SACCSIV – blog ortodox

La exact un an, au reinceput CUTREMURLELE in Izvoarele – GALATI

Posted in cutremur by saccsiv on septembrie 20, 2014

   Iata ce putem citi la Au reînceput cutremurele în Izvoarele:

S-a reinstalat panica în comuna cea mai zgâlțâită de cutremure, Izvoarele. De câteva zile, pământul a reînceput să se miște, iar oamenii nu-și mai găsesc liniștea. Noaptea trecută, nimeni nu a pus geană pe geană, din cauza pământului care părea că se mișca continuu. Coincidență sau nu, anul trecut, exact în aceeași perioadă a început seria lungă a cutremurelor care a durat aproape o lună. „Miercuri la 5.45, dimineață, a fost bubuială mare și azi-noapte, de patru ori. Fata mea care locuiește aici, spune că a simțit numai de trei ori, dar noi de patru ori am simțit. Nora mea nici nu a putut să doarmă, că nici nu a fost băiatul acasă și m-a chemat și am stat cu ea, ca i-a fost frică”,  spus maria Necula din Izvoarele. Cu frica în sân, oamenii se roagă la Dumnezeu să fie aceeași situație ca anul trecut. Se tem că locuințele nu mai rezistă, și așa șubrezite de zgâlțâielile de anul trecut. „Abia am reușit și ne-am cârpit casa, chiar mai aveam de dat cu vopsea ușile, că acum iar au început. Aseară mă uitam la televizor când am simțit prima bubuială. E cau un șoc, de parcă ar trage cineva în poligon. Până spre dimineață au mai fost câteva, iar când m-am uitat azi într-o cameră pe care am refăcut-o în primăvară, am văzut că iar au apărut crăpturi”, a spus Georgeta Stavăr, o localnică din Izvoarele. Femeia privește îngrozită spre grădina din fața casei, unde parcă peste noapte au apărul mai multe crăpturi, late de peste un centimetru. „Sunt convinsă că este o nouă serie de cutremure. Cred că s-a reactivat falia și iar începe să ne zguduie. Vai de capul nostru! Numai la Dumnezeu ne mai este baza!”, a mai spus femeia. Oamenii s-au plâns primarului, iar acesta împreună cu consilierii locali au mers la Prefectura Galați și au cerut ca specialiștii de la Institutul de Fizică a Pământului să vină din nou Izvoarele. Anul trecut, pe 22 septembrie, în satul Izvoarele a avut loc primul cutremur de mică adâncime. Au fost aproape 300 de seisme în aproape o luna, cel mai mare având o intensitate de 4 grade, iar cel mai mic de 1,5 grade. Explicațiile seismologilor au fost că în zonă s-a produs fenomenul de „roi seismic”.

   Conform articolului Noi cutremure în localitatea gălățeană Izvoarele geologii nu au aflat nici până acum ce anume a produs în 2013, aproape 300 de seisme în zonă.

Cititi va rog si:

CE SE INTAMPLA LA GALATI? Fierbe pamantul, se aud bubuieli din pamant si au loc cutremure. Daca asa stau lucrurile dupa o inundatie, CE SE VA PETRECE CAND INCEPE CHEVRON IN PLIN CU FRACTURAREA HIDRAULICA?

Si totusi, CE SE PETRECE LA GALATI IZVOARELE? Dupa 300 de cutremure a inceput sa se incalzeasca apa din fantani …

Tagged with: ,

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. aniush said, on septembrie 20, 2014 at 12:19 pm

    Si pamantul se cutremura de cat de rai suntem.

    Apreciază

  2. ORTODOX said, on septembrie 21, 2014 at 12:17 pm

    Apreciază

  3. […] La exact un an, au reinceput CUTREMURLELE in Izvoarele – GALATI […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.