SACCSIV – blog ortodox

ULTIMA ISPITA DIN DREAPTA: 1) Sa nu facem cont bancar pentru ajutorarea saracilor. 2) Bine fac revolutionarii satanisti ca trag cu mitraliera in statuia lui Hristos. Bine fac tarfele ca bat manechinele cu Pruncul Iisus, Fecioara Maria si Iosif

Posted in Uncategorized by saccsiv on decembrie 10, 2014

Acesta este un articol pentru cei ce gandesc precum am scris in titlu.

Dar ca sa-l inteleaga, trebuie mai intai sa se dumireasca ce-i cu:

Despre ISPITA DIN DREAPTA

1) Am fost mustrat ca am postat:

Iata un CONT BANCAR pentru acel OM AL STRAZII. Multumim Asociatiei „Doamna Stanca”

Adica daca urmam sirul cont bancar, card, alea, alea, ajungem pana semnul fiarei. Ca atare eu prin acel articol as promova de fapt semnul fiarei …

Scriam eu in articolul 666 si LEPADAREA cum ca:

Cei anti cip se impart cam in trei categorii principale:

  • Cei ce zic ca a accepta buletinul cu cip reprezinta deja lepadare
  • Cei ce zic ca e un pas spre documentul unic, care e un pas spre semnul fiarei
  • Cei ce vad treaba strict ca pe ceva Big Brother

Categoriile astea nu se lupta intre ele. Caci cu totii sunt real anti cip.

Eu sunt cam in a doua categorie. Dar nu ma apuc sa-i atac furibund pe cei din prima. Ce sa am eu cu ei daca ei cred astfel? Apoi, stiu eu sigur ca chiar nu e lepadare? Sau nu se mai mantuiesc ei ca refuza buletinul? Atunci de ce sa ma agit? Il refuza, bravo lor.

Dar lucrurile au evoluat rapid si cum dracul nu doarme, iata ca s-au gasit totusi unii din prima categorie sa ma certe tare. Ca i-a lovit necuratul cu o ispita din dreapta, spre bucuria intrusilor ce fac orice pentru a baga zazanie intre noi.

Ei stiu daca i-au dat sau nu acelui sarac ceva si e bine ca doar ei sa stie si bunul Dumnezeu, dar daca nu le place initiativa cu contul, puteau fratiorii astia sa procedeze altfel, sa vina cu o sugestie, nu sa dea cu parul si sa acuze aiurea.

Nici eu n-am cont bancar, nu indemn pe nimeni sa aiba, dar nici nu ma apuc sa urlu: care ai, esti deja in iad.

Ca pana s-or dumiri si altii sa nu-l foloseasca, ce-i de facut? Sa se ofere acesti fratiori sa stranga banutii celor ce vor de departe sa ajute acel sarac.

2) Unii de la 1) dar nu doar ei zic cam asa: Bine fac revolutionarii satanisti ca trag cu mitraliera in statuia lui Hristos. Bine fac tarfele ca bat manechinele cu Pruncul Iisus, Fecioara Maria si Iosif

Asta pe considerentul ca catolicii sunt eretici.

Ei n-au inteles chiar nimic din martiriul legionarilor Ionel Mota si Vasile Marin.

Mugur Vasiliu: DESPRE „CATOLICISMUL” MARTIRILOR IONEL MOTA SI VASILE MARIN

Testamentul lui Ionel Mota: “Nu e o mare binefacere sufleteasca pentru viata viitoare, sa fi cazut în apararea lui Hristos?… Mor cu tot elanul si toata fericirea, pentru Hristos si Legiune”

Cat despre manechine, era vorba despre stirea Războiul Crăciunului: Scena naşterii lui Hristos din Bruxelles distrusă de două activiste feministe (FOTO), din aceeasi serie cu:

Video si foto: ACTIVISTE pro avort avand pe spate pictata o CRUCE INTOARSA aruncand cu chiloti in arhiepiscopul de Madrid

Feminista topless mimeaza AVORTAREA LUI IISUS intr-o biserica din Paris apoi URINEAZA. Pe piept are scris „344 CURVE”. Pe spate „CRACIUNUL ESTE AVORTAT” …

Video – FEMINISTA TOPLESS pro avort pe altarul din Cologne Cathedral: „I AM GOD!”

Video – Activiste pro avort strigand „HAIL SATAN”

Video: Se dau pe fata – ACTIVISTE GOALE PRO AVORT si LESBIENE scuipand, lovind si vopsind tineri catolici ce aparau catedrala din San Jose, Argentina. DANSURI DRACESTI si PERVERSIUNI SEXUALE in fata celor ce se rugau cum stiau si ei …

Ce nu inteleg fratiorii e ca desfranatele n-au batut manechinele pe considerentul ca papa e eretic, ci deoarece ele au o agenda anti crestina. Asa cum nici lozinca “sa spanzuram ultimul rege cu matele ultimului preot” nu era zbierata de revolutionarii francezi pe motiv ca acei bieti ultimi erau eretici:

Documentar: Revolutia Franceza, matrice a viitoarelor genocide – Vendée (1793)

99 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mihail said, on decembrie 10, 2014 at 8:55 am

    Nici n-a depus bine Patriarhia cererea de menținere a religiei în școli ca materie obligatorie, că presa bezboinică a și trecut la atac, motivul fiind salariul uriaș de bugetar al Patriarhului Daniel.

    http://www.mondonews.ro/preafericitul-daniel-are-un-salariu-urias-patriarhul-bor-este-regele-bugetarilor/

    Apreciază

    • andrei-d said, on decembrie 10, 2014 at 10:26 am

      Deci trebuie sa sarim in ajutorul patriarhului…ca e el mason sau nu e ierarh si face parte din Biserica, in concluzie trebuie sa-i luam apararea!

      Apreciază

      • Ioio said, on decembrie 10, 2014 at 9:18 pm

        N-ai inteles nimic.
        Stai jos.
        Saccsiv nu ia apararea papei sau patriarhului.
        El vorbeste de credinta crestina si cat a mai ramas din ea in occident. Bietii oameni de acolo cu sufletul sunt la Dumnezeu, iar tu ce faci este sa-i alungi. Tu prin asta te bati cu pumnul in piept strigand ca fariseul ca „multumesc Doamne ca nu sunt ca vamesul acesta”. Ei saracutii atat le-a mai ramas, fac si ei un staul cu oi, isi arata credinta, dar sa sti ca la judecata ei vor fi considerati mai drepti ca tine, caci pacatul ducerii lor in ratacire va fi luat de cei ce s-au rupt de noi, iar tu vei fi considerat ca si fariseul acela.
        Adu-ti aminte ca Domnul nu i-a ignorat pe Samarineni.

        Apreciază

      • andrei-d said, on decembrie 10, 2014 at 11:44 pm

        loio,
        de unde te-ai luat?

        Apreciază

    • geo said, on decembrie 10, 2014 at 11:55 am

      http://www.voceatransilvaniei.ro/regele-bugetarilor-preafericitul-daniel-castiga-un-salariu-urias/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=mondonews

      Mda…mai deunazi un nene, de la asf, anunta cu regret, ca fata de predecesor, lui i s-a redus salariul la numai 30.000 – 35.000 lei…lunar!!!

      Eu am acum un salariul net lunar cuprins intre 30.000-35.000 de lei si reprezinta o scadere cu 47% comparativ cu cat avea inainte fostul presedinte ASF. Pentru 70 de angajati ai ASF, care au functii de conducere, salariile nete lunare sunt cuprinse intre 10.000 de lei si 35.000 de lei. Pentru restul angajatilor, salariile sunt mai mici.
      – Anul trecut salariul minim in ASF a fost de 2.000 de lei. Cu siguranta acest nivel va scadea in perioada urmatoare.

      http://economie.hotnews.ro/stiri-pensii_private-18019454-live-text-asf-isi-prezinta-planul-restructurare-politica-personal-inclusiv-salarizarea.htm

      guvernul Romaniei mai cuprinde multe astfel de agentii, comitete, comitii, etc. in care salariile sefilor, numiti politic, sunt fabuloase…apoi sint companiile nationale, societatile nationale, regiile autonome, in care la fel proptelele politice incaseaza sume uriase…de palavrament nu mai zic – tocmai ce si-au aprobat bugetul care nuami de criza nu e – http://www.mediafax.ro/politic/camera-deputatilor-si-a-aprobat-bugetul-pe-2015-de-peste-236-milioane-de-lei-13710842 – mai mare ca anul trecut cu 3%…

      Revin cu precizarea facuta mai demult: daca atit doare pe unii ca salariul sefului Bisericii Ortodoxe este platit de buget sa i se restituie acesteia toate proprietatile anterioare secularizarii…si nici atunci nu ar trebui sa vocifereze fiindca si ortodocsii contribuie la buget…

      Apreciază

  2. kosk said, on decembrie 10, 2014 at 9:23 am

    da, un articol binevenit. este vorba de un atac anti-crestin la simbol indiferent ca simbolul respectiv este papistas (eretic) de altfel si in Ortodoxie avem astfel de ‘fenomene’ (cazul ‘activistelor’ porn Pussy Riot din Rusia) dar care au fost ‘racorite’ de cazacii ortodocsi printr-o bataita la popou.cu nagaika.
    http://www.youtube.com/watch?v=WNB3N6DWVTs
    ma intreb de ce ‘activistele’ astea gen famen sau pussy riot daca se considera ‘ateiste’ nu ‘ataca’ si moschei, sinagogi sau ‘temple’ hinduse? raspunsul e clar, ori au o agenda anti-crestina (cel mai probabil) ori de frica (aia, musulmanii si hindusii le bat cu pietre, ovreii ar zbiera ‘sariti..antisemitism!’)..tirfele astea ataca/profita de ‘toleranta’ impinsa pana la prostie a ‘crestinilor’ din occidentul decrestinizat.

    Apreciază

    • Ion said, on decembrie 10, 2014 at 11:02 am

      ce anume este eretic intr-o iesle ? este un simbol crestin. Chiar daca nu il avem in ortodoxie.

      Apreciază

      • andrei-d said, on decembrie 11, 2014 at 10:20 am

        Deci chiar daca NU avem acel simbol(ieslea), dupa mintea ta este „crestin”! Bun, sa vedem ce spune un duhovnic ortodox:
        „[…] Icoana ortodoxă a Naşterii transmite mesajul pogorârii lui Dumnezeu la noi, învăluită în misterul absolut al deşertării Sale de slavă, pe când scena “Ieslei” încearcă să redea tocmai acea măreţie la care Hristos a renunţat în mod voluntar. Nu întâmplător, cadrul somptuos al prezentării aranjamentelor scenografice de tip “Iesle” e ales cu grijă: în spaţii publice, sedii de companii, mall-uri, spaţii comerciale.

        Aceste lucruri au aportul lor, bine definit, la strălucirea idolească a acestui veac trecător, dar nu au nimic în comun cu “chipul Robului” din peştera săracă din Betleem” – părintele David Pestroiu.”

        frate Ion, deci IESLEA = STRALUCIRE IDOLEASCA, fara suparare, in concluzie ai trasaturi protestante si/sau catolice, nu degeaba te-am depistat mai devreme. Daca nici in fata faptului nu recunosti, ai o problema!

        Apreciază

  3. andrei-d said, on decembrie 10, 2014 at 10:08 am

    Asadar am cazut in grea ispita…eu sunt unul din cei ce au militat impotriva statuii si a manechinelor, insa crezand ca e o nebunie catolica, dar cum spunea si Mantuitorul ca „acolo unde va fi comoara ta acolo va fi si inima ta”, si intradevar, chiar si ortodox fiind dar iubindu-L pe Hristos nu trebuie lasat sa-I fie „babut obrazul”, cu atat mai mult sa-L apar eu care stiu Cine este! Ionel Moţa şi Vasile Marin fac parte din acei oameni carora Mantuitorul le-a zis: „Aşa să lumineze lumina voastră înaintea oamenilor, aşa încât să vadă faptele voastre cele bune şi să slăvească pe Tatăl vostru Cel din ceruri.” Sunt sigur ca ei fiind ortodocsi, scopul lor a fost sa-L apere pe Cel Caruia slujeau! Deci, frate saccsiv, ideea era ca acele doande voiau sa scape de Hristos si nu ca ar fi facut-o din iubire pentru ortodoxie! Asemanatu-m-am lor de data aceasta, si eu am „lovit” intr-un fel sau altul in obrazul lui Hristos! Iertare.

    Apreciază

  4. john said, on decembrie 10, 2014 at 10:21 am

    Se intamplain Rusia.

    Apreciază

  5. Slava said, on decembrie 10, 2014 at 10:29 am

    eu vreau doar sa va spun asa, dupa toate filmele rusesti pe care leam privit, ce ce iau documente cu cip, deja vor fi controloati si nu se vor putea opune pecetei, (chiar si in sarea pamintului 2), dupa ce ei cipul, deja linistit fara ca sati dai seama vei intinde mina dreapta, sau vei pune fruntea sub laser, chiar ieri am privit un film, in care se spunea ca unii crestini se lepadau de Hristos in primele secole de frica, de chinurile groaznice, dar acuma se tem sa piarda conmfortul, ca sa nu ai niciun document oricum poti trai, poti munci(la negru, ceva mai greu) asa ca aceata nu se iarta, si daca vati hotarit sa luati acte biometrice, e treaba voastra oricum se spune in evanghelie, multi chemati, putini alesi

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 10, 2014 at 10:55 am

      Slava

      Era vorba de cont bancar, nu de buletin cu cip.

      Apreciază

    • Irina said, on decembrie 10, 2014 at 12:00 pm

      Nu cred ca va fi asa. Nefiind inca pecetea, cei care au acceptat aceste acte mai au o sansa cu ajutorul lui Dumnezeu sa nu accepte peceta. Sa nu uitam ca Sfintii Parinti ce au facut talcuiri la Apocalipsa au spus ca vor veni cei doi maslini proorocii Enoh si Ilie in timpul lui Antihrist care pe multi ii vor atrage la credinta si dintre neamuri si dintre evrei. Cred ca din acei luminati in al 12-lea ceas vor fi si cei care au acceptat aceste acte cu cip.

      Apreciază

  6. John of Romania said, on decembrie 10, 2014 at 10:44 am

    Natiunile Unite: Israelul sprijina jihadistii sirieni inclusiv ISIS.

    http://www.tradyouth.org/2014/12/united-nations-israel-is-helping-syrian-jihadists-including-isis/

    Apreciază

  7. IOAN said, on decembrie 10, 2014 at 11:06 am

    e foarte rau sa ai cont bancar pe motiv ca sa ajuti saracii sau bolnavii

    sa ajuti saraciii si bolnavii fata in fata cu daruri si bani in numerar, sa simta mila si dragostea noastra, asa vine harul lui Dumnezeu si ne ajuta si ne iubeste si ne vom mantui

    de ce nu e bine sa ai cont bancar chipurile sa ajuti saracii si bolnavii ?

    pentru ca cei care contribuie au semnul fiarei 666 si prin urmare nu este primit la Dumnezeu acele fapte aparent bune

    SA FACI FAPTE BUNE CU AJUTORUL SISTEMULUI ANTICHRISTIC E INSELARE…

    stiu ca doare lucrul acesta si multi dintre crestini sar ca arsi si imediat te baga la categoria sectant, habotnic, fanatic etc…

    stiu ca multi inca asteapta semnul final al fiarei 666 crezand totusi ca actualele carduri cip nu reprezinta semnul antichristului si prin urmare multi le iau crezand ca vor refuza semnul final cand defapt SEMNUL FINAL E PREZENT si zbiara sa ajunga si pe mana si fruntea omului ( desigur in alte tari a ajuns si o face )

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 10, 2014 at 12:00 pm

      IOAN

      Doar fata in fata?

      Atunci Sfintii din vechime de ce stangeau bani pentru saraci?

      Ba mai mult, de ce acel imparat indian avea palat in cer?

      https://saccsiv.wordpress.com/2014/10/06/sfantul-apostol-toma-a-propovaduit-cuvantul-lui-dumnezeu-la-midieni-la-parti-la-persi-si-la-indieni/

      Si nu e „chipurile”. Cei ce trimit prin banca, chiar ajuta.

      nu este primit la Dumnezeu„? De unde stii prietene? Ai vorbit tu cu Dumnezeu ca milostenia prin cont nu e primita?

      Mai oameni ispititi din dreapta, de la apelul Parintelui Justin incoace, se tot trezesc frati si marea majoritatea au cont in banca. Asta nu i-a impiedicat nici sa se trezeasca, nici sa devina luptatori anti cip si nici sa refuze cardurile de sanatate. Unii au renuntat intre timp la conturile din banca, altii inca nu. Dar pana renunta, ce vreti?

      Si cum am scris si in articol: voi cei ce sariti in sus, luati initiativa in mana. Nu vreti prin cont bancar? Implicati-va. Faceti o asociatie, un grup, ceva, orice si strangeti cum stiti voi bani pentru saraci. Oferiti alternativa celor cu cont bancar. Nu stati doar pe margine emitand judecati.

      Apreciat de 1 persoană

      • IOAN said, on decembrie 10, 2014 at 3:26 pm

        repet inca odata

        sfintii din vechime strangeau bunuri, bani in numerar si ajutau pe altii in nevoi… prin urmare nu exista nici contul antichristic, nici semnul 666 si nici SISTEMUL ANTICHRISTIC

        SA FACI FAPTE BUNE CU AJUTORUL SISTEMULUI ANTICHRISTIC E INSELARE…

        ce nu este clar ?

        cei care vor sa ajute pe altiii sa o faca in mod traditional

        adica sa pot organiza individual sau in grup sa stranga haine, mancare, bani in numerar etc…si sa ajute pe cei in nevoi

        cei care se afla inca in SISTEM pai sa iasa imediat de sub tutela lui daca vor sa traiasca si sa vietuiasca crestineste

        nu merge cu fundul in doua luntrii

        evident ca nu e primit la Dumnezeu daca inca lucram prin SISTEMUL ANTICHRISTIC… chiar daca nu ai card tot e lucru murdar…caci a face cont bancar ajuti si tu SISTEMUL si pui umarul la edificarea lui …si apoi ne mai miram cum construiesc astia asa repede totul

        pai simplu

        cu aportul fiecarui om

        ce nu este clar ?

        faptele bune sa le facem fratilor asa cum au facut toti stramosii nostri pana in zilele noastre ….adica fara SISTEM

        e foarte bine ca se tot trezesc oameni dar nu e suficient daca nu exista o trezire reala si viata numai pentru credinta, mantuire si viata intru HRISTOS

        iar despre cei ce trimit bani prin banci AJUTA SI EI LA EDIFICAREA SISTEMULUI si MARELUI INSELATOR ANTICHRIST

        asadar …sa fim atenti si intelepti ca nu-i de joaca cu faraoniii astia …adica cu dracii

        eu nu sunt ispitit de dreapta ci pur si simplu am expus lucruri care sa trezeasca constiinta si credinta fiecaruia dintre noi ca sa nu ne facem iluzii mereu si tot mereu asa la nesfarsit si apoi ne vom trezi inecati ca broasca la fiert…

        uffffffffff ! ce bine e la caldurica ! broasca la fiert moare de caldurica incet si sigura de ea

        Apreciază

      • saccsiv said, on decembrie 10, 2014 at 3:51 pm

        IOAN

        Prietene, tu uiti cu cine vorbesti, daca te sui pe deal inchipuindu-ti ca-mi poti tine mie lectii anti cip si comparatii cu broscuta.

        Apoi, cica, „sa iasa imediat”. De parca tu ai iesit imediat …

        Asadar, pana iese „imediat”, fiecare e dator sa faca milostenie.

        Apreciază

      • IOAN said, on decembrie 10, 2014 at 4:27 pm

        da tu cine esti mai de te dai mare asa !? ca nu oi fi mai tare ca sfintii nostrii ( si greci si rusi si romani )care au grait sa nu ne legam in niciun fel cu SISTEMUL

        Apreciază

      • saccsiv said, on decembrie 10, 2014 at 7:31 pm

        IOAN

        Esti prostanac. Ca nu m-am dat mare. Am zis ca uiti cu cine vorbesti, adica eu fiind cel de la care ai aflat ce-au zis aceia, doar ca tu nu i-ai priceput.

        Apreciază

      • Ion said, on decembrie 10, 2014 at 5:13 pm

        @Ioan

        Exagerezi. Este adevarat ca bancile sunt ale sistemului satanist, dar faptul de a avea un cont la banca sau un card bancar nu este inca lepadare.
        Atunci sa nu mai platim nici impozite, sa nu mai avem nici acte, nici CNP, sa nu mai respectam legile, etc – fiindca toate sunt ale sistemului ? Nu se poate chiar asa. Va veni o vreme cand nu se va mai putea trai in orase si cand intr-adevar nu vom mai putea iesi pe strada fara sa dam de lucruri satanice, dar nu suntem inca aici cred.

        Apreciază

      • Cristian said, on decembrie 10, 2014 at 9:24 pm

        dar cu permisele auto, cum este? au cip? nu prea au, doar cod de bare. Si atunci, ce facem? Le luam? Caci Pr Justin atat a luptat sa nu le luam… deci?

        Apreciază

    • STOP RFID said, on decembrie 10, 2014 at 12:12 pm

      IOAN

      Sa ai un cont bancar nu e un capat de tara. Eu nu am nici carduri si nici cont dar nu ma deranjeaza cineva care are cont bancar. Pe astia ii intereseaza mult sa ai card, ca sa dispara banii cash. E adevarat ca te legi intr-un fel de sistem, dar pana la urma si daca ai CNP e o problema. Era o spalata pe creier la TV care zicea cam asa……….vrem sa dispara omul in tranzactiile economice, adica totul sa se faca cu ajutorul calculatorului, chipurile ca sa nu mai existe coruptie.

      Apreciază

    • ana said, on decembrie 10, 2014 at 8:25 pm

      Dar ce treaba are contul bancar cu semnul fiarei ?! Eu am cont si NU am card, nu e obligatoriu sa ai card la banca, măi.

      Apreciază

    • cristi said, on decembrie 10, 2014 at 11:13 pm

      @Ioan,

      Ok, dar tu cine esti sa spui ca a ajuta prin conturi este inselare? Oare nu te iei dupa mintea ta cand spui acestea? A spus vreun duhovnic asa ceva vreodata, sau de unde aceasta idee? Inventam noi ce este inselare si ce nu?

      Eu as zice ca dimpotriva, a folosi un sistem care e creat de cel rau, insa in scopuri bune, de milostenie, o vad ca pe o lovitura impotriva lui, caci faci un lucru placut lui Dumnezeu folosindu-te de acel sistem, adica chiar de armele sale. Un sistem nu e rau sau bun, in sine, ci e rau sau bun prin scopul pentru care e creat dar si folosit (atunci cand nu presupune compromisuri precum semnatura langa cifra fiarei). Daca acest sistem e folosit si pentru a face bine atunci el nu este deocamdata in totalitate rau. Asa cum instrumente ale raului sunt si televizorul si internetul, insa prin ele se pot face si lucruri bune, atunci cand prin ele aflam despre Dumnezeu si lucrarile Sale, sau prin care putem face milostenie. Asa cum un ciocan poate fi folosit pentru a da in cap, sau pentru a construi ceva. In final conteaza scopul pentru care faci o fapta.
      Sistem antihristic este si calculatorul (caci cu ajutorul lui se fac bazele de date necesare pentru supraveghere si control in viitorul antihristic), si totusi lucram cu el.
      Pe langa asta mai este si partea practica, caci la cati oameni au nevoie de ajutor, sa te deplasezi prin tara la toti, e cam greu.
      P.S. Chiar si bisericile au conturi pentru donatii.

      Apreciază

  8. Ion said, on decembrie 10, 2014 at 11:08 am

    Targ cu bucate de Craciun la Muzeul Taranului Roman in plin post, asa cum ne-au obisnuit deja papusarii:

    http://www.muzeultaranuluiroman.ro/acasa/targ-cu-mesteri-si-bucate-traditionale-de-craciun-ro.html

    Bre, taranul roman tine post ! Daca nu poate tine din diverse motive, macar nu iin sminteste pe altii cu mancare de dulce in mod public, in plin post

    Apreciază

  9. andrei-d said, on decembrie 10, 2014 at 11:47 am

    frate saccsiv,
    Cum e mai bine sa procedez in cazul cardurilor bancare? Sa le arunc in foc pur si simplu sau sa merg la banca sa le anulez? (am doua si dupa ce scot ultimii bani vreau sa termin cu ele) te rog sa-mi raspunzi daca poţi. Doamne ajuta!

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 10, 2014 at 12:07 pm

      andrei-d

      Cum vrei. Eu daca as avea, le-as anula. Daca nu se poate, nu le-as mai folosi.

      Apreciază

      • ETRN said, on decembrie 10, 2014 at 8:13 pm

        Nu are cum să nu se poată. Orice card bancar activ se predă sau se declară pierdut. Fără probleme. Și scapi de el. IMPLICAȚI BANCA! Altfel, daca-l tăiați, îl supuneți la chinuri, etc. el rămâne activ în sistemul băncii și tu plăteşti în continuare pentru el o perioadă diversă, ce diferă de la bancă la bancă.

        Apreciază

    • Slava said, on decembrie 10, 2014 at 1:03 pm

      Frate eu cred ca si asa si asa e bine, dar cind mergi si te refuzi la dinsele, si mai concretizezi ca pe motive religioase te refuzi, devii un marturisitor al timpurilor noastre, si citi mai multi marturisitori vor fi cu atita domnul ne va mai prelungi timpul pentru pocainta, daca nu va ramine nimeni este posibil scenariuil sodomei si gomorei, si nu vorbim de alte state, dar de ale noastre ortodoxe, noi cunoastem, noi trebuie sa marturisim „multe ti se dau multe ti se va cere”

      Apreciază

      • andrei-d said, on decembrie 10, 2014 at 4:23 pm

        Slava,
        De acord. Multumesc. Doamne ajuta!

        Apreciază

  10. Irina said, on decembrie 10, 2014 at 11:53 am

    Problema este ca nu este bine sa judecam nici macar pe cei ce din neputinta au acceptat de exemplu cardul de sanatate. Si sa nu se considere ca l-au prins pe Dumnezeu de picioare daca au refuzat. Bravo celor ce au refuzat, dar sa se gandeasca ca daca nu au smerenie si umilinta s-ar putea ca desi au castigat o lupta sa piarda de fapt razboiul si sa se trezeasca ca dupa ce au refuzat diverese acte cu cip sa accepte la sfarsit din cauza mandriei pecetea insasi.Dumnezeu sa ne miluiasca pe toti!

    Apreciază

    • andrei-d said, on decembrie 10, 2014 at 12:25 pm

      poi saccsiv a spus cele 3 categorii, si eu ma regasesc in a doua, cred ca e doar un demers spre pecetea finala, Însă sunt foarte multi la ora actula ce depind enorm de un serviciu (bugetarii) ce vor lua cardul de sanatate obligatoriu(la mine in familie tata), noi restul le-am respins insa tata nu, aici nu-l pot acuza cat timp el ne intreţine pe toti deocamdata. Si cred si eu ca nu e pecetea propriuzisa, dar luand actele cu cip e ca un avanpost necesar pentrua avansa ulterior.

      Deci luand carduri, pasapoarte, card de sanatate, buletin, toate acestea cu cip tu te inrobesti, si e ca si cum am merge undeva in Nord unde raurile sunt mici dar rapide si puternice, si intrand pana la glezne nu patesti nimic, mai mergi puţin si ajungi la genunchi, iar inca puţin si ajungi la jumate, cum râul e puternic incepe a te dezechilibra, apoi iţi spui: mai merg pana ajunge apa la gât şi ma opresc. Dar odata ajuns pana la gât nu mai aicontrol asupra echilibrului insa mai poţi doar respira. Dar odata ajuns in râu pana la gât cati ar putea ramane pe loc fara sa-i ia apa? Morala: cand esti intrat pana la gât intr-o apa curgatoare chiar daca tu mai poţi respira, APA TE VA LUA! Asa cred ca va fi si cu toate aceste acte premergatoare peceţii, te vor prinde intr-o mreaja a diavolului din care ulterior sa nu mai poţi ieşi! Doamne ajuta!

      Apreciază

    • ETRN said, on decembrie 10, 2014 at 8:15 pm

      Spui bine.

      Apreciază

  11. Anonim said, on decembrie 10, 2014 at 12:15 pm

    Spre folos duhovnicesc filmul Sarea pamantului 5 (partea 1 si 2) – Egumenul Gurie Chezlov:


    Apreciază

  12. vali said, on decembrie 10, 2014 at 12:32 pm

    Referitor la impietrirea de a ierta dragostea fata de aproapele ascunzandu-ne dupa tot felul de motive:

    Constantin Noica, referindu-se la parabola din Evanghelie cu fiul risipitor, explica faptul ca pana la urma cel care pare ca prin ascultare a adunat de fapt era risipitor iar cel risipitor a adunat…

    „Sunt două feluri de a risipi. Fiul risipitor nu făcea altceva decât să cheltuiască fireşte. Dar fratele său risipea. Există risipa celui care, întocmai fiului din parabolă, cheltuieşte fără să fi strâns, dar există şi risipă la cel care strânge fără să poată aduna. Fratele fiului risipitor aşa face. El strânge ascultare după ascultare şi faptă bună după faptă bună, iar în ultimul ceas, când nu poate înţelege şi nu poate ierta dragostea tatălui pentru cel ce a risipit, pierde el însuşi tot ce a adunat. La ce bun atâta supunere şi atâta cuminţenie, dacă n-a putut intra în inima sa niţică dragoste? Tot ce a strâns fratele acesta al fiului risipitor, toate instrumentele întru desăvârşire pe care le-a pregătit, nu-l desăvârşesc, de vreme ce lipseşte instrumentul cheie, şi nu-l însoţesc în singurătatea sa morală” (Constantin Noica)

    Apreciază

  13. aniush said, on decembrie 10, 2014 at 12:37 pm

    Sa ne rugam ca preotii sa fie uniti si sa opreasca venirea lui Papa Francisc in Romania.
    Chiar azi mi-a atras atentia o emisiune la postul TV Nasul, unde un eretic vorbea despre beneficiul si necesitatea dialogului interreligios (probabil si uniunea dintre religii). Nu mi-a venit sa cred ca si acest post se preteaza la asa ceva. Credeam pana acum ca e o televiziune libera si cinstita, dar acuma nu mai cred asta.
    Nu stiu daca emisiunea respectiva or da-o si pe youtube; daca da, probabil maine o vom vedea, nu stiu.

    Apreciază

  14. Alin said, on decembrie 10, 2014 at 12:45 pm

    S-au unit ortodocsii cu catolicii ?

    Pagina Sf Nectarie distribuie imagini cu Maica Tereza !

    Apreciază

  15. Ion said, on decembrie 10, 2014 at 1:12 pm

    Trebuie avut in vedere ca dusmanul cel mare este masoneria satanista nu catolicii. Eu sunt contra ecumenismului si contra oricarei uniri cu catolicii, dar daca am vazut 1 milion de francezi in strada la Paris manifestand contra casatoriilor homosexuale, cred ca logic si de bun simt este sa fiu de parta lor si sa spun ca ei duc lupta cea buna, nu sa gandesc „sunt eretici, nu ma intereseaza”. Lucrurile astea trebuie nuantate, privite cu discernamant nu habotnic.
    Noi ortodocsii nu avem iesle si statui, dar ele reprezinta ceva crestin, macar ca simbol, ori daca eu vad niste satanisti ca Femen sau altii, distrugandu-le, nu pot ramane nepasator. Oricum, este cineva asa de naiv ca sa creada ca ce se intampla acum in vest, nu va veni si la noi? Credeti ca suntem la adapost ? credeti ca nu vor face si in bisericile noastre ce fac acum in cele catolice?

    Apreciază

    • andrei-d said, on decembrie 10, 2014 at 4:05 pm

      Ion,
      Habotnici ii numesti tu pe cei ce vor sa pastreze credinta nealterata? Sunt de acord ca si catolicii mai au o farama de morala, dar toti oamenii (repet) toti oamenii din fire ar trebui sa refuze homosexualitatea, nu daca ai vazut tu cativa catolici protestand „gata, sunt fratii nostri”, „habotnicii” cum ii numesti tu sunt defapt cei ce nu vor sa aiba nici un fel de cardasie sau sa fie partasi la erezia lor! Citeste frate caderea Imperiului Bizantin din sec. XVI si vezi CUM s-a intamplat, cum la inghesuiala cand veneau turcii peste UNIATISTII (gen tu) si ka urma NEBUNIE, adica:SE IMPARTASEAU TOTI DIN ACELASI POTIR(fereasca Dumnezeu), SE MARTURISEAU CARE LA POPI CATOLICI, A FOST O NEBUNIE TOTALA, SI DUMNEZEU A PEDEPSIT ACEASTA UNITATE, FIE EA SI LA VREME DE PRIGOANA!!! Ce a spus Sf. Marcu Evghenicul? Ca din cauza unirii mincinoase dintre unii care se numesc „ortodocsi” dar propaga si imprastie sminteala precum cei ca tine, aceia se mint pe sine si sunt uniatisti, ecumenistii de azi. Lasa tu gandurile ca sunt unii „habotnici”, aceia vor sa pastreze credinta curata de la Parinti, tu tinzi sa te insele necuratul. De acord, ei striga ca nu e bine cu homosexualitatea, dar cu asta sunt de acord si musulmanii, si budistii, dar de acum gata, sunt fratii nostri? Ce legatura poate avea Hristos cu buda sau cu mahomed? deci e ceva din fire normal sa respingi asa sodomii, dar credinta trebuie sa ramana nealterata!! Spune-mi un singur Parinte de dupa schisma care a laudat pe catolici macar o data. Citeaza-mi unu singur Ioane.

      Apreciază

      • Ion said, on decembrie 10, 2014 at 8:06 pm

        Eu am spus cu totuil altceva si tu raspunzi altceva. Am precizat de la inceput ca sunt impotriova oricarei uniri cu catolicii si impotriva ecumenismului. Eu nu vorbeam de dogme, vorbeam de o atitudine de pastrare a moralei crestine, a familiei, daca ei se ridica impotriva homosexualitatii noi nu cred ca ar trebui sa fim impotriva lor, sau daca biserici catolice, iesle de craciun, statui ale lor sunt pangarite, desi pentru noi nu au valoare de sfintenie, totusi reprezinta niste lucruri care sunt legate de credinta crestina si nu ar trebui sa ne fie indiferent. Eu asta am spus. Asta nu inseamna nicidecum, ca trebuie sa acceptam vreo unire cu ei.
        Ca altfel ar insesmna ca Motra si Marin au murit degeaba in Spania, nu ? Dupa parerea ta. Ce s-au dus acoloo, trebuiia sa ii lase pe comunisti sa dea cu dinamita in bisericile catolice, sa traga cu mitraliera in statuile lor, ca doar sunt eretici.

        Apreciază

      • andrei-d said, on decembrie 10, 2014 at 10:57 pm

        Ion,
        am spus clar: Nici o legatura cu catolicii cand vine vorba de CREDINTA! Si am mai zis „bunacuviinta si apararea valorilor crestine sunt necesare”, insa duhul Ortodoxiei trebuie sa ramana pur, nealterat! Asta am zis. Cat despre Ion si Mota au mers cu credinta in suflet sa-L apere pe Cel Caruia slujeau. Aici intentia conteaza, si intentia a fost sa nu-L batjocoreasca nimeni pe Hristos. Si eu as fi mers, pacatos si nevrednic cum sunt, Dumnezeu „intareste pe cei slabi si ridica pe cel sarman”! Doamne ajuta!

        Apreciază

    • andrei-d said, on decembrie 10, 2014 at 4:16 pm

      Ioane,
      Dupa parerea mea de „habotnic” tu esti uniatist. (sa nu zic ecumenist ca suna mai urat). N-am auzit o singura data ca un parinte duhovnicesc sa laude cum lauzi tu manifestarile impotriva unora dintre atrocitati. Pamantul va trece cu toate nebuniile lui, dar din Potirul lui Hristos pot lua doar ortodocsii (desi sunt multi care se impartasesc cu nevrednicie). Pe catolic il ajuti ca pe orice om, Ioane, si sunt de acord sa pastram BUNACUVIINTA, dar cand vine vorba de credinţă, poi lasaţi-ma fratilor cu „fratii nostri” catolicii. Du-te cu ei, protesteaza, dar nu ne bate la cap ca sunt „draguti” si „buni”, Sf. Marcu si Sf. Fotie cel Mare au zis clar: „ÎN MATERIE DE CREDINŢĂ NU SE ACCEPTA CONCESII”(adica compromisuri) Punct!

      Iar daca nu mai credem nici in glasul Duhului Sfant care vorbeste prin sfinti, atunci in cine mai crezi? Nu mai crezi in nimic.

      Apreciază

      • Ion said, on decembrie 10, 2014 at 8:10 pm

        Dar ce am spus eu in materie de credinta, de impartasanie si celelalte ? Bati campii. Am spus ca nu pot fi de acord cu pangarirea unei iesle de Craciun, chiar daca ortodocsii nu au acest obieci, acele iesle sunt niste imagini care vorbesc despre nasterea Domnului. Eu nu imi fac iesle acasam, nu ma inchin la iesle, ma inchin la icoane, dar asta nu inseamna ca pot privi nepasator cum niste tarfe indracite (Femen) dau cu bata in acele papusi. Daca tu poti privi linistit la astfel de scene, imi pare rau.

        Apreciază

      • andrei-d said, on decembrie 10, 2014 at 11:26 pm

        Ion,
        mie nu-mi place propaganda catolica. Si sa nu mai folosesti cuvantul „habotnic”, cu atat ,mai putin pe un ortodox, acel „habotnic” e acel om care nu accepta nici o schimbare si ramane pana la moarte pe linia Sfintilor Parinti! Clar, daca e unul care sa aiba probleme, acela esti tu (in caz ca mai spui ca cineva e habotnic). Si dusmani de moarte pot fi si catolicii nu numai masoneria, ca orice alta credinmta falsa, ori esti ortodox pursange ori ne lasi cu „toleranta”. Sunt unii(eu de pilda) care nu stau la discutii de nici un fel cu catolicii, si sunt considerat extremist, habotnic nu mai zic, dar stii ce spu? Ca si Parintii erau tot „habotnici” ca si ei anatematizau pe oricine NU SE INCHINA LA ICOANE deci clar, habotnici este un termen folosit de dusmanii lui Hristos, e ca si cum ai spune: „asta nu vrea nici o schimbare, e numai cu Hristos si cu Biserica”. Si clar asa e un habotnic, nici macar eu nu sunt vrednic a ma numi habotnic deoarece gresesc si nu traiesc 100% dupa legea lui Hristos, insa incerc pe cat posibil, si totusi habotnicii sunt singurii cu capul pe umeri si cei ce pazesc cu strasnicie poruncile si legile Parintilor din vechime! Doamne ajuta!

        Apreciază

      • Ion said, on decembrie 11, 2014 at 7:22 am

        Andrei -d: ti-am explicat destul, si nu ai inteles. Discutia este despre altceva, nu despre adevarul de credinta sau despre ortodoxie si catolicism. Mai urmareste ce se intampla in lumea asta. Habotnici sunt, da, cei ca tine care au ochelari de cal.

        Apreciază

      • andrei-d said, on decembrie 11, 2014 at 10:09 am

        Multumesc. Doamne ajuta!

        Apreciază

  16. STOP RFID said, on decembrie 10, 2014 at 1:33 pm

    Am vazut ca multi ortodocsi sunt vicleni si zic asa…….l-am luat (cardul) dar nu-l activez, si asa nu merg la medic.

    Dar iata unde duce viclenia…

    Iar un om, anume Anania, cu Safira, femeia lui, si-a vandut tarina.
    2. Si a dosit din pret, stiind si femeia lui, si aducand o parte, a pus-o la picioarele apostolilor.
    3. Iar Petru a zis: Anania, de ce a umplut satana inima ta, ca sa minti tu Duhului Sfant si sa dosesti din pretul tarinei?
    4. Oare, pastrand-o, nu-ti ramanea tie, si vanduta nu era in stapanirea ta? Pentru ce ai pus in inima ta lucrul acesta? N-ai mintit oamenilor, ci lui Dumnezeu.
    5. Iar Anania, auzind aceste cuvinte, a cazut si a murit. Si frica mare i-a cuprins pe toti care au auzit.
    6. Si sculandu-se cei mai tineri, l-au infasurat si, scotandu-l afara, l-au ingropat.
    7. Dupa un rastimp, ca de trei ceasuri, a intrat si femeia lui, nestiind ce se intamplase.
    8. Iar Petru a zis catre ea: Spune-mi daca ati vandut tarina cu atat? Iar ea a zis: Da, cu atat.
    9. Iar Petru a zis catre ea: De ce v-ati invoit voi sa ispititi Duhul Domnului? Iata picioarele celor ce au ingropat pe barbatul tau sunt la usa si te vor scoate afara si pe tine.
    10. Si ea a cazut indata la picioarele lui Petru si a murit. Si intrand tinerii, au gasit-o moarta si, scotand-o afara, au ingropat-o langa barbatul ei.
    11. Si frica mare a cuprins toata Biserica si pe toti care au auzit acestea.

    Apreciază

    • dasvik said, on decembrie 10, 2014 at 4:54 pm

      Inteleg unde bati, dar nu stiu daca e aceeasi situatie. Pana la urma, nimeni n-a tagaduit ca a luat cardul – si mai e un aspect – multi l-au primit obligat-fortat, ori direct in cutie, ori a semnat cineva din familie pentru el, ori, ori, ori… Pe Anania si Safira nimeni nu i-a fortat sa minta cu cat au vandut tarina, nici n-a transmis cineva pretul in numele lor. Bineinteles, cardul se poate returna chiar si in situatiile enumerate mai sus, insa dupa cu spuneam, nu stiu daca e aceeasi situatie cu cea din Biblie.

      Apreciază

  17. geo said, on decembrie 10, 2014 at 1:38 pm

    Globalizarea este o barbarie, susţine Marine Le Pen, şefa partidului francez de extremă-dreapta, Frontul Naţional. Tot ea adaugă că acum lumea este în mâinile corporaţiilor multinaţionale şi ale finanţelor internaţionale.

    „Globalizarea este o barbarie, ea ar trebui limitată în abuzuri şi reglementată cumva”, a scris Le Pen pe contul său de Twitter.

    Problemele generate de corporaţiile multinaţionale şi influenţa lor la nivel mondial au fost şi ele evedenţiate de lederul extremei-dreapta.

    „Astăzi, lumea este în mâinile corporaţiilor multinaţionale şi ale finanţelor internaţionale”, a precizat Le Pen.

    http://www.antena3.ro/externe/marine-le-pen-globalizarea-este-o-barbarie-corporatiile-multinationale-conduc-lumea-276341.html

    Apreciază

    • ETRN said, on decembrie 10, 2014 at 8:22 pm

      Saccsiv, cum explici? Să nu fie mason, Le Pen? Cum explici spusele ei… atât de… sănătoase?!

      Apreciază

      • saccsiv said, on decembrie 10, 2014 at 9:12 pm

        ETRN

        Iertare, dar nu-ti inteleg mirarea.

        Apreciază

      • Ion said, on decembrie 11, 2014 at 7:28 am

        Le Pen aproape sigur nu sunt masoni. Marine. Oricum, este impotriva globalizarii, impotriva emigratiei, a islamului, impotriva americanilor, pentru iesirea din zona euro si impotriva UE. A recunoscut ca e credincioasa, singura chestie in care a scaldat-o a fost cu homosexualitatea, nu prea s-a pronuntat. Sunt o familie de patrioti si sunt impotriva sistemului, clar.

        Apreciază

      • ETRN said, on decembrie 15, 2014 at 9:15 pm

        Pentru mine e de mirare în momentul când un politician înfierează globalizarea, corporațiile. Ei le protejează, defel.

        Apreciază

  18. geo said, on decembrie 10, 2014 at 1:39 pm

    Guvernantii din Tara Galilor au adoptat o lege prin care orice persoana care a trait cel putin 12 luni in regiune devine automat donator de organe in caz de deces, daca are 18 ani in momentul mortii.

    Amendamentul a fost adoptat cu 43 de voturi pentru si doar doua impotriva de catre parlamentarii din Guvernul regiunii Wales (Tara Galilor), scrie Life choice.

    Legea se va aplica, incepand cu 2015, in cazul tuturor persoanelor majore care au trait cel putin 12 ani in regiune. Astfel, in caz de deces, nu va mai fi nevoie de acordul prealabil al decedatului sau al rudelor acestuia pentru ca organele sa-i fie donate.

    “Este o zi mare pentru Wales, pentru donare si pentru cei 226 de pacienti de pe listele de asteptare. In Wales, in fiecare saptamana un om moare din cauza lipsei unui donator. Am facut eforturi mari pentru a imbunatati sistemul de donare de organe, iar acum mergem mai departe”, a spus ministrul Sanatatii din Tara Galilor.

    http://gandeste.org/general/tara-galilor-daca-mori-devii-automat-donator-de-organe/30791

    Apreciază

  19. geo said, on decembrie 10, 2014 at 1:42 pm

    Fără datorii suntem mai liberi

    http://gandeste.org/general/ministrul-argentinian-al-economiei-fara-datorii-suntem-mai-liberi/23086

    asa a crezut si Ceausescu…apoi cind au vazut ca e pe cale chiar sa reuseasca l-au lichidat…

    Apreciază

  20. geo said, on decembrie 10, 2014 at 1:43 pm

    O ştire AFP a făcut înconjurul lumii: Procurorii Parchetului din Munchen au percheziţionat filiale ale Grupului „Airbus Defence and Space” – numele sub care s-a reorganizat EADS. De ce? Magistraţii nemţi au informaţii că s-ar fi comis acte de corupţie în România şi Arabia Saudită. Ce sume ar fi fost fraudate? Circa 3 miliarde de euro, în afaceri cu echipamente şi servicii care garantează securitatea frontierelor. Unde au descins procurorii? În sediile filialei germane „Airbus Defence and Space”. Percheziţiile au avut loc în localităţile germane Ottobrunn, Unterschleissheim, Ingolstadt, Ulm şi Friedrichshafen. Vă reamintim că „Airbus Defence and Space” a fost creată la începutul anului 2014, prin comasarea a trei foste divizii EADS, iar Parchetul examinează transferuri de bani suspecte, de mai multe sute de milioane de euro. Cotidianul naţional PUTEREA publică, în exclusivitate, Schema Fraudei EADS. Vom arăta ce sume au încasat drept mită miniştrii, ce ilegalităţi comite Oprea, ce personaje au negociat în Franţa cu Arnaud Lagardere, cum şi-a cimentat prietenia Ion Ţiriac cu Dieter Zetche – actualul şef al Daimler – şi cu Stefan Zoller, ex-CEO EADS etc.

    http://www.puterea.ro/campaniile_puterea/exclusiv-schema-fraudei-eads-manevrele-lui-oprea-mita-lui-nica-cine-a-negociat-cu-lagardere-fratia-tiriac-zetche-zoller-105348.html#.VIcbXL3ofpE.facebook

    Apreciază

    • geo said, on decembrie 10, 2014 at 8:02 pm

      O situatie mai putin intalnta in presa din Romania a aparut miercuri, cand publisherul unui ziar l-a suspendat pe directorul publicatiei, dupa ce acesta din urma a publicat un articol pe care publisherul nu-l considera credibil, dar care apare in continuare pe site-ul cotidianului.

      In numarul de miercuri al editiei tiparite si pe site, directorul ziarului Puterea, jurnalistul Mihai Palsu, semneza un articol titrat „EXCLUSIV! Schema Fraudei EADS. Manevrele lui Oprea, mita lui Nica, vedeti cine a negociat cu Lagardere, fratia Tiriac-Zetche-Zoller…”.

      Materialul lui Palsu porneste de la o stire a agentiei internationale France Presse, potrivit careia „procurorii Parchetului din Munchen au perchezitionat filiale ale Grupului Airbus Defence and Space”.

      Potrivit articolului publicat de Palsu, care citeaza agentia de presa, „magistratii nemti au informatii ca s-ar fi comis acte de coruptie in Romania si Arabia Saudita” in legatura cu concernul EADS.

      Plecand de la stirea AFP, directorul ziarului Puterea isi continua propriul articol in care se mentioneaza numele ministrului actual de Interne, Gabriel Oprea, si ale oamenilor de afaceri Ion Tiriac, Arnaud Lagardere, Dieter Zetche, Stefan Zoller, impreuna cu o serie intreaga de acuzatii de frauda si coruptie.

      Miercuri, pe site-ul ziarului Puterea, apare un comunicat in care se arata ca „publisherul si detinatorul brand-ului Puterea se delimiteaza de articolul domnului Mihai Palsu deoarece nu contine probe relevante ideilor sustinute si aduce atingere codului deontologic”.

      „Publisherul si detinatorul brand-ului Puterea nu sustin ipotezele, judecatile si concluziile emise de jurnalistul Mihai Palsu in articolul „EXCLUSIV! Schema Fraudei EADS. Manevrele lui Oprea, mita lui Nica, vedeti cine a negociat cu Lagardere, fratia Tiriac-Zetche-Zoller…” publicat la data de zece decembrie ac.”, se mai arata in anuntul semnat SC CROSS MEDIA PARTENERS S.R.L.

      De asemenea, pe site se mai anunta ca Mihai Palsu este suspendat din functia de director al publicatiei.

      „Ca urmare a acestui incident, domnul Mihai Palsu a fost suspendat din functia de director al cotidianului Puterea pana la prezentarea probelor care pot justifica acuzatiile emise sau pana cand organele de justitie vor proba indirect cele sustinute”, se arata in anuntul publisherului.

      Comunicatul publisherului si al proprietarului bradului „Puterea” a fost publicat pe pagina de pornire a editiei electronice chiar sub articolul lui Palsu, care „deschidea” in continuare ziarul, miercuri seara. „Dreptul la libera exprimare este garantat de Constitutie”, sta scris pe frontispiciul editiei tiparite a ziarului „Puterea”, preluat si in comunicatul publisherului.

      http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-18798404-situatie-neobisnuita-presa-romaneasca-publisherul-ziarului-puterea-suspenda-directorul-publicatiei-motivul-publisherul-nu-crede-articol-scris-director-dar-nu-sterge-site.htm

      http://www.comisarul.ro/politic/e-groasa-rau!/mihai-palsu-inlaturat-de-la-puterea-_306325.html

      Apreciază

  21. geo said, on decembrie 10, 2014 at 1:48 pm

    Domnul Klaus Iohannis a profitat de mitul germanului organizat, eficient şi disciplinat, afirmă într-un interviu recent istoricul Lucian Boia, comparându-l pe preşedintele ales cu Carol I. Auto-dispreţul, auto-flagelarea şi auto-orientalizarea sunt elementele obsedante din istoria sa mitologizantă. Sub formă de studiu de caz din domeniul psihanalizei ar avea un loc mai fericit în lumea occidentală la muzeul Siegmund Freud din Viena, decât sub parafa de istoric, preocupat de insinuarea mitul civilizator al germanităţii prin raţiuni perimate. Paradoxul „Boia”, adică confuzia reproducerii şi analizei unor date istorice cu concepţii arhaice şi inepţii darwiniste trebuie privit mai cu atenţie.

    Leitmotivul obsesiv al Domnului Boia este simptomatic la o întreaga auto-definită elită românească, pe deplin provincială, chiar şi după normele vestice la care aspiră, incapabilă să genereze un set de valori proprii decât abjecţii faţă de majoritatea populaţiei, tânjind în schimb după mântuirea teutonă. Românilor sau unei elite dispreţuitoare se datorează subdezvoltarea economică, politică şi socială a ţării? Mai bine de un secol si jumătate de proslăvire a virtuţilor germane, după criterii etnice, enoriaşii acestui curent scot în România de la naftalină idei penibile, josnice şi periculoase. Andrei Pleşu, Teodor Bachonsky, Mircea Cărtărescu, Gabriel Liiceanu, Horea Roman Patapievici, Radu Carp, Cristian Tudor Popescu şi mulţi alţi germanofili au rămas prizonierii unui mit clocit fără a cunoaşte adevăratele valori germane. În ciuda burselor la studii în lumea civilizată optează în baza unor pseudo argumente discriminatorii pentru «statul Iohannis» cu înverşunarea şi anacronismul fraţilor musulmani în lupta lor pentru înfăptuirea „statului ISIS”.

    http://www.ziuanews.ro/editorial/strainul-salvator-in-mitologia-politica-136185

    Apreciază

  22. geo said, on decembrie 10, 2014 at 1:51 pm

    Nici unul din cei peste 200 de romani cu locuintele asigurate obligatoriu care au cerut despagubiri in urma celui mai mare cutremur din acest an, de 5,7 pe scara Richter produs in 22 noiembrie, in regiunea Vrancea, nu a primit pana acum vreun ban. PAID, societatea care trebuie sa faca platile, spune ca despagubirile se vor achita dupa ce va primi un raport oficial din partea Institutului pentru Fizica Pamantului, care sa ateste data si intensitatea cutremurului in functie de regiune. Contactati de HotNews.ro, oficialii Institutului si-au aratat nemultumirea si ne-au transmis adresa PAID care cere Institutului sa estimeze nivelul daunelor, in conditiile in care acest lucru ar trebui facut de firmele de asigurari care au incheiat contractele respective.

    http://economie.hotnews.ro/stiri-pensii_private-18796609-exclusiv-peste-200-asigurati-asteapta-despagubiri-pentru-locuintele-avariate-urma-celui-mai-mare-cutremur-din-acest-dar-paid-cere-institutului-pentru-fizica-pamantului-estimeze-daunele.htm

    Apreciază

  23. geo said, on decembrie 10, 2014 at 1:56 pm

    In Romania, peste 25.000 de copii si tineri cu dizabilitati sunt inchisi in 717 institutii de protectie sociala si sunt pusi sub tutela unui reprezentant al statului. In mai putin de patru ani, aproape 1.500 de copii si tineri cu dizabilitati au murit, in aceste institutii. Concluziile apartin unei monitorizari realizate de Centrul de Resurse Juridice, care anunta ca, in urma a peste 70 de vizite in aceste centre, lanseaza campania „Lagarele de langa tine” si propune un proiect de lege pentru copiii si tinerii cu dizabilitati mintale inchisi in institutiile statului.

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18795831-lagarele-langa-tine-1-500-copii-tineri-dizabilitati-murit-patru-ani-institutiile-protectie-sociala-care-erau-inchisi-vezi-solutia-centrului-resurse-juridice.htm

    Apreciază

  24. geo said, on decembrie 10, 2014 at 1:58 pm

    Deputatul PNL Daniel Gheorghe, ales în Circumscripţia electorală Ilfov, a declarat că prezenţa orei de religie în şcoală înseamnă „cunoaștere, înseamnă cultură și spirit liber, și înseamnă mai presus de orice valori morale autentice”.

    Referitor la decizia CCR de a inversa procedura de până acum, prin care părinţii religioşi au devenit obligaţi să facă o cerere pentru ca elevii să facă religie, Daniel Gheorghe a spus că este una „discriminatorie și antidemocratică încălcând dreptul legitim al majorității formate din cei aproximativ 85-86% cetățeni români creștin-ortodocși și al celorlalți 13-14% cetățeni români aparținând altor culte religioase spre a-și exprima liber și direct valorile religioase, valori care sunt și valori de natură socială concretă, rolul legilor fiind acela de se orienta după realitățile existente în societate și nu cel de a construi o lume utopică bazată pe teorii și ipoteze care nu au nicio pondere reală la nivelul străzii și care tind să redeseneze artificial lumea în care trăim„.

    Acesta mai afirmat în plenul Camerei Deputaţilor că statul este dator, „să respecte adevărul social și să transpună în norme juridice realitatea, iar adevărul social este unul simplu: românii (indiferent de originea etnică) sunt indisolubil legați de identitatea și tradiția creștină iar marea majoritate a lor sunt aderenți ai Bisericii Ortodoxe Române!”.

    http://activenews.ro/un-deputat-pnl-sare-apararea-orei-de-religie-revenirea-religiei-scoli-este-o-victorie-asupra-totalitarismului-ateu_1876125.html

    Apreciază

    • ETRN said, on decembrie 10, 2014 at 8:31 pm

      Pentru rugăciunile curaților înaintea lui Dumnezeu, mai îngăduie Dumnezeu să mai apară și astfel de voci împotriva curentului… Slavă Ție, Doamne!

      Apreciază

  25. geo said, on decembrie 10, 2014 at 1:59 pm

    Controversata „Listă a lui Dughin” ce a acaparat atenția întregii prese române, zilele trecute, se dovedește a fi doar o diversiune, adevărata listă urmând să fie publicată la momentul oportun.

    Astfel, așa numita „Listă a lui Dughin” publicată de către site-ul neoconservator În Linie Dreaptă a fost preluata de mai toate publicațiile importante fără o elementară analiză şi fără o verificare a surselor.

    Analiştii IT ai publicaţiei NapocaNews au analizat e-mailurile originale, care cuprind corespondenţa dintre consilierul George Gavrisha şi A. Dughin, ajungând la o concluie uluitoare.

    Din emailurile în limba rusă reiese că atât asistentul lui Dughin, cât şi fostul consilier al lui Vladimir Putin corespondau frecvent, timp de ani de zile cu personalităţi aparţinând mediului universitar, cultural şi politic din SUA.

    Mai mult, George Gavrisha şi A. Dughin au fost invitaţi oficial acum câţiva ani de către Departamentul de Stat al SUA să se plimbe cu barca într-o celebră staţiune din Florida, întelegându-se abia acum înlăturarea anul trecut a lui A. Dughin din cadrul Universităţii de Stat de la Moscova şi răcirea relaţiilor dintre acesta și Putin. Din ce in ce mai mult A. Dughin pare doar o marionetă folosită cu inteligenţă de americani pentru a speria ţăriile est-europene cu ideea pan-ortodoxismului rusesc.

    Dar noutatea excepțională adusă de analiza IT efectuată de NapocaNews a emailurilor originale sparte de hackerii ruşi şi publicate de jurnaliştii ucraineni de la Texty este cu totul alta. Emailul original de la adresa g.george.2004@yandex.rucu, cu anexa 1, unde se spune că era „lista lui Dughin” cu personalităţi politice, culturale şi jurnalişti români e alta decât cea publicată de site-ul În Linie Dreaptă, care a declanşat tot scandalul. Cei care au stat în spatele publicaţiei urmaşilor lui Tismeniţki, jurnaliştii ucraineni de la Texty sau reprezentanţi ai serviciilor secrete au modificat lista cu români, intercalând alte nume.

    http://activenews.ro/dezvaluire-de-senzatie-dughin-invitat-florida-de-catre-departamentul-de-stat-al-sua-adevarata-lista-lui-dughin_1876108.html

    Apreciază

  26. geo said, on decembrie 10, 2014 at 2:00 pm

    Marius Oprea, istoric şi cercetător al crimelor regimului comunist, a acuzat conducerea IICCMER( Institutul de Investigare a Crimelor Comunismului si Memoria Exilului Romanesc) că nu mai doreşte căutarea şi dezgroparea rămăşiţelor pământeşti ale celor care au fost ucişi de către fostul regim, instituţia având acum alte priorităţi.

    „Se termină anul 2014. Se încheie Centenarul Coposu care, slavă Domnului, s-a desfăşurat aşa cum se cuvenea. Însă eu nu am mai săpat nimic. Cu o singură excepţie, (descoperirea şi exhumarea unui dezertor la Sângeorz băi), nu am mai adus la lumină nici un partizan, deţinut ori ţăran ucis de securitate şi îngropat anonim prin cimitire, păduri ori pe cîmpuri. Pentru că guvernul României, prin reprezentantul său numit în fruntea Institutului de Investigare a Crimelor Comunismului, a considerat şi consideră că nu e oportun să continuu săpăturile la Aiud şi Târgu Ocna. Şi nici în alte locuri. Că nu e o prioritate. Am înţeles că, pe de o parte e vorba de o reorientare a activităţii IICCMER, nu spre investigarea crimelor comunismului, ci doar spre o constatare a lor şi pe de altă parte, că nu ar fi cazul ca acest tip acţiune să fie considerată o concurenţă la Holocaust, anume o echivalare a crimelor comunismului cu Holocaustul„, afirmă Marius Oprea.

    Marius Oprea afirmă că banii cheltuiţi pe cocteiluri ar fi permis deshumare a cel puţin opt eroi îngropaţi în gropi comune la Aiud.

    http://activenews.ro/acuzatii-grave-conducerea-iicmer-se-opune-descoperirii-martirilor-si-eroilor-anti-comunisti_1876119.html

    Apreciază

  27. Anonim said, on decembrie 10, 2014 at 2:04 pm

    Partea 1 mai jos, sper sa poata fi vizualizat, am avut unele probleme la upload

    Apreciază

  28. geo said, on decembrie 10, 2014 at 2:33 pm

    In 2014 nivelul birurilor de pe capul romanului a crescut dramatic. Pentru 2015 se pregatesc din nou cresteri semnificative. Trebuie facute repede acum pentru ca in 2016 vor fi „miei” din nou. Vin alegerile.

    Hipnoza tv a sarpelui Ka-Ponta aplicata amaratului Mowgli (poporul roman) l-a facut pe socrul meu si pe alti fani ai zambetului sau tamp si glumitelor de golanas impertinent care si-au pus totusi stampila „unde trebuie” sa nu socoteasca niciodata ce „le-a dat Ponta inapoi, luat de Basescu si Boc” vs ce le-a luat Ponta marindu-le taxele pe unde te-ai putea si nu te-ai putea gandi.

    Primele victime au fost mereu conducatorii auto. Sunteti simpatizanti PSD? N-are importanta! Aveti masina? Va ingrop!Si buf! Taxe crescute in fiecare an cu ZECI de procente.
    RCA-uri intr-o crestere continua care pare nesfarsita. Pretul benzinei a ajuns cel mai scump din Europa raportat la puterea de cumparare. Nu puteau sa rateze sa nu puna taxe suplimentare si aici pe langa nesimtitele procente deja existente. Ca doar abia “ne aliniasem” la nivelurile europene de taxare. La nivelurile europene de salarizare …. mai dureaza. In aceleasi zile Petrom raporta UN MILIARD DE AURO profit in Romania. Mai mult decat restul grupului la un loc. Cum? Pai cresteau imediat folosind orice scuza penibila pretul la benzina si il descresteau la relanti si niciodata la valoarea dinainte. O strategie “scara” cu victima sigura : conducatorul auto.
    Verificari tehnice cat mai dese. Alti bani! Reviziile la masini de doua ori mai dese decat in UE. Pe aceleasi masini. De ce? Ca sa platesti, prostule! Schimbari de permise auto fara rost. Regulile pentru examenul auto sunt schimbate de fiecare schizofrenic care ajunge ministru de interne. Ca si amenzile si metodele ajunse diabolice de a-ti lua carnetul. Toata lumea care are masina este “vinovata”! Trebuie tocati marunt!
    Ca sa puna capac, presa noastra cretina inghitea ca un pelican filmuletele si fotografiile cu niste deraiati mintal care prindeau peste 200km/h intr-un orgasm de conducator frustrat, pe cei cativa km de autostrada de care avem parte la 25 de ani de la revolutie, mare parte din acesti ani tara aflandu-se sub ocarmuirea rosie a FSN-PDSR-PSD. Aceste “stiri explozive”, folosite in cel mai comunist mod la televiziunile si in presa fara creier (niste dobitoci se declarau imediat scandalizati de aceste exceptii-cazuri extreme), erau folosite imediat de impostorii de la conducerea MI pentru a mai modifica legea de 5 ori pe an si de a face viata mai grea si mai imposibila conducatorilor auto.

    Urmatorii au fost detinatorii de pamant si proprietati.
    Bineinteles ca este o vina majora sa ai mai multe proprietati in Romania. Nu conteaza ca una este un amarat de apartament-cutie si alta casuta bunicilor din satul din apropiere. Daca ai mai mostenit si cateva pogoane de pamant se numeste ghinion de nesansa! Booom taxe! Zeci de procente, anual! Zeci de procente in proprietati urcand pana la 100%.
    Salivand dupa banii romanilor, taxele pe proprietate, inclusiv pentru detinatori de pensie de cateva sute de lei (dar care se minteau singuri ca au primit inapoi de la Ponta ce le “luase” Basescu) au crescut in fiecare an cu ZECIde procente. Mizand pe prostia colectiva, uneori cresterile erau mascate sub procente-capcana: “anul asta avem crestere de 24%”. Impostura absoluta. Nu avea nicio legatura cresterea de taxe cu de-abia-crescutul TVA, taxa care se ducea tot la stat. Omul nu intelegea nimic, stia ca atat fusese stabilit TVA-ul si protesta mai putin. Dar vota in continuare ciuma rosie. Pentru 2015 se pregatesc noi surprize. Tot cu zeci de procente.
    De gaze, electricitate, revizii la instalatiile respective (absolut aberante), asigurari “obligatorii” si multe altele, toate sub pretextul “alinierii la normele UE” ce sa mai spun? Au fost avalanse de cresteri in ultimii ani. Daca vrei sa construiesti ceva esti mort dinainte! Mai bine stai potolit ca primaria din sat sau de la sector te va toca marunt cerandu-ti taxe a caror valoare este intr-o fulminanta crestere anuala.

    http://www.reportervirtual.ro/2014/12/golaneala-guvernamentala-cu-banii-din-petrol-ponta-pune-biruri-tot-mai-grele-pe-romani-dar-uita-sa-incaseze-sute-de-milioane-de-euro-de-la-companiile-rompetrol-si-petrom.html

    Apreciază

  29. geo said, on decembrie 10, 2014 at 2:47 pm

    O instituţie vitală care funcţionează alandala e mai periculoasă decât una care nu funcţionează. Imaginaţi-vă că la şcoală copilul vă este învăţat cum să dea şpagă profesorului pentru o notă mai bună. Imaginaţi-vă cum la spital sunteţi plimbat cu ambulanţa şi pus să vă cumpăraţi medicamentele de la farmacia din colţ. Imaginaţi-vă cum ar fi ca poliţia să comploteze cu crima organizată. Bine aţi venit în România, unde Parlamentul e plin de hoţi! Ei sunt aleşii neamului, cei mai buni dintre noi, cei care au grijă să construiască cu înţelepciune sistemul care ne permite să trăim civilizat. Ei sunt cei care întreabă Curtea Constituţională dacă e normal să se strângă într-o duminică, pentru ca Preşedintele ales să depună jurământul. Ei sunt cei care refuză să îşi lase colegii să meargă în faţa Justiţiei atunci când sunt cercetaţi pentru abuz, trafic de influenţă, corupţie şi hoţie, pentru că refuză să facă deosebirea între acestea şi opinia politică. Ei sunt cei care, după un vot devastator care i-a deligitimat, au ales să îşi voteze pensii speciale. După votul de la ultimul referendum de demitere al lui Traian Băsescu, liderii USL au considerat că, deşi nu a fost suficient, numărul celor care au votat împotriva Preşedintelui este atât de mare, încât acesta nu mai poate ocupa legitim fotoliul de la Cotroceni. Folosind acelaşi raţionament, putem spune că după votul din turul doi pentru alegerea Preşedintelui, întreaga clasă politică şi-a pierdut legitimitatea. Din perspectivă juridică nu există nicio repercursiune pentru parlamentari. Dar din perspectiva simbolică, ei au fost măturaţi de opinia publică. Sunt şi conştienţi de acest fapt, motiv pentru care au trântit, fără să crâcnească, legea amnistiei atunci când le-a cerut-o imperios Klaus Iohannis. Dacă acest lucru s-ar fi întâmplat cu patru luni înainte, pe vremea lui Traian Băsescu, Victor Ponta şi Călin Popescu Tăriceanu ar fi fost pe toate televiziunile, cerând suspendarea Preşedintelui. Astăzi, sunt conştienţi de ceea ce li s-a întâmplat şi încearcă să aştepte să treacă furtuna. Parlamentul actual nu este decât un cuib de hoţi, de oameni care au plătit bani grei ca să ajungă într-un loc în care sunt protejaţi şi au posibilitatea de a-şi dubla sau tripla averile. Logica politică este suspendată în Parlament şi cine îşi mai închipuie că cei aleşi se luptă în discursuri despre starea naţiunii e incredibil de naiv. În Parlament se fac şi desfac afaceri, care uneori includ şi jocuri politice. Modul de funcţionare al actualei clase politice riscă să afecteze ideea în sine de parlamentarism şi nu există decât o singură soluţie pentru salvarea unei instituţii vitale pentru un sistem democratic: dizolvarea actualului Parlament.

    http://adevarul.ro/news/politica/dizolvarea-parlamentului-rusinii-nationale-1_54880589448e03c0fd9f6074/index.html

    Apreciază

  30. geo said, on decembrie 10, 2014 at 2:53 pm

    „Publicarea mult aşteptatului raport al Comitetului Senatului pentru serviciile de informaţii privind torturile CIA reprezintă un moment potrivit pentru a învăţa din lecţiile date de acest capitol nefericit din istoria Americii, dar şi paşii care ar putea fi urmaţi pentru a evita astfel de recidive“, spune Kenneth Roth, directorul ONG-ului „Human Rights Watch“, într-o opinie pentru „Adevărul“.

    http://adevarul.ro/international/statele-unite/tortura-cia-ramane-inca-problema-nesolutionata-1_548735f7448e03c0fd9b15d3/index.html

    http://adevarul.ro/international/statele-unite/cia-acuzata-tortura-senatul-sua-raport-6000-pagini-arata-cia-l-a-mintit-inclusiv-presedinte-1_548724ed448e03c0fd9ab4f1/index.html

    Atitia ani s-a discutat, s-au documentat cu probe, despre ceea ce se intimpla in acele infame inchisori iar toti cei care deschideau subiectul era repede redusi la tacere…complicitatea CIA cu guvernul este evidenta…faptul ca acum in acel raport este in intregime blamata nu face decit sa confirme banuielile…

    Apreciază

  31. geo said, on decembrie 10, 2014 at 3:10 pm

    A trecut aproape o lună de când soarele nu şi-a mai arătat faţa în mai multe zone din România, inclusiv în Bucureşti, cel mai lung fenomen de acest gen din ultimii 31 de ani. Reducerea luminii naturale permite instalarea depresiei sezoniere şi se poate dovedi periculoasă pentru persoanele deja depresive. În mai multe localităţi din Muntenia, Moldova şi din Dobrogea, razele soarelui nu au mai străpuns stratul de nori şi ceaţa de aproape o lună. În Bucureşti, lumina soarelui se lasă, de asemenea, aşteptată încă din 11 noiembrie, după cum au observat meteorologii. România nu a mai avut parte de o perioadă mohorâtă atât de lungă din 1983, conform Ştirilor ProTv, chiar dacă în sezonul rece nu este neobişnuit să treacă mai multe săptămâni fără ca soarele să-şi arate faţa, după cum ne-a declarat reprezentantul Administraţiei Naţionale de Meteorologie (ANM). Soarele are şanse să apară în Bucureşti, dar şi în restul zonelor din ţară văduvite de lumina soarelui, în cursul zilei de joi sau de vineri (n.r. – 11; 12 decembrie). „După expirarea codului galben aflat în vigoare până miercuri dimineaţa, la ora 10:00, cerul va începe să se degajeze şi, cel mai probabil, îşi vor face apariţia şi razele soarelui“, ne-a precizat meteorologul ANM. Dincolo de faptul că iarna este obişnuit să avem parte de vreme mohorâtă, psihologii avertizează asupra instalării depresiei sezoniere şi mai ales a agravării depresiilor preexistente. Depresia sezonieră apare toamna, când se micşorează ziua, şi ţine până în lunile aprilie-mai. Acesta este şi unul dintre motivele pentru care incidenţa sinuciderilor este mai mare primăvara şi toamna, chiar dacă numărul sinuciderilor creşte şi în preajma Sărbătorilor, fie că este vorba despre Crăciun, Revelion sau Paşti.

    http://adevarul.ro/life-style/stil-de-viata/30-zile-soare-bucuresti-afecteaza-lipsa-luminii-naturale-prevenim-instalarea-depresiei-sezon-1_54870578448e03c0fd99f676/index.html

    Apreciază

  32. Tamplaru' said, on decembrie 10, 2014 at 3:51 pm

    Frate Saccsiv toata treaba asta cu cardurile (cipurile) am inteles-o dar ma uitam pe un permis de conducere din acesta nou…

    Acesta nu are cip dar are pe spate un cod de bare. Cu acesta ce este? Sa ma iertati daca am intristat pe cineva cu intrebarea asta.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • Slava said, on decembrie 10, 2014 at 6:19 pm

      daca are cip sau nare noi precis nu stim, deoarece no sa ne spuna, dar faptul ca este bar-code( numarul numelui lui) pe un act pe care noi lam cerut benevol, si am semnat pentru asta e rau, si pentru asta trebuie de marturisit la duhovnic (daca stiti preoti adevarati tinetiva cu 2 miini de dinsii), cum se spune mai in toate filmele sarea pamintului ” de intors actul inapoi, si sa ne maturisim pentru ce am luat”

      Apreciază

      • vali said, on decembrie 10, 2014 at 8:28 pm

        Frate, ai dreptate. Dar in ziua de azi e mare lucru pentru cineva sa inteleaga macar atat, ca statul nu-i vrea binele. Daca abordezi asa abrupt trimitand la spovedanie si canon, atunci ma intreb cine mai este vrednic sa se mai numeasca crestin astazi ? Mai ales din randul celor cu familii numeroase si sarace.

        Daca renunti la permis ca are cod de bare atunci trebuie sa renunti si sa te spovedesti si pentru mancarea de la magazin pe care o cumperi pt ca are cod de bare, dar si din piata daca cumperi vreun Kg de carne trebuie sa te abtii, pentru ca aproape toate animalele de la tarani au cipuri in urechi. Si calculatorul de la care tastezi are toate componentele cipuite si insemnate cu cod de bare. Domne fereste sa nu ai animale pe langa casa si teren si timp si bani la discretie ca sa mananci din mana ta, doar pentru tine, ca daca mai ai si vreo 6-7 copii (cum are un crestin adevarat) atunci se complica lucrurile. Uite, parintele Tanase de la Valea Plopului are peste 600. El cum procedeaza ? crezi ca pune permisul de conducere cu cod de bare ca prioritate in fata orfanilor ? Sunt cazuri si cazuri …

        Apreciază

    • STOP RFID said, on decembrie 10, 2014 at 7:32 pm

      E un cod de bare, se poate citi de un aparat.

      Se face un dosar electronic cu toate datele soferului iar apoi se citeste de un scaner ca la super merket.

      http://www.ziare.com/europa/marea-britanie/noi-reguli-pentru-tinerii-soferi-din-anglia-interdictii-la-pasageri-hands-free-si-sofat-noaptea-1261935

      Apreciază

    • leonardconstantin61 said, on decembrie 10, 2014 at 8:04 pm

      Cum sa nu aiba cip.Ia pune-l intr-un cuptor cu microunde si o sa vezi ca are si cip.Ca nu e la vedere asta e altceva.Dupa cum a spus Pr.Adrian Fageteanu astia sunt vicleni vicleni vicleni

      Apreciază

      • Cosmin said, on decembrie 10, 2014 at 10:44 pm

        @ leonardconstantin61

        Permisul nu are cip, iar reactia violenta ce o vezi in cuptorul cu microunde se datoreaza arderii foliei de aluminium din care e facuta holograma. Metalele reactioneaza violent la microunde.

        Dar asta nu inseamna ca permisul acesta nou, nu ar fi un act premergator actelor antihristice, sau implantului final, deoarece are stilizat 666 sub forma acelor 3 spirale din partea dreapta de langa codul de bare.

        Codul de bare nu este EAN8 sau EAN13, adica acelea ce au cheie de criptare 666. Nu cunosc ce valoare are cheia de criptare a acestui tip de cod.

        Nu am discernamant duhovnicesc sa afirm daca este sau nu lepadare de Hristos primirea acestui tip de permis, dar preventiv poate ca e bine de a refuza si a incerca obtinerea modelului vechi. Ma-ndoiesc ca e posibil, probabil print-o procedura in instanta.

        Dar prin analogie putem sa ne legam si de CNP, care e tot un numar atribuit omului si prin care sistemul te identifica.

        Acum, trebuie sa analizam atent totul, sa dobandim discernamant si sa fim atenti. Apare conflictul cu interesul personal si asta ne impiedica sa gandim lucid. Adica, renunt la permis si ce ma fac dupa aceea, ca vorba aia masina e de nelipsit pentru cei mai multi dintre noi… dar MANTUIREA ?!?!?!?!?!

        Apreciază

  33. Andrei S. said, on decembrie 10, 2014 at 3:55 pm

    Geo,

    Hristos Dumnezeu in Treime slavit sa-ti dea sanatate si mantuire. Bravo pentru link-urile alternative pe care din cand in cand le postezi!

    Apreciază

    • geo said, on decembrie 10, 2014 at 5:28 pm

      Mulumesc, cu smerenie. Nu fac decit sa impartasesc si altora din ceea ce gasesc…

      Apreciază

  34. geo said, on decembrie 10, 2014 at 4:25 pm

    Povestea tinerei sărace din Buzău care a găsit pe stradă un portofel în care se aflau 1.000 de lei şi la returnat la poliţie a impresionat, în urmă cu opt luni, o ţară întreagă. Între timp viaţa Loredanei s-a schimbat în bine. Habitat for Humanity, o organizaţie umanitară, i-a construit o casă.

    http://www.gandul.info/stiri/acum-opt-luni-loredana-gasea-un-portofel-cu-1000-de-lei-si-il-inapoia-proprietarului-ce-i-se-intampla-fetei-in-aceste-zile-13712345

    Apreciază

  35. Dextro said, on decembrie 10, 2014 at 5:18 pm

    Un interviu EXCEPTIONAL care merită citit !!! Mie mi-au dat lacrimile.

    „Ortodoxia apartine in mod constitutiv spiritului european…/… În mod regretabil, de patru zile vorbiti despre identitatea Europei, si doua lucruri nu le-am auzit – cuvantul Dumnezeu si cuvantul Romania!”…/…”Tin la aceasta tara si stiu ca Dumnezeu ma vrea aici. Aici ma cunoaste Dumnezeu dupa nume”.. – Eginald Schlattner, preot sas din Roșia, Sibiu. Interviu din 2005.

    http://transilvaniareporter.ro/reportaj/romania-lui-eginald-schlattner/

    Apreciază

  36. Ady said, on decembrie 10, 2014 at 5:46 pm

    Frati si surori,

    cu calm. Trebuie sa observam, sa fim BINE si CORECT informati si sa facem TOT POSIBILUL DE A NE APARA DREPTURILE LA INTIMITATE SI LIBERTATE.

    Veti vedea la vremea vremurilor ca nici macar acum cand toate ororile satanice ies incetu cu incetu la iveala, Bunul Pastor, Hristos Prea-Sfanta Treime NU ne va lasa.

    Toata munca lui antihrist, viitorul guvernator mondial va fi in zadar.

    CHIAR SI CEI CARE IAU PECETEA IN PRIMII 3 ANI JUMATE DE INFLORIRE, PANA CAND INSELATORUL DEVINE GUVERNATORUL MONDIAL, VOR SUFERI SI VOR FI BATUTI CRUNT DE CATRE CEI DOI MASLINI, SF. ILIE SI ENOH.

    APOI VA VENI WW3. APOI DEGEABA ITI MAI PUI PECETEA, CACI SA PRESUPUNEM CA SUPRAVIETUIESTI HOLOCAUSTULUI TERMO-NUCLEAR, DATORITA RADIATIILOR SI ATROCITATILOR INEMAGINABILE SI NEMAINTALNITE IN ISTORIA OMENIRII, MAI REPEDE SAU MAI TARZIU – TOT MORI.

    Doamne ajuta sa capatam mantuire si sa fim tari in credinta in Hristos Dumnezeu in Treime Slavit.

    PS: Nu cipurile de pe carduri reprezinta pericolul. Nu codurile de bare de pe ele, desi este CLAR CA AU 666 INCRIPTAT. PERICOLUL E REPREZENTAT DE OAMENII DIN SPATELE ACESTOR ARME DEMONICE.

    Imaginati-va ca Hitler, Stalin sau Mao-Zedong sau alti antihristi ar fi avut acest sistem satanist la dispozitie.
    Oare ar mai fi existat evrei? Oare nu ar fi facut ei ce ar fi vrut? Un buton apasat si omoara pe cine vrea prin forma „remote”.

    Intelegeti ca precum un cutit poate fi folosit pentru a taia alimente si deci, in bunul scop de a te ajuta sa te alimentezi, asa acest cutit poate fi folosit si sa omori o persoana sau mai multe.

    Dar, sa introduca in corpul tau pecetea incriptata cu 666, asta E CEVA INADMISIBIL, DINCOLO DE ACEASTA LUME E NUMAI ACEST GAND, IDEEA….

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 10, 2014 at 7:40 pm

      Ady

      Ca s-o luam pe scurtatura, tu esti impotriva documentelor biometrice, a e-guvernarii si a disparitiei banilor cash?

      Apreciază

      • Ady said, on decembrie 11, 2014 at 10:14 am

        Logic ca sunt impotriva dictaturii globalizarii.

        Am spus-o un pic altfel pentru a avea un argument solid impotriva celor care ne critica si rad de noi ca vezi Duamni un „microship” ar fi rau… E rau si ala , si ideea dar mai ales cei care stau in spatele sistemului 😉

        Apreciază

  37. dante said, on decembrie 10, 2014 at 6:02 pm

    @timplaru
    Permisul de conducere nu are cod de bare cu vestitul 666.
    Are un cod de bare scanabil numai in reteaua politiei, este ceva similar cu un produs electronic, gen imprimanta, unde regasim un cod de bare particular.

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

    • Tamplaru' said, on decembrie 10, 2014 at 9:13 pm

      Asa mi s-a parut si mie – din cate se pare nu are acele linii care ar indica 666. ar fi ceva gen cnp… acuma Dumnezeu stie ce si cum ca se ajunge la un moment dat sa nu mai stim care e lepadare si care nu. Si asta din cauza ca totusi traim in lume si sarsaila ne trimite ba frica, ba indoiala si toate smecheriile lui ca sa ne faca sa luam macar ceva.
      Stiti proverbul : Cine s-a fript cu ciorba sufla si-n iaurt.
      Nu zic ca ar fi bun acel permis dar ascultand atatea pareri ale sfintilor parinti parca nu iti vine sa mai iei nici un act cu cip sau cod de bare oricare ar fi el. Parintele Iustin Parvu de ex. spunea la cineva sa ia actul ca trebuie sa intretina familia (el fiind singura sansa) la altul spunea sa nu ia. Avand in vedere ca toate aceste treburi, dupa cum se spune, sunt premergatoare pecetii ( totusi nu ma pot impaca ca faptul ca numele meu sa fie langa numarul fiarei 666 despre care se scrie si in biblie – si noul testament are cam 2000 de ani de cand e scris. deci se putea scrie acolo in loc de 666 orice: drac, capra, para, shaorma etc. dar s-a scris tocmai 666. ) sunt unii care vor lua, unii care nu vor lua. Acuma depinde de starea fiecaruia si dupa cum lumineaza Dumnezeu pe fiecare.
      Eu imi dau cu parerea doar.. si avand in vedere ca sunt om.. pot gresi. Si acum nu sunt un orecare om ci unul bagat in ceata – incerc sa gasesc lumina.
      Deci toate acestea sunt premergatoare pecetii – in biblie scrie de pecetea de pe „mana” sau de pe „frunte”. Cum va fi asta nu se stie. Oare cand va incerca sa scaneze ochii pt cipul biometric va pune cu laser pe frunte?( nu stiu, doar speculatii…. dar asta ma face sa refuz si acele aparate) – tinand cont ca dracul e siret trebuie sa ne asteptam la posibilitatea ca ne poate insela.
      Deci cu toate treburile astea premergatoare nu stiu ce sa spun… vorba aia pot fi pahare pline mari dar si mici. Si zic asta din frica, recunosc, dar trebuie sa tinem cont ca acest site este citit de multi oameni care de ex fac dializa ( este un subiect pe acest site de prin 2010). Daca acea persoana nu ia cardul de sanatate ii clar ca in cateva zile se lasa cu colac si lumanare. Respectiva persoana a intrebat ce sa faca iar raspunsurile au inceput sa apara: „nu il iei”. Dar ma intreb eu oare nu cumva ne este gandul la atatea cipuri si uitam de Dumnezeu? Ne gandim la cipuri si uitam de tot ce inseamna ortodoxia? Cei care zic acelui bolnav sa nu ia act oare isi asuma responsabilitatea pentru moartea lui in caz ca s-a gresit? Intreb asta pt ca de ex Iustin Parvu a zis ca daca cineva are nevoie sa se trateze sa ia cardul de sanatate – el nu si-a asumat un raspuns afirmativ pe cand unii care nu au nici un fel de traire duhovniceasca zic sa il ia. De asta am zis ca pot fi pahare pline si mari si mici. dupa mintea mea cred ca daca va lua cardul de sanatate pt tratament dar nu va accepta la pasul final ar putea fi un pahar plin mic. daca nu va accepta de la incput va putea fi un pahar plin mare. Asta ii doar un gand de al meu pe care astept sa il comentati.
      Si ca o ultima idee.. totusi fiind ceva premergator ma gandesc ca e ca o acomodare ca sa ne invatam sa refuzam, sa invatam usor usor sa ne lepadam de lume si sa acceptam doar ceea ce e vital… nu stiu e parerea mea. Ca nu stiu cati din cei 2000 de abonati la acest site + alti cititori vor lepada tot. si atunci blogul asta ce rol mai are? sa arunce cu noroi in ei ? sau sa ii ajute? si zic asta pt ca cuvantul „premergator” are totusi o semnificatie. deci nu ar fi lepadare definitiva. Sf Petru s-a lepadat de 3 ori. dar la final a biruit. ( nu sunt in masura sa fac aceste asemanari dar mintea mea proasta cauta raspunsuri) Deci cred ca e bine sa incepem sa renuntam la tot ( asta ar fi cel mai bine) sau macar la ce se poate face compromis si sa fim cu ochii in 4 si sa incercam pe parcurs sa ne lepadam de tot. ( acum nu bag mana in foc pentru ce am spus aici ca daca intervine moartea si omul are act cu cip nu stiu ce socoteala va avea cu Dumnezeu si cu vamile).
      Sa nu credeti ca sunt pro cip. Eu comentez aici pt ca vreu lumina. Scriu aici pt ca am nevoie de raspunsuri si nu as vrea sa mi se aduca etichete de genu: lepadat, cipuit etc.

      Doamne ai mila de mine ca ratacit sunt 😦

      Apreciază

      • vali said, on decembrie 10, 2014 at 10:06 pm

        Tamplaru

        Cred ca fiecare e dator sa raspunda constiintei sale in privinta problemelor astea care sunt ale tuturor, dar cu discernamant, nu cu fatarnicie sau habotnic. Ideal ar fi sa isi gaseasca fiecare un duhovnic cu discernamant. La parintele Arsenie Papacioc veneau femei unele cu zeci de avorturi sa se spovedeasca iar parintele era pus in situatii foarte dificile pentru ca nu vroia nici sa nesocoteasca canoanele nici sa le piarda de tot pe acele femei sub povara canonului (imaginati-va 20-25 de avorturi). Si le micsora canoanele dupa puterea fiecareia, dar pentru el era important sa le opreasca din savarsirea pacatului.
        Pentru noi cred ca e important sa ne punem limite in dependenta de sistem in functie de responsabilitatile pe care le avem in familie, viata, dar fara sa ne imbatam cu apa rece, pentru ca daca am puterea sa renunt la permis de conducere, dar circul cu taxi sau transport in comun, e tot aia, ca nu mai am eu carnetul dar ma folosesc de el indirect.

        Apreciază

  38. MarSabas said, on decembrie 10, 2014 at 10:28 pm

    „Nașul” și cel puțin o parte dintre subordonații săi sunt sectari. Pe site-ul său există afirmații blasfemiatoare la adresa moaștelor sfinților.

    Apreciază

  39. ion hodor said, on decembrie 12, 2014 at 11:15 pm

    Parintele Iustin Parvu,mi-a zis: Niciun document cu cip,ca va pierdeti sufletul(eram cu sotia,si fica cea mai mica),si voi,…..si copilul acesta!!!Deci nu trebuiesc absolut luate Doamne ajuta.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: