SACCSIV – blog ortodox

N-avem in ce tara merge ca sa scapam de CIP. Ati auzit de GAMBIA? Si ei cu BIOMETRICUL …

Posted in CIPURI by saccsiv on ianuarie 13, 2014

   Cititi va rog si:

Video: GEORGIA – ID CARD. Prezentare – minunata lume a viitorului …

VIDEO: Rusia – UNIVERSAL ELECTRONIC CARD. Cat a progresat implementarea?

Video: Si IRANUL va implementa National Smart ID Card, semnatura electronica si e-guvernarea …

Din nou despre MEGA ACTIUNEA din India: BULETIN BIOMETRIC CU CIP, amprentare, scanarea irisului, numar unic de identificare pentru o populatie mai numeroasa decat a SUA, UE si Rusiei luate la un loc …

Dupa India, CARD de indentitate CU CIP, obligatoriu si in AFGANISTAN. Dovada faptului ca SISTEMUL vine cu CIPUL dupa tine si in jungla si pe dealurile pustii, pana la capatul pamantului …

Tagged with: , , ,

80 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. nea Anderthal said, on ianuarie 13, 2014 at 9:10 pm

    Sa nu ma intelegeti gresit dar la negrotei e chiar greu sa faci diferenta intre unele persoane doar dupa fotografia din buletin.Unii parca sunt doar niste amprente!Asa aratau in „ausweisurile” din Germania in urma cu vreo 20 si ceva de ani.Nu inteleg de ce Rusia accepta inselatoria asta daca se prezinta in fata lumii ca o tara crestin ortodoxa.Rog pe rusofili sa-mi explice ca „ia ne panimayu”

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 13, 2014 at 9:35 pm

      nea Anderthal

      Pare greu pentru noi. Daca traiesti printre ei te inveti sa-i deosebesti. Dar de ce le zici negrotei?

      Apreciază

    • John of Romania said, on ianuarie 14, 2014 at 12:04 am

      Pentru ca e o strategie eficienta… Rusia in momentul de fata sta bine la capitolul militar si cand vine vorba de resurse naturale si dimensiuni dar sta prost din punct de vedere economic si mai ales demografic, ori pentru a putea sa se bata cu China si SUA nu pot sa promoveze casatoriile gay si materialismul. Nu functioneaza asa, ei trebuie sa promoveze familiile traditionale cu multi copii, crescand populatia, creste si economia si influenta lor.
      Si oricum majoritatea planetei nu este de acord cu dominatia evreilor si cu ateismul si drepturile homosexualilor si toate celelalte.

      Apreciază

      • Irina said, on ianuarie 14, 2014 at 2:05 pm

        Eu totusi am auzit lucruri bune despre Putin, anume ca este nelipsit la biserica duminica, l-a primit pe steretul de la Vatoped cu multa dragoste si i-a cerut binecuvantarea cand a conferentiat in Rusia, cand nu de mult a fost inchis Putin a intervenit pentru staret la statul grec pt a i se face dreptate parintelui. De aceea nu cred ca este impotriva casatoriilor gay de forma. Cred ca desi a fost un securist, totusi prin atitudinea sa demontreaza o convertire. Sa nu uitam ca si pr Paisie spune ca Rusia va distruge Turcia si Constantinopolul si le va reda Greciei.

        Apreciază

      • Maria said, on ianuarie 14, 2014 at 2:36 pm

        Ei , si nu-i bine ? Sa se inmulteasca lumea dintr-o tara ortodoxa ca Rusia ?Sa promoveze familiie traditionale asa cum a lasat Dumnezeu ?

        Apreciază

    • Mirela said, on ianuarie 15, 2014 at 2:03 pm

      Consider că încercările de impunere a documentelor biometrice în toată lumea, chiar şi în India sau în Africa, demonstrează acţiunea unitară a elitelor şi nerăbdarea lor de a stăpâni total lumea. Cât despre Rusia, câtă vreme şi acolo se urmăreşte introducerea documentelor electronice, înseamnă că această ţară este, în continuare, sub conducerea elitelor sataniste. Unele manifestări creştine ale lui Putin nu mi se par obligatoriu convingătoare, dacă ne gândim că aparenţe de atitudini creştine arată şi papa Francisc, va arăta şi Antihrist, fără ca asta să înseamne neapărat că-s sincere. În plus, consider că, dacă ar fi atât de creştin pe cât vrea uneori să pară, Putin nu ar fi divorţat, nu ar avea amante, nu s-ar face părtaş la asasinate politice (probabil reale), nu ar fi prieten cu Abramovici (evreu superbogat, deci escroc) şi nu ar fi el însuşi extreme de bogat (avere estimată la 70 de miliarde de dolari). Şi să nu uităm că în fruntea unei ţări nu ajunge oricine, ci cine e dorit de elite.

      http://adevarul.ro/international/rusia/averea-vladimir-putin-partaj-primi-liudmila-femeia-i-a-fost-sotie-timp-30-ani-1_51b19cfac7b855ff566915ea/index.html

      Apreciază

      • Maria said, on ianuarie 15, 2014 at 7:10 pm

        Daca cineva poate sa-l asocieze pe Putin cu Papa , inseamna ca nu mai gandeste cu capul ci cu picioarele .
        In plus , nu cred ca stie cineva mai bine viata lui Putin , decat el insusi , doar ca ne trezim vorbind , despre lucruri pe care nu le cunoastem decat din mass-media .

        Apreciază

      • Mirela said, on ianuarie 15, 2014 at 8:19 pm

        Maria

        Pentru început, îţi amintesc de hotărârea pe care ai luat-o nu demult de a nu-mi mai citi nici un comentariu. Adaug că nu ai decât să gândeşti „cu capul” şi să-l simpatizezi cât de tare doreşti nu doar pe Putin, ci şi pe papa Francisc, despre care spuneai recent că, dacă face cutare şi cutare, se pare că nu e rău şi că nu se supune sistemului. Aşadar, bucură-te că gândeşti cu capul şi fă abstracţie de gândirea mea „cu picioarele”, căci nu te afectează cu nimic.
        Iar dacă tot afirmai că aici (pe blog) mulţi sunt mari teologi, care ştiu înmiit faţă de mine, lasă-i pe ei să mă corecteze! Sau eşti între cei care ştie înmiit?

        Apreciază

      • Maria said, on ianuarie 16, 2014 at 6:30 pm

        Mirela,
        Nu m-am adresat nominal asa ca mai lasa tepele si aroganta care te caracterizeaza , esti impulsiva , mandra , artagoasa , etc, etc .
        Atat am avut de spus , iar comentariul tau este un raspuns indirect , sub perdea , la comentariul meu despre ce face Putin , in legatura cu inmultirea populatiei si apararea familiei .
        Trebuia sa nu faci nicio aluzie si sa taci . Nu-i asa ???Iar daca esti asa crestina de ce vorbesti de rau un ortodox , seful unui puternic stat ortodox ca si noi , in loc sa-i vezi faptele bune ?
        Insa , mai adevarate sunt pt tine stirile din mass-media , ca doar nu te tragi de sireturi cu Putin de-i cunosti asa bine viata intima si cea de Stat !

