SACCSIV – blog ortodox

Video – Parintele MIHAI VALICA: Sa nu fim tortionari ai cainilor, se intristeaza Dumnezeu

Posted in CAINI, EUTANASIE, MIHAI VALICA by saccsiv on octombrie 4, 2013

86 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cristina said, on octombrie 4, 2013 at 3:26 pm

    Apreciază

  2. ozana said, on octombrie 4, 2013 at 4:01 pm

    Holocaustul animalelor.Asa se numeste poezia lui Vadim Tudor.Poate gaseste cineva versurile si le puneti pe melodia lui Francis Cabrel-La Corrida.Este o capodopera acest cintec,cu versuri extraordinare.Decidem asupra vietilor lor amarite de parca am fi buricul pamintului.Noi le-am stricat rostul vietilor lor de salbaticiuni pentru a ne folosi de ele si acum cred ca platim.Am ajuns din vinatori…vinat pentru mai marii lumii.Dumnezeu ni le-a dat ,,in grije”,nu sa le hacuim,oameni buni.

    Apreciază

    • Ioan Pelasgul said, on octombrie 4, 2013 at 5:09 pm

      Uh… cuvantul cu „H”…. M-am umplut de lacrimi….

      Apreciază

    • Cristina said, on octombrie 4, 2013 at 5:49 pm

      Asa este, Ozana. Cel mai grav lucru este ca pana si noi, cei care credem in Dumnezeu si ne pastram in turma Lui Ortodoxa, ajungem sa cerem ca niste oameni fara de minte uciderea fapturilor lui Dumnezeu in loc sa gestionam situatia cu responsabilitate. Lipsa noastra de purtare de grija a dus la apartita acestor fapturi abandonate pe strazi, iar mai apoi lacomia a mentinut aceasta stare de fapt pe care nu o doreste niciun iubitor de animale cu constiinta: prezenta cainilor aiurea pe strazi, care inseamna suferinta nu numai pentru oamenii care uneori suporta consecintele acestei realitati, fiind latrati sau muscati, ci si pentru aceste animale care nu au decat blana de pe spinare pe care o vaneaza toti: de la intemperii la soferi, la rau-voitori, fiind lipsite de hrana, apa si dragostea dupa care tanjeste mai ales acest animal pe care Dumnezeu i l-a dat omului aproape ca sa-i fie credincios.
      Mi-as dori ca macar aceia dintre noi carora ne este dat (caci este, cu siguranta, un dat) sa iubim animalele, sa facem mai mult decat am facut sau nu am facut pana acum in aceasta privinta. Adica sa sterilizam patrupedele din perimetrul nostru, sa ne ingrijim sa plasam puii (castrati) pe unde putem pe la tara sau fiecare pe unde stie, sa castram cainii de la curte, sa-i informam si sa incercam sa-i sensibilizam pe prietenii nostri, mai ales dintre cei care nu iubesc animalele, ca aceasta problema este „comunitara”, deci necesita un efort comun pentru a o eradica, si sa-i rugam sa se implice activ in solutionarea ei etc. Fiecare dintre noi sa lucreze in patratica lui cu dragoste si frica de Dumnezeu, si Dumnezeu va pune si El mila Lui.
      In privinta celor care nu au iubit „de la inceput” animalele, dar prin mila Domnului au ajuns sa le iubeasca, am vazut un caz foarte emotionant in persoana unui om care si-a dedicat in intregime viata lui Dumnezeu devenind calugar de la o varsta tanara. Acesta este foarte inflacarat cu dragostea lui Dumnezeu si ma miram cum este posibil ca cineva care Il iubeste atat de mult pe Stapan sa fie atat de insensibil si nepasator fata de creatia Lui. Dumnezeu a lucrat insa in viata lui si a avut la un moment dat in grija un catelus care s-a imbolnavit de borelioza. Inainte sa-l duca de urgenta la veterinar, Parintele a scos catelusul bolnav din cusca si, pret de cateva clipe, i-a intalnit ochii blanzi care ii cereau ajutor. Mi-a spus Parintele ca in clipa aceea s-a schimbat ceva in el, a fost atins de compasiune pentru fiintele create de Dumnezeu. E o lucrare tainica aceasta, sa-L iubesti pe Creator prin fapturile Lui; la ea nu ajunge toata lumea. Mai „usor” este sa profiti de lumea lui Dumnezeu, sa o folosesti dupa bunul plac si s-o nimicesti fara disernamant.
      „Cele nevăzute ale Lui se văd de la facerea lumii, înţelegându-se din făpturi, adică veşnica Lui putere şi dumnezeire, aşa ca ei să fie fără cuvânt de apărare.” (Rom. 1:20)
      „Pentru că făptura aşteaptă cu nerăbdare descoperirea fiilor lui Dumnezeu. Căci făptura a fost supusă deşertăciunii – nu din voia ei, ci din cauza aceluia care a supus-o – cu nădejde, pentru că şi făptura însăşi se va izbăvi din robia stricăciunii, ca să fie părtaşă la libertatea măririi fiilor lui Dumnezeu. Căci ştim că toată făptura împreună suspină şi împreună are dureri până acum.” (Rom. 8:19-22).
      Doamne ajuta!

      Apreciază

      • ion vizitiu said, on octombrie 5, 2013 at 7:00 pm

        eu te-as intreba: tu ce preferi sa mori sau sa fii sterilizata?

        Apreciază

    • Mălin said, on octombrie 4, 2013 at 8:52 pm

      Cei din Bucuresti ar putea sa prinda toti cainii sa-i urce in dbe, vagoane, masini amenajate etc,
      si sa-i duca la o distanta de cel putin 100 de km fara ca ei sa vada drumul.

      Sa le dea drumul undeva pe camp si acolo ei vor fi intr-un mediul mult mai natural isi vor gasi singuri hrana sau isi vor gasi stapani in satele din apropiere. Oameni de la sate sunt mult mai atasati fata de caini fiindca toti traiesc la curte. Cel putin la mine la ţară rar vezi câini umblând aiurea pe drum, poate doar când trece vreun cioban cu oile, despre haite de câini care să umble hai hui pe drumuri aşa cum se întâmplă prin Bucureşti , nici nu poate fi vorba. Din experienţă vă spun că pe o distanţă mai mică de 50Km sau chiar 100 Km unii câini ştie să se întoarcă pe teritoriul de unde a fost evacuat.

      Apreciază

      • Mihai said, on octombrie 4, 2013 at 10:59 pm

        mai lasa-ma ca la mine, intr-un sat de munte, asa ii tot aduc si tot vagabonzi is. nimeni nu ia un caine gata crescut; eu am luat unul si nu am reusit nicicum sa il controlez, uneori maraia cand voiam sa pun mana pe el. dupa ce l-am pus in lant, la cateva saptamani mi l-a hacuit un lup (noimebrie 2012). imi pare rau, dar majoritatea sunt asa…

        Apreciază

      • Maria said, on octombrie 5, 2013 at 1:22 am

        Malin,
        Buna treaba , ce bine te-ai gandit , sa scape orasenii din Bucuresti care au umplut orasul cu caini , si sa le dea drumul la sate , sa omoare satenii si animalele acestora , ca doar astea le mai lipsea pe cap .
        Iar campul nu este o jungla africana unde se adapostesc hienele .
        La cati locuitori are Bucurestiul , sa se dea cate un caine fiecarui locuitor sa-l tina si sa-l ingrijeasca , la aceasta propunere te-ai gandit ?

        Apreciază

      • ion vizitiu said, on octombrie 5, 2013 at 7:04 pm

        tu esti un inconstient! tu stii ce inseamna ce spui? ce vina au bietii sateni ca sa le duci javrele pe cap care de foame le vor manca pasarile?

        Apreciază

      • geo said, on octombrie 6, 2013 at 8:54 pm

        Super idee…la mine la tara se practica de citiva ani…si in comunele apropiate…se prind ciini de prin Bucuresti, se intocmes acte precum ca sint vaccinati, marcati si sterilizati, dati spre adoptie, unii incaseaza banii iar taranii nu se mai pot duce la ingrijirea culturilor, la cimitir sa isi jeleasca mortii…mai mult au inceput sa intre in curtile oamenilor, de foame, devenind violenti si agresivi la incercarile taranilor de a-i alunga…alor mei le-au mincat citeva gaini…vecinilor la fel…tare mi-e teama ca pina la urma taranii vor recurge la metoda clasica – jumari cu otrava sau laturi…

        Apreciază

    • Maria said, on octombrie 5, 2013 at 1:28 am

      Lui Vadim Tudor nu i-a mai ramas nimic de facut in viata decat sa stea cu cainii , cu politica a cam terminat-o
      iar acum a ajuns poet la caini , cred ca va face cariera spre „invidia ” multora .

      Apreciază

  3. vasilica said, on octombrie 4, 2013 at 4:18 pm

    Gata si cu Spitalizarile..E..He..

    http://www.dcnews.ro/2013/10/care-sunt-afectiunile-pentru-care-nu-vei-mai-fi-primit-la-spital/

    Doamne ajuta!

    Apreciază

  4. vasilica said, on octombrie 4, 2013 at 5:05 pm

    Cainele maltratat ,,dintii scosi si Botul taiat” a primit adapost…

    http://www.dcnews.ro/2013/10/veterinarii-au-decis-ce-se-va-intampla-cu-maidanezul-mutilat/

    Doamne ajuta!

    Apreciază

  5. Ioan Pelasgul said, on octombrie 4, 2013 at 5:16 pm

    Saccsiv, uite 2 articole interesante despre recenta arestare a membrilor Golden Dawn din Grecia.
    Un Episcop Ortodox le-a luat aparearea membrilor: „Au arestat victimele in locul abuzatorilor”

    http://xaameriki.wordpress.com/2013/10/03/bishop-pavlos-of-glyfada-speaks-out-they-have-jailed-the-victims-instead-of-the-abusers/

    Si am mai gasit un articol mai lung care analizeaza implicarea World Jewish Council( condus de prietenul nostru Ronald Lauder) in arestarea membrilor partidului.

    Recent arrests of top Golden Dawn Party representatives came just five days after
    World Jewish Congress leader Ronald Lauder demanded the party be „destroyed to save
    democracy”
    , saying:

    „It is high time Greek politicians honor their pledge and adopt effective legislation that
    will put an end to completely unacceptable harassment of immigrants, ethnic minorities,
    immigrants and political opponents by the extremist Golden Dawn party…Words of
    condemnation, although important, won’t suffice. Greece’s leaders need to take action
    against those who create a climate of fear and who pose a threat to many of their fellow
    citizens.

    There can be no legitimate place in the Greek parliament for parties whose public
    statements and actions are racist or anti-Semitic and who operate in many ways like
    the Nazis did seventy years ago. If legislation is insufficient to deal with such organ-
    izations and individuals, it ought to be strengthened, because the people of Greece
    deserve to be protected from the forces that seek to destroy liberal democracy and
    reject even basic civil rights.”

    Apreciază

      • Marius8eu said, on octombrie 4, 2013 at 6:16 pm

        Prietene , iti urmaresc de o vreme comentariile in care incerci sa-ti ascunzi ura si frustrarile. Ai o obsesie rasiala.
        Criminalii sunt criminali indiferent pe cine au ucis. Asasinii de la zorii aurii trebuie sa plateasca nu o mai aburi tu cum vrei. Toata biserica Greciei si toata societatea greaca este revoltata pe actiunile criminale ale membrilor acestei organizatii fasciste si vi tu acuma sa spui ca un preot le-a luat apararea. Asa, si , asta inseamna ca nu mai sunt vinovati ? si extrema dreapta fascista de la noi are cate un preot (fascist) care le tine isonul.

        Apreciază

      • Marius8eu said, on octombrie 4, 2013 at 6:28 pm

        Ca o continuare la comentariul meu de mai sus.
        Prietene Ion Pelasgil, si eu sunt din rasa alba si pe mine ma streseaza tiganienii si ungurienii. Dar nu pot sa fiu ipocrit si sa nu vad clar mizeriile pe care le face rasa din care fac parte si eu. Citeste articolele recente ale lui saccsiv. Fetitele acelea albe si frumoase fac parte din familii albe. Dar ele curvesc, smintesc si pe altii, multi tineri albi se masturbeaza privind la pozele lor erotice si parintii lor albi sunt mandrii de progeniturile lor. Nu au venit evreii sa le oblige sa pozeze erotic si sa faca sex, lor le place sa faca asa. Pe suedezii aia descreierati nu i-a obligati nimeni cu pistolul la cap sa faca cea mai mare orgie din lume, ei au facut-o ca sa iasa in evidenta, din mandrie diavoleasca. Nu prea am vazut la arabitoi asa ceva. Nu numai suedezii fac astfel de orgii, fac si romancutele noastre de nu crezi, dar nu prea se spune. Siturile porno, vitrinele olandeze si tarile occidentale sunt pline pina la refuz cu romance si moldovence care presteaza mai mult ca la orgiile suedeze. In tara noastra se fac orgii organizate mai pe ascuns la care participa foarte multintineri si tinere albi si albe. Te rog, scuteste-ma cu discursurile astea populiste si rasiste . Sa nu ne consideram a fi mai de pret decat ceea ce suntem. Sanatate.

        Apreciază

      • saccsiv said, on octombrie 10, 2013 at 12:34 pm

        Marius8eu

        Frate, iertare, vreau sa fac o verificare. Scrie-mi te rog pe e-mail ceva ce stim doar noi doi.

        saccsivnousaccsivnou@yahoo.com

        Apreciază

      • Ioan Pelasgul said, on octombrie 4, 2013 at 8:27 pm

        @Marius8eu

        Da-mi linkuri care sa sustina ceea ce spui tu. Eu am dat doar niste linkuri. Nu mi-am exprimat o parere despre ei.

        Apreciază

      • Ioan Pelasgul said, on octombrie 4, 2013 at 8:44 pm

        1) Eu din cate stiu am lasat comentarii ne-ofensatoare

        2) Nu mai spune? Tu stii cine comite 75% din violurile inregistrate in Oslo? Musulmanii pe care ii lauzi tu. Musulmanii aia ipocriti care cer sharia si femei imbracate in voal chipurile sa-i nu le dea idei de curvie dar nu se sfiesc sa violeze femei din alte confesiuni.
        Am postat zilele trecute un articol in despre cum o fetita suedeza de 11 ani era violata de 20 de musulmani. De ce? Pentru ca au fost niste anti-albi ca tine care au zis ca albii sunt de vina pentru toate nenorocirile de pe fata pamantului(care e o mega aberatie).
        Si in caz ca nu stiai tot eu i-am dat lui saccsiv si articolul despre cei 2 soti care au decis sa-si violeze copiii inca dinaintea casatoriei.( l-am postat acum cateva saptamani, si a durat pana saccsiv l-a tradus)
        Ai vrea sa postez numai articole despre faradelegile albilor nu? Sa-i demonizez? Nu fac evreii asta de zeci de ani? Mia trebuie s-o mai fac si eu?

        3) Citeste definitia termenului populism. Nu cred ca am asa de multi fani pentru ca e normal, Intitutul Tavistock si Scoala de la Frankfurt au stat ani de zile sa elaboreze cele mai bune metode de manipulare a maselor, ei au presa, au orasele, au reclamele, au scolile, au totul.

        4) In opinia ta sunt rasist doar pentru ca nu vreau sa vad cum un grup de oameni e demonizat in timp ce celorlalti li se trec cu vederea faradelegile comise.

        Apreciază

      • pictorulamator said, on octombrie 4, 2013 at 11:55 pm

        @marius & Ioanpelasgul
        A fi alb, negru, mulatru sau galben nu este nici o calitate si nici o slabiciune. A fi OM cu binele inradacinat in inima este o calitate. A fi NEOM cu raul inradacinat in inima este o slabiciune. Singura solutie : reinstalarea softului initial care scoate toti virusii raului in afara si curata complet inima si mintea. Asta in cazul NEOAMENILOR. In cazul OAMENILOR solutia este updatarea continua a programului antivirus.
        Toate rasele au calitatile si slabiciunile lor, nici una nu este mai presus de alta si niciuna mai presus de El.
        Rasele neagra, mulatra si galbena nu sunt mai slabe sau mai rele si nici rasa alba nu este mai superioara sau mai buna. Toate si-au adus aportul la civilizatie si progres , fiecare in era si perioada ei. Dupa cum toate au comis in perioadele lor, mari atrocitati si orori. Popoarele pamantului in lunga lor istorie au fost unele pentru altele cand binecuvantare si ajutor, cand pedeapsa si pustiire, in functie de cum le-a coordonat El pentru caderile sau urcusurile noastre.
        Exemple : Asia si Orientul mijlociu pentru Europa – au fost in trecut pedeapsa si nenorocire pentru caderile europenilor. In aceeasi masura, odata cu primele colonizari britanice au fost o binecuvantare si o sursa inepuizabila de bogatii. Pina in ziua de azi
        Africa pentru Europa – a fost in trecut o binecuvantare pentru europeni si este pina in ziua de azi, sursa inepuizabila de bogatii si de sclavi. Pentru ca acum sa devina incet dar sigur o pedeapsa si nenorocire odata cu masiva invazie africana in tarile europene. TOTUL SE PLATESTE mai devreme sau mai tarziu.
        Europa pentru America – a fost in trecut pedeapsa cea mai crunta impotriva bastinasilor azteci si mayasi. Europa a insemnat pentru ei disparitia. Mai tarziu, a fost o binecuvantare intrucat europenii au adus civilizatia peste ocean. Dar nu pentru adevaratii americani disparuti sau pieile rosii tinute in rezervatii ci tot pentru ei (cazul acesta poate fi discutabil)
        Si tot asa. Popoarele europene insele au fost pedeapsa si binecuvantare unele pentru altele. Popoarele lumii sunt cand bici, cand paine in mainile lui Dumnezeu.

        Apreciază

      • jaydragao said, on octombrie 5, 2013 at 1:34 pm

        Ideea e buna, dar vezi ca Africanii au facut rau Europei si in perioada maurilor. Si de asemenea nu pot sa nu observ cum spui ca ceilalti nu-s inferiori iar noi nu suntem superioari, de ce nu ai zis invers? Marius si altii incearca sa arate ca noi am fi inferiori(chiar duhovniceste). Ar trebui combatuti, eu nu am zis ca am fi noi superiori, ci doar ca e spupid sa afirmi ca am fi inferiori. Asta vor neo-marixstii sa credem. Vor sa ne auto-ostracizam la infinit. E buna smerenia dar nu cred ca trebuie dusa pana in punctul in care ne uram pe noi, ne uram propria noastra natiunea si propria noastra rasa si incercam sa luptam pentru a o face sa dispara.

        Apreciază

      • jaydragao said, on octombrie 5, 2013 at 1:41 pm

        Si legat de Amerindieni, ei sunt de fapt tot asiatici, s-a demonstrat si stiintific si se vede si pe fetele lor ce sunt.
        Europenii nu au exterminat toti Amerindienii ci majoritatea lor, in acelasi timp Altaicii au exterminat populatia nativa alba a Asiei Centrale., au invadat jumatate din Europa iar astazi inca mai traiesc minim 10 milioane de Asiatici pe teritoriul Rusiei in regiuni compacte.Nimeni nu zice nimic de asta. Toti cand zici „colonizare” se gandesc la europenii care au plecat pe alte continente, dar omit ceea milioanele de asiatici care stau in Europa de 1000 de ani de cand au exterminat populatia nativa din acele zone.

        In plus imigranii nu vin in Europa, America de Nord, Australia si Argentina de capul lor, ei sunt adusi de evrei si sunt dovezi clare ale imiplicarii evreilor in acest fenomen. Si nu cred ca negrii ne urasc asa de mult cand ajung aici pe cat ne urasc dupa ce evreii ii vor indoctrina sa o faca.

        Apreciază

  6. g v said, on octombrie 4, 2013 at 7:43 pm

    Off topic

    Saccsiv’s Weblog – CITATE CELEBRE. Au spus-o cu gura lor iar altii ne-au avertizat …

    David Rockefeller la Consiliul de Afaceri al Natiunilor Unite, 14 Sept. 1994:

    “Dar aceasta fereastra de ocazii, în care putem construi o ordine mondiala interdependenta, nu va fi deschisa pentru mult timp. Deja sunt forte puternice care lucreaza si ameninta sa distruga toate sperantele si eforturile noastre de a ridica o structura rezistenta de interdependenta globala. “

    La ce forte puternice credeti ca se referea?!!

    Apreciază

  7. pcmouse said, on octombrie 4, 2013 at 7:43 pm

    http://www.max-media.ro/14-copii-din-targsorul-vechi-au-lesinat-la-scoala-in-timpul-unei-slujbe-religioase.html

    indracire in masa?dracii liberi pe pamant?cum e posibil la asa multi copii sa le fie rau?parintii nu mai duc copii la Biserica ?de ce poseda copii ?asta arata ca necuratii sunt liberi pe pamant si in numar mai mare?nu mai inteleg nimic

    Apreciază

    • Maria said, on octombrie 4, 2013 at 11:46 pm

      Da, cred ca dracul le-a dat cu coada pe la nas si i-a intoxicat , pentru ca , mai mult ca sigur nu au fost dusi la biserica niciodata , si impartasiti , la fel .
      Cum dracul nu suporta tamaia , au lesinat . Eu dau cu tamaie prin casa pt ca-mi place mirosul si imi aduce aminte de manastirile pe unde am fost , mirosul de tamaie fiind raspandit peste tot in manastiri si in chiliile obstei .

      Apreciază

    • pcmouse said, on octombrie 4, 2013 at 8:21 pm

      nu e man nici o substanta Preotul zambea.a fost un pic de tamaie.si au lesinat copii..ce i asa greu de inteles..se joaca dracii cu mintea oamenilor ca sa se interzica datul cu tamaie in scoli..

      Apreciază

    • tataia said, on octombrie 5, 2013 at 4:01 am

      Inca un atac asupra bisericii, inca un motiv pentru a interzice slujbele religioase!

      Apreciază

  8. ORTODOX said, on octombrie 4, 2013 at 8:26 pm

    Satana, imparatul intunericului:
    http://luminapentrucandeladinsuflet.wordpress.com/2012/06/23/satana-imparatul-intunericului/

    Apreciază

  9. STOP RFID 666 said, on octombrie 4, 2013 at 8:31 pm

    VINE PAPA ACUMA, SA FACA ,,PACE”

    Atunci când vor zice: „Pace şi aşezare“, atunci fără de veste va veni peste ei pieirea precum durerea celei ce are în pântece; şi scăpare nu vor avea.

    Voi însă, fraţilor, nu sunteţi în întuneric pentru ca ziua aceea să vă prindă ca un fur.
    Fiindcă voi sunteţi toţi fii ai luminii şi fii ai zilei; noi nu suntem ai nopţii, nici ai întunericului.
    Drept aceea, să nu dormim precum ceilalţi, ci să priveghem şi să fim treji asupră-ne

    http://www.ziare.com/international/papa/papa-auziti-plansetele-celor-care-sufera-si-mor-din-cauza-violentei-1260716

    Apreciază

    • crestinul ortodox said, on octombrie 4, 2013 at 10:47 pm

      nu-i de ajuns Galatiul …mai trebuie si alte focare seismice
      pentru ceea ce facem avem si rasplata
      tacit suntem de acord cu hotii si talharii
      sau cu mamona
      iar TACEREA este si ea un raspuns este TRADARE este VANZARE a ACESTEI TARI …este LEPADARE DE NEAMUL SFANT , ESTE LEPADARE DE HRISTOS
      nu ma intereseaza domle … ce treaba am eu cu chevron sau cu rosia montana ?
      DAR atunci cand se va CLATINA ACEST PAMINT PE CARE STAM
      SAU
      CU OTRAVa APEI pe care o s-o bem , nu vom avea treaba ?
      ASTFEL S-A INDOBITOCIT ACEST POPOR , putin spus indobitocit
      ci mai degraba indracit sedat si adormit

      Apreciază

  10. Irina said, on octombrie 4, 2013 at 9:17 pm

    In sfarsit o atitudine crestina si civilizata. Sa-i lumineze Dumnezeu pe toti primarii care vor sa scape de cainii maidanezi sa apeleze la aceasta metoda umana si repet crestina. Este demonstrat in cazul altor tari din Europa ca metoda sterilizarii masive a rezolvat problema si nu uciderea lor. Vorba parintelui, asa sa ne ajute Dumnezeu.

    Apreciază

    • tataia said, on octombrie 5, 2013 at 4:12 am

      Si la noi in Bucuresti se aplica metoda sterilizarii de mai bine de 15 ani si nu da rezultate…asa ca….

      Si pina la urma stii tu care este legea in occident? Si ei au ecarisaj..si ei string ciinii de pe strazi…Daca sint bolnavi sau agresivi ii eutanisiaza imediat….daca nu, ii ofera spre adoptie…daca in termen de…x zile (saptamini/luni) nu se ofera nimeni sa ii adopte, din nou ii paste injectia letala…Dar la ei problema este atit de redusa ca si numar de patrupede incit sint rare situatiile in care un ciine nu este adoptat de nimeni…dar asta in conditiile in care un ciine este „pescuit” de pe strazi o data la citeva luni….in cazul Bucurestiului, la cei 60.000 de ciini vagabonzi pe care ii avem nu vom putea ajunge vreodata la situatia in care se afla „vesticii” decit prin uciderea in masa…

      Cit despre crestinism….ce ne-a invatat pe noi Mintuitorul? Nu cumva ne-a invatat sa il ridicam pe cel cazut, sa ii bandajam ranile celui ranit, sa ii oferima hrana celui flamind etc? In caz ca nu stiati v-o spun au acum…se referea la oameni, nu la animale! Asa ca lasati deoparte crestinismul animalelor si fiti crestini ai OAMENILOR! ca doar omul a fost creat dupa chipul si asemanarea Lui!

      Apreciază

      • Maria said, on octombrie 5, 2013 at 6:45 pm

        Da , adevarat , s-a inventat „crestinismul animalelor „.

        Apreciază

  11. vasilica said, on octombrie 4, 2013 at 10:12 pm

    http:
    //www.corectnews.com/social/scandalos-rmgc-pune-conditii-parlamentului-romaniei

    http://www.corectnews.com/social/atentie-cad-televiziuni

    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • crestinul ortodox said, on octombrie 4, 2013 at 10:49 pm

      se vrea dictatura fiarei antihristice …
      prin antihristii din guvernare cu antihrist

      Apreciază

  12. Ion Roman Popescu said, on octombrie 4, 2013 at 11:05 pm

    Pai problema e ca toate ONG-urile care luau banii nerambursabili, vreo 20.000 euro anual, sterilizau real cativa, iar restul NUMAI SCRIPTIC!!! Romanul e destept! Romanul se descurca!!

    Daca rezistenta pentru pastrarea patrupezilor este importanta, parintii vor trebui sa-si plimbe copiii in lesa.

    Apreciază

  13. stelian said, on octombrie 5, 2013 at 8:12 am

    cand citesc comentariile am senzatia ca sunt pe un site satanist. Cu psihopatii astia vrei tu sa-ti faci asociatie, frate saccsiv?

    Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 5, 2013 at 1:56 pm

      stelian

      Care comentarii, care psihopati? Si de ce? Sau consideri ca toti comentatorii acestui blog sunt psihopati? In afara ta, evident …

      Apreciază

      • stelian said, on octombrie 7, 2013 at 9:22 am

        ai dreptate, am exagerat cu comentariul. Oricum, pana la ,,integri” e mult 🙂

        Apreciază

  14. o oarecare said, on octombrie 5, 2013 at 8:44 am

    De unde atata grija pentru caini, fratilor? Parintele Valica a rezolvat toate problemele privind mantuoirea oamenilor si se ocupa acum de caini? La Galati si in lume mor atatia oameni nevinovati, iar noi ne ocupam de caini! Da, cainii sa traiasca, oamenii pot sa moara sufleteste si trupeste!!!

    Cine are caine in loc de copil sa si-l ingrijeasca sanatos, dar sa nu se dea drept exemplu de urmat intr-o tara crestina. Apoi, cine acorda mai multa atentie cainilor comunitari decat oamenilor fara adapost nu stiu cat poate fi de placut lui Dumnezeu. Mai intai oamenii si apoi cainiii, nu invers!

    Apreciază

  15. crestinul ortodox said, on octombrie 5, 2013 at 1:30 pm

    pentru neglijenta , hotia si paganismul celor pe care i-ati votat si pus in conduceri ai acestei tari si judete, oras , parlament , guvernare primarii etc platesc cei nevinovati …
    cainii pot fi adunati si dusi in mediul lor …si nu omorati ca nu suntem „tortionari de animale ”
    si acela care este tortionar de un animal atunci tortionat va fi de DUMNEZEU pina isi va da sufletul …
    am auzit de un om care a omorat un caine fara mila
    dar cand sa vina moartea striga din rasputeri „luati acest caine de pe mine …” si nu putea a muri pina nu si-a spus pacatul la preot
    pentru ca acel caine omorat venea asupra lui si-l chinuia cumplit de nu-l lasa sa moara
    asta inseamna sa fii tortionat de Cel ce A Creat Totul si Toate , Cele Vazute si Nevazute
    DUMNEZEU In SFANTA TREIME ATOTIITORUL A Toate VAZUTE si NEVAZUTE
    sa nu fim tortionari de animale caci nu e vina lor ci a paganilor ce stau pe spinarea noastra a celor ce nu traiesc dupa legea crestineasca , fiind vrajmasi ai lui HRISTOS si iubitori de mamona
    amin.

    Apreciază

  16. kosk said, on octombrie 5, 2013 at 4:06 pm

    eu sincer sunt plictisit de vesnica poveste ‘iubitorii de oameni’ versus ‘iubitorii de animale’. sunt oameni si ‘oameni’ adica fiare cu chip de om mai jos decat fiarele…toti Sfintii care s-au lepadat de lume si s-au retres in pustie au cautat ‘compania’ animalelor (trimise sa-i slujeasca) decat a oamenilor.
    ..pentru @oarecare, nu ti-as dori ca ‘oamenii’ dragi tie ,aia.. ‘fara adapost’ sa-ti taie gatu tie si familiei tale pentru neste bani de vodca..

    Apreciază

    • o oarecare said, on octombrie 5, 2013 at 7:10 pm

      Ce dorinta crestineasca! No coment.

      Apreciază

    • o oarecare said, on octombrie 5, 2013 at 7:35 pm

      Nu ti-as dori sa-i vezi pe cei dragi ai tai muscati de caini. Nu. N-as putea. Din pacate, cunosc bine cateva astfel de cazuri. Dar tu poate ca in timp ce-mi scriai urarile mancai o bucaa de muschi file de origine …vegetala, fireste, ca orice iubitor de animale!

      Apreciază

      • kosk said, on octombrie 5, 2013 at 8:56 pm

        tuh. eu am fost capsat inclusiv de caini ciobanesti fara sa-mi treca prin cap ‘solutii finale’ iar cei dragi mie au trecut la Domnul CU TOTII (din vina unor ‘oamenii’) i-am ingropat recent. deci nu ma provoca ca ti-o iei peste bot, grav.

        Apreciază

    • tataia said, on octombrie 6, 2013 at 11:19 pm

      Nu stiu cum sa iti explic, aici in Bucuresti este plin de oameni fara casa. Dorm prin scarile blocurilor si cauta prin gunoaie. String materialele reciclabile (cutii de bere sau sucuri, fabricate din aluminiu, hirtie veche (maculatura), fier sau altele) si le duc la centrele de colectare a materialelor reciclabile…..cistiga un ban CINSTIT cu care isi cumpara de mincare. Sau pur si simplu folosesc ei ce gasesc prin gunoaie, incaltaminte sau imbracaminte veche, mincare de care nu s-au atins cei care au aruncat-o etc. Da..si ai dreptate cei care au aceasta ocupatie sint de cele mai multe ori fumatori si betivi. Cauta in gunoaie cu PET-ul de bere sau sticluta de „saniuta” dupa ei…

      NU vorbesc aici de faptul ca nu m-a atacat niciodata vreunul sau ca atunci cind le-am mai facut cite o pomana mi-au fost profund recunoscatori…vorbesc de faptul ca eu unul, cascat fiind am mai lasat peste noapte masinile descuiate…si nu doar aparatul foto NU mi-a disparut din masina..nici macar dozele goale de cola aruncate peste tot prin masina nu au tentat nici un boschetar….Sau poate nu nu ca nu au tentat dar pur si simplu chiar si boschetarii au suficienta omenie in ei sa nu se atinga de lucrul omului. Asa ca nu ma vraji tu cu oamenii fiare care ucid pentru o votca…nu exista. OMul este fiinta perfecta creata dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu. Daca tu nu crezi asta ce mai cauti pe acest blog? Singurele FIARE pot fi doar animalele, Vrei sa iti mai povestesc ca odata un astfel de „boschetar” mi-a tinut o lectie de moralitate si credinta in Dumnezeu?

      Iar tu unul pui un ciine mai presus decit un astfel de OM? Imi pare extrem de rau..dar sistemul te-a indoctrinat bine…Exact de astea doua avem nevoie…protectia animalelor si miscarea ecologista…

      Apreciază

  17. Ion Roman Popescu said, on octombrie 5, 2013 at 4:11 pm

    Apreciază

  18. elena said, on octombrie 5, 2013 at 11:04 pm

    O oarecare… ar trebui sa privesti cam ce a putut sa-i faca unei biete fiinte nevinovate,un „semen” de-al nostru(in fapt,un demon cu chip de om)…catelusa cu botul spulberat de levierul unei fiare apocaliptice nu facuse rau nimanui,chiar si dupa ce a fost mutilata,ea este blanda si sta docila la mangaiat…este valabil pentru toti cei care parca nu mai cugeta cu propriul lor creieras,ci cu unul proaspat spalat…in inima omului este DESTUL LOC si pentru oameni,dar si pentru fiinte nevinovate,create tot de Dumnezeu si pe care nu avem nici-un drept sa le chinuim sau sa le ucidem din placere…de altfel,orice crestin care a tinut vreodata in mana un indreptar de spovedanie stie ca nu ai voie sa le chinui,sa le tii insetate sau flamande,cu atat mai putin,sa le bati sau sa le ucizi ca asa ti s-a casunat…si decat o fiara cu chip de om,ca aceea care a mutilat un catel nevinovat si care ar face la fel,cu siguranta,si cu o fiinta omeneasca,prefer de o mie de ori o fiinta necuvantatoare!Cruzimea nu poate rezolva,oricum,nici-o problema a unei societati crestine…nici a unei societati bolnave,asa cum este a noastra…iar cainele a fost creat de Dumnezeu pentru a fi in slujba omului,pentru a-l apara pe om si pentru a-i apara gospodaria,de aceea sunt sigura ca un personaj care chinuie un caine nu poate atrage decat mania Lui!

    Apreciază

  19. o oarecare said, on octombrie 6, 2013 at 2:48 am

    @Elena si kosk,
    Din pacate, lumea a luat-o intr-o directie gresita. Dar, asa cum spunea Sfantul Lavrentie de Cernigov, nu pe oameni trebuie sa fim suparati atunci cand gresesc ci pe demonii care.i stapanesc. Dumnezeu a lasat o randuiala in toate, dar omului a inceput sa-i placa dezordinea. E frumos sa vezi caini bine ingrijiti in curte sau in parc, alaturi de stapanii lor. Nu suport sa vad caini vagabonzi in mijlocul Bucurestiului, de parca am fi la stana. Romanului i-a placut intotdeauna sa aiba grija de animale, dar cu spirit practic, nu altfel. Animalul a fost in slujba omului, nu invers.

    Dar cei in masura sa ia decizii vor face tot ce stiu ei, indiferent ce am scrie. Ei isi vor lua alte sume de bani pe sterilizari pe care le vor face sau nu, pozand in mari iubitori de animale. Pace in suflete.

    Apreciază

  20. Maria said, on octombrie 6, 2013 at 1:42 pm

    Dar cine este sigur ca acest caine a fost mutilat de o mana de om , si nu a avut un accident de alta natura , pt ca , daca nu un om a facut aceasta isprava nedemna de un om , atunci se lasa cu pacatul acuzarii pe nedrept . Bine , s-a vazut fapta , dar cine a facut-o cu siguranta nu se stie .
    Eu stiu de la duhovnic si in general ca si crestin ca , nu poti afirma o acuza cuiva , daca nu esti pe deplin sigur , sau mai corect , daca ai vazut cu ochii tai , altfel te afli sum incidenta marturiei mincinoase , pacat destul de mare .
    Stau si ma gandesc , ca , daca un om i-ar fi taiat jumatate din cap , dupa cum se vede , cainele ar fi murit
    din cauza hemoragiei , asadar , ar fi posibil ca acest catelus sa fi suferit de o boala care sa-i fi macinat aceasta parte a capului .(am un vecin care a suferit de o astfel de boala , se spunea ca ar fi avut un vierme , iar dupa un timp a ramas cu cicatrice de nerecunoscut , i-a macinat toata fata )
    Eu nu cred ca un om i-a taiat botul ne-uniform de parca l-ar fi rupt bucatica cu bucatica ,la intamplare , dupa cum arata in poza , aceasta trista intamplare sa fie speculata cu mult succes in opinia publica , protagonistii fiind acei fanatici de la tv , Vadim Tudor si Marius Marinescu , cat si alte „vedete „de acest gen .
    Doar ,un dement numit om , bolnav psihic sa fi facut aceasta „crima ” , ceea ce face sa disculpe omul in adevaratul sens al cuvantului .

    Apreciază

  21. kosk said, on octombrie 6, 2013 at 2:23 pm

    o oarecare
    doamna, aveti dreptate, dar oamenii se indracesc DOAR din vointa proprie (dracii nu au puteri asupra oamenilor decat daca li se permite, nu?).stiai ca astia care latra pro-eutanasie sunt capabili de crima in numele ‘humanismului’? citeste orice tratat de criminalistica..
    http://www.ziare.com/stiri/omor/ucis-pentru-ca-a-incercat-sa-salveze-un-maidanez-1032783
    si aici nu e vb de un ghertoi analfabet si scelerat ci de o intreaga campanie in numele ‘iubirii de oameni’
    te intreb; familia astuia de la cine sa ceara despagubiri?..de la presa isterica sau de la ‘humanisti’?

    Apreciază

  22. dante said, on octombrie 6, 2013 at 3:43 pm

    @kosk
    Esti sigur de ceea ce spui?
    Eu sint pro eutanasie, esti tu sigur ca eu sint capabil de crime, in numele „humanismului”, ma cunosti ca sa afirmi asa ceva despre mine? Au ajuns ciinii sa aiba aceleasi drepturi ca si oamenii, raspunde doar la citeva intrebari:
    1. Cu ce e mai presus un ciine fata de un miel, sau un porc, sau un sobolan?
    2. De ce animalele, inclusiv ciinii, nu au voie sa intre in biserica?
    3. Unde in Biblie, sta scris despre iubirea de ciini?
    4. Ce e mai presus sufletul omului sau un animal?
    Acuma vrei sa citesc nu stiu ce tratat de criminalistica si sa pun etichete pe oameni, ca asa au gindit niste psihopupu, si sa le iau de bune, cind nici tu nu stii cum vei reactiona in fata unei situatii limita?

    P.S. Si apropo, eu nu latru, am incercat sa comentez cit se poate de decent, de ce ma degradezi, si ma bagi in haita cu cei pe care ii iubesti asa de tare?

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

  23. kosk said, on octombrie 6, 2013 at 5:29 pm

    unii din ‘psihopupu’ aia sunt si crestini ti-am dat un link cum reactioneaza ‘iubitorii de oameni’ mai vrei unul?
    http://www.presaonline.com/siri/socant/un-barbat-a-fost-ucis-pentru-ca-a-aparat-un-caine-2311138.html
    iata sunt 2 (doua) cazuri de CRIME comise de ‘iubitorii’ de oameni nu-mi veni cu sofisme ieftine si nu incerca sa rastalmacesti ce am scris macar stii parerea Sfantul Justin Popovici cu privire la ‘humanismul’ european? iaca, na…
    ‘omul este mare numai prin Dumnezeu-iata deviza culturii divino-umane. omul fara Dumnezeu NU ESTE DECAT 70 DE KILOGRAME DE LUT INSANGERAT,, UN COSCIUG INAINTE DE COSCIUG,.omul european a atins ultimul pisc,ametitor si definitiv, in varful turnului sau babilonic il aseaza pe ‘SUPRAOM’ intentionand sa incununeze edificiul cu el. ‘SUPRAOMUL’ insa isi pierdu mintile chiar in apropierea varfului si cazu din turn iar in urma lui turnul incepu sa se clatine si sa se mineze prin razboaie si revolutii, ‘Homo europaicus’ trebuia sa devina sinucigas, ‘Wille Zur Macht’ s-a prefacut in ‘Wille Zur Nacht’-dorinta intunericului a noptii., o noapte grea s-a lasat asupra Europei..se prabusesc idolii Europei si nu departe este ziua cand NU VA MAI RAMANE PIATRA PE PIATRA din cultura europeana ziditoare de cetati si distrugatoare de suflete’.
    .caini au sa fie ultima ta problema..

    Apreciază

    • tataia said, on octombrie 7, 2013 at 12:35 am

      Mda..atit de adevarata stirea din acel link incit linkul nu mai functioneaza. Asta probabil in loc de dezmintire cind unii au tras la raspundere respectiva publicatie pentru publicarea unei stiri false!

      Sustii ca toata tarasenia cu copilul ucis de maidanezi este o facatura? Sint de acord cu tine…este o facatura! Fii si tu de acord cu mine ca stirea la care ai dat link este o facatura!

      Apreciază

  24. dante said, on octombrie 6, 2013 at 5:47 pm

    Spun sofisme? Atunci hai sa-ti spun de concretisme. Afla ca intrebat fiind un posesor de ciine de lupta si un mare iubitor de animale pe care-l stiu personal, cum ar reactiona el daca i s-ar intimpla ceva ciinelui lui, a spus ca pentru acesta el este in stare sa omoare un om. Numai ca eu nu generalizez pe toti iubitorii de animale in functie de acest neispravit, asa cum tu generalizezi.
    Si nu mi-ai raspuns la intrebari.

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

  25. kosk said, on octombrie 6, 2013 at 6:34 pm

    ma frate, tu nu intelegi o chestie simpla:ti-am dat exemple de CRIME (oameni ucisi de cei numiti ‘hingheri’ in majoritate tigani analfabeti care pentru o cinzeaca moca de la ‘domn primar’ baga cutitul nu doar in caini ci si in tine..’.. pe bune, cu nume si prenume nu pe dudele tale. ce le raspunzi familiilor celor ucisi de ‘iubitorii de oameni’?

    Apreciază

  26. tataia said, on octombrie 6, 2013 at 11:30 pm

    Sau ca sa sintetizez…nu baga nimeni cutitul in tine pentru o cinzeaca…

    Apreciază

  27. kosk said, on octombrie 7, 2013 at 12:13 am

    stai ca sa sintetizez; tu probabil traiesti in filme siropoase sau intr-un glob de cristal..?

    Apreciază

  28. elena said, on octombrie 7, 2013 at 12:21 am

    O oarecare…este foarte facil sa dam vina doar pe cel rau,atunci cand vine vorba despre rautatea oamenilor.Sa nu-l uitam pe Parintele Arsenie Papacioc,Domnul sa-l odihneasca in Rai cu sfintii,care spunea ca sunt oameni mai rai decat cel rau,pentru ca pana si celui rau ii este frica de Dumnezeu,in timp ce unii dintre semenii nostri habar nu au ce este aceea!Ce sa mai vorbim despre faptul ca omul este o fiinta inzestrata de Domnul cu toate cele trebuincioase pentru lupta cu cel rau,deci lupta nu este deloc nedreapta,vina ne apartine…sa nu-mi spui ca naiba a izbit-o cu levierul si i-a spulberat botul catelusei din Bucuresti,de pilda…a fost o mana umana,adica a unei fiinte inzestrate cu DISCERNAMANT,care a facut ceea ce a facut in cunostinta de cauza…este clar ca este un bolnav psihic,un demonizat,dar as putea sa bag mana-n foc ca avea discernamant.Cu un lucru suntem de acord…din pacate,lumea este pe o cale gresita si cu cat se apropie semnele,cu atat se departeaza si mai mult de Dumnezeu.

    Apreciază

  29. […] Video – Parintele MIHAI VALICA: Sa nu fim tortionari ai cainilor, se intristeaza Dumnezeu […]

    Apreciază

  30. […] Video – Parintele MIHAI VALICA: Sa nu fim tortionari ai cainilor, se intristeaza Dumnezeu […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.