Saccsiv – Weblog

Din nou despre TELEGONIE si IMPORTANTA VIRGINITATII

Posted in FECIORIE, genetica, TELEGONIA, VIDEO, VIRGINITATE by saccsiv on Ianuarie 24, 2014

   Iata ce putem citi in articolul STUDIU ȘOC: Bebelușul poate semăna cu primul partener sexual al mamei, chiar dacă ea a rămas însărcinată cu alt bărbat!:

Telegonia este o teorie demonstrată cu ajutorul geneticii, care susţine că primul partener sexual din viaţa unei femei este, de fapt, tatăl genetic al copiilor sai. De aici, reiese ideea că, indiferent de bărbatul cu care femeia rămâne gravidă, copilul ar putea semăna cu primul ei partener. Mai mult, fiecare partener sexual contribuie la dezvoltarea structurii ADN-ului ai copiilor săi.
Telegonia a fost dovedită de biologul şi filosoful francez Felix Le Dantec. Cel mai concludent exemplu este cel al unei iepe care a fost împerecheată cu un mascul zebră. Bineînţeles că nu a rezultat nimic, pentru că genomurile celor două specii sunt incompatibile, dar, mai târziu, când aceeaşi iapă a fost împerecheată cu un cal, spre surprinderea tuturor, mânjii au ieşit vărgaţi! Această întâmplare a fost, de fapt, punctul de pornire al teoriei telegoniei.
Cromozomii au capacitatea de a memora informaţie și pe cale cale ondulatorie, adică prin undele emise de molecule şi de atomi. Cercetările au arătat că spermatozoizii zebrei au rămas o vreme în corpul iepei, apoi s-au ventilat. Rămași sub formă de corpusculi ondulatorii, adică informaţii ce rămân în memoria celulelor, aceştia ies la iveală mai târziu. La fel stau lucrurile şi în genetică umană.

 

Copii „ai leleli”

Geneticienii au explicat și cum a fost posibil să vină pe lume un copil negru rezultat dintr-un cuplu de albi. Pentru că primul iubit al mamei fusese un bărbat de culoare, informaţia genetică rămasă intactă a influenţat structura genetică al copilului, chiar dacă acesta a fost conceput cu un bărbat alb. Telegonia este astfel o realitate, chiar dacă acest lucru nu este pe placul tuturor, iar corpul uman se supune unor legi stricte din punct de vedere genetic.

Biologii moderni găsesc o posibilă explicaţie a fenomenului telegoniei prin „allele”, o secvenţă reprezentată de poziţia ocupată de un număr din codul ADN în cromozom. Aceste secvenţe de ADN alcătuiesc codul unei gene, iar un set de „allele” dau genotipul individual. Mai exact, primul bărbat din viaţa unei femei poate avea nişte secvenţe dominante care să se „lipească” de secvenţe din cromozomii femeii, producând un efect întârziat. Coincidență sau nu, „al lele”, cum se pronunţă conform dicţionarului Encarta, posibil de origine protolatina, seamănă mult cu vorba românească străveche „al lelei”, care se referă la un copil cu tată incert.
Un motiv pentru păstrarea virginității până căsătorie

În concluzie, telegonia caută să demonstreze că păstrarea virginităţii până la căsătorie nu este doar un principiu moral, ci şi unul care ține de genetică. Informaţiile genetice dezordonate, care ajung în corpul viitoarei mame odată cu sperma străină, mai devreme sau mai târziu, determină zestrea genetică a fătului, care se naşte cu o mulţime de afecțiuni. Aceasta este cauza pentru care in ziua de astăzi copiii nu mai sunt la fel de sănătoși ca în trecut, spun cercetătorii care au studiat fenomenal telegoniei.

În prezent, femeile întrețin relații sexuale cu parteneri diferiți până să devină mame, iar informațiile genetice pozitive, dar si negative, rămân în organismul ei, influențând dezvoltarea fătului.
Comentariu saccsiv:

   Vizionati va rog si:

   Cititi va rog si:

VIDEO: TELEGONIA – explicatia aparitiei corciturilor? IMPORTANTA VIRGINITATII …

VIDEO: Din doi parinti nigerieni a iesit o fetita alba. Sa fie vorba despre TELEGONIE?

 

Anunțuri
Tagged with: ,

15 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Irina said, on Ianuarie 24, 2014 at 12:05 pm

    Interesant, asta clar demomstreaza incalcarea poruncii lui Dumnezeu anume ca femeia sa aiba un singur barbat, iar barbatul o singura femeie.

