DAVID ROTHSCHILD – un candidat la rolul de ANTIHRIST?
Foto: http://christyleighstewart.buzznet.com/user/journal/8062031/god-damn-david-de-rothschild/
Va amintiti de articolul din 2009?
VIDEO (si transcriptul): DAVID ROTHSCHILD despre GUVERNUL MONDIAL si summit-ul Copenhaga
Iata comentariul din 2012 al sorei ayannis postat la articolul VIDEO: American Express, Visa, Discover, etc. au interzis celor de la „Mythbusters” realizarea unei emisiuni despre securitatea cipurilor RFID:
Vroiam sa va intreb ceva pe toti cei de aici . Ati auzit cumva de personajul David de Rothschild ? Am dat din intamplare peste un interviu cu acest personaj . Acum am aflat de existenta lui . Tipul e tanar , evreu cu chip mesianic , pacifist , ecologist ( e om al pacii bla,bla , bla ) si face parte din familia cea mai bogata si puternica din lume , fam. Rothschild …..
acum nu stiu daca e si din semintia lui Dan , pentru ca in Apocalipsa e mentionat ca Antihrist e din semintia lui Dan .
Istoricul lui al gasiti aici :
http://en.wikipedia.org/wiki/David_Mayer_de_Rothschild
Nu-mi luati in nume de rau , ma intriga personajul de aceea vi-l prezint aici ,sa-l studiati si voi in ideea ca mai multe minti „vad” mai bine decat una singura si daca am o imaginatie bogata imi spuneti voi . Adica , dupa toate semnalmentele pare a fi prototipul antihristului perfect …
In link-ul de mai jos veti observa o poza cu chipul lui luminat pe jumatate ceva mai puternic ca si cum OCHIUL e subiectul pozei …. va suna cunoscut . Poate ar fii bine de urmarit evolutia lui pe…scena lumii .
Ma gandeam ca prin contrast cu Domnul nostru Iisus Hristos care a venit in lume in conditie umila cu scopul Mantuirii noastre …. tipul acesta – David provine dintr-un mediu opulent ( practic lumea e la picioarele familiei Rothschild ) … si e evreu pacifist si „salvator”… de mediu si are 33 de ani , nascut in 1978 , cum ai sade bine unui potential antihrist carismatic . Am zis potential nu si ca ar fi .
Urmariti filmele cu el pe youtube…
Daca poate cineva sa traduca din limba greaca :
Iata si comentariul cititoarei dorina postat la articolul REPETITIE? Video: TEMPLUL LUI SOLOMON din Brazilia E GATA in vara lui 2014. Il construieste “BISERICA UNIVERSALA”:
Fratilor, se stie cu exactitate data nasterii antihristului,august 1982,lucru dezvaluit de insasi Maica Domnului cuviosului Visarion de la manastirea Agaton.
pe blogurile fratilor nostri greci aflam ca acesta ar fi evreul David Mayer de Rothschild care de altfel are o infatisare destul de izbitoare cu cea a Mantuitorului.http://elladapoyantisteketai.blogspot.ro/2013/09/1-1982-2-3-4.html.
Comentariu saccsiv:
Eu nu cred dar nu-i mare inginerie sa fim totusi cu ochii pe el.
In nici un caz. Are 36 de ani si nu a fost crescut in secret, etc.
ApreciazăApreciază
si are o privire atat de tulbure si vicleana….privire de om drogat
ApreciazăApreciază
http://vremuritulburi.wordpress.com/2014/07/30/trezirea-dragi-romani-gyorgy-frunda-a-adoptat-un-memorandum-pentru-autonomie/
ApreciazăApreciază
Omul are 35 de ani, în curând 36. Așa că argumentul cu 33 de ani cade.
ApreciazăApreciază
E si asta o repetitie. Se testeaza reactia opiniei publice. Se vor face ajustari.
ApreciazăApreciază
http://vremuritulburi.wordpress.com/2014/07/30/srisoarea-prin-care-mugur-isarescu-incepe-vanzarea-romaniei-catre-bancheri-incepand-cu-anul-1990/
ApreciazăApreciază
tot ce-i posibil…
ApreciazăApreciază
Eu nu cred ca va fi el. Ar putea fi mai degraba o persoana mai puternica si mai influenta, posibil un rege. Ganditi-va ce tari au ca forma de guvernamant monarhia.
ApreciazăApreciază
aniush
Nici eu nu cred, dar din alte considerente.
Argumentul tau nu sta in picioare, caci daca nici familia asta nu e mai influenta decat orice rege sau presedinte „ales” … Si asta nu de azi de ieri.
ApreciazăApreciază
simbolu familiei rothschield e singura ce are steaua cu 6 colturi cautati asa pe net ptr imagini
– Rothschild Coat of Arms
http://en.wikipedia.org/wiki/Rothschild_family
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Si nu stiu nici o familie regala in lume care sa fie de origine evreiasca !
ApreciazăApreciază
ba cica ar fi ,un viitor rege …jidan….
uite-l p’asta mic :
http://www.viva.ro/vedete-si-evenimente/stiri/micul-print-george-face-prieteni-noua-zeelanda-2336470
mamicuta lui , posibila viitoare regina a UK , e jidoavca…si la astia doar daca mama e jidanca te poti considera evreu…adica doar ce naste din pisica maninca soareci
ApreciazăApreciază
nu cred…ar fi prea simplu…
ApreciazăApreciază
probabil asemanator va fi anihristul
ApreciazăApreciază
„Fratilor, se stie cu exactitate data nasterii antihristului,august 1982,lucru dezvaluit de insasi Maica Domnului cuviosului Visarion de la manastirea Agaton.” – care Visarion, Iugulescu ? vedeti ca astia sunt o secta ortodoxa.
Asta e o prostie, nu se stie si nu va fi stiuta data nasterii Antihristului, cu atata precizie, inainte de aratarea sa publica ! Cand il vom vedea. atunci probabil vom sti ca este el, nu ne vom lasa inselati, dar nu vad ce sens are sa scormonim dinainte zicand ” o fi asta ?’ ” ba, o fi astalalt ? „
ApreciazăApreciat de 1 persoană
este vorba despre pr Visarion din Grecia,mai pun inca o data linkul http://elladapoyantisteketai.blogspot.gr/2014/01/22-1-2014-1982.html.
din moment ce a fost gasit cu sfinte moaste intregi inseamna ca intr-adevar Maica Domnului i-a descoperit momentul nasterii fiului pierzarii.
iar in legatura cu Rothschild n-avem certitudinea ca s-a nascut in 78
ApreciazăApreciază
Scuze, atunci , credeam ca e Visarion Iugulescu.
Dar chiar si asa, am dubii ca s-ar putea cunoaste in acest moment data exacta a nasterii antichristului…..
ApreciazăApreciază
@Pungescu VISARION IUGULESCU E ORTODOX ,sti cine il critica si il hulesc? cei pro cip si pro ecumenistii de la facultatea de teoOLOGI din bucuresti ca:
David Pestroiu
B) În străinătate – la nivel postdoctoral: bursă de bref séjour, obţinută din partea Comitetului Catolic de Colaborări Culturale, pentru cercetare şi studiu misiologic, în Biblioteca Universităţii Pontificale Gregoriene din Roma, ianuarie 2009.
10. co-organizator al unei mese rotunde, în cadrul Facultăţii de Teologie Ortodoxă „Patriarhul Justinian” a Universităţii din Bucureşti, prilejuită de vizita delegaţiei Consiliului Ecumenic al Bisericilor din Cantonul Vaud, Elveţia şi întâlnirea cu conducerea Facultăţii, cu cadre didactice care predau disciplina Misiologie şi Ecumenism, precum şi cu numeroşi studenţi (21 oct. 2008);
11. participant la simpozionul internaţional Statutul religiei şi instrucţia şcolară, organizat în cadrul Facultăţii de Teologie Ortodoxă „Patriarhul Justinian” a Universităţii din Bucureşti (30 oct. 2008), unde am prezentat prelegerea: Religia ortodoxă – o disciplină şcolară a toleranţei.
LISTĂ PUBLICAȚII
– Cărţi
3. „Prezenţa timpurilor finale în concepţiile sectare actuale”, prelegere susţinută în cadrul Sesiunii de comunicări ştiinţifice „TIMP ŞI SPAŢIU” – 28-29 martie 2005, la Facultatea de Teologie Ortodoxă „Patriarhul Justinian” din Bucureşti, publicată în vol.: Timp şi spaţiu. O abordare din perspectiva ştiinţelor umaniste
http://www.ftoub.ro/index.php?option=com_comprofiler&task=userprofile&user=789&Itemid=187
umanisti= masoni
tu pungescule din care categorie faci parte??????????
ApreciazăApreciază
Nu stiu cine e acest Pestroiu si nu ai ma interseaza. Nu am spus ca Iugulescu persional era in afara ortodoxiei, ci ca adeptii lui au devenit secta. Mai documentati-va. Nu inseamna ca daca pe visarionisti ii contesta altii care cad in alte greseli, de alta natura, inseamna ca visarionistii sunt buni. Si iehovistii au fost prigoniti de comunisti, si asta nu inseamna ca iehovistii erau in adevar. Nu ai logica.
ApreciazăApreciază
Aha,. am inteles, il ataci pe Pestroiu fiindca spune cum sta treaba cu visarionistii.
Iata:
„Visarionistii constituie o ramură a Oastei Domnului. Se numesc aşa după liderul lor spiritual, ierodiaconul Visarion Iugulescu (treapta sa ierarhică e contestată de către unii cercetători, în special de prof. diac. dr. Petre David, care-l numeşte simplu rasofor).
– liderul s-a născut în 1922, pe Valea Prahovei, numindu-se din botez Vasile. S-a perindat pe la mân. Căldăruşani şi Cernica, după care a ajuns organizator al Oastei Domnului la Biserica Sf. Nicolae Sârbi. După demolarea acesteia în 1983, se retrage la o casă parohială a Bis. Sf. Nicolae Vlădica (11 Iunie). Aici îşi reorganizează gruparea, ajutat de sora Elena. A atras f. mulţi tineri şi tinere, adunaţi sub denumirea de „Lucrarea”; promovează căsătoriile albe, nunta fără lăutari (numai cu cântări ale Oastei Domnului), vestimentaţie specifică (haine negre, basmale albe sau albastre, excluderea podoabelor de orice fel).
– după 1989, mişcarea cunoaşte o dezvoltare puternică: se publică revista Călăuza ortodoxă, cu predici visarioniste şi ilustraţii – icoane pictate de Visarion, în stil naiv. S-au alcătuit filme, proiecţii de diapozitive etc. Din cuprinsul acestor materiale:
– Visarion se pretinde, el însuşi, purtătorul unor revelaţii primite direct, în urma unor „arătări”, viziuni. În predici, reproduce astfel de mesaje, prezentând dialoguri între Dumnezeu, Maica Domnului, îngeri, diavoli, sfinţi, fără bază biblică şi patristică. Abuzează de digresiuni, poveşti şi descrieri imaginare, care fac, însă, deliciul adepţilor. Nu în ultimul rând, creează o psihoză eminamente sectară prin descrierile îngrozitoare ale sfârşitului lumii, ale chinurilor iadului etc. Are, însă, şi meritul de a îndrepta adepţii pe calea moralităţii, prin combaterea aspră a păcatelor şi viciilor.
– într-o vreme, Călăuza a apărut cu binecuvântarea P.S. Galaction (fie s-a obţinut în grabă, fie nu s-a obţinut deloc, căci la ora actuală se publică fără nici o binecuvântare).
– la iniţiativa pr. paroh Ion Grigore, s-a desfiinţat gruparea de la 11 Iunie. Visarion s-a retras, bătrân, la Comarnic, dar adepţii s-au regrupat la alte biserici: Sf. Pantelimon, Sf. Mina, Sf. Silvestru, Sf. Nicolae Şelari, Toţi Sfinţii, Sf. Stelian, Mătăsari etc. De asemenea, au puternice nuclee în ţară: Constanţa, Iaşi, Botoşani, Craiova, Tulcea, Timişoara, Arad.
– au legături, pe filiaţie, cu Oastea Domnului (cu cântări şi manifestări similare), cu mişcarea de la Vladimireşti şi Turma Sf. Ilie.
din cursul de Misiologie 1 scris de pr. lector David Pestroiu”
Bun, deci e limpede. Jad, daca ai ceva de obiectat contrazii cu argumente ce spune Pestroiu, nu il ataca personal fiindca – vezi Doamne – a avut o bursa in Elvetia si mai stiu eu ce. (asta e o tactica securista – cand nu ne convine ceva si nu avem argumente, incercam sa compromitem persoana celui pe care il combatem). Si parintele Staniloae avea tot felul de legaturi ncu catolicii, mcu protestantii, asta nu ii afecta pozitia ortodoxa. Si,m oricum, discutia este despre visarionisti nu despre Pestroiu.
ApreciazăApreciază
Pungescu
atentie !!! sunt inventii si minciuni ale masonilor care au ceva cui Visarion Iugulescu si cu ucenicii acestuia
atentie acestia se numesc CRESTINI ORTODOCSI si se afla in BOR
numele de visarionisti este o inventie a masonilor dar si toate celelalte minciuni inventate si scrise de Petre David si de altii sunt naucitoare si diavolesti ( scrise cu ura draceasca sa nu se mantuiasca nimeni )
deasemenea sunt minciuni si inventii ale masonilor ce au ceva P. Justin Parvu si Manastirile ctitorite de el si se incearca distrugerea totala a tot ce a construit duhovniceste in atatia ani de zile
se incearca risipirea si distrugerea calugarilor si maicilor de catre tradatorii lui Iuda ce numai au liniste si merg din pierzare in pierzare nemaiascultand invataturile P. Iustin Parvu si nici ale Sfintilor Parinti
atentie !!!
ORTODOXIA se afla sub asaltul miselesc si diavolesc al celor care sunt urmasii fariseilor adica sionistii evrei si masonii dar si tradatorii lui Iuda
la JUDECATA DE APOI se vor sti mincinosii si masonii care lucreaza acum impotriva BOR din interiorul BOR si va fi vai si amar de ei
ApreciazăApreciază
` Pungescu
Visarion Iugulescu nu are cum sa fie secta…el a aparat Ortodoxia si a murit crestin ortodox
multi sunt dusi in eroare de persoane rautacioase care casca gura la orice mincinosi in special ecumenisti
ApreciazăApreciază
Citind pe parintele Steinhardt,pe care l-am sarbatorit chiar ieri, am inteles cateva probleme actuale de mare importanta, si anume cum ca la inceput multora li s-a parut canibalism taina Sfintei Impartasanii,era multa confuzie.Painea si vinul doar in timpul Sfintei Liturghii se transforma in trupul si sangele Domnului. iar ceea ce pare canibalism pentru necredinciosi e Dumnezeu pentru credinciosi.
Cipul din card e sfant pentru sistem, pe cand pentru noi e satanic.
Cardul cu cip se transforma in trupul si sangele satanei doar daca este in legatura cu identitatea noastra in cadrul sistemului. Sa nu ne amagim crezand ca doar o persoana va reprezenta pe antihrist,in spatele lui e chiar un stat antihristic ce reprezinta biserica lui. PIN -ul e secretul spovedaniei antihristice.
ApreciazăApreciază
Întâia epistolă sobornicească a Sfântului Apostol Ioan
Capitolul 2
18. Copii, este ceasul de pe urmă, şi precum aţi auzit că vine antihrist, iar acum mulţi antihrişti s-au arătat; de aici cunoaştem noi că este ceasul de pe urmă.
ApreciazăApreciază
Dacă este adevărat ce spune Dorina și înclin să o cred, atunci 1982 plus 33 de ani este egal 2015. Ar însemna că ne-am putea aștepta ca anul viitor să-și facă apariția antihristul pentru a propovădui pacea, toleranța, bla, bla, bla… Pentru că va începe probabil acest lucru la vârsta de 33 de ani.
Este izbitoare oricum asemănarea aceasta fizică dintre David Rotschild (rotschild însemnând scutul roșu) și actorul care L-a interpretat pe Mântuitor în filmul Iisus din Nazaret.
ApreciazăApreciază
Domnul nostru Iisus Hristos a fost rastignit la 33 de ani iar la propovaduit a iesit la 30 de ani. Nu ar trebui antihristul sa apara la 30 de ani?
ApreciazăApreciază
Ba da. Ai dreptate. Asta înseamnă 1982 plus 30 este egal 2012. Dar nu a fost întronat antihristul… De fapt, ne batem capul degeaba cu astfel de lucruri. Sunt inutile. Nici sfârșitul lumii nu poate fi descoperit de mintea omenească… Așa este?
ApreciazăApreciază
Teoretic la varsat de 30 de ani ar trebui sa-si faca aparitia, nu la 33 ani, fiindca Mantuitorul la 30 de ani a iesit sa propovaduiasca iar la 33 de ani a fpst rastignit !
ApreciazăApreciază
http://vremuritulburi.wordpress.com/2014/07/30/sfarsitul-dolarului-si-caderea-americii/
ApreciazăApreciază
…de cind tot tip pe aici despre asa ceva…si ca SUA vrea cu orice pret perpetuarea status-quo-ului in care sa fie prima economie dominanta..
ApreciazăApreciază
Ca si parere personala consider ca antihristul va avea din punct de vedere fizic o infatisare asemanatoare, mesianica ca sa poata supune toata lumea, mai ales in perioada de inceput a domniei sale cand va fi bland. Acest David din acest punct de vedere se potriveste perfect. Cu o asemenea infatisare si cu putera satanei majoritatea ii vor cadea la picioare.
ApreciazăApreciază
Da, pare bland, pacifist, simpatic, genul hippy, flower-power.
Dar am dubii ca se poate calcula atat de exact, in profetii se spune ca el va fi tinut ascuns inainte….. Si aparitia lui cred ca va fi dupa sau in timpul celui de-al treilea razboi mondial, ori acesta nici nu a inceput…..
ApreciazăApreciază
Asta este valabil pentru mase, cea mai mare parte a lumii care nu are legatura cu Biserica, insa nu este exclus ca unii dintre ortodocsi sa-l descopere inainte sa fie lansat la rampa…
Eu nu zic ca ar fi chiar David de Rothschild, totusi mi se pare ciudat cum acest personaj isi poarta parul si barba fiind totusi fiul celor mai puternici si influenti oameni ai planetei !!!
ApreciazăApreciază
0:44 ochiul si minutu 1:53
>http://www.youtube.com/watch?v=yp4Ou7SLL0I cu telefonu
>http://www.youtube.com/watch?v=-Ka444Rs7x0 idei ca viata ne-a fost data acu 1 miliard de ani
>http://www.youtube.com/watch?v=_P5hO-LWdZU
>http://www.youtube.com/watch?v=osFJQJRXbKE unii vor zice ca astea-s harisme : de stie tot si sperie cainii
>http://www.youtube.com/watch?v=048FrCLZ9Yw se spune nu simt durere,frica,dorinta, e ca si cum toate lucrurile care ne fac oameni dispar , toata aceasta cunostinta despre tot nu stiu ce sa fac cu ea, voi fi in 12 ore la usa ta
ApreciazăApreciază
Figura lu asta a-mi inspira ca este un smekeras de cartier plictisit pina la maxim de toate placerile perverse lumesti si incercand acum sa se dea salvator . Se vede de la o posta ca e un pervers ordinar cu parul lung.
ApreciazăApreciază
>Fratilor, se stie cu exactitate data nasterii antihristului,august 1982,lucru dezvaluit de insasi Maica Domnului
>cuviosului Visarion de la manastirea Agaton.
Afirmatie foarte riscanta si care poate provoca sminteala.
Cat timp nu s-a ridint al 3 lea templu la Ierusalim, data venirii lui antihrist se pierde in negura viitorului.
Antihrist va iesi la propovaduire asemenea Mantuitorului la 30 de ani. Ori „cel nascut in 1982” a pierdut deja 2 ani pt ca suntem in 2014…
ApreciazăApreciază
dar totusi…….SFANTUL PARINTE CLEOPA, in una din inregistrari daca va uitati pe youtube, e disponibila, spune ca SE AUDE CA ANTIHRISTUL s-ar fi NASCUT SI ARE 18 ani. pe wikipedia la animalul asta zice ca e nascut in ’78.
aduni 78+18= ’96 cam prin anii in care PARINTELE NE SPUNEA ACEST LUCRU.
IAR LA FAZA CU 33 de ani, POATE NU E CHIAR CEEA CE NE ASTEPTAM NOI, poate PRIN MEDIATIZAREA aceasta usor usor incepe sa se faca cunoscut.
CINE STIE de fapt cine e?
DOAR BUNUL DUMNEZEU.
Doamne Ajuta la fiecare !!
ApreciazăApreciază
antihrist se afla in Romania …
acest daniel constatin este antihrist are 36 de ani si a inceput la 33 de ani in 2011 …in 78 este nascut pe 21 iunie
poate are sa va spuna ceva …21 decembrie 2014
este sub masca unei familii doar aparent ..si sub masca de „crestin ” dar este jidan
este foarte viclean …
” stii imi plac cand suna ortodox…ortodox , ortodox …
mai lasa armele aluia… ortodox ”
nu suporta nici cuvant crestin ortodox
PENTRU CA HRISTOS ESTE ORTODOX
nu suporta sa vada Sfanta CRUCE LAVRA PECERSKA dar se afla acolo oamenii i se inchina fie prin cele doua fiare prin care isi face lucrarea ue si nato , fie prin profetul mincinos
este o lupta nevazuta pe care nu o stiti …
…cand a fost in galati la sediul psd pe la ora 10 , 11 si aratat in diirect la tv local …stiam de la ora 04 dimineata ca este …cu toata slioatea de draci ce vin dupa asta …
vrajitorii i se inchina si masonii
ibdeosebi jidanii
si de asta galatiul are sa fie impartit in doua si nun umai galatiul …
sa nu va mirati cand o sa vedeti o Lupta Grozava pe acest pamint intre Bine si rau
si va fi invins aceasta spurcaciune mare …inca nu este timpul sa se aseze la intronare in Ierusalim caci ADEVARUL Curat al Sfintei EVANGHELII Trebuie a Fi la Toata lumea
nu cel eretic sau papistasesc ci ADEVARUL Curat , ORTODOXIA
ORTODOXIA Va STRALUCI si VA BIRUI
si Neamurile la Adevar Vor Veni
amin.
ApreciazăApreciază
crestinul ortodox
Si de ce ar fi Daniel Constatin?
ApreciazăApreciază
ti am raspuns
vorbiti cu pustnicii vazatori cu duhul ascunsi prin munti si cu monahii adevarati dar alungati din manastiri prin eject al acestui sistem sau fiara care nu-i suporta …si va vor confirma
iar despre aceasta Lupta intre Bine si rau ce se va da pe pamint se va purta si o lupta nevazuta intre monahii Adevarati intru HRISTOS si antihrist
SEMNUL DE BIRUINTA este SFANTA CRUCE de la Lavra Pecerska …
ce are aceasta Sfanta CRUCE de la Lavra Pecerska … are Binecuvantarea acelor 300 de SFINTI de la Lavra Pecerska si a Sfintei Teodora din Carpati de la Sihla care a fost data in schimbul vestmintelor arhieresti …simonie la nivelui ierarhilor din Biserica Ortodoxa ..ce se rasfrange asupra neamului roman asupra noastra cei ce suntem in aceste zile si pe acest pamant
mai multe vom vedea cu ochii cei trupesti despre cele ce se vor intampla
acestea au fost spuse ca sa fiti pregatiti pentru aceasta Lupta intre Bine si rau , vazuta si nevazuta
amin.
ApreciazăApreciază
Fratilor, si eu imi doresc sa-L vad pe Hristos venind cat sunt in viata, iar venirea lui antihrist ar fi un semn ca sfarsitul este aproape.
Cu toate astea, nu stiu ce sa cred. Am doar o banuiala, si anume aceea ca Dumnezeu nu va ingadui batjocorirea creatiei Sale, iar antihrist va veni strict pe cale artificiala, prin clonare umana, daca nu a venit deja astfel. Nu prin inseminare in vitro, ci prin clonare.
ApreciazăApreciază
Dar cine va spune voua ca antihristul isi va incepe lucrarea la 30 de ani? Asta nu scrie nicaieri. Iar faptul ca va fi din neamul lui Dan nu se scrie in apocalipsa, ci in binecuvatarile pe care le da Iacov fiilor lui.
ApreciazăApreciază
si Purtati Sfanta CRUCE la gat si apropiati-va de SFINTII si Martirii acestui pamint cei necanonizati dar batjocoriti caci cu a lor putere va fi infranta puterea fiarei pe acest pamint
Luptati pentru CRUCEA ORTODOXIEI …
ca v-am spus ADEVARUL si veti fi judecati pentru ca nu ati vrut a primi ADEVARUL
…am spus acestea spre salvarea de la rau si de la marginea prapastie a acestui popor crestin ortodox
VA POT SPUNE MAI MULTE PUSTNICII VAZATORI CU DUHUL …
ApreciazăApreciază
si cu referire la Galati o parte pe pamint , restul acoperit de apa
valabil si pentru toata tara
va ramine in picioare ce nu a fost atins de spurcaciunea cea mare prin cele pe care le controleaza ue , nato ,vatican si prin cei ce i s-au inchinat spurcaciunii mari , statul mamona
Tara FAGARSULUI va ramine neatinsa …
pentru ca ADEVARUL vi S-a Spus dar nu ati vrut a-l lua in seama
ApreciazăApreciază
saccsiv,
S-ar putea sa ai dreptate. Insa s-ar putea si ca ei sa influenteze de undeva din umbra, sa nu iasa la inaintare. Nu stiu.
ApreciazăApreciază
Ceea ce este sigur este ca antihrist este nascut si ca lucreaza eu zic ca in loc sa stam sa vedem cine e mai degraba am salva niste suflete de la pierire de prin canale,discoteci (droguri),puscari,spitale etc.De aflat oricum vom afla cine este pentru ca va veni momentul si probabil nu e asa departe cand se va arata fiul minciuni…dar nu stiu cat ne incalzeste sa stim cine e ….atata timp cat nu ne pregatim duhovniceste pentru intalnire pentru razboiul dintre bine si rau ….sa zicem k am sti cine este …cu ce se schimba situatia daca nu facem nimic ? …..Se pierd suflete prostite fiind de secte de diavoli si noi asteptam sa-l vedem pe antihrist deja suna penibil de-a dreptul …..cred ca constientizam cu toti vremurile constientizam cu toti ca trebuie sa-si faca aparitia constientizam cu toti pericolul dar tot ceea ce facem este sa palavragim …Personal cred ca este mult mai multa nevoie de rugaciune,post ,spovedanie ,impartasanie si o legatura stransa sau cat se poate de stransa dupa puterea fiecaruia cu Ortodoxia.Eu cred ca ar trebui sa ne intalnim cu toti sa punem cate 2-3 lei de caciula sa ajutam niste tineri de prin canale din gara de nord sa le oferim o haina o masa un medicament un tratament …a oferim niste carti ortodoxe penitenciarelor din Romania unde sectele isi fac de cap eu cred ca acolo trebuie sa lucram noi cu adevarat….Daca vin microcipurile nu le vom putea opri daca vor veni extraterestri nu vom putea opri daca vor controla vremea si multe alte chesti demonice care le dau prin cap nu vom putea face nimic ….pentru ca nici rugaciunea noastra nu va putea ajunge la Mantuitorul Iisus Hristos daca vom sta cu mainile pe taste.Toate astea se intampla fie ca vrem noi sau nu vrem pentru ca Mantuitorul ne-a spus ca toate vor trece dar nu si cuvintele lui ….Dar oare vom si judecati dupa faptele noastre sau dupa orele in care am asteptat extraterestri sau cipurile ? …..Eu zic ca pentru acestea ne trebuie pregatire ca sa putem face fata sa putem refuza atata pecetea cat si foamea cat si toata nebunia care se va abate asupra noastra asupra fiecaruia in parte.Sa nu ma judecati gresit nu spun ca ceea ce faceti nu este bun …informarea este intodeauana benefica ….dar daca ramai si doar te informezi nu ai facut nimic…..Eu spun ca ar trebui si e timpul sa ne cunoastem sa fim uniti sa schimbam ceva in bine si aici ma refer la oameni de vor fi 1-2 tot e bine exemplu va putea fi urmat.Ne-au adus intr-o stare de lenevire nu reactionam la nimic parca suntem drogati suntem dezbinati fricosi dar oare asa au fost sfinti inchisorilor oare asa au fost martiri neamului romanesc cu frica de racoare de inchisoare si dorim sa pozam cu toti in marturisitori ….Fratilor marturisirea se face pe campul de lupta in orice fapta buna pe care o faci incepi sa marturisesti incepi sa schimbi raul cu binele ….In inchiere va multumesc tuturor indiferent ca ma aprobati sau ma dezaprobati cer iertare si indurare si multa rugaciune.
ApreciazăApreciază
Orthodox
Trebuie si rugaciune si informare si fapte.
ApreciazăApreciază
mmh …
„eu ” este folosit de cel ce vrea a se pune in locul lui DUMNEZEU
ApreciazăApreciază
Cred ca e timpul ca in prima linie sa iasa si soldati lui Hristos a venit timpul sa aratam ca suntem nu am murit nu suntem prost,i inculti ,sau marionete.Trebuie sa aratam ca uniti vom fi o forta si nu uitati FRICA VINE DE LA DIAVOL
ApreciazăApreciază
iar cel ce l-ati afisat cu poza este doar o sluga a fiarei …atat
v-am si va spun iarasi , fiara este in Bucuresti si pentru asta Bucuresti a fost profetit de Sfantul Parinte Arsenie Boca ca fiind „noul Ierusalim ” care nu va ramine peste piatra …
si fiara nu suporta numarul 33 asemeni nici cuvantul crestin ortodox …
iar referitor la cine spunea mai sus ca sa se ridice templu lui solomon in ierusalim …din ce stiu este deja ridicat se afla sub pamint …unde este el axa
doar distrugerea acesteia va scoate la iveala templul zidit inca de cand era al 2 lea razboi mondial …de acesti spurcati sionistii , iudeo-masonii
…intronarea spurcaciunii la ierusalim se va face mai tarziu …
dar unde apare se pregateste un nou ierusalim cum este Bucuresti
ApreciazăApreciază
si abia acum inteleg de ce la 14 ani aveam acel vis si imi arata cineva cupola mare aurie de la el axa dar nu intelegeam de ce ?
priveam si plecam mai departe
probabil aceasta este CRUCEA mea pe care Trebuie a o duce spre Biruinta
a ma lupta cu fiara antihristica si SFANTA CRUCE de la Lavra Pecerska Iarasi A se aseza spre BIRUINTA asupra raului
amin.
ApreciazăApreciază
crestinul ortodox
Asadar tu esti acela ce se va lupta cu antihristul.
ApreciazăApreciază
crestinul ortodox
Te simti bine pe deal strigand la noi?
ApreciazăApreciază
stii ce n-am sa mai strig din deal la voi asa cum te exprimi si poate asa te vei simti „mai bine ”
dar iti spun atat Lumina nu merge spre intuneric
ci tot spre LUMINA
DOAMNE Ajuta inspre LUMINA Cea ADEVARATA , adica HRISTOS
amin.
ApreciazăApreciază
din momentul cand se va construi templul la ierusalim atunci indubitabil va aparea acest antihrist
ApreciazăApreciază
@Pungescu
te’ai informat de te’ai rupt uite Cartea : Marul Inflorit aparuta cu Binecuvantarea PS Galaction Episc. Alexandriei si si Teleormanului pag 311 poza cu : BISERICA ORTODOXA ROMANA CERTIFICAT DE HIROTONIE INTRU IERODIACON a lui VISARION IGULESCU in 1950 ANTIM Episcop al eparhiei Buzau cine nu crede carte il rog sa sune personal la Episcopia Alexandriei si si Teleormanului si sa vorbeasca cu PS Galaction
ne spui tu acolo „o secta ortodoxa” de cand ORTODOXIA ARE SECTE ???????? tu negi si Dumnezeiasca Scriptura „Biserică slăvită, neavând pată sau zbârcitură, ori altceva de acest fel ” si hulesti spunand asa ceva
ApreciazăApreciază
@Pungescule nu ne’ai spus ce parere ai tu despre cipuri in acte e lepdare de Hristos? de primesti cardu cu cip
– ce parere ai de Miscarea Legionara?
– ce parere ai despre ecumensim?
– au romano-catolicii succesiune apostolica?
ApreciazăApreciază
@Pungescule zici „a avut o bursa in Elvetia si mai stiu eu ce. (asta e o tactica securista – cand nu ne convine ceva si nu avem argumente, incercam sa compromitem persoana celui pe care il combatem). ”
hai sa vedem de ai dreptate sau esti in duh ecumenist
Ne vorbeste parintele Augustin, Mitropolitul de 104 ani (vol. I)
pag 247
Şi, mai mult decât de toate , mă tem de cea de-a cincea falangă, care se alcătuieşte din neamul nostru
A cincea falangă
După cum în anii hitlerismului, fascismului, în neamul nostru au existat elini-spioni ai duşmanului, aşa şi acum, în sânul neamului nostru, s-a creat cea de-a cincea falangă.
Care este cea de-a cincea falangă? Sunt prietenii papei. Sunt nişte falşi teologi, sunt nişte oameni- Dumnezeu să ne păzească de ei!
Vine cea de-a cincea falangă peste neamul nostru ca să distrugă Ortodoxia noastră. Sunt copiii care se duc la Viena, la Roma, la Paris, la Londra şi studiază în universităţi străine. Nu golesc doar portofelul părinţilor lor, nici doar se distrug şi se depravează, dar se primejduiesc şi sufleteşte… se primejduiesc, pentru că sărăcia lor este mare. Aceasta o văd popii catolici şi îi iau în case catolice, îi iau în internatele lor.
Săraci şi nenorociţi copii! Le arată dragoste şi le dau bani, îi îmbracă şi îi ingrijesc ca să le ia diamantul,. ca să le ia Ortodoxia.
Am informaţii că mulţi copii, studenţi, care studiază la Roma, la Milano, la Veneţia, la Viena, părăsesc linia ortodoxă. Şi vor veni aici şi vor conlucra cu uniţii (greco-catolicii) şi vor pune dinamită la casele lor. Vor pune dinamită ca să distrugă Ortodoxia noastră.
Această a cincea falangă este cea mai tristă. Tinerii care o constituie sunt tinerii
Dar avem nădejde. Nu ştiu care va fi sfârşitul meu. Dacă sunt ortodox, voi muri… surghiunit pentru credinţa părinţilor mei. Nu ştiu care va fi sfârşitul meu cu limba pe care o folosesc înaintea împăraţilor şi nu este exclus ca această predică să fie ultima.Un singur lucru, însă, ştiu foarte bine: că în pământul patriei mele există studenţi teologi, tineri care studiază. Pe aceşti copii îi jur în numele lui Hristos şi al Preasfintei Născătoare de Dumnezeu, întru pomenirea lui Vasilie, a lui Gură-de-Aur, a lui Marcu Evghenicul şi a tuturor Părinţilor Bisericii noastre: să lupte şi vor invinge. Să stea înaintea celei de-a cincea falange, să-şi înalţe frunţile şi flamurile Ortodoxiei şi vor învinge.
Nu vor învinge catolicii, nici protestanţii. Va învinge tabăra cea ortodoxă …Iar Domnul Iisus Hristos să vă binecuvinteze pe voi, pe toţi, în această luptă a credinţei noastre. Amin.
Episcopul Augustin
ApreciazăApreciază
nunta fără lăutari o promoveaza si Sf Cleopa : pacate 5:14 nunti cu lautari …ai jucat si ai bucurat pe draci
5:32 N’ai voie sa pui lautari la ea CINE TI-O SPUS CA NUNTA SE FACE CU LAUTARI?
Nunta crestina – Parintele Cleopa Ilie
>https://www.youtube.com/watch?v=uXVsF2VlF2E
voi ce fel de nunta promovati lumeasca????????
ApreciazăApreciază
iar cu prieteniile si studiile astea
Pidalion (Cârma Bisericii Ortodoxe) pag 247
CANONUL 11 Nici unul din cei ce se numără în Ieraticeasca tagmă, sau mirean, să (nu) mănânce azimile cele de la Iudei, nici să se împrietenească cu aceştia, nici la boale să-i cheme, şi (nici) doftorii de la dânşii să (nu) primească, nici în băi nicidecum să se scalde împreună cu aceştia. Iar de s-ar apuca cineva a face una ca aceasta; de va fi cleric, să se caterisească, iar de va fi mirean, să se afurisească.
IEROM. NICODIM SACHELARIE Prvila Bisericeasca pag 156
Canonul 11 al Sinodului VI Ecumenic opreşte pe credincioşi să intre
in legătură cu evreii.127
Astăzi (anul 2008), unii din ierarhii „noştri ortodocşi”, cu te studii teologice la facultăţile eretice (catolice şi protestante) din occident, consideră că acest canon al Sinodului VI Ecumenic (de la Constantinopol, 680-681) a fost hotărât de Sfinţii Părinţi fiindcă în acea vreme, clerul inferior era fără cultură, iar majoritatea credincioşilor nici nu ştiau carte,şi de aceea evreii profitând de această sătuatie converteau pe creştini la iudaism; iar „Sfinţii Părinţi nu puteau face altceva, decât să oprească, prin acest canon, contactul cu evreii”.
Astăzi, însă, când se crede că „toţi oamenii au cultură”, aceşti „ierarhi modernizaţi” consideră că nu mai e valabil canonul 11 al Sfântului Sinod Ecumenic sus citat, şi că ne putem folosi de evrei ca de orice om în societate, în măsura în care nu ne vatămă sufleteşte.
Acum, anumiţi membri ai clerului superior, plini de „CULTURA” lui „ducă-se pe pustii = ucigă-l crucea” (vezi cartea „Marşul distrugătorului”) au ajuns că înghit pan-erezia ecumenismului cu polonicul, iar pupatul cu rabinii cabalişti şi talmudişti nu mai conteneşte, vezi bine: „în măsura în care nu ne vatămă sufleteşte”!!!. La asta i-a ajutat „CULTURA” distrugătorului antihrist: au ajuns că nici nu-şi mai dau seama cât de grav sunt vătămaţi sufleteşte de atâta liberalism, umanism şi egalitarism lipsit de înţelepciune şi de Dreaptă Socoteală şi cât rău şi sminteală aduc poporului creştin. De parcă „CULTURA” e totul – îţi dă paşaport de liberă voie a te împrieteni cu duşmanii ADEVĂRULUI, şi de a te face frate cu necuratul. Roadele ale acestei gândiri otrăvite din care s-a născut „iubirea ecumenistă” se văd în zilele noastre iar consecinţele vor fi dezastroase în viitor. Unii din
ierarhi fac „Pogorământ” de la Canoanele şi Dogmele Bisericii – încât azi urmările se vad : clonele sataniste au pus gheara pe multe suflete creştineşti, ateizându-le şi dărâmând tinerii din aşezarea creştină sănătoasă.
Adevărata cultură s-a născut în vechime din cultul adus divinităţii pe care o cinstea fiecare popor în parte, iar creştinii se cuvine să practice cultura creştină, născută din cultul Sfintei Treimi = Tatăl, Fiul – Iisus Hristos, şi Duhul Sfânt, respectând Sfânta Tradiţie, Dogmele şi Canoanele Bisericii Ortodoxe. (n.ed.)
Ecumenismul de azi, se vrea atot-cuprinzător, globalist şi atot-înghiţitor, şi susţine că Dogmele şi Canoanele Bisericii Ortodoxe, hotărnicite prin cele 7 Sinoade Ecumenice, asistate de Harul Duhului Sfânt, sunt fanatice, extremiste, învechite, şi cere ortodocşilor să fie toleranţi şi să facă frăţie cu „ducă-se pe pustii = ucigă-l crucea” = diavolul, marele umanist „plin de milă faţă de om”. – Deci, atenţie, la cine este cel ce stabileşte că eşti fanatic religios, cu ce drept te etichetează astfel şi ce fel de criterii foloseşte pentru a te încadra la categoria de „fanatism religlos”! Pentru diavol şi slugile lui orice ortodox dreptcredincios este considerat ca fanatic, extremist, intolerant, habotnic. (n.ed.)
ApreciazăApreciază
Doamne ajuta ! Asa cum spunea si dl. Radu Iacoboaie intr-unul din comentarii , nu este important cine este antihrist .
Cred ca important e altceva : starea in care ne aflam noi ( ortodocsii) astazi , nu suntem vrednici ( pregatiti) de 2 lucruri capitale : sa-l infruntam pe antihrist ( indiferent cine ar fi ) si sa-l intampinam pe Hristos .
Tema de meditatie la ce spune Sf. Parinte Justin Parvu :
Sursa :
http://www.marturisitorii.ro/2014/06/13/parintele-justin-parvu-antihristul-este-pe-teren-si-lucreaza-tortionarii-vor-sa-ridice-biserici-si-monumente-iar-cei-tortionati-sa-dispara-video/
” Cuvinte ale Parintelui Justin despre vrajmasii ortodoxiei si ai neamului romanesc si despre cum trebuie sa inaintam pe calea credintei
Ei, torţionarii, vor să ridice biserici şi monumente, iar cei torţionaţi n-au voie să apară! Adică, ei au ucis şi tot ei ridică statui! N-o să le ajute Dumnezeu, orice ar face. Când le-o veni vremea să-i stârpească, le-o veni vremea! Dar să nu creadă ăştia că vor trece prin viaţă fără judecata acestor martiri. Căci nu se luptă cu oameni, aici se luptă cu Dumnezeu. Încercare foarte îndrăzneaţă! Mândria lor depăşeşte limita! De aceea, vor avea de suferit, vor suferi ca şi Irod!
Nimic nu mai întârzie mânia lui Dumnezeu decât rugăciunea! Acuma-i timp să ne punem cenuşă în cap şi să ne plângem păcatele noastre şi ale neamului nostru. Ni s-a dat mare bogăţie, ni s-au dat mari valori, şi noi n-am ştiut să le stăpânim. N-am ştiut să fim la înălţimea cuvenită.
Antihristul este pe teren şi lucrează, nu mai rămâne decât să-l încoronăm la Ierusalim, să apară ca persoană fizică. Atât ne-a mai rămas.
Acum, ca să ne mai împăcăm cu Dumnezeu, trebuie să ne rugăm tare mult! Cât se poate! Că vin şi cipurile astea, care nu sunt fără rost. Astea sunt un mijloc de cădere nu numai a individului, dar şi a naţiunilor.
Să fim atenţi, să ne izbăvească Dumnezeu de cel viclean! Să ne ferim mereu de cei ce vânează sufletele noastre, spune Sfântul Ioan Gură de Aur. E o vânătoare mare de creştini.
Şcolile, Biserica, familia, toate sunt dezmoştenite de orice valoare spirituală. Nici nu mai vorbesc despre naţiune şi naţionalism.
Nu poţi să faci pe spiritul occidental viaţă creştin-ortodoxă. Nu se poate. Atât este înţelegerea lor, până la raţiune. De-acolo nu se mai poate. Ori, în ortodoxie este mai întâi trăirea, după aceea vine raţiunea. Aşa este ortodoxia.
De ce-au născut ei drăcovenia asta în Occident, bolşevismul, şi l-au adus aici, în Răsărit? Aici e rădăcina. De aici pleacă lumina şi întunericul. Aici au şi venit. Se tem încă.
Vrăjmaşii vor să scoată din firea românilor şi umbre de gândire măcar. D-apoi să mai faci vreo acţiune, ceva?
Noi trebuie să fim ca dacii aceia milostivi. Aici e o rădăcină specifică, o vână specială care trece prin românul acesta. Acum vrăjmaşii au prins o anumită libertate de a stăpâni, de a sufoca această valoare spirituală a ortodoxiei. „
ApreciazăApreciază
David Rotschild asta imi pare un ametit, are ceva din profilul unui fumator de buruiana. Nu are nimic din stralucirea pe care o va avea antihrist, In plus, ma indoisc ca antihristul ar aparea ca descedent al celei mai bogate familii din lume, cand toti sunt cu ochii pe ei. Mi se par aiurea speculatiile astea, nu aduc nimic folositor.
ApreciazăApreciază
[…] DAVID ROTHSCHILD – un candidat la rolul de ANTIHRIST? […]
ApreciazăApreciază
A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.
ApreciazăApreciază
Fraților , nu vreau sa umblu cu ghicitul dar semnele sunt destul de clare
Daca ati auzit de Anonymous..ar fi bine sa citiți despre el (antihristul)
ApreciazăApreciază
Acest om se pare ca vor sa-i faca reclama pentru a prelua dinastia Rosthschild
Multi stiu ca dinozaurii din aceasta dinastie au facut mult rau omenirii si de aceea trebuie pregătit un om bun si blând ,măcar la suprafața ,pentru ca lumea sa isi schimbe părerea despre ei si sa le urmeze atunci cand il vor înscăuna pe MESIA a lor
ApreciazăApreciază
[…] http://astradrom-filiala-bihor.blogspot.com/2019/05/papa-acuzat-de-subalterni-pentru.html?m=1 35. https://saccsiv.wordpress.com/2014/07/30/david-rothschild-un-candidat-la-rolul-de-antihrist/#comment…(Parintele mitropolit Augustin de Florina despre „a cincea falanga”) 36. […]
ApreciazăApreciază
[…] 35. https://saccsiv.wordpress.com/2014/07/30/david-rothschild-un-candidat-la-rolul-de-antihrist/#comment… mitropolit Augustin de Florina despre „a cincea falanga”) […]
ApreciazăApreciază
[…] 35. https://saccsiv.wordpress.com/2014/07/30/david-rothschild-un-candidat-la-rolul-de-antihrist/#comment… mitropolit Augustin de Florina despre „a cincea falanga”) […]
ApreciazăApreciază
[…] 35. https://saccsiv.wordpress.com/2014/07/30/david-rothschild-un-candidat-la-rolul-de-antihrist/#comment… mitropolit Augustin de Florina despre „a cincea falanga”) […]
ApreciazăApreciază
[…] 35. https://saccsiv.wordpress.com/2014/07/30/david-rothschild-un-candidat-la-rolul-de-antihrist/#comment… mitropolit Augustin de Florina despre „a cincea falanga”) […]
ApreciazăApreciază
[…] 35. https://saccsiv.wordpress.com/2014/07/30/david-rothschild-un-candidat-la-rolul-de-antihrist/#comment… mitropolit Augustin de Florina despre „a cincea falanga”) […]
ApreciazăApreciază
[…] 35. https://saccsiv.wordpress.com/2014/07/30/david-rothschild-un-candidat-la-rolul-de-antihrist/#comment… mitropolit Augustin de Florina despre „a cincea falanga”) […]
ApreciazăApreciază
[…] 35. https://saccsiv.wordpress.com/2014/07/30/david-rothschild-un-candidat-la-rolul-de-antihrist/#comment… mitropolit Augustin de Florina despre „a cincea falanga”) […]
ApreciazăApreciază
[…] 35. https://saccsiv.wordpress.com/2014/07/30/david-rothschild-un-candidat-la-rolul-de-antihrist/#comment… mitropolit Augustin de Florina despre „a cincea falanga”) […]
ApreciazăApreciază
[…] 35. https://saccsiv.wordpress.com/2014/07/30/david-rothschild-un-candidat-la-rolul-de-antihrist/#comment… mitropolit Augustin de Florina despre „a cincea falanga”) […]
ApreciazăApreciază
[…] 35. https://saccsiv.wordpress.com/2014/07/30/david-rothschild-un-candidat-la-rolul-de-antihrist/#comment… mitropolit Augustin de Florina despre „a cincea falanga”) […]
ApreciazăApreciază