SACCSIV – blog ortodox

LUPUL DACIC – un blog ANTI ORTODOX

Posted in Uncategorized by saccsiv on aprilie 13, 2014

Iata un fragment dintr-un comentariu edificator postat de Lupul Dacic pe blogul sau la articolul Nu te indragosti de dragoste !:

“Eu cred ca m-am facut destul de clar inteleasa…ortodoxia este si ea o RELIGIE ca oricare alta…creatia omului…
Biblia…la gunoi…acolo este locul ei.”

Este un raspuns dat fratelui Iacoboaie Radu ce se tot straduia sa explice pe acolo despre Ortodoxie. Si pentru ca insista, pe Lupul Dacic a inceput deja sa-l arda:

“Ce treaba are blogul si dacii cu ortodoxia aici?…va rog sa nu le mai amestecati aiurea.
Dupa toate prostiile pe care le-ati scris in seara asta aici, pe alt blog similar ( anti religie), ati fost banat imediat…dar am avut destul de mult bun simt…numai ca dvs. ati profitat si ati mers din mizerie in mizerie.
Este pentru ultima data cand va avertizez..in caz contrar o sa sterg toate prostiile alea scrie pana acum…daca le-am lasat pana acum, si poate o sa le las in continuare este pentru amuzamentul celorlalti. Poate nu stiti, dar ati intrat pe un blog unde 99% dintre cititori sunt ANTI-RELIGIE de orice fel.”

[…]

“..tot ce scrie aici se poate citi detaliat in cartea lui David Icke – Copii Matricei…evident preluand tema de la Zecharia Sitchin.
Numai ca cei indoctrinati de religie nu o sa inteleaga in veci nimic..”

   Lupul Dacic este de fapt o femeie ce se dovedeste a fi o activista anti ortodoxa.

Isi auto denumeste blogul: “Blog pentru regasirea identitatii nationale”. O identitate nationala anti ortodoxa? Adica satanista?

E plin internetul de tot soiul de astfel de bloguri cica anti sistem, dar in fapt doar niste “alternative” dracesti la sistem. Iar dintre ele cel mai bine prind la incepatori cele precum acesta, ce pedaleaza pe tema dacismului.

Cititi va rog si:

Experimentul satanistei GABRIELA DOBRESCU de pe youtube “ZAPADA CHIMICA LA RAMNICU VALCEA-ROMANIA” si EXTRATERESTRII lui EMIL STRAINU

Tagged with: ,

49 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. cosminmatiu said, on aprilie 13, 2014 at 2:25 pm

    Asta face parte din cernere. La fel cum e in economie cu cererea si oferta la fel e si cu diavolul, la fiecare ii da o solutie, o alternativa dar toate duc in iad. La fel cum diavolul a cazut numai din mandrie, la fel cei intunecati la minte macar de ar avea bunavointa sa asculte dar nu o au si atunci mandria ii va duce in focul cel vesnic. Mandria nu e compatibila cu mantuirea.

    Apreciază

  2. Iacoboaie Radu said, on aprilie 13, 2014 at 2:45 pm

    Ieri am îndrăznit să comentez și eu puțin pe blogul LUPUL DACIC, la care mă abonasem și primeam tot felul de articole din diverse domenii.
    Mă atrăsese în special două clipuri având cuvinte frumoase și poetice: ȚINE MINTE! și NU TE ÎNDRĂGOSTI DE DRAGOSTE. Ironia sorții a făcut că și eu voi ȚINE MINTE multă vreme această experiență neplăcută, de a descoperi că acest blog care chipurile era ANTI-RELIGIE (sugerându-mi că nu promovează articole pe teme de religie, așa cum mi-a și spus de altfel), era ANTI-RELIGIE ÎN TOTALITATE, ADICĂ ANTIORTODOX ȘI ANTICREȘTINISM. Un blog unde ateismul este ca la el acasă.

    Părerea mea este că doar cei îndoctrinați de sistemul satanic comunist cu ATEISMUL ȘTIINȚIFIC pot susține aberația strigătoare la cer că ortodocșii sunt ,,ÎNDOCTRINAȚI DE RELIGIE” și că noi ortodocșii nu suntem capabili să înțelegem nimic, fiind ,,creiere spălate”. Aceștia merg de fapt pe vechea teză a lui V. I. LENIN, care spunea că ,,religia este opium pentru popor”. Cu alte cuvinte, ei cred că masele sunt naive și ignorante, manipulate cu totul, pentru a fi guvernate mai ușor.
    Doamne ajută!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Iacoboaie Radu said, on aprilie 13, 2014 at 2:52 pm

        Lupul Dacic commented on Tine minte!.
        in response to Lupul Dacic:
         Pentru Maria

    Tu stii foarte bine ca blogul nu promoveaza religia dar asta nu inseamna ca este un blog ateu. Ba din contra. Pentru mine D-zeu inseamna IUBIRE, iar el este in noi toti, fara sa fie nevoie ca cineva sa-mi spuna asta si sa-mi mai dea si directive de cum trebuie sa-mi duc eu existenta, asa cum procedeaza orice religie.
    Una este credinta si iubirea fata de creatorul meu si alta este sa cred intr-o biserica, oricare ar fi ea.
        Cat priveste orientarea blogului…vezi bine ca am o toleranta de bun simt la muuulte comentarii unde oamenii isi exprima orientarea religioasa. Numai ca de data asta, domnul respectiv si-a permis muuult mai mult decat oricine pana acum.A fost atentionat destul de mult dar se pare ca tupeul caracteristic indoctrinatilor este foarte mare chiar daca nu foloseste cuvinte jignitoare.

    Apreciază

  4. Iacoboaie Radu said, on aprilie 13, 2014 at 2:54 pm

    Lupul Dacic commented on Nu te indragosti de dragoste !.

    in response to LUPUL DACIC – un blog ANTI ORTODOX | Saccsiv’s Weblog:

    […] Iata un fragment dintr-un comentariu edificator postat de Lupul Dacic pe blogul sau la articolul Nu te indragosti de dragoste !: […]

    Am vazut ca m-ati citat pe blogul dvs….multumesc pentru importanta pe care mi-o acordati…chiar nu stiam ca parerea mea are atata influenta in mediul online 🙂
    Poate ar trebui sa stiti ca dacii la inceput nu erau crestini..DOAR MONOTEISTI. Iar regasirea nationala nu are nici o treaba cu religia. Ca sa-mi iubesc tara este neaparat nevoie sa fiu religioasa???
    Dar nu vreau sa intru intr-o polemica cu dvs….chiar nu ma intereseaza.
    Va doresc numai bine.

    Apreciază

    • GabiM. said, on aprilie 14, 2014 at 4:28 am

      Domnule Iacoboaie,va rog sa ma credeti ca daca aruncati la cosul de gunoi pana si amintirea acelui blog NU PIERDETI absolut nimic;dimpotriva,aveti doar de castigat! Dumneavoastra nu faceti parte din tagma lor,deci nu merita nici macar sa incercati vre-un schimb de idei,ei NU AU…Asa sa ne ajute Dumnezeu!

      Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on aprilie 14, 2014 at 10:35 am

        Poate totuși i se va aprinde măcar unuia dintre cititorii acelui blog. Oricum m-am dezabonat de la el și nu intenționez să mai trimit comentarii. Mi-a ajuns…cu vârf și îndesat.
        Doamne ajută!

        Apreciază

  5. nikodim said, on aprilie 13, 2014 at 3:04 pm

    Daca acum doua mii de ani odata cu aflarea Adevarului Evangheliei, dacii s-au dezis cu mic cu mare de zei si de simbolurile lor, nu este clar ca acum aceste aparitii de „patrioti pentru regasirea identitatii nationale” sunt lucrarea faradelegii?
    Dacii au renuntat la amagirea zeitatilor demonice pentru BISERICA LUI HRISTOS, ORTODOXIA, care de atunci a fost pentru ei CALEA, ADEVARUL SI VIATA si va fi si acum si pururea si in vecii vecilor. Amin!

    Apreciază

    • Iacoboaie Radu said, on aprilie 13, 2014 at 5:03 pm

      Așa cum spunea și Maria, noi avem deja o identitate națională. Cum adică să ne regăsim identitatea națională. Doar n-am pierdut-o… Formularea e greșită din start.
      NOI TREBUIE SĂ NE PĂSTRĂM ȘI SĂ NE APĂRĂM IDENTITATEA NAȚIONALĂ, pentru că este AMENINȚATĂ ÎNDEOSEBI DE INTERNAȚIONALISM ȘI IDEOLOGIILE MASONICE…
      Doamne ajută!

      Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on aprilie 13, 2014 at 11:42 pm

        Uitasem să spun care este identitatea noastră. Ea are două componente care se întrepătrund: identitatea creștină și naționalitatea.
        Purtăm sau nu nume de creștini, NOI SUNTEM ROMÂNI ȘI CREȘTINI. Suntem circa 90% creștini în România! Dar cel mai important este faptul că poporul român s-a născut creștin, a fost încreștinat chiar de către doi dintre Apostolii lui Hristos: Sfântul Apostol Andrei Întâiul chemat, dar și de Sfântul Apostol Filip.
        Doamne ajută!

        Apreciază

  6. silvamather said, on aprilie 13, 2014 at 3:06 pm

    …. nici unul dintre cei ce au batjocorit Biblia, nu a sfărșit bine … pentru că nu poți să insulți Cuvântul lui Dumnezeu și să speri să ți fie bine …

    Apreciază

    • Iacoboaie Radu said, on aprilie 13, 2014 at 4:58 pm

      Așa cred și eu. Să ne rugăm și pentru cei necredincioși sau anticreștini să le descopere bunul Dumnezeu calea cea dreaptă sau dreapta credință (ortodoxia). Doamne ajută!

      Apreciază

  7. aniush said, on aprilie 13, 2014 at 4:31 pm

    off topic

    O parte ascunsa a „revolutiei”

    Nicolae Ceauşescu, condamnat la moarte prin împuşcare pentru Roşia Montană
    Pentru ca a fost sters acest articol de pe Facebook si pentru ca am avut inspiratia de a- l salva, il voi expune aici :
    Ceauşescu garantase împrumuturile contractate de la FMI cu aurul Apusenilor! Ceea ce ştim, e că la Roşia Montană se află…
    Ceaușescu garantase împrumuturile contractate de la FMI cu aurul Apusenilor! Ceea ce ştim, e că la Roşia Montană se află zăcăminte foarte importante de arseniu, galiu, germaniu, molibden, titan, vanadium şi mai ales WOLFRAM, toate având aplicaţii militare şi industriale strategice. Wolframul, metalul cu punct de topire extrem de înalt, este folosit în industria aero-spaţială, dar şi în ogivele nucleare. Wolframul se găseşte doar în două locuri pe planetă. În Afganistan şi în România, în Munţii Apuseni. În 1982, România atingea vârful de plată al datoriei de 11 miliarde USD către FMI şi avea nevoie de lichidităţi pentru a nu intra în incapacitate de plată. Conform contractului semnat cu FMI, incapacitatea de plată presupunea cedarea aurului din Apuseni, cu care România garantase împrumuturile.
    Institutul de Prospecţiuni şi Foraje „Geofizica” aduce la cunoştinţa lui Ceauşescu că în Apuseni, pe lângă aur se află şi alte comori extrem de importante. Aflând acestea, Ceauşescu ia o decizie care uimeşte Planeta. În loc să permită FMI-ului începerea exploatării din Apuseni şi de la Roşia Montană, Ceauşescu plăteşte până în 1985 întreg debitul de 11 miliarde USD. Eforturile întregii ţări au fost imense. Majoritatea produselor alimentare luau calea exportului , energia electrică era direcţionată 99% spre producţia industrială, limitând astfel în multe cazuri accesul populaţiei la iluminatul casnic. Efortul imens făcut de popor în acele vremuri viza indirect salvarea zăcămintelor din Munţii Apuseni, zăcaminte girate ca de altfel şi astăzi FMI-ului. Plătirea datoriilor înainte de termen a înfuriat rău FMI-ul astfel că am fost penalizaţi aspru prin aproape triplarea dobânzii de drept. Exact precum un cămătar fără scrupule FMI-ul a mai luat un rând de piele de pe noi, dându-ne un nou termen pentru luna martie 1989.
    Noul termen de 4 ani a fost din nou devansat de Ceauşescu, care cu ajutorul sacrificiilor imense făcute de popor reuşeşte să strângă suma totală care ne elibera de absolut orice datorie cu un an mai devreme! Din 1988 Romania nu mai avea datorii şi nu doar din martie 1989 cum unii trădători încearcă să modifice adevărul, pentru a ascunde de fapt cele peste 18 miliarde avute în plus la momentul atacării României, miliarde a căror urmă e îngropată deocamdată în filele dosarului BANCOREX. România era o maşină de făcut bani, de făcut valută forte şi nicidecum un morman de fier vechi cum a afirmat agentul străin Petre Roman. Cele 18 miliarde avute în plus se constituiau din lichidități bancare sub formă de rezerve valutare, creanțe și sume aflate în curs de achitare ca urmare a exporturilor efectuate. De ciudă că România nu mai are datorii n-i s-a retras deîndată de către S.U.A. şi Clauza Naţiunii celei mai Favorizate.
    Plusul imens de 18 miliarde U.S.D. a început să producă modernizări în industrie. UM Cugir spre exemplu a fost dotată cu strunguri noi-nouţe suedeze, strunguri dotate cu CNC ( comandă numerică computerizată). Inginerii de atunci au amânat schimbarea liniilor tehnologice pe diverse motive, iar după lovitura de stat din dec 1989 strungurile moderne, utilajele noi destinate retehnologizării, au rămas la comandă tot în magazii. Nu numai la UM Cugir ci în întreaga țară s-a dat stop punerii în funcțiune a utilajelor noi, deja achiziționate. Industria românească trebuia oprită. Utilajele noi, strunguri, freze, etc au ajuns la fier vechi conform directivei date de străinul Petre Roman, actualmente parlamentar PNL.
    Fără a avea datorii majore , Ceauşescu pune la cale un plan de exploatare al Apusenilor încă din 1985. FMI-ul înnebuneşte de-a dreptul, Soros la fel. Planul cu bătaie lungă a lui Ceaușescu le dă insomni și palpitații deoarece până în 2040 urmau să se exploateze intensiv zăcămintele de aur, argint şi metale rare, ce urmau să aducă României un profit evaluat în 2013 la nu mai puţin de 400-500 miliarde de euro !!! Profit!!! Deja se întrecea orice măsură. România nu mai avea nevoie de nimic din afară, îşi acoperea singură necesarul intern, exporta masiv, şi punea la cale împreună cu China, Iranul şi Libia, o replică a FMI, prin BANCOREX. Pentru aceasta Ceaușescu trebuia condamnat la moarte prin împşcare şi România condamnată la jaf şi sărăcie! Care dintre dumneavoastră n-ați strânge cureaua şi nu aţi agonisi bănuţ cu bănuţ timp de 8 ani pentru ca apoi să trăiţi 1000 de ani voi şi neamul vostru în bogăţie şi prosperitate?
    Mai mult decât atât imaginaţi-vă ce sume s-au pus în joc de FMI, Soros sau alţii lezaţi de independenţa noastră financiară pentru a se cumpăra geologi (Gelu Voican Voiculescu a fost geolog la Roşia Montană până la revoluţie), bancheri ( Mugur Isărescu a fost economist la Institutul Bancar Mondial), economişti ( Stolojan si Văcăroiu au fost colegi la Institutul National de Planificare Economică) dar nu în ultim rând ingineri care să amâne retehnologizarea, merceologi care sa deturneze fluxul de aprovizionare cu alimente, …? Aici a greşit Nicolae Ceauşescu DEOARECE trădarea a venit de lângă el. Dar asta-i altă poveste la care n-am cum să nu revin atâta timp cât sunt în viaţă. Am văzut cu ochii mei scena teroristului prezentat la TVR1 pe data de 23 dec 1989 , scenă care a scăpat de controlul regiei şi care din neatenţia cameramanului la surprins în continuare pe ofiţerul care cică l-ar fi prins pe aşa zisul terorist cum îl felicita pe acesta!!!!!!!!!! „BRAVO MĂI, hai că te-ai descurcat bine“, au fost cuvintele de laudă ce au sincronizat surâsul şmecheresc al acelui actor nenorocit! Am înregistrarea, am arătat-o ca atare mai multor prieteni…. şi spre uimirea mea am primit doar răspunsuri indiferente, ilogice şi parcă din partea unora cărora le-a fost şters creierul. Mă întreb cu sinceritate oare câţi mai au procesorul mental intact şi curajul de a-şi apăra ţara neofilit. Oare câţi soldaţi mai are România? Ceauşescu a demonstrat în timpul procesului – ilegal că a fost un conducător adevărat ce nu face compromisuri nici chiar în faţa morţii. Chiar şi acum după 24 ŞI CEVA DE ANI , Iliescu şi ceilalţi poartă-n suflet frica că Ceaușescu s-ar putea întoarce. Ei simt ceva şi chiar au dreptate. Ceauşescu e încă „viu” şi istoria-l va răzbuna! Promit să revin foarte curând cu noi informații despre motivul secret ( din nou Roşia Montană) al vizitei avute de Victoria Nuland ( secretarul de stat American) la palatul Cotroceni și despre posibila legătură dintre cutremurul anunțat de aproape 1 an pe site-ul oficial al ambasadei S.U.A. din București și nesupunerea României de a permite exploatarea zăcămintelor din Apuseni dar nu numai! Până atunci vă sugerez să citiţi dacă nu ştiţi deja câte ceva despre tehnologiile HAARP, tehnologii capabile spun unii de declanşarea cutremurelor printre altele! Unele documente ale armatei americane arata lucrurile mult mai clar: HAARP are scopul de a descoperi metode de „exploatare a ionosferei in folosul Departamentului de Apărare… da interesant!

    Apreciază

    • Iacoboaie Radu said, on aprilie 13, 2014 at 5:35 pm

      Dacă am accepta în totalitate aceste informații, ar rezulta că Nicolae Ceaușescu a fost mai mult decât naționalist, un erou cum îl numea Cornel Vadim Tudor. Ce facem astăzi? Pe fondul nemulțumirilor actuale ale românilor, îl ridicăm pe un postament nemeritat pe Ceaușescu? Îi facem statuie?

      Apreciază

    • NIMENI said, on aprilie 14, 2014 at 3:25 pm

      aniush,
      pregatirea ideologica si de lupta s-a facut romaneste. O alta mare greseala a fost ca poporul nu a fost informat, zilnic, prin toate mijloacele. Trebuia ca un post oficial sa transmita in direct emisiunile Europei Libere etc…. ulterior comentarii in direct. Si la TV la fel. Nu trebuia lasat nimic interzis, sa se auda tot, sa se vada tot.
      Cu sacul in cap ne-a vrut, cu sacul in cap am fost manipulati, prostiti pe fata ….se continua si azi la fel!
      Scuze ca m-am repetat!

      Apreciază

    • baciul cel vrancean said, on aprilie 16, 2014 at 12:37 pm

      aniush

      Nesupunere tarilor rebele fata Fratie este amentintata cu declansarea de cutremure si Protocoalele inteleptilor Sionului, atunci probabil ca inca nu se stia de Haarp. Despre actualitatea acestei pedepse poate sta marturie si Japonia, care a patit-o rau de tot cu centrala nucleara. Nici japonezul de rand nu stie ce l-a lovit, dar la ei familia regala sta alaturi de popor si reconstructia tarii se face altfel decat la noi, care suntem condusi de MARIONETE HOMOSEXUALE VANDUTE.

      Iacoboaie Radu,
      Da, Ceausescu a fost un om de caracter, iar faptul ca a fost sau nu erou se poate judeca DUPA FAPTELE sale, retrospectiv.

      Pe vremea lui, romanul era respectat si lasat sa exceleze, potivit calitatilor sale native indubitabile si incontestabile. La orice competitii participam, nu ne intorceam cu mana goala, incepand cu elevii si terminand cu seniorii.

      Ceausescu le a tinut piept tuturor, cu inteligenta (era cizmar la origine, dar savantii actuali de la guvernare sunt prajiti pe creier!), curaj, demnitate si perseverenta!

      propun ca sacssiv sa faca un topic special intitulat „‘lupta lui Iacoboaie cu Lupul Dacic”‘ si acolo sa posteze toti cei interesati, ca vad ca majoritatea articolelor lui sunt completate cu postari interminabile despre lupta lui IR cu blogul respectiv. Suntm cu tine, Radu, dar nu mai aduce batalia in casa sacssiv!

      nimeni,
      Acum romanii sunt lasati sa asculte TOATE posturile de radio si TV si numai asta fac!Si de aia sunt cu sacul in cap!

      Nu puteai sa comentezi public Europa Libera, ar fi fost o greseala o lupta fatisa cu ceea ce reprezenta ea! Ceausescu folosea diplomantia si nu razboiul direct

      Apreciază

      • saccsiv said, on aprilie 16, 2014 at 4:17 pm

        baciul cel vrancean

        Cum majoritatea? Aici ce-a mai postat despre lupoaica. Si nu e vorba doar de lupta lui cu un blog.

        Apreciază

  8. Iacoboaie Radu said, on aprilie 13, 2014 at 4:54 pm

        STUDIU DE CAZ. Să cercetăm puțin. Dacă dorește cineva să vadă cum este văzut creștinismul din afară de către unii (yoghini sau comuniști, atei, masoni) cred că merită să citească polemica de ieri de pe blogul acesta LUPUL DACIC. Creștinii sunt acuzați de ,,creștinare cu forța”. În ortodoxie? În niciun caz. În ultimul comentariu de mai jos se spune. ,,mizeria evreiască numită creștinism”. O confuzie totală între mozaism și creștinism…

    cross says: 12/04/2014 la 2:41
        Inca o postare ” geniala” , din ciclul ” filmulete pentru moluste si batracieni…. 🙂
    E la sectiunea umoristica , Loup ??? Ce inseamna sa frecventezi site-uri legionar-crestine…..te molipsesti ! Uite aici episodul urmator :

         cross says: 12/04/2014 la 2:56
    nu crezi ca amarata aia de tara a noastra contine deja milioane de spalati pe creier???( asta in posibilitatea ca britanicii ar descoperi ca credinciosii au creier!!!!)
    Nu-i mai aduce prozeliti bisericii….:-) Mai bine publica zodiace,e mai ” nevinovat” ….:-)

         Lupul Dacic says: 12/04/2014 la 3:02
        e o idee si asta…numai ca cu zodiacele am avut o groaza de belele…asa vad ca e lumea linistita si fericita 🙂
        bineee…o sa mai fie cateva zile…ca sunt programate…si nu am chef sa la scot 🙂
    dar dupa aia ce clipuri sa mai pun????..despre ce???

         cross says: 12/04/2014 la 3:08
        despre adevaruri recunoscute,probate,concrete. chestii rationale,nu basinisme ezoterice….:-)

         Lupul Dacic says: 12/04/2014 la 3:09
        adica?? spune tu

         cross says: 12/04/2014 la 3:25
        dupa mine,as incepe cu ateime…:-) Dar stiu ca nu-ti convin,tu insati ” crezi” in Energia Universala Creatoare” ……tot un fel de zeu!
        mai raman: medicina( dar nu pseudo) , tehnica, psihologie, invatamant,descoperiri stiintifice…
    si nu in ultimul rand, umor,bancuri….dupa atata politica si vanzare de patrie,unge la lingurica un pic de ” Bula” … 🙂
         Lupul Dacic says: 12/04/2014 la 3:28
        daca imi livrezi tu materiale de tehnica, psihologie, invatamant,descoperiri stiintifice… ok
    asa fac si eu ce pot…ce gasesc

         Maria says: 12/04/2014 la 12:47
        citat: ” Se spune că este imposibil de demonstrat atât existenţa lui Dumnezeu cât şi inexistenţa Lui. De aceea, la baza religiei nu stau descoperirile ştiinţifice ci revelaţiile, nu stau teoriile ştiinţifice ci dogmele, nu stau adevărurile demonstrate, ci dreapta credinţă.
        Dar chiar şi la baza ştiinţelor exacte stau adevăruri nedemonstrate (axiome), doar că acestea sunt acceptate de toţi ca fiind evidente.
        Fizicianul W. Heisenberg (1901-1976), întemeietor al mecanicii cuantice, laureat al premiului Nobel, spunea: ”Prima înghiţitură din paharul ştiinţelor naturii te face ateu; la fundul paharului, însă, te aşteaptă Dumnezeu”.
        Cu mult înaintea lui, filozoful şi naturalistul Roger Bacon (1214-1292) spunea aproape acelaşi lucru: “Puţină ştiinţă duce la ateism; dar multă ştiinţă duce mintea la cunoaşterea lui Dumnezeu”.
        N.C. Paulescu (1869-1931), profesor şi fiziolog român, descoperitorul insulinei, airma: “Evanghelia Domnului Iisus Hristos este suprema treaptă a ştiinţei. Nu numai că eu cred în Dumnezeu, dar ştiu cu certitudine că este Dumnezeu”.

         Iacoboaie Radu says: 12/04/2014 la 21:39
        MARIA
    Ai mare dreptate Maria și curaj mărturisitor. Eu stăteam în îndoială, dacă să-i răspund și dacă este bine să polemizez cu cineva care nu crede sau nu vrea să creadă în existența lui Dumnezeu. Aș putea să-i ofer multe argumente raționale chiar, dar nu cred că ar comunica cu sinceritate. Comunicarea presupune o comuniune oarecare de idei. Dar cum distinsul domn îi consideră pe credincioși fără creier sau ,,spălați pe creier” și asemenea lui LENIN și STALIN, toți ateii și masonii, consideră că religia este ,,opium pentru popor” sau pentru fraieri ori reduși mintal, nu văd o polemică constructivă, cu argumentele pe masă. Nu știu, poate e yoghin. Poate este un ,,inițiat” într-ale francmasoneriei, adică un ILLUMINAT, pentru care ceilalți oameni sunt fără de valoare…
         Iacoboaie Radu says: 12/04/2014 la 21:42
         MARIA
    Și o întrebare. Pot să preiau comentariul tău deosebit și să-l redau într-un viitor articol?
    Doamne ajută!

    Maria says: 13/04/2014 la 8:57
        Iacoboaie Radu, comentul meu anterior este extras din art. – Conflict între ştiinţă şi credinţă* (1), http://www.rostonline.org/rost/nov2008/credinta.shtml
    Pt ca nu sunt doar atei pe acest blog am considerat ca este bine sa fie prezenta si o contrareplica.
    Lupul Dacic afirma ca blogul este pt regasirea identitatii nationale, dar cum romanii sunt crestini de peste 2000 de ani, crestinismul face parte din fiinta neamului.
    Romanii ateii sau de alte credinte, ar trebui macar din respect pt stramosi, sa se refere cu decenta la adresa crestinismului.

         Lupul Dacic commented on Tine minte!.
        in response to Lupul Dacic:
         Pentru Maria
    Tu stii foarte bine ca blogul nu promoveaza religia dar asta nu inseamna ca este un blog ateu. Ba din contra. Pentru mine D-zeu inseamna IUBIRE, iar el este in noi toti, fara sa fie nevoie ca cineva sa-mi spuna asta si sa-mi mai dea si directive de cum trebuie sa-mi duc eu existenta, asa cum procedeaza orice religie.
    Una este credinta si iubirea fata de creatorul meu si alta este sa cred intr-o biserica, oricare ar fi ea.
        Cat priveste orientarea blogului…vezi bine ca am o toleranta de bun simt la muuulte comentarii unde oamenii isi exprima orientarea religioasa. Numai ca de data asta, domnul respectiv si-a permis muuult mai mult decat oricine pana acum.A fost atentionat destul de mult dar se pare ca tupeul caracteristic indoctrinatilor este foarte mare chiar daca nu foloseste cuvinte jignitoare.

        Iacoboaie Radu says: 12/04/2014 la 21:47
        CROSS
        De ce ești tu așa pornit împotriva blogurilor ,,legionar-creștine”, așa cum le-ai numit? Să înțeleg că te deranjează, așa cum pe alții (Remus Cernea și compania) îi deranjează prezența icoanelor și simbolurilor religioase în spațiul public, într-un popor care s-a născut creștin și care are circa 90% creștini declarați?

         cross says: 12/04/2014 la 22:12
        Poporul roman a fost facut crestin cu forta,nu s-a nascut asa.
    Misto citatele Mariei,e usor de preluat cugetarile nefericite ale altora,decat sa gandim personal…:-)
    Provocare pentru amandoi: expuneti un singur fapt rational,acceptat,( cu probe si dovezi) , care sa sprijine religia,credinta,zeul…. Fara argumentul vosteu suprem,biblia,care nu face nici cat o ceapa degerata! E doar o carte! Vorbind de carti, e o carte ffffffff proasta!! 🙂
    V-ati nascut genetic cu gene magice,educatia a fost asisderea….voilá !! credinciosi,cu ZIDUL de beton al suficientei in sange!!

         Iacoboaie Radu says: 12/04/2014 la 23:11
        Din fericire nu suntem autosuficienți. Încercăm să ne perfecționăm continuu, să ne despătimim. Cunoașterea duhovnicească nu e totuna cu cunoașterea lumească și rațională, pentru simplul fapt că rațiunile omului sunt altele decât cele dumnezeiești. Iar ,,înțelepciunea acestei lumi este nebunie înaintea lui Dumnezeu”. La sfârșitul lumii, creștinii vor fi văzuți ca nebuni, iar nebunii ca oameni perfect normali. Vezi ofensiva homosexualității doar.
    Vrei dovezi ale existenței în Dumnezeu? Dar sunt nenumărate și nu le vedem? Lumea aceasta, omul (cununa creației divine, plămădit de Însuși Dumnezeu, în persoana Sfintei Treimi, nu cu cuvântul, cum au fost create celelalte), toate făpturile văzute și nevăzute, cine le-a creat? S-au născut din nimic, din haos, din rodul întâmplării, au evoluat unele din altele? Sunteți cumva un adept al evoluționismului și cercetării empirice?
    Altă dovadă rațională. Cum vă explicați această diversitate fantastică a oamenilor și viețuitoarelor (speciilor) și armonia în care se află? Marii savanți și oameni de cultură s-au înclinat și închinat lui Dumnezeu. Doriți nume? Einstein, Kant, Eminescu, Nicolae C. Paulescu…

         Iacoboaie Radu says: 12/04/2014 la 23:13
        Ați mai spus că poporul român a fost făcut creștin cu forța. Trebuie neapărat să explicați această afirmație. Pe ce vă bazați? Cine, când și cum a putut realiza un asemenea lucru extraordinar și de anvergură?

         cross says: 12/04/2014 la 23:01
        Radu, Cernea asta….mi se rupe de el….
    Eu sunt impotriva a sase miliarde si ceva de urangutani tampiti, care au cap doar sa nu le ploua in gat !
    Zeii i-au dotat cu creier,dar ce folos…gandirea critica e ” greu” … 🙂

         Iacoboaie Radu says: 12/04/2014 la 23:18
    Nu o iau ca pe o insultă. Chiar dacă sunt ortodox și trăiesc ortodoxia, mă consider și un gânditor extrem de critic. Nu aveți măcar idee. Și nu o spun din mândrie, ci pentru că este realitatea și luciditatea este o tragedie. A spus-o Emil Cioran filozoful, care forțat de împrejurări și de evreii sioniști a retractat adeziunea sa sinceră din tinerețe la Mișcarea Legionară și lucrarea sa excepțională ,,Schimbarea la față a României”.

         cross says: 13/04/2014 la 0:02
        Tactica de invaluire….abureala,labareala.Radule,ce dracu,nu gasesti un argument ????
    Mda,nu te condamn,nu-l afla nici popa de la Roma…:-) Ratiune dumnezeiasca?? Tu te auzi ce spui? 🙂
        Te rog sa nu umpli chatul asta cu mizerii absurde.Daca ai de spus chestii serioase,e ok. Daca nu,citeste! Aliatii Satanei,Google si Wiki, iti pot intinde o mana de ajutor sa afli cum e treaba cu cre(s)tinizarea rumanilor…Ia zi,care-i mai tare si adevarat, D-zeu sau Alah?

         Iacoboaie Radu says: 13/04/2014 la 0:16
        Dacă nu crezi în existența lui Dumnezeu, nu crezi desigur nici în existența demonilor. Dar folosești în răspăr numele diavolului. Sufletul nu este materie pe care s-a analizezi din toate punctele de vedere. Cum să înțelegi rațiunile dumnezeiești fără starea de sfințenie? Doar sfinții pot să le vadă, să descifreze voia lui Dumnezeu.
    Poate că, fără să-ți dai seama ești în căutarea lui Dumnezeu, care voiește să-ți întorci fața către El, asemenea Sfântului Apostol Toma, zis necredinciosul, pentru că a vrut să se convingă cu adevărat și care s-a pocăit pentru greșeala lui devenind foarte credincios.
    Să te ajute Dumnezeu să descoperi adevărul…

         cross says: 13/04/2014 la 0:49
    Allah Akbar , Radule! Devii enervant,si o sa ma vad nevoit sa-ti ofer ceva sex oral…Ar fi pacat,doar suntem in postul Pastelui,si-i rushinica sa papi carne,e de dulce.Ti s-a spus ca aici tre sa tii ciocu’mic, religia nu e binevenita pe acest sit.Si nu esti capabil sa emiti nimic inteligent! Ia exemplu de la Maria,care a disparut cautand citate celebre si argumente.Te asteptam cu argumentul in dinti! Pana atunci, Becali sa te aiba in paza!
        
         Nu te indragosti de dragoste !
         Posted on12/04/2014by Lupul Dacic
        ← Povestea Mahalalei Flămânda, locul în care se adunau cerşetorii Mitropoliei în urmă cu sute de ani
        Student la Teologie: “Biserica nu este decât o industrie care încearcă să păstreze fraierii care cotizează” →
        26 Responses to Nu te indragosti de dragoste !

         Iacoboaie Radu says: 12/04/2014 la 20:53
        Superb acest filmuleț adresat spiritului… Nu cred că un bărbat va putea vreodată să scrie așa ceva. Femeia simte altfel…

         Lupul Dacic says: 12/04/2014 la 20:56
        Poate sa nu scrie dar asta nu inseamna ca nu poate simti la fel. Barbatii de regula sunt mai orgoliosi si nu lasa sa se vada….

         Iacoboaie Radu says: 12/04/2014 la 21:20
        Mai orgolioși în ce sens? Căzuți în mândrie sau iubire exagerată de sine, adică narcisism?

         Lupul Dacic says: 12/04/2014 la 21:37
        Nu, nu vor sa recunoasca…se tin mai duri…adica mai barbati…nu le place sa-si arate sentimentele…considera ca asta e un mod de a se lasa descoperit in fata unei femei si de frica asi baga orgoliul la inaintare.
    Prostesc dar asa sunt foarte multi barbati. Cati barbati ai vazut sa planga de dor dupa o femeie? Dar cate femei plang?…majoritatea.

         Iacoboaie Radu says: 12/04/2014 la 21:52
        Atunci eu reprezint o excepție de la regulă. Am plâns de dor și de amar după nu o femeie, ci trei-patru, nu mai știu. Poate sunt eu mai sentimental. Am respectat și iubit foarte mult femeia din viața mea. Nu am căutat niciodată aventura și plăcerea. Ar putea fi o slăbiciune pentru un bărbat?

         Lupul Dacic says: 12/04/2014 la 22:00
        Nu e o slabiciune…doar normalitatea de care cei mai multi barbati fug, deoarece considera ca i-ar stirbi din autoritatea de barbat…prostie…
    Din pacate foarte multi pierd poate femeia iubita pentru ca nu stiu cand sa-si arate sufletul…iar toata viata cauta…si la sfarsti spun ca nu au gasit…dar au uitat ca, candva, orgoliul a fost mai tare decat el…pacat

         Iacoboaie Radu says: 12/04/2014 la 23:36
        Tare aș vrea să știu ce înțelegi prin orgoliu. Și este orgoliul un atribut masculin și numai masculin?

         Iacoboaie Radu says: 12/04/2014 la 21:17
    Clipul la care am ajuns ,,PUȚINI OAMENI ȘTIU…” cred că este cel mai reușit dintre toate. Părerea mea. Nu știu cine este realizatorul LILIUTZ 1969, dar cu siguranță este o femeie deosebită și o fire poetică. Eu am probabil aceeași vârstă. Și se spune că pe femei cel mai bine le înțeleg… bărbații… Apreciez foarte mult strădaniile sale, care au dat rod bogat și pentru semeni…

         cross says: 12/04/2014 la 22:19
        Femeile ” simt”… iar barbatii gandesc si conduc! Asa de simplu….lucrarea zeului,ce dracu…. 🙂
    Femeia,sluga si proasta barbatului, by Yehova Cinicul/Criminalul….:-)

         Lupul Dacic says: 12/04/2014 la 22:24
        pai nu asa ne-au invatat? in loc sa fim noi asa cum suntem…egali,nu, biserica spune ca barbatul este capul familiei si de aici nu a mai fost decat un pas ca sa devina altceva…

         Iacoboaie Radu says: 12/04/2014 la 23:24
        Să nu spuneți că faceți parte din Martorii lui Iehova că nu vă cred… V-ați contrazice în toate…

         cross says: 12/04/2014 la 22:26
        completare: barbatii creduli care ” simt” , sunt de fapt femei….de aceea simt chestii. 🙂 Apropos de. I credinciosi,care, cu totii ” simt”. ! In viata intrauterina,luna 6-7 aprox,fatul uman,initial de sex feminin,se transforma printr-un capriciu al naturii( ori al zeului, in mascul…..Dar raman o caciula de caracteristici feminine! Explicabil,nu-i asa, femeilor cu limp dick? 🙂

         cross says: 12/04/2014 la 22:33
        Da, Loup,asa ne-au invatat…. Totusi,fizic, fiziologic,mental,etc,masculii sunt foarte diferiti de femele!
    Aia cu egalitatea,a fost vrajeala ieftina,sa fiti sclave mandre de statutul asta, si obiecte sexuale ieftine.
    Tot barbatul e number one, ciumpalacii aia ce-au mazgalit cartile sfinte,stiau ei ceva,inca de pe atunci
    🙂
         Lupul Dacic says: 12/04/2014 la 22:34
        eu m-am referit la partea de suflet…interior…cea de care vb. tu, perfect adevarat..
        
         Iacoboaie Radu says: 12/04/2014 la 23:31
        Nu se poate pune problema rivalității dintre femei și bărbați. Femeile au darurile lor iar bărbații pe ale lor. S-a omis ceva foarte important. Potrivit învățăturii de credință ortodoxă, femeia trebuie să se supună bărbatului dar și bărbatul trebuie să o iubească ca pe sine însuși! Supunerea nu înseamnă supunere oarbă și totală și definitivă. Ci este dăruire, devotament, condiționate de iubirea bărbatului!

         Lupul Dacic says: 12/04/2014 la 23:43
        Dragul meu…nu pot sa ma abtin sa nu comentez cele afirmate.
    Supunerea nu trebuie sa existe de nici un fel,si mai ales conditionata…nu conteaza acele cuvinte frumoase, adica dăruire, devotament.
    Atunci cand am venit pe lumea asta am venit cu aceleasi calitati sufletesti…deci egali, iar biserica a avut “darul” de minimaliza aceste calitati
    Domnule Radu…eu nu vreau sa intru cu dumneavoastra pe acest teren al religiei…va spun sincer ca mi-e scarba…CHIAR NU O SUPORT…va respect opinia, dar ar fi bine sa ne limitam aici…acest blog, nu promoveaza sub nici o forma religia…din contra. Sper ca m-am facut inteleasa destul de clar.

         Iacoboaie Radu says: 12/04/2014 la 23:59
    În fond aveți dreptate, dacă suntem atenți la termenii folosiți. Religiile au fost create de oameni, poate de minți mai strălucite, dar de oameni.
    Ortodoxia însă nu este o religie. Vă șochează această afirmație? Ortodoxia este un mod de viață, este viața asumată având ca model viața și pătimirile Mântuitorului Iisus Hristos.
    Noi oamenii am venit cu aceleași calități sufletești? Atunci cum ne mai putem deosebi, căci suntem totuși diferiți. Avem talanți, adică vocații diferite. Fiecare în domeniul lui…
    M-ați înțeles greșit când am vorbit de supunere. Cercetați Biblia ortodoxă și veți găsi cu siguranță răspunsurile, pentru că nu sunt preot să vă pot explica în amănunt.
    Dumnezeu să ne lumineze pe toți! Amin

         Lupul Dacic says: 13/04/2014 la 0:07
    Eu cred ca m-am facut destul de clar inteleasa…ortodoxia este si ea o RELIGIE ca oricare alta…creatia omului…
    Calitatile SUFLETESTI…dar se pare ca vorbim impreuna si ne intelegem separat.
    Biblia…la gunoi…acolo este locul ei.
    Nu ar fi bine sa incheiem aceasta discutie sterila?

         Iacoboaie Radu says: 13/04/2014 la 0:28
        Aveam o temere prima dată când am accesat acest blog. Mă trimitea cu gândul nu la dacii liberi, ci la credințele precreștine de altădată…
    ORTODOXIA NU ESTE CREAȚIA OMULUI!
    IAR HULA ÎMPOTRIVA BIBLIEI (CUVÂNTUL REVELAT SFINȚILOR EVANGHELIȘTI CARE L-AU SCRIS PRIN PUTEREA HARULUI PRIMIT DE LA DUHUL SFÂNT) NU SE IARTĂ SAU DACĂ SE MAI IARTĂ TOTUȘI, SE IARTĂ PRINTR-O ADÂNCĂ ȘI MARE POCĂINȚĂ). POCĂINȚA ESTE CU MULT DEASUPRA CĂINȚEI, PĂRERII DE RĂU PENTRU PĂCATELE SĂVÂRȘITE…

         Lupul Dacic says: 13/04/2014 la 0:53
        Ce treaba are blogul si dacii cu ortodoxia aici?…va rog sa nu le mai amestecati aiurea.
    Dupa toate prostiile pe care le-ati scris in seara asta aici, pe alt blog similar ( anti religie), ati fost banat imediat…dar am avut destul de mult bun simt…numai ca dvs. ati profitat si ati mers din mizerie in mizerie.
    Este pentru ultima data cand va avertizez..in caz contrar o sa sterg toate prostiile alea scrie pana acum…daca le-am lasat pana acum, si poate o sa le las in continuare este pentru amuzamentul celorlalti. Poate nu stiti, dar ati intrat pe un blog unde 99% dintre cititori sunt ANTI-RELIGIE de orice fel.

         vlad says: 13/04/2014 la 0:57
        Pentru domnul Radu, daca aveti bunavointa sa va uitati la acest video, cu traducere in romana, veti intelege ce este cu biblia si religiile. Sau macar va veti pune niste intrebari.
         https://www.youtube.com/watch?v=RGXrS1ex020

         Lupul Dacic says: 13/04/2014 la 1:23
        Da Vlad..tot ce scrie aici se poate citi detaliat in cartea lui David Icke – Copii Matricei…evident preluand tema de la Zecharia Sitchin.
    Numai ca cei indoctrinati de religie nu o sa inteleaga in veci nimic..

    vlad says:13/04/2014 la 1:41
        Nu am citit. Sunt sigur ca aceste date exista si-n carti, dar informatiile ajung mai usor prin videoclipuri si sunt mai usor intelese. Mai este si acesta in care biblia este incompleta cu mult si ce a ramas este rescrisa, cu o anumita intentie. Tot pentru d-nul Radu

         Lupul Dacic says:13/04/2014 la 1:58
        Adevarat…cartea nu este deloc usoara..chiar foooarte grea..si mai are si 600 pagini.Trebuie sa ai memorie de elefant ca sa tii minte toate numele de acolo, cu date, etc. E o increngatura…..dar merita cu adevarat citita…de inteles intelegi tot…la un anumit nivel..adica nu a celor care citesc psalmi in fiecare seara… 🙂
    Dar daca nu ai timp,si ai o minte deschisa sunt foarte bune si astea…macar sa pornesti de undeva iar tu asta incerci sa faci cu clipurile astea…incerci sa ajuti pe altii care vor sa sparga zidul…

         vlad says: 13/04/2014 la 11:24
        Exact! Sa zicem ca pana acum nu aveau informatia, si nu au stiut, acum depinde de ei, daca-si vor pune intrebari, si vor dori sa cunoasca mai multe sau merg pe calea pe care au fost “indrumati”. Eu sper ca macar niste intrebari sa-si puna. Este indicat sa verificam fiecare informatie cu care venim in contact, de ce n-ar fi valabil si pentru biblie si religii?!

         cross says: 12/04/2014 la 22:54
        Suflet??? Interior??? Exista asa ceva? Dezvolta,te rog…:-) Si fara citate de feisbuci, ca lumea de pe-aci! 🙂

         Lupul Dacic says: 12/04/2014 la 22:59
        era vb. de exprimarea sentimentelor…in acest context, a pornit discutia
        si vrei sa fac o declaratie de dragoste ca sa intelegi mai bine ce inseamna exprimarea sentimentelor? 🙂

         Iacoboaie Radu says: 12/04/2014 la 23:34
        Ce este sufletul? Ce este adevărul? Ce este iubirea? Sunt întrebări foarte grele pentru oricine. Iar eu cred că nu crezi în existența nici a sufletului, nici a lui Dumnezeu care l-a creat, nici în adevăr sau iubire. Am dreptate?

         cross says: 12/04/2014 la 23:50
        ai dreptate ! Astept argumentul ala, inca….Desi nu s-a nascut acele capabil sa-l gaseasca…:-)
        Vazand atatea comenturi recente in dreapta, m-am ingrijorat…” Ia te uita cum afiseaza Radu argumente in serie…” mi-am zis. Da’ de unde, domnule ,erau doar chestioare de complezenta…

         x says: 13/04/2014 la 3:20
        cata labarie in comentariile astea
    ba cross te caci pe tine cam des cand intri pe Blogul Regasirii Pulii
    vezi ai umplut cada de spuma regasirii
        si restul, lo tot ardeti ca chiorii pe blogul asta
    nu aveti nimica de spus dar va dati importanti bai buricii pamantului!!!!
    in loc sa faceti ceva util pierdeti vremea si ardeti gazul aiurea
        sunteti o ceata de papitoi in frunte cu maimutoiul de cross superadevaratul nemaipomenitdeextradesteptul
         C a c a t
    R e f u l a t
    O n a n i s t
    S p o i t u r a
    S i f i l i t i c a

         cross says: 13/04/2014 la 6:10
        Drept graiesti, cromozom de mormoloc paralizat….ma cac pe tine cam des… 🙂 Indiferent sub ce nick apari, ramai hartia mea igienica preferata , prin vecinatate !
    CREDEAI CA ESTI SINGURUL LABAGIU, SI CHIOR, PE DEASUPRA,DE PE PASUNEA ONLINE ?
    Uimeste-ne cu intelepciunea profunda pe care presupui c-o posezi… 🙂 Si ce faci tu util, in afara de scatofagie ?

    Pingback: LUPUL DACIC – un blog ANTI ORTODOX | Saccsiv’s Weblog
         Lupul Dacicsays: 13/04/2014 la 14:32
        Am vazut ca m-ati citat pe blogul dvs….multumesc pentru importanta pe care mi-o acordati…chiar nu stiam ca parerea mea are atata influenta in mediul online 🙂
    Poate ar trebui sa stiti ca dacii la inceput nu erau crestini..DOAR MONOTEISTI. Iar regasirea nationala nu are nici o treaba cu religia. Ca sa-mi iubesc tara este neaparat nevoie sa fiu religioasa???
    Dar nu vreau sa intru intr-o polemica cu dvs….chiar nu ma intereseaza.
    Va doresc numai bine.

         ionut says: 13/04/2014 la 15:16
        Salut. Sunt un cititor al blogului saccsiv de multi ani. Vasile ( autorul blogului) este un baiat care se lupta din rasputeri sa si creeze o secta pe langa credinta ortodoxa. nu prea I-a iesit si schimba intonatia si atitudinea cautand noi prozeliti de unde incearca ( probabil , asa s-a spus) sa stoarca banuti . Nu este o onoare ca v a citat , este doar un bagabont care incearca sa sterpeleasca portofelul cu vorbe , nu cu degetele,

         Lupul Dacic says: 13/04/2014 la 15:33
        Ionut…mie chiar nu-mi pasa ce de alte bloguri…singura chestie care ma amuza e faptul ca am ajuns asa de cunosuta pentru opiniile mele.
    In rest, poate sa scrie fiecare ce vrea si de mine si de blog…fiecare cu parerea lui…noi sa fim sanatos

         libelula says: 13/04/2014 la 15:59
        chiar ieri m-am uitat la un episod din Pawn Stars in care un expert a prezentat doua sabii de vikingi care datau din era pre crestina, pagana, avand peste 2000 de ani. in acele timpuri se lucra cu otel incins construind sabii. ce sa vezi, era viata si civilizatie antica inainte sa vina evreul mesia, salvatorul lumii care l-a distrus pe Thor si compania la nivel de perceptie.
    crestinii sunt oripilati de decapitarile crestinilor din tarile musulmane, dar de ce nu sunt la fel cand vine vorba de crimele crestinismului impus cu forta in europa, in care a domnit paganismul, prin decapitari facandu-se convertirea in masa? precum voi ati adus sfarsitul misticismului din grecia antica, din scandinavia si din popoarele nord americane, la fel civilizatia va aduce sfarsitul vostru si vad ca sunteti foarte ingroziti ca lumea nu se mai inchina la evreul mesia.
    este foarte penibil cand vorbiti despre greci cat de ortodocsi sunt ei si despre muntele athos cu multa admiratie. au ramas scrieri si ciopliri in stanca despre cum era viata pe vremea cand Zeus era punctul de referinta, reusind sa dezvolte o adevarata societate, pana cand ati venit voi cu adevarul absolut, evreul mesia si i-ati distrus. sau poate inchizi ochii la metodele cu care mizeria plecata din israel s-a impus pe tot globul ca fiind religia suprema.
    p.s: ti-as fi scris acelasi lucru acolo unde te-ai dus sa plangi, la puscariasul saccsiv, dar fiind bine de tot smirgheluit pe creier, nu mi-ar fi aprobat comentariul, cum se intampla de obicei cand nu comentez in spirit ortodox. asta ca sa faci si o paralela cu acest blog, unde incercarile de a induce lumea spre mizeria evreiasca numita crestinism ti-au fost postate.

    Apreciază

    • cosminmatiu said, on aprilie 13, 2014 at 6:26 pm

      Pierdere de vreme discutiile cu asemenea oameni. Dupa cateva comentarii se vede daca omul are bunavointa si vrea sa fie ajutat.
      Daca el nu vrea sa fie ajutat si e plin de mandrie numai cu rugaciune si post se poate face ceva pentru ei.
      Isi vor reveni fiecare in minutul mortii. Am eu o vorba, pe unii numai medicamentul tintirim ii mai vindeca.
      Fara smerenie nu exista mantuire iar celor mandri Dumnezeu le sta impotriva. Oricum mantuirea nu e obligatorie iar Dumnezeu in intelepciunea Lui asa a pus legile ca numai cine trebuie sa se mantuiasca.

      Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on aprilie 13, 2014 at 8:19 pm

        COSMINMATIU

        ULTIMELE COMENTARII PE LUPUL DACIC…

             Libelula says: 13/04/2014 la 16:14
            inca un lucru iacoboaie, atunci cand preotii vin sa-mi ude peretii prin casa ca sa mucegaiasca, cersind si bani pt. asta, le spun calm ca nu sunt interesat de serviciile prestate in numele sarbatorii. nu o data mi-am luat ‘anateme’ cum le numiti voi doar pentru ca am refuzat. daca crima s-ar legaliza pentru o zi, as fi ocupat toata ziua. acesti ‘duhovnici’ care taxeaza 50 de milioane pt. o inmormantare tare bine o mai duc pe spatele prostilor. i-as purifica si trimite in rai fara nici cea mai mica clipire, transformandu-i in mucenici.

             ionutsays: 13/04/2014 la 19:28
            Iti inteleg sentimentele antireligioase. Fiecare crede sau nu. Dar nu iti inteleg pornirile asasine , si daca esti natural born assassin , ai o tarla de guvernanti din toate partidele. Ce de munca……Apropos de preoti , sunt multi care ajuta oamenii nevoiasi. pentru acestia , ii putem face scapati pe ceilalti….

        Apreciază

  9. Partizanu said, on aprilie 13, 2014 at 6:25 pm

    Un FEDERALIST MODOVAN stie mai multa istorie BIZANTO-DACICA. http://federatia.md/?tag=aurul-dacilor Sa ne rugam pentru ei.
    NOTA
    Am uitat sa-i pomenesc pe encefaoizi de la DE VEGHE PATRIEI(cei cu ORTODOXIA BOLSEVICA).

    Apreciază

  10. cosminmatiu said, on aprilie 13, 2014 at 6:32 pm

    E obiceiul in vremurile astea ca toti sa creada ca le stiu pe toate.
    Eu am terminat fizica nucleara si daca as fi ca ei ar trebui sa tun si sa fulger pe aici ca nu exista Dumnezeu. Dar Dumnezeu exista si daca te smeresti ii poti simti prezenta. Mandria alunga Harul. Cel mai repede simti atacul diavolilor.

    Folositi daca vreti articolele de pe blogul meu in discutiile cu atei si cu ceilalti, sunt acolo dovezi ale existentei lui Dumnezeu si a diavolilor pe care atei le pot testa si se va clatina fundatia lor. Eu am revenit la ortodoxie dupa o mare ratacire despre care am scris pe blog sa fie ajutati si altii.

    http://extraterestriidemascati.wordpress.com/capitolul-iii-dovezi-ale-existentei-diavolului/
    http://extraterestriidemascati.wordpress.com/capitolul-v-dovezi-ale-existentei-lui-dumnezeu/

    Apreciază

    • Iacoboaie Radu said, on aprilie 13, 2014 at 10:45 pm

      Mulțumesc mult. O parte din aceste dovezi deja le-am trimis pe cele două ,,teme” lansate ieri de la Lupul Dacic. Cică, denumirea a ales-o de la legenda cu același nume și că CROSS este soțul ei…

      Apreciază

      • cosminmatiu said, on aprilie 14, 2014 at 6:27 pm

        E de apreciat efortul tau dar unii oameni nu vor sa fie schimbati, mandria nu ii lasa. Daca in aceasta lume merge pe credinta in cealalta merge pe vedere. Ii va vindeca medicamentul acela tintirim. O sa le piara vitejia in momentul mortii.

        Apreciază

  11. Iacoboaie Radu said, on aprilie 13, 2014 at 8:26 pm

    Maria says:13/04/2014 la 19:25

    Radu Iacoboaie,
    am citit comentariile si ce sa spun, sunt liberi sa-si exprime opiniile insa nu pot sa fiu de acord cu jignirile. Eu am stiut pe ce teren joc iar pe dvs. va cred ca sunteti ofensat cu atat mai mult cu cat intentia dvs. initiala a fost de prietenie fata de blog. Cum dragostea mult indura as vrea sa ne impacam si sa ramanem cu toti prieteni chiar daca suntem diferiti. Doamne ajuta!

    Iacoboaie Radu says: 13/04/2014 la 20:00

    MARIA
    Nu sunt ranchiunos. I-am iertat foarte repede, creștinește. Problema este că pot să cadă în plasa întinsă cu abilitate mulți alții, care nu știu cum se vor descurca. Ortodoxia este spiritualitate vie, dar și culturală prin excelență. Este dureros faptul să vezi cum alții atacă creștinismul complet în necunoștință de cauză, fără a-l cunoaște la un nivel elementar…
    Nu ne rămâne altceva decât să ne rugăm și pentru ei. Orgoliul și mândria sunt unul și același lucru în plan duhovnicesc. Un om orgolios din fire nu recunoaște niciodată când greșește… Doamne ajută!

    Maria says: 13/04/2014 la 20:07

    Foarte frumos ce ati spus, va multumesc! Doamne ajuta!

    Iacoboaie Radu says: 13/04/2014 la 20:08

    MARIA
    La cine te referi când spui că ,,să ne împăcăm”? La tine sau la doamna de la LUPUL DACIC și amicul sau șeful ei CROSS?

    Apreciază

  12. aniush said, on aprilie 13, 2014 at 8:43 pm

    Unii nu mai stiu ce sa inventeze ca sa desfiinteze credinta crestin ortodoxa. Culmea e ca marea majoritate se duc asa cu sirul catre prapastie dupa cei cu inventiile. Haideti sa ne desteptam un pic. Doamne ajuta!

    Apreciază

  13. Alexandru(Fulger) said, on aprilie 14, 2014 at 12:06 am

    Lupul dracic poate ar trebui sa fie numele blogului…

    Apreciază

    • Iacoboaie Radu said, on aprilie 14, 2014 at 1:12 am

      Este un oarecare mister în numele acestui blog, care chipurile ne ajută să ne regăsim identitatea națională… Cum ar veni mândria de români…

      Poate însăși numele de LUP se traduce astfel:
      LIBERTATEA TOTALĂ (de conștiință, cum au asociațiile secularist-umaniste)
      URA ASCUNSĂ FAȚĂ DE CREȘTINI (văzuți drept cretini, cum consideră și iudeo-masonii)
      PRINCIPIUL PLĂCERII SAU HEDONISMUL (ca formă de exprimare a voinței omului liber ca pasărea cerului sau ca… lupul dacic, care nu se supune niciodată nimănui, este propriul dumnezeu)

      Am trimis aceste gânduri într-o formă puțin prescurtată (dar și altele) pe blogul Lupul Dacic și vă spun că a fost șters imediat. Asta e ,,democrația” promovată. Dacă deranjezi cumva, nu ești postat. În schimb, comentariile vulgare sau licențioase nu sunt blocate, nu sunt CENZURATE în niciun fel…
      Doamne ajută!

      Apreciază

      • Alexandru(Fulger) said, on aprilie 14, 2014 at 10:45 am

        Am vazut ca injuraturile sunt lasate pe blog dar cand cineva doreste sa isi exprime opinia diferit fata de administrator e banat…

        Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on aprilie 14, 2014 at 10:57 am

        AMENINȚĂRI ȘI ALTE MESAJE. Am un fișier anume în care am început să adun.

        libelula commented on Nu te indragosti de dragoste !.

        in response to Lupul Dacic:

        iacoboule, ai inceput sa delirezi pe saccsiv. ai luat etnobotanice sau doar ai vedenii, asa cum au avut ‘sfintii parinti’ pe care voi le luati de bune? un grup de oameni asa cum sunteti voi, care isi planifica viata dupa niste scrieri antice ce tin de mit, voi traind ca noi toti in fapt, care au ca punct de referinta profetiile diversilor mosi care au visat urat noaptea, sunteti demni de mila dar si de prigoana pentru sanatatea mintala a urmasilor nostri.
        lantul se strange an de an cu fiecare noua generatie, si va veni ziua cand veti fi pusi definitiv la zid pentru tipul de gandire inapoiata care este contrar secolului tehnologic, prin care trageti societatea in jos. voi contribui la acea zi binecuvantata de insusi dumnezeu(ca doar nu se misca fir de iarba fara voia lui, el permitand toate ororile umanitatii), si voi incerca sa-mi las amprenta pentru scoaterea religiei din scoli pentru o noua generatie neindobitocita care nu va continua cotizatia financiara si mentala la plaga umanitatii, crestinismul. imi pare rau ca nu am plecat odata cu toata lumea atunci cand mai era ceva de facut peste granita in afara de furat, dar pentru ca am ramas vreau o Romanie vestica la capitolul prieteni imaginari evrei care salveaza omenirea. povestea cu isus care este insusi dumnezeu si s-a nascut din mama virgina, care a aparut din neant, ar fi trebuit sa ramana in categoria de povesti nemuritoare pe langa alea cu balauri. dar spre ghinionul omenirii acest cult ce nu-ti cere multa minte a persistat pana azi si tu esti una din victime.
        aici am incheiat cu precizarea ca ne vom mai lovi unul de altul si in online dadr sper ca si real la vreo manifestare anti-cip care va lua turnura dorita de inaltii prealuminati.

        p.s: mi se spune iataganul.

        Apreciază

      • Alexandru(Fulger) said, on aprilie 14, 2014 at 10:50 am

        Haha…tare asta , mi-am lasat si eu parerea si in loc sa imi posteze comentariul mi l-a editat:

        Alexandru(Fulger) says:
        14/04/2014 la 0:22
        1 0 Rate This
        STERS…ASTA CA SA VA INTRE BINE IN CAP TUTUROR CARE MAI VENITI SA PROMOVATI AICI MIZERII RELIGIOASE

        DE ACUM…ASTA VA ASTEAPTA PE TOTI

        vlad says:
        14/04/2014 la 0:32
        1 0 Rate This
        Bai frate, acum migrati de la saccsiv aici pe blog?! Ia sa ma teleportez si eu un pic la blogul vostru, si sa las un comentariu pertinent, prin care sa va spun sa nu mai credeti in profetii si intr-un Dumnezeu cu barba sura ce va vede de acolo de sus. 🙂 Ce zici imi permite acest comentariu? Sunt sigur ca nu.

        Like this
        Lupul Dacic says:
        14/04/2014 la 0:33
        1 0 Rate This
        non problem…toti vor avea aceiasi soarta…la gunoi

        Apreciază

      • Alexandru(Fulger) said, on aprilie 14, 2014 at 3:17 pm

        Doamne , cat de manati de draci sunt…

        Apreciază

  14. Blogul LupulDacic e o mizerie ! said, on aprilie 14, 2014 at 10:12 am

    Ati sesizat corect!
    Blogul Lupul Dacic este unul masonic, care manipuleaza şi induce, prin materialele postate, spre o tinta care nu are nimic cu REGASIREA neamului nostru.
    De-a lungul timpului, au fost mai multe incercari de corectare a destinatiei, insa atat tipa care administreaza blogul (Marilena) cat si amantul ei Cross au luptat pentru eliminarea celor care au comentat in defavoarea lor. In plus, au apelat la un „artificiu” schimband adresa de la lupuldacicblog.wordpress.com la lupuldacicblogg.wordpress.com. După părerea mea, este o schimbare de adresa care a perturbat multi dintre cititorii incomozi, cei care aveau prima adresa la favorite nemaiputand sa acceseze blogul pe calea cunoscuta.
    In privinta celui care semneaza comentariile cu numele Cross (cruce) si-a ales acest pseudonim in batjocura.

    Apreciază

    • Iacoboaie Radu said, on aprilie 14, 2014 at 10:51 am

      AI PERFECTĂ DREPTATE. Spuneai că au apelat la un “artificiu” schimband adresa de la lupuldacicblog.wordpress.com la lupuldacicblogg.wordpress.com

      O DOVADĂ – MESAJUL PRIMIT ASTĂZI, POATE DIN GREȘEALĂ:

          cross commented on Tine minte!.
          in response to Lupul Dacic:

          Maria, nu te insulta nimeni,o faci tu singura.Te ” documentezi” doar pe net,alegand neghina,fara a trece marfa prin rasnita proprie.Lipsa de discernamant,critica,ratiune.Tipic feminin.De ce sa-ti pui intrebari?
      N-are sens, cand voma altora e de-a gata digerata…:-) Expui citate si bazaconii plantate neinspirat ori intentionat pe tarlaua virtuala, dar din livada proprie nu livrezi nimic.Revinzi produse indoielnice la suprapret,si probabil, fara comision… doar pentru ca sunt de ” marca” 🙂

      Inteleg,esti doar femeie,zeul suprem v-a croit proaste din start.Voi,femelele,din ciudate ratiuni masochiste care imi scapa,simtiti ca trebuie sa iubiti,urmati,respectati slovele unor maculaturi misogine, evreiesti,in ce ne priveste.Cartea de ” capatai” , pt bipezi fara capatai.

      Se vede din avion ca nu te-ai ostenit sa parcurgi respectiva fictiune cu ochii tai,iar de-ai facut-o,n-ai inteles nicio branza.Reciteste-o,si subliniaza cu rosu toate poruncile,sfaturile,situatiile unde bau-bau reduce femeia la nivel zero!Sunte-ti facute de cacao la modul inversunat,in zeci de cazuri,ar fi fost sute daca ninjalaii n-ar mai fi eliminat din ele… 🙂

          Cum dracu’,voi femeile,depuneti atata fervoare in a urma o dogma mizerabila,care va arunca in groapa cu dejectii,de mii de ani?? Si pe urma,veniti si dati lectii,afirmati ca detineti neuroni,ca egalitate,drepturi,feminism…

      E ca si cum cineva iti serveste un deepthroat salbatic,cu zilele,dupa ce in prealabil te-a fragezit rupandu-ti coastele,scotandu-ti dintii( sa nu zgarii clarinetul. :-). 🙂 Toate,legata de pat,fireste! Iar tu,ulterior,si pt toata viata, il respecti si urmezi la maxim!
      Pe barbati ii inteleg,moshul-sef i-a pus in fruncea lucrurilor, dar voi? De ce continuati sa pupti poala popilor,in numar triplu decat barbatii?
      Cum sa nu generalizezi? Evele sunt proaste cu strigaturi!Asta e! Exceptiile doar confirma regula.
      Nu zic doar de ortodoxie,caci toate religiile infatiseaza femeia ca pe o sluga supusa,dotata din fabricatie cu ceva orificii de frictiune,intru folosul masculului…sef.
      Paradoxal,cu asemenea curente irationale, ma astept sa nu dispara de la sine religiile, ca simple buruieni fara apa,abandonate….nici macar in viitorul apropiat,intr-o lume bionica,robotizata si clonata,de zei umani.Asta,daca nenea Putin ne mai ingaduie… 🙂

      Apreciază

  15. Iacoboaie Radu said, on aprilie 14, 2014 at 10:41 am

    Iată pe cineva care mă înțelege mai bine… Poate n-a fost o întâmplare polemica de pe Lupul Dacic. Pentru că, nu-i așa, NU ESTE NIMIC ÎNTÂMPLĂTOR PE LUMEA ACEASTA…
    Doamne ajută! Să aveți o săptămână luminată și în duhul rugăciunii.

    Apreciază

  16. Iacoboaie Radu said, on aprilie 14, 2014 at 11:00 am

    cross commented on Nu te indragosti de dragoste !.

    in response to Lupul Dacic:

    Am pierdut ceva ? 🙂

    Cu strangere de inima am pasit in patratica virtuala a sustinatorilor lui ” Bau-bau” … E unul,fratica, ce zice a fi absolvit fizica nucleara, si s-a intors la ortodoxie…..M-am ingrasat cu 100 de grame ! ( rasul ingrasa) .Si Tarzan,odata obisnuit in Londra, a preferat sa se intoarca printre maimutele lui,in jungla.
    Fiecare revine unde se simte in largul lui….unii atata pot!

    Nu mai am nimic de adaugat, Libelula a spus totul.

    Feriti-va de magarus! 🙂
    Ave Biba!

    Apreciază

  17. Iacoboaie Radu said, on aprilie 14, 2014 at 8:31 pm

    Am redat mesajele acestea pentru ca noi să ne păzim de acești adepți ai fNOM și pentru a înțelege cum întind capcane naivilor care le cad în plasă. Și plasa se numește ECUMENISMUL. Ei spun că acele clipuri frumoase la prima vedere au fost concepute pentru a ne uni pe noi toți în același Dumnezeu…
    Citiți puțin și vă veți convinge singuri că ideile aparțin ecumenismului și religiei YOGA (pe care cineva o considera creată la noi chiar de fosta Securitate, înglobând atei sau masoni, care citeau frenetic cărțile celui care îl urăște pe Hristos, scriitorul (fost securist) Pavel Coruț). Eu am discutat cu un yoghin la sfârșitul anului 2013 și apoi am scris cartea ,,SUNTEM NOI ORTODOCȘI CU ADEVĂRAT?” Și credeți-mă că tot astfel o văd comentând pe doamna care se crede LUPULDACIC…
    Pentru că ei fac propagandă ecumenismului, yoghini sau nu, eu îi văd lucrând TAINELE FĂRĂDELEGII (erezia francmasonică)… Vedeți poate lucrurile acestea altfel? Aștept răspuns.

    vlad says: 14/04/2014 la 13:06

    Acest clip ar fi trebuit sa aduca mai aproape pe cei credinciosi si cei ce nu cred intr-un Creator. Dumnezeu este unul si acelasi pentru fiecare, este in fiecare dintre noi, suntem parti din El, noi toti laolalta si cu tot ce ne inconjoara suntem parte din Sursa, Dumnezeu, Atoatecreatorul, care ne iubeste si nicidecum nu ne pedepseste. Dar avem liberul albitru, asa ca daca te vei lovi cu ciocanul la deget, va fi din cauza ca nu ai fost tu atent, nu ca asa a vrut Dumnezeu. Vreti sa aveti o viata in pace si iubire atunci fiti uniti, fara credinte, dogme, si religii. Singura ta credinta sa fie iubirea , astfel ca tot ce vei face de acum inainte sa faci cu iubire si cu daruire. La nivel de suflet nu suntem diferiti unul de altul, doar corpurile, aceste haine ce le imbracam pentru o perioada sunt diferite, iar asta ne-a facut sa credem ca suntem mai frumosi, buni sau merituosi decat ceilalti. La ce ne foloseste ca am pus granite peste hotare, ca suntem dezbinati si ca ne uram unii pe altii? Sau mai bine zis cu-i foloseste asta? Dupa principiul “dezbina si cucereste” cei ce ne vor “binele” au reusit sa ne faca sa uitam cine suntem, sa ne luptam si sa ne omoram intre noi. Iar daca in noi este acea scanteie din Dumnezeu, de ce te crezi un pacatos, si umbli tot timpul cu capul plecat, asa parte de Dumnezeu esti tu? spune, Dumnezeu este pacatos?.. Prin comportamentul tau , mie asta imi demonstreza, ca ar fi.

    Lupul Dacic says: 14/04/2014 la 17:51

    Clipul vorbeste de D-zeu cel care e in tine…tu fiind EL…si EL, tu….adica UNU…iar noi toti UNUL.
    D-zeu inseamna IUBIRE,din iubire am fost creeati si tot ce exista…toata creatia este D-zeu.
    Daca vreau sa-l gasesc sau sa-l vad pe D-zeu, ma uit la mine si la tot ce ma inconjoara.
    Mai simplu de atat, nu exista.
    Prostiile celelalte cu religii si alte filozofii idioate, nu sunt decat incercarea unora de a subjuga omenirea in propriul folos.
    Nimeni, niciodata, nu o sa vina si sa-ti spuna la nivel de mase, adevarul.Depinde de inteligenta ta si evident de a nu mai face parte din turma.

    Lupul Dacic says: 14/04/2014 la 3:37

    hahaha…eu m-am socat ce a postat amaratul ala acolo…a copiat toate discutiile de aici…cred ca a re o problema medicala

    https://saccsiv.wordpress.com/2014/04/13/lupul-dacic-un-blog-anti-ortodox/#comments

    ionut says: 14/04/2014 la 14:41

    incredibil. ce de publicitate…

    Lupul Dacic says: 14/04/2014 la 17:41

    Ai perfecta drepatate…nici in vise nu am sperat la atata publicitate..ei spun ca e negativa…pentru noi e super…toti care gandesc si nimeresc sa citeasca acolo, automat afla de noi…super.
    Oare nu mai pot sa faca asta si pe alte bloguri? 🙂

    Apreciază

  18. Iacoboaie Radu said, on aprilie 14, 2014 at 8:44 pm

    Am mai trimis un comentariu pe blogul Lupul Dacic și bineînțeles că nu a fost postat. Spuneam în acel comentariu că, nu poți vorbi de Dumnezeu dacă nu crezi în existența Lui. Este o imposibilitate. Combăteam două pasaje:
    ,,Vreti sa aveti o viata in pace si iubire atunci fiti uniti, fara credinte, dogme, si religii. (…) tot ce exista…toata creatia este D-zeu. Daca vreau sa-l gasesc sau sa-l vad pe D-zeu, ma uit la mine si la tot ce ma inconjoara. Mai simplu de atat, nu exista. Prostiile celelalte cu religii si alte filozofii idioate, nu sunt decat incercarea unora de a subjuga omenirea in propriul folos.”
    Și precizam că NUMAI MASONERIA (formată din evreii radicali, sioniști, care merg pe încă pe teza poporului ales de Dumnezeu pentru a le lua în stăpânire și domina pe celelalte) URMĂREȘTE SĂ SUBJUGE OMENIREA. Credințele și filozofiile nu au un scop politic, ci unul spiritual, mântuirea sufletelor.
    Doamne ajută!

    Apreciază

  19. Iacoboaie Radu said, on aprilie 14, 2014 at 10:23 pm

    NU ȘTIU DE CE A DISPĂRUT DE PE SITE-UL ziarul NATIUNEA UN ARTICOL RECENT, CARE POATE EXPLICA ȘI CE E CU LUPUL DACIC, ACEST BLOG CARE DE FAPT PROMOVEAZĂ NEW-AGE (DOCTRINA NOII ORDINI MONDIALE)

    Reabilitarea „dragonului”?!
    Natiunea, 14 aprilie 2014, Al. Stănciulescu-Bârda

    Circulă pe internet de o vreme încoace niște materiale foarte ciudate, semnate de către persoane mai mult sau mai puțin cunoscute în cultura română actuală. În aceste articole se pretinde, nici mai mult, nici mai puțin, că trebuie urgent reabilitat dragonul, adică șarpele, ca semn esențial în identitatea noastră națională. Fără șarpe românii n-ar mai fi români! Zic autorii acelor materiale, că șarpele ar trebui ridicat la același nivel cu Sfânta Cruce și cu alte simboluri care ne definesc drept creștini.

    Pentru susținerea acestor teorii, autorii respectivi aduc câteva argumente, pe care le menționăm și noi: dacii aveau steagul format dintr-un cap de lup cu corp de șarpe, în Biblie se fac referiri numeroase la șarpe, în icoanele cu Sfântul Gheorghe apare șarpele, ba chiar în sculpturile și picturile unor biserici apare șarpele. Îl mai întâlnim, de asemenea, pe cârjele ierarhilor. Unul dintre autorii unor astfel de materiale susține că a muncit cincisprezece ani ca să se documenteze și să scrie acele articole.

    Este impresionantă munca de a realiza articolele în discuție și insistența de a promova ideile respective. Din păcate, autorii nu merită decât compătimire! Atâta muncă se merita pentru cauze mai nobile!

    Desigur, subiectul cu pricina putea fi tratat din punct de vedere folcloric, etnografic, etnologic, mitologic, din perspectiva istoriei religiilor etc. În nici un caz nu putea fi abordată problema așa cum a fost abordată. Nu negăm faptul că șarpele apare în Biblie de mai multe ori. Precizăm chiar că apare din primele capitole, ca întruchipare a diavolului. Această semnificație și-o va păstra și în creștinism, până în zilele noastre. E adevărat că apare în icoana Sf. Gheorghe, sau în picturile și sculpturile unor biserici, sau pe cârjele arhiereilor, dar prezența lui acolo semnifică victoria lui Dumnezeu asupra diavolului, a Binelui asupra răului. Prin jertfa Lui, Mântuitorul a zdrobit ,,capul șarpelui” și puterea celui rău.

    Faptul că șarpele era animal ,,sfânt” în religia dacilor, precum și în religiile altor popoare nu ne îndreptățește să ,,sfințim” șarpele în creștinism. La asirieni, spre exemplu, zeul suprem, Baal, era reprezentat de un șarpe uriaș de piatră, în pântecele căruia ardea focul zi și noapte și pe gura căruia era aruncat aproape zilnic câte un copil viu. În felul acesta se socotea că Baal va fi binevoitor față de asirieni, îi va feri de războaie, de boli, le va da belșug și prosperitate. Treaba lor!

    Autorii articolelor respective au nevoie de mai multă cultură teologică, de o formație creștină și o gândire creștină. Noi, creștinii, respectăm valorile și simbolurile noastre creștine, așa cum au fost stabilite de către Mântuitorul, Sfinții Apostoli și Sfinții Părinți. Nu întotdeauna simbolurile creștine au aceeași semnificație în alte religii. Este ceva firesc, normal. Ca atare, nici nu trebuie să forțăm lucrurile și să impunem semnificații străine simbolurilor noastre creștine.

    A ridica șarpele, dragonul, la rang de element de cult în creștinism, ar fi cea mai mare victorie a diavolului asupra celor botezați în numele Sfintei Treimi. Parcă n-ar fi suficient că se atacă alte valori milenare, precum familia, că se legiferează aberații morale inimaginabile cu câteva decenii în urmă, precum căsătoria între homosexuali, lesbiene și ce-or mai fi. Mai ridicăm și pe dracul la rang de divinitate și i ne închinăm, pentru ca Sodoma și Gomora să fie reconstituite pe deplin. Doamne ferește!

    Apreciază

  20. Iacoboaie Radu said, on aprilie 14, 2014 at 10:35 pm

    PE BLOGUL MOARTE LUMII NOASTRE, PROMOVAT DE CEI LA DEVEGHEPATRIEI, CU DOAR CÂTEVA LUNI ÎN URMĂ APĂREA UN ARTICOL CARE PROMOVA BLOGUL LUPUL DACIC.
    DAR, UITAȚI-VĂ PUȚIN LA COMENTARIILE LUI B. MIHAI ȘI LASTUNNEGRU. CINSTE CELOR CARE SPUN ADEVĂRUL!…

    Lupul Dacic – Un blog care merita citit in fiecare zi

    25 ianuarie 2014 de deveghepatriei

    Blogul este foarte bine pus la punct, o cantitate imensa de informatii, analize temeinice, domenii din cele mai diverse. Va spunem ca merita sa urmariti zilnic acest blog pentru a afla ce se petrece in jurul dumneavoastra.
    http://lupuldacicblogg.wordpress.com/

    pe 25 ianuarie 2014 la 09:46 | Răspunde B.Mihai

    Mai baieti,voi chiar nu ati inteles ca promovarea asta masiva si agresiva a dacilor si denigrarea romanilor,e doar o treaba New Age?Nu are absolut nimic de-a face cu istoria si cu promovarea trecutului.Oare nu bate la ochi ca se vorbeste doar de perioada pre-crestina?Uitati-va la principalii propagatori:Roxin-e yoghin,Savescu-e vedic,Chelaru-ortodox zamolxian (ce Dumnezeu o mai fi si aia!?),V.Roman-ateu si hulitor al Sfintei Cruci (semnul biruintei noastre),Sebastian Stanculescu-membru in Consiliul Director al Societatii ANTROPOSOFICE din Romania (organizeaza si desfasoara “cursuri” prin tara) s.a.m.d.
    Cred ca trebuie tinut cont de toate lucrurile astea.
    “Ce nu-i de la Dumnezeu,de la cel-rau este.”

    pe 25 ianuarie 2014 la 12:14 | Răspunde watcher

    Bre matale personal ai facut ceva mai bun in viata asta?
    Roxin si Savescu macar au spus niste adevaruri… despre trecutul nostru.
    Chelaru a incercat si el ceva…

    Nu crezi ca prea ii categorisim pe toti, prea nici unu nu e bun?

    pe 25 ianuarie 2014 la 16:48 | Răspunde Lupul Dacic

    Multumesc frumos pentru aprecieri si multumesc si pentru toate articolele pe care le preiau de la voi 🙂
    Pentru domnul B.Mihai – domnule draga, blogul meu este unul de rezistenta nationala. Daca titlul este Lupul Dacic intra cumva in contradictie cu perceptele nationaliste? Frumusetea legendei si puterea ei prin spiritul de incurajare pe care il propaga celor care o citesc este imensa.
    Si da, suntem DACI, este o rusine asta?
    Pe mine nu ma intereseaza ca Savescu este asa sau invers. Nu asta este important pentru noi. Ci unitatea noastra si redesteptarea curajului si puterii extraordinare a dacilor, In rest… De asta blogul are art. diverse de peste tot, nu conteaza cine a scris, important este mesajul.
    Fratilor, ei tocmai pe asta mizeaza de 24 de ani – DEZBINA SI CONDU!
    Multumesc inca o data,.

    pe 25 ianuarie 2014 la 17:31 | Răspunde deveghepatriei

    Va multumim si noi.

    pe 25 ianuarie 2014 la 17:14 | Răspunde B.Mihai

    Da’ de unde stii prietene ca n-am facut?Ma stii de-o viata si ai certitudinea ca n-am facut nimic “in viata asta”?
    Atat timp cat nu se lasa de credinte,implicit practici,religioase pagane,eu nu pot sa cred ca roadele muncii lor pot fi spre folosul duhovnicesc al cuiva;asta obiectiv vorbind.Subiectiv vorbind,eu cred ca umbla cu cioara vopsita,ca toata gargara asta e o mica (desi se pretinde mare) manipulare si un atac la identitatea nationala a poporului romin.
    Si daca sunteti vre-o unu’ din ala de crede ca a fi legionar insemna a fi dacist (ca sa nu spun “dacoman”) si a-i uri de moarte pe romani,atunci va recomand sa-l citit pe Capitan:
    „Caracterul specific al Mișcării noastre provine dintr-o moștenire („hérédité”) foarte îndepărtată.(…)Străbunii noștri geto-traci, încă înainte de apariția creștinismului, credeau în nemurirea și veșnicia sufletului, ceea ce dovedește aplecarea lor spre viața spirituală. La acest element, colonizarea romană a adăugat spiritul roman de organizare și bună rânduială (…)

    Mișcarea legionară vrea să revigoreze această moștenire. Ea pleacă de la spirit: vrea să creeze un om nou ca spirit, ca mentalitate. O dată împlinită această misiune a „mișcării”, ne așteaptă revigorarea celeilalte moșteniri, adică revigorarea forței romane de a edifica în plan politic.(…)Etica deopotrivă ascetică și eroică a Gărzii de Fier constă în a reuni cele două elemente, geto-dacic și roman.”

    (Vezi Julius Evola, Légionarisme ascétique, p.200, citat de Michel Bertrand în Codreanu et La Garde de Fer, editura Akribeia, Saint-Genis-Laval, 2000, pagina 396)

    pe 25 ianuarie 2014 la 18:49 | Răspunde watcher

    Bre te-am intrebat daca ai facut ceva mai bun decat ei ca e daca tot iti permiti sa le pui etichete… Nu mi-am permis sa judec activitatea matale ca nu ne-am tras de sireturi….

    Bre oamenii spun ce cred… Ca e bine sau nu ramane de vazut, dar macar au curajul unor opinii publice. Marii istorici nu zic nimic se lupta niste anonimi sa faca cunoscute tablitele de la Tartaria…

    Luati initiativa faceti ceva mai inteligent ca ei si nu va mai fii nevoie sa ii comentam ca aia is nu stiu cum…

    Miscarea legionara nu cred ca mai are un viitor… imaginea lor e foarte adanc manipulata in mentalul colectiv.

    Macar de am putea creea o miscare nationalista autentica impotriva actualului sistem…

    pe 25 ianuarie 2014 la 18:03 | Răspunde B.Mihai

    @Lupul Dacic
    Nu v-am atacat pe dvs. si nici simpatia unora ptr. daci ci mania ptr. daci in general si tendinta de a-i zeifica pe cei care ii lauda (Savescu et comp.),precum si scopurile lor marsave,antiromanesti.
    Spuneti pe de-o parte ca nu va intereseaza ca Savescu este asa si pe dincolo,pe de alta parte ca duceti o lupta ptr. cauza nationala.Dar va intreb:exista cauza nationala romaneasca in afara duhului crestin-ortodox?
    Sa-l lasam pe Eminescu sa raspunda:
    “(…)ea (Biserica ortodoxa-n.m.) ne-a ferit de înghiţirea prin poloni, unguri, tătari şi turci, ea este încă astăzi singura armă de apărare şi singurul sprijin al milioanelor de români cari trăiesc dincolo de hotarele noastre. Cine-o combate pe ea şi ritualele ei poate fi cosmopolit, socialist, nihilist, republican universal şi orice i-o veni în minte, dar numai român nu e”. (M. Eminescu, Opere, vol. X, Editura Academiei Republicii Socialiste România, Bucureşti, 1989, p. 187).Din moment ce Savescu si ai lui sunt in afara Ortodoxie (prin auto-excludere)nu pot sa accept ca duc lupta cea buna si nici ca poate veni ceva bun din directia lor.
    Nu inteleg de ce puterea si curajul dacilor este,in ochii unora,mai mare decat curajul si puterea rominilor.De ce toti trag dacii sus,dacii jos si nu rominii sus si rominii jos?Oare unde e dezbinarea defapt.Unde e revizionismul?La cei care vor sa schimbam numele in daci si Dacia sau la cei care vor sa ramanem romini si Romania,dupa cum ne-am spus de cand existam?Va suspectez de subiectivism,ca sa folosesc un termen bland.
    Si nu stiu la cine va referiti cand spuneti “suntem” daci,dar eu unu’ STIU ca sunt romin si daca intrebati un om pe strada,o sa va raspunda ca e romin,nu dac;si va rog mult sa nu ma luati,intr-o eventuala viitoare discutie,cu deja invechita idee ca ni s-a bagat numele de “romin” pe gat de catre fortele oculte straine.
    In rest,numai bine si Doamne ajuta!

    pe 25 ianuarie 2014 la 19:20 | Răspunde CEDONIA

    @watcher , Roxin nu este român si dac nici atât ! Neamul lui este in ” judetul ” Lorraire , Franta . http://es.geneanet.org/apellidos/ROXIN . Dar se pare cä mai nou toti veneticii ne spun cine si ce suntem . Sä ne amintim spusele lui Eminescu : ” Dacii sau romanii, romanii sau dacii, e indiferent, suntem români si punctum. Nimeni n-are sa ne invete ce am fost sau ce-am trebui sa fim, voim ceea ce suntem “ROMÂNI”.

    pe 25 ianuarie 2014 la 19:56 | Răspunde watcher

    Va legati de detalii… Ca nu e roman ca nu e nu stiu cum….

    Luati initiativa faceti ceva mai bun si sigur veti crea un proiect care va canaliza atentia si energia societatii intr-un mod constructiv.

    Deocamdata Roxin si Gabi Vasi(colegul care ii face montajele) din ce stiu eu sunt bine intentionati. Reportajele le-au facut pe banii lor nu pe banii statului.

    Poate nu or fi romani la origini… Dar cu siguranta sunt mai romani prin atitudine pana acum cel putin decat multi romani neaosi….

    pe 25 ianuarie 2014 la 21:03 | Răspunde CEDONIA

    @ watcher . Nu dragul meu , exact pentru citatul din Eminescu mai sus postat Roxin mi-a CENZURAT comentariile la video-urile puse de el in YouTube . Ba mai mult , dupä ce am fäcut referiré la motto-ul lui de pe YouTube , si-a permis sä mä numeascä ( pe privat ) troll ! Auzi fratre , nu tot ce zboarä se mänâncä !

    pe 25 ianuarie 2014 la 21:44 | Răspunde watcher

    E regretabila abordarea lui dar din cate stiu e si un pic dificil. Deci comentariile dvs care cumva nu i-au convenit poate au fost cenzurate din teribilism.
    Tot ce face e de capul lui… exclud orice influenta straina sau intentie de manipulare coordonata de undeva.

    pe 27 ianuarie 2014 la 11:43 | Răspunde Tay Pan

    Stiti cum e.Ceea ce ma incanta cel mai mult e faptul ca aceste fapte va incita si discutati mult de ele astfel avand posibilitatea de a discerne ceea ce este real de fapt. Ca Roxin e dac sau nu putin conteaza bulgarele a pornit la vale si o sa constatati cu o mare uimire ce va ajunge la vale.

    pe 27 ianuarie 2014 la 15:34 | Răspunde lastunnegru

    De ce NU trebuie promovat blogul lupul dacic.

    http://lupuldacicblog.wordpress.com/?s=ozn

    O intrebare ce legatura are REGASIREA INDENTITATII NATIONALE cu ozn-urile. Activitatile de tip OZN ori sant de tip demonic adica DRACI ori sant aparate construite de om. asa ceva nu trebuie promovat ca te duce in inselare.

    pe 27 ianuarie 2014 la 17:16 | Răspunde lastunnegru

    De ce NU trebuie promovat blogul lupul dacic.

    http://lupuldacicblog.wordpress.com/2014/01/27/vremuri-grele-la-manastire/

    Intrebare pentru de veghe patriei Ce sa inteleg eu din acea istorisire scurta ?

    Sa consult guru-si care lucreaza cu diavolii ca sa ii intreb si eu despre Domnul Hristos ? Oare ma vor indruma bine ? sau ma vor introduce in inselarea lor ?

    Guru-si lucreaza cu diavolul si au pacalit multe suflete prin puterile pe care i le-au dat diavoli, orice guru minete chiar dac spune aevarul ca si diavolul minte chiar daca pare ca cateodata spune adevarul pentru a pacali pe oameni.

    si daca mai dati si un click la site-ul sursa de unde e luata aceasta scurta istorisire ghiciti ce o sa aflati

    http://filedelumina.ro/

    click pe meditatii

    click pe carti

    si poc dai de dracu si ucenici lui si invataturile si ratacirile sale.

    Va perdeti credibilitatea si pe oameni care se uita pe blogul de veghe patriei.

    Faceti cum credeti dar lucrati ortodox ca inselari sant la tot pasul.

    pe 29 ianuarie 2014 la 18:00 | Răspunde B.Mihai

    Exact ce ziceam:nu mai poti sa vorbesti in ziua de azi de saracii daci ca,hop!,apare si ghiveciul new-age.

    pe 2 aprilie 2014 la 14:48 | Răspunde monica

    Ce se intampla cu blogul “lupul dacic”??????…..

    Apreciază

  21. Iacoboaie Radu said, on aprilie 14, 2014 at 10:47 pm

    COMENTARIUL DE MAI JOS ȘI ULTIMUL CU BLOGUL MOARTE LUMII NOASTRE NU AU FOST POSTATE…

    AMENINȚĂRI ȘI ALTE MESAJE. Am un fișier anume în care am început să adun.

    libelula commented on Nu te indragosti de dragoste !.

    in response to Lupul Dacic:

    iacoboule, ai inceput sa delirezi pe saccsiv. ai luat etnobotanice sau doar ai vedenii, asa cum au avut ‘sfintii parinti’ pe care voi le luati de bune? un grup de oameni asa cum sunteti voi, care isi planifica viata dupa niste scrieri antice ce tin de mit, voi traind ca noi toti in fapt, care au ca punct de referinta profetiile diversilor mosi care au visat urat noaptea, sunteti demni de mila dar si de prigoana pentru sanatatea mintala a urmasilor nostri.
    lantul se strange an de an cu fiecare noua generatie, si va veni ziua cand veti fi pusi definitiv la zid pentru tipul de gandire inapoiata care este contrar secolului tehnologic, prin care trageti societatea in jos. voi contribui la acea zi binecuvantata de insusi dumnezeu(ca doar nu se misca fir de iarba fara voia lui, el permitand toate ororile umanitatii), si voi incerca sa-mi las amprenta pentru scoaterea religiei din scoli pentru o noua generatie neindobitocita care nu va continua cotizatia financiara si mentala la plaga umanitatii, crestinismul. imi pare rau ca nu am plecat odata cu toata lumea atunci cand mai era ceva de facut peste granita in afara de furat, dar pentru ca am ramas vreau o Romanie vestica la capitolul prieteni imaginari evrei care salveaza omenirea. povestea cu isus care este insusi dumnezeu si s-a nascut din mama virgina, care a aparut din neant, ar fi trebuit sa ramana in categoria de povesti nemuritoare pe langa alea cu balauri. dar spre ghinionul omenirii acest cult ce nu-ti cere multa minte a persistat pana azi si tu esti una din victime.
    aici am incheiat cu precizarea ca ne vom mai lovi unul de altul si in online dadr sper ca si real la vreo manifestare anti-cip care va lua turnura dorita de inaltii prealuminati.

    p.s: mi se spune iataganul.

    Apreciază

  22. Iacoboaie Radu said, on aprilie 14, 2014 at 11:22 pm

    SCURT CITAT DE PE INTERNET (romaniaesoterica.blogspot.com/2008/12/simbolismul-lupului-dacic.html‎)

    ,,Stindardul geto-dac, lancea ce poarta în vârf capul de lup cu coada de sarpe, ne este îndeobste cunoscut din reprezentãrile de pe celebra Columnã a lui Traian. În eseul nostru cãutãm a interpreta esoteric acest stindard încercând a da un sens unitar celor trei elemente simbolice: sarpele, lupul si lancea.
    Lupul
    Lupul este sinonim cu sãlbãticia dar mai ales cu dârzenia si nesupunerea. El este un simbol pozitiv dacã tinem seama cã lupul poate vedea noaptea; este un simbol al luminii, solar, erou rãzboinic, strãmos mitic. Este sensul pe care i-l dau nordicii si grecii, care este atribuit lui Belenos, respectiv Apollo (Apollo Lykaios).
    Lupul poate fi un simbol totemic colectiv; în manierã freudianã lupul ar putea fi Tatãl ucis ritualic si care devenind strãmos protejeazã ginta.”

    Denumirea blogului LUPUL DACIC nu este așadar întâmplătoare. Lupul a fost ales pentru simbolismul său esoteric, UN SIMBOL AL LUMINII, UN NESUPUS (RĂZVRĂTIT). Dar răzvrătit împotriva cui? Împotriva lumii noastre, civilizației fundamentate pe creștinism, adică împotriva creștinismului.
    Fratele Vasile (atât de blamat de unii bloggeri și cititori) a rostit adevărul: LUPUL DACIC – un blog ANTI ORTODOX. Anti ortodox înseamnă anticreștin. Știți cine sunt anticreștinii, cei care vor să desființeze creștinismul…
    Da. BLOGUL LUPUL DACIC PROMOVEAZĂ ÎN MOD PERFID MASONERIA…

    Apreciază

  23. Un cititor intrebator said, on aprilie 14, 2014 at 11:48 pm

    adevarul adevarat ai spus! nu numai masoneria este promovata, ci chiar lipsa de unitate dintre romani ! adica in contrast cu ceea ce afirma – ca este menit sa ajute la regasirea identitatii nationale !
    nu e ciudat ca un loc care aduna atatea materiale „anti-sistem” sa aibe o viata asa de lunga si de linistita?

    ps:
    mai nou, a aparut sus o explicatie:
    Blog pentru regasirea identitatii nationale si ANTI-RELIGIE

    Apreciază

    • Iacoboaie Radu said, on aprilie 15, 2014 at 12:50 am

      Așa este. De acum încolo, cred că vizitatorii blogului vor fi aproape 100% atei (comuniști) și masoni pentru că ei sunt ANTI-RELIGIE. Blogul EFEMERIDE i-a promovat Legenda Lupului Alb, dar și pe masonul Albert Pike cu profețiile (directivele) lui.
      Într-o interpretare ceva mai profundă, după ce am citit cu neplăcere această legendă fără farmec, fără cap și coadă, aș putea identifica haitele de lupi cu demonii iar pe Marele Lup Alb cu Lucifer.
      De ce? Pentru că Lupul este în realitate o fiară, un prădător, un animal carnivor, un simbol numai bun ca și șarpele pentru masonii acaparatori și cuceritori, aspiranți la un imperialism total, cum n-a mai fost altul în istoria lumii.
      În Evul Mediu, lupul simboliza răul. Există și basmul cu scufița roșie. Există câteva filme cu lupi vârcolaci. Ca argument, iată ce am mai găsit la SIMBOLISMUL LUPULUI DACIC pe romaniaesoterica.blogspot.com/2008/12/simbolismul-lupului-dacic.html‎:

      ,,În imaginile din evul mediu european, vrãjitorii cel mai ades se prefãceau în lupi pentru a merge la sabat, iar vrãjitoarele purtau la aceleasi ocazii jartiere din blanã de lup. Credinta în licantropi sau vârcolaci este atestatã în Europa din antichitate. (Vergilius o mentioneazã.) Potrivit lui Collin de Placy, Bodin povesteste cã în anul 1542, într-o dimineatã, au fost vãzuti circa o sutã cincizeci de vârcolaci într-o piatã din Constantinopol; iar mitologia scandinavã îl înfãtiseazã pe lup ca un devorator de astre.
      Astfel simbolistica lupului este ambivalentã, Lupul Alb solar, Protectorul, cãruia i se opune lycantropul devoratorul luminii. (Vârcolacii mãnâncã luna.)
      Ca simbol totemic Lupul Alb ar putea fi Tatãl Primar cel care învingând licantropul devine simbolic lup precum Dragos ucigând bourul devine el însusi Bour si strãmos protector al Moldovei.
      http://www.gk.ro/sarmizegetusa/armata_daca/stindard.htm”

      Apreciază

  24. Dumnezeu este Iubire said, on aprilie 15, 2014 at 12:42 pm

    Am intrat de curiozitate pe acel blog, si am vazut ca sunt doua articole diferite , postate de doua persoane. Nu vreau sa tot intru pe blogul lor, asa ca ar fi indicat daca ati pune comentariul fara a sterge din el. Poate fi interpretat altfel, De exemplu aici : „Vreti sa aveti o viata in pace si iubire atunci fiti uniti, fara credinte, dogme, si religii. Singura ta credinta sa fie iubirea , astfel ca tot ce vei face de acum inainte sa faci cu iubire si cu daruire.” S-avem incredere ca Dumnezeu ne ajuta, chiar daca am ajuns sa judecam faptele altora. Doamne ajuta si indreapta pe toti fratii si surorile noastre! Doamne ajuta!

    Apreciază

  25. Iacoboaie Radu said, on aprilie 16, 2014 at 10:09 pm

    Iar fratele Vasile (Saccsiv) subliniază pe scurt:

    ,,Lupul Dacic este de fapt o femeie ce se dovedește a fi o activistă antiortodoxă.
    Își autodenumește blogul: “Blog pentru regăsirea identității naționale”.
    O identitate națională antiortodoxă? Adică satanistă?
    E plin internetul de tot soiul de astfel de bloguri cică anti sistem, dar în
    fapt doar niște “alternative” drăcești la sistem. Iar dintre ele cel mai bine
    prind la începători cele precum acesta, ce pedalează pe tema dacismului.”

    Ești de acord să citez comentariul tău?

    Doamne ajută?

    Apreciază

  26. […] LUPUL DACIC – un blog ANTI ORTODOX […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: