SACCSIV – blog ortodox

„PROFETIA” lui IULIAN CAPSALI

Posted in IULIAN CAPSALI by saccsiv on mai 8, 2014

   El sa fie oare?

ASTIA CHIAR SUNT INGROZITI de aparitia pe scena politica a unui ORTODOX NATIONALIST CARISMATIC. De aceea cred ca SISTEMUL va impinge in fata UN INTRUS CU ACEST ROL

In interviul postat la articolul Candidatul preoților la Parlamentul European. Deși Biserica interzice preoților să susțină un politician, Capsali recunoaște că și-a strâns semnăturile cu ajutorul lor din Romania Libera ni se spune despre Iulian Capsali ca:

S-a hotărât să intre în campania electorală în momentul în care un neoprotestant stabilit în SUA, Peter Costea, a anunțat că vrea să candideze pentru PE. Ceea ce l-a determinat a fost religia acestuia, neoprotestantismul. „Când am văzut că dumnealui candidează, am zis, totuși, o țară ortodoxă ar trebui să aibă și un reprezentant ortodox”, a spus Capsali.

Ce nu ni ne spune e ca asociatiile care i-au sustinut candidatura lui Capsali, au sustinut-o si pe cea a neoprotestantului. Ba mai mult, asociatia fondata de eretic il sustine si in alegeri:

De aceea, vă recomandăm ca pe 25 mai să mergeţi la vot şi să puneţi ştampila pe unul dintre cei doi candidaţi pro-familie: Iulian Capsali şi Petre Costea susţin valorile familiei româneşti şi morala tradiţională de inspiraţie creştină. Intraţi pe paginile lor pentru a-i cunoaşte mai bine. Europarlamentarii Capsali şi Costea se vor alătura celorlalţi europarlamentari independenţi de la Bruxelles, împreună făcând auzită vocea valorilor autentice ale naţiunilor pe care le reprezintă.

Cititi va rog mai multe la:

AFR votează. Alegerile europarlamentare 2014

Asadar din interviurile pe care le da in mass-media, cititorul ar intelege ca ideea cu politicul i-a venit asa, deodata si de curand. Nu este insa asa. El si sustinatorii sai apropiati o coc de cativa ani, dar au asteptat momentul care acum li se pare oportun. Ziceau ei pe atunci ca nu trebuie decat sa astepte ca electoratului sa i se faca lehamite de actuala clasa politica si sa caute ceva nou, iar cautand ii vor gasi pe ei.

Si cand li s-a parut lor ca alegerile europarlamentare ar fi acel moment oportun, au pregatit terenul si cu o … profetie postata pe site-ul asociatiei lui Capsali http://adn-romania.org/ la inceputul lui septembrie 2013:

VOIA LUI DUMNEZEU DE LA NEAMUL ROMÂNESC. MESAJ DIN SF. MUNTE ATHOS

Am primit în seara aceasta un mesaj din Sf. Munte Athos. Ne grăbim sa-l punem la dispozitia voastră, mai ales că ne încearcă o mare bucurie atunci când Dumnezeu vorbește pentru neamul nostru. Sursa mesajului este, fără îndoială, de cea mai mare incredere: un bun prieten monah, care însă dorește să nu-i fie făcut public numele. Bucuria este cu atat mai mare cu cât suntem în voia Sa, dupa puterile noastre slabe.

Iulian Capsali, președinte ADN

“Doamne ajută!

Mai jos relatez o întâmplare (de fapt două, strâns legate între ele) ce a avut loc cu scurt timp în urmă în Sf. Munte. Lucrurile s-au întâmplat aşa cum am scris – dincolo de faptul că îi cunosc direct şi de destulă vreme pe părinţii în cauză, am verificat sursa / sursele prin mai multe canale foarte de încredere şi cele relatate sunt de la Dumnezeu. De altfel socotesc că şi după conţinut se desprinde acest lucru. Pe de altă parte, doresc în mod expres a mi se păstra anonimatul (dacă îl dai mai departe te rog nu menţiona de unde ai relatarea şi bineînţeles nici adresa mea de poştă electronică). De asemenea doresc foarte mult în a nu se face cercetări pentru aflarea părinţilor despre care este vorba mai jos – din motive lesne de înţeles. De asemenea aş putea comenta întâmplarea (întâmplările) însă mă abţin de la aceasta datorită caracterului acesteia prezentând-o aşa cum a fost. Singurele adnotări pe care le-am făcut sunt marcate cu “n.n.” (nota noastră). Îmi cer iertare pentru stilul de scris – poate puţin cam neşlefuit – însă nu doresc să impresionez pe nimeni, doresc să transmit o realitate astfel încât oamenii să acţioneze în consecinţă. Cine are urechi de auzit să audă.

În Sfântul Munte, la un aşezământ monahal au venit în vizită câţiva politicieni români. Din vorbă în vorbă li s-a pus întrebarea “Cum vedeţi renaşterea şi salvarea României?”. Ca răspuns au dat mai multe soluţii social-economice, reforme, măsuri etc. – după priceperea lor.

Părinţii au avut pe de-o parte o bucurie văzând că oamenii încearcă, cel puţin teoretic, să rezolve situaţia. Pe de altă parte exista şi o undă de tristeţe pentru că vedeau că politicienii respectivi nu vorbeau despre “reformele” lui Dumnezeu, despre “măsurile” lui Dumnezeu, despre ce ar avea în vedere Dumnezeu pentru salvarea României.

Pentru asta s-au rugat cu durere la Dumnezeu ca să le arate şi Dumnezeu i-a descoperit unuia dintre ei trei puncte pe care Acesta spune că sunt necesare a fi îndeplinite pentru salvarea României:

Tema Avorturilor. Avortul este omor calificat şi premeditat şi trebuie pedepsit ca atare. De asemenea trebuie interzise şi anticoncepţionalele ce produc avort.

Tema distorsiunilor sexuale: a Homosexualilor, Lesbienelor, Bisexualilor, Transsexualilor etc. O mare urâciune înaintea lui Dumnezeu.

Tema Sfinţilor Români în principal a Sfinţilor Români Contemporani având, bineînţeles ca nucleu Sfinţii Români din Închisori – Promovarea lor, în principal a Sf. Arsenie Boca, Sf. Mihai Viteazul (ştiu – nu este contemporan n.n.) şi Sf. Valeriu Gafencu. De asemenea, sărbătorirea Soborului Sf. Români din Închisori.

După această descoperire, sfătuindu-se şi cu alţi monahi, s-au hotărât să comunice domnilor respectivi cele ce le-a spus Dumnezeu. Cu această hotărâre în inimă, părintele respectiv a avut o a doua vedenie: un şarpe imens stătea încolăcit peste România. Ceea ce însă l-a impresionat pe monahul respectiv a fost faptul că era perfect calm, senin, liniştit fără nici un fel de semn de lucrare demonică sau tulburare (diavolii se arată de obicei în coşmaruri şi în înşelări ca şerpi – n.n.).

În timp ce contempla astfel priveliştea şarpele a început să strige ameninţător “Nu veţi reuşi! Nu veţi reuşi!” şi în timp ce striga astfel a început să se retragă, să plece.

Uimirea monahului a crescut şi mai mult gândindu-se că pe de-o parte are în faţă un şarpe imens cu care este imposibil de a se lupta cineva înafară de numai bunul Dumnezeu şi care ameninţă că “Nu veţi reuşi! Nu veţi reuşi!…” iar pe de altă parte pleacă singur fără ca monahul care privea să facă nimic înafară de a-şi menţine poziţia calm şi ferm în faţa acestuia.

În timp ce şarpele dispărea încet, încet în întuneric a început să strige ameninţător “Suntem mulţi – o să aduc şi alţii, o să venim mulţi!”. Însă acum mirarea monahului şi-a schimbat cauza: “Ia uite, acesta strigă că sunt mulţi şi nu vine nimeni” şi într-adevăr şarpele dispăruse în întuneric şi destulă vreme (după cum a spus monahul – n.n.) nu a venit nimeni. Şi în ciuda ameninţărilor în final a fost linişte, pace şi seninătate.”

Comentariu saccsiv:

   Asadar, nu trebuie sa stim cine sunt acei parinti “din motive lesne de inteles”. Ce-o fi insa atat de lesne de inteles, eu nu inteleg. Caci toate profetiile stim ca au fost spuse de cutare sau cutare Sfant, despre care stim clar si cum ii chema, unde au vietuit si care le-a fost lucrarea.

Acesta este primul motiv pentru care cred ca este vorba de fapt despre o “profetie” intre ghilimele.

Al doilea motiv ar fi ca potrivit acesteia, Dumnezeu cere trei chestiuni pentru salvarea Romaniei, adica taman doar cele pe care pedaleaza sau doar se face ca pedaleaza Capsali: avortul, homosexualitatea si Sfintii Inchisorilor.

E bine asta cu lupta anti avort si homosexualitate, dar este fundamental insuficient, caci astfel de lupta duc si ereticii. Unde-i ortodoxia in ecuatie? Nimic despre ecumenism? Desigur, nimic, caci multe dintre asocialiile ce-l sustin pe Capsali au de fapt o agenda ecumenista.

Cu Sfintii Inchisorilor iar e bine, doar ca aici Capsali doar se face ca pedaleaza, caci daca avea cu adevarat evlavie la ei si ii avea drept exemplu de urmat, cu totul altele ii erau verbul si faptele:

Candidatul IULIAN CAPSALI, Institutul Cultural Roman, ortodoxia si democratia

IULIAN CAPSALI despre parintele JUSTIN PARVU si CIPURI

Mai observam ca “profetia” lui Capsali nu are nici o legatura cu celelalte profetii, ai caror autori, repet, ii cunoastem si pe care le gasiti la articolul:

Sfantul Ierarh Ermoghen: In vremurile ANTIHRISTULUI locul idolilor va fi luat de stapanire

Adica e o “profetie” de tipul “o sa fie bine si la vara cald”. Precum cele ale profetilor mincinosi din vremea lui Ieremia. Nimic despre cumplitele vremuri ce vor urma.

Firesc, caci Capsali si sustinatorii sai intrusi si/sau baricadisti ii urasc de moarte pe “apocaliptici”, caci “apocalipticii” le incurca absolut toate planurile prin simplul fapt ca fac cunoscute maselor profetiile adevarate ale Sfintilor Parinti si invataturile marilor duhovnici ce la unison au un mesaj limpede: VREMURILE APOCALIPTICE BAT LA USI.

Tagged with:

73 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Iones said, on mai 8, 2014 at 1:12 pm

    Simpozion OMAGIAL dedicate lui TRAIAN DORZ, fondatorul sectei „Oastea Domnului” cu BINECUVANTAREA Înaltpreasfinţitului Părinte Teofan, Mitropolitul Moldovei şi Bucovinei?

    Simpozion dedicat lui Traian Dorz, la Iaşi
    http://ziarullumina.ro/actualitate-religioasa/simpozion-dedicat-lui-traian-dorz-la-iasi

    Apreciază

    • Vali said, on mai 8, 2014 at 2:31 pm

      Fane, (Iones) Oastea Domnului NU ESTE SECTA!!!!!!!!, iar Traian Dorz NU ESTE FONDATORUL OASTEI DOMNULUI!!!!!

      Apreciază

      • Mihail said, on mai 8, 2014 at 3:55 pm

        „Oastea Domnului” nu este sectă, dar în jurul ei se învârt mulți neoprotestanți și preoți ortodocși pro-ecumeniști. Vă spun în calitate de martor, întrucât am fost la celebrarea centenarului Traian Dorz, care s-a născut în zona mea. Eu am participat doar la Sfânta Liturghie ținută de preoți ortodocși, după care a urmat o conferință în altă locație, unde eu nu m-am mai dus întrucât au participat acolo și neoprotestanți care nu prea știu ce căutau acolo. Un neoprotestant era chiar încântat de ceea ce s-a spus la acea conferință de preoți ortodocși (eu am dedus că pro-ecumenism), reproșându-mi neparticiparea. Așa că, eu unul m-am cam lămurit ce e cu Oastea Domnului.
        În schimb, am auzit de o așa-zisă sectă a „spiriților”, care se revendică a fi tot ortodocși, dar cu abateri foarte grave de la canoane, fiind chiar atenționați de părintele paroh la o predică asupra acestui pericol (exemplu sfințirea apei de către femei sau bărbați laici ). Unele practici, cred eu, sunt asemănătoare unora pe care le-ar practica și cei de la Oaste și despre care ați scris aici unii dintre voi (rugăciuni și cântece împreună cu ereticii, binecuvântarea apei, a mâncării de către mireni, predici din Sfânta Evanghelie făcute tot de mireni etc.).

        Apreciază

      • Iones said, on mai 8, 2014 at 10:53 pm

        Părintele Cleopa – „Oastea Domnului” este o punte spre sectanţi

        Părintele Cleopa: „Oastea Domnului” a fost o asociaţie creştină ortodoxă, la început aprobată de Sfântul Sinod al Bisericii Ortodoxe Române. Cât timp această asociaţie a avut conducători buni, ea a adus folos Bisericii, căci foarte mulţi creştini părăseau imoralităţile, beţiile, fumatul, înjurăturile, desfrânările, hoţiile şi alte feluri de răutăţi care periclitau moralitatea publică.
        După ce însă a rămas fără povăţuitori buni şi învăţaţi, cei ce au rămas adevăraţi ostaşi ai lui Iisus Hristos şi bunii creştini s-au împuţinat. Mulţi din ei, din cauza lipsei de povăţuitori luminaţi şi necunoscând Sfintele Scripturi, dogmele, Sfânta Tradiţie a Bisericii Ortodoxe, nici învăţăturile Sfinţilor Părinţi, s-au rătăcit de la adevăr.
        Marele Apostol Pavel arată că ostaşii lui Iisus Hristos, dacă vor să se încununeze, trebuie sa se lupte după lege (II Tim. 2, 5). Iar dacă sunt ostaşi numai cu numele şi au părăsit practica tradiţională a Bisericii lui Hristos, apoi aceştia nu mai sunt «ostaşi» ai lui Iisus Hristos, ci dezertori şi oameni nelămuriţi în credinţă, care, în loc de folos, aduc pagubă Bisericii.

        …………………………………………………………………………………………………………………………………………….

        Noi nu trebuie să închidem ochii faţă de aceste abateri ale acelora care le place să se cheme „ostaşi ai Domnului”. Noi, cu credinţa noastră ortodoxă, pe care au păstrat-o din veac strămoşii noştri în frunte cu voievozii lor, am biruit toate necazurile şi furtunile vremurilor grele prin care a trecut neamul nostru şi de aceea trebuie să ţinem cu sfinţenie la dreapta noastră credinţă cea de totdeauna.

        Despre Oastea Domnului

        – Parinte Cleopa, va mai intreb ceva : Sunt unii din ” Oastea Domnului ” care cer credinciosilor sa faca legamant cu Iisus. Ce este acest legamant ?

        – Tu spune-i : ” Eu sunt in oastea Domnului de cand m-am botezat si eram cat o papusa. De atunci am facut legamant cu Iisus si m-am lepadat de satana si de toate lucrurile lui si m-am facut ostas al lui Iisus Hristos !”. Si daca nu crede, ada-i Molitfelnicul si arata-i unde spune : ” Iata te-ai facut ostasul lui Iisus Hristos „. Si eu sunt un ostas de cand m-a nascut mama, de cand m-am botezat si am legamant cu Hristos ca voi face voia lui. Nu-mi mai trebuie legamantul tau.

        Oastea Domnului a fost aprobata de Biserica odata cu organizatia de binefacere a femeilor din Bucuresti, in anul 1923. Mergeau la spitale, ingrijeau bolnavii, duceau ajutor la cei bolnavi, foarte multi crestini paraseau imoralitatile. Si alta asociatie era in Ardeal, asociatia Sfantului Gheorghe, care in numele Sfantului Gheorghe lupta impotriva catolicilor, a protestantilor si a unitilor. Acestea trei au mers cat au fost conduse de mitropolitul Nicolae Balan. Cat timp au avut conducatori buni, ea a adus mare folos Bisericii. Dupa aceea s-au facut pepiniera pentru sectari. Se adunau prin case si cantau cantari facute de ei. Ca si sectarii, nu mai mergeau la biserica, nu ascultau de preot. Sfantul Apostol Pavel arata ca ostasii lui Iisus Hristos, daca vor sa se incununeze, trebuie sa se lupte dupa lege ( II Tim. 2,5 ), iar daca sunt ostasi numai cu numele si au parasit practica traditionala a Bisericii lui Hristos, apoi unii ca acestia nu mai sunt ostasi ai lui Hristos, ci dezertori si oameni nelamuriti in credinta, care, in loc de folos, aduc pagube Bisericii.

        Anul trecut a venit un preot la mine din judetul Covasna si mi-a zis : ” Parinte, am avut tot satul in ” Oastea Domnului ” si toti au trecut la penticostali. Am ramas numai cu zece familii ortodoxe „. Iata cum s-au rupt de Biserica si s-au facut pepiniera de sectari. Iar ostasii Domnului adevarati, care au ramas in Biserica si asculta de Biserica si de preot, care tin cele patru sfinte posturi si miercurea si vinerea, care se marturisesc regulat, se impartasesc si nu fac nimic fara voia Bisericii si a preotilor, aceia sunt ostasi adevarati, aceia sunt fii ascultatori ai lui Hristos.

        Vedeti cati suntem noi aici ? Toti suntem in oastea Domnului ! Stiti de cand suntem in oastea Domnului ? De cand ne-am botezat. Ati auzit ce zice preotul la botez ? ” Fa, Doamne, pruncul acesta, ostas ales al Tau „. De atunci ne-am facut fiii lui Dumnezeu dupa dar si ostasi ai lui Iisus Hristos, de cand ne-am botezat. Iar Oastea Domnului a fost o asociatie crestina cu scopul sa trezeasca constiinta omului sa se lepede de pacate, cum a fagaduit la botez. Ca la botez asa spune : ” Ma lepad de satana si de toate lucruriel lui „. Si atunci cei din ” Oastea Domnului ” au spus : sa va lepadati de betie, de curvie, de hotie, de injuraturi, de fumat, de toate rautatile acestea. Sora mea cea mare, Maria, a murit in ” Oastea Domnului „. La fel si cumnatul meu. O, daca as avea eu credinta ei ! La biserica mergea regulat. Atunci le daduse si steaguri si un fel de decoratii la ostasii Domnului. Erau trecuti in Oastea Domnului si ofiteri, aveau multi preoti. A pornit foarte bine oastea Domnului. dar cand au venit comunistii, au dezbinat-o tare si multi s-au dus la secte, lepadandu-se de Biserica.

        Am auzit ca unii din cei ce-si zic ” ostasi ai Domnului” fac adunari si predica prin casele oamenilor, fara sa stie preotii si fara sa ramana in legatura cu ei. Sfintele canoane nu dau voie mireanului si nici chiar preotului sa predice in public, fara porunca episcopului locului.

        Iata ce zic sfintele canoane in aceasta privinta : ” Nu se cuvine crestinului mirean a porni cuvant in public sau a invata, insusindu-si lui dregatoria bisericeasca, ci a urma randuielii celei predate de Domnul si a deschide auzul la cei ce au luat darul invatatorescului cuvant si a invata de la dansii cele dumnezeiesti „.

        Sfantul Apostol Pavel spune corintenilor : Au doara toti sunt apostoli ? Au doara toti sunt prooroci ? Au doara toti sunt talcuitori ? Ce te faci pe tine pastor, oaie fiind ? Ce te faci cap, picior fiind ? Ce te apuci a comanda osti, fiind randuit intre soldati ? ( I Cor. 12, 29-30 ). Cum vor propovadui daca nu sunt trimisi ? ( Rom. 10, 15 ).

        Deci, cel ce predica fara sa fi fost trimis de episcopul sau preotul sau, acela este pe calea neascultarii si stim cu totii ca neascultarea lucreaza moarte. Iata, fratilor, eu v-am invatat cat am putut din mila lui Dumnezeu, dupa a mea slaba putere. V-am raspuns la intrebarile voastre si va indemn cu toata dragostea, cat inca mai sunt in viata, sa iubiti biserica, sa ascultati de preotii vostri, sa nu lipsiti de la sfintele slujbe, sa va spovediti regulat, sa faceti milostenie dupa putere. sa va rugati cat mai mult si sa va iubiti duhovniceste unii pe altii.

        Acestea sunt sfaturile mele pe care le dau tuturor celor care vor sa se mantuiasca si sa dobandeasca Imparatia Cerurilor. Dar va rog si eu acum sa nu ma uitati la sfintele voastre rugaciuni, ca sunt batran si bolnav si in curand trebuie sa stau inaintea Domnului nostru Iisus Hristos, sa dau raspuns de toate faptele mele, bune sau rele, cate le-am facut pe acest pamant. Dumnezeu sa va binecuvinteze pe toti, prin harul Duhului Sfant, ca sa mosteniti viata cea vesnica intru lumina si slava Preasfintei Treimi. Amin.

        Apreciază

      • Iones said, on mai 8, 2014 at 11:00 pm

        Unde ati facut la Ortodocsi sa cante in biserica la acordeon, chitara electrica, tobe, orga ?

        Cantari Oastea Domnului Rebrisoara

        Adunarea Oastei Domnului la Iveşti (GL) 30.03.2013
        Aici se aseamana mai mult cu penticostalii decat cu ortodocsii

        Muzica specifica protestantilor, un fel de „pop”, nicidecum bizantina ortodoxa. Nu au icoane, nu au cruci, nu au nimic care sa aminteasca de ortodoxie

        Oastea Domnului Zalau 2013 – Lauda sa izvorasca

        Apreciază

      • marian said, on mai 9, 2014 at 12:47 am

        Nu mi se pare deloc in regula sa faci parte dintr-o organizatie separata in cadrul Bisericii, un fel de „bisericuta” care mai degraba separa si nu uneste. Acesti ‘ostasi’ sunt predispusi spre cadere (cum s-a intamplat cu unii dintre ei, care s-au indreptat spre secte, sau le-au preluat obiceiurile) si aceasta se intampla datorita orgoliului lor, pentru ca numai daca ai orgoliu (ca si patima) te poti inscrie intr-o organizatie separata de Biserica, si care, din ce am inteles eu, se vrea a fi una elitista. De ce nu este de ajuns sa fii doar membru al Bisericii, oare nu pentru ca te consideri superior celorlalti ? Aceasta organizatie e un fel de ‘biserica’ in cadrul Bisericii… Din ce am citit, din diverse relatari de la cei care nu fac parte din Oaste dar interactioneaza cu acestia, am aflat cum unii ostasi trateaza cu dispret pe alti enoriasi, si inca unii nici nu se mai obosesc sa ramana la slujba Liturghiei, fiind interesati mai mult de intrunirile lor. Ei nu cred ca realizeaza ca aceasta este o ispita de la cel rau, pentru ca fiind membrii ai unei organizatii separate (considerate de „elita”), ajung sa se creada mai buni decat altii. Insasi faptul ca nu le este de ajuns Biserica, arata ca inauntrul lor este o patima si ca s-au indepartat de virtutea smereniei, si de invataturile Parintilor care ne spun sa gandim mereu despre noi ca suntem mai rai si mai prejos decat altii…

        Apreciază

    • geo said, on mai 8, 2014 at 2:34 pm

      În ultima vreme, cercetători ai comunismului românesc situează cazul Traian Dorz în fenomenul disidenţei apărut în anii ’70. Evident că este o eroare mare, deoarece se ştie că Traian Dorz a fost un militant ortodox şi lider al „Oastei Domnului”, care a căzut victimă organelor de represiune comuniste încă din 1948.

      Apoi, tot Traian Dorz şi mişcarea „Oastea Domnului” sunt monopolizate de curente neoprotestante. Aceste mişcări neoprotestante, încă din anii ’70, în condiţiile Războiului Rece, atunci când guvernele occidentale monitorizau cu multă atenţie atitudinile religioase şi disidente, îi publicau lui Dorz parte din lucrările sale religioase şi propagau sub sigla „Oastei Domnului”. Această încercare de monopolizare a militantismului „Oastei Domnului”, în fapt, este o denaturare a adevărului istoric. Traian Dorz este parte a trecutului Ortodoxiei în perioada comunistă, după cum chiar el afirma la 18 iulie 1976, în una din nenumăratele anchete de la Securitate:

      „”Oastea Domnului”, fiind o mişcare duhovnicească, nu urmăreşte alt scop decât cel duhovnicesc – şi acesta este adevărul. După 1948, adică după ce a fost socotită ca ilegală, scopul ei a rămas acelaşi. În ţară ori în străinătate, unde există, ea nu are drept iniţiatori decât pe membrii ei de fapt. Nu există un centru coordonator. Nu există o conducere unitară. Există numai unii fraţi care prin tradiţie sunt priviţi oarecum mai aleşi ca ceilalţi, datorită unei activităţi mai îndelungate pe linia Oastei şi a faptului că au suferit în trecut mai mult pentru credinţa lor. Ei n-au alte statute decât învăţătura ortodoxă”.

      Pe de altă parte, în condiţiile impuse de regimul comunist, Dorz era conştient că nu mai putea organiza „Oastea Domnului” aşa cum fusese în perioada interbelică, încercând să obţină de la autorităţile statului acordul pentru o manifestare la cote reduse în spaţiul bisericesc ortodox:

      „De fapt nici nu se mai urmăreşte reorganiza-rea „Oastei Domnului” în sensul de a se mai crea o asociaţie cu statute şi conducere de sine stătătoare. În cadrul Bisericii Ortodoxe, dacă ni s-ar îngădui un minimum de satisfacţie sufletească duminicile sau în sărbătorile religioase după-masă, sub supravegherea preotului local – am fi mulţumiţi. Toate adunările nu se fac din altă cauză decât din lipsa acestui minim pe plan local, în biserica respectivă”.

      http://www.ziarullumina.ro/articole;1898;1;69962;0;Traian-Dorz-sub-persecutia-comunista.html

      După 1948, Oastea Domnului a fost interzisă, autorităţile comuniste nepermiţând în nici un caz ca militantismul ortodox să pună în pericol construcţia socialismului. Liderul mişcării, Traian Dorz, a fost arestat şi anchetat, fiind acuzat de activitate legionară. În 1952, a fost eliberat. În valul arestărilor de clerici şi de schimbări de la vârful partidului comunist, câteva luni mai târziu a fost reţinut din nou.

      Cu un an înainte de intrarea României în ONU, a fost eliberat. După înăbuşirea revoltelor de la Budapesta, după modelul sovietic, regimul comunist a trecut la reprimarea „elementelor duşmănoase” din Biserica Ortodoxă. Alături de monahi şi preoţii de mir au fost vizaţi membrii Oastei Domnului, care activau în catacombe şi nu de puţine ori cu sprijinul unor clerici ortodocşi. Traian Dorz a fost printre cei 500 de membri ai Oastei Domnului arestaţi, acum primind o condamnare la ani grei de închisoare.

      A fost eliberat în 1964, dar urmărit, percheziţionat şi avertizat permanent de Securitate. Cu toate acestea, au fost ierarhi care l-au sprijinit, care l-au încurajat, însă de fiecare dată interveneau autorităţile comuniste care interziceau militantismul ortodox.

      http://www.fericiticeiprigoniti.net/traian-dorz/836-inchisorile-lui-traian-dorz

      … prin 25 iunie, tăcerea s-a spart dintr-o dată. Am primit o citaţie să mă prezint pentru data de 29 iunie, ora opt, la Judecătoria Alba Iulia. Am crezut că este vorba doar de o înfăţişare la Procuratură, pentru o simplă formalitate de clasare a cauzei noastre ori de încadrare, după cum ni se spusese.
      Iată însă că în dimineaţa zilei de 29 iunie, ziua când toată Biserica Creştină sărbătorea amintirea martiriului Sfinţilor Apostoli Petru şi Pavel, pe când răsunau clopotele la toate bisericile din Alba Iulia, ne prezentam şi noi la judecată, tot pentru aceeaşi vină pentru care au fost judecaţi şi condamnaţi, într‑o zi ca asta, şi cei doi întâi-stătători ai Bisericii şi Credinţei Creştine, Apostolii Petru şi Pavel. Ce prevestire şi ce cinste pentru noi!

      Crezusem, la început, că voi fi chemat doar eu singur, – nici nu mă gândeam că pe ceilalţi nu-i va fi scos ancheta totuşi de sub orice cauză. Dar iată şi pe ceilalţi fraţi: Roşianu din Sibiu, Rus Lucian din Alba Iulia, Alexandru şi Augustin Pop din Cluj. Şi mai iată apărând din alte părţi şi mulţi alţi fraţi din ţară: din Hunedoara, din Suceava, Bacău, Maramureş, Sibiu… Curtea judecătoriei ne-a întâlnit cu fraţii care aflaseră în grabă despre chemarea noastră şi veniseră să vadă ce se va întâmpla cu noi. […]

      După strigarea unor nume absente, s-a trecut repede peste procesul dinaintea noastră cu o amânare. Şi s-a ajuns la noi. Era limpede că totul fusese anume lucrat în aşa fel, ca noi să fim luaţi total nepregătiţi.
      Cele două femei judecătoare şi bărbatul procuror s-au purtat chiar de la început cu vădită prefăcătorie. Spre a nu da nimic de bănuit, arătau chiar un dezinteres pentru amănunte. De fratele Ghiţă nici nu s-au interesat că lipseşte. La sora Marta, care fusese citată ca martoră, s-a renunţat în fugă, „…ca să nu mai amânăm procesul, să vă mai purtăm pe drumuri…“ – aşa motiva preşedinta.

      Am fost chemat primul şi întrebat de către preşedintă:

      – Îţi mai menţii declaraţiile de la anchetă?

      – Da, am răspuns eu.

      – Ai cunoscut legea că nu ai voie să multiplici şi să difuzezi materiale religioase neautorizate?

      – Da! Dar tot ce am scris şi am difuzat nu conţine absolut nimic rău şi duşmănos nici contra statului, nici contra Bisericii. Conţinutul cărţilor noastre este întru totul pe linia simţirii Neamului nostru şi a credinţei Bisericii noastre.

      – Aţi ştiut că secta „Oastea Domnului“ este interzisă, de ce nu aţi trecut la o altă sectă, autorizată de stat?

      La întrebarea asta n-am răspuns nici un cuvânt. Dar am privit-o drept în ochi cu toată durerea sufletului din mine jignit şi a conştiinţei mele străpunse de totalul dispreţ pe care îl arăta ea prin aceasta nu atât faţă de noi, cât faţă de cele mai sfinte valori ale neamului şi ale credinţei noastre. Am clătinat mustrător din cap fără să-i răspund nimic. Aceasta voiam s-o facă să înţeleagă mai mult decât orice răspuns. Nu ştiu cât a putut ea înţelege. A privit spre procuror:

      – Tovarăşul procuror dacă are ceva.

      – Da! Să răspundă inculpatul de ce a scris şi a difuzat aceste materiale dacă ştia că nu are voie?

      – Pentru că necesitatea lor nu a încetat, ci a crescut.

      – De ce nu v-aţi mulţumit cu activitatea Bisericii, dacă ziceţi că faceţi parte din Biserica Ortodoxă?

      – Pentru că activitatea Bisericii este insuficientă.

      – Ai mai fost condamnat şi în trecut la şaisprezece ani muncă silnică, tot pentru aşa ceva. Statul, prin graţiere şi amnistie, ţi-a arătat bunăvoinţă. De ce n‑ai încetat?

      – Eu activez de cincizeci de ani în domeniul scrisului religios şi ştiu câtă nevoie este, mai ales acum, de acesta. Repet: n-am scris nimic rău, ci numai ceea ce era necesar pentru popor şi credinţă… Şi…

      – Destul! Din cele declarate reiese clar vinovăţia inculpatului Dorz Traian, ca şi a celorlalţi inculpaţi. Cer aplicarea articolului 94 din Legea 3/1974, cu art. 75, litera „a“ din Codul Penal, condamnarea lor, confiscarea tuturor materialelor aflate la ei, precum şi plata cheltuielilor de judecată.

      Şi se aşeză pe scaun.

      – Ai primit vreo sumă de bani ca drepturi de autor pentru aceste cărţi? mă întrebă din nou preşedinta.

      – Nu, nimic, de la nimeni.

      – Cine ţi le-a tipărit şi unde?

      – Nu ştiu.

      – Mai ai ceva de adăugat?

      – Da! Vă rog să scoateţi de sub orice învinuire pe ceilalţi, fiindcă ei nu sunt vinovaţi cu nimic! Eu i-am rugat, ei m-au servit. Nici n-au scris, nici n-au difuzat nimic.

      – Destul! Semnează declaraţia! Următorul:…

      http://www.fericiticeiprigoniti.net/traian-dorz/851-procesul-4980273

      Apreciat de 1 persoană

      • Vali said, on mai 9, 2014 at 12:26 pm

        Interesant ca nu ma lasa „sistemnu” sa iti raspun la unele comentarii (de exemplu la comentariul tau publicat in data 9, 2014 at 9:21 am nu pot sa saspund) asa ca iti scriu aici:
        Da ce pr. Cleopa e sfinte moaste?

        Apreciază

      • G-man said, on mai 9, 2014 at 1:29 pm

        Vali in primul rand .. vezi ca mai e un Vali , care bag de seama ca e mai vechi .. asa ca puneti ceva diferential la nick.
        in al doile rand raspunzi doar la ce iti convine si muti discutia in absurdum.. sau poti sa raspunzi la ce am intrebat ?
        Si in ultimul rand … nu conteaza daca PArintele Cleopa are sau nu moaste ..caci noi nu ne bazam doar pe un parinte, sau doi asa ca voi (dorz si trifa ) cand zicem ca:
        -nu se canta cu intrumente
        -nu se interpreteaza biblia dupa cum te taie capu
        -nu se plange in cor .. si in prim plan .(.decat daca esti amenintat cu maortea ca in corea 🙂 )

        astea nu sunt parerile Parintelui ci a PARINTILOR A BISERICII . . gasesti in orice pateric vrei..

        Apreciat de 1 persoană

      • G-man said, on mai 9, 2014 at 1:32 pm

        si Vali 2 , daca iti promit ca eu o sa citesc cartea lui Dorz pe care o recomanzi .
        promiti sa citesti si tu cartea scrisa de acest sfant ?
        http://saraca.orthodoxphotos.com/biblioteca/sfantul_ignatie_briancianinov-despre_inselare.htm

        Apreciat de 1 persoană

    • Vali said, on mai 8, 2014 at 3:35 pm

      No, Iones, ai inteles acum din comentariul lui Geo ca Oastea Domnului nu este o sectã??????????
      Daca nu esti inca lamurit destul ia si citeste „Hristos marturia mea” de Traian Dorz.

      Apreciază

      • G-man said, on mai 8, 2014 at 4:10 pm

        oo da ce acizi sunteti
        nu e secta da e cu un picior in ea .. aratati-ne si noua un link ceva .. ca sunt multe activitati la oaste .. care sa nu aiba mireni care intepreteaza Biblia dupa capul lor.. si unde biblia sa nu fie versiunea cornilescu .. si unde sa nu se boceasca in cor ca in corea de nord..
        nu stiu ce au avut in gand la ineput fondatorii .. Parintele Cleopa zicea ca la inceput a prins bine populatiei . mai tarziu au luat-o la vale dupa neoprotestanti. …Dar arata-mi astazi unii care sa fie in regula ortodox. fara chitara in biserica , fara interpretari propii din biblie , fara biblia cornilescu , fara bocet … da un link ceva. Ca a mai incercat un comentator sa ne explice ca sunt mai multe fractiuni la oaste si uniii sunt rataciti iar altii nu. Dar linku pe care la pus mai mult il acuza decat il scuza!!
        apoi daca gasesti o ramura a oastei care e in regula . (o fi nu stiu ) sunt totusi o organizatie mare .. cu multi mireni la sefie ..de ce nu se aude nimic de ei ca si initiative .. contra ecumenismului , si contra cipului ? …aa no bine atunci..

        Sa nu o bagi pe aia ca Episcopul Longhin e ostas ca nu tine .. Episcopul , de altfel un sfant in viata , care am inteles are si ceva probleme de sanatate , e foarte iubitor cu toata lumea , iar fata de oaste are o mare dragoste pentru ca la rascrucea vietiii lui (in copilarie ) , oastea l-a ferit de a intra intr-o secta neoprotestanta . Dar daca sunteti corecti cu voi si auziti tot ce va zice .. cu dragoste dar va zice .. sa nu va lasti de preoti si de Biserica ,,asa cu altii au facut. AM auzit asta in cel putin 3 inregistrari cu parintele pe you tube.

        ps: si mai e ceva ce nu inteleg , in afara de inversunarea asta a ostasilor care mai ajung pe aici , inversunare pe care o au si stilistii .. nu inteleg ..de ce in loc sa incercati sa ne convingeti pe noi ca oastea e ceva bun .. nu incercati sa va convingeti colegii ostasi sa renunte la ce nu e ortodox ?
        si terminati mai cu bocetul ala in grup ca aia e FALSA SMERENIE .. CU CARUL.

        Apreciază

      • G-man said, on mai 8, 2014 at 4:13 pm

        corectare
        …..sa nu va lasati de preoti si de Biserica ,,asa cum altii au facut……………

        Apreciază

      • G-man said, on mai 8, 2014 at 4:15 pm

        iar daca nu aveti dovezi .. ci doar chef de scandal .. lasati-o balta ca nu mai momentul .. la ce se intampla in lume azi .. mai e timp de astea …doar timp de rugaciune..

        Apreciază

    • Vali said, on mai 9, 2014 at 10:58 am

      “Fericiti cei curati cu inima, ca aceia vor vedea pe Dumnezeu” (Matei 5, 8). Asta e o conditie ESENTIALA
      De aici rezulta ca cei de rea credinta sau cei vicleni nu il vor vedea pe Dumnezeu.

      Repet, Oastea Domnului nu este secta tot asa cum Biserica Ortodoxa NU este eretica, iar referitor la exemplele pe care le dati …. pot si eu sa aduc o gramada de exemple de preoti ortodocsi care participa la adunaturi ecumenice sau la ritualuri masonice. Dar asta nu inseamna ca Biserica Ortodoxa e eretica, ci numai acei slujitori au gresit. Pr. Arsenie Boca spune ca doar putregaiul cade din Biserica Ortodoxa. Mantuitorul a spus ca nici portile iadului nu o vor birui (Biserica) si eu CRED cu tarie acest lucru. Tot asa si acei ostasi care au cazut de la linia Oastei nu reprezinta Oastea. Pe mine personal si pentru unii si pentru altii ma doare, si plang si ma rog pentru ei.

      Continuati sa repetati la infinit ce a zis unu sau altu despre Oastea Domnului fara sa cercetati in profunzime ce inseamna cu adevarat Oastea Domnului, repet inca o data, pentru cine e de buna credinta, adica e sincer: Cititi cartea „Hristos Marturia Mea” scrisa de Traian Dorz si veti intelege in profumzime (daca veti fi sinceri) ce e cu adevarat Oastea Domnului.

      Cat despre parintele Cleopa intreb: A cunoscut el cu adevarat Oastea Domnului sau a cunoscut-o tot asa numai din auzite, sau din ce i s-a spus de catre unii si altii?. Parintele Arsenie Boca are o cu totul alta parere despre Oastea Domnului, pana si in acatistul sau e mentionat acest lucru, ceea ce nu e putin. In timp ce Sfintii Inchisorilor (inclusiv Parintele Arsenie Boca, Pr. Iustin si multi, multi altii) erau in cruntele torturi, parintele Cleopa unde era? – a preferat sa se ascunda in munti … in schimb Traian Dorz a facut 16 ani de inchisoare!
      Cred ca referitor la Oastea Domnului pr. Cleopa greseste, (iar noi stim din Pateric si din Vietile Sfintilor ca si Sfintii au avut unele greseli / caderi dar pe care si le-au corectat – altminteri ar fi fost infailibili precum papi !!!)

      Apreciază

  2. G-man said, on mai 8, 2014 at 1:34 pm

    tot din categoria sa mai si radem…

    Apreciază

    • Vali said, on mai 8, 2014 at 5:55 pm

      SE VEDE CA ESTI SPALAT PE CREER. Ai aceeasi mentalitate ca si securistii care il anchetau pe Traian Dorz. Ai citit cartea „Hristos marturia mea” scrisa de Traian Dorz? Daca nu ai citit-o atunci nu iti mai expune parerile personale despre Oastea Domnului si nu mai vorbi din „auzite”. E unii care e postaci voluntari sau platiti dar nu au de-a face nimic cu adevarul si in fata evidentei continua sa nege.

      Apreciază

      • vali said, on mai 8, 2014 at 8:12 pm

        Parintele Cleopa despre oastea domnului

        http://www.crestinortodox.ro/carti-ortodoxe/ne-vorbeste-parintele-cleopa-vol-3/despre-oastea-domnului-81220.html

        Anul trecut a venit un preot la mine din judetul Covasna si mi-a zis : ” Parinte, am avut tot satul in ” Oastea Domnului ” si toti au trecut la penticostali. Am ramas numai cu zece familii ortodoxe „. Iata cum s-au rupt de Biserica si s-au facut pepiniera de sectari. Iar ostasii Domnului adevarati, care au ramas in Biserica si asculta de Biserica si de preot, care tin cele patru sfinte posturi si miercurea si vinerea, care se marturisesc regulat, se impartasesc si nu fac nimic fara voia Bisericii si a preotilor, aceia sunt ostasi adevarati, aceia sunt fii ascultatori ai lui Hristos.

        Apreciază

      • Iones said, on mai 8, 2014 at 11:06 pm

        Ai vazut la Ortodocsi sa cante la acordeon, chitara electrica, orga? Eu nu
        Nu am vazut icoane, nu am vazut cruci, nu am auzit decat muzica pop la „ostași”
        Specific protestantilor si neo-protestantilor

        Cantec de la Oastea Domnului

        Cantec penticostal

        Care e diferenta?

        Apreciază

      • G-man said, on mai 9, 2014 at 9:21 am

        Vali , vezi ce faci !.. confirmi ce spuneam nu raspunzi la nici o intrebare dar ataci incisiv .. ca un sectant ..ca un stilist .. ca un ateu … dar nu vorbesti ca un ortodox.
        Nu am citit cartea pritene , imi este de ajuns ce zic sfintii , imi este de ajuns sa vad ca interpretati Biblia (varianta sectara cornilescu) dupa capul vostru .. si ca planceti cu efect de transa ca la yoga .. astea sunt de ajuns.. plus ca sunt pe you tube filme cu traian dorz in care isi arata inselarea.
        Trebuie sa stiti ca pustia nu mantuieste .. asta scrie in pateric. Daca pustia nu mantuieste , intelegand prin aceasta si cu exemple bineinteles .. ca de aia le avem sa ne bagam mintile in cap ..dar degeaba… ca un pustnic poate cadea in inselare daca nu e atent la slava desarta .. mai ales un mirean in lume… e atat mai mult mai expus.
        IAr daca vrei sa aflii pana unde merge inselarea .. la ce finete . citeste
        ftp://ftp.logos.md/Biblioteca/_Colectie_RO/Sf_I_Brenchanninov_Despre_inselare.pdf

        Orice om daca cauta sincer adevarul care e numai HRISTOS , chiar daca junge intr-o grupare sau alta nu ramane blocat daca aceasta prezinta nereguli.
        Slava desarta la greu sa iei biblia si sa zici un text apoi sa spui ce iti vine tie in cap… BISERICA prin PARINTI .. nu face asa .. ci se ia textul respecticv in lumina aratata noua de SFINTI.

        IAr ca fraternizati cu sectarii .. e rezultatl muncii voastre .. „dupa roadele lor ii veti cunoaste”
        IAr daca sunt care fac minuni in numele Domnului si el le va zice „nu va cunosc pe voi „.. pai voi credeti ca automat cine face inchisoare e sfant….??
        trebuie sa reusesti sa te mentii pana la moarte departe de slava desarta.

        Apreciat de 1 persoană

      • G-man said, on mai 9, 2014 at 9:42 am

        nici tu nu ai citti cartile yoghinilor si cu toate aceste iti dai sema ca gresesc , cum oare ?
        nu trebuie sa citim tot ce sa scris in lume despre orice .. trebuie sa stim ce zice Hristos prin Biserica prin Parinti. SI gata cine zice ceva diferit .. e pa pa si gata ..nu te apuci sa citesti tot . ..asa cu logica asta citeste ce scriu yoghinii , ca e de bine e numai de iubire ,.. deci e buni astia ? haida de ..
        Si aveti acelai sablon . sariti repede de cur in sus ca gata securistii .. ! ce securisti domnule … cai verzi pe pereti
        nu ma intereseaza ce au facut inaintasii si fonadatorii vostrii (desi daca e sa aprofundam si aici …daca sunt sfinti ar trebuii sa aveti si ceva moaste ) …dar vreau sa vad ca imi arati acum ceva de calitate de la oastea plangaciosilor… si sa imi arati ca aceata organizatie asa de mare .. nu e masonica ci crestina si ia atitudine impotriva evenimentelor zilei ..adica ecumenism si cip..clar ?

        te las in speranta ca nu ura si slava desarta iti va castiga sufletul .. ci dragostea de HRISTOS.

        SA dea Dumnezeu sa ne mantuim intr-un final toti prin ajungerea la ADEVAR si traire in Hristos!

        Apreciat de 1 persoană

  3. geo said, on mai 8, 2014 at 1:34 pm

    Ne omoară cu bună ştiinţă

    Industria alimentară – otrava administrată populaţiei de dragul profitului

    Auzim de tot mai multe cazuri de cancer în jurul nostru, iar bolii acesteia îi cad victime inclusiv oameni care au dus o viaţă cumpătată şi s-au ţinut departe de tutun sau de alcool. Te întrebi de unde. Unul dintre răspunsuri se află în otrava nevăzută care ne este băgată în hrană. Te fereşti să mănânci carne de porc, pentru că ştii că nu e bună pentru colesterol. Ţi se recomandă puiul, că e mai sănătos. Dar puiul, pentru a creşte pe repede-nainte, să fie bun de sacrificat după 40 de zile (ceea ce în bătătura ţăranului se întâmplă în câteva luni), e îndopat cu hormoni şi cu tot felul de chimicale. Dai copilului să mănânce piept de pui, că e slab şi bun, dar, din cauza hormonilor estrogeni, fetiţelor le apare menstruaţia cu câţiva ani mai devreme şi sunt expuse riscului de cancer uterin, iar băieţii se confruntă cu riscul de cancer mamar. Te gândeşti că mai sănătoasă e, totuşi, carnea de peşte. Numai că peştii mari (ton, cod) reţin metalele grele (plumb, mercur, cadmiu etc.), provenite de la poluare, iar acestea, ajunse în corpul nostru, se acumulează în rinichi, ficat, oase, creier şi duc la inevitabilul cancer. Peştii din crescătorii sunt şi mai periculoşi. Pangasiusul e considerat o adevărată otravă. Zici că e sănătos să mănânci somon, că are Omega 3? Somonul de crescătorie, cel care se găseşte de obicei în magazin, e chiar boală curată şi medicii sfătuiesc femeile gravide să se ţină departe de aşa ceva, aşa cum le sfătuiesc să nu fumeze. În carnea de somon de crescătorie ai parte de pesticide, de mercur, de dioxină, inclusiv de colorant (căci i se administrează colorant în hrană, să se obţină carnea roz). Vrei să eviţi aceste pericole şi te gândeşti la o alimentaţie vegetariană? Nu ai rezolvat nimic. În afară de organisme modificate genetic, dai de pesticide sau de îngrăşăminte chimice. Ţi se spune că e bine să mănânci cât mai multă verdeaţă? Tocmai în frunză planta îşi face stocuri din azotaţii, nitraţii sau nitriţii cu care o alimentează agricultorii, pentru produse mari şi arătoase, pentru recolte record. Prin urmare, oricum ai da-o, nu ai scăpare. Otrava îţi este administrată lent, cu fiecare îmbucătură, şi va exista un moment critic în care corpul tău va ceda. Înainte de termen. Şi nu vorbim de cazuri izolate, ci de un fenomen generalizat. Prin urmare, nu sunt doar crime, ci e de-a dreptul genocid. Şi de ce toate acestea? Pentru ca unii să facă profituri uriaşe. Ne omoară, deci, ca să aibă ei un iaht în plus. Îi arătăm cu degetul pe cei care pornesc războaie? La fel de vinovaţi sunt cei care ucid omenirea lent. Nimeni nu-i pedepseşte nici pe unii, nici pe alţii, cu toţii sunt consideraţi nişte lideri, nişte învingători.

    http://adevarul.ro/sanatate/minte-sanatoasa/ne-omoara-bunastiinta-1_536a51e30d133766a8717f3b/index.html

    Apreciază

  4. Pitt said, on mai 8, 2014 at 1:34 pm

    Romania nu mai este a romanilor. Populatia e folosita pentru:

    1. Mana de lucru ieftina (sclavi)
    2. Carne de tun
    3. Experimente (codex alimentarius, organisme modificate genetic, E-uri cu megatona, pesticide, initium, etc.)
    4. Teste demografice pentru a se distruge familia, copii nu se vor mai naste, imbatranirea populatiei, etc.
    5. Teste pentru a distruge libertatile fundamentale „garantate” de demonocratie: libertatea si intimitatea (big-brother, camere supraveghere, acte de identitate cu cip, etc.)
    6. A distruge treptat increderea in Sfanta Biserica (prin fapte ale fetelor bisericesti), prin introducerea „bisericii satanei” (Doamne iarta-ma pentru expresie!), etc.
    7. Pentru implementarea nemultumirilor sociale care vor contribui in mare masura la usurarea deciziei prin care romanii il vor primi pe antihrist, jidovul din neamul lui dan.
    8. Multe altele….

    Apreciază

    • mihai said, on mai 8, 2014 at 8:20 pm

      de acord cu tine prietene Pitt insa cati dintre noi observa cu adevarat ceea ce se petrece ?! iar fapte similare se petrec pe intreg cuprinsul planetei

      Apreciază

  5. bi2 said, on mai 8, 2014 at 2:35 pm

    Si de ce anume ar fi asta o profetie? In articolul original nu scrie ca ar avea pretentia de a fi o profetie.

    Apreciază

  6. Iani said, on mai 8, 2014 at 2:42 pm

    Sa ne amintim ce postase preotul Aldea la el pe facebook: ca capsali va trebuui sa colaboreze in parlamentul european cu peter costea si ca asa si este normal si bine.
    Este in sensul celor de mai sus.
    De ce imi face acest preot aldea impresia ca este un propagandist… profesionist ? Aduica tenace, foarte abil, mergand uneori pana in panzele albe, alteori stiind cand sa schimbe macazul, etc. Parca lui Hristos nu ii placeau oamenii vicleni, calculati, ci oamenii curati/sinceri. Cu suflet curat, asa, cum era Valeriu Gafencu, Mircea Vulcanescu, N Steinhardt, Radu Gyr…….

    Apreciază

    • Iani said, on mai 8, 2014 at 2:46 pm

      …… sau Petre Tutea… sau parintele Sofian de la Antim…. sau altii….. Vi-i puteti inchipui pe acesti oameni facand propaganda, fiind agresivi, vicleni, prefacuti ? Eu nu.

      Apreciază

  7. Iani said, on mai 8, 2014 at 2:52 pm

    offtopic: academicianul Dinu Giurescu a demisionat din parlament si din pc. Cinste lui, nu avea ce cauta in cloaca aia de parlament si in haznaua securista a lui voiculescu

    http://www.cotidianul.ro/academicianul-dinu-c-giurescu-si-a-dat-demisia-din-parlamentul-romaniei-si-din-pc-237199/

    Apreciază

    • Radu Humor said, on mai 8, 2014 at 7:20 pm

      Foarte rău că a demisionat !
      Ca să facă loc vreunui politruc să încaseze îndemnizaţia ?!
      Doar pentru că ridică mâna şi votează orbeşte ?!

      Apreciază

  8. DF said, on mai 8, 2014 at 3:08 pm

    E doar un candidat si indiferent ce vrea sa faca nu e mare lucru pentru ca un singur candidat nu e decat de expozitie ca sa zica si UE ca e democratie si nu e o UE antiortodoxa. Care e influenta unui singur europarlamentar? Puteau sa puna macar 10 candidati ca sa fie o campanie electorala mai interesanta cu discutii cat de cat mai normale si fara blaturi in cadrul lojelor lui Agaton si tampitul ala de la b1.

    Apreciază

  9. Cristi said, on mai 8, 2014 at 4:25 pm

    Domnule Saccsiv? De ce nu candidezi matale la Euro parlamentare, daca altcineva mai „demn” nu este? (in loc sa-i judeci pe toti din spatele tastaturii) De ce nu treci matale la fapte, daca altul nu e in stare?

    Apreciază

  10. daniel said, on mai 8, 2014 at 4:42 pm

    Apreciază

  11. Emi said, on mai 8, 2014 at 5:12 pm

    Propaganda dezgustatoare in „Lumea credintei”:se cere sustinerea unor politicieni si „teologi ortodocsi”ca Teodor Baconschi(PMP-ul lui Base’) si Mihail Neamtu(Noua Republica) si…desigur,”imensul” Capsali,speranta romanilor…

    Apreciază

  12. Cristi said, on mai 8, 2014 at 5:16 pm

    Imperiul UE o fi Mamona, dar daca stam toti cu mainile in san (indiferent ca ne numim candidati ortodocsi sau nu) mai mult ca sigur lucrurile vor merge spre rau. Cat despre Capsali, de acord, are greselile lui, dar cu toate aceste greseli este ortodox. Dar cine-i fara greseala? Si Sfintii au avut greseli, nimeni nu-i perfect! Si inca ceva, daca nu votam vor fi trimisi aceeasi euro parlamentari ca si pana acum. Ti se pare ca ei sunt mai ortodocsi decat Capsali? De ce sa nu incercam? Macar atat putem face! Dumnezeu cu mila!

    Apreciază

  13. Stefan said, on mai 8, 2014 at 6:25 pm

    Eu am sa-l votez pe Capsali, desi nu intentionam sa ma duc la vot,pentru ca m-a blocat pe pagina lui de FB deoarece l-am intrebat daca are vreo legatura cu Clubul Rotary, promit sa-l votez spre propria lui pierzanie. Sper din tot sufletul sa iasa europarlamentar daca asta isi doreste.

    Apreciază

  14. Iani said, on mai 8, 2014 at 6:39 pm

    Offtopic: Ciprian Voicila, psiholog/sociolog, a publicat o carte numita „Sfintii de langa noi”. Coperta cartii arata un fel de fragment de icoana combinata cu inca o figura vazuta din profil. Chestia este ca icoana este in asa fel taiata incat are un singur ochi. Deci npe coperta cu sfintii este ochiul, care, intamplator, este si simbolul stim noi cui. Ce parere aveti de asta ?
    Poate nu inseam,na nimic, poate e doar o viziune discutabila a celui care a facut coperta. Coperta cu care insa si autorul a fost de acord. oare nu i-o fi sarit … in ochi ? Iar a taia, adica a ciunti o nicoana, astfel incat sa aiba un singur ochi, este cekl putin neinspirat – asta in cazul in care nu are o alta semnificatie…….

    http://ciprianvoicila.blogspot.ro

    Apreciază

    • saccsiv said, on mai 8, 2014 at 7:19 pm

      Iani

      Nu-l suspectez pe fratele Ciprian de ceva de genul. Dar intr-adevar, trebuia sa faca alta ilustratie.

      Apreciază

  15. john said, on mai 8, 2014 at 8:17 pm

    Doua articole care arata ca romanii nu sunt numai frumosi ci si destepti :
    România va inaugura cel mai probabil în luna iunie primul laser de un petawatt (PW), cel mai puternic din Europa și al doilea din lume după cel din Statele Unite, care are 1,7 PW.
    România va avea din iunie cel mai puternic laser din Europa
    http://www.ziuaveche.ro/stiinta-it/stiinta/romania-va-avea-din-iunie-cel-mai-puternic-laser-din-europa-230312.html

    Cunoştinţele incredibile ale „Profesorului Q”: Ceauşescu a produs bomba atomică în anii 70! Ea a fost testată subteran în Munţii Buzăului, dar, din păcate, a produs devastatorul cutremur din 4 martie 1977!
    http://www.lovendal.ro/wp52/cunostintele-incredibile-ale-profesorului-q-ceausescu-a-produs-bomba-atomica-in-anii-70-ea-a-fost-testata-subteran-in-muntii-buzaului-dar-din-pacate-a-produs-devastatorul-cutremur-din-4-marti/

    Apreciază

    • safimvigilenti said, on mai 8, 2014 at 9:39 pm

      articolul asta al lui lovendal miroase ataaaaat de urat…..periodic, el scoate astfel de gaselnite inutile

      Apreciază

  16. Florin said, on mai 8, 2014 at 11:00 pm

    sacciv de ce unii din fratii care il criticau pe Capsali acum il sustin si il sustin cu inversunare?
    Se mai poate avea incredere in ei?
    De exemplu Bucovina Profunda
    Organizatia Sf Martiri Brancoveni si alte asemenea
    In organizatia Sf Martiri Brancoveni este si fratele Ioan Vladuca
    se mai poate avea incredere in ei?
    te rog sa ne spui.

    Apreciază

    • saccsiv said, on mai 8, 2014 at 11:58 pm

      Florin

      Da, se poate avea incredere in ei.

      I-a luat valul.

      Nu sunt intrusi.

      In cazul multor asociatii sustinerea s-a facut mai de mila, mai de sila. Nu dau numele acestora. Nu sunt din grupul Capsali. Se proceda cam la modul acesta: am pe prietenul X care ma tot bate la cap si cum pe X il stiu de ani de zile si mai si lucrez cu el la o carte, revista, orice, atunci zic fie, imi pun si eu semnatura.

      Unii frati m-au si anuntat: „uite, vreau sa stii de la mine, sa nu afli pe urma din alta parte, asociatia mea a semnat sau am dat si eu un text. Ca a insistat cutare si bla bla bla.”.

      Dar tot dintre mi-au spus chestii despre Capsali ce nu le stiam, ca de exemplu treaba cu homeopatia sau altele despre care inca nu am scris.

      Apreciază

    • mircea.v said, on mai 9, 2014 at 10:25 am

      Dupa mine nu se poate avea incredere in cei de mai sus, pt ca arata ca nu au discernamant. Adica, sant persoane care daca zic ceva, iei de bun pt ca ai incredere. Nu mai stai sa verifici, sa mai pierzi timpul. Aceste persoane sant putine in general. Si unii din cei mentionati mai sus figurau in categoria asta.
      Acum, nu mai pot fi de incredere si trebuie studiata orice afirmatie a lor. In plus, acum era vorba si de practica, ca la teorie toata lumea e buna; cum aplicam teoria in practica. Testul asta practic l-au cazut.

      Pai bre, numai daca vedeai o poza cu Capsali si unii de erau din echipa lui, iti dadeai seama. Era Capsali cu parpalac pana jos, elegant, palarie… si erau si ceilalti imbracati ca omul cu treaba si fara bani… Era o discrepanta de te busea rasul.

      Pai bre, ar fi trebuit sa fie invers daca vroia Capsali sa se dea bun crestin. El sa fie imbracat modest si cei din echipa lui sa fie eleganti. Asa zice teoria, nu?

      Sau, criteriu f simpli si nu trebuie sa fii Einstein: aceiasi preoti care nu vorbesc de acte biometrice, ecumenism… pot in schimb sa zica in biserica „votati Capsali”, ba mai mult, sa stranga semnaturi.
      Asta nu spune nimic? Nu spune asta ca se lucreaza la ordin? Ordin bun in cazul Capsali, ordin rau in cazul biometriei.
      Ma fac partas cu astfel de oameni sau nu? Intru in barca lor sau nu? Daca intru in barca lor, pot fi perceput ca fiind asemenea lor? E bine sau rau asta?

      Nu mai zic ceea ce a mai zis si Florin si toti cei de pe aici de 1000 de ori despre ue, nato, onu. Pacaleala pacalelii, minciuna minciunilor astea sant toate astea pt ortodox. Ce o fi asa greu?

      Zice asa Parintele Calciu: (era inainte de intrarea in ue)

      „Toti ierarhii stau tacuti, ca asa a venit vremea, ca daca zici ceva, nu intri in Europa! Ca si cum Europa ar fi paradisul. Nu intri in Europa? Foarte bine. Daca nu intri in Europa, sa stii ca intri in Rai. Acolo te primeste Dumnezeu. Asa, umbli cu toate stricaciunile lumii acesteia…”
      din „Cuvinte vii”

      Deci, cei care au fost luati de val, nu au decat sa-si asume consecintele faptelor lor, nu au decat sa-si asume asocierea lor cu acest Capsali.
      Nu e nici o nenorocire, doar ca eu nu mai am incredere in discernamantul lor.

      Apreciază

  17. Florin said, on mai 8, 2014 at 11:16 pm

    domnule Cristi si altii ca dumneata
    nu intelegeti nimic
    domle
    studiaza ce este parlamentul European
    uniunea europeana
    NAto
    ONu
    si toate organizatiile astea
    si dupa aia sa imi spui daca are ce cauta un ortodox acolo
    sa inteleg ca maine daca doreste cineva sa mearga in iad tu il sustii nu??/
    pai asta este parlamentul european
    UE
    nato
    ONu
    si alte asemenea
    chiar nu vedeti cat de rau este in tara la noi de cand suntem intrati in organizatiile astea/?
    pai cum sa mai vrei sa ajungi acolo parlamentar sau altceva din moment ce de la inceput ele nu sunt bune
    domle astea sunt organizatii oculte.
    cine ajunge acolo si indrazneste sa fie giga contra la ce propun ei
    isi risca viata ,
    doar sa fie un trimis a lui Dumnezeu si atunci intradevar poate schimba ceva
    dar ma indoiesc ca dubiosul Capsali este un trimis.
    si o sa spui
    da de unde stii?
    pai uitate la faptele lui si la atitudinea lui
    pai si un cunoscut de a lui mi a spus mie ca , capsali este o persoana foarte aroganta
    voi nu intelegeti tot acest parcurs
    deci
    cineva s-a decis sa candideze pt Parlamentul European
    in cazul nostru Capsali , putea sa fie si altcineva

    dar il luam ca oricare
    cei care stim ,cu ajutorul lui Dumnezeu, ce inseamna institutiile astea,
    am inceput sa il studiem pe Capsali ce e cu el de doreste asa infocat sa ajunga acolo, fiindca stim ca acolo nu e in regula
    si ne am pus intrebarea: de ce un ortodox care se declara practicant doreste sa mearga intr o institutie satanica?
    e ca si cum vedeti un amic de al vostru ca merge des la biserica, se spovedeste si altele, si in acelasi timp il vedeti ca merge la discoteca
    si iti pui intrebarea daca totusi este cu adevarat ortodox.
    ii explicati ca mersul la discoteca este rau si nu este in firea unui ortodox sa faca asa ceva, iar el in loc sa spuna ca aveti dreptate, va acuza ca judecati si ca sunteti rai.

    Apreciază

  18. Florin said, on mai 8, 2014 at 11:19 pm

    oricine ar candida la europarlamentare sau orice alta institutie satanica nu sustin
    poate sa fie si sacciv
    poate fi si tata

    Apreciază

  19. Florin said, on mai 8, 2014 at 11:29 pm

    am vrut sa demonstrez ca nu avem nimic cu domnul Capsali
    dar cine insista sa ajunga in parlamentul european si se considera ortodox atunci apar semne de intrebare in privinta acelei persoane.
    putea foarte simplu sa candideze in Romania
    sa faca un partid cu alti frati ortodoxi care i au propus anul trecut si domnul Capsali si Virgiliu Gheorghe au refuzat.
    Ba chiar distinsul Virgiliu Gheorghe a refuzat si a spus la altii ca acea persoana care doreste sa faca partid nu este serios
    in opinia dansului
    eu cunosc pe persoana respectiva si este un om chiar foarte serios
    sunt dezamagit de gandirea lui Virgiliu Gheorghe
    am avut un respect pentru dumnealui
    dar se pare ca apele se separa
    lupta este dura
    iar mantuirea nu se castiga prin a avea sute de prieteni si a fii indiferent

    Apreciază

    • saccsiv said, on mai 9, 2014 at 12:06 am

      Florin

      Daca tot ai amintit, intr-adevar, Virgil i-a batut la cap pe multi cu Capsali.

      Apreciază

      • vali said, on mai 9, 2014 at 9:27 am

        L-a luat valul si pe Virgiliu Gheorghe. Asta se intampla cand nu mai ai pastori buni care sa ne tina cu ochii treji. El inca mai crede in mos craciun, dar o sa se convinga ca isi pierde timpul pretios alergand dupa fata morgana.

        Apreciază

  20. Florin said, on mai 8, 2014 at 11:39 pm

    Fereasca Dumnezeu de inselare.
    tocmai asta face diavolul acum.
    impinge pe ortodoxii caldicei la inaintare sa traga dupa ei si pe altii
    sa e obisnuiasca cu ideea ca totul este bine
    pentru momentul cand va veni cipuirea tot asa va fii
    cum acum sustinem pe cei care candideaza pt parlamentul atihristic, asa si atunci
    vom spune lasa ca trebuie sa luam cipul ca pe urma va fii bine, nu e asa grav
    Dumnezeu este bun
    milostiv
    exact asta ni se pregateste si cu parere de rau observ ca multa lume musca din momeala pe care o arunca Capsali si alti ca dansul
    gaditiva la urmatorul lucru
    eu cunosc preoti care il sustin pe capsali
    ii intrebi de ce o fac si ei saracii zic ca asa zice Virgiliu Gheorghe
    sunt prieteni cu el si zic ca asa e bine
    eu personal am vorbit si am aflat de multi preoti care gandesc asa
    va dati seama?
    pai preotii aia si au influentat fara sa vrea si pe ucenici sa il sustina
    va dati seama ce grav este?
    pai daca maine ar fii cipuirea si duhovnicul spune sa iei
    Fereasca Dumnezeu
    sa stiti din ce am observat acum , multi vor face ascultare
    Sfanta ascultare
    sfanta ascultare se face doar de preoti cu viata curata, iar daca vedem ce se intampla in ziua de azi si nu prea mai exista o asa viata curata, atunci trebuie sa ne punem si noi pe treaba si la rugaciune si sa fim cu ochii in patru la ce ne zice duhovnicul.
    foarte multe din cunostintele mele fac ascultare de duhovnici fara sa cerceteze deloc
    si stiu cazuri in care se fac greseli de catre duhovnici, nu ma refer la canon, acolo trebuie ascultat, ma refer la lupta asta care se duce astazi
    cu gazele de sist
    cipuri
    ecumenism
    atacarea familie
    a lui DUmnezeu.

    Apreciază

  21. DINU said, on mai 8, 2014 at 11:53 pm

    Tot ce se intampla pe terra e scena unui teatru, democratia este inca o minciuna crezuta de multime. Motivul principal este energia asa zis gratuita pe care Dumnezeu a creat-o. Energia gratuita(…)nu numai ca exista dar e si nelimitata intrucat structura de baza a universuui genereaza energie continuu, dar nu se vrea sa fie pusa in practica deoarece traim pe o planeta plina de retarzi(fraieri) pe de o parte si cercuri regresiste(autonumiti-destepti) care cred ca isi vor vinde in continuare la prosti combustibil la litru metru cub sau kilogram gen gaze,carbuni si bezina,…etc, de s-ar destepta lumea asta odata,…. numai ca e cam tarziu deoarece deja bate la usa un mare razboi regizat,…tocmai din cauza raspandirii adevarului acestei energii nelimitate . va dati seama ca in acest caz e mai simplu generarea unui colaps global nu? ca adevarul doare pentru cei mincinosi,..deh… si nu mai poate fi controlata si jupuita fraierimea,… cica nu are planeta resurse!, pai problema e ca are prea multe si nu se doreste a se cunoaste acest adevar. PS va mai amintiti? -”Iubiti Adevarul si veti fi liberi”. – Asta da adevar!!! Adevarul poate fi cunoscut prin credinta nu fanatism stiintific si religios!!!. Asadar cine cunoaste Adevarul nu poate fi controlat (teologic Adevarul este Insusi Dumnezeu, dar si celelalte mici adevaruri care descind din creatia sa!)

    Apreciază

  22. Iani said, on mai 9, 2014 at 2:29 am

    Ne poate spune si noua domnul Capsali, ce religie are tatal sotiei sale ? Este o simpla intrebare.

    Apreciază

  23. mircea.v said, on mai 9, 2014 at 11:09 am

    Parintele Calciu despre globalizare, ecumenism si Europa unita:

    „Daca nu luam in seama globalizarea, ci o privim ca pe o lada de gunoi, nu avem de ce ne teme. Dar cum gramada asta uriasa de gunoi este mare, s-ar putea sa devina un urias tavalug. In acest caz, vom intelege de ce spune Mantuitorul: „Nu te teme, turma mica, pentru ca Tatal vostru a hotarat sa va dea voua Imparatia” (Luca 12,32)”

    „Nu trebuie sa va bucurati prea mult de libertatea europeana, ca n-o s-o prea aveti! Pentru ca veti fi obligati sa faceti niste lucruri, si in momentul de fata am putea vorbi chiar de o singura dictatura, dictatura democratiei, care socoteste ca democratia este singura forma politica care se poate exprima si orice abatere de la ea trebuie sanctionata… Asa ca nu va bucurati prea mult de calea libera pe care ne-o pregateste Europa unita”


    Exista un duh care colinda Europa si lumea in general, un duh proteic care-si schimba infatisarea si discursul de fiecare data si care ataca din toate partile lumea crestina. Chipul lui in general este bland, discursul lui este atragator, dar intentia lui este perfida. Acest duh poate sa vorbeasca despre familie cu cuvinte frumoase, dar intentia lui este de a distruge familia. Poate sa vorbeasca despre Biserica, plin de dragoste pentru toate bisericile, un fel de sincretism religios, dar dorinta lui este de a spulbera Ortodoxia in primul rand. Poate sa vorbeasca despre tara si despre patrie ca despre ceva care incearca sa le sustina, dar intentia lui este de a distruge si patria si Biserica. Acest duh se cheama ecumenism.

    Tot acest discurs frumos si cu fete multiple nu are decat un singur scop: distrugerea natiunilor, desfiintarea Bisericii Ortodoxe in special, si instituirea unui grup de conducatori, unsi nu stiu de cine, care sa induca tuturor natiunilor ideile lor, sa le incorseteze in anumite tipuri sociale, politice si religioase in care ei sa fie mereu in fata. Sa nu ne lasam amagiti! Traiesc in mijlocul acestor emitatori ai discursului prolific si proteic care cutreiera lumea. ii cunosc pe toti. Nu au nici o intentie buna cu Biserica noastra! Sub iubirea hristica, sub pacea lui Hristos, ei ascund intentii perfide. De aceea am venit aici, sa va spun: Nu va lasati ademeniti!”

    Pana aici, Parintele Calciu – „Cuvinte vii”
    ––––––––––––––––––––––––

    Si daca ai totusi indoieli, e intunericul (ceata) prea mare, atunci solutia ortodoxului e cea mai simpla posibila. Aprinzi „lanterna” – invatatura Parintilor nostri, si „lumina lumineaza in intuneric, si intunericul n-a biruit-o”.

    Apreciază

  24. geo said, on mai 9, 2014 at 11:23 am

    daca e din palestina probabil ca musulmana…dar nu ar fi exclus sa fie arabi crestini…familia dumnealui e oricum exeponenta ecumenismului…

    Apreciază

  25. mircea.v said, on mai 9, 2014 at 11:40 am

    Steinhardt:

    „- Adeseori un anumit ton pedant insotit de cuvinte sforaitoare cu aspect stiintific impresioneaza, asa incat prostii gogonate, bazaconii se aleg cu adancul respect al tuturora. Ar fi de ajuns sa fie nitel scuturate pentru a se vedea cat pretuiesc.
    Chamfort: Exista prostii bine imbracate, asa cum exista dobitoci foarte dichisiti. […]”

    Apreciază

    • Iani said, on mai 9, 2014 at 1:58 pm

      Asta se potriveste cu ce scrie Patapievici…… 😀 (dar nu numai el)

      Apreciază

  26. Florin said, on mai 9, 2014 at 12:52 pm

    am fost acuzat si eu
    l-au acuzat si pe sacciv, dansul stie despre cine e vorba, ca aruncam cu gunoi in capsali
    nu este deloc asa
    oricine poate sa fie in locul lui capsali nu il sustin intr o organizatie antihristica,
    tot ceea ce a facut sacciv in privinta lui capsali a fost sa arate oamenilor care sunt naivi cine este acest capsali si de ce insista sa candideze in parlamentul lui Antihrist
    mie personal mi s a spus ca sacciv a fost impins de la spate sa faca asta
    eu nu cred
    sacciv doar a prezentat argumentele de ce nu e bine sa mergi acolo
    si a aratat oamenilor cine este acest capsali de insista sa mearga acolo

    Apreciază

  27. gicu said, on mai 9, 2014 at 10:46 pm

    f mare dreptate aveti florin,saccsiv!care e rostul intrarii in parlamentul babilonic??asa cum unii s-au inselat in privinta intrarii in aceasta spurcata uniune cum ca noi ca si crestini vom avea puterea de a influenta natura decizilor ce se iau la acest nivel asa si capsali!si intradevar din actiunile lui caci faptele vorbesc chiar nu reprezinta ortodoxia romaneasca!

    Apreciază

  28. […] “PROFETIA” lui IULIAN CAPSALI […]

    Apreciază

  29. Nicu said, on mai 14, 2014 at 8:16 pm

    Din cate stiu, acest Iulian Capsali nu a fost sustinut niciodata de pr Justin Parvu.
    Nu e ciudat ca in vederea buletinelor cu cip Iulian Capsali il acuza pe pr Justin ca a aruncat vorbe la nimereala?
    Totusi monahul Filoteu in acest caz a jucat rol duplicitar.

    Apreciază

  30. […]  “PROFETIA” lui IULIAN CAPSALI […]

    Apreciază

  31. one said, on mai 31, 2014 at 11:03 am

    Trebuie analizata pozitia dlui Iulian Capsali si fata de alte aspecte, nu doar familia. In Parlamentul European se voteaza multe probleme. De exemplu, problema gazelor de sist. Se opune exploatarii de la Pungesti. De ce nu si a celorlalte ?! Ce pozitie are fata de razboiul energetic dus de Rusia ? Doreste independenta energetica a Romaniei ?

    Apreciază

    • saccsiv said, on mai 31, 2014 at 11:11 am

      one

      Consideri ca exploatarea gazelor de sist de catre Chevron duce la independenta energetica a Romaniei?

      Apreciază

      • one said, on mai 31, 2014 at 2:15 pm

        Nu, problema e daca dansul se opune in general exploatarii gazelor de sist ( si Gazprom exploreaza pentru gaze de sist in Romania, nu ?) sau doar la Pungesti, ca e o companie americana.
        Sub paravanul apararii familiei/ crestinismului se pot ascunde multe alte interese.

        Apreciază

  32. […] “PROFETIA” lui IULIAN CAPSALI […]

    Apreciază

  33. […] “PROFETIA” lui IULIAN CAPSALI […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.