    Apreciază

  2. Irina said, on Ianuarie 24, 2014 at 12:06 pm

    ESTE CAT SE POATE DE CLAR.

    Apreciază

  3. Viorel said, on Ianuarie 24, 2014 at 1:40 pm

    este adevarat frate Sacsiv ca mitul confor caruia sarpele din pomul interzis ar fi intrat in eva inaintea lui Adam, ca uni spun ca Cain ar fi fost al sarpelui cu eva iar abel al lui Adam?

    Apreciază

    • saccsiv said, on Ianuarie 24, 2014 at 2:25 pm

      Viorel

      Nu.

      Apreciază

    • Irina said, on Ianuarie 29, 2014 at 6:47 pm

      Viorel nu este deloc adevarat, pentru ca desi au cazut in pacat inselati fiinde de sarpe, Dumnezeu nu si-a pierdut dragostea pentru creatura facuta dupa chipul si asemanarea Sa. Apoi sa stii ca dupa laungarea din Rai, Adam si Eva si-au plans toata viata pacatul acela din Rai, si de aceea Dumnezeu nu ar fi permis ca faptura Sa Eva sa pateasca ceea ce ai spus tu si nici nu ar fi putut fi posibil intru cat diavolul este duh, iar Eva era alcatuita din trup si suflet ceea ce din start face imposibila o asemenea tampenie spusa de tine.

      Apreciază

  4. TJ said, on Ianuarie 24, 2014 at 2:28 pm

    Nu stiu cine a scris articolul, dar cu siguranta nu stie anumite lucruri:

    1. Afirmatia „Bineînţeles că nu a rezultat nimic, pentru că genomurile celor două specii sunt incompatibile” e falsa. Zebra si calul se pot imperechea in mod normal si face pui, la fel ca si calul si magarul. Puii insa sunt sterili (ca si catarii). Vezi aici exemple: http://en.wikipedia.org/wiki/Zebroid

    2. Intamplarea mentionata in articol este adevarata, desi cauzele ei nu sunt cunoscute clar. S-a incercat insa de multe ori repetarea ei experimentala dara fara nici un succes. Deci se pare ca a fost un caz izolat.

    3. Daca telegonia este reala, atunci cred ca are cu totul alte cauze, si nici o legatura cu genetica. O femeie are deja de la nastere toate ovulele, iar spermatozoizii diversilor parteneri nu ajung la ei. Daca ii influenteaza cumva, ii influenteaza altfel. Dar ce facem cu faptul ca doar jumatate din informatia genetica a embrionului vine de la mama, si cealalta jumatate de la partenerul cu care ramane insarcinata?

    Apreciat de 1 persoană

  5. Eugen Serea said, on Ianuarie 24, 2014 at 5:14 pm

    O ştire complet ne-ştiinţifică!
    Pentru că ori spermatozoidul penetrează membrana celulară a ovulului şi îl fecundează, dând jumătate din codul genetic al copilului, ori NU!
    Nu există să se desprindă secvenţe din ADN-ul spermatozoidului, să stea inactive un timp oarecare, apoi să devină active!
    Iar în cazul anumitor pui de animale care au caracteristici de la mai mulţi părinţi de sex masculin, acolo e altceva, e vorba de proprietatea femelelor de a păstra în uter sperma de la mai mulţi masculi. Nu e cazul anatomiei şi fiziologiei femeii.

    „Cromozomii au capacitatea de a memora informaţie și pe cale cale ondulatorie, adică prin undele emise de molecule şi de atomi. Cercetările au arătat că spermatozoizii zebrei au rămas o vreme în corpul iepei, apoi s-au ventilat. Rămași sub formă de corpusculi ondulatorii, adică informaţii ce rămân în memoria celulelor, aceştia ies la iveală mai târziu.”
    Aiurea-n tramvai! Adică înmulţire prin bioenergia spermatozoidului, nu prin unirea fizică a materialului genetic din el cu materialul genetic din ovul! Cum adică s-au „ventilat” spermatozoizii? Şi cum să „rămână sub formă de corpusculi ondulatorii”?
    Fraţilor, chiar ne-am tâmpit cu toţii, înghiţim informaţiile ăstora ca nişte guguştiuci? În întreaga lume vie, Dumnezeu a lăsat înmulţirea de orice fel prin mijloace fizice, nu bioenergetice, corpuscular-ondulatorii sau alte gogoriţe!
    Încetaţi să vă mai folosiţi de astfel de „argumentaţii ştiinţifice” ca să susţineţi păstrarea castităţii feminine pentru Cununie! Există destule argumente din Sf.Scriptură, Sf.Părinţi şi cuvintele de învăţătură ale marilor oameni ai lui Dumnezeu, unii contemporani cu noi!

    Apreciat de 1 persoană

  6. Aurora said, on Ianuarie 25, 2014 at 1:02 am

    @Eugen Serea
    Presupun ca sunteti medic, caci limbajul dvs. confirma acest lucru. Nu stiu daca l-ati citit pe Dostoievski, dar va incadrati perfect in categoria celor care nu cred decat ceea ce vad, adica ceea ce el numea „doi ori doi fac patru”. Pe Dostoievski il nemultumeste „teoria” lui doi ori doi fac patru si propune ca din cand in cand sa faca si cinci, adica sa iasa putin din tiparele obisnuite. Faptul ca ca o femeie stocheaza informatie de la un barbat cu care s-a culcat acum cinci ani nu mi se pare imposibil. Ceea ce la om pare cu neputinta poate fi posibil la Dumnezeu. Se lucreaza aici cu elemente care sfideaza logica obisnuita, este vorba de nevazutul, nestiutul, neprevazutul care scapa judecatii umane. Va dau dreptate ca povestea nu pare a avea nici un sens, dar totusi se intampla…

    Apreciază

    • Eugen Serea said, on Ianuarie 25, 2014 at 7:08 pm

      Doamnă Aurora,
      1. Nu sunt medic, sunt un om obişnuit, dar care a mai citit câte ceva şi unde nu ştie, întreabă, iar unde nu află răspuns, se roagă. Deci prima dumneavoastră presupunere cade.
      2. Sunt destul de trecut prin viaţă şi Dumnezeu mi-a dat suficiente dovezi ale intervenţiilor Sale directe încât să cred şi ceea ce nu văd. Şi uite-aşa a căzut şi cea de-a doua presupunere a dumneavoastră! Am 45 de ani, nu-s un puşti înflăcărat care a aflat şi el alaltăieri de pe blogul fratelui Saccsiv că există şi altceva decât gaşca, „iarba”, sexul, băutura, gadgeturile IT şi fotbalul! Prin ’90 sau ’92 când am citit prima dată despre codurile de bare într-o broşură a monahilor athoniţi, nu erau nici bloguri antisistem, nici mişcare anticip şi nu aveam nici duhovnic care să mă îndrume… Şi totuşi, cu ajutorul lui Dumnezeu, am înţeles perfect totul, şi asta într-o vreme când codurile de bare pe produse erau la noi, în România, doar SF! Iar eu eram doar un tânăr de 20 şi un pic de ani, fără Religie în şcoală sau acasă şi îndoctrinat cu materialism-ştiinţific!
      3. O femeie nu stochează informaţia de la mai mulţi parteneri sexuali, ci doar de la unul singur: cel mai puternic spermatozoid străpunge membrana ovulului şi îl fecundează! Punct! Restul e poveste bioenergetică sau corpuscular-ondulatorie! Nădăjduiesc din tot sufletul că nu credeţi în astfel de bazaconii…
      4. În cazul unei minuni dumnezeieşti, e şi mai simplu: ea nu are caracter repetitiv şi cognoscibil, deci scapă experimentului, respectiv raţiunii umane. Ori cei din articol vorbeau despre o teorie care are un nume, cu date şi termeni de specialitate amestecaţi cu termeni ai fizicii de frontieră (energie, informaţie, unde, molecule, atomi, corpuscular, ondulatoriu, etc.), mă rog, un întreg ghiveci pseudo-ştiinţific, bun de aburit oameni naivi şi superficiali, de parcă totul ar fi studiu şi cunoaştere! Fals! În plus, mai au şi tupeul să asocieze (forţat şi eronat) modul de funcţionare al organismului feminin cu cel al unor femele, care chiar au capacitatea de a stoca material seminal de la mai mulţi parteneri sexuali: de aici şi puii rezultaţi care seamănă fiecare cu alt mascul! Dar puii se nasc toţi odată, nu după câţiva ani încă unul, apoi încă unul, şi aşa mai departe…
      Repet: în întreaga lume vie, Dumnezeu a lăsat reproducerea strict pe cale materială, nu bioenergetică, nu corpuscular-ondulatorie! Şi e valabil pentru orice fel de reproducere, sexuată sau asexuată. E valabil chiar şi pentru cel mai simplu organism, virusul, care neavând ADN propriu, ci doar ARN, infectează bacterii sau alte celule, şi astfel se înmulţeşte. Deci nicăieri nu veţi găsi o metodă de înmulţire ca transfer de bioenergie sau de informaţie prin corpusculi şi unde, ci prin materie.
      Accept că Dumnezeu e suveran şi poate acţiona după un plan neştiut de oameni, nevăzut, neprevăzut şi aparent ilogic. Însă asta este strict în vederea a ceva ce Dumnezeu vrea să scoată la iveală oamenilor, asemeni proorociilor, de exemplu. În nici un caz nu se va constitui într-un fenomen studiabil, inteligibil şi etichetabil. E minune şi-atât!
      Mare atenţie la amănunte, ca să nu confundăm ştiinţa reală cu şarlatania, cu demonismul şi cu minunile divine…
      Exemplu concret:
      Un om care „face pluta” pe apă, asta înseamnă ştiinţă.
      Un om care „merge pe apă”, iar dedesubt sunt plăci de sticlă sau plexiglas, asta înseamnă şarlatanie.
      Un om care merge pe apă ca magicienii moderni de la Discovery, asta înseamnă demonism.
      Un om care merge pe apă prin darul lui Dumnezeu şi în urma unei vieţi dedicate Lui, asta înseamnă minune divină.
      Bunul Dumnezeu să aibă milă de noi, de toţi…

      Apreciat de 1 persoană

      • CNC said, on Ianuarie 26, 2014 at 11:08 pm

        Domnule sa stii ca imi place abordarea dumneatale, si eu cred ca doamna a fost impotriva pt ca a inteles probabil ca sunteti in opozitie cu invatatura bisericii, poate a citit in graba si a inteles gresit…. Nu am fost niciodata simpatizant al demonstratiilor stiintifice pentru a incredinta pe cineva de un adevar spiritual. Stim cu totii ca pacatele savarsite atrag urmari si asupra urmasilor, cu siguranta unirea dintre un barbat si o femeie nu se rezuma la o simpla actiune fizica, ei sunt uniti cu intreaga lor fiinta la savarsirea raului (vb de situatii inafara casatoriei), partasia este si de natura spirituala, dar oare poti sa impartasesti pe cineva de un lucru bun facand un lucru rau? NU. Ca sa fie mai usor de inteles dau un ex poate nu cel mai bun: Intreba cineva, „Daca un ortodox se impartaseste la un alt cult, cu ce se impartaseste? cu paine si vin sau cu Trupul si Sangele Mantuitorului” , si un parinte staret (nu mai stiu numele, de la o manastire din Bucuresti) a raspuns ceva de genul: „Nu se impartaseste doar cu paine si vin, ci cu toata erezia lor, partas se face la toata caderea lor, una cu ei fiind”, iata deci ca sufletele a doi oameni se pot impartasi de in mod tainic, de bune, facand bune, sau de rele facand cele rele, si doar Taina Sf Spovedanii dimpreuna cu pocainta poate nu doar sa scoata cuiele, ci sa renasca incat sa nu ramana (la Dumnezeu) nici gaurile produse de cuie.

        Cam periculos amestecul de stiinta si ceva bioenergie, stiinta + bioenergie = NESTIINTA.
        Unii demonstreaza necesitatea postului din punct de vedere stiintific, si oamenii primesc usor, si apoi vorbim despre dieta. Si asa am desfiintat postul tocmai demonstrand necesitatea lui.
        Unii demonstreaza necesitatea fecioriei d.p.d.v. stiintific, si il elimina pe Dumnezeu, si asa avem pilda celor 10 fecioare, care nu aveau milostenia ci doar fecioria, adica nu aveau lucrarea de impodobire a sufletului cu virtutile, si NU au fost placute lui Dumnezeu.
        STIINTA E CA SI BOALA, BOALA TE AJUTA SA TE INDREPTI, SA TE POCAIESTI, ADICA SA FII VIU, IN CAZ CONTRAR BOALA ESTE SPRE MOARTE, SI NICI ROST NU ARE, PENTRU CA BOALA NU ISI ARE SCOPUL IN SINE.
        Argumentarea stiintifica nu ajuta pe cat incurca, asa stau lucrurile din punctul meu de vedere si cu televizorul, multa explicatie stiintifica, dar fara rezultat, lucruri simple explicate complicat. Dumnezeu a creat omul, a creat comuniunea (Pr Staniloae), tocmai pe acest lucru mizeaza televizorul. Va intreb ceva: Daca s-ar da aceeasi stire la televizor si la radio, ce ati alege? Poate nu 100% televizorul dar pe aproape, vedeti, e vorba si de altceva inafara de interesul pentru stire, e vorba de comuniune, chipul omului de la televizor, aici e cheia, intri in comuniune cu omul de la TV, te impartasesti de el, de felul lui de a fi. Apoi fiecare cu preferintele lui, cei cu fotbal se uita la fotbal, etc, cei la care le place box se uita la lupte si se impartasesc de ura dintre cei doi luptatori (ca doar nu din dragoste se bat, tot o forma de ura este chiar daca ii zice sport), nu vreau sa mai lungesc, dar am vrut sa imi expun pozitia fata de TV, cu argumente duhovnicesti, cu toate ca sunt inginer in ale electronicii, si nu mai vreau sa aud argumente de genul „se emite cu nu stiu ce frecventa, mesaje cu alta frecventa, etc” prea putin conteaza, lucrarea launtrica nu exista asta e problema, restu sunt lucruri care prind bine pe acest fundal. Nu vreau sa invat pe nimeni, va rog sa luati tot ce am scris ca parere personala.
        Doamne ajuta!

        Apreciază

      • discerne said, on Ianuarie 29, 2014 at 11:53 am

        Pornind de la datele furnizate aici, putem observa ca teoria telegoniei a fost folosita: pentru a scrie povesti cu zei in antichitate; de catre evolutionisti; de catre gnostici; de catre nazisti. Desigur, nu putem folosi asta ca argumentum ad hominem, dar este interesant de observat.
        Un fenomen chimic si medical demonstrat de numerose studii – dau doar 2 exemple:
        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC383270/
        http://bloodjournal.hematologylibrary.org/content/120/3/505.long

        este acela de „microchimerism”. Ce inseamna asta? In timpul sarcinii, mama si fatul fac schimb de celule (destul de logic). Celule ale fetusului se transmit in perioada de sarcina in corpul femeii si devin parte a sangelui, in proportie microscopica (detectabile doar cu o tehnologie sofisticata). Apoi, dupa nastere (sau avort) aceste celule din corpul mamei pot fi transmise catre alti fetusi – viitori copii, care pot mosteni in proportie si mai mica, prin intermediul mamei, unele celule de la fratii mai mari.
        Sunt de acord cu dl Serea ca ce se poate observa la muste sau la zebroizi nu constituie dovada pentru ce se intampla la oameni.
        Sunt de acord ca limbajul articolului este nestiintific. De altfel, propun sa faceti un experiment: de fiecare data cand citit ca profesului X de la Universitatea Y a descoperit teoria Z care face posibila vreo bazaconie despre care scrie pe un site, cautati studiul sau cautati-l pe profesorul X, trimiteti-i un e-mail si intrebati-l de fapt ce a descoperit. Eu am facut asta. Ce a descoperit de fapt profesorul X nu are nicio legatura, de obicei cu teoria Z si nici atat cu ce scrie in articol – care este o dezvoltare SF al carui sens se pierde pe principiul telefonului fara fir.
        Acum, epistemologic corect ar fi sa spunem ca nu avem suficiente informatii ca sa ne pronuntam nici ca ar exista telegonia nici ca n-ar exista, desi numeroase studii au incercat sa gaseasca vreo dovada si nu au reusit (totusi, nu am reusit sa citesc studiul acestui specialist chinez http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23618818 – e contra cost). Si chiar daca ar exista, cu siguranta nu ar fi exprimate sub acest limbaj prezent in articol.

        Apreciază

      • discerne said, on Ianuarie 29, 2014 at 11:55 am

        articolul de la care am pornit pentru info stiintifice e aici, am uitat sa plasez linkul: http://en.wikipedia.org/wiki/Telegony_(pregnancy)

        Apreciază

  7. Șase ciudățenii – O Poziție said, on August 15, 2017 at 6:38 pm

    […] dintre argumentele invocate de anumiți creștini în sprijinul virginității este telegonia. Telegonia este o teorie conform căreia o femelă vivipară (adică care naște pui vii – […]

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: