SACCSIV – blog ortodox

Pr. Dr. DORIN OCTAVIAN PICIORUS ataca furibund pe cei ANTI CIP, ANTI ECUMENISM, ANTI MASONERIE, ANTI UE. Are blogul „TEOLOGIE PENTRU AZI” in care prezinta o lume roz foarte departe de ANTIHRIST si de VREMURILE APOCALIPTICE

Posted in antihrist, APOCALIPSA, CIPURI, ECUMENISM, MASONERIE, UE by saccsiv on noiembrie 19, 2013

Iata ce scrie Pr. Dr. Dorin Octavian Picioruş in recentul sau articol Extremismul ortodox e la vedere:

Apologeticum (nu știu cine e), deși se ocupă cu digitalizarea cărților ortodoxe și așteptai de la el să fie mai deschis la minte, crede că „suntem într-o țară ortodoxă și sunt de părere ca homosexualii [trebuie] să fie exilați din țară [România], ca de altfel și toți trădătorii acestui neam. Ca ortodox nu voi fi niciodată de acord cu legile anticreștine ale UE sataniste. Pentru mine legile anticreștine ale UE sunt ca și inexistente. Nu pot minoritățile să impună legea majorității!”.

Vasile, fost pușcăriaș, intervievat de Danion Vasile, cu care a făcut o carte sau Saccsiv,vede în „ecumenism” „terenul înscăunării Antihristului”. Iar „slugoii dracului” sunt teologii sau episcopii care se duc la întruniri inter-religioase.  „Slugoiul” vituperat astăzi e ÎPS Nifon Mihăiță.

Adolescentul neolegionar Alexandru Sudițoiu, de 17 ani, îl laudă pe Căpitan și îl consideră „sfânt” dar UE este „Spurcata Uniune”. E „în luptă” perpetuă cu masoneria, cu serviciile secrete, cu papa, cu ecumenismul…E anti-USA…dar Vladimir Putin este „cel mai puternic lider al planetei” pentru că e ortodox anti-american. Părintele Amfilohie Brânză este Cuviosul Părinte, adică „un exemplu” de preot ortodox, pentru că o zice cu Antihristul și e adesea anti-sinodal.

În cei trei, în mod evident, cât și în alții ca ei, vorbește slaba pregătire teologică și intelectuală.

Pentru că pozițiile lor extremiste le îmbină cu Sfinte Icoane, cu Sfinți, cu sfaturi duhovnicești…când mesajul lor de fond nu e nici duhovnicesc și nici eclesial ci revanșard.

Nu există dialog în onlineul lor, nu există comentariu la Scriptură și Sfinți, nu au punți de legătură cu nimeni.

Ei creează impresia că Biserica Ortodoxă Română e o „speluncă” a vagabonzilor și a gheboșilor, a extremiștilor panicarzi.

De aceea, a încuraja astfel de oameni…înseamnă a încuraja bătaia de joc la adresa Bisericii noastre.

Comentariu saccsiv:

 

   Ca sa intelegem mai bine ce si cum cu acest preot, voi cita dintr-o predica a sa despre cipuri, din 7 noiembrie 2012:

Iubiții mei,

pe timpul Sfântului Ioan Cassian, românul…păcatele capitale erau 8: lăcomia, desfrânarea, iubirea de arginți, mânia, tristețea, neliniștea, slava deșartă și trufia.

Și așa au rămas…până de curând…

Pentru că, de curând, a apărut un al 9-lea „păcat capital” și anume: ai primit cipul…

Dacă ai primit cipul în buletin, pe mână, pe sub piele, în telefon, în computer, în salata de boeuf…înseamnă că ai primit pe 666 la tine acasă…și „pregătești” venirea Antihristului.

[…]

Pentru că foarte multe „personalități duhovnicești” ale momentului discută asemenea lucruri: cipuri, ascultări de telefoane, Antihrist, masonerie, ecumenism, noua ordine mondială…și nimeni nu mai face teologie clasică.

Adică din asta care începe cu curățirea de patimi, cu vederea lui Dumnezeu și cu înaintarea în sfințenie.

Însă, pe scurt, cred că Satana le-a schimbat agenda!…

Ierarhi, monahi, preoți și mireni, prinși în conul ăsta de umbră, de la noi și din alte țări ortodoxe, vorbesc despre lucruri…neortodoxe.

Adică ce are cipul…cu mântuirea mea?

De unde ați dedus că problemele de viitor ale Apocalipsei…„se petrec chiar acum”?

Știți cât de mulți Sfinți Părinți și teologi au greșit cu privire la Antihrist, l-au văzut în unul sau în altul…și el nu a venit încă?

De ce vi se pare că o problemă duhovnicească de asemenea calibru, aceea de a înțelege înșelarea multiplă și profundă a Satanei asupra noastră…are o rezolvare atât de materialistă?

Satana a schimbat agenda…teologică a ortodocșilor!

Păi demonii nu au nevoie de cip…ca să ne prostească.

Ei au nevoie să credem doar un gând satanic…și ne leagă fedeleș cu el…

Și cei demonizați – Antihrist va fi demonizatul prin excelență, nu? – nu au nevoie de un semn vizibil ca să simtă harul din ortodocși.

Îl simt direct…și se cutremură…

Așa că problema noastră nu e „ce vom face”…ci: „ceea ce nu facem acum, în clipa de față, când trăim noi, și nu e nici picior de Antihrist”.

Da, antihriști au fost…sunt și vor fi mulți, adică împotrivitori…persecutori…aroganți, luptători cu Dumnezeu.

Însă să lăsăm în seama lui Dumnezeu lucrurile ce-or să vină…și a oamenilor duhovnicești, care nu se tem de draci, de cipuri, de viruși, de cataclisme…ci de a nu vătămă cu ceva relația lor cu Dumnezeu și cu oamenii.

Dar cei care nu au viață duhovnicească interioară, care nu au simțirea harului, pocăință, nevoință, cugetare teologică, da, se ocupă…cu agendă străină de Ortodoxie.

Adică pierd timpul…

Sunt canalizați spre piste false…în loc să fie plini de har și de bucurie dumnezeiască, așa cum ne-a spus Cel care a înviat din morți pentru noi: Bucurați-vă!

Bucurați-vă teologic, bucurați-vă în adevăr, în pocăință…dar nu în fantasme!

Și a aștepta fantasme…înseamnă a fi de plâns.

Adventiștii au așteptat de mai multe ori „sfârșitul lumii”.

Monahi înșelați de demoni au crezut că „pot zbura”.

Cei care „s-au nevoit” toată viața…și au văzut că nu au rezultate prea palpabile…au început să ticluiască basme la bătrânețe.

Și trebuie să fii foarte lipsit de teologie și de viață duhovnicească…ca să crezi că se petrec lucruri „ieșite din comun”, „finale”…când nu se vede niciun sunet în acest sens.

Însă ce se observă când privești de aproape „obsesia” cipurilor?

Sau ce am înțeles eu…privind…vreo 3 ani de zile toată această pâclă din mintea oamenilor…a diverși oameni…unii mai răsăriți la minte…și care nu mă așteptam să sufere de așa ceva, de o asemena psihoză?

Că oamenii se tem pentru viața lor, se tem să nu moară…dar nu se tem să nu se mântuiască.

Pentru că oamenii care vor să se mântuiască stau numai în rugăciune, în citiri teologice și în fapte împlinitoare.

Nu pierd timpul cu povești!

Căci, spre exemplu, isihastul e cel care uită/ scoate afară din sine orice lucru, orice subiect bun sau rău…și devine numai rugăciune, numai cerere a milei lui Dumnezeu în persoana lui.

Când să se mai ocupe un rugător…cu cipul…când pe el îl interesează numai Dumnezeu?

Însă când ai timp de basme…te ocupi de basme care mai de care mai lamentabile.

De aceea, mi se pare, cu tot regretul…că cei care se ocupă de cipuri și de antihriști…au prea mult timp liber.

Pentru că, dacă te-ar durea sărăcia, neștiința, umilința din România…ai face, nenicule, toată ziua numai catehizare…și acte în folosul Bisericii și al societății.

Nu ai timp de cipuri…când te ocupi toată ziua cu traduceri patristice!

Nu ai timp de cipuri…dacă te preocupă foamea altora!

Nu ai timp de bazaconii…dacă înțelegi că în secolul 21, acum, în clipa de față, zeci de sateliți și de instrumente de urmărire pot să vadă până la tine în esofag și că nu mai ai ce să ascunzi!

A avea un biet cip în verighetă, sub piele, în telefon…înseamnă a avea o cameră oarbă, ca la metrou…care îți dă senzația că te văd dar ea e stinsă.

Adevărata cameră însă, care te vede…nu e văzută de toți proștii…dar cea de la tine e pentru ca să te facă să te concentrezi pe ea.

Să te uiți…unde nu trebuie…

Să îți dea o frică falsă, o frică pe care să o transformi în una „religioasă”, ea nefiind decât un banal satanism…pe care îl puteai arunca, prin rugăciunea neîncetată, din prima…

Însă noi stăm de vorbă „cu gândurile”…și ni se pare că „facem teologie”!

Cu gândurile răutății, ale Satanei…

El ne indică pista, noi mergem pe ea…și ni se pare că „ne-am descoperit” „vocația martirică”.

Pentru că nu am văzut niciodată mai multă „vocație martirică anonimă”, adică prostie fricoasă, ca în anii aceștia de online.

Foarte „curajoși” dar anonimi în același timp!

Foarte „teologi”…dar nu are niciunul studii și nici experiență ascetico-mistică!

Se așteaptă la „martiriu” dar nu vor să le știm adresa.

Sunt foarte „stabili pe ei înșiși” dar le e frică să le vedem fața.

Trebuie să spunem adevărurilor pe nume, nu?

Pentru că Ortodoxia e cu față și cu operă la vedere.

Și acum și în veșnicie…dacă faci ceva, faci cu ceea ce ești și ce faci.

Îi vor trimite lui Dumnezeu blogul la Judecată…sau se vor prezenta și ei?

Pe cine să martirizeze „oculta mondială”, dacă „bravii eroi ai Ortodoxiei” și „urmașii legionarilor de frunte” nu se văd pe nicio cărare?

Vreți cumva să vină oculta…la alții, în locul dumneavoastră?

Sau nu vreți să vă vedem fața, pentru că atunci se vede diletantismul…și nimeni nu mai dorește să vă vadă?

Rugându-ne pentru vremuri mai bune…poate vor veni și răspunsuri clare.

Pentru că, mai devreme sau mai târziu, ce pare a fi în întuneric…va ieși la lumină. Amin!

   Comentariu saccsiv:

   Asadar, domnul Pr. Dr. Dorin Octavian Picioruş este cam pe aceeasi linie cu:

Pr. Eugen Tanasescu, Directorul Media al Arhiepiscopiei Tomisului: NU VA EXISTA nici SEMNUL FIAREI 666, nici ANTIHRISTUL …

Pr. Eugen Tanasescu este agent. Al vatafilor SISTEMULUI sau direct al diavolului

Adica:

–          Cipul nu prezinta nici un pericol. Il intreb insa, vede un pericol in intregul ansamblu format din DOCUMENTUL BIOMETRIC UNIC (adica cu cip si toate in unul: card bancar, buletin de identitate, pasaport, carnet auto, card de sanatate, abonament mijloace de transport in comun, etc.) – EGUVERNARE – INTERNETUL OBIECTELOR – ELIMINAREA BANILOR CASH? In traducere: fara documentul unic nu vom mai putea cumpara sau vinde. Iar acest document unic va fi implantat in trupul nostru sau va avea forma unui tatuaj sau o alta varianta. E de bine?

–          Ecumenismul nu este „terenul înscăunării Antihristului”.

–          UE e de bine. Ca si SUA.

–          De rau e parintele Amfilohie Branza.

–          Despre homosexuali n-am inteles exact ce parere are.

Mai zice domnia sa ca:

Și trebuie să fii foarte lipsit de teologie și de viață duhovnicească…ca să crezi că se petrec lucruri „ieșite din comun”, „finale”…când nu se vede niciun sunet în acest sens.”

Ca de exemplu, Parintele Justin Parvu? Sau multi altii despre care voi aminti mai jos?

Dar sa-i grupam pe categorii.

Anti cip:

VIDEO – Mari duhovnici despre actele cu cip: “NU LE LUATI!”. Daca de STALPII ORTODOXIEI nu ascultam, de cine atunci sa ascultam?

VIDEO (si transriptul): Parintele ADRIAN FAGETEANU despre ACTELE CU CIP. Inregistrare din AUGUST 2010!!! Nu indeamna doar SA NU LE LUAM, spune lucruri chiar cu mult mai grave …

VIDEO: Inca din 2009 PARINTELE IOAN DE LA RARAU spunea foarte clar SA NU LUAM BULETINE sau orice act CU CIP …

VIDEO: Parintele NEONIL STEFAN (staretul manastirii FRASINEI) despre CIPURI …

VIDEO – PS Sebastian, Episcopul Slatinei: „Nu acceptati cipurile nici macar in pasapoarte”

VIDEO: 100 000 de greci cu preoti in frunte au manifestat IMPOTRIVA CARDULUI CETATEANULUI. Ati vazut ceva la tv? La noi stirile ii prezinta pe Oana si Pepe …

Parintele PAISIE AGHIORITUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice

Parintele Paisie Aghioritul: „CHIAR SI ATUNCI CAND PRIMESTE BULETINUL, TOT SE LEAPADA DE HRISTOS”. Despre U.E., pecetluire si buletinele electronice

VIDEO: Preot rus predicand in 2007 impotriva cipurilor. Judecatoria a considerat predicile sale extremiste. Ierarhii i-au interzis sa mai slujeasca. In 2010 a murit de cancer …

Video: CONVORBIRI DESPRE APOCALIPSA. Preoti rusi despre pasaportul biometric, CNP, ecumenism, Tarul Nicolae al II-lea al Rusiei, globalizare, desfranare … (Partea 1)

Video: CONVORBIRI DESPRE APOCALIPSA. Preoti rusi despre pasaportul biometric, CNP, ecumenism, Tarul Nicolae al II-lea al Rusiei, globalizare, desfranare … (Partea 2)

Despre antihrist:

PROFETIA PARINTELUI ELPIDIE: „Voi, cei mici, îl veţi vedea pe ANTIHRIST”. Despre noul papa – profetul mincinos, razboi, foamete, ELITE, cipuri. Text integral preluat din revista Atitudini

 Text remarcabil despre ANTIHRIST

Text remarcabil despre APOCALIPSA – VIZIUNILE STARETULUI ANTONIE

PROFETIA Sfantului LAVRENTIE DE CERNIGOV despre ANTIHRIST

Skartsiuni Dimitriu: “Profetii despre antihrist”

Vedenia Sfantului Ioan de Kronstadt despre ANTIHRIST, caderea in erezii, semnul fiarei, sfarsitul lumii …

ANTIHRIST inseamna CEL CE ESTE IN LOC DE HRISTOS

PROFETII DESPRE AMERICA. Staretul Ignatie: „Ceea ce a inceput in Rusia se va incheia in America”. Parintele Serafim Rose: „Noi traim vremurile din urma, Antihrist este aproape”. Staretul Antonie: „Va fi stearsa de pe fata pamantului Sodoma – New York. Nu va ramane fara rasplata nici Gomora – Los Angeles

PROFETIA LUI AGATANGHEL de la … 1272. Despre Caderea Constantinopolului, Miscarea Legionara, al doilea razboi mondiala, viitorul razboi greco turc si multe altele

PROFETIA IEROMONAHULUI AGATANGHEL – integral, editia din 1892, Galati

Profetia Sfantului Moise Arapul despre CALUGARII DIN NEAMUL CEL DE PE URMA

PROFETIA Sfantului ANATOLIE al OPTINEI despre vremea cand ERETICII VOR PUNE MANA PE BISERICA …

Profetia Sfantului CALINIC de la Cernica despre 1992, inceputul SFARSITULUI LUMII …

O EXCEPTIONALA PROFETIE din secolul XV descrie lamuritor cum va fi in timpul ANTIHRISTULUI. Vor pricepe macar acum adormitii ce e cu eGuvernarea, internetul obiectelor si documentele cu cip?

O proorocie mai putin cunoscuta a Batranilor Pustiei pentru neamul cel de pe urma …

Parintele DIONISIE DE LA COLCIU – INVATATURI: Despre Uniunea Europeana, alunecarea oamenilor Bisericii, antihrist, rugaciunea inimii, cum sa vietuiasca crestinii in orase

Parintele Dionisie de la Colciu despre ROMANII VREMURILOR DE PE URMA

Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice

Pomenirea Cuviosului NIL izvorâtorul de mir. Profetia sa despre ANTIHRIST

Pomenirea Sfantului Cuvios NIL ATHONITUL. Sa ne reamintim de extraordinarele sale PROFETII despre ANTIHRIST si MUNTELE ATHOS …

Sfantul EFREM SIRUL despre ANTIHRIST …

Sfantul mitropolit Varlaam: PROOROCII DESPRE VREMURILE DIN URMA si caderea crestineasca a Moldovei. DACA NE UITAM IN JUR, CE OBSERVAM?

Sfantul Mucenic COSMA ETOLUL (1714 – 1779) – PROFETII

STARETUL ANTONIE: Catastrofe naturale, inundatii si cutremure vor distruge orasele si vor nimici mare parte dintre locuitori. Restul vor fi prada bandelor …

Staretul Antonie despre ANTIHRIST: „Totul se va petrece prin intermediul institutiilor bancare”

STARETUL ANTONIE DESPRE CARTELE SI SEMNUL FIAREI: „La venirea antihristului, totul deja e pregatit, centralizarea e deplina, poporul e numarat, fiecare e cu numarul sau si cu cartela sa, iar în ea e inclus totul”

STEAUA (PENTAGRAMA) va fi un simbol extrem de important in vremea ANTIHRISTULUI …

Profetiile Arhim. Gavriil: despre EXTRATERESTRII, despre CUM VOM REZISTA IN MUNTI SI PADURI, despre ANTIHRIST si adeptii sai fara fapte bune dar care „vor umbla la biserica, se vor boteza si vor predica poruncile evanghelice” …

Sfantul Ioan Damaschin: DESPRE ANTIHRIST (Dogmatica)

OBLIGATORIU DE CITIT. Sfantul Ierarh Nifon: VEDENIE DESPRE INFRICOSATA JUDECATA

Text exceptional: MARSUL DISTRUGATORULUI

Anti ecumenism:

O carte exceptionala: ECUMENISMUL FARA MASCA

Graiul Ortodox: PATRIARHUL BARTOLOMEU TRADEAZA ORTODOXIA DIN INTERIOR. Ce spune Mitropolitul Serafim de Pireu? Ziarul Orthódoxos Týpos: A FOST ALES PENTRU A ELIMINA SFINTELE CANOANE si pentru a servi religiei universale. Concluzia: PREGATESTE TERENUL ANTIHRISTULUI

Despre UE:

IPS PIMEN: „Rau era in timpul regimului comunist ateu. Mai rau in timpul acestui regim, Uniunea Europeana. Cuvintele mele sunt dure pentru ca faptele lor sunt diabolice”

PS Corneliu, Episcopul Husilor: „NE COMANDA COMISARI EUROPENI, FARA DUMNEZEU”

Audio: CUVANT CURAJOS al Arhimandritului DUMITRU COBZARU impotriva proiectului Rosia Montana, impotriva UE, impotriva catolicismului si a satanistului Remus Cernea

Si am dat doar cateva exemple.

Asa ca degeaba incearca excelenta sa Pr. Dr. Dorin Octavian Picioruş sa-si pacaleasca cititorii sau ascultatorii cum ca de treburile astea vorbesc doar puscariasii, vagabonzii, curvele si uratii, ca nu-i asa. Intr-adevar, noi vorbim cel mai tare, fiind insa doar un soi de portavoce. Dar una chiar foarte puternica. Caci principalele patru bloguri ce pot fi incadrate la categoria ortodox – nationalism, au insumat mai mult trafic decat luate la un loc tot restul blogurilor numite ortodoxe. Iar daca la acestea patru adaugam si pe cele mai mici, deja …

Adica, blogosfera ortodoxa este dominata de „apocalipticii anti sistem”. Si nu pentru ca suntem noi multi, ci pentru ca avem multi cititori. Oare de ce?

Pentru ca de la noi lumea se informeaza. Caci da, in jurul nostru se petrec lucruri. Pentru ca de la noi afla cititorii cand un mare duhovnic ia atitudine impotriva cipurilor, cand Mitropolitul Serafim de Pireu vorbeste despre SISTEM, cand cei din Sfantul Munte Athos striga impotriva ecumenismului.

Pentru ca blogurile noastre sunt vii si prefera sa citeze din Sfintii Parinti sau marii duhovnici, astfel ca cei incepatori sa afle. Nu sunt bloguri moarte ce citeaza din predicile cu limbaj de lemn.

Pentru ca blogurile noastre sunt luptatoare, caci BISERICA E LUPTATOARE. Nu traim intr-o dulcegarie caldicica.

Desigur, domnia sa si cei ca dansul nu-i prea pot ataca pe stalpii ortodoxiei de care amintesc in link-urile de mai sus, caci se vede urat, asa ca pune tunurile pe „puscariasii, vagabonzii, gheboșii si extremiștii panicarzi”. Astfel spera ca poporul nu va mai afla cuvantul primilor …

Dar se inseala. Multumita bunului Dumnezeu noi nu vom mai avea cititori doar cand ne vor inchide blogurile. Pana atunci media lunara a cititorilor tot creste.

45 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. John of Pelasgia said, on noiembrie 19, 2013 at 2:27 am

    Parerea mea e ca ai picat in capcana lui. Uita-te putin la articolul scris de el si la raspunsul tau.
    Nu observi o diferenta enorma de abordare?
    Reciteste-i textul in special partea asta( si in special sintagmele ingrosate):

    „În cei trei, în mod evident, cât și în alții ca ei, vorbește slaba pregătire teologică și intelectuală.

    Pentru că pozițiile lor extremiste le îmbină cu Sfinte Icoane, cu Sfinți, cu sfaturi duhovnicești…când mesajul lor de fond nu e nici duhovnicesc și nici eclesial ci revanșard.

    Nu există dialog în onlineul lor, nu există comentariu la Scriptură și Sfinți, nu au punți de legătură cu nimeni.

    Ei creează impresia că Biserica Ortodoxă Română e o „speluncă” a vagabonzilor și a gheboșilor, a extremiștilor panicarzi.

    De aceea, a încuraja astfel de oameni…înseamnă a încuraja bătaia de joc la adresa Bisericii noastre.”

    Intrebare de baraj
    A adus el vreun argument impotriva voastra? NU!!! Dar tu ai facut-o.
    El doar va asociaza anumite insusiri negative. Asta e jocul!

    Formularea lui e din start vicleana, el nu urmareste o dezbatere cu argumente pe care clar ar pierde-o ci iti inchide gura prin adjective, porecle, sintagme denigratoare.

    Apreciază

    • Mirela said, on noiembrie 19, 2013 at 12:59 pm

      Dacă mi se permite o părere, eu nu văd de ce Saccsiv ar fi căzut în capcană din pricină că a oferit o replică argumentată, bazată pe învăţăturile unor titani ai ortodoxiei. Cei neştiutori nu pot cădea în capcanele întinse de acest preot (care, în plus, se bucură de prestigiul clerical), mai ales că spune şi lucruri corecte? Pentru aceşti începători în ale înţelegerii lumii în care trăim nu e nevoie de contraargumente?

      Apreciază

      • John of Pelasgia said, on noiembrie 19, 2013 at 4:08 pm

        Sigur ca da!
        Nu e vorba de stiutori sau nestiutori ci e vorba de faptul ca unii au prea putin timp ca sa asculte argumente si sa le rumege asa ca au mai mare efect asuprea lor acei termeni cheie gen „extremisti( Saccsiv putea direct sa-i atribuie eticheta de „anti-crestin” ), plus ca atunci cand citesc replica lui Saccsiv au impresia ca e in defensiva si da impresia ca el e vinovatul. Sunt de acord ca o persoana atenta nu ar cadea in capcana insa majoritatea oamenilor in ziua de azi nu suntr asa.

        Apoi pierde timp si nervi. Noi care citim blogul de ani de zile oricum stim ca el acel „preot” nu are dreptate si ca are interese ascunse asa ca nu stiu pe cata lume ajuta un argument in plus.

        Apreciază

      • John of Pelasgia said, on noiembrie 19, 2013 at 4:10 pm

        Daca tot a scris argumentatia ma gandesc ca era o idee buna sa mai introduca si el niste termeni cheie ca sa aiba impact mai puternic asupra cititorilor. Tine de psihologie si tehnici de manipulare a maselor.

        Apreciază

      • Mirela said, on noiembrie 19, 2013 at 5:56 pm

        John

        În opinia mea, dacă Saccsiv ar fi folosit diverse epitete şi calificative la adresa preotului (anticreştin şi altele), ar fi căzut în capcana acestuia, oferindu-i „argumente” că e revanşard, aşa cum preotul l-a acuzat.
        Eu nu consider că Saccsiv a fost în defensivă psihologică, ci că a apărat cu argumente solide şi în spirit creştin, echilibrat, ideile pe care le promovează pe acest blog. Idei care nu sunt, în esenţă, ale lui, ci ale marilor trăitori ortodocşi pe care trebuie să îi avem drept călăuze.

        Apreciază

  2. botaceala said, on noiembrie 19, 2013 at 8:12 am

    Saccsiv sa dea Dumnezeu sa nu inchida NICIODATA cineva acest site,este extraordinar si sa traiesti si tu o mie de ani,ca sa ne informezi in continuare,eu una ,cel putin ,intru zilnic de cateva ori sa aflu noutatile si le- am zis si altor persoane sa intre pe el!!! Doamne ajuta la mai mult!!!

    Apreciază

  3. Ozana said, on noiembrie 19, 2013 at 11:44 am

    @ saccsiv Prin tot ce ai intreprins dupa tristele tale experiente,tu AI URCAT.Prin articolul acesta,el A COBORIT. Iti dedic aceasta pseudo-fabula din care multi dintre noi ar avea ce invata.

    Intr-o noapte de vis,diafana,
    Pe un lac,sub tremur de luna,
    Pluteau impreuna o rata si o lebada wagneriana.
    -Uita-te la ea,ce ingimfata! zise rata inciudata,
    Daca stai si socoti bine,
    Ce diferenta este intre ea si mine?
    Aceleasi pene si acelas cioc…
    Ce mai calea-valea,a avut noroc.
    Arz-o-ar focu’ s-o arza,vede-o-as pe varza!
    Este si in istoria asta o socoteala,
    Desi cam strimba si cam i-Morala;
    Daca nu poti sa urci,
    Macar sa birfesti si sa spurci.

    Sper sa nu pui la inima toate rautatile celor care au avut in viata drumul netezit cu petale de trandafir.Interesant de stiut daca un om ca el,ar mai fi putut renaste din propria-i cenusa daca ar fi trebuit sa treaca prin infernul pe care l-ai strabatut tu.De-asta Dumnezeu ne indeamna sa nu judecam pe cei din jur. Sa te-ajute Dumnezeu sa zbori si sa te inalti ca lebada noastra din fabula.Meriti.

    Apreciază

    • Mirela said, on noiembrie 19, 2013 at 1:22 pm

      Părintele pomenit uită că un creştin nu are voie să dispreţuiască pe nimeni, ci doar să se întristeze de greşelile şi de patimile altora. Iar acuzând „foştii puşcăriaşi”, părintele nu numai că judecă pe altul şi se mândreşte, dar şi uită că primul om care a ajuns în rai a fost un tâlhar (despre care aproape că nu putem să spunem „fost tâlhar”), care a făcut fapte vrednice de o moarte cumplită ca răstignirea, nu doar vrednice de închisoare.
      Totuşi, acest tâlhar a fost singurul om care a reuşit să vadă dumnezeirea lui Iisus în Jertfa Lui umilitoare pe cruce, atunci când nici măcar apostolii nu mai credeau în dumnezeirea Lui, deşi asistaseră la atâtea minuni (inclusiv la arătarea dumnezeirii lui Hristos la Schimbarea la faţă). Unde erau atunci fariseii, teologii şi învăţaţii vremii, cu ştiinţa şi cu studiile lor? Oare nu tocmai cei care se pretindeau fii ai lui Moise nu au putut/vrut să Îl recunoască pe Dumnezeu în Iisus, instigând populaţia să ceară răstignirea Lui?

      Apreciază

      • Alex said, on noiembrie 19, 2013 at 3:21 pm

        Asta mi-a sarit in ochi si mie: „fost puscarias” lucru care il descalifica pe autor. E clar ca are o misiune si nu una duhovniceasca. Dumnezeu sa-l miluiasca cu mai multa intelepciune.

        Apreciază

  4. pcmouse said, on noiembrie 19, 2013 at 12:01 pm

    repet.puneti mana si copiati blogurile ca la momentul potrivit sa poata fi repuse online si multiplicate la infinit.ca ecumenisti sunt mana in mana cu jidanii sionisti.exact in tonul asta asa imi vorbeste mie un „frate.”.”uitate la trinitas nu mai sta pe bloguri” „citeste Biblia” lasa cipurile.si iam zis frate dar cu carnetul de conducere biometric care il ai in buzunar care inseamna lepadare de HRISTOS ce ai sa imi zici?sa stii ca poti ajunge in iad si cu Biblia in mana.si na mai zis nimic pe moment,iar acum imi spune sarsaila..

    Apreciază

  5. georgiana said, on noiembrie 19, 2013 at 1:14 pm

    of!! ce rafinamente perfide foloseşte nemernicul de diavol!!
    exact în acelaşi duh de mişto se vorbeşte despre problema documentelor biometrice şi pe siteul creştin-ortodox 😦
    e exact ca la început când biata Eva, credea că nu face nimc rău! şi noi la fel, ce e rău să ne iubim unii pe alţii…ca fraţii:
    – Câţi dumnezei există?
    – Unul singur!
    – Este acest Dumnezeu creatorul tuturor oamenilor?
    – Da!
    – Deci cui se închină (se roagă, cred) toţi oamenii?
    – Acestuia, aceluiaşi Dumnezeu!
    Si noul şarpe se retrage fericit pentru victoria obţinută asupra acestor suflete înşelate ce cad astfel în cel mai greu păcat: blasfemia, hula împotriva Duhului Sfânt.

    Lipsiţi de cunoaşterea celor mai elementare noţiuni ale credinţei în care sunt botezaţi, a Sfintelor Scripturi şi ale învăţăturilor Părinţilor, cufundaţi cu totul în preocupările şi aspiraţiile umaniste ale acestei lumi, credincioşii ce se numesc pe sine „ortodocşi” nu sesizează ilogica acestei concepţii – fie ea chiar şi cea a bunului simţ -.

    Dumnezeu să aibe milă de noi!!

    Apreciază

  6. blue said, on noiembrie 19, 2013 at 1:30 pm

    Pe mine mă cam sperie preoţii cu cel puţin două conturi pe feisbuc. Ce legătură o fi între creştinism şi site-ul acela nu pricep. O fi şi adept al spovedaniei on-line? ( mă întreb retoric ). Păi eticheta de „fost puşcăriaş” pusă administratorului acestui blog are mai degrabă o conotaţie revanşardă, raportată la orice am citit pe aceste pagini. Am rămas şocată răsfoind şi comentariile de acolo. Domnul părinte doreşte ca toată lumea să fie la vedere, cu poze, cu date personale ( o fi plătit să facă dosare? CNP-ul se cere? ) că lumea internetului e una a frătiei între popoare şi a ecumenismului total. Iar pe unul din comentatori îl atentionează clar: să se potolească, nu vrea şi el să aibă o viaţă? Ce naiba? Sigur, fiecare e bine să aibă „eticheta” lui.

    Apreciază

  7. Irina said, on noiembrie 19, 2013 at 3:19 pm

    Preotul acesta face parte din categoria pastorilor rai care cand vede lupul venind lasa oile fara apararea invataturii ortodoxe, ba mai mult si mai grav invata oile sa se lase inghitite de lup ca vezi Doamne ce daca ne inghite lupul, noi sa fim sanatosi.

    Apreciază

  8. Cosmin said, on noiembrie 19, 2013 at 3:33 pm

    Dumnezeu sa-i intareasca in lucrarea lor de trezire a constiintei publice, pe toti cei ce isi dedica intregul timp, muncind la aceste bloguri mult blamate, fara sa le pese de sine, fara sa le pese ce vor pune pe masa sau cu ce se vor imbraca, din ce isi vor plati curentul si alte utilitati, sau alte probleme strigente cu care se confrunta in prezent acesti marturisitori contemporani.

    Dumnezeu sa-i tina pe fratii nostrii marturisitori, caci noi astia mici si multi, in habauceala noastra, nu suntem capabili.

    Apreciază

  9. Maria said, on noiembrie 19, 2013 at 4:15 pm

    Este omul Sistemului , pus sa faca propaganda , daca ii merge bine daca nu , tot bine .
    Cred ca nestiutorii , vor cadea in aceasta capcana , unii care se lasa „luminati ” doar de aceasta „sursa ” si nu cerceteaza pe cont propriu , Adevarul despre Crestinismul Ortodox .
    Blogul ii sta impotriva , de aceea a si folosit acest termen destul de vulgar pentru un preot , insa pentru noi nu este preot si o sluga a antihristului , din moment ce indeamna la cipuire .
    Dumnezeu sa-l lumineze , nu doresc sa fiu in pielea lui la Judecata , mai ales ca se pretinde un pastor .

    Apreciază

  10. IOAN said, on noiembrie 19, 2013 at 4:42 pm

    acest Popă nu are nimic de-a face cu ORTODOXIA…el se complace cu stapanii acestei lumi tocmai ca el sa traiasca foarte bine cu lumea aceasta…daca ar avea un gram de sinceritate ar pricepe adevarul dar desi poate sti ceva MANDRIA DIAVOOLEASCA II INTUNECA MINTEA la fel ca si FARISEILOR din timpul Domnului Nostru Iisus Hristos… in acestia fierbe duhul rautatii si mandrii carturaresti tologice-doctorologice….

    ce folos sa fii doar POPĂ de dragul sistemului antichristic ?

    Apreciază

  11. Aurora said, on noiembrie 19, 2013 at 7:05 pm

    Saccsiv,
    Acest preot este un om orbit de propriile-i patimi. Ideile pe care le propaga sunt toxice pentru cei creduli, dar nu si pentru cei informati. Noi, cei de pe bloguri ne luptam cu patimile, suntem constienti de ele, dar oamenii ca el se cred deja mantuiti. Parerea lui despre cipuri contravine logicii bunului-simt. Chiar si ateii isi dau seama ca nu e normal sa ai un cip in corp. Pe vremea cand mergeam la mitinguri, l-am indemnt pe un tanar sa ni se alature, dar el mi-a raspuns ca este ateu si nu il intereseaza aspectul mantuirii, dar era inteligent si a inteles perfect pericolul RFID si a spus ca ar trebui sa ne opunem in masa cipuirii care inseamna control TOTAL. Deci daca un tanar ateu intelege viclenia cipului, cum poate un preot sa fie atat de orbit ? Poate pentru ca este vandut Sistemului. Nu pune la inima rautatile lui de limbaj, tu ai alta menire ! Detractori vor mai aparea, nu-i poti opri. Fiecare va da socotela in ziua Judecatii.

    Apreciază

  12. Paul said, on noiembrie 19, 2013 at 7:32 pm

    Orice religie,oricare ar fi ea trebuie sa ne conduca la credinta in Dumnezeu.Comentariile sunt de prisos,pentru ca adevarul intuit,revelat,nu necesita demonstratii,sau altfel spus,nu avem nevoie de nici o religie.Ne ajunge credinta in Dumnezeu.

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 19, 2013 at 8:23 pm

      Paul

      Doar Ortodoxia. Religiile duc la iad.

      Apreciază

    • pcmouse said, on noiembrie 19, 2013 at 10:13 pm

      so crezi tu asta „paul”

      Apreciază

    • Irina said, on noiembrie 20, 2013 at 1:10 pm

      Paul doar Adevarul duce la Dumnezeu, iar Adevarul este unul singur si anume Ortodoxia. Sa zicem ca intre un ateu si un credincios al unei religii este mai castigat cel din urma, dar asta doar in cazul in care nu a auzit de Ortodoxie si va fi judecat dupa legea constiintei lasata de Dumnezeu in orice om, dar azi nu cred ca mai exista om care sa nu fi auzit de Hristos si de cuvintele Sala si anume ca doar El este Calea, Adevarul si Viata si de aceea nu cred ca mai au vreo justificare cei ce nu cred in Mantuitorul Hristos.

      Apreciază

  13. danutza said, on noiembrie 19, 2013 at 7:56 pm

    NB: Fiecare popor isi are pastorii pe care-i merita!!!!!

    Apreciază

  14. ionut ignat said, on noiembrie 19, 2013 at 8:08 pm

    am postat acest comment pe blogul domnului preot:

    domnule preot Piciorus, n-o mai dati cotita si spuneti din prima ca ati fost naimit de superiorii dvs sa fabricati un articol in care sa denigrati cele trei bloguri (cu toate ca eu consider ca sunt mai multe). Desi oamenii va aduc argumente clare in comentarii, domnia voastra va incapatanati sa ocoliti adevarul. Am o intrebare pentru dvs: ce parere aveti despre sfintenia catorva oameni din secolul al XX-lea, care au facut parte din Miscarea Legionara, si la multi ani dupa adormirea lor in temnite sau prigoane, au sfinte moaste? de ex: Pr Ilie Lacatusu cu moaste intregi la cimitirul Giulesti, sfintele moaste din gropile comune de la Aiud si nu in ultimul rand Parintele Iustin Parvu din al carui trup a izvorat mir imediat dupa adormire. Lista este mai lunga dar nu imi vine acum in minte. Cel mai recent la Biserica sf Gheorge din Mogosoaia, un craniu de la Aiud a izvorat mir timp de cateva zile (22-27 oct 2013)
    cu respect,
    Ionut Ignat29 ani, Ploiesti, jud PH

    consiler pe probleme de daune auto
    Str. Sos. Vestului, nr.27

    Apreciază

  15. emmma said, on noiembrie 19, 2013 at 8:20 pm

    Acest preot are o figura de bolnav psihic. Poate de aceea a tradus in limba romana biblia satanica si a postat-o pe saitul lui:

    http://www.teologiepentruazi.ro/2009/10/12/biblia-satanica-editie-exclusiv-online-ro/.

    S-a justificat astfel:

    Motivarea traducerii
    Am tradus această carte, pentru ca să aruncăm în aer
    mitul cărţii cu puteri miraculoase a satanismului şi să arătăm,
    de fapt, cât de banală este în conţinutul ei anticreştin.
    Ea este un auxiliar la cartea noastră Lumea
    postmodernă și depersonalizarea omului, pentru ca să se
    înțeleagă mult mai coerent discuția despre satanismul
    postmodern, cuprinsă în capitolul al 2-lea al cărții.

    Un preot ortodox nu ar fi tradus o astfel de carte-blasfemie. Iar daca era normal la cap nu-si punea poza lui la sfarsitul cartii 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

    • pcmouse said, on noiembrie 19, 2013 at 10:18 pm

      vai nu imi vine sa cred ce citesc.buna observatie „emma”fratilor pai dupa mintea mea daca traduci carti sataniste nu devii si prada acelor duhuri inselatoare sub inspiratia carora sa scris acea carte??nu esti nevoit sa citesti cuvant cu cuvant din acea carte .rostind posibil si incantatiile de acolo ..fara sa vrei practic invoci acele duhuri necurate?

      Apreciază

      • Irina said, on noiembrie 20, 2013 at 1:27 pm

        Nu sunt de acord cu ceea ce afirma acest preot, dar traducerea bibliei satanice si punerea unor comentarii proprii bazate pe invatatura ortodoxa de demontare a ideilor din aceea carte nu cred ca este neaparat un lucru rau, sa ne gandim ca poate sunt multi tineri care citesc aceea carte, si prin aceasta traducere si explicare( sper sa existe in carte o explicare ortodoxa de demontare a tampeniilor scrise in ea ) a minciunilor din ea poate stiu eu, lumina pe unii tineri naivi, atrasi spre satanism. Si Sfintii Parinti cand explicau o idee eretica prezentau aceea idee eretica si o demontau printr-o explicatie ortodoxa si asta nu insemna ca parintii deveneau eretici prin aceea prezentare a ereziei despre care cu siguranta se documentasera poate chiar din cartile ereticilor. Uneori trebuiesc expuse ideile gresite, eretice, in cazul de fata sataniste in comparatie cu cele ortodoxe epntru a intelege mai bine adevarul si pentru a feri poporul de ratacire. Nu vreu sa-l compar pe acest preot cu Sfintii Parinti, Doamne fereste, dar poate o fi avut un scop bun in sensul prezentat mai sus cand a tradus aceea carte blestemata. Oricum daca a tradus-o si a comentat-o normal era sa-si dea seama ca a fi ortodox nu inseamna a fi extremist, si ca Ecumenismul si cipurile sunt inspirate de diavol.

        Apreciază

      • Maria said, on noiembrie 20, 2013 at 4:01 pm

        Asa este , nu-mi imaginez cum a putut sa citesca si sa traduca termeni eretici , satanisti , cand parca simti un disconfort total atunci cand citesti o stire cu blasfemii sau vezi un video-clip batjocoritor la adresa Ortodoxiei .
        Se vede treaba ca individul este versat in conoasterea ereziilor , daca este si pro-cip , de aceea nu suntem inclinati sa credem ca a tradus-o in scopuri benefice de cunoastere si combatere .

        Apreciază

    • pcmouse said, on noiembrie 19, 2013 at 10:22 pm

      i-am scris si Parintelui pe blog..sincer mie mila de dansul..nui de joaca cu scrierile satanice.

      Apreciază

    • Vali said, on noiembrie 20, 2013 at 9:36 am

      Omul are simptomul „privirea in apus de soare”, parerea mea… poate gresesc.

      Apreciază

  16. ionut ignat said, on noiembrie 19, 2013 at 8:47 pm

    nu pot sa cred! deci pot posta din nou pe saccsiv?

    e real?

    Apreciază

  17. petrimetri said, on noiembrie 19, 2013 at 9:36 pm

    Pe acest blog, toate comentariile care nu sunt de acord cu autorii lui sunt cenzurate prin nepublicare.

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 20, 2013 at 4:08 am

      petrimetri

      Nu prietene, nici pe departe toate. Si nu e vorba de parerea mea. Nu aprob de exemplu comentariile celor ce in loc sa invete ce spun Sfintii Parinti, se straduie sa promoveze rataciri pe acest blog.

      Tu de exemplu nu stii dar nici nu vrei sa stii care-i treaba cu preotii idolilor din vechime, cu creatorii de religii dracesti, cu iadul si multe altele.

      Apreciază

  18. G-man said, on noiembrie 20, 2013 at 2:41 pm

    Nu sunt interesante numele noastre, ci Numelei Celui in care credem. Pai cu ce ma incalzeste sa stiu nume ,adresa ,cnp .. cuiva daca acela cand scrie pe blog spune numai ereziii… il face mai credibil cnp -ul ??.. credibil este marturisirea care o scrie cineva indiferent daca stim sau nu cine e acela care are blogul. Iar daca e lup se va da de gol mai devreme sau mai tarziu..
    Numele noastre de botez sunt importante intre noi , iar in fata Domnului nici macar acelea. ..dar poate omu si-a gresit meseria ..si voia sa se faca securist ..dar a fost fortat de parinti..
    Zice el ca saccsiv e puscarias ( asta il decalifica teribil ) si de cutare ceva, de cutare altceva… pai poate sa zica , sa ne faca praf ,sa ne ia pe rand pe fiecare .. avem pacate unu e mai mandru , altu bea bere .. altu poate doarme duminica … gata ne-a facut praf .. si cu asta ce e ? ..pai gata a rezolvat opozitia …sau cum zice dansu extremismul ? pai nu zic eu ,, caci in spatele nostru celor ce suntem praf si pacatosi …sta un zid .. un Zid de parinti si sfinti care au marturisit impotriva ecumenismului , cipului , documentelor antihristice. .. si daca …daca ..ca nu prea are cum .. dar sa admnitem asa .. nu stiu cum ziceau romanii la expresia asta… sa admitem…pai atunci tot e rau de el ca da cu piciorul in Tepusa. . Caci El zice in cartea sfanta , ca nu se va cumpara si nu se va vinde ..decat cine …are semnul.

    Asa ca in concluzie eu cred ca e doar marketing , omu face reting , vinde carti ..

    Ca si o curiozitate ,?…. cere numele complet la pomelnice , cu cnp uri , adrese etc ?

    Uite iii dau unu cu nume cu tot afisate: klaus kenneth , ce parere are de el ? e un bun marturisitor? il face mai bun ca ii stim datele .. sau ceea ce zice (marturiseste) ?

    Apreciază

  19. Gabriel said, on noiembrie 20, 2013 at 9:49 pm

    Buna seara, am citit toate comentariile de pe pagina lui si mi-am dat seama ca trebuie lasat in pace…ar trebui sa ne fie mila de oameni ca el care se lauda cu titlurile sale…Dumnezeu sa ne aiba in paza!

    Apreciază

  20. Marius Barbu said, on noiembrie 20, 2013 at 11:50 pm

    Anathema ! Anathema! Anathema! la toti clericii ecumenisti Daniel Ciobotea ,Nifon Mihăiță ,DORIN OCTAVIAN PICIORUS, Pimen si Irina Pântescu

    Apreciază

  21. […] Pr. Dr. DORIN OCTAVIAN PICIORUS ataca furibund pe cei ANTI CIP, ANTI ECUMENISM, ANTI MASONERIE, ANTI… […]

    Apreciază

  22. […] Pr. Dr. DORIN OCTAVIAN PICIORUS ataca furibund pe cei ANTI CIP, ANTI ECUMENISM, ANTI MASONERIE, ANTI… […]

    Apreciază

  23. gabriel said, on august 27, 2014 at 11:24 am

    Dragii mei,cititi cu atentie cap 13 din apocalipsa,omul in momentul de fata are un lucru de mare pret,;LIBERTATEA,,liberul arbitru cu care a fost creat,daca vrea alege binele sau raul,eee tocmai aici este capcana diavolului,vrea sa ne ia aceasta libertate,simplu fapt ca vreau sa vand,sau sa cumpar sau sa fac ceva din ceia ce fac azi ,cat de curand nu voi mai putea face,caci fiara ii sileste pe toti pe cei bogati,saraci,puternici,slabi sa nu poata face nimic fara pecete,ori aceste acte biometrice acest lucru fac,ingradesc libertatea umana,si atunci nu este normal sa te ingrijorezi ?de ce mi se impune sa fac ce vor ei? Daca vreau sa fac greva fac,daca vreau sa vand sa vand,de ce nu voi putea vinede daca nu am act biometric,pt ca aici e viclenia;pregatirea;dupa ce vom accepta toti aceste banale cipuri pe carduri etc,atunci vor zice,fratilor cipul costa bani iar noi cascatii pierdem documentele,haideti sa punem cipul pe mana ca mana nu o pierdem….eee nu suna cunoscuta apocalipsa acuma? Si cum sa nu ma ingrijorez cand mai departe Hristos zice,,cine accepta semnul va bea din potirul maniei pregatit de Dumnezeu diavolilor si ingerilor sai?.Deci grija mare caci satana cauta sa amageasca chiar si pe ce credinciosi,nu fiti indiferenti precum faraon cu moise,sa fim precauti doar ,sa ne rugam lui Dumnezeu sa ne ascunda de fata lui Antihrist si sa ne dea puterea sa facem alegerea corecta

    Apreciază

  24. […] Pr. Dr. DORIN OCTAVIAN PICIORUS ataca furibund pe cei ANTI CIP, ANTI ECUMENISM, ANTI MASONERIE, ANTI… […]

    Apreciază

  25. […] Pr. Dr. DORIN OCTAVIAN PICIORUS ataca furibund pe cei ANTI CIP, ANTI ECUMENISM, ANTI MASONERIE, ANTI… […]

    Apreciază

  26. […] Pr. Dr. DORIN OCTAVIAN PICIORUS ataca furibund pe cei ANTI CIP, ANTI ECUMENISM, ANTI MASONERIE, ANTI… […]

    Apreciază

  27. Andreia A. said, on august 9, 2016 at 10:58 pm

    Vrea si PICIORUS asta sa se bage in seama. Nu are argumente teologice ci doar pareri personale conform valorii sale.

    Apreciază

  28. […] Pr. Dr. DORIN OCTAVIAN PICIORUS ataca furibund pe cei ANTI CIP, ANTI ECUMENISM, ANTI MASONERIE, ANTI… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.