SACCSIV – blog ortodox

„APA SFINTITA CONTINE MATERII FECALE, iar fiecare mililitru zeci de milioane de bacterii.” – Un nou atac furibund al mass-mediei anti crestine …

Posted in AGHEASMA MARE, MASS-MEDIA by saccsiv on septembrie 15, 2013

 Facem o cautare pe google dupa „APA SFINTITA” si descoperim ca majoritatea titlurilor ne „informeaza” cat de periculoasa este aceasta. Iata de exemplu ce „aflam” din articolul TE VA ŞOCA PE VIAŢĂ. Descoperirea cercetătorilor despre apa sfinţită VA ÎNFURIA REPREZENTANŢII BISERICII:

Cine s-ar fi gândit vreodată la aşa ceva în afară de nişte cercetători care susţin că apa sfinţită are nişte probleme în ceea ce priveşte conţinutul.

APA_sfintia_5b2bb6fb02

 

Astfel, cei care au realizat studiul în Austria cred că apa sfinţită poate conţine aproximativ 62 de milioane de bacterii, dar şi materii fecale, conform Daily Mail.

Pare incredibil, dar la acest rezultat au ajuns cercetătorii din Viena, care au concluzionat că 86% din mostrele de apă sfinţită analizate conţineau materii fecale. De asemenea, aceştia au precizat că fiecare mililitru de apă sfinţită conţine nu mai puţin de 62 de milioane de bacterii.

Daily Mail subliniază că izvoare sfinţite conţin apă contaminată cu nitraţi, proveniţi din activităţile agricole, iar cercetătorii austrieci vin cu o soluţie.

Aceştia afirmă că pentru a reduce potenţialele efecte negative ale apei sfinţite, preoţii ar trebui să pună sare în cristelniţe.

   Iata si comentariul cititorului Ioan Pelasgul postat la articolul Fotografii: JUSTIN PARVU – BAIA SPRIE. Imagini de la decernarea titlului de Cetatean de Onoare postmortem Preacuviosul nostru Parinte:

Saccsiv! Poti face un artricol degat de stire cu “apa sfintita” plina de bacterii si fecale?

Studiul a fost facut in Vest pe apa de la papistasi dar site-urile din Romania au preluat de pe Daily si a pus poze cu preoti ortodocsi => SMINTEALA MARE

Original:

http://www.dailymail.co.uk/health/article-2419851/Not-pure-Most-holy-water-contaminated-faecal-matter-harmful-health.html

Traducere Gandul cu preot Ortodox:

http://www.gandul.info/magazin/ce-au-descoperit-cercetatorii-despre-apa-sfintita-studiu-11331589

Si cred ca putem readuce in discutie minunea facuta de Voevodul Mihai Viteazu

http://www.sfaturiortodoxe.ro/mihai-viteazul.htm

   Comentariu saccsiv:

   Evident, nu-i tot aia. Cititi va rog si:

MIHAI VITEAZUL – DOMNITOR ORTODOX. Episodul intemeierii episcopiei ortodoxe romane la Alba Iulia, cand papistasilor li s-a imputit „apa sfintita”

Asadar este vorba de un studiu facut la ei. Deci referitor la zecile de milioane de bacterii, nu ne miram.

Pe de alta parte, de unde materii fecale? Apa aia de unde o iau? Din balti? Nu-i vorba de aceeasi sursa de apa bauta de intreaga populatie? Si daca da, atunci studiul de ce se rezuma la apa sfintita, cand de fapt aceasta problema ar fi la toata apa potabila de la ei de acolo?

Evident mass-media romaneasca care-i fundamental anti crestina, n-a ratat momentul …

Cititi va rog si:

Atac turbat anti crestin in mass-media. EVZ cica prezinta „CE BOLI RISTI CAND PUPI ICOANE” sau cand la Sfanta Impartasanie se foloseste aceeasi lingurita

La REALITATEA s-au descoperit vinovatii raspandirii GRIPEI PORCINE si ai refuzului vaccinarii: CRESTINII …

 

Tagged with: , ,

38 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mălin said, on septembrie 15, 2013 at 5:05 pm

    Mass media „romaneasca” nu prea e romaneasca 🙂

    Apreciază

  2. minionita said, on septembrie 15, 2013 at 5:40 pm

    Fecalele au curs din capetele lor cele savante.

    Apreciază

  3. adi said, on septembrie 15, 2013 at 5:48 pm

    Atacuri murdare ale presei jidovite cu care ne-am obisnuit.Minciuni si manipulari ordinare ca sa ne faca sa renuntam la obiceiurile noastre stramosesti si sa adoptam din „cultura” occidentala apucaturile si naravurile lor de spalati pe creier.Din cite se vede este un atac fara precedent la adresa Ortodoxiei prin prostv(vezi nunta sodomitilor),asa-zisele farse care sint glume proaste,emisiuni de divertisment,manele unde manipularea si prosteala sint regula etc.

    Apreciază

    • Maria said, on septembrie 15, 2013 at 10:57 pm

      Apa care se pune in vase pentru a fi sfintita , este apa de la robinet pe care o consuma locuitorii tarii , iar dupa aceste afirmatii de om nebun si sclerozat , ar insemna ca noi toti bem fecale .Sau , ca apa pe care o bem este „filtrata „prin fecale .
      Acesti satanisti care-si spun cercetatori , nu stiu ca apa sfintita , este plina de Duh Sfant si nimeni nu se imbolnaveste chiar daca ar contine mii de bacterii , introduse intentionat .
      Nu mai poate diavolul sa-si faca lucrarea lui , acolo unde se stropeste cu apa sfintita , respectiv cu aghiazma .
      Am vazut in biserica demonizati , care chiar daca stateau cu spatele la preotul care stropea cu aghiazma , acesti demonizati , racneau din rasputeri cand ii atingea aghiazma .
      Aghiazma il frige pe necuratul , tamaia la fel , tot ce-i sfintit , este impotriva celui rau , iar slugile diavolului ,
      fac declaratii de genul acesta , ca sa interzica sfintirea apei , insa nu-i va lasa Dumnezeu , sa se puna impotriva lucrarii Lui .
      Este o mare blasfemie sa foloseasca acesti termeni de comparatie , atacand aceasta Taina de sfintire a apei ,
      care reprezinta o cale sigura de alungare a demonilor , acolo unde este stropit cu aghiazma .

      Apreciază

      • crestinul ortodox said, on septembrie 16, 2013 at 6:08 pm

        si Oare de ce ?
        pentru ca ii arde Apa Sfintita sau Agheazma precum pe draci ii arde si ii fugareste asa si acestora nu le prieste si lupta precum dracii impotriva lui HRISTOS
        dara este o profetie data despre Austria de Sfintii Parinti
        ” Austrie , Austrie prin foc si sabie ai sa treci … pina nu vei striga BINE Este CUVANTAT CEL CE VINE INTRU NUMELE DOMNULUI ”
        amin.

        Apreciază

  4. aniush said, on septembrie 15, 2013 at 6:08 pm

    Cat mai vor sa socheze si sa sperie oamenii?

    Apreciază

  5. danielvla said, on septembrie 15, 2013 at 6:09 pm

    Pai am auzit si eu ca la ei (la catolici) trebuie sa puna sare ca sa se pastreze apa „sintita”.

    Apreciază

    • Vranceanu said, on septembrie 15, 2013 at 10:36 pm

      Unde ai auzit prostia asta ?

      Apreciază

      • 4lex said, on septembrie 16, 2013 at 9:03 pm

        cum sa se pastreze altfel apa lor daca n-ar baga conservanti (sare)? ei sunt lipsiti de har. anatemele alea nu le au degeaba asupra capetelor lor. cum sa se pogoare Duhul Sfant asupra unui anatematizat?

        Apreciază

    • Maria said, on septembrie 15, 2013 at 11:03 pm

      Apa „sfintita ” de catolici , sau de preotii ortodocsi nevrednici , dupa putin timp se strica , in sensul ca miroase ingrozitor de urat .
      Poate la astfel de „aghiazma „s-au referit acestia , in niciun caz la aghiazma ortodoxa . Eu am in casa aghiazma mica si mare de ani de zile , care este asa cum am pus-o in sticle inca de cand am luat-o , proaspata si buna de baut .

      Apreciază

  6. o oarecare said, on septembrie 15, 2013 at 7:00 pm

    Sunt necesare sesizari si reclamatii sau petitie online si in cazul difuzarii emsiunii de la ProTv: ,,Patru nunti si o provocare”. Prin participarea preotesei protestante la emisiune, religia crestina este sfidata, este calcata in picioare.

    Intrucat din Adam a fost luata o femeie, nu un barbat, numai o femeie si un barbat pot forma un trup in fata lui Dumnezeu. Asadar, daca homosexualii vor sa fie cununati religios, sa-si cheme preot satanist. Numai satana poate da binecuvantari pentru astfel de casatorii. ProTv nu are voie sa sfideze credinta crestina si nici milioanele de crestini care vor emisiuni decente.
    http://www.cna.ro/Formular-de-sesizare-Radio-TV.html

    Apreciază

    • blue said, on septembrie 15, 2013 at 8:16 pm

      A fost iniţiată o astfel de petiţie cu ceva timp în urmă. A fost semnată de mii de oameni, din câte ştiu eu, fără niciun efect. Dar nu-i niciodată prea târziu să ne exprimăm opinia, cu cât mai mulţi cu atât mai înfricoşător pentru „ei”.
      http://www.petitieonline.com/sos_familia

      Apreciază

    • 4lex said, on septembrie 16, 2013 at 9:06 pm

      nu stiu cum sa-ti zic, dar e destul de satanist un preot protestant. un lucru teribil de grav este sa le spui protestantilor crestini, chiar daca ei cred, chipurile, in Dumnezeu

      Apreciază

  7. a said, on septembrie 15, 2013 at 7:33 pm

    Bine ca vad fecale in apa sfintita, dar nu in mariajul homosexualilor scatofili. Asa face dracul, le suceste pe toate cele.

    Apreciază

  8. Alexandru(Fulger) said, on septembrie 15, 2013 at 7:34 pm

    Fecale au ei in cap.

    Apreciază

  9. gerica64 said, on septembrie 15, 2013 at 7:37 pm

    Minciuni,minciuni minciuni.Preotii catolici nu pot sfinti apa nu vrea Duhul Sfant sa coboare si la ei .Cel mai pacatos preot ortodox sfinteste apa care nu se strica ani de zile semn clar ca Duhul Sfant lucreaza cu preotii nostri indiferent de calitatea si starea lor duhovniceasca atat timp cat ei nu sunt caterisiti.Apa este adusa din reteaua publica sau fantani aia e apa aia se sfinteste.Au spus ca in ea exista urme de fecale ca oamenilor slab de minte sa le fie scaraba de aghiazma sa evite sa o bea.O manipulare mentala grosiera.Cercetatori rusi cat si cei de buna credinta (nu platiti sa minta) au descoperit ca dupa invocarea Duhului Sfant si rugaciunile fac ca apa sa-si schimbe propietatile devenind mult mai pura si antiseptica daia nici nu se strica.

    Cine ar fi crezut ca apa, aceasta minune a planetei Pamant, are memorie si poate prelua din starile sufletesti umane? Aceasta sursa vitala oricarei fiinte nu inseamna doar H2O, ci este ceva mult mai complex decat ne-am fi putut imagina, asadar sa o pretuim si sa nu o mai irosim, sa nu o mai poluam.Apa ne poate fi atat prieten, cat si dusman, datorita fortei sale extraordinare ce ne poate darui si intretine viata sau ne-o poate lua. Este interesant in documentar ca se arata modul cum reactioneaza apa la muzica, la starile sufletesti umane. Cat de frumoasa este structura ei atunci cand se afla in preajma sa energie pozitiva si cat de trista, de intunecata este atunci cand are parte de energie negative


    ======================================================

    „Apa vie” este mereu proaspata nu da semne de alterare sau de invechire pentru ca in ea salasluieste harul divin. Apa se sfinteste de un preot in cadrul unei slujbe si este de doua feluri: aghiasma mica (atunci cand are loc slujba pentru „Sfintirea cea mica a apei”) si aghiasma mare (atunci cand are loc „Sfintirea cea mare a apei” in ziua de Boboteaza).

    Aghiasma nu se strica niciodata; ea nu se strica insa decat datorita prezentei in ea a harului lui Dumnezeu, iar nu a altor motive precum intrarea in contact a apei cu argintul (dezinfectant) sau pentru asocierea ei cu busuiocul (superstitie). Daca aghiasma capata insa un miros neplacut, din pricina vasului in care a fost pastrata, si nu mai poate fi folosita, aceasta se varsa intr-o apa curgatoare curata sau la radacina unui copac.

    Aghiasma adunata la un loc din mai multi ani sau de la mai multe biserici si manastiri nu este mai puternica decat aghiasma sfintita la oricare biserica de rand. Harul lui Dumnezeu si darurile Duhului Sfant nu se aduna matematic, dupa mintea noastra, ci se daruiesc fiecaruia din mila lui Dumnezeu, rodind dupa masura credintei fiecaruia. Astfel, unul care bea aghiasma de la biserica de care apartine poate fi mai folosit decat unul care bea aghiasma adunata de la mai multe manastiri.

    Aghiasma se pastreaza curata si proaspata vreme indelungata, fara a da semne de invechire sau alterare. Desi acest lucru este unul dintre cele mai mici semne ale prezentei harului in aceasta apa sfintita, el ar fi de ajuns singur sa-l nasca intru credinta pe cel necredincios.

    Apreciază

  10. Vranceanu said, on septembrie 15, 2013 at 7:53 pm

    Nu vedeti ca pe satanisti ii deranjeaza tot ce e sfant ? Impartasania, liturghia, apa sfintita, crucea, icoanele !!!

    Apreciază

  11. Ion Roman Popescu said, on septembrie 15, 2013 at 8:22 pm

    141 de la moartea lui Avram Iancu, “Craisorul muntilor”

    Acum 141 de ani, în data de 10 septembrie 1872, moare “Crăişorul Munţilor”, Avram Iancu, conducător al românilor din Transilvania. Acesta a jucat un rol hotărâtor în înfrângerea armatelor ungureşti din Ardeal, fapt ce a stopat un lanţ de crime de război săvârşite împotriva ţăranilor români.

    Eroul românilor ardeleni s-a născut la 1824, într-o familie de moţi înstăriţi din comuna Vidra de Sus. De profesie avocat, la Revoluţia de la 1848, Avram Iancu făcea parte dintre fruntaşii intelectualităţii româneşti transilvănene care lupta pentru emancipare socială şi naţională. A fost unul dintre iniţiatorii şi organizatorii adunărilor publice de la Blaj, din 30 aprilie, 15-17 mai şi 15-23 septembrie 1848, şi conducătorul cetelor înarmate de ţărani şi mineri din Munţii Apuseni, în rândurile cărora se bucura de o mare popularitate.

    Atrocităţile antiromâneşti, punerea greoaie în practică a legii privitoare la desfiinţarea iobăgiei în Transilvania, refuzul guvernului revoluţionar ungar de a acorda libertăţi naţionale românilor şi votarea unirii Transilvaniei cu Ungaria la Dieta din Cluj, au dus la dezbinarea forţelor revoluţionare române şi ungare şi la ridicarea ţărănimii la luptă pentru rezolvarea problemei sociale şi a celei naţionale. Avram Iancu, la numai 25 de ani, a devenit astfel conducătorul oştii ţărăneşti antirevoluţionare. În fruntea acestei oşti şi în colaborare cu autorităţile militare imperiale austriece a organizat apărarea în Munţii Apuseni şi a respins numeroasele atacuri ale trupelor revoluţionare maghiare, superioare ca număr şi ca armament, câştigându-şi renumele de “Crai al munţilor”.

    Avram Iancu s-a stins din viaţă la 10 septembrie 1872, în comuna Baia de Criş, şi a fost înmormântat în cimitirul de la Ţebea, la umbra Gorunului lui Horea, conducătorul răscoalei ţărăneşti din 1784. La slujba de înmormântare au slujit 36 preoți, în frunte cu protopopii Mihălțanu (ortodox) din Brad și Balint (greco-catolic) din Roșia Montană. În fruntea convoiului funerar, lung de peste 2 kilometri, pășeau foștii comandanți militari ai românilor, care se mai aflau în viață: Simion Balint, Axente Sever, Mihai Andreica, Nicolae Corcheș și Clemente Aiudeanu.

    ( Din pacate la Bucuresti se mai stie doar de martirii din Tara Romaneasca )

    Apreciază

    • 4lex said, on septembrie 16, 2013 at 9:12 pm

      nu-l poti numi martir, chiar daca a murit ca unul, pentru ca n-a fost ortodox. cat despre apararea dreptei credinte nu cred ca a fost vorba, ca altfel nu murea el greco-catolic.

      Apreciază

  12. Gogu said, on septembrie 15, 2013 at 8:45 pm

    …un nou urlet al vrasmaşlui impotriva celor sfinte, care-l ard tare de tot !!!
    Iar gura prin care racneste este m-media sio–nista !

    Apreciază

  13. Aurora said, on septembrie 15, 2013 at 9:27 pm

    Starpituri !!! Nu stiu ce sa mai spuna de rau despre crestinism. In catolicism nu putem vorbi de apa sfintita, dar in Ortodoxie, aghiasma nu se strica. Stie tot poporul. Altfel de ce se calca in picioare de Boboteaza sa prinda fiecare cate o sticla cu aghiasma ?

    Apreciază

  14. Vranceanu said, on septembrie 15, 2013 at 10:39 pm

    De tamaie nu spun nimic ? Ca polueaza, ca ii deranjeaza pe cei bolnavi de astm… ups, sa nu le dau idei !

    Apreciază

  15. Aurora said, on septembrie 15, 2013 at 11:14 pm

    Fratilor, suntem mancati ! Se implinesc din zi in zi profetiile sfintilor ! Ecumenismul e pus serios pe treaba sa distruga Dreapta Credinta. Stiti ca am cerut pe aici sfaturi in legatura cu un prieten catolic care ar vrea sa vina la Ortodoxie. Am primit diverse indrumari, dar am fost foarte dezamagita sa descopar ca parintele Cleopa a fost nu numai pro-cip, dar si pro- Mirungere, fara repetarea botezului in cazul papistasilor. Nu inteleg de ce ii mai numea „eretici si schismatici” daca le considera valid botezul – cum ca e in numele Sfintei Treimi .De cand au catolicii Treime, ei care au introdus in ea Filioque ? M-am interesat la preotul de parohie, mi l-a citat pe par. Cleopa si m-a invaluit cu barbologie ecumenista… Cand l-am luat cu filioque si cu Immaculata si alte alea mi-a zis sa fim mai indulgenti cu alte confesiuni, caci nici noi, ortodocsii nu suntem perfecti, adica avem patimi, rautati si suntem uneori mai rai ca turcii. I-am spus ca eu nu urasc catolicii, ci doctrina lor. I-am zis de Sfantul Munte si a zis ca noi nu suntem in Sfantul Munte, ci el asa a invatat in facultate si basta. Inca mi-a mai zis si ca papistasii au si ei sfinti si Sfinte Taine valide, de m-a luat ameteala. Mai avea putin sa-mi zica sa-l las pe bietul om sa ramana in catolicismul lui, de ce sa-l mai mut ? Cateva zile am fost buimaca dupa discutia asta, Dar ideea nu mi-a dat pace si am mers mai departe sa intreb la o manastire. M-am rugat mult la Dumnezeu sa primesc de acolo un raspuns cinstit. Si l-am primit. AM AFLAT DE LA UN IEROMONAH CA NICI UN PREOT N-ARE VOIE SA-I BOTEZE PE PAPISTASI , CI SA-I PRIMEASCA DOAR PRIN MIRUNGERE. Ordin de sus. Acum am inteles de ce nu exista la biserici si colimvitre pentru adulti, acum am inteles de ce s-a scos din Sfanta Liturghie ectenia catehumenilor, de fapt mi s-a confirmat banuiala mea ca prin acea ectenie Dumnezeu poate s-ar milostivi si ar aduce mai multi sectari/ pagani la Ortodoxie si masonii tare se tem de asta. Mi-a mai spus acel parinte ca la Patriarhie s-au modificat multe in slujbe. M-a sfatuit sa-l trimit pe prietenul meu sa se boteze in Sfantul Munte, caci aici nu prea sunt sanse. CE PARERE AVETI, FRATILOR ? Nu seamana a prigoana ?
    Saccsiv, poate reiei acest subiect care a mai fost dezbatut, dar cred ca merita sa reflectam mai mult asupra lui.
    Fratilor, de ce nu exista vointa sa ne strangem pe Deal si sa facem o adunare de proportii in care sa spunem ca nu mai putem tolera toate marsaviile si ciuntirile si impreuna-slujirile pe care le fac ei, clericii cu masini scumpe si ca vrem o Ortodoxie curata, neamestecata, necenzurata ? De ce pentru Rosia Montana s-au strans atatia oameni si au avut succes, iar noi, crestinii de carton, de fotoliu, de tastatura acceptam un Prohod ciuntit si un episcop de Tomis care merge la moschee sa-i laude pe ”fratii” musulmani, iar cel de Germania, pe protestanti ? Fratilor, mie imi plange inima. Voua nu va e rusine de Hristos ? De Maica Domnului ? De Sfantul Andrei ? De Parintele Iustin care atat de mult ne-a iubit incat inima din piept si-ar fi dat-o pentru noi ? Chiar atat de somnorosi sa fim incat sa nu organizam nimic, nimic, nimic ? De intalnit unii cu altii nu ziceti nimic, criticam in stanga, in dreapta tot ce e de criticat, dar nu gasim destula dragoste in inima noastra sa ne vedem la fata, caci dusmanii ni-i stim sau nu ni-i stim, dar sa fim si noi curiosi sa ne cunoastem prietenii. Sau nu suntem prieteni ? Nu suntem curiosi sa stim cum arata pcmouse sau stop RFID sau Maria sau Dante sau Aurora ? O mare durere ma incearca pt. lipsa voastra de empatie… Am trimis cuiva de pe aici poza mea , nu ca sa ma ia de sotie, ci ca sa fim mai deschisi unii fata de altii . Ce credeti ca am primit ? Nici un raspuns ! Ce pretentie sa mai am de la dusmani ? Niciuna ! Sa ne mantuiasca Maica Domnului pe toti !

    Apreciază

    • vigilentaanticip said, on septembrie 16, 2013 at 5:28 pm

      eu nu cred ca Botezul se propteste in birocratia BOR. ar trebui largit perimetrul cautarii pana se va gasi un preot dornic.cat despre cum suntem noi unii cu altii, suntem asa pentru ca nu putem fi toti uniti avand aceleasi opinii pe fiecare palier, gandind aceleasi idei. putem face front comun impotriva a orice, dar nu ne putem iubi, doar pentru ca suntem ortodocsi. de exemplu nu m-as putea impaca vreodata cu cei care vor si contribuie la moartea cainilor. sa-i ierte Dumnezeu pe acesti oameni dar eu nu-i voi ierta pana la ultima suflare. pentru un altfel de om nu mi-as da haina, nici macar fularul dar as protesta impreuna cu el daca avem aceiasi scop. ultimul protest a fost asta iarna crezand ca-l pot da jos pe basescu acceptand orice alta inlocuire. in final am racit degeaba.

      Apreciază

    • crestinul ortodox said, on septembrie 16, 2013 at 6:22 pm

      AI MILA DOAMNE SI DE NOI
      CA LUPUL PAZNIC O’FOST PUS LA OI …

      de cand am strigat si strig SA SE AUDA Aceasta dar …
      Cine Are urechi de auzit AUDE
      Cine are ochi de vazut Vede
      si In Sfantul Munte Athos a fost aratat de la DUMNEZEU
      …ca sarpe mare urias o inconjurat ROMANIA si protapit in Bucuresti este cu toti slujitorii sai
      dar va Fi IZBANDA Noastra in SFANTA CRUCE a Acestui Neam , in SFANTA CRUCE pe care au dus-o SFINTII si MARTIRII temnitelor comuniste pe acest pamint
      Sa Cinstim JERTFA Lor si sa nu plecam capetele in fata lupilor in chiei de oaie ca apoi dusi suntem la pierzare
      Sa LUPTAM pentru Canonizarea Acestora SFINTI si MARTIRI Ai Temnitelor Comuniste ca sa ne fie Bine pe acest pamint si ajutor Mare Sa Avem in timpurile de urgie ce vor veni …
      sa tinem cu orice pret la ce ne-a dat BUNUL DUMNEZEU pe acest pamint cu toate bogatiile sale sa nu ajungem robi zalog dati la alte natii
      si Sa Fim UNITI In Jurul SFINTEI CRUCI a Acestui Neam si Vom INVINGE
      „In Acest SEMN Veti BIRUI ”
      pe aratata „movila” numita ROMANIA
      Bucura-te Cinstita CRUCE de Lemn LAVRA PECERSKA , pazitoarea crestinilor ortodocsi
      amin.

      Apreciază

    • Maria said, on septembrie 16, 2013 at 7:18 pm

      Aurora,
      Cel mai bun protest fata de schimbarile din Sf Liturghie de la Patriarhie , este sa nu mai mearga credinciosii acolo ci la alte biserici si manastiri din Bucuresti si din imprejurimi .
      Nu le trebuie alta pedeapsa , decat sa gaseasca zilnic biserica goala , daca au ciuntit slujbele .

      Apreciază

    • safimvigilenti said, on septembrie 16, 2013 at 9:35 pm

      Aurora, lipsa empatiei cred ca e consecinta racirii dragostei, cea de mult profetita pt aceste vremuri.
      din ce zona a tarii esti? putem face schimb de emailuri daca doresti, daca saccsiv e de acord, pozele nu sunt asa importante…si eu i-am oferit cuiva un schimb de emailuri insa tot asa, nu am primit nici un raspuns

      Apreciază

    • Vali said, on septembrie 17, 2013 at 9:57 am

      Ai dreptate. Hai sa ne vedem. Unde propuneti si cand ?

      Apreciază

  16. aniush said, on septembrie 16, 2013 at 12:18 am

    Vranceanu,
    Nu le dai tu idei, daca vor pot sa le nascoceasca ei; nu mai vreau insa sa vad pe nimeni ca apare cu astfel de tampenii. Mass-media prin ceea ce difuzeaza agreseaza oamenii.
    Am observat cum au procedat cu treaba cu cainii. Au reusit sa faca in asa fel incat in esenta sa-i intoarca pe oameni unii impotriva altora. Intamplator sunt pe domeniu si stiu cu adevarat ce se petrece. Poate 1% din ce spun televiziunile are legatura cu realitatea. Restul e diversiune. Oamenii insa (in majoritatea lor) sunt atat de panicati ca nu mai reusesc sa ajunga la o rezolvare inteleapta si pasnica a problemei (de fapt nu mai vad pe unde e drumul drept).
    In stirea care s-a enuntat mai sus cu agheazma e chiar si mai grav pentru cine crede, pentru ca…cine crede se indeparteaza de Biserica si nu este bine. Oamenii trebuie sa isi pastreze credinta, mai ales in vremuri cum sunt acum ale noastre.
    Recumnosc si eu am simtit presiuni asupra mea insa Dumnezeu este cu mine si este cu noi toti. Depinde doar de noi ce credem, ce zicem, ce facem.

    Apreciază

  17. 4lex said, on septembrie 16, 2013 at 12:19 am

    dar e absolut normal să conțină materii fecale și alte milioane de bacterii. catolicii n-au asupra lor harul Duhului Sfânt, ba mai mult, ei au asupra lor anatemele puse de sfinții parinti. iată deci batjocura lor : au ajuns să bea apă cu materii fecale din pricina necredinței lor. să le trimitem și noi așadar niște mostre de apă sfințită să vadă și ei ce înseamnă cu adevărat aghiazmă

    Apreciază

  18. a said, on septembrie 16, 2013 at 12:23 am

    m-am mai gandit, am citit si articolul in engleza, … poate gresesc, dar font in engleza inseamna cristelnita, adica vasul in care se boteaza, cel putin la noi. Stiu ca la intrarea in bisericile catolice, de obicei este un vas cu apa sfintita, in care isi vara degetele fiecare si-si face semnul crucii pe frunte cand intra in biserica. Daca inainte au avut o nevoie fiziologica si nu s-au spalat pe maini, e logic ca apa se va infesta de la fiecare vizitator, (ca nu stiu cati credinciosi sunt). In imaginea articolului, parca asta arata, un astfel de vas. Deci ideea de a testa o astfel de apa e din start absurda, ca doar nu se asteptau sa fie pura, dupa ce-si baga toti destele in ea. Daca e vb de cristelnita, desi ma indoiesc, daca au testat apa dupa botez, iar e logic, ca a stat cu toate-cele in apa, ba mai sunt unii copii care si fac in scaldatoare(cristelnita)… 🙂 In fine, intentia articolului este din start rea, sau chiar a celor care au facut un asemenea studiu, dar cea mai rea intentie o au cei care au pus poza preotului ortodox. P’astia sa nu-i ierte Dumnezeu, sa le dea un bobarnac, dupa merit!

    Apreciază

  19. Pr. Adrian said, on septembrie 16, 2013 at 12:23 pm

    Eu am apa sfintita din anul 2009, de la Praznicul Botezului Domnului, Agheazma Mare, tinuta intr-o sticla de plastic si nu are absolut nimic, este la fel de buna ca acum 4 ani. Mai am si din anul 2011, la fel de buna. Deci este clar ca Duhul Sfant se pogoara si sfinteste apa (sau materia) indiferent de vrednicia preotului ortodox. Imi amintesc ca erau niste documentare despre apa, despre semnul Sf. Cruci facut peste apa sau alte alimente, studii facute de rusi.

    Doamne ajuta!

    Apreciază

  20. vigilentaanticip said, on septembrie 16, 2013 at 5:11 pm

    mai usor cu pianul pe scari. articolul este preluat din daily mail si se refera la CATOLOCI!! verificati sursa principala intai. astia de la gandul au pus o poza cu un preot ortodox probabil crezand ca aceste religii sunt un amalgam la prima vedere pentru un ateu fiind foarte similare dar in substrat total distinctive.
    la orice articol in care apar cercetatori nu apare si o proba, un tabel, o filmare… orice care macar sa ateste spusele lor. in afara de studierea moleculelor si a comportamentului uman unde le putem da crezare, cercatatorii nu fac publice toate aceste mizerii. asta e mana jurnalistilor care scriu la comanda sau din propria ticalosie. gandul apartine de protv, nemaifiind nevoie de alte comentarii.

    Apreciază

  21. john said, on septembrie 16, 2013 at 8:19 pm

    Albinele şi Icoanele. Dragostea sfinţilor pentru animale şi dragostea animalelor pentru sfinţi
    http://www.financiarul.ro/2013/09/16/albinele-si-icoanele-dragostea-sfintilor-pentru-animale-si-dragostea-animalelor-pentru-sfinti/

    Apreciază

  22. […] „APA SFINTITA CONTINE MATERII FECALE, iar fiecare mililitru zeci de milioane de bacterii.” – U… […]

    Apreciază

  23. Matei said, on februarie 12, 2016 at 12:47 am

    Dragii mei, nu va indignati degeaba! Ceea ce ati citit din aceasta caricatura „deontologica” mazgalita de o vietate anonima, nu este decat o provocare varsata din gusa plin de rautate si venin a unui „neica nime`” care vrea si el sa se bage in seama, lingusindu-se pe langa mai marii zilei (antioameni si ei), prin astfel de „cercetari stiintifice” descoperite de el in bezna mintii. Se vede bine ca nu are nici macar notiunile elementare de igiena, logica si bun simt. Daca ar avea, si-ar da seama ca apa pe care o bea cu pofta zilnic, fara de care negresit ar pieri, este materia de baza care este folosita pentru a se sfinti. Prin urmare, rugaciunea nu are cum aduce asupra acelei materii „in proportie de 86% dintre toate esantioanele analizate continut de urme de fecale, precum si bacterii periculoase precum E. coli, enterococi sau chiar Campylobacter.” Stie el ce sunt enterococii? A auzit el de formula apei? De miscarea browniana a acesteia nu mai putem discuta ca a auzit, pentru ca o astfel de minte nu poate intelege, precum nu poate intelege cum aceasta miscare haotica se corecteaza prin sfintirea apei si moleculele de apa dupa sfintire se restaureaza la starea primordiala, asezandu-se intr-o forma perfecta si echidistanta una fata de alta, recapatand armonia materiei dinainte de caderea omului in pacat. Aceasta este explicatia pe care o dau numerosi cercetatori seriosi: americani cum ar fi Rustum Roy, Bruce Lipton, rusi Angelina Malakovskaia, academicienii Piotr Gariaev şi Vladimir Poponin si altii precum si japonezi necrestini cum ar fi Masaru Emoto, aceasta este cauza pentru care apa sfintita nu se altereaza si dupa sfintire nu mai contine nici urma de agenti patogeni. O sa va dezamagesc spunandu-va ca acesta(care a latrat vorbele de hula) nu este nici satanist, nici mason, nici sectar, nici ehovist, pentru ca acestia macar au un text prefabricat pe care il recita, insa acesta se balbaie in propriile presupuneri. Oare acest viteaz ar arunca in musulmani macar cu o floare? nuuuu… ca e buba! Lasa sa arunce in noi si noi… ne rugam Bunului Dumnezeu sa-l intelepteasca si sa-l pazeasca de judecata cea dreapta inainte de indreptare.

    Apreciază

    • Alexandrul said, on februarie 13, 2016 at 1:50 pm

      Matei, gresesti in anumite privinte. Apa nu este un produs microbiologic pur. cea de la chiuveta de asta are clor. Pentru a omori toti germenii. Enterococii si E.coli sunt bacterii pe care le gasim oriunde in mediu si sunt bacteriile fara de care nu am putea trai linistiti (sunt colonizate in intestinul gros si ne ajuta in digestie). Deci le gasim si in apa. Prin puterea rugaciunii ele nu se mai inmultesc in voie. Dar la cei de alte credinte, cum nu exista har, avem aceste fenomene de multiplicare prezente. Iar apa sfintita folosita ca esantion de studiu nu era in niciun caz de la ortodocsi.

      Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: