SACCSIV – blog ortodox

Alegeri: ABSENTEISM = NELEGITIMATEA clasei politice. Prezenta masiva la VOT cu ANULAREA VOTURILOR = LEGITIMITATE

Posted in Uncategorized by saccsiv on octombrie 2, 2014

Va amintiti?

MASS-MEDIA: Absenteismul pune sub semnul intrebarii legitimitatea Parlamentului European

TRAIAN BASESCU le explica ieri romanilor ca TREBUIE SA VINA LA VOT, chiar doar PENTRU A ANULA BULETINE DE VOT, caci trebuie sa demonstreze ATASAMENTUL ROMANIEI LA UE

Ei bine, sa inlocuim mai sus termenii PE si UE cu clasa politica romaneasca si sa vedem ce iese:

MASS-MEDIA: Absenteismul pune sub semnul intrebarii legitimitatea clasei politice romanesti

TRAIAN BASESCU le explica ieri romanilor ca TREBUIE SA VINA LA VOT, chiar doar PENTRU A ANULA BULETINE DE VOT, caci trebuie sa demonstreze atasamentul romanilor la clasa politica romaneasca

Adica suna cumva. Daca insa mergem masiv la vot ca sa anulam voturile, atunci in mass-media titlurile vor fi cam asa:

  • Prezenta la vot – 90%
  • Urban – atata. Rural atata.
  • Prezența este mai mare decât cea înregistrată la alegerile din anii cutare si cutare
  • REZULTATE FINALE BEC ALEGERI. Biroul Electoral Central (BEC) a anunţat astăzi rezultatele finale la alegerile cutare: A a obtinut x% din voturi, B a obtinut y% din voturi.

Nu credeti? Luati de exemplu articolul:

REZULTATE FINALE BEC ALEGERI EUROPARLAMENTARE 2014. Lista oficială a europarlamentarilor români

Spuneti-mi va rog unde scrie, ce scrie si cat scrie despre voturile anulate. Caci sigur au fost si voturi anulate.

Credeti ca e articolul din Gandul o exceptie? Atunci va rog cautati pe Google un altul din mass-media in care sa scrie ceva despre voturile anulate si apoi semnalati-ne si noua.

Fratilor, e simplu. Chiar daca procentul de voturi anulate ar fi urias, de abia daca se va mentiona intr-o doara despre aceasta chestiune. In rest se va bate moneda pe prezenta mare la vot si evident pe castigatori.

Unii dintre cei nemultumiti de clasa politica actuala indeamna: sa mergem masiv la alegeri pentru a demonstra ca ne pasa.

Ei nu inteleg insa ca astfel de fapt nu demonstreaza nimanui absolut nimic din cele ce ar dori sa demonstreze. Ca reprezentantilor clicii politice nici ca le pasa de anulatul lor iar masele de votanti e foarte probabil ca nici sa nu afle. Caci repet, uriasa sinistra masinarie de propaganda va pedala pe prezenta enorma la vot. Adica PREZENTA MARE = LEGITIMITATE si ATASAMENT.

Iar in cazul super optimist ca totusi se va dezbate oleaca ceva despre voturi anulate, traducerea catre mase va fi cam asa: populatia are incredere in clasa politica, doar ca nu i-a placut de respectivii candidati.

   Alte motive gasiti la titlurile de la:

NU MERGETI LA VOT. Trebuie obligatoriu realizata o rupere definitiva intre popor si actuala clasa politica

70 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. cristi said, on octombrie 2, 2014 at 9:07 am

    chiar si prin anularea voturilor va ramane o majoritate care decide…nu stiu daca este valabil pragul de 30 % prezenta la vot

    Apreciază

    • Ioannis said, on octombrie 2, 2014 at 8:22 pm

      Dragă frate Vasile, ma tem ca aici gresesti. Una e sa ai 90% din electori absenti iar bashescu sa-si declare fericit victoria cu 60% din voturi, si cu totul altceva ar fi sa ai 90% voturi anulate ca apoi sa declare trist başescu ca a castigat alegerile cu 3% din voturi. E clar acum? Dar oricum suntem putini,avand o pondere insignifianta in acest sistem… Va castiga hoodria sau alta hiena tocmai pe fondul unui absenteism masiv

      Apreciază

      • Cosmin said, on octombrie 2, 2014 at 8:38 pm

        @Ioannis

        La ultimele prezidentiale in Cluj au fost 14% voturi anulate iar oficial s-au declarat 3%. Pricepi mesajul acum ?

        I-a in considerare fenomenul in ansamblu per tara, trage linie si vezi cat iti da?

        Apreciază

    • unu said, on octombrie 3, 2014 at 1:24 pm

      Saccsive, treaba cu absenteismul merge acolo unde nu ai o minoritate maghiara care are proprii candidati 🙂
      Absenteismul de la vot sau anularea votului, inseamna a lasa tara sa fie condusa de unguri. Pentur ca ei merg la vot oricum si isi voteaza partidele lor pe criterii etnice.

      Deci din pacate, pentru Romania nici absenteismul si nici anularea votului nu sunt solutii. Asta e tristul adevar. Suntem prinsi in sistemul asta.

      Apreciază

      • Cosmin said, on octombrie 3, 2014 at 8:36 pm

        @ unu

        citeste cu atentie acest articol dar cu precadere punctul 9 din articol:

        http://nuvotati.wordpress.com/2012/05/03/ce-reprezinta-votul/

        Apreciază

      • unu said, on octombrie 6, 2014 at 12:32 pm

        @Cosmin

        Da, am citit dar asta nu rezolva problema faptului ca ungurii chiar se duc la vot, chiar daca romanii nu o fac. Si ungurii chiar se duc si chiar voteaza UDMR. De atatea ori UDMR a ajuns la guvernare, si nu au ajuns votati de romani.
        Pe romani ii convingi sa nu voteze dar pe unguri nu o sa ii convingi niciodata. Ei au o gandire mai aparte si sunt foarte uniti ca si grup. Daca te duci in Ardeal o sa observi ca daca e un grup de 30 de persoane si in acel grup se gasesc 2 unguri, ei vor vorbi intre ei in ungureste chiar si daca asta e evident o chestie de prost gust si lipsa de respect. dar asa sunt ei.

        Deci documentul ala imi spune cine creaza starea asta de fapt in care lumea e indemnata sa mearga la vot, dar nu imi spune ce facem cu situatia efectiuva in acre ungurii se duc in masa la vot si ajung sa ne conduca. Pentur ca asta se intampla la fiecare alegeri. Asa am ajuns sa avem inclusiv ministrul culturii sa fie un ungur, cu consecintele de rigoare.

        Apreciază

      • Cosmin said, on octombrie 6, 2014 at 7:33 pm

        @ unu

        Sunt din Ardeal, am unguri inclusiv in familie, rude prin alianta, am avut asociat ungur si am prieteni unguri. Fenomenul pe care il mentionezi este real dar nu peste tot in Ardeal. In ultimii ani s-au cam lamurit si ungurii care e treaba cu UDMR.

        Actualmente UDMR este la gurvernare pentru ca i-a introdus Ponta, nu ca ar fi obtinut un nr de voturi care sa le confere acest drept. In alta ordine de idei, UDMR functioneaza ilegal deoarece ei nu au primit acceptul judecatoriei sa functioneze ca partid. Ei sunt in ilegalitate la guvernare de 25 de ani si vor fi in continuare chiar daca nu va merge nici un ungur sa-i voteze.

        Situatia e grava in tara… pur si simplu populatia indiferent de etnie nu conteaza. Isi fac legile dupa bunul plac fara sa aiba girul populatiei.

        Iar pentru cei ce au impresia ca exista in guvernarea tarii 2 tabere opuse, putere versus opozitie se inseala. „Razboiul” dintre Ponta si Basescu este unul fictiv, deoarece Basescu l-a facut pe Ponta premier.

        Apreciază

  2. Ionut said, on octombrie 2, 2014 at 9:18 am

    Inteleg ideea. Tin minte ca, uneori, se specifica si procentul de voturi nule. Rationamentul lui Basescu e unul gresit, pentru ca a-ti anula votul nu inseamna ca apreciezi clasa politica, ci dimpotriva.
    Repet, inteleg ideea, adica faptul ca o prezenta masiva la urne poate fi interpretata ca legitimare.
    Pe de alta parte, ideea neprezentarii poate fi chiar paguboasa. Oamenii neinformati, din mediul rural, beneficiarii de ajutor social vor merge la vot si exista riscul ca Ponta sa iasa presedinte cu 80% (din 25%, cat se prezinta la urne).
    Oricum ai da-o, cei ce voteaza hotarasc. Faptul ca se prezinta la vot 25-30% in loc de 50% nu schimba cu nimic situatia. Alegerea „raului celui mai mic” e o capcana, intr-adevar. Dar nici nealegerea lui nu schimba in bine situatia.
    In situatia de fata, nu exista varianta buna, ci variante proaste sau foarte proaste. Cred totusi ca daca voturile anulate vor avea un procent semnificativ (30%), lucrul acesta nu va putea fi trecut sub tacere. Nu sunt sigur, asta e parerea mea.

    Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 2, 2014 at 11:41 am

      Ionut

      Absenteismul nu e ca sa nu iasa Ponta presedinte, ci ca sa nu legitimam actuala clasa politica ce se tot permuta la putere. O legitimare morala, sa-i zicem, caci legal nu stiu daca exista un procent minim sub care alegerile se repeta.

      Daca mergi la vot ca sa-ti anulezi votul, oricum tot Ponta iese, daca pe el il desemneaza licuriciul guvernator al coloniei Romania.

      Apreciază

      • safimvigilenti said, on octombrie 2, 2014 at 6:33 pm

        totusi, sunt 14 candidati, putem alege unul cat de cat neimplicat in mizeriile ultimilor 25 de ani, gen Funar sau Dan Diaconescu. de exemplu Diaconescu, are mereu langa el icoana lui Arsenie Boca, Funar sigur va face ceva contra Ungariei, or mai fi si altii…

        Apreciază

      • anonim said, on octombrie 12, 2014 at 12:49 am

        Dan Diaconescu, sigur tine icoana aia doar pentru ca sa placa la varsnici. Nu este cu cine sa votezi si gata. Las’ca are grija Dumnezeu de noi, cum A mai avut pana acum. Daca vrei sa-ti ajuti tara, atunci roagate pentru ea si pentru conducatorii ei, nu cum fac toti ca stiu numa sa-i injure si sa-i judece.

        Apreciat de 1 persoană

  3. Alex said, on octombrie 2, 2014 at 9:19 am

    In 2000 am dat vot de blam, adica am votat PRM si pe Vadim. Eram foarte scarbit de guvernarea CDR&Constantinescu, cica de dreapta. Atunci a fost ultima mea prezenta la votarea pt. alegerile generale. Votul, fie el de blam sau anulat, arata atasementul celui care voteaza fata de actualul sistem „democratic”, total anti-uman, anti-crestin(ortodox) si anti-romanesc. Singurul lucru bun pe care il poate face un crestin-ortodox este rugaciunea si postul intru ascultare de un duhovnic.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  4. Cosmin said, on octombrie 2, 2014 at 10:07 am

    Si pentru cei ce au impresia ca mergand la vot, reusesc sa schimbe ceva:

    http://nuvotati.wordpress.com/2012/11/26/sa-ne-amintim-ce-reprezinta-votul/

    si iarasi despre legitimitatea oferita prin prezenta la vot, fie si in vederea acordarii unui vot nul:

    http://nuvotati.wordpress.com/2012/06/14/acordarea-de-legitimitate-conducatorilor-sau-cum-sa-oferi-putere-gratuit-hotilor-si-tradatorilor/

    Apreciază

  5. Ioannis said, on octombrie 2, 2014 at 11:09 am

    Ce a spus basecu e aplicabil doar la europarlamentare. Eu stiu ca Pr Justin indeamna la anularea voturilor, undeva in Atitudini. E un rationament logic: daca 100% din populatie participa la vot, iar 90% isi anuleaza voturile, pedeleul sau useleul nu se vor mai putea mandri cu 30-40% din voturi, ci doar cu 3-4%. Iar asta NU E LEGITIMITATE, oricat de tendentioasa ar fi presa aservita. E cu totul altceva!

    Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 2, 2014 at 11:53 am

      Ioannis

      Nu stii bine.

      Pe de alta parte, daca 90% din cei cu drept de vot si-ar anula votul, atunci ar insemna ca la 90% dintre cei peste 18 ani le-ar fi lehamite de clasa politica, adica suficient pentru o masa critica generatoare a unei revolte a descultilor de natura sa demoleze din temelii totul. La ce sa-si mai anuleze votul?

      Apreciază

    • unu said, on octombrie 3, 2014 at 1:28 pm

      Daca „90% isi anuleaza voturile” asa cum vrei tu, o sa ai UDMR-ul la guvernare ca si partid majoritar. Aceeasi schema la presedentie si te trezesti cu kelemen Hunor presedintele Romaniei. Deci cat timp exista partide pe criterii etnice nu poti face asa ceva. Trebuie intai interzise partidele pe criterii etnice.

      Apreciază

  6. Gabriel said, on octombrie 2, 2014 at 11:41 am

    raduiacoboaie Autor articol1 octombrie 2014 la 12:55

    „Astăzi, 30 septembrie, la emisiunea Jocuri de putere de pe canalul Realitatea TV, am ascultat cu mare atenție, pentru că am avut ocazia să văd cum gândește și cum se prezintă unul dintre candidații cu șanse pentru câștigarea alegerilor prezidențiale, doamna Elena Udrea.
    Pot să spun că, deși jurnaliștii Bogan Rareș și Ion Cristoiu au încercat, s-au străduit să o pună în dificultate, a trecut examenul cu brio.
    Pe lângă onestitate, hotărâre, doamna Udrea mai are și alte calități indispensabile pentru un politician, pentru a fi competent. Este foarte inteligentă, în pofida unor atacuri mai vechi și mai noi din media. Este diplomată și echilibrată. Este hotărâtă să continue reformele începute și să asigure independența justiției în România. SĂ MILITEZE PENTRU O ROMÂNIE FRUMOASĂ, ÎNCARE SĂ-ȚI DOREȘTI SĂ TRĂIEȘTI.
    Nu am garanția, dar cred că bunul Dumnezeu o va ajuta pe doamna Elena Udrea să devină noul președinte al României.”
    http://raduiacoboaie.wordpress.com/2014/10/01/ar-trebui-ca-ortodocsii-sa-se-implice-mai-mult-in-viata-cetatii-si-in-politica-din-romania-radu-iacoboaie-1-octombrie-2014/comment-page-1/#comment-989

    Pe bune??? Domnule Radu chiar vorbiti serios?

    Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 2, 2014 at 11:59 am

      Fratioare Radu Iacoboaie, TREZESTE-TE!!!!!!!!!!!!!!!!

      Apreciază

      • safimvigilenti said, on octombrie 2, 2014 at 6:35 pm

        niciodata nu o sa cred mai mult in Udrea decat in Funar sau DD…hahahaha

        Apreciază

    • Ionut said, on octombrie 2, 2014 at 5:51 pm

      Cred ca Radu se afla sub influenta spuselor acelui parinte calugar care a afirmat ca Elena Udrea va fi urmatorul presedinte.
      Ce sa spun? Dupa ce Monica Macovei si-a depus candidatura, a afirmat (la tv) ca, daca va ajunge presedinte, va cere investigarea tuturor privatizarilor din ultimii 25 de ani, fapt care mi-a provocat un val de entuziasm, dupa care mi-am amintit de asocierea absolut inacceptabila cu… „Accept” si de alte lucruri, iar entuziasmul meu s-a desumflat.
      E posibil ca Elena Udrea sa fi facut impresie buna (n-am vazut emisiunea), dar n-a intrat ieri in politica.
      Pot sa afirm doua lucruri: minte mai putin ca Ponta si e mai putin periculoasa decat acesta.

      Apreciază

    • Ion said, on octombrie 3, 2014 at 3:54 am

      O Doamne !!!!! Unii nici dupa 25 de ani de dezastru nu s-au trezit. Au fost oamenii lui basescu atatia ani la putere, s-au aratat atatea porcarii facute de ei, si dupa ce au plecat de 2 ani de la putere, gata, am uiotat tot, avem incredere ca va ‘continua reformele” bla bla bla…….

      Apreciază

  7. blue said, on octombrie 2, 2014 at 12:35 pm

    90%..,.,. Nu există 90%. „Democraţia” tocmai pe aceste procente se bazează / e construită. Pe majorităţi. Iar majoritatea populaţiei e manipulată. Aici e trucul social pe baza căruia se păstrează intact acest eşafodaj al puterii. Discursul politic majoritar este „să participăm la vot”. De aici concluzia că noi trebuie să facem invers. N-o să vă mai întâlniţi cu atitudinea lui băsescu de la supendare care ne îndemna să stăm acasă. Doar atunci a fost cazul să ne prezentăm masiv la vot, pro sau contra suspendare. Dar au avut ei grijă ca „majoritatea” să nu înţeleagă asta.

    Apreciază

    • Ioannis said, on octombrie 2, 2014 at 5:18 pm

      Atunci stimabile domn Blue sa ai decenta sa nu te mai plangi de starea jalnica a tarii, atunci cand un parvenit gen băşe$cu, porca sau hoodrea iti vor rade in nas că ei conduc pentru ca 30% din populatie (tigani, sectanti si alti scelerati) i’au votat, iar pe dumneata nu te’a interesat sa mergi la vot. Imi repet ideea, CE FRUMOS AR ARATA REZULTATUL UNUI SCRUTIN CU 90% VOT DE BLAM. Ar fi ceva incredibil de frumos, ca o sarbatoare mare pentru mine. Dar voi ramane doar cu visul…

      Apreciază

  8. blue said, on octombrie 2, 2014 at 12:44 pm

    Elena Udrea este o oportunistă nemintoasă. S-a întâmplat să o cunosc. Are un instinct primar bun. La fel ca activiştii din ceauşism, a învăţat papagaliceşte să folosească un limbaj de lemn adecvat situaţiilor în care este pusă. Dacă o scoţi din acel limbaj, nu mai are nimic de spus. De fapt, ea n-are nimic de spus. La fel ca mentorul ei marinar, promovarea îi este bazată doar pe aruncarea cu noroi în adversar, pe o agresivitate masculină care fascinează, nu pe lucrurile bune pe care şi le propune să le facă pentru oameni. În fond, pe ea oamenii nu o interesează deloc. A început să-i perceapă doar ca pe o masă amorfă de manevră. Banii, puterea şi apropierea de mentor i-au luat şi puţina minte pe care o avea. Să ne păzească Dumnezeu de aşa „guvernator”. Nu că e femeie, ci că are suflet de rechin.

    Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 2, 2014 at 4:04 pm

      blue

      Doamne ajuta!

      Poti te rog traduce?

      PATIENT ZERO AND THE PENTAGON’S EBOLA VACCINE
      Will arrival of Ebola in America result in mass vaccination?

      http://www.infowars.com/patient-zero-and-the-pentagons-ebola-vaccine/

      Apreciază

      • safimvigilenti said, on octombrie 2, 2014 at 6:41 pm

        ebola, este ultima sperietoare pt omenire ca sa ne determine sa ne vaccinam in masa, abia atunci facem pe plac elitelor, cand mergem incolonati la vaccinare, apoi decedam legal.
        CDC estimeaza 700 000 decese cauzate de ebola in urmatoarele 3 luni, asta e un fleac pt intentiile elitelor, care vor sa cioparteasca o halca serioasa din cele 7 miliarde cati suntem. chiar daca tot elitele au lansat ebola, telul lor nu va fi atins prin cele cateva sute de mii de morti rezultati de aici ci doar cand se vor curata cateva zeci de milioane care vor apela sa vaccinurile „salvatoare”
        de aia au si trimis soldati in liberia, ca sa se contamineze si sa aduca mai repede virusul in sua, dupa care vor iesi baietii cu seringa si cu legea martiala si asa se mai apropie de scopul lor

        Apreciază

      • blue said, on octombrie 4, 2014 at 9:09 pm

        Pacientul Zero și vaccinul Pentagonului contra Ebola

        Va duce apariţia în America a virusului Ebola la vaccinare în masă?

        Primul pacient cu Ebola din Statele Unite ale Americii va reclama dezvoltarea unui vaccin.
        Săptămâna trecută, Secretarul Apărării, Chuck Hagel, a spus la summit-ul mondial pentru securitate sanitară, că Pentagonul are un program de cercetare de lungă durată pentru boli infectioase, inclusiv Ebola. Hagel a declarat că Departamentul Apărării va începe acum studiile clinice pentru un posibil vaccin.
        „Miercuri,” a spus Hagel, „am primit aprobarea pentru a incepe testele de siguranță pentru un posibil vaccin ( contra Ebola) care vor fi efectuate aici, la Institutul de Cercetare Walter Reed Army .”
        Pentagonul finanțează un vaccin contra Ebola în cadrul unui proiect de 140 milioane dolari împreună cu Tekmira Pharmaceuticals, o companie canadiană.
        În luna august un „ser experimental” a fost administrat unor lucrători umanitari creștini infectaţi în Liberia.”Tratamentul misterios” a fost produs de către MAPP Biopharmaceutical Inc, o companie cu sediul in San Diego, California. Cercetarea sa în domeniul anticorpilor este finanțată de către armata Statelor Unite.
        „Aspectul cel mai fascinant din procesul de fabricație al vaccinului contra Ebola este cât de repede l-au adus la faza de probă”, scrie Dave Mihalovic pentru publicaţia Prevent Disease. „Este practic imposibil pentru producătorii de vaccin să producă şi să furnizeze aceste medicamente în timpul propus. Este nevoie de obicei de mai mulți ani din momentul iniţierii dezvoltării vaccinului până la probele clinice testate pe oameni, un proces despre care susțin producătorii că acum se face în săptămâni și luni. Singurul mod în care acesta ar fi fost posibil, ar fi prin ani de planificare și achiziții publice. ”

        Ebola: Colaborarea între Pentagon și corporațiile farmaceutice

        Interesul Pentagonului faţă de Ebola – o boala care, până în această săptămână, a rămas limitată teritorial la țările lumii a treia din Africa – trezeşte suspiciuni, scrie Mihalovic .
             Este clar că guvernul SUA păstrează dosare despre Ebola de ceva timp. Acestea conţin brevetul unei tulpini a virusului Ebola, cunoscută sub numele Bundibugyo (EboBun), care a fost descoperită în Uganda.Nu este încă clar dacă aceasta este aceeași tulpină care a creat epidemia actuală. Brevetul, acordat în octombrie 2012, pentru cinci oameni de ştiinţă conduşi de Jonathan S Towner, este acum depus la Centrele din SUA pentru Controlul si Prevenirea Bolilor.
        The Daily Observer, cel mai mare ziar din Liberia, a speculat la începutul lunii septembrie că virusul a fost eliberat, pentru a fi testat pe africanii încrezători, de Pentagon și corporațiile farmaceutice.
        „Rapoartele povestesc cum că Departamentul Apărării al SUA (DoD) finanţează studiile asupra Ebola cu teste pe oameni, studii care au început cu doar câteva săptămâni înainte de izbucnirea Ebola în Guineea și Sierra Leone. Rapoartele continuă şi declară că DoD a încheiat un contract în valoare de 140 milioane de dolari cu Tekmira, o companie farmaceutică canadiană, pentru a desfășura activități de cercetare asupra Ebola. Această muncă de cercetare a implicat injectarea și infectarea unor oameni sănătoşi cu virusul mortal Ebola, „scrie Dr. Cyril Broderick, un fost profesor de Patologie a Plantelor de la Universitatea din Liberia – Colegiul de Agricultură și Silvicultură.
        Broderick pretinde că Ebola este un organism modificat genetic proiectat de „Industria Medicală Militară Americană care efectuează teste de arme biologice, sub pretextul administrării vaccinurilor pentru controlul bolilor” în Africa și în alte țări din lumea a treia. Broderick susține, de asemenea, că Organizația Mondială a Sănătății și alte agenții ale Națiunilor Unite „au fost implicate în selectarea și îspitirea țărilor africane de a participa la aceste teste” și „promovează vaccinurile.”
        M. Durga Prasad de la Organizaţia Cercetării şi Dezvoltării în Apărare din India a produs luări de poziţie energice în mass-media când a declarat că focarul de Ebola ar putea fi parte a unui război biologic.

        Guvernul SUA a testat agenţi patogeni şi radiaţii asupra civililor

        Având în vedere acţiunile trecute ale guvernului S.U.A., o pandemie deliberată de Ebola, concepută pentru a îmbogăți corporațiile farmaceutice transnaționale și care să prezinte un program de stat poliţienesc, nu iese din discuție.
        CIA și armata SUA au lansat virusuri mortale asupra populaţiei de mai multe ori în trecut. CIA a lansat virusul tusei convulsive în Tampa Bay, Florida, în 1955, și US Navy a pulverizat San Francisco cu agenţi patogeni, care a produs contractarea pneumoniei de către cetăţeni. În Georgia și în Florida, armata SUA a lansat milioane de ţânţari pentru a răspândi febra galbenă și febra dengue. „Roiul i-a lăsat pe americani să se lupte cu febra, tifosul, problemele respiratorii, si, cel mai rău, cu copii născuţi morţi”, scrie Robert Wabash.

        În 2010, atunci secretarul de stat Hillary Clinton a cerut scuze pentru cercetarea asupra sifilisului efectuată de către guvernul Statelor Unite pe guatemalezi. Anterior, soțul ei, ulterior preşedintele Bill Clinton, a cerut scuze în mod oficial pentru Studiul Tuskegee de sifilis netratat asupra bărbaţilor negri, „cel mai lung experiment neterapeutic efectuat pe ființele umane” din istoria medicinei şi sănătăţii publice.
        Guvernul SUA a supravegheat testele Agentului Orange pe prizonieri, soldați capturaţi au fost supuşi radiaţiilor bombei atomice, cetăţeni portoricani au fost infectaţi cu celule canceraose și a efectuat o serie de experimente de iradiere pe pacienţi negri, săraci, bolnavi de cancer, fără consimţământul acestora.
        Având în vedere acest palmares insidios, nu este cu totul exclus că guvernul va infecta pe africanii săraci cu Ebola, în scopul de a testa un vaccin dezvoltat de armata SUA și, ulterior, fabricat de către corporații farmaceutice multinaționale.
        De asemenea, este posibil ca guvernul SUA să folosească o pandemie, sau amenințarea unei pandemii, pentru a declara legea marțială și instituirea unui stat polițienesc în America.
        „Confiscarea armelor și legea marțială sunt ambele răspunsuri guvernamentale plauzibile la un focar Ebola în America având în vedere politicile recente ale administrației Obama și faptul că armata a fost pregătită pentru acţiuni interne în ultimii ani,” a scris Kit Daniels pentru Infowars.com în luna august.
        The New York Times și mass-media încearcă să respingă îngrijorarea cu privire la ordinea de zi a „industriei medicale militare americane” considerându-le teorii ale conspiratiei nefondate și periculoase.
        „După cum am văzut în cazul vaccinurilor, circulaţia unor informații corecte despre cauzele si tratamentul de Ebola – aşa cum OMS și guvernele naționale încearcă să inducă, – nu a fost suficient pentru a șterge aceste mituri „, a apreciat ziarul pe 25 august.

        Apreciază

      • saccsiv said, on octombrie 5, 2014 at 12:45 am

        blue

        Multumesc mult.

        Apreciază

  9. Ioannis said, on octombrie 2, 2014 at 2:17 pm

    Inca o dovada ca nu trebuie sa ai asteptari mari de la om… Fratele „Partizanu” mi’a semnalat si alt lucru f grav despre dn Iacoboaie, si anume promovarea unor clipuri youtube a manastirilor ortodoxe bucovinene pe fundal sonor yoghin-budhist, ceea ce mi se pare pură blasfemie. Dovada ca suntem foaaaaarte putini uniti in duh, dezbinati si vai de capul nostru… Practic, serviciile se delecteaza cu noi…

    Apreciază

    • anonim said, on octombrie 3, 2014 at 4:16 am

      nu te mai plange..pune link te rog si hai sa ii spunem lui dnul radu unde greseste.si e bine sa corecteze..

      Apreciază

  10. dragu viorica said, on octombrie 2, 2014 at 2:29 pm

    ponta va castiga cu 200% , masinaria lui dragnea s-a pus in miscare ,ori mergem,ori nu mergem la vot !

    Apreciază

  11. Cosmin said, on octombrie 2, 2014 at 5:44 pm

    Ceea ce nu inteleg romanii e urmatorul fapt: in momentul cand marea masa de votanti raman acasa, nemergand la vot, clasa politica devine nelegitima si cade direct sub incidenta voii lui Dumnezeu.

    Dar daca ne inghesuim la vot, chiar daca anulam voturile, se stie, ca iese cine a fost desemnat de catre stapani, deoarece sacii cu voturi sunt interschimbabili, doar serviciile speciale aservite de asemenea dusmanului, au controlul acestora. Dumnezeu ne respecta alegerea acordarii de legitimitate clasei politice si ne lasa asa sa fierbem in suc propriu cate 4 ani de 25 de ani.

    Ce lupta mai crestineasca exista decat a sta acasa in ziua de scrutin? Nu sunt baricardist, dar am observat ca la revoltele anti gaze de sist, marea masa de votanti au stat acasa, iar la scrutinuri nu stiu cum sa faca sa se calce in picioare la urnele de vot, atunci cand ar trebuii sa ramana acasa defapt.

    Trebuie de retinut urmatorul fapt: mecanismul masinariei de vot are un regulament de functionare stabilit de casa(clasa politica), regulament modificabil dupa bunul sau plac, exact ca si regulile unui cazinou, unde daca vi la ruleta cu un algoritm care bate ruleta, esti scos pe usa din dos imediat. Prin analogie, chiar daca unul din cei 14 candidati ar fi unul marturisitor de Hristos si patriot, iar votantii l-ar desemna in unanimitate, tot cel desemnat de licurici va iesii. Nu conteaza cu cine votezi, ci conteaza cine numara voturile, va amintiti ?

    Ceea ce nu inteleg majoritatea e faptul ca nu conteaza unde pui stampila deoarece sacii cu voturi sunt oricum inlocuiti de catre serviciile speciale. Conteaza faptul ca mergand la vot, semnezi in registrul sectiei de votare, semnatura pe care nu o poate falsifica nimeni, sau daca o poate, nu e posibil sa falsifici milioane de semnaturi. Eh buletinul de vot nu este nici nominal si nu are nici un element de siguranta, cod sau holograme individuale. Prin urmare, nu conteaza ce faci tu in cabina de vot cu acel buletin de vot, exista deja sacii cu voturile ce urmeaza sa fie numarate, inca de dinaintea scrutinului.

    Ceea ce vedeti la tv in ziua scrutinului, e doar un spectacol regizat pentru a prostii lumea si ai face sa creada pe votanti ca se inghesuie multa lume la vot. La ultimele alegeri au fost aproape 35% prezenta la vot fata de 45-47% cat a fost declarat oficial.

    Asa ca stati acasa nu va duceti la vot oricat ar parea de tentant. Sau daca tot va duceti, macar nu mai injurati conducatorii tarii, ca va faceti multe pacate.

    Da-le Doamne minte la romani !!!

    Apreciază

    • safimvigilenti said, on octombrie 2, 2014 at 6:51 pm

      nici nu cred ca e nevoie de alti saci cu voturi masluite, manevra se face direct din softul care numara voturile, cred eu, la comisia electorala sunt oamenii lor care stiu sa butoneze asa cum trebuie. de aia, singurul baiat destept este DD, deoarece are acasa lazile cu milioane de semnaturi autentice si nu are cum sa fie furat din butoane, deoarece are semnaturile in avans. nu stiu ce procent ii vor aduce vreo 1,5 milioane de voturi , dar e destul ca sa zdruncine putin mafia de la numaratoare.

      Apreciază

  12. Ioannis said, on octombrie 2, 2014 at 8:30 pm

    ILEGITIMITATEA conducatorilor nu prea vine din absenteism, din contra… Cand absentezi, arati ca esti indiferent de soarta tarii. Cand anulezi votul, arati ca iti pasa de viitorul tarii si vrei o alta oferta electorala

    Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 3, 2014 at 3:56 am

      Ioannis

      Nu mai insista, nu mai repeta, ca ma fortezi sa zic lucruri care te dor.

      Esti inca prea indoctrinat de SISTEM ca sa pricepi aceasta tema. Pentru tine mersul la vot este un soi de postulat: „Votezi ca sa arati ca-ti pasa”.

      Stii de ce crezi asta? Deoarece crezi in „democratia” oferita de papusarii care au edificat SISTEMUL de la revoluti franceza incoace.

      Si refuzi astfel sa crezi ca celor ce refuza sa se incoloneze spre cabinele de vot le pasa mai mult sau cel putin la fel de mult ca tine.

      Apreciază

    • anonim said, on octombrie 3, 2014 at 4:18 am

      Ioannis -trezeste-te..

      Apreciază

  13. Radu said, on octombrie 2, 2014 at 8:56 pm

    Cum o dai nu o nimeresti sa stiti

    Daca sa zicem nu ne prezentam la vot o fraudeaza ca in metoda comunista traditionala deja aici e simplu oricum nu se schimba nimic faptul cu lipsa de legitimitate nu cred sa bage cineva in seama lucrurile vor merge ca inainte

    Daca mergem si anulam atunci si aici asa cum se arata in articol dvs. sunt probleme si intr-adevar presa e priceputa si manipuleaza informatiile asa cum vor rezultatele

    Daca votam raul cel mai mic si aici e problema am mai facut asa si am vazut ce bine a iesit am stat cu boul de chior başescu pana acum 10 ani

    Eu personal nu stiu ce sa fac ma mai gandesc niciuna dintre variante nu e buna…

    Ar fi bine daca pe lipsa prezentei la vot sa se sesizeze cineva la Bruxelles sau Strassburg dar ma indoiesc…cu chestia aia de lipsa de legitimitate dar nu cred sa fie sanse mari

    Alta solutie daca stiti va ascult si va urmaresc nu mai e mult si vin alegerile

    Oricum totul e o sarada de prost gust si un teatru comico dramatic…

    Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 3, 2014 at 4:07 am

      Radu

      Explica-ne te rog de ce consideri tu ca le e mai usor sa fraudeze cand absentezi, adica atunci cand nu votezi, deci nu semnezi si nici nu-ti pun stampila.

      Apreciază

      • Radu said, on noiembrie 6, 2014 at 11:04 pm

        Nu se poate sa voteze in locul tau??? eu cred ca da…

        Eu stiu poate gresesc ca oricum au saci cu voturi de dinainte pregatite cine sta sa numere chiar toate voturile din tara asta???

        Oricum fraudeaza alegerile chiar daca te duci sau nu…
        Ar fi bine sa vedem macar odata o prezenta la vot mai mare de 80% sa zicem drept experiment dar sa presupunem ca lumea nu voteaza cu Ponta sau Johannis sa presupunem ca voteaza cu Vadim sau altul mai nationalist sau asa mai impotriva lor….
        Chiar si in cazul acesta au ei grija sa iasa cine trebuie sunt sigur de asta

        Daca prezenta la vot ar fi la un minim record sub 5-10% pe toata tara ceea ce e cam greu de crezut ca o sa se intample vreodata, la stiri cu siguranta ar masca cifrele sa dea mai mult sau ar face cumva sa iasa stirea tot in favoarea lor
        Partea cu lipsa de legitimitate este adevarata dar nu cred ca vreun politician sau presa „libera” sa se agite prea tare din acest motiv sau sa le fie frica din pricina asta.
        Ar trece peste acest mic incovenient ca si cum nu ar fi existat nici la cei de la Bruxelles sau Strassburg nu ma astept sa faca ceva ca sunt mana in mana cu astia de la noi

        E un cerc vicios oricum
        E naiv cine crede ca schimba ceva fie prin mersul la vot ( chiar si cu anularea, eu am avut in trecutul recent o speranta cu anularea votului e adevarat dar am devenit mai sceptic si cu asta ) sau cu lipsa mersului la vot.
        Pana la urma noi oricum nu suntem luati in considerare de „prealuminatii” conducatori suntem doar o statistica sau cifre pe un grafic…

        Lumea trebuie sa inteleaga acest teatru sau circ comico-tragic si ironic si sa faca ceva o greva generala in toate domeniile sau o luare de atitudine mai dura mai severa ceva care sa ii uimeasca sau sa ii surprinda pe nemernicii astia ca nu sunt ei chiar zei absoluti pe pamantul asta…

        Numai bine si succes cu blogul dvs. e o sursa excelenta de informatii pentru cei interesati si constienti de realitatea care ne inconjoara!

        Apreciază

      • Cosmin said, on noiembrie 7, 2014 at 12:21 am

        @ Radu

        Elitele satanice actioneaza precum stapanul lor diavolul. diavolul nu-ti intra-n casa decat daca-l inviti. Sufletul nu-l poti vinde decat prin liber consimtamant. Am extrapolat ca sa se priceapa.

        De ce crezi ca se agita cu campanii de genul „yes la vot” ? Pentru ca nu-i intereseaza cati se prezinta la urne ? Ba da ii intereseaza si inca foarte tare. Pentru ca daca nu iti dai acordul de buna voie(prin prezenta la vot si semnatura ta in registrul sectiei de votare) sa fii subjugat si vandut, clasa politica cade direct sub incidenta lui Dumnezeu.

        Adica nu au nici o putere daca nu sunt legitimi.

        Nimeni nu poate sa-ti reprime liberul arbitru, decat cu consimtamantul tau.

        Dumnezeu ne respecta liberul arbitru indiferent cat de proaste alegeri facem. diavolul doreste sa ni-l reprime, dar nu o poate face decat daca consimtim.

        Asta trebuie de priceput odata pentru totdeauna: chiar daca ar merge 5% din populatia cu drept de vot la urne, s-ar declara oficial 53%. Dar degeaba, caci in acel moment incalca legile pe care se bazeaza toata creatia, implicit diavolul cu slugoii sai.

        Ei constientizeaza treaba asta si de aceea exista campania „YES LA VOT”

        Apreciază

  14. cca70 said, on octombrie 2, 2014 at 9:49 pm

    o intrebare , asa ca pentru cultura mea generala:

    vad ca Vadim participa iar la alegeri pentru functia de guvernator ( ca presedinte au doar tarile libere si suverane)
    Vadim e ortodox sau …?

    Apreciază

  15. safimvigilenti said, on octombrie 3, 2014 at 11:42 am

    nu cred ca e ortodox, dar si aia care au iesit pana acum, au facut mare rahat daca au fost ortodocsi ? cu modul asta de gandire….macar de ar avea Romania sansa uriasa sa iasa vadim presedinte….sau orice alt om diferit catusi de putin de tagma celor de pana acum. problema e ca romanii sunt atat de slabi si confuzi in gandire si perceptie incat multi il vor vota de bunavoie pe Ponta, stiu comunitati intregi care sunt convinse ca ponta e bun pt ca ne scapa de basescu si ca e om prezentabil, iti vine sa crezi ????? oameni care il voteaza pe ponta fara sa ia nici un ban/mita/spaga, il voteaza de bunavoie

    Apreciază

  16. timisorean1 said, on octombrie 4, 2014 at 1:48 pm

    @saccsiv

    de acord cu tine.

    Apreciază

  17. […] […]

    Apreciază

  18. beausergent said, on octombrie 13, 2014 at 10:54 am

    NELEGITIMATEA clasei politice -> dictatură

    Apreciază

  19. […] Eu nu votez, dar daca as vota, nu l-as vota pe Gheorghe Funar. […]

    Apreciază

  20. […] […]

    Apreciază

  21. DAN DIACONESCU? Nu | Saccsiv's Weblog said, on octombrie 25, 2014 at 5:47 am

    […] […]

    Apreciază

  22. […] […]

    Apreciază

  23. […] […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.