SACCSIV – blog ortodox

IPS Teodosie BINECUVANTEAZA carnavalul MAZARE – STEFAN CEL MARE

Posted in desfrau, IPS TEODOSIE, STEFAN CEL MARE by saccsiv on august 1, 2014

Anul trecut a fost Nabucodonosor. Am ales cea mai cuminte fotografie pe care am gasit-o:

mazare-7_ed0986e810_wk

Foto: http://www.libertatea.ro/detalii/articol/dezmat-mamaia-mazare-mijlocul-dansatoarelor-aproape-goale-457043.html

Anul asta vrea sa fie Stefan cel Mare:

Pe 2 august: RADU MAZARE in rol de STEFAN CEL MARE in car alegoric cu FETITE GOALE

Iata comentariul cititorului Ioannis postat la articolul ECUMENISM SPORTIV – Papa Francisc organizează un meci caritabil, la care vor participa superfotbalişti de diferite religii: “PENTRU PACE”:

FOARTE IMPORTANT!!! M-aş bucura ca toate cele scrise mai jos să fie cuprinse într-un nou subiect, cu DOVEZI clare ce vădesc adevărata faţă a IPS Teodosie:
CINE ESTE DEFAPT IPS TEODOSIE??
IMAGINEA SF ŞTEFAN CEL MARE, apărătorul ortodoxiei va fi călcată în picioare mâine 2 August 2014, de vrăjmaşii ortodoxiei, Radu Mazăre şi IPS Teodosie, şi vă voi arăta două probe incontestabile care denotă făţărnicia şi viclenia de care dau dovadă aceştia:
1. IPS Teodosie pe 26 Iulie 2014 întrebat de mulţime intrigată, de frică spune RÂZÂND că ştie de intenţia de batjocorire a Sf Ştefan Cel Mare pe 2 Aug la carnavalul de la Mamaia al lui Mazăre… şi minte că nu ar vrea interpretarea Sf Stefan cel Mare de către Mazăre, zicând că nu binecuvântează să se facă.https://www.youtube.com/watch?v=BtaTP_iE7-0&feature=youtu.be

  1. În acest interviu, pe 1 August, IPS Teodosie îşi arată adevărata faţă, justificând şi binecuvântând acest spectacol blasfemiator în care va apărea şi Sf Daniil Sihastru printre femei de moravuri uşoare…Carnavalul din Mamaia are binecuvântarea Arhiepiscopului Tomisului: “Este de fapt o propovăduire”!?!? http://www.replicaonline.ro/carnavalul-din-mamaia-are-binecuvantarea-arhiepiscopului-tomisului-este-de-fapt-o-propovaduire-182777/
    3, Sunt mână în mână aceşti oameni: Teodosie prietenul lu Mazare ii imprumuta acestuia un toiag de arhiereu pentru paradele salehttp://www.ziuaconstanta.ro/stiri/actualitate/cum-mai-seamana-intre-ele-ce-spun-reprezentantii-arhiepiscopiei-despre-bastonul-imprumutat-lui-mazare-galerie-foto-94826-377901.html

Menţionez că nu demult Sf Paisie Aghioritul bolnav de cancer a ieşit din Sf Munte împreuna cu alţi părinţi pentru a lua ATITUDINE împotriva denigrării unui sfânt grec … Dacă nu mărturisim, nu avem nicio părtăşie cu ortodoxie, şi merităm tot ce e mai rău! Voi merge la faţa locului cu un enorm BANNER !!! Iubesc din tot sufletul meu sfânta Românie ortodoxă, însă detest cu toată fiinţa mea actuala rrromânie. Rugaţi-vă ptr mine!

Vă mai prezint şi alte isprave foarte grave ale Prea Înaltului Tomitan:
1. la min 0.59 IPS Teodosie se inchina la statui din altarul catolichttps://www.youtube.com/watch?v=biGWsJiz4Vk
2, la min 1.22 IPS Teodosie elogiaza fundatia Rotaryhttps://www.youtube.com/watch?v=8pwWaokmYqc
3, Simbioza dintre IPS Teodosie+psd+nastase+mazarehttp://www.ziuaconstanta.ro/rubrici/eveniment/teodosie-spune-adio-planurilor-de-a-deveni-patriarh.html
4, Oreste este doctorand in teologie ortodoxă la Univ Ovidius în 2010 Deci stim cine este, IPS Teodosiehttps://www.facebook.com/CodulluiOreste/info
5, complexul sinistru cu arhitectură gotică de la complexul Dorna-Arini
6, ips teodosie, la min 18,40 „Vrednicul de pomenire Papa Ioan Paul al doilea” … A spus-o in 2009, nu in tineretile sale.http://video.crestinortodox.ro/zcIq8KVtDyi/Predica_la_Sfintii_Martiri_de_la_Niculitel.html
7, conferinta PRO-CIP Pr Iurasov. IPS TEODOSIE spune chiar la început “sfarsitul nu e aproape aşa cum ar crede mulţi” Iurasov: la 0.55 “Biserica tine totul sub control, fiţi liniştiţi, grecii se agită degeaba cu cipurile si paşapoartele.” 1,52 in vremurile de pe urmă ale antihrist se vor mântui multă lume, nu avem de ce să ne temem, Parintele Ambrozie ca gandurile de la diavol sunt: „Teme-te de cipuri, de pasapoarte, de 3 de 6”. Dupa care adauga: „Foarte multa lume nu i-a pasapoarte. Si cum veti trai ii intreb atunci.” 2,24- VENIREA LUI ANTIHRIST VA FI CU MARE FOLOS PTR SUFLET, NU AVEM PTR CE SA NE TEMEMhttp://video.crestinortodox.ro/V61tLAN1tfh/Sfarsitul_lumii_nu_este_aproape_Parintele_Ambrozie_Iurasov.html
8. TEODOSIE la min 18,35 “Luaţi aminte că acele cipuri şi acele paşapoarte chiar nu ne agresează,şi exact este şi punctul de vedere al Sf Munte fără să vorbim unii cu alţii, insuflaţi de Sf Scriptură şi de Sf Părinţi”. Pr Ambrozie Iurasov: 7,07 in aceste pasapoarte nimeni nu ne cere lepadare cu hristos, nu are nicio legatura cu antihristul, toate sunt in mana Lui Dumneyeu. Cei care nu se vor insemna cu semnul Sf Cruci, acestia se vor insemna. 10,37 cipul e ffff scump, accesibil doar ptr bogati, iar daca suntem sub controlul cipului, acesta e un lucru f frumos, 12.47 ca gandurile de la diavol sunt daca te temi de cipuri de pasapoarte, de 666 sufletul tau va fi tulburathttp://video.crestinortodox.ro/vZAwjN38uN1/Cipurile_RFID___Parintele_Ambrozie_Iurasov.html
9, IPS Teodosie îşi sărbătoreşte aniversarea cu lăutari la restaurant lângă sute de preoţi invitaţihttps://www.youtube.com/watch?v=nDDinQa6XLY
10, IPS Teodosie Snagoveanu spaga de 5000 euro pentru hirotonie. Min 3.45 “Am stat si m-am gtandit cum sa facem sa nu ma expun nici eu nici tu… te trimit la Pr Moise” 4:45 Consilier Cosmin Braescu delegat ptr spaga 7.28 Pr Bogdan consilier personal https://www.youtube.com/watch?v=OThX0u7gbh0
11, Teodosie prietenul lu Mazare ii imprumuta acestuia un toiag de arhiereu pentru paradele salehttp://www.ziuaconstanta.ro/stiri/actualitate/cum-mai-seamana-intre-ele-ce-spun-reprezentantii-arhiepiscopiei-despre-bastonul-imprumutat-lui-mazare-galerie-foto-94826-377901.html

   Comentariu saccsiv:

Cititi va rog si:

Comisarul de Constanta: Un cetatean, suparat foc ca Radu Mazare il va intruchipa pe Ștefan cel Mare

Ziua de Constanta: UN CETĂȚEAN, SUPĂRAT FOC CĂ RADU MAZĂRE ÎL VA ÎNTRUCHIPA PE ȘTEFAN CEL MARE

IPS TEODOSIE ESTE SI ECUMENIST: „Vrednicul de pomenire Papa Ioan Paul al doilea” …

Video: IPS TEODOSIE ESTE PRO CIP. Iata cum lucreaza dracul la o conferinta a parintelui Ambrozie Iurasov: GUVERNUL MONDIAL SE INSTAUREAZA, DAR … SFARSITUL LUMII NU ESTE APROAPE

MASONUL Oreste face doctoratul în teologie. Teza de final va fi coordonata de Arhiepiscopul Tomisului, IPS TEODOSIE …

Fiul MASONULUI Prigoana a fost botezat. Slujba a fost oficiata de IPS Teodosie

 

71 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

    • Radu Iacoboaie said, on august 2, 2014 at 5:40 pm

      Se poate face promovarea blogului meu Radu Iacoboaie? Este aproape gata. Aici pot fi găsite toate lucrările și multe altele…
      Doamne ajută!

      Apreciază

    • Radu Iacoboaie said, on august 3, 2014 at 5:12 pm

      DE CE PATRIARHIA ROMÂNĂ ȘI SFÂNTUL SINOD AL BISERICII ORTODOXE ROMÂNE NU IAU ATITUDINE? DE CE LASĂ LUCRURILE LA VOIA ÎNTÂMPLĂRII? CÂȚI FRANCMASONI AU PĂTRUNS ÎN RÂNDUL CLERICILOR DIN ROMÂNIA?
      Batjocura recentă cu deghizarea lui Radu Mazăre în Voievodul Ștefan cel Mare și Sfânt, care nu a revoltat încă nici un preot sau monah mărturisitor, care să se pronunțe public împotrivă, ne arată destul de clar STAREA ORTODOXIEI ROMÂNEȘTI LA ORA ACTUALĂ…
      Biserica însă suntem noi cu toții, drept măritorii creștini. Să luați fiecare în parte atitudine și lucrurile cred că vor merge spre mai bine decât acum…

      Apreciază

    • Radu Iacoboaie said, on august 3, 2014 at 9:18 pm

      OFF TOPIC

      Chiar mai înainte, am postat pe blogul raduiacoboaie.wordpress.com într-o nouă pagină de sus 67 de FIȘIERE TEMATICE IMPORTANTE pentru ca aceste informații să ajungă la toți românii din țară și străinătate, care doresc să fie informați cu adevărat… Am scris și în DESPRE BLOG.
      DOAMNE AJUTĂ!

      Apreciază

    • Ioannis said, on august 5, 2014 at 4:52 am

      Merită făcut un articol media nou din informatiile comasate de mai jos:
      Iată dovezi ale colaborării fructuoase în tandemul de succes IPS Teodosie – Radu Mazare (fiul său duhovnicesc). Ce nu s-a văzut sau nu s-a vrut să se vadă la carnavalul Stefan Cel Mare – circ blasfemiator de prost gust în plin post.

      1. https://www.youtube.com/watch?v=ioifODVafGU&feature=youtu.be

      Aşa cum am anunţat, m-am prezentat alături de un grup mic de credincioşi la mascarada lui Ştefan-Mazare Cel Mare cu o pancardă ce apăra imaginea Sfântului Mare Voievod Ştefan,mesaj care bine’nteles că a deranjat gorilele primarului care au coborât din carul alegoric de lângă primar ca să impună legea… legea junglei desigur, fără a prezenta vreun fel de legitimaţie. Au uitat probabil că nu eram în spaţiul privat al vreunui club din Mamaia, ci eram pe DOMENIUL PUBLIC, unde aveam tot dreptul constituţional să ne aflăm. Se credeau poliţişti sau jandarmi probabil… Cam aşa înţelege domnul primar că trebuie menţinută ordinea publică la evenimente, prin intimidări şi abuzuri.
      Nu s-a băgat nimeni pentru noi cu excepţia unei bătrânele curajoase. Carele alegorice ale edilului au trecut EXACT prin faţa noii Biserici din staţiune, la vreo 2 metri de standul de icoane, cruci, tămâie şi metaniere de la trotuar. Se amestecă fără ruşine sfinţenia cu dosurile goale ale bietelor sclave sexuale disperate de foame şi lipsa de oportunităţi de pe aici. Acum înţeleg de ce ne vor politicienii să fim săraci, bolnavi şi needucaţi … Şi înţeleg de ce primarul vrea să transforme mamaia în paradis al turismului sexual, defapt a cam şi transformat-o deja…. Am sesizat mai mulţi preoţi din oraş să ia o atitudine vis a vis de acest circ, dar îmi era jenă de jena lor văzând cum se scuză, fiindu-le e frică să mărturisească din cauza iminentei caterisiri … https://www.youtube.com/watch?v=YkECPClB3yM La min 7.20 o bătrână simplă a reprezentat singura reacţie de apărare din partea Bisericii Ortodoxe Române, nepermiţând batjocorirea persoanei Marelui Ştefan Voievod.
      Şi băsiştii au rolul lor benefic când demască fărădelegile oponenţilor: http://www.b1.ro/stiri/eveniment/avertisment-din-partea-cncd-pentru-radu-mazare-privind-campania-mamaia-style-mazare-vom-ataca-decizia-in-instan-a-86602.html

      2. Un răzeş adevărat de-al lui Ştefan ce purta un banner care apăra imaginea Sf Ştefan Cel Mare, ATACAT brutal de gorilele lui Mazare, la Carnavalul Mamaia – Ştefan Cel Mare – 2 Aug 2014 https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cJQ9jtbDGG4

      Chelul care ne-a agresat este individul din carul alegoric al lui Stefan-Mazare Cel Mare, acel “fotograf” chel de la min 0,20 in camaşă gri care coboară imediat jos dorind să împartă pumni, este bodyguardul favorit al lui mazăre care imediat coboară din car ca să facă el legea deşi nu este abilitat, comiţând mai multe infracţiuni şi abuzuri !!! Nimeni nu a luat atitudine! Cam acesta este peisajul foarte sumbru al Rrromâniei lui 2014! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xNCqqys3y_s

      3. Iată mesajul pancardei ce a deranjat gorilele sălbatice ale edilului “ortodox” constănţean. http://youtu.be/bSkATd546cI

      -4, Să vedem cât de cuvioasă a fost reprezentarea “artistică”: Video cu dansatoare ÎN FUNDUL GOL http://observator.tv/social/a-fost-cel-mai-aglomerat-weekend-pe-litoral-131773.html sau http://www.romanialibera.ro/special/reportaje/mazare-s-a-costumat-in-stefan-cel-mare–blasfemie-sau-spectacol–345128

      – 5. UN ACTOR DE FILME PORNO, PE ACEEAŞI SCENĂ CU ŞTEFAN CEL MARE ŞI SFÂNT (GALERIE FOTO) http://www.ziuaconstanta.ro/stiri/actualitate/nebanuite-sunt-caile-carnavalului-lui-mazare-un-actor-de-filme-porno-pe-aceeasi-scena-cu-stefan-cel-mare-505569.html
      – 6. Mazare, fiul duhovnicesc al IPS Teodosie împrumută de la acesta un toiag de arhiereu pentru paradele sale de la Carnavalul Mamaia http://www.ziuaconstanta.ro/stiri/actualitate/cum-mai-seamana-intre-ele-ce-spun-reprezentantii-arhiepiscopiei-despre-bastonul-imprumutat-lui-mazare-galerie-foto-94826-377901.html

      – 7, Solicităm Bisericii Ortodoxe Române, o poziţie clară faţă de festivismul obscen şi fără nici o legătură cu valorile poporului român cultivat de primarul Constantei, Radu Mazăre, de-a lungul ultimilor trei ani şi care continuă şi în această vară. Anul acesta, primarul a depăşit orice limită de bun simţ, întruchipându-l pe Ştefan cel Mare şi Sfânt, ceea ce, din perspectiva crediţei ortodoxe reprezintă o blasfemie.

      – 8. Mazare mesaj cu iz ecumenist “Dacă acum 500 de ani era vrăjmășie între neamuri și între credințe, acum nu mai este așa. ” http://www.timpul.md/articol/mamaia-a-vazut-o-i-pe-asta–radu-mazare-tefan-cel-mare-61909.html

      http://observator.tv/social/parada-lui-radu-mazare-show-de-zile-mari-la-mamaia-131794.html
      http://observator.tv/monden/fetele-bisericesti-sau-suparat-pe-stefan-cel-mare-131831.html
      – 9. Scene ale dezmăţului de la spectacolul Ştefan Cel Mare la min 3.20 https://www.youtube.com/watch?v=h52LSmzdTII

      -Primarul Mazare îi face pe plac lui IPS Teodosie schimbând locaţia Bisericii din Mamaia în cel mai aglomerat punct al Staţiunii, în zona Radio vacanţa, aproape de plajă, unde lumea trece ÎN BIKINI şi în buricul gol, printre manele şi ritmuri turceşti la sonor maxim ale unei kebaberii turceşti din imediata vecinătate. Însă vadul commercial este cel mai bun posibil! Bani să iasă! http://www.ziuaconstanta.ro/stiri/social/cum-ii-face-mazare-pe-plac-lui-teodosie-arhiepiscopia-tomisului-schimba-locul-unei-viitoare-capele-din-mamaia-486133.html

      Câteva referinţe despre binecunoscuta simbioză IPS – PSD:
      -Filmare cu domnul primar Mazăre, fiul duhovnicesc al IPS Teodosie, cum dă sfat duhovnicesc creştinilor “Să vă faceţi cruce sau să VĂ RUGAŢI LA ALLAH, CA SĂ FIŢI SĂNĂTOŞI”. Şi nu oriunde, ci la sfinţirea bisericii ortodoxe din ghetoul Henri Coandă – Constanţa, cartierul de locuinţe gratuite pentru mulţi infractori şi criminali. Ca recompensă, IPS Teodosie îi cântă “VREDNIC ESTE” acestui individ … https://www.youtube.com/watch?v=YkECPClB3yM

      – Alte referinţe despre simbioza IPS Teodosie+psd+nastase+mazare http://www.ziuaconstanta.ro/rubrici/eveniment/teodosie-spune-adio-planurilor-de-a-deveni-patriarh.html

      – Încă un documentar excepţional CU DOVEZI, în cazul fermei agricole Nazarcea, foarte prosperă nu demult, donată de guvernul Năstase episcopiei Tomisului, sub conducerea căruia s-a lăsat în paragină şi de unde au furat mulţi popi materiale ptr vile, având ca rezultat distrugerea unei comunităţi cândva prospere, aruncată acum în foame şi disperare. Ar fi potrivit ca preainaltul să se smerească şi măcar să bată câteva metanii de pocăinţă în faţa acelor oameni disperaţi de foamete şi sărăcie. Menţionez că acel teren nu a aparţinut NICIODATĂ BOR! Ia vedeţi ce se spune aici la min 2,28 https://www.youtube.com/watch?v=wlqzreyyItk

      Este de notorietate subiectul găştii pesediste apropiate IPS Teodosie (domnii Năstase, Ponta, mazăre, alţi primari şi consilieri psd). Bizar cum în acelaşi timp BOR interzice ferm clericilor săi să aibe măcar simpatii legionare, spunând că preoţii nu fac politică, în timp ce cooperarea cu pesedeul pedeleul, sau cu masoneria se dovedeşte a fi foarte benefică, nederanjând absolut pe nimeni. Suntem nişte imbecili că în loc să-i tragem de coate pe aceşti farisei, cerându-le socoteală pentru smintelile comise, le dăm girul în continuare sărutându-le mâna, făcându-ne şi noi părtaşi la aceste mizerii! O fi acelaşi Mazăre, cel care a declarat că vrea să atragă mulţi turişti arabi cu bani folosind tinere fete frumoase??? Oare Ştefan Cel Mare încuraja desfrâul, ademenind copile sărace, moarte de foame?
      De ce primarul îi face pe plac preaînaltului în Mamaia care vrea biserici în locurile cu trafic maxim de turişti, pe partea plajei unde este furnicăreală de oameni (BANI) în loc să le facă pe partea lacului unde sunt si singurele blocuri de locuit, şi unde este mult mai mult spaţiu liber, liniştit, frumos pentru construit o biserică de parohie (parohie formata doar din cateva bloculeţe) care este mult mai linistită,. PENTRU CĂ TOTUL ŢINE DE BANI, BANI, BANI !!! Doar o afacere cu popi ecumenişti, cipişti, care omoară ultima fărâmă de ortodoxie din acest biet neam!!! Tot aşa cum IPS şi-a amplasat Biserica din Mamaia chiar la strada principală pe unde trec carele alegorice ale primarului, umplute cu fete dezbrăcate, sau cum şi-a amplasat multe tonete cu icoane, cruci, statui, tămâie printre talciocurile rromilor din satul de vacanţă, printer manele şi kiloţăreală, numai bani să iasă!!!
      Dar despre ţiganizarea clerului ce spuneţi, e-n regulă? Nu am nimic cu ţiganii, ca oameni, am un prieten ţigan bun. Detest însă, doar duhul ţigănesc regăsit din păcate şi la mulţi dintre români. Eram odată la Sf Maslu în catedrală, unde un colorat cu aliură de culturist feroce, ras în cap, care cânta la strană cândva (îmbrăcat în negru, ca diacon probabil), se îmbrâncea râzând în câteva fete frumoase prezente, într-un stil abject cum nu pot descrie! Ştiu că încă mai sunt foarte puţini oameni drepţi în episcopie, care cu greu rezistă, însă nota generală a clerului de sub IPS actual este FOARTE proastă! Dumnezeu să aibe milă de noi, şi să ne arate calea spre El!

      Sunt consternat de faptul că aproape nimeni nu a reacționat ferm atunci când Radu Mazăre declara nonşalant în presă că vrea să atragă la Mamaia turiștii bogați din țările arabe folosind tinere românce frumoase…

      Vă prezint şi alte dovezi grave în privinţa caracterului DUPLICITAR arătat de IPS Teodosie:
      PROBLEMA ECUMENISMULUI:
      -10. IPS TEODOSIE, la min 18,40 „Vrednicul de pomenire Papa Ioan Paul al doilea” … A spus-o in 2009, nu in tineretile sale. http://video.crestinortodox.ro/zcIq8KVtDyi/Predica_la_Sfintii_Martiri_de_la_Niculitel.html

      -Arhiepiscopia Tomisului, care are parteneriate foarte profitabile cu Diakonie Neuendettelsau, o organizaţie luterană germană sub patronajul Institulului Ecumenist European, a pornit un proiect de 6 milioane de euro, din fonduri europene, pentru construirea unui aşezământ social în apropierea Mănăstirii Limanu- Constanţa. De asemenea curtea episcopia este demult ticsită de maşini roşii cu siglele lutheranilor, maşini folosite în toate scopurile de clericii “ortodocşi” ecuemenişti http://m.cugetliber.ro/stiri-cultura-educatie-o-investitie-ecumenica-de-6-milioane-de-euro-pentru-saraci-29402
      sau: http://www.diakonieneuendettelsau.de/diakonie-neuendettelsau/shaping-social-europe/romania/

      -PUNTE ECUMENISTĂ DE LEGATURA INTRE BOR SI BISERICA EVANGHELICO – LUTHERANA – IPS TEODOSIE: http://www.ziuaconstanta.ro/stiri/cultura/punte-de-legatura-intre-bor-si-biserica-evanghelico-lutherana-227914.html

      -11. IPS Teodosie daruieste în faţa Altarului icoane ortodoxe reprezentanţilor fundaţiei luteran-evanghelice Diakonie Neuendettelsau http://p106410.typo3server.info/index.php?id=64&print=1&no_cache=1&tx_ttnews%5Btt_news%5D=6

      -12. Mitrop Serafim al germaniei ne explica aici de ce germanii o duc bine că sunt harnici iar românii o duc rău datorită “mentalităţii” răsăritene de care trebuie să scape odată, de aceea românii trebuie să vină la mănăstirile germane să ia lecţii. Tot aici îl dă exemplu pe IPS Teodosie : “Cu data de 11.01 2010 mai multe călugăriţe recomandate de Î.P S. Teodosie al Tomisului au început la Neuendetelsau un curs de studiu în domeniul diakoniei pe o durată de trei ani. Amintesc aici cu recunoştinţă de IMPORTANTUL AJUTOR MATERIAL oferit de Diakonie Neuendettelsau Arhiepiscopiei Tomisului pentru proiectele sale sociale.

      Mă bucur foarte mult că Mitropolia noastră din Nürnberg a putut aduce o contribuţie pozitivă la toate aceste împliniri. Este în fond rolul nostru de punte între România şi Germania, între Biserica Ortodoxă Română şi Bisericile din această ţară. Căci pentru toţi este importantă mărturia comună a creştinilor în toate domeniile, începând cu RUGĂCIUNEA ÎMPREUNĂ şi slujirea semenilor, „pentru ca lumea să creadă”.” – Articol halucinant SEMNAT de IPS Serafim pe site-ul lor oficial http://www.mitropolia-ro.de/index.php/cuvinte-de-invatatura/229-spiritualitatea-ortodoxa-si-diaconia-crestina

      -13. la min 0.59 IPS Teodosie se închină la statui din altar CATOLIC https://www.youtube.com/watch?v=biGWsJiz4Vk

      – 14, la min 1.22 IPS Teodosie elogiaza fundatia Clubului Rotary cu care colaborează strâns https://www.youtube.com/watch?v=8pwWaokmYqc

      Alte isprave ale Prea Înaltului Tomitan:

      -15. https://www.facebook.com/CodulluiOreste/info Oreste este doctorand in teologie ortodoxă la Univ Ovidius în 2010

      -16. conferinta PRO-CIP Pr Iurasov. IPS TEODOSIE spune chiar la început „sfarsitul nu e aproape aşa cum ar crede mulţi” Iurasov: la 0.55 „Biserica tine totul sub control, fiţi liniştiţi, grecii se agită degeaba cu cipurile si paşapoartele.” 1,52 in vremurile de pe urmă ale antihrist se vor mântui multă lume, nu avem de ce să ne temem, Parintele Ambrozie ca gandurile de la diavol sunt: „Teme-te de cipuri, de pasapoarte, de 3 de 6”. Dupa care adauga: „Foarte multa lume nu i-a pasapoarte. Si cum veti trai ii intreb atunci.” 2,24- VENIREA LUI ANTIHRIST VA FI CU MARE FOLOS PTR SUFLET, NU AVEM PTR CE SA NE TEMEM http://video.crestinortodox.ro/V61tLAN1tfh/Sfarsitul_lumii_nu_este_aproape_Parintele_Ambrozie_Iurasov.html

      – 17. IPS TEODOSIE măcar în chestiunea actelor biometrice nu este făţarnic, Spune că nu sunt rele deloc!!! Vedeţi la min 18,35 „Luaţi aminte că acele cipuri şi acele paşapoarte chiar nu ne agresează,şi exact este şi punctul de vedere al Sf Munte fără să vorbim unii cu alţii, insuflaţi de Sf Scriptură şi de Sf Părinţi”. Pr Ambrozie Iurasov: 7,07 in aceste pasapoarte nimeni nu ne cere lepadare cu Hristos, nu are nicio legatura cu antihristul, toate sunt in mana Lui Dumneyeu. Cei care nu se vor insemna cu semnul Sf Cruci, acestia se vor insemna. 10,37 cipul e ffff scump, accesibil doar ptr bogati, iar daca suntem sub controlul cipului, acesta e un lucru f frumos, 12.47 ca gandurile de la diavol sunt daca te temi de cipuri de pasapoarte, de 666 sufletul tau va fi tulburat http://video.crestinortodox.ro/vZAwjN38uN1/Cipurile_RFID___Parintele_Ambrozie_Iurasov.html
      -18. IPS Teodosie îşi sărbătoreşte aniversarea cu lăutari la restaurant lângă sute de preoţi invitaţi https://www.youtube.com/watch?v=nDDinQa6XLY
      -19. IPS Teodosie Snagoveanu spaga de 5000 euro pentru hirotonie. Min 3.45 „Am stat si m-am gtandit cum sa facem sa nu ma expun nici eu nici tu… te trimit la Pr Moise” 4:45 Consilier Cosmin Brăescu delegat ptr spaga 7.28 Pr Bogdan consilier personal https://www.youtube.com/watch?v=OThX0u7gbh0

      – 20. IPS TEODOSIE – săracul bogat. Excelent documentar despre complexul hotelier cu turlă – Dorna Arini , şandrama de lux https://www.youtube.com/watch?v=t1r3Dlm6waw

      – 21. Iată lista consilierilor eparhiali actuali ai Arhiepiscopiei Tomisului de pe site-ul oficial, unde vedem multe nume sonore masonice sau pesediste. Dar să nu judecăm! Să stăm ca struţul cu capul în nisip, SĂ FACEM ASCULTARE OARBĂ de ierarhi şi să visăm că suntem în rai! Pc.Pr. Soare Ion, Palaz Claudiu (fost pdl), Mihailov Radu (Rotary), Constantinescu Nicuşor Daniel-presedintele Consiliul Local Constanţa (psd), Nemirschi Nicolae (PSD) şi alte nume interesante … http://www.ziuaconstanta.ro/stiri/social/zece-circumscriptii-si-peste-50-de-candidati-alegeri-pentru-noii-membri-clerici-si-mireni-ai-adunarii-eparhiale-a-arhiepiscopiei-tomisului-492593.html

      În prezentul am căutat să lucrez doar cu materialul clientului.
      Singurul motiv pentru care am ales să scriu toate aceste lucruri acum în post este din cauză că nechibzuiţii şi-au bătut joc de cele sfinte tocmai în această perioadă, iar în loc să-şi recunoască fiecare smerit greşeala, adoptă aceeaşi atitudine evazivă, spălându-se fiecare pe mâini. Lumea trebuie să afle cine sunt pentru a nu le mai cădea în plasă.
      Unul dintre ei declară că a realizat un spectacol mai mult decât decent, iar celălalt stă ascuns şi nu declară nimic clar în presă împotriva desfăşurării acestui circ blasfemiator la adresa neamului românesc.
      Ambele personaje au comis ce-a mai mare gafă din sumbra lor activitate politicianistă, pentru care cred că vor plăti, dacă nu aici, cu siguranţă dincolo. Lumea nu trebuie să fie păcălită de impostori. Cu cel îndărătnic te vei îndărătnici!
      Întăreşte Doamne pe mărturisitorii Tăi, dar Ai milă, Doamne, şi întoarce la credinţă şi pe nevrednicii Tăi arhierei, preoţi slujitor, conducătorii oraşelor şi-ai satelor, dă-le lor îndreptare şi iertare de păcate, fereşte neamul românesc de drumul foarte înşelător al ereziilor pierzătoare, iar cu socotelile pe care Tu le ştii, mântuieşte-ne pre noi!
      Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul Lui Dumnezeu, Miluieşte-mă pe mine păcătosul! Amin.

      Apreciază

  1. Trezirea Fratilor said, on august 1, 2014 at 5:11 pm

    Niste mizerabili…

    Apreciază

  2. o oarecare said, on august 1, 2014 at 5:40 pm

    Poate se vor gasi oameni de atitudine, inzestrati cu cuvant cu putere multa, poate nu. Dar pe langa mania sfanta, cred ca ar prinde bine si o pravila de rugaciune facuta decat mai multi dintre noi.

    Sa citim cat mai multi Pravila de rugaciune ,,Bogorodicinaia” si sa ne rugam ca Bunul Dumnezeu sa impiedice desfasurarea acestui specatacol. Trebuie sa avem incredere ca Dumnezeu chiar poate sa opreasca desfasurarea acestui specatacol. Imi amintesc de o femeie care a incercat sa danseze cu icoana Maicii Domnului si a murit pe loc.

    Putem citi si acatistul Sfantul Stefan cel Mare. Putem spune si:
    Sfinte Stefan, roaga-te sa-i intoarca Dumnezeu la pocainta si la rugaciune pe toti dusmanii tai!

    Apreciază

    • danielvla said, on august 1, 2014 at 8:43 pm

      o oarecare,
      Poate vorbim mai pe romaneste, adica Nascatoare de Dumnezeu. Asa se numeste rugaciunea.
      Ne tot ploconim in fata altor popoare si altor limbi… Folosim englezisme, frantuzisme, slavozisme etc.
      Din cate stiu avem si noi o limba. Inca o avem…

      Apreciază

      • Aurora said, on august 1, 2014 at 10:48 pm

        @ danielvla, n-ai dreptate. Se spune si Bogorodicinaia si Nascatoare de Dumnezeu. Eu am cumparat brosurica de la manastirea Antim cu titlul rusesc. Ce te deranjeaza slavonismele in Biserica ? Sau esti dintre cei care mai nou spun chiar in cartile de cult : Marire Tie, Doamne in loc de Slava Tie Doamne ? Fie ca ne place sau nu, fondul lexical se imbogateste in permanenta si filologii spun ca aceasta este evolutia fireasca a oricarei limbi. Sigur ca prea mult „ok” si ”merci” devin suparatoare ca niste ticuri verbale, dar slavonismele in limbajul bisericesc sunt binevenite si dau o nuanta de arhaicitate si autenticitate, desi slavii s-au crestinat cu mult mai tarziu decat noi. Hai sa luam niste cuvinte de provenienta ruseasca si sa le analizam un pic : pravoslavnic, nadejde, Duh, molitfa, veste, vreme, vecernie, mila. Cum suna ? Eu cred ca suna atat de normal incat nimanui nu i-ar trece prin cap sa le inlocuiasca cu drept-maritor, speranta, Spirit, rugaciune, noutate, timp, slujba de seara, compasiune. La observatia ta finala „Avem si noi o limba. Inca o avem…”, adica ce ne trebuie noua cuvinte de la altii, as veni cu niste precizari care tin de formarea fondului nostru lexical : nu am trait autarhic, adica fara amestecul nimanui, ci am fost calcati in picioare de valurile de popoare migratoare care au lasat urme de nesters. Iar mai tarziu, cand au navalit turcii sa ne ia copiii robi, ne-au lasat si ei multe cuvinte „ca amintire” : dusman, cioban, chior, taman, cojoc, ciorba, geanta, ghenci (copil mic), furtuna, lulea, tarla, odaie, masa, portocala etc. Parca ziceai ceva de „LIMBA NOASTRA” ? Cine mai stie ce e al „nostru” si ce e de imprumut ?

        Apreciază

      • aha said, on august 2, 2014 at 12:03 am

        va certati degeaba. are dreptate si danielvla si aurora. singura treaba pe care trebuia sa o faca Aurora era sa traduca si in romana numele rugaciunii. atat. vedeti cum vin aia cornuti si ne invrajbesc?

        Apreciază

      • danielvla said, on august 2, 2014 at 5:03 pm

        Aurora,
        Cand rostesti cuvantul ala „Bogorodicinaia” parca ti se incurca limba in gura.
        Ma deranjeaza, pentru ca atat timp cat avem corespondent in limba romana, e injositor sa folosim alti termeni. De ce trebuie sa mi se bage mie pe gat cuvinte salvone?! Am limba mea in care m-am nascut si o iubesc si imi place sa vorbesc in ea!

        E adevarat ca unii termeni precum ”Duh” sau „mila” au imbogatit vocabularul, dar alte cuvinte pt care avem corespondent, sunt inutil de preluat din alte limbi.
        Si, da, eu spun cat de des pot „Marire Tie” in loc de „Slava Tie”.
        Cine ma poate obliga sa nu spun astfel? Sa nu folosesc cuvintele mele, romanesti? Vreau sa-i vorbesc lui Dumnezeu in limba stramosilor mei, nu in limba slavilor!
        Poate ar trebui sa stii ca limba slavona a fost impusa in Biserica, in spatiul romanesc, prin teroare. Din cauza ocupatiilor slave/bulgare din secolele VII-VIII.
        Se zice, de exemplu, ca expresia „iti taie popa limba” provine din acele timpuri cand ocupantii slavi (preotii slavi) impuneau preotilor autohtoni sa foloseasca limba lor in biserici, in locul limbii vechi romanesti, sub amenintarea taierii limbii.
        Dumneata, doamna, te situezi in pozitia greco-catolicilor, care fortati fiind sa paraseasca ortodoxia au devenit cei mai aprigi aparatori ai uniatismului, uitand sau nestiind care e adevarul istoric. La fel faci si dumneata cu limba.
        Mai spui: „Cine mai stie ce e al “nostru” si ce e de imprumut ?”
        Pai nu-i asa? Cine mai stie ce suntem, de unde venim si unde mergem? Cine mai stie ce rost avem pe pamantul asta? Cine mai stie ce cautam noi romanii pe aici? Ce vitregie a sortii ne-a aruncat pe aceste pamanturi, care, poate nici n-au fost ale noastre? Cine mai stie de ce origine suntem noi?
        Poate suntem patagonezi. Nu crezi?
        Dumneata propovaduiesti sincretismul lingvistic. Si macar de ar fi fost nevoie. Limba romana nu e asa de saraca.
        Eu asta inteleg prin nationalism: promovarea tuturor valorilor romanesti, inclusiv in domeniul credintei si al limbii.

        Apreciază

  3. Aurora said, on august 1, 2014 at 5:50 pm

    Doamne, cate uraciuni !

    Apreciază

    • Aurora said, on august 2, 2014 at 11:46 pm

      @danielvla
      Imi pare rau ca nu m-am facut inteleasa. As fi putut sa zic „Asta e !” si sa nu mai continui dialogul, dar o fac dintr-o necesitate de limpezire a lucrurilor, nu din orgoliu. Sa stii ca si eu sunt nationalista, dar cu moderatie – nu merg pana la a scoate niste cuvinte din vocabular pentru ca vin de la niste vecini rai.Vad ca esti pornit rau contra elementelor de origine slava si vii cu motive de ordin istoric ( tiranie, bulgari, taiat popa limba etc). Oricat de mult te-ai raporta la trecutul indepartat, nu vei gasi argumente legitime pentru a-ti sustine teza. Limba este un organism viu si sufera modificari in timp. Formarea unei natii si a unei limbi este o taina. Nu putem sa amendam cuvintele, chiar daca ele provin de la niste uzurpatori, venetici, asupritori. Nu ma compara, te rog, cu greco-catolicii si nu ma acuza de sincretism lingvistic pentru ca nu este asa. Poate ca eu sunt mai atasata de etimologii si aspecte filologice din cauza ca sunt de formatie traducator si asta ma obliga la o forma de respect fata de orice limba. Nu am vrut sa ajungem la controverse, aici avem treburi mai importante de facut si chiar il suparam pe Saccsiv ca ne tinem de astfel dueluri cand tema era despre Spagoveanu. Insa un lucru m-a intristat profund cand mi-ai spus ca preferi forma „Marire Tie” care a fost introdusa de masoni si ecumenisti in loc de „Slava Tie „.Te rog sa ma ierti daca te-am iritat, chiar nu e cazul sa ne certam pentru astfel de lucruri.

      Apreciază

      • danielvla said, on august 5, 2014 at 2:04 pm

        Nu stiu de ce zici ca „Marire Tie” a fost introdusa de masoni si ecumenisti, atat timp cat se foloseste pe scara larga mai ales „Slava Tie”.
        Cuvantul „marire” este romanesc. Ce legatura au masonii cu folosirea unui termen romanesc in cult. Si chiar de ar avea, ce e rau in asta? Cred ca aici te inseli. Poate nationalistii l-au introdus.
        Si da, limba este un organism viu, dar si poporul trebuie sa fie „viu” si sa-si vorbeasca cuvintele limbii proprii, si nu altele imprumutate inutil.
        Asa cum in generatiile secolului XIX, ma refer la lingvisti, se straduiau sa-i corecteze pe cei ce pronuntau „rumân” in loc de „român”, asa si acum putem insista sa se foloseasca cuvinte romanesti si nu de imprumut.
        Ca sa numai dau exemplu cazul cuvantului ”SUNT”, care la fel, nu mai tine de vitalitatea limbii, caci a fost impus.

        N-am mai auzit pe cineva (roman fiind) sa se intristeze ca altcineva prefera un cuvant romanesc…

        Apreciază

  4. Mihail said, on august 1, 2014 at 6:04 pm

    Foarte grav…

    Apreciază

  5. Ioannis said, on august 1, 2014 at 7:30 pm

    NICI măcar nu au decenţa să ţină cont de faptul că tocmai am intrat în perioada postului Sf Maria

    Apreciază

    • Partizanu said, on august 1, 2014 at 10:45 pm

      CAMARADE asa au facut intotdeauna. Vezi scena de la PUNGESTI 2 DECEMBRIE 2013. MASONERIA CONDUCE ROMANIA. In curind imi voi face un tricou cu acest slogan. Vii linga mina sa vezi cum sunt dat afara din CATEDRALA Sf. PETRU SI PAVEL. FAPTE NU VORBE CONCETATENE

      Apreciază

  6. marian said, on august 1, 2014 at 7:56 pm

    In ucraina, la o televiziune sponsorizata de soros, s-a lansat indemn la uciderea a UN MILION SI JUMATATE de oameni din Donbas, cotat ca sursa de resurse, ca si cum, ucraina ar exista ca stat, in afara Rusiei.
    Iata textul:Ok, you ask me “How can this be happening?” Well, it happens because Donbass, in general, is not simply a region in a very depressed condition, it has got a whole number of problems, the biggest of which is that it is severely overpopulated with people nobody has any use for. Trust me I know perfectly well what I am saying.
    If we take, for example, just the Donetsk oblast, there are approximately 4 million inhabitants, at least 1.5 million of which are superfluous. That’s what I mean: we don’t need to [try to] “understand” Donbass, we need to understand Ukrainian national interests.
    Donbass must be exploited as a resource, which it is. I don’t claim to have a quick solution recipe, but the most important thing that must be done – no matter how cruel it may sound – is that there is a certain category of people that must be exterminated.

    Apreciază

  7. ORTODOXIE said, on august 1, 2014 at 8:12 pm

    Reblogged this on CREDINŢĂ DREAPTĂ ORTODOXĂ!!!.

    Apreciază

  8. Radu said, on august 1, 2014 at 8:39 pm

    Reblogged this on radupopescublog.

    Apreciază

  9. Pungescu said, on august 1, 2014 at 9:45 pm

    Acest Mazare cred ca e indracit. Are toate patimile posibile, orasul ala arata ingrozitor, el se tine numai de distractii si coruptie……. E de plans.

    Apreciază

    • Partizanu said, on august 2, 2014 at 9:56 am

      Mai frate dar de ce nu te iei de CERNEA. Debutat pe listele USL din cinscruscriptia unui NATIONALIST INFLACARAT DE LA NOUA DREAPTA. mhttp://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=58&cam=2&leg=2012. TREZESTE-TE „RUMANE”.

      Apreciază

  10. abc Marin said, on august 1, 2014 at 10:17 pm

    Fratilor nu mai loviti in ierarhi cu cuvinte pentru care veti da socoteala , drept sa fiu si eu sunt slobod la gura dar incerc sa evit pe cit posibil sa judec preotii si mai ales ierarhii in speta IPS Teodosie pe care i/l cunosc personal , daca a/ti cunoaste ce lupte duc acestia cu dracii fata catre fata multi dintre noi am muri de groaza , nu este hram , slujba sau sfintire la care IPS Teodosie sa nu spuna Moliftele Sfantului Vasile pe derost sau sa spuna cineva ca citeste slujbele din carti , stie toate slujbele pe dinafara , are o lupta foarte mare sa/l aduca pe Mazare pe drumul cel bun , noi ne luptam cu soldatii iadului iar ierarhii cu generalii cum spun cei de la Muntele Athos , ce a reusit IPS Teodosie sa realizeze pe plan duhovnicesc in Dobrogea nu stiu daca este egalat de cineva de care eu am auzit , ma refer la contemporani , asa ca e bine sa folosim limba la rugaciune mai mult de cat la a judeca . Doanme Ajuta !

    Apreciază

    • aha said, on august 2, 2014 at 12:25 am

      am vizualizat primele 4 link-uri puse de @ Ioannis. poate am eu o parere gresita, nu e exclus dar primul link e de acum cateva ore, al doilea e o stire dintr-un ziar de azi ( nu e o confirmare audio sau video despre acest interviu) , al treilea link e din 2009, al patrulea la fel. nu m-am mai uitat mai mult. poate ca si asta e o slabiciune dar , din cele 4 link-uri puse de comentatorul Ioannis nu am nicio confirmare ca respectivul ierarh , la momentul asta, nu si-a revenit. stiu ca au fost iesiri ale ierarhului respectiv dar stiu si ca , in ultimul timp, parca isi revenise. eu cred ca prea ne uitam la paiul din ochiul fratelui decat la barna din ochiul nostru. eu, unul, nu imi permit sa vorbesc un ierarh al Bisericii Ortodoxe Romane daca nu am si argumente. poate ca Ioannis are si alte informatii dar, am mai zis asta, rugaciunea face minuni. e asa de simplu! dar nu vrem sau avem incercari si nu putem, si asta e adevarat. macar sa nu judecam!

      Apreciază

      • Ioannis said, on august 2, 2014 at 1:01 am

        Eu cred că eşti pur şi simplu irecuperabil………. Dar totuşi îţi spun doar atât: IPS-ul are la dispoziţie un organ de presă al Arhiepiscopiei, ba chiar mai multe portaluri de comunicaţie, de ce nu le-a folosit până acum să se pronunţe împotriva mascaradei? Se ştia încă din iarnă scenariul scenetei de prost gust.

        Apreciază

      • Ioannis said, on august 2, 2014 at 1:11 am

        În altă ordine de idei, stimabile, m-aş bucura tare mult să ai dreptate şi să-şi fi revenit IPS-ul Tomitan… însă opiniile sale în domeniul problemelor stringente ale Bisericii observ că rămân neschimbate!!!
        Cât despre vechimea linkurilor, mergi mai departe şi ai să vezi că te-ai înşelat. Doamne ajută!

        Apreciază

      • Partizanu said, on august 2, 2014 at 10:00 am

        Totusi suntem CRESTINI. Nu am vrut sa postam chiar toate demersurile noastre de-a lungul timpului. Tu chiar vrei sa vezi si acele inregistrari in care POPII
        – CAUGARII pun JANDARMI PE NOI?

        Apreciază

      • Ioannis said, on august 2, 2014 at 1:42 pm

        https://www.youtube.com/watch?v=wlqzreyyItk Iată stimabile încă un documentar excepţional CU DOVEZI, acte, în legătură cu cazul fermei agricole Nazarcea foarte prosperă nu demult, donată de guvernul Năstase lui Teodosie, sub conducerea căruia s-a lăsat în paragină şi de unde au furat mulţi popi materiale ptr vile, având ca rezultat distrugerea unei comunităţi cândva prospere, aruncată acum în foame şi disperare. Menţionez că acel teren nu a aparţinut NICIODATĂ BOR! Ia vezi ce spune aici la min 2,28

        Este de notorietate subiectul găştii pesediste din care face parte COLONELUL Teodosie (Năstase, Ponta, mazăre, alţi primari şi mizerii de consilieri psd). Observ că BOR interzice clar clericilor săi să aibe simpatii legionare, spunând că preoţii nu fac politică. Însă cooperarea cu pesedeul şi pedeleul, sau cu masoneria se dovedeşte a fi foarte benefică, nu deranjează absolut pe nimeni. Suntem nişte imbecili că în loc să-i tragem de coate pe aceşti farisei, cerându-le socoteală pentru smintelile comise, le dăm girul în continuare sărutându-le mâna, făcându-ne părtaşi la aceste mizerii! O fi acelaşi Mazăre, cel care a declarat că vrea să atragă mulţi turişti arabi cu bani folosind tinere fete frumoase??? Oare Ştefan Cel Mare încuraja desfrâul, ademenind copile sărace???
        De ce Mazăre îi face pe plac preaînaltului în Mamaia care vrea biserici în locurile cu trafic maxim de turişti, pe partea plajei unde este furnicăreală de oameni (BANI) în loc să le facă pe partea lacului unde sunt si singurele blocuri de locuit, şi unde este mult mai mult spaţiu liber, liniştit, frumos pentru construit o biserică de parohie (parohie formata din cateva bloculeţe) care este mult mai linistită. PENTRU CĂ TOTUL ŢINE DE BANI, BANI, BANI !!! Doar o afacere cu popi care omoară ultima fărâmă de ortodoxie din acest biet neam!!! De aceea stimabile! Tot aşa cum Teodosie şi-a amplasat mai nou mai multe tonete cu cele sfinte printre talciocurile ţiganilor din satul de vacanţă, bani să iasă!!!
        Dar despre ţiganizarea clerului ce spuneţi, e-n regulă? Nu am nimic cu ţiganii, ca oameni, detest doar duhul lor ţigănesc. Eram odată la Sf Maslu în catedrală, şi acelaşi ţigan cu aliură de culturist feroce, ras în cap, care cânta la strană cândva (îmbrăcat în negru, ca diacon probabil), se îmbrâncea râzând în fete frumoase prezente, într-un stil abject cum nu pot descrie! Ştiu că mai sunt foarte puţini oameni drepţi în episcopie, care cu greu rezistă, însă nota generală a clerului de sub şpagoveanu este FOARTE proastă! Dumnezeu să aibe milă de noi, şi să ne arate calea spre El!

        Apreciază

    • Ioannis said, on august 2, 2014 at 12:57 am

      Sunt din Constanţa, şi dacă mai vrei linkuri RECENTE la fel de grave, îţi mai dau ! Ce a făcut în Dobrogea??? Vrei să-ţi arăt ce a făcut la Nazarcea unde a lăsat pradă foamei un sat întreg disperat??? Că au căzut toate mănăstirile, în frunte cu Dervent??? Mai ştiu o singură mănăstire cu duhovnic sănătos, şi acela este FOARTE prigonit, îl consider un sfânt al închisorilor. Defapt prin acea zonă şi e …
      Spune-mi şi mie te rog, nu o mănăstire, măcar un duhovnic în Dobrogea antiecumenist , anticip şi pro sf închisorilor!!!! Nu-mi vei găsi stimabile, pentru că nici mata nu cauţi aşa ceva. Trist va fi ptr voi de veţi auzi din gura Mântuitorului „Adevărat spun, nu vă cunosc pe voi”
      Nu mă provoca, că mai sunt multe linkuri cu TOVARĂŞUL apărat de tine.. Cât de frică, stai liniştit, îmi e frică doar de Bunul Dumnezeu, în niciun caz de farisei

      Apreciază

      • Pungescu said, on august 2, 2014 at 3:50 am

        Eu am vazut ca l-a invitat mai demult pe parintele Arsenie papacioc, la conferinta, mai recent l-a inviotat pe PS Longhin Jar de la banceni, in afara de asta s-a implicat in construirea manastirii de la poarta alba, cea in memoria detinutilor de la canal. Iata trei lurcuri bune. Sincerm, si neu am o parere proasta despre teodosie, dar exista pericolul de a ne obisnui sa vorbim foarte urat despre ierarhi, de a nu-i mai respecta, de a-i judeca partinitor, si in final de a fi la fel cu sectarii, cu ateii si cu anticrestinii care la fel mde urat vorbesc de ierarhii ortodocsi.
        Dumnezeu il cunoaste si il va judeca. Omul se poate indrepta.

        Apreciază

      • Aurora said, on august 2, 2014 at 10:58 am

        Frate Ioannis, daca stii mai multe, ar fi bine sa ni le spui si noua, fara teama ca smintesti pe cineva sau ca denigrezi ierarhii. Pe blogul acesta eu zic ca nu facem barfa, ci incercam sa deosebim duhurile. Caderile ierarhilor trebuie sa ne fie noua semnal de alarma pentru cele ce vor veni, dar si prilej de rugaciune pentru ei.

        Apreciază

      • Ioannis said, on august 2, 2014 at 11:08 am

        Răspuns domnului Pungescu:
        Observ o nouă tactică psihologică de prostit proştii, folosită de întâistătătorii noştri: Afirmi un lucru bun (i-ai păcălit pe proşti), dar prin toate faptele tale denoţi contrariul! Adică spui că eşti contra ecumenismului, dar în eparhia ta ai numai ecumenişti. Din pct meu de vedere, la Constanţa nu mai avem preoţi, ci doar POPI. Şi cred că ştiu bine ce zic … este JALE!
        Căt despre mănăstirea de la canal, cunosc FOARTE bine ce se întâmplă acolo, unde l-am cunoscut prima dată pe Pr Justin Pârvu. Sunt foarte multe lucruri în neregulă. Cât despre implicarea preaînaltului, stai liniştit, nu din banii lui s-a făcut ce e acolo. E adevărat însă CĂ LA SFINŢIREA LOCULUI A FĂCUT CAMPANIE ELECTORALĂ A PRIMARULUI PSD DIN ZONĂ ptr că a dat terenul pentru mănăstire. SUNT FILMĂRI! Vezi cum ajungem iar în acelaşi loc? Şi mă repet, sunt lucruri mari în neregulă, pe acolo, dar nu vreau să vorbesc, ÎN SPERANŢA CĂ SE VOR SCHIMBA PRIN MILA LUI DUZMNEZEU! Un singur lucru nu se mai poate repara acolo, faptul că acolo au băgat buldozerele peste urmele beciurilor zidite în pământ, unde erau torturaţi mulţi legionari şi preoţi. Ar fi extrem de multe lucruri de spus despre situaţia de pe aici, însă este şi perioada postului, nerespectată însăşi de preaînaltul nostru care susţine porcăiala lui Mazăre… E mai bine aşa, nu stimabile? Ia verifică lista consilierilor eparhiali ai lui teodosie, şi ai să vezi multe nume masonice şi pesediste cunoscute. dar să nu judecăm! Să stăm ca struţul cu capul în nisip, şi să visăm că suntem în rai! Îmi e scârbă de halul de îndobitocire la care am ajuns ca neam! Păcat de ce am fost cândva şi ce am ajuns …

        Apreciază

      • Ioannis said, on august 2, 2014 at 11:17 am

        @ Pungescu
        Deie Bunul Dumnezeu să prind ziua aceea în care Preasfinţitul nostru Teodosie va afirma răspicat adevărul în problema ecumenismului, a actelor biometrice şi va susţine deschis canonizarea sfinţilor închisorilor, sau când va intercice Preotului Eugen Tănăsescu să smintească grav lumea în emisiunile şi editorialele sale zilnice pe la radio, tv şi presa scrisă, locală şi naţională, sau când măcar se va pronunţa defavorabil batjocoririi Sf Ştefan Cel Mare în perioada de post…. Până la proba contrarie stimabile, RĂMÂN EVIDENŢELE!
        Bunul Dumnezeu şi Domnului să aibe milă de noi toţi!

        Apreciază

    • mihai said, on august 2, 2014 at 2:28 pm

      te inseli frate, de acord cu tine ca nu trebuie sa judecam ierarhii , dar acestia nu sunt erarhi, ci dusmani ai ortodoxiei ce incearca a o distruge din interior, e ca si cum eu as lua o tinuta de preot pe mine si gata sunt erarh,SAU AM LUAT UN HALAT PE MINE SI GATA SUNT DOCTOR, INSA EU NU AM NICI IN CLIN NICI IN MANECA CU ACEASTA MESERIE ai uitat proverbul acela cu lupul paznic la oi ?!, sau ca lupul asi schimba parul dar naravul ba?! , si inca un lucru patriarhia de la bucuresti, nu este PATRIARHIA ORTODOXA ELENA, SI TOT RESPECTUL MEU PT. ACEASTA,

      Apreciază

    • aha said, on august 3, 2014 at 9:26 pm

      @ioannis. am asteptat atat pana sa raspund pentru ca am vrut sa vad daca macar o data ai fi zis ca „ma rog pentru el ca sa gaseasca calea buna” sau ceva de genul asta. nu am vazut decat un fel de „ura” poate nu asa nociva dar tot ura e. eu am zis in comentariul meu ca poate am am eu o parere gresita. si mai stiu ca sunt multe pe care noi nu le vedem. nu poti stii care e sfarsitul pana la urma. poate ca, peste ani, o sa iti dai seama ca a facut unele chestii numai ca sa indrepte pe oameni. nu ai de unde sa stii! tu lansezi numai acuze impotriva ierarhului dar nici macar o rugaciune??? cum vine asta? pai ce ortodocsi suntem bre? si te rog nu mi-o lua in nume de rau ca nu vreau sa ma cert cu nimeni si sa ma ierti daca ti-am adresat vreun cuvant jicnitor. asta sunt eu. stiu ca majoritatea romanilor hulesc preotii nostrii ortodocsi pentru fel de fel de fapte auzite sau vazute si ma intristez pentru ca nu aud decat defaimari si nu aud nicio rugagiune pentru ei. nu conteaza daca e adevarat sau nu ceea ce au facut. macar sa aud ca ” o sa ma rog pentru el daca a gresit sa se indrepte”. nuuuu…numai acuze si atat!

      Apreciază

  11. aniush said, on august 2, 2014 at 3:20 am

    Doamne Maica Domnului! A luat-o lumea asta razna.

    Apreciază

  12. cristi o. said, on august 2, 2014 at 4:45 am

    Mazare e de-a dreptul posedat… Sa-si bata maimutoii joc de Sf. Stefan cel Mare la mormantul caruia pana si Sf, Mihai Viteazul (cu moaste binemirositoare dar necanonizat) s-a rugat inaintea bataliilor sale?! Si de Sf. Daniil Sihastrul?! Cu „binecuvantare”?? Astia sunt bolnavi… Mare osanda ii asteapta! Sunt la malul marii si „tsunami”-uri au mai fost pe acolo, in istorie… Sa nu se manie Dumnezeu sa le spele spurcaciunea de tot, intr-o zi… Faptul ca unii inepti ori rau-intentionati mai cred bazaconiile cu domnitorii „curvari, betivi si aventurieri” emise de trompetele ‘telectuale istorice antiromanesti si pupatoare de „sortulet”, nu justifica, sub niciun chip, batjocura stradala fata de asemenea figuri istorice! Nu mai spun ca, astfel, se blasfemiaza sfinti ai bisericii ortodoxe si ni se aduce atingere dreptului nostru legal la credinta. Oare Mazare ar avea tupeul sa se deghizeze si in profetul Mahomed si sa se maimutareasca prin fata musulmanilor? Mai scapa viu?!

    Apreciază

  13. Aurora said, on august 2, 2014 at 11:07 am

    Off topic
    Sacciv, nu mai stim nimic despre Parintele Teodot de cand a plecat de la Petru Voda. Daca stie cineva unde se afla, sa ne spuna si noua. Poate parintele are nevoie de ceva si ar fi pacat sa nu-i dam si noi o mana de ajutor, dar nu stim nimic de soarta lui. Eu l-am indragit mult pe acest monah ravnitor care calca pe urmele Parintelui Iustin. Oare cati au curajul dumnealui ?

    Apreciază

  14. Mihai Vasile said, on august 2, 2014 at 11:37 am

    Ce nu înțelege poporul român este că păcatul reprezintă încălcarea legii lui Dumnezeu, care nu-i atât de grav precum schimbarea legii lui Dumnezeu, adică prin această schimbare a legii lui D-zeu omul devine dușmanul Lui, sau in Scriptură găsin termenul de vrăjmașul lui Dumnezeu, de aceea ne-a dat exemplu la anul 2226 de la zidirea lumii, Potopul, unde numai familia lui Noe, care nu schimbase nimic din legea lui Dumnezeu a fost salvată, iar sutele de milioane de oameni ce erau pe pământ la acel an au fost înnecați și duși în iad. De aceea puținii dreptcredincioși ce mai sunt în Romania nici anul nu-și permit să-l schimbe , el fiind 7489 de la zidirea lumii și nu 2014 an masonic și papistaș.
    Ce face primarul Mazăre și Snagoveanu, reprezintă păcate mici în comparație cu schismele în care trăiesc.

    Apreciază

  15. donnie yen said, on august 2, 2014 at 11:40 am

    Să fi trăit părintele Arsenie Papacioc acum sigur i-ar fi dat nişte palme lui ÎPS Teodosie, modul murdar cum acest trepăduş pe nume Mr Bean (Mazăre) îşi face de cap şi sfidează poporul român mereu îmi provoacă greaţă. Constănţeni luaţi atitudine împotriva acestui bufon ordinar.

    Apreciază

  16. raduiacoboaie said, on august 2, 2014 at 12:22 pm

    OFF TOPIC – ARTICOLUL PĂRINTELUI CRISTIAN

    LEPĂDAREA PRIN MASONERIE SAU ECUMENISM

         Cu multa durere in suflet, dar satul de tacerea, lasitatea, frica celor ce de mult trebuiau sa spuna cu voce tare aceste lucruri, scriu aceste cuvinte de o maxima importanta in vederea mantuirii fiecarui om in parte si mai ales al clerului ortodox chiar de pretutindeni.
         Astazi, mai mult ca oricand, observam niste evenimente in masa ce au loc la nivel mondial, evenimente care daca nu ar duce la lepadarea crestinului de Dumnezeu ar fi mai usor de inteles nepasarea (frica, cel mai des) celor ce sunt in masura de a lua atitudine, insa din pacate ele duc la lepadare, la drumul cel mai scurt si sigur spre iad. Dintre aceste evenimente le mentionez in special pe cele mai grave si des intalnite astazi si anume ecumenismul si monstruoasa masonerie. A fi ecumenist sau mason, de cele mai multe ori sunt impreuna, inseamna in mod clar si fara alte interpretari naive a fi lepadat de Dumnezeu, lepadat de insasi taina Sfantului Botez primit la nastere, “nebotezati” dupa cum ii numea marele marturisitor parintele Ioanichie Balan. In sprijinul la cele spuse as vrea sa reamintesc ca ecumenismul a fost numit “panerezia acestui veac” de catre parintele Dumitru Stăniloaie iar masoneria a fost blestemata cu blestemul anatemei de mai multe sinoade inclusiv de cel al Romaniei in 1937.
         Acum as vrea sa nuantez un pic efectele acestor lepadari prin ecumenism si masonerie mai ales in randul clericilor deoarece, din pacate, cei ce s-au lepadat deja prin cele spuse, raman in functiile in care erau, de parca totul ar fi bine, insa aici e marea durere, ca ei (clericii) s-au lepadat deja, e problema lor, dar ramanand in statutul de diacon, preot, episcop, patriarh…in fata oamenilor, nu si a lui Dumnezeu, ii duc si pe ceilalti pe drumul pierzarii, caci sa fie clar pentru toata lumea: un ecumenist sau mason cleric fiind nu mai are lucrare harica, in potir raman paine si vin, nu mai are valabilitate in fata lui Dumnezeu nimic din ce savarseste ca si cleric! A nu se uita aici canonul “ca o taina sa fie valida in fata lui Dumnezeu trebuie sa indeplineasca toate conditiile”, deci aviz celor naivi, lasi, care isi ascund necredinta dupa expresia “petru credinta omului Dumnezeu va lucra…” nu este asa, la clericul lepadat lucrare harica nu mai gasesti pentru nici o credinta. Am auzit intamplari minunate, de pilda, inseland, niste oameni au adus un lemn vechi pretinzand ca este din lemnul Sfintei Cruci a Mantuitorului si nu mica le-a fost mirarea ca la acel lemn chiar se faceau minuni, in astfel de intamplari e valid cuvantul “pentru credinta omului…”, insa cand e vorba de lepadare, lucrurile stau cu totul altfel iar lucrare harica nu mai gasesti. De asemenea cu un cleric lepadat nu iti este permis sa slujesti nici un fel de Sfanta Taina, fiind coliturghisitor, te faci partas de pacatul lui, la fel si locasurile, in care slujesc acesti lepadati, se spurca, fiind ele chiar locasuri de cult, frecventarea lor nefiind de folos nimanui.
         Realitatea este trista,de aceea trebuie multa trezvie, multa atentie si cercetare inainte de a ne pune nadejdea in cineva, sa fim atenti ca nu cumva sa fie ecumenist sau mason altfel ne va fi spre pierzare orice fel de contact cu acea persoana. Dupa cum elegant si plin de intensitate zicea si parintele Iustin Parvu “și neștiinta poate duce la lepădare…”, asa ca multa atentie si mereu cu Sfintele Canoane ca unitate de masura. Stiu si inteleg ca e greu, insa mantuirea sufletului va compensa orice nevointa dusa aici pe pamant. Insa pentru aceasta mantuire este nevoie ca fiecare in parte, nu numai clericii, sa ne revizuim viata dupa randuiala lui Dumnezeu, dupa Sfintele Canoane care nu sunt nici invechite nici depasite ci normative pentru mantuire.
         Sunt multe de adaugat, insa ma opresc aici.

         Cu sufletul trist dar cu nadejdea mantuirii, semnez, parintele Cristian

         Întreruperea comuniunii din motive de credinta este stabilita de Canonul 15 de la Sinodul I-II din anul 861: “cei ce pentru oarecare eres osândit de Sfintele Soboare, sau de Sfintii Parinti se despart de împartasirea cea catre întâiul statator al lor care predica eresul în public si cu capul descoperit îl învata în Biserica, unii ca acestia din pricina îngradirii de sine de împartasirea cu numitul episcop înainte de cercetarea Sinodiceasca, nu numai ca nu sunt supusi certarii canonice, ci si de cinstea cea cuvenita dreptslavitorilor se vor învrednici, caci n-au osândit episcopi, ci mincinosi-episcopi si mincinosi-învatatori; si n-au rupt unitatea Bisericii prin schisma, ci s-au silit [astfel] a izbavi Biserica de schisme si dezbinari.” (vezi Pidalion).

    Apreciază

    • raduiacoboaie said, on august 2, 2014 at 12:33 pm

      Am uitat ceva. Dacă puteți să postați CA ARTICOL textul părintelui Cristian. Doamne ajută!

      Apreciază

      • Partizanu said, on august 3, 2014 at 6:54 am

        Frate citind foarte multe carti de spre FRANC-MASONERIE am ramas uimit de ce e in stare FIUL OMULUI sa faca. Sa(nu) stii ca pupi mana, te spovedesti – impartasesti, cununi-botezi de fata cu un adept a SATANISMULUI E FOARTE, FOARTE GRAV. De aceea se intimpa atitea lucruri necurate in societate iar NORODU HABAR NU ARE CA X,Y POPA coboara in catacombe si ii venereaza pe LUCIFER MARELE ARHITECT. E foarte grav ce se intimpa in biserica lui HRISTOS DUMNEZEU. Mai ales in cea ORTODOXA. Cunoscund COPACUL CRESTINISMULUI http://www.calauzaortodoxa.ro/credinta/copacul-bisericilor-crestine/ ai spune ca IERARHII,SI TOTI SULJITORI BISERICI ORTODOXE au o mare vina. SUNT ADEVARATII IUDA AI LUI HRISTOS in haina arhiereasca. Poate sunt eu NEBUN vazind circu lui MAZARE si actuala stare de spirit din sanul biserici dar NU POT STA IN ADORMIRE asa cum isi doreste MASONUL.Am vazut MOARTEA de 3 TREI ori pina acum iar utima data m-am rugat sa ma lase, sa-mi dea putere sa-mi MARTURISESC CREDINTA. Sa-mi ajut aproapele care merge in IAD fara sa stie(cunoasca PACATELE lumesti).CU NOI ESTE DUMNEZEU. AMIN

        Apreciază

  17. abc Marin said, on august 2, 2014 at 2:25 pm

    Dupa cum se vede unii duc o lupta acerba sa-i scoata pe ierarhi vinovati de tot ce se spune despre ei , dar apostolul zice cu elinul m-am facut elin cu iudeul iudeu , dece zice acestea ? ca sa-i castige pe acestia la dreapta credinta , cred ca e bine sa nu trambitam noi mai departe ce spune presa despre mai marii nostri si pentru ce gresesc sa-i judece Dreptul Judecator Iisus Hristos .

    Apreciază

    • Ioannis said, on august 2, 2014 at 3:46 pm

      Dacă Mazăre e curvar, e treaba lui, dar trebuie să tolerăm şi noi curvia, ca să-l aducem la ortodoxie, nu ? Sau să intrăm în loje masonice, ca să-i aducem pe masoni,..
      Ecumenişti făţarnici…. aveţi nevoie doar de proşti şi oxigen ca să vă puteţi menţine voi vilele, maşinile de lux, afacerile şi concediile pe afară …

      Apreciază

    • Ioannis said, on august 2, 2014 at 3:49 pm

      Eu nu mă străduiesc să scot pe nimeni vinovat, am prezentat doar dovezi clare ale smintelilor de care înaltul nostru prelat NU S-A DEZIS încă. Să-l văd revenit la respectarea votului sărăciei, a celorlalte canoane ortodoxe, şi îl voi urma cu bucurie, făcându-mă preş în faţa domniei sale. Însă, prezentul este foarte sumbru

      Apreciază

    • Ioannis said, on august 3, 2014 at 3:20 am

      Titlu: Filmare cu domnul primar Mazăre, fiul duhovnicesc al IPS Teodosie, cum dă un sfat duhovnicesc filocalic creştinilor „Să vă faceţi cruce sau să VĂ RUGAŢI LA ALLAH, CA SĂ FIŢI SĂNĂTOŞI”. Şi nu oriunde, ci la sfinţirea bisericii ortodoxe din ghetoul Henri Coandă – Constanţa, cartierul de locuinţe gratuite pentru mulţi infractori şi criminali. Ca recompensă, IPS Teodosie îi cântă „vrednic este” acestui măscărici cu semne patologice de paranoie grandomană. Vedeţi videoclipul şi edificaţi-vă …
      În această seară am fost cu acel banner la porcăiala bufonului massare. Am fost bruscati de gorilele private ale lui masare îmbrăcate în civil, fără să se bage nimeni pentru noi cu excepţia unei bătrânele curajoase. Carele alegorice ale lui fasole au trecut EXACT prin faţa noii Biserici din staţiune, la nici un metru de standul de icoane, cruci, tămâie şi metaniere de la trotuar, se amestecă fără ruşine sfinţenia cu dosurile goale ale bietelor sclave sexuale disperate de foame şi lipsa de oportunităţi de pe aici. Acum înţeleg de ce ne vor săraci, bolnavi şi needucaţi … Şi înţeleg de ce fasole vrea să transforme mamaia în paradis al turismului sexual, defapt a cam şi transformat-o deja… au fost foarte multe sminteli. Am sesizat mai mulţi preoţi din oraş să ia o atitudine vis a vis de acest circ, dar îmi era jenă de jena lor văzând cum se scuză, fiindu- le e frică să mărturisească din cauza iminentei caterisiri … Mai pe larg şi la obiect, voi reveni cu FILMARI foarte importante! Observând toate aceste grave hule şi sminteli, realizez că România ortodoxă, pentru mine a cam murit… mai există probabil mici oaze, mici rămăşiţe de trăire şi mărturisire ortodoxă, însă la nivel oficial, BOR-ul este compromis, cel puţin în sufletul meu. Bine spunea Pr Adrian Făgeţeanu că trăim vremurile lui scapă cine poate…
      Până mâine când sper să am timp să încarc toate pozele şi filmările incredibile, până atunci vă dau să vă delectaţi cu ceva linkuri şi imagini foarte interesante, de încălzire. Ce spuneţi de:
      1. Radu Mazare primeste de la Teodosie o cruce de o palma la gat la sfintirea Bisericii cartierului Henri Conda, cruce pe care a purtat-o la carnaval în această seară, iar IPS Teodosie îi cântă LUI MAZĂRE „VREDNIC ESTE” !!!!??!! Halucinant!! Tot aici massăre dă un sfat duhovnicesc filocalic creştinilor „SĂ VĂ RUGAŢI LA ALLAH, CA SĂ FIŢI SĂNĂTOŞI” CA sa va mearga bineEu zic că vrednic este acest bufon care se ştie că are ca duhovnic chiar pe preaînaltul TEODOSIE… Dacă acest specimen reprezintă clerul românesc actual, uite fraţilor, mă declar primul scos din comuniune cu aceştia, mă voi spovedi de 2-3 ori pe an în munţi sau în Grecia, însă vor da socoteală aceşti arhierei şi pentru sufletul meu, de se va pierde. Mai bine le-ar fi fost lor de nu s-ar fi născut. Nici nu vreau să mai aud vreodată de aceşti „arhierei”, care îmi provoacă o mare jenă https://www.youtube.com/watch?v=YkECPClB3yM

      2. Alte poze frumoase, nu prea de post, cu Ştefan-Mazăre Cel Mare printre clovni, icoane, epitrahile, şi MULTE femei uşoare.. http://www.reporterntv.ro/stire/a-inceput-parada-carelor-alegorice-din-mamaia-mii-de-oameni-au-venit-sa-asiste-la-o-noua-defilare-a-distractiei

      3. http://www.ziuaconstanta.ro/stiri/fotoreportaj/show-controversat-la-malul-marii-radu-mazare-un-domnitor-peste-turistii-din-mamaia-505479.html

      Urmează mâine şi poimâine filmări cu fapte EXTREM DE GRAVE petrecute la faţa locului, ABUZURI INIMAGINABILE petrecute la CIRCUL binecuvântat chiar de preamicul şi mult prea săracul întâistătător tomitan. Ortodoxie sau moarte !

      Apreciază

      • Partizanu said, on august 3, 2014 at 8:28 am

        Toate aceste se intimpla datorita strinsei legaturi intre TOV. GENERAL SPAGOVEANU si CLANUL PSD-IST A LUI MAZARE. JUSTITIA E OARBA, MUTA SI SURDA(uneori). Fratele mai mare GOOGLE a avut grija sa stearga unele dovezi(reortaje, documentare) cu privire la UCIDEREA trecerea la cele vesnice a unei stra, stra-nepoate de-a lui IEREMIA MOVILA. Cel care a detinut mari suprafete de teren in CONSTANTA. Am vazut UN CIRC dar nu stim ce se ascunde in spatele ARENEI. Eu sunt doar UN MARTURISITOR. DOAMNE AJUTA.

        Apreciază

  18. mihai said, on august 2, 2014 at 2:29 pm

    dupa cum se poate observa CRESTINISMUL se cauta a se distruge din interior

    Apreciază

    • Partizanu said, on august 3, 2014 at 6:57 am

      Asa au facut/fac (MASONI) si cu MISCAREA LEGIONARA singura care le poate tine PIEPT acestor satanisti.

      Apreciază

  19. jad said, on august 2, 2014 at 5:35 pm

    RASPUNS la intrebarea intelgenta „Foarte multa lume nu i-a pasapoarte. Si cum veti trai ii intreb atunci.”
    raspunsu e in :
    Pateric Egyptean pag 277
    Zis-a Avva Forta : De voieşte Dumnezeu să trăiesc eu, ştie cum mă va iconomisi. Iar de nu voieşte, ce îmi trebuie viaţa?

    Apreciază

  20. aniush said, on august 2, 2014 at 6:01 pm

    cristi o,
    Ce pretentii ai de la unul ca Mazare, de la un simplu derbedeu, care a transformat orasul Constanta in ceva urat, nu s-a ocupat. Ce lasa el in urma lui? Gunoi si spectacole de 3 lei?
    PS: Sunt aceeasi aniush, doar ca acum am alta sigla vad. Numele meu real e Ana.

    Apreciază

  21. jad said, on august 2, 2014 at 6:52 pm

    http://video.crestinortodox.ro/vZAwjN38uN1/Cipurile_RFID___Parintele_Ambrozie_Iurasov.html

    minutu
    07:27 nu are nicio legatura pasaportu cu mantuirea noastra
    da maru de la mancat ADAM a avut legatura cu HARU si cu iadu???????

    07:51 zice de Sf Cruce si insemnatu cu EA

    Sf Paisie ne zice :
    Deşi Sfântul Ioan evanghelistul vorbeşte clar în Apocalipsă despre pecetluire( Apoc. 13, 16 ş.u.; 14, 9 ş.u.; 16, 2 şi 20, 4.), unii nu înţeleg. Ce să le spui? Din păcate, auzi o grămadă de neghiobii ale minţii de la unii “cunoscători” contemporani. Unul spune: “Eu voi primi buletinul cu 666 şi voi pune şi o cruce“. Altul: “Eu voi primi pecetea pe frunte şi-mi voi face şi o cruce pe ea…” şi o grămadă de asemenea prostii. Ei cred că se vor sfinţi în felul acesta, dar toate acestea sunt înşelări. Un episcop mi-a spus: “Eu lângă semnătură voi face şi o cruce. Nu mă lepăd de Hristos, ci, simplu, mă folosesc“. “În regulă, îi spun, tu eşti episcop şi pui o cruce lângă numele tău în virtutea calităţii ce o ai; altul este arhimandrit şi pune şi el o cruce, datorită rangului ce-l are. Dar lumea ce va face?”. Însă lucrul murdar nu se sfinţeşte.Apa curată primeşte harul şi se face agheasmă, dar urina nu se face agheasmă. Piatra se face pâine prin minune. Necurăţia, însă, nu primeşte sfinţire. Prin urmare, diavolul, Antihristul, atunci când este în buletinul nostru de identitate, pe mână sau pe fruntea noastră cu simbolul lui, nu se sfinţeşte chiar de am pune şi o cruce. Avem puterea Sfintei Cruci, a Lemnului Sfânt, a harului dumnezeiesc al lui Hristos, numai atunci când păstrăm harul Sfântului Botez, prin care ne lepădăm de satana, ne unim cu Hristos şi primim Pecetea Sfântă: Pecetea darului Sfântului Duh. Vezi, unii ca aceştia merg
    înainte cu o logică… Vor pune alături o cruce şi totul este în regulă. Şi deşi vedem că Sfântul Apostol Petru s-a lepădat numai la exterior de Hristos, dar şi aceasta a fost tot lepădare( Mt. 26, 69-75; Mc. 14, 66-72; Lc. 22, 54-62; In. 18, 16-18 şi 25-27.), aceştia se leapădă de pecetea cea sfântă a lui Hristos ce li s-a dat la Sfântul Botez ca să primească pecetea lui Antihrist, iar apoi spun că au înlăuntrul lor pe Hristos!

    09:55 zice ereticu ambrozie : aceasta pecete a Duhului Sfant noi nu o vedem

    cica haru nu se vede MINCIUNI in Proloage zice altceva
    http://www.crestinortodox.ro/calendar-ortodox/sf-apostol-iuda-ruda-domnului-cuv-paisie-mare-36181.html

    -caci a cazut din darul Sfantului Botez
    -Ucenicul i-a raspuns: „O, parinte, dar ce lucru neobisnuit ai vazut la mine ca nu ma cunosti? Oare nu sunt eu cutare, ucenicul tau?” Batranul a zis: „Ucenicul meu acela era crestin si avea Botez; dar tu nu esti ca acela! Iar daca esti ucenicul meu acela, a fugit de la tine Botezul si semnele crestinilor!
    -Fiule, du-te departe de la mine, ca nu sufar a auzi vorbe din gura omului care s-a lepadat de Hristos!Daca ai fi fost tu ucenicul meu, te-ai fi vazut cum erai mai intai”
    -Din neluarea mea aminte, am lepadat dumnezeiescul Botez si m-am facut bucurie diavolilor;
    -Cu aceasta te-ai lepadat de Hristos si te-ai dezbracat de Sfantul Botez
    -deoarece numele tau s-a scris impreuna cu aceia care s-au lepadat de Hristos
    -a fugit de la tine Botezul si semnele crestinilor
    –––––
    -Iar Dumnezeu n-a zabovit, ci a iertat indata pacatul ucenicului si l-a invrednicit iarasi de darul Sfantului Botez, pentru ca dumnezeiescul Paisie a vazut Duhul cel Sfant intrand ca un porumbel in gura ucenicului; iar duhul cel de hula a iesit ca un fum, risipindu-se in vazduh.
    Astfel s-a adeverit pe deplin ca si-a primit cererea sa si, intorcandu-se, a zis catre ucenicul lui: „O, fiule, slaveste pe Dumnezeu si multumeste-i impreuna cu mine, ca a iesit din tine duhul cel necurat al hulei si in locul lui a intrat Duhul Sfant si ti s-a dat iarasi darul Botezului.

    ANATHEMA ! ANATHEMA ! ANATHEMA ! slugoilor antihristului teodosie si ambrozie ce propovaduiesc nemantuirea si neaga HARUL

    Apreciază

  22. aniush said, on august 3, 2014 at 8:20 pm

    Nimeni nu a prevenit lucrurile pana la urma si acum toata lumea e impotriva mascaradei pe care o face Radu Mazare. Chiar in halul asta suntem. Asta ar merita un pic la racoare. Din partea mea huiduieli.

    Apreciază

  23. Ioannis said, on august 4, 2014 at 12:44 am

    Care feţe bisericeşti? Că doar un biet mărturisitor creştin ia atitudine împotriva mascaradei, la min 2.07 http://observator.tv/monden/fetele-bisericesti-sau-suparat-pe-stefan-cel-mare-131831.html

    Apreciază

  24. […] Iata comentariul lui Ioannis postat la articolul IPS Teodosie BINECUVANTEAZA carnavalul MAZARE – STEFAN CEL MARE: […]

    Apreciază

  25. […] IPS Teodosie BINECUVANTEAZA carnavalul MAZARE – STEFAN CEL MARE […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.