SACCSIV – blog ortodox

Mama copilului ucis de caini vrea ca PATRIARHIA SA-L CANONIZEZE PE IONUT … Si mai vrea si 2 milioane de euro

Posted in CAINI, copii by saccsiv on octombrie 3, 2013

636x570_13807855041eefb124

 

Foto: ŞOCANT!!! Vezi câţi bani valorează viaţa lui Ionuţ în ochii părinţilor

Iata ce putem citi in articolul Mama copilului ucis de caini vrea ca Patriarhia sa-l declare pe Ionut martir sau mucenic:

„Deoarece Ionut a murit ca un martir, in chinuri groaznice, si la o varsta atat de frageda, fiind un suflet curat si neprihanit, ma gandeam daca nu putem sa facem demersuri la Patriarhia Romana, astfel incat el sa poata fi declarat/ recunoscut martir sau mucenic de catre aceasta? Pentru ca am primit mai multe sugestii in acest sens, voiam sa va intreb daca, cunoaste cineva, ceva despre ce demersuri trebuie facute in sensul acesta?”, a intrebat Andreea Felicia Anghel, pe grupul deFacebook Ionut Anghel (In memoriam), deschis de fani in amintirea copilului.
Cititi va rog si:

Incredibila legatura dintre tatal lui Ionut si proprietarul terenului pe care baietelul a fost ucis de caini! Detaliul pe care barbatul nu l-a declarat niciodata!

 

Reclame

50 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maria said, on octombrie 3, 2013 at 11:28 pm

    Aceasta femeie cred ca-i nebuna , ce treaba are canonizarea , cu miile de accidente in care sfarsesc tragic , multi copii nevinovati si la fel de curati ca si Ionut ?Trebuie si acestia canonizati si platiti ?
    Ionut , oricum este ingeras acolo la Domnul , insa parintii lui sunt niste neispraviti care isi vor primi „plata”, daca nu se linistesc si agita apele de atata timp , in loc sa regrete ca au cea mai mare vina , lasandu-si copiii ,
    de izbeliste , in coltii cainilor .
    Si , cine sa-i dea doua milioane de euro ? pt ce ? Ca nu a avut grija de propriu copil ? Eu cred ca trebuie sa faca cativa ani de arest , pt neglijenta , de a-si lasa copiii pe strazi de-aiurea , in gura cainilor , cunoscand bine faptul ca Bucurestiul este ticsit cu caini , mai ales in aceste balarii de pe terenul respectiv .
    Niste ticalosi .

    Apreciază

  2. Catalin said, on octombrie 3, 2013 at 11:37 pm

    E dusa cu pluta femeia. De fapt, dusi cu pluta amandoi parintii.

    Apreciază

  3. rio-alex said, on octombrie 4, 2013 at 12:23 am

    frate saccsiv
    Cititi acest text si va cutremurati de ce se pregateste china. Mai avem putin timp. Daca ai pe cineva sa-ti traduca urgent .
    http://ctext.org/amazing world

    孙子曰:凡用兵之法,将受命于君,合军聚众;圮地无舍,衢地合交,绝地无留,围地则谋,死地则战,途有所不由,军有所不击,城有所不攻,地有所不争,君命有所不受。故将通于九变之利者,知用兵矣。将不通于九变之利者,虽知地形,不能得地之利矣。治兵不知九变之术,虽知地利,不能得人之用矣

    Apreciază

  4. Alexandru(Fulger) said, on octombrie 4, 2013 at 1:52 am

    E o teorie in care se spune ca nici macar nu e copilul lor. Familia asta vrea sa intre in showbiz , nu isi plang copilul , il fac star pe facebook.

    Apreciază

  5. jely said, on octombrie 4, 2013 at 2:39 am

    Comportampentul e cel normal , oricare dintre noi am vrea asta.Sincer ,e un lucru bun.Ea ,mama vrea fiul sa fie un martir sau mucinenic astfel ca familie sa aiba un protector familial. Dar doamna , nu stie care sunt criiterile.
    Dumnezeu sa ii dea alinare si mult ajutor.

    Apreciază

  6. tataia said, on octombrie 4, 2013 at 2:45 am

    Daca ma uit eu bine (eu pina acum nu am mai vazut poze de-ale lor), am impresia ca tatal e tigan. Nu ma pricep prea bine, s-ar putea sa ma insel dar mie asa imi pare. Si dupa ce am citit pe ici si pe dincolo pe marginea acestui caz incep sa cred ca este o mare inscenare.

    Inseamna asta ca tin partea maidanezilor? Nici pe departe! NU este admisibil ca intr-un oras, o capitala europeana sa tii 60.000 de javre pe strazi! Uitati-va in oricare alta tara si vedeti daca au ciini vagabonzi pe strazi si dupa aceea comentati.

    Asa zisii iubitori de animale sint doar persoane care in viata lor nu au avut copii, persoane cu diverse dezechilibre de ordin psihologic si in cele din urma persoane de o ipocrizie infioratoare. Daca chiar ar iubi animalele le-ar tine in ograda LOR, ar face curat dupa ele, etc. Dar ei „iubesc” animalele tinindu-le pe strazile NOASTRE. NU mai vorbesc ca o pomana pentru un om amarit fara de casa nu ar face! Ca vezi doamne, oamenii sint rai si betivi…hoti si drogati. Ultimul boschetar betiv, drogat si hot face mai mult decit 1000 de ciini! Pentru ca Dumnezeu l-a creat dupa chipul si asemanarea Lui!

    Ca sa nu mai spun de faptul ca, ultima oara cind m-a vizitat bunica mea aici la Bucuresti, Dumnezeu sa o ierte ca sint mai bine de 18 ani de atunci a comentat ceva de genul: „Dar aici in Bucuresti latra ciinii noaptea de nu poti dormi de ei…e mai rau ca la tirla de oi”

    Dar revenind la subiect…am impresia pina la urma ca e ceva putred in toata povestea asta cu copilul mincat ciini!

    Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 4, 2013 at 8:36 am

      tataia

      Ai facut o generalizare nedreapta. Sunt si astfel de oameni iubitori de caini dar nu toti sunt astfel.

      Pentru disparitia cainilor de pe strazi sunt aproape toti bucurestenii. Mai departe se despart in doua mari tabere: disparitie prin ucidere in masa sau disparitie altfel.

      Am spus aproape toti si nu toti. Restul, chiar si cateva procente, raportat la peste 2 milioane de locuitori, reprezinta in sine, numeric, o mare masa de oameni ce doresc din pacate ca lucrurile sa ramana asa cum sunt.

      Nu stim inca varianta anchetatorilor deoarece inca nu s-a finalizat. Daca ramane cea vanturata in mass-media, cum ca a fost ucis de caini in acea curte, trebuie sa intelegem ca respectivele patrupede deja nu mai pot fi numite maidanezi. Ei erau intr-un perimetru ingradit si fiind caini faceau ceea ce ar fi facut si un caine de rasa: pazeau teritoriul. Dar nefiind dresati o faceau ca in jungla. Deci chiar daca nu figurau, precum un caine de rasa, cu stapan oficial si carnet, totusi in fapt se manifestau ca atare. Asadar vina exclusiva in acest ipotetic caz o poarta stapanii curtii sau oamenii ce aveau in sarcina paza perimetrului. Nu stiu daca m-am facut inteles.

      Referitor la parinti. Nu e bine sa-i consideram suspecti deoarece fac parte dintr-o anumita etnie.

      Apreciază

      • stelian said, on octombrie 4, 2013 at 2:15 pm

        ar trebui sterse fara drept de apel comentariile rasiste sau orice alt tip de jigniri aduse unor imense categorii de oameni. ,,Tataia” are minte de nepot.

        Apreciază

    • tataia said, on octombrie 4, 2013 at 1:39 pm

      @ sacsiv. Iertare frate Vasile daca am generalizat sau am jignit…Ideea era ca eu m-am referit strict la acea parte din iubitorii de animale care vor ca lucrurile sa nu se schimbe deloc, respectiv ciinii sa ramina pe strazi. Poate nici macar aceia sa nu se incadreze toti in caracterizarea de mai sus dar cred ca destui se incadreaza. NU am precizat exact la care categorie ma refer dar m-am gindit ca se subintelege. Iertare daca am suparat. Cum am mai spus nu sustin neaparat uciderea in masa, dar cumva trebuiesc adunati ciinii de pe strazi…daca nu exista resursele financiare pentru a-i tine in padocuri, hrani, da spre adoptie…in acest caz din pacate mai ramine varianta eutanasierii…

      Cit despre faptul ca am considerat pe cineva suspect deoarece apartine unei etnii…da se pare ca am facut-o la modul incostient de fapt si acum daca mi-ai atras atentia imi dau seama ca am gresit, nu am facut bine…De altfel nici macar nu sint asa rasist…sint alti frati comentatori pe acest blog mult mai inversunati impotriva tiganilor. De altfel se stie ca noi aici in Bucuresti ne-am invatat sa traim in pace cu tiganii, am vazut si casatorii mixte…el tigan, ea nu sau invers si in pricipiu nu vad nici o problema in asta…la fel cum in Ardeal lumea traiste in liniste si pace impreuna cu ungurii, se casatoresc romance cu unguri si unguroaice cu romani si toate sint bune si frumoase. Intre tigani si unguri ii prefer pe cei dintii deoarece lucreaza mult mai pe fata…ungurii sint foarte prefacuti, de la ei au invatat si ardelenii tehnica de a „te baga pe sub pielea omului” pe care ei o considera diplomatie…

      Apreciază

      • silviu said, on octombrie 4, 2013 at 3:48 pm

        Mai rămâne Tataie varianta cea mai eficientă şi ieftină – STERILIZAREA în masă… NU EUTANASIEREA.
        Este binecunoscut faptul că durata medie de viaţă a unui patruped nu trece de doi ani, deci problema ar fi fost rezolvată de mult. Dar cineva nu are interesul ca în rrromânia să fie normal. Ei vor ca rrromânia să se scufunde ori în mizerie ori în ucidere, groază, moarte … Acum înţelegi ce vreau să spun? Dacă autorităţile şi-ar fi făcut bine treaba în ultimii 5 ani măcar cu totul alta ar fi fost situaţia acum …
        Principalii vinovaţi sunt în această ordine: 1. PĂRINŢII CRIMINALI ce ar fi trebuit demult decăzuţi din drepturi 2. AUTORITĂŢILE, defapt toată clasa politică tembelă

        Apreciază

      • tataia said, on octombrie 5, 2013 at 4:16 am

        @ Silviu Sterilizarea se practica de vreo 15 ani in Bucuresti si nu da rezultate…asa ca ramine eutanasia…De unde si pina unde ca durata medie de viata a unui ciine este de 2 ani? Eu stiu de vreo 20 dar in fine…

        Apreciază

      • Maresalul said, on octombrie 5, 2013 at 6:06 pm

        Daca un se face o sterilizare masiva zi si noapte un se poate.Caci pana sterilizezi tu asa pe viteza melcului trec luni ,luni in care catelele intra in calduri si se imperexhiaza.Solutia ar fi un produs un medicament care sa ii faca sterili.pe viata.Cat despre ei.Cainii un au vina.Ei sant acolo datorita unor JAVRE cu doua picioare care i-au abandonat ,a taraniilor care-i arunca de pui pe la containere.A lipse-i de CIVILIZATIE-CONSTIINTA -CIVISM a muuuultor romani.Asa se face ca avem o tara plina de mizerie,caini abandonati,animale maltratate infiorator .Romanul a DEGENERAT avea dreptate Tutea.Dupa 89 parca s-a dezlantuit iadul in comportamentul acestei natii.Nu era asa inainte de 89.Nu era asa.

        Apreciază

      • Maria said, on octombrie 5, 2013 at 6:49 pm

        Durata medie de viata a unui caine este in jurul varstei de 18 ani .
        Eu am avut caine care a trait 18 ani si a murit de batranete .Il chema Toro.

        Apreciază

  7. cristina said, on octombrie 4, 2013 at 2:54 am

    Ce treaba are canonizarea cu copilasul;au murit milioane de copii,in accidente auto,in razboaie,suferinzi de boli incurabile,? Oare viata copilului lor poate fi estimata in bani ? Sa le fie rusine ca de focul banilor negociaza moartea propriului fiu ! Pana unde poate merge mizeria umana,avaritia,lacomia si nesimtirea unor oameni ? Acel copil,nu are nevoie de canonizare,pt ca oricum fiind un suflet nevinovat si pur a intrat in imparatia cerurilor,la dreapta TATALUI CERESC,ca toti ingerii. RUSINE SA LE FIE !

    Apreciază

  8. Ion Roman Popescu said, on octombrie 4, 2013 at 9:15 am

    Sa nu sarim sa judecam cu asupra de masura.

    Faptul ca respectiva mama a ridicat pe Facebook posibilitatea de a fi canonizat Ionut, arata ca a crezut poate ca acel grup este precum susoteala la colt de bloc. Credea ca nu va iesi in media, credea ca simpatizantii Grupului vor pastra discretie. Se vede ca nu are cu cine se sfatui in cadru privat despre aspectele bisericesti.

    O mama caruia i-a murit copilul mancat de caini, poate avea si nebunie.

    Apreciază

    • Maria said, on octombrie 4, 2013 at 4:05 pm

      Nu ca poate , dar e chiar nebuna , de a putut sa-i iasa asa o perla din gura !!!
      Iar pe deasupra dovedeste ca nici nu le are cu Biserica , doar cu banii si milogeala .
      Eu am sarit arsa cand am citit titlul subiectului .

      Apreciază

  9. Cosmin S. said, on octombrie 4, 2013 at 10:02 am

    Nu e bine sa ne legam prea mult de parinti sau de bunici. Un copil a fost jupuit de caini, asta conteaza. Trebuie rezolvata urgent problema cainilor, pana nu ajungem sa umblam cu batele dupa noi.
    Sunt unii „iubitori” de animale care vor sa le creeze parintilor o aura de vinovati si de nebuni, mutand problema de la caini la parinti, caci bunica e deja anatemizata.

    Apreciază

    • Ion Roman Popescu said, on octombrie 4, 2013 at 10:39 am

      Oamenii care nu gasesc calea de a se apropia de oameni, raman la iubirea de animale.

      Este si celebrul cantec interpretat de controversata Irina Log-in : Cine-i om si cine-i caine?

      Mai este si acea caracterizare: un copil a intrebat ” De ce cainii traiesc asa putin?” Raspuns: ” Noi oamenii nu stim de ce am venit pe Pamant, pe cand ei cainii stiu deja”( sa-l slujeasca pe om)

      Cum mai spuneam, atat existenta a 60.000 de caini precum si faptul ca gazduim foarte multe etnii si unele foarte numeroase, arata ca suntem cel mai ingaduitor si mai tolerant popor.

      Presupun ca se tergiverseaza pana dupa alegerile prezidentiale, ca sa ramana o masa de manevra electorala. Vom vedea cum speculeaza viitorii candidati situatia cainilor si celelalte de pe agenda.

      Apreciază

      • Mălin said, on octombrie 4, 2013 at 7:18 pm

        Eu sunt pentru controlul eficient al patrupedelor libere,si aceasta raspundere ii revine omului care a fost inzestrat de catre Dumnezeu cu tot felul de daruri pentru ca nici unei fapturi nu i s-a dat de catre Dumnezeu ceea ce i s-a dat omului, iar celui ce i s-a dat mult, mult i se va cere. Animalului nu ai ce.sa ii ceri fiindca el nu are sentimente sau ratiune asa cum are omul el actioneaza pe baza de instinct!

        Iata si un cantec pentru iubitorii de caini, ca tot veni vorba de Irina Loghin:

        Apreciază

    • Maria said, on octombrie 4, 2013 at 4:13 pm

      Cosmin S ,
      Aici nu-i vorba ca ne luam de parinti si de bunici , este vorba de adevar in primul rand .
      Eu sunt foarte inversunata impotriva maidanezilor , trebuie starpiti indiferent prin ce metode , de adoptie , de punere in adaposturi , de eutanasiere daca nu se poate altfel , insa de aici , pana la a disculpa pe acea
      bunica responsabila de moartea acelui copil , este cale lunga .
      Nu le este rusine sa mai scoata capul in lume dupa ce ca sunt vinovati pana la cer ?Sa lase doi copii mici , sa hoinareasca pe strazi si prin balariile din apropiere , apoi sa ceara canonizari si bani ?
      Atunci ei sunt calaii , iar copilul victima neglijentei lor .

      Apreciază

      • Ion Roman Popescu said, on octombrie 4, 2013 at 11:13 pm

        Cum spunea cineva la televizor: parintii vor trebui sa-si plimbe copiii in lesa.

        Apreciază

    • Maresalul said, on octombrie 5, 2013 at 6:15 pm

      Si daca copilul se ineca in lac ce ati fi cerut.Secarea lacului pt ca o babairesponsabila statea la barfa in parc sau visa la nemurirea sufletului?Nu mai gasiti scuze lipsei de responsabilitate a babei.Tipic romanesc.Altii de vina .Altceva de vina.Si cand noi insasi purtam o vina cautam spre altii toata vina.Pai daca ala din poza zicea ca a aflat stirea de la TV atunci poti sa-ti imaginezi ce tip de parinte e.Statea si asta ca baba tolanit doar asta in pat.Dar mama?DA PARINTII-BUNICII CEI CARE AU IN CUSTODIE UN MINOR SAU PROPRII LOR COPII SANT RASPUNZATORI DE SIGURANTA LOR.

      Apreciază

  10. Romeo said, on octombrie 4, 2013 at 10:24 am

    Undeva in Protocoalele inteleptilor Sionului scrie faptul ca se vor creea amenzi care sa-i runeze economic pe crestini. Evident, evreii vor fi afectati aproape de loc prin mecanisme special create.
    Statul roman a platit o gramade de amenzi/despagubiri uriasecatre puscariasi de drept comun, catre tot felul de ‘victime’, ale autoritatilor statului roman (judecatorii, autoritati locale, etc).

    In America se practica de ani buni – cu vreo 15 ani in urma, Ford a platit circa 1 miliard dolari, victimelor unui incendiu declansat de un automobil gresit proiectat. Automobilul era vechi de 10 – 15 ani.
    Tot in america, excista spitale unde sunt armatye de avocati la iesiri: te intreraba daca nu cumva s-a gresit opertaia, daca nu cumva sunt efecte secundare etc pt ca ptin procese s-ar putea obtine daune.

    Trebuie identificat pasajul si expus complet. Exista si o versiune comentata a protocoalelor (Mota si Marin) cu exemplificari largi din economia romaneasca si mondiala din prima parte a sec 20.

    PS: Nu stiu ca vreun judecator sa fi fost sanctionat financiar macar pt daunele platite de statul roman. De unde se poate specula ca exista intelegeri, dupa care banii se impart.

    Apreciază

    • Romeo said, on octombrie 4, 2013 at 12:29 pm

      La maternitastea Giulesti accidentul s-a declansat in timpul petrecerii unei zile onomastice, foarte probabil cu mancare, bautura, muzica. Probabil ca era ceva obisnuit si nu vad de ce sa nu stie toata lumea pana la director.
      Normal era sa plateasca despagubirile asistenta, sefa ei si eventual cei de la intretinere – eventual pt ca s-ar putea sa fi cerut schimbarea firelor/prizelor, dar nu sunt fonduri niciodata pt asemenea maruntisuri.

      In loc de asta, victimele au cerut daune statului. Statul nu poate plati milioanele de euro, decat daca vinde spitalul si terenurile, in conditiile in care in zona investitorii straini (proprietari) detin 2 ha de teren de pa care s-au demolat cladiri vechi. Langa Gara de Nord.

      Apreciază

  11. Catalin said, on octombrie 4, 2013 at 11:59 am

    Si oricum, daca e sa-i prinda, o sa-i prinda tot pe cainii aia care-s iubitori, cuminti, jucausi. Pentru ca aia se apropie de om(hingher) nestiind ce-l asteapta. Asadar, tot cainii aia rai sunt cei ce vor ramane pe strada.. Oricum e putreda treaba rau, e ceva la mijloc in scandalul asta cu copilul.

    Apreciază

    • tataia said, on octombrie 5, 2013 at 4:25 am

      Si tu ai dreptate…de aceea era mai buna metoda lui Basescu cu cirnaciorii otraviti….

      Si eu sint de acord ca este ceva putred in scandalul cu copilul mincat de ciini…

      Apreciază

  12. vasilica said, on octombrie 4, 2013 at 12:42 pm

    Cosmin S

    „iubitori” de animale i-a tu si baga in cap bine ce spune Parintele Mihai Valica!..,,Sa nu devenim TORTIONARII Maidanezilor, ca INTRISTAM pe Dumnezeu….

    http://www.ziare.com/social/caini-vagabonzi/sfatul-preotesc-in-problema-maidanezilor-sa-nu-fim-tortionari-ai-cainilor-se-intristeaza-dumnezeu-1257191

    Doamne ajuta!

    Apreciază

  13. dante said, on octombrie 4, 2013 at 3:37 pm

    @vasilica
    Pai atunci ia si tu si baga la cap comunicatul Patriarhiei: „tot universul nu valoreaza cit un suflet de om”, si daca mai vrei iti mai dau alt raspuns al duhovnicului meu si anume: ” sufletul unui animal moare odata cu trupul acestuia, deci este muritor, incomparabil cu cel al unui om” .
    Te mai intreb ceva, de Paste cind se taie zeci de mii de miei, tot asa reactionezi, sau ciinii sint mai buni ca mieii, sau ei au devenit mai „umani”?
    Toti cei care iubesc animalele sa faca bine sa-i adune de pe strazi si sa-ai asume responsabilitatea unui iubitor de animale, caci nu mi se pare corect ca acesti maidanezi sa umble brambura pe strazi.
    Am si eu copii, si daca niste maidanezi imi vor musca copilul atunci cind se intoarce de la scoala va fi vai de pielea lor.
    Nici cu canonizarea lui Ionut nu sint de acord, pentru ca o canonizare implica cu totul altceva, dar asta e alta problema.
    Eu zic sa lasam acest subiect mai la o parte, nu face decit sa ne invrajbeasca si nu e bine.

    P.S. Frate Vasile, vezi daca ai la spam pe comentatorul „Ionut Ignat”, am vorbit cu el si de ceva vreme nu mai poate sa posteze la tine pe blog, poate platforma l-a aruncat la spam.

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 4, 2013 at 4:53 pm

      dante

      Mi-a scris odata pe e-mail de treaba asta, apoi l-am cautat si l-am gasit. Il voi cauta si acum.

      Apreciază

      • saccsiv said, on octombrie 4, 2013 at 4:57 pm

        dante

        Ceva nu-i bine. Nu-l gasesc nici la spam.

        Apreciază

  14. Ioan said, on octombrie 4, 2013 at 4:02 pm

    Sunt si nu sunt de acord cu Pr. Mihai Valica.
    Cu un singur lucru sunt de acord: „Dumnezeu se intristeaza cand vede ca nu avem capacitatea rationala sa-i stapanim (pe caini), nu sa-i omoram”.
    In rest, cu tot respectul, mi se par baliverne, adica… NU o solutie, vorbe goale.
    Avand in vedere ca pana acum si nici de-aici inainte bucurestenii N-AU FOST IN STARE sa-si aduca un primar bun care sa le rezolve problema si pun botul la pomenile electorale ale candidatilor-varza ale partidelor puternice, isi merita soarta de a trai intr-un oras-varza, administrat de primari-varza.
    Intrebarea care se pune pt MINE, ca om care nu am votat primarul Bucurestiului si care nu pot impinge niciun pic lucrurile spre mai bine in ceea ce inseamna administrarea orasului, este urmatoarea: Mai admit sau nu mai admit ca lucrurile sa continue EXACT ASA cum sunt astazi?, cum vor fi si maine si mereu?
    Oamenii astia niciodata nu vor rezolva problema maidanezilor, eu NU mai cred! Si nici alte probleme…
    Deci: admit ca oamenii sa moara muscati de caini sau admit ca, cainii sa moara? Atat si nimic mai mult, O ALTA VARIANTA nu-mi este data, nu exista! Iar eu, in situatia asta, ce aleg, oare? NORMAL, sa moara cainii… E nedrept fata de toti – caci numai unii musca – dar… noi nu suntem in stare sa diferentiem OAMENII… de multe ori, intre ei… daramite cainii!…
    Da, din pacate, suntem vinovati in fata lui Dumnezeu pentru ca suntem prosti. Pt ca nu suntem in stare sa-i implinim porunca de a stapani pamantul. De ce?! Pt ca ni se par dulci pomenile electorale. Pt ca unul ca Nicusor Dan a luat prea putin comparativ cu cat iau varzeturile care mint si nu fac nimic.
    I-ai votat, bucurestene? BUCURA-TE de ei… „Savureaza-i”… din destul!
    Restul e circ… si toata lumea isi da cu parerea despre NIMIC si spunand NIMIC.

    Apreciază

  15. mihai said, on octombrie 4, 2013 at 6:14 pm

    pai ar trebui sa duca la oprescu si la o.n.g-uri ca sa ai despagubeasca, iar mie mi se pare ca pe acei indivizi numiti parinti ai doare drept undeva de copilul lor decedat

    Apreciază

  16. ionut ignat said, on octombrie 4, 2013 at 6:15 pm

    canonizarea este rezervata celor care mor pentru dreapta credinta, nu? cand vom vedea o dezbatere despre canonizarea lui Valeriu Gafencu? poate peste muuulti ani, avand in vedere cine e pe tron in deal…

    Apreciază

  17. elena said, on octombrie 4, 2013 at 6:37 pm

    Saptamana trecuta,undeva in tara,o femeie si-a scapat o clipa,doar o clipa,din ochi,fiica de 3 ani…cea mica a sarit in fata unui tir si a sfarsit sub rotile lui.Mamei i s-a intocmit dosar penal pentru neglijenta…in timp ce in cazul lui Ionut,care a sfarsit tot din cauza NEGLIJENTEI unui adult iresponsabil,adultul este bine mersi,ba se mai cer si despagubiri imense…acum nu sunt eu in masura sa dau lectii sau sa judec niste parinti care si-au pierdut copilul,dar pot macar sa spun ca mi se pare tare ciudat sa iti alini durerea in spatele unor tencuri de parale murdare de sange nevinovat…

    Apreciază

    • Ioan said, on octombrie 4, 2013 at 8:05 pm

      Fara sa te superi, eu te-as sfatui, pe tine si pe toti ceilalti, sa-ti vezi de treaba. Si sa vorbesti, cand? Cand o sa-ti pierzi copilul exact asa. Eu nu inteleg de unde toate aceste discutii, toata lumea isi da cu parerea despre ALTE SITUATII IN CARE NU AU FOST NICIODATA si despre care habar nu au – cum e sa fii in ele. EU PERSONAL NU POT, NU POT! sa comentez cererea lor baneasca… V-ati gandit vreodata cum e sa va moara, din cauza Statului, cineva, intr-un mod absolut stupid? Ba, mai bine spus, ATI FOST VREODATA in situatia aceasta? Daca nu, de ce vorbiti? HABAR NU AVETI CUM ESTE SI CE SIMTE cineva care-si pierde pe cineva drag din cauze… Atunci, despre ce vorbiti? De ce EVALUATI durerea lor IN SUME PROPRII, si spuneti ca „vi se pare mult” suma pe care o cer, „ar trebui sa ceara mai putin!”?! Hai sa fim seriosi, sau… mai bine zis, hai sa fim CRESTINI!… Fiecare e liber sa ceara orice suma considera pe pierderea cuiva drag si sa faca chiar TROC cu asta, pt ca NIMENI, NICIODATA nu-i poate evalua durerea si NU AR VREA sa fie in locul lui si daca nu este IN LOCUL LUI, nu i se cade sa-l judece… Pe bune, aveti de vanzare vieti de mama, tata, copii? Pe cat le-ati vinde? Hai sa facem bursa!, caci vad ca… toata lumea face bursa!, permitandu-si SA COMENTEZE cererea lor, NEFIIND in situatia lor!
      Cat despre bunica, sigur ca este vinovata, dar ce vreti sa se intample cu ea? Vreti s-o ucidem, s-o bagam in puscarie, NEAPARAT? Atunci, v-ati linisti? Vreti pietre, nu?! A VORBIT CINEVA cu constiinta ei? Stie cineva CE E IN SUFLETUL ei? De unde stiti voi ca nu regreta? De unde stiti voi planul lui Dumnezeu in tot acest caz?! De unde stiti voi ca acel copil nu a fost randuit sa se mantuiasca, murind asa? De unde stiti voi ca, poate, bunica, strigandu-i constiinta, nu face pocainta dupa acest caz, mantuindu-se si ea? De unde stiti voi ca acest copil, poate, daca ajungea mare, nu ajungea un delincvent, un om NEGATIV care ar fi facut rau siesi si celorlalti, iar Dumnezeu, luandu-l acum, l-a salvat?! (ca in acea istorioara: o mama avea un copil mic care i-a murit; apoi a inceput sa-l boscorodeasca pe Dumnezeu, ca i l-a luat; apoi a visat un mare talhar care era condus pe ultimul drum, spre spanzuratoare, de autoritati, si in acesta… tocmai… l-a recunoscut pe fiul ei! Sigur ca a inteles, apoi, planul lui Dumnezeu, si I-a multumit chiar… pt… MOARTEA FIULUI EI!). NOI DE CE NU AVEM CREDINTA?! Eu vad DIN CE IN CE MAI PUTINA privire care sa arate credinta a celor care comenteaza si to-oo-ot comenteaza acest caz, dintr-o pornire proasta, foarte proasta, si nestapanita… Stapaniti-va, oameni! Daca puteti pune caramizi, puneti! Daca nu, liniste!

      Apreciază

      • tataia said, on octombrie 5, 2013 at 4:32 am

        @ Ion Roman Popescu…Mdeah…ca si in cazul Marlboro man cica orice om are pretul lui….A ierta este crestineste dar nu si atunci cind o faci pentru bani…este foarte important acest amanunt…Deci din punctul meu de vedere ori nu accepti banii lor murdari si ii tirasti prin tribunale dupa cum merita, ori ii ierti ca un adevarat crestin, dar tot nu accepti banii lor murdari…

        Apreciază

      • mihai said, on octombrie 5, 2013 at 6:51 am

        nu omule altceva deranjeaza si anume harmalaia care sa creat in jurul acestui eveniment si anume demagogia si marsavia unora sau altora simai ales tupeul acesta obscen, ce ar insemna ca la multi dintre noi cand ni se intampla ceva similar sa ne ducem sa fim ”despagubiti” si mai ales de niste indivizi care li se citesc pa figura ca ai doare drept in cot de ceea ce sa intamplat

        Apreciază

      • Optimistul said, on ianuarie 13, 2014 at 8:32 pm

        Uite ca Constantin Brâncoveanu a acceptat ca, copiii lui sa fie ucisi nu nu a facut atata caz pt. asta. E de regretat cand copii minunati sfarsesc intr-un mod tragic, dar nu putem sa fim nazisti in gandire si sa ucidem sute de oameni ca vezi rasa lor omorase un neamt. E infricosator cand in situatii de genul asta vedem cat de negri suntem la suflet, si ce usor ne razbunam. Unde e intelepciunea de care facem caz, chiar unde e? Ce urat sa fii om si sa ai simtaminte de fiara.

        Apreciază

    • Ion Roman Popescu said, on octombrie 4, 2013 at 10:58 pm

      Legea impamantenita in cazuri soldate cu „mortaciune”, este : Mortul e de vina. Adica se pune batista pe tambal, se musamalizeaza, ca deja plateste cu regrete si cosmare, de ce s-o mai bage si la zdup?

      Au fost si alte tipuri de decese, in accidente de munca, in care angajatorii au impins bani catre familie si vina ” si-a asumat-o decedatul”(!?). Asa si acum. Nu putem sa spunem ca micutul este cel vinovat dar toti pot sa taca conspirativ spre acea directie. Asa e la oameni, omenia.

      Apreciază

  18. IAC said, on octombrie 4, 2013 at 7:42 pm

    Bună seara.
    Am încercat să trimit link-ul de pe saccsiv referitor la mama copilului ucis și dorința ei, într-un chat de pe facebook și nu mi-au dat voie pentru că:

    În conţinutul pe care încerci să îl distribui există un link pe care sistemele noastre de securitate l-au detectat ca fiind nesigur:

    saccsiv.wordpress.com

    Te rugăm să ştergi acest link pentru a continua.

    În cazul în care crezi că vezi asta din greşeală, te rugăm anunţă-ne.

    …acum întreb si eu.. De ce?..

    Apreciază

  19. crestinul ortodox said, on octombrie 6, 2013 at 1:25 pm

    PESTELE DE LA CAP SE IMPUTE …
    si toate acestea se intampla dupa Voia lui DUMNEZEU poate ca oamenii sa realizeze si sa constientizeze ca ce se intampla este din cauza departarii oamenilor de Dreapta Credinta si de DUMNEZEU
    exista fiare cu chip de om exista si animale turbate din cauza acestora etc …
    si fiecare cum isi asterne asa doarme
    sau cum va asterneti asa dormiti
    se stia la ce se inhama Bucurestiul cand voteaza pe masoni si jidani in primarie , parlament , guvernare gen Oprescu si sleahta lui sarsaila etc
    s-a spus in gura mare de anul trecut
    Fiti atenti si nu votati cu dracu
    nu stati de vorba cu necuratu UCIGAL-A-R SFANTA CRUCE
    din ce am spus poate si pietrele au auzit mai bine
    INSA …
    cand va veti da seama ca acesta este ADEVARUL va fi prea tarziu

    Apreciază

  20. Fratele Ioan said, on octombrie 6, 2013 at 2:03 pm

    Sunt cumva studii, care denota inteligenta omului dupa fizionomie?

    Apreciază

    • Maria said, on octombrie 7, 2013 at 12:40 am

      Fratele Ioan,
      Cateodata da, sunt unii cu o figura asa tembela , ca-ti dai seama , apoi si dupa vorbe , dupa fapte , se pot deosebi usor unii oameni .

      Apreciază

  21. crestinul ortodox said, on octombrie 6, 2013 at 3:59 pm

    spui de studii /inteligenta /fizionomie dar nu se afla nimic in acestea de nu se afla si DUMNEZEU in acestea
    „nimic fara Mine nu veti putea a face ”
    cei ce au ochi sa vada vad
    cei ce au urechi sa auda aud
    si atunci vei merge pe calea Adevarata pe care o vei vedea , o vei simti dupa cum o si vei auzi
    am fost inzestrati cu suficienta inteligenta spre a deosebi LUMINA de intuneric
    a deosebi LUMINA de intuneric inseamna a arata si a spune ADEVARUL
    iar ce nu este ADEVAR este minciuna
    ADEVARUL este HRISTOS iar minciuna este de la tatal minciunii si slujitorii acestuia
    daca nu vom deosebi acestea nu este inteligenta de vina sau sau fizionomie/inteligenta
    vina este ca
    NU SUNT OCHI CARE SA VADA
    si
    NU SUNT URECHI CARE SA AUDA
    si oare de ce ?
    pt ca inima noastra este temnita grea pentru HRISTOS si atunci cel gol , cel flamind si cel bolnav este HRISTOS car e este intemnitat in timp ce noi taifasam cu mamona la masa
    Doamne Ajuta spre Trezvie Adevarata
    amin.

    Apreciază

  22. […] Mama copilului ucis de caini vrea ca PATRIARHIA SA-L CANONIZEZE PE IONUT … Si mai vrea si 2 milioa… […]

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat asta: