SACCSIV – blog ortodox

SA-L SUSTINEM pe parintele curajos al carui copil nu este primit la gradinita fiindca nu are vaccinurile la zi. ESENTIAL: daca si-au vaccinat copiii, de ce le mai este frica ca s-ar mai putea imbolnavi de la un copil nevaccinat?

Posted in vaccin, vaccinare, vaccinari, vaccinuri by saccsiv on septembrie 27, 2013

   Dupa cum stiti:

FARA VACCIN = FARA GRADINITA. Ce zic juristii?

Ei bine, iata ce putem citi in articolul Un copil de 3 ani nu este primit la grădiniţă fiindcă nu are vaccinurile la zi:

Părintele unui copil de 3 ani care nu a fost primit la grădiniţă pentru că nu avea vacinurile la zi le-a declarat război autorităţilor sanitare, fiind de părere că minorului i se refuză nejustificat accesul la educaţie. De cealaltă parte, specialiştii în sănătate publică insistă că prioritar este dreptul copilului la viaţă şi la sănătate şi afirmă că neîncrederea părinţilor în beneficiile imunizării nu are argumente solide.

Ionel Vovciuc, de 36 ani, din Suceava, tată a doi băieţi, unul de 3 ani şi 4 luni şi celălalt de 7 luni, este revoltat de faptul că primul său fiu, de vârstă preşcolară, nu este primit la Grădiniţa „Aşchiuţă”, unde a fost înscris, pe motiv că nu a fost vaccinat împotriva unor boli infecţioase. Părintele reclamă că decizia autorităţilor sanitare de a respinge accesul copiilor neimunizaţi în sistemul de învățământ încalcă Constituţia, Codul Civil şi drepturile pacienţilor şi ameninţă Direcţia de Sănătate Publică Suceava cu o acţiune în instanţă.

Ionel Vovciuc invocă dreptul său ca părinte de a nu-şi inocula copiii cu vaccinurile aşa-zis obligatorii, în baza unei declaraţii pe proprie răspundere, susţinând că are suficiente motive să creadă că fiul său se poate dezvolta armonios şi fără vaccinuri.

„Copilul meu îşi formează o imunitate naturală dacă eu îi asigur un mediu sănătos şi o alimentaţie corectă. Consider că din punct de vedere al imunităţii este mai puternic decât copiii vaccinaţi, el nu a răcit, spre deosebire de ceilalţi. Faptul că la noi se înregistrează decese la copiii vaccinaţi şi nimeni nu-şi asumă răspunderea în asemenea cazuri mă face să cred că vaccinurile nu sunt sigure şi că fiul meu poate creşte sănătos şi fără ele. Mi-am asumat toate riscurile când am decis să nu-mi imunizez copilul”, spune tatăl.

De cealaltă parte, Direcţia de Sănătate Publică Suceava are ca justificare Ordinul 1955/1995, care prevede că „în unităţile pentru ocrotirea, educarea şi instruirea copiilor şi tinerilor, publice sau private, se vor primi numai copiii şi tinerii care prezintă documente medicale ce atestă starea lor de sănătate şi efectuarea imunizărilor profilactice obligatorii”.

Directorul executiv al DSP, doctorul Ludovic Abiţei, declară că părinţii care aleg să respingă imunizarea nu îşi pun în pericol doar propriii copii, ci şi pe cei ai altor părinţi şi subliniază că eventualele efecte adverse ale vaccinurilor sunt minore faţă de riscurile pe care le implică nevaccinarea.

„Nu putem permite intrarea unui copil nevaccinat în colectivitate, fiindcă există normative în vigoare care interzicacest lucru. Nu este vorba de voinţa personală a cuiva, ci de ceea ce spune legislaţia în domeniu. Dacă am fi de acord cu altceva, ar putea apărea focare sau epidemii de boală şi ne-am trezi că părinţii copiilor vaccinaţi sunt scandalizaţi. În România există o schemă obligatorie de vaccinare, iar cine nu se supune îşi asumă nişte riscuri”, a punctat şeful Direcţiei de Sănătate Publică Suceava.

La Grădiniţa „Aşchiuţă”, unde Ionel Vovciuc a vrut să-i ofere primului său născut o educaţie, sunt înscrişi 188 de copii. Unitatea de învăţământ preşcolar are 28 de angajaţi, două dintre cadrele didactice care lucrează aici fiind însărcinate. Dorina Vieru, directoarea grădiniţei, afirmă că nu-şi poate asuma responsabilitatea pentru posibilele riscuri pe care le implică includerea unui copil nevaccinat în colectivitate, motiv pentru care a cerut Direcţiei de Sănătate Publică lămuriri suplimentare.

“Este primul caz de acest gen cu care ne confruntăm. Copilul a fost înscris de părinţi în primăvară, când s-au depus, în acest sens, o cerere şi certificatul de naştere, urmând ca în toamnă, înainte de intrarea în colectivitate, să se prezinte şi documentele medicale. Pe data de 23 septembrie a venit mama, dar care n-a putut arăta cadrului sanitar adeverinţa de vaccinare, întrucât copilul nu fusese imunizat”, a explicat Dorina Vieru.

În ultimii ani, medicii suceveni se confruntă tot mai des cu refuzul părinţilor de a-şi imuniza copiii împotriva unor boli infecţioase, procentul de vaccinare în judeţ scăzând de la 95 la 85 şi chiar 80 în unele zone, conform datelor centralizate de DSP. Medicul de familie Irina Badrajan este convinsă că teama de imunizare a apărut din cauza publicităţii negative făcute vaccinurilor, îndeosebi pe internet. Mulţi părinţi şi-au pierdut încrederea în sistemul de sănătate publică şi se tem că imunizările sunt periculoase, după ce surse neoficiale au „bombardat” cu informaţii privind toxicitatea vaccinurilor, din cauza conţinutului de metale grele. Irina Badrajan infirmă zvonurile conform cărora vaccinurile pot provoca autism, paralizii sau alte afecţiuni grave, adăugând că beneficiile prevenţiei nu pot fi contestate.

În 2012 şi 2013, în judeţul Suceava s-a înregistrat o epidemie de rujeolă şi rubeolă, fiecare cu peste o mie de cazuri, iar specialiştii instituţiei atrag atenţia că aceste boli contagioase, cu risc ridicat de complicaţii, pot fi evitate prin vaccinare. Datele statistice precizează că, în ultimul an, în judeţ s-au înregistrat trei decese cauzate de rujeolă, victimele fiind o fetiţă de 11 ani şi doi sugari care nu fuseseră imunizaţi.

Ionel Vovciuc şi-a exprimat ieri intenţia de a se alătura unei campanii naţionale de strângere de semnături de la părinţii care împărtăşesc aceleaşi convingeri şi care au ajuns într-o situaţie similară, sperând că subiectul imunizărilor obligatorii la copii va fi lansat într-o dezbatere publică.

Conform articolului Un copil nu este primit la grădiniţă pentru că părinţii refuză să îl vaccineze:

Tatăl copilului, Ionel Vovciuc, profesor de mecanică la Liceul Tehnologic Dumbrăveni, invocă articolul 13 din Legea 46/2003 privind drepturile pacientului, care îi permite „să refuze sau să oprească o intervenţie asumându-şi, în scris, răspunderea pentru decizia sa”.
Comentariu saccsiv:

O intrebare de bun simt: daca ti-ai vaccinat copilul, de ce iti mai este frica ca s-ar mai putea imbolnavi de la un copil nevaccinat?

Pai daca ai mare incredere in vaccinuri, de unde teama? Vaccinul e minunat si protejeaza sau cum e treaba? Sau nu mai stim nici macar care e definita oficiala a vaccinului? Nauceala e la ea acasa …

Care-i insa adevarul despre vaccinuri?

VIDEO: Marturii zguduitoare despre tinere ucise sau a caror sanatate a fost distrusa de catre vaccinul GARDASIL. RASPANDITI!

VIDEO: Gravele urmari ale vaccinarii in masa impotriva gripei porcine din … 1976

Parintele IUSTIN PARVU: „Solutii omenesti nu sunt, dragii mei! Solutia este moartea pentru Hristos” (despre vaccinare, evrei, preoti, politicieni si sistemul antihristic)

INTERESANT: IPS LAURENTIU STREZA ia atitudine impotriva campaniilor de VACCINARE

OBLIGATORIU DE CITIT: Un interviu despre VACCINURI si VACCINARE. Cat mai multi trebuie sa-si puna cat mai multe intrebari

VIDEO (si transcriptul): Omul de stiinta Dr. Maurice Hilleman recunoaşte prezenta virusilor SV 40, SIDA si a cancerului in vaccinurile firmei Merck

INTERVIU cu WOLFGANG WODARG, Preşedintele Comisiei de sănătate a Consiliului Europei, in care acesta ataca AFACEREA GRIPEI PORCINE

PROPUNERE DE STUDIU: Doctorul neurochirurg Russell Blaylock demasca manipularile pe seama H1N1

VIDEO: Teresa Forcades (doctor si calugarita catolica) si epidemiologul Tom Jefferson dezvaluie mecanismele ciudate ale pandemiei de gripa porcina

STUDIU: Statisticile demonstreaza – MORTALITATEA INFANTILA este mai mare in tarile unde se administreaza mai multe VACCINURI copiilor

Documentare celebre: „SILENCE, ON VACCINE … ”. De 20 de ani, din ce in ce mai multi copii au probleme majore. CAUZA: VACCINURILE

DOCUMENTARE CELEBRE: Vaccine Nation – Director’s Cut (Gary Null)

DOCUMENTARE CELEBRE: „Mercury, Autism and the Global Vaccine Agenda” (Mercur, autism si agenda vaccinarii globale)

GRAFICE: Statisticile arata indubitabil ca multe boli erau deja aproape eradicate cand s-au inceput campaniile de vaccinare impotriva lor …

Un document ce merita studiat

NU VA VACCINATI. Sistemul nu vrea nici sa va vindece, nici sa previna vreo imbolnavire. Ci sa va transforme in legume, sa va ucida copii, sa deveniti dependenti de Big Pharma

Drama sutelor de victime ale vaccinarii obligatorii din sectorul public britanic

Agentia Europeana a Medicamentului: Cei care s-au vaccinat impotriva gripei porcine (AH1N1) au un risc foarte mare sa sufere de narcolepsie. Adica adorm brusc, pe neasteptate, ceea ce poate fi fatal …

Reuters: episoadele de tuse convulsiva sunt MAI DESE printre copiii vaccinati …

VIDEO: Jurnaliştii danezi au ajuns la concluzia ca GRIPA PORCINA este una din cele mai grandioase afaceri de CORUPTIE din timpurile noastre

Nici VACCINUL ANTITETANOS nu e bun …

“Sindromul mortii subite la sugar” este cauzat de vaccinul DTP (diftero-tetano-pertussis)?

ATENŢIE, ÎNCEPE VACCINAREA ANTIPOLIO! Vaccinul contine VIRUS poliomielitic cultivat pe celule care provin DIN RINICHI DE MAIMUTE AFRICANE VERZI (maimutele de la care s-a raspandit SIDA?)

Intr-o formula prezentata de BILL GATES, CO2 se reduce … REDUCAND POPULATIA. Cum? O spune limpede cu gura lui: PRIN VACCINARE

Doua tinere din Franta solicita plata unei indemnizatii, dupa ce au avut de suferit din cauza VACCINULUI GARDASIL. Reamintesc: NU VA VACCINATI FETELE. Detalii despre compania producatoare

GAVI (Alianta Globala pentru vaccinuri si imunizare, finantare fundatia Bill & Melinda Gates) VREA SA VACCINEZE „TOTI COPIII DIN LUME” impotriva tuturor bolilor cunoscute

Cu finantare ROTARY, in Africa a inceput MEGA VACCINAREA impotriva poliomielitei a 85 de milioane de copii …

 

87 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. pacatos said, on septembrie 27, 2013 at 9:14 pm

    Sacciv ai o mica greseala : „Datele statistice precizează că, în ultimul an, în judeţ s-au înregistrat trei decese cauzate de rujeolă, victimele fiind o fetiţă de 11 ani şi doi sugari care nu fuseseră imunizaţi.” …

    la inceput ca sa sprie lumea si sa se vaccineze restul au zis ca nu era vaccinata dar s-a ajuns la concluzia ca acea fata era imunizata impotriva rujeolei …

    http://www.monitorulsv.ro/Local/2012-10-10/Fetita-de-11-ani-moarta-din-cauza-rujeolei

    „Cazul a intrat în atenţia Direcţiei de Sănătate Publică (DSP) Suceava, care a informat ieri, prin vocea directorului executiv adjunct medical dr. Cătălina Zorescu, că minora decedată era vaccinată împotriva bolii.”

    Apreciază

    • saccsiv said, on septembrie 27, 2013 at 9:40 pm

      pacatos

      Daca e o greseala, nu e a mea.

      Apreciază

      • pacatos said, on septembrie 27, 2013 at 10:20 pm

        atunci imi cer scuze. credeam ca tu ai scris aritcolul

        Apreciază

  2. George said, on septembrie 27, 2013 at 9:22 pm

    Cum?
    Trebuie neapărat, dar cum?
    Todea-Gross, Christa Vaccinurile: preventie sau boala. O noua patologie pediatrica
    http://www.librariasophia.ro/carti-Vaccinurile–preventie-sau-boala.-O-noua-patologie-pediatrica-Todea-Gross-Christa-so-9519.html

    Apreciază

  3. Radu Humor said, on septembrie 27, 2013 at 9:26 pm

    „O intrebare de bun simt: daca ti-ai vaccinat copilul, de ce iti mai este frica ca s-ar mai putea imbolnavi de la un copil nevaccinat?

    Pai daca ai mare incredere in vaccinuri, de unde teama? Vaccinul e minunat si protejeaza sau cum e treaba? Sau nu mai stim nici macar care e definita oficiala a vaccinului? Nauceala e la ea acasa …”
    O întrebare (cu răspuns inclus) deosebit de încuietoare pentru autorităţi şi de la care poate porni toată argumentaţia favorabilă domnului Ionel Vovciuc !
    Pe care-l asigur de tot respectul meu pentru grija deosebită pe care o are pentru proprii copii, dar şi pentru toţi ceilalţi !
    Dacă aş avea suficiente fonduri aş face o grădiniţă doar pentru acest copil, care cu siguranţă ar deveni cel puţin la fel de frecventată decât cea/cele în cauză !
    Dar cum şi aici este monopol de stat, probabil că s-ar face totul (din nou !) pentru a împiedica astfel de precedente !
    P.S Ce se mai aude de banca de împrumuturi a Mitropoliei Moldovei ?
    Că de cea a lui Becali ştiu ce s-a ales 🙄

    Apreciază

    • Irina said, on octombrie 3, 2013 at 12:05 pm

      Foarte bine pusa problema. Daca esti vaccinat de ce sa te mai temi de boala, nu? Eu nu am incredere in ceea ce ne baga acesti fauritori ai Noii Ordini pe gat. De ce pentru simplul fapt ca scopul lor este reducerea masiva a populatiei globului, si in acest sens nu este clar ca aceste vaccinuri sunt una din multele mijloace de a-si duce planul al bun sfarsit? Eu cred ca este foarte adevarat, mai ales ca noi generatiile vaccinate cu greu atingem varsta de 70 de ani ce sa mai vorbesc de 80 de ani. Statistic s-a demonstrat ca media de varsta a noastra a vaccinatilor este de max 50 de ani.

      Apreciază

  4. dante said, on septembrie 27, 2013 at 9:32 pm

    „…daca ti-ai vaccinat copilul, de ce iti mai este frica ca s-ar mai putea imbolnavi de la un copil nevaccinat?…”

    Exact asta e intrebarea pe care am adresat-o medicului pediatru la care am copilul inscris, iar raspunsul a fost de o imbecilitate crunta, cica virusul isi modifica tulpina si in acest caz si copii vaccinati pot fi imbolnaviti de copilul meu. Atunci eu l-am intrebat daca e asa, cit de eficient mai este vaccinul, daca e doar pentru o tulpina si aceasta se modifica ,cica, foarte usor. Deci un talmes balmes pentru muritori, potentiali consumatori de medicamente.
    Eu personal nu o sa-mi mai vaccinez copiii indiferent ce se va intimpla. Va dati seama….a ajuns OMUL sa corecteze prin vaccin pe Dumnezeu, un soi de update aplicat creatiei divine. Sa mori de ris nu alta!!!
    Pot sa se dea ei cu fundul de pamint mult si bine, nu ne pot obliga sa ne vaccinam, e anticonstitutional, macar deocamdata.
    Si tot in acesta discutie am si eu o intrebare, cum se face ca la fiecare inceput de an scolar apare inevitabil si o epidemie de gripa sau viroza, cum de se intimpla asta, cind copii au stat in colectivitati si in timpul vacantei, au circulat in lung si in lat si nu s-a intimplat nimic, unde a stat ascuns neastimparatul virus?
    Sau e de fapt o treaba bine pusa la punct organizata eficient, in asa fel incit oamenii sa fie determinati sa accepte tot felul de otravuri pe post de medicament?
    Oricum, ei mizeaza pe o mare slabiciune de-a noastra…efectul de turma.

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

    • adi said, on septembrie 27, 2013 at 10:11 pm

      @dante
      Oamenii sistemului indiferent ce sint: doctori,functionari,politicieni,securisti,jur(gur)nalisti au explicatii halucinante si pentru ca slujbele lor in mod normal ar putea sa dispara daca oamenii ar deschide ochii.De ce se investesc atitia bani in chimioterapie si radioterapie la cancer cind exista vitamina B17(amigdalina) cu rezultate excelente? Normal ca prostind pe goyimi sistemul si oamenii lui scot bani cu lopata.Apropo amigdalina nici nu e de gasit pentru ca nemernicii astia oculti au avut grija sa o scoata din farmacii.Radioterapia si chimioterapia mai mult omoara pacientul decit il insanatoseste,chiar si cel care scapa arata mai batrin cu 10 ani, e absolut ingrozitor
      sursa
      http://www.apologeticum.ro/2012/08/vitamina-b17-amigdalina-un-leac-pentru-cancer-blocat-de-magnatii-din-industria-farmaceutica/

      Doamne Ajuta!

      Apreciază

      • Maria said, on septembrie 27, 2013 at 11:17 pm

        Amigdalina se gaseste in samburii de piersica , de mere , in general in migdale si se pot consuma din fructele respective .
        Eu am strans o sacosa de samburi din zarzare , caise , dupa ce le-am desfacut cand am facut gem .
        Apoi samburii din mere , sunt foarte indicati cu tot cu cotor , nu trebuie aruncati ci consumati .
        Toate acestea le avem la indemana pt ca Dumnezeu a lasat plante vindecatoare pentru toate bolile existente pe pamant , numai ca omul sa le culeaga si sa le consume neprocesate .

        Apreciază

    • mircea.v said, on septembrie 27, 2013 at 11:34 pm

      Dante,
      asa i-am spus si eu unui prieten doctor; creatura, adica omul, vine sa zica ca e mai destept decat Creatorul, si imbunatateste el ceea ce a facut Creatorul.

      E greu. Spunea un prieten a lui Steinhardt ca doar o societate morala se poate apara de legile imorale.
      E cum zice Tutea. Vorbesti cu usa. Vin cu niste argumente atat de penibile ca ti se blocheaza creierul.

      Dumnezeu sa-i ajute pe toti parintii ce nu-si vaccineaza copiii!

      Apreciază

    • pcmouse said, on septembrie 27, 2013 at 10:48 pm

      xxxxxxxxxxxxxxxx maimutoilor xxxxxxxx go xxxx to xxxxx india!

      Apreciază

    • Maria said, on septembrie 28, 2013 at 1:17 pm

      Iata ce fac tiganii , cum terorizeaza romanii .Biata fata , uite trimiti copilul cu trenul si nu esti sigur daca ajunge teafar la destinatie din pricina huluganilor care-si fac de cap , pentru ca nu sunt legi , sau legile sunt facute
      anume sa se intample acestea , legile huliganilor si tiganilor .
      Ce-ar fi fost sa apara un calator sau mai multi , sa vada ce fac tiganii , sa-i ia de guler si sa-i arunce din tren pe geam , asa ar fi meritat . Daca se vrea , ii poate descoperi politia si pedepsiti dupa cum merita .

      Apreciază

      • crestinul ortodox said, on septembrie 28, 2013 at 2:26 pm

        „cand stapinii nu-s in casa joaca soarecii pe masa …”
        o Tara fara stapini
        o Tara fara aparare
        o Tara fara legi in picioare , unde nu-i lege este fara de lege …
        sunt legi doar pe hartie si nu pentru a nu fi respectate ci pentru a fi incalcate
        si mai nou sunt legile sau pardon drepturile fiarei de la brussels
        O SINGURA LEGE TREBUIE APLICATA A SUVERANITATII POPORULUI ROMAN si minoritatea se va supune majoitatii
        amin.

        Apreciază

    • studentperole said, on septembrie 28, 2013 at 11:05 am

      Incredibil – pe langa faptul ca au fost platiti cu sandwichuri si apa si instruiti foarte bine ce sa spuna, la minutul 7 al inregistrarii se vede prefectul judetelui Alba, care se da de gol de faptul ca l-a linsat pe Remus Cernea!

      Saccsiv ar trebui pus ca si post articolul asta.

      Apreciază

  5. STOP RFID 666 said, on septembrie 27, 2013 at 11:21 pm

    De ce mai multă tehnologie în şcoală nu înseamnă neapărat performanţe şcolare mai bune?

    „Soluția la criza educației publice este mai degrabă eliminarea tehnologiei, nu creșterea utilizării ei acasă și la școală.” Această declarație a unui profesor universitar american, într-un articol publicat recent pe Psychology Today, este într-un contrast puternic cu tendințele actuale ale sistemului de educație românesc, aflat în plin proces de „reformare prin tehnologizare”.

    Fără îndoială, tehnologia este văzută ca un panaceu al momentului pentru educația publică de azi. Sute de milioane de dolari sunt cheltuite pentru obtinerea de iPad-uri și alte tablete și așezarea lor în mâinile celor mai mici elevi, a notat Dr. Jim Taylor, profesor de psihologie la Universitatea din San Francisco.

    Deși, evidențiază Taylor, procesul de echipare tehnică a şcolilor americane este în sine un succes, rezultatele nu se văd atât de limpede. SUA încă se situează spre mijlocul clasamentului la testele internaționale, precum PISA și TIMSS. Convingerea lui Taylor este însă că, în ciuda acestor evidențe, America nu se confruntă cu o criză a educației publice. Mai degrabă, este o criză a sărăciei care acționează ca un cerc vicios și din care mult prea mulți copii nu pot ieși. În acest context, se întreabă el, „de ce am crede că tehnologia este soluția la problemele învățământului public?”

    Contrar părerii unor specialiști care susțin că tehnologia poate transforma educația prin implicarea elevilor și învățarea în ritmul lor propriu, nu există nici dovezi științifice clare că tehnologia produce rezultatele educaționale mai bune.

    România, care la rândul ei are probleme la testele internaționale, se află în plină campanie de „digitizare” a educației. „Dacă trăim într-o eră digitală nu poți să nu adaptezi școala în concordanță cu această eră. Cercetările ne arată că procesul de învățare atunci când se folosesc instrumentele digitale este mult mai rapid”, a spus ministrul Remus Pricopie într-o emisiune difuzată de ProTv.

    Intențiile ministrului în acest sens au fost făcute publice de mai mult timp. Practic, începând cu anul școlar următor, cei mai mici elevi ai școlii vor avea pe băncile lor manuale digitale.

    Această inițiativă este acceptată cu rezerve atât de părinți, care sunt nevoiți să investească în noua tehnologie, cât și de specialiști, care întrevăd și anumite efecte negative. De exemplu, psihologii atrag atenţia asupra faptului că demersul ar trebui să funcţioneze complementar metodelor clasice de predare. „Tehnologia nu e bună sau rea în sine, depinde cum o folosim… Ea nu trebuie să interfereze cu abiliăţile copilului de a scrie frumos şi caligrafic sau de a rezolva aritmetică de bază. Dacă interferează, ne-am prăbuşit ca generaţie… „, a conchis preşedintele Colegiului Psihologilor din România, filiala Cluj, Daniel David, citat de Ziarul de Cluj.

    Dacă nu aceasta este soluția ideală, atunci unde ar putea fi identificată? În opinia lui Taylor, secretul succesului constă în calitatea profesorilor care, la rândul ei, produce elevi bine pregătiți. Această constatare este confirmată de țările de top în ceea ce privește educația, precum Finlanda și Coreea de Sud, unde cei mai buni absolvenți de facultate devin profesori. O consecință firească a acestei situații este că meseria de cadru didactic este respectată și bine recompensată. Adică, exact ceea ce lipsește nu doar sistemului de educație american, ci și celui românesc.

    Apreciază

    • Vranceanu said, on septembrie 28, 2013 at 9:49 am

      Exact. ce profesori avea Romania inainte de razboi ! Aici s-a lovit. Din anii 90 incoace, li se dau salarii de batjocura, astfel incat cei mai buni sa plece din sistem, sa faca altceva, orice numai invatamant nu. Pot sa le dea ei elevilor, si mama tehnologiei, nu vor face decat sa ii tampeasca si mai tare ! Tehnologizarea va avea un efect catastrofal, invers decat se doreste ( sau…….. poate tocmai asta se doreste ???) Elevul nu mai citeste o carte (hai sa fim seriosi, nu il va citi nimeni pe Rebreanu in format digital ! copilul trebuie invatat sa iubeasca , cartile tiparite pe hartie), nu va mai invata pe de rost o poezie fiindca la ce bun, doar o gaseste pe google….. in felul asta nu isi va mai exersa memoria, se va tampi. Nu va mai scrie de mana ci va tasta pe tot felul de aparate…. Un dezastru ! Si pe vremea comunistrilor, invatamantul (dincolo de politizarea lui) era mult mai bun si mai serios decat este acum.

      Apreciază

  6. paul said, on septembrie 27, 2013 at 11:57 pm

    Reclama satanista promovata la greu in mass media noastra:

    http://deveghepatriei.wordpress.com/2013/09/27/reclama-satanista-popularizata-la-greu-de-mass-media-aici-discutam-despre-posesie-demonica/

    Apreciază

  7. F said, on septembrie 28, 2013 at 12:46 am

    Interesant numele gradinitei…

    Apreciază

    • Vranceanu said, on septembrie 28, 2013 at 9:55 am

      Apropo tot de invatamant, in hipermarketuri am vazut caiete scolare cu simboluri sataniste pe coperta cum ar fi acea cruce rasturnata intr-un cerc (considerata de naivi un simbol al pacii). Lucrul asta mi se pare foarte foarte grav, fiindca le inoculeaza aceste simboluri copiilor si le produce confuzie. Nu stiu daca mai sunt nsi altele, dar crucea asta rasturnata am vazut-o pe cel putin doua sau trei tipuri de caiete.

      Apreciază

  8. Teodor said, on septembrie 28, 2013 at 2:31 am

    Doamne ajuta!
    Va scriu acest mesaj din Spania, Valencia. Sunt in aceeasi situatie ca tatal din Suceava. Copilul meu s-a nascut pe data de 05 septembrie 2013 iar in spital ar fi trebuit sa i se faca 1 vaccin pentru hepatita B iar restul de 19 vaccinuri pana la varsta de 3 ani la pediatra. Am respins toate vaccinurile!
    Copilul nu v-a putea merge la gradinita pentru ca nu are vaccinurile facute. Este aceeasi situatie ca in Romania.Sunt zone in Spania unde acest vaccin de hepatita B nu este obligatoriu dar in Valencia este.Este clar ca sunt niste marsavii la mijloc. Nu va lasati fratilor sunt vremuri foarte grele.Intariti-va copiii in credinta

    Apreciază

    • George said, on septembrie 28, 2013 at 10:10 am

      Mârșăvie e puțin spus
      Se numește:
      EUGENÍE s. f. Teorie care preconizează ameliorarea populațiilor umane prin măsuri genetice (alegerea părinților, sterilizarea, interzicerea procreării etc.), folosită de rasiști și fasciști; eugenetică. [Pr.: e-u-] – Din lat. eugenia.Cf. fr. eug énisme. (Sursa: DEX ’98 )

      Vezi te rog și video ul asta

      Apreciază

      • Ioan said, on septembrie 29, 2013 at 8:07 pm

        Trompeta planurilor masoneriei. Una din ele.

        Apreciază

      • Maria said, on octombrie 1, 2013 at 12:37 am

        Saccsiv ,
        Nu ai dat acest comentariu , nu-l da daca este cam acid (pt protectia blogului ), insa o spun fara teama ca ce am scris acolo asa este despre Bill Gates .

        Apreciază

      • saccsiv said, on octombrie 1, 2013 at 12:40 am

        Maria

        N-am dat ceva?

        Apreciază

    • Ion Roman Popescu said, on septembrie 28, 2013 at 11:24 am

      Medicii si invatatorii ca si toti oamenii, sunt de mai multe calitati, perceptii. Unii dau maxima crezare vaccinurilor, altii nu dau asa mare importanta. Eu sunt tata de copii, copii vaccinati, cu toate vaccinurile la zi. Ei, medicii recunosc faptul ca unul la un milion se intampla sa apara complicatii chiar deces. Ne-a ferit Dumnezeu.

      Daca refuzi vaccinurile, cauti unde accepta copii fara vaccin, acesta este riscul pe care ti-l asumi automat cand te impotrivesti ” sistemului „. Societatea in intregul ei nu este buna pentru toti egal, Pentru unii muma, pentru altii ciuma.

      Cand te intrebi, de ce NU accepta un copil nevaccinat ca si cand ar fi o inginerie perfecta 100%, iti poti pune si problema, ca aceste vaccinuri ajuta la un numar de tulpini, nu la toate. Medicina este departe de perfectiune.

      Domnul fie cu voi!

      Apreciază

      • tataia said, on septembrie 28, 2013 at 1:07 pm

        Vacinurile nu ajuta! Au fost create de oculta mondiala pentru a distruge sistemul imunitar al oamenilor, pentru a provoca autism sterilitate etc, etc. Cinste celor care au curaj sa nu isi vaccineze copiii.

        Ce fel de crestin esti tu daca ti-ai vacinat copiii? Te mindresti cu asta?

        Apreciază

      • Maria said, on septembrie 28, 2013 at 1:31 pm

        Rau ai facut daca ti-ai vaccinat copiii .Spui ca n-au nimic pana acum , sa fereasca Dumnezeu sa nu se intample nimic , dar ai grija ca acestea nu se manifesta imediat , ci in timp .

        Apreciază

      • tataia said, on septembrie 28, 2013 at 2:28 pm

        Problema este una esentiala aici. A face vaccinuri inseamna a crede in medicina in loc de a crede in Dumnezeu. Un crestin crede in Dumnezeu, nu in medicina.

        Si eu sint vaccinat…na, pe vremea mea nu se aflase adevarul despre vaccinuri…si apoi parintii mei nu aveau de unde sa stie ca vaccinurile sint rele, oricum si daca le-ar fi spus cineva nu ar fi crezut…sint mult prea indoctrinati…dar am un prienten cam de aceeasi virsta cu mine care a fentat absolut toate vaccinurile copilariei si nu a facut nici unul. Cum a reusit nu stiu, dar cinste lui! Oricum eu cind voi avea copii, daca ma va ferici bunul Dumnezeu si cu asa ceva, eu sint hotarit sa nu-i vaccinez…doar ca la acest capitol intimpin probleme deosebite cu sotia…

        Apreciază

      • Vranceanu said, on septembrie 28, 2013 at 2:47 pm

        @tataia: „Ce fel de crestin esti tu daca ti-ai vacinat copiii?” – crestinismul este cumva in functie de vaccinare sau ne-vaccinare ? Exista vreun canon al Bisericii, al Sinoadelor, al Parintilor, care considera vaccinul ceva incompatibil cu calitatea de crestin ? Hai sa nu amestecam lucrurile ! Ca sunt probabil periculoase, s-a dovedit ca sunt ! Ca poate sunt folosite de oculta pentru decimarea populatiei – poate ! Dar sa nu conditionam acum calitatea de crestin de niste chestii de genul : faci vaccin sau nu, iei cardul de sanatate sau nu, etc.

        Apreciază

      • tataia said, on septembrie 28, 2013 at 3:57 pm

        @ Vrinceanu Este incompatibil deoarece inlocuieste credinta in Dumnezeu cu credinta in medicina. Am mai spus si mai sus…De ce nu putem avea pur si simplu incredere in Dumnezeu ca ne va tine copiii sanatosi? De ce trebuie sa recurgem la actiuni lumesti pentru a capata increderea ca vom avea copii sanatosi? NU o fi nici un canon al Bisericii pe tema aceasta dar omul mereu se teme. Se teme sa nu se imbolnaveasca, se teme sa nu aiba accident de masina (sau de avion) se teme sa nu inceapa razboiul se teme sa nu moara de foame. Etc, Etc. Cum spuneau si multi dintre Parintii induhovniciti, frica este de la diavol. Nu va fie teama, aveti incredere in puterea lui Dumnezeu!

        Apreciază

      • Ion Roman Popescu said, on septembrie 28, 2013 at 11:54 pm

        Am copii mari domnule ” Tataia „, Nu erau mijloacele de informare de acum. De cand a inceput sa se scrie de vacinuri? De 3 ani? De 5 ani? De 10? Dumneata personal n-ai vaccinuri?

        Dar cand arati catre un altul cu un deget, arati catre tine insuti cu celelalte 4. Poate te lucreaza mandria de infierezi asa urgent.

        Multumesc frati si surori.

        Apreciază

      • Ion Roman Popescu said, on septembrie 29, 2013 at 12:01 am

        Comentatorul „Tataia” este singurul om care nu ia medicamente pentru ca nu crede in medicina? Daca ai luat o singura aspirina vreodata, sau un paracetamol, sau te-ai dat cu spirt medicinal, conform acuzatiei dumitale inseamna ca te-ai dezis de crestinism.

        Apreciază

      • tataia said, on septembrie 29, 2013 at 3:54 pm

        @ Ion Roman Popescu. Iertare daca am fost mindru, am suparat sau am jignit. Eu unul personal de vreo 10 ani incoace incerc sa ma tin cit mai departe de medici si de medicina. Sigur, am faut vaccinurile copilariei si imi pare rau pentru acest lucru, dar mi-au fost facute de catre parintii mei la o virsta la care nu puteam protesta. Insa de 10 ani singurele mele intilniri cu medicina, sistemul sanitar sau industria farmaceutica au fost urmatoarele:

        1. Am ajuns de doua ori la urgenta la camera de garda pentru a-mi scoate niste schije metalice din ochi.

        2. In momentul in care am avut plagi destul de periculoase (am avut parte si de accidente de munca) inclusiv cele provocate de extragerea schijelor din ochi am luat antibiotic. La fel si in cazul in care am facut abcese dentare.Practic am facut uz de automedicatie intrucit eu nu am trecut in prealabil pe la medic pentru consult (cu exceptia extragerii schijelor metalice din ochi).

        3. Singurele medicamente pe care le-am luat in ultimii zece ani au fost antibioticele (nimic altceva) si acestea numai cind era absolut necesar (plagi prin taiere, abcese dentare, etc).

        4. In caz de raceala sau gripa am aplicat de fiecare data leacul „babesc” care de fapt da cele mai bune rezultate. Repaos total la pat infofolit cu sapte plapumi si ceai fierbinte cu lamiie pina cind poti stoarce salteaua de sub tine de transpiratie. In maxim 2-3 zile te faci bine in acest fel. Insa lumea din ziua de azi nu prea vrea sa mai priceapa ca repaosul la pat si lichidele fierbinti au un rol covirsitor in vindecarea racelii sau gripei. Ei iau vreo porcarie de coldrex sau fervex sau mai stiu eu la ce fac astia reclama la TV si au pretentia sa mearga in continuare la lucru, sa isi continue activitatea nestingheriti. Ca asa i-a invatat televizorul.

        5. Nu am luat niciodata nici aspirina, nici paracetamol, nici vreun analgezic. Nici cu spirt nu m-am dat desi cum eu lucrez de multe ori cu fiare m-am si ranit de destule ori. Si nu iau medicamentele mai sus amintite pentru simplul motiv ca sint impotriva tratamentelor simptomatice. In plus de asta cind am vreo migrena cumplita (destul de rare, dar cind ma apuca ma tine cite 2-3 zile) mie nu imi cedeaza durerea la nici un analgezic. Am incercat…asa ca daca nu cedeaza pentru ce sa le mai iau?

        6. NU am asigurare de sanatate intrucit nu sint angajat, nu am medic de familie si de cind am fost ultima oara spitalizat (acum vreo 25 cind eram inca copil la pubertate) nu mi-am mai facut niciodata analizele.

        Apreciază

      • Maria said, on octombrie 1, 2013 at 5:23 pm

        saccsiv ,
        N-ai dat drumul la un comentariu in care am scris despre Bill Gates , chiar sub video cu acesta . Dar nu-i nimic , nu-l da , daca consideri ca nu trebuie dat , avand in vedere cine este Bill Gates , un personaj activ in lume din punct de vedere al reducerii populatiei planetei .

        Apreciază

      • saccsiv said, on octombrie 1, 2013 at 5:45 pm

        Maria

        L-am cautat, nu-l gasesc.

        Mai pune-l o data.

        Apreciază

  9. dodo said, on septembrie 28, 2013 at 8:42 am

    Nici eu nu mi-am vaccinat fetita si e foarte sanatoasa.In afara de mici raceli care i-au format sistemul imun itar nu am avut nici o problema serioasa.Are 1 an si 2 luni si nu a fost nevoie sa-i dau niciodata antibiotice. Ma bucur atat de mult sa vad ca mai sunt parinti responsabili cum e acel tata si sper ca si altii sa-i urmeze exemplul. Se pare ca si eu voi fi in aceeasi situatie cu el in ce priveste gradinita.

    Apreciază

  10. Antinwo said, on septembrie 28, 2013 at 8:51 am

    Mars pentru Familie Slovacia80.000 deoamenii in strada
    http://gandeste.org/general/slovacia-%C8%99ocheaza-europa-cu-colosalul-mars-pentru-via%C8%9Ba-80000-de-participanti/33176

    Apreciază

  11. o oarecare said, on septembrie 28, 2013 at 10:53 am

    Daca are un prieten medic, sa-i scrie in fisa ca a facut vaccinurile… E minciuna, dar … Scriu si eu asa. Nu stiu daca e posibil.

    Apreciază

    • Geo said, on septembrie 28, 2013 at 1:42 pm

      E posibil…pentru un pachet de cafea obtii repede stampilele cu vaccinarile efectuate. Eu asa am procedat.

      Apreciază

      • Vranceanu said, on septembrie 28, 2013 at 2:49 pm

        🙂 Asta in America sau in Germania nu s-ar putea. In Romania se poate. 🙂

        Apreciază

      • adi said, on septembrie 28, 2013 at 9:10 pm

        @Geo
        minciuna sau smecheria nu sint de la Dumnezeu,Crucea ne-a fost data pentru a o purta cu demnitate.Nu inteleg cum te si lauzi cu fapta asta,serios.Nu te judec incerc doar sa vad situatia din pacate tot cu veliar esti cind faci lucrul pomenit de tine.Machiavelli spunea ca „scopul scuza mijloacele” asta este un fals ordinar pentru ca o asemenea idee nu poate veni decit de la diavol, chiar si gindul sa faci asa ceva este un gind ticalos.

        Doamne Ajuta!

        Apreciază

      • Geo said, on septembrie 28, 2013 at 10:06 pm

        Adi,

        Sfantul Apostol Pavel a fugit din cetatea Damascului cu ajutorul altora fiind coborat cu un cos. Sa-i reprosam ca nu a fost demn si nu si-a purtat crucea. Unii Sfinti Parinti au ascuns talhari, „mintind” pe urmaritorii acelora ca nu stiu de ei. Dar „minciuna” aceea nu era de la diavol Tot Sfintii Parinti ne invata sa nu ne aruncam cu capul inainte in mijlocul ispitelor si incercarilor si daca putem, sa le evitam. Nu cred ca am pricinuit vreun rau sau vreo paguba cuiva prin acest siretlic. Decat sa ma tarasc prin tribunale si sa arunc cu bani la avocati prefer aceasta metoda. Si nu cred ca Dumnezeu imi va socoti aceasta pacat.
        Si mai bine ai avea grija cand judeci pe altii, sa nu fii judecat cu aceeasi masura. Cat despre veliar, cred ca el ti-a suflat rautatile din comentariul tau.

        Apreciază

      • mircea.v said, on septembrie 29, 2013 at 2:17 am

        Are Steinhardt niste ziceri legate de minciuna si de armele care se pot folosi in lupta…
        1. principiul armelor egale – folosesti ce arme alege dusmanul
        2. la ancheta – zice Steinhardt – adevarul doar la nume si prenume. In rest, minciuna, si pe cat posibil sa nu-i fie intrerupata continuitatea. Era vorba de turnarea celorlalti.

        Apreciază

      • mircea.v said, on septembrie 29, 2013 at 2:22 am

        Sfantul Ioan Gura de Aur:

        „Auzind Iisus ca Ioan a fost prins, S-a dus in Galileea” Matei, 4, 12

        Pentru care pricina S-a dus Iisus in Galileea? Iarasi, ca sa ne invete sa nu mergem in intampinarea incercarilor, ci sa fugim de ele si sa le evitam. Ca nu-i o crima sa nu te arunci singur in primejdie, ci sa nu i te impotrivesti cu barbatie, cand ai cazut in ea.

        Apreciază

      • safimvigilenti said, on septembrie 29, 2013 at 2:59 am

        excelent, Geo…si eu as face la fel. sistemul asta ticalos care ne vrea bolnavi si legume nu merita altceva din partea noastra. nu putem da margaritare la porci, iar sistemul e de porc si trebuie sa ii raspundem cu aceeasi moneda.

        Apreciază

      • adi said, on septembrie 29, 2013 at 8:35 am

        @Geo
        Poate trebuia sa nuantez putin comentariul meu de dinainte.Daca fiecare isi rezolva problema lui apelind la siretlic atunci ajungem in situatii mult mai disperate.Ex:cind se ajunge la actele cu cip asa va fi si atunci ,fiecare va dori sa-si rezolve problema lui(si vor fi luate in masa aproape fara discernamint).Comparatiile tale cu Sfintul Apostol sau Sfintii Parinti sint deplasate nici nu doresc sa le comentez,daca nu cunosti mai bine sa nu scrii.

        Apreciază

      • vali said, on septembrie 29, 2013 at 11:43 am

        Geo

        Nu poti sa alegi si crucea si painea. Una din doua. Au mai incercat si altii iar biserica ii considera lepadati. Ma refer la crestinii din primele secole care dadeau mita sa isi procure certificat de jertfire la idoli fara a participa la ritual, ca in felul acesta sa nu fie ucisi si prigoniti. Au reusit unii, dar s-au lepadat mai tarziu pana la urma.

        Apreciază

      • mircea.v said, on septembrie 29, 2013 at 4:34 pm

        @adi,

        Acum fac o smecherie sa nu vaccinez copilul, la acte fac o smecherie sa nu le iau, nu cum zici tu, sa le iau.
        Da la acte nu prea ai ce smecherie sa faci, asa ca asta e un test adevarat.
        Si la acte a fost o smecherie, sa-ti faci pasaport chiar inainte de intrarea legii in vigoare si sa mai amani un pic lupta.
        Sistemul ma minte, vrea ce este al lui Dumnezeu, il mint si eu, folosesc armele lui. Nu am nici o pr in privinta asta. Vrea sanatatea unui copil de un an, nevinovat si eu sa ma apuc sa o fac pe corectul? Aaa, daca e vorba de mine, atunci da, zic, pleaca nene cu vaccinurile tale. Da nu ma dau eu mare marturisitor pe pielea copilului nou-nascut. Stai linistit, copilul de un an va avea sanse foarte mari sa aiba parte de incercari grele in viata lui.

        Apreciază

      • adi said, on septembrie 29, 2013 at 8:15 pm

        @mircea.v
        Problema este ca noi sintem aici ca sa dam marturie,nu sa facem diverse tertipuri.Daca asa ar face fiecare nu ar mai exista marturisitori.Vreau sa-ti spun o chestie interesanta ce se poate face la actele cu cip si acolo exista siretlicuri,cel putin asa fac unii de ex in franta ,au luat actele ,le-au pus in cuptorul cu microunde si au dat pe maxim la tempteratura iar in 2 min cipul din act a bubuit.Pe urma posteaza pe youtube sau altundeva laudindu-se cu fapta asta „crestineasca”.Nu este o paralela perfecta intre siretlicul de la actele cu cip si cel de la vaccinuri dar asa serios ne obisnuim sa nu marturisim ceea ce este grav.Pentru ca de la aceasta indiferenta a noastra de a reactiona sistemul isi croieste propriul drum impotriva libertatii noastre.Daca tot amini sa dai marturie vei fi inghitit de minciunile din sistem si vei zice la fel ca el,ceva de genul ce conteaza o minciuna incoace sau incolo? De ce nu pui problema in felul urmator :adica de ce acest parinte(dl.Ionel Vovciuc) lupta aproape singur pe baricade impotriva sistemului iar multi din cei care trebuiau sa fie alaturi de el la greu, adica sa fie de aceeasi parte a baricadei sint acum in galerie?
        Totul depinde si de sinceritatea omului care este in situatia aceasta,adica dl. Ionel Vovciuc nu putea sa dea si el o spaga sa scape de tracasarile sistemului impotriva copiilor lui? Dar a ales calea ortodoxa pentru ca a fost in Duh si Adevar,nu a acceptat compromisuri de niciun fel si asa putem zice:Axios! adica Vrednic este! Minti sistemul folosind tertipurile lui ,pina la urma vei ajunge sa te minti pe tine si tot cazut si lepadat de Hristos se cheama ca ajungi.Din caderi mici poti sa ajungi la o cadere mare din pacate asta nu prea se doreste sa se inteleaga,am fost putin iritat pe @Geo pentru faptul ca s-a laudat aici la comentarii ca a dat spaga ca sa rezolve problema,si la care am replicat chiar daca scopul era unul nobil tot nu trebuia sa utilizeze mijloace neortodoxe.O chestiune esentiala aici este si sa nu smintesti pe altii pentru ca atunci chiar vei avea de dat socoteala mult la Judecata.

        Doamne Ajuta!

        Apreciază

      • Ioan said, on septembrie 29, 2013 at 8:24 pm

        Vali si Adi
        Ceva-mi spune ca sunteti tinerei care n-aveti copii si sariti mult prea repede sa judecati situatii in care nu ati fost si nu sunteti. Tinand cont de reactia voastra, aveti mare grija ca, atunci cand veti fi parinti, e posibil ca Domnul sa randuiasca sa va fie FOARTE GREU atunci cand va trebui sa-i vaccinati si nu veti vrea si veti cauta cai de iesire. E posibil ca atunci, transpirati si exasperati de greutatea situatiei, sa va amintiti ca ati calificat, candva, persoane straine mult prea usor si le-ati evaluat gresit lupta.
        Eu vorbesc acest lucru pt ca eu insumi nu am copii si m-am aflat deseori in situatia de a judeca oameni cu copii, iar apoi mi-a fost dat de Bunul sa trec prin aceleasi greutati si m-am vazut exact dupa (ele), cand facusem exact cum incriminasem persoana respectiva. Nu o data.
        De-atunci, incerc sa fiu foarte atent, chiar daca si eu am acest pacat al judecarii si al infierarii, de parca mi-ar fi dat Iisus Hristos job sa-mi judec semenii. Dumnezeu sa-mi ajute sa scap, ca tare nu-mi place. Sa ne ajute.
        Toate bune

        Apreciază

      • mircea.v said, on septembrie 30, 2013 at 12:11 am

        Adi,

        ala ce-mi spui tu cu actele din Franta e o porcarie nu e nici o smecherie si e un exemplu care ma lasa rece. La acte nu mai e nici un siretlic. Ori iei, ori nu iei.
        Face fiecare dupa puterile lui si dupa situatia particulara in care se afla, pt ca fiecare e un caz particular.
        Nu depinde intotdeauna doar de tine. Mai exista si sotul sau sotia… Lucrurile pot fi extrem de complicate si neplacute. Asa din taste ne e usor la toti sa zicem. Daca ar fi si sprijinul bisericii, adica o voce tare si clara lucrurile ar fi mult mai simple. Asa, incerca mireanul sa inoate in tot felul de ape tulburi.

        Judecand crestineste si vazand ce vremuri sant acum, normal ca e mai bine sa marturisesti si in privinta vacinurilor, iti tii copilul acasa ca scoala si asa il face anti-crestin, dar, pot fi situatii f complicate. Si atunci si rezolvarea oferita de Geo poate fi o solutie. Pt anumite cazuri.

        Eu te intreb: ai CNP? Te identifici cu un numar? Ai facut, faci ceva sa scapi de el? Cum ti se pare a avea CNP fata de pr vaccinurilor?
        Vezi ce intrebari idioate…

        Apreciază

      • adi said, on septembrie 30, 2013 at 1:00 pm

        @mircea.v
        Asa este cum spui sint multe intrebari idioate.
        Foarte buna intrebarea cu CNP-ul ,da am si eu CNP in buletin.Pe linga CNP am si cod de bare cel cu taguri de jos care e denumit MRZ(Mark Readable Zone) astea sint buletinele cam din 2006 incoace(al meu e din 2006).Sincer imi este rusine cu el dar si eu am deschis ochii(eram ateu botezat ortodox in 2006) doar cind s-a agravat situatia cu actele biometrice si ulterior cu cip.CNP-ul este tot numerotare tip EAN13 adica cu 666 la baza,ce consider ca este grav nu sistemul in sine ci faptul ca se atribuie un numar identitatii persoanei,practic din numele de Botez nu a ramas nimic.Si eu am deschis ochii doar cind Calugarii de la Sfintul Munte Athos au zis clar ca luarea actelor electronice inseamna lepadare de Hristos.Desi nu ma consider specialist zic si eu ca si ei ca in momentul in care cineva a luat act de identitate cu cip se inchina falsului dumnezeu numarul in loc de Dumnezeu-Cuvintul ,deci este lepadare sigur fiecare document cu cip este o cadere care se adauga caderilor anterioare.
        Intentionez sa fac ceva si cu CNP-ul dar nu doresc sa fac tam-tam pe tema aceasta ,nu vreau sa ma mindresc cu treaba asta oricum nu e meritul meu ci al Domnului,dar e bine sa comunicam cinstit intre noi.
        O sa ma intrebi bine ce anume? Doresc sa solicit acum modificarea din CNP in DocID(sau altfel) a cimpului respectiv.si evident refuzul de a lua acte biometrice sau biometrice+cip.Evident voi refuza orice cod de bare pe document,evident sistemul in mod sigur va refuza sa elibereze un astfel de document.
        Multi ma vor intreba bine care e smecheria la actele biometrice?
        Pai in Sfinta Liturghie in Ectenia Mare avem asa:
        „Cinei Tale celei de Taina astazi Hristos partas ma primeste ca nu voi spune dusmanilor Tai Taina Ta nici sarutare iti voi da ca iuda ci ca tilharul marturisindu-ma zic :pomeneste-ma Doamne in Imparatia Ta cind Vei veni”.Practic prin biometrie dusmanul cunoaste Taina omului ceea ce este foarte grav.
        Am sa va tin la curent cu rezultatele demersului meu,sigur va fi un razboi psihologic.Pina la urma doar prin puterea Rugaciunii sincere si a pocaintei ne putem ridica din pacat,aproape sigur ca vom ajunge in paduri ca sa scapam de matrix-ul asta.Accept orice sugestii viabile in privinta demersului ca sa aiba eficacitatea maxima.

        Slavit sa fie Domnul!

        Apreciază

      • mircea.v said, on septembrie 30, 2013 at 11:40 pm

        Adi,

        cum gandesc eu:
        Razboiul cnp-ului il consider pierdut. Toti avem cnp si nu de ieri de azi. Eu zic ca a ma lupta acum sa-mi scoata cnp-ul din acte e o irosire de energie in zadar. Avem in prezent si in fata destule lupte, pe care eu vreau sa nu le consider pierdute, si aici incerc sa lupt: acte biometrice, telefon mobil (te gandesti ca se stie in permanenta locatia telefonului, si ai cedat deja un ceva ce inainte doar tu si Dumnezeu stia), card de sanatate, vaccinuri. Eu zic ca astea, cu ajutor de Sus, se pot dovedi.
        Tu faci ceea ce iti spune constiinta ca sa fii impacat.
        Doamne ajuta!

        Apreciază

    • Cosmin said, on septembrie 29, 2013 at 10:50 am

      @ o oarecare,

      Nu e minciuna, e o portita lasata de bunul Dumnezeu ca sa putem razbi. Sa ne amintim: ” Fiti intelepti ca serpii si blanzi ca porumbeii”.

      Doar sistemul considera mita data de omul simplu ceva anormal si ilegal, dar atunci cand e vorba ca sistemul sa isi ia mita(impozitele) ca sa nu iti confiste bunurile, atunci totul e perfect normal si legal.

      Dumnezeu sa va intareasca sa aveti putere sa fiti transanti atunci cand e de luat astfel de decizii fata de sistem.

      Apreciază

      • Geo said, on septembrie 29, 2013 at 5:21 pm

        Adi si Vali

        Voi ati dat-o rau prin balarii. Intre a nu-ti vaccina copiii recurgand la un tertip pentru a fenta sistemul si a a-ti procura „certificat de jertfa” e o cale astronomica. Cumva considera Biserica Ortodoxa vaccinul o lepadare de credinta??? Hai sa-l acuzam si pe Parintele Cleopa ca a fugit pe fereastra si s-a dus in pustie cand il cauta Securitatea. Sa-l acuzam ca nu si-a ales crucea, ci a fugit de ea. Aici vorbim de un amarat act ca ti-ai facut vaccinul si nu despre marturisire de credinta, de purtatul crucii si de demnitate. Diavolul mandriei vorbeste prin gurile voastre. Daca erati in timpul prigoanei comuniste in inchisori v-ati fi turnat colegii de celula, ca doar voi nu puteti minti.

        Apreciază

      • vali said, on septembrie 29, 2013 at 6:38 pm

        Geo,
        „Intre a nu-ti vaccina copiii recurgand la un tertip pentru a fenta sistemul si a a-ti procura “certificat de jertfa” e o cale astronomica”.

        Serios?
        Dar care-i diferenta asta astronomica intre un tata care-si jertfeste copilul idolilor si unul care il jertfeste cu buna stiinta vaccinurilor ? Certificat de jertfa sau vaccin e tot aia.

        Este pacatul despartire de Hristos? io zic ca da. Este vaccinarea un pacat? da, pentru ca stii ca iti ucizi copilul. Este vaccinarea cu buna stiinta a copilului despartire de Hristos? Logic ca da. Tu ti-ai procurat o hartie tampita care zice ca esti in „randul lumii”. Oricum scoala cretinizeaza copiii pe banda rulanta asa ca nu merita efortul.

        Apreciază

      • adi said, on septembrie 29, 2013 at 8:23 pm

        @Geo
        Iti multumesc mult pentru „urarile” de bine care ni le-ai facut mie si lui Vali.Doresc sa-ti amintesc ca o cadere mare poti sa o ai si din mai multe caderi asa-zise „mici” asa ca nu forta nota in privinta asta.Ceea ce m-a deranjat la tine cel mai mult este nu faptul ca ai apelat la metoda neortodoxa(in fond toti sintem pacatosi) ci pentru ca ai ales sa o promovezi aici pe blog ceea ce mi se pare inacceptabil.Ti-am mai spus chiar daca scopul e nobil pentru care ai facut fapta ,daca mijlocul ales de tine nu este ortodox tot cadere este,eu nu merg ca si Vali pina la lepadare de Hristos pentru ca pacatosul se poate ridica din nou prin pocainta,dar asta inseamna sa nu repeti pacatele dinainte,intelegi?

        Apreciază

      • Geo said, on septembrie 30, 2013 at 11:15 pm

        Adi

        Rugaciunea „Cinei Tale celei de Taina….” nu este la Ectenia Mare ci se spune inainte de Impartasanie.

        Apreciază

  12. tataia said, on septembrie 28, 2013 at 11:03 am

    Desi afara este frig de ingheti, desi previziunile pentru iarna care urmeaza nu sint optimiste, hominizii de stiinta nu vor in ruptul capului sa renunte la minciuna lor cu incalzirea globala:

    http://www.realitatea.net/avertisment-temperatura-pamantului-creste-alarmant_1280259.html

    Apreciază

  13. IOAN said, on septembrie 28, 2013 at 11:16 am

    vaccinurile au fost inventate in ideea de a controla si de a interveni in mod siret si amenintator in viata intima si libera a fiecarui om
    ….ideea era sa-l faca pe om cat mai neputincios in fata SISTEMULUI astfel incat sa anuleze libera alegere si deci vointa libera a omului…
    asadar vacciinurile constituie una dintre directivele feroce ale OCULTEI iar implementarea este mereu de acualitate…

    Apreciază

  14. Sevenx said, on septembrie 28, 2013 at 1:28 pm

    Consider ca o parte dintre cercetatori sunt foarte bine intentionati si au incercat sa creeze remedii / preventii pentru diferite afectiuni. Pe de alta parte sunt si altii rau intenionati. Exista si a treia ategorie, cea mai periculoasa, care preiau cercetarile celor dintai si le plaseaza celor de-al doilea mirosind diferite opurtunitati. De aici pana la obligativitatea administrarii unui trtament in masa nu mai este decat un pas. Ca si parinte de copii care sunt la varsta in care vaccinarea este recomandata si gratuita consider ca trebuie sa fiu informat si sa am libertatea de a alege fara a fi apostrofat.

    Apreciază

    • tataia said, on septembrie 28, 2013 at 2:41 pm

      Drumul spre iad este pavat cu bune intentii. Cine sintem noi sa il corectam pe Dumnezeu? Lumea cumva nu supravietuia si era rapusa de fel de fel de boli pe vremea cind nu se inventasera vaccinurile, medicamentele si medicii?

      Indiferent cu ce v-o fi indoctrinat stiinta actuala cum ca in epoca de piatra speranta de viata era mult mai mica ca in ziua de azi din cauza lipsei medicinei, realitatea pe care o pomeneste Sfinta Scriptura este cu totul si cu totul alta…In trecut oamenii traiau mult mai mult decit in ziua de azi…iar pentru asta nici macar nu trebuie sa crezi doar cuvintul Sfintei Scripturi…Ia adu-ti aminte ca multi dintre noi am avut strabunici care au trecut de suta de ani…sau intreaba-i pe parintii tai cit au trait bunicii lor daca tu nu stii…In ziua de azi oameni care mor la 40-50 de ani de cancer, infarct sau mai stiu eu ce alte boli sint ceva foarte obisnuit…

      In concluzie speranta de viata a omului s-a scurtat din cauza pacatelor noastre (si din cauza otravurilor puse intentionat in mincare, apa si aer) dar in cele din urma sint unul si acelasi lucru. Cum spunea o sora pe aici orice fenomen are mai multe explicatii (cel putin doua) toate adevarate simultan…Exista o explicatie in plan duhovnicesc (pacatele) una in plan lumesc (sintem otraviti) dar aceste explicatii sint una si aceeasi de fapt…depinde doar din ce unghi privesti problema. In conditiile in care sintem tot mai bolnavi, medicii, cercetatorii sint bine intentionati si incearca sa ne faca bine dar fara ajutorul lui Dumnezeu? Nu este posibil asa ceva.

      Apreciază

  15. Graiul Ortodox said, on septembrie 28, 2013 at 2:18 pm

    (Conține imagini dure. Numai pentru adulți)

    Mesajul lui Ioan al X-lea, Patriarh al Antiohiei și al întregului Răsărit: Mănăstirea Sfintei Tecla din Maaloula este în pericol de moarte. Un sirian ortodox din Siria: „Am trăit 7 ani în România și sincer, vă spun că nu cred că creștinii României au mai multă libertate decât creștinii Siriei”.

    http://graiulortodox.wordpress.com/2013/09/25/un-sirian-ortodox-din-siria-am-trait-7-ani-in-romania-si-sincer-va-spun-ca-nu-cred-ca-crestinii-romaniei-au-mai-multa-libertate-decat-crestinii-siriei/

    Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 1, 2013 at 8:31 pm

      Graiul Ortodox

      Frate, vad ca grecii n-au scos fotografia lui REMY COUTURE. Vrei te rog sa-i lamuresti la rubrica lor de comentarii sau cum stii tu?

      Apreciază

  16. gerica64 said, on septembrie 28, 2013 at 3:09 pm

    Treaba cu vaccinurile sta in felul urmator:

    Parintele grec Elpidie Vagianakis de Rodos

    Nu vor fi ca aceste cip-uri de azi , pt ca va o inventie satanica extrem de complexa si va functiona pe 2 nivele .

    Primul nivel va fi similar cu antena satelit prin care putem receptiona informatii . Si vor incerca sa ne implanteze prin vaccinuri nano-echipamente in corp , invizibile cu ochiul liber si va juca rolul de spion . Acest echipament va putea citi si interpreta semnalele corpului uman . Acesta va fi o parte din pecete . Nu vor putea totusi exista in noi ceea ce satanistii vor sa implanteze prin inselaciune , datorita Sfintei Impartasanii care va avea o putere asa mare incat va anihila “primul nivel ” insa nu pecetea .

    Al doiea nivel va fi un cip extrem de subtil pe care il vor implanta pe mana sau pe frunte . un nano-cip ( nu ca cele din ziua de azi ) care va comunica cu echipamentele pe care le vom avea deja in corpul nostru – si vor functiona ca un tot unitar . Va putea sa interactioneze strans cu materialul genetic al omului si nu putea nimeni sa-l mai scoata . De aceea , cei care vor primi acest semn vor fi robiti de Antihrist . Aceia care vor primi semnul vor suferi mai mult decat crestinii .

    Dar aceasta nu se va intampla acum . Urmatoarea generatie va vedea aceste lucruri . Sa nu imaginati ca Antihrist va reusi sa cucereasca toata lumea . Nu va fi asa ! Foarte multe suflete se vor revolta impotriva lui . Vor fi razboaie , prigoane ,plangere ….Dar aceia vor fi cei mai mari sfinti ai tuturor vremurilor .

    Parintele a spus ca rugaciunea oamenilor poate modifica mult din apocalipsa si Dumnezeu ne poate ierta de anumite pericole ce vor veni usurandu-ne din ispite , dar pecetluirea unor oameni si venirea antihristului nu vor putea fi evitate .

    Asa ca rugati-va fratilor cat mai puteti – fiecare dupa puterea lui si sa ne fereasca Dumnezeu sa cadem in ispita antihristului .

    ” Doamne , Tu esti Dumnezeul inimii mele si Tie cu toata increderea Iti dau sufletul meu ; ceea ce Te rugam , Doamne este sa ne inunzi cu dragostea Ta Dumnezeiasca ca sa Te iubim din toata inima ” .

    http://acvilaortodoxa.wordpress.com/2013/06/03/nano-cipuri-in-interiorul-celulelor-vii-viitorul-bio-nanotehnologia/

    http://prosistemhaha.wordpress.com/2013/07/02/introducerea-in-vaccinuri-a-nanocipurilor-un-plan-de-exterminare-a-populatiei/

    Apreciază

  17. Gabriela said, on septembrie 28, 2013 at 9:18 pm

    Da, nu-i accepta pe copii la gradinite daca nu sunt vaccinati. Insa, peste cativa ani isi vor reconsidera pozitia. Dupa 2007-2008 s-au nascut putini copii. Sunt scoli in Bucuresti unde la grupa pregatitoare s-au format doar doua clase. La gradinita de langa casa unde au mers si copiii mei – discutam zilele trecute cu asistenta- numarul copiilor inscrisi a scazut considerabil.
    Da, nici eu nu sunt de acord cu vaccinurile. Am mai vorbit cu parinti la biserica, unii sunt pro vaccinare, altii contra.

    Apreciază

  18. FaraNume said, on octombrie 2, 2013 at 8:36 am

    Recomand acest link cu caldura . Eu cred ca ofera unele raspunsuri …

    http://bucovinaprofunda.wordpress.com/2013/10/02/mame-care-spun-nu-vaccinarilor/

    Apreciază

  19. Constantin said, on octombrie 16, 2013 at 1:55 pm

    In Ordinul 1955/1995 nu apare cuvantul ‘Obligatoriu’ alaturat de imunizare sau vaccinare. Din cate shtiu vaccinurile sunt ‘RECOMANDATE’ de ministerul sanatatii si nu OBLIGATORII. Fisha de vaccinare este obligatorie la inscriere dar poate fi GOALA!
    A lamurit cineva treba asta pe linie juridica?

    Apreciază

  20. Constantin said, on octombrie 16, 2013 at 2:01 pm

    Conform ARTICOLUL 22 din constitutie integritatea fizica este garantata. Consider ca vaccinurie sunt atentat la integritatea fizica.
    Conform ARTICOLUL 32 dreptul la invatzatura este asigurat.

    Apreciază

  21. […] SA-L SUSTINEM pe parintele curajos al carui copil nu este primit la gradinita fiindca nu are vaccinu… […]

    Apreciază

  22. […] ESENTIAL: daca si-au vaccinat copii, de ce le mai este frica ca s-ar mai putea imbolnavi de la un co… […]

    Apreciază

  23. vanda tudose said, on decembrie 6, 2013 at 1:23 pm

    Ideea generala este ca daca se admite un copil nevaccinat se creeaza un precedent si atunci mai multi copii pot genera un grup de risc intre ei.
    Pe de alta parte, dupa cum s-a scris tatal isi asuma riscurile prin nevaccinare; un risc este acela de a nu fi admis in unitati de invatamant.
    Nu ma intelegeti gresit, nu sustin vaccinarea obligatorie, dar trebuie sa intelegem ca vremurile „din urma” asta presupun: eliminarea incet incey a celor ce nu se „aliniaza” si acest risc trebuie asumat. Lupta cu sistemul este inutila. ASUMAREA constienta este grea. Ganditi-va la momentul cand nu vom putea fi primiti nicaieri fara CIP-ul implantat. Daca alegem refuzul incet incet asta poate inseamna moarte, iar cine isi va putea asuma aceasta e PE CALE. Vaccinarea obligatorie este unul din pasii premergatori. Vom avea de unfruntat alegeri grele mai ales pentru copii nostri. Dumnezeu sa ne dea putere sa ducem ce ni se pregateste.

    Apreciază

  24. IRINA said, on septembrie 3, 2016 at 3:02 pm

    Doamne ajuta,
    Am cautat pe net finalul acestei actiuni indraznete a lui Ionel Vovciuc. Am gasit un material in care Avocatul Poporului nu considera ca libertatea copilului la educatie ar fi fost ingradita prin refuzul conducerii gradinitei de a-l primi pe copil in colectivitate. Pot afla mai multe detalii sau pot cumva lua legatura cu domnul Vovciuc? Ma aflu intr-o situatie similara. Multumesc.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.