Saccsiv's Weblog

Video (harti): Marile imperii ale lumii

Posted in ISTORIE by saccsiv on mai 27, 2012

   Interesant e ca apare si:

IMPERIUL ROMANO – BULGAR (Țaratul vlaho-bulgar, 1185-1258) se intindea de la Adriatica si pana la Nistru … Romanii sunt daci? Ce limba vorbeau dacii?

   Lipsesc imperiile: egiptean, asirian, babilonian, aztec si incas.

Sub forma aceea, de toate s-a ales praful. Actualmente, ELITELE viseaza la imperiul total, la GUVERNUL MONDIAL al NOII ORDINI MONDIALE. Se va alege insa praful si de acesta. Nu insa cum isi inchipuie baricadistii …

Vizionati va rog si:

VIDEO: Cum s-a schimbat harta Europei în ultimii 1 000 de ani …

VIDEO: Harta testelor nuclare din perioada 1945 – 1998. Total: 2053 …

 

 

About these ads

12 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on mai 27, 2012 at 5:48 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Like this

  2. nea Anderthal said, on mai 27, 2012 at 6:39 pm

    ..filmul este o mare porcarie a unui ignorant propagandist !Citeva greseli majore:
    1)Unde-i imperiul hunilor?
    2)Chiar asa de mare a fost “imperiul bulgar”?De unde pina unde se intindea asa de mult tara megalocefalilor(castraveciorilor)?
    3)Imperiul otoman n-a stapinit Moldova si Vlahia!Au fost tributare dar AU AVUT DOMNI PAMANTENI!
    4)Imperiul Britanic n-a stapinit Alaska!A fost a rusilor care au vindut-o direct SUA.
    5)Al 3′lea Reich n-a stapinit Romania asa cum a facut cu Austria sau zona Sudetilor..etc

    ps;filme de astea sunt facute de niste looseri,propagandisti si fara o buna documentatie.IGNORATI-LE!

    Like this

    • colaps said, on mai 27, 2012 at 6:47 pm

      Trebuie să spun că sunt de acord cu nea Anderthal. Sunt prea multe discrepanţe între istoria reală şi ceea ce este prezentat în aceste clipuri de amatori.

      Like this

    • saccsiv said, on mai 27, 2012 at 7:34 pm

      nea Anderthal

      Nu asta era ideea frate.

      Like this

      • nea Anderthal said, on mai 27, 2012 at 9:05 pm

        @saccsiv
        Inteleg ce spui: ca au fost imperii si azi nu mai sunt.Asa-i!

        Like this

  3. Dan said, on mai 27, 2012 at 6:42 pm

    “Imperiile” aztec si incas nu le-as numi chiar imperii… erau triburi primitive, e adevarat, mai dezvoltate si organizate decat triburile de rand. Cat de “puternice” au fost, le-au dovedit-o conquistadorii spanioli, colonialistii englezi si francezii. Acum serios vorbind, daca, trei tari europene pot matura podeaua cu un “imperiu” (de fapt cu doua deodata si mai multe triburi), pai ala, nu e “imperiu” (parerea mea).
    Pacat totusi ca Imperiul Roman de Rasarit s-a destramat. Dar in fine, tine de gusturi :). Dupa parerea mea a fost de departe cel mai dezvoltat imperiu in materie de credinta, cultura, civilizatie, traditie.
    “Imperiul” jidanesc modern? Un gunoi, nu e nimic de el: nu are nici o credinta (probabil numai pt. evrei, si nici pt. aia, nu e reprezentanta pt. toti), cultura inexistenta, de civilizatie nici nu se poate compara cu Imperiul lui Constantin cel Mare, Iustinian, sau Basil al 2-lea ucigatorul de bulgari (cum a fost poreclit din pricina campaniei sale impotriva bulgarilor), sau restaurarea Komnenilor. Traditie nu are – chiar daca analizam conform perceptelor iudaice, incalca orice talmudism traditional dinainte de venirea lui Hristos. Cred ca imparatul-prooroc David se rasuceste in mormant cand vede ce porcarie au putut concepe urmasii sai conationali.
    Ceea ce a ridicat Imperiul Roman din ruina a fost intocmai credinta, dincolo de nationalismele locale, Crestinismul s-a impus ca credinta oficiala, unica, a imperiului. Trepadusii astia? Nu vor fi in stare sa edifice ceva asemanator, la fel de maret, cu ceea ce-a fost in trecut. Pt. ca n-au baza, n-au substrat, n-au nimic. De aia tot ce vor ridica, se va darama, nu va putea dainui eternitatii.
    Si dealtfel e destul de tragicomica viziunea lor globala: pe de-o parte vor sa extermine populatia globului, dar sa fie si imparati. Ce rost are sa fii imparat, daca nu mai ai pe cine conduce, sau, daca raman doar oameni de nimic, lipsiti de valoare, de condus?
    Jidanul, nu se pricepe la construit imperii (si sa ma ierte imparatul-prooroc David, caci el e o exceptie). Mai bine lasau treaba altora (de pilda, chinezilor, ori japonezilor, daca tot aveau un dinte impotriva grecilor/rusilor).

    Like this

    • daniel said, on mai 28, 2012 at 11:13 pm

      Pai daca imperiile incas si aztec n-au fost imperii, nici imperiul mongol nu a prea fost…

      Like this

  4. Dan said, on mai 27, 2012 at 6:54 pm

    Nici imperiul chinez nu l-am vazut in prezentare. Oricum vorba lui nea Anderthal, este destul de amatoriceasca, si nu prezinta toate teritoriile in concordanta cu faptele istorice.
    In plus maretia unui imperiu nu sta in vastitatea teritoriilor sale, ci in credinta, cultura, civilizatie, traditie. Astea supravietuiesc mileniilor – teritoriile se pierd usor. Dar “mostenirea” unui imperiu niciodata.

    Like this

  5. un_mare_pacatos said, on mai 27, 2012 at 6:57 pm

    Cica toata Romania era inghitita de imperiul bulgar,hai sa fim seriosi! Singurele regiuni ocupate de bulgari in perioada celor 2 tarate bulgaresti au fost doar sudul basarabiei si toata dobrogea. Cautand sa vad cine a facut acest film ,am aflat asa cum am anticipat ca un bulgar a facut acest film.

    Alta porcarie ordinara facuta de bulgar ,in film arata ca toata Romania era ocupata de imperiul otoman.Cata aberatie facuta de acest falsificator istoric. Una e sa fie ocupata si alta e sa plateasca tributuri la Poarta Otomana .Granita imperiului otoman se oprea pana la fluviul dunarea ,la granita cu Bulgaria si asa cum se observa in zilele noastre singura regiune romaneasca aflata sub dominatia otomana era Dobrogea.

    Iarasi o idiotenie a bulgarului cu ceafa groasa. Cum poate sa treaca pe Moldova si Tara Romaneasca ca fiind sub dominatia mongola daca scopul mongolilor era doar sa vandalizeze tot ce iesea in cale si sa nu administreze zonele respective??

    O alta aiureala de a lui,cica Alaska facea parte din imperiul britanic. Daca britanicii nu erau capabili sa suporte frigul groenladez credeti ca puteau sa-l suporte si pe cel din Alaska? Primul si singurul imperiu european care a ocupat Alaska,a fost fara dar si poate cel rusesc,care mai tarziu zona a fost vanduta americanoilor pe o suma uriasa.

    Like this

  6. daniel said, on mai 28, 2012 at 11:09 pm

    Din cate stiu, nici primul imperiu bulgar si nici imperiul romano-bulgar al asanestilor nu se intindea pana la Nistru. Doar primul imperiu, bulgar, a avut in stapanire vremelnica teritorii de la nord de Dunare, dar in nici un caz pana la Nistru. Si sunt de acord in totalitate cu cele spuse de ”un_mare_pacatos”.

    Like this

  7. Alexandru(Fulger) said, on mai 29, 2012 at 3:42 pm

    Toate imperiile care au existat au fost facute prin razboaie si cuceriri , acum imperiile sunt facute pe cale pasnica dar vor avea un sfarsit la fel.

    Like this


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,342 other followers

%d bloggers like this: