SACCSIV – blog ortodox

E bine sa mergem la vot doar pentru a nu mai intra maghiarii in Parlament?

Posted in PARLAMENTUL Romaniei, Romania, UDMR, VOT by saccsiv on mai 1, 2012

Dupa cum deja stiti, indemn de cativa ani sa nu mergem la vot, din motivele pe care le gasiti la:

Sa evadam din borcanul cu purici

NU MERGETI LA VOT. Trebuie obligatoriu realizata o rupere definitiva intre popor si actuala clasa politica

Exista insa un puternic soi de indemn, ce l-am mai intalnit si la alegerile trecute: sa mergem masiv la vot, pentru a nu mai putea UDMR sa intre in Parlament. Din pacate, aceasta idée o promoveaza si unii dintre iubitii nostri frati nationalisti ortodocsi.

Eu zic ca motivatia asta nu sta in picioare. UDMR si-a facut pana acum de cap in Parlament din cauza tradarii de neam si tara a celorlalte partide. Nu simpla lor prezenta in cele doua Camere creaza probleme. Ba chiar eu consider ca-i mai bine sa-i vedem in “Casa Poporului” la lumina, decat sa lucreze pe ascuns la intuneric. Totul e ca nici un partid sa nu mai faca pe viitor vreo alianta la guvernare cu ei.

A urma indemnului participarii masive la vot e o capcana. Caci astfel giram SISTEMUL. Cei alesi vor avea astfel legitimitate. Si nu o merita, caci intregul esicher politic parlamentar este tradator al intereselor romanilor. Exista doar cateva exceptii de membrii ai unor partide ce au inceput sa se trezeasca. Si cand o vor face de-a binelea, probabil ca vor renunta la politica. Mai mult, intregul sistem e putred, inca din nascare, de cand a fost el creat, cu peste 200 de ani in urma. Nici sistemul acesta nu trebuie girat prin participare la vot. El trebuie demolat.

Reclame

26 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on mai 1, 2012 at 11:10 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

    • codrut said, on mai 1, 2012 at 4:24 pm

      ” Nici sistemul acesta nu trebuie girat prin participare la vot. El trebuie demolat.”
      perfect de acord…de unde incepem demolarea sistemului? atentie, ai zis demolare nu nepasare…nepasarea inseamna sa nu mergi la vot …

      demolarea , in opinia mea se poate doar printr-o lovitura de stat , in forta, arestarea presedintelui si parlamentului…deci ne inarmam? de unde putem cumpara arme si munitii?

      Apreciază

      • saccsiv said, on mai 1, 2012 at 7:43 pm

        codrut

        Ce am spus eu are legatura cu celelalte articole, ce trebuiesc citite, ca de aia am pus link-urile.

        Nu putem vorbi de nici o demolare pana nu are loc o trezire a unui numar cat mai mare dintre cei ce inca dorm pe ei. Asa ca ce insiri tu acolo e o aiureala.

        Apreciază

  2. fanu said, on mai 1, 2012 at 11:38 am

    Este un fals. Ar fi czul să boicotăm toată şleahta asta care vreme de aproape 22 de ani subjugă ţara şi neamul românesc. Să le cerem o SOLUŢIE ROMÂNEASCĂ după rânduieli şi socoteli drepte.

    Apreciază

  3. ahmed said, on mai 1, 2012 at 12:33 pm

    eu zic sa mergem la vot si sa-i votam pe toti, adica sa anulam votul; e buletinul nostru si in felul asta, documentat si vizibil, ii boicotam. daca nu mergem lasam o portita in plus ptr frauda electorala, buletinul nostru fiind la discretia lor. doar o parere.

    Apreciază

    • Ioan Pelasgul said, on mai 1, 2012 at 1:37 pm

      Am zis si eu asta acum multe luni, dar am gresit!!! Nu e bine sa mergi ca sa anulezi votul. E tocmai invers treaba. Daca nu mergi la vot e mai greu de fraudat decat daca mergi si anulezi votul. Ce dovada vei avea tu ca ai anulat votul si nu ai votat cu cineva? Ei pot schimba sacii cu voturi. Pe cand daca nu te duci la vot atunci numele tau nu va fi pe lista de participanti si te poti duce dupa alegeri sa vezi daca „ai votat” sau nu.

      Apreciază

      • Ioan Pelasgul said, on mai 1, 2012 at 1:40 pm

        Listele cu participanti cred ca sunt publice ca altfel nu ar spune la stiri ca au votat mortii sau ca unele persoane au votat de 2 ori.

        Apreciază

      • Maria said, on mai 1, 2012 at 2:12 pm

        Ioan Pelasgul ,
        Corect !!!
        De acord 100 %

        Apreciază

  4. STOP RFID 666 said, on mai 1, 2012 at 2:18 pm

    Apreciază

  5. Mos Darie said, on mai 1, 2012 at 3:06 pm

    Iata si un punct de vedere diferit, manifestat pe blogul lui Eufrosin, la care marturisesc ca subscriu:
    „TLC, on 29 aprilie, 2012 at 16:04 said:

    Ce se intampla cu unii dintre noi e ilustrarea perfecta a unei mentalitati paguboase ce face ravagii in randul clericilor si laicilor ortodocsi. Mentalitatea la care ma refer e aceea care a contribuit din plin la pierderea Constantinopolului. In totala dizarmonie cu marile figuri ale Ortodoxiei, gen Sf. Ioan Gura de Aur sau Sf.Marcu al Efesului, o parte din cler statea closca si teologhisea de zor in timp ce armia bastardului muhammed frangea zidurile aparate de adevaratii ortodocsi (imi rezerv dreptul sa cred ca cei care au murit la datorie cu arma in mana erau adevaratii ortodocsi) in frunte cu marele basileu Constantin al IX-lea Palaiologos. Inteleptii si faimosii clerici aveau o mare dilema, nu stiau cu exactitate care-i sexul ingerilor! Ei discutau pasional pe marginea problemei ingeresti, in vreme ce mahomedanii navaleau … tot pasional, manati in lupta
    de promisiunea paradisului vestit de pseudo-profetul lor, paradis locuit de focoase “hurii”(playmate oferite mahomedanilor credinciosi de allah). Clerul cu pricina, in loc sa fie sus pe meterze ca sa imbarbateze viteaza oaste sau sa ajute ranitii, sa evacueze mortii, sa stinga incendiile ori sa spuna rugaciuni la capetele muribunzilor, au ales sa teologhiseasca in clipele fatidice. Pilda clerului defetist, se regaseste in proverbul: “tara arde si baba se piaptana”.
    Am impresia ca are loc o alta cadere a Constantinopolului, de data asta se prabuseste Constantinopolul din inimile multor ortodocsi.
    Incet, incet, stupiditatea celor care se intrebau care-i sexul ingerilor a inlocuit curajul si barbatia din sufletele oamenilor.
    Zicea bine comandantul Radu Gyr:

    Nu dor nici luptele pierdute,
    nici ranile din piept nu dor,
    cum dor acele brate slute
    care sa lupte nu mai vor.

    Cat inima in piept iti canta
    ce-nseamna-n lupta-un brat rapus?
    Ce-ti pasa-n colb de-o spada franta
    cand te ridici cu-n steag, mai sus?

    Infrant nu esti atunci cand sangeri,
    nici ochii cand in lacrimi ti-s.
    Adevaratele infrangeri,
    sunt renuntarile la vis

    Astazi, multi ortodocsi isi ascund lasitatea in spatele diverselor citate biblice (ignorand Iacov 2:20;26), teologhisesc de zor daca e bine sau nu-i bine sa ne revoltam si sa zdrobim capetele neprietenilor. In timp ce domniile lor se joaca cu pacifismul in tarana, inghit fara nazuri rahatul oferit de cei ce ne conduc spre dezastru national. Practic, asistam la o variatiune pe aceeasi tema a pildei cu clericii si sexul ingerilor. Avand partie libera, nemaipomenita casta a conducatorilor, casta Iscarioteanului, isi indeplineste programul cu exactitatea ceasului elvetian. Sub pretextul ca “platim pentru pacatele noastre”, si avand in minte sloganul: “la placinte inainte, la razboi inapoi”, destui ortodocsi s-au transformat in carpe de sters podelele.
    Intreb, nu cumva si generatiile anterioare aveau pacatosi? Sau erau constituite doar din virtuosi? Cum se face ca din generatiile anterioare, in ciuda slabiciunilor, unii au reusit sa ramana cu fruntea sus, ba chiar au provocat dezastre in tabara celor ce doreau sa le calce bucatica de pamant numita tara?
    Nu s-au jucat, au lovit de moarte pe cei ce doreau sa-i transforme in sclavi obedienti. Nu stiu de ce lasii cu masca de pacifisti, uita ca Biserica de dinainte si dupa schisma nu a fost constituita exclusiv din blegi. In ciuda caderilor, nimeni nu s-a apucat sa induca defetismul asa cum se intampla acum. Lasii care fac dogma din jumatate de proverb:”capul ce se pleaca sabia nu-l taie” ignora jumatatea cealalta:”dar nici soarele nu-l vede”.
    Constantin cel Mare s-a ascuns de frica in cine stie ce gaura de sobolan, sau l-a zdrobit pe Maxentiu la Pons Milvius?
    Exceptionalul strateg Belisarie (“pompierul” lui Iustinian I) s-a dus cu fetele la bere sau si-a facut datoria spulberand in cele patru zari oastea vandalilor arieni condusi de Gelimer?
    De ce Patriarhul Ieremia II Tranos, in loc sa stea cu capul plecat si sa “de-a cezarului ce-i al cezarului”, a ales sa-i prosteasca politic si informativ pe mahomedani, astfel contribuind decisiv la inscaunarea lui Mihai Viteazul?
    Clericii din vremea lui Vlad Tepes, l-au sprijinit pe domnitor sau i-au injectat defetism in vene? Stefan Voda a fost consiliat de Daniil Sihastru in spiritul obedientei? Cine a indraznit sa comenteze impotriva lui Stefan ca a facut praf si pulbere pe mahomedani? Care-i valahul suparat pe Voda Stefan, din cauza ca la Baia era sa-l lichideze pe maghiarizatul Matei Corvin?
    Revoltele din Balcani impotriva domnitorilor socotiti ca fiind tradatori, sau revoltele impotriva mahomedanilor ori a habsburgilor, nu au fost sustinute fatis sau in ascuns de clerul destoinic? Aceste revolte se faceau cu arma in mana, sau crede cineva ca revoltele de fapt erau “flashmob-uri”? A lipsit clerul destoinic din ceea ce se cheama generic “lupta de emancipare nationala”? Ce facem cu Ioan Mota, preotul care si-a invatat copilul sa nu fie slugoi? Fiul sau a murit barbateste la Majadahonda.
    Lupul Daco-Romaniei si vulturul bizantin si-au cam tocit coltii si ghearele ce altadata sfasiau beregatele ticalosilor.
    Ma intreb si va intreb, care ar fi fost reactia inaintasilor nostri daca aflau ca mai e putin si devine interzisa pana si pronuntarea cuvantului “camarad”, pentru ca asa vrea un aparatcik din neamul celor ce au inventat comunismul?
    Legat de subiectul “camarazilor”, publicatia Gandul informeaza:

    http://www.gandul.info/politica/deputatul-aurel-vainer-minoritati-lui-crin-antonescu-nu-ne-mai-amenintati-9576862
    “De asemenea, el l-a criticat pe Antonescu pentru că la discursul din mitingul USL de la Romexpo s-a adresat colegilor săi cu formula “camarazi”.
    “Nu se poate să îl reînviaţi”, a spus Vainer, adăugând că ar trebui să ştie “că uneori un cuvânt e mai puternic decât o bombă atomică”.”

    Desigur, pacaliciul Crin a demonstrat inca odata ca nu are coloana vertebrala, ca e un sluGOY veritabil fara dram de demnitate:

    “Liderul PNL a revenit cu un drept la replică, arătând că nu a intenţionat să lezeze pe nimeni prin cuvintele sale şi că îi cere scuze, în mod personal, deputatului Vainer dacă acesta s-a simţit lezat”

    Asta care se crede lider al PNL, a aratat neamului romanesc ca e Crinul de la butoniera lui Vainer. O floricica de decor, nimic mai mult. Vainer e bucuros ca floricica preferata miroase kosher la comanda:

    “Vainer a ţinut şi el să spună de la tribună că îi acceptă lui Antonescu scuzele prezentate, dar i-a adus aminte acestuia că este istoric şi că trebuie să fie mai atent atunci când rosteşte unele cuvinte cu conotaţii istorice”

    Foarte tare! Despre ce conatatii istorice sa fie vorba? Ce anume tulbura “pax iudaica” pe plaiurile mioritice? Nu cumva se considerau camarazi cei amintiti in acatistul” Sfintilor Marturisitori Romani din Inchisori”? Intr-adevar, se adresa cu formula “camarazi” cel ce a scris:

    “Neamul nostru n-a trăit prin milioanele de robi care şi-au pus gâtul în jugul străinilor, ci prin Horia, prin Avram Iancu, prin Tudor, prin Iancu Jianu, prin toţi haiducii, car în faţa jugului străin nu s-au supus, ci şi-au pus flinta în spate şi s-au ridicat pe potecile munţilor, ducând cu ei onoarea şi scânteia libertăţii. Prin ei a vorbit atunci neamul nostru, iar nu prin „majorităţile” laşe şi „cuminţi”. Ei înving sau mor: indiferent. Pentru că atunci când mor, neamul trăieşte întreg din moartea lor şi se onorează din onoarea lor”

    Autorul impreuna cu camarazii sai, sunt mai periculosi decat bomba atomica? Nationalismul valah e ceva radioactiv? Probabil ca da, anumiti ticalosi s-au iradiat si au facut buba, fapt ce le-a grabit trecerea la cele vesnice. Sa fie “camarazii” ciotul de care se impiedica neamul celor cu hexagrama in frunte?
    Pentru Vainer si neamul sau, e atomica o astfel de afirmatie?

    “Pe ce urmă istorică îşi întemeiază pretenţiile şi mai ales îndrăzneala cu care ne înfruntă pe noi, românii, aici, acasă la noi? Suntem legaţi de acest pământ prin milioane de morminte şi prin milioane de fire nevăzute pe care numai sufletul nostru le simte şi rău de aceia ce vor încerca să ne smulgă de pe el”

    Vainer si acolitii sai fac ce vor, sfideaza fara frica. Cumpara tot ce vor, manevreaza pe cine au chef, se poarta ca niste veritabili seniori ce stapanesc si exploateaza asa cum vor propria feuda.
    E normal, pentru ca multi ortodocsi sunt aidoma lasilor de odinioara, acei lasi defetisti care teologhiseau despre sexul ingerilor in timp ce fratii si surorile luptau si mureau cu onoare. Lasii au impresia ca Dumnezeu se substituie lor, ca o sa vina divizii de ingeri condusi de arhangheli gata sa lupte in locul lor, pentru ca ei, lasii, sa poata contempla in liniste si pace asupra statutului lor de fiinte nevertebrate.

    Ssssss … liniste, nu cumva sa le fie tulburata reveria.

    p.s

    Catolicii sunt intr-o situatie asemanatoare, duhul “corectitudinii politice” face prapad. Sunt colegi de banca cu ortodocsii.
    Slugoi din randul clericilor si laicilor catolici, trepideaza mai ceva ca penticostalii cand aud de cardinalul Strossmayer, Maurice Pinay sau de Oriana Fallaci.

    Apreciază

  6. deveghepatriei said, on mai 1, 2012 at 3:17 pm

    Ori ca mergem la vot, ori ca nu mergem, alegerile sunt fraudate! Romania, se afla sub sfera de influenta a americanilor, totul se face cu ordin de la Washington! Hai sa fim realisti si sa privim lucrurile in fata.Este un mister pentru toata lumea cum a ajuns acest popor in starea actuala, pur si simplu este inexplicabil cum de politicienii mai au sustinerea maselor! A plecat sionistul MRU, a sosit Victor Ponta, papusa intereselor sionisto-americane! Noi, mana aceasta de oameni care mai credem in ceva, sa nu ajungem sa spunem ca marele Tutea: „Am stat la inchisoare pentru un popor de cretini”.

    Apreciază

    • Cosmin said, on mai 2, 2012 at 6:50 am

      @ deveghepatriei

      E important pentru constiinta ta si a mea si a fiecaruia dintre noi. A nu ne prezenta la vot inseamna a nu acorda legitimitate acestor guvernari tradatoare. Prin neprezentarea la vot, ma dezic de orice marsavie a guvernarii. Prin neprezentare la vot, orice actiune a guvernarii devine nelegitima si prin urmare se poate contesta acest lucru. Practic, daca la guvernare ar ajunge o echipa de oameni cu iubire de Hristos, tara si popor in inima, anularea unilaterala a datoriilor Romaniei sau a privatizarilor sau a vanzarii de pamant de exemplu, ar devenii perfect legitima. Lista exemplelor poate continua.

      @ saccsiv

      am conceput un blog antivot, necesita multe retusuri, ziele acestea am sa iti trimit pe mail linkul sa-ti dai cu parerea si poate emiti cateva recomandari.

      Apreciază

      • saccsiv said, on mai 2, 2012 at 9:01 am

        Cosmin

        Bine.

        Apreciază

      • saccsiv said, on mai 3, 2012 at 11:14 am

        Cosmin

        Iti voi raspunde aici e-mailului tau, in ideea ca poate vor dori si alti frati sa te ajute.

        Zici ca ai facut blogul:

        http://nuvotati.wordpress.com/

        Ca sa iti iasa intregul scris la aceeasi marime, selectezi tot textul iar apoi te duci acolo unde scrie „Paragraf” (al doilea rand, prima din stanga).

        Traficul de inceput ti-l fac eu, cum l-am facut si celor de la Antirecensamant, caci iti voi promova blogul. Mai departe va lucra motorul de cautare, cititorii si comentatorii ce-i vei avea. Timp e suficient pana la alegeri, totul e sa-ti aloci tu suficient timp sa postezi si sa moderezi. Ca daca o lasi balta dupa primul articol, mai bine sa nu te apuci.

        Doamne ajuta!

        Apreciază

      • Cosmin said, on mai 3, 2012 at 1:34 pm

        @ saccsiv

        Iti multumesc pentru indicatii.

        Doamne ajuta.

        Apreciază

  7. Poporul said, on mai 1, 2012 at 4:59 pm

    Da,a merge la vot,adică a da legitimitate conducerii actuale care va veni(sic!),este o greșeală.Însă doar o prezență de 10-20% ar putea fi semnalul pt băieții ăștia că nu mai merge.Dar nu va fi cazul-populația va vota.

    Apreciază

  8. agerstress said, on mai 1, 2012 at 6:56 pm

    In principiu nu este bine sa giram la nesfarsit excrocheria politica facandu-ne prin votul nostru complici la faptele clasei politice. Indiferent care sunt motivatiile sau scuzele complicitatea ramane complicitate. Este bine cunoscut de-acum ca parazitii din politica isi legitimeaza existenta prin prezenta la vot a cetatenilor.

    Urmatoarele alegeri insa, par sa vina cu niste surprize interesante. Se intrevede o bresa in sistem, o „anomalie” in cercul vicios al circului politic, „anomalie” pe care am putea sa o speculam in sensul pozitiv. Nu vreau sa inoculez cuiva o optiune politica ci sugerez doar sa chibzuim cu atentie pana in ultimul moment si sa nu luam o decizie pripita. As fi sustinut bucuros un partid nationalist curat dar nu prea am de unde sa-l iau. Prin urmare ma gandesc la o „mutare” din doi pasi cu o optiune internediara care sa deschida drumul formatiunii nationalist-crestine de care avem nevoie sa ne reprezinte in plan politic in pasul doi. Recunosc ca mi-a atras atentia PPDD-ul ca etapa internediara, in ciuda carierei discutabile care a contribuit la popularitatea lui Dan Diaconescu. Oricum, voi pastra un „ochi critic” in directia acestui partid pana in ultima secunda si voi decide in ultima secunda daca merita sau nu sa aplic strategia expusa mai sus. Pana atunci… decantam… DD pare sa rezoneze in ultima vreme cam pe aceeasi „lungime de unda” cu noi in subiecte de maxima importanta. Ma ingrijoreaza vulnerabilitatea lui fata de infiltrarile „agenturilor straine” si oarecum, popularitatea ce tinde sa devina cam exagerata. Deasemeni ma ingrijoreaza disponibilitatea lui de a ceda puterea sau calea spre putere in favoarea unuia mai „iluminat”. Cred ca totusi olteanul e suficient de istet sa ocoleasca acest gen de capcane.

    Apreciază

    • crestinul ortodox said, on mai 1, 2012 at 10:48 pm

      pina la alegeri vom avea surprize mari , sunt prea multe profetii care arata in aceeasi ” directie ” referitor la Romania !!!si sa avem cele 3 virtuti crestin-ortodoxe CREDINTA, DRAGOSTE si NADEJDE in DUMNEZEU caci la DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI ni-i scaparea !!!

      Apreciază

  9. bizman said, on mai 2, 2012 at 2:56 am

    Frate saccsiv sustin tot ceea ce faci dar la acest aspect da-mi voie sa fac o completare. Cei care nu merg la vot fac acest lucru tocmai din cauza faptului ca le e lehamite de toata clasa politica. Daca cei care nu ies sa voteze ar iesi la vot, atunci acestia ar vota orice altceva inafara de ce a mai fost, iar conform sondajelor ar avea de castigat un anumit partid care a avut o evolutie surprinzatoare in ultimul timp dar care are si anumite „legaturi cu masoneria” asa cum spun unii.
    Acum sa stam sa ne gandim ce e mai bine din doua rele:
    1. sa stam acasa si sa ramana aceeasi clica (USL, PSD-PNL, PDL, UNPR, UDMR etc etc) care se roteste la putere la infinit din cauza prostiei noastre si sa ramanem si cu ungurii pe cap?
    sau
    2. sa mergem la vot si sa votam acel partid cu oarecare „legaturi cu masoneria” asa cum spun unii si sa scapam de toate partidele care au furat de 22 ani tot din aceasta tara?

    Frate saccsiv poti spune cu mana pe inima ca in partidele care s-au tot rotit la putere de 22 de ani nu au fost masoni printre ei? Masoni sunt peste tot. Tariceanu, Nastase… oare nu sunt masoni??? Nu sunt de acord cu masoneria, ar fi impotriva constiintei si a crezurilor mele formate intr-o viata intreaga dar sunt deja 22 de ani de hotie si sincer m-am cam saturat. O ducem mai prost decat acum 22 de ani, cat sa-i mai rotim pe nenorocitii astia la putere, pentru ca practic asta ii sfatuiesti pe oameni, sa stea acasa si sa iasa aceeasi vesnici excroci !? A venit vremea sa spunem STOP, nu mai suport, nu poti sa-ti faci o familie, nu poti sa-ti faci o stare, suntem slugi in tara noastra, traim de pe o zi pe alta, abia ne platim facturile iar cand vine vorba de mancare strangem cureaua. Cand sa o ducem si noi mai bine, cand vom ajunge in toiag? Eu zic sa incercam si altceva pana cand se va gasi si cineva care face ce trebuie. In principiu toti care s-au rotit la putere in cei 22 de ani au avut cam acelasi program dar noi prostimea i-am votat, acum vin unii care propun o schimbare din temelii a tot ce a fost.

    Sfatul meu este sa cantaresti bine cele doua variante, cu ce pierdem si ce castigam in ambele variante si sa faci un articol viitor pe aceasta tema pentru ca sincer iti spun in aceasta tara nu se mai poate trai asa, ne-a ajuns cutitul la os. Ori plecam de aici ori ne apucam de haiducie!

    Apreciază

    • Cosmin said, on mai 2, 2012 at 7:06 am

      @bizman

      1. daca stam acasa si la putere ramane aceeasi clica, clica ramasa la putere este nelegitima. Prin urmare orice actiune din partea lor este lipsita de legitimitate.

      2. daca mergi la vot, sa iti iasa din minte ideea ca iese cine gandesti tu. Iese cine decid papusarii. Voturile fie ele si in proportie de 100% nule, nu vor influenta cu nimic, din contra prin faptul ca ai semnat in registrul sectiei de votare pt primirea stampilei, si utilizarea acesteia, fie si intr-un vot nul, tu oferi legitimitate clasei conducatoare.

      Apreciază

      • agerstress said, on mai 2, 2012 at 2:21 pm

        1) S-au sinchisit ei vreodata de legitimitate? Nici nu s-a stins bine ultimul scandal in care si-au asumat raspunderea guvernamentala pe o talharie si desi a fost declarata ilegala de catre Curtea Constitutionala vad ca nu raspunde nimeni penal (desi aici e vorba de talharie calificata!… si si-au asumat in prealabil in fata parlamentului tarii raspunderea).
        2) Este posibil sa apara cazuri de falsificare (inlocuirea buletinelor de vot) a votului in unele sectii de votare dar ponderea acestora nu poate depasi un anumit prag. Si observatorii neguvernamentali din sectiile de votare vor fi bine organizati de data asta deoarece miza e mult prea mare.

        Cat despre masoni… si in Biserica Ortodoxa e plin de masoni si tot n-au reusit sa o deturneze. Totul e sa nu le permitem sa se ermetizeze intr-un cerc inchis cu acces la putere.

        Apreciază

    • Maria said, on mai 2, 2012 at 11:50 pm

      Nu va fi nicio schimbare ,cand se vor vedea in „scaun „.vor face ca si ceilalti !

      Apreciază

  10. valentin said, on mai 2, 2012 at 6:34 am

    daca tot doriti scheme politice de votare:
    pentru primar alegeti un singur partid ca sa nu distribuiti voturile intre zeci de partide(in cazul localitatilor unde sunt multi maghiari)

    in rest nu votati, sa ne aratam dezacordul fata de toata clasa politica.

    Apreciază

  11. Poporul said, on mai 2, 2012 at 12:16 pm

    Votatul ăsta e un trend,măi.E ceva monden.E cool să votezi.E o distracție,și la distracție nu trebuie să gândești.Că dacă ai gândi,n-ai vota.Și -invariabil -nici nu te-ai distra.
    Eu,însă,nu votez.Renunțarea la asemenea distracții legale o pun pe seama mahmurelii de după.De-acuma înainte,dacă vrea cineva să mă conducă,păi să facă un efort să pună biciul pe mine.Să arate că e bun de conducător.Să-mi bage pe gât cianură,să îmi ia tot ce am,să mă bată,să mă omoare.Să facă efort,atâta spun.

    Apreciază

    • agerstress said, on mai 2, 2012 at 2:29 pm

      🙂 Masochismul nu e bun dar nici demo(n)cratia nu e calea.
      Totusi, aspectul practic este ca daca vrem sa iesim din valtoarea valurilor la mal trebuie sa trecem si prin noroi… Nu poti sta cu capul sub apa asteptand plaje aurii.

      Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat asta: