Saccsiv – Weblog

Video: Inregistrare cu INMORMANTAREA PARINTELUI JUSTIN PARVU

Posted in Iustin Parvu by saccsiv on Iunie 20, 2013

    Preluat de pe blogul fratelui Apologeticum:

http://apologeticum.wordpress.com/2013/06/20/inmormantarea-parintelui-justin-parvu/

  Acesta este fragmentul 1. Urmariti Apologeticum si pentru celelalte fragmente ce vor apare.

Înaltpreasfinţitul Teofan, Mitropolitul Moldovei şi Bucovinei, IPS Teodosie, Arhiepiscopul Tomisului, PS Ioachim Băcăuanul, Episcop-vicar al Arhiepiscopiei Romanului şi Bacăului, şi PS Longhin, Episcop de Bănceni, înconjuraţi de un sobor de preoţi şi diaconi, au săvârşit Sfânta Liturghie în altarul de vară al Mănăstirii Petru Vodă. În cadrul slujbei a fost pomenit părintele Justin Pârvu, dar şi vieţuitorii Mănăstirii Petru Vodă plecaţi la Domnul. Răspunsurile la strană au fost oferite de Corul “Byzantion” din Iaşi.

   Cititi va rog mai multe la:

Părintele Iustin Pârvu. Slujba de înmormântare, mesajul Patriarhului
   Sa ne amintim si de:

Din invataturile si actiunile Parintelui Justin Parvu (video si interviuri)

6 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. STOP RFID 666 said, on Iunie 20, 2013 at 9:46 pm

    CONVERTIRE?

    Fratilor vreau sa va povestesc o intamplare care m-a impresionat profund. De o jumatate de an mi-am facut un cot pe you tube pentru a vorbi despre ortodoxie cu alti frati cat si cu altii care sunt atei, sectari,satanisti, liber-cugetatori, politic corect, comunisti etc. Si tot de o jumatate de an vorbesc cu un sectar care are ca nick Roman Adevarat. Omul foarte citit, foarte invatat, avea doua clase peste mine. Cunostea toate schismele si ereziile din biserica, urmarea toate blogurile crestin-ortodoxe, inclusiv saccsiv, cunostea totul de fir a par dar ii lipsea un lucru, sa fie crestin ortodox. Acel lucru de care era lipsit cred ca era demonul necredintei validitatii tainelor din Ortodoxie. Duhul acesta il tinea captiv ca un prizonie si nu-l lasa sa sparga cercul inchis in care se afla pentru a ajunge la Ortodoxie. Am avut de multe ori cu el, conversatii mai mult decat incendiare, nefinalizate cu nici un rezultat, deoarece blasfemiile promovate de el erau infioratoare si de nereprodus. De fapt, cine vrea sa manance, o broasca raioasa dimineata, pe stomacul gol, sa urmareasca ce blasfemii pot sa indruge acesti asa zis pocaiti. Datorita hulelor aduse, am hotarat sa nu mai vorbesc cu el si sa-l las in plata Domnului. Un coleg de-al meu a continuat sa vorbeasca cu el si au ajuns la un armistitiu de incetare a focului. Au ajuns la intelegerea sa-si inchida conturile de you-tube si sa promoveze adevarul pe facebook si prin alte moduri. A facut asa cum a promis, si-a inchis contul si a revenit dupa circa zece zile cu totul alt om.

    IATA CE MESAJ NE-A LASAT IN URMA CU O ZI…

    Roman Adevarat

    ,,Am revenit, dupa o scurtă perioadă de timp, îmi cer iertare pentru câte hule am adus împotriva Ortodoxiei și împotriva tuturor credincioșilor de pe aici. M-am dus la o Biserică Ortodoxa m-am Spovedit și m-am Împărtașit, atunci am simtit adevaratele
    taine, pană atunci crezând ca sunt niște prostii inventate de popii burtoși, dar m-am înșelat, am părăsit cultul Creștin Evanghelic, mi-am cerut iertare pentru tot si acum nu voi mai părasi Ortodoxia niciodată”!

    Dupa acest mesaj nu a mai dat nici un semn de viata. Nu stiu ce se intampla cu el, poate ca-si plange pacatele.

    Toate discutiile se pot vedea pe acest material de pe you-tube, iar el a postat mesajul acum o zi.

    Apreciază

  2. […] Video: Inregistrare cu INMORMANTAREA PARINTELUI JUSTIN PARVU […]

    Apreciază

  3. marcela said, on Iunie 21, 2013 at 9:29 am

    La inmormantarea Parintelui Justin cel care ii duce crucea este dl.Danion Vasile?IMpresionanta si cutremuratoare cantarea de la mormant; pacat ca nu se intelegeau prea bine versurile!

    Apreciază

  4. […] Video: Inregistrare cu INMORMANTAREA PARINTELUI JUSTIN PARVU […]

    Apreciază

  5. […] Video: Inregistrare cu INMORMANTAREA PARINTELUI JUSTIN PARVU […]

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

