SACCSIV – blog ortodox

Aromanca SIMONA HALEP in finala ROLAND GARROS cu rusoaica MARIA SHARAPOVA

Posted in SPORT, VIDEO by saccsiv on iunie 6, 2014

77 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

    • Alex said, on iunie 7, 2014 at 4:52 am

      Aromânii sunt români . Nu trebuia scris “aromânca Simona Halep”.

      Să ne aducem aminte ce spunea Petre Țuțea despre aromâni .

      Petre Țuțea : “Am avut o conversaţie odată cu Marin Preda, care îi ataca pe aromâni. Zic:
      -Domnule Marin Preda! Aromânii nu sunt români! Sunt super-români! Români absoluţi – atât de loviţi şi de goniţi, că au instinct naţional de fiare hăituite; iar eu şi cu dumneata, trăind în siguranţă aici – avem forţa domestică, de rațe! Măcăim în bătătură ! Eu am stat cu aromâni în temniţă…Păi nu sunt oameni, domnule! Sunt semizei! Dacă pe unul îl bate până nu-i mai rămân ochii în cap – nu declară nimic. Au o bărbăţie atât de perfectă!”

      Eminescu şi Aromânii
      http://neamulromanesc.wordpress.com/arhive-necunoscute/eminescu-si-aromanii-un-comentariu-rgn/

      Cine sunt aromânii ?
      http://sutsatadicraiova.wordpress.com/haiducii-aromani-file-din-lupta-anticomunista/

      Apreciază

      • saccsiv said, on iunie 7, 2014 at 8:39 am

        Alex

        Frate, dar eu ii iubesc pe aromani.

        Apreciază

      • numeprenume said, on iunie 7, 2014 at 10:36 pm

        da, avea dreptate Petre! Tin minte ca am citit in cartea lui Dumitru Bordeianu despre inchisorile comuniste, Marturisiri din mlastina disperarii, despre Gioga (Gheorghe) Parizianu’, tot aroman si el! Unul dintre cei mai crunt batuti, a si murit in inchisoare, Dumnezeu sa-l ierte (de fapt e sfant mucenic!), nu s-a lepadat nici o clipa de Dumnezeu!

        Apreciază

  1. aniush said, on iunie 6, 2014 at 5:19 pm

    S-o vedeti si pe Simona

    Toata lumea isi doreste sa castige ea.

    Apreciază

  2. acelas said, on iunie 6, 2014 at 5:40 pm

    of, of,

    Da, si mie imi place.

    Dar ce ne facem cu operatia aia … , la sani. Nu stiu, nu doresc sa judec, dar ma intreb daca se merita (in primul rand gandind dpdv etic, spiritual) sa te tai acolo unde te-a lasat Dumnezeu asa, pentru cariera, succes, bani.

    eu as avea in raspuns, dar incerc sa-mi suspend judecata. Nu stiu.

    (englezii de la un ziar cunoscut, in patimile si pacatele lor au facut si o campanie prin care prin vot o indemnau pe (a)romanca Simona sa nu se opereze la sani)

    .

    Apreciază

    • saccsiv said, on iunie 6, 2014 at 8:09 pm

      acelas

      Ce operatie?

      Apreciază

      • Valentin Dorneanu said, on iunie 6, 2014 at 9:06 pm

        aseară am auzit și eu la știri că și-a operat sânii că erau mai mari și o incomodau în drumul spre performanță. auzisem că are intenția să se opereze. nu știu câți ani au trecut de când a făcut operația dar în ultimii 2 ani a progresat mai mult. probabil acum 3-4 a fost momentul și după acel moment și-a revenit, apoi s-a dedicat performanței sută la sută. nu cred că are cum să fie bine – are dreptate și acelaș – să tai….unde Dumnezeu a făcut… dar dacă ea a tăiat ce să-i mai faci acum
        e f. grea discuția. poate fi un idol câștigul.
        eu nu știam până aseară, uitasem că afirmase acum mai mulți ani că ar vrea să se opereze pentru a deveni mai performantă – a zis asta după ce a câștigat titlul la Rolland Garros la junioare – cam în 2009 tot așa prin mai spre iunie … nu sunt sigur. știu că eram atent la tenis atunci cu un coleg de facultate, ne uitam la evoluțiile lui djokovici – eram de partea lui pt că era ortodox, iar colegul era catolic și ținea nu nadal și cu federer. nici el însă nu a aprobat ideea lui halep de a-și opera sânii pt. perfomanță. a zis că e păcat de ea, că poate avea un viitor frumos și fără operație, juca bine tenis oricum. acu poate fi și altă variantă – că ajungea să fie o ispită … tot felul de comentarii.
        cred că era bine să nu-i taie
        Dumnezeu s-o ierte și s-o ajute.

        Apreciază

      • saccsiv said, on iunie 6, 2014 at 10:03 pm

        Valentin Dorneanu

        Asta nu e bine.

        Apreciază

      • Mihail said, on iunie 6, 2014 at 9:29 pm

        Frate Vasile, prin 2009 parcă, Simona Halep și-a făcut o operație de micșorare a sânilor, deoarece mărimea acestora o încurca în timpul meciurilor…

        Apreciază

      • acelas said, on iunie 6, 2014 at 10:10 pm

        dai o simpla cautare pe net dupa halep sani, sau operatie, si vei vedea cum arata Simona acum cativa ani. Si-a micsorat simtitor sanii prin operatie, caci „o impiedicau” sa faca performanta.

        extrem de discutabil. Una peste alta, bine ca isi face cruce acum, de fiecare data cum se incheie meciul, sau cand finalizeaza vreun punct valoros in meci. Tot e laudabil.

