SACCSIV – blog ortodox

Radu Iacoboaie – ADEVARATA ELITA NU-SI TRADEAZA NICIODATA NEAMUL DIN CARE FACE PARTE

Posted in Radu Iacoboaie by saccsiv on martie 20, 2014

,,«Teribilă e singurătatea popoarelor trădate de elitele lor!», spune într-un interviu Profesorul Ilie Bădescu. (…) Desigur, pentru a ierarhiza corect, adevărata elită a unui popor sunt în primul rând sfinții, martirii, marii duhovnici. După ei ar trebui să urmeze elitele spirituale, morale, intelectuale, pe domenii și niveluri: gânditori, cărturari, ierarhi ai Bisericii, academicieni, clasa politică, guvernanți, parlamentari, juriști, filosofi, savanți, scriitori, artiști, jurnaliști, analiști, lideri de opinie, universitari, clerici, medici, profesori, cercetători științifici. (…)

 

Oare nu cumva comunismul continuă să trăiască în forme reziduale și hibride, amalgamat cu capitalismul, printr-o mutație genetică ce duce la o ideologie de nouă generație, încă și mai virulentă? Nu cumva cele două sisteme fuzionează sub ochii noștri? Nu cumva se naște un nou tip de totalitarism sofisticat, o ,,dictatură a confuziei” (Bertrand Vergely) impusă prin revoluția sexuală, folosind vectori publici și mijloace coercitive instituționale de stat (sau chiar suprastatale, de exemplu Parlamentul European sau O.N.U.), dar bazate pe subversiune ideologică și manipulare în masă? Nu cumva diferențele între ,,stânga” și ,,dreapta” devin de tot difuze? Nu cumva există o altă ideologie, mai cuprinzătoare, care le subsumează și le transcende? Credem că așa stau lucrurile. (credem că autorul face referire la ideologia masonică, care reprezintă numitorul lor comun – n.a.) (…)

Ideologia homosexualistă este ,,vară bună cu feminismul radical și strănepoată a marxismului”. În esența ei, este o utopie de tip milenarist, ca și marxismul din care descinde. Ea păstrează dimensiunea eshatologică a comunismului, evidențiată de Berdiaev, ambiția marxistă de a instaura un ,,paradis” terestru. Doar că ideologia utopică egalitaristă nu mai este aplicată în sfera economică, precum în marxismul clasic, ci e transpusă în planul sexualității. Ingineria socială nu mai vizează relațiile de producție, ci, după eșecul utopiei economice, acum visează o utopie sexuală. (…) Iar proliferarea fără limite a pornografiei, atât de pertinent analizată de Virgiliu Gheorghe, este o parte esențială din arsenalul acestei ideologii.

Scopul nu este o simplă reformă, ci o revoluție totală: nu este – și nici n-a fost vreodată vorba – despre ,,drepturi egale” pentru gay, ci despre mult mai mult: deconstruirea tuturor conceptelor întemeietoare ale lumii noastre, rescrierea și transformarea din temelii a întregii ordini sociale, redefinirea radicală a sistemului de valori, începând cu familia monogamă și căsătoria, credința și morala creștină, tradiția și națiunea. O completă reordonare a civilizației, pe baza materialismului și senzualismului nelimitat. Așa cum proclama ,,Manifestul Frontului de Eliberare Gay” încă din 1971, ,,trebuie eradicate toate stereotipurile unei societăți sexiste, începând cu familia, unitatea «opresivă» în care copiilor li se impun false convingeri religioase și morale”. Abia după anihilarea familiei tradiționale se poate instaura ,,adevărata libertate pe care o merităm cu toții”. (…)

La fel ca și ,,Manifestul comunist”, ,,Manifestul Eliberării Gay” îndeamnă să scuturăm ,,lanțurile heterosexismului, tirania rolurilor de gen tradiționale”, și să trăim ,,plenar” într-o ,,nouă democrație sexuală” în care ,,rușinea și vinovăția erotică vor fi alungate”. Adică ,,toată lumea să fie cu toată lumea, nimeni să nu aibă nici o pretenție sau obligație față de nimeni, nici ca soț sau soție, nici ca părinți”. Aceasta este esența radicală a agendei homosexualiste: absoluta volatilitate morală și hedonism total, nicidecum ,,drepturile egale”. (…)

Comunismul nu numai că nu a eșuat, ci și-a îndeplinit rolul, s-a metamorfozat și, prin componenta sa cea mai virulentă, așa cum vom vedea, a devenit metastazat în țesutul neoliberal al lumii de azi, cu care a fuzionat până la a nu mai putea fi distins de el. Dacă totuși comunismul a suferit un mare și veritabil eșec, el a fost că (din fericire) a eșuat în eforturile uriașe făcute pentru a-și atinge realul său scop ultim: distrugerea Bisericii și eradicarea credinței creștine. Adevăratul eșec al comunismului a constat în triumful lui Hristos – deși cu un uriaș preț de suferință, plătit în cea mai mare parte de martirii din închisori.” (Familia ortodoxă, nr.3(62)/2014, art. HUXLEY + ORWELL = LUNACEK. Despre elite și europarlamentari, Andrei Dîrlău)

Ne putem întreba și noi, fiecare în parte, de ce oare Părintele Iustin Pârvu spunea nu demult că: ,,Cel mai mare rău la ora actuală nu-i nimic altceva decât indiferentismul care duce la adormire, la amorțire, la pieirea noastră sufletească.”

Dacă nu vom lua atitudine, dacă nu vom mărturisi adevărul într-un timp al mărturisirii și apărării credinței, cum vom putea avea nădejdea mântuirii sufletului?

Cititi va rog si:

DISTRUGEREA FAMILIEI: legalizarea casatoriilor intre homosexuali si adoptia de copii de catre acestia este folosita de catre ELITE pentru bifarea inca unui punct din doctrina viitoarei NOI ORDINI MONDIALE

MUGUR VASILIU: „Primul cuvant despre NATIONALISM”. In Romania dreapta e de stanga, stanga a imprumutat ceva de dreapta si ambele sunt anti crestine si anti romanesti …

 

Reclame
Tagged with:

18 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. STOP RFID 666 said, on martie 20, 2014 at 7:56 pm

    Din categoria dispozitivelor purtabile face parte o gama larga de produse, precum ochelarii inteligenti, ceasurile inteligente, hainele cu senzori inclusi, tatuaje si pastile care culeg informatii despre tine.

    http://www.ziare.com/internet-si-tehnologie/tehnologie/era-smartphone-urilor-incepe-sa-apuna-ce-dispozitive-revolutionare-urmeaza-1288892

    Apreciază

  2. acelas said, on martie 20, 2014 at 9:17 pm

    urgia= buletinele sau razboiul? Sau si una si alta? Au legatura una cu alta? Dar au legatura ele doua cu graba (si ineditul) programarii sinodului pan-ortodox peste doi ani? Subiectele programate pt atunci sunt un „bluff”, praf in ochi, chiar si de rasul copiilor. Dar pt unii e important ca s-a programat atunci, si pana atunci cine stie ce se mai intampla, ce fata va avea lumea in acel moment, si deci ce subiecte vor da buzna intempestiv pe atunci ca „nevinovate” si totusi de „stringenta necesitate”, pe ordinea de zi de peste doi ani. Cumva vreo legatura cu cele doua de mai sus?

    cica bultetine biometrice fara RFID, dar totusi … contatcless, parca asa scrie. Am sa citesc mai bine.

    http://www.capital.ro/a-venit-timpul-se-schimba-buletinele-de-identitate.html

    .

    Apreciază

  3. marian said, on martie 20, 2014 at 9:47 pm

    Daca e adevarat, e grav!
    Bizonii fug pe o sosea despre care se zice ca ar apartine parcului Yellowstone. La 4 martie 1977, seara, pe la ora 7, caprioare cerbi ursi vulpi si alte salbaticiuni mergeau incolonate catre campie. La noi, sinistrul a aparut cu 2 ore si ceva mai tarziu, la ora 9:21 P.M.! Sa ierte si sa odihneasca Bunul Dumnezeu pe toti cei care au pierit in acea seara. In Vrancea, se spune ca, un taran a anuntat cu ceva ore inainte despre iminenta dezastrului. Cum? Urcase apa in fantana pana la buza fantanei. La americani, de mai multe saptamani se spune ca, nu doar ca pamantul din arealul acela e cald si „umflat”, dar, mai nou, se aud si vibratii huruituri. Inca ceva: dupa ultimele predictii, suprafata calderei e de dou ori si jumatate mai mare decat s-a crezut initial. Initial se credea ca e cat Bucurestiul, -caldarea…

    Apreciază

  4. cosminmatiu said, on martie 20, 2014 at 9:51 pm

    Apocalipsa 13 Sfarsitul libertati umane pag 78

    Ieromonah Hristodul Aghioritul
    Ucenic al cuviosului Paisie Aghioritul, ieromonahul Hristodul este
    totodata si biograful parintelui sau duhovnicesc, bucurandu-se de
    cunoasterea multor taine descoperite batrânului prin rugacine. Fragmentele
    care urmeaza sunt extrase din cartea sa „Apusul libertatii”, având ca tema
    Acordul Schengen.120
    l . Este nevoie de ascultare facuta cu discernamânt
    Deoarece Hristos respecta precum nimeni altul libertatea persoanei
    umane si niciodata nu ne îngradeste aceasta libertate, sa cautam a avea
    discernamântul necesar analizarii în continuare a unei teme sensibile
    generate de îngrijorarea unor crestini care, de multe ori, când aud vreun
    patriarh, vreun episcop, vreun duhovnic care spune ceva ce nu concorda cu
    traditia ortodoxa, se întreaba daca trebuie sau nu sa faca ascultare.
    Trebuie sa întelegem cu totii foarte bine ca orice om are o particularitate
    acceptata desigur, de buna voie si nesilit: anume ca este rob al lui
    Hristos. Si patriarhul [i arhiepiscopul si episcopul si preotul si diaconul si
    monahul si mireanul, cu totii suntem obligati asadar a asculta de cuvântul
    lui Dumnezeu. Si tot noi, uniti, formam împreuna cu capul – care este
    Hristos – trupul Bisericii. A poruncit asadar Dumnezeu ca trebuie sa fim cu
    totii uniti cu Dânsul. Cu alte cuvinte, un membru va depinde în întregime
    de celalalt, având drept consecinta faptul ca, daca unul singur va ceda,
    sufera tot trupul.
    Deci toti acesti robi; de la treapta cea mai înalta – a patriarhului, pâna
    la cea mai de jos – a mireanului, au o singura sarcina: sa se spuna si sa
    asculte desavârsit de cuvântul lui Dumnezeu. Aici însa începe problema,
    deoarece, în timp ce la „aratare” sunt robi ai lui Dumnezeu, de fapt multi
    sunt supusi voii proprii, prin folosirea logicii personale. Sa vedem asadar ce
    ne-a spus Hristos despre ceea ce avem de facut în cazul acesta.
    Apostolior Sai, pe care, dupa înviere, i-a trimis la marginile pamântului,
    Domnul nu le-a dat porunca sa mearga si sa-i învete pe oameni
    învataturi felurite, porunci omenesti, cuvinte frumoase ori istorioare. Ci
    doua porunci deosebite le-a dat, zicând: „mergând, învatati toate neamurile
    (a) botezându-le în numele Tatalui si al Fiului si al Sfântului Duh, si (b)
    învatându-le sa pazeasca toate câte v-am poruncit voua”.
    120 Ieromonah Hristodul Aghioritul, Apusul libert\]ii (Sti disi tis eleuterias), ed. Aghion Oros, 1997.
    Cartea a ap\rut [i `n limba român\ la editura Sofia `n anul 1999.
    Apocalipsa 13. Sfâr[itul libert\]ii umane
    79
    Prin urmare, Sfintii Apostoli [i urmatorii acestora, patriarhi,
    episcopi, preoti, monahi, teologi etc. nu pot învata orice cred ei ca este
    bine, sau ce gândesc ei ca trebuie facut în orice situatie. Chiar patriarh de ar
    fi cineva, chiar arhiepiscop, episcop, duhovnic, preot, diacon, monah ori
    mirean, este obligat a ne preda cuvântul lui Dumnezeu, învatându-ne sa
    pazim poruncile Domnului.
    Asadar, trebuie sa facem ascultare cu discernamânt, la care se ajunge
    doar prin adevarata smerenie. De asemenea trebuie ca toti supusii – fara a se
    tine seama de treapta ierarhica – sa fie uniti prin ascultare fata de capul care
    este Hristos, deoarece un singur membru daca se desprinde, provoaca
    neorânduiala în tot trupul si va da raspuns pentru dezordinea produsa.
    Acum, judecând singuri adevarul, ce veti face daca:
    a) un episcop va spune: „iubitii mei copii. Hristos ne-a spus mai
    dinainte, în Apocalipsa, capitolul 13, ca va veni cineva care ne va impune
    sa luam un numar, 666, pe mâna sau pe frunte. Aceasta nu trebuie s-o
    primim, deoarece vom arde vesnic. Si, ca sa nu-L suparam pe Hristos, nu
    trebuie sa luam semnul nici pe buletin, nici pe cartela, dar nici sa acceptam
    legislatia prin care se va da autoritatea de a ni se impune.”
    b) un alt episcop pretinde ca: „acestea sunt prostii. Nici un 666 si
    nici un semn exterior nu va vatam\. Nu va ocupati cu lucrul acesta, luati
    cartela [i faceti-va treaba cu ea; nu-i ascultati pe fanatici si pe cei înselati de
    diavol!”
    Dumneavoastra, deci, ati putea usor sa discerneti cine îl iubeste si îl
    doreste pe Hristos si se îngrijeste de mântuirea voastra si cine sunt cei care
    – interesati „sa se arate oamenilor” (Mat. 6, 5) va induc în eroare, pentru a
    se arata buni fata de voi, justificându-si astfel propria lor apostazie fata de
    Hristos, dorind a-si trai viata dupa voia proprie si nu dupa poruncile Sale.
    Pentru acestia din urma sa nu uitam ca se potriveste versetul: „fiindca toti
    cauta ale lor, nu ale lui Iisus Hristos” (Filip. 2, 21).
    Asadar, daca vedem ca cineva nu cauta cele ale lui Dumnezeu, avem
    atâtia alti episcopi buni, preoti etc. care cauta cele ale lui Hristos si putem
    pe dânsii sa-i ascultam când ne învata ce sa pazim. Sfântul Apostol Pavel,
    într-o situatie asemanatoare, spunea: „Iar de învata cineva alta învatatura si
    nu se ]ine de cuvintele cele sanatoase ale Domnului nostru Iisus Hristos [i
    de învatatura cea dupa dreapta credinta, acela e un îngâmfat, care nu stie
    nimic… Departeaza-te de unii ca acestia.” (I Tim. 6, 3-6)
    Nu trebuie, deci, sa ne pierdem când ne aflam în fata unei multitudini
    de pareri, ci bine este sa avem în vedere cele spuse de Apostol: „Nu va
    lasati furati de învataturile, straine cele de multe feluri, caci bine este sa va
    întariti prin har inima voastra” (Evr. 13, 19). Si, pe cât putem, sa participam
    la Sfintele Taine, pentru a ni se lumina mintea „ca sa nu mai fim copii dusi
    de valuri, purtati încoace [i încolo de orice vânt al învataturii, prin
    Ing. Mircea Vlad
    80
    înselaciunea oamenilor, prin viclesugul lor, spre uneltirea ratacirii.” (Efes.
    4, 14)

    Apreciază

  5. marian said, on martie 20, 2014 at 9:51 pm

    Rusii, ar fi atacat cu grenade lacrimogene o nava ucrainiana si un depozit de carburant al unei unitati mecanizate de la Krivoy Rog se pare ca arde…
    Doamne apara-ne!

    Apreciază

    • aha said, on martie 21, 2014 at 10:43 pm

      am fost miltar si am vorbit cu cineva de pe o nava ucraineeana ( una dintre cele mai bune) si se mandreau ca a fost furata efectiv de la rusi in perioada cand s-a destramat URSS. povestea suna cam asa: comandatul si catva ofiteri cat si o mare parte din echipaj erau ucrainieni si, in momentul desprinderii ucrainei de fosta uniune sovietica, au pus mana pe nava…adica un fel de piraterie. se pare ca acum roata s-a intors! probabil episodul asta cu nava nu a fost singular . imi aduc aminte de arsenalul nuclear pe care l-a mostenit ucraina imediat dupa destramarea urss. nu ca imi e draga conducerea actuala a rusiei. era ca fapt divers. furaciunea e pacat indiferent care sunt scopurile.

      Apreciază

  6. Alin said, on martie 20, 2014 at 9:51 pm

    A venit timpul: Se schimbă buletinele de identitate

    Memoria inclusă în cip va avea următoarele zone:

    zona de date cu caracter personal (cele prevăzute în forma şi conţinutul CEI/CER), protejată la scriere/ modificare, astfel încât să nu fie posibilă înscrierea altor date decât cele permise de lege;
    zona de date biometrice, la care accesul se face numai pe baza unor certificate digitale eliberate de statul român;
    zona de certificate digitale.

    http://www.capital.ro/a-venit-timpul-se-schimba-buletinele-de-identitate.html

    Apreciază

  7. Muritor said, on martie 21, 2014 at 2:38 am

    Sf. Teodor Studitul:

    Scrisoarea 425 :
    …Acestea zice Domnul: „Deschide gura ta şi o voi umple pe ea, fiindcă ai ascultat glasul Meu” (cf. Ps. 80, 9). Căci poruncă a Domnului este a nu tăcea în vremea primejduirii credinţei. Căci zice: „Grăieşte şi nu tăcea” şi: „Dacă se va da deoparte nu va binevoi su¬fletul Meu întru el” (Avac. 2, 4) şi: „Dacă aceştia vor tă¬cea, pietrele vor striga” (Lc. 19, 40). Aşa încît atunci cînd e vorba despre credinţă, nu trebuie a spune: «Cine sunt eu? Preot? Nicidecum. Căpetenie? Nici aceasta. Ostaş? Dar unde? Agricultor? Nici măcar acest lucru. Sărac sînt, care se preocupă numai de hrana cea de fie¬care zi. Nici un cuvînt şi grijă nu am pentru chestiunea pusă în discuţie». Vai! Pietrele strigă, şi tu taci şi eşti fără de grijă? Firea cea nesimţitoare L-a ascultat pe Dumne¬zeu, şi tu te clatini? Ceea ce nu a fost însufleţit, nici i s-a cerut socoteală la judecată, temîndu-se ca de o poruncă, glăsuieşte, iar tu cel ce va să dai seama înaintea lui Dum¬nezeu în ceasul cercetării chiar şi pentru un cuvînt deşert, deşi vei fi întrebat spre a da socoteală, spui ca unul fără de minte: «Ce treabă am eu cu acest lucru?»…

    …Aşa încît chiar şi săracul e lipsit de ori¬ce apărare în ziua judecăţii şi va fi osîndit ca unul care acum nu grăieşte, căruia şi osînda îi va fi sigură, fie şi numai pentru acest lucru — [ca să nu mai vorbim] de vreunul din cei de sus pînă la cel ce poartă coroana….

    …Aşadar, grăieşte, domnul meu, grăieşte! De aceea şi eu, ticălosul, temîndu-mă de judecată, voi grăi….

    http://paterika.wordpress.com/2014/03/21/sf-teodor-studitul-logofatului-pantoleon/

    Scrisoarea 553 :
    …să vă oferim cu¬vîntul nostru sărac. Pe acesta dîndu-ţi-l acum, te întreb, pentru ce motiv caută domnia ta ca eu să-i arăt despre dumnezeiasca împărtăşanie şi pentru ce te împărtăşeşti [aşa de] rar, [doar] la cîţiva ani? Căci acest lucru trebuie să aibă un oarecare motiv. Fiindcă problema nu constă pur şi simplu în a te împărtăşi rar sau în fiecare zi, ci tre¬buie să ne împărtăşim cu conştiinţă curată. „Căci cel ce mănîncă şi bea cu nevrednicie”, zice, „osîndă lui îşi mă¬nîncă şi bea, nedeosebind trupul Domnului” (I Cor. 11, 29). Prin urmare, dacă în acest mod cercetezi cele ale tale şi eşti cu evlavie [trezvie], aşteptînd vremea [curăţi¬rii conştiinţei], bine faci, fie că [te împărtăşeşti] mai des, fie mai rar; şi hotar în acest lucru nu este altul decît apropierea cu inimă curată, pe cît îi este cu putinţă omului….

    … Iar [la întrebarea] dacă trebuie să se cerceteze iarăşi din pricina ereziei, [răspunsul este]: acest lucru e absolut necesar. Căci a te împărtăşi de la un eretic sau de la unul învinuit pe faţă pentru vieţuirea sa, ne înstrăinează de Dumnezeu şi ne face familiari diavolului. Aşadar, cercetează [bine], o, fericito, şi să se potriveas¬că cercetarea ta într-un oarecare fel cu cele spuse [mai îna¬inte] şi în acest chip apropie-te de [Sfintele] Taine….

    …Şi mi-ai spus că te-ai temut să-i spui preotului tău să nu-l pomenească pe ereziarh la liturghie. Ce să-ţi spun acum de¬spre acest lucru nu văd, decît că întinare are împărtăşania din singurul fapt că îl pomeneşte [pe ereziarh], chiar dacă ortodox ar fi cel ce face Sfînta Liturghie.

    http://paterika.wordpress.com/2014/03/21/sf-teodor-studitul-intinare-are-impartasania-unde-e-pomenit-ereziarhul/

    Sursa: „Dreapta credinţă în scrierile Sfinţilor Părinţi”, vol. I, ed. Sophia, Bucureşti, 2006; traducere din greaca veche – Pr. Marcel Hancheş

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat asta: