SACCSIV – blog ortodox

Doua surori, una curva

Posted in Moldova, Romania by saccsiv on octombrie 22, 2013

Erau doua surori ce se iubeau tare mult, ziceai ca-s una. Dar oameni rai le-au separat samavolnic.

Au tot tanjit sa se regasesca, dar n-au putut, iar timpul a trecut.

Cand au ajuns ele la varsta maritisului, una din ele, frumoasa foc, cu toate ca parea isteata si cuminte, nu stiu cum a lucrat dracul ca s-a lasat prostita de o batrana curva unsa cu toate alifiile. I-a luat fecioarei ochii si apoi mintile, ca era necurata imbracata in purpura si in stofa stacojie si impodobita cu aur si cu pietre scumpe si cu margaritare.

Cu vorbe mestesugite a dus-o pe tanara pe calea cea stramba si au inceput sa intre la ea toti borfasii. Apoi i-a spus curva cea batrana ca daca se lasa sodomizata va purta si ea haine alese. Si s-a lasat nefericita … Apoi a inceput sa-i placa, dar cu haine scumpe tot nu s-a ales.

Nu dupa multa vreme surorile s-au regasit si au hotarat sa fie din nou impreuna. Batrana curva a pus insa o conditie: sa vina si cealalta in bordel.

Ce vor face ele? Inca nu s-au hotarat.

Voi ce le invatati? Cum o fi mai bine? Sa faca asa cum le-a cerut batrana sau cea care e in bordel sa fuga?

76 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Legionar said, on octombrie 22, 2013 at 8:08 pm

    România şi Basarabia sunt cele două surori?

    Apreciază

    • mario said, on octombrie 22, 2013 at 8:25 pm

      Clar unirea aceasta e vruta mai mult de UE caci altfel in Chisinau majoritatea vorbesc rusa, indeosebi tinerii. si acum urmeaza intrebarea de ce? pot veni cu un raspuns: Pentru ca toata europa la nivel politic, economic, si chiar o parte din Asia se va destabiliza si mai ales tensiona puternic. In asa fel incat multi ne vor ura in frunte cu Rusia… asa ca Doamne fa voia Ta si nu voia noastra!

      Apreciază

      • Cristina said, on octombrie 22, 2013 at 9:06 pm

        Frate, cam exagerezi ca in Chisinau vorbesc majoritatea rusa ,in Chisinau vorbesc majoritatea romana,rusa vorbesc rusii,sau poti sa mai auzi rusa si la moldoveni cind explica ceva la un rus care nu stie deloc romana.Sunt la Chisinau in fiecare zi si stiu mai bine situatia.

        Apreciază

      • Idei pentru Viaţă said, on octombrie 23, 2013 at 2:54 pm

        Mario. Sunt din Republica Moldova. Unirea aceasta nu se vrea de fapt nici de UE. Ci este folosit doar ca motiv de dezbinare. FITI FOARTE VIGILENTI. Sunt monahi care au spus clar ca va fi razboi fratricid in zona aceasta, un fel de continuare a razboiului din Transnistria. Tot ei mai spun, ca Unire nu va mai fi niciodata.
        Deci voi ca crestini, fiti foarte atenti in ce va bagati. Iubesc Romania ca Patria mea. Dar aceasta unire finantata de masoni care acuma se promoveaza, este doar un joc, care se va termina foarte rau. Trebuie sa avem multa intelepciune sa desebim duhurile.
        Trebuie sa te contrazi cu privire la limba rusa. Din contra tinerii acum vorbesc mult in romana, ba chiar incep sa cunoasca prost limba rusa. Ei sunt tinta pentru masoni pentru a manipula cu privire la unionism.
        In schim noi cei trecuti de prima tinerete, vedem un pic altfel lucrurile si cam ne trece pofta cand vedem ca in spatele marsurilor de unire stau politicieni. Politicienii prin definitie sunt persoane in care nu poti avea incredere.
        Spre exemplu acum Rusia e declarata de clasa politica moldoveneasca un fel de persoana non grata din cazua embargourilor impuse de ei. Si sa vedeti iar manipulare. Cei alde noi am vazut de fapt in ce consta acest embargou si de ce este impus. Pentru simplu fapt ca sa distruga toti acei mici antreprenori cu produse curate ecologic si care inca sunt foarte gustoase. Pai masoni sunt si in Rusia si in Occident. Cum credeti nu ar prefera sa ne vada cu productia stricata si cu credite luate din banca? Cunosc un antreprenor care are 660 tone de prune care se strica deja.

        Apreciază

  2. aniush said, on octombrie 22, 2013 at 8:39 pm

    Si atunci batrana curva cine e? Europa? (In Biblie asa era infatisata Roma).

    Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 22, 2013 at 8:48 pm

      aniush

      Tu fiind neoprotestanta sigur ca nu zici Europa.

      Apreciază

      • antoniu said, on octombrie 22, 2013 at 9:38 pm

        deci avem si alte culte printre noi???

        Apreciază

      • saccsiv said, on octombrie 22, 2013 at 9:54 pm

        antoniu

        Printre noi, e un fel de a zice.

        Apreciază

    • Maria said, on octombrie 22, 2013 at 11:12 pm

      Batrana curva este UE .(Uraciunea Europeana )

      Apreciază

    • Irina said, on octombrie 23, 2013 at 12:25 pm

      Nici eu nu cred ca vorbesc numai rusa, pentru ca totusi limba oficiala este romana. Eu am avut colege la facultate din Chisinau si intr-adevar stiau bine si rusa, dar vorbeau foarte bine si romana. Din cate am inteles si acolo sunt cozi de topor anume moldoveni rusificati care tind spre Rusia, dar majoritatea in sufletele lor se considera romani. Oricum este o mare minune care demostreaza faptul ca ei sunt si se vor romani si anume faptul ca inca vorbesc romaneste dupa ce au trecut printr-o istorie atat de vitrega in care s-a incercat rusificare si deznationalizarea cu forta.

      Apreciază

  3. Ioan said, on octombrie 22, 2013 at 8:53 pm

    Saccsiv, ai pus problema in niste termeni atat de evidenti, incat raspunsul care poate fi dat e unul singur si unul foarte clar. Ramane de vazul cat de fecioara e Moldova, atat, caci Romania e curva, clar (politicianeste si… din pacate… si la nivel majoritar de populatie). Eu am vorbit cu cineva din Moldova care mi-a spus ca prefera sa stea sub umbrela Rusiei decat sa vina in iadul UE, unde noi stim fb cum este. Cei de acolo vad ca la noi a invadat tot raul, revarsat din UE, caci nu i-am pus stavila. Chestiunea cu „Dumnezeul ucis de Occident” se revarsa, ca un fluviu, inspre noi, dinspre Occident, de parca ai inclina harta si-ai pune vestul mai in sus, si estul mai in jos. „Dumnezeul omorat” vine cu viteza spre noi, adica… ramanem fara Dumnezeu, pt ca nu vrem sa ne opunem. Incep lucrurile sa se separe, aproape muceniceste (ma gandesc ca pana la cu totul muceniceste vor mai fi maxim cateva zeci de ani). Cine ia astazi pozitie pro neamul sau, pro tara, pro CREDINTA, face o marturisire care este foarte importanta astazi, cand este nevoie ca de apa de MARTURISIREA ADEVARULUI, a caii drepte, a demnitatii (de ex, pt mine, ce-a facut politistul din Cluj mi se pare un gest care poate fi echivalat cu 1 milion de metanii facute de un crestin „cunoscator” al pravilei – fiecare, la nivelul lui, MARTURISESTE, faptuieste). Romania astazi pica pt ca nu se sprijina pe MARTURISIRI clare, evidente, la lumina clara a zilei, IN FATA TUTUROR. Iar cei care fac marturisire mare rasplata vor avea in fata lui Dumnezeu. Nu ma rog Domnului decat sa randuiasca sa fie (fim) cat mai multi dintre acestia care fac marturisire. Revenind… raspunsul meu: sigur ca sora cea buna, daca ar putea, ar trebui sa-i dea doua palme surorii plecate demult de-acasa, ca sa-si revina. In locul moldovenilor, NU m-as uni cu Romania si as prefera umbrela Rusiei, asa cum e ea, fara doar si poate. La momentul cand noi am intrat in UE eu personal am fost foarte sceptic, n-am vrut sa se-ntample si am SIMTIT ca suntem ca o turma de oi manate intentionat gresit de conducatorii politici – si, din pacate, n-am avut ce face eu, impotriva multimii spalate pe creier cu televizorul (imi amintesc un sondaj: erau vreo 70%, la vremea aia, pt aderare…).

    Apreciază

    • Mălin said, on octombrie 22, 2013 at 11:33 pm

      Sondajele au valoarea hartiei igienice de la WC.

      Sunt o gramada de romani care nu au vrut sa intre in U.E. Eii si ce daca!!…I-a intrebat cineva ceva?

      Sunt milioane de romani la nivel de tara care nu doresc exploatarea gazelor de sist si nici exploatarea aurului de la Rosia Montana .
      Sunt milioane de romani care s-a declarat impotriva documentelor cu cip (cardului de sanatate, cartilor de identitate si psapoartelor),
      Eiii si ? Crezi ca ii va pasa cuiva de asta dintre cei cocotati la conducere tarii. Crezi ca va respecta cineva dorintele acestor milioane de cetateni de vreme ce la conducere s-au cocotat strainii de neam si glie stramoseasca ? Acestor indivizi li se falfaie de ceea ce vor cetatenii fiindca ei au regulile lor proprii dupa care conduc. Democratia e praf in ochi de care se folosesc unii ca sa traga sforile. Demonocratia nu are nimic de aface cu patriotismul. Unsul lui Dumnezeu – imparatul sau regele- inconjurat de aristocratia crestina este singurul model in care patriotismul poate exista cu advarat. Sistemele politice pe partide sunt de inpiratie iudeo-sionista si nu au nimic in comun cu adevaratul patriotism!

      Apreciază

      • Radu Humor said, on octombrie 23, 2013 at 10:28 am

        Bune punctat, dar prea pesimistă concluzia !
        Cei mulţi au o forţă pe care nemernicii cocoţaţi, de fapt numiţi la conducerea ţării
        nici măcar nu o pot bănui !
        E drept că deocamdată nu s-a ajuns şi nu s-a făcut uz de ea !
        Să vezi atunci ce viteji îs, de nu-i ajungi nici cu Ferrari….

        Apreciază

      • Radu Humor said, on octombrie 23, 2013 at 10:30 am

        Deocamdată reîntregirea ţării este vehiculată doar ca zgândărire a Rusiei şi mai mult de atât nici noi, nici basarabenii nu şi-o doresc cu adevărat !
        Avem noi altele de rezolvat 😉

        Apreciază

      • Muritor said, on octombrie 24, 2013 at 7:53 pm

        total de acord cu Mălin. Şi atunci, în situaţia asta în care ne aflăm, ce facem?

        Apreciază

    • Irina said, on octombrie 23, 2013 at 12:29 pm

      Exac Ioan acelasi sentiment l-am avut si eu cand am intrat in UE. Pe noi poporul nu ne-a intrebta nimeni daca vrem sau nu sa intram in UE, ci ne-am trezit varati in bordelul UE fara drept de opinie.

      Apreciază

  4. danielvla said, on octombrie 22, 2013 at 9:10 pm

    Fortata comparatia si destul de urata! Romania nu e o curva! Inca mai avem ceva demnitate. Dovada protestele din ultimul timp si faptul ca bisericile sunt pline. Si chiar daca ar fi asa… Lumea toata e un bordel. Mai devreme sau mai tarziu va fi „sodomizata” si cea de-a doua sora, fara sa intre in casa de toleranta a „batranei”.
    Impreuna se mai pot opune cu demnitatea ce inca o mai au!

    Apreciază

    • mario said, on octombrie 22, 2013 at 9:46 pm

      „”Lumea toata e un bordel. Mai devreme sau mai tarziu va fi “sodomizata” si cea de-a doua sora, fara sa intre in casa de toleranta a “batranei”.””
      Pe bune daniela??? Chiar asa daca tot vom fi sodomizati cu totii eu zic sa ne inchinam de pe acum Satanei nu? ce mai conteaza? Of SACCSIV chiar imi doresc sa moderezi mult comentariile iar pe cele ce ne pot sminti sa nu le mai dai drumu si nici pe cele cu atat de multa politica pe care le pune stop rfid.

      Apreciază

      • danielvla said, on octombrie 22, 2013 at 10:19 pm

        mario,
        Desteptu` lu` peste, am pus „sodomizata” in ghilimele, daca nu observi. Adica cu intelesul de demonizata, satanizata, stricata. Si mai zic ceva acolo de a ne opune, dar tu cu neuronul tau singuratic n-ai cum sa realizezi. Chiar asa! Sa mai modereze saccsiv comentariile si sa le lase doar pe ale tale nu-i asa? Si casca bine ochii cand citesti numele cuiva!

        Apreciază

      • Irina said, on octombrie 23, 2013 at 12:35 pm

        Mario, Danielvla a vorbit de faptul ca la modul general asa se va intampla, lumea va cadea in pacate impotriva firii, ca de asta va veni si Sfarstul ei si venierea Judecatorului celui Vesnic care se intreaba” Dar oare cand voi veni, voi mai gasi credinta pe pamant”. Dar din aceasta lume se vor ridica credinciosii lui Dumnezeu, cei ce vor continua sa detina dreapta credinta intacta si acesti bravi crestini desi extrm de putini vor fi pana la sfarsit.

        Apreciază

    • silviu said, on octombrie 23, 2013 at 12:02 am

      Bisericile pline nu sunt un argument! Avem proorociile Sf Lavrentie al Cernigovului, şi nu doar, în care se spune că Bisericile vor fi pline de lume, dar credinţa va fi strâmbă. Noi nu prea mai avem preoţi, ci mai mult POPI ecumenişti, pro-cip şamd… Aici e buba cea mai mare a româniei – CLERUL BOR care colcăie de securişti şi francmasoni. Nu o spun eu ci preoţii prigoniţi din interiorul BOR, vezi ex Pr Justin Pârvu, Ilie Cleopa, Gh Calciu, Arsenie Boca şi mulţi, mulţi alţii …

      Apreciază

      • Anda said, on octombrie 23, 2013 at 12:19 am

        Aici din pacate ai mare dreptate

        Apreciază

      • delimar said, on octombrie 23, 2013 at 6:35 pm

        e si asta o parere, nu neaparat trebuie sa fie asa. Decat sa tot ramanem agatati ca asa spun profetiile, mai bine ne-am gandi cu propria minte unde anume se vede ca ” e plin clerul de securisti si francamosi”. Nu-mi spuneti, chiar ati verificat dvs tot clerul ?
        Si apoi, orice pacatos cu ajutorul lui Dumnezeu se poate indrepta. Da’ nu. Noua asa ne place, sa ne tot plangem ca n-avem preoti. Sa ne ierte Dumnezeu!

        Apreciază

      • Irina said, on octombrie 23, 2013 at 10:02 pm

        Si eu cred ca inca mai sunt preoti si duhovnici buni, pentru ca vor fi si la sfarsit chiar daca va trebui sa alergam sute de km pentru ai gasi. Problema este ca lumea in general se indrepata spre rau spre lepadare, dar cred ca inca nu am ajuns la punctul culminant al raului, dar nici mult nu mai avem.

        Apreciază

      • Maria said, on octombrie 24, 2013 at 6:37 am

        Bisericile pline , arata ca lumea are credinta , iar tot omul care intra in biserica , este adus de Duhul Sfant .
        Unul care a intrat poate pentru prima oara in biserica , in mod sigur va mai veni .
        Iar paganii , nu suporta multimea credincioasa , majoritara , pt ca lupta lor impotriva credintei noastre , slabeste , exemplul cel mai bun , este mass-media plina de minciuni si manipulare , cu ocazia pelerinajelor la sfintele Moaste . Cate minciuni au spus in aceste zile , despre credinciosii pelerini de la Iasi (Sf Parascheva )si despre Biserica in general .Una ce-si spune „psiholog , sociolog „, Ana Bulai ,care latra de cativa ani pe la televiziunile masonice sataniste , spunea in timpul hramului de la Iasi :”La iasi , in fiecare an , este un spectacol grotesc , se aduna oamenii sa se inchine la niste oase , la cadavre , iar Biserica , strange multi bani etc .”
        Nu stim inca daca proorociile Sfantului Lavrentie , se adeveresc chiar in vremurile de acum sau intr-un viitor
        mai apropiat .

        Apreciază

  5. luigi said, on octombrie 22, 2013 at 9:32 pm

    http://www.theguardian.com/world/2013/oct/20/young-people-japan-stopped-having-sex

    – Ce mai contine “programul de sanantate” Obamacare: implantarea obligatorie a “pacientilor” cu microcipuri RFID! Pentru a fi acceptat, este implicata si biserica (din SUA) care sa “predice” utilitatea acestuia! Unele microcipuri pot fi dotate si cu o doza de cianura care la un semnal sa ucida pe cel implantat! De asemena microcipul va putea fi folosit si ca sa se stie cine va putea sau nu primi tratament medical!

    Adevaratul scop cand toata lumea va fi microcipata: va exista o singura moneda mondiala electronica, contul fiecaruia individ va fi in acel cip, “EI” vor controla acele conturi si toata viata fiecarui individ!

    Apreciază

  6. STOP RFID 666 said, on octombrie 22, 2013 at 9:33 pm

    SA FIM POLITIC CORECT

    Potrivit initiativei legislative, prin „stereotipuri de gen” se intelege situatia in care barbatii si femeile sunt prezentati in rolurile lor traditionale conferite de societate, atribuite acestora in virtutea caracteristicilor si apartenenentei lor de gen ca urmare a persistentei unor opinii, perceptii, prejudecati, credinte generalizate despre rolurile femeilor si ale barbatilor.

    http://www.ziare.com/politica/legislativ/propunere-legislativa-prin-care-e-interzisa-hartuirea-de-gen-adoptata-tacit-1263815

    Apreciază

  7. luigi said, on octombrie 22, 2013 at 9:34 pm

    Guvernul SUA lucreaza la un program militar de folosire a tehnologiei pentru a influenta credintele religioase ale oamenilor! Ideea e a manipula oamenii sa se alature sau sa sustina inclusiv financiar anumite grupuri sociale de un tip prederminat!
    Ben Swann Truth in Media: Government Program To Control Religious Thought?

    Apreciază

  8. luigi said, on octombrie 22, 2013 at 9:40 pm

    – Documente secrete ale Min. Apararii din SUA arata planul guvernamental pus in aplicare inca din 1995 prin care sa se aibe populatia sub control in cazul unei razmerite cauzate de colapsul economic! Metoda consta in amestecarea in apa de baut a unor “nanoroboti” care patrund in organism si raman inactivi pana la momentul in care fie prin turnurile de telefonie sau drone le e dat un semnal de o anumita frecventa pentru activare! Se estimeaza ca pana in Ianuarie 2014, 98% din populatia americana sa fie deja infectata! Aceleasi nanoparticule sunt introduse si in produse alimentare precum: Pepsicola, CocaCola, NESTLE, Danone si in apa menajera din mai multe mari orase americane!

    In momentul activarii, oamenii vor simtii simptome de “gripa” (desi nu e una reala!) si se va declara “o epidemie de gripa”! Odata declansata ar urma apoi o campanie de “vaccinare obligatorie” . Dar in mod normal in 10-12 zile cei infectati vor muri, pentru ca nu exista antidot la infectarea cu aceste nanoparticule activate. Cei vaccinati ar putea avea si simptome de narcolepsie (sa adoarma spontan!).

    In mod special se doreste activarea cu drone a acestor nanoparticule, pentru ca ele pot opera asupra unei singure camere, sau bloc sau cartier dintr-un oras, iar persoanele ar muri din cauza unor “gripe severe”!

    Acest program nu a fost creat sa ucida “pe toata lumea”. Scopul e de a inabusi posibile revolte sociale in cazul unui colaps economic! Pentru ca nu e suficienta armata si politie sa tina in frau o intreaga populatie, imbolnavirea si moartea prin “gripa” ar aparea ca un “act al sortii” si guvernul nu ar putea fi invinuit de nimic!
    CLASSIFIED DOCUMENTS on NANO DOMESTIC QUELL Kill Switch Program RELEASED by Dr Bill H. Weld

    Apreciază

  9. mario said, on octombrie 22, 2013 at 9:42 pm

    Tot ce va rog numai vorbiti in necunostinta de cauza! Merg in fiecare vara in Chisinau si in republica MOldova stiu ce se intampla acolo, eu nici nu vor sa auda de unirii, nici moldovenii si nici rusi integrati acolo de multe decenii. SI DA! MOLDOVENII VORBESC RUSA! Va rog sa fie clar pentru toata lumea nu exista moldovean sa nu fii invatat rusa iar mai nou tinerii o vorbesc pe strazi deoarece mult pleaca in Rusia la munca. Doamne Ajuta!

    Apreciază

    • Cristina said, on octombrie 22, 2013 at 10:17 pm

      Stai,Mario..stim sa vorbim rusa si am invatat-o la scoala e adevarat,folosim unele rusisme ca asa de mici am fost educati,dar vorbim in romana si cei care pleaca la munca in Rusia si revin nu vorbesc in rusa acasa la ei am destule rude plecate acolo la munca si cind revin acasa vorbesc in romana nu in rusa.

      Apreciază

      • Irina said, on octombrie 23, 2013 at 12:54 pm

        Bravo Cristina ma bucur ca ai intervenit, mai ales ca esti din Basarabia, si esti cea mai in masura sa vorbesti. Am si eu destui prieteni de peste Prut si mi-au spus acelasi lucru ca si tine si mi-au mai spus ca majoritatea tind spre Romania pentru studii si munca.

        Apreciază

    • Muritor said, on octombrie 24, 2013 at 8:00 pm

      Mario,
      Sînt român, născut în Republica Moldova. Vorbesc româna, rusa nu o vorbesc deloc, dar o înţeleg în caz de necesitate.

      Apreciază

  10. Veaceslav said, on octombrie 22, 2013 at 9:50 pm

    Cel mai frumos ar fi ca Romania sa iasa din UE si sa se uneasca cu Moldova, si sa faca o alianta ortodoxa cu toate tarile ortodoxe, insa asta nu va fi posibil, nu ne vor lasa.

    Apreciază

    • crestinul ortodox said, on octombrie 23, 2013 at 8:49 am

      primul pas daca se face Ne Ajuta Bunul DUMNEZEU si pentru al doilea …

      primul pas -Iesirea Romaniei din fiara antihristica adica ue si nato
      al doilea pas Unirea cu Basarabia dar nu inainte de formarea Aliantei Statelor Crestin Ortodoxe Intr-Una Sfanta Sobornica si Apostolica Biserica , Biserica Lui HRISTOS
      pentru ca lupta impotriva fiarei va fi crancena
      dar
      in SFANTA CRUCE de la Rasarit Vom Birui
      amin.

      Apreciază

      • crestinul ortodox said, on octombrie 23, 2013 at 8:51 am

        trebuie „a Bate si a Cere” , DUMNEZEU Ne da dar nu ne baga si in traista
        amin.

        Apreciază

      • Irina said, on octombrie 23, 2013 at 12:59 pm

        Grecii au avut ocazia sa iasa din UE si au ratat-o. La referendum au votat in majoritate pentru a ramane in UE. Gheronda Iosif de la Vatoped s-a rugat pentru noi romanii sa nu intram in UE, dar trebuiua atunci sa ne rugam si noi cu el.

        Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 31, 2013 at 6:35 am

      Veaceslav

      Doamne ajuta!

      Poti te rog sa te uiti la acest film?

      Свящ.Василий (Новиков) 2007 год

      Daca da, fa-i te rog un rezumat mai detaliat, eventual cu transcriptul celor mai importante parti, specificand minutul din inregistrare.

      Apreciază

  11. luigi said, on octombrie 22, 2013 at 10:13 pm

    Japonezilor le dispare apetitul sexuaal: 61% dintre barbatii singuri si 49% dintre feneile celibatare 18-34 ani nu au nici-o relatie romantica cu cineva, iar o treime din persoanele sub 30 ani nu au avut niciun fel de relatie!
    http://www.theguardian.com/world/2013/oct/20/young-people-japan-stopped-having-sex

    Apreciază

  12. rizescubogdan said, on octombrie 22, 2013 at 10:46 pm

    Eu nu înţeleg de ce agită românii cerând unirea cu Basarabia. N-au priceput cu nu noi trebuie să vrem asta.

    Apreciază

  13. pacatos said, on octombrie 22, 2013 at 10:46 pm

    foarte simplu ardem pe rug curva batrana … raul trebuie starpit de la radacina

    Apreciază

  14. luigi said, on octombrie 22, 2013 at 10:59 pm

    Un bancher Rothshield crede ca in 5 ani vom avea o singura modeda internationala!Rothschild Bankster: „International currency with in 5 years” – See more at: http://xrepublic.tv/node/72#sthash.ko4SQDsA.dpuf

    Apreciază

  15. blue said, on octombrie 23, 2013 at 12:46 am

    Pentru fiecare lucru e un loc şi un timp. Unirea trebuia să se facă atunci, la podul de flori…. Dar se pare că Dumnezeu şi-a întors faţa de la noi după ce ne-am măcelărit conducătorul în ziua Sfântă de Crăciun.

    Apreciază

  16. Stefan said, on octombrie 23, 2013 at 2:15 am

    Dureros,frate, dureros.

    Apreciază

  17. Stefan said, on octombrie 23, 2013 at 3:37 am

    Considerati urmatoarele ca si parti ale aceluiasi context, contextul fiind starea noastra ( duhovniceasca, fizica. mentala ) de obste dar si individuala.

    „Odata venise o doamna de la Bucuresti si Parintele i-a spus ca pe Bucuresti s-a “ouat” de doua ori, referindu-se la bombardamente [dar si la cutremure], iar cand se va “oua” a treia oara Bucurestiul va fi sters de pe fata pamantului deoarece acolo forfotesc pacatele.”
    „Odată mi-a zis că, într-o noapte, către ziuă, ne vor ocupa trei țări: Ungaria, Bulgaria și Rusia. Atunci eu am zis: „Ungurii or să ne ocupe pe noi?”, iar el mi-a spus: „Și pe cei ce ne vor ocupa va veni ploaie de foc”

    Parintele Boca

    „Părinte, ştiţi problema cardurilor de sănătate, ele nu au intrat încă în vigoare. Dar ele vor fi pe viitor totuşi obligatorii. Vă întreb: ce să facă o mamă care are un copil bolnav în stare critică şi este necesară o intervenţie chirurgicală, pentru că altfel ar muri? Ca să îl opereze va trebui internat, ca să îl interneze, are nevoie de cardul de sănătate cu cip. Ce sa facă mama? Să îşi interneze copilul sau să îl lase să moară? Părintele foarte grav a răspuns, ridicând din mâini în semn a protest: „Nu, să nu îl lase să moară. Eu nu îmi pot asuma această decizie. Nu trebuie ajuns nici la extreme. Acest cip nu e pecetea, nu e lepădare… Dar fiecare să facă după conştiinţa şi puterea lui. Cât puteţi luptaţi împotriva lor cu toată forţa şi unitatea, dar fără atitudini extreme, încă nu e cazul. E vorba însă că mai sunt 12 luni… Aici Părintele s-a oprit. Noi am întrebat: „12 luni şi scăpăm de cipuri”? „Nu”, a răspuns Părintele, 12 luni de libertate şi vine urgie”

    Parintele Justin

    http://www.apologeticum.ro/2013/10/coincidente-care-leaga-protestele-anti-rosia-montana-de-sorosungaria/

    http://ro.wikipedia.org/wiki/Ungaria_Mare

    http://tortenelemportal.hu/

    http://erdelyimagyar.wordpress.com/2013/03/28/nagy-magyarorszag-nem-orszag/

    http://romanian.ruvr.ru/2013_01_08/South-Stream-ultimul-tren-pierdut-de-Romania/

    http://geopolitics.ro/south-stream-interesele-geostrategice-ale-europei/

    Mai pot fi adaugate si multe altele , dar stiu ca cititorii blogului in general le cunosc.
    Mai cred si ca cei mai multi cititori sunt de parere ca , la ora actuala si practic in ultimii 70 de ani, entitatea numita ‘stat roman’ este/a fost ne-romaneasca si chiar anti-romaneasca. Este exact acest ‘anti’ care contribuit enorm la a polariza, de exemplu, atitudinea multor moldoveni. Moldoveni care vad si percep ‘Romania’ ca o purtatoare de ‘plaga’ ca un fel de aducatoare de ‘ciuma’ .. si din nefericire, cam asa stau lucrurile.

    Dumnezeu stie cum randuieste , cum imparte mila si dreptatea, cum aseaza lucrurile in asa fel incat toti sa poata avea cale spre mantuire. Dar stiti, este precum la nasterea de prunci, bucuria, fericirea vine doar DUPA durerea si sfortarea nasterii.
    Asa si noi cu tara , asa si tara cu noi. Iar PLATA , pentru toate facute, spuse ori gandite, atat la nivel individual cat si la nivel de obste toti o vor primii; iar noi , o vom primi-o cu varf si indesat, caci mult ni s-a dat iar noi si dinarul ingropat e pe cale sa-l pierdem.

    Hristos a Inviat!

    Apreciază

    • Irina said, on octombrie 23, 2013 at 1:02 pm

      Or forfoti pacatele, dar eu una am intalnit persoane cu o credinta extrem de vie si o dragoste extrem de mare pentru Dumnezeu si semeni in Bucuresti.

      Apreciază

  18. danutza said, on octombrie 23, 2013 at 11:42 am

    nu -mi place ideea povestioarei, nu-mi place limbajul folosit si nu e potrivita comparatia. putem folosi un limbaj mai crestinesc pt a ilustra niste realitati dureroase, dar implacabile, dupa parerea mea.

    Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 23, 2013 at 11:56 am

      danutza

      Dar de ce consideri ca limbajul ar fi mai putin crestinesc? Aceeasi intrebare referitor la idee. Oare n-ai citit in Sfanta Scriptura cum era certat Israelul caci a preacurvit?

      Apreciază

      • danutza said, on octombrie 23, 2013 at 12:28 pm

        Sfanta Scriputra e una, sa inventam noi o povestioara si sa folosim asemenea cuvinte, e alta. Unde este scris in Scriptura cuvantul curva?? Mie personal nu-mi place deloc. Mi se pare ca arata dispret pentru femeie, in general. Barbatii arunca f usor acest atribut unei femei, desi se dovedeste de multe ori, falsa catalogarea. Se putea inlocui cuvantul cu femeie usoara, desfranata, etc.
        Apoi, se pleaca de la o premiza gresita. NU au fost doua surori, cu una singura, din care a fost rupta o bucatica. Basarabia a fost o parte din Moldova lui Stefan, ca si Bucovina.Restul e istorie….

        Apreciază

      • saccsiv said, on octombrie 23, 2013 at 12:59 pm

        danutza

        Vorbim despre babaciune. Ai inteles cine-i babaciunea? Ce legatura are babaciunea cu faptul ca tie nu-ti place cuvantul deoarece unii barbati il atribuie gresit unor femei? Pai despre asta vorbim aici? Am folosit un cuvant prea bland pentru ea.

        Asa m-a dus pe mine capul sa scriu o povestioara cu doua surori, ca sa scot in evidenta o chestiune esentiala: Romania trebuie sa iasa din casa de desfranare, nu sa convinga si Basarabia sa intre in ea.

        In sfarsit, admite ca nu putem fi de acord in toate privintele. Ti-aduci aminte cand te chinuiai cu cate un fluturas si unii de pe margine il tot criticau? Ti-a venit randul sa critici. Scrie tu un text mai destept si-l voi posta pe acela.

        Apreciază

      • danutza said, on octombrie 23, 2013 at 1:27 pm

        Imi pare rau ca n-ati inteles nemultumirea mea. Niciodata nu am avut pretentia ca putem fi de acord pe toate temele, caci nu am avea atunci, personalitate. Am mai avut teme asupra carora n-am fost de acord.
        De ce ma pui sa scriu un text mai destept? Am spus ca asta nu e destept? Ce legatura e intre fluturasi si acest text?? Da, mi-a venit randul sa critic, atunci cand nu-mi place ceva si stii ca asta fac. E ceva in neregula cu asta? Putem sa avem pareri divergenta, chiar daca in privinta problemelor principale suntem de acord. Si intr-o familie sotii au opinii diferite. Nici cu asta nu cred ca e o problema, nu?
        Am spus doar ca se putea pune problema altfel. Oricum, noi, de aici, nu avem nici un ecou. Basarabia ar trebui sa se uneasca cu Romania, iar aceasta sa iasa din ue, dar vedeti voi vreun drum care sa duca in directia asta???? Cainii latra, usl isi vede de treaba. Ponta vrea sa recunoasca acum si Kosovo.Periculoasa actiune.
        Gata! Eu pun punct. Astept alte articole….

        Apreciază

      • saccsiv said, on octombrie 23, 2013 at 1:37 pm

        danutza

        Bine sora mea, Doamne ajuta!

        Apreciază

    • Irina said, on octombrie 23, 2013 at 1:03 pm

      Danutza limbajul pe care-l folosim noi azi pentru pacate este mai dulceag, in cartile vechi ai sa vezi ca desfranatul este numit pe fata curvar.

      Apreciază

    • catalin said, on octombrie 23, 2013 at 8:27 pm

      de acord nu e corect limbajul

      Apreciază

    • Ion Roman Popescu said, on octombrie 23, 2013 at 9:28 pm

      de acord, este un limbaj nepotrivit , duce cu gandul la o imbratisare infocata cu cineva care are rezerve nejustificate si desuete

      Apreciază

    • timisorean1 said, on octombrie 25, 2013 at 5:53 pm

      Si povestea si limbajul sunt in regula. N-or fi perfecte dar sunt sugestive

      Apreciază

  19. Maria said, on octombrie 23, 2013 at 2:05 pm

    Da , exista in Sf Scriptura acest termen de prea-curvie , sau curvie . Chiar si la spovedanie se foloseste atunci cand cineva face adulter adica prea-curvie .Oameni casatoriti care se inseala recipric sau doar unul din ei , se numeste in termeni biblici , pacatul prea-curviei , iar termenul de desfranare , se refera la toate formele de desfranare incepand de la pacatul sodomiei .
    Chiar si in popor exista expresia populara (regionalism)”curva cu doua fete „, ceea ce inseamna persoana instabila in declaratii , lipsita de sinceritate , una spune , alta face sau te lauda in fata , iar te critica din „spate „.etc., nu spune „desfranata cu doua fete „.
    Sigur , este un termen vulgar , insa la cat de indignata este lumea de azi , cateodata , treci peste o exprimare mai academica , ca cea de „femeie usoara „.

    Apreciază

  20. STOP RFID 666 said, on octombrie 23, 2013 at 7:05 pm

    saccsiv

    Frate, am zis de atatea ori sa fim politic corect. De ex. pentru babaciune puteai sa folosesti cuvantul administrator de casa unde se presteaza servicii sexuale contra cost, conform legii. Pentru curva se folosea mai bine termenul de femeie ce presteaza servicii sexuale in schimbul diferitelor atentii. Curva nu e prostituata ci e o femeie care ,,presteaza” mai mult sau mai putin din placere.

    Apreciază

  21. Vasi said, on octombrie 23, 2013 at 8:46 pm

    Parabola nu este completa. Trebuia specificat ca babaciunea a sechestrat-o pe fata frumoasa in propria casa, obligand-o la perversitati. Ba mai mult, babaciunea a pus stapanire si pe casa ei. Iar surorii rapite, dorind sa se vada cu cea sechestrata, babaciunea ii spune ca o lasa sa reintre in familia ei doar daca accepta sa se prostitueze.
    Raspunsul meu este urmatorul. Sora rapita sa dea impresia ca accepta propunerea babaciunii ca sa poata intra in casa surorii sechestrate. Apoi, cele doua surori sa o dea afara pe babaciune. De una singura, nici una din ele nu are puterea aceasta. Impreuna insa, o pot face.
    A mai fost un caz asemanator cu aceeasi babaciune. Pesemne ca nu s-a lecuit. O sa ii dam noi un leac pentru curvaraseala ei ca sa ne tina minte pana in veacul veacurilor.

    Apreciază

  22. Ion Roman Popescu said, on octombrie 23, 2013 at 9:12 pm

    Moldova fata neprihanita? Dupa dominatia comunistilor atei de aproximativ 45 ani ?

    Mi se pare fortata punerea in scena. Ca si cand Muntele Athos este urmat de Republica Moldova..

    Nu stiu daca a remarcat cineva, dar de cate ori se porneste un mesaj de infratire a Romaniei cu Moldova ( intregrarea Romaniei in Moldova ) , concomitent iredentismul maghiar isi face puternic auzite vocile. Daca Romania primeste Moldova, Ungaria primeste in schimb ” Tinutul Mures-Covasna-Harghita „.

    Dar Bucurestiul nu se preocupa de Transilvania, este oricum dincolo de munti..

    Foarte multe moldovence in Bucuresti, de la Ana Lesko .. samd. Se descurca precum romanii peste Ocean. Vor posturi, vor functii. Basescu cel satanic le-a acordat cetatenie masiv. O fi bine? Le-or sta cu dulshi grai moldoviniesc si fuste scurte in gat ” babaciunii ” ?

    Daca clasa politica a Moldovei n-a renuntat la osul Puterii ex-sovieticei republici ca sa se subordoneze Bucurestiului, o sa cedeze clasa politica de la Bucuresti ciolanul ca sa se subordoneze clasei politice de la Chisinau?

    Apreciază

    • Irina said, on octombrie 23, 2013 at 10:13 pm

      Ce treaba are Ion Roman unirea cu Basarabia cu tinutul secuiesc? S-a pus problema ca daca va avea loc una va avea loc si cealalta? Si inca ceva Ana Lesko este chiar talentata fata de multe pitipoance de pe la noi. Eu una am mare apreciere fata de Basarabia, sunt acolo oameni foarte talentati, si am observat ca basarabenii sunt foarte destepti si foarte muncitori si spun asta in cunostiinta de cauza pentru ca de la generala si pana la facultate am avut colegi din Basarabia si au demonstrat cu varf si indesat ca sunt capabili de performanta, invatau foarte bine.Si inca ceva daca esti roman adevarat nu trebuie sa ti se para mai important Ardealul decat Moldova sau invers, daca esti roman esti preocupat si de tinutul secuiesc si in egala masura si de fratii nostri de peste Prut.

      Apreciază

      • Ion Roman Popescu said, on octombrie 25, 2013 at 5:03 am

        Mereu cand Romania lanseaza un mesaj de realipire a Moldovei la Romania, maghiarii iredentisti lanseaza un mesaj de acaparare a fostului Raion Harghita-Mures-Covasna. Daca nu ati remarcat, fiti atenti de acum incolo.

        Romanii de etnie maghiara considera ca si lor li se cuvin teritorii din centrul Romaniei daca Romania indrazneste sa recupereze teritoriul fost sovietic. Se poate gasi foarte usor in google, este o concomitenta perfecta.

        Dar numai cine sta mai mult cu mintea la est are ochii lipiti inspre vest. Atentie sporita!

        Apreciază

      • Irina said, on octombrie 25, 2013 at 11:18 am

        Da, dar degeaba viseaza ei la Covasna, pana la urma daca noi vrem Unirea cu Basarabia, nu trebuie neaparat sa le dam si lor Tinutul Secuiesc. „Cainii latra, ursul merge” asa trebuie s ane raportam la unguri.

        Apreciază

  23. crestinul ortodox said, on octombrie 24, 2013 at 8:13 am

    Unirea se va face cand va Voi DUMNEZEU ca asa este scris si spus de SFINTII PARINTI
    „va veni acea vreme cand Rusia va da inapoi tot ce a luat de la alte neamuri si popoare ….cand vor trece seceratorii si va fi sange pina la zabala calului si pina in apele rinului …”
    toate la timpul lor
    insa noi sa fim Uniti pe acest pamint de la Nistru pin’la Tisa in Sfanta CRUCE a Neamului Nostru Roman impotriva fiarei antihristice si impotriva antihrist
    „fara de Mine Nimic nu veti Putra face ” ne Spune Insasi MANTUITORUL , Domnul IISUS HRISTOS
    ” de veti avea credinta cat un bob de mustar si de veti crede cu adevarat veti spune Muntelui pleaca si te arunca in mare iar Muntele va pleca si se va arunca in mare ”
    amin.

    Apreciază

    • crestinul ortodox said, on octombrie 24, 2013 at 8:18 am

      insa noi sa fim Uniti pe acest pamint de la Nistru pin’la Tisa in Sfanta CRUCE a Neamului Nostru Cel Roman impotriva fiarei antihristice si impotriva antihrist
      “fara de Mine , Nimic nu veti Putea Face ” ne Spune Insasi MANTUITORUL , Domnul IISUS HRISTOS , Fiul Lui DUMNEZEU , Mesia sau mielul injunghiat ce Toata Puterea In Cer si pe pamint i s-a dat
      amin.

      Apreciază

  24. aniush said, on octombrie 26, 2013 at 9:39 am

    „Tu fiind neoprotestanta sigur ca nu zici Europa.” De unde pana unde s-a ajuns la aceasta concluzie, enuntata cu siguranta absoluta? Sincer, nu am venit pe acest blog ca o persoana sau poate mai multe sa arunce in mine cu noroi si sa ma bage si in mocirla sectarilor si asta fara sa ma cunoasca cu adevarat.
    Insa nu mai comentez. Consider aceasta afirmatie ca fiind, sa ma ierte Dumnezeu, o absurditate.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.