SACCSIV – blog ortodox

Reeducarea post mortem a parintelui ARSENIE PAPACIOC. Deja e pro cip si anti legionar. In curand va fi si ecumenist. Oare cat mai dureaza pana cand TOTI MARII DUHOVNICI VOR FI REEDUCATI? Fratilor faceti rost de vechile lor scrieri si inregistrari, pana nu dispar, CACI SUNT AUR

Posted in ARSENIE PAPACIOC by saccsiv on iulie 27, 2014

Iata comentariul fratelui Felix postat la articolul ASA APARE LA “HUMANITAS”? Parintele Arsenie Papacioc: “LEGIONARISMUL este O RUSINE A TRECUTULUI care SCARBESTE pe orice om cu mintea luminata”:

A aparut la vanzare la Mrea Techirghiol Intre timp si vesnicie. Viata Parintelui Arsenie. Maicile o gireaza prin cuvant inainte. Sunt date biografice ale Parintelui Arsenie. O parte din aceste date au mai fost publicate in Vesnicia ascunsa intr\o clipa sau in Iata duhovnicul Parintele Arsenie Papacioc.Sunt cenzurate subiecte precum cipurile boimetrice fata de care Parintele Arsenie a avut ceva de spus. Sunt cenzurate subiecte gen ecumenismul=erezie despre care Parintele Arsenie a vorbit pe larg in cartea Singur Ortodoxia. Nu se spune nimic de molitfele Sfantului Vasile cel Mare pe care Parintele Arsenie le citea miercurea, vinerea si Duminca in fiecare saptamana! Se spune ceva insa despre apartenta Parintelui Arsenie de miscarea legionara dar foarte pe scurt!Deci o biografie a Parintelui Arsenie cenzurata, politic corect alcatuita!

Comentariu saccsiv:

Asadar, in articolul trecut Humanitas ne descoperea un Arsenie Papacioc anti legionar.

Nu demult Doxologia ne dezvaluia si ea un Arsenie Papacioc pro cip:

Parintele ARSENIE PAPACIOC – ANTI CIP: “Inca nu e lepadarea cea desavarsita. Dar este inceputul primejdios al acestei lepadari, din care care nu vei mai putea iesi mai tarziu.”

In comentariul de mai sus aflam despre un Arsenie Papacioc ce n-are ceva de zis impotriva ecumenismului. Tocmai el …

Parintele ARSENIE PAPACIOC: „SINGUR ORTODOXIA”

Pe cand o culegere de texte “Mari Duhovnici se dezic de Miscarea Legionara”.

Sau:

“Justin Parvu – Mantuirea prin cip”

“Adrian Fageteanu – Daniel, Patriarhul pe care-l iubesc”

“Nicolae Steinhardt – Cu Mamona cucerim Raiul”

“Dumitru Staniloae – Ecumenismul, piatra de temelie a Bisericii”

“Arsenie Papacioc –  Eshatologia dupa Krishna”

Tagged with:

77 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. cristi o. said, on iulie 27, 2014 at 8:42 pm

    Blestematiile pe care le comit acesti slugoi antihristici sunt strigatoare la cer! N-as vrea sa fiu in pielea lor cand va da socoteala toata gloata de nebuni care se cred deasupra adevarului si vesnici pe pamant. O intrebare am, sunt monahi de carpa sau infiltrati sionisti in haine monahale? Ca slugarnicia si lipsa de marturisire la unii din ei, pot sa le inteleg doar pana la un punct in care se despart apele. Domnul si adevarul nu pot sa-si gaseasca salas intr-o pestera de talhari! Maine-poimaine il vor „canoniza” din viata pe „sfantul” antihrist si ne vor obliga sa ne inchinam lui…

    Apreciat de 1 persoană

  2. mihai said, on iulie 27, 2014 at 9:22 pm

    pai se urmareste decrebilitatea SF. PARINTI, prin indivizi imbracati in haine monahale si neavind nimic in comun cu SF. BISERICA, infiltrati in sanul biserici, si inscenindule tot felul de ticalosii in care SF. PARINTI neavind deaface cu ticalosii de genul mai sus prezentate, iar scopul lor este acela de a face pe multi sa se dezica de CRESTINISM unii dintre acestia sunt cloaca aciuata in fruntea PATRIARHIEI ROMANEsi de acord si cu ce spune fratele cristi in comentariul de mai sus precum ca il vor ”canoniza” pe ”sfantul” antihrist, mai ales ca acesta va fi inscaunat cu ”binecuvantarea” patriarhului ierusalimului

    Apreciază

  3. cosminmatiu said, on iulie 27, 2014 at 9:33 pm

    Pe facebook e foarte promovata ideea ca Pr Arsenie Boca a fost inselat.

    Apreciază

    • Prahovean said, on iulie 27, 2014 at 10:40 pm

      Este clar un curent „hipercorect” contra Sfântului Arsenie de la Prislop, cauzat în principal de necunoașterea suficientă a Orthodoxiei, adică care este granița dintre failibilitate și infailibilitate legată de un sfânt, de excesul de zel necontrolat de virtutea discernământului (Oare nu din zelul fără discernământ a apărut rătăcirea stilistă?), de nediscernerea surselor sigure de cele nesigure și/sau exagerate. Categoric, știm că mulți înșelați New Age-iști au pus în gura marilor duhovnici rătăciri de ale lor, care, ferească Dumnezeu, ajung să fie crezute de cei ne-copți. Este deja notoriu cazul unei rătăcite care propaga niște aberații cu zodiac și alte alea despre Sfântul Arsenie, care contraziceau chiar faptele știute din surse laice, deci nu din cei care credeau în el, care nu puteau fi suspectați de părtinire. mărturia ei este discreditată chiar pentru detractorii Sfântului Arsenie, dacă au cât de cât bună credință. Iar înșelata aceasta a ajuns în anumite lucrări de mărturii, a și fost susținută de un preot, iar destui creduli s-au luat după ea.

      Apreciază

      • Prahovean said, on iulie 27, 2014 at 10:45 pm

        Oamenii dorm, rațiunea doarme, vorba lui Betrand Russel, mai au puțin și ajung ca o turmă de oi a căror revoltă va fi de neconceput. Televizorul și alte alea au spălat genial și metodic creierele lor, la fel, treptat, se va ajunge că însiși Sfinții contemporani, vor fi distorsionați spre a sprijini rătăcirea. Oamenii trebuie învățați, fraților, să gândească cu capul lor, să gândească destupat, iar sistemul vrea să îi astupe.

        Apreciază

      • Iani said, on iulie 27, 2014 at 11:49 pm

        Nu poate fi numit „Sfantul Arsenie” in acest moment.

        Apreciat de 1 persoană

      • Prahovean said, on iulie 28, 2014 at 1:32 am

        @Iani Sfinții sunt Sfinți când trec la Domnul, iar canonizarea este un act administrativ care recunoaște evlavia oamenilor la un Sfânt. Deci, dacă, să zicem, că eu am evlavie, deja o am față de un Sfânt, sau poate cumva spui că nu este Sfânt, dacă ideea că trebuie să așteptăm canonizarea ca să îi numim Sfinți pe Sfinți este un nonsens teologic, dogmatic.

        Apreciat de 1 persoană

      • Iacoboaie Radu said, on iulie 28, 2014 at 11:14 am

        Canonizarea sfinților închisorilor comuniste ar însemna o condamnare oficială a comunismului din partea BOR. Dar unii dintre ierarhi, inclusiv Patriarhul sunt arondați COMUNISMULUI.
        Poporul, în general, îi cinstește pe acești sfinți. Patriarhia se încăpățânează să nu-i canonizeze, pentru că evreii sioniști îi dictează Patriarhului și el se vede nevoit să se supună, pentru că este mason.

        Apreciază

      • Iani said, on iulie 28, 2014 at 3:12 am

        @ Prahovean: nu numai evlavia oamenilor este singurul criteriu, fiindca oamenii se pot si insela. Canonizarea nu este doar un act administrativ ci inclin sa cred ca, fiind un act al Bisericii nu doar al unui singur ierarh, este facuta sub insuflarea Sf Duh. Cand se canonizeaza cineva, in afara de evlavia poppulara, se iau in consideratie si alti factori, cum ar fi in primul rand cercetarea amanuntita a vietii respectivului, faptul de a fi facut minuni in timpul vietii sau dupa moarte, existenta de moaste neputrezite sau oseminte albe, curate, binemirositoare. Asa incat nu putem proclama sfant pe cine ne taie capul. Putem afirma ca, dupa parerea noastra, cutare a fost un sfant, dar nu il putem numi „Sf Cutare”. Amintesc ca pana la canonizarea oficiala in nicio carte Siluan Athonitul nu era numit sfant desi era mai mult decat evident acest lucru (de ex in cartea cuviosului Sofronie), nici parintii Porfirie sau Paisie Aghioritul, nici altii. Pentru cei „banuiti” ca sa zic asa de a fi fost sfinti, pana la canonizarea oficiala, se poate folosi termenul de „fericitul” sau „cuviosul” (daca a fost calugar). Nu cred ca daca ii spunem simplu „parintele” se supara….

        Apreciază

      • pandantivu said, on iulie 28, 2014 at 8:53 am

        ratacirea stilista a aparut mai ales in urma unei greseli inca nerecunoscuta si neindreptata – schimbarea calendarului.
        s-a incercat prima data pe vremea lui cuza dar s-a opus un Episcop adevarat a lui Hristos – Sf Calinic de la Cernica ( din versiunea oficiala a vietii Sf Calinic a fost sters acest episod ).
        ulterior s-a reusit schimbarea calendarului prin inselaciune urmata de prigoana. la scurt timp s-a revenit dar numai pentru Sarbatoarea Invierii Domnului si cele legate de acest eveniment ( Florii, Inaltarea, Rusalii, etc ).
        acest lucru a produs dezbinare in biserica, in popor si intre bisericile ortodoxe. ar fi de dorit sa se recunoasca si sa se indrepte aceasta gresala si sa se revina la vechiul calendar.
        desi fata de ratacirile mai noi acest fapt pare neinsemnat ( nu s-a atins dogma ) a fost o victorie a dusmanilor Bisericii de care s-au folosit ulterior.

        Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on iulie 29, 2014 at 11:14 am

        Fraților, a văzut vreunul din frățiile voastre documentarele de pe manolescubd? Le-am descoperit ieri. Sunt de-a dreptul excepționale. Nu sunt chiar toate perfect în regulă, trebuie selectate. Trebuie copiate pe DVD-uri și răspândite cele care merită. Vorba fratelui Vasile, SUNT AUR. Părintele Iustin Pârvu ne îndemna să nu-i uităm și să-i cinstim cum se cuvine pe sfinții închisorilor comuniste, dar ne mai îndemna să fim IINFORMAȚI și VIGILENȚI. Pentru că mulți lupi în blană de oaie au ieșit să amăgească oamenii și îndeosebi pe cei care cred cu adevărat în Dumnezeu. Pentru că în jurul nostru MANIPULAREA ȘI MINCIUNA AU AJUNS LA COTE NEMAIÎNTÂLNITE VREODATĂ.
        ÎN FILMELE DOCUMENTARE MENȚIONATE MAI SUS SUNT INFORMAȚII DIN INTERIOR, DATE FOARTE PREȚIOASE OFERITE DE CĂTRE UNII EVREI TINERI ȘI ONEȘTI, CARE AU SCORMONIT DUPĂ ADEVĂR. Dacă descărcați programul KMPlayer (al doilea fișier când accesați pe Google), titrarea este asigurată în foarte bune condiții la toate.

        Mulțumesc mult fraților de pe blogurile saccsiv, apologeticum, danielvla, bucovina profundă și discerne pentru deschiderea față de tratarea acestui subiect delicat și tabu în mass media românească și internațională, care este MASONERIA. Doamne ajută!

        Apreciază

    • Iacoboaie Radu said, on iulie 27, 2014 at 11:21 pm

      A început o adevărată campanie mediatică, mai mult sau mai puțin vizibilă împotriva marilor duhovnici români, pentru că au fost antiecumeniști, antimasoni și datorită lor, mulți creștini s-au întărit în credință și în lupta cea bună… Cei care îl acuză pe părintele Arsenie Boca măcar i-au citit cărțile, i-au cercetat viața? Atâția români au evlavie la sfinția sa. Dacă ar fi fost în înșelare, l-ar fi iubit oamenii? Poate a avut unele greșeli, cum este în cazul picturii unui ,,sfânt” catolic, dar a greși este omenește. Nu cred că un părinte care a fost un apropiat al părintelui Dumitru Stăniloae și care a conlucrat la traducerea Filocaliei, nu s-ar fi pocăit pentru păcatele sale…

      Apreciază

      • cosminmatiu said, on iulie 28, 2014 at 8:53 am

        Parintele Arsenie Boca este atacat cu urmatoarele:

        Care stati aproape de parinti induhovniciti ar fi bine sa le prezentati aceste filmulete si sa isi spuna parerea , eventual filmati sa putem combate aceste lucruri caci se propaga o mare indoiala.





        Apreciat de 1 persoană

      • cristi o. said, on iulie 28, 2014 at 12:04 pm

        @cosminmatiu
        Indoiala e propagata de sistem si sustinuta de oameni cu prea multa mandrie de propria „induhovnicire” – adica ei insisi niste inselati, asta, in cazul, in care nu sunt de-a dreptul niste intrusi impinsi de sistem. Dialogul fara imagine, dintre A. Papacioc si I. Balan, adus in discutie ca „proba”, este, mai mult ca sigur, un fals creat intr-un studiou. Dialogul mi se pare artificial si construit sa pice exact pe vorbele ecumenistilor – e improbabil ca cei doi parinti sa fi avut vederi parsiv-ecumeniste, fraza cu fraza, dictate din „deal”. Cu tehnica moderna se poate falsifica chiar mai mult de atat. E curios ca „dovada” a aparut exact cand se da atacul mai mare la marii duhovnici, sfinti si stalpi ai neamului. Nu s-a obosit nimeni sa pomeneasca de ea cand traiau cei doi parinti. Tot asa apar „scrieri postume” ecumeniste si smintitoare atribuite de sliugile antihristului lui Arsenie Papacioc si altii. Sa-i fereasca sfantul de ce-or pati cand vor da socoteala de inselarea draceasca pe care au raspandit-o in mintile mai slabe, care se pierd astfel. Cuvintele Parintelui Iustin despre Arsenie Boca ar trebui sa ne lumineze un pic in aceasta „problema” http://vladherman.blogspot.ro/2013/07/parintele-justin-parvu-despre-parintele.html#.U9YMuaMlimw . Eu, personal, am avut indoieli care prin rugaciune s-au spulberat. Viata mea s-a schimbat in bine, intr-un mod nesperat, de cand am fost „ca turist” la mormantul Parintelui Arsenie Boca – pentru mine Sfant. Un inselat nu ma putea ridica din noroi, cum a facut-o Arsenie Boca.

        Apreciat de 1 persoană

      • abc said, on iulie 28, 2014 at 6:04 pm

        acolo , acele picturi care stim ca sunt „greseli”,sunt falsuri,Falsuri in toata regula,facute cu rea credinta si cu un scop precis,denigrarea valorilor autentice,,, acestea pot fi depistate cu usurinta,si pot dovedi cat de departe se poate ajunge si cat de usor ne lasam dusi cu zaharelul de oameni straini ortodoxiei.
        De ce nu sunt distruse aceste picturi,si cum de se savarseste Sfanta Liturghie acolo?

        Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on iulie 29, 2014 at 1:20 am

        Foarte interesantă această ipoteză! A studiat într-adevăr cineva aceste picturi să vadă dacă au fost făcute de părintele Arsenie Boca? Și de ce se mai află aceste posibil ,,falsuri” acolo? Există doar pentru a demonstra nesfințenia părintelui? Unde mai pui că se fac multe pelerinaje la mănăstirea Drăgănescu…

        Apreciază

      • Ionut said, on iulie 29, 2014 at 3:16 pm

        Nu-i condamn pe parintii care relateaza aceste lucruri, probabil ca au procedat asa cum au crezut ca e mai bine. Parerea mea este, insa, ca anumite fapte relatate sunt rodul propagandei comuniste care incerca decredibilizarea Pr. Arsenie.

        Apreciază

    • ayeaye20 said, on iulie 27, 2014 at 11:25 pm

      daca Sf Arsenie e inselat ecumenisti si catolnicu din deal (cum ii zicea Sf Justin pe o inregistrare) astia ce mai sunt ????

      Apreciază

    • blue said, on iulie 28, 2014 at 12:07 am

      Patriarhia organizează în fiecare oraş pelerinaje către Prislop cu 200 de lei de fiecare enoriaş amator, în schimb nu suflă o vorbă despre canonizarea Parintelui Arsenie în vreun viitor oarecare. Dar banii din pelerinaje sunt buni, nu?

      Apreciat de 1 persoană

      • Ionut said, on iulie 28, 2014 at 10:16 am

        O rectificare: in articol e vorba de Pr. Arsenie Papacioc, de la M-rea Techirghiol. La Prislop se afla mormantul Pr. Arsenie Boca. In ceea ce priveste canonizarea, ai perfecta dreptate.

        Apreciază

    • mihai444 said, on iulie 28, 2014 at 2:16 am

      Iani@ da de ce nu,daca l-a facut el ”sfant” 😉

      Apreciază

    • Ionut said, on iulie 28, 2014 at 10:24 am

      „Aduceţi-vă aminte de cuvântul pe care vi l-am spus: Nu este sluga mai mare decât stăpânul său. Dacă M-au prigonit pe Mine, şi pe voi vă vor prigoni; dacă au păzit cuvântul Meu, şi pe al vostru îl vor păzi.” (Ioan, 15;20)

      Apreciază

  4. ORTODOXIE said, on iulie 27, 2014 at 10:15 pm

    Reblogged this on CREDINŢĂ DREAPTĂ ORTODOXĂ!!!.

    Apreciază

  5. abc Marin said, on iulie 27, 2014 at 10:22 pm

    “Justin Parvu – Mantuirea prin cip”

    “Adrian Fageteanu – Daniel, Patriarhul pe care-l iubesc”

    “Nicolae Steinhardt – Cu Mamona cucerim Raiul”

    “Dumitru Staniloae – Ecumenismul, piatra de temelie a Bisericii”

    “Arsenie Papacioc – Eshatologia dupa Krishna”

    acestea sunt hulă împotriva Duhului Sfânt , căci știm cu toții că erau luminați de Duhul adevărului , au suferit acești drepți pentru dreptate și l-au mărturisit pe Hristos Iisus Domnul , acestea sunt doar manipulări jidovești dar făcute prin ;via, români trădători , să nu ne mirăm și să ne așteptăm la mult mai mult de cât atât , războiul împotriva acestor oameni sfinți nu face de cât să dovedească sfințenia lor . Doamne Ajută !

    Apreciază

  6. Placinta Vlad said, on iulie 27, 2014 at 11:05 pm

    Ma iertati ca va deranjez asa de tarziu cu acest e-mail.Noi in decursul timpului am colborat cu d-voastra in campaniile umanitare pentru copii bolnavi.Pe data de 10 august 2014 ora 18:00 organizam concertul de muzica bizantina in scop caritabil avand ca invitati pe Grupul Psaltic Macarie Ieromonahul din Suceava.Cantarile interpretate de Grup vor fi dedicate Maicii Domnului.Iar fondurile stranse vor fi donate tanarului Bogdan Lazaroi diagnosticat cu cancer.Rugamintea noastra este daca doriti sa preluati comunicatul nostru de presa pe care vi-l las aici http://helpbogdan.wordpress.com/2014/07/22/concert-de-muzica-bizantinaaxion-estin-grupul-psaltic-macarie-ieromonahul/

    Va multumim!

    Apreciază

  7. Iani said, on iulie 27, 2014 at 11:32 pm

    Pai mse promoveaza marii duhovnici (ca nu au cum sa ii omita) dar intr-o varianta corecta politic. Poti vorbi despre ei admirativ, numai sa nu spui ca au fost legionari. Oare site-ul RAZBOI INTRU CUVANT nu face exact asa ?

    Cat despre cat de antilegionar a fost parintele Arsenie Papacioc, mai dau o data extrasul din cartea lui (din fericire multe interviuri s-au publicat sub forma unor carti):

    Iata ce spunea parintele Arsenie Papacioc in 2005 despre Legiune si despre Corneliu Zelea Codreanu:
    “Pe mine, Legiunea m-a ajutat enorm de mult, ca era o lupta severa si intima ca sa facem un om nou in noi. A fost foarte necesara pentru viata mea. Principiile de educatie legionara erau extraordinare. Era o educatie care te angaja. Asta m-a scos dintr-o latenta stare de tanar care voiam ceva si nu stiam ce. Si a aparut Legiunea, cu entuziasm, cu vitejie, patronata de Arhanghelul Mihail. Aspectul acesta m-a biruit complet, stiam troparul Arhanghelului Mihail din copilarie. L-am cunoscut pe Codreanu, am avut multe discutii cu el si l-am apreciat foarte mult. Nu putem gandi Legiunea fara voia lui Dumnezeu, chiar daca a plecat de la niste cauze materiale, istorice” (Parintele Arsenie papacioc, Testament. Cuvinte de folos, Editura Areopag, Editura Meditatii, 2012, paginile153 – 154).

    Apreciază

  8. Iani said, on iulie 27, 2014 at 11:44 pm

    Stiti ce e trist ? ca acele maici de la techirghiol, se presupune ca au stat zeci de ani acolo in preajma parintelui Arsenie si ca au fost ucenicele lui, si tocmai ele ii tradeaza mostenirea spirituala, opera, pozitia, lupta. Cand de fapt ele ar trebui sa il apare si sa nu se altereze nimic din ce a spus sau scris. Slava Domnului insa ca s-au tiparit multe de cand traia, si oricand pot fi aratate si citate. Este valabil si pentru alti duhovnici. Saccsiv are mare dreptate, drebuie patrste cu grija cartile si inregistrarile fiindca acesti parinti dispar fizic si iudele din interiorul Bisericii falsifica „corect politic” mostenirea lor. Nu ma indoiesc ca la fel se va intampla si la Petru Voda, unde probabil colcaie de securisti sub acoperire, infiltrati.
    Imi pare rau, dar nu am o mare incredere in ce se intampla in manastiri la ora actuala. Cred ca mai mult poti sa faci pentru credinta si pentru adevar daca esti in lume, decat inchis intr-o manastire si controlat acolo mai cela ca la cazarma. La cati calugari si calugarite exista in tara asta, cati dintre ei ati auzit sa ridice glasul impotriva ecumenismului de exemplu ? Sau pentru canonizarea sfintilior inchisorilor ? Sau sa spuna ca Uniunea europeana promoveaza pacate de moarte si reprezinta embrionul statului mondial antihristic ? Ei sunt ocupati numai sa ridice ziduri, sa poleiasca cupole, sa faca „ascultari” – uitand ca prima ascultare trebuie sa fie fata de Hristos……..

    Apreciază

    • Aurora said, on iulie 29, 2014 at 1:43 pm

      @Iani,foarte bine ai punctat. Vezi maicutele de la Varetec care au fost obligate de stareta-sora cu Ioachim Bacauanul sa-si faca pasaport cu cip. Cand se va trece la pecetluirea cea mare manastirile vor fi cele mai vulnerabile, monahii traind acolo ca intr-un stup si ascultand orbeste de mai-mari. E buna ascultarea, dar ce te faci cand te va obliga staretul sa faci ascultare de antihrist ?
      De asemnea ma tem pentru viitoarele generatii de preoti/teologi ca vor fi intoxicati cu materii ecumeniste evolutioniste si antihristice in facultate. Cred ca devine un pericol pentru mantuirea copilului tau sa-l dai la Facultatea actuala de teologie. Spunea in treacat un tanar diacon ca daca nu esti bine inarmat cu credinta tare de acasa, dupa absolvire risti sa-ti pierzi si bruma pe care o aveai. Cred ca in viitor preotii ar trebui hirotoniti dupa alte crtiterii, dupa vrednicie,dupa smerenie, nu dupa studiile absolvite, caci daca te duci la facultate si inveti dupa scrierile lui Badilita sau ale lui lui Darwin, mai bine nu te mai duci. Studiezi autodidact, te pregatesti cu un preot ravnitor si daca este voia lui Dumnezeu te vei preoti. Un episcop de peste ocean a hirotonit de curand un tanar care nu avea pregatire teologica.

      Apreciat de 1 persoană

  9. Radu said, on iulie 28, 2014 at 12:13 am

    Reblogged this on radupopescublog.

    Apreciază

  10. geo said, on iulie 28, 2014 at 8:47 am

    Flight MH17 – What You’re Not Being Told
    Who was REALLY responsible for the downing of flight MH-17? Let’s take a look at the facts.

    http://scgnews.com/flight-mh17-what-youre-not-being-told

    Breaking: Russian Satellite Imagery on MH17
    White House Has 24 Hours to Disprove

    Reporting on Malaysian Airlines flight MH17 has become childish, irresponsible and many have actually decided to invent wild stories even worse than the government/AIPAC lies.

    Some such stories are on Veterans Today, stories totally unresearched, stories that are groundless and based on speculation and bad brain chemistry. Such stories push our editorial limits as they are no more than spam.

    We have made note of several findings thus far. We have noted that were a missile used, an exhaust trail would have been visible for many miles and would have been photographed. It was not and, thus, never existed. Locals were questioned, none saw a launch nor exhausts.

    The Russians have finally allowed someone to send us their video of MH17. Judge for yourself. We stick to “bomb” but are taking this under advisement:

    http://www.veteranstoday.com/2014/07/27/notes-on-mh17/

    Ukrainian PM: expect October revolution in Ukraine

    Ukrainian PM Elena Bondarenko from the Party of Regions shared her observations of the current state of Ukrainian economy on Russian political talk-show „Sunday Night” on July 27, 2014. She predicts Ukraine will need TEN TO FIFTEEN YEARS, to get out of this mess.

    Prices and tariffs (for utilities and medicine) rose by 100, 200, 150% already. Budget payments, on the other hand, are disappearing. Elena predicts, that the population will finally understand the scope of the collapse in the fall. In September parents should expect to pay for school lunches and textbooks (while normal in other countries, Ukraine still preserved a lot of subsidies from USSR). At the same time, subsidized spots in universities will be cut.

    The most needy, including single mothers with small children, will see their checks cut. However, even the drastically lowered numbers in the new budget, will hardly be paid out, because of lack of funds. Business activity is non-existent, and 20-25% of budget revenue is not coming from Donbass. State investment is decreased (except for war of course). The price tag for war is $3 billion UAH per month (1USD=12 UAH), added to a loss of $1,5 billion per month from Donbass.

    Elena Bondarenko is known for her courageous shout-out, interrupting Poroshenko’s speech about the Ukrainian army: „They are killing children!”

    P.S. Poroshenko was a Minister of the Economy under Yanukovich, ousted in February

    Apreciază

  11. Ionut said, on iulie 28, 2014 at 10:19 am

    Pr. Arsenie Papacioc are dreptate: cipul nu e lepadare, dar e inceputul primejdios al lepadarii.

    Apreciază

    • Iacoboaie Radu said, on iulie 28, 2014 at 11:44 am

      La care cip te referi: la cel din buletine sau la cel implantat?

      Apreciază

      • Ionut said, on iulie 28, 2014 at 12:39 pm

        Evident ca la cel din buletine.

        Apreciază

    • mircea.v said, on iulie 28, 2014 at 4:23 pm

      Ionut,

      da stii ca Parintele zicea: „Eu nu iau asa ceva”. Oare de ce crezi ca zicea asta?

      Normal, nu e lepadarea finala, cea ireversibila.

      Apreciază

      • Ionut said, on iulie 29, 2014 at 3:28 pm

        Da, consider ca sistemul nu trebuie incurajat sa mearga pe aceasta cale prin acceptarea buletinelor cu cip.
        Din pacate, romanii s-au obisnuit cu o atitudine de resemnare de genul „n-avem ce face, daca asa a hotarat stapanirea”, uitand ca „stapanirea” trebuie sa ne dea mai intai noua socoteala, iar apoi noi stapanirii.
        De-asta, orice schimbare, orice strangere a chingii, orice actiune de coercitie, orice noua taxa, orice noua abolire a unui drept trebuie sa se loveasca de OPOZITIA noastra hotarata.
        Taxa pe stalp, taxele pe autostrazi care se vor plati de anul viitor, legea cartelelor pre-pay, explorarea gazelor de sist si multe alte exprimari ale nemerniciei celor ce conduc vremelnic (si jalnic) statul roman ar fi trebuit sa trezeasca proteste de amploare de genul celor pentru Rosia Montana. La fel, golania fara margini a primului mincinos al tarii care, dupa ce s-a vazut cu sacii in caruta, s-a apucat sa vanda tara, sa scoata din textul constitutiei definirea familiei, etc. etc. ar fi trebuit aspru sanctionata. Pentru ca acesti indivizi care ne guverneaza sunt straini de bunul-simt si de simtul masurii. Nu mai vorbesc de intelepciune si patriotism.

        Apreciază

  12. geo said, on iulie 28, 2014 at 10:28 am

    http://ertv.fr/?p=7290

    Apreciază

  13. George said, on iulie 28, 2014 at 11:23 am

    off topic la articol on topic pentru Romania

    Tokes cere reînființarea batalionului secuiesc al morții

    Iată și discursul lui Tokes, ținut în prezența lui Viktor Orban: ”Nu mai avem la dispoziţie încă 25 de ani să aşteptăm, timpul nostru e acum, acum trebuie să acţionăm. Nu mai e timp de incertitudini, de oportunism politic, de speech-uri care vor doar îndobitocirea poporului, care ne pot fi fatale. Acum e momentul autonomiei şi al independenţei, doar independenţa naţională totală poate aduce înălţarea pentru maghiarime! Autonomia teritorială a Ardealului şi a Partiumului trebuie să se înfăptuiască, iar unitatea militară secuiască înfiinţată în timpul lui Bela Kun trebuie să ne fie exemplu, la nevoie!”.

    http://www.stiripesurse.ro/tokes-cere-reinfiintarea-batalionului-secuiesc-al-mortii/

    Apreciază

  14. Florin said, on iulie 28, 2014 at 2:06 pm

    Ascultati cu mare atentie ce spune cele doua perioade 4:10-5:48 si 8:06-8:40 selectate din https://www.youtube.com/watch?v=ImlSgSP-Kvc si veti constata ca parintele Arsenie Boca a prezis „cip-uirea” lumii si chiar a fost impotriva ei. Cat se spune despre inselarea sa, nu sunt in masura sa discern daca este asa sau nu. Doamne ajuta!

    Apreciază

  15. o oarecare said, on iulie 28, 2014 at 3:41 pm

    Sa ne cultivam trezvia prin rugaciune multa.Dumnezeu sa ne ajute sa-L marturisim cu adevarat pe Hristos. Daca unii dintre cei alesi cad in inselare, mai intai trebuie sa-i atentionam si sa ne rugam pentru ei, dar mai apoi trebuie sa fim pregatiti sa suferim si prigoana sau mucenicie pentru Hristos. Asa vom fi incercati ca argintul. Trebuie sa avem grija ca atunci cand ii corectam pe altii sa nu cadem noi insine in vreo patima sufleteasca. Unii sunt bolanvi sufleteste, iar ei au nevoie de medici experimentati si de medicamente puternice. Cu o aspirina nu te poti lupta impotriva cancerului, de exemplu. Iar impotriva leprei e si mai greu de luptat, caci exista pericolul real sa nu-l putem ajuta pe bolnav si sa neimbolnavim si noi.

    Un cuvant pentru suflet, de la parintele Irineu Curtescu, de la Manastirea Ponor:
    http://video.crestinortodox.ro/Gb0PLimW35l/Parintele_Irineu_Curtescu___Despre_cum_sufereau_martirii.html

    Apreciat de 1 persoană

  16. aniush said, on iulie 28, 2014 at 3:41 pm

    “Justin Parvu – Mantuirea prin cip”

    “Adrian Fageteanu – Daniel, Patriarhul pe care-l iubesc”

    “Nicolae Steinhardt – Cu Mamona cucerim Raiul”

    “Dumitru Staniloae – Ecumenismul, piatra de temelie a Bisericii”

    “Arsenie Papacioc – Eshatologia dupa Krishna”

    Cine ar zice asa ceva, sa stie ca aceea e o blasfemie si o insulta adusa ortodoxiei si marilor duhovnici, care au spus ceva invers decat scrie aici.

    Apreciază

  17. aniush said, on iulie 28, 2014 at 4:32 pm

    cosminmatiu,
    Dar cine e persoana care comenteaza despre Parintele Arsenie Boca asa? E cumva sectant?…Caci Dumnezeu sa ma ierte are mentalitate de sectant. Eu stiu foarte bine cum gandesc ei si tind sa cred lucrul asta. In al doilea rand e o persoana ce-mi pare a avea mintea ratacita in zarile albastre. Culmea e ca unii cred ce spune respectivul, din pacate. Eu o sa le spun sa se uite mai cu atentie.
    Ce alte surprize ne mai rezerva youtube referitor la marii nostri duhovnici? Sau o fi asta singura? As vrea sa cred ca da.

    Apreciază

  18. mircea.v said, on iulie 28, 2014 at 4:34 pm

    Daca Parintele Arsenie Boca este inselat, atunci si Parintele Justin este inselat (deoarece Parintele Justin avea mare evlavie la Parintele Arsenie Boca).
    Si asa ceva este imposibil.

    Cine are dubii in privinta Parintelui Arsenie Boca, sa citeasca scrierile Parintelui. Nu marturii, nu minuni.

    Apreciat de 1 persoană

    • Iacoboaie Radu said, on iulie 29, 2014 at 1:08 am

      Nu m-am documentat foarte bine, dar dovezile împotriva părintelui Arsenie Boca mi se par foarte subțiri… Și chiar dacă ar fi existat un dram de adevăr în toate imputările aduse, era creștinesc să fie spuse cu moderație, cu echilibru, pentru a nu leza evlavia pe care o au mulți români față de dânsul.

      INTERESANT ESTE MOMENTUL ALES PENTRU DEZVĂLUIRE. IMEDIAT DUPĂ ATACUL FAȚĂ DE PĂRINTELE ARSENIE PAPACIOC. Este un atac concertat, dirijat… Sistemul a trecut la contraatac față de antiecumeniști. Dar nu vom ceda!

      ECUMENISMUL VA FI SUBIECTUL CEL MAI DEZBĂTUT ȘI COMBĂTUT, CEL PUȚIN DIN PARTEA MEA. PENTRU CĂ ESTE MORMÂNTUL ORTODOXIEI FRAȚILOR!

      Apreciază

  19. mircea.v said, on iulie 28, 2014 at 4:50 pm

    Reiau un comentariu mai vechi:

    Cateva cuvinte ale patimitorului Demostene Adronescu despre Miscarea Legionara. Demostene Andronescu explica de ce s-a reincalzit supa pericolului legionar in aceste zile.
    Trei ideii foarte importante se desprind:
    1. Faptul reluarii atacurilor arata ca reeducarea de la Pitesti si Aiud a fost un esec.
    2. Cei care azi condamna Miscarea Legionara nu fac altceva decat sa continue reeducarea inceputa la Pitesti.
    3. Pune in evidenta obiectivul cu bataie lunga urmarit prin reeducare, adica uciderea “ideilor-forta” care au stat la fundamentul legionarismului, deoarece aceste idei ar fi putut contamina si generatiile viitoare de tineri.

    Din “Reeducarea de la Aiud – Peisaj launtric” aparuta in 2009.

    „Am facut aceasta lunga digresiune pentru ca reeducarea de la Aiud este continuarea, in alt context politic si cu alte mijloace, a celei de la Pitesti, ambele urmarind acelasi scop: nimicirea adversarilor politici sprin siluirea constiitelor acestora si prin UCIDEREA IDEILOR care au modelat constiintele respective. Asa stand lucrurile, nu ar fi exclus ca in curand sa apara pe piata (intre timp, dupa cum vom vedea in continuare, ele au si aparut) , sub pretextul obiectivitatii necomentate, si unele documente ale reeducarii de la Aiud (luari de pozitie, declaratii sau chiar unele dintre „studiile” despre care am amintit), care au fost obtinute prin metodele amintite si inmanuncheate in pomenita „Carte Alba” a Aiudului, pentru a servi, asa cum s-a exprimat in repetate randuri colonelul Craciun, posteritatii la scrierea istoriei.

    Nu se putea ca succesorii celor ce au imaginat si au pus in practica reeducarile de la Pitesti, Gherla si Aiud sa nu exploateze „succesele” obtinute atunci de inaintasii lor prin silnicie si teroare. Faptul ca azi se face uz, pentru a incrimina Miscarea Legionara, de „marturii” facute de oameni asupra carora s-au exercitat presiuni fizice si psihice de neinchipuit mintii omenesti, demonstreaza ca, prin asa-zisele reeducari, s-a urmarit pe langa compromiterea si convertirea constiintelor celor intemnitati, si un alt obiectiv cu bataie mai lunga, si anume UCIDEREA IDEILOR-FORTA care au modelat constiintele respective si care, nestarpite, ar mai putea modela, intr-un viitor mai apropiat sau mai indepartat, altele asemenea. Din acest punct de vedere, actiunea de reeducare inceputa atunci in inchisori continua de fapt, iar detractorii de azi ai acestei adevarate REVOLUTII SPIRITUALE care a fost Miscarea Legionara au la indemana pentru a le folosi impotriva ei, pe langa arsenalul de calomnii si minciuni mostenite de la inaintasii lor, noi „argumente incriminatorii” furnizate de aberantele „marturii” mentionate mai sus. Asa se explica insusirea acestor „argumente” si intrebuintarea lor fara nici un discernamant de catre unii presupusi istorici sau publicisti care nu cunosc Miscarea Legionara decat din manualele de istorie comuniste si din filmele lui Sergiu Nicolaescu”

    „Idealul si visele care i-au animat pe ei continuau insa sa fie „periculoase”, pentru ca puteau contamina si alte generatii de tineri. De aceea, aceasta Miscare trebuia neutralizata prin denigrare si prin prezentarea ei in culori cat mai negre. Si la aceasta denigrare urma sa contribuie si aceasta „insolita istorie” incropita in graba spre sfarsitul reeducarii.”

    „Mai mult chiar, in ultima luna de functionare a „cluburilor”, sefii acestora au ajuns sa se roage de cei care refuzau sa-si faca autodemascarea, sa ia si ei cuvantul si sa incropeasca un fel de autobiografie, pentru a putea consemna in procesele lor verbale acest lucru. Acum era clar ca nu recuperarea noastra, pentru a fi redati „purificati” societatii, se urmarea prin aceasta actiune abuziv numita „reeducare”, ci compromiterea unor luptatori care se dovedisera a fi cei mai redutabili adversari ai comunismului. Aceasta in perspectiva imediata, caci, in PERSPECTIVA MAI INDEPARTATA, SCOPUL era si mai ambitios: uciderea ideilor-forta care facusera cu putinta aparitia si perpetuarea acestui complex fenomen spiritual, chiar in cele mai ostile conditii.

    Caci Miscarea Legionara a aparut si si-a justificat existenta nu doar ca miscare politica, ci si ca destin asumat. Anticomunismul, antisemitismul si celelalte „anti” ale ei au fost doar conjuncturale. Esenta ei a fost alta: asumarea destinului neamului romanesc. Dovada – cutremuratoarele jertfe si imensul capital de suferinta cu care a „arvunit” implinirea acestui „destin”.

    Privita din acest punct de vedere, reeducarea de la Aiud, care se inscrie pe linia agresiunilor indreptate impotriva Miscarii Legionare inca de la aparitia ei, trecand prin genocidul din 1938-1939 si culminand cu Pitestiul, a fost un esec. O dovedeste chiar inversunarea cu care au fost reluate, in ultimul timp, atacurile impotriva ei.”

    Apreciat de 2 persoane

  20. Pungescu said, on iulie 28, 2014 at 4:56 pm

    Subiectul articolului nu era daca Arsenie Boca a fost sfant sau inselat. Era vorba despre denaturarea mesajului si biografiei marilor duhovnici. Ca sa fie corecte politic, sa nu se mai spuna de legionari, de implantare, de ecumenism, de toate acestea.
    Eu nu stiu ce sa zic despre parintele Arsenie Boca, dar constat numai ca adeptii sai au tendinta sa exagereze si sa ii creeze un cult – pe blogul lui yanush exista chiar rugaciunea „Monah preot Arsenie, miluieste-ne” nu Doamne Iisuse Hristioase, asa cum ar trebui. Eu cred ca este un mare pericol aici, asa a inceput si secta visarionistilor, cu adularea lui visarion Iugulescu, intr-un mod exagerat. Chiar nu mai avem la cine sa ne rugam, decat la Arsenie Boca ? Eu nu spun ca a fost inselat, dar exista niste lucruri tulburi legate de el, de exemplu chestii catolice in pictura lui, care nu se pot nega ! Practica spovedaniei cu spunerea pacatelor in gura mare in public si rusinarea pacatosului, anumite „minuni” ciudate, si altele. Pana nu se vor lamuri aceste neclaritati, eu cred ca este bine sa il respectam si sa luam ce este bun din viata si scrierile sale, dar sa nu exageram cu adularea lui.

    Apreciat de 1 persoană

  21. iustina said, on iulie 28, 2014 at 5:07 pm

    As vrea sa vad cu ce argumente puteti convinge pe preotii Antim Gadeoi si Anituledei G. despre fabula sfinteniei lui Boca.Vad niste viteji pe aici. Am vorbit recent cu I.P.S. Pimen despre Boca si a marturisit ca se ocupa cu hipnoza spunea ca se vede si pe privirea lui vicleana.Spunea ca nu e singurul excroc ramas in memoria multimii fara dicernamant, cautatoare de senzatinal ca sfant. I..Pimen traieste chiar va rog sa-l intrebati. Faceti un interviu cu el .

    Apreciat de 1 persoană

    • Pungescu said, on iulie 28, 2014 at 6:49 pm

      Nu se pot trage concluzii despre cineva dandu-ti cu parerea despre privirea lui, hai sa fim seriosi.
      In ce priveste marturia IPS Pimen, o sa cred asta cand o sa vad publicat si semnat de el sau inregistrare video. Asa, a spus X ca i-a spus Y…….. nu e credibil.

      Apreciază

    • crestinul ortodox said, on iulie 29, 2014 at 9:58 am

      acesti popi sunt lupi in piei de oaie la paza turmei …
      SA SE CAIASCA CU ADEVARAT pina nu are sa vie Judecata Lui DUMNEZEU peste acestia …caci acestia sau pus l-a a judeca pe DUMNEZEU
      au o misiune foarte clara din partea masonului si „prea ” spurcatul din dealu mitropoliei , daniel ciubotea
      de ratacire a turmei si de amestecarea otravii in CELE SFINTE

      sa se potoleasca de a se mai lega de SFINTII si CASNICII LUI DUMNEZEU …ca altfel de aici de pe pamint de unde se vor afla focul iadului ii va lua in primire
      … mucilagiul din BISERICA va cadea si cozile de topor la iad vor merge
      dar asemeni si cei care au fost slugi umile si ascultataoare la aceste cozi de topor si cu mucilagiul s-au infratit
      HRISTOS DUMNEZEU NU SE LASA BATJOCORIT si nici CASNICII SAI ASEMENI
      amin.

      Apreciază

      • Ionut said, on iulie 29, 2014 at 8:27 pm

        Nu te amara si nu te mania. „Mania barbatului nu lucreaza dreptatea lui Dumnezeu”. „…Si portile iadului nu o vor birui”.

        Apreciază

    • Ionut said, on iulie 29, 2014 at 3:33 pm

      Oare, face bine IPS Pimen ca scoate paiul din ochiul Pr. Arsenie Boca?

      Apreciat de 1 persoană

  22. aniush said, on iulie 28, 2014 at 9:14 pm

    N-as vrea sa fiu rautacioasa sau sa port discutii in contradictoriu, dar daca noi ne intrebam daca Parintele Arsenie Boca e sfant sau insela, deci daca nu suntem siguri, parerea mea ne bate Dumnezeu. Maine, poimaine ne intrebam daca e bine sau nu sa mergem la Sfanta Biserica?
    Ca sa dau si eu un raspuns, ascultati va rog marturia Doamnei Aspazia Otel Petrescu-care a fost detinut in inchisorile comuniste-referitor la Parintele Arsenie Boca (cum a fost cand l-a intalnit si ce impresie i-a lasat).

    PS: Nu m-as duce sa vorbesc cu IPS Pimen. Imi cer iertare ca o spun direct, dar stiu de undeva a fost ofiter de securitate.

    Apreciază

  23. aniush said, on iulie 29, 2014 at 6:34 am

    …si surpriza pentru unii. Iata adevarata declaratie a Parintelui Arsenie:
    „Ecumenismul? Erezia tuturor ereziilor! Caderea Bisericii prin slujitorii ei. Cozile de topor ale apuslui.
    Numai putregaiul cade din Biserica Ortodoxa”
    „Se vorbeste de unirea Bisericilor, deci de ajungere la sobornicitate. La sobornicitatea Bisericii ajung cei ce renunta la confesionalitate… Tendinta Papei de a atrage in acelasi staul pe toti crestinii nu se va realiza niciodata. Papa nu va ajunge niciodata la o turma si un Pastor in staulul Romei, deoarece Biserica are un singur Pastor: Iisus Hristos.
    Sectarii au provocat o libertate catehetica care-i duce la erezie.
    Diavolul stie si el Scriptura, insa diavoleste, deoarece mintea lui fiind nebuna, stramba intelesul oricarui cuvant, devreme ce el nu sta in adevar, ci in minciuna.
    Dracii nu au putere asupra crestinului ortodox, botezat dupa randuiala, in Biserica. Botezul pocaitilor (de tot felul) este lepadare de primul botez drept si e pacat.
    Nu da cu bata in viespele sectare.
    Ba unii vor ajunge ca, cu ajutorul demonilor, luandu-se dupa amagiri satanice, sa pogoare chiar foc din cer amagind chiar si pe sfintii adevarati. Acestia sunt mucarii de azi, din mijlocul vostru, adica sectarii, care atunci cand vor fi lepadati de dreptul Judecator vor zice: “Doamne, nu am facut minuni in numele Tau? Nu ne-am inchinat noi Tie?” La toate acestea Dumnezeu le va raspunde: “Duceti-va de la Mine blestematilor fiindca nu va cunosc pe voi”
    Pun intre ghilimele pentru ca l-am citat. Nu sunt cuvintele mele, sunt ale parintelui. Cititi cu mare atentie. Trageti singuri concluziile. Imi pare rau ca nu pot sa pun anumite grupuri de cuvinte ingrosate, ar fi sarit in ochi, dar eu zic ca e foarte bine si asa.

    Apreciază

  24. aniush said, on iulie 29, 2014 at 8:03 am

    Inca ceva. Daca tot va indoiti de sfintenie, acuma credeti. Aceasta este cea mai puternica dovada. Daca nici asa nu veti crede, atunci nu stiu ce sa zic.
    http://www.trilulilu.ro/muzica-traditionala/parintele-arsenie-boca-marturii-catolici-grecocato

    Apreciază

  25. iustina said, on iulie 29, 2014 at 9:53 am

    aniush, cand pui pe Boca mai presus de Adevar poti sa asculti la nesfarsit inregistrarea postata de tine despre Boca ca ai mintea legata . Fanii idolului Boca nu au constiinta ortodoxa ca tine , umbla disperati dupa senzational si trai bun, vorbeste gura fara ei , lauda atitudinea neortodoxa a lui Boca. Este ortodox sa-i trimiti pe greco-catolici la Voila la erezia lor in loc sa-i convertesti? – mai ales ca te bucuri de simpatia lor. Ce ar fi sa vezi si acum preoti ortodocsi spovedind si impartasind pe greco-catolici fara trecere la ortodoxie , cu binecuvantarea unui episcop ortodox ?-dupa exemplul lui Boca. Pr. G. Anitulesei spune corect ca sunteti unii care va declarati antiecumenisti dar fanatici si fara dicernamant il promovati. Nimeni nu e mai presus de ADEVAR, nici ereticul Boca. Daca I .Pimen i-ti mangaia prostia sustinand idolul Boca l-ai fi laudat, si mergeai repede sa-l inregistrezi ,dar asa e securist si cred ca te temi ca nu cumva sa traiasca si sa-l inregistreze cineva cu aceasta marturie . Iar dupa moarte sa strigati e falsa , nu e vocea lui cum spuneti despre A.Papacioc. Cautati ADEVARUL cu sinceritae si lasati idolatria.

    Apreciază

    • Ionut said, on iulie 29, 2014 at 3:46 pm

      Exista vreo marturie care te-ar putea convinge ca Pr. Arsenie Boca nu este eretic? Cine are mintea legata?

      Apreciază

  26. iustina said, on iulie 29, 2014 at 10:47 am

    Intreb . Stie cineva numele duhovnicului la care se spovedea A.Boca in ultimii ani de viata? Si daca mai traieste. ?

    Apreciază

  27. aniush said, on iulie 29, 2014 at 12:10 pm

    Nu sunt sigura ca mesajul meu a fost inteles. Eu am pus citate cu cuvinte rostite chiar de el si el singur a spus „cozile de topor ale apusului”. E exact opusul la „biserici surori”. N-a spus asa ceva. Si chiar el dorea convertirea la ortodoxie, dar deh. Eminescu are o vorba „rele or fi toate cate nu vor intelege”. Bag seama ca avea dreptate.
    Ca o paranteza fie spus, maine poimaine se va pune semn de intrebare in legatura cu Parintele Iustin; se stie ca a inverzit busuiocul dupa ce si-a dat sufletul, dar oamenii au memorie scurta.
    Interesant e ca niciunul dintre marii duhovnici nu a spus „a fost un inselat”, a spus-o securistul Pimen, care se autointitituleaza si Inalt Preasfintia Sa de parca el ar fi Dumnezeu, ca si toata sleahta din asa zisul Sfant Sinod, si de a carui „marturie” nici nu imi pasa. Cu mine ar vorbi ca si cum ar vorbi unui perete. A facut parte din grupul celor care au torturat oameni nevinovati? Da. Asa ca de ce l-as crede?
    E adevarat ca au fost in securitate si oameni care au devenit marturisitori de adevar, dar acelora li s-a luat gatul in cel mai scurt timp (vezi Bartolomeu Anania).
    De idolatrie nu se pune problema. Idolii exista atunci cand noi ii transformam in idoli; eu as asocia cu cuvantul exagerare: te asezi in genunchi cu fata la pamant inaintea unui preot-in acel moment devine idol (trebuie sa vorbesti cui el fata catre fata), vii la spovedanie intreband ce suma de bani trebuie sa dai, vii la cununie sau botez, intreband cat te costa. Atunci banul devine idol absolut.

    Apreciază

    • Ionut said, on iulie 29, 2014 at 8:24 pm

      Iti inteleg supararea, insa nu trebuie sa-i judecam pe cei ce au cazut in inchisorile comuniste. Nu stim ce chinuri au indurat si cum am fi trecut noi prin acele chinuri. Si sa ne rugam si pentru Sf. Sinod. Daca sunt macar doi sau trei ierarhi cu adevarat credinciosi, Hristos este acolo, in mijlocul lor.

      Apreciază

  28. aniush said, on iulie 29, 2014 at 12:15 pm

    Si apoi vorbind asa… E razboi intre ortodocsi, catolici, evrei, musulmani si din acest razboi, cred ca cei care vor invinge vor fi agnosticii, adica cei care din propria convingere nu au aderat la nicio religie in lumea asta.
    Care e doctrina lor? Ei considera ca orice sfant are de fapt legatura cu cel rau, ca Sfanta Treime nu exista, ca Dumnezeu e unic, unul Dumnezeu, ca nu e Tatal, Fiul si Sfantul Duh si ca nu religia te salveaza ci faptele tale. Nu admit nici pe Hristos, Muhamed, Sidartha si altii. Nu se inchina la nimic. Cred doar ca Dumnezeu e in toate si in fiecare din noi. Culmea e ca unii dintre ei sunt oameni deosebiti…sau au fost daca nu i-a lua Dumnezeu deja la El.

    Apreciază

  29. mircea.v said, on iulie 29, 2014 at 12:56 pm

    Iustina, mi-ar fi frica sa vorbesc asa. Parintele Arsenie Boca nu e mai presus de Adevar. A fost atat de mare incat lumea nu l-a inteles. si atunci cand omul nu intelege, nu zice ca e el mic si prost, zice ca Parintele este inselat. Vezi ce spune si Parintele Staniloae.

    Cand ai dubii si nu ai dovezi clare, concrete, nu ai fost tu la fata locului, mai poti sa-ti dai seama de adevar din aspecte indirecte. In speta, marturia Parintelui Justin si a Doamnei Aspazia, (ambii dupa mine facnd parte din randul Sfintilor Inchisorilor). Nu doar de pe you tube, ci apeland la carti, scrieri… Iar a compara pe pr Anitulesei sau mai stiu eu cine, cu Sfintii Inchisorilor, in privinta discernamantului, harului, e cam aiurea. Cine nu stie despre Doamna Aspazia, apoi sa citeasca tot ce a patimit si trairile ei din inchisoare. Sa citeasca ce spune despre aceste vremuri si nu numai, si sa traga singuri concluzia daca are discernamant sau nu. Apoi l-a cunoscut pe parintele Arsenie Boca personal. Curios este ca toti cei care l-au cunoscut pe parinte personal zic numai lucruri ff bune si frumoase. Despre Parintele Justin, ce sa mai vorbim in privinta discernamantului…

    Da nu frate, noi sa ascultam de x si y …

    Apreciat de 1 persoană

  30. iustina said, on iulie 29, 2014 at 10:36 pm

    Am pus intrebari legate de atitudinea lui Boca fata de greco-catolici si vad ca deraiati de la subiect ca sectarii. Tocmai asta e problema ca nu toti care l-au cunoscut pe Boca vorbesc frumos despre el ca A. Papacioc,Hrisostom de la Bucium, Ioanichie Balan, I.P.S.Pimen si eu cunosc o multime de preoti de mir sau calugari care spun daca ii intrebi ca Boca este ratacit dar se tem sa o faca public pentru reactia fanaticilor ca voi. Despre pr. Iustin Parvu spun ca nu sa aplecat suficient si amanuntit asupra acestui subiect , dar sunt sigur ca astazi daca ar fi in viata ar avea o alta atitudine. Nu-l considerati pe pr. Iustin atoatestiutor si infailibil pentru ca era si om.Spun asta din experientele care le-am avut cu el. Dupa ce a fost dezgropat I. Argatu indemna lumea sa mearga la Boroaia , iar dupa ce i-am povestit cu deamanuntul cum am spalat oasele si i-am prezentat fotografii de la dezgropare si i-am spus opinia I.P.S.Pimen, el n-a spus ca-i securist ci smerit a incetat sa mai trimita lumea la Boroaia. Atunci cand pr. Iustin a afirmat in revista Glasul Monahilor despre un pr. romano- catolic ca sa mantuit , am fost la el si i-am spus sa nu mai faca afirmatii publice de acest fel pentru ca pot duce la caderi, deoarece cuvantul sau are greutate si pote fi speculat eronat, pr. Iustin P. sa cait spunand . Martori la ceste intamplari sunt calugarii din P.Voda Xenofont, Mina ,Filoteu,e.t.c. Am apreciat smerenia , buna credinta si dorinta sincera de Adevar a parintelui Iustin dar o spun era si om. I. Pimen nu a dorit sa-l denigreze pe Boca ci pentru ca l-am intrebat mi-a spus ceia ce cunostea personal. Eu sunt pr. Anitulesei G. si nu pot vorbi pe placul vostru pentru ca ar trebui sa ma abat de la adevar, ma consult cu ierarhul meu pentru ca Dumnezeu mi-a dat preotia prin el . Atentie asa cum Sfintii au fost si ei oameni cu neputinte la fel si ceilalti pot spune lucruri reale si chiar folositoare. E nevoie de discernamant aici. Iustina e fica mea eu nu sunt specialist in calculatoare nu e un mod de a ma ascunde cum faceti voi.

    Apreciază

    • Iacoboaie Radu said, on iulie 30, 2014 at 10:55 am

      Părerea mea este că un părinte adevărat, cu smerenie, nu ar vorbi astfel, ci cu blândețe și dragoste. Nu ar numi fanatici pe cei care mai țin încă aprinsă aprinsă iubirea de neam și de țară. Ca să-l puteți ,,vorbi de rău” pe părintele Arsenie Boca, unul din marii duhovnici români, cred că ar trebui să fiți cel puțin la fel de înduhovnicit ca dânsul sau chiar mai mult.
      Dar vorbirea de rău nu este păcat? De ce nu folosiți măcar argumente sau dovezi clare? Credeți că prin această atitudine ne convingeți? Iar ÎPS Pimen nu este de încredere din câte știu și vă arătați drept purtătorul său de cuvânt… Doamne ajută!

      Apreciază

    • Ionut said, on iulie 30, 2014 at 12:37 pm

      Am vrut sa tac, dar n-am putut. Nu ma indoiesc de buna-credinta cel putin a unora din cei ce il critica pe Pr. Arsenie Boca, dar…
      Stim cu totii ca greco-catolicismul a aparut ca urmare a unor masinatiuni ale Habsburgilor care incercau sa dezbine poporul roman. Oare, dupa „unirea cu Roma”, toti taranii simpli care au continuat sa mearga la biserica din sat, sa asculte slujba de la preotul imbracat cu aceleasi vesminte, sa tina aceleasi sarbatori ca si pana atunci, care nu au fost intrebati daca sunt de acord cu unirea, pot fi considerati eretici? Nu stiu, intreb si eu…
      Stim ca in 1948, comunitatea greco-catolica a revenit in Biserica Ortodoxa, dar nu din convingerea prelatilor greco-catolici si nu din dorinta de a repara o mare nedreptate, asa cum ar fi fost bine, ci in urma presiunilor regimului comunist.
      In cadrul acestei reveniri, s-a facut Mirungerea tuturor credinciosilor, de la pruncul abia botezat pana la batranul de 100 de ani?
      Pentru a sti exact ce a discutat Pr. Arsenie cu greco-catolicii, cand si in ce context, de cand se cunosteau acesti oameni cu Pr. Arsenie ar trebui intrebati macar doi dintre acesti oameni.
      Eu am citit altceva:

      http://www.apologeticum.ro/2010/09/parintele-arsenie-boca-despre-dialogurile-dintre-ortodocsi-si-papistasi-papa-nu-va-ajunge-niciodata-la-o-turma-si-un-pastor-in-staulul-romei/

      Doamne-ajuta!

      Apreciază

  31. mircea.v said, on iulie 30, 2014 at 10:50 am

    @iustina,

    ierarhul dvs. ce spune public despre actele biometrice, legionari, Sfintii Inchisorilor, ecumenism, homosexuali? Public, nu in debara, ca este ierarh al Bisericii nu al debaralei. Trebuie sa vorbeasca la lumina si sa lumineze poporul.

    Va rog inca o data sa repetati care sant aceste mari rataciri ale Parintelui Arsenie Boca.
    Eu voi cauta in scrierile parintelui (nu minuni, nu marturii) si voi reveni cu ceea ce spune Parintele pe aceste teme.
    Este un pic de ras ca un preot sau un ierarh sa nu spuna ceva ca ii este frica de mireni. Asta nu am mai auzit-o. Frica la preot si episcop de mirean…
    In rest, despre mantuire, doar Dumnezeu stie. IPS Bartolomeu Anania spune asa

    „Cel ce va crede şi se va boteza, se va mântui, iar cel ce nu va crede, se va osândi. ”
    Scurt pe doi! Nu încape discuţie! Şi noi la fel. Nu avem certitudinea că cei de alte confesiuni se mântuiesc. Dar noi o avem pe a noastră şi ne este de ajuns.

    Si despre Parintele Calciu o multime de preoti si de ierarhi spun ca a fost nebun. Si pot spune toti despre cineva ca e ratacit, sau nebun. Multimea nu e un criteriu in ortodoxie.

    Dar cum noi, cei „fanatici”, ne-am facut „idol” dintr-un „fanatic si eretic”, dau un mic citat din scrierile Parintelui Arsenie Boca, care exprima foarte bine „fanatismul si erezia” in care se afla:

    „E atat de mare sufletul omului, dupa obarsia sa, incat numai Dumnezeu il poate umple.
    Cu orice altceva de-ai incerca sa-ti saturi sufletul, nu faci decat sa ti-l ingustezi
    pe masura dorintei urmarite: asta-i desfigurarea lui!

    Cu alte cuvinte renunti la inrudirea ta cu Dumnezeul infinit, cu Dumnezeul nemarginirii si te lipesti de aceea pe care multi Parinti ai Bisericii o izbesc cu vorba aspra: „curva lume” (pofta trupeasca).

    Sa fii in lume, dar intotdeauna (adancit in smerenie) sa fii mai presus de lume!

    Nu ingusta rostul vietii tale numai la idealuri pamantesti! Implineste-le si pe acelea,
    dar intotdeauna fii mai presus de ele. Din cauza nestatorniciei lor, a conflictelor cu
    rautatea si infirmitatea lumii, trebuie sa-ti asiguri viata in Dumnezeu, Care nu te minte,
    cum te minte mai sus pomenita lume. ”

    Parintele Arsenie Boca

    Pentru asemenea scrieri il iubesc pe Parinte. E clar deci, sant fanatic.

    Iar apropo de Sfintii Inchisorilor, domnule draga, noi cei de azi, santem asa de mici fata de acesti oameni, incat mi-ar fi rusine sa ridic privirea spre inaltimea lor.

    Apreciat de 2 persoane

  32. mircea.v said, on iulie 30, 2014 at 11:11 am

    @iustina,

    O mica observatie, din comentariile dvs. rezulta ca ar trebui sa avem mai multa incredere in IPS Pimen si pr Anitulesei decat in Parintele Justin si Doamna Aspazia. Domnule draga, este cea mai proasta gluma care am auzit-o in viata mea.
    Asa ceva imi insulta bunul simt, si bruma de inteligenta si de discernamant pe care le am.
    Dar, fiecare crede ce doreste, se situeaza pe ce pozitie doreste. Dumnezeu ne-a facut liberi.

    Apreciat de 1 persoană

  33. aniush said, on iulie 30, 2014 at 1:31 pm

    Da,
    V-am citit comentariile tuturor. N-o sa fiu foarte, foarte incisiva, o sa fiu acum un pic mai diplomata. Poate ca e mai bine asa.
    Eu nu-mi pot permite sa spun despre Parintii A. Boca, A. Papacioc, Iustin Parvu etc ca „au avut rataciri”, nici sa stau sa vanez daca au facut in viata vreo gresala sau n-au facut atata timp cat au avut harul si printre oameni au fost exemple de urmat. Fie vorba intre noi mai multe greseli am eu la o varsta tanara, decat ar fi avut parintii in zece vieti, daca le-ar fi trait…Si faptul ca au facut inchisori comuniste si au dus-o mult mai greu decat noi ma indeamna sa le arat mai mult respect. Nu ridic vocea asupra lor.
    In rest a spus Mircea v ceea ce as fi spus si eu.
    Dumnezeu sa ne ierte pe toti!

    Apreciază

  34. […] Reeducarea post mortem a parintelui ARSENIE PAPACIOC. Deja e pro cip si anti legionar. In curand va … […]

    Apreciază

  35. mihaelmarius said, on ianuarie 13, 2016 at 1:54 pm

    https://sfintiinugresesc.wordpress.com/2016/01/13/ne-vorbea-pana-l-au-cenzurat-bocaitii-parintele-arsenie-papacioc/

    Ne vorbeA (pana l-au cenzurat bocaitii) Parintele Arsenie Papacioc
    In 2008, puteai afla (si-ncerca sa-l spui) adevarul citind Vol 2 din „Ne vorbeste parintele” – aparut in 1997. Intr-adevar, in anul 2010, volumul 2 era INCA postat necenzurat : https://www.scribd.com/doc/28335736/NE-VORBESTE-PARINTELE-ARSENIE-PAPACIOC-VOL-2 / https://archive.org/details/ne_vorbeste_pr_arsenie_papacioc_vol_2.
    Astazi, ne-a ramas postarea saccsiv din noiembrie 2011 cu inregistrarea audio (preluata pe youtube in 2013 de ortodoxiaromaneasca) .
    Abia in vara anului 2015 a aparut transcriptul postat pe https://ortodoxiacatholica.wordpress.com/2014/11/18/marturisire-impotriva-ereziei/- preluat de la http://documents.tips/documents/ne-vorbeste-parintele-arsenie-papacioc-vol-2.html
    Concluzia? Paragraful final al Apocalipsei Sfântului Ioan Teologul:
    ” Cine e nedrept, să nedreptăţească înainte. Cine e spurcat, să se spurce încă. Cine este drept, să facă dreptate mai departe. Cine este sfânt, să se sfinţească încă. Iată, vin curând şi plata Mea este cu Mine, ca să dau fiecăruia, după cum este fapta lui.”
    “Afară câinii şi vrăjitorii şi desfrânaţii şi ucigaşii şi închinătorii de idoli şi toţi cei ce lucrează şi iubesc minciuna!”
    “Cel ce mărturiseşte acestea zice: Da, vin curând. Amin! Vino, Doamne Iisuse! Harul Domnului Iisus Hristos, cu voi cu toţi! Amin.”

    Apreciază

  36. […] Reeducarea post mortem a parintelui ARSENIE PAPACIOC. Deja e pro cip si anti legionar. In curand va … […]

    Apreciază

  37. […] Reeducarea post mortem a parintelui ARSENIE PAPACIOC. Deja e pro cip si anti legionar. In curand va … […]

    Apreciază

  38. […] Reeducarea post mortem a parintelui ARSENIE PAPACIOC. Deja e pro cip si anti legionar. In curand va … […]

    Apreciază

  39. GHEORGHE said, on iulie 19, 2020 at 5:39 pm

    SFINTE PARINTE ARSENIE PAPACIOC ,roaga-te LUI DUMNEZEU pentru noi pacatosii !
    AMIN !

    Apreciază

  40. […] Reeducarea post mortem a parintelui ARSENIE PAPACIOC. Deja e pro cip si anti legionar. In curand va … […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.