        Apreciază

      • Mirela said, on ianuarie 16, 2014 at 8:16 pm

        Maria
        De ce insişti să îmi citeşti postările, mai ales că ai afirmat de două ori că nu-mi vei mai citi nici un comentariu? Am înţeles care e părerea ta despre mine, nu ştiu de ce o tot repeţi (tot nu mă interesează), dar cu atât mai mult nu pricep de ce citeşti ceea ce scriu. Îţi amintesc că spuneai că scriu bla, bla, bla, mult şi prost, că nu am învăţat nimic, că nu gândesc sau o fac cu picioarele, că sunt o persoană de proastă calitate etc. Deci, dragă, concluzionez că manifeşti o atracţie irezistibilă faţă de prostie. Altfel, de ce să-ţi pierzi vremea?
        Cât despre Putin, probabil că îl cunoşti din contact direct, câtă vreme afirmi că, dacă avem o părere după informaţii din mass media, acea părere e nefondată şi „ne trezim vorbind”.
        Spui: „Iar daca esti asa crestina de ce vorbesti de rau un ortodox , seful unui puternic stat ortodox ca si noi , in loc sa-i vezi faptele bune ?” Aşa o să zici şi despre Antihrist, în perioada lui de început? Oricum, în ceea ce mă priveşte, văd că mă vorbeşti foarte de bine, ca o veritabilă ortodoxă blândă şi smerită ce eşti.
        La părerea: „comentariul tau este un raspuns indirect , sub perdea , la comentariul meu despre ce face Putin , in legatura cu inmultirea populatiei si apararea familiei .”, îţi repet că nu eşti deloc centrul vieţii mele şi că impresia ta că afirmaţiile mele te vizează au legătură cu paranoia.

        Apreciază

      • Mirela said, on ianuarie 16, 2014 at 8:40 pm

        Maria

        Ortodoxul Putin cum se încadrează în legea Noului Testament referitoare la bogăţie? Că tot ziceai tu cu mare aplomb că un ortodox adevărat trăieşte de pe o zi pe alta. Zeci de miliarde sunt strictul necesar? Sau poate că nici în Rusia nu-s săraci! O fi făcut cinstit atâţia bani? Aaaa, ştiu, e dezinformare, iar Putin e sărac lipit şi nici nu a divorţat, că doar susţine familia! Cât despre asocierea lui Putin cu papa, uite că se asociază singur! Nu ziceai tu: cu ereticul, mâna să nu dai?
        http://www.mediafax.ro/externe/papa-francisc-si-vladimir-putin-intalnire-la-vatican-cei-doi-sustin-o-solutionare-pasnica-a-conflictului-din-siria-11721255
        http://stiri.tvr.ro/intalnire-vladimir-putin-papa-francisc-la-vatican-ei-vor-o-solutie-pasnica-la-criza-din-siria_37580.html
        Cine judecă, dragă, cu duble măsuri?

        Apreciază

      • Irina said, on ianuarie 17, 2014 at 11:03 am

        Da poate ai dreptate. Eu ma gandeam la profetiile facute de un cuvios din Rusia care a zis ca daca poporul rus se ca cai Dumnezeu le va orandui un conducator crestini si Antihrist nu se va apropia de Rusia, dar daca poporul rus nu aduce pocainta atunci soarta Rusiei este distrugerea. In fine si pr Paisie Aghioritul vorbeste de distrugerea Rusiei in special a marilor orase ale Rusiei.

        Pecetea spunea staretul Gavil la inceput va fi impusa benevol, dar dupa inscaunarea lui antihrist vor fi obligati toti s-o accepte si atunci va incepe sa-i caute pe crestini prin pustietati si-i va prigoni cumplit pentru a-i face sa-i accepte pecetea. Acum cipurile se impun ici, colo, in timpul lui Antihriust impunerea va fi pe fata. La inceput pecetea va fi impusa prin viclenie fortandu-i pe oameni s-o accepte prin faptul ca nimeni nu va putea cumpara sau vinde fara ea, dar mai tarziu cand se va confrunta cu crestinii care nu au cazut prada vicleniei ii va obliga si la va spune pe fata ca aceea pecete acceptata de multi pana atunci este semnul lui care inseamna lepadare de Hristos, si crestinii vor fi chinuiti cum n-au mai fost niciodata de cand e lumea, si cei ce vor rezista pana la capat vor fi deasupra Mucenicilor de dinaintea lor. Din cauza ca oamenii s-au indepartat de Dumnezeu de buna voie si si-au pecetluit sufletele cu tot felul de patimi si pocainta la ei nu exista , vor cadea prada acestei viclenii si pentru ca-i slujesc lui Mamona vor accepta pecetea, numai cei credinciosi lui Hristos isi vor da seama de viclenie si vor alege calea pustietatii neavand nevoie sa mai vanda sau sa cumpere ceva pentru ca ei vor avea in inimi adevarata comoara pe Hristos.

        Apreciază

  2. mihai said, on ianuarie 13, 2014 at 9:27 pm

    nu nu va exista tara de ”refugiu”, sa ne amintim de cuvintele din biblie, citez: si a facut ea fiara si mici si mari, si saraci si bogati, si slobozi si robi, in cat nimeni sa nu poata cumpara ori vinde, decat numai cel ce va primi nr. numelui fiarei, adica 666, caci va fi un nr. de om, poate ca nu am citit eu cum trebuie , insa cel putin asa scria in cartea apocalipsei
    in concluyzie nu va exista refugiu pt. nimeni decat in zonele pusti, si bineinteles pt. cei ce constientizeaza ce inseamna nr. fiarei

    Apreciază

    • Maria said, on ianuarie 17, 2014 at 1:48 pm

      Mirela ,
      Dar tu crezi ca Putin , un sef de stat intr-o tara puternica precum Rusia , sta ca un mameluc , fara sa aiba intalniri cu persoanele din varful piramidei ale acestei lumi ?
      Si de unde esti tu sigura ca intalnirile cu Papa , au fost contrare principiilor ortodoxe in ceea ce-l priveste ?
      Putin se intalneste cu orice diplomat al acestei lumi , pentru ca este o putere de care se tem cei care cred ca ei sunt puternicii lumii , iar intalnirile reprezinta activitatea unui om politic mare si de temut pt altii .
      Vad ca te obsedeaza bogatia unora si bogatia lui Putin , de parca stii tu , ca la Judecata , acestia vor fi scutiti de intrebari . Vad ca le duci grija , uite ce preocupare interesanta pentru sufletele altora decat pentru sufletul tau ???
      Iar cand dai mana cu ereticul , inseamna ca te asociezi cu acesta , ii impartasesti credinta si faci ce face si el , ceea ce Putin nu face ce face Papa , pt ca Rusia este o tara ortodoxa si Putin este in contact permanent cu monahii din Sfantul Munte , de unde vin si rugaciunile acestora , pt Rusia si pt intreaga Ortodoxie .
      Uite Mirela , daca esti o adepta a mass-mediei , las-o balta si nu mai pune link-uri de la Mediafax si tvr.ro ca eu una , imi este sila de aceste stiri ale slugilor Sistemului .
      Oare , de cand esti pe blog , inca nu ai invatat lucrul acesta ???
      Sincer imi pare rau pentru tine ca ai o gandire simplista !

      Apreciază

    • Maria said, on ianuarie 17, 2014 at 2:02 pm

      Mirela ,
      Uite , informatiile mele despre Putin , nu le iau din mass-media , ci le primesc de la niste monahi din Rusia , spre deosebire de tine , iar pe tine , sa te preocupe ce vei face tu , cand antihrist iti va tine calea , in cazul mandriei tate ranite de „teolog cu diplome multe „.
      Atunci cand dai raspunsuri la comentariile mele , vei primi replici , asa cum tu ai inceput , comentand o fraza a mea despre Putin .Cateodata esti atras si de” prostia” unora , incercand sa le arati greselile , insa cu oameni bolnavi de mandrie si aroganta , stapaniti , n-o scoti la capat , asa ca , sa terminam ca nu-mi face placere sa-ti mai scriu numele .

      Apreciază

      • Mirela said, on ianuarie 17, 2014 at 6:13 pm

        Dragă Maria

        Eşti liberă să-l crezi oricât de bun creştin pe Putin, că nu te opresc eu, crede-l şi pe papa Francisc şi pe cine vrei. Eu prefer să gândesc în continuare „simplist” şi „cu picioarele”, cum zici că fac, şi să am mari dubii asupra sincerităţii ortodoxiei cuiva care implementează cipuri, îşi dă acordul pentru asasinarea inamicilor (poate prăbuşirea avionului prezidenţial polonez a fost un accident? Sau, dacă a fost atentat, Putin habar n-avea, desigur.), participă activ la ritualuri evreieşti, aprizând menorah cu kippa pe cap, vorbeşte despre anul dragonului şi despre „norocul” pe care naşterea în anul dragonului i l-a adus etc.
        Cât despre faptul că insişti să îmi citeşti prostiile, poate e bine să reţii că, atunci când eşti prea tare atras de prostie, trebuie să ai grijă să nu cazi în ea.
        Şi întrucât nu-ţi place schimbul de replici cu mine (e firesc, când nivelul interlocutorilor este diferit), renunţarea la citirea comentariilor mele sau la ideea paranoidă că tot ce scriu te vizează te-ar scuti de multe neplăceri şi de timp pierdut.

        Apreciază

      • Irina said, on ianuarie 17, 2014 at 11:28 pm

        Fetelor Maria si Mirela ganditi-va ca parintii au spus ca daca nu vom avea dragoste unii fata de altii vom fi o prada usoara pentru diavol si sluga lui Antihrist. Spune in Sf Scriptura ca cei care ii fac pe fratii lor prosti sau nebuni sunt vrednici de iad. Maria incearca te rog sa accepti si parerea altora si sa nu te mai superi asa cand esti atacata sau cel putin incearca sa nu mai folosesti injurii la adresa cuiva ca nu este crestineste. Iarta-ma Maria dar esti prea spontana si uneori prea directa si nu stiu daca este chiar bine. Sper sa nu te superi pe mine. Sa ne umple Dumnezeu de pacea Sa pe toti.

        Apreciază

      • Mirela said, on ianuarie 18, 2014 at 10:40 am

        Irina

        Întrucât din comentariul tău reiese că Maria a reacţionat astfel la un atac al meu, te rog să reciteşti comentariile mele şi ale Mariei şi să îmi arăţi care este acel atac. A avea dubii la adresa sincerităţii ortodoxiei unui politician care impune cipuri (plus altele)? A le exprima, ca răspuns la nelămurirea lui nea anderthal: „Nu inteleg de ce Rusia accepta inselatoria asta daca se prezinta in fata lumii ca o tara crestin ortodoxa”?

        Apreciază

  3. axn said, on ianuarie 13, 2014 at 10:13 pm

    Uite ca a venit si momentul in care trebuie sa alegi :Dumnezeu sau mamona?
    Daca , voluntar, nu ne-am schimbat vietile in bine acum vine momentul in care Dumnezeu cere asa ceva.

    Stateam si faceam un calcul: tot ce detin eu(lucruri materiale ca banii nu am) nu valoreaza f mult. Poate cateve zeci de mii de euro.(deja e mult)
    Singurul gand din cap acum este: Te lepezi de Iisus pentru X mii euro? Tot ce am adunat eu pana azi, nu este decat balast, greutati, desartaciuni. Iar acum resimt acest lucru din plin. Multi zic ca nu este nimic, altii dorm de-a binelea, preotii care ar trebui sa vorbeasca fac ascultare sau sunt si ei prea ocupati cu ridicarea unei biserici. Mi se rupe inima de tara asta si de romanii care traiesc aici.

    As zice mai multe dar vrajmasul vegheaza.

    Dumnezeu sa ne ajute si sa ne miluiasca !

    Apreciază

    • tataia said, on ianuarie 14, 2014 at 12:55 pm

      Nu e vorba de lucruri materiale aici. Este vorba de a-ti pierde familia, rudele, prietenii.

      Apreciază

      • mihai said, on ianuarie 14, 2014 at 10:11 pm

        tataia frate, aici vom fi in postura de a alege ori alba ori neagra, eu unul nici nu vreau a ma gandi

        Apreciază

      • Mirela said, on ianuarie 15, 2014 at 2:24 pm

        Da, nu e vorba doar de lucruri materiale, ci de renunţarea la absolut orice/oricine te desparte de Hristos. Adică, renunţare la prieteni, la rude apropiate, la un pat cald, la o pâine, la orice confort, la modul de viaţă cu care eşti obişnuit, la sanătate şi chiar la viaţa proprie şi a celor dragi. E greu, dar să nu uităm că în iad e şi mai greu. În plus, iadul e veşnic, în timp ce aceste dureri pământene sunt trecătoare, iar în iad nu ne ajută nimeni, însă pe cel care face voia lui Dumnezeu îl ajută Hristos şi sfinţii Lui.

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 17, 2014 at 4:49 pm

        tataia

        Doamne ajuta!

        Poti te rog traduce?

        Parents call police to aid psychotic teen, cops show up and kill him

        http://www.naturalnews.com/043550_psychotic_teen_police_brutality_homocide.html

        Apreciază

  4. Marius Ianuş said, on ianuarie 13, 2014 at 10:54 pm

    Îmi cer iertare tuturor. Eu am promovat ideea obținerii unei cetățenii străine, fără să fiu totuși bine documentat. Nu mă refeream la plecare din țară, ci, pur și simplu, la obținerea unei a doua cetățenii, dar nu știu dacă asta ar rezolva ceva. Era o soluție fantezistă, firește. (Mai am o astfel de soluție, poetică: facem o insulă artificială pe un râu de graniță sau în Marea Neagră, o declarăm țară și ne facem noi acte. Sigur că ar fi o problemă cu recunoașterea lor etc, dar…) Soluția ar trebui să fie mai practică, mai realistă. Eu voi face o acțiune personală, veți afla în câteva zile despre ce e vorba de pe blogul meu. Poate și astfel de mici acțiuni individuale pot ajuta. Dar cel mai mult să ne încredem în Dumnezeu și în Puterea Rugăciunii. Doamne ajută!

    Apreciază

  5. John of Romania said, on ianuarie 13, 2014 at 11:59 pm

    Traducerea articolului despre musulmanul ucis de „crestini” in Republica Centrafricana
    http://www.realitatea.net/incident-ocant-in-africa-au-atacat-un-barbat-in-autobuz-l-au-ucis-i-l-au-mancat_1357290.html

    Apreciază

  6. Adryan said, on ianuarie 14, 2014 at 12:01 am

    Cum vor arăta buletinele electronice

    Apreciază

    • dd said, on ianuarie 14, 2014 at 12:30 am

      Deci e clar..oricum o dai tot are cip.

      Pot sa-si pastreze buletinele. Eu unul nu vreau sa imi fac. Nu ma duc cu valul lumii.Nu pot sa imi faca nimic., O sa ajung rau de tot dar asta e. Voi fi liber.

      Apreciază

  7. Alex said, on ianuarie 14, 2014 at 2:11 am

    Salut….

    baieti, tot respectul pentru munca depusa.

    Va rog, nespus de mult, sa facem un front comun, pentru un inamic comun.

    As dori, sa incercam sa scriem impreuna, desi sunt sigur ca voi aveti destule date dar daca e nevoie va ajutam si noi, unu cate unu… sa scriem si sa ARGUMENTAM LOGIC DE CE NU ESTE BINE SA PRIMEASCA LUMEA ACTELE BIOMETRICE.

    EU VA LAS CATEVA UMILE IDEI:

    1. Diferenta dintre un sistem totalitar (dictatorial) si unul „demono-crat” este ca in asa-zisa demono-cratie ai dreptul la intimitate, libertatea de exprimare si libertatea fizica. Insa, prin microcip, datele se vor informatiza, se vor trimite in diferite parti ale planetei (cel mai probabil in Ierusalim) si vor fi accesibile unor persoane cu anumite interese.

    2. Cate persoane nu au suferit datorita bancilor? Datorita asa-ziselor si asa-inventatelor taxe ale „sistemului” demono-crat (statului)? Oare nu e asa ca cu cat statu’ stie mai putine despre tine, cu atat mai bine?

    3. De ceva timp incoace, cei de la colt de strada vorbesc despre tine, cum ca ai crede in mosh gerila.. sau mai bine zis in basme precum teroristi, holocaust, sau altele… Atentie, in principiu aceste concepte sunt logice, insa daca sunt analizate, de ex. razboiul impotriva terorismului… cine e dushmanu? este dushmanu bine definit? NU! Atunci putem folosi acest pretext pentru a face ce vrea „muschii nostri”… nu?

    4. Din ’89 incoace lumea din romania nu s-a saturat sa creada in politicieni? in demono-crati in viitorii tehnocrati sau alte specimene franco-iudeo-masoniste? oare ei nu vad ca toata aceasta cacealma e special creata pentru ca „cineva” sa se ridice de „jos” sa pedepseasca bancherii, politicienii, pe cei bogati si sa faca „dreptate” si sa „ofere” identitatea electronica tuturor vitelor si boilor (unii presupun fals ca ne tragem din maimuta, eu „zic” ca ne tragem din boi si vaci ca sunt cu mult peste noi majoritatea mai inteligenti!!!)

    5. OBLIGATIA TINE DE DICTATURA!!!

    NU AM VOTAT, NU AM ALES, NU MA INTERESEAZA MICROCIPUL!!!

    ADICA, MASONII INDRACITI, SLUGILE UE+SUA+ISRALE, NU AU „BANI” PENTRU MODERNIZARE SPITALELOR, PENTRU MODERNIZAREA INVATAMANTULUI, PENTRU INVESTITII PUBLICE ETC. DAR II […] SI AU BANI PENTRU MICROCIPURI PE BULETINE, CARD-DRAC-URI DE SANATATE SI ALTE METODE SINISTRE PENTRU CONTROLUL ABSOLUT AL CETATEANULUI?

    6. SE VOTEAZA LEGI, PREZISE IN APOCALIPSA DUPA IOAN, PRECUM CELE ALE ELIBERARII CONDAMNATILOR, ETC. DOAR CA , S-AR „PUTEA” CA ACESTIA SA TREBUIASCA SA ACCEPTE SA FIE „PECETLUITI” PENTRU A FI „SISTEMUL” SIGUR CA EI NU VOR MAI COMITE NICI O FAPTA NU?!

    BAIETI….

    Hristos in Treime Slavit sa va dea Sanatate si Mantuire… Restu’ e temporar… va rog mult, si pe voi si pe altii de pe alte bloguri care inca mai au ochii deschisi si inca mai au fortza si curajul de a apara adevarul, sa faceti un articol GOLD, care sa fie primul in afisajul fostru tot acest an, sa iesim in strada care inca mai suntem in tzara, sa nu ne lasam sodomiti de noua ordine mondiala satanico-masonico-iudaica.

    Va rog mult!

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 14, 2014 at 9:11 am

      Alex

      Am cenzurat anumite cuvinte si te rog mult sa nu le mai folosesti cand comentezi.

      Apreciază

  8. wanoo21 said, on ianuarie 14, 2014 at 9:57 am

    Reblogged this on wanoo'blog.

    Apreciază

  9. Marius Ianuş said, on ianuarie 14, 2014 at 11:33 am

    Părintele Ioan de la Sihăstria Rarăului mi-a spus așa: ”Eu trăiesc fără buletin”. Și are dreptate. Domnul se va îngriji de noi și fără buletine. Mai rău e de copiii care nu au încă 14 ani. Vor mai fi lăsați la școală dacă nu au buletine? Să sperăm că da.

    Apreciază

    • Marius Ianuş said, on ianuarie 14, 2014 at 11:36 am

      Se poate trăi și fără școală, sigur, dar câți își vor îndemna copiii să renunțe la studii?

      Apreciază

      • dd said, on ianuarie 14, 2014 at 12:48 pm

        Si ce vor invata la scoala? (Ne)Educatie sexuala, cum se fi rebel, cum poti fi pe invers, ca nu exista Dumnezeu.
        Da iti asumi niste riscuri cand iei o decizie de genul asta.

        Apreciază

      • dd said, on ianuarie 14, 2014 at 12:56 pm

        Inca o chestie care am citit-o. Sa stii ca nu peste mult timp si copii vor avea buletine. Nu conteaza varsta, o sa te puna sa semnezi tu pentru ei.

        O sa vezi ca dupa unificarea tuturor actelor intr-un singur card , o sa devina obligatoriu ca si cei mici sa aiba buletin sau mai rau implant.

        Nu pot sa urmareasca doar pe unii, trebuie sa fie toti asa cum se zice in Apocalipsa.

        Asa cum a fost si ‘emanciparea femeii’. Nu puteau sa taxeze doar jumatate de populatie. nu doar jumatate de populatie trebuia sa munceasca ca un sclav.

        Apreciază

      • Irina said, on ianuarie 14, 2014 at 11:20 pm

        Arhim Gavril spune ca pana la inscaunarea lui Antihrist pecetea se va aplica benevol, dar dupa inscaunare va obliga si va prigonii pe cei ce vor refuza pecetea. Ma gandesc doar la ce a spus pr Paisie Aghioritul cum ca cei care vor accepta buletinul vor pierde harul lui Dumnezeu pentru ca vor fi deja cu un picior in groapa si de aceea vor accepta si pecetea pentru ca fara harul lui Dumnezeu nu vor rezista. De aceea nu trebuie, cu ajutorul lui Dumnezeu sa acceptam aceste acte.

        Apreciază

      • Irina said, on ianuarie 14, 2014 at 1:56 pm

        Pai daca copii impartasesc valorile parintilor atunci isi vor urma parintii si vor renunta la scoala. Diferente de conceptii apar de obicei in cazurile in care parintii dupa o viata in pacat se intorc la credinta cand deja copiii au luat de buna educatia de dinainte de convertire( stiu cazuri) si atunci intr-adevar este mai greu. Mai sunt si cazuri in care copii sunt gata sa renunte la studii numai sa nu accepte vreun cip si parintii nu-i pot intelege ba mai mult le face viata calvar propriilor copii. Pt parintii credinciosi care au copii mici treaba e mult mai usoara crescuti de mici in credinta ei vor accepta grija parintilor si ii vor urma la bine si la greu.

        Apreciază

      • mihai said, on ianuarie 14, 2014 at 10:09 pm

        da marius frate ai perfecta dreptate

        Apreciază

      • Irina said, on ianuarie 14, 2014 at 11:28 pm

        Are si nu are dreptate Mihai, dar dd are si mai mare dreptate ca scoala din ziua de azi nu mai ofera o educatie calitativa dpv a cunostiintelor, dar nici o educatie sanatoasa dpv moral copiilor. Americanii au obtinut legal posibilitatea de a-si educa copiii acasa prin asa numita homeschool si asta pe buna dreptate. Crezi ca noi nu am putea face asta, chiar si daca este ilegal? Cred ca ar fi mai benefic pentru copiii. Biserica trebuia sa infiinteze scoli si chiar licee ortodoxe, s-a inceput ceva in Bucuresti, dar prea tarziu din pacate.

        Apreciază

  10. danutza said, on ianuarie 14, 2014 at 2:10 pm

    http://observator.tv/social/cum-vor-arata-buletinele-electronice-116511.html
    3 variante…doar cu cip!

    Apreciază

  11. Maria said, on ianuarie 14, 2014 at 2:43 pm

    Cum sa traiesti fara scoala si sa nu stii sa citesti intr-o carte ???
    Doar daca va fi scoala contra-cip , asa da , mai bine in padure si pustietate .

    Apreciază

    • ed said, on ianuarie 15, 2014 at 10:43 am

      da,poti trai fara scoala,educi copii acasa…ce este asa greu???

      Apreciază

      • blue said, on ianuarie 15, 2014 at 12:50 pm

        Bre, ed, dar dumneata îţi educi copiii acasă? Sau o scrii doar aşa, ca să vezi dacă poţi posta?

        Apreciază

      • Irina said, on ianuarie 15, 2014 at 2:42 pm

        Ce ti se pare asa de anormal ce a zis ed. Americanii isi educa de mult copiii acasa prin programul acceptat de Guvern homeschool tocmai pentru ca li se pare niciva scoala oficiala si ei sunt sectari, iar noi ortodocsi ne cramponam cand auzim de aceasta posibilitate de educare acasa a propriilor copiii . In revista Familia Ortodoxa a fost un articol cu o familie de romani din America care-si educau copiii acasa si faceu cu ei lectii de geografie, istorie, fizica, chimie,matematica, biologie si mai mault aveau posibilitatea sa-si aleaga materialele de invatare si de exemplu la biologie ii invatau pe copiii teoria creationista spre deosebire de scolile oficiale care prezentau elevilor teorie evolutionista. Si exemplele pot continua. Important este ca si noi si copiii nostri in aceste vremuri cand cipurile bat la usa sa absolvim scoala mantuirii si de aceea crezi ca va mai fi importanta scoala oficiala pentru crestiniii care nu vor accepta aceste documente? Eu cred ca nu.

        Apreciază

      • blue said, on ianuarie 15, 2014 at 6:47 pm

        Întrebarea era punctual pusă pentru ed. Şi aştept răspuns. În rest, sunt de acord cu comentariul Irinei, am văzut şi eu reportajul cu acei copii.

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 16, 2014 at 11:23 pm

        blue

        Doamne ajuta!

        Poti te rog traduce?

        Blogger’s Incarceration Raises First Amendment Questions

        http://www.nytimes.com/2014/01/12/us/bloggers-incarceration-raises-first-amendment-questions.html?hp&_r=3

        Apreciază

      • blue said, on ianuarie 21, 2014 at 1:09 pm

        Întemniţarea unui blogger ridică întrebări cu privire la primul amendament

        Birmingham, Alabama – Timp de peste șase ani, Roger Shuler a vânat pe blogul său personalităţi ale instituţiilor de stat politice şi de justiţie. Blogul Schnauzer Legal găzduieşte o sumă de acuzații furioase, dar adesea primite pe surse, de corupție profundă și amplă conspirație. Unele dintre aceste acuzații au fost verificate în instanța de judecată, blogger-ul aflându-se în proces cu vecinul său, cu avocatul vecinului, cu fostul său angajator, cu Departamentul de Poliție, cu Departamentul șerifului şi cu doi judecători, printre alţii. Cele mai multe procese le-a pierdut.
        Dar chiar și cei care doreau reducerea lui la tăcere, aceştia fiind mulţi, nu au considerat că trebuie să se întâmple asta : domnul Shuler stă în închisoare pe termen nedefinit, iar acum figurează înscris pe lista jurnaliştilor închiși în întreaga lume, păstrată de către Comitetul pentru Protecția Jurnaliștilor. Acolo, în compania reporterilor închiși în China, Iran și Egipt, este domnul Shuler, singura persoană de pe listă care locuieşte în emisfera vestică.
        Fost reporter de sport și fost angajat în departamentul „publicații” al unei universităţi, domnul Shuler, de 57 de ani, a fost arestat la sfârșitul lunii octombrie sub acuzaţia ruşinoasă legată de un proces de calomnie intentat de către fiul unui fost guvernator. Împrejurările care au condus la această arestare, incluzând un ordin judecătoresc pe care mulţi experţi în justiţie l-au descris ca fiind neconstituţional, şi comportamentul domnului Shuler pe care unii dintre aceiaşi experţi l-au descris ca fiind de tip autodistructiv, au condus la un test murdar de drept constituţional.
        „Există situaţii în care, uneori, nu există băieți buni”, a spus Ken White, un fost procuror federal din Los Angeles, care scrie despre legea Primului Amendament şi verifică punerea sa în practică.
        Dl. Shuler nu este străin de procesele de defăimare, cum ar putea cineva presupune, citindu-i blogul. El a început în 2007 să se documenteze asupra unui litigiu de proprietate avut cu vecinul său, care a explodat într-un război legal și s-a încheiat cu avocatul vecinului devenind coproprietar al casei domnului Shuler, care este situată în Birmingham. Mai târziu, blog-ul a început să expună ceea ce el a pretins a fi mașinațiunile corupte ale unor puternice personalităţi, majoritatea republicane, manifestând îndeosebi duşmănie față de fostul guvernator Bob Riley.
        Afirmațiile sale au în mod frecvent tentă sexuală, incluzând o afirmație recentă că un judecător federal a apărut într-o revistă pornografică gay și o teorie în care mai multe sinucideri au fost de fapt un șir de crime motivate politic. Începând din ianuarie 2013, domnul Shuler, citând surse neidentificate, a început să scrie că Robert Riley Jr., fiul fostului guvernator, a lăsat însărcinată o femeie, parte a grupului său de lobby, pe nume Liberty Duke, pe care ar fi plătit-o în secret să facă avort. Amândoi acuzaţii au negat, iar doamna Duke a jurat într-o declarație pe proprie răspundere că nici măcar nu au fost vreodată singuri în aceeași cameră.
        În luna iulie, domnul Riley și doamna Duke au solicitat un ordin de la tribunal împotriva unor astfel de postări, citându-i pe domnul Shuler și soția sa, Carol, în procese de defăimare. Un judecător a emis un ordin temporar de restrictie, în septembrie, oprindu-l pe Shuler să mai publice „orice afirmație defăimătoare”, despre domnul Riley și doamna Duke și cerând ca postările ofensatoare să fie imediat eliminate.
        Un astfel de ordin devastator a şocat pe unii dintre avocați ca fiind prea restrictiv iar domnul Shuler a pretins că nici măcar nu aflase despre el.
        Familia Shuler a refuzat să răspundă la ușă atunci când reprezentanţii legali au venit pentru a le aduce documentele emise de instanţă, declarându-şi suspiciunile în postări pe blog cum că vizitele ar face parte dintr-o „campanie de intimidare și hărțuire”, rezultat al publicării unui alt subiect.
        Într-o după-amiază, în timp ce familia Shuler se îndrepta cu maşina către biblioteca locală, unde domnul Shuler îşi redacta blog-ul de când nu li se mai permitea să-şi plătească internetul, un membru al Departamentului Serifului i-a tras pe dreapta, spunându-le să oprească. Ofițerul apoi le-a înmânat actele, pe care cei doi Shuler au refuzat să le accepte, considerând ca impropriu serviciul în conformitate cu un astfel de pretext.
        „Am aruncat amândoi actele pe fereastră în timp ce ne îndepărtam”, a precizat doamna Shuler într-un interviu.
        Familia Shuler a ratat o audiere în ziua următoare, și ordinul de restricție a fost înlocuit cu un ordin preliminar formulat în mod similar, pe care unii avocaţi liber-practicieni îl consideră o încălcare clară a drepturilor domnului Shuler prevăzute de Primul Amendament.
        „Mi se pare că ordinul judecătorului a fost într-adevăr exagerat”, a declarat David Gespass, un avocat de drept civil din Birmingham, care a fost revoltat de decizia inițială a judecătorului de a păstra cazul cu uşile închise.
        Dl. Shuler a continuat să-şi redacteze blog-ul. La data de 23 octombrie, poliția l-a urmarit pe domnul Shuler în timp ce oprea în faţa casei sale, l-a arestat în propriul garaj și l-a dus la închisoare sub acuzația de sfidare și opunere la arestare.
        În colțurile „hyperpartizane” din blogosferă, unde domnul Shuler era deja cunoscut, a fost șoc. Chiar și unii dintre dușmanii săi consecvenţi s-au alarmat.
        Clubul Naţional al Bloggerilor, un grup condus de activistul republican Ali Akbar, care a amenințat, de asemenea, pe domnul Shuler, cu darea în judecată pentru defăimare, a lansat o declarație de condamnare a domnului Shuler pentru răspândirea zvonurilor de teroare cibernetică, dar, de asemenea, a criticat ordinul judecătoresc căci crea un potențial efect de intimidare asupra blogging-ul.
        Comitetul Reporterilor pentru Libertatea Presei a trimis o scrisoare judecătorului.
        La data de 14 noiembrie, judecătorul a ţinut o audiere, și domnul Shuler, care s-a reprezentat singur în instanţă, a insistat spunând că curtea nu are jurisdicţie asupra lui şi a numit instanţa de judecată ca fiind o glumă. Judecătorul a decis că ședința a „servit ca proces pe fond” și a luat o hotărâre finală: domnului Shuler i s-a interzis sa publice despre domnul Riley sau doamna Duke ca fiind implicaţi într-o idilă, despre avort sau recompense băneşti, i s-a pus în vedere să le plătească aproape 34.000 dolari taxe legale, și să elimine postările ofensatoare sau să rămână în închisoare.
        Dl Riley a declarat că refuzul domnului Shuler de a se implica în procesul legislativ a dat judecătorului marjă de manevră pentru a redacta hotârărea definitivă.
        „Dacă cineva poate ignora continuu judecătorul doar spunând,” Nu aveţi jurisdicţie asupra mea „, atunci întregul sistem se prăbuşeşte”, a spus Riley, adăugând că domnul Shuler nu poate invoca necunoașterea procesului legal. „Aceasta nu este prima dată când Roger Shuler s-a aflat în faţa instanței de judecată.”
        Dar domnul White și alții spun că în fața unui judecător se poate tăcea, calomnia trebuie dovedită la proces, sau cel puțin că un proces de soluționare a litigiilor implică mai mult decât o succesiune rapidă de audieri, ci şi probele prezentate de către reclamanți.
        „Cu idioţii nu te joci”, a spus White. „Cred că se poate spune că ceea ce face instanța de judecată este neconstituțional și supărător și, de asemenea, că Shuler este propriul său dușman.”
        Deci, în timp ce furia publică a cuprins totul, domnul Shuler a rămas în închisoare, nedorind să-şi şteargă postările de pe blog şi, de asemenea, nedorind să-şi angajeze un avocat pentru a contesta în instanţă încarcerarea sa.
        „Aceasta este o instanţă coruptă şi criminală”, a spus el intr-un interviu din închisoare.
        Soția lui a declarat că va cere daune când totul se va sfârşi, dar domnul Shuler se gândeşte dincolo de remediile civile de data aceasta. El plănuieşte să acuze de infracţiuni federale pe judecător.

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 22, 2014 at 9:28 am

        blue

        Multumesc mult.

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 22, 2014 at 1:56 pm

        blue

        Poti te rog face si transcriptul?

        Devil’s microchip 666 – Mount Athos. Part 1

        Devil’s microchip 666 – Mount Athos. Part 2

        Apreciază

      • blue said, on ianuarie 22, 2014 at 11:37 pm

        Saccsiv

        Frate, sunt în mijlocul unor examene şi sunt foarte presată de timp zilele astea. Învăţ până la ore târzii din noapte şi mai trebuie să mă şi odihnesc. Dar promit să mă uit pe ele poimâine de dimineaţă, sper să nu dureze mai mult de trei ore treaba. Să nu fie cu supărare, dar chiar nu se poate mai devreme de atât. Doamne ajută!

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 23, 2014 at 4:44 am

        blue

        Sa te ajute bunul Dumnezeu! Mai bine ia o pauza cu traducerile si anunta-ma cand termini cu examenele.

        Apreciază

      • blue said, on ianuarie 23, 2014 at 10:56 pm

        Poate ai dreptate. De la întâi februarie mă liniştesc şi eu. Mulţumesc pentru susţinere şi înţelegere. Să ne ajute Dumnezeu pe toţi.

        Apreciază

  12. vasi said, on ianuarie 14, 2014 at 8:08 pm

    Le vor aplica si bebelusilor carduri electronice in timp. In Emiratele Arabe (prieteni ai SUA) este obligatoriu ID cu cip la bebelusi (de la 6 luni daca nu ma insel) semneaza parintii pentru ei, inca nu-I ampreteaza dar si ei sunt obligati in system. Iarasi amprente doar de la 2 degete sa nu fie inselaciune, la fel au spus si in Emirate ca numai de la 2 degete si cand s-au dus oamenii sa se inregistreze li s-au luat amprente de la toate degetele, palme si partea laterala a palmelor/mainii . Sant vicleni, minte lumea ca sa-i prinda in plasa, de aceea sa nu aveti niciodata incredere in ce spun ei si sa refuzati din start orice cochetarie cu sistemul satanei. Cum spune si in profetii, prin viclenie vor pecetlui oamenii.

    Doamne ajuta.

    Apreciază

  13. GabiM. said, on ianuarie 15, 2014 at 12:39 am

    Da,dar ce este de facut?!? Sper ca cineva are un raspuns,pe care sper sa il primesc si eu…Vedeti si aici: http://art31.ro/lucrurile-pe-care-nu-vi-le-vor-spune-wi-fi-moartea-invizibila-care-distruge-noile-generatii/ Doamne ajuta!

    Apreciază

  14. Mirela said, on ianuarie 15, 2014 at 7:52 pm

    Părerea mea este că cea mai mare vină o poartă ierarhii şi preoţii, căci ei au datoria de a conduce poporul lui Dumnezeu către mântuire, nu către iad. Vocea unui laic nu are aceeaşi autoritate ca a unui ierarh/preot, iar pentru că aceştia tac, laicii care strigă sunt luaţi adesea drept paranoici. De aceea, consider că trebuie să îi trezim pe preoţii pe care-i cunoaştem, să le trimitem/arătăm materiale informative (citate şi filmuleţe anticip ale sfinţilor şi ale marilor duhovnici, profeţii apocaliptice etc.), să le amintim (la nevoie, cu severitate) că au datoria de a călăuzi sufletele care le-au fost încredinţate şi că vor răspunde pentru ele, să le atragem atenţia că prin tăcere îl trădează pe Hristos şi că trebuie să informeze neîntârziat lumea că actele cu cip sunt paşaport spre iad ce trebuie obligtoriu refuzat La Pungeşti s-a văzut care este forţa oamenilor conduşi de preoţi vrednici.

    Apreciază

    • Irina said, on ianuarie 17, 2014 at 11:43 am

      Maria are dreptate nu putem sa stim noi ce este in sufletul unui om si mai ales sa ne bazam pe spusele mass-media. Cert este ca Putin merege regulat al biserica spre deosebire de alti politicieni mai ales din tara noastra

      Apreciază

      • Mirela said, on ianuarie 17, 2014 at 6:24 pm

        Fireşte că nu putem să ştim ce e în sufletul omului, dar discuţia era despre faptele omului. Cât despre mersul regulat la biserică, chiar e acesta un argument de veritabilă şi sinceră ortodoxie, când unele fapte mărturisesc altceva? Dar fiecare e liber să creadă ce doreşte!

        Apreciază

      • Irina said, on ianuarie 18, 2014 at 11:21 am

        Intr-adevar Mirela mersul la biserica nu este neaparat un criteriu, pentru ca sunt si oameni care merg la biserica fara a traii credinta. Dar repet numai Dumnezeu stie ce se ascunde in ungherele sufletului fiecaruia si de aceea nu poate fi o certitudine nici ce crezi tu nici ce cred eu cu Maria. Noi vedem niste fapte si putem judeca bazanadu-ne dupa aparente realitatea poate fi alta. Nu stim nici ce a fost cu avionul japonez, cine stie poate a fost o legitima aparare, poate sa fie un viclean Putin, Dumnezeu stie.

        Apreciază

      • Mirela said, on ianuarie 18, 2014 at 1:24 pm

        Irina

        Nici nu mi-am dat cu părerea despre ce e în sufletul lui Putin şi nici nu mi-am exprimat siguranţa vizavi de încadrarea sau de scopurile lui, ci doar am enumerate nişte aspecte care, în opinia mea, ridică suspiciuni asupra sincerităţii ortodoxiei lui. În plus, nu am impus nimănui părerea mea şi nu i-am catalogat în nici un fel pe cei care gândesc diferit de mine.
        Cât despre prăbuşirea avionului prezidential polonez, nu poate fi vorba despre legitima apărare a ruşilor, căci acela nu era avion de război. Dar, pentru diverse amănunte şi clarificări, îţi recomand să citeşti cele câteva articole postate pe site-ul Bucovina profundă pe această temă Sunt elocvente.
        http://bucovinaprofunda.wordpress.com/category/katyn-smolensk/
        Doamne-ajută!

        Apreciază

      • Irina said, on ianuarie 22, 2014 at 11:23 am

        Nici eu nu vreau sa-mi impun parerea si nu neg ca poate ai dreptate. Mie doar mi s-a parut interesant faptul ca merge la biserica duminica, ca l-a primit frumos si l-a aparat pe staretul de la Vatoped, ca este impotriva legalizarii homosexualitatii, lucruri care nu le vezi la politicienii nostri de pilda. In concluzie iti respect opinia, pentru ca fiecare are dreptul sa si-o expuna si mai mult are tot dreptul sa nu fie agresat pentru opinia pe care o are.

        Apreciază

      • Mirela said, on ianuarie 18, 2014 at 3:28 pm

        Irina
        La adresa http://antiiluzii.blogspot.com/2012/02/scrisoare-din-polonia-asasinarea-lui.html sunt multe informaţii despre catastrofa de la Smolensk. Acolo este şi un flm, Scrisoare din Polonia, care aduce multe semne de întrebare. Avusesem impresia că e pe Bucovina profundă (de aceea am făcut anterior trimiterea la acest site), dar am constatat că nu de acolo îl ştiam.

        Apreciază

    • Irina said, on ianuarie 18, 2014 at 11:29 am

      Mirela stiu ca tu ti-ai spus doar parerea, si bine ai facut pentru ca fiecare avem dreptul la opinie numai ca Maria este o fire mai impulsiva si directa si de aceea are si obiceiul probabil de a cataloga in fel si chip fara a-si da seama ca nu are cum sa stie ce este in sufletul omului si mai ales sa judece ea daca cutare e mandru sau mai stiu eu cum, dar nu cred ca o face din rea intentie. Oricum de mandrie nimeni nu scapa chiar si sfintii s-au confruntat in masura mai mare sau mai mica cu aceasta patima ce are tot felul de tentacule cu care pe toti ne cam prinde.

      Apreciază

  15. Ortodox Liber said, on ianuarie 16, 2014 at 11:41 pm

    Pai eu zic sa le dam in cap astora de la ghiseu chiar cu armele lor. Cercetand sa vad ce mai scrie in mascarada aia de carta a drepturilor omului am dat peste alta numita CARTA DREPTURILOR FUNDAMENTALE A UNIUNII EUROPENE. Si acolo fratii mei intru Hristos scrie asa printre multe alte bla, bla-uri:

    Articolul 3:
    Orice persoană are dreptul la integritate fizică și psihică. Comentariu: Dumneavoastra stat al UE, Romania cand doriti sa ma „binecuvantati” cu pecetea dracului imi deranjati integritatea psihica pentru ca parintele meu duhovnic si eu ca persoana nu vreau sa fiu decat rob al lui Hristos.

    Articolul 5:
    Nimeni nu poate fi tinut in sclavie sau in servitute. Comentariu: Dumneavoastra stat al UE, Romania imi ingraditi libertatea facandu-ma un sclav electronic.

    Articolul 7:
    Orice persoană are dreptul la respectarea vieții private și de familie, a domiciliului și a secretului comunicațiilor. Comentariu: Dumneata Romania, stat UE vrei sa-mi incalci mie dreptul la viata privata si sa ma urmaresti peste tot.

    Si asa putem continua la nesfarsit. Cred ca un avocat ortodox care nu vrea nici el aceste blestematii de acte ar putea tine cu ajutorul bunului Dumnezeu statul asta plin de slugoi masonici in sah pana sa le vina acru in gura. Nu uitati ca la CNAS sistemul integrat nici acum nu functioneaza bine. Adica eu am o grupa de sange care eu o stiu dar la ei e posibil sa am alta. Cred ca bunul Dumnezeu cum a incurcat limbile nebunilor la Turnul Babel, prin rugaciunea tuturor le poate incurca mintea si mai si. Si pe final ma mai gandesc la ceva. Imi aduc aminte de viata Sf. Vasile cel Mare cum sfantul se ruga Maicii Domnului ca sa-l omoare pe Iulian Apostatul si cum a vazut Sfantul Vasile pe Maica Domnului trimitand pe Sf. Mucenic Mercurie ca sa-l omoare si cum acesta dupa un timp s-a intors in icoana cu sulita plina de sange indeplinind astfel ruga Sf. Vasile cel Mare si porunca Imparatesei Cerului si a pamantului. Nu visez pentru ca acestea sunt fapte.

    sursa cartei: http://europa.eu/legislation_summaries/justice_freedom_security/combating_discrimination/l33501_ro.htm

    Apreciază

  16. Irina said, on ianuarie 17, 2014 at 12:02 pm

    Voi ati auzit ceva ca noile buletine deja au inceput sa se implementeze? Mi-a spus o prietena ca a auzit la tv ca deja in unele judete se baga noile buletine inainte de 1 aprilie> Va rog sa-mi raspundeti daca stiti ceva sigur despre asta.

    Apreciază

  17. Ortodox Liber said, on ianuarie 17, 2014 at 2:34 pm

    pai e o stire pe observator.tv http://observator.tv/social/cum-vor-arata-buletinele-electronice-116511.html si vezi ca mai jos parca scrie ceva de 1 martie. Citez din stire „Programul pilot trebuie să se realizeze până la sfârşitul lunii martie, apoi, în 18 luni de zile este obligatoriu să se implementeze întregul sistem la nivel naţional.” Deci intr-un an si jumatate este obligatoriu pentru toata lumea. Interesant este ca sunt 3 variante dar toate au CIP inclusiv cartea de indetitate provizorie. Dar sa ne uitam mai bine la ceea ce am scris in comentariu de mai sus. Nu exista totusi o minte luminata in domeniul dreptului care sa ne spuna daca ne putem folosi de „chichitele” legislatiei UE????

    Apreciază

  18. […] N-avem in ce tara merge ca sa scapam de CIP. Ati auzit de GAMBIA? Si ei cu BIOMETRICUL … […]

    Apreciază

  19. blue said, on februarie 3, 2014 at 11:01 am

    Saccsiv,
    Am terminat şi cu examenele şi cu deszăpezirea. Dacă e nevoie să ajut cu ceva, dă-mi de veste.

    Apreciază

  20. blue said, on februarie 3, 2014 at 4:28 pm

    Ştii cum e? Ca de fiecare dată ( şi aici mă refer şi la examene şi la un efort fizic mai intens, cum ar fi de pildă să munceşti la lopată trei-patru zile în şir… ). Când începi treaba şi priveşti înainte, te temi că vei da greş, că vei dezamăgi, pe măsură ce munceşti şi timpul trece, şi deznodământul se apropie, te rogi la Dumnezeu să ajungi cu bine la liman… să-ti uşurezi sufletul în sfârşit…
    În final e bine, te uiţi în urmă mulţumit şi te găndeşti că nimic nu e imposibil dacă munceşti suficient şi dacă îl păstrezi pe Hristos în suflet. Eu aşa trec cu bine de toate.
    Mulţumesc de întrebare.
    ( Sper că nu te-am supărat cu comentariul din faţă )

    Apreciază

    • saccsiv said, on februarie 3, 2014 at 8:10 pm

      blue

      Stai linistita.

      Poti te rog traduce?

      http://byztex.blogspot.ro/2014/02/jerusalem-and-romania-restore-communion.html

      Apreciază

      • blue said, on februarie 3, 2014 at 9:20 pm

        Ierusalim și România au reluat relaţiile

        În trecut: Biserica Română a construit o biserică în Ierihon, fără permisiunea Patriarhiei Ierusalimului și conflictul s-a ascuţit în 2011. Biserica românească a făcut acest lucru şi în altă parte (de exemplu, un lucru similar s-a întămplat în interiorul frontierelor Ucrainei). Acum, că Ierusalimul a rezolvat problemele cu România, este timpul să rezolve şi relația tensionată cu Antiohia asupra jurisdicţiei Qatar-ului.

        (Patriarhia Ierusalimului) – Patriarhia Ierusalimului este fericită să informeze adepții site-ul său oficial că astăzi, luni 21 ianuarie / 3 februarie 2014, a fost semnat un acord pentru a restabili comuniunea ecleziastică între Patriarhia Ierusalimului și Patriarhia din România. Mai multe detalii pe această temă vor fi afișate în cursul zilei.

        Apreciază

      • saccsiv said, on februarie 3, 2014 at 9:52 pm

        blue

        Multumesc mult.

        Apreciază

      • blue said, on februarie 3, 2014 at 10:51 pm

        Să fie cu folos.

        Apreciază

  21. Maria said, on februarie 18, 2014 at 12:48 am

    De ce nu facem o petitie online adresata Patriarhiei ???? Poate un numar mare de semnaturi ar face sa fim sustinuti de catre ierarhi in cererea noastra de a nu primi buletine cu cip…

    Apreciază

  22. […] N-avem in ce tara merge ca sa scapam de CIP. Ati auzit de GAMBIA? Si ei cu BIOMETRICUL … […]

    Apreciază

  23. […] N-avem in ce tara merge ca sa scapam de CIP. Ati auzit de GAMBIA? Si ei cu BIOMETRICUL … […]

    Apreciază

  24. […] N-avem in ce tara merge ca sa scapam de CIP. Ati auzit de GAMBIA? Si ei cu BIOMETRICUL … […]

    Apreciază

  25. […] N-avem in ce tara merge ca sa scapam de CIP. Ati auzit de GAMBIA? Si ei cu BIOMETRICUL … […]

    Apreciază

  26. […] N-avem in ce tara merge ca sa scapam de CIP. Ati auzit de GAMBIA? Si ei cu BIOMETRICUL … […]

    Apreciază

  27. […] N-avem in ce tara merge ca sa scapam de CIP. Ati auzit de GAMBIA? Si ei cu BIOMETRICUL … […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.