SACCSIV – blog ortodox

Sunteti de acord cu CASTRAREA VIOLATORILOR? Se deschide astfel o CUTIE A PANDOREI?

Posted in Uncategorized by saccsiv on decembrie 11, 2014

   Iata ce putem citi la Proiectul de lege pentru castrarea chimică a violatorilor a trecut tacit de Senat:

Senatul a adoptat, luni, în mod tacit, un nou proiect de lege privind castrarea chimică a violatorilor, măsură care ar putea fi aplicată pe finalul ispăşirii pedepselor cu închisoarea printr-o decizie a instanţei, însă decizia finală a adoptării iniţiativei legislative aparţine Camerei Deputaţilor, informează MEDIAFAX.
Iniţiativa legislativă prevede că „persoanelor care au săvârşit fapte prevăzute de legea penală care atentează la inviolabilitatea sexuală a altei persoane, inclusiv a minorilor, de către instanţa de judecată li se poate aplica măsura de siguranţă castrarea chimică”.
De asemenea, măsura de castrare chimică „se aplică obligatoriu de către instanţa de judecată” şi se efectuează „în ultimele 3 luni de ispăşire a pedepsei închisorii”.
Propunerea legislativă are aviz negativ din partea Consiliului Legislativ, din partea Guvernului, a Comisiei pentru drepturile omului din Senat şi raport de respingere din partea Comisiei juridice.
O iniţiativă similară a fost respinsă de Parlament în legislatura anterioară.

Comentariu saccsiv:

   Pe alte site-uri se vorbeste si de castrarea pedofililor. Cu sau fara ultimii, la rubrica de comentarii a ziarelor, reactiile sunt de genul: bravo, ura, ce misto.

Asa sa fie oare? Adica, o fi de bine?

In primul rand sa ne gandim la erorile judiciare. Si dau in acest sens un celebru exemplu chiar din Romania:

EROARE JUDICIARA: Marcel Ţundrea … Inca un motiv pentru care nu trebuie revenit la pedeapsa capitala

Asta fiind un exemplu in care “violatorul” nici macar n-a facut sex cu victima.

Insa din nefericire, orice barbat care face sex cu o femeie, cu acordul total al ei, se poate trezi la o adica acuzat de viol. Un ultim exemplu celebru in acest sens fiind:

Profesorul violator de la Jean Monnet se poate intoarce la catedra – decizie definitiva

N-a fost condamnat pentru viol, dar putea sa fie. A fost condamnat doar pentru relatii cu o minora. Aiurea minora …

In al doilea rand, chiar daca e 100% sigur ca cineva e violatorul, castrarea lui deschide o adevarata Cutie a Pandorei.

Pai daca il castrezi se cheama ca tu ca societate cosideri ca el e violator pe viata. Adica un om care asa s-a nascut si asa va muri. Atunci de ce sa fie condamnat doar la cativa ani si sa nu fie bagat intr-un lagar pe viata? Suntem “umani” si doar il castram?

Dar daca un violator asa se naste si asa moare, automat schema se va extinde, la inceput cu intrebarea: oare doar violatorul se naste astfel? Nu cumva si alte categorii de infractori?

Iar infractorii de gen dusmani ai SISTEMULUI, oare n-ar trebui si ei castrati pe modelul eugeniei americane si mai tarziu naziste? Ca poate se va descoperii ca asta cu anti sistemul e pe linie genetica. Dar o fi suficienta castrarea? N-o fi mai eficienta exterminarea?

Si daca tot ajungem la chestii genetice, nu cumva neamuri intregi sunt in plus pe acest pamant? Adica nu cumva ne intoarcem la eugenie si nazism pur de cea mai joasa speta?

O fi bine? Eu zic ca nu.

51 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Avatarul lui aniush aniush said, on decembrie 11, 2014 at 4:00 pm

    Daca acesti oameni fac rau, ma gandesc la femeile care sufera de pe urma lor. Am aflat insa ca e vorba de castrare chimica, ceea ce e interzis si ilegal. Asa ceva n-ar trebui sa existe.
    …si ca sa practici castrarea unui violator, trebuie sa dovedesti in justitie, , ca intr-adevar a comis-o, cu probe si cu posibilitatea lui de a se apara. Altfel mutilezi un nevinovat…si pe cale chimica oricare ar fi situatia se considera crima.

    Apreciat de 1 persoană

    • Avatarul lui safimvigilenti safimvigilenti said, on decembrie 11, 2014 at 9:29 pm

      problema este pusa gresit de cei ce au initiat legea asta, minti strambe ale sfarsitului de lume de mult profetit: nu veni cu astfel de pedepse pe de o parte iar pe de alta parte stimulezi sexualitatea si erotismul in massmedia, pe fata si subliminal sau prin alimentatia chimizata pana la intoxicare…asta e principala cauza a derapajelor sexuale, elimina asta mai intai si apoi sa te gandesti la castrare…

      Apreciază

    • Avatarul lui nimeni nimeni said, on decembrie 11, 2014 at 10:23 pm

      Pentru Saccsiv

      http://www.formula-as.ro/2011/989/medicina-naturii-44/paducelul-stapanul-inimii-14287

      Paducelul isi mareste eficienta alaturi de fructe de maces.http://www.frunza-verde.ro/ceaiul-de-macese-previne-infarctul-si-combate-pietrele-la-rinichi

      Ceaiul de macese previne infarctul
      Pe langa efectele diuretice, ceaiului de maces ii mai sunt atribuite si alte insusiri care duc la ameliorarea si vindecarea unor boli extrem de grave. Astfel, avand un continut ridicat in vitamina P, preparatele din maces reusesc sa mentina buna functionare a vaselor capilare, normalizand circulatia sangelui,protejand inima. Bolile de inimă pot fi prevenite cu ceai de măceşe. Alături de fructele păducelului, măceşele sunt adevărate campioane în prevenirea crizelor de angină pectorală şi infarct.

      http://www.gazetadeagricultura.info/plante-medicinale/14433-roinita-cea-mai-buna-planta-pentru-bolile-de-inima.html

      http://ziarullumina.ro/sanatate/paducelul-doctorul-inimii

      Se pare că nu există în natură un prieten mai bun al inimii decât păducelul, care intră în rândul remediilor cu cea mai mare eficienţă în prevenirea şi tratarea bolilor cardiace şi vasculare, mai ales dacă au la bază un substrat nervos.

      Dintre aceste afecţiuni pot fi menţionate:

      – insuficienţă cardiacă manifestată prin miocardită, cardiopatie ischemică (dureroasă sau nedureroasă) şi riscul acceselor de angină pectorală (Angor pectoris);

      – hipertensiune arterială şi tensiune oscilantă, care sunt reglate prin îmbunătăţirea vascularizaţiei, în urma vasodilatării arteriale, coronariene şi periferice;

      – tulburări de ritm cardiac cu extrasistole, palpitaţii, tahicardie paroxistică, aritmii, spasme vasculare şi bufeuri congestive;

      – ateroscleroză coronariană, cu blocarea sau reducerea fluxului de sânge oxigenat de la inimă spre creier, tratamentele având rolul de a îmbunătăţi circulaţia la nivelul scoarţei cerebrale şi de a preveni accidentele cerebrale (congestii);

      – nevroze cardiace şi stări de excitabilitate cu aritmie perceptibilă.

      În toate aceste boli cardiovasculare, efectele benefice ale tratamentelor cu preparate din păducel sunt recunoscute de toţi medicii terapeuţi, care apreciază acţiunea stimulatoare asupra activităţii inimii bolnave şi întărirea forţei de contracţie, mai ales după sechele post-infarct. În bolile cardiace degenerative se inhibă pătrunderea ionilor de calciu în celulele miocardice şi se reia nutriţia optimă a muşchiului cardiac.

      Păducelul reglează sistemul nervos

      Un tratament bine condus are un rol esenţial în calmarea sistemului nervos, intervenind în:

      – stări de nervozitate şi distonii neurovegetative (spaime, atacuri de panică, ameţeli, migrene, ţiuituri în urechi);

      – emotivitate excesivă la persoane cu labilitate psihică, sensibile, irascibile şi permanent agitate;

      – insomnii, dureri de cap, oboseală, stări de anxietate şi depresie psihică;

      – agresivitate şi tulburări de comportament la copiii impulsivi, cu tendinţe spre bătăi, distrugeri, ţipete, violenţe verbale.

      S-a constatat că păducelul are un rol important în oxigenarea şi hrănirea celulelor nervoase, mărind capacitatea de apărare a organismului.

      Paducelul este imbatabil pt bolile de inima, eu asa stiu.

      Usturoiul, ajutor pentru cardiaci
      Cardiacul este ajutat şi de consumul unor legume şi fructe, fără a urma cure propriu-zise, dar este util să le includă în alimentaţia sa. Ceapa, usturoiul, ţelina, pătrunjelul (atât frunzele, cât şi rădăcina rasă), mărarul, tarhonul, merele (ca atare, dar şi sub formă de suc), măceşele (ceai), coacăzele negre şi afinele, drojdia de bere (o bucată de mărimea unui bob mai mare de fasole, zilnic) au efecte extraordinare în cazul bolnavilor de inimă.

      Foarte bune la gust ceaiurile astea indulcite cu miere si adaugata si putina lamaie. Am incredere in plante si nu in medicamente. Plantele astea enumerate mai sus te pot ajuta foarte mult dar trebuie sa faci tratament minim 6 luni.

      Am invatat si eu din cartile de plante medicinale si am aplicat la nevoie.

      Nu sunt medic dar pe mine m-au ajutat cu adevarat. Polenul de albine poate fi de ajutor , in paralel cu aceste plante.

      http://dr-catalin-luca.ro/site/remedii-si-alimente-vindecatoare/alimente-remediu/polenul-crud.html

      Daca vrei cu adevarat, te vindeci fara sa ajungi la complicatii grave.

      Sper sa-ti fie de folos informatiile si sa-ti ajute Dumnezeu sa te vindeci.

      Apreciază

  2. Avatarul lui aniush aniush said, on decembrie 11, 2014 at 4:06 pm

    E absurd ca orice barbat sa fie acuzat de viol. Daca e in casa lui si femeia e in casa lui si a venit la el de buna voie, nu a adus-o el cu forta, atunci nu e viol. Femeia isi dorea sa fie acolo. Mi se pare abuziv. De ce nu se spune ca se aproba o lege si de ce nu se face un sondaj? De ce se aproba tacit? Noi nu avem dreptul la replica? Oamenii astia isi inchipuie ca pot sa faca ce vor, cum vor? Se cred Dumnezeu pe Pamant?

    Apreciază

  3. Avatarul lui aha aha said, on decembrie 11, 2014 at 4:11 pm

    astia sunt sanatosi la cap???? astia sunt alesii celor care au votat??? vai de ei!
    Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieste-ne pe noi, pacatosii!

    Apreciază

  4. Avatarul lui aniush aniush said, on decembrie 11, 2014 at 4:16 pm

    Vreti sa spuneti ca ei isi doresc absolut orice metoda sa reduca populatia? Asta e o barbarie.

    Apreciat de 1 persoană

  5. Avatarul lui Ionut Ionut said, on decembrie 11, 2014 at 4:28 pm

    Daca propunerea in sine e buna pentru descurajarea violului, „normele de aplicare” (ca sa folosesc o expresie cunoscuta) ar putea produce erori extrem de grave. In plus, mai trebuie sa gasesti si un medic care sa accepte un astfel de job, cu totul neconform cu demnitatea de medic.
    Eu cred ca legea nu va fi aprobata.

    Apreciat de 1 persoană

  6. Avatarul lui Prahovean Prahovean said, on decembrie 11, 2014 at 5:15 pm

    Castrarea chimică se face prin administrarea permanentă de inhibitori de hormoni masculini, care opresc temporar potența. Dacă se oprește administrarea, potența revine, dar, dacă medicamentele au fost administrate timp de câteva luni, infertilitatea devine ireversibilă.

    Apreciat de 1 persoană

  7. Avatarul lui Ion Ion said, on decembrie 11, 2014 at 7:02 pm

    Nu sunt de acord, pot exista erori judiciare.
    Sau in cel mai rau caz, sa se aplice celor care recidiveaza, adica sunt o data condamnati definitiv pentru viol, si la a doua condamnare tot pentru viol sa li se aplice chestia asta. Acest lucru ar mai reduce prosibilitatile de eroare judiciara, dar totusi ca idee nu imi place.

    Apreciază

  8. Avatarul lui John of România John of România said, on decembrie 11, 2014 at 7:08 pm

    dar de ce s-ar complica elitele sa creeze un program eugenic pentru toata planeta? nu ar avea mai mult sens sa faca asta numai pentru ei si familiile si asociatii lor si pentru restul de 99% sa faca un program disgenic?
    astfel ar creste enorm discrepanta intre ei si noi….

    Apreciază

  9. Avatarul lui Radu Radu said, on decembrie 11, 2014 at 7:09 pm

    La prima vedere as fi de acord dar daca prin principiul domino se poate extinde ca oricine care e impotriva lor sa pateasca la fel atunci e alta poveste…

    Exista un stereotip feminist cum ca barbatii sunt mereu cei de vina sau sunt violatori etc numai ei vor sex etc minciuni si iar minciuni
    Oare nu exista cazuri in care si femeile violeaza? eu nu exclud asa ceva, nu inseamna ca daca nu se da la tv nu exista…
    Ce fel de pedepse exista pentru astfel de femei?

    Fetele si femeile care se imbraca „provocator” si „senzual” vara oare nu cauta cu lumanarea sa li se intample ceea ce pe fata si oficial zic ca e un delict?
    Multe fete si femei merita sa pateasca daca li se intampla asa ceva pentru ca si comportamentul si vestimentatia lor e ca o invitatie mai ales vara la aceasta fapta josnica…

    Cred ca exista alte metode sau mijloace de reeducare sa se indrepte comportamentul acestora fie prin schimbarea alimentatiei sau un mod de viata diferit poate sa se casatoreasca sau sa devina pustnici sau alte solutii.

    Sa speram ca nu se va aplica legea sau sa fie legea sau mai bine zis textul legii clar si moral.
    Trebuie ca textul legii sa clarifice cum se demonstreaza daca cineva este vinovat de viol si prin ce dovezi/mijloace.
    Daca textul legii nu e clar si e in coada de peste atunci e o capcana poate chiar pentru toti.
    E usor in zilele noastre cu martori mincinosi sau inscenari ca un om nevinovat sa o pateasca cum a fost cu omul acela negru din USA.

    Apreciat de 1 persoană

  10. Avatarul lui aniush aniush said, on decembrie 11, 2014 at 7:13 pm

    Citeam un titlu aici despre legiferarea vrajitoriei, ghicitului, farmecelor. ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha
    Vaaai, suntem de rasul lumii ha, ha, ha, ha Ce penibil! Doamne fereste!

    Apreciat de 1 persoană

  11. Avatarul lui cristi o. cristi o. said, on decembrie 11, 2014 at 7:17 pm

    Castrarea, executia sau alte forme de pedeapsa, in teorie, ar reduce criminalitatea. Dar, intr-un sistem politico-economico-justitional complet bolnav si stramb, cu oameni corupti, total incompetenti si slugarnici, nu se va rezolva absolut nimic! Poate ne vom intoarce in timp, un pic in epoca medievala…

    Apreciază

  12. Avatarul lui Ali Ali said, on decembrie 11, 2014 at 9:17 pm

    Nu, nu este bine. Exista erori judiciare. Orice nu le covine va putea fi imbracat ca viol.
    In plus, rolul justitiei este sa apere societatea, pe cei nevinovati, insa NU sa pedepseasca, doar sa-i tina departe pe cei periculosi.
    Mintea oamenilor se poate obisnui cu astfel de pedepse si sa li se para „normale” ulterior, in tot felul de situatii aberante.
    Si da, daca un om este eliberat, exista presupozitia ca se poate redresa.

    Apreciază

  13. Avatarul lui salutari din cluj salutari din cluj said, on decembrie 11, 2014 at 9:28 pm

    pt violatori si pedofili? Da, sunt de acord. Macar asa ar intelege si ei ca nu ai voie sa iti bati joc de viata altora. Sunt destule tarfe, nu inteleg de ce nu se limiteaza in sfera lor, de ce trebuie sa mutileze psihic persoane nevinovate

    Apreciază

  14. Avatarul lui clement clement said, on decembrie 11, 2014 at 9:57 pm

    Nu, nu trebuiesc castrati ci trimisi in inchisoare, pentru a fi la randul lor violati.
    Un violator nu renunta la agresarea unei persoane (copil, barbat sau femeie) prin tratament chimic, ci prin transformarea sa din calau in victima, dupa principiul ” ce tie nu iti place, altuia nu ii face”.
    Aceasta metoda educativa severa, da roade.
    Comportamentul unui violator este unul deviat si de cele mai multe ori nu are legatura cu excesul de testosteron. Functia erectila, impulsul sexual sunt independente de prezenta hormonului.
    Violul este o perversiune si o crima.Domnul psiholog Tudorel Butoi poate confirma spusele mele.
    Aveti idee cam ce povestesc statisticile privind acest tip de infractiune in Romania crestina?
    Peste 90% din fetitele-mame au fost violate de rude, de alcoolici ,iar copiii adusi de acestea pe lume au adesea, malformatii neuro-motorii ireversibile.
    Violul se poate dovedi prin mijloace medico-legale si are intotdeauna in vedere raportul dintre parti.
    Se tine cont de contextul in care s-a petrecut fapta (daca victima a fost obligata sa bea alcool, drogata, amenintata), daca raportul de forta fizica si varsta a fost in defavoarea persoanei agresate , daca violatorul avea un ascendent de autoritate (profesor, ruda, superior ierarhic, politist..) asupra victimei.
    Recunosc faptul ca fata de violatori, proxeneti si turnatori nu am nicio clementa.

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on decembrie 11, 2014 at 10:48 pm

      clement

      Asta-i o neghiobie si mai mare, fara nici o legatura cu crestinismul.

      Apreciază

      • Avatarul lui clement clement said, on decembrie 13, 2014 at 11:48 am

        Recunosc, este cat se poate de rea varianta la care m-am referit.
        Parintele meu duhovnic se trudeste cu mine sa ma faca mai ingaduitor, dar mai mare ii este truda cu cei ce comit faradelegi.

        Apreciază

    • Avatarul lui ozana ozana said, on decembrie 14, 2014 at 3:04 pm

      Imi pare rau pentru cei care nu agreeaza spusele lui Clement dar sint perfect de acord cu el. A fost mai concis si mai la obiect decit mine.Scurt, cuprinzator si perfect real. L-am urmarit si eu pe domnul T.Butoi. Eu am un Vademecuum in psihiatrie si il mai studiez din cind in cind. Acesti oameni nu au leac deoarece componenta dominanta la ei este agresivitatea si dorinta de a detine controlul asupra victimei, componenta ce conditioneaza actul sexual in sine si nu invers.

      Apreciază

      • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on decembrie 14, 2014 at 5:38 pm

        ozana

        Si totusi nimic n-ai inteles.

        Scenariu 1:

        Bagam azi in codul penal pedeapsa capitala sau castrarea pe loc a violatorilor.

        Maine Tundrea „violeaza” si „ucide”.

        E judecat, gasit vinovat si se executa pedeapsa.

        Dupa 10 ani sau 20 de ani se constata ca a fost executat nevinovat.

        Acum ai inteles care e subiectul propozitiei 1?

        Scenariu 2:

        Te duci cu fata. Fata vrea. Faceti dragoste. Dupa care mergeti fiecare in treaba voastra. Apoi din motive de ea stiute, se suceste si depune plangere de viol.

        Acum ai inteles care e subiectul propozitiei 2?

        Scenariu 3:

        X chiar violeaza. Asa cum Y chiar ucide. Sau Z chiar talhareste.

        Tu realizezi ce enormitate fara nici o baza in crestinism spui cand postulezi ca X sau Y sau Z nu au leac?

        Apreciază

  15. Avatarul lui Ion Ion said, on decembrie 12, 2014 at 7:36 am

    De vanzare costume de calugarite (catolice) si preoti, pentru deghizari in bataie de joc:

    http://www.deguisetoi.fr/deguisement-de-religieuse-pour-homme.html?type=product&utm_source=Shopping&utm_term=D%E9guisement+humoristique+religieuse++homme&utm_medium=comparateur&utm_campaign=D%E9guisements+adultes+-+Spiritualit%E9#ectrans=1

    De remarcat, costumul de calugarita este ‘pentru barbati” si in poza este chiar unul cu barba. Trimite cu gandul la femeia cu barba.

    Nu am vazut costume de masoni cu sortulet pentru a fi purtate in acelasi scop „de amuzament” sau de rabini de exemplu. Desigur, aia ar intra la „antisemitism” dar de clericii crestini iti poti bate joc fara probleme.

    Apreciază

    • Avatarul lui aha aha said, on decembrie 12, 2014 at 9:09 am

      @Ion
      „De vanzare costume de calugarite (catolice) si preoti, pentru deghizari in bataie de joc:” – primul citat
      apoi zici tu : „dar de clericii crestini iti poti bate joc fara probleme.”
      cred ca esti in confuzie frate. nu exista „biserica catolica” si deci nici „clerici crestini” pe acolo.
      diavolul isi bate joc de cei care il slujesc, nu?

      Apreciază

  16. […] Sunteti de acord cu CASTRAREA VIOLATORILOR? Se deschide astfel o CUTIE A PANDOREI? […]

    Apreciază

  17. Avatarul lui aniush aniush said, on decembrie 12, 2014 at 8:57 am

    Radu,
    Nu cred ca este posibil ca o femeie sa violeze un barbat. Eu n-am auzit pana acuma de asta, iar faptul ca el o violeaza…nu trebuie sa dai vina pe femeie. Chiar daca o vede pe strada un barbat onest se uita trece pe langa ea si isi vede de drum. Un violator se poate repezi la ea chiar daca e in rochie lunga sau in pantaloni lungi…daca i se pare lui ceva, de ce nu ar face-o? Si mai e ceva: daca femeia e la ea acasa si el intra prin efractie si o violeaza tot ea e de vina? Daca o vede si o forteaza sa intre undeva care e vina ei?

    Apreciază

  18. Avatarul lui Aurora Aurora said, on decembrie 12, 2014 at 9:36 am

    Nu sunt de acord cu castrarea chimica. Nimeni nu merita asa ceva. Nici chiar vilolatorii sau pedofilii. Toti au dreptul la sansa reabilitarii. Ce a facut Origen daca s-a castrat ? A devenit mai bun ? Din contra, a emis numai erezii dupa aceea. Poate toate se leaga. Domnul ne-a facut intregi, nu e normal sa ne ciuntim. Este o lege de tip medieval care deschide calea spre multe abuzuri, in afara de erorile judiciare care se pot ivi.

    Apreciază

  19. Avatarul lui ozana ozana said, on decembrie 12, 2014 at 10:20 am

    In primul rind castrarea chimica nu presupune mutilarea genitala prin extirparea gonadelor ci administrarea unor preparate hormonale care inhiba secretia de testosteron. Acest tratament presupune administrarea lui lunara cu costuri intre 20-100 euro. Procesul prin urmare este reversibil.Nu stiu daca se mentin celelalte functii sexuale adica daca subiectul devine doar steril , raminind totusi capabil sa intretina relatii sexuale fara a putea insa procrea. Mie mi se pare ca aceasta castrare chimica este o alta modalitate de a mai baga niste bani in buzunarele companiilor farmaceutice si…atit. Eu sint mai radicala atunci cind este vorba de violatori. O-as pedepsi cu moartea daca as putea. Nu merita sa traiasca un individ care violeaza si mutileaza pe veci o alta fiinta, fie el copil sau adult Un pervers , fie si castrat sau chirurgical , va gasi alte metode diabolice de a-si satisface instinctele animalice. Citeam undeva (si sint zeci de mii de cazuri diverse) ca un pedofil din America impotent fiind agresa in continuare copii, violindu-i cu un falus enorm facut artizanal , doar pentru a-i vedea cum se chinuie. Daca vreti parerea mea , inchisoarea pe viata ar fi cea mai indicata.

    Apreciază

    • Avatarul lui vali vali said, on decembrie 12, 2014 at 1:47 pm

      ozana

      Castreaza-i si omoara-i pe aia care promoveza si inlesnesc in tara asta saracia, prostia, destrabalul care duc inevitabil la viol si alte faradelegi, pt ca altfel doar eliminam efectele si lasand radacina relelor, se vor amplifica si vom ajunge sa ne eutanasiem unii pe altii …

      Apreciază

      • Avatarul lui ozana ozana said, on decembrie 12, 2014 at 3:34 pm

        @ Cred ca esti putin superficial(a).Am mai analizat cindva pe aici problema prostitutiei de pilda. Eu personal nu vad nicio legatura intre violatori si saracie. Inteleg ca tu vrei sa spui ca desfriul afisat cu nonsalanta peste tot ii incita la viol si desfriul are ca si cauza saracia ? Te afli intr-o grava eroare. Sondajele au demonstrat ca saracia este doar pretextul pentru o viata de desfriu, cauza reala este placerea. Prostituatele marturisesc ca le place ceea ce fac si nu si-ar alege o alta meserie. Exista o lege a cererii si ofertei. Prostituatii (femei sau barbati) ofera servicii sexuale pentru ca exista cerere foarte mare in aceasta directie. Ce ar trebui sa pedepsim mai aspru? Cererea sau oferta ? Eu cred ca in aceeasi masura ambele. Dar mai este un lucru demn de analizat. De ce , in ciuda faptului ca imoralitatea , desfriul, prostitutia a suprasaturat piata cu oferte, doar intinzi mina si iei , a crescut simtitor numarul violurilor ? Aici este cheia. Sint piticii de pe creierul violatorului pe care nu-l satisface actul in sine daca nu este comis cu violenta pentru a-i crea lui senzatia ca detine controlul asupra victimei. Si nu numai, sint o gramada de chestii aberante in mintea unui violator , care nu se vor rezolva ducindu-i pe banii nostri la…psihiatru. Nici nu cred eu personal in moda asta cu psihiatrul. Dar ceva trebuie facut.

        Apreciază

      • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on decembrie 12, 2014 at 3:44 pm

        ozana

        Spune-mi te rog, ce parere ai de cazul Tundrea?

        Apreciază

      • Avatarul lui vali vali said, on decembrie 12, 2014 at 6:17 pm

        ozana

        „Prostituatele marturisesc ca le place ceea ce fac ” zici. Unde marturisesc ca le place ceea e fac ? la televizor? Intreaba orice politist de la crima organizata sa vezi cum se racoleaza prostituate. Nu are nici o legatura cu placerea. Majoritatea prostituatelor sunt sechestrate, batute si violate nonstop pana se „dau pe brazda” si le „place” ceea ce fac. Sunt luate cu japca din familii destramate, sarace, cu educatie precara, prostite ca se duc babysitter prin Spania si …. la revedere. La un moment dat nici ele nu mai concep sa mai traiasca altfel. Nici una nu face cu placere meseria asta.

        Iar despre violatori si pedofili, majoritatea provin din orfelinate sau au fost la randul lor batuti si abuzati in copilarie pana au ajuns sa confunde dragostea cu durerea, sunt oameni bolnavi psihic, traumatizati, nu din nastere ci ca urmare a tratamentului aplicat tot de oameni. Asa ca de vina este si societatea care i-a format si ii formeaza in continuare. Castrandu-i sau razbunabdu-te cu pedepse capitale nu aduce nici un beneficiu statistic.

        Apreciază

  20. Avatarul lui aniush aniush said, on decembrie 12, 2014 at 1:06 pm

    ozana,
    Substratul cred e inca o metoda de reducere a populatiei. Nu-i intereseaza sa reduca infractionalitatea, ci s-o creasca. Tinta: reducerea populatiei.
    Sa omori un violator…nu rezolva problema atata timp cat nu ai posibilitatea sa-i dovedesti vinovatia, cat nu tii cont si de drepturile lui. Daca ai condamnat un nevinovat? Fara proces, fara probe, fara martori, fara posibilitatea de a se apara…
    Trebuie sa existe aceste lucruri, nu decide judecatorul asa fara sa-l intrebe nimic si fara sa accepte vreo evidenta.

    Apreciază

    • Avatarul lui ozana ozana said, on decembrie 12, 2014 at 3:09 pm

      @ aniush Bineinteles ca urmaresc si scaderea drastica a natalitatii prin orice mijloace si cu orice motiv sa pretext. Violatorii insa, mai ales pedofilii , sint o categorie aparte cu tulburari mari de comportament ca si homosexualii. Ei traiesc in lumea lor, cu convingerile lor, vor practica prozelitismul, vor atrage in lumea lor intunecata fiinte nevinovate si le vor perverti. Oricum bate vint de libertate prin toata lumea in vederea acceptarii ideii ca si copilul este o fiinta sexuala , liber sa si-o exprime indiferent de virsta.Nu m-ar mira ca si aceasta infractiune de viol sa fie considerata in curind ca fiind ,,un bine” facut victimei adica…ii mai coloreaza putin viata sexuala. ,, O sotietate fara prentipuri care va sa zica ca nu le are”- IL Caragiale. Oricum nu noi decidem soarta lor dar nici de capul lor nu pot fi lasati. O fiinta evoluata spiritual si cu ceva materie cenusie se poate autocenzura in orice circumstante. Dar ce te faci cu cei la care autocenzura nu functioneaza? Ca sa nu mai vorbim de repere religioase sau morale.Speri sa se indrepte? instinctul sexual este mai puternic decit instinctul de aparare sau de foame chiar.Asta vor face pina vor muri. Inchisoare pe viata, cea mai sigura solutie, castrati sau necastrati tot periculosi sint. Munca fortata in folosul comunitatii.

      Apreciază

  21. Avatarul lui timisorean1 timisorean1 said, on decembrie 13, 2014 at 3:57 pm

    N-are cum sa fie de bine.

    Apreciază

  22. Avatarul lui Raluca Raluca said, on decembrie 13, 2014 at 9:22 pm

    Nu sunt de acord cu asa ceva.
    Omul trebuie sa raspunda integral pentru faptele lui in fata lui Dumnezeu si a semenilor.

    Apreciază

  23. Avatarul lui mihai mihai said, on decembrie 13, 2014 at 10:37 pm

    fratilor, scuzati-ma va rog, dar nu le mai cantata in struna acestora, mai ales pedofililor, eu personal sunt pt. castrarea acestora, fenomenul trebuie stopat intr-un fel sau altul, , copii domniilor dv. daca ar pica in caapcana acestora ce ati spune?!, o alta problema cea al adoptiilor, este ca ft. multe dintre acestea au avut ca scop plasarea ft. multor minori in ghearele pedofililor

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on decembrie 13, 2014 at 11:27 pm

      mihai

      Am mai intrebat pe cineva dar n-a raspuns. Te intreb si pe tine:

      Ce parere ai despre cazul Tundrea?

      Apreciază

      • Avatarul lui mihai mihai said, on decembrie 19, 2014 at 7:00 pm

        ami cer mii de scuze c raspund asa de greu frate saccsiv, in ceea ce priveste cazul tundrea, denota faptul ce justitie super infecta in cea mai mare parte zburda pe plaiurile noastre, si astfel de cazuri sunt nenumarate, nunumai in cazul tundrea, pe mine personal ma indigna faptul, ca adevaratii infractori zburda in voie buna in libertate avand de partea lor o legislatie infecta facuta de ,,oameni” inecti adica tot de infractori

        Apreciază

  24. Avatarul lui ozana ozana said, on decembrie 14, 2014 at 11:36 am

    @ saccsiv Cazul Tundrea a fost o dovada clara a incompetentei, abuzului,delasarii justitiei si nu in ultimul rind a lenei. Spun lene deoarece nu si-au mai batut capul sa puna in miscare forte si bani pentru elucidarea cazului si aflarea adevarului. S-au multumit sa ia de guler si sa arunce dupa gratii un nevinovat doar pentru ca avea ceva antecedente penale ( niste mici gainarii daca-mi amintesc bine) si doar s-a nimerit sa fie la locul nepotrivit. S-a tergiversat procesul lui pentru despagubirile pe care statul ar fi trebuit sa i le puna la dispozitie imediat dupa eliberare pentru ca probabil stiau cit este de bolnav din fisele lui medicale din inchisoare astfel incit nu a mai apucat bietul om sa se bucure de niciun gest reparatoriu din partea autoritatilor. Chiar acum vreo saptamina urmaream la televizor un caz similar al unui american acuzat de crima si viol care a facut vreo 25 de ani de inchisoare absolut nevinovat. Persoane particulare s-au pus in miscare pentru a-l elibera si pentru a-i dovedi nevinovatia. Pentru ca statul nu a cerut nici macar efectuarea unei probe ADN desi probele de la locul faptei inca existau in momentul in care testarea ADN a devenit posibila. Pur si simplu toate cererile lui de revizuire a cazului au fost ignorate timp de peste 25 de ani Dar in America legea prevede ca nu poti primi despagubiri daca ai fost victima unei erori judiciare in cazul in care ai avut antecedente penale. Ca si Tundrea, omul avea antecedente penale pentru niste fapte minore. Cite cazuri nu au fost de acest fel, din pacate. Tuturor cazul Tundrea a lasat un gust amar si a facut sa ne mai creasca un dinte impotriva sistemului juridic corupt si mizerabil. Stiu ce vrei sa spui prin intrebarea ta si anume ca si in cazul violatorilor ar putea sa se intimple acelas lucru. Ei bine, aici totus inu este vorba de crima , victima ramine in viata de cele mai multe ori si poate declara adevarul. Desi cele mai multe aleg sa nu o faca de rusine. Nicio circumstanta nu poate pleda in favoarea comiterii unui viol. Il inteleg pe cel care fura pentru a minca, inteleg multe lucruri dar niciodata un violator,un pedofil sau un homosexual. Punt. Inchisoare pe viata. Castrarea nu este o solutie.Si daca este nevinovat, exista instrumente prin care in timp sa-si poata dovedi nevinovatia. Adica cineva care fenteaza statul , care stat ne fenteaza pe noi de ne omoara , face ani grei de puscarie ( eu sint mai haiduc in modul de a gindi) iar de un violator ni se rupe inima ? Atunci ce sa mai zic?

    Apreciază

    • Avatarul lui aha aha said, on decembrie 14, 2014 at 9:47 pm

      pai ai raspuns si pentru@mihai si altii! si daca tundrea era condamnat la moarte si murea fara vina cum e? nu generalizez dar trebuie sa fim cumpatati cand analizam un caz. in cazul meu….nu as vrea sa am o astfel de povara! nu vreau si nu pot sa judec un om…indiferent ce crima pare ca a comis! pentru ca nu stiu sufletul lui si nu stiu zbuciumul sufletului lui si nu stiu multe!!! atunci de ce sa fiu eu judecator? de ce sa zic eu ca e rau omul ala? si daca omul ala va deveni, in timp, sfant…..oare nu sunt eu potrivnic lui Dumnezeu pentru ca am indraznit sa il judec? el poate a fost mantuit si eu sunt vrednic de osanda! desi mi se parea ca sunt drept! ehe….ganditi inainte sa vorbiti!
      e usor sa il castrezi pe om….ce usor e! dar sa il faci inapoi daca ai gresit poti? atunci de ce te faci tu judecator?

      Apreciază

  25. Avatarul lui ozana ozana said, on decembrie 14, 2014 at 12:32 pm

    @ vali Sa nu crezi din ceea ce vezi la televizor decit in proportie de 5%. In rest este doar propaganda, manipulare si minciuna. Tot ce apare la televizor si in presa pe acest subiect (prostitutia) urmareste un singur obiectiv – legalizarea prostitutiei, cu alte cuvinte eliminam pestii care incaseaza bani ,,pe persoana particulara” cum ar spune Vanghelie , din aceasta activitate si se transforma statul in peste adica statul va beneficia de foloase materiale din aceste mizerii. Nu spun ca nu au existat si cazuri izolate cind acele amarite nu stiau spre ce se indreapta dar majoritatea stiau exact cu ce aveau sa se indeletniceasca si prefera sa faca asta decit sa munceasca pentru a zecea parte din veniturile incasate pentru servicii sexuale. Fetele acelea stau pe strazi, prin cluburi sau bordeluri. Au telefoane mobile, pot anunta politia in orice moment, pot ruga un client sa anunte politia, pe strada circula multa lume, trec masini.Nu-mi spune tu mie ca sint lipsite de orice mijloace sau ca nu gasesc un moment propice pentru a lua legatura cu politia sau de a se elibera. Haida deh! Sint tari europene civilizate ,Germania, Franta, Italia, Spania unde aleg sa bombardeze biologic cu bolile lor amatorii de desfriu, nu sint pe pustii ! Ceea ce spui tu este real si anume faptul ca cea mai mare parte dintre prostituati (pentru ca sint si barbati care practica chestia asta) au un trecut urit care le-a schimbat psihologia dar d-l psiholog Butoi pe care vad ca il agreati pe aici sustinea ca majoritatea sint retardati si cu un IQ de neinvidiat. Daca te intereseaza, aici la tara si parintii consimt sa-si trimita fetele si baietii la prostitutie in Spania in schimbul sumei de….300 ron lunar ! Vino sa-ti dovedesc aici, gard in gard cu mine. Am vazut si am auzit prea multe in viata mea pentru a ma mai putea lasa pacalita de ceva. Mai deunazi pe la televizor un specimen din acesta relata ca-i rezervase bilet de avion Germania-Romania unei colege de breasla doar pentru ca ii facea concurenta dar a refuzat sa plece. Minciuna si duplicitatea ii caracterizeaza, nu sint persoane credibile.

    Apreciază

  26. Avatarul lui ETRN ETRN said, on decembrie 14, 2014 at 3:14 pm

    Nu sunt de acord cu castrarea niciunui om ȘI NICIUN CREȘTIN ORTODOX N-AR TREBUI SĂ FIE.
    Uităm să fim oameni (=să ne iubim semenii și să dorim îndreptarea lor) și ne facem prea repede dumnezei.
    Pentru un violator: analiza situației, probe, judecată, pușcărie. Niciun violator NU TREBUIE CONDAMNAT fără judecată azi, când nesimțirea femeilor e atât de mare încât, prin modul de a se îmbrăca, EXCITĂ ȘI PROVOACĂ și un muribund. FEMEILE FAC AICI O MARE NEDREPTATE BĂRBAȚILOR, pentru că pot: ÎȘI BAT JOC DE SIMȚURILE CARE EXISTĂ ÎN MOD NATURAL ÎN BĂRBAȚI. Nu poți să ai tupeul să-ți arăți toate particularitățile sexuale feminine ȘI SĂ-I SPUI BĂRBATULUI: „Nu te uita!”. Nu poţi. ACEST LUCRU ESTE DE SORGINTE DRĂCEASCĂ IAR FEMEILE TREBUIE SĂ ÎNȚELEAGĂ ODATĂ ACEST LUCRU. FEMEILE TREBUIE SĂ INVEȚE SĂ FIE CUMINȚI ȘI SĂ AIBĂ RUȘINE, PENTRU CĂ SPUN SFINȚII: Dacă femeile n-ar avea rușine, niciun bărbat nu s-ar mai mântui! Nu vedeți cum rușinea femeilor e din ce în ce mai puțină?! Se bat între ele care să câștige, care să fie mai atractivă, care să-l sufle p-ăla, care p-ălalalt, NU SE MAI SATURĂ DE ADMIRAȚIE, și tot așa.
    Pentru un pedofil: probe, judecată, pușcărie, dar metodic totul mai ușurat, făcut mai repede și pedeapsă mai mare ca pentru viol. Mult mai mare.
    Homosexualul NU ARE CE SĂ CAUTE ÎN PUȘCĂRIE.
    Homosexualul trebuie supus unui tratament curativ din partea societății și punct… Problema este că această societate, capabilă să facă acest lucru, nu există. Dimpotrivă, societățile îi susțin și-i încurajează să înainteze pe drumul prost pe care și l-au ales. Aici e baiul.

    Apreciază

    • Avatarul lui salutari din cluj salutari din cluj said, on decembrie 14, 2014 at 7:21 pm

      dar de ce va infierbantati asa in apararea pedofililor si violatorilor?
      Nu era vorba sa ii omoram, deci au in continuare sansa la viata, pocainta mantuire. Doar ca nu isi vor mai putea folosi functia reproducatoare, ceea ce mi se pare o problema incomparabil mai mica decat mutilarea sufleteasca a victimei nevinovate. Dar cred ca ar fi bine inainte de a face rau, sa stie cce ii asteapta, in rest sunt liberi sa aleaga.
      Decat sa muriti de mila lor, mai bine v-ati gandi ca nu este deloc normal ca acesti oameni sa fie liberi sa faca ceea ce fac. Sunt crestina si imi asum tot ceea ce am scris legat de acest subiect. Si nu cred ca este a dvs sa ne judecati de ce gandim asa.

      Apreciază

      • Avatarul lui ETRN ETRN said, on decembrie 15, 2014 at 3:35 pm

        TU N-AI VOIE SĂ MUTILEZI.
        DUMNEZEU MUTILEAZĂ.
        Tu ai voie să te rogi.

        Apreciază

      • Avatarul lui tataia tataia said, on decembrie 16, 2014 at 9:18 pm

        Mutilarea pe viata este mai rea decit moartea. Nu a sarit nimeni in apararea violatorilor si a criminalilor, dar nu putem sa ne transformam acum in Vlad Tepes sa ii tragem pe toti in teapa. Pentru viol si crima exista pedeapsa cu inchisoarea. Este suficienta. NU urlati dupa pedepse mai mari! Nici pentru hoti, nici pentru violatori, nici pentru criminali sau pentru cei care au savirsit accidente auto!

        Sint 100% impotriva pedepsei cu mutilarea pe viata!

        Apreciază

      • Avatarul lui salutari din cluj salutari din cluj said, on decembrie 17, 2014 at 6:38 pm

        Etrn si tataia,
        daca nu cititi cu atentie, mai bine taceti!
        Nu am zis sa ii mutilam pe violatori, CI CA CEEA CE FAC EI este o MUtilare A VICTIMEI.
        capisci??

        Apreciază

      • Avatarul lui ETRN ETRN said, on decembrie 17, 2014 at 11:05 pm

        Eu cred că se înțelege foarte clar din mesajul tău. Consider că ești rău intenționat și nu mai continui dialogul cu tine.

        Apreciază

  27. Avatarul lui aha aha said, on decembrie 14, 2014 at 9:32 pm

    @salutari din cluj.
    vorbesti de parca esti sfanta sora! ce usor e sa ii condamni pe ceilalti! stiu ca din punct de vedere al tau e greu de acceptat dar tu nu te gandesti decat la tine si nimic mai mult! sa pui eticheta de „violator” e usor…dar cand va trebui sa o dezlipesti cum va fi? va ramane lipiciul…lipiciul care e al tau si nu ai vrea sa fie acolo! toti ne dam sfinti si neprihaniti dar,oare, chiar asa e? tu nu ai avut niciodata ganduri necurate? esti asa sfanta?

    Apreciază

  28. Avatarul lui ozana ozana said, on decembrie 17, 2014 at 2:35 pm

    @ saccsiv . Iarta-ma te rog dar nu am putut raspunde la timp. Cu exceptia postulatului lui Euclid cred ca , in rest , totul trebuie demonstrat prin orice mijloace,pirghii, instrumente…Sa o luam pe rind. La punctul nr.1 iti voi raspunde ca nu am sustinut castrarea de niciun fel, nici chimica (care este reversibila) nici chirurgicala (care este definitiva) deoarece, asa cum am explicat in comentariul meu, este inutila intrucit violatorul nu cu sexul are in principal probleme ci cu agresivitatea si perversitatea. El ramine un potential agresor , potent sau impotent, nu conteaza. Asta spune….cartea tehnica…a violatorului. Prin pedeapsa capitala eu inteleg pedeapsa cu moartea ori eu am spus inchisoare pe viata si o viata intreaga , daca este nevinovat are timp ca si de acolo, in cazul unei erori judiciare, isi poate dovedi nevinovatia. Sint crestin -ortodoxa si nici nu ma pot gindi ca daca as avea drept de viata si de moarte asupra cuiva , as putea hotari punerea lui la zid. Nu fiindca nu ar merita sa plateasca cu virf si indesat pentru o asemenea mirsavie ci pentru ca doar Dumnezeu are drept de viata si de moarte asupra noastra.Tu ce propui ca pentru o eroare judiciara, una la o mie, sa-i iertam pe cei vinovati de teama de-a nu le leza demnitatea cumva? Mai multi bolnavi, copii, batrini mor prin spitale zilnic din cauza erorilor medicale sau pentru ca pur si simplu salvarea doarme pe drum si nimeni nu se mai da de ceasul mortii. Punct 2. In bancul ala timpit cu Bula acuzat de viol, ei bine, Bula a convins-o. Daca fata se suceste cum spui tu, nu conteaza din ce motive, simplu, se ridica fermoarul de la slit si-ti vezi de treaba daca detii controlul actiunilor tale prin puterea ratiunii. Asa s-ar mai potoli putin si cei care inteleg sa-si puna poalele in cap pe unde apuca in loc sa astepte pina la casatorie cuminti si puri. Dupa ce se tavalesc prin toata mocirla bordelurilor si a desfriului, mai fac si nunti care nunta simbolizeaza si curatenia trupeasca a mirilor. Daca este sa vorbim dpdv al unui crestin autentic, nu al unui fariseu. Aici voi incerca sa raspund si malitiosului, ironicului ,,aha” care a pus ca la tara intrebarea ,, da ce, tu nu ai avut niciodata ginduri necurate”? Toti am mai avut si ginduri necurate dar raspunsul este PLLOP ! Ca la scoala de soferi – adica pina la limita evitarii oricarui pericol., AHA ! Daca esti om intreg la minte si stapin pe faptele tale.De-asta mergem la scoala, sintem educati , exista legi, bun simt, inhibitie adica autocenzura. Nu te implica in ceea ce iti poate complica urit viata. Prudenta este mama intelepciunii. Punctul 3. Acum iti voi raspunde la intrebare printr-o intrebare sau mai multe. Tu ai citit cu atentie ce am scris pe subiectul asta? Am postulat o enormitate din punc de vedere crestinesc spui tu. Sa inteleg ca vrei a spune ca Domnul nostru Iisus Hristos a luat toate pacatele noastre asupra Lui, prin urmare X,Y, si Z sint absolviti de orice vina in fata lui Dumnezeu. Ucidem sau violam, raminem in libertate fiindca Dumnezeu ne iarta deci, putem face ce ne taie capul, asta sa inteleg ? Daca nu am inteles bine te rog sa-mi explici, nu ma acuza asa fara sa ma faci sa inteleg la ce te referi.Te rog, uneori nu iti inteleg duritatea.

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on decembrie 17, 2014 at 4:27 pm

      ozana

      Cred ca esti aproape paralela cu ortodoxia si ai si foarte mari probleme de logica.

      Iar eu nu am timp. Daca isi face timp vreun frate si de tine, bine.

      Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.