SACCSIV – blog ortodox

VIDEO: Actorul Gruia Sandu, catre politicienii care au vandut tara si neamul: „NU O SA AVETI UNDE SA VA ASCUNDETI”

Posted in Romania by saccsiv on noiembrie 6, 2013

„Tot ceea ce faceti, tot ceea ce furati, tot ceea ce luati de la altii si vindeti fara sa fie al vostru, toate spagile pe care le-ati luat, toate vanzarile de tara si de neam, de Rosia Montana

 si de tot ceea ce praduiti tot timpul, totul, totul, se va afla! Suntem intr-o epoca in care totul se afla! Secretele se spulbera! Si, cu o precizie aproape incredibila, se va intoarce impotriva voastra mult mai repede decat va asteptati. Cu o precizie divina. Matematica. Asa ca, in momentul acela care se apropie, a si venit, nu o sa aveti unde sa va ascundeti! Asteptati doar putin!”
   Comentariu saccsiv:

   Nu stiu daca joaca sau nu un rol, nu sunt pentru revoltii, dar tare o mai merita acesti distrugatori de neam si tara. In intreaga istorie a Romaniei n-au existat conducatori mai nefasti decat casta asta ce se tot roteste la putere de peste 20 de ani. Sunt mai rai chiar decat bunicii lor. Aceia, cu toata ticalosia lor pe fata bolsevica, cu toata furia lor turbat revolutionara, tot n-au reusit sa se aproprie atat de mult de raul absolut, precum acestia. Actualii nimic n-au lasat neatins, nespurcat si nestricat. Absolut nimic.
Cititi va rog si articolul din 2008:

PARLAMENTUL si GUVERNUL Romaniei, marionete ale PAPUSARILOR planetari

De atunci, multe s-au mai petrecut. Toate rele …

40 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Avatarul lui Mihai Mihai said, on noiembrie 6, 2013 at 8:54 pm

    off topic: am dat peste blogul unui om din cluj care a revenit de la baptisti la ortodoxie. slava Domnului! insa el spune ca motivul principal al trecerii il reprezinta lipsa unui verset din marturisirea baptistilor de credinta din Epistola 1 catre Corinteni capitolul 11 pasajul despre CIna Domnului. problema este ca nu imi dau seama care este…
    asta este blogul: http://decluj.wordpress.com/2013/10/30/domnilor-eu-m-am-retras/
    am vazut cativa dintre comentatorii nostri comentand si acolo. poate ma luminati si pe mine…

    Apreciază

    • Avatarul lui Maria Maria said, on noiembrie 7, 2013 at 12:05 pm

      Am vazut blogul si comentariile .
      Cat despre comentatorii nostri care comenteaza acolo , este de laudat faptul ca acesti oameni comenteaza in duhul Ortodoxiei , ca niste marturisitori , iar , nu conteaza unde o faci , ci sa aduci lumina credintei oriunde ai ocazia .
      Le-am citit comentariile si nu pot decat sa constat ca asa trebuie sa fie un ortodox , sa marturiseasca Ortodoxia si sa combata ereziile .
      „marius ” ,danielva” ,Radu Humor ” „gerica 64′ ,Ion Cadar ” Vasile „au comentat in duhul Ortodoxiei .
      Iar lucrarea lui Dumnezeu este evidenta , cu acel om care a revenit in „staul”.

      Apreciază

    • Avatarul lui oarecare oarecare said, on noiembrie 7, 2013 at 2:01 pm

      Reiau aici acest clip emotionant, la subiect:
      http://www.youtube.com/watch?v=QfCNZIe3fYM

      Apreciază

    • Avatarul lui oarecare oarecare said, on noiembrie 7, 2013 at 2:02 pm

      http://www.youtube.com/watch?v=QfCNZIe3fYM

      Apreciază

  2. Avatarul lui cristytepes cristytepes said, on noiembrie 6, 2013 at 9:09 pm

    Reblogged this on RO – CIVICA and commented:

    Apreciază

  3. Avatarul lui neimp Ioan said, on noiembrie 6, 2013 at 9:22 pm

    Nu mi se pare convingator, nu convinge. Sigur, eu vorbesc din perspectiva acestor animale, ce i-ar putea convinge pe ei, care sunt cu totul intunecati, nefunctionabili (ca minte, inima, constiinta). E greu sa-i trezesti pe acestia. Poate ca… noi… nici nu-i mai putem trezi, doar Dumnezeu, ca urmare a rugaciunilor noastre. Eu nu cred sa fie ARMA mai tare decat rugaciunea, indiferent cate campanii, sloganuri, mitinguri faci si gasesti si indiferent la cate actiuni sociale – in fond, pozitive – participi, cu niciuna nu ai acelasi succes ca si cu RUGACIUNEA. M-as bucura mult sa instituim o ora macar de rugaciune PE SAPTAMANA pt soarta tarii si indreptarea politicienilor. Virgiliu Gheorghe, doctor in bioetica (omul studiaza si cerceteaza nimic altceva decat… cum sa faci sa traiesti FRUMOS SI BINE, din perspectiva profunda) spune ca rugaciunea IN COMUN GENEREAZA UN CAMP VINDECATOR. Eu NU vad o alta solutie decat asta: SA-I VINDECAM! Ce sa (mai) protestam, ce sa mai fluturam pancarte… ca… nu ii intereseaza; pun jandarmii pe noi si aia e. Vorba aia: in Franta, dupa ce-au iesit 2 MILIOANE de oameni sa protesteze, EI TOT AU ADOPTAT CASATORIILE INTRE MEMBRI DE ACELASI SEX. Deci, despre ce vorbim? Pe mine m-a lasat masca, cum se spune, cand am vazut chestia asta. Eram aproape sigur ca nu o vor adopta, cand am vazut puhoiul. Si totusi. NU AU FRICA DE NIMENI. Asta trebuie sa intelegem noi. NU PUTEM SCHIMBA NIMIC decat daca lucram in profunzime: adica, cu Cel care i-a creat, care poate sa „umble” in ei – la rugaciunile noastre. Eu NU VAD ALTA SOLUTIE. Poate chiar tu, Saccsive, sa fii, iar, un magnet pt toate dorintele bune pe tema asta. Repet: O ORA DE RUGACIUNE IN COMUN PE SAPTAMANA.

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on noiembrie 7, 2013 at 3:21 am

      Ioan

      Am scris despre rugaciune.

      RUGACIUNE, fratilor, rugaciune … Fara ea e ca si cum ne-am lupta dezbracati si cu mainile goale impotriva unui soldat profesionist imbracat in armura si inarmat pana in dinti

      https://saccsiv.wordpress.com/2013/10/18/rugaciune-fratilor-rugaciune-fara-ea-e-ca-si-cum-ne-am-lupta-dezbracati-si-cu-mainile-goale-impotriva-unui-soldat-profesionist-imbracat-in-armura-si-inarmat-pana-in-dinti/

      Dar iti spun, consider ca suntem mult prea fuduli ca s-o facem in comun. De aceea am sugerat acolo sa se roage fiecare cand poate. Macar atat si tot ar fi enorm.

      Referitor la revolutie, lor nu le e frica deoarece se simt bazati, nestiind ca sunt sacrificabili si ca mare parte dintre ei chiar vor fi sacrificati la marele tambalau.

      Apreciază

      • Avatarul lui john john said, on noiembrie 7, 2013 at 7:26 pm

        “Îmi pare rău de voi că sunteţi căzuţi în credinţă. Veţi cădea din cauza fricii. Frica-i de la diavol, nu vă fie frică pentru a vă salva sufletele. Vor veni vremuri foarte grele, dar toate sunt îngăduite de la Dumnezeu. Vor cădea şi cei aleşi. Îmi pare rău că sunteţi cei de pe urmă. Vă vor cerne. Vor pune impozite, taxe şi alte îngrădiri. Vă vor lua totul!”.Arsenie Boca

        Apreciază

      • Avatarul lui neimp Ioan said, on noiembrie 7, 2013 at 10:31 pm

        Saccsiv,

        In masura in care tu te fudulesti daca faci cu mine rugaciune in comun, ai dreptate. In masura in care nu, nu. Eu nu vad deloc un impediment aici in fudulie, PT CA NU NE FACEM DECAT DATORIA, iar cine nu constientieaza din toata fiinta lui asta nu o s-o faca. Lista celor care ne stabilim s-o facem nu ne pune nimeni sa fie publica, poate ramane intre noi si atat. Sau, daca vrei, chiar doar la tine. Nu-mi pasa si nu cred ca de ea trebuie sa ne pese pt ca nu asta e important. Imi pare rau ca ideea unei rugaciuni in comun este atat de prost primita pe site-ul tau. Credeam ca veti sari macar vreo 10-15. Asta este. Eu stiu bine din proprie experienta ca DATORIA (de a face rugaciune cu altii) te impinge de multe ori sa treci peste dezinteresul care dealtminteri te stapaneste, daca faci singur rugaciune – caci, de multe ori, datoria UMANA sare peste cea DE CREDINTA, pt ca… asta suntem… slabi. Daca tu crezi ca e mai indicat sa facem fiecare, razlet, nu-mi ramane decat sa ma bat pt ideea mea, in care cred, cu alte arme – cum o randui Dumnezeu. Eu nu vad ca tine un efect ENORM sa faca fiecare rugaciune in parte, pt ca, REPET, rugaciunea separata a lui x, y, z nu are acelasi EFECT ca rugaciunea impreuna a lui x+y+z. Asta una, plus a doua: daca stii ca faci rugaciune COMUNA cu inca x persoane, TE APUCI mai abitir de rugaciune, decat s-o lasi (din lene, nepasare, necredinta), cum am spus mai sus. Asta e. Cand altii propun mitinguri, demonstratii, etc, eu propun RUGACIUNE.
        Despre politicieni: nu inteleg la ce tambalau te referi…

        Apreciază

      • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on noiembrie 8, 2013 at 7:20 am

        Ioan

        Frate, nu inteleg de ce ma certi. Ce vina am eu? Eu doar constat o cruda realitate …

        Fudulia este una dintre marile probleme ale actualului ortodox nationalist roman. Si cred ca nu trebuie sa mai aman scrierea unui articol pe aceasta tema.

        Fudulia ne impiedica sa ne unim. Ca daca ne unim trebuie sa ne si sefim (de la sef). Si cu cat e unul mai prost organizator, cu atat se zbate mai mult ca el sa organizeze. Si cu cat e mai prost strateg, cu atat se zbate mai mult sa-si impuna strategiile. Si niciodata nu va fi de acord cu sefia altuia si se va zbate sa-i convinga pe cat mai multi ca respectivul nu e bun.

        Fudulia ne impiedica si ea sa ne rugam impreuna, cititorii tuturor blogurilor. Am aratat-o clar in acel articol. Ca ne inchipuim ca rugaciunea indicata de duhovnicul nostru e mai importanta decat orice alta rugaciune propusa. Ca ora propusa de noi este mai deosebita decat orice alta ora. Desigur, legat de rugaciunea comuna, nu doar fudulia e de vina, ci si alte cauze pe care le putem numi obiective, pe care le-am aratat tot in acel articol.

        Referitor strict la cititorii acestui blog, te inseli. De indata ce va decideti asupra unei rugaciuni, eu o voi propune intr-un articol si vor fi cu mult mai multi decat 10 – 15 care chiar se vor si ruga. Adica vor fi cu mult mai multi decat cei ce vor comenta afirmativ. Asta spre deosebire de alte bloguri unde multi sar repede sa zica da, dar la fapte e cu totul ba.

        Uite, fratii Cosmin si danielvla au o propunere. Tu ce parere ai?

        Cum ce mare tambalau, frate, ca de ani de ani de zile tot scriu? NOM si antihristul nu vin dupa un formidabil cumul de crize, razboi, foamete, revolte, cataclisme? Iar acolo unde vor fi revolte, acolo vor fi sacrificati si pionii.

        Apreciază

      • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on noiembrie 8, 2013 at 1:53 pm

        Ioan

        Iertare, poti te rog traduce?

        Fracking pinpointed as cause of Texas earthquakes

        http://www.naturalnews.com/042824_fracking_Texas_earthquakes_gas_extraction.html#

        Apreciază

      • Avatarul lui Irina Irina said, on noiembrie 10, 2013 at 1:27 pm

        Ruagciune in grup este mai puternica decat cea singulara pentru ac unde sunt 2 sau 3 adunati in numele meu sunt si Eu intre ei spune Mantuitorul.

        Apreciază

      • Avatarul lui neimp Ioan said, on noiembrie 8, 2013 at 8:36 pm

        Draga Saccsiv,

        in primul rand eu NU sunt obligat sa-ti citesc blogul. O fac benevol. Daca o fac benevol, o fac cand am timp. Asadar, daca nu stiu la ce tambalau te referi, nu cred ca e un capat de tara. N-AM VAZUT ce-ai scris, cand ai scris – foarte simplu! Si habar n-am despre ce e vorba. Decat sa te-arati mirat si sa NU-mi spui nici macar acu’ despre ce e vorba, mai bine mi-ai fi spus si mi-ai fi fost de ajutor. In fine. Deja a trecut momentul.
        -vorbesti despre „ortodox nationalist roman” si „problemele” lui, legat de „rugaciunea” mea; care-i legatura? am spus eu sa se roage „nationalistii”?
        -despre cei care vor sa fie sefi, despre slabii organizatori care vor sa fie tari si nu sunt de acord cu sefia altora, iar nu vad legatura…
        -ideea despre rugaciunea impreuna a tuturor blogurilor, mi se pare pur si simplu incredibil de neavenita; se pot ruga impreuna oameni care VOR asta, e o masura a credintei si atat. Exista aceasta legatura de credinta intre „cititorii tuturor blogurilor”??
        -despre cititorii saccsiv n-am zis nimic, traiesc insa din ce mi se-ntampla; pana una alta, niciunul n-a reactionat si n-am vazut nicio reactie (fara insa a fi vreunul obligat sa o dea, fara ca eu insumi sa fi vrut neaparat sa mi-o dea); tu spui ca cititorii tai sunt foarte reactivi, dar tot tu ai avut un titlu pe care il retin: „des: sa faca cineva; rar: fac eu”. In fine, tu stii mai bine ce vrei sa spui…
        -la ce parere a celor 2 faci referire? Nu stiu, daca nu-mi spui!
        -sper sa nu te superi pe mine, dar fii foarte atent la pornirile cum ca „doar tu ai dreptate”; tinzi sa contrazici tot ce vine; iti spun asta pt ca mie insumi mi s-a-ntamplat, iar intr-o masura mai mica decat in trecut, inca mi se-ntampla; dpmdv crestinul ortodox e UNUL, si el nu se-mpiedica de tot ce zici tu acolo…
        – articolul de tradus: cu ajutorul Domnului, incerc maine, chiar daca lucrez; daca ma ajuta Domnul, reusesc…

        Apreciază

      • Avatarul lui neimp Ioan said, on noiembrie 11, 2013 at 7:59 pm

        Saccsive,

        Vezi ca ti-am tradus sambata si trimis articolul pe mail, am revenit si cu un mail in care ti-am spus sa confirmi, si pana acum, nimic! Deci?!?!

        Apreciază

      • Avatarul lui neimp Ioan said, on noiembrie 12, 2013 at 12:17 am

        Saccsive,

        N-am vazut niciunul, asta e ideea, este foarte simplu.

        Apreciază

    • Avatarul lui Irina Irina said, on noiembrie 7, 2013 at 1:54 pm

      Pentru a-i baga in sperieti pe acesti tradatori trebuie sa avem noi romnii o unitate extrem de puternica. Dar in realitate la noi in tara solidaritatea si simtul civic sunt la pamant. Nu suntem in stare sa ne misacm fundurile la un miting pentru o problema sau alta, asa ca ce sa mai vorbim de revolutie.

      Apreciază

    • Avatarul lui Cosmin Cosmin said, on noiembrie 7, 2013 at 5:34 pm

      Doamne ajuta!

      Frate Vasile, daca nu e ok dpdv canonic sa apara pe blog mesajul meu de mai jos, te rog nu-l posta.

      Eu am cerut binecuvantare duhovnicului meu pentru rugaciunea asta pentru tara.

      In fiecare seara la miezul noptii, citesc Acatistul Sfintilor Marturisitori din temnitele comuniste.

      Ma rog Sfantul Iustin Parvu, ca impreuna cu toata ceata de Sfinti Romani, sa ne vina in ajutor in aceste clipe grele pentru tara.

      La simpozionul de decernare a titlului de Cetatean de Onoare al orasului Baia Sprie, Parintelui nostru drag Iustin Parvu, Danion Vasile ne-a transmis un mesaj al unui monah atonit, mesaj adresat tuturor romanilor, cum ca, scaparea noastra consta in cinstirea cu precadere a Sfintilor din istoria moderna a Romaniei, canonizati si necanonizati, dar si a celor din vechime cum ar fi Stefan cel Mare si Sfant, Mihai Viteazul etc.

      Eu am considerat ca acest acatist citit in fiecare noapte va a vea un efect puternic, cu atat mai mult daca el va fi citit de mai multi dintre noi. Fara indoiala ca va fi un efect puternic. Schimbari vor fi, pentru ca acesti Sfinti au o putere mare, simt din toata fiinta mea acest lucru.

      Daca material nu ne permitem sa ajutam pe fratele Vasile cu acest blog, pe cei de la Pungesti, pe cei de la Rosia Montana si pe altii, care depun eforturi spre a misca ceva in sens pozitiv in aceasta tara; a ne ruga la miez de noapte nu ne costa nimic !

      Dumnezeu sa ne-ntareasca!

      Apreciază

      • Avatarul lui danielvla danielvla said, on noiembrie 7, 2013 at 7:29 pm

        Cosmin,
        Care acatist al Sfintilor Marturisitori il citesti? Cel vechi sau cel nou? Cel vechi este cel care incepe cu: „Pe Mărturisitorii cei aleşi ai lui Hristos…” si fiecare icos sau condac se incheie cu: „Bucuraţi-vă, Sfinţilor Mărturisitori, care în temniţă pe Hristos aţi mărturisit!”. Eu consider ca asta este mai potrivit.

        Apreciază

      • Avatarul lui Cosmin Cosmin said, on noiembrie 7, 2013 at 9:58 pm

        @ danielvla

        Cred ca e cel nou, „alcatuit in cinstea robilor lui Hristos de la Targu Ocna, Aiud, Pitesti, Gherla, de la Canal si din toate celelelate locuri de patimire.”

        Condacul I incepe asa: „Ingerii pazitori din cer au fost trimisi…”

        Am sa il procur si pe cel vechi.

        Esential este sa ne rugam pentru tara si pentru neamul romanesc, cat mai multi.

        Cu siguranta ruga noastara nu va fi zadarnica.

        Doamne ajuta!

        Apreciază

      • Avatarul lui danielvla danielvla said, on noiembrie 7, 2013 at 10:56 pm

        Cosmin,
        Asa e. Dar… eu il prefer pe cel vechi. Acolo reiese mai clar provenienta acestor sfinti in cea mai mare parte din randurile Miscarii Legionare. Cel nou parca se indeparteaza putin… si desi, e bun, parca e cam „politic corect” fata de celalalt.
        Acelasi lucru am observat ca se intampla si cu acatistele altor sfinti. Se compune un nou acatist, care nu mai are referiri la faradelegile unor evrei ori eretici sau unele expresii sunt mai „indulcite”, sa nu para prea tari urechilor. Si treptat il elimina pe cel vechi din pangare si librarii.

        Apreciază

      • Avatarul lui Cosmin Cosmin said, on noiembrie 8, 2013 at 9:53 am

        @ danielvla

        Multumesc de informatie, am sa-l caut la pangarul bisericesc, daca nu il gasesc acolo, cu siguranta il gasesc in format electronic.

        Doamne ajuta!

        Apreciază

      • Avatarul lui Irina Irina said, on noiembrie 10, 2013 at 1:21 pm

        Unul din pacatele noastre ca neam este si cel al Sinodului nostru Ortodox care nu doreste canonizarea acestor marturisitori sfintii din temnitele comuniste.

        Apreciază

      • Avatarul lui Cosmin Cosmin said, on noiembrie 11, 2013 at 10:13 am

        @ Irina,

        Asa este, dar nu trebuie sa atarnam noi de canonizarea facuta de unii si altii care reprezinta mai putin interesele Dreptei Credinte.

        Datoria noastra ca drept maritori crestini, este sa-i cinstim pe acesti eroi.

        De altfel, aceasta e solutia iesii Romaniei din mocirla in care se afla.

        Asa ni s-a transmis de la Muntele Atos.

        Dumnezeu sa ne lumineze sa facem ce trebuie facut!

        Apreciază

      • Avatarul lui Irina Irina said, on noiembrie 11, 2013 at 11:17 am

        Da si eu ii cinstesc pe sfintii din temnitele comuniste, dar ca cinstirea lor sa fie deplina trebuieste ca ei sa fie trecuti in calendar si astfel sa capete o cinstire a intregului neam, pentru ca acum cinstirea este doar din partea celor ce-i cunosc, care au o lagatura mai vie cu Biserica, care au citit ceva din istoria adevarata comunismului. Nu mai stiu ca parinte a spus asta ca unul din pacatele acestui neam este si aceasta indiferenta fata de acesti marturisitori din perioada comunista si ca trebuie sa cerem cu mic cu mare canonizarea lor pentru a ne spala acest pacat. Sunt sfintii nostri si din pacate nu avem posibilitatea sa facem o priveghere in cinstea lor asa cum se face pt Sf Mina sau alti sfinti.

        Apreciază

      • Avatarul lui Cosmin Cosmin said, on noiembrie 11, 2013 at 11:27 am

        @ Irina,

        Adevar graiti.

        Dumnezeu sa-i lumineze pe toti ierarhii nostrii si in special acolo la nivel de varf !

        Apreciază

      • Avatarul lui Irina Irina said, on noiembrie 11, 2013 at 11:47 am

        Amin!!!

        Apreciază

  4. Avatarul lui clement clement said, on noiembrie 6, 2013 at 10:15 pm

    Nadajduiesc ca domul Gruia nu este un „artist angajat”, cum se spunea sub comunisti.
    Dupa enorma teapa luata de romani in fata televizorului sub regizoratul lui Nicolaescu si in interpretarea lui Caramitru incrucist cu Dinescu, nitica prudenta nu strica. Personal ma simt mai in largul meu ascultandu-l pe domnul Florin Zamfirescu. Spontaneitatea, sinceritatea acestuia reflecta personalitatea unui om imposibil de cumparat.

    Apreciază

    • Avatarul lui pr bogdan pr bogdan said, on noiembrie 7, 2013 at 2:51 pm

      mie parcă-mi aduce a Dan Puric într-o versiunea mai bătrână Niște canoane (și n-au fost puse degeaba acolo) spun că actorii trebuie să renunțe la această meserie pt a se împărtăși. Firește că sunt și filme și actori de la care ai ce învăța, dar rămâne această deprindere (când vrei s-o folosești) la ei de a te face ascultat și crezut chiar dacă ei deja îți pregătesc căderea. În ce privește rugăciunea zilnică aș propune ca atunci când intri pe blog prima oară pe zi să fii nevoit să asculți 5 min de rugăciune (rug zilei, pomenirea sfinților zilei, rug pt conducătorii țării, etc), așa cum sunt reclamele nesuferite de pe unele saituri. Poate și o mică rubrică cu pe dreapta cu rugăciuni audio (scurte – maxim 10 min) să fie de folos. Ideea de bază e să fie rug pe bază zilnică, chiar și 5 min. Citisem un articol f folositor pe net tema asta.

      Apreciază

    • Avatarul lui vali vali said, on noiembrie 7, 2013 at 4:44 pm

      In afara de personalitate multipla, e foarte snatos, n-are nimic….

      Apreciază

  5. Avatarul lui blue blue said, on noiembrie 6, 2013 at 10:39 pm

    Zic: da, aşa e, la comentariul saccsiv.

    Apreciază

    • Avatarul lui crestinul ortodox crestinul ortodox said, on noiembrie 7, 2013 at 7:20 am

      de ce sunt „mai rai decat bunicii lor” ?
      pentru ca slujesc fiarei direct si sunt in ghearele lui antihrist
      v-am spus cine bate palma cu dracu nu-i inghitit doar la degetul mic ci cu totul este inghitit …
      nu ma luati in seama dar va veti aduce aminte de tot ce v-am spus cand Acest pamint va fi clatinat din temelie spre starpirea spurcaciunii mari aciolata in Bucuresti si a celor spurcati vanduti la fiara
      ca la doi domni nu se poate sluji
      si lui HRISTOS si lui mamona
      ca pe unul il iubesti , il slujesti si de celalalt te-ai lepadat
      amin.

      Apreciază

  6. Avatarul lui aniush aniush said, on noiembrie 7, 2013 at 7:33 am

    L-am urmarit. Mimica si gestica sunt destul de convingatoare, insa nu si tonul vocii. Privirea e indreptata in fata, catre camera, ramane fixa nu i se misca ochii. Dictia este insa foarte buna. Pot sa spun ca ochii mai sunt sinceri (pupilele nu i s-au marit pe timpul expunerii). In acest filmulet, deci, indiscutabil joaca un rol, stie ca e filmat special sa spuna asta, insa dupa cum sunt ochii ar putea fi convins de ceea ce spune. Daca mintea pupilele i se mareau. Insa este la fel de poaibil sa se fi convins pe sine de acest lucru, ca sa joace rolul respectiv. Mai trebuie ascultat si in alt context, pentru ca aici nu i se vede personalitatea, nu isi impartaseste propria opinie. .
    In ceea ce priveste continutul textului, sunt perfect de acord. Au furat, au omorat oameni si animale acesti conducatori fara sa li se intample nimic. Acum adevarul iese la iveala. Vine vremea cand faptele noastre vor vorbi pentru noi. La Judecata se va vedea totul. Dumnezeu sa ne ajute!

    Apreciază

    • Avatarul lui Maria Maria said, on noiembrie 7, 2013 at 11:30 am

      aniush,
      Omul spune adevarul , el este actor si se exprima ca un actor , ceea ce nu-i anuleaza convingerile si adevarul
      incontestabil . Ce facem ii punem in balanta , de cate ori clipeste sau respira , in timpul expunerii acestui text ?
      Este un mesaj transmis celor care calca in picioare Romania .

      Apreciază

  7. Avatarul lui crestinul ortodox crestinul ortodox said, on noiembrie 7, 2013 at 7:36 am

    si acest om , a spus un Mare ADEVAR
    sabia ridicata impotriva fiarei nu are doar un Tais ci ARE DOUA TAISURI spre starpirea spurcaciunii mari si a spurcatilor acolo unde s-au aciolat
    amin.

    Apreciază

    • Avatarul lui Vali Vali said, on noiembrie 7, 2013 at 9:31 am

      Mai schimba placa frate, mai inmoaie un pic mesajele ca-s prea taioase. Arlechino a fost un clovn toata viata.

      Apreciază

      • Avatarul lui danielvla danielvla said, on noiembrie 7, 2013 at 7:22 pm

        Clovn, ne-clovn, actorie, ne-actorie, mie mi se pare ca el chiar crede ce spune. Si spune bine!

        Apreciază

      • Avatarul lui Irina Irina said, on noiembrie 10, 2013 at 1:24 pm

        Actorii totusi sunt niste oameni ai culturii romanesti pentru ca actoria este pana la urma o arta, mai ales daca sunt de buna credinta si nu batjocoresc prin jocul lor cele sfinte. Actorii crestini pot fi adevarati marturisitori prin rolurile pe care le joaca.

        Apreciază

  8. Avatarul lui Willy Willy said, on noiembrie 8, 2013 at 12:58 pm

    Vasile Lupu citire: Cine-si va minti mosia si neamul, mai rau ca ucigasii de copii sa fie pedepsit

    Apreciază

  9. […] VIDEO: Actorul Gruia Sandu, catre politicienii care au vandut tara si neamul: „NU O SA AVETI UNDE … […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.