SACCSIV – blog ortodox

VIDEO – SUA: Un adolescent voia sa se sinucida. Au sunat la 911. Politia a venit si l-a impuscat …

Posted in Uncategorized by saccsiv on iulie 4, 2014

In mod cu totul surprinzator, aseara l-am auzit pe Mugur Ciuvica criticand politica externa americana: Romania, Irak, Afganistan, Egipt, etc. Nu cu multa tragere de inima ii tinea oarecum isonul si Radu Tudor, cel ce de obicei mai are un pic si ia pozitie de drepti cand vorbeste despre licurici. Dar amandoi au concluzionat ca daca la extern nu e de bine cu SUA, la ei in tara sunt niste minunati.

Ei bine, nu sunt. Iar daca analistii de mai sus vor citi aceste randuri, m-am gandit sa aleg spre exemplificare ceva din faptele de vitejie ale politiei americane si nu mi-a fost deloc greu, caci netul e plin. Iata ultima isprava:    

   Adica, au sunat la 911 deoarece adolescentul dorea sa se sinucida iar politia a rezolvat cu celeritate cazul, omorandu-l.

Cititi va rog si:

Foto: DHS foloseste la antrenamente TINTE CU ASPECT REAL ilustrand FEMEI INSARCINATE, COPII si BATRANI

VIDEO: Politia americana EXECUTA UN OM FARA ADAPOST

SUA: Parintii au un copil cu probleme psihice. Copilul are o criza. Parintii cheama politia. POLITIA IL UCIDE …

Politia electrocuteaza un tata ce dorea sa-si salveze fiul de trei ani dintr-un incendiu. Copilul a murit …

Un tata a vrut sa-i dea fiului de 19 ani o lectie. A fost ultima … POLITIA I-A IMPUSCAT COPILUL …

HORROR REAL: Un anonim „informeaza” ca fumezi marijuana. Tu nu fumezi, dar nu conteaza. Protectia copilului decide ca „informatia” este motiv suficient ca sa-ti ia copilul. Tu te opui. Politia te ucide …

Video: Un politist al Universitatii a tras intr-un student pana l-a omorat. Evident, in SUA …

Video – SUA: Adolescenti arestati deoarece asteptau … autobuzul

VIDEO: Tata arestat pentru ca a incercat sa-si ia copiii de la scoala

VIDEO: 500 de americani inocenti ucisi anual de politie?

Foto: DHS foloseste la antrenamente TINTE CU ASPECT REAL ilustrand FEMEI INSARCINATE, COPII si BATRANI

De ce are nevoie DHS de 1,6 miliarde de cartuse si peste 2700 de blindate rezistente la mine?

SUA: Cine te protejeaza de politie? Ucisi nevinovati in propria casa … MILITARIZAREA POLITIEI

23 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. stef said, on iulie 4, 2014 at 1:46 pm

    Trafic de minori orfani in baze guvernamentale secrete din SUA – comportamentul criminal al unui stat condus de pedofili si satanisti – http://whitehousewhispers.com/congressman-blocked-from-entering-child-immigrant-facility/

    Apreciază

  2. aniush said, on iulie 4, 2014 at 2:04 pm

    In loc a cheme ambulanta sa-l salveze, politia l-a impuscat? De ce?

    Apreciază

    • Alex said, on iulie 4, 2014 at 2:33 pm

      Asa e din totdeauna la americani. Politistul are voie ca sa faca uz de arma cand este amenintat de arma, fie ea si arma alba. Daca refuzi ca sa arunci arma si o agiti catre politisti ai 99,99% sanse ca sa mori impuscat. E bine, e rau … nu pot ca sa ma pronunt. Cert e ca la noi mor de moarte violenta destui politisti din cauza regimului strict in care poate folosi arma din dotare.
      Din ceea ce stiu, populatia americii are o mare problema cu medicatia. Sunt prescrise f. multe calmante copiilor si adolescentilor, droguri care au un efect nociv asupra psihicului. Aici e buba.
      Doamne apara si pazeste!

      Apreciază

      • tataia said, on iulie 4, 2014 at 4:06 pm

        Sa inteleg ca tu tii cu politia? Vad ca parca acolo bati…Mor la noi multi politisti din cauza faptului ca nu pot face uz de arma decit in anumite conditii? Pai unul este regimul armelor si munitiilor in Romania si altul este in SUA. Este normal ca si politia sa poata face uz de arma in anumite conditii in Romania si in alte conditii in SUA. Te asigur ca in SUA mor de 100 de ori mai multi politisti impuscati decit in Romania…asa ca sincer nu inteleg pozitia pe care o adopti tu aici…decit daca nu cumva esti politist si/sau ai rude sau prieteni care lucreaza in politie.

        Datoria politiei este sa apere legea? Acea lege care ne obliga pe toti sa ne indosariem electronic? Acea lege care permite operatorilor de telefonie mobila sa ne stie,CNP-ul, adresa, alte date personale? Acea lege care ne obliga sa ii acceptam pe homosexuali, sa permitem concerte de muzica rock satanista la noi in tara? Pai in cazul asta politistii sint de partea raului…nu al binelui. Asta ca sa nu mai vorbesc de politistii spagari, politistii care sint mina in mina cu infractorii, etc. Nu as vrea sa generalizez dar de obicei un politist bun este unul mort.

        Dar bine ca de vina sint medicamentele…nu politia, pentru ca vad ca asta este concluzia la care ai ajuns tu.

        Apreciază

      • saccsiv said, on iulie 4, 2014 at 5:53 pm

        tataia

        Nu inteleg expresia: de obicei un politist bun este unul mort

        Apreciază

      • tataia said, on iulie 4, 2014 at 9:10 pm

        @saccsiv Iertare daca exprimarea mea a fost cam dura, ambigua sau nepotrivita. Eu unul personal nu am avut nici o alta problema cu politia decit amenzi rutiere. Nu ca acelea ar fi vreo fericire pentru cineva. Este adevarat ca in ultima vreme nu prea am mai vazut abuzuri savirsite de politie in acest sens…adica au aplicat pur si simplu legea fara a cauta nod in papura…au vorbit respectuos, etc. Dar asta nu inseamna totul. Cind inerci sa ii explici unui politist ca ai incalcat o oarecare regula deoarece te grabeai din motive 100% obiective nu ai cu cine sa vorbesti. Te lovesti ca de un zid. El stie legea si atit. Sint indoctrinati…ca niste robotei.

        Cunosc insa situatii in care bande intregi de proxeneti, traficanti de droguri, etc au fost protejate chiar de politie. Pot oferi linkuri catre presa online. MUlta lume crede ca daca nu ar exista politie am fi tilhariti pe strada ziua in amiaza mare, femeile violate etc. Sincer nu sint de acord, deoarece cei care sint inclinati sa comita acte antisociale le comit cu sau fara politie iar cei care nu sint inclinati sa comita astfel de acte nu au nevoie sa stie de frica politiei pentru a nu le comite.

        Si pina la urma sa fim sinceri…politia este probabil institutia cea mai urita de populatie. Pe masura ce legea devine din ce in ce mai restrictiva pentru intreaga populatie si indeosebi pentru noi crestinii (acte biometrice, supravegherea telefoanelor, dotarea obligatorie a masinilor cu dispozitive de urmarire GPS si de oprire de la distanta a motorului, etc), cine vor fi cei care ne vor forta sa respectam legea? Evident politia, jandarmeria, etc. Lumea intreaga va deveni un imens stat politienesc si nu e de bine…

        Am asistat de multe ori noaptea tirziu, de pe balcon la scandaluri, batai iscate de betivi sau drogati…care urlau de trezeau un cartier intreg, luau la pumni stilpii si copacii din zona, etc. Si am stat mult pe ginduri daca sa chem politia sau nu sa ii potoleasca…nu imi era frica decit de integritatea masinilor oamenilor care nu aveau nici o vina in chestia aceasta…cu toate acestea am preferat sa nu chem politia..o data pentru ca trebuia sa imi dau date personale, declaratii, etc….si apoi din cauza dispretului profund pe care il am eu pentru institutia politiei. Plus ca pira este iarasi un mare pacat…

        Deci cind am spus ca un politist bun este unul mort, desi am specificat din start ca nu generalizez (or fi si politisti buni, nu contest dar cu o floare nu se face primavara) m-am referit la faptul ca sint 100% sigur ca un politist nu mai poate face rele doar atunci cind este mort….nu instig pe nimeni la omorirea politistilor…v-am spus, eu alte probleme in afara de amenzi rutiere nu am avut cu ei…

        Apreciază

      • Alex said, on iulie 4, 2014 at 10:48 pm

        @tataia
        Marturisesc ca si eu sunt stapanit de duhul razvratirii insa sunt constient ca daca nu-l lepad ma voi duce direct in iad, singurul loc unde sunt acceptati razvratitii…

        „Epistola către Romani a Sfântului Apostol Pavel
        Capitolul 13

        1. Tot sufletul să se supună înaltelor stăpâniri, căci nu este stăpânire decât de la Dumnezeu; iar cele ce sunt, de Dumnezeu sunt rânduite.
        2. Pentru aceea, cel ce se împotriveşte stăpânirii se împotriveşte rânduielii lui Dumnezeu. Iar cel ce se împotrivesc îşi vor lua osândă.
        3. Căci dregătorii nu sunt frică pentru fapta bună, ci pentru cea rea. Voieşti, deci, să nu-ţi fie frică de stăpânire? Fă binele şi vei avea laudă de la ea.
        4. Căci ea este slujitoare a lui Dumnezeu spre binele tău. Iar dacă faci rău, teme-te; căci nu în zadar poartă sabia; pentru că ea este slujitoare a lui Dumnezeu şi răzbunătoare a mâniei Lui, asupra celui ce săvârşeşte răul.
        ………………………………………”

        Apreciază

      • saccsiv said, on iulie 4, 2014 at 10:51 pm

        Alex

        Tataia zice ceva, tu insa ..

        Frate, tu si pro cip si pro orice stapanire …

        Apreciază

      • Irina said, on iulie 4, 2014 at 10:58 pm

        Departarea de Dumnezeu, faptul ca saracii nu se afla in Biserica, nu beneficieaza de spovedanie care curata pacatele ii face sa sufere de tot felul de boli psihice.

        Apreciază

      • Alex said, on iulie 4, 2014 at 11:12 pm

        Exact .. e datorie si incredintare de la Dumnezeu si Sfintii Apostoli. Crestinii se supun intru Duhul Sfant si intru Duhul Sfant se gaseste masura pt. fiecare. Pentru unii cipurile(toate nu numai cele din documente) sunt vatamatoare pt. altii nu. Insa pe tine frate Vasile te vad ca un adept al lui Procust. Cine nu se potriveste prejudecatilor tale, mai ca-l scoti eretic si apostat.
        Domnul si Maica Domnului sa-ti lumineze cugetul.

        Apreciază

      • Mr. Blue said, on iulie 6, 2014 at 6:12 pm

        pai poate militienii au venit sa-l salveze si ala o fi avut vreo arma cu care intentiona sa se sinucida si pe care a indreptat-o impotriva respectivilor salvatori la care aia nu au stat la stat la discutii cu nebunul/drogatul ma rog ce-o fi avut el acolo in scafarlia aia a lui si….au tras.

        de unde a tras concluzia ca Alex e procip? k nu reiese asta din comentariul lui, a zis el asta in alte postari ca eu citesc blogul asta de relativ putina vreme?

        Apreciază

      • saccsiv said, on iulie 6, 2014 at 7:59 pm

        Mr. Blue

        Da.

        Apreciază

      • Alex said, on iulie 7, 2014 at 8:39 am

        @ Mr. Blue

        Fratele Vasile ma acuza ca sunt pro cip pt. ca mi-am facut cunoscuta opinia ca cine are documente cipate nu este lepadat de Dumnezeu. Si am exemplicat cat se poate de logic aducand in sprijinul meu chiar si cuvantul vrednicului de pomenire, parintelui Iustin Parvu… Insa nu am facut propaganda pro cip ba din contra am dat cateva idei de stickere si bannere anti-cip. Eu consider ca documentele obligatorii cipate aduc atingere libertatilor cetatenesti.

        Apreciază

      • saccsiv said, on iulie 7, 2014 at 10:49 am

        Alex

        Acum ai lasat-o mai moale.

        Apreciază

      • tataia said, on iulie 9, 2014 at 4:22 pm

        @Alex Spuneai mai sus ca tu nu poti sa te pronunti? Ei bine eu pot. Este RAU.

        Spui ca pentru a nu ne teme de stapinire trebuie sa facem binele? Da’ tu vezi ca din punctul de vedere al stapinirii binele este rau si raul este bine? Deci cum este pina la urma? Eu stiu ca daca miine ma apuc sa lipesc afise anti acte biometrice, anti-chemtrails, anti-gay si anti ecumenism voi fi saltat de politie….asa ca supunerea fata de stapinre la care ne indemni tu nu este buna…

        Apreciază

    • Irina said, on iulie 4, 2014 at 10:55 pm

      Pai probabil, au primit ordin de sus sa ucida in stanga si in dreapta pentru a reduce populatia globului. Dupa cum se observa sunt omorati oameni vulnerabili ca de exemplu oameni ai strazii, bolnavi psihic. Asta imi miroase a eugenie, clar cu un scop se fac toate astea. Posibil ca in viitor aceste atitudini ale autoritatilor sa se extinda si asupra crestinilor care vor fi vazuti ca teroristi, fanatici. Cred ca mult crestini vor muri in felul asta, poate vor fi considerati nebuni si vor suna la politie si va fi impuscat in felul acesta.

      Apreciază

  3. Andrei C. said, on iulie 4, 2014 at 4:54 pm

    Sf. Ambrozie al Mediolanului: Biserica – Eva tainică
    http://paterika.net/2014/07/04/sf-ambrozie-al-mediolanului-%e2%80%a0397-biserica-eva-tainica/

    Apreciază

  4. Radu said, on iulie 4, 2014 at 7:18 pm

    Reblogged this on radupopescublog.

    Apreciază

  5. Spaceman said, on iulie 5, 2014 at 9:49 pm

    Probabil ca asa sunt instruiți polițiștii din SUA,sa nu ezite, atunci când „suspecții” nu se supun somațiilor ,sa facă abuz de forță sau uz de forță letală, indiferent cine ar fi „suspectul”. Civilii acuză forțele de politie americane ca folosesc forța în mod excesiv acolo unde nu este cazul,iar polițiștii se apără spunând ca au aplicat regulile „ca la carte”. Iată un caz recent, din data de 04.07.2014.Ptr. cine înțelege mai puțin limba engleza,precizez ca în videoclipul prezentat în link,este vorba despre un caz din Los Angeles, în care o femeie este bătută cu brutalitate de un polițist rutier iar un trecător a filmat totul.Presa a cerut explicații polițiștilor,iar aceștia au spus ca violenta a fost necesara deoarece femeia,care acum primește îngrijiri medicale într-un spital și refuza să-și dea numele, s-a opus arestării și încătușării în mod repetat.
    http://www.huffingtonpost.com/2014/07/03/cop-punches-woman-los-angeles_n_5556928.html?utm_hp_ref=mostpopular

    Apreciază

  6. […] VIDEO – SUA: Un adolescent voia sa se sinucida. Au sunat la 911. Politia a venit si l-a impuscat … […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.