SACCSIV – blog ortodox

SEMNE: Iata HAL DE CRUCIFIX dedicat Papei Ioan Paul al II-lea. S-a prabusit omorand un tanar cu doua zile inainte de CANONIZAREA ERETICULUI

Posted in crucifix, Papa Ioan Paul al II-lea by saccsiv on aprilie 25, 2014

article-2612401-1D52388D00000578-379_634x462

Foto: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2612401/Thats-bad-sign-100ft-crucifix-built-honour-John-Paul-II-collapses-crushes-man-death-just-two-days-canonization.html

Iata-l si prabusit:

article-2612401-1D522FFE00000578-416_634x398

Iar in prabusirea sa a omorat un om:

   Iata si ce putem citi in articolul Un crucifix GIGANT, dedicat Papei Ioan Paul al II-lea, s-a prăbuşit şi a ucis un tânăr pelerin:

Cu doar două zile înainte de canonizarea Papei Ioan Paul al II-lea, un crucifix gigant, ridicat în onoarea fostului pontif, s-a prăbuşit în Italia, omorând o persoană, transmite ANSA.
Crucifixul, construit din lemn şi înalt de 30 de metri, s-a rupt şi a căzut peste mulţimea adunată la o procesiune religioasă din satul Cevo, în nordul Italiei.
În urma acestui incident, un tânăr de 21 de ani a fost ucis pe loc, iar o altă persoană a fost transportată la spital, cu leziuni minore. Victimele făceau parte din grupul Tinerii Catolici şi se aflau în pelerinaj.
Crucifixul curbat este opera sculptorului Enrico Job şi a fost ridicat în memoria Papei Ioan Paul al II-lea, cel care a vizitat Brescia şi regiunea lombardă în 1998. Forma ciudată pentru un monument religios era menită să evoce urmările celui de-al Doilea Război Mondial.
Nu este prima oară când un crucifix devine mortal. În 2004, o cruce din metal, înaltă de peste doi metri, s-a prăbuşit şi a omorât o femeie de 72 de ani în oraşul Satn’Onofrio.
Peste 800.000 de pelerini catolici, din toate colţurile lumii, sunt aşteptaţi să fie prezenţi duminica aceasta la Vatican, pentru a asista la procesiunea de canonizare a Papei Ioan Paul al II-lea şi a Papei Ioan al XXIII-lea.

Cititi va rog si:

Cu ocazia celebrarii caderii zidului Berlinului (9 noiembrie), MIHAIL GORBACIOV ne aminteste ca impreuna cu PAPA IOAN PAUL II a lucrat pentru edificarea NOII ORDINI MONDIALE

SEMNE? (Video si foto): Cei doi PORUMBEI ALBI eliberati de PAPA FRANCISC I au fost imediat ATACATI DE O CIOARA SI UN PESCARUS

52 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Iacoboaie Radu said, on aprilie 25, 2014 at 10:33 pm

    La noi ierarhia BOR nu este preocupată de canonizarea părintelui Gheorghe Calciu-Dumitreasa, ale cărui moaște au fost scoase la lumină recent, precum și a celorlalți Sfinți Mucenici și Sfinți Mărturisitori (precum Părintele Iustin Pârvu), care merită toată cinstirea și prețuirea, evlavia tuturor credincioșilor ortodocși din toată lumea, iar papistașii canonizează un papă care a contribuit decisiv poate în întronarea Noii Ordini Mondiale antihristice…
    Nu e cam mare diferența sau contrastul acesta nu este izbitor pentru oricine?

    Apreciat de 1 persoană

    • cosminmatiu said, on aprilie 25, 2014 at 11:47 pm

      Sfintii canonizati sunt obligati sa ne ajute pe noi cei in viata. Stiu ei de ce nu ii canonizeaza, e ca si cum ti-ai taia craca singur.

      Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on aprilie 26, 2014 at 12:08 am

        Patriarhul a afirmat că atât timp cât va trăi el, nu va canoniza niciun legionar. Adică, niciun fost legionar de fapt și Sfânt al Închisorilor comuniste. De ce urăște în asemenea hal Mișcarea Legionară? Consideră că istoria prezentată de comuniști este cea reală? Cunoaște oare istoria și doctrina acestei mișcări de resurecție națională împotriva comunismului bolșevic?

        Apreciază

    • Liliana said, on aprilie 26, 2014 at 2:02 pm

      E ceasul intunericului…Nu al ADEVARULUI .Oamenii iubesc,mai nou,intunericul…

      Apreciază

      • Liliana said, on aprilie 26, 2014 at 2:04 pm

        Patriarhului si celorlalti din grupul lui le este frica de acesti sfinti ai Miscarii legionare

        Apreciază

  2. Iacoboaie Radu said, on aprilie 25, 2014 at 10:39 pm

    Am folosit termenul papistași, pentru că singura Biserică este Biserica lui Hristos și singura cu vocație universală (catholică). Așa cum pocăit cu adevărat nu este sectantul depărtat cu totul de Adevăr, ci omul care se pocăiește pentru faptele sale, se căiește și aduce roade ale pocăinței sale (faptele bune și îndreptarea vieții lui). Așa cum creștini nu sunt cei din diverse culte protestante și neoprotestante, care își arogă în mod nelegitim această titulatură…

    Apreciat de 1 persoană

  3. duhovnic said, on aprilie 25, 2014 at 10:40 pm

    http://cunoasteadevarul.webs.com/

    Apreciază

    • Liliana said, on aprilie 26, 2014 at 2:23 pm

      Catolicii fac un fel de circ in care isi bat joc de Dumnezeu si se slavesc pe ei,binele si confortul lor.Dealtfel,Sfinta Cruce a Domnului Nostru IIsus Hristos este dreapta nu curbata;Hristos sta demne,smerit, nu atirnind umilit ,jalnic cu capul si genunchii in pamint ca in acest caz din Italia,si,in general pe crucifixele lor.Cine-si permite,constient,sa-L batjocoreasca pe Fiul lui Dumnezeu si Dumnezeul Nostru?!!Nu facem arta din cele sfinte,nu este compatibil lucrul omului cu cel al lui Dumnezeu.Cind ne insemnam cu Sfinta Cruce niciodata nu ne si inclinam in acelasi moment,ci dupa,intrucit ar insemna sa-i dam brinci lui Hristos de pe Cruce;de asemenea,cele trei degete impreunate trebuie sa atinga ambii umeri,nu sa ciuntim ,sa srimbam Crucea iar partea verticala trebuie sa fie mai lunga decit cea orizontala.

      Apreciază

  4. duhovnic said, on aprilie 25, 2014 at 10:41 pm

    mizerabili!

    Apreciază

    • Iacoboaie Radu said, on aprilie 25, 2014 at 11:42 pm

      Nu osândiți pe nimeni! Nici pe evrei. Nu toți sunt împotriva lui Hristos, deși cei mai mulți sunt.
      Un ortodox osândește păcatul, adică EREZIA. Altfel veți fi judecat la rândul dumneavoastră și bănuit că faceți un serviciu de fapt catolicilor… Mare atenție…

      Apreciază

      • duhovnic said, on aprilie 25, 2014 at 11:52 pm

        dar ereticii tot mizerabili sunt! Paganii sunt mai valorosi in ochii lui Dumnezeu….caci nu au miros de curve!

        Apreciază

      • Irina said, on aprilie 26, 2014 at 12:07 am

        Pai tocmai pacatul ii judecam, si sunt destule semne care confirma clar ca papistasii se afla in mare erezie. Oamenii trebuie plansi pentru ca se afla in aceste erezii.

        Apreciat de 1 persoană

      • Iacoboaie Radu said, on aprilie 26, 2014 at 12:22 am

        Cuvântul ,,mizerabili!” vi se pare că exprimă compasiunea și deplângerea păcatelor lor?

        Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on aprilie 26, 2014 at 12:12 am

        Afirmația aceasta: ,,Paganii sunt mai valorosi in ochii lui Dumnezeu….caci nu au miros de curve!”, nu vi se pare exagerată și un pic iresponsabilă, sau spusă la mânie?

        Apreciază

  5. Iacoboaie Radu said, on aprilie 25, 2014 at 10:43 pm

    De ce la catolici nu se aprinde lumina sfântă a Învierii? De ce la catolici nu se sfințește apa prin slujba preoților ca să devină agheazmă? De ce ei au ajuns să examineze chimic Sfânta Împărtășanie și multe altele? De ce au făcut și fac în continuare inovații în ritualuri și dogme? Ne mai mirăm că se întâmplă astfel de ,,accidente”?…

    Apreciat de 1 persoană

    • cosminmatiu said, on aprilie 25, 2014 at 11:37 pm

      Dumnezeul catolicilor nu exista

      Apreciat de 1 persoană

      • cosminmatiu said, on aprilie 25, 2014 at 11:50 pm

        Dumnezeu e Unul in 3 Ipostasuri. Tatal, Fiul nascut din Tatal si Duhul Sfant ce purcede din Tatal.
        dumnezeul catolicilor la care Duhul Sfant purcede si de la Fiul nu exista.

        Apreciază

      • duhovnic said, on aprilie 25, 2014 at 11:55 pm

        exista! Este Lucifer!

        Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on aprilie 26, 2014 at 12:00 am

        DUPĂ PĂREREA MEA, CEA MAI MARE ABERAȚIE ECUMENISTĂ ESTE: TOȚI AVEM ACELAȘI DUMNEZEU! Fiul lui Dumnezeu S-a întrupat în om pentru păcatele omenirii, a venit pentru păcătoși atunci, pentru răscumpărarea păcatelor strămoșilor noștri de la Adam și Eva încoace și pentru a oferi tuturor celor care Îl primesc darul mântuirii, lucrare îndelungă prin care sufletul ajunge în Împărăția Cerurilor.
        ORTODOCȘII SE ÎNCHINĂ DUMNEZEULUI CELUI VIU. Catolicii și cei de alte credințe venerează dumnezei amăgitori, idoli creați de mintea omenească.
        ȘI ATUNCI ÎNTREB: CUM SĂ AVEM NOI ACELAȘI DUMNEZEU CU EI?

        Apreciat de 2 persoane

      • Iacoboaie Radu said, on aprilie 26, 2014 at 12:15 am

        Filioque nu este singura abatere sau inovație. Sunt foarte multe, remarcate de teologii care au studiat dialogul interecumenic. Marea lor problemă este că nu mai au HAR de la Dumnezeu și succesiunea apostolică. Papa nu are nici măcar Botezul, unui ortodox.

        Apreciat de 1 persoană

  6. sdragosc said, on aprilie 25, 2014 at 10:51 pm

    Dumnezeu sa il odihneasca in pace pe acel tanar.

    Apreciază

  7. duhovnic said, on aprilie 25, 2014 at 10:56 pm

    Reblogged this on duhovnic.

    Apreciază

    • Iacoboaie Radu said, on aprilie 25, 2014 at 11:38 pm

      Interesant și adevărat ce spuneți. Am accesat acel link de mai sus.
      Dar m-am oprit la timp să văd liturghia la catolici în Los Angeles, cu un preot care dansează parcă cu un fel de Evanghelie deasupra capului… Doamne ferește!
      Eu nu am intrat niciodată la catolici și nici în vreo casă de adunare. Și nici nu voi intra vreodată. Un astfel de păcat se pedepsește cred cu oprirea de la Sfânta Împărtășanie timp de 6 ani.

      Apreciază

  8. lastunnegru said, on aprilie 25, 2014 at 11:13 pm

    Cred ca este un semn de la Dumnezeu ca nu ii place o asemenea batjocora a Sa si a Sfintei Cruci. Prea a fost batjocoritoare acesta Cruce.

    Apreciat de 1 persoană

    • Iacoboaie Radu said, on aprilie 25, 2014 at 11:23 pm

      Da. Batjocoritoare din mai multe puncte de vedere: din partea papistașilor, care au schimbat dogma de credință, reprezentarea, mărimea etc. Un semn divin până la urmă. Oare ei îl înțeleg cu adevărat?

      Apreciază

      • safimvigilenti said, on aprilie 26, 2014 at 8:52 pm

        nici nu se poate numi crucifix deoarece bratul vertical este incovoiat/curbat nefiresc si nepotrivit cu traditia Bisericii, in care nu am vazut pana acum sa mai apara semnul sfintei cruci batjocorit astfel…papistasii tot vin cu inovatii si modificari ale unor lucruri sacre care ar trebui sa ramana neschimbate pana la a 2 a venire a Mantuitorului

        Apreciat de 1 persoană

  9. lastunnegru said, on aprilie 25, 2014 at 11:25 pm

    Sculptorului Enrico Job la Batjocorit pe Domnul Iisus Hristos si Sfanta Cruce. Orice Sculptura semnfica ceva, dar aceasta creatie a lui Enrico Job ce trebuia sa insemne ???

    http://www.bresciaoggi.it/galleries/Foto/fotodelgiorno/292779/

    Apreciază

  10. Giovanni Onika said, on aprilie 26, 2014 at 12:02 am

    Pai ce sa ne miram, se vede clar, era o cruce intoarsa, stramba, satanista, Doamne iarta-ma … , corpul Lui Iisus era la orizontala si cum era dusa crucea, capatul cruci in pamant capul Lui Iisus era inspre pamant, mai sa-l puna cu picioarele in sus, nu a putut rabda Dumezeu o asa mizerie si o bataie de joc si a distrus-o. Doamne apara-ne si ne iarta !

    Apreciat de 1 persoană

  11. Iacoboaie Radu said, on aprilie 26, 2014 at 12:18 am

    Da. Era o adevărată caricatură. O MARE BLASFEMIE ADUSĂ LUI HRISTOS ȘI SFINTEI CRUCI PE CARE A FOST RĂSTIGNIT!

    Apreciat de 1 persoană

  12. Aurora said, on aprilie 26, 2014 at 12:49 am

    E o rusine ! Nu pot spune cu ce seamana obiectul. Iar cel „rastignit” este intr-o postura nefireasca. „Capodopera” este opera unui nebun ateu, nu a unui crestin, dar poate Dumnezeu a ingaduit sa se intample necazul cu omorarea unui om ca sa le deschida ochii la papistasi.

    Apreciat de 1 persoană

  13. aniush said, on aprilie 26, 2014 at 8:05 am

    Ciudat felul in care arata „crucifixul” prabusit.
    Cineva afirma ca ar fi avut vreo viziune cu acel papa in infern. Eu in general nu cred in viziuni, insa cred ca e posibil ca papa sa fie acolo. Fereasca Dumnezeu!

    Apreciază

  14. vulturullegionar said, on aprilie 26, 2014 at 10:14 am

    hr
    Hristos a Inviat!
    Invierea Sa este o mare bucurie pentru fiecare crestin practicant, da dreapta credinta se gaseste in singura Biserica, cea UNA SFANTA SOBORNICEASCA SI APOSTOLICA-BISERICA ORTODOXA.
    Dragii mei, nu trebuie sa ne intristam sau sa intristam pe cineva tulburandui pacea interioara cu acuze sau judecand arucand cu piatra in el.
    Da, papismul cat si celelalte ramuri uscate desprinse din papism sunt erezii, dar in dialogul nostru cu semenul nostru nu trebuie sa aratam ura chiar fata de eretici.
    Omul eretic este inselat de erezia in care se afla, dar are nevoie de cineva sa-i arate cu blandete si mai ales prin vorbele sale prin faptele sale ca in el salasluieste Hristos nu rautatea sa-l invete pe altul.
    vai de mine, eu dau sfaturi, putregai fiind.
    Lumea devine din ce in ce mai nebuna, sa ma ierte Bunul Dumnezeu ca vorbesc asa, lumea doarme somnul pacatelor sale, si astfel nu se poate trezi sa vada iadul in care se scufunda.
    Dar, dragii mei, pentru cel care zice ca este treaz, pentru noi care vrem sa fim ai lui Hristos, osanda o sa fie mai mare. De ce?
    Pentru ca suntem luminati de Duhul Sfant sa vedem ce se intampla, si in loc sa ne spovedim sa ne impartasim ce facem?
    Invierea e biruinta asupra mortii, si nu trebuie sa fim tristi, trebuie sa aratam ca sufletul nostru a inviat, si moartea nu mai are putere asupra lui, da o sa murim fizic, dar sufleteste depinde de noi sa traim vesnic.
    Sa nu judecam pe nimeni, da sa marturisim dreapta credinta, insa mai intai sa luptam cu pacatul, sa ne spovedim, sa ne Impartasim, si luminati fiind astfel sa ajutam ca moartea sa nu ajunga la aproapele meu prin cuvintele mele sau fapele mele, sa nu smintim pe altii.
    Pentru ca trebuie in primul rand eu, dar si fiecare dintre noi, sa ajungem sa aratam prin faptele noastre prin cuvintele noastre sa spunem asa cum spune Apostolul:
    NU MAI TRAIESC EU CI HRISTOS IN MINE.

    Apreciază

  15. vulturullegionar said, on aprilie 26, 2014 at 10:18 am

    Trebuie sa uram erezia si nu cel care se afla in erezia, sa aratam ereticului ca e pe o cale gresita nu sa aruncam cu pietre in el.
    sa citim Sfantul Sofronie Saharov cat si alti Sfinti Parinti cum sa vorbim cu ereticii si sa nu o facem asa dupa cum credem noi.
    HRISTOS A INVIAT!

    Apreciază

    • saccsiv said, on aprilie 26, 2014 at 11:13 am

      vulturullegionar

      Unora trebuie sa le vorbesti cu blandete, altora sa le arunci un pahar de apa rece pe fata.

      Dar si blandetea asta e de fapt un fel de a spune. Caci cum necum tot trebuie sa-i zici ca e eretic si ca erezia il va duce in iad si asta tocmai din iubire fata de aproapele. Altfel ai doar o masca de blandete pe un chip nepasator.

      Apreciat de 1 persoană

      • vulturullegionar said, on noiembrie 7, 2014 at 10:11 am

        Corect frate. Dar il tratezam ca o persoana, aratam respect prin blandete, de ce ne-A spus Hristos sa fim blanzi?
        Erezia e erezie trebuie spus adevarul, dar cu omul care este in inselare trebuie respect fata de el nu de inselare.

        Apreciază

  16. Partizanu said, on aprilie 26, 2014 at 1:04 pm

    Auzi ce spune un PIPINCURIST AL ECUMENISMULUI. E minunat ca ne rugam impreuna … ., ca suntem impreuna… . http://www.youtube.com/watch?v=V_6Nou1srLA#t=131

    Apreciat de 1 persoană

  17. Liliana said, on aprilie 26, 2014 at 2:33 pm

    Am un tinar coleg,istoric ,greco-catolic,practicant, roman(?!) care spune ca Biserica Ortodoxa s-a desprins din cea catolica si ca noi am fi de fapt eretici(!!!).Ei asa sint indoctrinati.Nu mai vad ,nu mai aud.
    Maica Domnului i-a numit ,,dusmanii mei si ai Fiului meu.”Am citit aceasta mai demult in niste marturii istorice ale Sfintului Munte Athos.

    Apreciat de 1 persoană

    • Irina said, on aprilie 26, 2014 at 10:27 pm

      Ar trebuii sa se gandeasca logic si nu are cum sa nu-si dea seama ca ei de fapt s-au desprins de noi si nu noi ortodocsi de ei. Deoarece catolicii sunt adeptii inovatiilor, iar ortodocsi a statorniciei pe aceeasi cale antica si de demult, ori intotdeauna in orice domeniu cei ce se desprind de un grup sunt cei inovatori niciodata cei conservatori care raman la fel ca si inainte si nici nu vor sa schimbe ceva ci sa pastreze ceea ce le-a fost incredintat de inaintasi. Sunt indoctrinati de nu mai au saracii nici macar logica.

      Apreciază

      • Liliana said, on aprilie 27, 2014 at 11:19 am

        Stiti ca in Biserica Sfintului Mormint ,intr-o lature a acesteea,exista un loc separat printr-un grilaj mic si destinat catolicilor;iar in cealalta parte ,asemenea,destinat armenilor,monofizitilor.Ei bine,sint si din acestia prezenti la venirea Sfintei Lumini a Domnului Nostru Iisus Hrisos deci vad ca la Pastele ortodocsilor vine numai,si totusi,ceva ii opreste sa se intoarca spre Adevar.Ei se considera adevaratii detinatori ai adevarului…La fel si evreii sau musulmanii,etc.Ce ii tine de ochi,de urechi si de inima?Ceea ce se cheama invirtosarea acestora.Ca au ochi si nu vad;au urachi su nu aud.Hristos a inviat!

        Apreciază

  18. catalin eduard acatrinei said, on aprilie 26, 2014 at 3:02 pm

    Dumnezeu sa ma ierte dar,cred ca nu se poate spune iarta-i Doamne ca nu stiu ce fac!.Eu cred ca ei stiu bine ce fac,pregatesc venirea lui anticrist.

    Apreciază

  19. Alex said, on aprilie 26, 2014 at 5:09 pm

    Pana la urma Ortodoxia va triumfa la Roma (nu Vatican). Roma va fi una din Insulele Ortodoxe de pe vremea antihristului. Doamne Ajuta!!!

    Apreciază

    • Irina said, on aprilie 26, 2014 at 10:30 pm

      Unde ai citit ca Roma va fi o insula Ortodoxa? Sunt curioasa doar.

      Apreciază

  20. bi said, on aprilie 26, 2014 at 7:01 pm

    Si mie mi se pare o forma neobisnuita a Sf. Cruci… Ce parere aveti de faptul ca seamana cu cea aparuta in 1925: http://orthodox2.blogspot.ro/2012/12/the-miracle-of-holy-cross-in-1924.html

    (adica ca si in acea minune crucea apare inclinata in fata)?

    Apreciază

    • saccsiv said, on aprilie 26, 2014 at 7:25 pm

      bi

      Eu nu vad ca seamana. Cand apare o cruce pe cer e normal sa fie paralela cu solul, caci altfel n-ar mai putea s-o observe cei de sub ea.

      Apreciază

      • bi said, on aprilie 28, 2014 at 10:36 am

        Da, nu ma refer la paralela sau perpendiculara cu solul, ma refer la faptul ca si cea din 1925 apare putin indoita, adica curbata, in desenele cu aparita respectiva: https://www.google.ro/search?q=1925+miracle+cross&tbm=isch

        Pana acum nu am reusit sa gasesc o explicatie multumitoare pentru minunea respectiva. O fi fost o minune autentica? Stim ca diavolul nu poate lua forma Sfintei Cruci. Si daca a fost o minune autentica, atunci noi … Nu vreau sa formulez nici o intrebare sau concluzie, mi-e frica sa nu fac sminteala, dar pentru mine e o problemea nelamurita in continuare.

        Apreciază

      • saccsiv said, on aprilie 28, 2014 at 12:22 pm

        bi

        Am inteles acum ce ziceai. Acela e un desen. Nu putem stii daca exact astfel a fost si in realitate. Sau asa scrie? Ca era curbata?

        Apreciază

      • bi said, on aprilie 28, 2014 at 3:40 pm

        @Vasile,

        Asa am vazut prin toate desenele, deci ma gandesc ca asa era si in realitate, altfel de ce s-o fi desenat credinciosii curbata?

        Apreciază

  21. Laur said, on aprilie 26, 2014 at 10:45 pm

    Eu nu stiu ce sa cred despre Bartolomeu Anania, de care mă.ndragostisem. Zice, parca, de Ioan-Paul II ca este frate intru ierarhie, chiar sfânt, sau asa ceva. Mi.a picat fata când am citit. Aproape ca nu.mi vine sa cred… Nu știu ce sa cred. Care stiti mai multe?

    Apreciază

  22. nikodim said, on aprilie 27, 2014 at 12:28 am

    Crucea aparuta in 1924 pe cerul Greciei era asa numita cruce athonita sau crucea ruseasca, cum i se mai spune crucii cu trei brate, care apare si in vechile icoane cu prima „Inaltare a Sfintei Cruci” de catre Sfintii Imparati Constantin si Elena. Este Crucea cea Adevarata Mantuitoare si Datatoare de Viata, pentru ca ea este cea pe care a fost rastignit Mantuitorul si nu alta cruce simpla sau de alta forma curbata sau rasturnata sau cine stie cum prefacuta de tot felul de eretici smintiti. Crucea Mantuitorului trebuie obligat sa aiba tablita de deasupra capului Mantuitorului ( nu hartie sau pergament cum reprezinta unii) pe care este scris in 3 limbi „Iisus Nazarineanul Regele Iudeilor” si bratul de jos al crucii ca suport pentru picioarele Mantuitorului, pentru ca s-a stabilit si stiintific ca nu ar fi putut fi sustinut rastignitul fara un suport pentru picioare. Dar defapt inaintea stiintei, este demonstrata forma Crucii de catre Sfanta Traditie Ortodoxa prin cele mai vechi icoane care reprezinta Crucea.
    http://www.pemptousia.ro/2014/04/cinstitul-lemn-al-sfintei-cruci-de-la-manastirea-xiropotamu-din-sfantul-munte/

    Imaginea din articolul: http://orthodox2.blogspot.ro/2012/12/the-miracle-of-holy-cross-in-1924.html este un desen nu o fotografie.
    Aceasta cruce catolica din materialul prezent, care s-a autodemolat omorand un om este o parodie la fel ca si credinta fostului papa eretic, o creatie a satanei pentru batjocorirea Adevarului. Iar asa cum s-a prabusit parodia aceasta satanica asa se va prabusi si Satan si cu ereticii sai si credinta lor mincinoasa antihristica si omoratoare de suflete.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: