SACCSIV – blog ortodox

ALIANTA MONDIALA A RELIGIILOR – urias Summit de Pace la Seul intre 17 si 19 septembrie 2014. 150.000 de persoane din 52 de state ale lumii. Romania reprezentata de EMIL CONSTANTINESCU si MIHAI RAZVAN UNGUREANU

Posted in Uncategorized by saccsiv on septembrie 16, 2014

   Iata si ce putem citi la Cel mai mare Summit de Pace a Aliantei Mondiale a Religilor, Coreea de Sud:

În perioada 17-19 septembrie, Heavenly Culture World Peace Restoration of Light (“HWPL”) și Institute for Cultural Diplomacy (“ICD”) vor găzdui summitul “World Alliance for Religions Peace Summit“(Summitul de Pace a Alianței Mondiale a Religilor) în Seul, Coreea de Sud.

Astăzi, lumea noastră se confruntă cu conflicte, multe dintre care provin de la neînțelegeri religioase. Obiectivul summitului este de a defini rolul religiei în crearea păcii. Șefii internaționali ale guvernulelot, președinți ai organizațiilor nonprofit și liderii religiilor vor discuta despre soluții practice pentru reconciliere și vor elabora o rezoluție de pace detaliind un plan de acțiune. Va fi de asemenea și posibilitatea de a vedea spectacole culturale exprimând arta cerească.

Despre HWPL & ICD :
Heavenly Culture World Peace Restoration of Light este o organizație internaționala nonprofit, cu peste 300 de filiale, care lucrează pentru a promova inițiativele de dezvoltare a păcii în artă, cultură, religie și în politica publică. Cel mai notabil este faptul că HWPL a intermediat semnarea unui acord de pace istoric între Biserica Catolică și comunitățile islamice de pe insula Mindanao din Filipine, încheind un conflict de 40 de ani cu pierderi de peste 100.000 de vieți.

Institutul de Diplomație Culturală, fondat în 1999, este o organizație internațională, nu-pentru-profit, organizatie non-guvernamentala. Scopul final este de a promova pacea și stabilitatea globală prin întărirea și susținerea relațiilor interculturale la toate nivelurile.

Și-au confirmat prezența peste 150 000 de participanți dintre care președinții și ex-președinți din mai bine de 52 de țări:

Din partea României o să fie prezent Emil Constantinescu, fostul președinte și Mihai Răzvan Ungureanu, fostul premier. De asemenea o să fie prezent și Claudiu Traian Covaciu, președintele Uniunii Internaționale a Rromilor (IRU) pe Spania, și ministrul religiilor.

Haideți să ne rugăm pentru acest summit!

   Conform Delegație a României la cel mai mare congres de pace din Coreea de Sud va participa si Dorin Cioabă, regele romilor și președinte al IRU (Uniunea Internațională a Romilor)

26 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Paul said, on septembrie 16, 2014 at 9:12 pm

    Un intelept a spus:”nu am nevoie de nici o religie,imi ajunge credinta in Dumnezeu”.Toate religiile se raporteaza la acelas creator:fiecare in felul sau.Aceasta diversitate a religiilor a dus in istoria omenirii la multe razboaie absurde prin motivatia lor,scopul fiind jaful si asuprirea.Aceasta alianta mondiala a religiilor poate fi inceputul adevarate paci mondiale.Dar ce vor spune patronii industriei armamentului?

    Apreciază

  2. Nimbus said, on septembrie 16, 2014 at 10:55 pm

    Apreciază

  3. cristian said, on septembrie 16, 2014 at 11:04 pm

    da.romania este reprezenteta de 2 masoni,adica inchinatori lui Satana.pai ce rost are sa ne reprezinte?de ce nu ne reprezinta patriarhul Daniel ca este un pilon important in stat si in fruntea Biserici Ortodoxe.de ce trimitem satanisti sa ne reprezinte?dar eu totusi cred ca aici se pune la cale o unitate intre toate bisericile si tin sa cred ca incurand vom avea parte de ecumenism total la nivel mondial si sper sa ma insel in privinta asta.asta tin sa cred ca se pune la cale,instaurarea ecumenismului.

