita dintre ilustre imperii.

Iar in ultimele luni: puscarie, puscarie, puscarie. Pe tot esicherul politic parlamentar, de la PSD si pana la PDL. De poti face cateva guverne doar din fostii ministrii penali. Ca sa nu mai vorbim de baroni locali si restul.

Cauza tuturor relelor? Ortodoxia si gena noastra rea.

Ce-i de facut? Tot ei ne invata direct sau indirect: ne trebuie stapani straini de neam si de credinta.

Adevarul trist este insa altul.

Acei “istorici” si “formatori de opinie” sunt de fapt straini de acest neam. Si mint pregatind terenul. Pregatind mentalul colectiv pentru o idee.

Acei politicieni au ajuns la ciolan pentru ca iubitorilor de neam si tara nu li se permite. Criteriul a fost: nici un nepatat nu are voie sa ocupe o functie importanta in stat. Iar acum se face “curatenie”. Intre ghilimele, deoarece de mega afacerile privatizarilor strategice nu se va atinge nimeni. Altfel spus, papusarii i-au folosit pentru distrugerea “maruntisurilor” si crearea de haos in tara. I-au lasat sa se imbogateasca putrezind pana la colaps structurile statale. I-au lasat sa creada ca sunt ceva pe acest pamant iar acum ii arunca precum pe niste prezervative folosite.

Iar tabloul arata acum, pentru cei ce dorm pe ei, exact ca in titlu.

 

67 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Iani said, on februarie 20, 2015 at 11:48 am

    Cum vota Hellvig in Parlamentul european pro-homosexualitate:

    Cu 394 de voturi pentru, 176 de voturi împotrivă şi 72 de abţineri, Parlamentul European a adoptat, marţi, o rezoluţie alternativă a controversatului raport Lunacek, privind „o foaie de parcurs a UE împotriva homofobiei şi a discriminării pe baza orientării şi identităţii sexuale”. Doar 6 din cei 33 de europarlamentari români au fost în favoarea acestei rezoluţii alternative: Adrian Severin (ex-PSD), Eduard Hellvig, Norica Nicolai, Renate Weber, Ovidiu Silaghi şi Adina Vălean (toţi de la PNL).

    Mai mult: http://www.libertatea.ro/detalii/articol/europarlamentari-romani-sprijina-comunitatea-gay-481080.html#ixzz3SHF5IjXS

    Apreciază

  2. iacoboaieradu2014 said, on februarie 20, 2015 at 11:55 am

    AM PRIMIT PE ADRESA DE E-MAIL:

    ANUNTATI U R G E N T toti parintii:

    Incredibila razgandire a Ministerului Educatiei: ORA DE RELIGIE DEVINE DEJA OPTIONALA, PARINTII TREBUIE SA DEPUNA CERERI PANA PE 6 MARTIE PENTRU ANUL SCOLAR IN CURS! Profesorii de religie sunt in aer, desi au contracte pe perioada nedeterminata!
    17-02-2015 6 minute Sublinieri Print Print

    Hotnews: Ministerul Educatiei se razgandeste – Ora de Religie devine optionala pentru elevi din martie. Sorin Cimpeanu: Parintii care vor ora de Religie pentru copiii lor depun cerere pana pe 6 martie, pentru anul scolar in curs

    Ministerul Educatiei s-a razgandit in ceea ce priveste inscrierile la ora de Religie: aceasta disciplina devine optionala pentru elevi inca de semestrul acesta. Sorin Cimpeanu, ministrul Educatiei, a declarat pentru HotNews.ro ca parintii pot depune cerere prin care sa isi inscrie copiii la ora de Religie, pana pe 6 martie 2015, pentru anul scolar in curs. Cei care nu depun cerere, nu fac Religia in semestrul doi. Pe 9 martie 2015 expira termenul de 45 de zile de la publicarea in Monitorul Oficiala a deciziei Curtii Constitutionale, si “daca pana pe 9 martie nu vom avea aceasta situatie a optiunilor, este pusa sub semnul intrebarii derularea in legalitate a orelor de Religie”, a explicat pentru HotNews.ro ministrul Educatiei.

    Apreciat de 1 persoană

    • Irina said, on februarie 20, 2015 at 12:58 pm

      Fratilor dar noi ce facem, in timp ce ora de religie este scoasa din scoli? E posibil asa ceva, o mana de oameni cu Cernea in frunte au reusit printr-o simpla cerere la Curtea Constitutionala sa-i determine sa scoata ora de religie, iar noi stam cu mainile in san si discutam discutii din fata caculatoarelor. Eu cred ca meritam cu varf si indesat tot ceea ce ni se intampla pentru ca noi romanii suntem oameni fara valoare o data ce nu apreciem valorile noastre nationale si crestine. Referitor la articolul de mai sus, sa stiti ca si eu tind sa cred ca suntem un popor incapabil de ceva bun, suntem o carpa pe care toti o calca in picioare si in consecinta suntem si incapabili de a ne autoguverna. Am fost o data luptatori strasnici la poartea Europei impotriva paganilor, dar acum nu suntem decat niste snobi fraieri care suntem gata oricand sa ne vindem toate bogatiile daruite noua de Dumnezeu si chiar tara intreaga pe nimic, iar noi sa fim fericiti in continuare cu manelele in difuzoare si micii la gratar. Nu avem absolut nici o personalitate, nu avem un dram de patriotism, nu avem simt civic nu avem nimic suntem o adunatura de nulitati. Ne laudam cu marile genii ale tarii noastre in diverse domenii, dar sunt la fel de nulitati care se vand pe un pumn de bani strainilor, ba mai mult dau si o mana de ajutor la distrugerea noastra ca popor. Chiar si cand sesizam greselile, nu suntem in stare decat de palavre filozofice, dar cand este vorba de fapte nu avem tupeul sa ne parasim scaunele ergonomice din fata calculatoarelor sau fotoliile confortabile. Atata timp cat nu stim sa luam atitudine la modul cel mai concret impotriva unui rau ce ne ameninta sa stiti ca il meritam si meritam sa se abata asupra noastra toate relele posibile. Bine spunea un mare duhovnic, ATENTIE fratilor, suntem in pericol sa pierim ca natie. Continunand tot asa cred ca poporul roman se afla intr-un inceput de sfarsit. Credinta romanilor este si ea intr-o continua scadere, iar consecinta o stim cu totii, orice popor care se departeaza de Dumnezeu este sortiti pieirii. Acum ceva timp aflasem ca scumpii romani din Ardeal pentru bani au acceptat in numar mare cetatenie maghiara, ca ulterior ungurii sa se laude ca uitati majoritatea cetatenilor din Ardeal sunt unguri deci avem dreptul sa anexam Ardealul. Va dati seama ce canalii pot fi acesti romani, sunt mai rau ca animalele care si ele pana la urma au un teritoriu la care tin si pe care si-l apara chiar cu pretul vietii. Ne laudam cu ispravile inaintasilor nostri ca Stefan Cel Mare, Vlad Tepes, Mihai Viteazul, mai nou cu sfintii din temnitele comuniste si multe alte personalitati din frumoasa noastra istorie, dar de fapt nici nu ar trebui sa indraznim sa le rostim numele atata timp cat ne batem joc de jertfa lor, si nu mai avem nici macar un sfert din curajul si dragostea lor pentru aceasta tara. Cred ca sarmanii se intorc in mormant cand vad in ce hal am ajuns. Degeaba ne laudam cu faptele noastre trecute, daca in prezent suntem niste tradatori in masa a acestei tari daruite noua de Bunul Dumnezeu cu atatea bogatii. De aceea in concluzie cred ca in prezent nu suntem in stare sa ne autoguvernam, de aceea Romania a fost infloritoare in timpul monarhiei straine cand italienii si grecii veneau la munca la noi in tara.

      Si in trecut daca studiem bine istoria o sa vedem ca majoritatea domnilor care s-au perindat pe la domnia tarii acesteia au fost pentru supunerea fata de turci si fata de alte natii, iar Mircea cel Batran, Stefan cel Mare, Vlad Tepes, Petru Rares, Mihai Viteazul etc. au luptat si au avut mari victorii cu ajutorul lui Dumnezeu impotriva dusamnilor, dar s-au luptat saracii ca si cu morile de vant cu boieri care doreau mai degraba supunere decat sa lupte pentru libertate, iar acesti bravi luptatori ai neamului nostru care uimeau chiar si pe cei potrivnici prin curajul lor, au sfarsit in mare parte tradati si ucisi chiar de cei de acelasi neam cu ei. Avand in vederea aceste lucruri ar trebuii sa nu ne mai umflam in pene ca am fost mari si tari, ci mai de graba ar trebuii sa ne smerim si sa ne acceptam neputinta ca si popor si mai departe sa incercam sa fim uniti in credinta si in cuget si sa purcedem la fapte impotriva dusmanilor actuali care ca si in trecut ravnesc la bunurile noastre. Avem nevoie fratilor de o trezire generala din somnul cel de moarte, pentru a invia ca popor.

      Apreciat de 1 persoană

      • Cosmin said, on februarie 20, 2015 at 11:39 pm

        @ Irina

        Ai dreptate, ar trebui sa facem ceva: putem sa ne rugam de exemplu.

        Am sesizat urmatorul aspect: in timp ce noi avem tot felul de probleme existentiale, adresat celor care inca mai au mintea treaza, se construieste un teatru, o regie, ca totusi sa avem 100% mintea ocupata.

        Ma refer aici, la tot felul de razboaie impotriva morilor de vant, caci, nu-i asa, in permanenta ni se umfla ficatii si trebuie sa ne adunam in fel si fel de ONG-uri si sa semnam fel si fel de petitii pentru a cere NORMALITATE. Asa e construit sistemul: a lupta impotriva-i sa fie o utopie.

        Eu am obosit, desi nu am facut nimic! Eventual, am semnat o petitie, sau mai multe, caci mi-a fost mai usor.

        Ma-ntreb cat mai rezista fratele Vasile? Multa rabdare are fratele nostru. Dar la el e cu folos, caci se bazeaza ca mai trezeste pe cate unul din mii si zeci de mii. Si bine face, caci din cand in cand, cate un habauc se mai trezeste, c-asa am fost si eu.

        Oricum, e scris ca, turma va fi mica.

        Irina, nu te mai obosii. Se-ntampla ceea ce e scris sa se-ntample. Daca cineva te-ntreaba, ai datoria crstineasca sa-l lamuresti. Dar nu te mai strufoca sau sa-ncerci sa faci prozelitism caci, in cel mai fericit caz, te vei alege cu un ficat distrus.

        Ma linisteste insa foarte tare faptul ca mai exista oameni care gandesc si simt ca mine: comentatorii si cititorii acestui blog.

        Dumnezeu cu noi!

        Apreciat de 1 persoană

      • iulian121 said, on februarie 22, 2015 at 10:32 am

        Daca zici ca scumpii romani din Ardeal pentru bani au acceptat in numar mare cetatenie maghiara spune-mi cum sa fac ca vreau si eu fara bani pentru anumite avantaje in strainatate doar ca …. eu in judetul Alba nu am auzit de nici un astfel de caz, nust poate suntem mai izolati noi aici.

        Apreciază

      • Irina said, on februarie 23, 2015 at 1:09 pm

        Iulian au spus la tv treaba asta, dar am citit si pe un site ortodox nu mai retin care. Si mai spuneau acolo ca ungurii si mai ales statul Ungariei cumpara pamant de la oamenii din Ardeal, pe promisiunea ca atat cat vor trai vor avea parte de el, dar dupa moarte prin contract pamantul intra in posesia statului maghiar. Poate nu ai auzit pentru ca inca nu au atins proportii mari aceste lucruri, dar in mod sigur nu pot fi ignorate. La cat suntem de fraieri ca popor, nu m-as mira ca aceste lucruri sa ia amploare. Desi un lucru nu inteleg, de ce ungurii astia mai doresc Ardealul in conditiile in care acum se merege pe dizolvarea granitelor?

        Apreciază

    • michael said, on februarie 20, 2015 at 8:32 pm

      Mie mi-a venit acasa copilul cu formularul sa-l semnez. I l-a dat profesoara de religie. Daca si ceilalti profesori procedeaza la fel inca mai e speranta.

      Apreciază

  3. Iones said, on februarie 20, 2015 at 12:42 pm

    Măsuri anti-săraci: Un magazin luxos din Marea Britanie a instalat ŢEPUŞE pe trotuar împotriva oamenilor străzii
    http://adevarul.ro/international/europa/masuri-anti-saraci-magazin-luxos-marea-britanie-instalat-tepuse-trotuar-oamenilor-strazii-1_54e63124448e03c0fdc89f17/index.html

    Apreciază

  4. energein7 said, on februarie 20, 2015 at 12:58 pm

    Reblogged this on energein7's Blog.

    Apreciază

  5. Ionut said, on februarie 20, 2015 at 1:22 pm

    Exact asa. I-au lasat sa-si faca de cap si acum fac „curatenie”.
    Problema e ca poporul roman explodeaza cateodata, dar si atunci controlat (vezi decembrie ’89).
    Si mai e o problema: la noi e teama de ceva mai rau si deznadejdea in ajutorul lui Dumnezeu. Adica facem compromis dupa compromis, „ca sa nu se intample ceva mai rau” si nu ne dam seama ca mergem cu pasi mici spre iad.
    Inclusiv comunistii au gandit in felul acesta. Au inabusit in sange demonstratia de la 8 nov. 1945 de teama sa nu intervina trupele sovietice.
    Da, suntem jefuiti sistematic, in timp ce ni se induce ideea ca nu suntem buni de nimic. Si intr-adevar, o mare parte dintre politicieni sunt incompetenti, tocmai pentru ca persoanele competente si de buna-credinta nu sunt lasate sa acceada la functii de decizie. Si ajungem noi insine sa credem asta si sa ne dorim sa fim condusi de la Bruxelles sau din alta parte. Pe de alta parte, cred ca si politicienii nostri, oricat de incompetenti ar fi, nu fac anumite lucruri de bunavoie, ci in urma santajului: „Vedeti sa nu patiti ca Serbia” sau „Vedeti ca va lasam la mana Rusiei”. Si am intrat intr-un cerc vicios. Romania nu are putere financiara sau militara, deci nu se poate apara singura, deci are nevoie de protectie, deci isi instraineaza resursele in acest scop.
    Nu avem nici o putere de a schimba prin forta aceste lucruri. Structurile de forta, de „justitie”, precum si finantele publice sunt controlate de ei. Cea mai clara explicatie a dat-o chiar Ioan Ianolide, atunci cand a spus ca tineri fiind, nu au realizat disproportia dintre forta lor si cea a inamicilor. Forta noastra cea mai mare e rugaciunea si atitudinea impotriva smintelilor. Daca eliminam, pe cat ne sta in putinta, pacatul din noi si dintre noi, am convingerea ca Dumnezeu va face ceea ce noi nu putem.

    Apreciat de 2 persoane

    • Ionut said, on februarie 20, 2015 at 1:42 pm

      Stiu ca unii fac alergie cand aud de Pr. Arsenie Boca, dar trebuie sa adaug ceva:

      “Omul se roagă de Dumnezeu să-l scape de necazuri, iar Dumnezeu se roagă de om să-şi schimbe purtările. Socotiţi şi voi, care de cine să asculte întâi?”

      “Cand se ruga el, sareau singure zavoarele de pe usi. Cineva l-a intrebat: parinte, de ce sar zavoarele? Si el a raspuns: un om care se roaga cu adevarat e un om liber. Si mai avea el obiceiul sa iasa in curte sa se roage. Nimeni n-a inteles cum reusea, caci erau zavoare si usi grele. Cum trecea el asa, prin usi?’, se intreaba si acum Aspazia Petrescu.

      Apreciază

  6. Exacustodian said, on februarie 20, 2015 at 1:28 pm

    Nu mai ţin minte din ce sursă am aflat, dar ştiu că prin anii 2000, un profesor universitar american, le spusese studenţilor (nu ştiu care profil) la o adunare în Bucureşti cred, că biserica ortodoxă este inamicul vostru nr. 1.
    Oameni buni!
    Românii nu sunt reprezentaţi la nivel înalt!
    Preşedintele românilor este german!!!
    Preşedintele ortodocşilor este lutheran!!!
    Parlamentul unei ţări ortodoxe dă undă verde eliminării religiei din şcoli la prounerea unui nenorocit!!!
    Serviciul român de informaţii (care urmăreşte în permanenţă blogu’ ăsta şi deţine ip-urile tuturor utilizatorilor şi care va avea grijă să-l lichideze pe saccsiv) e condus de un jidan!
    Spuneţi-mi pe cineva la nivel înalt care să susţină punctul de veder al ortodocşilor!
    Care să susţină ţăranul român, agricultura, care să aibă evlavie faţă de credinţa românilor, să cinstească domnitorii ce s-au războit cu invazii străine.
    Toţi se întrec în a-şi face lecţiile cât mai bine în faţa occidentului.
    România nu mai este un stat independent ci un stat ASEDIAT ! ! !

    Apreciat de 2 persoane

  7. Exacustodian said, on februarie 20, 2015 at 1:44 pm

    Există o carte pe care eu am citit-o integral – „România furată, Raportul comisarului european Samuel Sheib”. comisarul ăsta european – personajul principal, avea misiunea de a prelucra românii pentru europenizare. Redau aici un fragment grăitor, de altfel toată cartea e interesantă. citiţi-o până cenzura corect politică nu o va găsi antidemocratică şi o va interzice.
    „Nea Ioane, tu ai un kilogram de aur în curte şi ţi-l scot eu, iar pentru asta o să primeşti 60 de grame de aur redevenţă. E lucru simplu: ceea ce ai nu vinzi, dai în concesiune, e un contract ferm, la noi e multă seriozitate. Şi, uite, dacă mă ajuţi să scoatem în 20 de ani, îţi dau şi de muncă, cu un salariu de 5 grame pe an. Da fapt, contribuţia mea e minimă. Eu îţi pun la dispoziţie logistica, aparatele, instrumentele necesare, iar tu faci tot, iar la urmă vei primi o distincţie europeană, ca să înţelegi că Europa nu uită niciodată să-şi recompenseze truditorii. Nea Ioane, într-un timp bine definit trebuie să facem curăţenie în curtea matale. Ascultă-mă bine! Vom săpa, tu vei săpa!, şi ce vei găsi, îmi vei raporta. Eu cam ştiu ce vei găsi şi îţi spun de pe-acum ca să ştii la ce să te-aştepţi: vei găsi bolovanul de aur despre care ţi-am explicat cum stă treaba. Vei găsi multe alte resurse pe care nu ştii să le scoţi, dar eu te voi învăţa. Eşti înapoiat, asta e, nu trebuie să deznădăjduieşti. Eu pentru asta em venit la tine: pentru a te încuraja. Îţi redau speranţa, dacă promiţi că eşti un elev docil şi asculţi de profesorul tău care îţi vrea binele şi numai binele. În fine, vei găsi în acel pământ din curtea casei tale oase. Da, ai auzit bine: oase. Acele oase sânt istoria ta, care vezi limpede că nu te ajută cu nimic. Un şir nesfârşit de războaie pentru apărarea unui pământ în care îţi vor zăcea oasele în cele din urmă. Eu îţi vorbesc de pace, nu de război. Vreau ca tu să fii un om care să nu se mai împotrivească la orice cuvânt, chiar dacă acel cuvânt înseamnă deposedare, delegitimare, desfiinţare. E clar? Nea Ioane, eu tocmai ţi-am predat un curs european de toleranţă şi consider că eşti unul dintre absolvenţii pe care pot să mă bazez şi care are în faţă tot viitorul plin de promisiuni şi strălucire.Un lucru mai am să-ţi precizez. Fă bine şi aruncă icoana pe care o ţii pe perete, fiindcă din cauza ei nu se dărâmă peretele casei. E lucru ciudat! Cercetătorii noştri, vreau să spun cei mai titraţi, cei din centrele de prestigiu, au găsit o explicaţie ştiinţifică oarecum bizară. ei susţin că nu peretele ţine icoana, deşi noi asta vedem şiaşa am văzut secole de-a rândul. Cel puţin dinspre vest aşa se vede. Deci nu peretele ţine icoana, ci icoana ţine peretele ăsta blestemat de lut care te apără de tot felul de intemperii. tu trebuie să dai frumuşel icoana jos ca să pice dracului odată şandramaua asta, că în Europa nu ai cum să intri cu pământ şi paie, ci cu material nou, aşa cum îţi voi vinde eu la un preţ pe care o să-l plătească nepoţii şi strănepoţii tăi, fiindcă tu n-ai să poţi niciodată să acoperi cheltuiala pe care am să ţi-o pun în cârcă. Cu Dumnezeu din icoana matale nu ştiu ce voi face… Vorba vine că nu ştiu… Eu ştiu tot. Te urmăresc dintotdeauna. Iauită-te pe ecranul ăsta! Ce vezi? Exact. Eşti tu de ieri, de acum o sută de ani, de acum două mii de ani, eşti tu, care te trezeşti dimineaţa şi îţi faci cruce şi săruţi pământul ţării tale. Dar dacă icoana nu-i pe perete, la ce să te mai închini? Şi dacă pământul nu e al tău, la ce să-l săruţi? Nea Ioane, uită-te la mine! Cine eşti tu? Tu nu eşti Ion! zi după mine: „Eu nu sunt Ion!”. Repetă-ţi tot timpul lucrul ăsta, e foarte important. O să scapi de povara injustă a identităţii naţionale. Când ai ezitări, cheamă-mă şi eu îţi voi aduce aminte lecţia. Memoria nu este bună, creează obsesii. Şi n-aş vrea ca tocmai tu să fii catalogat ca având obsesii naţionaliste, religioase. Trăim într-o epocă în care pe mine mă interesează ce ai, nu cine eşti. Zi încă o dată după mine: „Eu nu sunt Ion!”. Foarte bine! Mai zi odată! Vezi câtă muncă e ca să distrugi un popor?”

    Apreciat de 1 persoană

  8. Exacustodian said, on februarie 20, 2015 at 2:05 pm

    Luaţi seama la ce se spune în filumleţ. Aveţi grijă însă că cel ce a postat pe youtube „libercugetătorul” se pare că e ateu şi are şi postări anticreştineşti.

    Apreciază

  9. Exacustodian said, on februarie 20, 2015 at 3:07 pm

    Nu îmi este simpatic deloc acest om şi nu-i împărtăşesc aspiraţiile politice, însă ascultaţi ceea ce spune despre UE.

    Apreciază

  10. Exacustodian said, on februarie 20, 2015 at 3:16 pm


    Apreciază

  11. isa said, on februarie 20, 2015 at 5:17 pm

    Cine controleaza trecutul, controleaza viitorul. Cine controleaza prezentul, controleaza trecutul. ~ George Orwell.

    Apreciază

  12. STOP RFID said, on februarie 20, 2015 at 5:51 pm

    Parintelui Vulcanescu, care are antipatie fata de acest blog, ii merge bine.

    http://www.ziarobiectiv.ro/index.php/actualitate/32088-anunt-important-pentru-romanii-din-attiki

    Apreciat de 1 persoană

  13. dante said, on februarie 20, 2015 at 6:15 pm

    Divide et impera!
    Acesta este sloganul care ar trebui afisat pe Casa Poporului, locul unde salasluiste ontologic tradarea nationala. Acest mega-asezamint ar trebui transformat intr-o imensa puscarie, ca tot se vaita sistemul peniteciar de locuri, iar parlamentarii ar trebui opriti acolo sa alcatuiasca „parlamentul din diaspora”.
    L-am hulit, pe buna dreptate, pe Ceausescu ca fiind un ateu si un comunist feroce, dar fratilor cu ce sint mai buni astia de acum? Macar Ceausescu era nationalist, astia de acum n-au mama, n-au tata, au doar matul flamind.
    Prabusirea industriei, manelizarea Romaniei, alungarea din tara si distrugerea sentimentului national, invrajbirea unora impotriva celorlalti, indatorarea pina la a 3-a generatie la banci, incercarea de federalizare a tarii si ceea ce este mai grav, atacul direct la credinta stramoseasca pentru care milioane de inaintasi si-au dat viata.
    Acestea sint „valorile” democratiei occidentale care ne bintuie de 25 de ani, la care am stat si stam simpli spectatori incapabili de reactie.
    Doi oameni, daca pot fi numiti asa, un ateu si un poponar, au reusit sa rastoarne un sistem legislativ intr-o tara majoritar ortodoxa.
    Un milion de oameni, prin semnaturi, „n-au putut” sa organizeze un referendum contra actelor cu cip in 2009.
    Asta este „democratia” occidentala servita cu mare sclipici.
    Dragi romani, daca tot va inghesuiti la sfintele moaste si la sarmalele de dupa moaste, cred ca e timpul sa luati atitudine mai concret, caci noi toti facem parte din Biserica, iar marturisirea fiecaruia dintre noi nu va ramine neauzita de catre Domnul.
    De la Patriarhie….nu cred ca va fi vreo speranta, acolo studiile sint facute la Bossey, intr-un calduros climat ecumenist si fie vorba intre noi, Danny mai are nevoi de ceva gologani de la acest stat laic pentru terminarea faraonicei lucrari…asa ca.
    Dar sa nu disperam, atacul la credinta este cel mai dur test al unui crestin.

    Doamne ajuta!!

    Apreciat de 1 persoană

    • cedry3k said, on februarie 21, 2015 at 6:53 pm

      @dante ,,daca tot va inghesuiti la sfintele moaste…”. Cum adica, nenea? Cine merge la Sfintele Moaste nu ia atitudine? Concret, ce e de facut, ce ai facut tu si nu am facut ,,noi, aia care ne inghesuim la moste”?!

      Apreciază

  14. mircea.v said, on februarie 20, 2015 at 7:36 pm

    off

    Spune Steinhardt sa nu avem nici o legatura cu diavolul; nu semnam alaturi de diavol nici ca 2+2=4, nici sa recunoastem ca exista Dumnezeu.

    Ce spune Sfantul Ioan Gura de Aur in talcuirea ispitirii Mantuitorului in pustie de catre diavol, dupa cele 40 zile de post. (cand I-a spus sa prefaca pietrele in paini)

    „Dar Hristos, aratand ca pe omul virtuos tirania pantecelui nu-l poate sili sa faca ceva din cele ce nu se cuvin, sta flamand si nu asculta de porunca diavolului, invatandu-ne ca in nimic sa nu ascultam pe diavol. Pentru ca primul om, prin ascultare de diavol, a pacatuit fata de Dumnezeu si a calcat legea, Hristos te invata cu prisosinta sa nu asculti de diavol nici cand iti porunceste sa faci o fapta care nu-i calcare de porunca. Dar pentru ce vorbesc de calcare de lege? Chiar de ti-ar spune demonii sa faci ceva folositor, nu le da ascultare! De pila Hristos a inchis gura acelor demoni care-L predicau Fiu al lui Dumnezeu. [Luca 4, 41]. Pavel iarasi la fel a certat pe demonii care strigau, desi spusele lor erau cuvinte de folos; ci, mustrandu-i cumplit si oprind viclenia lor, i-a alungat, cu toate ca predicau invataturi mantuitoare, inchizandu-le gurile si poruncindu-le sa taca. [Fapte 16, 16-18]

    Apreciat de 1 persoană

    • cosminmatiu said, on februarie 20, 2015 at 10:01 pm

      Diavolul nu a stiut ca Hristos este Fiul lui Dumnezeu decat in momentul in care si-a dat Duhul pe cruce si a coborat in iad.
      Asa am citit ca numirea de fiu a lui Dumnezeu o ziceau diavolii pornind de la :“Dumnezei sunteti si toti fii ai Celui Preainalt” fara sa banuiasca ei ca Hristos este Dumnezeu Cuvantul intrupat.
      Daca satana stia cine este Hristos facea tot posibilul sa nu fie rastingnit ca sa nu putem fi rascumparati. Inclusiv Iosif a fost ales de logodnic a Fecioarei Maria tot ca sa pacaleasca pe diavol sa nu stie ca ea a fost fecioara: inainte de nastere, in timpul nasterii si dupa nastere pana azi, diavolul stiind din Vechiul Testament ca va urma sa se nasca un Mantuitor din fecioara.

      Apreciază

      • Iani said, on februarie 21, 2015 at 12:29 pm

        Atunci de ce i-a spus lui Iisus „Ai venit sa ne chinui ninainte de vreme”? Si de ce i-a cerut voie sa intre in turma de porci? Probabil diavolul stia ceva, poate nu complet, dar stia sau simtea ceva.

        Apreciază

      • Iani said, on februarie 21, 2015 at 12:31 pm

        Plus scena ispitirii de la inceputul Evangheliei, dupa ce Mantuitorul a postit 40 de zile. Din dialog se vede ca diavolul stie mai mult sau mai putin cu cine vorbeste, ca nu era un simplu om.

        Apreciază

      • cosminmatiu said, on februarie 21, 2015 at 4:38 pm

        Dupa ce faptele au fost implinite si noi rascumparati evanghelistii puteau folosi orice exprimare.
        Daca stia satana ca Iisus este Fiul lui Dumnezeu si ca va goli iadul era atat de prost incat sa dea cu piciorul la mii de ani de bagat suflete in iad ? Ii mai lasa satana sa strige rastigniti-l?
        De ce nu a facut Iisus minuni mai mari decat alti prooroci si alesi ai lui Dumnezeu din Vechiul Testament?
        Ca testa satana pe Iisus sa vada daca El este Fiul lui Dumnezeu e una dar nu a stiut sigur pana in momentul rastignirii.

        „Evanghelia de la Matei s-a scris în anul 42 după Hristos. A lui Marcu la anul 44, a lui Luca la anul 48, a-lui loan la anul 65 după Hristos, iar ultima carte a Scripturii – Apocalipsa a scris-o în insula Patmos, loan Evanghelistul, la anul 96 după Hristos. Deci între anii 42-96 s-a scris tot Noul Testament. De la anul 33, 3 luni şi 20 de zile anul morţii lui Hristos până la anul 42 sunt 9 ani, vreme în care n-a fost Noul Testament”

        Apreciază

      • Iani said, on februarie 21, 2015 at 7:01 pm

        Cosminatiu: Frate, sunt diverse interpretari. Nu stim noi ce stia satana. E posibil ca adevarul sa fie pe undeva pe la mijloc. Din Evanghelie se vede ca satana de cateva ori Il marturiseste pe Iisus ca fiind Fiul lui Dumnezeu si arata ca se teme de el, dar e de asemenea foarte probabil sa nu fi cunoscut intregul plan de mantuire. Poate un teolog ar putea sa ne lamureasca mai bine cu mai multe interpretari de la Sfintii Parinti. Oricum problema nu mi se pare asa importanta ca sa ne batem prea mult capul cu ea.

        Apreciază

  15. daniel said, on februarie 20, 2015 at 8:52 pm

    Proiect Ordin pentru aprobarea procedurii de eliberare, modalitatii de suportare a cheltuielilor aferente producerii si distributiei cardului national duplicat catre asigurat, precum si a modalitatii de acordare a serviciilor medicale, medicamentelor si dispozitivelor medicale pana la eliberarea sau in cazul refuzului cardului national de asigurari sociale de sanatate.

    de la 1 mai va fi valabila adeverinta eliberata de casa de sanatate.
    exista si modele de adeverinta pentru cei care refuza cardul de sanatate

    Dă clic pentru a accesa proiect_act_normativ_card.pdf

    Apreciază

  16. Radu Humor said, on februarie 20, 2015 at 11:45 pm

    Câtă lume cunoașteți care
    > spune că nu vrea să bea nimic înainte de culcare pentru
    > că pe urmă trebuie să se trezească de foarte multe ori
    > în timpul nopții?!
    >
    > *Infarctul și apa* – N-am
    > știut nimic din toate astea…Interesant…Și mai e ceva
    > ce n-am știut…Mi-am întrebat doctorul de ce oamenii
    > urinează atât de mult în timpul nopții?
    >
    > Băutul apei
    > într-un timp anume îi maximizeaza acesteia eficiența în
    > corp.
    >
    > 2 pahare cu apă, după
    > trezire – ajută la activarea organelor
    > interne
    >
    > 1 pahar cu apă cu 30 de minute înaintea unei
    > mese – ajută la
    > digestie
    >
    > 1 pahar cu apă înaintea unei
    > băi – ajută la scăderea tensiunii
    > arteriale
    >
    > 1 pahar cu apă înainte de a
    > merge la culcare – preîntâmpină
    > atacul cerebral
    > sau infarctul
    >
    > Mai pot adăuga
    > următoarele: medicul meu mi-a spus că a bea apă
    > înainte
    > de culcare ajută și la prevenirea
    > cârceilor pe timpul nopții. Mușchii
    > de la
    > picioarele tale au nevoie de hidratare când se chircesc
    > și
    > durerea te trezește.
    >
    >
    > Aspirina
    >
    > Dr.
    > Virend Somers este cardiolog la Clinica Mayo, și este prim
    > autor al raportului publicat la 29 iulie 2008 în Jurnalul
    > Colegiului American de Cardiologie.-iata ce zice
    > el:
    >
    >
    > Majoritatea infarcturilor apar în timpul zilei, între
    > orele 6:00 și 18:00.
    > A face un infarct în
    > timpul nopții, când inima ar trebui sa se odihnească,
    > înseamnă că s-a întâmplat ceva
    > neobișnuit.
    >
    >
    > Dr.Somers și colegii săi au muncit timp de un deceniu
    > pentru a arăta că de vină este apneea de somn.
    >
    > 1.
    > Dacă iei o aspirină pe zi, atunci ia-o
    > seara.
    >
    > Motivul: Aspirina
    > are un timp de înjumătățire de 24 de ore; de aceea,
    > dacă majoritatea infarcturilor se petrec în orele mici ale
    > dimineții, aspirina ar fi mai puternică în sistemul
    > tău.
    >
    > 2.
    > Aspirina rămâne timp îndelungat în cutia cu medicamente,
    > chiar ani
    > de zile (când se învechește,
    > miroase ca oțetul).
    >
    > Te rog, continuă să citești…
    >
    > Ceva ce putem face
    > pentru a ne ajuta pe noi înșine – este bine de
    > știut.
    > Bayer produce aspirina
    > cristal care
    > se
    > dizolvă instantaneu pe limbă.
    > Efectul ei este
    > mai rapid decât al tabletelor.
    >
    > De ce să
    > păstrezi aspirina alături de patul tău? E vorba de
    > infarcturi.
    >
    > Mai sunt și alte
    > simptome ale unui
    > infract în afara durerii în brațul
    > stâng.
    > Mai există și o durere intensă în
    > barbă, greață, transpirație din abundență.
    > Și aceste
    > simptome pot apărea dar frecvența lor e mai
    > redusă.
    >
    > Notă:
    > S-ar putea să NU existe durere în piept în timpul unui
    > infarct.
    > Majoritatea oamenilor (în jur de
    > 60%) care au făcut infarct în somn, nu s-au trezit.
    > Dar, dacă el se produce, durerea în piept
    > s-ar putea să vă trezească din somn.
    >
    > Dacă infarctul are
    > loc:
    >
    > – Dizolvați
    > imediat 2 aspirine în gură și înghiți-ți-le cu
    > puțină apă.
    > – Sunați la
    > salvare
    > – Sunați un vecin sau pe un
    > membru al familiei care locuiește în apropiere.
    > – Spuneți-i: „infarct!”
    > – Spuneți-i că
    > ați luat 2
    > aspirine.
    > – Așezați-vă într-un scaun sau fotoliu
    > în fața ușii
    > și așteptați sosirea acestora.
    > – Nu stati
    > intins, ci pe sezut !!!
    >
    > NU STAȚI ÎNTINS
    > !!!!!!!!

    Apreciază

  17. Alex said, on februarie 21, 2015 at 12:10 am

    Străinii sunt la putere în România, după ce au dat Lovitura de Stat în 1989 !

    Apreciază

  18. Exacustodian said, on februarie 21, 2015 at 10:14 am

    Apreciază

  19. Exacustodian said, on februarie 21, 2015 at 10:18 am


    Apreciază

  20. evtodiev said, on februarie 21, 2015 at 1:18 pm

    Off topic:
    Al cincilea film din ciclul de filme-cateheza a Mitropolitului Ilarion Alfeev „Omul in fata lui Dumnezeu”, pe teme deosebit de actuale in perioada ce vine a Postului Mare.
    Omul in fata lui Dumnezeu. Spovedania. Rugăciunea şi postul:

    Apreciază

  21. vantelegar said, on februarie 21, 2015 at 1:28 pm

    Chevron se retrage din Romania.Au fost sfatuiti sa faca asta?Va deveni Romania teatru de razboi?Doamne fereste!
    http://economie.hotnews.ro/stiri-energie-19443220-chevron-retrage-din-romania-renunta-explorarea-zacamintelor-gaze-sist.htm

    Apreciază

    • Iani said, on februarie 21, 2015 at 4:57 pm

      Si eu tot la asta m-am gandit. Si din Polonia cica se retrag. Noi, Polonia si tarile baltice vom fi carne de tun, poate. Sa dea Domnul sa ma insel. Am presimtirea ca in cativa ani, cel mult, vom fi tarati intr-un razboi.

      Apreciază

  22. ozana said, on februarie 21, 2015 at 3:08 pm

    VREAU SA FIU PRIMA CARE VA DA VESTEA . ASTAZI PE POSTUL B1 LA STIRILE DE LA ORELE 15.00 AU ANUNTAT CA CHEVRON…………RENUNTA LA EXPLOATAREA GAZELOR DE SIST DIN ROMANIA , PRIN URMARE ISI FACE BAGAJELE SI PLEACA . Doamne, sint de-a dreptul fericitaaaaaaaaa ! Ne-a ajutat Dumnezeu sa scapam de nemernici.

    Apreciază

    • cristi o. said, on februarie 21, 2015 at 7:39 pm

      A plecat unul… Restul au ramas…

      Apreciază

    • cca70 said, on februarie 21, 2015 at 9:54 pm

      nu te grabii …..poate se coace ceva mai rau de atit…poate baietii stiu ca vom fi invadati de rusi si se va alege praful de sondele lor daca le pastreaza aici

      Apreciază

      • Exacustodian said, on februarie 22, 2015 at 11:06 am

        cca70

        Mă oripilează faptul că se tot menţine obsesia invaziei de către ruşi. Le place unora să fie ortodocşi dar obligatoriu să scuipe spre Rusia. Omule, Rusia e o ţară imensă. Şi acolo din cauza liberalizării vieţii de după prăbuşirea Uniunii Sovietice, există o problemă demografică. La ce să te invadeze când ei au proprii teritorii de repopulat, teritorii care s-au pustit în anii ’90, atunci când economia lor a fost înstr-o stare dezastroasă iar marile uzine de pe timpul triumfului socialismului au ajuns nişte monumentale grămezi de fier vechi. Problema demografică a fost accentuată puternic şi de miile de avorturi ce se săvârşesc atât în Rusia cât şi în România în fiecare an. Ştiai că există în unele teritorii din Rusia programe de rezolvare a problemelor demografice care constă în oferirea pe GRATIS (repet, pe GRATIS) a unor terenuri (fără drept de vânzare) astfel încât cei ce vor să-şi construiască o locuinţă s-o poată face fără greutăţile cumpărării unui loc?! Şi dacă încă e valabil, (aici nu sunt sigur), numai cei cu cetăţenie rusă pot fi proprietari ai vreunui teren în Rusia, nu străinii. În România e altfel Ea se pleacă adânc în faţa directivelor din occident de pe ambele ţărmuri ale Atlanticului. Numai că tu nu vezi asta la televizor în România, aici se văd numai ştiri convenabile organizaţiei criminale NATO şi dezbateri ale unor analişti scârboşi ce neîntrerupt rumegă mizerii la adresa Rusiei. Ne tot arată cu degetul spre este, că uite ruşii ăştia vor să vă cotropească. Întoarce-ţi un pic privirea mai la vest, nu prea departe, aici lângă noi, în Serbia şi uită-te cine pe cine a invadat, cum s-a instalat democraţia acolo şi poate te interesezi să vezi dacă sârbii au explodat de atâta bine după Miloshevici încoace.
        Sute de ani de vecinătate cu Imperiul rus nu te-au făcut să-ţi pierzi identitatea naţională. Şi acum îţi vorbeşti limba. Crezi că ditamai Imperiu s-ar fi împiedicat de România dacă ar fi vrut s-o cotropească. Astăzi nu te mai chema Ion ci Ivan, dar iată că şi astăzi îţi vorbeşti limba. Aminteşte-ţi cu cine s-au bătut românii cel mai des?
        Şi chiar şi după al doilea război mondial, crezi că Stalin ar fi intimidat de România. Puteai să ai deşert aici, însă uite că România încă mai există, bineînţeles îngenunchiată.
        Şi să nu uiţi că unicul stat ce a folosit bomba atomică şi anume împotriva unei populaţii civile a fost SUA! În Hiroshima există un muzeu al evenimentelor din august 1945 (Japonia). Ştii ce scrie la punctul 2 despre motivaţia lansării bombei atomice?
        Ţine-te bine:
        „Întrucât în cercetarea bombei atomice s-a investit foarte mult, trebuia să arătăm societăţii cât de eficientă este!” Mai e nevoie de comentarii????????!!!!!!!!!
        Iar dacă ai să te trezeşti cu trupe ruseşti aici, nu ai să te trezeşti aşa hodoronc tronc că li s-a năzărit lor să asedieze o ţară, ci doar dacă democraţii occidentali, vor dezlănţui un război, în care pe tine te vor împinge la înaintare, iar Rusia bineînţeles va răspunde şi va avea tot interesul să împingă cât mai departe de graniţele ei trupele ostile, aşa cum s-a mai întâmplat în 1945.
        În Ucraina ştiai că unul din cei ce însufleţeau maidanul era John McCain? Ce caută un senator străin să facă ordine într-o altă ţară? Ăsta e amestec PE FAŢĂ în treburile unei ţări. Dacă ar fi un deputat rus, vuia şi tuna toată presa de infiltrarea agenţilor kaghebişti ale dictatorului Putin.
        Occidentul a dezlănţuit războiul din Ucraina, iar Rusia ca o reacţie ABSOLUT FIREASCĂ îşi consolidează forţele armate, pentru că incendiu este la gardul ei, nu undeva prin Siria sau Libia. Iar ăştia folosesc imaginile cu testele armate ruseşti ca semn de ameninţare că uite ăştia vor să vă cotropească.
        După prăbuşirea URSS, Rusia s-a ţinut de promisiune şi şi-a retras trupele de pe teritoriul Europei, la promisiunea Occidentului de a nu se lărgi cu NATO spre est. Cine nu s-a ţinut de cuvânt?!
        Nu vezi că la statele ce se învecinează cu Rusia sau sunt aproape de ea, NATO îşi intensifică prezenţa?!
        Au încă un ghimpe – Lukashenko, de aia e declarat ultimul dictator al Europei şi au vrut să fie şi Ucraina. numai că au avut o surpriză neplăcută. Crimeea a revenit (subliniez a REVENIT) Rusiei iar graniţa ucraino-rusească, fiind populată în majoritate de vorbitori de rusă nu simpatizează cu noua putere adusă de maidan. Vestul a înebunit şi prin intermediului pastorului Aleksandr Turcinov a declanşat vărsarea de sânge.
        Ce ai vrea să facă Rusia? Să-şi desfiinţeze armata? Să plece Puitn aşa de nebun şi să lase ţara de izbelişte? Ce tot nu vă convine la Rusia şi astăzi? Să deschidă larg uşile specialiştilor americani în democraţie şi să facă ei ordine acolo? Ce tot vă stă în gât Rusia asta? Ştiu ce vor unii? Ca ea să dispară de pe hartă!
        Dacă românii acceptă (ca şi polonezii) prezenţa scutului antirachetă aici şi dacă în caz de război (Doamne fereşte) NATO te va trimite să aperi democraţia occidentală luptând pe teritoriu rus, să nu te plângi după aia că au venit ruşii ăştia şi mi-au luat porcii şi găinile din curte.
        Ceea ce e fabulos, e că unii nici nu stau să asculte (sau să citească explicaţii) de genu’ celor pe care le-am expus eu până acum sau şi mai şi, după ce le citesc tot ce au de zis după aia e că „sunt vreun agent securist bolşevic şi pupincurist al lui Putin”. Ăsta e nivelul de inteligenţă al prooccidentalilor?!
        Şi mai răspunde-ţi la câteva întrebări, dacă tot vorbeşti de invazie:
        De ce începând cu grădiniţa se impune copiilor studierea limbii engleze, nu ruse?!
        (Unul din indiciiţi-l dau eu, ca viitorii studenţi şi respextiv ce meserie vor avea după să nu se poată adăpa informaţional decât numai din surse occidentale nu şi din cele estice, după care vor vorbi de obiectivitate în cadrul vreunui show mizerabil pe la tv).
        A cui scut antirachetă îl ai pe teritoriul tău? Atenţie, e armament ofensiv, nu defensiv!
        De ce la televizor nu scrie „ştiri de ultimă oră” ci „breaking news”?
        De ce pe stradă nu ai „salon de înfrumuseţare” ci „beauty salon”? A fost doar un exemplu, ca ortodox consider saloanele astea o blasfemie.
        Rusia îţi cere să legalizezi împerecherea dintre sodomiţi? (nu-mi vine s-o numesc căsătorie)
        Rusia te presează să scoţi religia din şcoli?
        Ruşii au la ei acasă o grămadă de probleme de rezolvat, nu le arde lor de invazii, ba treaba stă EXACT invers!
        Atâta ne-au îmbibat cu vrute şi nevrute la adresa ruşilor că s-ar putea ca la întreabrea „de ce îi urăşti pe ruşi”, tinerii să ajungă să răspundă: „pentru că sunt ruşi, normal că-i urăsc.”
        De la „revoluţia” (înotodeauna trebuie folosite ghilimelele aici) a fost declanşată o rusofobie şi întreţinută şi până azi de la mic copil la bătrân. Oirce aducere aminte despre anumite aspecte din comunism (nu întreaga ideologie ci anumite aspecte de pe vremea aia) gata te fac comunist, bolşevic, agent, etc.
        Încă două chestiuni mai vreau să aduc în discuţie.
        În America Centrală este un mic stat Panama. Acolo s-a construit canalul care face legătura dintre Atlantic şi Pacific. În momentul în care, un lider de stat a spus: „Ştiţi ceva: canalul este pe teritoriul nostru, deci noi ca stat trebuie să beneficiem de pe urma acestui avantaj.” Îţi dai seama ce a urmat nu? A fost declarat dictator şi traficant de droguri iar americanii au invadat Panama. Asta se întâmpla EXACT în decembrie 1989, numai că toată lumea vedea la tv ce se întâmplă în România.
        Şi a doua chestiune:
        Starea lucrurilor s-a înrăutăţit în România nu brusc în 1989, ci deja începuse de ceva vreme. Nici eu nu susţin aşa măsuri drastice de austeritate ca alea de atunci, însă altceva vreau să scot în evidenţă aici. De ce nu a fost Ceauşescu declarat dictator în 1985? De ce nu în 1986? De ce nu în 1987? De ce tocmai decembrie 1989? Pentru că au aşteptat ca România să scape INTEGRAL de toate datoriile externe!
        După care democraţia asta multaşteptată, pentru care au murit tineri ce ar fi putut să aibă o soţie, copii şi o viaţă normală, ne-a adus la stadiul unei ţări îndatorare, ATENŢIE mai ceva ca după al doilea război mondial!
        Vezi de curiozitatea cartea lui Mugur Vasiliu „Raportul orbului”. https://saccsiv.files.wordpress.com/2013/11/6648f45035a47efdafeee4d3f3f056e4_l.jpg
        Implementarea noului tip de economie ar fi putut să aibă loc încetul cu încetul, însă naţiunea a fost violentată cu mişcări barbare. De ce crezi că avem atâţia nostalgici care-şi amintesc cum aveau de muncă pe timpul lui Ceauşescu?!
        Vezi dovada la Benedict Ciubotaru în cartea „Botezul unui intelectual în Rusia sovietică”.

        Să dea Dumnezeu ca în mintea ta să se facă mai multă lumină. Nu cred că toţi antiruşii sunt rău intenţionaţi, numai că sunt manipulaţi şi îndocrinaţi. Poate în perioada ce vine, adică a postului mare, ni se vor limpezi tuturor ceva mai mult minţile.

        Primitivul, medievalul, retrogradul, obscurantistul, înapoiatul, reacţionarul, depăşitul, imperialistul, kaghebistul, bolşevicul, comunistul, stalinistul, antidemocraticul, neevoluatul, necivilizatul, politic incorectul utilizator Exacustodian

        Apreciază

      • cristi o. said, on februarie 23, 2015 at 1:11 am

        @Exacustodian
        Invazia ruseasca e perfect posibila… DAR… in anumite conditii. La asta lucreaza „oculta”. Orice ar face iudeo-masonii, nu pot pune Rusia in miscare, pe directia dorita de ei, decat daca au om/oameni in interior sa execute partea lor de plan. Si au destui! Eu nu amestec poporul rus cu conducerea rusa! Sunt doua elemente aflate, in prezent, pe coordonate diferite: poporul cu nevoile si problemele (ca de obicei) iar conducerea slujeste intereselor iudeo-masoneriei (inca din 1917). Acest lucru nu poate fi contestat, privind prin prisma dovezilor de netagaduit (dar ascunse dibaci de ochii aburiti ai publicului larg). Intr-o situatie similara suntem si noi – lucru, iarasi, imposibil de tagaduit. In aceeasi situatie sunt si americanii si chinezii (ba as spune chiar mai rea, din cauza imbecilizarii mult mai puternice de acolo). Rand pe rand, tara dupa tara au cazut in mana masoneriei in ultima suta de ani. Popoarele au fost folosite, unele impotriva altora, pentru a se reduce, prin razboaie „mondiale”, cat mai mult posibil numarul oamenilor si, in special, al crestinilor. Acest plan dement nu e de ieri-de azi… Doar noua ni se pare ca e facut in graba. Daca va avea loc „invazia”, ea nu e menita sa ocupe definitiv teritoriul. Se urmareste distrugere cat mai multa – ce-au facut imperiul austriac si rus cu teritoriul nostru? N-au incercat sa ne stearga din istorie? Ba da! Ca nu „mujicul” rus a pus la cale planul, este evident, pentru orice om cu scaun la cap. Rusii, ca popor, au fost folositi ca unealta din pricina numarului lor mare. Si acum e la fel. Plus ca se urmareste producerea unui macel cat mai mare intre ortodocsi. „Rusul” Putin, in aparenta om anti-occident, face chestii subtile pro-occident (implementeaza documente biometrice, cu simboluri sataniste, pasapoarte 3×6, carduri 3×6, coduri de bare identice cu cele folosite in occidentul putred si satanizat deja etc.). El si masoneria rusa sunt „veriga lipsa” din „lantul slabiciunilor” popoarelor din zona. Da, sunt de acord, poporul rus nu are motive de invazie si singur nici nu s-ar gandi la asa ceva. Are altele pe cap. Pentru asta e nevoie de un catalizator (ortodox – in aparenta, anti occident – in aparenta, mandru ca e rus – aici sunt oarece probleme – Putin ar fi avut ceva origini ovreiesti dupa mama, ascunse cu grija de kgb) bine instruit in „baletul” belicos pe care trebuie sa-l joace cu „dusmanul”. Se amorseaza artificial, de ambele parti, un conflict – noua: „bai vedeti ca va invadeaza rusii…” – tot impul au facut-o, deci e plauzibil; rusilor: „bai, vedeti ca americanii si-au agatat chilotii pe gardul vostru si vor sa va invadeze…” – atat Hitler, cat si Stalin au beneficiat de bani si logistica americana in macelul numit „WWII”, deci teama rusilor e bazata pe precedent istoric. Asta e la vedere. Ce nu se vede: NATO misca echipament pe pozitii de lupta la noi. Putin a.mentinut trupe si material militar tot timpul, in apropierea noastra. Fosta urss, actualmente Putin (si oamenii ocultei sorosiste) finanteaza, inca din 1990, miscari separatiste maghiare si secuiesti pe teritoriul nostru, nu pe teritoriu american/israelian/vest-european. Rusia mentine oameni din kgb/masonerie pe pozitii cheie, dupa 1990, in statul roman si aceiasi agenti ai lor (Ilici, Roman-Neulander, Nastase, Constantinescu etc.etc.)demareaza apropierea de Europa si cupleaza Romania la NATO-UE fara consultare reala a populatiei! (sa ne amintim vizitele interminabile ale lui Roman/Nastase etc. in occident si lobby-ul turbat pe care-l faceau la toate institutiile UE/NATO). Prin asta, conducerea rusa a indeplinit partea de plan pentru crearea de tensiuni credibile in zonele de granita. In Ukraina, Rusia mentine o conducere infernal de corupta multi ani. O stiu de la romani de acolo. „Maidanul” a fost o miscare, la inceput legitima, impotriva coruptiei, dar rapid deturnata de iudeo-masonii lui soros catre razboi civil. Daca Rusia avea colaboratori/agenti mai spalati, mai putin corupti, situatia din Ukraina nu avea suficiente elemente de sprijin in favoarea conflictului. Noi, cu evenimentele de la Targu-Mures, din 1990, si „mineriadele” binecunoscute, am trecut, la mustata, pe langa prapastia razboiului civil, pregatita de soros si oamenii Moscovei, aflati atunci la putere in Romania. Sa incercam sa nu ne amagim cu purtarea „civilizata” a Moscovei ori a „occidentului”. Tinta principala suntem noi in zona. La noi nu s-a putut genera conflict intern. Se foloseste unul creat in proximitate si satisface mai multe cerinte: intarata pe rusi (care nu reactioneaza usor), ridica tensiunile la noi, ii coaguleaza pe maghiari sa puna presiune si ei la destabilizarea noastra interna si, culmea, ii va antrena si pe bulgari (o Romanie in conflict, inseamna pierderi grele pe planul economic si transportului marfuri/persoane dintre UE-Bulgaria). Am mai spus-o: Putin e omul „ocultei” si isi indeplineste rolul. Am aflat ca si parinti vazatori cu duhul/pustnici din Rusia au spus acelasi lucru si nu de putine ori – ca Putin e al iudeo-masonilor si lumea sa nu se bazeze pe el. Eu sper ca rusii se vor trezi ca sunt condusi spre macel inutil. Culmea, nu cu noi se vor macelari! Noi vom fi, cel mult pagube colaterale in acest conflict. Nu avem nici dotare tehnica suficienta, nici oameni indeajuns cu care sa stavilim, macar temporar o tentativa de ocupatie. Vom fi pusi sa jucam rolul de amortizor intre ciocan si nicovala, intre est si vest. Scopul: cat mai multi ortodocsi trebuie sa piara pe altarul noii (dez)ordini mondiale jidovesti… Stapanul lor, bezebuth cere sange…

        Apreciază

      • Ionut said, on februarie 23, 2015 at 8:49 am

        @Exacustodian

        Rusia poate deveni un sprijin in ceea ce priveste apararea unor valori. Poate deveni, dar nu este inca. Pe de alta parte, pentru romani, Rusia a fost intotdeauna un vecin problematic, incapabil sa respecte vecinii mai mici, si asta nu din 1939 incoace, ci chiar de la 1800.
        Rusia are o suprafata foarte mare, dar uite ca tot ii place sa „ciupeasca” de la vecini.
        Romania ar trebui sa joace cartea neutralitatii, dar e prea slaba (ca putere militara si ca si clasa politica) pentru asta.
        Serbia si-a permis un joc de genul asta, dar e ceva mai departe de Rusia decat suntem noi si jocul nu s-a terminat bine.
        Ungaria stie sa-si apere interesele si uite ca nimeni nu prea are curaj sa se dea prea tare la Orban, este curtata si de Occident si de Rusia. Dar Ungaria beneficiaza si de un puternic lobby la Washington.
        Sa nu ne facem iluzii ca ne iubeste cineva de pe lumea asta, nici macar pentru faptul ca suntem crestin-ortodocsi.

        Apreciază

      • cristi o. said, on februarie 23, 2015 at 1:34 pm

        @Ionut
        Romania a mai jucat cartea neutralitatii dar nici Rusia, nici Ungaria/Austria cu tot occidentul nu au respectat aceasta dorinta de neutralitate. Scopul tuturor a fost sa ne scoata de pe harta… Asta arata ca cei din spatele lor sunt unii si aceiasi papusari care au vrut tot timpul „sa-si mute cortul” (cum bine zicea cineva) pe pamantul nostru. Din fericire s-au nascut un Codreanu si niste legionari care le-au stricat planurile dusmanilor, macar pentru o vreme…

        Apreciază

    • Cantarea Romaniei said, on februarie 22, 2015 at 10:15 am

      Nu pleaca bagabontii fara motiv din Romania si Polonia ….

      Apreciază

  23. acelas said, on februarie 21, 2015 at 3:50 pm

    oameni din justitie masoni, o intreaga clica. cum pot fi acestia strict obiectivi in luarea deciziilor corecte in legatura cu oamenii judecati?

    http://www.corectnews.com/politics/paznicii-integritatii

    .

    Apreciază

  24. DF said, on februarie 21, 2015 at 7:35 pm

    Urmeaza cu siguranta o noua hotie: privatizarea Hidroelectrica pentru ca Germania a renuntat la energia nucleara . Liberalii au renuntat in bataie de joc la 18 miliarde de euro pentru cea mai saraca tara din UE cu cele mai bogate resurse naturale in mainile murdare ale trusturilor straine tot asa vor vinde fara rusine actiunile firmei .

    Apreciază

  25. Şocant! Chiar apare steagul României pe un tanc folosit în războiul din Ucraina!? Şi-au trimis românii armament în ţara vecină? Iată explicaţia! said, on februarie 21, 2015 at 10:12 pm

    sursa: lovendal.ro

    Războiul civil din Ucraina, începând din 2014, a creat multă panică nu doar în ţara vecină, dar şi la graniţă, printre care şi în România. Toţi ne îngrijorăm de acest conflict şi ne întrebăm, pe bună dreptate: oare acest război nu se va extinde şi la noi în ţară? Să sperăm că nu! Şi să sperăm că noi, românii, nu ne vom implica militar şi civil în acest conflict!

    Mi-a atras însă atenţia comentariul unui cititor din seara aceasta, vallhala89, care spunea următoarele:

    “Ştiu că nu are legătură cu subiectul de mai sus….(îmi cer scuze). Priviţi acest video cu trupele ucrainiene în retragere…. https://www.youtube.com/watch?v=gQqsilyGho8 ( minutul 00:18 …. acela nu e steagul României ???)”.

    M-am uitat şi eu cu atenţie la videoclip şi, într-adevăr, se vede pe un tanc un steag cu “roşu galben şi albastru”! Am rămas şi eu mut de uimire, ştiind că steagul roşu, galben şi albastru, ca al României, mai are doar un stat din Africa (Ciad, dacă nu mă înşel), şi el nu se găseşte prin estul Europei. Imediat mi-a venit gândul: “Ce naiba, România a trimis în secret tancuri în războiul din Ucraina!?”. Ne-am implicat deja în acest conflict!?

    Apoi, m-am uitat încă o dată la videoclip şi observ cu atenţie că steagul nu are dungile colorate situate pe verticală (cum este steagul României), ci pe orizontală. M-am mai liniştit! Deci, nu e steagul României. Am căutat pe Internet şi am observat că acest steag mai apare pe continentul european în 3 contexte:
    * steagul Republicii Fiume (ce a existat între 1920 şi 1924, acum fiind oraşul Rijeka din Croaţia);
    * steagul regiunii Mecklenburg – Pomerania Occidentală (Germania);
    * steag de semnalizare folosit în epoca sovietică de armată – vezi AICI. Probabil că armata ucraineană a păstrat aceste steaguri de semnalizare utilizate de vechea armată sovietică. Probabil că aceasta este cea mai bună explicaţie pentru steagul văzut pe tancul din Ucraina. Sper că nu m-am înşelat!

    Apreciază

    • Ionut said, on februarie 23, 2015 at 9:02 am

      Nu exclud o provocare. La Marea Unire de la 1918, steagul Romaniei arata asemanator, doar ca ordinea culorilor era inversa.

      Apreciază

  26. acelas said, on februarie 21, 2015 at 11:01 pm

    MIHAI NESU

    intr-adevar emotionant din nou. O LECTIE cuminte si umila din partea sa, ca o palma calda, prieteneasca peste obrazul egoismului nostru.

    pilda care ne trezeste din comoditatea si letargia noastra …

    http://www.gsp.ro/gsp-special/diverse/mesaj-emotionant-al-lui-mihai-nesu-in-ziua-cind-face-32-de-ani-numai-dumnezeu-ma-mai-tine-ma-motiveaza-lupta-pentru-mintuire-444409.html

    (apropos, s-o fi botezat Mihai in dreapta credinta la Muntele Athos? As fi linistit caci acolo a aflat macar de aceasta necesitate pentru sufletul sau)

    .

    Apreciază

  27. Radu Humor said, on februarie 21, 2015 at 11:46 pm

    Apreciat de 2 persoane

  28. tanase said, on februarie 22, 2015 at 5:24 pm

    Off-topic: http://imageshack.com/a/img537/6426/6sxTgF.jpg
    Vasile cred ca aceasta imagine te va ajuta la articolul pe care vrei sa-l faci, e vorba e biserica din Viena.

    Apreciază

  29. Ionut said, on februarie 23, 2015 at 12:32 pm

    De pe site-ul descopera.ro, aflam de implicarea masoneriei in pornirea si inabusirea rascoalei lui Horea, Closca si Crisan:

    „Evenimentul, punct de rascruce in decizia lui Horea de-a porni rascoala impotriva asupritorilor maghiari ai romanimii din Transilvania, s-a petrecut in ziua de 23 februarie 1783… Se stie ca, declansata cu consimtamantului „dragutului de imparat”, rascoala a fost inabusita de trupele austriece din ordinul aceluiasi Iosif al II-lea. Important insa, din unghiul acestei scurte istorii, e faptul ca discursul lui Horea are un continut de esenta masonica, dupa cum se confirma si „substratul politic de esenta masonica pentru ceea ce s-a petrecut in Ardeal cu doi ani inainte” – afirmatie facuta de autorul articolului „Frates de cruce” publicat in nr. 5 din august 1786 al revistei vieneze Provinzialnachrichten aus den k.k. Staaten.”

    Apreciază

  30. […] CONCLUZIE: Romanii nu se pot autoguverna deoarece neamul romanesc nu poate genera guvernanti. N-a pu… […]

    Apreciază

  31. […] CONCLUZIE: Romanii nu se pot autoguverna deoarece neamul romanesc nu poate genera guvernanti. N-a pu… […]

    Apreciază

  32. Viorica said, on iunie 30, 2018 at 12:56 pm

    Sa ne rugam bunului Dumnezeu sa ridice un om drept si placut Lui sa ne conduca pe calea mantuirii iar toate greutatile ce vor veni peste noi sa ne intareasca sa le putem trece ca pe toate le meritam. Doamne ajuta.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.