SACCSIV – blog ortodox

Elogiu GENOCIDULUI la Antena 3 in cadrul emisiunii “Rejudecarea procesului lui Ceausescu” …

Posted in Uncategorized by saccsiv on decembrie 31, 2014

Butonand eu oleaca mai devreme sa vad ce-o mai fi pe la tv, ajung la Antena 3 taman cand in cadrul emisiunii “Rejudecarea procesului lui Ceausescu” se vorbea despre celebrul decret de interzicere a avorturilor.

Si nici macar o data, din gramada aia de vorbitori, macar vreunul n-a zis ca prin avort se ucide o fiinta vie …

A fost un spectacol cu totul grotesc, ceva molohic, daca o exista acest cuvant. Ceva efectiv spre deplina satisfactie a acestui cumplit drac Moloh a fost realizat in cadrul acelui pasaj de emisiune.

Ritualic, in zi Sfanta de Craciun, i-au ucis pe sotii Ceausescu din directiva papusarului Brucan. Iar in a doua zi de Craciun, tot ritualic, au legalizat avortul. Si de atunci, mai ales prin propaganda sinistra a unor astfel de personaje, s-au tot ucis vreo 20 de milioane de copii.

Pe de alta parte, iata si care a fost preambul acelui adevarat elogiul adus acestui tip de genocid:

http://www.antena3.ro/romania/decretul-care-a-transformat-femeile-in-instrumente-fara-control-asupra-propriului-corp-278326.html

Adica:

Copiii decretului erau instruiţi de mici ca maşini de propagandă comunistă. Cei capabili în diverse domenii erau scoşi în faţă, drept exemple de urmat. 

Niste rebuturi, nu-i asa? Dar ceilalti copii erau instruti invers? Sau cum?

Si nu era bine ca “Cei capabili în diverse domenii erau scoşi în faţă”? E bine acum cand, cu foarte rare exceptii ce doar confirma regula, sunt scosi in fata la tv si prezentate drept modele toate scursorile?

Mai mult, atat de bine i-a indoctrinat in mod special, incat decreteii au umplut strazile la Revolutie.

Se vaitau habaucii ca s-au nascut pe atunci prea multi copii, dar daca n-ar fi atatea milioane de decretei acum in campul muncii, cam de unde s-ar mai da pensii?

Nici nu m-a mai interest restul emisiunii, ca mi s-a facut greata.

52 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ManolescuBD said, on decembrie 31, 2014 at 7:02 am

    Da; foarte trist !!! Am postat acest articol pe câteva zeci de grupuri de trepanaţi ‘on’ Facebook – sper ca pe unii să îi ajute…

    În fine: Saccsiv, îţi doresc la mulţi ani, şi mai multă sănătate decât ai acum – restul, te descurci tu. 😀 Ai făcut treabă bună cu blogul; ai ajutat direct şi indirect o mulţime de oameni, inclusiv pe mine, şi având în vedere că nu am cum să îţi mulţumesc, sunt sigur că o va face Dumnezeu. (y) La mulţi ani, şi… mi-aş dori să ne întâlnim într-o zi, la un ceai cald şi câteva palavre. 🙂 PS: sper că o să fie ceai de tei, ca să fiu „domol” în discuţie. 😛

    Apreciază

  2. RomeoB said, on decembrie 31, 2014 at 7:33 am

    Daca se confirma faptul ca aproape 50% din romani regreta traiul de dinainte de 89, probabil ca asemenea emisiuni de propaganda vor mai fi realizate. Nu este prima emisiune de acest gen…

    Mi-a neclar cum se poate specula politic asa ceva, azi cand suntem ‘integrati’ in ue si nato…

    Apreciază

  3. scortisoara said, on decembrie 31, 2014 at 7:48 am

    Buna dimineata ,

    Si eu sunt una dintre decretei , fie-mi permisa exprimarea . In dec. `89 aveam 21 de ani . Imi amintesc perfect de timpurile de dinaintea lui `89 ( cum as putea sa le uit ) le compar cu cele de dupa …. apoi ma gandesc la ce impact si influenta au avut asupra vietii mele . Eu zic ca mare deosebire nu era pe o scara a faptelor rele . Se faceau avorturi inainte de `89 pe ascuns si in maniere de gen horror . Am fost intotdeauna oripilata de ce isi pot face femeile trupurilor lor doar ca sa scape de un copil pe care credeau ca nu pot sa-l creasca . Apoi dupa `89 s-a dat liber la avorturi , adica la crime pe care le faceau deja pe ascuns . Mentalul populatiei era atat de influentat demonic incat nici nu percepea avortul ca pe o crima . De ce ? Pentru ca nu exista traire ortodoxa . In ambele perioade s-a trait fara Dumnezeu de aceea oamenii s-au purtat ca nebunii . Unii continua nebunia si astazi . Zic ca suntem ceea ce alegem sa fim . Intotdeauna Dumnezeu ne lasa sa alegem . Din pacate , si astazi unii aleg sa fie criminali .

    Nu am trecut niciodata prin trauma avortului , nu stiu ce inseamna si marturisesc ca atunci cand era posibil , in ciuda prejudecatilor sociale , chiar impotriva parintilor mei , as fii preferat sa am un copil chiar si fara tata . Dar nu s-a intamplat .
    Am marturisit asta si la spovedanie . Coincidenta sau nu , la o saptamana dupa , chiar intr-o duminica in timp ce eram la Sf. Liturghie , mi s-a propus sa lucrez la o gradinita . Acum am 25 de copilasi nazdravani , de al caror timp si copilarie ma bucur ( impreuna cu cele 2 educatoare ) in lipsa parintilor lor . Parintii lor nu pot sa ma inteleaga pentru ca isi percep odraslele ca pe niste mici teroristi :)) si se tem ca voi renunta la ei … Nici nu trebuie sa inteleaga iar eu nu simt nevoia sa dau explicatii . Ce mai e de explicat cand copii te intreaba zilnic daca ai iubesti , vin si te mangaie sau isi intind manutele dupa tine , se agata de gatul tau sau li se pare ca mancarea nu e buna daca nu le dai chiar tu sa manance , sa-i inveti sa picteze si altele .
    Ei sunt motivul pentru care nici nu am sesizat ca am parcurs o luna fara soare . Asa-i la gradinita : este joc si e cantare si mai uiti de suparare … :))

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 31, 2014 at 10:20 am

      scortisoara

      O deosebire era: NUMARUL.

      Apreciază

      • scortisoara said, on decembrie 31, 2014 at 5:17 pm

        Dap. Ai dreptate . Numarul mare de avorturi de dupa `89 e o statistica a groazei , a fost avortata inca odata populatia Romaniei . As vrea sa nu ma gandesc la cum striga acele suflete la Dumnezeu ….

        Apreciază

  4. aniush said, on decembrie 31, 2014 at 9:06 am

    Brucan a fost papusarul? Eu am crezut ca a fost Iliescu. Eu stiam ca el i-a omorat pe sotii Ceausescu, care l-au considerat copilul lor de suflet. Ceausescu, e adevarat a fost un dictator ateu si un tiran, dar era mult mai putin ticalos decat sunt leprele de astazi. Urmarind un documentar am inteles ca l-au ucis, pentru ca nu vroia sa dea tara noastra pe mana Europei si a Americii. La vremea respectiva stia ceva, ce noi nu cunosteam si nici nu ne dadeam seama. Oricum ar fi fost faptul ca l-au impuscat in Sfanta zi de Craciun a atras asupra noastra ceea ce exista astazi.
    Femeile instrument fara control in mana sistemului? Eu cred ca ele au un oarecare control, din moment ce ele se duc si cer sa li se omoare proprii copii. Ba inca acuma au mai aparut fel de fel de investigatii, in urma carora femeile sunt conduse incet si cu „blandete”, catre uciderea copiilor cu malformatii. Cele tari in credinta au forta sa spuna NU. Majoritatea insa nu au deschis ochii. Multi medici nu ar face lucrurile asa, dar sunt obligati sa anunte si spun de teama sa nu isi piarda posturile. Discriminare! De ce?
    Eu as face apel la mamici LASATI COPIII VOSTRI SA SE NASCA!!! AVEM DREPTUL LA VIATA! Nu vrem sa ne transformam in victimele sistemului criminal.

    Apreciază

    • Nimbus said, on decembrie 31, 2014 at 1:09 pm

      http://yo9gjx.blogspot.ro/2014/12/bilderberg.html

      Apreciază

    • Cucu said, on decembrie 31, 2014 at 7:47 pm

      Incetati sa va(ne) mai culpabilizati pentru sfarsitul Ceausestilor !!!!!
      Au primit moartea cand a fost stabilit de Cel care are stapanirea vietii si a mortii.Dealtfel, au intrebat cand vor muri si au aflat;dar n-au crezut ca le spune adevarul.Ba chiar l-au ucis (prin ordin dat slugilor lor) cu putin inainte sa fie ei insisi ucisi.
      Necredinta si ratacirea de la ortodoxie, de la Cuvantul lui Dumnezeu; apasa asupra natiei.
      De asta tot asteptam un conducator providential,sa ne salveze de…. noi insine.
      Despre care se spune ca a fost trimis deja, dar a fost avortat.
      40 de ani a considerat Dumnezeu ca trebuie sa treaca pentru a sterge amintirea sclaviei egiptene din mintea urmasilor lui Iosif.cam tot atat trebuie sa treaca pentru a uita ticalosiile „iepocii” Secerii si Ciocanului

      Apreciază

  5. Ceausescu si poporul said, on decembrie 31, 2014 at 9:09 am

    Stau si ma gandesc cum sa incep ca sa nu fiu pusa la zid prin ceea ce am sa spun. Eu nu am prins foarte mult din comunism, doar o parte, nu neg atrocitatile comise desi ma indoiesc ca acestea au fost gandite de insusi Ceausescu! dar sincer iau partea buna din aceea perioada. Da il admir pe Ceausescu pt ca interzicea avortul si cititi ce a declarat Putin anul acesta ,,Apucativa si faceti copii cel putin doi in fiecare familie, altfel nu vom mai fi in stare sa ne aparam tara”.
    Si sincer ar trebui sa ne fie si noua o lectie aceasta declaratie a lui Putin.
    Merita respectat Ceausescu pt siguranta oferita cetateanului-nevoile primare: casa, serviciu.
    Asa cum a spus unul din fii ,,singerosului dictator” ,,ce a construit tatal meu voi nu veti reusi nici sa le dati cu var” si mare dreptate a avut.
    In anii `80 Ceausescu a fost extrem de izolat de mai marii din conducere chiar si de familia lui. Era extrem de ,,protejat” sa nu fie deranjat de nimeni care putea sa ii aduca la cunostinta lui Ceausescu ce se intampla cu adevarat in tara pe la spatele lui.
    Si voi care urlati ca Ceausescu a fost un criminal ganditiva ca statistic in acest moment forta de munca a tarii este formata exact din generatiile nascute in perioada lui Ceausescu cand era interzis avortul.
    Acum incep sa se ridice si noile generatii nascute in libertate cu avort legal. Analizati aceste generatii de la cum se comporta, cum gandesc, cum mananca, cum muncesc, etc. si sincer in cativa ani cand ,,generatiile lui Ceausescu” vor imbatrani si nu vor mai putea muncii, sustine societatea, iar generatiile democratiei vor fi in puterea maxima, sa vedeti voi atunci jale pe noi.
    Cei care veti comenta de rationalizarea mancarii, caldurii, etc. lasati-o balta ca nu murea nimeni de foame in acele vremuri.
    Va amintiti de reclama: ,,nici o masa fara peste” si pestele nu il cumpara nimeni, era considerat mancarea saracului. Ce pret are acum pestele ?!
    Va amintiti de masline, era la fel povestea tot ca pestele. Si de ex maslinele sunt foarte bune in anemii. Dar ce pret au azi?!
    In orice magazin gaseai tot felul de conserve, dar ne era rusine sa le cumparam.
    Azi multi ar vrea sa cumpere o tocana, o zacusca, dar nu prea isi permit.
    Ce termen de valabilitate aveau produsele in timpul lui Ceausescu?! Aveau un termen normal de valabilitate deoarece erau naturale.
    Acum aproape toate produsele rezista ani intregi deoarece sunt pline de chimicale!!!
    Si discutia cale lunga are dar nu avem timp si locul necesar.
    O zi buna.
    La multi ani.

    Apreciază

    • RomeoB said, on decembrie 31, 2014 at 10:43 am

      Este o confuzie: azi Romania a devenit o colonie economica si din afara tarii se duce o politica de distrugere/alungare a romanilor din propria tara – la comanda straina.

      Parintele Arsenie Buca, asasinat la ordinul lui Ceausescu a profetit: Nu va rugati pt moartea lui Ceausescu pt ca cei ce-i vor urma vor fi mai rai decat el…

      Emil Hurezeanu a afirmat la Trinitas TV ca din perspectiva economica, comunismul in Europa rasariteana a fost o ‘dictatura de dezvoltare’.

      In conditiile actuale este clar de ce unii romani regreata perioada de duinainte de 89.
      Trebuie totusi subliniat ca Ceausescu a fost comunist, a murit intonand internationala.
      Ideologia comunista, modul de viata generat de ea sunt sub ANATEMA Bisericii.

      AVEM O MANIPULARE: ROMANII URASC SCLAVIA GLOBALISTA, MAI MULT DECAT PE CEA COMUNISTA; in nici un caz nu iubesc comunismul.

      SCLAVIA GLOBALISTA A DECLANSAT UN GENOCID ECONOMIC IMPOTRIVA ROMANILOR !
      INAINTE DE 89 NU EXISTA UN GENOCID PREMEDITAT CONTRA ROMANILOR; putem vorbi de curbe de sacrificiu, persecutii religioase, represiune si terorizare prihologica, indoctrinare, dar NU GENOCID.

      Asa cred ca trebuie pusa problema. Oamenii de rand nu au repere.

      Apreciază

    • Nimbus said, on decembrie 31, 2014 at 1:14 pm

      Oricum, adio pensii

      http://ioncoja.ro/textele-altora/mesaj-pesimist/

      Apreciază

  6. Ionut said, on decembrie 31, 2014 at 9:18 am

    Pentru cei ce inca n-au aflat:

    „în 1957 s-a emis Decretul 463, prin care a fost legalizat avortul la cerere. Propaganda din anii ’50, pentru avort, desfăşurată în România după tipare sovietice, ne-a fost confirmată de profesorul Gheţău. Rusia sovietică militase, încă de pe vremea lui Lenin, pentru această idee.” (sursa: romanialibera.ro)

    Trebuie sa ne rugam si sa indemnam ca oamenii sa inteleaga ca avortul e o crima si pentru ca acest masacru sa inceteze. Trebuie sa ne rugam pentru ca Dumnezeu sa pomeneasca sufletele celor nenascuti in Imparatia Sa, iar acestia sa se roage pentru poporul in care n-au fost primiti. Trebuie sa ne rugam pentru cele ce au facut acest pacat, ca Dumnezeu sa le ierte. Trebuie sa ne rugam, sa ajutam si sa indemnam, ca oamenii politici sa inteleaga gravitatea acestei situatii si sa dea legi care sa interzica masacrul, dar sa si ajute mamele singure.

    Apreciază

    • Raluca said, on ianuarie 1, 2015 at 1:16 am

      Trebuie sa ne rugam si pentru barbatii care le-au incurajat pe femeile care au facut avortul, fie prin faptul ca nu si-au asumat responsabilitatea de a avea grija de viitorul copil, fie pentru ca au vrut sa aiba legaturi intime fara sa se gandeasca ca acestea puteau duce la conceperea unui copil.

      Apreciază

  7. un om pierdut said, on decembrie 31, 2014 at 9:55 am

    Sunt un decretel si traiesc doar pentru un decret si nici macar nu stiu sigur vcare e identitatea mea pentru un schimb la nestere urmat de o ”recuperare”. Ce inseamna asta? traiesc pentru ca asa a vrut Ceausescu pentru un singur decret si sunt condamnat la moarte de societatea voastra pentru un singur test ADN si pentru originea mea. Deci , pentru mine Ceausescu inseamna viata si restul moarte. Si daca am fost recuperat?

    Apreciază

  8. meEE said, on decembrie 31, 2014 at 9:56 am

    Idem si mie, mi-a placut cum a vorbit Ilie Serbanescu, dadusem mai de dinainte, dar cand am auzit ce mizerii pot sa spuna unii cu avorturile, am inchis.

    Apreciază

  9. Emanuel said, on decembrie 31, 2014 at 10:20 am

    Eu daca as fi conducator in tara asta, din prima zi as interzice avorturile, si din a doua zi as baga in puscarie toti avortorii. Le-as da macar 10 ani de puscarie la fiecare. Chiar daca ar insemna sa bag in puscarie 95% din populatie, as transforma blocurile in puscarii, si i-as inchide pe toti, si sa isi munceasca fiecare bucata de paine in regim de detentie la domiciliu. Si fiind puscarie, as baga camere de filmat si i-as tine sub observatie permanenta, ca sa nu mai poata avorta.

    Apreciază

    • Emanuel said, on ianuarie 1, 2015 at 5:30 am

      Daca acuma criminalii sunt liberi inseamna in mod logic ca cei care nu sunt criminali urmeaza sa infunde puscariile pentru criminali. Si daca nu puscariile cel putin saracia.

      Apreciază

  10. Dumitriu Radu said, on decembrie 31, 2014 at 10:27 am

    98% din televiziuni sunt ale masonilor, iar 50% din internet este cumpărat de masonerie , deci când internetul v-a fi al lor, ve-i căuta pe google ce vor ei, de aceea dreptcredincioșii ortodocși trebuie să se despartă de TV, de internet, de buletin , de pensii, de orice cod de bare, de tot ce-i satanist și să nu schimbe legile lui Dumnezeu pe care trebuie să le respecte cu strictețe deoarece sunt puse de Dumnezeu pentru mântuirea sufletelor noastre, iar timpul rămas, până la Înfricoșătoarea Judecată este prea scurt, iar dacă puținii drepți nu vor mai vorbi pietrele vor striga zice Domnul (Luca 19, 40) ,,Vă rătăciţi neştiind Scripturile
    nici puterea lui Dumnezeu” (Matei 22, 29)

    Apreciază

  11. dante said, on decembrie 31, 2014 at 11:01 am

    Exact cum au remarcat si unii dintre omentatorii de pe aici, o mare parte dintre români traiesc datorita unui decret emis de Ceausescu. O fi puțin lucru asta in judecata Lui Dumnezeu, o fi avind Ceausescu circumstante atenuante si numai datorita acestui fapt?
    In tot ateismul lui, Ceausescu a salvat vieti, a scutit de la pacatul pruncuciderii sute de mii de femei, chiar daca scopul lui era unul nationalist – materialist. Irod a ucis 14 000 de prunci, Ceausescu a scapat de la moarte milioane, care o fi mai bun? Poate ca printre acele milioane de decretei se vor gasi citiva care se roaga cu adevarat si pentru ateul Ceausescu, si daca imparatul Traian a fost scos din iad pentru rugaciunile sfintului Grigorie Dialogul , atunci si Ceausescu poate avea sperante, Dumnezeu stie.
    Cert e faptul ca, dupa ’89 Romania a luat parte la cel mai mare macel al copiilor, iar asta se reflecta in viata noastra de zi cu zi. Sintem o natiune degradata, condusa de pofte si orgolii materiale, fapte cultivate din plin de asazisii nostri conducatori.

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

    • Emanuel said, on decembrie 31, 2014 at 11:28 am

      Da, inclusiv criminalii de la antena si care au elogiat crima, traiesc tot datorita acelui decret. Mai mult ca sigur ca o parte din ei ar fi fost avortati daca nu era decretul pe care l-au hulit. De unde se poate vedea cat de lipsiti de minte sunt. La astia instinctul de conservare ( perpetuarea, conservarea speciei ) se lupta impotriva lui insusi ( supravietuirea, conservarea individului ), si oricare parte ar iesi biruitoare, ei oricum ies macelariti de propriul instinct de conservare. Asta inseamna ca instinctul sa conduca pe minte.

      Apreciază

    • vali said, on decembrie 31, 2014 at 12:47 pm

      dante

      „Ceausescu a scapat de la moarte milioane”

      Nu Ceausescu a scapat de la moarte decreteii (pt ca se faceau destule avorturi si atunci) cum nici Iliescu nu ne-a ucis prin avort copiii desi l-a legalizat. Daca plecam de la premiza asta inseamna ca suntem maimute darwiniste fara discernamant. Au avut intr-adevar si ei o vina ca si dracul care i-a sfatuit, dar crima e crima (in lumina constiintei) chiar daca e legala, la fel si virtutea lumineaza si sfinteste chiar daca e considerata crima.

      Si ca sa imi intaresc afirmatiile despre Ceausescu, uite-te ca nu i-au putrezit mainile cu care a semnat decretul…

      Apreciază

      • daniel vla said, on decembrie 31, 2014 at 7:48 pm

        vali
        Pai care afirmatie o intaresti?
        Caci zici: „Nu Ceausescu a scapat de la moarte decreteii (pt ca se faceau destule avorturi si atunci)” si „Au avut intr-adevar si ei o vina ca si dracul care i-a sfatuit”
        Cine a avut vina? Ceausescu?!!

        Apreciază

      • daniel vla said, on decembrie 31, 2014 at 7:54 pm

        vali
        Ce legatura este intre semnarea decretului si neputrezirea mainilor (mai precis mainii) lui?

        Apreciază

    • daniel vla said, on decembrie 31, 2014 at 8:48 pm

      dante,
      De acord!

      Apreciază

  12. Emanuel said, on decembrie 31, 2014 at 11:18 am

    Atata lipsa de constiinta au oamenii din ziua de azi, incat i-as asemana cu dracii.
    Din cate stiu eu, exista metoda calendarului, adica sotii sa se infraneze o saptamana pe luna cand femeia e fertila. Mie nu mi se pare a fi pacat. De ce nu practica toti aceasta metoda ? Nu, ei prefera sa isi macelareasca copii in burta, decat sa se abtina o saptamana pe luna. Doamne fereste, mai dar ce criminali sadici sunt. Si nu au nici o mustrare de constiinta, majoritatea.
    Au ajuns calugarii ca mirenii si mirenii ca dracii, dornici de a face rau cu tot dinadinsul.