        .

        Apreciază

      • sin gh. laurențiu said, on iunie 7, 2014 at 8:13 am

        Un fel de Origen al tenisului, carevasăzică? Lasă Dornene că cînd s-o face mare și-i pune ea la loc. Știu că-ți plăcea mai mult cum era înainte, dar ai răbdare, nici tenisu ăla nu-i veșnic.

        Apreciază

      • geo said, on iunie 7, 2014 at 8:55 am

        Sacrificiul imens facut de jucatoarea de tenis in momentul in care si-a micsorat sanii! Simona Halep nu va scapa de dureri cat timp va juca tenis! Operatia a obligat-o sa poarte doi ani un sutien special ca sa i se vindece toate cicatricele
        Simona Halep joaca un tenis extraordinar in ultimii ani, insa putini stiu cat de greu i-a fost romancei in momentul in care a luat decizia de a-si micsora sanii! Interventia a fost una delicata si a obligat-o pe sportiva sa respecte niste reguli stricte. Ea a purtat timp de doi ani un sutien special, in plus, a renuntat la soare si la anumite miscari care ar fi putut cauza niste rupturi urate si dureroase la nivelul bustului.

        http://www.wowbiz.ro/sacrificiul-imens-pe-care-l-a-facut-simona-halep-in-momentul-in-care-si-a–miscsorat-sanii-operatia-a-obligat-o-sa-poarte-doi-ani-un-sutien–special-c_107857.html

        http://www.romaniatv.net/simona-halep-povestea-emotionanta-din-spatele-succesului_150325.html

        http://features.decatorevista.ro/simona-halep#chapter-96239

        Apreciază

      • Valentin Dorneanu said, on iunie 7, 2014 at 10:20 am

        @sin gh. laurențiu
        poate nu am zis ce voiam să zic cu adevărat. adică nu vreau nici s-o condamn, iar faptul că și-a făcut operație cred că trebuie considerat din punctul ăsta de vedere – era suferindă de o boală, sau era sănătoasă ? Dacă era sănătoasă de ce nu și-a lăsat trupul cum l-a făcut Dumnezeu. Dar nu o pot judeca, pot numai să nu fiu de acord și să atrag atenția că nu e bine.

        Apreciază

      • doktoru said, on iunie 7, 2014 at 7:19 pm

        Parca marirea sanilor nu era ingaduita …dar micsorarea ar trebui sa fie binecuvantata,mai ales din punctul de vedere al lipsei ispitei asupra fratilor !

        Apreciază

      • blue said, on iunie 8, 2014 at 10:11 pm

        Dok, sănii femeii nu sunt făcuţi de Dumnezeu ca să te ispitească pe tine sau pe alt frate, asta e doar o problemă în mintea ta, care n-are nicio legătură cu Creaţia. Ei sunt făcuţi pentru alăptarea pruncilor, dacă n-ai alfat încă, şi tocmai această funcţie poate fi modificată în cazul în care se acţionează chirurgical asupra lor. Sau poate, de ex., să genereze tumori, ca orice organ agresat într-un fel sau altul. Dar cred că asta e doar problema Simonei Halep, mi se pare lipsă de pudoare să-şi dea un bărbat cu părerea.
        ( auzi, ispită asupra fraţilor…. ferească Dumnezeu! poate ar fi mai bine, după tine, să-i taie de tot! )

        Apreciază

  3. geo said, on iunie 6, 2014 at 5:44 pm

    Deputatul Partidului Social Democrat (PSD) Ioan Munteanu pregăteşte o iniţiativă legislativă prin care participarea la vot să fie obligatorie, în caz contrar fiind prevăzute amenzi, transmite Agerpres.

    Parlamentarul a declarat că iniţiativa legislativă va fi supusă dezbaterii comisiilor parlamentare în circa o lună. Modelul după care este construit proiectul de lege este cel aplicat de Grecia.

    ‘Lucrez la această iniţiativă alături de alţi doi colegi de la PSD şi urmează să o trimitem spre dezbatere atât comisiilor parlamentare, cât şi instituţiilor statului abilitate să îşi exprime poziţia. Sper să ajungă cât mai repede în Parlament şi să primească sprijinul tuturor colegilor pentru a deveni lege. Vrem să conştientizăm populaţia de importanţa participării la vot’, a declarat deputatul PSD Ioan Munteanu.

    Pentru a deveni lege, iniţiativa legislativă trebuie să fie votată de cel puţin două treimi din numărul total al parlamentarilor.

    http://www.romaniatv.net/initiativa-surprinzatoare-psd-pregateste-o-lege-privind-votul-obligatoriu_150486.html

    Apreciază

    • Radu Humor said, on iunie 6, 2014 at 10:50 pm

      Păi, n-ar fi rău, dar ar trebui să apară pe buletinele de vot încă cel puţin o rubrică ( Niciunul) sau chiar două ( Orice alt candidat) .

      Apreciază

      • geo said, on iunie 7, 2014 at 8:47 am

        Ba ar fi foarte rau sa te oblige sa le dai votul!

        http://opencube.ro/despre-cum-a-castigat-si-va-castiga-comunismul-in-romania/

        http://opencube.ro/daca-ai-votat/

        http://opencube.ro/propaganda-ieftina/

        http://opencube.ro/umbla-vorba/

        A vota nu e un drept. Drepturile si liberatile se acorda sclavilor, nu oamenilor liberi. Noi suntem un popor de oameni liberi. Nu suntem proprietatea nimanui, nici macar a conducatorilor fie ei buni sau rai. A vota sau a nu vota, este o alegere. Este alegerea noastra sa avem sau nu incredere in sistemul de vot si in cei ce il organizeaza. Prin analogie, este alegerea noastra sa avem sau nu incredere in candidatii participanti.

        Insasi termenul de “alegere” e din start compromis deoarece nu alegi tu pe cine vrei, ci alegi ceea ce ti se vara-n bot, adica dintr-un numar de n candidati, pusi sa candideze de catre oricine altcineva inafara de tine si conationalii tai.
        Nu votul tau conteaza, ci prezenta ta acolo la scrutin, sa semnezi si sa stampilezi, sa te dezici de toate drepturile tale, sa oferi puterea ta unor slugoi ai iudeomasoneriei. Mediteaza profund la urmatorul aspect: esti mituit cu maruntis, mici, bere, sarmale, fanfara, circ, pixuri, tricouri, baloane, brichete etc, doar sa intri acolo si sa pui stampila, nu conteaza unde, fie si un vot nul. Au ei grija dupa aceea cu numaratoarea.

        http://nuvotati.wordpress.com/2012/11/26/sa-ne-amintim-ce-reprezinta-votul/

        Apreciază

      • aha said, on iunie 7, 2014 at 9:26 am

        mai oameni buni, ce aveti toti cu votul asta obligatoriu???? eu unul NU VREAU sa merg la vot! deci daca eu NU VREAU, dar voi ma obligati asta cam cum suna? vad ca se tot gasesc fel de fel de motive….ba ca sa fie rubrica nu stiu de care pe buletinul de vot , ba ca sa nu faca parte din comisii oameni sau descendentii securistilor, ba ca trusturile media sa fie corecte (poate chiar ortodoxe, nu?) . ce tot discutati cu diavolul pe tema asta?

        Apreciază

    • Valentin Dorneanu said, on iunie 7, 2014 at 10:21 am

      eu cred că e rău să fie votul obligatoriu.

      Apreciază

  4. Valentin Dorneanu said, on iunie 6, 2014 at 5:46 pm

    urăm succes Simonei Halep.
    E interesant aici ce spune omu – eu afirmam că e slăbuț și m-am înșelat, e chiar foarte bun
    Spune ceva despre al 4-lea cavaler – calvalerul morții din apocalipsa la minutul 5.

    Dar pana acolo spune despre primii cavaleri primul cel alb e chiar Hristos.. mă tem să nu fi înțeles eu ceva greșit. poate cineva să traducă tot filmul ? cred că pot și eu dar mai greu… să vedem clar ce zice că el face conexiuni cu evenimentele din lume, de asta mi se pare f. tare

    Apreciază

    • Valentin Dorneanu said, on iunie 6, 2014 at 7:27 pm

      omulețul ăsta spunea în 2012 despre putin că e omul care e sincer și nu se joacă de-a sistemele dictatoriale
      nu va accepta nimănui să le impună ceva pe plan politic din afară
      țelul său e unul măreț – Rusia Mare
      iar sioniști evrei si americani se vor lovi de aceasta stanca – vladimir putin
      insa va dura pana cand israelul va fi prins in foc – de la est si de la vest de natiunile islamice starnite de ură împotriva lor
      Il numește și frate în Hristos pe Vladimir Putin. Pentru mine e surprinzătoare , dar cu argumente solide , această afirmație. Eu așa o să-l consider de-acum.

      E un complot internațional împotriva Rusiei ce se întâmplă în Ucraina. Voiau să facă la fel ca in Siria – pun guvern masonic la Kiev și de acolo să atace Rusia.
      Doamne apără poporul Tău creștin-ortodox.

      Apreciază

      • Valentin Dorneanu said, on iunie 6, 2014 at 7:28 pm

        aici zice asta

        cu titlul – Cum va schimba Putin lumea

        Apreciază

      • Valentin Dorneanu said, on iunie 6, 2014 at 8:05 pm

        e simplu planul lui obama – să vadă economia america ieșind din criză.
        în primul rând trebuie să scape de produs-ul economiei americane – armament.
        în al 2-lea rând să pună un factor de presiune pe economiile europene prin acest război rece de un miliard de dolari pe care vrea să-l bage pe gât ca pe o pastilă liderilor europeni – ar da de înțeles „să dai un miliard de dolari pt. puterea obținută împotriva Rusiei e un fleac, dar de fapt e ca în sergiu nicolaescu – ne-au ciuruit…”

        cam așa vrea să îi vadă pe liderii europeni că răspund – el să zică un miliard, iar ei, un fleac, ne-au ciuruit.

        Și nu vrea să distrugă statele europene ci numai să aivă armament de un miliard pe-aici – pe la noi prin balcani și prin polonia și centrul europei ca sa atace Rusia. Altfel nu se poate explica suma asta – 1 miliard.
        Doar ucraina nu le ajunge, e mică ptr un război de miliarde. Ei se gândesc și la economie, au investit atâta în armată și acum trebuie folosite acele miliarde, ca să-și justifice față de cetățeni fondurile imense băgate în NATO și în armată chiar declanșând criză economică, continuând pe timă de criză și intrând în valul al 2-lea al crizei economice.

        Ei vor sa fie globali – să fie lideri și să aducă pacea… dar dacă nu e război nimeni nu îi vrea. așa că fac un război mondial cu multe milioane de morți și răniți , poate miliarde și apoi toți vor cere pace.
        Dar Putin zice că nu se va juca de-a armamentul nuclear și nu va intra în jocul lor. Să plece acasă pentru că n-au nici o treabă aici cu armele lor de 1 miliard.

        Apreciază

    • acelas said, on iunie 7, 2014 at 12:24 am

      frate, cum poti sa pui asemenea filmulete aici, si sa le dai credit? omul ala nu pare nici pe departe un preot, sau monah, ci mai degraba in clovn. Pe alocuri e chiar inspaimantator. E bizar rau de tot.

      frate Vasile, poate remediezi treaba daca ti se pare la fel. trebuie sa mai cenzuram din „balast”, afecteaza grav la credibilitatea blogului si la adevarurile si munca onesta afirmate aici.

      ietare.

      .

      Apreciază

      • acelas said, on iunie 7, 2014 at 12:28 am

        ciudatenia este accentuata cu atat mai mult cu cat s-a filmat cu acele lucruri si apucaturi oe Sfantul Munte Athos.

        .

        Apreciază

      • saccsiv said, on iunie 7, 2014 at 8:27 am

        acelas

        Am scris ceva despre el:

        VIDEO (si transcriptul): Evreul BROTHER NATHANAEL despre Parintele Paisie, 666 si sionism. N-AM INCREDERE IN EL

        https://saccsiv.wordpress.com/2011/05/27/video-si-transcriptul-evreul-brother-nathanael-despre-parintele-paisie-666-si-sionism-n-am-incredere-in-el/

        Dar ma voi uita si la clipul acesta daca zici ca-i si mai suspect.

        Apreciază

      • Valentin Dorneanu said, on iunie 7, 2014 at 10:24 am

        aa, deci era trecut la balast, eu nu știu lucrurile astea, mi s-a părut că jonglează bine cu politica mondială… e bine totuși că a fost criticat, clarificat si ca am fost si eu criticat. acum pot să citesc și eu acel articol scris despre el

        Apreciază

      • Valentin Dorneanu said, on iunie 7, 2014 at 10:33 am

        mulțumesc.
        într-adevăr e concentrat exclusiv pe sionism, pare protejat de sistem dar nu sunt sigur – o fi al lor ca să fie și câte-o gură de tun falsă împotriva evreilor din lipsă de atacuri anti-evreiești…

        totuși cred că unele lucruri le-a relatat succint din politica globală atingând puncte critice dintr-o perspectivă ortodoxă – cum ar fi cel cu privire la Putin, statele europene și intruziunea lui Obama în relațiile economice din zonă – de asta mi-a plăcut.
        nu sunt convins încă de el, rămân mai prudent daca voi l-ati criticat.
        trebuie să îmi dau seama ce-i cu el pentru că mă captivase cu scurtele lui filmulețe. Doamne Ajută

        Apreciază

      • Valentin Dorneanu said, on iunie 7, 2014 at 10:41 am

        Desi nu am reusit sa ma concentrez si sa inteleg cum a stalcit el afirmatiile parintelui Paisie despre 666 trebuie sa aloc timp saptamana viitoare ca sa ma conving… dar am vazut un film cu el cum dansa rock cu crucea, nu prea e nebun pentru Hristos, cred ca ma apropii de acest punct de vedere al cuiva de acolo – Mihaela, care critica pe calugarul ciudat:

        Ce-i asta, sa dansezi rock si twist , cu crucea in mana?
        Americanul este un fanfaron care incearca sa-l imite pe papa ioan paul 2, care a “modernizat ” papistasismul.O fi bun la americani… Dar tot americanii l-au dat si pe Parintele Serafim Rose…mare diferenta!
        Constat prezenta a multi” cai troieni” in ortodoxie;se infiinteaza si partide cu “stindard ” ortodox… Yoghinii isi fac “carare”…Pare o degringolada totala ..
        Oare cum va fi cand inselarea va fi totala?

        Apreciază

  5. Gabriel said, on iunie 6, 2014 at 6:27 pm

    Saccsiv, in legatura cu https://saccsiv.wordpress.com/2014/06/04/sa-l-ajutam-pe-micutul-nectarie/#comment-218570
    am primit astazi mail de pe grupul yahoo „credinta_ortodoxa” cu textul:

    „Hristos S-a inaltat!

    Multumim tuturor pentru dragostea de a ne pomeni in rugaciune si pentru ajutorul pe care l-ati aratat! Va rugam incepand de astazi [ 06.06.2014 ] sa nu se mai doneze nimic; pomeniti in continuare pe micut.

    P.S.: Va rugam sa faceti cunoscut acest mesaj.

    Horia, Madalina si Nectarie Grama „

    Apreciază

    • acelas said, on iunie 6, 2014 at 10:02 pm

      si a mai adaugat ceva, in alta parte (primit de al o sora):

      M-au rugat sa va anunt, in numele lor, ca ei nu au
      cerut asa ceva si mai ales se mahnesc ca a a aparut
      poza cu ei pe internet, fara voia lor. De rugaciune,
      este nevoie, intr-adevar, dar, atat, nu au cerut nimic
      altceva.

      –––––

      deci se refera in primul rand la facebook, la ceea ce a facut fratele sau pt el.

      of, of, ce rau imi pare pentru acest om si familia sa, m-a indurerat mult. Nu am cuvinte.

      Pe langa jerfta pe care el o ducea inainte, Dumnezeu i-a randuit si o alta cruce, mai grea. Caci omul acesta slujea – de la strana (si mai slujeste cred) Sfanta Liturghie, in minusculul paraclis de la ASE, de cel putin 3 ori pe saptamana, in posturile mari aproape in fiecare zi, apoi acatiste si paraclise ale diversilor sfinti, impreuna cu in parinte care si el avea o situatie f. grea cu casa, bancile. Pare uluitor. Iata ca Dumnezeu i-a dat o noua cruce de purtat, cea a sanatatii fiului lui. Nu stiu ce sa mai cred eu despre mine caci, daca e sa ma compar, imi vine sa intru in pamant de rusine …

      Bunul Dumnezeu sa-i dea sanatate grabnica micutului, ne rugam sfatului Nectarie sa se roage Mantuitorului pentru el, iar parintilor multa putere, rabdare si intelepciune, pe care sunt sigur ca in buna masura le au.

      sunt sigur ca situatia se va rezolva.

      iata ca parintii micutului Nectarie nu accepta ajutorul financiar, ci doar cel duhovnicesc din partea celor carora le pasa. Par ca isi asuma totul cu fruntea sus inaintea lui Dumnezeu, boala, greutati, neputinte banesti, punandu-si nadejdea intreaga la Dumnezeu ca sanatatea se va restabili. Mi se pare absolut laudabil. Pentru o asemenea conduita atat de ortodoxa, sunt absolut sigur ca Dumnezeu, Maica Domnului si sfantul Nectarie nu vor lasa lucrurile asa. Amin

      .

      Apreciază

  6. bizman said, on iunie 6, 2014 at 6:54 pm

    Cumva Simona Halep a aderat la Cabala si nu stim???
    Uitati in imagine firul rosu de la mana stanga care l-a purtat in semifinala

    Apreciază

  7. bizman said, on iunie 6, 2014 at 6:55 pm

    Cumva Simona Halep a aderat la Cabala si nu stim???
    Uitati in imagine firul rosu de la mana stanga care l-a purtat in semifinala
    Cumva Simona Halep a aderat la Cabala si nu stim???
    Uitati in imagine firul rosu de la mana stanga care l-a purtat in semifinala

    Apreciază

    • Raul Basarabeanu said, on iunie 7, 2014 at 12:56 am

      Esti penibil, isi face mereu semnul crucii! Este ortodoxa.

      Apreciază

      • bizman said, on iunie 7, 2014 at 3:25 pm

        Fara sa jignesti nu te simti bine? Am lansat o intrebare la care nici eu nu am raspuns. Daca cineva e penibil cred ca tu esti acela.

        Apreciază

      • valentin said, on iunie 9, 2014 at 9:21 pm

        cred că e o problemă de comunicare. omul a pus o întrebare – dacă a trecut la cabala S.Halep. noi- recunosc că și eu – am înțeles mai degrabă ca pe o afirmație această întrebare. de aici restul se duce într-o discuție ce ne poate dezbina, Doamne Ferește. trebuie să răspundem că nu e trecută la cabala pentru că și-a făcut cruce.
        am mai greșit fiecare încă o dată, Dumnezeu să ne ierte! Doamne iartă-ne!

        Apreciază

  8. bizman said, on iunie 6, 2014 at 7:00 pm

    Cumva Simona Halep a aderat la Cabala si nu stim???
    Uitati in imagine firul rosu de la mana stanga care l-a purtat in semifinala
    http://www.wtatennis.com/javaImages/4c/a5/0,,12781~12887372,00.jpg

    Apreciază

    • Valentin Dorneanu said, on iunie 6, 2014 at 9:13 pm

      cred că e doar așa – din educația greșită – și mie îmi zicea bunica de mic – să îți poarte noroc, sau să nu te deochi leagă un fir roșu de tine. nu e bine nici să crezi în superstiții, dar nu cred că e în legătură cu trecerea la cabala. ea e ortodoxă

      Apreciază

      • Mihai said, on iunie 6, 2014 at 10:58 pm

        astea-s porcarii babesti, dar condamnate FERM de canoane! am un bebe de 3 luni si nu i-am pus niciun fir rosu, nici nu vreau sa aud de asta, si nu am avut nimic de intampinat cu el (deochi sau alte chestii). Dumnezeu e peste toate!

        Apreciază

      • Valentin Dorneanu said, on iunie 7, 2014 at 10:45 am

        da, Mihai are dreptate, dar oamenii sunt inconstienti si cred ca e doar o joaca. apoi accepta sa-si si lege ceva rosu de mana.
        asta nu e bine pentru ei, insa voiam sa zic doar ca nu a trecut la cabala

        Apreciază

    • Mihail said, on iunie 6, 2014 at 9:33 pm

      @ bizman : nu mai căuta nod în papură, ce Cabala ?…când ea își face semnul sfintei cruci după fiecare meci…este ortodoxă !

      Apreciază

      • mihai444 said, on iunie 6, 2014 at 10:29 pm

        aseara a spus intr-un clip ca poarta acel snurulet pt. noroc.deci?

        Apreciază

      • Valentin Dorneanu said, on iunie 7, 2014 at 10:55 am

        A depus f. mult efort si a sacrificat extrem de mult pt tenis, apoi a venit si succesul, dar lucrurile astea sunt destul de inselatoare intr-adevar… succes, noroc, numarul 1 in lume – e aceasta idee de a fi numarul 1. nu stiu cat e de rau sa fii numarul 1, dar sa nu iti fie asta o piedica in mantuire.
        poate fi.
        e un semn paganesc – rosu pt. noroc.
        Dumnezeu s-o lumineze sa renunte la noroc.
        Ea a facut totul pentru a avea succes si e dureros ca a facut un idol din sportul pe care-l practica.
        Sigur ca daca-i spune asta cineva n-o sa fie de acord, insa ne rugam si noi pt ea – mai degraba pentru mantuirea ei, decat pentru castigarea locului 1. Asta o face ea la un moment daca se pregateste in continuare…
        Insa cu ajutorul lui Dumnezeu , nu se stie cum de catre oameni, odata poate va fi in fata unui sfant sau a unei icoane, sau altfel si va renunta la ideea de noroc si sacrificii exagerate cu e cea cu operatia… si va zice Doamne Iarta-ma!
        Da ies aceste lucruri la iveala, insa a zis un sfant daca intalnim astfel de defecte sa consideram ca Dumnezeu vrea ca si acel om sa se mantuiasca si lasa sa se vada pentru a se ruga pentru respectivul; iar pe langa rugaciune sa nu ne tulburam si sa judecam aproapele, care este un om, iar noi nu-i suntem superiori pentru faptul ca ne rugam pentru el.
        insa nu e bine sa recurgi la noroc, este pacat – asta e invatatura buna a Bisericii despre idolul noroc.

        Apreciază

  9. Mihail said, on iunie 6, 2014 at 7:51 pm

    Important este că amândouă sunt ortodoxe !

    Apreciază

  10. clement said, on iunie 6, 2014 at 8:05 pm

    Nu inteleg de ce nu ii spuneti romanca.
    S-a nascut si a fost educata in Romania, vorbeste limba romana, este cetatean roman.
    Si Duvaz ii dadea zor ieri cu aromanca’ n sus si aromanaca’n jos, acompaniat de Bucsu ce afirma apasat ca firea incapatanata de aromanca a ajutat-o sa castige atatea meciuri.. Nu au vorbit despre educatie, despre talent si despre credinta, ci despre apartenenta etnica. Ba mai mult, in duet, au insistat asupra faptului ca romanii, in sport nu au reusit niciodata, nimic.
    Prelipceanu nu i-a corectat, nu pentru ca era nul in materie de sport, ci pentru ca politica postului este una anti romanesca.

    Apreciază

  11. Radu said, on iunie 6, 2014 at 8:13 pm

    Reblogged this on radupopescublog.

    Apreciază

  12. Bogdan said, on iunie 6, 2014 at 8:24 pm

    Oare la ce ne trebuia noua romanilor statuia libertatii?

    Apreciază

  13. LAU said, on iunie 6, 2014 at 9:55 pm

    Si mie imi place de ea si de sarbul Djokovic din acelasi motiv: se inchina amandoi.
    Eu gasesc asta drept marturisire si e MARE LUCRU.
    Parerea mea.
    Mie-mi sunt dragi.

    Apreciază

    • Valentin Dorneanu said, on iunie 7, 2014 at 11:01 am

      asa am zis si eu, fara sa stiu alte lucruri de la stiri.
      e adevarat ca ea se inchina, sharapova are cruciulita, djokovici se inchina si e credincios si un om prietenos…
      mie de asta mi-a placut de ei.
      Dumnezeu sa-i ierte de orice pacat si sa fie credinciosi cu credinta curata si sufletul curat.

      Apreciază

  14. mircea.v said, on iunie 6, 2014 at 10:42 pm

    La Parintele Paisie venea un atlet de performanta. Inalta performanta. Si parintele i-a spus ca el nu e de acord cu sportul de performanta-competitii sportive, pt ca „pune in valoare” mandria, orgoliul… Ca doar joci sau participi la o competitie sa iei locul unu, nu? Sa fii cel mai bun, sau cat mai bun… Si acel sportiv i-a spus Parintelui ca ar mai vrea sa alerge macar o cursa, si apoi termina. Si la ultima cursa a avut parte de un accident urat si a abandonat.
    Sau cum ar spune Sfantul Ioan Gura de Aur, sportul nu e o meserie cu care sa te lauzi. Asta dpdv ortodox.

    Apreciază

  15. gorcea said, on iunie 7, 2014 at 12:16 am

    da SIMONA HALEP dar si Hagi sunt AROMANI-SI TREBUIE SA FIM MANDRI DE EI

    Apreciază

  16. acelas said, on iunie 7, 2014 at 12:28 am

    ciudatenia este accentuata cu atat mai mult cu cat s-a filmat cu acele lucruri si apucaturi pe Sfantul Munte Athos.

    .

    Apreciază

  17. Raul Basarabeanu said, on iunie 7, 2014 at 12:55 am

    Si Djokovic este sarb din familie de aromani, ca Halep care este romanca din familie de aromani. Iar Maria Sharapova are origini din Belarus! Parintii ei sunt din Belarus.

    Apreciază

  18. acelas said, on iunie 7, 2014 at 1:24 am

    se pare ca este o simpla bratara, cumparata din Paris…, care i-a tinut ….”noroc”

    http://www.cotidianul.ro/simona-halep-si-bratara-cu-noroc-de-la-paris-239184/

    .

    Apreciază

    • Valentin Dorneanu said, on iunie 7, 2014 at 11:09 am

      da, ea a raspuns asa , pt presa insa nu cred ca e o credinta profunda a ei. ea ramane ortodoxa, desi nu cred ca a citit ce a zis pr. Cleopa, pr. Paisie. Pr. Paisie a facut o referire dreapta la capitolul sporturi de performanta. avea dreptate sa spuna toate acele lucruri – a scris Mircea

      putem de exemplu sa nu ne uitam la finala si sa facem Paraclisul Maicii Domnului pentru mantuirea sufletului si al celor implicati in discutie si in general chiar al sportivilor despre care vorbim

      Apreciază

  19. Aurora said, on iunie 7, 2014 at 2:19 am

    Nu ma pricep la sport, sigur are rostul lui, dar in privinta sanilor prea mari, indiferent ca joci sau nu tenis, se recomanda unele ”ajustari”, strict din punct de vedere medical pt, ca pot da dureri de spate insuportabile.

    Apreciază

    • sin gh. laurențiu said, on iunie 7, 2014 at 10:30 am

      Ai dreptate Aurora. La mine în sat o femeie a trebuit să-și facă operație de micșorare a sînilor pentru că-i distrugeau coloana. Sunt cazuri în care nu numai activitatea sportivă motivează astfel de intervenții. E posibil ca Simona să fi fost nevoită să se opereze chiar și dacă n-ar fi jucat tenis. N-ai de unde să știi.
      Oricum nu putem să ne reprimăm satisfacția, poate frivolă ar spune unii mai înduhovniciți, că o super-româncă (a se înțelege aromâncă) rupe tot ce prinde. Mîndria națională legată de sport poate fi în esență superficială, dar astăzi, se vede treaba, e la mare cinste prin lumea largă. E un substitut, da, dar ăstea-s vremurile. Și măcar la două-trei sporturi să mai găsim prilejuri de extază naționalistă, că în rest suntem praf.
      Cert e că aromânii au ceva ceea ce corciții de noi nu mai avem. Din sîngele lor au ieșit cei mai mulți dintre legionari; dintr-al nostru…din ce în ce mai mulți cocalari.

      Apreciază

  20. sin gh. laurențiu said, on iunie 7, 2014 at 8:33 am

    Șnurul ăla…Dacă te iei după arsenalul „ornamental” al ortodocșilor, toată „grădinuța Maicii Domnului” e cabalistă. Vuduul e la el acasă, găinușa trasă peste mort e orfică, ațica la încheietură e druidică, nici mătușile care-l bocesc pe răposat n-o duc mai bine. Poporașul lui Fernando de la Caransebeș, delirant așa cum se află, tot e mai interesant decît cel al lui Mercăl. Cert e că copila asta își face cruce atît de natural…Mai cu seamă că nici n-o mai încurcă părțile de care e preocupat fratele dornean.

    Apreciază

  21. emilian said, on iunie 7, 2014 at 3:13 pm

    Lucru bun la Simona e faptul ca se inchina. Macedoromanii actuali nu au nici cea mai mica legatura cu cei din perioada interbelica, sunt de o prostie tulburatoare, vorbesc in cunostinta de cauza, sunt total dezagreabili prin incultura totala ce o afiseaza. Sunt pur si simplu prosti.

    Apreciază

  22. bizman said, on iunie 7, 2014 at 3:39 pm

    Simona Halep cu bratara buclucasa va fi copiata de multi tineri. In curand pe strazi o sa vedem tineri cu fir rosu la mana. E bine nu e bine? Pentru cei care spun ca Smona isi face cruce, sa nu uitam ca si diavolul crede dar se „cutremura”. Sa-mi fie scuzata opinia pt ca nu am absolut deloc intentia de a o discredita pe Simona Halep. Cine suntem noi?

    Apreciază

  23. Nadia said, on iunie 7, 2014 at 4:37 pm

    Felicitari Simona! Dupa fiecare meci, privesti cerul si ii multumesti lui Dumnezeu. ESTI CAMPIOANA NOASTRA!

    Apreciază

  24. ayeaye20 said, on iunie 7, 2014 at 10:10 pm

    @Valentin Dorneanu sti cumva ce pasaport are Halep? cu cip fara cip????

    http://ro.wikipedia.org/wiki/Simona_Halep aici spune ca prin 2013 fu si in SUA
    daca e asa frate @Vasile atunci se aplica ce o zis Sf Paisie cu Crucea de o face oricare ia murdariile de cip=666

    „Însă lucrul murdar nu se sfinţeşte.Apa curată primeşte harul şi se face agheasmă, dar urina nu se face agheasmă. Piatra se face pâine prin minune. Necurăţia, însă, nu primeşte sfinţire. Prin urmare, diavolul, Antihristul, atunci când este în buletinul nostru de identitate, pe mână sau pe fruntea noastră cu simbolul lui, nu se sfinţeşte chiar de am pune şi o CRUCE. Avem puterea Sfintei Cruci, a Lemnului Sfânt, a harului dumnezeiesc al lui Hristos, numai atunci când păstrăm harul Sfântului Botez, prin care ne lepădăm de satana, ne unim cu Hristos şi primim Pecetea Sfântă: Pecetea darului Sfântului Duh… aceştia se leapădă de pecetea cea sfântă a lui Hristos ce li s-a dat la Sfântul Botez ca să primească pecetea lui Antihrist,…Chiar de s-ar pecetlui cineva din neştiinţă, pierde harul dumnezeiesc şi primeşte lucrarea diavoleasca.”
    ==========
    Crucea ei nu o ajuta cu nimic daca s’a LEPADAT de Botez prin pasaport cu cip sau carduri cu cip
    , e ceva gen ca asita prin RATB cica ei au carduri cu cip si cica isi fac Cruce da HARU’ nu vine ca sau LEPADAT de Cel caruia cica i se inchina
    http://ayeaye20.wordpress.com/2014/04/17/cuviosul-paisie-aghioritul-cuvinte-duhovnicesti-ii-trezire-duhovniceasca/

    Apreciază

    • Valentin Dorneanu said, on iunie 8, 2014 at 8:55 pm

      ferească Dumnezeu!
      e rău, e lepădare de Hristos.
      Cel ce-și pune pecetea antihristului e fără nădejde, dar cip-ul e lepădare de Hristos, nu pecetea lui antihrist. Adică nu a mărturisit pe Hristos acela care și-a luat cip.
      Însă ei dacă au nădejde vor realiza că nu e pecetea lui antihrist, se mai pot întoarce dacă au luat cip-ul. Trebuie să renunțe la cip.
      Într-adevăr și despre sporturile astea de performață știm deja că au spus sfinți ca părintele Paisie Aghioritul , a fost și un exemplu clar să ne rugăm pentru acei oameni. Dacă ei au pocăință și nădejde se vor întoarce la Hristos, iar facă eu văd că-și fac semnul crucii, într-adevăr nu se sfințește lucrul murdar, trebuie aruncat și după aceea omul se poate sfinți cu harul lui Dumnezeu. Doamne Ajută!
      Doamne miluiește!

      Apreciază

  25. nikodim said, on iunie 7, 2014 at 11:57 pm

    Este un lucru remarcabil ca sportiva isi face semnul crucii in public si mai ales in fata camerelor TV care transmit imaginile respective in intreaga lume, insa… atunci cand ne rugam si ne inchinam Domnului, o facem pentru a se face voia Sa, pe care noi o primim asa cum se cade unui crestin, asa cum a a facut si Hristos lasandu-ne rugaciunea Imparateasca, „Tatal Nostru”. Sportul practicat in arene, dupa cum ne invata Sfintii Parinti, in speta Sf.Ioan Gura de Aur, este totusi o goana dupa faima lumeasca, o patima a maririi de sine si o amagire a multimilor de spectatori prin deturnarea trairilor lor spre cai strict lumesti si facand parada de sentimentele crestinesti in acest scop, de a castiga un premiu abstract si uralele si laudele lumii, nu este o marturisire sincera ci un pacat. Semnul Crucii si rugaciunea trebuie sa se faca constant ca marturisire de credinta si spre Slava lui Dumnezeu in toate imprejurarile si nu pentru a cere castigarea unui loc pe podiumul din arena spre slava lumii sportive.

    Apreciază

    • Costel said, on iunie 9, 2014 at 12:15 am

      Nikodim, nu cred ca e vorba de parada, dupa ce castigi un astfel de meci esti absolut sincer (sportivii o cunosc), pur si simplu te exteriorizezi involuntar, fiecare o face in felul lui, unul isi face cruce, altul arunca cu racheta in aer etc.
      Ma gandesc ca problema e sa te rogi sa castigi, pt ca asta inseamna automat ca vrei ca celalalt sa piarda. Plus ca celalalt se roaga si el, si atunci Dumnezeu pe cine sa asculte ?

      Apreciază

  26. nikodim said, on iunie 8, 2014 at 12:10 am

    Nu este cazul sa mai discutam de „bratarile cu noroc” si alte amulete „norocoase” in care se incred unii sportivi si nu numai. Se stie ca norocul este un demon. Daca te increzi in el deja esti pe calea pierzaniei, daca nu cumva chiar esti pierdut in momentul in care crezi in el. De aceea Sfintii Parinti si unii parinti contemporani,precum Cleopa, atrag atentia asupra acestui fenomen si recomanda crestinilor sa nu mai ureze semenilor lor „noroc”. Sportiva Simona pana la urma isi face semnul crucii cu credinta in Dumnezeu sau se increde si in bratara „norocoasa”? Ar fi interesant de stiut cum crede ea ca se impaca Dumnezeu de la care primeste darurile vietii ei, inclusiv calitatile sportive, cu „norocul” al carei exponent este „bratara” pe care o cinsteste ca aducatoare de succes? Este un fel de scurt-circuit duhovnicesc aici… adica nimic bun.

    Apreciază

  27. akuzatu said, on iunie 8, 2014 at 12:44 pm

    Apreciază

  28. V.NICOLAE said, on iunie 8, 2014 at 3:15 pm

    1.Oameni buni mare lucru este sa ai discernamint spiritual. Voi sinteti orbi si nu vedeti ca ala nu este calugar si dupa cite stiu nu este filmat nici pe muntele ATHOS,vorba cuiva ala este clovn nu calugar!
    Saccsiv tu spui sa comentam in duhul ortodoxiei ce duh este acesta in care in mai toate postarile se gasesc oameni ba sa o judece pe Simona ca si-a facut operatie ba ca poarta un snur la inchietura,oare calugarii sint cabalisti daca au mataniile cu ei? Ginditi-va la indemnul lui Iisus care spune „Nu judecati si nu veti fi judecati” si apoi este mai bine sa taceti. Si inca un indemn al lui Iisus „SA RIDICE PRIMUL PIATRA CEL CE ESTE FARA DE PACAT” DUMNEZEU SA VA BINECUVINTEZE PE TOTI!

    Apreciază

    • valentin said, on iunie 9, 2014 at 9:27 pm

      iar am greșit. trebuia să nu fi comentat la aspectele astea deloc și eram mai liniștit. Doar să mă rog pentru aproapele. îmi cer iertare.

      Apreciază

  29. jad said, on iulie 9, 2014 at 9:45 pm

    Jucătorii de tenis Simona Halep şi Horia Tecău, fostul campion la sabie Mihai Covaliu, studenta la Sorbona de etnie romă Anina Ciuciu, informaticianul Ionuţ Budişteanu şi violonistul Alexandru Tomescu au primit, luni, titlul de ambasadori ai turismului românesc, fiindu-le înmânate paşapoarte diplomatice.

    http://stiri.tvr.ro/noii-ambasadori-ai-turismului-romanesc–simona-halep–o-sa-raman-intotdeauna-in-romania_47124.html

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.