SACCSIV – blog ortodox

IMAGINI – Calendarul Ortodox pe 2014 (SUA): SFINTII ROMANI ai INCHISORILOR

Posted in Sfinţii inchisorilor by saccsiv on decembrie 2, 2013

Editura Sfantului Herman (St. Herman Press) este arondata frăției creștin ortodoxe monahal-misionare a Sfantului Herman din Alaska, care face parte din Eparhia Americii de Vest a Bisericii Ortodoxe Sârbe, sub obladuirea Parintelui Maxim, Episcop al Americii de Vest. Isi are sediul la Platina, California, SUA.

La aceasta editura a aparut de curand “NEW CONFESSORS OF ROMANIA“ – noii marturisitori-sfinti romani (cu un cuprins de 120 de pagini in format mare, in limba engleza).

Cititi va rog mai multe la:

Calendarul ortodox 2014 cu Sfintii Noi Romani, aparut in America…

Iata mai jos cateva imagini primite pe e-mail:

new confessors of romania

saint arsenie papacioc

saint marcu dumitrescu

saint sandu tudor

saint ilarion felea

saint arsenie boca

saint benedict ghius

saint ilie lacatusu

saint sofian boghiu

saint dimitrie bejan

saint dumitru staniloae

saint gheorghe calciu

saint gherasim iscu

aiud

15 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. pacatos said, on decembrie 2, 2013 at 11:39 pm

    Ce zici frate Vasile oare e bine: http://www.ziarulderoman.ro/53694/teatru-in-bisericile-romascane/#respond ?

    Apreciază

    • Maria said, on decembrie 3, 2013 at 2:49 pm

      Cat de obraznic si de viclean este dracul , dar cat de prosti pot fi aceia care fac voia dracului si batjocoresc Biserica lui Hristos .Vor avea parte de iad , acesti netrebnici .

      Apreciază

    • andrei said, on decembrie 3, 2013 at 5:24 pm

      iniţiatorul acestui proiect este profesorul meu de religie daca nu ma insel.

      Apreciază

    • Mirela said, on decembrie 3, 2013 at 11:18 pm

      Nu e de bine, căci canoanele interzic reprezentaţiile teatrale. Aşadar, acestea nu au ce să caute în biserică, deşi tema pare pioasă. Aşa or fi început şi catedralele din Occident, pentru ca acum să ajungă să adăpostească cele mai neaşteptate aberaţii „culturale”.

      Apreciază

  2. Obrenovici said, on decembrie 3, 2013 at 1:44 am

    Calendarul este foarte frumos ! Asa ceva ar rebui sa scoata si BOR cu sfintii inchisorilor !
    Pacat doar ca lipseste Valeriu Gafencu.

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 3, 2013 at 9:02 am

      Obrenovici

      Poate ca nu lipseste. Calendarul are 120 de pagini, eu primind doar ceea ce se vede.

      Apreciază

      • Petru said, on decembrie 3, 2013 at 11:55 am

        Sfantul Valeriu Gafencu NU lipseste. Se gaseste in calendar, la luna Februarie, astfel:
        February 5 / 18: Valeriu Gefencu of Bessarabia, Romania (1952)
        Doamne ajuta!

        Apreciază

    • Mălin said, on decembrie 3, 2013 at 2:23 pm

      M-am gandit ca daca s-ar cere aprobare ar putea sa apara in acest format la vreo edittura si o versiune in limba romana a acestui calendar. E o maica de la Diaconesti inzestrata de Dumnezeu cu darul picturii. Mie imi place cum a pictat icoanele.

      Apreciază

  3. George Napoca said, on decembrie 3, 2013 at 10:00 am

    Fratilor, cititi si voi adevarul despre cazul de la Tanacu: http://foaienationala.ro/adevrul-despre-cazul-tanacu.html
    Adevarul va iesi invingator intotdeauna!
    Doamne ajuta si mantuire!

    Apreciază

  4. Lucian N. said, on decembrie 3, 2013 at 10:36 am

    Tot respectul pentru fratia crestin-ortodoxa a Sfantului Herman din Alaska! Un astfel de calendar mi-as dori si eu

    Apreciază

  5. Felicia Vida said, on decembrie 23, 2013 at 11:00 pm

    Nu e scump la cata munca s-a depus. Eu mi l-am comandat si am platit 10$ + transportul. A venit in aprox 2 sapt. Nu s-a deteriorat la transport. Daca doreste cineva, mai pot comanda. Eu am platit prin Paypal.

    Apreciază

  6. discerne said, on noiembrie 4, 2014 at 10:49 pm

    Va invit sa cititi si articolul scris de Radu Iacoboaie, „Nu-i uitati pe sfintii închisorilor comuniste!”:
    http://discerne.wordpress.com/2014/05/29/nu-i-uitati-pe-sfintii-inchisorilor-comuniste-de-radu-iacoboaie/

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.