    Apreciază

  4. jad said, on septembrie 17, 2014 at 1:31 am

    Sfântul Varnava de la Ghetsimani: Cum putem plăcea lui Dumnezeu în vremurile din urmă

    Prigoana împotriva credinţei se va înmulţi mereu. Nenorociri nemaiauzite până acum şi întuneric vor cuprinde tot şi toate, iar bisericile vor fi închise. Însă chiar când va fi peste putinţă de răbdat, atunci va veni izbăvirea. Şi toate vor înflori. Se va reîncepe construcţia de biserici. Dar aceasta va fi înflorirea de dinainte de sfârşit.
    Va veni vremea când nu prigoana, ci banii şi plă­cerile lumii acesteia îi vor îndepărta pe oameni de Dumnezeu şi vor omorî mai multe suflete decât în timpul prigoanei ateiste. Pe de o parte, vor fi ridicate cruci şi vor fi aurite cupole, iar pe de alta, va începe îm­părăţia minciunii şi a răului. Biserica adevărată în­totdeauna va fi prigonită. Prigoana va avea cel mai subtil şi imprevizibil caracter.
    (Din prorocirile preacuviosului Varnava de la Schitul Ghetsimani, anul 1905)

    Apreciază

  5. Iones said, on septembrie 17, 2014 at 2:40 am

    Începând din 2015, constănţenii internaţi în Spitalul Judeţean Constanţa vor primi, la internare, o „brăţară cu memorie“ care va conţine toate informaţiile medicale legate de acesta: investigaţii, diagnostic, anamneză şi tratamentele de care a beneficiat pe timpul spitalizării.

    Ce este „brăţara cu memorie“ pe care o primiţi la Spitalul Judeţean
    http://www.cugetliber.ro/stiri-sanatate-ce-este-bratara-cu-memorie-pe-care-o-primiti-la-spitalul-judetean-231080

    Apreciază

  6. Constantin said, on septembrie 17, 2014 at 8:48 am

    Aceasta intalnire insasi e masonica. De asta merg doi membri ai masoneriei. Aceste manifestatii nu sunt decat repetitii pentru inscaunarea lui antihrist.

    Apreciază

  7. Ionut said, on septembrie 17, 2014 at 11:16 am

    In ce sens reprezentata? Cine le-a dat mandat? Si pe banii cui s-au deplasat?

    Apreciază

  8. Emanuel said, on septembrie 17, 2014 at 12:13 pm

    Cea mai mare fericire este fericirea de a ierta pe toti. Nu putem folosi asprimea fata de oricine, nu putem mustra pacatele oricui, dar ii putem ierta pe toti si ne putem considera mai mici decat toti. Pentru ca exista doua feluri de iertare : una este a ierta pe prigonitori ” Parinte iarta-le lor ca nu stiu ce fac ” si altceva este a ierta pe o curva care s-a pocait de pacatele ei, cum a iertat-o Mantuitorul pe Maria Magdalena dupa ce i-a scos cu rugaciunea toate cele 7 duhuri. Fericirea de a vedea pocainta celorlalti nu o putem vedea decar rar, insa fericirea de a ierta pe cei nepocaiti o putem avea tot timpul.
    De exemplu si Hitler a avut o mica luminita in sufletul lui, si aceea era binecuvantarea lui Hristos asupra lui, ba chiar si antihristul probabil va avea o foarte mica luminita in sufletul lui, si aceea va fi binecuvantarea lui Hristos asupra lui. Pacatul este blestemat intotdeauna, diavolul este blestemat intotdeauna, insa pe om noi nu il putem blestema in viata asta. Nu putem blestema decat pacatul, omul nefiind intors 100% impotriva lui Dumnezeu nu poate fi confundat cu pacatul lui, diavolul se confunda cu pacatul. De aceea omul nu poate fi blestemat, pana nu va fi judecat de Dumnezeu dupa moartea lui. De aceea Hristos a spus, binecuvantati si nu blestemati, si El nu a folosit blestemul decat o singura data : inaintea mortii pe cruce, nu pentru ca urma sa moara sau pentru ca era prea mare prigoana ce o suporta, ci din cauza ca a vorbit intr-o parabola despre ce cuvinte va folosi El la judecata de apoi, cand va desparti oile de capre. Atunci intr-adevar va spune ” plecati blestematilor in focul cel vesnic gatit diavolilor si ingerilor lui „. Pentru ca omul dupa moarte este judecat cu asprime. Insa in timpul vietii Sale nici pe cruce, unde suferea cele mai mari torturi, nu a blestemat ci a spus ” Parinte iarta-le … „. Deci noi nu putem blestema omul in viata, nici lui antihrist nu-i vom putea spune ” blestematule ” sau ” blestematul „, caci va fi pacat. Hitler, Arie au murit, si din cauza ca au fost deja judecati cu toata asprimea de Dumnezeu, putem spune despre ei ca sunt blestemati, dar cu mila, caci nici ei nu au fost 100% intorsi impotriva lui Dumnezeu. Doar demonii sunt intorsi 100% impotriva lui Dumnezeu, de aceea ei sunt numiti diavoli care inseamna potrivnici.
    Noi putem blestema demonii, putem de ademenea blestema pacatele oamenilor, dar nu ale oricarui om. Caci sunt cazuri intre cazuri. Daca Hristos ar fi spus pe cruce ” blestemat sa fie pacatul vostru ” in loc de ” Parinte iarta-le ” ar fi pacatuit, judecandu-i. Pacatele celor care nu au pocainta puternica nu le putem blestema, despre ei nu putem spune decat ” Dumnezeu sa ii ierte ca nu stiu ce fac ” sau doar ” Dumnezeu sa ii ierte „. Caci noi suntem datori sa ne rugam pentru toti, si pentru cei care au pocainta, din biserica, si pentru cei care nu au. Insa pacatele unui om care are pocainta puternica el insusi si le blesteama, el primeste blestemul bisericii impotriva pacatului in sufletul sau, de aceea putem spune despre cei care s-au pocait deplin de pacate ca pacatele lor sunt blestemate. Ei primesc in sufletul lor pocainta si blestemul. Mai sunt foarte multi din cei care vin la biserica si care au o pocainta partiala in sufletele lor, despre ei nu putem spune ” blestemate sunt pacatele lor ” ci doar ” Dumnezeu sa ii miluiasca, sa le dea pocainta dupa puterea lor „. Iar despre cei din afara bisericii, care nu primesc pocainta aproape deloc nu putem spune decat ” Dumnezeu sa ii ierte „.
    Atentie insa : pe cei din afara bisericii Dumnezeu nu ii iarta in sensul de a se uni ei cu Hristos prin sf Impartasanie, ei nu pot fi impartasiti. Pe ei Dumnezeu ii iarta in sensul ca le tolereaza pacatele, ca nu ii pedepseste in viata asta si mai ales ca nu ii impartaseste, pentru ca impartasirea inseamna de fapt Judecata lui Dumnezeu. Iar iertarea in sensul de unire cu Hristos prin sf Impartasanie este o cu totul altfe de ietare, care vine dupa ce omul a fost judecat de Dumnezeu cu toata asprimea canonica. Nu putem ierta cu iertarea impartasirii decat pe cei care s-au conformat deja cu sf canoane.
    Insa pe toti trebuie sa ii iertam, pe unii intr-un fel, pe altii in alt fel. Si pe antihrist trebuie sa il iertam, pana va fi judecat de Dumnezeu dupa moartea lui. Spuneti si voi ” Dumnezeu sa ii ierte pe sionisti, pe masoni si pe antihrist, pentru ceea ce fac impotriva noastra „. Desigur iertare in sensul de tolerare, nu de impacare cu biserica evident, caci acuma exista o a doua greseala, aceea de a-i ierta in sensul de ecumenism, adica de a-i impaca cu biserica. Cei care nu se conformeaza cu canoanele nu pot fi impacati cu biserica.
    Sigur, si cei din afara bisericii au o anumita iertare, o anumita unire cu Hristos, o anumita impacare cu biserica, dar acestea sunt departe de a fi suficiente pentru mantuire. Impacarea lor cu Dumnezeu este prea mica pentru a fi mantuire, pentru ca ei sa poata trece cu bine de vamile vazduhului. Ei nu se pot mantui in pacate si nimeni nu poate.
    De aceea nu putem blestema pacatul oricui, dar daca vorbim despre Judecata de apoi atunci orice pacat devine blestemat, al oricui, insa nu oricui ii putem spune despre judecata. Cand intre noi vorbim despre judecata insa, putem mustra cu asprime ( fara sa fie pacat ) pacatele pe care le fac altii, insa in fata, acelora nu le putem spune mai nimic despre pacatele lor. Pentru ca ei nu sunt in stare de a se pocai de ele. Asta inseamna a te ruga pentru toti si de a nu judeca pe nimeni. Daca insa intre noi apare o persoana care in momentul in care noi judecam aspru pacatul cuiva, dar ea se gandeste intens la acel pacatos, ea ( persoana ) va spune ” nu il mai judecati ca si voi aveti pacate „, adica avem pacatul judecarii. Dar oare Hristos a pacatuit cand vorbind despre Judecata a blestemat ? Viata este complexa si nu trebuie sa judecam pe nimeni cu patima. Nu putem folosi deci mustrarea oricand, nu putem judeca aspru decat numai impreuna cu cei care inteleg asprimea duhovniceasca, dar si atunci nu pentru a ne apropia sufleteste de cei ale caror pacate le-am judecat, nu pentru a ne gandi intens la acei pacatosi, ci pentru a-i invata pe altii ca cutare lucru e pacat.
    Pe de alta parte nu putem nici sa impacam cu biserica prin sf Impartasanie pe oricine. De exemplu, ierarhii ecumenisti, si la noi in tara avem doar din acestia, au aceasta tendinta de a ierta in sensul de a mantui si pe cei cu pacate mari. Ori asa ceva este imposibil atata timp cat nu s-au pocait. Ierarhii ecumenisti nu sunt toti la fel, nu sunt toti masoni, de exemplu intr-un fel este Ips Teofan in alt fel este patriarhul Daniel. Anumite aeemanari insa sunt intre ei : toti au fost crescuti ( formati ) duhovniceste in manastire, insa nu de un staret sfant ca p Iustin, ci de un staret care nu i-a invata traditia isihasta din cauza ca nici el ( staretul ) nu o practica. Este o mare pierdere pierderea acestei sfinte traditii, si chiar si sf munte a pierdut-o de-a lungul veacurilor de mai multe ori. Aceasta traditie ( ca si traditia impartasirii dese canonice ) a fost reinvigorata de anumiti sfinti, chiar si in sf munte, de exemplu in secolul trecut de gheron Iosif care a avut zeci de vedenii. Insa intr-o manastire unde nu se tin pustnici ( si la noi in tara extrem de putine manastiri mai sprijinna viata isihasta si pustnicia ) si unde, evident, nu exista o inclinare isihasta, nu poti invata decat chestiunile care tin de morala ( pe care le stiu si sectarii ) si chestiunile de dogma. Dar pentru un calugar viata isihasta nu e o optiune, caci in traducere monah inseamna singuratic, adica isihast. Prin urmare un calugar care nu are viata isihasta interiorizata, nu e calugar decat cu haina. Un calugar nu trebuie sa fie mai presus de mireni doar prin feciorie, caci atunci burlacii ar putea fi numiti calugari si ar trebui sa poarte si ei haina monahala. Ar trebui sa ii numim parinti pe toti burlacii ortodocsi. Un calugar nu e doar un burlac. E un isihast prin excelenta.
    Atunci, un calugar care este format de manastire sa faca doar activitati exterioare ( slujbe, activitati filantropice, ascultare, munca etc. ), nu este un calugar real, ci are doar haina de calugar si sfintirea intru calugar. El va fi judecat la Judecata ca un calugar, insa pe pamant nu traieste calugaria. Calugarul care nu stie decat aceste activitati exterioare, atunci cand ajunge episcop, este pus in siruatia de a marturisi in fata unui stat ateu, care nu doar ca nu intelege acrivia ortodoxa, canoanele, dar si judeca biserica si o prigoneste. Episcopul zilelor noastre nu este ars pe rug daca nu face pogoraminte de la canoane, dar este marginalizat de stat. Si daca acel calugar ajuns episcop nu stie decat sa faca activitati filantropice ( pe care se axeaza si sectantii ) el se va simti la mana statului. Activitatile filantropice si zidirea de noi biserici nu se face decat cu ajutorul statului, prin implicare in viata politica, prin relatii cu oficialitati ale statului nostru ateu. Nu poti face o biserica in plus decat cu aprobarea oficialitatilor statului, si fara noi biserici nu poti extinde activitatea filantropica. Episcopii nostri pe activitatea filantropica se axeaza, care nu este responsabilitatea lor ci a statului. Statul va fi judecat la Judecata ca nu a sprijinit activitatea filantropica a bisericii fara sa ceara de la ea compromisuri, si nu biserica ca nu a acceptat nici un compromis. Responsabilitatea unui episcop este doar raspandirea credintei ortodoxe, respectand intotdeauna acrivia ortodoxa, adica fara pogoraminre. Amintiti-va de sf apostoli : ei erau axati doar pe raspandirea ortodoxiei, fara a face pogoraminte deloc, iar activitati filantropice faceau doar in limita posibilitatilor reduse pe care le aveau. Apostolii nu faceau compromisuri din motive politice in materie de credinta cu statul roman pagan, pentru ca nu se axau pe ajutorul statului pentru construirea de noi biserici si extinderea activitatii filantropice. Ei aveau biserici in catacombe, si ajutau putini saraci, dar binevesteau acrivia canonica cu foarte multa asprime. Activitatea apostolilor era de a face mucenici pe pamant, dadeau foarte multa importanta crucii, si nu activitatii exterioare. Asa vrea Dumnezeu sa fie biserica Sa si nu doar in timpurile apostolice, ci si biserica din zilele noastre. Apostolii nu faceau activitati filantropice pentru a convinge pe pagani sa vina la ortodoxie ci pentru ca activitatea filantropica care se face liber, care nu obliga la nici un compromis, este o datorie ortodoxa. Insa ortodoxia socoteste mult mai de pret respectarea de catre toti a acriviei, decat ajutorarea saracilor, de aceea nu poate ingadui sa dai acrivia pe activitate filantropica. Respectarea acriviei este mai presus de activitatea filantropica si nu se poate lepada in nici o conditie.
    Insa un episcop care simte nevoia de a fi ajutat de stat pentru ceea ce el considera ca fiind esential, adica activitatea filantropica, ajunge la concluzia ca trebuie sa faca pogoraminte de la canoane pentru a-si spori relatiile cu lumea politica si oficialii statului. Asta considera arhiereii nostri ca fiind important. Ei pun mai presus activitatea filantropica decat credinta ortodoxa. Sigur, asta este o erezie, Dumnezeu considera important pentru un episcop sa raspandeasca doar credinta ortodoxa, respectarea canoanelor si traditia isihasta, pe care episcopii nostri le-au pierdut. Episcopii nostri practica ecumenismul din motive politice, ei zic ” nu e important ca noi facem ecumenism caci facem asta ca sa putem ajuta saracii; ecumenismul nostru e doar o chestiune politica nu e o chestiune de credinta, si deci nu nu lezeaza credinta „. Ei considera ca raspandesc cunoasterea dogmelor ortodoxe prin faptul ca biserica noastra ajunge cunoscuta in stat ca fiind o biserica profund filantropica. Ei se iau la intrecere cu sectantii in activitati filantropice ca sa stopeze avansul prozelitismului sectar. Insa Dumnezeu nu doreste asta, iata marea problema. Caci problema este ca aceste activitati filantropice se fac cu ajutorul demonilor, adica prin tradarea credintei ( a acelei credinte pe care episcopii vor sa o raspandeasca ). A face pogoraminte de la sf canoane inseamna a raspandi o credinta neortodoxa, pentru ca credinta ortodoxa nu accepta pogoramantul decat in situatii extrem de rare, si nicidecum in viata de zi cu zi. In viata de zi cu zi, ortodoxia nu are decat o singura solutie in cazul prigoanei statului : marturisirea si mucenicia, crucea, si nicidecum activitatea filantropica bazata pe o tradare a acriviei canonice. Nu putem sta impotriva prozelitismului sectar si antihristic tradandu-ne propria noastra credinta. Nu putem merge in fata lui Dumnezeu doar cu o jumatate de ortodoxie, sau cu trei sferturi. Ecumenistii spun ” noi salvam cat se poate salva din ortodoxie, stam impotriva prozelitismului altor credinte, facand inevitabile pogoraminte de la canoane „. Adica ei merg pe pricipiul alegerii celui mai mic rau. Insa nu inteleg ca cel mai mic rau este tocmai respectarea acriviei ortodoxe, fara nici un pogoramant, impreunata cu inevitabila marturisire. Caci nu poti raspandi o credinta tradand-o intr-o anumita masura. Mai bine alegi moartea, marturisirea, lipsurile, crucea. Nu o poti raspandi decat daca o raspandesti intacta, altfel raspandesti altceva decat acea credinta. Marturisirea noastra din momentul de fata este sa fim tot mai marginalizati de catre stat. Daca episcopii nu s-ar lua la intrecere cu sectantii in activitati filantropice si ar marturisi acrivia ortodoxa, care este singura optiune ortodoxa valida in viata de zi cu zi, ar fi niste marginalizati si prigoniti, vorbiti de rau in mediul politic, dar ar lucra lucrsrea dumnezeiasca care sunt obligati sa o lucreze. Ar raspandi aceeasi Evanghelie ca a apostolilor. Ati vazut ca Ips Serafim de pireu a fost atacat de mediul politic european ? Apostolii nu au fost doar marginalizati ci si rastigniti si decapitati, arsi pe rug si dati la fiare, in public. Si totusi nu faceau nici cea mai mica concesie, nici macar cu gura sau cu mana. Asta e singura cale ortodoxa, ortodoxia exclude pogoramantul in viata de zi cu zi. Pentru ca datoria noastra e sa raspandim o ortodoxie intacta la cati o primesc, si nu o ortodoxie partiala la cat mai multi oameni, ortodoxie care nu mai e ortodoxie. Hristos a spus apostolilor ca atunci cand nu vor fi primiti intr-un sat sau casa, sa iasa afara si sa isi scuture si praful de pe picioarele lor, si nicidecum sa faca pogoraminte pentru a putea fi primiti in satul sau casa aceea. De aceea crucea si marturisirea sunt esentiale, ca si isihasmul si traditia impartasirii dese canonice.
    Ecumenistii, odata desprinsi de via traditie ortodoxa, se vor rostogoli tot mai mult la vale, vor merge pana la impartasirea ereticilor si paganilor pentru ” a raspandi ortodoxia la intreaga lume „.

    Apreciază

    • aha said, on septembrie 17, 2014 at 9:09 pm

      buna analiza Emanuel!
      mai rar asa ceva. e scris de tine articolul?

      Apreciază

    • safimvigilenti said, on septembrie 18, 2014 at 9:03 pm

      emanuel, am renuntat sa iti citesc gaselnita de mai sus de indata ce am vazut aceste ciudatenii si chiar contraziceri: „ba chiar si antihristul probabil va avea o foarte mica luminita in sufletul lui, si aceea va fi binecuvantarea lui Hristos asupra lui. Pacatul este blestemat intotdeauna, diavolul este blestemat intotdeauna,”
      daca si continuarea e la fel de bizara, te intreb de unde ai copiat sau ce consumi ?

      Apreciază

    • Ionut said, on septembrie 18, 2014 at 10:21 pm

      In mare parte ai dreptate, dar unele afirmatii „scartaie”:
      – Nu cred ca binecuvantarea lui Hristos a fost asupra lui Hitler (poate doar atunci cand era copil sau pana cand a inceput sa faca rau), chiar daca a avut anumite talente si calitati;
      – Nu cred ca binecuvantarea lui Hristos va fi asupra lui antihrist; mai mult, nu cred ca antihrist va fi om, in adevaratul sens al cuvantului. Din cate stiu, este numit fiara, dar, in afara de el, mai e mentionat si proorocul mincinos care cred ca va fi om;
      – Cred ca milostenia este datoria tuturor, si a mirenilor si a calugarilor, fiind prima treapta a iubirii crestine, dar milostenia nu trebuie facuta mecanic, de ochii lumii si nu trebuie facuta din bani furati, luati cu japca. Ascultarea si milostenia sunt lucruri pe care nu le poti face decat cu un efort de vointa si credinta, punand suflet. Nu sunt lucruri exterioare.

      Apreciază

      • saccsiv said, on septembrie 19, 2014 at 2:47 am

        Ionut

        Va fi om.

        Apreciază

  9. valentin dorneanu said, on septembrie 17, 2014 at 1:01 pm

    și sfântul serafim rose a spus- nu ne putem ruga împreună cu ei pentru că sunt diferențe uriașe – între viață și moarte între ortodoxie și catolicism, unitarianism, protestantism ș.a.md.

    Apreciază

    • valentin dorneanu said, on septembrie 17, 2014 at 1:02 pm

      iar de-a lungul timpului au murit oameni ca victime ale catolicismului, încercând să-și păstreze credința ortodoxă.
      deci noi ar trebui să încercăm să-i convertim pe ei la ortodoxie.

      Apreciază

      • valentin dorneanu said, on septembrie 17, 2014 at 1:04 pm

        să ne rugăm pentru ei să se întoarcă la ortodoxie cam așa cred că îndemna și sfântul

        Apreciază

  10. o oarecare said, on septembrie 17, 2014 at 11:15 pm

    Romania este o tara ortodoxa. Nu cred ca este reprezentata corect. Cei doi nu sunt chiar romani sadea. Si nu stiu daca sunt dispusi sa apere Ortodoxia si sa sufere pentru ea, daca e cazul.

    Apreciază

  11. RomeoB said, on septembrie 18, 2014 at 8:26 am

    > Din partea României o să fie prezent Emil Constantinescu, fostul președinte și Mihai Răzvan Ungureanu

    Cioaba isi reprezinta secta. Pe cine reprezinta ceilati trei ?
    Au primit binecuvantare din partea vreunui ierarh sa vorbeasca in numele ortodocsilor ?

    Sau sunt numiti de comisarii de la Bruxeles/Washington ?

    Apreciază

    • safimvigilenti said, on septembrie 18, 2014 at 9:05 pm

      este ceva intre eretici si sectari, de la ei pt ei, din Romania nu trebuie sa mearga nimeni acolo, sunt de ajuns poamele astea

      Apreciază

  12. aniush said, on septembrie 21, 2014 at 5:05 am

    Din partea Romaniei…cu succes agentul SIE si agentul MOSAD. Ce intamplare, ce „intamplare”… Se putea sa fie altcineva?

    Apreciază

  13. […] ALIANTA MONDIALA A RELIGIILOR – urias Summit de Pace la Seul intre 17 si 19 septembrie 2014. 150.0… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: