SACCSIV – blog ortodox

NE PREGATIM DE RAZBOI CU UNGARIA? Masiva mobilizare IN SECRET a rezervistilor din toate armele? Ce stiti?

Posted in razboi, Romania, UNGARIA by saccsiv on august 15, 2013

   Caci iata ce aflam din articolul Demonstratie de forta in fata Budapestei: Rezervistii din toate armele, mobilizare fara precedent !:

In ciuda caniculei, politistii de proximitate alearga cat e ziua de lunga, batand la usile a zeci de mii de romani. Dar nu pentru ca infractionalitatea ar fi explodat brusc, ci doar pentru ca trebuie, de urgenta, sa inmaneze ordine de mobilizare unui numar impresionant de rezervisti.
Iar graba cu care are loc aceasta actiune fara precedent se vrea, dupa cum sustin sursele noastre, o demonstratie de forta a autoritatilor de la Bucuresti fata de Budapesta.  Operatiunea a primit unda verde si de la Bruxelles, unde aroganta manifestata tot mai fatis de catre premierul ungar Viktor Orban este  inghitita din ce in ce mai greu de catre inaltii comisari europeni. 
   Cititi va rog si:
STIRILE ZILEI (14.08.2013): Basescu va pune la punct Ungaria. Poliarmonia. Marea Britanie Spania si Gibraltarul. Pregatiti pentru Apocalipsa cu castel si arme. Casatorie gay la protestanti

 

83 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. a said, on august 15, 2013 at 7:26 am

    Ce zic astia, ca s-a speriat buda-pesta si a batut in retragere? I-a speriat basescu, nu? Eu credeam ca sri-ul este ocupat sa caute profesoarele in sutien la bac. De cand pornirea asta mai noua sa apere siguranta nationala? Sau scopul lor este sa fie siguri ca intram in razboi, si ca suntem exterminati in masura cat mai mare, conform planului? Tre sa fii idiot sa nu vezi ca de 20 de ani autoritatile romane au muncit cot la cot cu strainii pentru exterminarea romanilor. Asta e bomboana pe coliva? Sa dea Domnul sa nu le iasa nimic asa cum vor ei, pentru ca asa stie bunul Dumnezeu, din orice lucru rau facut de oameni, face sa iasa unul bun (Parintele Ioanichie Balan citire).

    Apreciază

    • Vranceanu said, on august 15, 2013 at 4:22 pm

      Asa este, de cand i-a apucat grija de Natiunea romana, cand de 20 de ani incoace nu fac decat sa ii lasa pe extremistii unguri sa isi faca mendrele ?

      Apreciază

    • stef said, on august 15, 2013 at 8:23 pm

      O radiografie clara si reala despre chestiunea ungureasca –
      http://capitalismpepaine.ro/2013/08/14/va-e-foame-luati-jobbik-cu-baseina/

      Apreciază

    • Maria said, on august 15, 2013 at 11:32 pm

      a,
      Pai daca ar sta cu mainile in san , ai spune ca , da cale libera ungurilor , acum ca a luat pozitie si se vede asta din toate declaratiile , nu-i bine , mai fratilor , dar ai vrea sa faca ungurii ce vor din tara asta ???
      Comentariul tau , dupa mine , este anti-national si pro-unguresc .
      Mi s-a facut parul maciuca in cap , citind acest comentariu pro-Viktor Orban.

      Apreciază

      • a said, on august 16, 2013 at 12:06 am

        Maria, dar nu ti s-a facut parul maciuca de 20 de ani de cand ungurii isi fac de cap oricum asa cum doresc? Si evreii? si tiganii? si americanii? si oricare altii? Cu concursul autoritatilor initiate in loji masonice ca se se simta bagati in seama si apreciati, elite de iad, ca doar asta-i asteapta. Pur si simplu nu ma astept la nimic bun si la nici o intentie buna de la base sau altul ca el (ponta, crin, etc.). Cred ca pur si simplu nu-mi intelegi comentariul. Da, ii atac pe cei din structurile de aparare, ca sa se trezeasca macar cativa dintre ei, sa nu mai doarma-n chiloti, sa faca ceva pentru tara si neamul lor, ca pentru straini au muncit destul si cu spor pana acum. Isi imagineaza ca nu-i judeca nimeni? ei, judecata mea e praf si nimic pe langa judecata lui Dumnezeu. Acum nu se mai iau feciorii la oaste cu arcanul, daca au ales sa lucreze in domeniul asta (sri, armata), au ales de bunavoie si au o datorie de indeplinit. Cat se mai lasa folositi si manipulati de strainii care i-au infiltrat? Cat mai „muncesc” impotriva neamului lor? Vrei sa-i laud? Lauda-i tu, mangaie-i frumos pe cap. Eu cred ca ar trebui sa le spun ce simt.

        Apreciază

  2. Cristian said, on august 15, 2013 at 7:53 am

    la ordinul cui! Jobbik desi a amenintat a si indemnat la solidaritate impotriva multinationalelor! drept dovada ca a nemultumit:
    http://m.hotnews.ro/stire/15364159

    Apreciază

    • Maria said, on august 16, 2013 at 12:49 am

      a,
      Toata viata mea , am inghitit ca orice roman , batjocurile ungurilor (vezi imagini de la revolutie cum un roman este batut crunt de unguri cu picioarele si au dat la tv , unde comenta toata presa internationala , ca un ungur este batut de romani , adica l-au transformat pe roman in ungur .), apoi , am in casa o carte intitulata „Teroarea Hortista in Romania „, care , daca o citesti , nu mai dormi o luna .
      Deci cand aud tot timpul ca ungurii vor Ardealul , nu mai suport .
      Nu ma intereseaza ce face cutare sau cutare din orice guvern , ma intereseaza sa-i faca pe acesti extremisti
      , sa regrete toate actiunile lor din toate timpurile , impotriva romanilor si daca nu le convine in tara mea , sa plece in Ungaria unde este mai bine , nu sa ceara teritorii , asa cum s-a intamplat in Kosovo.
      Pt ca , odata aprins focul , UE si alte state sataniste , care urasc tarile ortodoxe , printre care si Romania , vor inteti acest foc , in dauna noastra .
      Deci , trebuie cu orice pret , sa-i punem la punct pt totdeauna .

      Apreciază

      • Maria said, on august 16, 2013 at 12:56 am

        Pe acel roman il chema Cofariu , doar atat am retinut .

        Apreciază

  3. pcmouse said, on august 15, 2013 at 10:49 am

    hm..interesant..fiara 666/bruxelles vrea sa ne foloseasca pe noi romanii carne de tun pt a baga pumnu”in gura la bozgori..sa poata dupa aceea sa isi implementeze tot ce doreste in ungaria..care hai sa recunoastem.are vana!bozgorii au coloana vertebrala!deci au schimbat tactica fmi si ue cand sunt refuzati.,,.nu mai trimit asasini economici ci pur si simplu asmute romani impotriva la bozgori..bravo serviciile secrete ..cat de prosti ne credeti?

    Apreciază

    • Ioan Pelasgul said, on august 15, 2013 at 2:07 pm

      CORECT. Dar cei de la Jobbik sunt asa de debili de nu-si dau seama?
      Eu in locul lor as tacea din gura legat de Ardeal, sau sunt si ei niste marionete si joaca un rol?

      Apreciază

  4. un fir de praf din Transilvania said, on august 15, 2013 at 10:57 am

    eu nu am auzit de mobilizara dar ar trebui sa fie , pt ca cu ungurii nu te joci sunt oameni cu cel putin 2 fete , daca ne uitam in istorie iti sunt slugi cand sunt sub ocupatie dar si cand sunt ei deasupra sa fereasca Domnul http://www.youtube.com/watch?v=hpu5tNITMEI , DOAMNE OCROTESTE-I PE ROMANI

    Apreciază

  5. adi said, on august 15, 2013 at 11:04 am

    pai ce ar avea de impartit Romania si Ungaria in afara de prostie?

    Apreciat de 1 persoană

    • Paul mogosanu said, on august 15, 2013 at 3:31 pm

      Corect !

      Apreciază

    • Mario said, on august 15, 2013 at 4:09 pm

      O logica asa de simpla si taraneasca … Pe cand cei care nu sunt in stare vor ramana doar la rugaciuni in loc sa vorbeasca asemenea prostii atunci lumea va fii mai buna. Pacat

      Apreciază

    • Maria said, on august 15, 2013 at 11:42 pm

      Nu-i prostie ci e viclenie a ungurilor care au scos ghearele , mai mult ca oricand .
      Ce au de impartit Romania cu Ungaria ???Romania isi apara granitele , iar Ungaria sa-si vada de teritoriul ei si sa nu-i mai curga balele dupa Ardeal , ca au facut destule nelegiuiri si au fugarit romanii in masa din Harghita si Covasna , de au reusit sa ocupe aceasta pondere de 90%, in aceste doua judete .

      Apreciază

  6. emanuel1979 said, on august 15, 2013 at 11:44 am

    Acuma e la moda ca fiecare tara sa isi etaleze fortele armate in fata posibililor inamici vecini. Cam asta se intampla peste tot, si e semn ca tensiunile mondiale se intensifica. Ceva simt cei de la conducerile statelor, si de la serviciile secrete, simt ca se pregateste o mare conflagratie mondiala, si fiecare incearca sa se pregateasca, pe diferite motive.

    Apreciază

  7. STOP RFID 666 said, on august 15, 2013 at 12:21 pm

    Apreciază

  8. stan antoniu said, on august 15, 2013 at 12:28 pm

    nu stiu daca este bine din punct de vedere ortodox, dar din cauza acestor efecte am fost mereu foarte dur cu maghiarii, in special cu cei din secuime

    Apreciază

    • Ioan Pelasgul said, on august 15, 2013 at 2:04 pm

      Si cu tiganii cand? Tu ai cunoscut macar vreun maghiar in viata ta? Un razboi intre Ungaria si Romania e visul evreilor, ABIA ASTEAPTA! VA FI UN DEZASTRU!

      Apreciază

      • Mario said, on august 15, 2013 at 4:11 pm

        Iubite Ioane citeste putin, eu speram ca TOTI ROMANII STIU CE VECINI AVEM! http://ro.wikipedia.org/wiki/Masacre_%C3%AEn_Transilvania_de_Nord,_1940-1944
        Chiar nu sper sa se porneasca un razboi dar tot timpu suntem cei macelariti?

        Apreciază

      • John of Pelasgia said, on august 15, 2013 at 9:51 pm

        Mario… stiu despre masacrele din Ardealul de nord de ani de zile…
        Vrei sa se repete?
        Dar de „nationalistii romani” din Noua Dreapta si alte organizatii care au umplut facebook-ul cu mesaje gen „M**e bozgorilor” si alte jigniri ce zici?
        Imi pare rau dar atata timp cat vor exista asemenea specimene SA NU VA ASTEPTATI ca ungurii vor intoarce si obrazul celalalt( de fapt numai romanii au obiceiul asta, mai ales ATUNCI CAND NU TREBUIE).
        Exista si extremisti unguri adevarat dar slava Domnului ca romanii amintiti mai sus nu au ajuns sa detina vreo functie in stat.
        Oricate ar fi facut ungurii, nu au facut cate ne-au facut tiganii si evreii.
        Tu ai numarat vreodata cati copii romani au fost injunghiati de tigani in ultimii 20 de ani?
        Ai numarat cate fete au fost violate, sau cat au furat tiganii de la noi?
        Si in plus de asta eu gandesc si in contextul geopolitic actual. Evreii vor moartea albilor iar un razboi romano-ungar il va face fericit pe Soros pentru ca va fi un pas mare spre inlocuirea populatiei native a acestor 2 tari cu tigani.

        Si repet, mi se par suspecti cei de la Jobbik, ori sunt prosti, ori orbiti de manie ori joaca un rol.
        Cand stii bine ca evreii conduc lumea si ca ti-au pus gand rau, nu te apuci sa faci pe iredentistul cu un vecin de 2 ori mai mare decat tine ca sa le dai si motiv sa te invadeze… Asa ceva NU SE FACE!
        Care e logica?

        Apreciază

      • John of Pelasgia said, on august 15, 2013 at 10:06 pm

        Si mai e si un alt aspect.
        Cei de la Jobbik sunt foarte apropiati de BNP care in momentul de fata mi se pare cel mai de incredere partid nationalist din Europa si care vrea ca toti nationalistii Europeni din peninsula Iberica pana la Muntii Urali sa se uneasca impotriva stapanirii jidovesti.
        Oare ei nu stiu ca Jobbik incita la ura inter-etnica si este pe punctul de a le strica planurile.
        Iar daca stiu, nu ar fi normal sa ia atitudine? Adica sa nu se mai tina conferinte impreuna sau sa semneze un tratat prin care cei de la Jobbik promit ca nu vor mai ameninta popoarele vecine.

        Apreciază

      • Maria said, on august 15, 2013 at 11:49 pm

        Ioan Pelasgul,
        Daca si domnitorii nostri gandeau ca tine , nu mai exista Romania pe harta .
        Inteleg ca or fi cativa comentatori pe aici , din Ardeal , care au prieteni sau sot/ sotii , unguri , dar nici asa , sa accepti asemenea batjocuri care in fiecare ora din zi , se amplifica .Nicaieri in lume , minoritatea maghiara nu indrazneste sa ciripeasca despre drepturi de autonomie , ca respectivele State , le zboara capul , dar la noi , stiu ei ceva despre poporul roman care doarme in papuci , si chiar daca-i cade cerul in cap nu se trezeste si de aceea au tupeu .

        Apreciază

      • Ioan Pelasgul said, on august 16, 2013 at 9:34 am

        @Maria
        Imi pare rau dar Ungurii nu sunt cea mai mare problema a noastra, e o gogoasa umflata.
        Plus ca aparent liderul Jobbik a zis cu totrul altceva decat ce a zis presa…
        Fapt divers: Tu stii ca Vesticii sunt si ei oprimati de evrei si stii ca banii castigati de companiile straine care jefuiesc Romania NU ajung in mainile vesticilor ci in imainile evreilor si masonilor din Vest.
        Suntem pacaliti de mass-media in fiecare zi sa ne uram unii pe altii iar dusmanii nostri stau la adapost.
        Nu am rude maghiare si sunt cat pot eu de obiectiv. pur si simplu observ ce se intampla la nivel global dar si in Romania.
        Romanii vor ajunge o minoritate in Bucuresti in cativa ani( sau sunt deja?). Iar noua ne arde sa ne luam la bataie cu ungurii.

        Apreciază

      • John of Pelasgia said, on august 16, 2013 at 11:15 pm

        http://blonde-on-a-mission.tumblr.com/post/46329555039/anti-white-racism-by-german-scum-bag-politicans

        In Romania nu a zis nimeni pana acum
        „s-ar putea sa va suprinda, dar eu sunt un dusman al propriei mele tari, da, sustin moartea propriului meu popor”
        sau
        „nu am cantat niciodata imnul national al Romaniei(Germaniei) si nici nu o voi face vreodata, nici daca ajung ministru:
        sau
        „pentru mine India(Turcia) e a doua casa , in 20 de ani voi face politica pentru India(Turcia)”.
        sau
        „Romania( Germania) dispare usor usor de pe fata pamantului si consider ca acest lucru este fantastic”

        Nu zic ca nu avem politicieni in Romania care gandesc asa!! dar nu o zic pe fata, in Germania o zic si nu le face nimeni nimic.
        Unde e „Hitler”? Nu e nici un „Hitler”!

        Apreciază

  9. deveghepatriei said, on august 15, 2013 at 1:04 pm

    Saccsiv, stirea ne-a fost trimisa si noua, dar este inepta din punct de vedere al realitatii.Catalin Tache, autorul articolului, este un personaj absolut sinistru: pana acum cativa ani de zile scria despre clanurile interlope si viata intima a lui Florin Salam, acum s-a transformat in jurnalist de investigatii.Aceste Tache, printre alte lucruri oneroase, era platit si de liderii lumii interlope bucurestene pentru publicitatea facuta.Stirea este nula, fantasmagorica chiar…

    Apreciază

    • Vranceanu said, on august 15, 2013 at 4:30 pm

      Eu nu am vazut aceasta stire decat intr-un singur loc. Si este ceva cioudat: daca mobilizarea este secreta se presupune ca este aflata pe surse, adica de la anumiti oameni. Atunci cum se stie ca e MASIVA ? Zecii de mii cum zice autorul articolului. Doar nu a stat de vorba cu zeci de mii de oameni. O astfel de informatie, pe surse, nu se poate referi la mai mult de cateva sute de persoane dupa parerea mea. Nici nu cred ca se poate vorbi de „mobilizare”, pentru asta ar trebui un decret, nu ? Sau ordin din partea conducerii armatei. Mai degraba probabil sunt unii chemati sa isi actualizeze datele pe la comisariatele militare, stau cateva ore si pleaca. Mobilizare in adevaratul sens ar inseamna sa ii tina in cazarmi.

      Apreciază

      • Vranceanu said, on august 15, 2013 at 7:34 pm

        Si daca mobilizarea are rostul de a impresiona Ungaria, de ce sa fie secreta ?

        Apreciază

  10. Ioan Pelasgul said, on august 15, 2013 at 2:03 pm

    Bravo… iar ne vom bate intre noi!

    Apreciază

  11. emanuel1979 said, on august 15, 2013 at 2:44 pm

    Eu nu cred ca ungurii ne vor ataca mai inainte de WW3, si atunci cand ne vor ataca, dupa cum spunea si par Arsenie Boca, asupra noastra vor veni atunci bulgarii, ungurii si rusii. Eu interpretez aceasta astfel : ca rusii ne vor apara de unguri si bulgari, adica de UE si SUA, care vor fi in spatele actiunii. Asa cum vor apara grecia vor apara si romania, ca au interesul sa aiba aliati.

    Apreciază

    • Prahovean said, on august 15, 2013 at 5:21 pm

      Nu îmi pare corectă viziunea. Eu văd cum Rusia va sprijini pe bulgari și pe greci, sprijining implicit orice invazie a României conjugate bulgaro-maghiare, dacă va avea loc. Parteneriatul ruso-bulgar este știut de secole. Acea profeție atribuită părintelui Arsenie Boca este posibil să se refere la invazia serviciilor secrete în decembrie 1989, totuși. Adică să urmeze doar o invazie rusească, nu una ruso-bulgaro-maghiară.

      Apreciază

      • danielvla said, on august 15, 2013 at 8:46 pm

        emanuel1979,
        Care imparati ortodocsi? Ţarii?! Ei au fost conducatori ai unui imperiu nesatul de pamant si de bogatii. Si in 1916 rusii erau condusi de ţar. Si cauta in istorie de cate ori au fost invadate si ocupate Tarile Romane de imperiul ţarist de la 1711 pana la 1916? Vezi comentariul meu de mai jos in care raspund comentatorului Dextro.
        Ca va fi in viitor vreun conducator ortodox si drept al Rusiei, ramane de vazut, dar faptele din trecut ale rusilor, inclusiv pe timpul ţarilor, nu ne indreptatesc sa avem inceredere in ei!

        Apreciază

      • emanuel1979 said, on august 15, 2013 at 10:43 pm

        Au fost si tari sfinti, mucenici, iar sf Ioan Maximovici vedea comunismul ca o pedeapsa pentru Rusia pentru faptul ca si-a omorat tarul sfant care o conducea, si spunea despre tarismul rusesc ca este singura forma de conducere pe care o vrea Dumnezeu. Se rederea desigur la tarii sfinti nu la cei rai.

        Apreciază

      • Moaca said, on august 16, 2013 at 6:06 pm

        @emanuel1979,
        Cum iti explici atunci ca rusilor li s-a prezis inca de la inceputul secolului 20 ca vor veni demoni cu chip de om care ii vor duce ca pe oi la moarte ????Inca nu-i executasera pe Tar si familia lui.
        Pe la 1900,leninuska se juca prin fan cu iubitul lui zinoviuska…

        Apreciază

    • danielvla said, on august 15, 2013 at 5:39 pm

      emanuel1979,
      Sucita interpretare! Cand vreo data in istorie ne-au aparat rusii pe noi??? In 1916-1917 cand, chipurile, am fost aliati, ne-au lasat sa fim macelariti de germani si austro-ungari si pana la urma sa fim cuceriti (in afara de o parte din Moldova).

      Apreciază

      • emanuel1979 said, on august 15, 2013 at 6:49 pm

        Eu cred ca rusia va redeveni imperiu condus de un imparat credincios, si atunci va avea interes sa ne apere … De aia consider ca ne va apara interesele noastre. Apoi, atata timp cat si cuv Paisie a spus ca rusia va apara grecia pentru ca e tara ortodoxa si aliata a rusiei, de ce nu ar putea apara si romania ? Nu vad nici o problema … Poate ca in timpul WW3 rusia nu va fi inca imperiu ortodox, insa tot ne va apara, din interes. Mai apoi, dupa razboi, va reveni la conducerea tarista.
        Ca rusii nu ne-au aparat cat timp nu au fost condusi de un imparat ortodox, asta e alta poveste … Se spune ca rusia a primit palma comunismului pentru ca s-a lepadat de imparatii ortodocsi, tarii sfinti, insa va redeveni la fel, un imperiu condus de un tar credincios. Asta va fi si salvarea noastra.

        Apreciază

      • John of Pelasgia said, on august 15, 2013 at 9:57 pm

        Dar de ce trebuie sa fim provincialisti si sa judecam lucrurile numai dupa ceea ce se intampla in imediata apropiere a Romaniei?
        Eu as vrea o Europa unita sub ortodoxie pentru ca in momentul de fata toate popoarele europene sunt atacate, nu numai poporul roman iar aceste amenintari maghiare sunt menite sunt un caz izolat. Din pacate nu cred ca se va intampla asa ceva inainte de WWIII

        Apreciază

      • emanuel1979 said, on august 15, 2013 at 10:39 pm

        Pai este o proorocie ( Agatanghel ) care spune ca si Germania va ajunge ortodoxa, cum a fost la inceput. Probabil ca si alte tari din europa vor ajunge, pentru o scurta perioada de timp, dupa WW3 si inainte de antichrist. Insa oricum, europa si SUA vor suferi mari distrugeri in WW3. Din nefericire perioada de pace va fi scurta, dupa care vor urma cei 3,5 ani de antichrist, iar dupa aia Dumnezeu stie ce va mai fi. Cuv Paisie spunea ca vor fi un nou Hitler in Germania si un nou Mussolini in Italia, si eu ma gandesc ca astia vor fi ori in timpul WW3 ori in timpul domniei lui antichrist.

        Apreciază

      • Ioan Pelasgul said, on august 16, 2013 at 9:28 am

        In ce sens vor fi un nou Hitler si un nou Mussolini? In sensul bun sau in sensul rau?

        Apreciază

      • emanuel1979 said, on august 16, 2013 at 1:04 pm

        Pai cum sa fie intr-un sens bun ? Ce bine au facut Hitler si Mussolini ? Adica vor fi iar niste dictatori, care nu vor face decat rau.

        Apreciază

  12. Dextro said, on august 15, 2013 at 2:57 pm

    Vona Gabor, liderul Jobbik a cerut expres presei romanesti sa transmita poporului nostru ca ei nu au nimic impotriva romanilor dar, evident, tin la drepturile ungurilor lor. A mai spus: doresc o impacare istorica in Europa centrala caci toti avem acelasi dusman: capitalul strain. / nu are dreptate ? De ce presa romaneasca nu a scris nimic sau a scris narginal despre asta ? In Ungaria este o lege care pedepseste cu 5 ani puscarie vanzarea sau intermedierea vanzarii de teren agricol maghiar strainilor. Viktor Orban a scos 1 miliard din rezerva de stat, impotriva UE, ca sa acopere diferenta de curs intre forint si francul elvetian si sa salveze maghiarii care si-au luat case pe credit. FIDESZ nu are treaba cu romanii in schimb incurca rau interesele unora care doreau sa puna laba pe Ungaria asa cum deja au pus-i pe noi. Va fi Romania varful de lance al sionismului mondial care va oprii Ungaria din acest parcurs nationalist firesc si o va (re)da intereselor lui Soros ? Daca va fi asa atunci e rusine.

    Apreciază

    • John of Pelasgia said, on august 15, 2013 at 9:58 pm

      UNDE A ZIS? VREAU SI EU SA CITESC.

      Apreciază

    • John of Pelasgia said, on august 15, 2013 at 10:14 pm

      Am gasit…
      „Cer presei româneşti şi românilor să înţeleagă că noi nu facem altceva decât încercăm să protejăm propria noastră rasă, propria noastră naţiune, să reprezentăm valorile şi drepturile ei. Scopul nostru nu este să acţionăm împotriva românilor, ci să acţionăm pentru maghiari şi dacă aceste naţiuni arată toleranţă, înţelegere una faţă de cealaltă, noi suntem deschişi la o împăcare istorică la nivelul Europei Centrale. Aceasta deoarece problemele noastre, dacă scoatem din ecuaţie problemele minorităţilor, sunt identice. Toate ţările (din Europa Centrală) sunt exploatate de capitalul international venit din Europa Occidentală şi ar trebui să acţionăm împreună şi nu separat împotriva acestui capital”, a precizat preşedintele partidului Jobbik.

      Hmm…
      Sincer cred ca presa vinde gogosi iar.

      Apreciază

    • Maria said, on august 16, 2013 at 9:35 pm

      Germania are un nou Hitler , pe Merkel , in tot comportamentul ei hitlerist , fiind jandarmul Europei , asta in ceea ce vedem cu ochii nostri , insa ceva mai tare decat atat , este faptul ca s-au descoperit documente , in care se spune ca Angela Merkel este fiica lui Hitler .Dintre toate tarile din zona euro ,Germania si Franta , sunt tratate diferentiat fata de celelalte tari cu moneda europeana , in sensul ca banii din bugetul statului depusi in Banca Europeana de catre toate statele , sunt imprumutati statelor respective , cheltuiti dupa indicatiile UE si rambursati cu dobanda , pe cand Germania si Franta , nu fac acelasi lucru .
      Cu alte cuvinte , banii mei , ti-i dau tie sa-i pastrezi , iar tu mi-i imprumuti , iar eu ii dau inapoi cu dobanda .
      De aceea vor statele sa iasa din zona euro , iar noi „prostii ” vrem sa intram .
      Germania , dupa ce a luptat sa aduca Grecia la faliment , a propus sa-si vanda insule , ca are destule .
      Pt Romania , a ordonat sa ne vindem centralele nucleare si nu numai .
      Hitlerista , face politica de agresiune si jaf in toata Europa .
      Ce n-a reusit Hitler prin lupte , reuseste aceasta diavolita , prin razboi psihologic si diversiune .

      Apreciază

      • John of Pelasgia said, on august 16, 2013 at 10:57 pm

        Merkel e comunista, sunt poze cu ea din tinerete cand era membra a fortelor militare ale RDG si era foarte zambitoare.
        ar ipoteza ca Merkel ar trage pentru poporul German in conditiile in care au tara invadata de non-albi si isi obliga populatia sa se metiseze e pur si simplu ridicola. Ea face parte din puterea (neo-)conservatoare si m-as astepta sa-i atace pe musulmani de pilda, ca sa provoace un conflict intre europeni si musulmani,

        Apreciază

      • John of Pelasgia said, on august 16, 2013 at 11:06 pm

        Angela Merkel in uniforma:
        http://www.dailymail.co.uk/news/article-2328536/Angela-Merkel-Communist-links-new-image-uniform-released.html?ITO=1490&ns_mchannel=rss&ns_campaign=1490

        Maria., pentru cine crezi ca lucreaza Merkel? Pentru poporul German iti garantez eu ca nu. Daca eram in locul ei si eram cu adevarat „Hitler” ii bagam in puscarie pe indivizii astia pentru genocid impotriva poporului german: http://blonde-on-a-mission.tumblr.com/post/46329555039/anti-white-racism-by-german-scum-bag-politicans , trimiteam toti imigrantii de unde vin, incercam sa cresc natalitatea poporului german si sa il eliberez din jugul valorilor liberale.
        Merkel nu face nimic din cele scrise mai sus, deci nu e „Hitler”… mai degraba e Trotsky

        Apreciază

      • John of Pelasgia said, on august 16, 2013 at 11:35 pm

        http://blonde-on-a-mission.tumblr.com/post/46329555039/anti-white-racism-by-german-scum-bag-politicans

        In Romania nu a zis nimeni pana acum
        “s-ar putea sa va suprinda, dar eu sunt un dusman al propriei mele tari, da, sustin moartea propriului meu popor”
        sau
        “nu am cantat niciodata imnul national al Romaniei(Germaniei) si nici nu o voi face vreodata, nici daca ajung ministru:
        sau
        “pentru mine India(Turcia) e a doua casa , in 20 de ani voi face politica pentru India(Turcia)”.
        sau
        “Romania( Germania) dispare usor usor de pe fata pamantului si consider ca acest lucru este fantastic”

        Nu zic ca nu avem politicieni in Romania care gandesc asa!! dar nu o zic pe fata, in Germania o zic si nu le face nimeni nimic.
        Unde e “Hitler”? Nu e nici un “Hitler”!

        Apreciază

  13. Dextro said, on august 15, 2013 at 2:59 pm

    Si inca o informatie:

    ,,România s-ar putea uni cu Moldova în care să fie reintegrată şi Transnistria.” Aceasta este opinia lui Aleksandr Dughin, unul dintre cei mai influenţi gânditori geopolitici ai Rusiei de astăzi. Geostrategul rus vorbeşte despre integrarea României în spaţiul euro-asiatic. Dughin este de părere că ţara noastră este un oaspete nepoftit în Uniunea Europeană, iar integrarea în comunitatea Eurasiatică ne-ar rezolva problemele economice şi teritoriale- scrie Vocea Rusiei.
    „Proiectul eurasiatic, Comunitatea Economică Eurasiatică, începe să capete popularitate. Din ce în ce mai multe ţări din spaţiul ex-sovietic devin interesate de acest proiect. La fel, există interes din partea unor ţări din Europa de Est şi ţări cu influenţă la nivel regional, adică Turcia şi Iranul. Grecia se gândeşte posibilitatea ieşirii din Uniunea Europeană. Despre posibilităţile apropierii de Comunitatea Economică Eurasiatică vorbeşte premierul maghiar Viktor Orban. În fond, proiectul eurasiatic este o stea în ascensiune pe când Uniunea Europeană este o stea căzătoare.”
    În viziunea geostrategului rus, viitorul relaţiilor dintre România şi Rusia arată cu totul altfel decât cred majoritatea analiştilor politici: „Veţi vedea că a treia verigă a lanţului regional al apropierii de noua alianţă va fi România. Mai mult, intrând în această uniune, România s-ar putea uni cu Moldova în care s-a fi reintegrat Transnistria. Toată lumea ar avea de câştigat!”
    Este remarcabil faptul că Dughin introduce în discuţiile despre poziţia geopolitică a României două aspecte care până acum nu au avut un loc vizibil în contextul dialogului dintre cele două ţări. Geostrategul rus introduce noi axe de coordonate, adică demnitatea naţională şi valorile ortodoxe:
    „România se află la periferia Uniunii Europene, este un oaspete nepoftit, tratat mai rău decât ţările care se află în dificultate precum Spania, Italia, Grecia, Portugalia, Irlanda. În Uniunea Europeană, aceste ţări sunt catalogate peiorativ drept „Grupul PIIGS”, adică „grupul porcilor”. Înseamnă că în acest context România este o ţară de mâna a zecea? În Europa există o percepţie negativă şi injustă a românilor. Ei nu sunt bineveniţi ca oaspeţi. Lor nu li se deschide spaţiul Schengen. Un popor întreg este judecat în baza a câtorva cazuri de corupţie. Este o situaţie dizgraţioasă pentru o ţară care posedă o măreaţă cultură ortodoxă, o cultură pe care o consider o veritabilă perlă a culturii europene a secolelor XIX-XX. În realitate, societatea românească este una dintre societăţile europene care sunt cele mai interesante, cele mai intelectuale, cele mai apropiate faţă de noi.”
    În condiţiile în care Uniunea Europeană calcă în picioare valorile tradiţionale şi demnitatea naţională, transformându-se într-un amalgam ciudat în care se îmbină Babilonul şi Sodoma, există propuneri pentru un proiect civilizaţional bazat pe alte valori şi alte principii:
    „Cred că integrarea României în spaţiul eurasiatic poate avea loc sub zodia identităţii culturale ortodoxe. În cadrul Comunităţii Eurasiatice această ţară îşi va putea rezolva problemele economice şi teritoriale, dar mai mult, va fi acceptată cu bucurie, va fi apreciată la justa valoare şi va fi tratată ca un partener egal, ca un partener apropiat din punct de vedere civilizaţional. Acest aspect este foarte important pentru conştiinţa naţională.”, subliniază Aleksandr Dughin.
    Până acum, discuţiile dintre Rusia şi România s-au concentrat asupra aspectelor economice, aspectelor pragmatice, fără a implica şi o dimensiune politică sau civilizaţională. Mesajul unui influent strateg rus deschide calea unui dialog civilizaţional, bazat pe valorile comune. În fond, societatea şi elita românească trebuie să aleagă un viitor. Românii trebuie să ştie că vânzarea a ce a mai rămas din industria şi economia naţională nu este inevitabilă. Cei care sunt ultragiaţi de perspectiva legalizării căsătoriilor gay şi de perspectiva impunerii propagandei homosexuale în şcolile de stat trebuie să ştie că poate exista şi un alt viitor. Cei care sunt deranjaţi de faptul că ambasada „aliatului strategic” se ocupă de atât gestionarea privatizărilor impuse de FMI cât şi de organizarea marţurilor homosexualilor în Bucureşti, trebuie să vadă că există şi alte opţiuni civilizaţionale, deschise pentru România.

    Apreciază

    • danielvla said, on august 15, 2013 at 6:04 pm

      Asta este o solutie utopica! Rusia este asemenea unui mare animal de prada cu care pare ca te intelegi si te accepta la inceput pana cand la un moment dat ii vine pofta de carne. Atunci… nu mai functioneaza nici o prietenie! Si… nu uitati ca si Rusia a luat o portie din economia romaneasca vanduta pe mai nimic ( a se vedea rafinaria Teleajen, de langa Ploiesti, combinatul de aluminiu de la Slatina, Cuprumin si cate or mai fi). Fratilor, nu mai visati!

      Apreciază

    • danielvla said, on august 15, 2013 at 6:30 pm

      Pentru cei care isi imagineaza ca Rusia ne-ar putea fi aliat,

      Iata ce spune istoricul Gh. Buzatu intr-un interviu: (citand si el pe altii la randul sau) ”Dacă nu mă înşel, Lordul Palmerston – şi, după el, câţi alţii nu l-au imitat – s-a exprimat cât se poate de franc şi de… nuanţat: Marile Puteri au numai interese, sentimente – nu!”

      „În cel de-al doilea rând, după aproape 300 de ani de la vizita lui Petru cel Mare la Iaşi în 1711, succedată de nu mai puţin de 13 invazii şi ocupaţii (?!), cetăţeanul român încă nu realizează semnificaţia unei butade celebre în sensul că: „Suntem prea aproape de Rusia, şi prea departe de Dumnezeu!”

      ”M.D.P.: Care ar fi, pe scurt, istoria organizaţiilor non-româneşti (eventual, secrete) care, din interiorul statului, au influenţat, de-a lungul timpului sau într-un moment anume, soarta naţiunii noastre?

      Gh.B.:Este de la sine înţeles că nu voi intra în detalii. De altfel, observ că Dv. personal aţi formulat o parte din răspuns, întrucât mă chestionaţi în privinţa Grupului Bilderberg. Mă voi referi, în rest, la organisme şi instituţii ale căror intervenţii şi rosturi s-au desprins cu exactitate în urma investigaţiilor istorice şi vă rog să aveţi în vedere că am făcut cercetări asupra perioadei de după 1918 în toate marile biblioteci şi arhive din lume, mai precis din S.U.A., Marea Britanie, Germania, Franţa, Italia şi Rusia, iar rezultatele le-am valorificat în bună măsură. În atare condiţii, răspunsul meu are în vedere, în ordinea lor strict cronologică şi dezordinele provocate: Masoneria, B´nai B´rith-ul, Cominternul şi Cominformul, Coloana a 5-a nazistă, Alianţa nocivă ultra-secretă Washington-Moscova. Despre rest, trimit la o carte ce se bucură de mare succes chiar în aceste zile în ţară: „Istoria societăţilor secrete a lui Michael Streeler” (traducere, Bucureşti, Editura Litera Internaţional, 2009, 240 p.).”
      Am extras din: http://foaienationala.ro/interviu-cu-gh-buzatu-suntem-prea-aproape-de-rusia-prea-departe-de-dumnezeu.html

      Apreciază

      • John of Pelasgia said, on august 15, 2013 at 10:08 pm

        Sa facem diferenta intre Vladimir Putin, poporul rus, si nationalistii Rusi( dintre care unii sunt admiratori ai lui Codreanu iar un partid din Rusia chiar foloseste Garda de Fier ca simbol).

        Apreciază

  14. Paul mogosanu said, on august 15, 2013 at 3:54 pm

    Este o aberatie si asemenea informatii nefondate,trebuie sa atraga pedepsirea raspandacilor.Este vorba de incitare la ura interetnica.Inca avem o constitutie si legi clare privind siguranta statului si atunci cand se constata derapaje,trebuie actionat fara menajamente.Daca Viktor Orban face declaratii belicoase,autoritatile romanesti ii pot atrage atentia in cel mai serios mod posibil.Oricum romanii si maghiarii seriosi din Romania nu au dat dovada de tensiuni interetnice.Exista niste idivizi gen Laszlo Tokos care umbla cu diversiuni si este necesar un ac pentru cojocul lui.”Nu unelti impotriva vecinului tau,cand el locuieste linistit langa tine !”.

    Apreciază

  15. luigi said, on august 15, 2013 at 4:18 pm

    World War 3 : China and Russia conduct joint Peace Mission 2013 Anti Terror Drills (Aug 12, 2013)

    Apreciază

  16. Vranceanu said, on august 15, 2013 at 4:37 pm

    Oricum Romania nu are diferende teritoriale cu Ungaria, si Ungaria nu cred ca va avea vreodata curajul sa atace militar Romania de una singura. Asa incat, cred ca pozitia noastra ar trebui sa se reduca la o fermitate diplomatica. In niciun caz nu am avea de ce sa atacam Ungaria, ar fi cea mai mare ineptie.

    Apreciază

  17. mihai444 said, on august 15, 2013 at 5:57 pm

    referitor la titlu.stati calmi 🙂 romanu de luna viitoare e ocupat http://ampress.ro/fapt-divers/in-septembrie-reincepe-suleyman-magnificul-noutatea-care-i-va-dezamagi-pe-fani/

    Apreciază

  18. Dog said, on august 15, 2013 at 6:13 pm

    Nici eu nu am auzit despre asa ceva si crede-ma Saccsiv ar fi trebuit sa aud dak e adevarat sau nu, deci cred ca e aruncata pe piata , sa se urmareasca reactia oamenilor

    Apreciază

    • Vali said, on august 16, 2013 at 6:55 pm

      E foarte falsa stirea. Nu se mobilizeaza nici un rezervist.

      Apreciază

  19. mihai said, on august 15, 2013 at 7:10 pm

    al lll-lea razboi mondial oricand poate sa izbucneasca, ca doar asta se urmareste, cazul romania v.s ungaria nu este singular, haideti sa vedem la nivel planetar cam ce se intampla, si anume: india v.s pakistan, turcia v.s grecia, china v.s japonia, israelul v.s vecini sai arabi si exemplele pot continua, deoarece oculta asta asi doreste cu o ft. mare ardoare si anume reducerea populatiei planetei cu orice chip, inclusiv un razboi

    Apreciază

  20. IOAN said, on august 15, 2013 at 8:12 pm

    aceasta mobilizare a rezervistilor militari nu a avut si nici nu are loc…este doar un ZVON FALS….
    exista doar mai multe elemente si forte ale armatei romane prezente la unitatile strategice de prin zona in special din acelea care au urechi, ochi si vad cam tot ce se intampla in ardeal dar si in UNGARIA.

    Apreciază

  21. emanuel1979 said, on august 15, 2013 at 8:49 pm

    Intrat-am azi pe google maps si am observat ca poti sa umbli 3D pe strazi, efectiv. Nu stiu cum au realizat astia asemenea chestie, dar efectiv te poti plimba pe orice strada si straduta din lume, ca si cum ai fi acolo. Se vad masinile, dar numerele de la masini si fetele oamenilor de oriunde de pe planeta, apar sterse. Ce chestie ! Asta e ce ajunge la noi, deci inseamna ca astia pot sa filmeze in direct orice hartie care o tii in mana si orice cod care il introduce cineva la un bancomat. Cu asemenea tehnologie astia pot face orice. Astia stiu codurile de la cardurile bancare, si tot ce se poate sti despre fiecare dintre noi. Ne pot filma orice facem …

    Apreciază

  22. Prip said, on august 16, 2013 at 2:24 am

    -Noi? Buna pace! Si de n-o fi cu banat,
    Domnul nostru-ar vrea sa vaza pe maritul Imparat.
    NOI traim in buna PACE romani, maghiari, turci, etc dar sa fereasca Dumnezeu pe cei ce tulbura PACEA.
    Mobilizare ??? dupa taieri de pensii si altele, cu cine ??? (poate NATO dupa semnarea de contracte cu vanzarea de ZACAMINTE NATURALE) cine a DEPUS JURAMANT MILITAR INAINTE DE 89 „SACRIFICIUL SUPREM” la depus pentru alta tara(in aceea tara, FAMILIA era la baza. Nu mai exita lege si motivatie sa lupti pentru VALORILE NATIONALE (homoxesuali nu pot forma o familie, nu pot construi ceva durabil darmite o natie)
    Din cate imi aduc aminte toti rezervisti au fost lasati la vatra pe VECII.

    Apreciază

  23. john said, on august 16, 2013 at 11:15 am

    Lege nr. 355/2009 privind regimul starii de mobilizare partiala sau totala a fortelor armate si al starii de razboi.

    Art. 1
    Starea de mobilizare reprezinta totalitatea masurilor extraordinare care se pot institui, in principal, in domeniile politic, economic, social, administrativ, diplomatic, juridic si militar, planificate si pregatite pe timp de pace, precum si a actiunilor desfasurate pentru aplicarea acestora, potrivit legii, la aparitia sau iminenta unei amenintari grave care poate afecta suveranitatea, independenta si unitatea statului, integritatea teritoriala a tarii si democratia constitutionala.
    Pentru cei interesati sa cunoasca cum functioneaza,aveti aici Legea:

    http://lege5.ro/Gratuit/gezdsojsgy/legea-nr-355-2009-privind-regimul-starii-de-mobilizare-partiala-sau-totala-a-fortelor-armate-si-al-starii-de-razboi

    Cei care au facut stagiul militar stiu,la trecerea in rezerva, erau obligati sa se prezinte la CMJ pentru a li se inmana Livretul militar.La sfarsitul acestuia era lipit un- Ordin De Chemare La Mobilizare- unde ti se indica timpul , locul de prezentare si modul de deplasare.Periodic cei care se afla in aceste lucrari sunt chemati pentru verificari sau pentru scoaterea din lucrari ,si inlocuirea acestor Ordine.Personal cred ca acest articol de ziar(unic,nu am mai gasit in alte ziare) face parte din „razboiul psihologic al acestor zile”Ce consemneaza acest ziar,este rutina in activitatea CMJ-urilor,dar pusa intr-un anumit context si cu o anume tenta poate da un articol incendiar.De altfel Toate activitatile de conducere si desfasurare a mobilizarii sunt SECRETE.Declararea starii de mobilizare se transmit,pentru informarea populatiei,imediat si in mod corect,prin toate mijloacele de informare in masa.Atentie mare la MANIPULARE:sursa,mesaj,tinta,impact(efect)

    Apreciază

  24. blue said, on august 16, 2013 at 12:27 pm

    Eu nu cred in declaraţiile politicianiste, asta app de ce zicea basescul la un moment dat. Îmi amintesc cum anul trecut se gudura pe lângă unguri să nu iasă la vot si bătea Covasna şi Harghita în lung şi in lat, mi se face greaţă numai când îmi amintesc…Dar e bine când românul are memorie scurtă, cred că asta ne omoară pe noi, mai presus de toate celelalte.
    Am fost recent în Covasna şi am constatat cu mirare că in Kaufland până şi anunţurile magazinului care se fac în permanenţă sunt in limba maghiară. Problema mea era aceea că nu ştiu ungureşte absolut deloc, m-am simţit mai rău decât în Grecia acum câteva luni, că acolo se mai vorbea şi în engleză. Ce-i drept, când mă vedeau uluită, toţi cei care mi se adresau iniţial in maghiară treceau pe română instantaneu şi se exprimau politicos, dar n-am putut scăpa de acel gust amar de însingurare cu care sunt obişnuită numai când trec frontiera.

    Apreciază

  25. emanuel1979 said, on august 17, 2013 at 11:32 am

    Populatia Rusiei este cam de 140 milioane locuitori,
    a Europei este de 740 milioane,
    a SUA de 315 milioane,
    a Chinei de 1.300 milioane,
    a Indiei 1.200 milioane,
    a Australiei de 22 milioane,
    a Americii de 800 milioane,
    a Africii de 1.000 milioane,
    a Orientului Mijlociu de 315 milioane.
    Am dat date aproximative. Deci Orientul mijlociu are populatia cat a SUA, a Australiei cat a Romaniei, a Rusiei jumate cat a SUA ( cu toate ca, ca si intindere Rusia este mai mare decat orice continent, doar america de nord plus america de sud impreuna fac mai mult decat Rusia, iar Europa este foarte mica fata de Rusia – nu am luat in considerare faptul ca partea de est a Rusiei, parte care este mare cat Europa de vest + de sud + de nord, se considera tot in Europa de est ). Iar populatia Chinei este aproape dubla cat a Europei sau Americii, iar a Indiei face cat a Europei si a SUA la un loc.
    Deci in WW3 mai intai Rusia se va lupta cu Europa + SUA, adica 140 milioane locuitori impotriva a 1.050 milioane. Si Rusia va reusi sa distruga mare parte din Europa si SUA, iar ea nu va suferi mari distrugeri, cu toate ca pana la urma rusii vor fi fortati sa se retraga. Impresionant.
    In a doua parte a WW3 ( cand deja vor fi in grecia si rusia acei imparati ortodocsi drepti ) Rusia impreuna cu alte tari ortodoxe cu populatie mica ( sa zicem ca vreo cateva zeci de milioane soldati rusi plus aliati ), vor lupta cu 200 milioane de chinezi plus zeci de milioane de arabi, si pana la urma vor invinge. Iarasi, impresionant.
    Eu cred ca in ciuda faptului ca Rusia poate e condusa de cine nu trebuie, de oameni care doar mimeaza de fatada ortodoxia, este tara si poporul cu care tine Dumnezeu in acest viitor razboi, asa cum in vechime tinea cu Israel. Si de aia va invinge, caci pana la urma chiar si pe vremea antihristului Rusia va ramane o forta de neinvins, dupa atatea razboaie purtate cu tot restul lumii. Mie mi se pare foarte impresionant, si consider ca rusii sunt alesii lui Dumnezeu in aceste razboaie. Pentru ca va fi singura forta care va rezista impotriva antihristului, forta ortodoxa !, si care va pastra in continuare savarsirea Liturghiei pe pamant. Rusia trebuie sa reziste si sa biruiasca, si astfel va face cunoscuta ortodoxia peste tot. La sfarsit vor ramane doar doua forte : ortodoxia si new age-ul … Intr-un razboi decat sa tii cu arabii sau budistii, sau cu protestantii sau catolicii, mai bine tii cu ortodocsii, chiar daca sunt si ei condusi de niste oameni nedrepti. Omul simplu, din Rusia, cand se vede pus in situatia ca tara ii este atacata de sectanti si catolici, sau de budisti si arabi, atunci are dreptate sa lupte impotriva lor, chiar daca la conducerea armatei ruse se afla Putin sau alti nedrepti. Ca Rusia va porni la acest razboi pentru a apara Grecia, iar omul simplu din Rusia nu va face altceva decat odata pus in situatia ca este atacat se apara, si are dreptate. Caci principalii vinovati nu vor fi nici macar conducatorii rusi, ci cei arabi, europeni si americani.
    Impresionant faptul ca Rusia cu o populatie de 140 milioane plus cateva zeci de milioane din alte tari ortodoxe, vor invinge si provoca distrugeri importante in Europa, SUA si China + orientul mijlociu, care impreuna insumeaza mai mult de 2,5 miliarde de locuitori. Raportul ar fi cam de 1/17. Daca ne gandim doar China va veni din start cu o armata mai mare decat populatia Rusiei. Cred ca Rusia va avea si arme mai distrugatoare decat orice alta armata, dar in primul rand ajutorul dumnezeiesc.

    Apreciază

  26. Emanuel said, on august 17, 2013 at 10:50 pm

    http://prosistemhaha.wordpress.com/2013/08/01/profetii-despre-razboaiele-ce-au-fostsunt-si-vor-urma/

    Din aceasta profetie ( dar si altele ) eu inteleg urmatoarele etape ale WW3 :
    – razboi Rusia impotriva Georgia in care se vor implica prima data americanii impotriva rusilor
    – mare criza in lume, foamete
    – turcia devine dictatura
    – SUA si Israel ataca Iranul
    – SUA si NATO si musulmanii bosniaci ataca Serbia aliata cu Rusia
    – Turcia ataca Grecia, Rusia apara Grecia, distruge complet Turcia
    – Rusia atacata de tarile nordice, le distruge groaznic
    – Rusia invadeaza estul Europei, tarile ortodoxe isi rastoarna guvernele si se aliaza cu Rusia ( atunci vom scapa si noi de raul pe care ni l-a facut europa si america dupa revolutie )
    – Rusia invadeaza Orientul Mijlociu, ajung pana in Israel si Egipt, ajuta Iranul
    – trupele europene incearca sa se razbune si sa provoace distrugeri in Grecia, dar nu vor reusi
    – sfarsitul razboiului, distrugeri importante in SUA si Europa
    – imparatul ortodox grec, distruge cu ajutorul dumnezeiesc armata chineza, apoi infrange popoarele arabe
    – perioada de pace pe pamant, imparatul ortodox pacificator al popoarelor si aducator de dreptate
    – ortodoxia este raspandita in europa si in lume, sfarsitul papei
    – ortodoxia prigonita de barbari
    – antihrist

    Apreciază

  27. Maria said, on august 17, 2013 at 11:25 pm

    De acord !
    Rusia are milioane de sfinti , mucenici si cuviosi , care vor apara tarile ortodoxe . Adevarat ca unde este Ortodoxie , acolo Dumnezeu lucreaza , este clar pt toti care comentam pe aici , cine oare poate spune ca unde este Credinta Dreapta si tarile Ortodoxe care au dat milioane de sfinti , acolo nu este Dumnezeu ?
    Pamantul acestor tari ortodoxe , este sfintit .Sa ne gandim , cate Sfinte Liturghii se savarsesc zilnic in aceste tari ortodoxe si cate rugaciuni se fac zi si noapte , de cate ori este laudat Domnul si cati se impartasesc cu Sfintele Taine in aceste tari , precum Rusia , Grecia , Romania , Serbia , Bulgaria si alte tari , unde Ortodoxia ocupa o podere mai mica .Apoi , daca numaram Sfintele Biserici Ortodoxe din toate aceste tari , care sunt lacasuri Dumnezeiesti , sfinte Moaste , icoane , slujitori , sfinti s.a.m.d.,putem nadajdui la mila lui Dumnezeu , ca ne va apara de satana si de lucrarile lui , in conflicte si razboaie , cu paganii lumii .

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.