Saccsiv – Weblog

VIDEO – Parintele Amfilohie Branza: DE CE TAC IERARHII?

Posted in Parintele Amfilohie by saccsiv on Aprilie 9, 2012

   Cititi va rog si:

IERARHII MORMANT …

Proiect PDL: AVORT DOAR CU AVIZ DE LA PSIHOLOG. Satanistii de la ASUR sar in sus. „Analistii” din mass-media turbeaza. Iar ne-au luat-o inainte sectantii? CE FAC POLITICIENII ORTODOCSI? DE CE NU INTRODUC UN PROIECT DE LEGE CARE SA INTERZICA AVORTURILE?

VIDEO: Parintele Amfilohie despre masonerie si evrei

AUDIO: EXCEPTIONAL cuvant al parintelui Amfilohie despre MASONERIE. De ce RAZBOI INTRU CUVANT incearca sa nu-l faca cunoscut?

 

18 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on Aprilie 9, 2012 at 11:31 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. aurica said, on Aprilie 10, 2012 at 12:02 am

    MAICUTA DOMNULUI SI TOTI SFINTII RUGATI PE BUNUL DUMNEZEU SA AIBE GRIJA DE Pr. AMFILOHIE BRANZA

    Apreciază

  3. Varahil said, on Aprilie 10, 2012 at 5:33 am

    Atat timp cat exista marturisitori,mai avem nadejde!

    Apreciază

  4. cineva said, on Aprilie 10, 2012 at 3:47 pm

    De ce tac ierarhii?
    Iata intrebare fara raspuns pe care mi-o pun neincetat si care coboara mintea mea la iad. Sa nu deznadajduim!

    Apreciază

  5. irishstefan12fan said, on August 8, 2012 at 7:02 pm

    Parintele Amfilohie are putere izbitoare in cuvant. Cat este pe lumea asta mai este nadejde.

    Apreciază

  6. Vandra. I. Vasile. said, on Octombrie 19, 2012 at 7:29 am

    Am auzit un grup de romi spunând că Ceaușescu vrea să îi trimită în India, la acea vreme. O fi adevărat ? ….

    Apreciază

    • Anonim said, on Ianuarie 9, 2015 at 10:44 am

      Am auzit personal pe când eram copil un rom in varsta spunând ca maresalul Antonescu era contra lor, si mai stiu de la mama mea, si nu numai de la ea ca e adevarat. Fiecare are locul lui in istorie .

      Apreciază

  7. […] VIDEO – Parintele Amfilohie Branza: DE CE TAC IERARHII? […]

    Apreciază

  8. Tu si eu said, on Iulie 3, 2014 at 2:24 pm

    Am auzit pe parintele Amfilohie, cu ani in urma, spunând satenilor sa-i primeasca bine pe cei ce vin sa se roage acolo. Ma intreb, oare parintele a fost primit bine aici ?

    Apreciază

  9. Eu si tu said, on Iulie 4, 2014 at 12:19 pm

    Ca unul care l-am cunoscut pe Pr. Amfilohie, pot spune, desigur ca o parere pur personala, ca parintele este un om cald atunci când vrea .

    Apreciază

  10. Antistescu said, on Noiembrie 14, 2014 at 11:22 am

    Am auzit personal pe Pr. Amfilohie vorbind la predica despre firea umana supusa pacatului de la Adam si Eva. Puterea mea de intelegere a creintei si nu credinta in sine se opreste la aceasta fire umana . Si chiar am mai intalnit persoane, ca si mine care nu pot intelege mai mult de atat, cred ca este si cazul comentatorului de mai sus Cineva. Dar poate e cat se poate de firesc avand in vedere ca trebuie sa tindem spre desavarsire .

    Apreciază

  11. Cristian said, on Iunie 26, 2015 at 10:47 am

    Pr. Amfilohie este ales pentru preotzia monahala.

    Apreciază

  12. Gabriel M. said, on Iunie 9, 2016 at 8:00 pm

    Apreciază

  13. […] VIDEO – Parintele Amfilohie Branza: DE CE TAC IERARHII? […]

    Apreciază

  14. […] VIDEO – Parintele Amfilohie Branza: DE CE TAC IERARHII? […]

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

