SACCSIV – blog ortodox

IULIAN PERICLE CAPSALI – REZULTAT RUSINOS: 47 920 de voturi, adica 0.91%

Posted in IULIAN CAPSALI by saccsiv on mai 26, 2014

Asta conform:

http://www.bec2014.ro/wp-content/uploads/2014/05/Rezultate-partiale-07.00.pdf

M-am rugat Domnului nostru Iisus Hristos sa nu fie ales si ma bucur ca n-a fost ales.

De ce nu l-au votat decat cu mult mai putin de jumatate dintre cei ce semnasera pentru a putea candida? Simplu, pentru ca majoritatea s-au trezit, dupa ce initial fusesera luati repede de o:

Uriasa campanie pentru strangerea de semnaturi pentru candidatura lui IULIAN CAPSALI. Daca acelasi efort se depunea impotriva BULETINELOR CU CIP, eram departe …

Rezultatul e rusinos deoarece a fost cel mai promovat candidat independent din istoria alegerilor de orice fel, exceptandu-l evident ce Mircea Diaconu, un caz cu totul atipic, ajuns in aceasta postura printr-un joc politic despre care nu are rost sa dezvoltam acum. Si exceptand-o evident si pe EBA care a fost clar “independenta” intre ghilimele.

S-au luptat pentru el:

–       Zeci de asociatii

–       Intreaga blogosfera “ortodoxa” sau chiar ortodoxa. Cu doua exceptii, saccsiv si Claudiu Tarziu (acesta limitandu-se doar la un anunt), restul i-au facut campanie sau s-au abtinut

–       Anuntul oficial al Patriarhiei Romane

–       Multime de preoti in parohii

–       Cateva personalitati foarte cunoscute

–       “Atacurile” din mass-media se traduc evident tot prin campanie electorala, caci daca-l critici ca e impotriva homosexualitatii, nu-i determini pe cititorii ortodocsi sa nu-l mai voteze, ci din contra

Intr-un cuvant l-a sustinut un urias ghiveci, de la baricadisti si activisti pro cip sau pro ecumenism si pana la 2-3 exceptii. Exceptii ce pana la venirea de niciunde a acestui Capsali se straduiau sa mearga pe linia parintelui Justin Parvu, dar care au renuntat la ea de dragul a nimic. Sper sa revina. Chiar asa, cum s-au simtit in hora mare cu intrusi celebri? Intrusi pe care chiar ei ii criticau. Stiu ei ce vreau sa zic, nu dezvolt aici. Si o alta intrebare pentru acesti frati, cu mult mai importanta: daca mai era marele duhovnic printre noi, oare ce le-ar fi zis?

IULIAN CAPSALI despre parintele JUSTIN PARVU si CIPURI

Oricum, ei raman fratii mei, ii iubesc in continuare si ii astept acasa.

Lasand exceptiile deoparte, ce ramane nu mai e un urias ghiveci, ci o uriasa sinistra masinarie de intrusi. Ce vor face in continuare acestia? Vor merge tot pe cartea Capsali sau vor cauta pe altul?

ASTIA CHIAR SUNT INGROZITI de aparitia pe scena politica a unui ORTODOX NATIONALIST CARISMATIC. De aceea cred ca SISTEMUL va impinge in fata UN INTRUS CU ACEST ROL

Vom vedea. Dar de stat locului, sigur nu vor sta, caci au treaba, timpul fiind scurt.

Inchei subliniind ca mai sus m-am referit la activisti si nu la simpli sustinatori sau  votanti ce inca nu s-au dumirit ce si cum.

 

Tagged with:

94 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Intr-un cuvant l-a sustinut un urias ghiveci, de la baricadisti si activisti pro cip sau pro ecumenism si pana la 2-3 exceptii. Exceptii ce pana la venirea de niciunde a acestui Capsali se straduiau sa mearga pe linia parintelui Justin Parvu, dar care au renuntat la ea de dragul a nimic. Sper sa revina. Chiar asa, cum s-au simtit in Citeste mai departe […]

    Apreciază

  2. ORTODOXIE said, on mai 26, 2014 at 9:30 pm

    Reblogged this on CREDINŢĂ DREAPTĂ ORTODOXĂ!!!.

    Apreciază

  3. Iani said, on mai 26, 2014 at 9:44 pm

    Ceea ce mi se pare jenant si chiar nefiresc este ca nu l-a votat nici macar jumatate din cei care au semnat pentru candidatura lui! Abia putin peste o treime, de fapt, de la 47.900 de voturi la 123.000 de semnaturi e cale foarte lunga.
    Macar sa fi pierdut si el cu vreo 200.000 – 300.000 de voturi, ar fi fost cat de cat onorabil, dar asa, s-a fasait toata treaba, tare de tot, ca un balon care se dezumfla sau, ca in fabula celebra, ca un broscoi care se umfla, umfla, pana plesneste.
    Un esec…. rasunator.

    Apreciază

  4. Christian said, on mai 26, 2014 at 9:45 pm

    „De ce nu l-au votat decat cu mult mai putin de jumatate dintre cei ce semnasera pentru a putea candida? Simplu, pentru ca majoritatea s-au trezit…”

    Ori s-au trezit ori erau deja, dar au semnat avand motivatii gresite: rusine, frica, politete etc. La neopreotestanti a fost exact acelasi lucru: au votat aproximativ jumatate din cei care au semnat pentru candidatura lui Peter Costea. Jumatatea care nu a votat, semnase initial datorita fricii sau rusinii. Refuzul de a semna insemna sa fii luat in vizor. Riscai pierderea anumitor privilegii sau a reputatiei. Ori in cazul votului nimeni nu tinea contabilitatea. Te puteai eschiva. Nu insa si de la semnatura, decat daca erai dispus sa platesti un pret sau erai deja disident sau persoana non-grata cum sunt multi.
    Din politete, frica sau rusine oamenii fac lucruri pe care nu le-ar face in absenta initiativei, insistentei, presiunii…

    Apreciază

  5. Elita Ortodoxa said, on mai 26, 2014 at 9:46 pm

    Capsali e doar primul „ortodox carismatic” din lunga serie ce o sa vina. este cu adevărat un personaj misterios. cred că ortodoxia n-are ce face în politică decât dacă am avea un reprezentant mai de seamă, unul ca Ambrozie al Milanului, care știa să folosească politica în folosul Bisericii..

    Apreciază

    • aha said, on mai 26, 2014 at 10:06 pm

      problema e ca domnul Capsali e deja „vandut”, in sensul ca a fost ajutat de foarte multi si nu a dat „randamentul scontat” sper sa aiba taria sa renunte, desi va fi foarte greu acum. poate ca abia acum vine proba credintei! Dumnezeu Cel intru Sfanta Treime descoperit sa il ajute! Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieste-ne pe noi, pacatosii!

      Apreciază

  6. Iani said, on mai 26, 2014 at 10:00 pm

    Ceea ce mi se pare absolut jenant este sa semneze pentru tine 123000 de oameni si sa nu te voteze decat 47920, adica nici macar jumatate, abia putin peste o treime din cei care ti-au sustimnut candidatura.
    Omul se si vedea europarlamentar.
    La fel si cei care il sustineau. 🙂
    Acuma sunt fierti si frustrati.

    Apreciază

    • aha said, on mai 26, 2014 at 10:15 pm

      nu e ceva chiar iesit din comun. e posibil ca multi dintre cei ce au semnat sa nu fi mers deloc la vot. chiar daca au semnat pentru candidatura lui! asa se intampla cand fortezi lucrurile. chiar incepi sa crezi ca esti buricul pamantului!

      Apreciază

    • Radu Humor said, on mai 26, 2014 at 11:39 pm

      Dar la faptul că a fost, într-un fel sau altul furat , v-aţi gândit ?!
      Sunt peste 6 % din voturi anulate !
      Eu unul cred că acestea provin majoritatea din voturi perfect valabile, pentru anumiţi candidaţi, peste care s-a mai aplicat cel puţin o ştampilă şi în alt „pătrăţel”, dăcându-le astfel nule !

      Apreciază

  7. Christian said, on mai 26, 2014 at 10:07 pm

    Initial, vulgul „semnase” pentru Domnul Iisus. Au vrut chiar sa-l faca rege, ovationandu-L si aplaudandu-L la scena deschisa. La „alegeri” insa, l-au ales pe…Baraba!

    Nu vreau evident sa-l compar pe vreun candidat de astazi cu Hristos. Toti au jucat probabil, rolul lui Baraba. Iar unii alegatori desi initial semnasera pentru Baraba 1 (pentru a obtine niste foloase sau pentru a evita vreo neplacere), l-au votat pe Baraba 2 la urne, mizand pe faptul ca votul e secret.

    Ce vreau sa spun e ca masele vor vota de fiecare data cu candidatul ocultei care are parghiile manipularii. Daca Antihrist va fi supus votului electoral si nu desemnat, nu va intampina niciun fel de probleme in a obtine „mandatul” pe 3 ani si jumatate!

    Apreciază

    • Valentin Dorneanu said, on mai 30, 2014 at 12:05 am

      Hristos S-a Înălțat!
      e cutremurator ce zici despre antihrist – „mandatul” pe 3 ani si jumatate… e f. bine ca ai pus problema asa. Ne dă de gândit cu privire la aceste mandate și la cei pe care i-am tot mandatat până acum să ne conducă, reprezinte ș.a.m.d..
      Stim cu adevarat pentru cine punem noi o stampila ?
      Si antihristul poate mima virtutea si chiar o va mima extraordinar, mai ales smerenia.
      Sunt smeriti niste candidati ? Asculta de Dumnezeu ?
      e o intrebare la care nu stiu cine poate sa raspunda si sa fie sigur ca nu greseste.
      Adica nu avem cum sa stim nimic despre adevarata față a celui pe care îl alegem. Eu sigur nu mă mai duc la vot, dă Doamne așa să fie și asemenea la toată lumea. Mă bucur că de data asta nu am votat și sunt f. liniștit. Doamne Ajută!

      Recomand la toți – nu votați niciodată și o să fiți mult mai liniștitți sufletește.
      Vor veni contraargumente – ce faci ? Le dai altora voie să aleagă pentru tine ?
      Dar pot să le și scrie pe pereți, e limpede din faptele celor aleși până acum – nu se merită votat, deloc, niciodată!

      Ce aleg alții ? Nu se vede ? Corupți, păcăliți, oameni slabi, șarlatani, hoți, trădători, măscărici, masoni ș.a.m.d. nu vedem cu toți de atâția ani, iar Parlamentul Ala European nu e clar ce este ??
      E limpede și se vor lămuri și ei după ce le vor vedea faptele. Acolo sus, mulți încep să se dezică de poporul condus și fac un circ, o mascaradă, schimbă planurile, apartenența națională, politică, rasa, sexul, dacă ar fi posibil și-ar schimba și numele și aspectul fizic numai să poate înșela pe cât mai mulți să le acorde votul – ei prin votul ăla sunt recunoscuți, devin apoi respectați în cercurile lor și obțin putere din ce în ce mai multă.
      Dar sufletul în bine nu vor să și-l schimbe. Doamne Ajută!

      Apreciază

  8. Iani said, on mai 26, 2014 at 10:08 pm

    Preot Mihai Aldea, acu doua zile, scriind apologetic despre Capsali (presupun ca nu mai avea nimic altceva de facut la parohie, de spovedit de exemplu):

    „Spre deosebire de alţii, chiar experţi în retorică, el a strâns peste 120.000 de semnături într-o campanie de strângere de semnături strălucită.”

    „Simplul fapt că Iulian Capsali, cu viziunea sa politică şi platforma sa politică, a strâns cele peste 120.000 de semnături este o biruinţă extrem de importantă şi stimulantă.”

    „Iulian Capsali a câştigat deja o campanie extrem de grea, aceea de strângere de semnături.”

    Te cam repeti parinte ! Pai, atunci, sa fie multumit cu victoria obtinuta: a strans 120.000 de semnaturi ce conteaza ca din astia nu l-au votat nici jumate, ca nu a obtinut nici 1 % in alegeri ? 🙂

    Sursa:
    http://bucovinaprofunda.wordpress.com/2014/05/25/pr-mihai-andrei-aldea-iulian-capsali-romania-si-europa-intre-concluzii-si-perspective/

    Apreciază

    • Iani said, on mai 26, 2014 at 10:12 pm

      „Campanie de strangere de semnaturi stralucita !” Ma tavalesc pe jos de ras ! Ca si cum ai spune ca te-ai asezat la masa si ai farfurii si tacamuri frumoase, ce conteaza ca nu ai mancare in ele !!???

      Apreciază

    • John of Romania said, on mai 27, 2014 at 12:20 am

      Mesaj de acum 4 ore:

      Îndemn la luptă
      (Radu Gyr)

      Nu dor nici luptele pierdute,
      Nici rănile din piept nu dor,
      Cum dor aceste braţe slute
      Care să lupte nu mai vor.

      Atunci când inima ta cântă
      Ce-nseamnă-n luptă-un braţ înfrânt?
      Ce-ţi pasa-n colb de-o spada frântă
      Când te înalţi cu-n steag mai sfânt?

      Înfrânt, nu eşti atunci când sângeri,
      Nici ochii când în lacrimi ţi-s.
      Adevăratele înfrângeri,
      Sunt renunţările la vis!

      Şi Iulian Capsali, şi toţi cei care l-au (l-am) susţinut, am câştigat!
      Nu doar pentru că voturile de care era nevoie pentru ca Iulian să meargă în PE s-au dat şi s-au furat grosolan, arătând groaza unora de prezenţa creştinilor printre ei. Nu, ci pentru faptul că el – şi îi mulţumesc pentru asta! – şi toţi cei care l-au susţinut, au avut curajul să înfrunte sistemul.
      Nu bârfele sterpe de veşnici chibiţi, nu vorbele goale de pseudo-răzvrătiţi, ci lupta adevărată, chiar când nu sunt şanse de izbândă, aceasta este adevărata cale a creştinilor, aceasta este adevărata înfruntare a sistemului, aceasta este calea eroilor şi sfinţilor!
      Toţi cei care s-au ostenit în aceste luni pentru ca Iulian Capsali să intre în PE au lucrat pentru Dumnezeu şi Neamul Românesc. Pierdere de vreme pentru unii, sminteală pentru alţii, dar pentru noi, cei care Îl cunoaştem pe Hristos Domnul, calea străbunilor noştri şi, cu voia lui Dumnezeu, a urmaşilor noştri, până la Ziua cea Mare a Judecăţii.
      Iulian Capsali nu a pierdut alegerile, nici cei care l-au susţinut şi votat. Alegerile le-au pierdut doar cei care au renunţat la vot sau care s-au supus puterii. Noi le-am câştigat pentru că am luptat până la capăt – frumos şi senin, nu pentru interese mărunte, ci pentru unele sfinte şi înalte. Şi vom câştiga şi mai mult dacă vom duce lupta mai departe.
      Spunea cineva într-un film de groază că „toată lumea ştie că războiul nu se sfârşeşte niciodată”. Gura păcătosului adevăr grăieşte, de această dată. Se cuvine să ne amintim că până la A doua venire, într-adevăr nu se sfârşeşte războiul.
      Ne vom odihni după greutatea acestor luni. Puţintel. (Nu v-a trecut oboseala deja?!?) Apoi ne punem la lucru pentru ceea ce urmează! Cu Dumnezeu înainte!

      Mihai-Andrei Aldea

      Apreciază

      • Iani said, on mai 27, 2014 at 2:10 am

        Grotesc

        Apreciază

      • zcalin said, on mai 27, 2014 at 9:30 am

        Multa sminteala … auzi tu: „aceasta este adevărata cale a creştinilor, aceasta este adevărata înfruntare a sistemului, aceasta este calea eroilor şi sfinţilor” – adica fratilor mergeti de votati daca vreti sa capatati cununa muceniciei; acela e crestin adevarat. oamne iarta-ma ce prostii pot sa citesc… Oare ce parere ar avea Sfantul Stefan cel Mare si ceilalti domnitori sfinti ai acestui neam auzind de lupta de azi a crestinilor?

        Apreciază

      • mihaisilviuchirilam said, on mai 27, 2014 at 10:32 am

        persoana care a scris acest comentariu cred ca a vazut alta campanie electorala.

        Apreciază

      • saccsiv said, on mai 27, 2014 at 10:43 am

        mihaisilviuchirilam

        HRISTOS A INVIAT!

        Iertare, care comentariu frate? Caci postarile s-au asezat de asa natura, ca nu-mi dau seama.

        Apreciază

      • Valentin Dorneanu said, on mai 30, 2014 at 12:35 am

        nu sunt de acord cu cele spuse mai sus și aparținând lui Mihai-Andrei Aldea mai ales pentru că a făcut o afirmație f. deplasata în punctul în care a delimitat grupul votanților lui Capsali prin singama „noi, cei ce suntem cu Hristos” delimitându-i de restul din această țară printre care și – perdanți care nu s-au prezentat,al vot chibiți, răzvrătiți ș.a.m.d.
        Deci dacă ai votat cu Capsali ești cu Hristos și dacă nu ai mers la vot nu mai ești cu Hristos ?
        Cam șuie această gândire. Nu e un om cu dreaptă socoteală.

        Apreciază

      • Valentin Dorneanu said, on mai 30, 2014 at 12:35 am

        să ne rugăm și pentru Mihai-Andrei Aldea

        Apreciază

    • Valentin Dorneanu said, on mai 30, 2014 at 12:25 am

      da, a fost extrem de grea această campanie de strângere de semnături.
      nu cred că se compară cu greutatea întâmpinată de alții – la Pungești, în decembrie nu știe nimeni ce a fost.De ce nu a venit și Capsali acolo unde conta, să-i încurajeze pe oamenii aceia bătuți în satul și în casele lor ?
      – alături de oamenii din Pungești în decembrie au fost bătuți și unii oameni veniți din simpatie acolo, întâmpinați cu ostilitate de forțe străine – sunt reperați ca jandarmi , dar în realitate sunt mercenari plătiți, am luat în dubă câțiva pumni de la unii dintre ăia – dar la mine n-a fost nimic pe lângă alții, am fost trimis prin alt echipaj la Poliția VS. Dar nu erau membri ai poliției cei cu care vorbeam, ci erau de la Jandarmerie din jud. Bacau și mi s-a zis la secție că sunt alte echipe față de alea de la Pungești, nu știu nici ei de pe unde și nu știau ce să facă, mi-au dat drumul că nu făcusem nimic. Nu știau ce s-a întâmplat, de ce am fost adus acolo …
      Am semnat, mi-am luat telefonul de la poartă și am plecat. Au fost și ei dezorientați pentru că nu li se spune, e ceva secret acolo cu Chevron și gazele de șist.
      Am scăpat ușor , mi s-a zis – alții din sat și chiar cunoscuți de-ai mei de la mine din Bârlad au și amenzi și mai dură bătaie au primit. Eu am fost și apărat de Maica Domnului, dar nici nu am ripostat, n-am făcut decât un lucru – mi-am cerut dreptul să știu cine sunt ei – și nu s-au legitimat. le era frica să nu îi influiențez pe oamenii ceilalți să prindă curaj și să le ceară și ei să se legitimeze.
      A fost teroare și privare de libertate pentru mulți oameni din satele acelei comune pentru câteva zile, nu știu câte exact ca eu m-am intors in 2 zile si am vazut pustiul de pe strazi si am incercat sa-i scot din case pe bieții țărani, dar erau inspaimantati.
      Sunt oameni chinuiți tare si acum în Pungești. NU mai au aceeasi viață în obraji, în aspectul feței = mina lor, se citește altceva. Mai ales că poluarea își face simțite primele efecte. Mai sunt si zgomotele de noapte de la camioane si cele de zi de la sonda…

      Ce
      zice părintele
      a fost o campanie extrem de grea strângerea celor 120.000 de semnături ?

      Un roman adevarat ? Avem nevoie de el în Parlamentul European? Poate să fie jertfelnic pentru neamul său, de fapt asta e esența.
      Soluții lumești nu mai sunt. să nu ne mai jucăm de-a iluzia

      Apreciază

      • Valentin Dorneanu said, on mai 30, 2014 at 12:29 am

        Dar să nu îl judecăm pe Capsali, să ne rugăm pentru el, cel ce îl judecă pe un alt om, păcătos sau nu, va cădea.
        Mai ales sa nu ne legam de anumite lipsuri – bani puțini și familie multă ș.a.md. – cum am mai vazut ca se căuta de către anumite persoane… fraților, nu e bine, nici asta nu e bine. Nici cipul nu-i bun, dar nici asta.

        Apreciază

      • valentin dorneanu said, on septembrie 23, 2014 at 6:00 pm

        îmi pare rău că m-am pronunțat despre preotul Mihai Andrei Aldea. îmi cer iertare, nu-l conușteam. nici acum nu-l cunosc însă îmi dau seama că am greșit. Doamne miluiește!

        Apreciază

  9. Emi said, on mai 26, 2014 at 10:23 pm

    RIC o da pe faptul ca aceste Asociatii Ortodoxe sunt formate adesea dintr-un presedinte si o stampila,iar tirajul revistelor ortodoxe este de maxim 60.000 de numere .Cica,de asta n-ar fi castigat Capsali .

    Apreciază

    • saccsiv said, on mai 26, 2014 at 10:35 pm

      Emi

      Asa deci.

      Acum ni se spune ca erau asociatii formate dintr-un presedinte cu o stampila si de reviste cu tiraj minuscul.

      Dar cand i se prezenta cartea de vizita ce zicea el si activistii sai? Ca e sustinut de zeci de asociatii, de zeci de reviste, bloguri, bla bla bla. Adica ceva asa, ca o miscare de masa a suflarii ortodoxe a acestui neam.

      Atat. Ca la capitolul ce-a facut el pana acum ca sa-l legitimeze a fi candidatul ortodoxiei romanesti si al familiei romanesti, ni se raspundea: copii.

      Apreciază

      • Iani said, on mai 26, 2014 at 10:36 pm

        Copii, plus ca are si barba. Asa s-a prezentat: „barbatul cu barba”.

        Apreciază

      • Radu Humor said, on mai 26, 2014 at 11:42 pm

        Morala :
        Dacă nu te susţine @Saccsiv, „geaba lume(?), geaba stele” 🙄

        Apreciază

      • saccsiv said, on mai 27, 2014 at 12:08 am

        Radu Humor

        Nu puteam sustine nici un candidat, desigur ai citit motivul, caci l-am tot repetat.

        Dar de dragul discutiei, asa pur teoretic:

        – Daca scoatem din ecuatie RIC, blogul meu are trafic mai mare decat toate blogurile activistilor Capsali, luate la un loc.

        – El a cautat-o, el si-a furat-o. Asta spusa intr-un limbaj ce-a dovedit pe facebook ca-i place. Iti amintesti istoricul? Am fost rugat la rubrica de comentarii sa-l sustin. Si am zis nu. Atat. La cateva ore ne-a atacat pe mine si pe cititorii acestui blog la un mod cumplit. Nu mai zic fundamental ne ortodox, ci la un mod nemaiîntâlnit la nici unul dintre cei ce au candidat la orice. Exceptandu-l pe Corneliu Vadim Tudor, desigur. Si de ce? Doar pentru ca am indraznit sa scriu intr-un comentariu pe blogul meu (deci nu articol) ca nu-l sustin. Apoi fratii m-au ajutat si am aflat tot soiul de lucruri despre el si sustinatorii sai.

        – Daca nu il combateam, avea mai multe voturi.

        – Daca il sustineam, avea cu mult mai multe voturi

        Apreciază

      • Radu Humor said, on mai 27, 2014 at 10:10 am

        @ Saccsiv
        Cam asta ziceam şi eu.
        Care, oricum am votat cu Mircea Diaconu şi mă bucur mult de reuşita lui.
        Mai bine zis a noastră. Celor care ni s-a făcut lehamite de partide ! !

        Apreciază

  10. soso said, on mai 26, 2014 at 10:30 pm

    @iani
    Repet nu te mai lega de Parintele Aldea {ptr cei care nu il cunosc un misionar in adevaratul sens al cuvantului},
    mergi mai bine cere-ti iertare si spovedeste-te poate asa te vei vindeca de zavistia de care suferi !

    Apreciat de 1 persoană

    • Iani said, on mai 26, 2014 at 10:37 pm

      Nu imi spui tu mie ce comentarii sa scriu aici, hai drum bun.

      Apreciază

    • Iani said, on mai 26, 2014 at 10:39 pm

      Sa isi ceara el iertare pentru propaganda politica pe care a facut-o pentru un candidat falit, propaganda total nelalocul ei pentru un preot. Sa isi vada de misionarism daca e misionar.

      Apreciază

  11. Iani said, on mai 26, 2014 at 10:35 pm

    Saccsiv are dreptate, infrangerea lui Capsali e rusinoasa. Daca ar fi obtinut macar 200 – 300.000 de voturi, era cat de cat onorabil. Domnule, m-au sustinut sa candidez 123.000, m-au votat 250.000, poate data viitoare voi obtine un scor mai bun. Dar sa semneze 120.000 si sa nu te voteze nici macar 48.000, e de-a dreptul penibil….. Cum o fi strans semnaturile alea, ma intreb ?

    Apreciază

  12. saccsiv said, on mai 26, 2014 at 10:47 pm

    Mircea Puşcaşu

    Frate, ai scris asta dincolo, s-a inteles.

    Esti unul dintre exceptiile despre care am scris in articol. Deci dupa cum am spus, esti fratele meu, te iubesc si te astept acasa. Dar daca tot ai vrut sa comentezi, zi ceva pe tema, de preferat referitor cele doua intrebari adresate acelor exceptii. Nu doream sa mi se raspunda public cand le-am scris, dar repet, daca tot ai simtit nevoia sa comentezi …

    Apreciază

    • Iani said, on mai 26, 2014 at 10:51 pm

      Desigur, Capsali a fost sustinut si de oameni de buna calitate, probabil din naivitate, cum e dr Chrila, pe care il respect. Sau artista Silvia Radu. Sau altii.

      Apreciază

      • saccsiv said, on mai 26, 2014 at 11:01 pm

        Iani

        Referitor la dr Chirila, da-mi voie sa nu fiu de acord cu tine. Daca Capsali e activist pro homeopatie, dr Chirila e tatal lor.

        Acuma, iertare ca asta poate te deranjeaza, dar nu putem fi de acord chiar in toate. Esential e sa fim in principalele.

        Apreciază

      • Iani said, on mai 26, 2014 at 11:57 pm

        @Saccsiv: nu ma deranjeaza, nu stiam foarte exact, stiam ca sustine medicina naturista, nu eram la curent cu homeopatia. Il apreciam mai ales ca pe un medic crestin, fara sa cunosc detalii.

        Apreciază

  13. blue said, on mai 26, 2014 at 11:09 pm

    Sau poate că semnăturile n-au fost reale. Le verifică cineva autenticitatea? Diferenţa e foarte mare, dubios de mare…

    Apreciază

    • Iani said, on mai 26, 2014 at 11:57 pm

      Intr-adevar diferenta este enorma….

      Apreciază

    • Valentin Dorneanu said, on mai 30, 2014 at 12:53 am

      e o diferență așa de mare pentru că e foarte comod să semnezi pe la conferințe sau pe listele date prin parohii – unde se poate semna în necunoștință de cauză și în grup – cu grupul merge.
      Dar singur, nu îl mai votezi, pentru că nu mai ești sigur, pentru că nu îl cunoști deloc sau pentru că ai citit în multe locuri multe lucruri despre el – unele adevărate, dar și alte denigrări. A fost făcut și homofob. Aici e creștinește că a îndurat ocara.
      Dar oamenii nu l-au votat pentru că nu îl vroiau, semnătura a fost data mai ușor decât votul.

      Important ca fiecare și cei ce l-au votat pe Capsali și cei ce nu l-au votat pe Capsali și însuși Iulian Pericle Capsali să se mântuiască.
      Că nu e el antihrist și nu se vor putea trage la răspundere simpatiile față de el, deși nu e bine să îl votăm nici pe el.
      Dar, în final , cu un vot sau fără (cu excepția cazului în care votul e dat antihristului) nu ne va putea folosi la Judecată împotriva noastră faptul că am ales sau nu pe Capsali.

      Oricum, încă odată observ că e greșit ce face pr. Aldea elogiind fapta celor ce au votat candidatul respectiv si criticand-o pe a celorlalți. E absurd. Nu îl voi mai considera o sursă de încredere pentru că văd la ce poate îndruma.

      Apreciază

      • blue said, on mai 30, 2014 at 9:17 pm

        La început, când a început să se vorbească de Capsali, când l-a atacat aiurea pe Saccsiv, am intrat şi eu să vad ce scrie la el pe fb, iar limbajul lui şi al anturajului nu era deloc limbaj de creştin. Se exprimau ca orice politician îmbătrânit în rele gen „fă, Doino, aveai chef de nişte inundaţii? sau „ţigancă împuţită” Şi m-a durut. Dacă nu şi-ar fi arătat adevărata faţă, tot nu l-as fi votat, pentru că locul unui creştin este lângă copiii lui ( cu atât mai mult cu cât are 9), dar urmărind dialogul greţos de pe feisbuc, am înţeles că e doar un biet Dinu Paturică al neamului, care şi-a dorit şi el parvenirea socială şi financiară şi i s-a părut că această cale are sorţi de izbândă mai mari. Ca şi creştin-ortodoxă pot lăsa de la mine oricât, haina, cămaşa, dar nu accept să fiu prostită în faţă.

        Apreciază

  14. Mircea Puşcaşu said, on mai 26, 2014 at 11:53 pm

    Capsali a strans, fara sprijinul baronilor, al televiziunilor, al aparatelor de partid sau al vreunui potentat influent, fara oameni care sa supravegheze o numaratoare corecta, aproape 50.000 de voturi, mai mult decat un partid ce a fost, la un moment dat, la guvernare, PNTCD, mai mult decat Alba a Zapada a lui Mihai Neamtu, mai mult decat independenti cu bugete colosale. Asta a fost posibil cu sprijinul unor voluntari in doar 2 luni. S-a discutat la emisiuni de mare audienta de suveranitatea tarii jumulita de UE, de agenda aberanta homofila, de avort, de familia ortodoxa normala cu multi copii, de Ortodoxie ca miezul identitatii neamului nostru, unii au vazut ca se poate si altfel. Cred ca e o reusita.

    Apreciază

    • John of Romania said, on mai 27, 2014 at 12:26 am

      Dar stii ca a oferit 1 euro pentru fiecare 10 semnaturi stranse nu?
      Plus ca daca ai sprinjinul unor preoti teoretic poti face multe.

      Apreciază

      • Rom said, on mai 27, 2014 at 1:36 am

        Fals. Au fost stranse de voluntari fara ca acestia sa primeasca bani, dar sa stii ca asta e o idee pentru alti candidati pentru alte alegeri.

        Apreciază

    • zcalin said, on mai 27, 2014 at 9:55 am

      o fi o reusită…dar cu ce folos? şi cui? chiar nu vedeţi inşelarea? ori eu nu inţeleg … sa fie reprezentatul nostru, al crestinilor ortodocsi …unde? in ue? Doamne cata sminteala … treziti-va odata… eu ma multumesc cu sfintii pe care ii are acest neam … iar pentru rugaciunile lor nadajduiesc ca Domnul sa se milostiveasca si de sufletul meu … ca eu langa el vreau sa fiu … sunt un mare pacatos si sunt constient de acest lucru dar a duce pe altii in sminteala … ma feresc pe cat posibil! „Cred, Doamne, atât cât pot eu, ajută necredinţei mele!”, dupa cum ne spunea un adevarat reprezentant al nostru, Părintele Gheorghe Calciu, in „Cuvinte vii” …

      Apreciază

  15. classic said, on mai 26, 2014 at 11:55 pm

    Cine sa fie ales, ca eu n-am auzit de el. In schimb am citit numai prostii pe aici, ba ca e carismatic, crestin etc Lider carismatic nu exista inca in Romania.Cel mult cativa bisnitari (Ponta, Antonescu s.a) sustinuti in campanii cu milioane de euro, bani de furat. Un lider carismatic nu are nicio sansa in Romania fara sustinere, iar ca sa fie sustinut trebuie sa aibe ce sa ofere. Iliescu, Vadim si Basescu au fost singurii lideri carismatici din istoria post-decembrista. Iliescu in anii imediat dupa evenimentele din 89, iar Vadim in anul 2000. Pe cand primii doi au fost sustinuti masiv de populatie, primul avea sa dea startul jafului si anarhiei de dupa, iar al doilea urma sa se compromita ulterior, dupa ce intreaga mafie s-a coalizat impotriva lui. A urmat Basescu care a deschis la randul sau, robinetul jafului pentru clica sa, si pentru a-si spala pacatele a jucat putin rolul de justitiar. In realitate, marile dosare ale privatizarilor frauduloase care au dus Romania in pragul haosului, facandu-i pe romani sa ia calea bejeniei, raman prafuite in arhive tinute, probabil, secrete, daca nu cumva au fost distruse intre timp.
    Dupa mine, Vadim ramane acel lider carismatic despre care se vorbeste pe aici – crestin (doctor in teologie ortodoxa cu summa cum laude), istoric (doctor in istorie), patriot, justitiar, om de cultura renumit. Desi compromis datorita caracterului sau vulcanic, Vadim poate sa faca o noua surpriza la alegerile prezidentiale, in masura in care nu exista un alt lider care sa raspunda nevoilor alegatorilor asa cum o poate face el. Ramane de vazut.

    Apreciază

    • Mircea Puşcaşu said, on mai 27, 2014 at 12:26 am

      Vadim ne poate surprinde? prin ce ? poate cu un nou consilier evreu si pupat in 3litere institutiile internationale respectabile precum B’nai B’rit, „Institutul” Elie Wiesel. Vadim ca persoana este un caz clinic din patologia psihiatrica.

      Apreciază

    • John of Romania said, on mai 27, 2014 at 12:28 am

      Ai dreptate legat de carisma. Nu e deloc carismatic.

      Vadim insa e prea degenerat pentru a fi ales vreodata presedinte desi stiu ca multi il respecta( mult mai multi decat il voteaza).
      Si nu e vorba numai de caracterul vulcanic, tipul chiar are probleme. Sa vezi ce prostii scriei in ziarul lor de partid sau pe facebook.

      Apreciază

  16. Mircea Puşcaşu said, on mai 26, 2014 at 11:58 pm

    Capsali pe facebook, dupa rezultate:

    ” Acum, după ce s-au dat rezultatele scrutinului pentru Parlamentul European și pentru că văd urme de tristețe la câțiva dintre oamenii minunați care m-au sprijinit în toată această scurtă dar densă campanie, dar și multe mesaje de încurajare, vreau să vă declar următoarele:

    Dumnezeu știe cele ce ne sunt de folos și sigur că este mai bine așa. Aceasta este voia lui Dumnezeu și înțelepciunea Divină este mai presus de noi. Nevrednicia mea este un factor important, ca și a noastră in general, a tot poporul credincios în momentul acesta. Însă cred că trebuie să mergem mai departe. Nu deznădăjduiți, pentru că avem nevoie de energie pentru viitor. Eu cred că este semnul unui nou inceput.

    Am întâlnit în țară oameni cu o bună așezare și preocupați nu numai de mântuire, dar și de viața cetății, care au stat departe de politică pana acum. Ei mi-au cerut imperios ca, indiferent de rezultat, să nu abandonăm acest proiect prin care noi, creștinii din această îara, am putea să dăm un răspuns coerent la provocările vremurilor. Din semnalele primite personal, în vizitele făcute în țară în campania electorală, pe siturile de socializare, am simțit o mare energie potențială, pentru care aș fi responsabil dacă s-ar irosi. Este nevoie de o strategie bine pusă la punct ca nu numai să readucem în spațiul public, așa cum s-a întâmplat acum, discuțiile despre familia naturală, firească, despre suveranitate, despre identitatea noastră națională în care ortodoxia are un rol esential, ci să facem din acestea politici de conservare a neamului românesc. Altfel, aceste teme vor fi preluate demagogic de politicianismul cronicizat, așa cum s-a întâmplat deja, și e limpede ca accentele se vor înmulți in viitor.

    Acum, cand lumea politică nu se mai împarte între stânga și dreapta, ci între cei care promovează globalismul prin desființarea statelor și cei care cred că suveranitatea națională are puterea de a conserva fibra unui neam, familiile și credința, România a trimis în Parlamentul European în mare măsura indivizi care decalibrează – fie prin incompetență, fie prin rea-voință -, armătura socio-spirituală a națiunii. Este simptomatic faptul că, astăzi, aceia care doresc desființarea statelor, a familiei naturale și a credinței fac parte din familii politice „onorabile”, iar cei care le susțin sunt considerați „extremiști”. Noi trebuie să ne asumăm adevărul fără ostentație, dar cu fermitate, indiferent de consecințe.

    Privesc la viitor cu încredere, căci Dumnezeul nostru este mare și face minuni, așa cum spune Psalmistul. Chiar dacă acum trimitem în Parlamentul European numai persoane care și-au dovedit obediența fata de liniile trasate la Bruxelles, cred că lucrurile se vor schimba în mod esențial în scurt timp. Cu toate că expunerea mea mediatică a fost precară, am primit tot atâtea voturi cât un partid istoric care a avut o campanie generoasă ba, pe altele mai noi le-am surclasat totalmente și, cu excepția unei proeminente figuri actoricești care a avut în spate forța covârșitoare a unui trust media, am ieșit primul dintre independenți. (…)

    Așa să ne ajute Dumnezeu!”

    Apreciază

  17. Mircea Puşcaşu said, on mai 27, 2014 at 12:01 am

    Parintele Aldea pe facebook dupa rezultate:

    „Îndemn la luptă
    (Radu Gyr)

    Nu dor nici luptele pierdute,
    Nici rănile din piept nu dor,
    Cum dor aceste braţe slute
    Care să lupte nu mai vor.

    Atunci când inima ta cântă
    Ce-nseamnă-n luptă-un braţ înfrânt?
    Ce-ţi pasa-n colb de-o spada frântă
    Când te înalţi cu-n steag mai sfânt?

    Înfrânt, nu eşti atunci când sângeri,
    Nici ochii când în lacrimi ţi-s.
    Adevăratele înfrângeri,
    Sunt renunţările la vis!

    Şi Iulian Capsali, şi toţi cei care l-au (l-am) susţinut, am câştigat!
    Nu doar pentru că voturile de care era nevoie pentru ca Iulian să meargă în PE s-au dat şi s-au furat grosolan, arătând groaza unora de prezenţa creştinilor printre ei. Nu, ci pentru faptul că el – şi îi mulţumesc pentru asta! – şi toţi cei care l-au susţinut, au avut curajul să înfrunte sistemul.
    Nu bârfele sterpe de veşnici chibiţi, nu vorbele goale de pseudo-răzvrătiţi, ci lupta adevărată, chiar când nu sunt şanse de izbândă, aceasta este adevărata cale a creştinilor, aceasta este adevărata înfruntare a sistemului, aceasta este calea eroilor şi sfinţilor!
    Toţi cei care s-au ostenit în aceste luni pentru ca Iulian Capsali să intre în PE au lucrat pentru Dumnezeu şi Neamul Românesc. Pierdere de vreme pentru unii, sminteală pentru alţii, dar pentru noi, cei care Îl cunoaştem pe Hristos Domnul, calea străbunilor noştri şi, cu voia lui Dumnezeu, a urmaşilor noştri, până la Ziua cea Mare a Judecăţii.
    Iulian Capsali nu a pierdut alegerile, nici cei care l-au susţinut şi votat. Alegerile le-au pierdut doar cei care au renunţat la vot sau care s-au supus puterii. Noi le-am câştigat pentru că am luptat până la capăt – frumos şi senin, nu pentru interese mărunte, ci pentru unele sfinte şi înalte. Şi vom câştiga şi mai mult dacă vom duce lupta mai departe.
    Spunea cineva într-un film de groază că „toată lumea ştie că războiul nu se sfârşeşte niciodată”. Gura păcătosului adevăr grăieşte, de această dată. Se cuvine să ne amintim că până la A doua venire, într-adevăr nu se sfârşeşte războiul. Ne vom odihni după …..
    Mihai-Andrei Aldea”

    Apreciază

    • saccsiv said, on mai 27, 2014 at 12:20 am

      Mircea Puşcaşu

      Mda. Nu m-ai bagat in seama.

      Apreciază

      • Mircea Puşcaşu said, on mai 27, 2014 at 12:49 am

        Frate Vasile, nu te supara, am sa raspund si la intrebari:

        Am fost bucuros pentru o clipa in hora de care zici, am intrat pentru oamenii care au valoare (chiar daca nu vad clar panorama, ci doar bucatile in care activeaza). Astept ca intrusii sa se manifeste si sa fie aratati tuturor.

        L-am intrebat pe Parintele Justin despre Capsali si asociatia lui acum un an si jumatate, despre multi altii am intrebat. Despre Capsali mi zis ceva de genul „N-o sa faca mare branza.” Despre altii mi-a zis clar ca sunt intrusi, ca au agenda lor fixa si cu asta se ocupa. De Capsali nu a zis de rau , sa stii, doar ca n-o sa faca mare branza. Cred ca agitatia creata de el si subiectele abordate acolo unde greu s-ar fi abordat, nu e mare branza, dar e mai mult decat nimic. In nici un caz nu e o sforarie sau manipulare a altora.
        L-am intalnit personal si cred ca nu e un dusman, ci un prieten (pacalit in unele aspecte). Cred ca atacurile care l-au vizat au fost supra dimensionate si din ratiuni personale (sau interese, in cazul lui C.Tarziu) si nu din motivatia unui pericol real ce l-ar fi reprezentat candidatura lui.

        Si iti spun tie, fii pe pace, n-am plecat de acasa.:)

        Ganduri bune, tuturor!

        Apreciază

      • saccsiv said, on mai 27, 2014 at 1:16 am

        Mircea Puşcaşu

        Ba ai plecat. Sustii pe si esti impreuna cu cei ce nu doar ca nu tin linia parintelui Justin Parvu, ci o si ataca furibund. Esti acolo frate, esti in cloaca, nu te mai minti degeaba. Nu dezvolt acum, dar voi posta in viitor niste texte remarcabile ale Sfintilor Parinti despre insotiri din astea. Sigur le stii, dar iti vei aduce aminte, spre trezire.

        Esti baiat inteligent, chiar cu din astea vii? Ca l-ai intrebat demult pe parintele Justin Parvu despre Capsali … Frate, subiectul propozitiei era altul: sustinerea cadidatului Capsali la europarlamentare.

        Te rog mult nu-mi mai vorbi de Capsali, caci nu mai suport sa te vad cazut in activism. Ca daca mai scrii, pana la urma trebuie sa te combat si nu vreau sa ma cert cu tine. Chiar nu vreau sa ajungem sa ne despartim pe motiv de Capsali. Ar fi chiar de rasul dracilor …

        Apreciază

  18. Aurora said, on mai 27, 2014 at 12:34 am

    Slava lui Dumnezeu ca n-a iesit tatal-”eroin” care se bucura acum ceva vreme de necazul fratelui nostru Saccsiv ! Miselul, sa vina aici pe blog sa-si ceara iertare de la Vasile si de la toti cei pe care ne-a suparat !
    Dumnezeu nu rabda la nesfarsit netrebniciile oamenilor. Va dau un exemplu care ma cutremura si acum cand imi aduc aminte : unul din fiii mei era incurcat cu doua destrabalate cu mult mai in varsta decat el. Era o situatie promiscua si atat de complicata incat mi-e greu s-o descriu. Pe scurt, el era foarte bolnav si agresiv si nervos, ele stiau una de cealalata, dar nu-si scoteau ochii de teama sa nu-l supere pe el si sa complice lucrurile si mai rau. Eu asteptam o minune ca sa iasa amandoua din viata lui, dar pana una-alta am rugat-o pe cea ”titulara” la care el si locuia sa ne ajute sa-l ducem la Sfantul Calinic la Cernica de Pogorarea Sfantului Duh, doar-doar s-o milostivi Dumnezeu de el. El respingea cele sfinte, dar speram sa-l convinga ea, macar sa fi incercat ! Si ce credeti ca mi-a raspuns : „Daca Duhul Sfant vindeca bolile oamenilor de ce nu-i vindeca si pe copilasii bolnavi de cancer de la Fundeni ?” La asa o obraznicie m-am cutremurat de tupeul si necredinta individei si am inchis telefonul – discutia se purta la telefon. Dar in clipa urmatoare, profitand de faptul ca sunt singura pe strada si nu ma aude nimeni am strigat cu durere la Maica Domnului sa-mi scoata copilul din mana desfranatelor insa nu va pot descrie starea mea din clipa aceea. Maica Domnului nu a inatarziat sa-mi raspunda. Pe una a certat-o cu boala si in scurt timp a murit de cancer la pancreas – m-am ingrozit cand am aflat, sarmana facea si yoga, avea multe rataciri, mi-a parut rau de moartea ei – iar pe cealalata, ”titulara” care era de vreo 8 ani in viata baiatului meu a indepartat-o de el fara sansa de a se mai impaca vreodata. Drama este ca el le-a iubit pe amandoua si ele l-au iubit pe el, fiecare in felul ei, ruptura dintre ei si moartea celeilalte a produs multe lacrimi si durere, dar cand se merge pe baze necurate nimic nu dureaza. Ce credea Capsali ? Ca ne convinge cu liota lui de copii ? Copiii nu sunt o carte de vizita. Trebuie sa ai smerenie ca sa castigi inimile omenilor. Dar nu trebuie sa candidezi pt. Bruxelles ca sa faci un bine tarii tale. Un om cu frica de Dumnezeu nu se duce acolo.

    Apreciază

  19. valentin said, on mai 27, 2014 at 12:38 am

    Capsali acum trebuie sa multumeasca lui Dumnezeu ca a scapat de ceva rau. Asa am citit la un sfant – de fiecare data cand ai impresia ca ai pierdut ceva maret e bine sa-I multumesti lui Dumnezeu , fie te-a ocrotit de ceva primejdios pentru sufletul tau, fie nu era cu adevarat pentru tine si nu meritai. Eu cred ca prima varianta mai ales ar fi – l-a aparat Dumnezeu si pe Capsali ca nu se stie in ce ar fi intrat – Becali stie.
    Chiar ma rog la Dumnezeu pentru el sa fie o lectie scorul acesta sa se retraga de tot din politica, pentru ca politica e pentru oameni neseriosi complet, el nu e neserios, pur si simplu mai are de invatat, asa il vad. Cu cip-urile are timp sa-si dea seama…
    Dar daca intra si in parlament si era si potrivnic opiniei Sfantului Iustin era vai si-amar de bietul nostru luptator crestin-ortodox. E mai bine asa – a fost de la Dumnezeu si intamplarea aceasta, valabil si pentru cei ce erau interesati de politica, cip-uri, lupta anti-sistem s.a.m.d
    Cred ca lupta nu e terminata, ci dimpotriva, acum ne luminam cum trebuie dusa adevarata lupta – curatindu-ti sufletul de orice rau cat de mic. Politica nu e pentru crestini. Ca acolo e toata mizeria lumii adunata.

    Apreciază

  20. sorin said, on mai 27, 2014 at 12:45 am

    si Basescu, si alti netrebnici au reusit sa stranga de-a lungul timpului foarte multe semnaturi.
    Parlamentul european este antihristic si faptul ca a strans acele semnaturi spune multe despre oameni.
    Personal multi oameni mi-au spus ca le pare rau ca au semnat pentru Capsali fiind luati de val.
    Apropo de ce multi din cei care il sustin pe Capsali nu doresc sa il sustina pe domnul MIHAI Chirila care are binecuvantarea parintelui Antim de la man Bistrita .
    Parintele Antim de la man Bistrita a zis ca este o greseala sa sustii un om sa mearga in Parlamentul European.
    Sunt multe nereguli pe care le are Capsali si nici pana la ora asta nu doreste sa le explice in ce priveste : homeopatia, refuzul de a lupta contra cipurilor, a cardurilor de sanatate care deja se emit si este o mare problema, refuzul de a lupta contra gazelor de sist, atitudinea pe care a avuto la adresa parintelui Iustin Parvu,faptul ca in jurul lui are oameni dubiosi( gen Patapievici, Roncea care este pro Basescu, Mihai Morar care este pro Basescu) si lista poate continua. Hai sa nu fim naivi si sa cercetam lucrurile in profunzime si sa nu ne lasam condusi de faptul ca Iulian Capsali sustine familia.
    Este trist ca unii dintre frati pe care ii stie si sacciv au cazut in plasa Capsali.
    Capsali si Virgiliu Gheorghe sunt doi dintre cei carora le-a fost propus sa se intemeieze la noi in tara un partid cu adevarat ortodox si dansii au refuzat.
    Pacat ca si domnul Virgiliu Gheorghe s-a lasat dus de val de prietenia cu Capsali care este un om foarte arogant si un foarte bun regizor in ale manipularii.

    Apreciază

    • valentin said, on mai 27, 2014 at 1:26 am

      Inca o lectie pe care o mai observ – cred ca la fel o sa fie si cand o sa fie ales Antihristul – hai sa alegem un lider foarte bun, aducator de liniste si pace, chiar crestin, dar de fapt sustinator al ecumenismului, pacii umaniste, fara Duhul Sfant si multe semne de intrebare …. dar nu vor fi oameni cu mintea limpede care sa mai observe aceste semne. Doar putini poate din mila lui Dumnezeu sa mai fie.
      Cand o sa-si dea seama cativa dintre cei ce l-au ales o sa aibe o surpriza – vai, cine era omul ala asa de bun si cat de mult au crezut ei ca o sa le aduca pacea si libertatea, poate chiar valorile revulutiei franceze, poate chiar libertatea sexuala pe care oamenii o vor cere orbi si surzi la cuvantul Mantuitorului?

      numai ca el nu va fi om bun si prin aceste lucruri asa-zis bune o sa ia multe suflete de partea diavolului , chiar o sa reuseasca sa insele foarte multa lume cu putere diavoleasca si chiar o sa aibe pe diavolul in el.

      Ia uitati-va la Papa de la Roma, cat de mult vrea el sa faca un anumit fel de bine, neplacut lui Dumnezeu; cum voia Petru sa-l „apere” pe Hristos si sa il convinga sa nu se mai lase Rastignit pentru noi. Hristos l-a numit satana pentru ca el nu cugeta cele ale lui Dumnezeu, ci pe cele ale oamenilor.
      La fel este si Papa. Cauta sa alunge de la oameni gandul Crucii lui Hristos. sa il convinga pe om sa creada ca e de fapt posibil si fara Sfanta Cruce sa te mantuiesti – ” lasa , zice Papa, mergi asa homosexual la Judecata, sau ateu, sau transexual, chiar extraterestru de ai fi tu nu te schimba ”
      Noi trebuie sa ne rugam.
      Da Doamne sa nu fim inselati, caci si Satana are putere mare in vremea asta.
      Face acest ” bine ” tuturor, chiar si la atei, homosexuali si daca erau extraterestri i-ar fi declarat mantuiti si pe ei …
      In realitatea propovaduieste o crunta minciuna – o ” mantuire ” diferita de cea lasata de sfintii parinti.

      Vai voua fariseilor ecumenisti, catolici sau altfel de farisei fatarnici ce par ortodocsi dar in realitate sunt frati mincinosi (se stiu eu care sunt – cei ce resping sfinti ca Sfantul Iustin, Sfantul Valeriu Gafencu pe motiv ca erau legionari) !
      In ce colti de lupi impingeti turma… Si pentru voi a vorbit Mantuitorul, daca aveti urechi RUGATI-VA sa nu va fi crezut nici unul din aceia mici, usor de smintit, sau sa se intoarca grabnic la Hristos, caci altfel e scris ce grozava pedeapsa va pandeste cand nici nu va asteptati – moartea asa vine.
      Iata ce va spune voua Iisus Hristos, Dumnezeul si Mantuitorul Nostru;
      a zis ca daca smintiti pe unul din acestia mici ai Sai, la Judecata va fi mai rau de voi decat daca ati fi legat o piatra de gat si ati fi aruncat-o in mare.
      pocainta mare si veti fi cu Dumnezeu si voi si in viata aceasta si la Judecata!

      E bine de scris asta si la articolul cu papa pentru ca liderul mondial ce va fi Antihrist va lua puterea pe ambele fronturi- si lumesc si al ierarhiei ecumeniste.

      Hristos a inviat!

      Apreciază

  21. sorin said, on mai 27, 2014 at 1:07 am

    Foarte multi oameni ,cand s-au strans semnaturile pentru Capsali , nici nu stiau pe cine sustin.
    Aveau revista Familia Ortodoxa si au vazut acolo lista si au semnat. Nu au cercetat deloc.
    Trebuie sa stim ca si domnul Virgiliu Gheorghe este om si poate gresi cum a si facut.
    Nu inseamna ca tot ce zice domnu Gheorghe asa si este. Trebuie cercetat.
    Oamenii in ziua de azi nu prea mai cerceteaza.
    Capsalii in camapania de strangere de semnaturi a zis ca a ramas uimit de faptul ca tineretul a inceput sa se trezeasca si ca sunt cu adevarat crestini.
    Pai eu zic la cei care cred asa ceva sa faca un tur de oras oriunde in tara asta si sa vada cat de mult s-a schimbat tineretul in bine.
    Fetele din ce in ce mai multe mai dezbracate, tinerii din ce in ce mai multi prin discoteci.
    Divorturile din ce in ce mai multe, se sta in concubinaj in prostie chiar cu acordul parintilor, iar domnul Capsali declara ca tineretul s-a schimbat.
    Repet , cine nu stie domnul Capsali este si regizor, asa ca stie sa joace foarte bine teatru si sa manipuleze.

    Probabil mi se pare mie ca vad lucrurile astea, cine stie.

    Un om poate fi sustinut de un milion nu de o suta de mii, si poate fii inselat.
    Nu numarul sustinatorilor arata daca un om este cu Dumnezeu sau nu, ci in ce duh este omul respectiv.
    Mare pacat ca altadata unii frati care au luptat cu adevarat contra tuturor relelor, sustin pe asemenea oameni.
    II intreb pe fratii respectivi, cum se poate sa sustii pe cineva care practica homeopatia, iar fratii respectivi au luptat contra homeopatiei?
    CUm se poate sa sustii un om care refuza lupta contra gazelor de sist, a cipurilor, in timp ce fratii respectivi din ce stiu tot timpul au luptat impotriva cipurilor si a gazelor de sist?

    Trebuie sa se inteleaga ca pana si Basescu ieri a declarat ca nu conteaza daca votezi pe cineva, dar sa fii prezent la Euroalegeri ca sa vada Uniunea Europeana ca ii sustinem.
    Fiecare vot dat ieri ne apropie mai mult de viitorul Guvern Mondial.
    Intr-un fel e bine ce a facut Capsali fiindca ne-a aratat cine este si ne-a mai aratat ca nu se poate merge la drum cu asemenea oameni.

    Apreciază

  22. sorin said, on mai 27, 2014 at 1:23 am

    Daca nu este dusman trebuia sa lase mofturile si sa se alieze aici in tara cu oameni seriosi pentru a forma un partid ortodox sau o formatiune ortodoxa

    Apreciază

  23. sorin said, on mai 27, 2014 at 1:35 am

    Valentin se va zice din doua rele alegem pe ala mai mic
    asa spuneau multi din sustinatorii lui Capsali.
    Ei singuri nu erau dumeriti din moment ce il considerau pe Capsali un rau mai mic.

    Apreciază

    • valentin said, on mai 27, 2014 at 10:19 am

      eu nu mai merg la vot niciodata , n-are rost sa mergem dupa vorba asta – din 2 rele alegem pe ala mai mic.

      Apreciază

    • valentin said, on mai 27, 2014 at 10:48 am

      si daca zic ei asta ma impresioneaza ?

      Apreciază

  24. Partizanu said, on mai 27, 2014 at 6:16 am

    @Frate SACCIV Fa-ma sa intelg „CE SA CAUTE UN CRESTIN IN TURNUL BABEL”? Acolo printre MASONI, …. si alte aratanii. E clar ca „BAIETII DESTEPTI” (cu manusi si sortulete) au lucrat la greu in TARA ADORMITILOR. Sunt mandru ca suntem UN NEAM DE PROSTI(idioti-PETRE TUTEA).

    Apreciază

    • saccsiv said, on mai 27, 2014 at 8:41 am

      Partizanu

      Pe mine ma intrebi frate? Intreaba-i pe activistii sai. Eu de ani de zile zic sa nu votam la europarlamentare.

      Apreciază

  25. Romeo said, on mai 27, 2014 at 7:29 am

    Sunt foare suprins de rezultatul modest. Mult prea mic in comparatie cu cele 120000 de semnaturi…
    Incep sa am convingerea ca oculta a fraudat masiv in acest caz pt a nu se auzi o voce ortodoxa.

    Apreciază

    • saccsiv said, on mai 27, 2014 at 8:47 am

      Romeo

      Aiurea.

      Apreciază

    • bi said, on mai 27, 2014 at 9:47 am

      Total gresit, oculta fraudeaza numai atunci cand nu castiga cei simpatizati de Saccsiv. Iertare pentru ironie.

      Apreciază

      • saccsiv said, on mai 27, 2014 at 9:58 am

        bi

        Mai baiat aiurit, daca plecam de la premisa ca sistemul intotdeauna ne fura cand nu castigam alegerile, atunci de ce mai participam la alegeri? Doar ca sa legitimam UE?

        Asadar din doua una:

        – ori consideram UE o structura corecta si participam la vot fara a mai comenta

        – ori consideram UE = MAMONA si atunci nu mai participam la alegeri

        S-a inteles acum?

        Apreciază

      • bi said, on mai 27, 2014 at 11:18 am

        @Vasile

        „Mai baiat aiurit” – exprimarea asta spune multe despre tine… Iarta-ma, a fost o gluma ironica, nu era cazul s-o iei asa.

        Apreciază

      • saccsiv said, on mai 27, 2014 at 11:33 am

        bi

        Te iert, dar stii cum faci tu? Dai cu batul in gard pana latra cainele, dupa care strigi: „caine rau!”

        Apreciază

      • bi said, on mai 27, 2014 at 11:22 am

        Si inca o chestie, dupa cum a explicat destul de bine Pr. Serafim Rose, democrata insasi este o revolta impotriva lui Dumnezeu, o rasturnare a monarhiei clasice, in care puterea este investita de sus in jos (Regele = Unsul lui Dumnezeu), inlocuita cu un sistem omenesc, in care puterea este distribuita de jos in sus (Presedintele = unsul poporului). Din acest punct de vedere, orice participare la vot este o legitimare a demo[no]cratiei.

        Apreciază

      • Emi said, on mai 27, 2014 at 2:38 pm

        @Bi

        Corect,nici macar la prezidntiale si alte alegeri nua r trebui sa participe crestinul-ortodox . Crestinul-ortodox alege numai prin rugaciune !

        Apreciază

  26. Ionut V. said, on mai 27, 2014 at 9:14 am

    Da, aveti dreptate, e un rezultat rusinos, mai rusinos decat cei 37% obtinuti de PSD-ul mincinos si vanzator de tara.

    Apreciază

  27. bi said, on mai 27, 2014 at 9:45 am

    Vasile, hai sa nu radem de altii, la noi oare cum a fost, cand din 1 milion de semnatari anti-cip, si din 20,000 veniti la inmormantarea Pr. Justin, doar o mie au fost la miting?

    Iti inteleg o parte din argumentele anti-Capsali, si poate sunt de acord cu unele din ele, dar un lucru nu inteleg: de ce iei toata problema la modul personal si ataci cu atata inversunare si intr-un stil oarecum razbunator? E crestineste asa?

    Crezi ca cel care a ocupat locul care poate ar fi fost al lui Capsali, e mai bun ca el? La cine a castigat alegerile, ma gandesc ca sunt sanse mari sa fi fost ocupat de unul care e pro-avort si pro-homosexual. Crezi ca e mai bine asa?

    Apreciază

  28. raluca said, on mai 27, 2014 at 9:45 am

    Din declaratia de avere a dl Capsali Pericle Iulian (pentru ca lucram cu materialul clientului) reiese ca omul nu produce nici un ban din activitatea lui de liber profesionist. Pe de alta parte, din cele spuse dl Claudiu Traziu care-l cunoaste pe dl Capsali destul de bine, reiese ca in ultimii 15 ani dl Capsali nu a avut niciun serviciu. Ciudata situatie pentru un om care are responsabilitatea de a creste 9 copii, nu credeti? Cum este posibil ca un om care trebuie sa asigure resursele financiare pentru supravietuirea a 11 persoane sa nu aiba un serviciu stabil si permanent, din care sa castige niste bani care sa poata fi trecuti si in declaratia sa de avere ca sursa legala de venituri??? Aceasta declaratie de avere este un document pe care orice persoana care doreste sa ocupe o functie publica este obligata sa o completeze. Se pare ca pe dl Capsali aceasta declaratie de avere il incurca foarte mult, si dezvaluie chiar si indirect lucruri pe care el ar vrea sa le tina sub tacere, desi orice persoana publica este obligata la transparenta totala, cel putin din acest punct de vedere.
    Singura care aduce bani in casa este sotia lui, care pe langa activitatea de mama si sotie cu norma intreaga , mai are timp sa aiba si un serviciu. Bravo ei, femeie responsabila si mama eroina. Sotul si tatal in schimb se pare ca este paralel cu responsabilitatile care-i corespund. Rusinoasa si jenanta situatie. Daca-l ajuta socrul lui egiptean este un lucru de toata cinstea. Dar dl Capsali se bazeaza pe socrul lui, sau ar trebui sa se bazeze in primul rand pe ce poate face el ca tata al copiilor? Poate ca dl Capsali reuseste sa atraga surse de venit pentru familia lui numeroasa din donatii, sponsorizari, sau mecenat, care, nu-i asa, nu trebuie declarate … Daca este asa, omul stie sa-si gestioneze cu foarte mare abilitate si in spirit lucrativ imaginea.
    Cu toate acestea este sustinut de atatia oameni importanti. E foarte bine sa aduci pe lume multi copii, dar cel putin la fel de important este si ce faci dupa aceea, adica cum ii cresti, atat spiritual cat si material. Si ca sa cresti in ziua de azi 9 copii ai nevoie de foarte multi bani. Ce exemplu de bun crestin ofera dl Capsali in acest sens? De ce suntem atat de „toleranti” cu astfel de situatii, si ne facem ca nu vedem lucruri atat de evidente?
    Este dl Capsali Pericle Iulian de origine aromana sau greaca? Pericle nu pare a fi un prenume armanesc …, iar dna Cleopatra este de origine egipteana. In aceste conditii familia Capsali se doreste a fi simbolul familiei ortodoxe romanesti in PE. Putin cam insolita situatia, nu-i asa?
    Pe de alta parte stiu ca in Egipt crestinii sunt de confesiune copta, deci monofiziti, deci eretici dupa invatatura ortodoxa. Asadar este dna Capsali ortodoxa sau copta?
    Fotografiile familiei arata o mama fericita si istovita, un tata elegant, mandru si cam relaxat, si niste copii frumosi si bine imbracati, cu exceptia celor doua fete mari, care chiar daca sunt imbracate in tendinte, le-au ramas fustele si rochitele mici … 
    Pe langa toate acestea dl Capsali a dat dovada de o atitudine agresiva, infatuata si de un limbajul licentios fata de toti cei care nu sunt de acord cu el, care indraznesc sa-l critice, sau care-l ataca, ca deh, a fost campanie electorala. Cum ar trebui sa se comporte un crestin in astfel de situatii? Sa aiba un limbaj civilizat si un comportament echilibrat, nu sa se piarda cu firea si sa slobozeasca tot ce-i vine la gura. Daca cu oponentii din Romania se comporta in acest mod lamentabil, cum ar fi facut fata atacurilor concertate si dure din partea opozitiei Parlamentului European?

    In conculzie acest domn se vrea a fi si cu sacii in caruta si sufletul in rai, ceea ce este o prostire pe fata a celor care au alergat sa-l voreze, amagindu-se ca in sfarsit ar putea avea un reprezentant in PE care sa se lupte dezinteresat si cu rezultate pentru valorile in care cred ortodocsii romani.

    Apreciază

    • Aurora said, on mai 27, 2014 at 10:21 am

      Raluca, foarte bun comment-ul tau, ai punctat foarte bine toate aspectele importante. Pt. curiozitatea mea omeneasca, esti cumva gazetar ? Daca da, te felicit, daca nu, ar fi bine sa scrii in presa ortodoxa, caci e mare nevoie de oameni talentati si onesti ca tine.

      Apreciază

    • Iani said, on mai 27, 2014 at 12:03 pm

      Foarte bun comentariu, ai sintetizat niste intrebari legitime pe care cred ca multi si le pun, dar nu sunt si nu au fost lamuriti de catre fostul candidat… ceea ce nu este normal, fiindca atunci cand vii si ceri votul oamenilor, trebuie sa fii transpartent si deschis si sa nu lasi lucruri neclare. Poate ca si aceste chestiuni nelamurite au contribuit in buna masura la infrangerea lui.

      Apreciază

  29. emilian said, on mai 27, 2014 at 9:55 am

    Pe mine ma surprinde ce parere proasta au cei care l-au promovat pe Capsali despre crestini. Adica e suficient sa aiba fara numar copii si sa poarte barba si cu asta ii pacalim pe crestini sa-l voteze. Deci numai forma. E adevarat ca multi dintre cei care au semnat pentru el s-au trezit ulterior, ceea ce e datator de speranta. Sunt curios ce specimen ecumenist mai urmeaza.

    Apreciază

  30. marian said, on mai 27, 2014 at 10:34 am

    Patinoarul din Donetsk in flacari. Cu ce deranja acea cladire? Era spre bucuria unui intreg oras…
    Doamne nu ne lasa prada raului!

    Apreciază

  31. elena said, on mai 27, 2014 at 11:08 am

    Cel care este numit in ghilimele duhovnic al neamului de catre Iulian Capsali, respectiv Parintele Justin a reusit sa adune semnaturi de la 5% din populatia tarii impotriva documentelor electronice.

    Apreciază

  32. Maria said, on mai 27, 2014 at 12:27 pm

    atata vreme cat dl CAPSALI a vorbit impotriva dragului nostru parinte Justin Parvu ASA AU FOST SI REZULTATELE PE MASURA……
    sa se stie … CINE NU ESTE DEACORD CU INVATATURILE SI SFATURILE SFANTULUI PARINTE JUSTIN PARVU NU ESTE OK .. TRE SA NE TREZIM ODATA PENTRU TODEAUNA….CACI PARINTELE NE VEGHEAZA DE SUS.
    ..cum de altfel nici acest domn Capsali nu a vorbit frumos despre Bunicutul nostru drag Arhim Justin Parvu.((((. chiar daca are multi copilasi cu care a iesit la campanie… Bunul Dumnezeu sa le de-a sanatate si intelepciune la toata fam lui si la tot neamul nostru romanesc si omenesc.

    Apreciază

  33. mai said, on mai 27, 2014 at 12:30 pm

    Caz ipotetic:
    Candidati: X si Y
    Alegatori pe liste 10 milioane
    Cazul a)
    Voteaza 1 mil , din care 600.000 cu X si 400.000 cu Y. Restul de 9 mil nu voteaza-unii simt ca nici X nici Y nu-i reprezinta, unora chiar nu le pasa de alegeri, etc..etc….
    Rezultatele alegerilor:
    X – 60%
    Y – 40%
    Concluzii:teoretic X si Y ii reprezinta doar pe cei un milion care i-au votat, parerea celor 9 mil nu o cunosc, dar practic ei hotarasc pentru toti cei 10 mil
    Cazul b)
    Voteaza 9 mil, din cqre 600.000 cu X, 400.00 cu Y iar 8 mil anuleaza votul, aratand in felul acesta ca nu sunt de acord cu ideile, principiile etc ale lui X si Y..
    Rezultatele alegerilor:
    X -6.67%
    Y – 4.44%
    Voturi anulate- 88.89%
    Concluzii:X si Y vor hotari tot pentru 10 mil si tot ce le vor dicta stapanii lor, dar poate se vor gandi macar o clipa ca totusi au imootriva miliane de oameni.
    Care din cele doua czuri,absenteismul sau votul anulat/negativ pune sub semnul intrebarii legitimitatea/reprezentativitatea alesilor X si Y ?
    Dar cei 8 mil de absenti ce isi vor spune constiintei lor, care este glasul lui Dumnezeu in om, n-am facut nimic ca tot nu puteam chimba ceva, sau ceilalti -nu puteam schimba nimic dar macar am aratat ca nu suntem de acord .
    Ce e mai bine, stam acasa la o demonstratie anti-gay, ca tot nu ne ia in seama nimeni( poate doar SRI) sau participam,sa se vada ca nu toata lumea ii accepta ?

    Apreciază

    • saccsiv said, on mai 27, 2014 at 1:31 pm

      mai

      Gresesti fundamental.

      Nu participi, nu legitimezi. Nimic. Nici candidat, nici PE in cazul nostru. Nelegitim moral, caci legal au avut grija sa fie, chiar si cu o atat de mica prezenta la urne. Dar este un pas esential pentru cei cu adevarat curajosi care vor cere mai apoi iesirea din UE. Caci asta e curaj, de exemplu, nu sa participi la europarlamentare si sa votezi.

      Participi si anulezi, deci legitimezi PE. In rest e o pacaleala matematica aia cu 60% sau 6%, caci in fond fix acelasi numar de voturi sunt si daca e sa aiba votatul constiinta va gandi ca e nereprezentativ si asa si asa.

      Apreciază

      • mai said, on mai 27, 2014 at 2:59 pm

        Nu e pacaleala, este statistica.
        Iar votatul oricum face jocul stapanilor care l-au pus pe listele electorale.
        Raman la parerea mea ca mai evidenta este nelegimitatea morala in cazul votului anulat/negativ masiv decat absenteismul,.

        Apreciază

      • Ionut said, on mai 27, 2014 at 3:05 pm

        Ca sa fiu bine inteles, fac mentiunea ca am votat IMPOTRIVA constitutiei pesediste din 2003. Am luat aceasta hotarare intrucat am primit un mail (bulk) in care se afirma ca aderarea la NATO si UE sunt atributul Parlamentului, lucru pe care l-am verificat in textul viitoarei constitutii si, intr-adevar, asa era. Dupa aprobarea constitutiei, la postul Deutsche Welle a aparut o stire in care se spunea ca poporului roman i s-a luat dreptul de a-si hotari singur viitorul.

        Daca maine s-ar face referendum pentru iesirea din UE as vota PENTRU. In sinea mea, cred ca trebuie sa existe o forma de colaborare intre micile tari europene, pentru a face fata colosilor (SUA, Rusia si China), dar nu un imperiu cu capitala la Bruxelles, o noua URSS.

        Vreau sa privim putin asupra evolutiei UDMR. Cred ca sunt multi membri care, in adancul inimii lor, urasc Romania si considera statul roman un stat nelegitim, ocupant. Cu toate astea, de 24 de ani s-au aflat mai mult la putere decat in opozitie si au obtinut, cu pasi marunti, ceea ce nu ar fi putut obtine dintr-odata. Si-au indemnat vreodata alegatorii sa stea acasa pentru a nu legitima statul roman? Daca ar fi facut asa, azi, UDMR n-ar mai fi existat.

        La un moment dat, a mai aparut un partid maghiar. Am crezut, in prostia mea, ca se vor diviza voturile si nu vor mai trece pragul electoral. Dar si-au dat si ei seama de asta si s-au sprijinit reciproc.

        Mentionez ca nu am nimic impotriva ungurilor, am cunoscut chiar oameni de toata isprava, insa ma deranjeaza politica de santaj promovata de UDMR. De ce functioneaza aceasta politica? Pentru ca, surpriza, romanii sunt foarte dezbinati…

        Nu cred ca nici un lucru omenesc nu este bun sau rau prin natura sa, ci in functie de scopul in care e folosit. Referindu-se la mancare, Sf. Ap. Pavel spune ca „Ştiu şi sunt încredinţat în Domnul Iisus că nimic nu este întinat prin sine, decât numai pentru cel care gândeşte că e ceva întinat; pentru acela întinat este.” (Romani, 14.14). Deci nici UE nu este un lucru bun sau rau in sine, ci este asa cum sunt cei care o conduc. Daca am reusi (nu numai noi, ci si alte alte state) sa trimitem acolo oameni care il marturisesc pe Hristos, UE ar fi un lucru bun. Daca pe steagul UE ar fi prezenta Crucea, acesta ar fi un lucru bun. Daca icoana Domnului ar fi asezata pe perete, in parlamentul european, ar fi un lucru bun. Daca parlamentarii ar elabora reglementarile in conformitate cu invatatura crestina, UE ar fi un lucru bun. E imposibil? Eu cred ca nu. Hristos a reusit sa cucereasca, doar cu sabia Cuvantului, un mare imperiu multinational pagan. N-ar putea s-o faca din nou? Eu cred ca da, dar ar fi bine sa-L ajutam si noi.

        Nu am pretentia ca detin adevarul absolut, poate ca gresesc, dar asta e parerea mea.
        Ar fi bine ca sa incepem prin a trimite macar in Parlamentul Romaniei, sau doar in consiliile locale, oameni credinciosi, cunoscuti in comunitatile lor. Ar fi un inceput bun…

        Apreciază

      • saccsiv said, on mai 27, 2014 at 4:56 pm

        Ionut

        Tu comentezi doar de cand cu Capsali si doar legat de alegeri. Nu stiu deci de cand citesti acest blog si nici cat intelegi despre ce se petrece in jurul nostru.

        Ce sa-ti zic asadar pe scurt? UE n-a fost gandita si formata ca sa vina careva sa puna crucea pe steag.

        Apreciază

    • cca70 said, on mai 27, 2014 at 8:37 pm

      nimica din ce s-a scris mai sus nu e valabil…

      in primul rand noi nu am stabilit cifra totala de votanti ( adica fondul de vot)

      sper ca nu incepeti iar sa spuneti ca suntem 18 milioane de votanti

      in realitate suntem maxim 13 milioane de votanti, ramin rezerva 5 milioane de voturi pe care sistemul jongleaza cum vrea el…voturi care exista doar in calculator , nu sunt voturi reale, de oameni reali, sunt..rezerva de furt, de care beneficiaza pe rand cei ce sunt la putere

      puterea alterneaza la dorinta masoneriei nu la ce voteaza dobitocul de rand ( nu o luati ca pe jignire, ei chiar ne cred dobitoci si ne educa prin media sa fim asa)

      si daca nu ar merge nimeni la vot TOT S_AR DA CA PARTICIPANTI CIRCA 5 milioane , adica votantii aia „fantoma”care exista doar in calculatorul celor ce decreteaza si proclama invingatorul la ordinul sistemului satanic

      Ce se deduce de aici:

      Votul ( indiferent pentru ce…primar , presedinte , parlament local sau european ) ESTE O FARSA

      NU AI CUM SA BIRUI DIAVOLUL JUCAND LA JOCUL LUI FAVORIT , MIMAREA LIBERTATII SI A DEMOCRATIEI

      Apreciază

  34. soso said, on mai 27, 2014 at 2:30 pm

    @ radu humor
    ha,ha.ha! Diaconul in locul partidelor politice !!! Diaconu [PSD] 2014= EBA 2009

    Apreciază

    • Radu Humor said, on mai 27, 2014 at 4:53 pm

      @soso
      Mai taie un..ha ! 😉
      Mircea Diaconu este preluat de Ponta pentru a duce în derizoriu o iniţiativă personală deoarece simte că asta afectează cel mai mult găştile de partid :

      Ponta deja încearcă să bage fitile legat de procentele obţinute de Mircea Diaconu :
      „Poate candidează la prezidenţiale şi intră în turul doi domnul Diaconu. Nu exclud acest lucru. Împotriva mea n-are cum. Noi l-am ajutat în secţiile de votare. Toţi reprezentanţii noştri au avut grijă să nu fie furat. Păi cine vroiaţi să îl apere?”, a mai spus Ponta.
      Lăsând la o parte recunoaşterea mârşăviei de a se implica direct în micşorarea procentelor PNL . Sunt sigur că Mircea Diaconu n-are nici o vină, deoarece şi-a apărat şansele proprii, beneficiind de conjuctura creată ( cine ar fi refuzat ?! ), numai că actorul a beneficiat de atenţia şi simpatia tuturor celorlalte partide ( inclusiv PNL ! ).

      Apreciază

  35. Emi said, on mai 27, 2014 at 2:45 pm

    Ia uite ce zice “danielo” pe RIC ,atacandu-te direct,Saccsiv :

    “18. Danielo

    @ Sluga netrebnica De foarte mult timp, partizanii neparticiparii la viata cetatii faceti aceasta dihotomie falsa, precum ca cei ce stati acasa va rugati abitir. Nu o sa opresc aceasta anosta teza (bine edificata pentru adoratorii lui v vieru alias saccsiv) printr-un comentariu, dar atat va spun: pe bloguri puteti minti cu o falsa smerenie ca vi s-a dat doar o zecime de talant, dar daca Dumnezeu va va spune la Judecata ca ati adus prea putin, credeti ca o sa mearga shmekeria asta ieftina? O sa incercati sa il pacaliti ca va rugati si va plangeti pacatele 24/7? Oare de ce Sf Ioan Gura de Aur o mustra pe imparateasa teodora, in loc (conform judecatii voastre “induhovnicite”) sa isi planga pacatele proprii? Eu cred ca le facea pe amandoua, cum si multi dintre noi azi fac. Dumnezeu asteapta si raspunsul nostru, si pe acest site (articole sau comentarii) s-au postat multe, foarte multe cuvinte de la parinti contemporani (Gheorghe Calciu, Paisie Aghioritul) despre necesitatea marturisirii in societate a credintei, prin diverse forme.
    In alta ordine de idei, este intr-adevar mult mai usor si mai putin traumatizant sa aduni semnaturi decat sa convingi o persoana din populatia generala sa mearga la vot si sa voteze cu cineva care pare a avea o agenda ortodoxa. Romania electorala trebuie inteleasa mai ales in urmatorii termeni: ajutor social, santaj, bere, Nicolae Guta, primar PSD, d’ale lu’ Mitica. Satenii cu apucaturi de iobagi vin la vot [oare in Vaslui nu a invins PSD, de exemplu?], scosi cu forta; vierienii si “boicoteaza UE” sau facand rapid saltul de la ateism la preocupari de oculta gen John D. Rockefeller, cu o spoiala de cunostinde si practica ortodoxa. Crestinii de duminica aleg partide cu agenda pro-gay [vezi Corina Cretu, Renate Weber], fiind foarte siderati la faptul ca Hristos trebuie pus inaintea interesului lor personal [o fata consiler PSD, sa zicem, care a indemnat-o sa voteze PSD]. ”

    Puteti trage concluziile ,voi “adoratorii” lui Saccsiv,”apocalipticul” si “ortodoxul consiprationist ” .

    Apreciază

    • mircea.v said, on mai 27, 2014 at 11:25 pm

      Un raspuns pt cel de pe ric care dadea exemplu pe sfantul Ioan Gura de Aur. Este incredibil ce gandire are.
      Citeste parerea Parintelui Calciu despre UE. „Daca nu intrati in ue, intrati in Rai”. Iar de votat, Parintele nu servea asa ceva.
      Frate, toate sant strambe in capul tau, si… „Mintea stramba si lucrul drept il vede stramb”

      Pe sfantul Ioan Gura de Aur nu l-a interesat politica deloc, deloc. Nimic, nimic, nimic. Ceea ce il interesa era doar mantuirea sufletului, si cand certa, certa doar pt cele ce contraveneau invataturii crestine, care nu are nimic in comun cu politica. Si certa din postura de preot si episcop al Constantinopolului. Era datoria sa. Era pastor si certa turma.
      A se vedea si povestea sclavului Tigrius, cel ce sclav fiind, a adunat toata viata lui bani (si ce de bani putea castiga un sclav) ca sa-si rascumpere libertatea. Spre sfarsitul vietii sale a reusit. Apoi s-a gandit ca ce ar putea face cu libertatea astfel obtinuta. A daruit-o lui Dumnezeu, facandu-se monah. Apoi l-a intalnit pe sf Ioan Gura de Aur care l-a facut preot. Si asta impotriva legilor din acel moment, legi care interziceau asa ceva. Deci, cam asa stateau lucrurile intre Sf Ioan Gura de Aur si politic/legea lumeasca.
      Asta da politica si pe capul lui Tigrius. Sclavul care in loc sa fie suparat pe Dumnezeu ca ingaduie asa ceva – sclavia, din contra, se daruie lui Dumnezeu. Si nu tu rascoale, revolte, petitii, partide…
      Dar daca am fi noi sclavi acum…?

      Si exemplul cel mai exemplu este chiar Iisus Hristos. Erau evreii sub stapanirea romanilor. A spus Iisus vreun cuvant despre acest lucru, a vorbit Iisus despre sisteme politice, democratie, alegeri, a facut/zis ceva pt a-i elibera pe evrei?
      Si de asta a fost rastignit.

      Ma intreb: daca tara noastra ar fi contropita de unguri, de rusi sau mai stiu eu de cine, si ar veni Iisus acum in Romania si nu ar spune nimic, nimic despre acest aspect, oare cum am judeca? L-am rastigni sau nu? Am vota, am face referendum, dezbateri tv…? Am crede ca este Fiul?

      Apreciază

  36. mai said, on mai 27, 2014 at 3:01 pm

    Erata nelegitimitatea

    Apreciază

  37. […] Intrebam apoi la articolul IULIAN PERICLE CAPSALI – REZULTAT RUSINOS: 47 920 de voturi, adica 0.91% daca vor merge tot pe cartea Capsali sau vor cauta pe […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.