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 31, 2014 at 11:20 am

      Emanuel

      Dar de ce mai faceti dragoste daca va feriti sa faceti copii chiar si dupa metoda calendarului?

      Apreciază

      • Emanuel said, on decembrie 31, 2014 at 12:01 pm

        Da, nu stiu, o logica e greu de gasit. Insa ma gandesc ca decat sa arda ( daca s-ar unul din soti s-ar abtine celalalt ar putea cadea in curvie, malahie ) mai bine sa practice aceasta metoda. Adica as gasi ratiunea asta, pentru cei dependenti de placere. Sigur ca cel mai duhovnicesc ar fi sa se abtina, dar decat avort, anticonceptionale, preacurvie, mai bine metoda asta. Nici nu se compara.
        Singurul canon care l-am gasit sa trateze oarecum indirect problema asta cu metoda calendarului, este acela care interzice sotilor impreunarea cu trei zile inainte de impartasire si o zi dupa. Adica o oprire de 4 zile. E mult mai acceptabil decat canonul pentru crima, care e de 7 ani, sau pentru preacurvie care e de 15 ani. E o diferenta foarte mare. Dar acest canon nu se refera explicit la metoda calendarului, ci la faptul ca sotii sunt prea impatimiti de placere. Caci daca nu ar fi deloc impatimiti, ar putea sa se impreuneze si in dimineata dinaintea impartasirii. Caci impreunarea este sfanta, daca e fara patima. Insa datorita faptului ca majoritatea sunt impatimiti, s-a dat acest canon. Insa, eu nu stiu daca metoda calendarului ar putea fi inclusa in categoria impreunare cu patima, sau daca ar putea fi considerata o metoda complet lipsita de pacat. Inca nu am suficienta curatie ca sa pot discerne. Caci Dumnezeu a dat placerea sexuala doar pentru a avea un impuls sa faci copii si sa muncesti pentru ei. Putea sa faca ca impreunarea sa fie complet lipsita de placere. De ce a dat placerea ? Pentru a ne rasplati jertfa de a face si a creste copii. Deci placerea nu este indispensabila actului sexual, ci este o rasplata, o dovada a iubirii lui Dumnezeu pentru noi. Si este de asemenea o dovada a iubirii dintre soti, un mod de a se iubi. Si daca este iubire, eu nu pot sa judec clar : Dumnezeu ne-a dat placerea asta sa o avem doar atata timp cat timp facem copiii pe care i-am dorit ( sa zicem ca doi ), sau ne-a dat-o pentru toata viata, ca o manifestare a iubirii. Deci atata timp cat este iubire, adica placerea este o manifestare a iubirii, nu pot sa spun clar daca ea nu ar fi justificata toata viata, ca o rasplatire pentru ca ai facut copii si continui sa te sacrifici pentru ei zeci de ani si dupa ce i-ai facut. Deci nu stiu daca canonul respectiv s-ar putea referi la cei care aplica metoda calendarului. De ce sfintii nici nu au zis nimic in sensul asta ? De ce Dumnezeu a facut femeia fertila doar o saptamana pe luna si nu tot timpul, ca barbatul ? De ce femeia nu mai este fertila dupa o anumita varsta ? Ce rost a avut ca Dumnezeu sa faca pe om capabil de placere si in perioada vietii cand nu mai poate face copii ? Putea sa ii faca si pe barbat si pe femeie fertili tot timpul, dar pana la varsta de 45 de ani si gata, dupa aia sa nu mai poata simti nici placerea.

        Apreciază

    • florin said, on decembrie 31, 2014 at 12:43 pm

      Tinerea calendarului egal fatarnicie

      La multi ani tuturor . Doamne ajuta

      Apreciază

  13. mihai viteazul said, on decembrie 31, 2014 at 1:28 pm

    Frate Emanuel scrie in biblie urat este inaintea Domnului omul cu fantezii si placeri sexuale care are parul alb.,vreme este pentru toate dar daca tu ti le prelungesti si nu ai frana atunci ce mai vrei.,s fi si sfant nu se poate si cu leana in pat si cu sufletul curat.

    Apreciază

    • Emanuel said, on decembrie 31, 2014 at 4:09 pm

      Pai la drept vorbind, chestia asta cu metoda calendarului este relativa. Sfintii admiteau ca este posibil ca femeia sa ramana insarcinata nu doar in afara saptamanii de fertilitate de care vorbeste stiinta, ci chiar si in perioada menstruatiei. Exista canoane care spun ca copii conceputi in perioada menstruatiei se pot naste bolnavi, si deci este recomandat sa nu fie conceputi atunci. Deci oricum ar fi, pazirea prin metoda calendarului nu este ceva sigur 100%, asa ca nu i-as judeca pe cei ce procedeaza asa.
      Apoi, Dumnezeu poate face femeia fertila si la batranete, unii sfinti au fost conceputi si la batranete.

      Apreciază

  14. dante said, on decembrie 31, 2014 at 1:40 pm

    @vali
    Daca nu Ceausescu a salvat acele milioane de vieti, atunci cine, nominalizeaza te rog. Eu nu discut aici din ce ratiuni a facut Ceausescu asta, dar faptul ramine concret, palpabil. Faptul ca se faceau avorturi si atunci, este adevarat, dar la fel de adevarat este ca aceste avorturi erau in afara legii, deci Ceasca nu are nici o vina asupra acestora.
    Cu adevarat, vina este in principal a omului, dar acesta se mai si educa, prin diverse metode. Intr-adevar, scopul era unul materialist – dialectic, dar practic s-au salvat un mare numar de suflete, dintre care unele se vor putea mintui.
    Eu nu spun ca Ceausescu este un sfint, cum incerci sa-mi arati mie prin acel videoclip, in care nu i-au putrezit miinile, dar nu cred ca se afla mai jos in iad fata de multi dintre noi, care ne dam mari crestini, sa nu fim farisei.

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

    • vali said, on decembrie 31, 2014 at 4:19 pm

      dante

      M-am exprimat gresit, Ceausescu nu a putrezit din cauza blestemelor.
      Nu stiu unde se „odihneste” Ceausescu dar stiu ca la cei carora nu le putrezesc mainile si le mai cresc si unghiile, au o problema. In cazul lui Ceasca nu cred ca era sfant, cred ca l-au ajuns blestemele vaduvelor si orfanilor pe care ii elimina ca pe un balastru. Parintele Cleopa explica cel mai bine cauzele neputrezirii: blesteme, abuzuri … etc iar Ceusescu era campion. Daca avea o urma stearsa de bunavointa si mila in suflet asta se datora educatiei de taran simplu pe care a primit-o de la parinti.

      Faptul ca decretul lui Ceausescu a avut un ecou in randul oamenilor si acestia l-au respectat mai cu sila sau nu, se datoreaza generatiei marilor duhovnici, intelectuali crestini, teologi si oameni simplii de la vremea respectiva, cand gheara lunga a apostaziei inca nu patrunsese atat de adanc in inimile oamenilor. Daca vrei sa nominalizez exact as spune ca oamenii nu erau inca atat de lepadati de umanitatea lor incat sa isi ucida pruncii cu salbaticia cu care ii ucid azi, chiar daca ar fi fost legal. Oamenii inca aveau viu in suflet trauma razboiului. Poate prin decretul ala Dumnezeu a lucrat prin Ceausescu dar stim de la sfinti ca nimic nu se intampla fara voia Lui, iar Ceasca nu are nici un merit aici, pentru ca el vroia o armata mare de sclavi. Ba mai mult, se vede ca s-a ales praful de tot ce s-a construit pe timpul comunismului, iar asta vine ca o palma. Dar din fericire, cand e vorba de oameni Dumnezeu lucreaza cu grija ca sa intoarca spre bine raul pe care il vrem sa il facem, dar asta nu pentru vrednicia noastra.

      Si totusi parintele Arsenie Papacioc povestea de femei cu 20-25 de avorturi macabre. Azi, de la pastile si anestezice trauma si horrorul avortului e mult diminuata, avortezi pe nesimtite.

      Ai dreptate, sa nu fim farisei, dar sa nu cadem in extrema cealalta confundand intunericul cu lumina, doar de dragul vreunei aparente pe care o amplificam. Parintele Cleopa cita un sfant spunand ca va veni vremea cand oamenii vor vedea pe cineva cu o haina mai buna si il vor pune imparat, prin haina referindu-se la virtuti.

      Apreciază

  15. mihai viteazul said, on decembrie 31, 2014 at 3:29 pm

    A vrut sa ne stranga si sa fim un popor unit si independent suveran si stapan pe sine ,bineinteles asta doar in sistem comunist ca altfel nu exista alternativa . Acum am ucis si sintem un popor dezbinat cu alte cuvinte fiecare este la mana lui sa se descurce cum poate. Oare nu ierea mai uman sistemul comunist ma intreb si eu cum naiba poti fi un popor unit intr-o democratie care nu este altceva decat un srl privat .Care sistem este din ele mai antidumnezeiesc? Io consider ca mai uman este comunismul decat capiotalismul de 1000 de ori

    Apreciază

  16. mihai viteazul said, on decembrie 31, 2014 at 3:45 pm

    Am fost niste iude netrbnice la revolutie a murit lumea care ierea curioasa sa vada cum ai prinde pe tirani care ne-au facut case si fabrici , consider ca Dumnezeu prin el ne-a incercat pe toti ca sa vada cine este materialist si cine este nationalist care mai inseamna si unitate sinonim cu comunism , nu poti fi in unitate si in acelasi timp si privat sint in conflict aceste sissteme.. Deci si parintele Iustin Parvu chiar daca a facut puscarie a facut pentru razvratirea lui de a nu fi in unitate si a fi in dezbinare simplu si la obiect cine nu este cu mine este impotriva mea. Oare el nu stia ca comunismul inseamna egalitate intre oameni si fratie ca doar ierea calugar, dar Dumnezeu ia aplicat o corectie pentru capitalismele lui din cap, si sint multi altii sfinti ai inchisorilor care au patimit din cauza asta a razvratirii lor impotriva unui sistem care chiar unea si nu dezbina ca actualul

    Apreciază

  17. mihai viteazul said, on decembrie 31, 2014 at 3:50 pm

    Asta este singurul adevar, o sa spuneti ca sint nebun dar asta a-mi spune DUMNEZEU sa spun..
    Sper sa avem si noi un cuvant de spus astia care chiar mai vb cu Dumnezeu si al intrebam sincer. ,de ce sa intamplat asa cu poporul Roman

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 31, 2014 at 4:08 pm

      mihai viteazul

      Esti si habauc.

      Apreciază

      • STOP RFID said, on decembrie 31, 2014 at 6:41 pm

        mihai viteazul

        Vezi ca isi bate dracu joc de tine.

        Apreciază

    • daniel vla said, on decembrie 31, 2014 at 8:02 pm

      mihai viteazul
      Comunismul este un sistem demonic si impotriva lui Dumnezeu, ale carui radacini se gasesc tot in revolutia franceza masonica.
      Ceausescu a fost comunist, dar a fost si nationalist, in felul lui.
      Trebuie spus ca NU din cauza comunismului a fost Ceausescu nationalist!

      Apreciază

      • Radu said, on ianuarie 9, 2015 at 7:32 pm

        De fapt si de drept comunismul este in opozitie este ca un antonim al nationalismului si patriotismului sau conservatorismului.

        Apreciază

  18. dante said, on decembrie 31, 2014 at 5:11 pm

    @vali
    Spui ca:
    „… Poate prin decretul ala Dumnezeu a lucrat prin Ceausescu dar stim de la sfinti ca nimic nu se intampla fara voia Lui, iar Ceasca nu are nici un merit aici, pentru ca el vroia o armata mare de sclavi…”

    Corect, de fapt cam la acest adevar se rezuma toata chestiunea.

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

  19. aniush said, on decembrie 31, 2014 at 6:41 pm

    Ceausescu si poporul,
    Ceausescu nu a fost nici inger, nici sfant; a facut insa si lucruri bune: a platit datoria externa, a interzis avorturile, a tinut productia cat a putut…e adevarat ca in ceea ce priveste productia in industrie si agricultura a mai facut si el greseli, dar cat de cat a mers, cat a mers. Mai mult a incercat sa nu arunce tara pe mana Europei si a SUA. De aceea l-au si impuscat, ca le strica planurile.
    Papusarii lumii vroiau de mult sa transforme Romania intr-o tara consumerista si sa gaseasca metode de reducere a populatiei. Vad ca pana acuma le-a iesit. Planul lor insa va esua daca lumea se trezeste, ceea ce nu vad sa se intample.

    dante,
    Foarte bine ai zis. Doamne ajuta!
    „In tot ateismul lui, Ceausescu a salvat vieti, a scutit de la pacatul pruncuciderii sute de mii de femei, chiar daca scopul lui era unul nationalist – materialist. Irod a ucis 14 000 de prunci, Ceausescu a scapat de la moarte milioane, care o fi mai bun?”

    Apreciază

  20. aniush said, on decembrie 31, 2014 at 6:43 pm

    off topic,
    Urmariti acest film
    Ihttps://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_990141353&feature=iv&src_vid=slanahLcIHY&v=TVoeHzvbHQU

    Apreciază

  21. ines said, on ianuarie 1, 2015 at 4:34 am

    @vali
    Cand au gasit osemintele lui Ceausescu?ca parca nici mormantul nu i-l gaseau?mainile nu i-au putrezit?de unde ai gasit informatia?
    Apropo, in toate scheciurile de la tv, ceausescu e prezentat in iad

    Apreciază

  22. john said, on ianuarie 1, 2015 at 4:22 pm

    Utilizarea cardului de sănătate devine OBLIGATORIE din 1 februarie
    Până la 15 decembrie 2014, aproximativ 12,5 milioane de carduri au ajuns la asiguraţi şi peste 120.000 dintre ele au fost deja activate.
    http://activenews.ro/utilizarea-cardului-de-sanatate-devine-obligatorie-din-1-februarie_1878926.html

    O opinie incomoda despre cardul de sanatate
    https://bucovinaprofunda.wordpress.com/2013/04/15/o-opinie-incomoda-despre-cardul-de-sanatate/

    Apreciază

  23. Ionut said, on ianuarie 3, 2015 at 12:35 pm

    O veste buna. De fapt doua vesti bune.

    „Săptămâna trecută, Patriarhul Daniel a decorat 18 medici din Timişoara care refuză să mai facă avorturi la cerere cu Diploma Originală şi Medalia „Sfinţii Martiri Brâncoveni”. Prin acest gest, Biserica Ortodoxă Română îşi reiterează poziţia faţă de avort.”

    „În România, avortul a devenit legal la sfârşitul anului 1989, după ce în 1966 fusese interzis prin Decretul 770. În urma acestei măsuri, prin care se încălcau drepturi fundamentale ale omului, a apărut aşa-numita generaţie a „decreţeilor”.

    Cu toate acestea, la 25 de ani de la redobândirea acestui drept, unul din doi tineri din România este de acord cu interzicerea avortului, potrivit unui sondaj CURS publicat în primavara anului trecut.

    Cei care susţin interzicerea avortului consideră că această practică este o crimă, motiv pentru care şi Biserica îl incriminează.”

    (http://www.gandul.info/stiri/sondaj-sunteti-pro-sau-contra-avortului-13745859)

    Apreciază

  24. Radu said, on ianuarie 9, 2015 at 7:26 pm

    Pacat ca nu are nimeni cum sa intre in direct cu boii aia de la emisiune sa le zica adevarul drept in fata…
    Sa stie toti telespectatorii marsavia lor…

    Dupa ce ca a facut si Ceasca cateva lucruri bune la un morman de rele nici alea care le-a facut nu sunt bune si transforma albul in negru si viceversa.

    Vine si ziua in care se va cere socoteala…ba mai vine o boala incurabila,ba un cutremur, ba un razboi asta e rasplata faptelor lor.

    Daca nu ar fi atat de multe televiziuni ci doar 3 maxim 5 ar fi foarte bine oricum nu conteaza foarte mult numarul pentru ca tot in aceleasi maini straine se afla. Macar fenomenul de prostire ar fi mai mic de ar fi mai putine televiziuni.

    Daca as fi unul din top 300 as investi si ultimul euro sau dolar sa ii demasc sa le arat arama sa stie lumea cine sunt cu adevarat.
    Sa se ridice unul din aia foarte bogati si sa fie contra lor ca ar avea destul de mult succes dat fiind ca este bogat si influent chiar daca ar fi amenintat sau poate „sinucis” in final nu conteaza asta conteaza ca gest simbolic ca dovada a faptului ca mai exista inca o constiinta nationala si ca nu suntem toti fricosi sau corupti

    Apreciază

  25. Talpa Tarii said, on iulie 26, 2015 at 10:40 am

    „Infans conceptus pro natur habetur”

    Ocrotitorul copiilor

    Nicolae Ceauşescu
    Este cel ce-a fost atunci CU,
    Ocrotirea de copii
    Zeci de zeci, sute de mii.

    Milioane s-au născut
    Căci prin el Domnul a vrut,
    Ca acest popor să crească
    Mulţi să se mântuiască.

    A decretat ilegal
    Măcelul familial,
    C-atunci mamele şi taţii
    Avortau ca disperaţii.

    Că greşeli poate-a făcut
    Eu, cred, am greşit mult mai mult,
    Sigur e c-a fost iertat
    Că mulţi prunci el a salvat.

    A fost opus lui Irod
    Care-a lovit în norod,
    Ce-ntr-o noapte a tăiat
    Pe tot pruncul înfăşat.

    A repurtat biruinţa
    Chiar de n-a avut credinţa,
    De a opri mătrăşirea
    Redând pruncilor scâncirea.

    Ca pe un sfânt îl rog
    Căci pruncilor a fost zălog,
    A mea rugă să primească
    Domnului să i-o şoptească.

    „ Nicolae, sfinte
    Şi taică părinte,
    Îmi vine să zbierrr
    De crudul măcel.

    Mai rău ca-n Sodoma
    Au băgat în coma,
    Trupuri de copii
    Mai mulţi morţi, ca vii.

    Mai mult ca-n Ninive
    Femeile naive,
    Au adus în ţară
    Dangăt de fanfară.

    De fanfară tristă
    Medico-legistă,
    Căci au avortat
    Îngeri-au îngropat.

    Cu zâmbet-şi îngroapă
    Şi mormânt le sapă,
    Dragii de copii
    Avortaţi mii-mii.

    Nici în Gomora
    Nu se omora,
    Cum azi se ucid
    Toţi pruncii, perfid.

    Ca Ioan Botezătorul
    Să strig: Stop! Gata cu omorul,
    Nu vă e îngăduit
    Doar să naşteţi e primit.

    Vreau să se OPREASCĂ
    Hoarda păgânească,
    Ce ne-a secerat
    Ţară, oraş, sat ”

    Asemeni cu Nicolae
    Sfântul, ce cu bani şi straie,
    A ajutat pe copii
    Şi tu ai salvat, mii-mii.

    Iubitor de neam şi ţară
    Din zori şi până-n seară,
    Trei culori tu ai ştiut
    Tricolorul nostru sfânt.

    Ai vorbit despre morală
    Ca un mic Aristotel,
    Căci n-ai vrut să se-ntineze
    Nici pruncul cel mititel.

    Azi însă-n societate
    Moravurile-s depravate,
    Şi vor ca să bage-n şcoală
    Educaţia sexuală.

    Copiii de mici curvesc
    Căci ateii îşi doresc,
    Să-i distrugă pe copii
    Cu tot felul de-anomalii.

    Spurcăciuni pe infernet
    Ură la satanizor,
    Tutun, alcool, drog – şi
    Moda despuiatelor.

    Viaţa ce prima prin muncă
    A ajuns azi o speluncă,
    Ţara a ajuns pârlog
    Muncă nu-i – că-s mulţi pe blog.

    Din ţara prosperă
    Făr de datorie,
    Acum toţi disperă
    Sub greaua robie.

    Pruncii noştri puri,
    Din orfelinate,
    Au fost dezmembraţi
    În străinătate.

    Legea i-a vândut
    Pe mulţi, ca organe,
    Nu s-au mai jucat
    Pe câmpii, maidane.

    Ni s-au stins copiii noştri
    Podiditu-m-a şi plânsul,
    Căci Irod cel democratic
    I-a-nghiţit pe toţi într-însul.

    Prima lege, de Crăciun
    După ce te-au lăsat mort – tun,
    A fost legea tâlhărească
    Mătrăşirea cea pruncească.

    Cu legea avortului
    Au decis să-nceapă,
    Demonocraţia
    Occidental-satrapă.

    Cozile la chiuretaje
    Mai lungi decât la mâncare,
    Au arătat nepăsarea
    De sărmanul prunc ce moare.

    Apusenii ne-au adus
    Libertatea la ucidere,
    Căci în „drept” la ei e scris
    Liber e la PRUNCUCIDERE.

    Genocidul infantil
    Promovat de medicină,
    Îi absolvă pe-asasini
    De vreo culpă sau vreo vină.

    Jurământul doftoresc
    Depus des lui Hippocrate,
    E o glumă de prost gust
    Spusă de cei în halate.

    Asasinii de copii
    Se numesc azi diplomaţi,
    Ei fac legi, şi ei DECID
    Câţi prunci trebuie tăiaţi.

    Mi-e dor de acel Nicolae
    Ce pe prunci îi ocrotea,
    Iar la marile parade
    Cu dor sfânt îi îmbrăţişa.

    Astăzi guvernanţii reci
    Crima vor s-o ocrotească,
    Posesori de inimi seci
    Pruncii vor să-i mătrăşească.

    Nicolaee, Sfinte
    Şi Taică, Părinte
    Îmi vine să zbieerrr
    De crudul măcel.

    Dumnezeu să te-odihnească !
    În patria Sa cerească

    Apreciază

  26. […] Elogiu GENOCIDULUI la Antena 3 in cadrul emisiunii “Rejudecarea procesului lui Ceausescu” … […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: