SACCSIV – blog ortodox

NU MERGETI LA VOT. Trebuie obligatoriu realizata o rupere definitiva intre popor si actuala clasa politica

Posted in alegeri by saccsiv on martie 14, 2012

   Dupa cum probabil deja stiti:

Alegeri locale 10 iunie 2012: Campania electorala incepe pe 9 mai

   Eu consider ca nu trebuie sa mergem la vot. Am mai abordat acest subiect in anii trecuti:

NU MERGETI LA VOT

Comentariul zilei (22.11.2009): De ce nu trebuie sa mergem la vot

NU VOTATI la actualele alegeri europarlamentare 2009

Si il voi mai relua. Deocamdata nu aduc alte argumente in afara celor din articolele mentionate mai sus.

Consider ca trebuie obligatoriu realizata o rupere definitiva intre popor si actuala clasa politica. Asta concomitent cu:

MISCAREA ORTODOXA ROMANEASCA – existenta ei nu este doar necesara, ci obligatorie

 

77 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on martie 14, 2012 at 6:19 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

    • radu iacoboaie said, on octombrie 24, 2014 at 6:34 pm

      Părerea mea este că trăim un ceas istoric foarte important pentru următorii 10-20 de ani… Iar puțină cultură politică nu strică nimănui, ba chiar dimpotrivă. Părerea mea. Doamne ajută1

      Apreciază

      • saccsiv said, on octombrie 24, 2014 at 7:31 pm

        radu iacoboaie

        Tu fiind toba de cultura politica.

        Apreciază

      • radu iacoboaie said, on octombrie 24, 2014 at 7:54 pm

        Nu sunt tobă de cultură politică. Nu m-am concentrat pe politică. Altfel, poate că eram astăzi un analist politic cunoscut și cu editoriale în mari ziare din România…

        Apreciază

  2. d-fens said, on martie 14, 2012 at 6:28 pm

    OK,nu mergem,dar cu buletinul de vot ce se intampla?Nu mai bine mergem si anulam buletinele de vot?

    Apreciază

  3. galbenul said, on martie 14, 2012 at 7:05 pm

    Daca nu mergem la vot le dam ocazia sa voteze in locul nostru, si in acelasi timp sigur vor merge la vot doar oamenii lor. Rezultatul este acela ca sigur vor castiga alegerile tot ei. Asa s-a intamplat la alegerile din ultimii 10-15 ani. Cei 25-30 la suta care voteaza vor hotara soarta noastra a tuturor si nu e corect. Eu consider ca cel mai bine ar fi sa mergem la vot si sa anulam votul, sau sa votam cu partide ce nu au mai fost niciodata la guvernare, eventual reprezentate de personalitati de incredere, cunoscute, nepatate, ce nu au fost pe la putere in ultimii 20 de ani.

    Apreciază

    • Maria said, on martie 14, 2012 at 9:36 pm

      galbenul,
      Nu exista in Romania „partide ce nu au mai fost niciodata la guvernare reprezentate de personalitati de incredere,cunoscute ,nepatate ,”asa cum crezi tu ,referindu-ma cu precadere la „personalitati de incredere”.
      Daca te referi la partidul Poporului a lui Dan Diaconescu ,sa ne fereasca Dumnezeu sa intre ratacitul acesta
      cu tot cu partidul lui plin de masoni si de baptisti ,in parlamentul Romaniei.
      Am vinde mere, ca sa cumparam pere .
      Mai bine stam acasa ,avand constiinta impacata ,ca nu am ales niste neispraviti ,pt ca altii buni nu au iesit la rampa si nu avem de unde alege ,toti fiind o apa si-un pamant .

      Apreciază

  4. Ioan C. said, on martie 14, 2012 at 7:20 pm

    Ciudat, la aceeaşi concluzie am ajuns şi eu.
    Până la urmă a alege între politicienii de astăzi e ca şi cum ai alege să fi lovit fie cu o directă de stânga, fie cu o directă de dreapta. Eu, sincer, prefer să nu aleg de cine să fiu lovit.
    Vedeţi mai bine aici:
    I. De ce România merge rău: http://iisusestedomnul.wordpress.com/2011/12/08/de-ce-romania-merge-rau/

    II. Afară cu politica din Biserică (Casa Domnului): http://iisusestedomnul.wordpress.com/2012/02/27/afara-cu-politica-din-biserica/

    Apreciază

  5. cetatean said, on martie 14, 2012 at 7:21 pm

    De acord ca nu trebuie sustinuta actuala clasa politica. Dar a nu vota, din pacate, inseamna sa cresti procentajul UDMRului. Daca ar vota toti romanii nu ar mai avea UDMR nici 4%.
    Oare nu suntem vinovati daca nu votam? Sa stiti ca nu este o solutie pozitiva nici pentru mine, dar din pacate asta e realitatea. Nu ne-au lasat nici o portita de scapare. In orice situatie ne compromitem.

    Apreciază

  6. Danielo said, on martie 14, 2012 at 7:27 pm

    Intrebare: De ce nu este bine sa votam Partidul Nationalist derivat din Noua Dreapta sau Partidul Totul Pentru Tara (fost Pentru Patrie)? Eu sunt sigur ca nu se va sinchisi nimeni dintre politicieni daca prezenta va fi de 30-35%. In orice caz: dintre doua/mai multe rele nu trebuie ales raul cel mai mic la alegeri. Exista varianta de a nu alege niciunul, prin absenta de la vot. Este destul de rar ca cineva sa voteze pentru dvs. Si chiar asa, responsabilitatea in fatza lui Dumnezeu este a aceluia.

    Apreciază

  7. Mihai said, on martie 14, 2012 at 8:00 pm

    Daca nu vreti sa nu votati cu nimeni va respect si va impartasesc opinia. Dar sa nu faceti greseala sa nu mergeti la vot. Par un paradox ceea ce spun, dar este foarte simplu. Daca nu vreti sa votati, macar mergeti si stricati buletinul de vot si semnati pentru asta. Altfel…vor „vota” altii in locul vostru…

    Apreciază

    • saccsiv said, on martie 14, 2012 at 8:10 pm

      Mihai

      Daca nu te duci la vot si voteaza in locul tau, atunci vor si semna in locul tau.

      Daca te duci la vot si anulezi buletinul de vot, vor schimba buletinul de vot, dar au semnatura ta.

      Acum, tu cum crezi ca le e mai simplu? Sa semneze in locul tau si sa puna ce buletin de vot vor sau sa schimbe doar buletinul de vot? Eu cred ca ultima varianta.

      Apreciază

      • Toma said, on martie 14, 2012 at 9:28 pm

        E un lucru bun acest articol. Mi-am exprimat parerea in legatura cu pericolul unei prezente masive la vot.
        Furtul e mult mai usor cand te prezinti decat cand nu te prezinti. Si sa anulezi votul e ca si cum ai accepta sistemul lor de vot, ca anularea votului e o forma acceptata. Daca te duci si anulezi votul nu e o rebeliune, ci o optiune. Ca ei spun ca ai dreptul asta ranjind ca hotul care te pune sa tragi o carte din pachet.

        Probabil ca voi fi criticat pentru ceea ce spun dar eu sunt apolitic. Nu am fost si nici nu sunt membru al vreunui partid. O singura data in viata mea am semnat pentru EBA cred, nu mai tin minte, cand un prieten din copilarie strangea semnaturi si facea niste bani asa. Dar am dat date inexacte deci e ca o semnatura falsa.

        Apreciază

      • X said, on iunie 6, 2012 at 7:08 pm

        Cel mai mult politicienii se tem de boicotul electoral. Prezenta la vot inseamna legitimizarea hotilor. Daca n-ai cu cine vota, stai acasa!

        Apreciază

  8. mishuleu said, on martie 14, 2012 at 8:04 pm

    Avand in vedere aceasta strategie a votului care presupune confidentialitate tocmai pentru a putea fi manipulata multimea, pentru ca acest mister al votarii unui candidat sa produca o patura de ceata ce nu poate fi contestata in lipsa transparentei, sa votezi in aceste conditii inseamna sa participi la planurile elitei.
    Cu oricine veti vota in acest moment din asa zisii candidati, nu va conta prea mult intrucat s-a votat deja inainte ca cineva sa fie propus oficial.
    Sa nu mearga nimeni la vot si sa fie ales unul din ei ar putea sa ridice cateva semne de intrebare.
    Dar asta e cam putin probabil sa se intample avand in vedere ca mare parte din romanica asta a apucat-o pe calea cea larga.
    O sa se duca ca inecatii sa voteze, „ca sa traiasca bine”.

    Apreciază

  9. ayannis said, on martie 14, 2012 at 8:21 pm

    Saccsiv are dreptate . Asa am gandit si eu : important este ca semnatura mea sa nu figureze in tabelul lor . Semnatura confirma participarea la vot iar votul al pot schimba ei cum vor ( fie ca-l anulati voi fie ca nu ) . De falsificat pot falsifica cateva semnaturi dar nu pe toate… Si daca majoritatea e absenta nu vor putea justifica procentajul mare daca iese . Eu nu merg la nici un vot . Chiar am fost intrebata cu cine votez si le-am spus : Cu Dumnezeu dar nu candideaza asa ca nu merg .

    Apreciază

  10. mishuleu said, on martie 14, 2012 at 8:27 pm

    Exista probabilitati mari sa fie ales tot unul de teapa astora de pana acum.

    http://bisericasecreta.wordpress.com/2011/01/27/e-bine-sa-stim-lista-cu-personalitati-de-origine-evreiasca-jidaneasca-ale-vietii-publice-din-romania/#more-2627

    Apreciază

  11. nikolai said, on martie 14, 2012 at 8:40 pm

    Foarte bine spus, dar nu credeti ca trebuie obligatoriu realizata si o ruptura definitiva intre ortodocsi si eretici, intre poporul ortodox si ceata ereticeasca ? Nu asa a fost de cand lumea ortodoxa? S-au tot separat de eretici pana cand a ramas turma cea mica si turma cea mare a ecumenistilor. Sau au gresit ortodocsii ca s-au separat de eretici rupand „unitatea” cu care ecumenistii ii amageste pe prosti? Pt. ei e mai importanta unitatea administrativa decat unitatea intru dreapta credinta. Faptul ca „antiecumenistii” nu se unesc cu adevaratii ortodocsi demonstreaza ca acei „luptatori” impotriva ecumenismului nu recunosc ecumenismul ca erezie pt. ca daca l-ar recunoaste atunci obligat ar rupe comuniunea cu acele jurisdictii ecumeniste, sursa de infectie, dupa cum poruncesc canoanele bisericii. Ramanerea in comuniune cu ecumnistii pt. a pastra „unitatea” sau a nu „iesi din biserica”(biserica NU cuprinde eretici de nici un fel) e IMPOSIBIL de argumentat, sustinut si demonstrat din punct de vedere dogmatic, canonic, istoric si scripturistic.

    Apreciază

  12. Raluca said, on martie 14, 2012 at 9:41 pm

    Rar vad oameni intelepti, si ma bucur sa-i mai vad!!!
    Singura solutie de corijare optima e atat de simpla, dar nu inteleg de ce ne lipseste demnitatea in masa, sa o aplicam!

    Apreciază

  13. cetatean said, on martie 14, 2012 at 10:01 pm

    Vad ca nimeni nu ia in seama ce am zis.
    Va plangeti ca ungurii ne iau Ardealul. Asta si pentru ca nu votam si adaugam procente UDMRului.
    Sa presupunem ca nu va vota nimeni. Atunci 99 % din voturi vor reveni UDMRului, pt ca ungurii vor vota. Si nu vom mai avea Romania, ci Ungaria. E bun asa? Un dialog presupune si capacitatea de a renunta la ideea si propunerea ta daca, in cazul in care este gresita. Tocmai de aceea dialogam, sa ne luminam.
    Ma bine intrebam duhovnicii, particular, cum sa facem. Ca sa o spuna public nu cred ca este indicat.

    Apreciază

    • michael said, on martie 14, 2012 at 10:11 pm

      Eu sunt pentru vot. Stai liniștit că nu ești singurul de aici care se gândește la scoaterea ungurilor în afara…

      Apreciază

    • emilian said, on martie 14, 2012 at 10:21 pm

      Un mare duhovnic, Parintele Iustin Parvu a spus ca el nu merge la vot si aceasta e cea mai buna solutie. Ungurii nu iau nimic, oricum Ungaria nu mai exista, Romania nu mai exista decat ca judete ale UE. Prin pariciparea la vot legitimam existenta judetului fosta tara Romania ca circumscriptie UE. Stai liniistit ca daca comisarii au hotarat sa se faca un nou judet in cadrul judetului fosta tara Romania se va face. Absenta masiva in proportie de 90 la suta ar delegitima orice conducere instalata. Din pacate la indobitocirea la care i-a adus pe oameni si la circul pe care il vor face prin media tot vor iesi 50 la suta la vot.

      Apreciază

      • parereamea said, on martie 15, 2012 at 7:02 am

        Atitudinea de a ne spăla pe mâini cum a făcut Pilat, pentru că oricum „ei” vor face si vor drege cum vor în Europa nu e o atitudine cu adevărat creştină. Fiecare trebuie să işi asume condiţia şi faptele.

        Eu merg la vot.
        Că „ei” îmi vor măslui votul nu e în puterea mea să ştiu sau să controlez. Dar e în puterea mea să am conştiinţa curată că nu am stat ca plăcinta si am lăsat pe altul să decidă în locul meu. Au fost si vor fi pe buletinul de vot partide destule pe care să pui stampila si care să nu fie din cele care conduc acum. Dacă cauţi găsesti.
        Sper ca pe buletinul de vot să fie măcar un partid care să aibă cuvântul „Crestin” în denumire. Pe acela voi pune stampila.

        Sunt responsabil pentru fiecare acţiune a mea mai ales în faţa celorlalţi. Merg la vot ca să dau un vot „bun” contra unuia inconştient sau rău intenţionat.
        Am să merg la vot chiar şi pentru a anula prin votul meu votul unui ungur.
        Ungurii nu au ce căuta in parlament. De 20 de ani guvernul este şantajat de niste unguri care au intrat in parlament pentru ca procentul de români la vot a fost atât de mic în comparaţie cu al ungurilor.
        1 mil. de unguri din 20 mil. romani nu ar trebui să decidă în ţara asta.

        Saccsiv a avut aceeasi atitudine legat de vot dintotdeauna. E logica lui si responsabilitatea lui.

        Nu toti oamenii sunt oameni de acţiune. Atunci când prin fire eşti om de acţiune, nu poţi pur si simplu să stai închis, separat în mod voluntar de lume, doar pentru că….s-ar putea să…
        Eu ştiu doar că noi, OAMENII, suntem infinit mai mulţi în comparaţie cu „ei”.
        Ceea ce ni se întâmplă este doar vina noastră pentru că am presupus, ne-am îndoit, ne-am ferit, ne-am păzit, ne-am exclus, am aşteptat, de parcă Dumnezeu a creat lumea pentru „ei” şi nu pentru noi.
        Sunt aici în această lume şi am dreptul şi datoria să decid. Mă mişc în cercul strâmt al faptelor şi deciziilor mele, dar totuşi… mă mişc.
        Câţi Sfinţi Părinţi au îndemnat la pasivitate? Orice pas spre mântuire este acţiune, nu pasivitate.

        „Împărăţia cerurilor, se ia cu asalt.”
        „Dai voinţă, iei putere.”
        (citate din minte)

        Apreciază

    • Xescu said, on martie 15, 2012 at 11:08 am

      Se pare ca lumea tot nu a inteles ca pt. a fi validati hotii la putere, trebuie sa si votezi, in procentaj de 50,1%. Daca nu se face acel minim de votanti, alegerile se amana sine-die. Nenorocirea este ca „BOICOTUL ELECTORAL” tine numai de societati incheate, omogene, civilizate. Vezi cazul „Islanda”, unde toti au fost la unison, pt. binele cetatii, nu pt. cel personal, in primul rand.

      Apreciază

  14. Raluca said, on martie 15, 2012 at 2:46 am

    In primul rand daca ar vota toti ungurii din tara cu UDMR fiind un procent total la aprox16 % ,acest procent nu ar putea compune un parlament, un guvern, o camara a deputatilor, sau alege un presedinte.
    2.Daca se cumpara ceva , exista un vanzator in primul rand ,ungurii nu iau nimic fara sa fie romanii vanzatori de tara, cum cunoastem zeci de astfel de vanzatori care se perpetua in istoria noastra, iar acum mai mult decat oricand.
    Sa ma iertati ,dar chestii din acestea: mergeti la vot ca ne i-a nustiu cine nustiu ce, mi se par ineptii ca sa nu zic altceva. Eu sunt o romnca inversuna, caci cunosc bine prin ce au trecut inaintasii din familia mea sub Unguri ,dar manipulari de doi lei tin la stupizi.
    Si cum zicea si fratele emilian ; daca nici sugestia Pr Justin nu ne inspira (sa ascultam), ce mai asteptam?!

    Apreciază

    • parereamea said, on martie 15, 2012 at 7:14 am

      Poţi ignora curvăsăreala care se face de 20 ani între UDMR şi orice partid care a fost la guvernare?
      Nu urmăreşti deloc ştirile? Nu vezi că nu se ia nici o decizie în guvern si parlament fără să aprobe întai UDMRul? Nu vezi că ei au fost mereu contragreutatea care a decis în ce parte merg legile?

      Scuza că oricum sunt si vor fi vânzători de ţară în guvern şi parlament e penibila.
      Oricine păcătuieşte dacă are mediul propice, important e să nu existe ocazia şi mediul propice.
      UDMR si-au creat mereu ocazii ca să santajeze. Si-au vandut voturile lor in parlament numai pentru a-si obtine avantaje, aparent minore, dar care toate duc spre dezmembrarea ţării.
      Dacă printr-un vot pot contribui la scăderea puterii UDMR, am să o fac.
      Puterea pe care au ajuns să o aiba in această ţară mă dezgustă şi mă uluieşte.

      Apreciază

      • Maria said, on martie 15, 2012 at 12:35 pm

        parereamea,
        Ungurii n-ar avea putere sa santajeze ,daca n-ar fi ajutati de USL ,coalitie de hoti ,tradatori si vanzatori de neam si tara .Daca USL-ul ar spune ungurilor ca vor sustine guvernul atunci cand se fac legi ce privesc interesul national ,acestora , le-ar pieri piuitul si ar sta cuminti ,multumindu-se ca sunt in guvernul Romaniei ,desi sunt o minoritate neinsemnata si nici nu sunt constituiti intr-un partid politic .
        Dar cei din USL ,nu o fac din ura imensa, ca nu sunt ei la furat si sunt altii .Acestia ar vinde si poporul ,numai sa preia puterea .Pt ei ,interesul national este 0 .
        Si faptul ca pa sigla unui partid ar scrie cuvantul „crestin „si acela ar creea o oarecare incredere ,este totusi o aberatie ,mai ales cand toti cauta sa-si faca campanie pe langa (sau in )biserici ,pt ca acolo este marea masa de alegatori ,stiind ca si multi din preoti se murdaresc in politica ,este usor sa scrii de zece ori cuvantul „crestin „,pe un buletin de vot .
        In alta ordine de idei ,Romania nu va mai avea niciodata un partid care sa fie majoritar in parlament ,pt ca si populatia este impartita atunci cand voteaza .
        Vor fi doar coalitii ,care vor face fiecare compromisuri ca sa guverneze si nu-si vor da mana atunci cand sunt in joc interese nationale majore pt Romania si de aici ungurimea trage foloasele ,cunoscandu-i pe „romanii „din parlament ca fiind niste ” cozi de topor” santajabili .
        Ungurii se joaca in Parlamentul Romaniei ,precum soarecele cu pisica ,ceea ce in alta tara nu le este permis sa deschida un astfel de subiect (autonomie )nicaieri in lume .
        Si cine garanteaza ca nu vor intra in parlament mai multe astfel de partidulete ,gudurandu-se pe langa UDMR
        din nou ,pt a face guvernul cu acest risc in spate ,de a fi santajati ,pt a obtine acestia cine stie ce privilegii
        spre rusinea neamului romanesc .

        Apreciază

  15. Stefan said, on martie 15, 2012 at 5:33 am

    Problema ca furtul de voturi nu se face la sectia de votare (am fost in 2 comisii de votare) acolo totul este foarte corect, sunt prea multe persoane in jur ca sa se poate face ceva necurat, ci la numaratoarea electronica si la introducerea datelor in sistem. Asa ca fie te duci, fie ca nu te duci la vot, tot cum vor ei va iesi.

    Apreciază

  16. si eu said, on martie 15, 2012 at 7:04 am

    @cetatean, oricum udmere va castiga 80%, optzeci la suta, din primariile din Ardeal.
    Da, ai citit bine. Asta-i o constatare rece.
    Modul de alegere a primarilor, din primul tur, lasa liber alegerea acestora si de catre 20% din populatia unei localitati. Romanii, isi vor pune cate vreo 5-6 candidati, si vor lua fiecare cate 15, 17, 20 %, pe cand cei destepti isi pun unu, vin 100% la vot, adica toti din comunitate si ghici, obtin 30%.
    Dupa alegeri stim, primarul taie si spanzura in localitatea lui. Aparatul administrativ se va schima, iara niste unii vor pleca schilalaind prin tari straine, fiindca …. nu vor mai avea serviciu, nici ca pompier, nici ca …., nici ca femeie de serviciu.
    E o constatare, dar e o realitate.
    Somnul natiunii se plateste.

    Apreciază

  17. Vasile ăl Mic said, on martie 15, 2012 at 7:12 am

    Bun, nu mergem la vot. Si ce o sa se intample? O sa mearga cei ce au interese (implementate de ăl cu furcă și copite) să iasă treaba cum cere Cezarul. Și tot rău o să fie.

    Între timp uite un popă catolic care și-a luat papară pentru că nu acceptă întunecimea: http://www.gandul.info/magazin/video-cum-a-fost-pedepsit-un-preot-care-a-refuzat-sa-impartaseasca-o-lesbiana-9393771
    L-au luat la ochi pentru că respectă la literă cuvintele Sfinților.

    Apreciază

  18. si eu said, on martie 15, 2012 at 7:19 am

    De aceea, turma mica, eu zic ca trebui muuuult discernamant, chiar si in privinta alegerilor, fiindca pasivitatea unora creeaza adevarate drame pe viitor.
    Mare discarnamant la separatie, adica „eu cu ale mele” restu cu restu.
    Nu-i asa.
    Inca esti in lume.
    Nu poti schimba lumea, insa ai o datorie.
    VIATA E O CONTINUUA LUPTA.

    Apreciază

    • si eu said, on martie 15, 2012 at 7:26 am

      Asa ca saccsiv, ai rezerve in unele privinte fiindca consecintele pot fi dezastruoase.

      Apreciază

  19. Raluca said, on martie 15, 2012 at 7:55 am

    Nu se ia nici o decizie fara udmr, ca nu se VREA. Cine ii obliga partidele romanest sa se alieze cu o minoriate si nu cu alt partitd romanesc. AUD?
    Cine inca nu s-a prins ca toti sunt aceeas marie cu alta palarie isi merita soarta. Si ca vanzarea acestei tari e la comanda maimarilor lumii in cardasie cu ai nostri,indiferent cu cine VOIESC sa se aliezze ai nosri.
    E ca si aceea cu: tiganii ne fac rau.Sub a carui tutela actioneaza ei daca nu a organelor abilitate romane?
    In alte tari, tiganii lor de ce nu-si permit sa faca ce fac la noi, si sunt infinit mai civilizati? Pt ca n-au aceeasi disponibilitate organele lor sa le fie coplici, intigatori mascati.
    Asa-i romanul , e dus de nas de tot felul de fleculete, de carnaciori maruntei, deturnari de atentie, tapi ispasitori scosi pe tapet pt. obtinerea efectului de praf in ochi.
    Apoi de ascultare de MARI DUHOVNICI pe care nu stiu cum de-i mai avem nu poate fi vorba la roman ca el sie mai bine!

    Apreciază

    • parereamea said, on martie 15, 2012 at 9:40 am

      UDMR a reusit de fiecare data sa obtina exact procentul necesar care adaugat la procentul insuficient al partidului castigator sa-i dea acestuia majoritatea necesara in parlament. Studiaza ce s-a intamplat la anterioarele alegeri si o sa fie evident. Nici un alt partid nu s-a aflat in postura avantajoasa a UDMRului, postura pe care noi i-am asigurat-o.
      Daca ne-am prins ca „toti sunt aceeasi marie cu alta palarie” ce am rezolvat? Ramanem cu satisfactia ca suntem noi destepti ca ne-am prins?
      Eu stiu ca toti Marii Domnitori ai tarii au avut Mari Duhovnici.
      Eu stiu ca Stefan cel Mare si Sfant a dus peste 40 de lupte si dupa fiecare lupta a ridicat cate o biserica.
      Daca si el si alti domnitori se multumeau doar „sa se prinda” ca, deh, otomanii sunt cei mai tari din parcare si oricum tot ei conduc si o sa conduca lumea, si ce sens are sa se burice micuta Moldova ca oricum ajung la pieire… atunci nu mai eram noi pe aici, satisfacuti de ideea ca ne-am prins…
      Ca sa nu ni se para ca lumea incepe si se sfarseste cu noi, trebuie sa ne cunoastem istoria, cea adevarata, pe cat este cu putinta.
      UE sau EU din zilele noastre nu este decat un alt imperiu.
      Ca-i vom supravietui ca neam sau nu depinde de fiecare dintre noi.
      La Judecata de apoi vom fi judecati si ca neam, nu numai ca persoana.
      Ce-am facut pentru cel de langa mine, asta trebuie sa ma intreb in fiecare zi.

      Apreciază

      • si eu said, on martie 15, 2012 at 10:04 am

        @Raluca, fariseilor.
        Cand Marii Duhovnici il numesc clar, Sfant, pe Arsenie Boca, nu conteaza pentru voi, a se citi cuvintele parintelui Iustin Parvu despe Arsenie Boca, dar alte cuvinte atat le aranjati astfel incat sa cada direct peste interesele voastre.
        Fariseilor.

        Apreciază

  20. Cosmin said, on martie 15, 2012 at 10:15 am

    La ce comenturi pro vot vad pe la unii, ma determina sa deschid un blog antivot, ceva asemanator cu cel antirecensamant, pe care au avut inspiratia sa il deschida niste oameni foarte treeji la minte. Un blog cu o singura postare, update-abila zilnic. Vad ca exista o clasa destul de consistenta in Romania ce nu poate renunta la micii si berea serviti in fata sectiilor de votare, la manele si la televizor. In schimb sunt foarte harnici la a iesii in strada la demonstratii anti guverne pe care tot ei le-au votat. Consider ca somnul dobitocesc si fenomenul de indobitocire trebuie sa inceteze.

    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • emilian said, on martie 15, 2012 at 10:36 am

      Asa ar fi bine, dar din pacate si pe un blog crestin nu se intelege inutilitatea votului. Mai demult saccsiv a prezentat principiile dialecticii lui Hegel si uite asa cu teza, antiteza si in final cu sinteza vom ajunge la haos.

      Apreciază

    • Xescu said, on martie 15, 2012 at 11:26 am

      Se speculeaza din plin defularea urii la urne, iar romanii voteaza cu ura si naduf, crezand ca asa fac rahatul bici. Daca n-ai cu cine vota, de ce te multumesti sa votezi mereu „contra”, pt. ca politrucii atat asteapta, ca tu sa-i votezi, ca ei se rotesc oricum la putere… Asadar, voteaza cu ura, varsa-ti of-ul, dar te va costa luxul asta. Mai bine gandeste ce-i de facut…

      Apreciază

    • cosma said, on martie 15, 2012 at 3:33 pm

      Propun sa facem o Lista , a celor care resping sistemul politic, afirmand Ortodoxia, ca singura salvatoare a neamului. Lista sa fie deschisa, online, popularizata pe blogurile ortodoxe si avand binecuvantarea marilor duhovnici. E cineva care se pricepe sa posteze o asemenea initiativa? Haideti sa alcatuim impreuna un text potrivit! Sa mergem cu el la duhovnici si apoi sa-l postam. Vreti?
      Aduceti-va aminte cartea ingrijita de Man. Diaconesti a lui Ioan Ianolide despre adevarata ortodoxie, aceea care se implica si increstineaza societatea, o transforma in profunzimi suntem datori sa incepem cu noi, dar sa nu lasam societatea cotropita de pagani. Doamne ajuta.

      Apreciază

  21. Raluca said, on martie 15, 2012 at 10:32 am

    „Si eu”, si tu ca musca in lapte! Eu personal urlu de nebuna intreba-l pe fratele sacsiv, ca Pr Arasenie Boca e Sfant, cu multe argumente si chiar minune la mormantul Sfintiei Sale. E Parintele increstinarii mele, si nu numai.
    Vb sa te afli in treaba!

    Apreciază

  22. Raluca said, on martie 15, 2012 at 10:49 am

    UDMR are de 22 ani, ce i-au dat patidele romanesti VOTATE DE NOI:PARTENERIAT!

    Apreciază

  23. Alexandru(Fulger) said, on martie 15, 2012 at 11:02 am

    De acord , sa facem o campanie in masa impotriva votari pana in alegeri , daca am putea sa scadem numarl de voturi la 20-30% ar fi perfect.

    Apreciază

  24. si eu said, on martie 15, 2012 at 11:02 am

    Fratilor, nu stiu care dintre noi nu intelege problema ?
    Pai daca la locale, majoritatea oamenilor stau acasa, pe motiv ca n-are rost ca si asa toti sunt vanduti si daca respectivii oameni se mai afla si pe undeva prin Ardeal si daca in respectiva localitate mai candideaza 3 romani si un ungur sa-mi spuneti voi mie care dintre ei va iesi din primul tur ?
    Apoi, daca niste alti romani lucreza la primarie, la pompieri, la….la…..la… Primarele dupa cum se stie are dreptu sa se gospodareasca cu cine vrea si cu cine gaseste muschiu lui de cuvinta.
    Poate ca din cauza crizei cine stie poate se mai fac si niste restructurari. Poate nu sti cati oameni lucreaza in administratie. Inmulteste cu primariile castigate si apoi cu numarul de persoane ce depindeau de salariul unui biet om.
    Ehe….. vorba aluia din reclama „mancatu asta nu-i cum cred unii”
    Poate ai vazut ca Spania si Italia este si ea in criza.
    Sa te vad atunci cum le-ai explica tu binele ce l-ai facut prin neparticiparea si indemnul tau de a nu se iesi la votul de la locale.
    Nu rataciti. Judecati.

    Apreciază

    • Xescu said, on martie 15, 2012 at 11:47 am

      Bine, du-te si voteaza, dar nu uita, arunca votul cu naduf in urna, descarca-te, ca apoi vine nota de plata… N-ai inteles inca, nu exista „Institutia Vot”, ci numai o mascarada pt. gloate? Asa, ca sa-si descarce si multimea oftica. Singura piedica ar fi, dar numai la popoarele bine inchegate, impiedicarea legitimizarii lor prin vot, adica sa nu ne dam acordul la jaf si distrugere deliberata.
      Recomandare: ar fi mai bine pt. unii sa nu se mai uite la TV, la ‘tocsoaie’. Si, bineanteles, sa nu voteze, ca oricum, jocurile sunt facute. Cel putin, daca nu votezi, nu le-ai dat dreptul sa te omoare.

      Apreciază

  25. G-man said, on martie 15, 2012 at 11:25 am

    Stimabililor , aveti putintică rabdare !ce-i cu zarva asta, nu poti sa spui ceva de antena 3 , ca gata te si declara o madama băsist. Nu poti vorba aia sa zici ceva de .. de stimabilul nostru presedinte , ca si sar unii pe tine si te declara psd-ist ,anten-ist. Iar daca zici ceva de amandoua taberele , musai sa fii cu boborul adus acum in extaz de odiseea ghinesciadină a unuia : Agamita Dandiaconache.
    Eu unu ma tem de tradare ; umbla zvonul ca Agamita e sustinut de luminosi, si ca ar avea ceva sanse. Da ai nostrii , ai nostrii draga, te intreb, ce fac? Si iarasi zic :tradare, tradare …de 3 ori tradare!
    In final deci : eu cu cine ..hâc … votez?

    Apreciază

  26. si eu said, on martie 15, 2012 at 12:14 pm

    Stimati conationali maghiari,
    In primul rand sa va spun un „La multi ani” fiindca asa se cade de o zi mare pentru natiunea maghiara.
    In al doilea rand va rog sa stati calmi, poate ca v-am suparat incercand sa le arat unora problemele de care in curand se vor lovi. N-are rost sa va suparati tocmai astazi fiindca dupa cum se vede pe romani ii doare fix la ridichii de chestiunile astea total neinteresante pentru ei.
    Felicitari politicienilor maghiari care au reusit sa treaca legea asta a alegerii primarilor din primul tur de scrutin.
    Caz inchis. Sa bagam un ceardas.

    Apreciază

    • valentin said, on martie 15, 2012 at 1:21 pm

      Nu mergeti la vot!
      1. ma gandesc ca daca mergem toti la vot vom avea la final parte de acelasi scenariu:lupii nostrii de politicieni alaturi de maghiari
      2. daca nu mergem majoritatea atunci ungurii vor avea puterea in maini

      In primul caz, ne vor toca din toate partile
      In al doilea caz, dusmanul e in fata la vedere.

      eu prefer sa am dusmanul in fata.

      Apreciază

      • cosma said, on martie 15, 2012 at 3:45 pm

        E foarte corect! Ca sa joace cu cartile pe fata! Tradare, tradare , dar sa sa se separe odata apele- lupii de-o parte, oile de-o parte, ca sa ii vedem mai bine.
        Ce, oare comunistii cand au venit la putere, cine i-a legitimat? Nu prezenta mare la vot?? Dupa razboi au masluit rezultatul, dupa `89 ne-au pacalit cu succes.
        Trezirea romani! Toti lupii sunt printre oi!

        Apreciază

  27. Cosmin said, on martie 15, 2012 at 3:29 pm

    Multi nu pricep. In fata lui Dumnezeu e o foarte mare diferenta intre ati da acordul sa fi decapitat(mergand la vot), sau sa fi decapitat fara acordul tau. Sper sa inteleaga cine trebuie. Doamne ajuta!

    Apreciază

    • cosma said, on martie 15, 2012 at 3:48 pm

      Cosmine, FOARTE MULTI nu pricep. EXTREM de multi. Dar cine poate,sa fie in turma mica…

      Apreciază

  28. cetatean said, on martie 15, 2012 at 5:22 pm

    Tin sa va amintesc faptul ca nu e musai obigatorie prezenta a peste 50% din cetatenii romani. Se va face al doilea tur de scrutin si oricum castiga cineva. Deci ungurii tot castiga.
    Eu zic sa votam un partid crestin in care cat de cat avem incredere. Orium nu o sa iasa, dar se va vedea ca romanii iubesc neamul si ortodoxia, si nu sunt nepasatori. Pentru ca atunci cand ei atesta faptul ca nu mai au cu cine lupta, fac tot ce poftesc, ca si asa noua nu ne pasa ca vom fi distrusi.

    Apreciază

    • G-man said, on martie 15, 2012 at 6:21 pm

      da-ne niste exemple de partide crestine!

      Apreciază

    • Xescu said, on martie 15, 2012 at 7:05 pm

      Corect, ar trebui schimbat ceva la Constitutie; in Serbia, alegerile din anul 2000 au durat doi ani si jumatate, din motiv de boicot electoral. Da, dar sarbii sunt (poate) altceva si mai si erau suparati rau atunci…

      Apreciază

  29. STOP RFID 666 said, on martie 15, 2012 at 8:06 pm

    http://subiecte.citatepedia.ro/despre.php?s=votare

    Apreciază

  30. G-man said, on martie 16, 2012 at 5:11 pm

    in conluzie doar zarva , nici voi nu credeti in vreun partid . desi am citit multe comentari pro vot si cu indemnuri la partide crestine , cand am intrebat care sunt alea ?, s-a facut tacere.. deci ori o aruncati asa la deruta cu partidelel crestine , ori pentru unii partid crestin e ala unde ,.. l-am vazut pe curtare ca s-a inchinat si a intrat in biserica!
    pana va dati sema daca aveti sau nu ce vota, va invit sa urmariti „o scrisoare pierduta ” varinanta anilor 53″

    Apreciază

  31. Oki si eu sunt om si eu sunt cetatean si eu am dreptul la vot,sa merg la vot?sa nu merg la vot? sa merg si sa votez cu toti?

    Apreciază

  32. Deci cer sfat sa mergem la vot?Sa nu mergem la vot? Sau sa votez cu totiii!!

    Apreciază

  33. Ned.Kelly said, on iunie 6, 2012 at 8:15 am

    Ma mir ca lumea nu intelege ca actualii sarlatani politici ne vor prezenta masiva la vot doar pentru semnaturile noastre si CNP-urile de pe buletic pentru ca apoi sa-si poata justifica in fatza observatorilor straini victoriile masluite dupa bunul plac .
    Asadar pe ei nu-i intereseaza ce si pe cine votam prin aplicarea stampilei (au ei deja alte urne pregatite cu voturile gata facute) ci au nevoie doar de prezenta noasta cat mai mare la urne precum vitele la staul ,pentru a ne lua semnaturile si datele de pe buletin , asta e tot ce vor ei cartile sunt deja facute mai lipseste prezenta nostra de copitate naive pentru a le justifica prin prezenta fraudele ce sigur vor urmna.
    Cat despre anularea votului in caz ca mergi sa-i anulezi pe toti practic pe ei ii doar fix in dos , au semnatura ta si datele de pe buletinul de identitate si asta conteaza pentru ei.
    Oare de ce se zbat ei sa ne faca sa mergem la vot indiferent daca nu ne comvine de nimeni…oare nu e un semn de intrebare ?..,.cum ramane si cu legea obligativitatii de amerge la vot in caz de refuz amenda si puscarie, cu asta cum a ramas ??
    Un lucru e clar nu vreau sa merg la vot si sa fiu partas la distrugerea natiunii romane.
    Ori este eliminata definitiv actuala clasa politica care ne distruge ori n-are rost sa ne mai deranjam.
    Voi ce alegeti intre CANCER SI SIDA?..eu prefer sa nu aleg niciuna!

    Apreciază

  34. […] NU MERGETI LA VOT. Trebuie obligatoriu realizata o rupere definitiva intre popor si actuala clasa p… […]

    Apreciază

  35. […] 14 martie 2012: NU MERGETI LA VOT. Trebuie obligatoriu realizata o rupere definitiva intre popor si actuala clasa p… […]

    Apreciază

  36. […] NU MERGETI LA VOT. Trebuie obligatoriu realizata o rupere definitiva intre popor si actuala clasa p… […]

    Apreciază


Lasă un răspuns către NU MERGETI LA VOT. Nu legitimati SISTEMUL. Ofertele “nationaliste” nu sunt decat false alternative | Saccsiv - Weblog Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.